Slovanská genocida - zpět na článek

Počet komentářů: 1 146

  1. Ruský Yandex už nezobrazuje hranice.
    https://www.zive.cz/clanky/rusky-yandex-uz-nezobrazuje-hranice-statu-je-to-pry-prezitek-a-nepodstatny-detail/sc-3-a-217004/default.aspx

    Proste ruské hranice budú tam, kde ich Rusko bude chcieť mať. Alebo žiadne ruské hranice nebudú existovať – celý svet bude Rusko.:-)

    1. To je přece jen realizace starého vtipu.
      „S kým sousedí Rusko? S kým chce.“

      Ale třeba se dožijeme i realizace jiného vtipu o nepokojích na čínsko-polských hranicích.

      1. Jsem v klidu. Cinan si necha naraznikovou zonu, cinsko-ruska hranice bude Nizny Novgorod. S ruskejma mensinama jsou neprijemnosti, lepsi je, nechat jim kus vlastni zeme.

    2. Neříkal náhodou někdo v době poslední uprchlické krize, že hranice jsou jen čáry na mapě?

      1. Kde jsou a nebo nejsou hranice, to urcujeme my, strana.

  2. Takový kvantům příspěvků a zcela na hovno. Vše končí. Henry Kissinger ve videu v telemostu na sjezdu WEF, „Načrtnul“ vizi, co by se mělo udělat. No a dnes již všichni rozhodující, včetně šéfa NATO jsou názoru, že Ukrajina se bude muset vzdát některých území a válka na UA musí skončit. Jens Stoltenberg na setkání s finským prezidentem prohlásil, „Ukrajina bude muset nevyhnutelně učinit územní ústupky ve vztahu k Rusku!“. Scholz, Macron a Draghi to sdělí osobně Zelenskému! Takže všichni hezky v klidu.

    1. což se dalo čekat, protože ta deklarovaná opotřebovací taktika deklarovaná zhruba před půldruhým měsícem nějak nefunguje, což dokládá i přeswitchování majnstrýmu. Plynové eskapády taky nepomohly, co západ rusku ukradl, to si rusko ukradlo taktéž. Jeslti nemají nějaké skryté eso v rukávu, tak je to jen velká západní blamáž (nebo záměr). teď jenom, co udělá Zelenskyj. Jestli na to přistoupí a bude držet hubu, nebo se bude cukat a nebo zjistí jak s ním vyjebali a spojí se s Ruskem? Ještě se budou dít věci, vysvětlovat nevysvětlitelné a v případě fiaska se nasadí nová epidemie, takže bude válka i celá ukrajina zapomenuta. Kromě ČR, SR, Polska a pobaltských republik. Ale to jen tipuji…

      1. Co zase nefunguje?? To je, jak rikat, ze nefunguje prechod na obnovitelne zdroje, nebo ze nefunguje imigracni politika, nebo ze nefunguje dotacni system, nebo jine pomluvy!

        1. ajo vlastně…. moc se omlouvám za dezinformaci. Vše samozřejmě funguje jak má, pouze placení trollové v russsssském žoldu kazí naši zářnou budoucnost. I leynová vlastně říkala, že musíme kupovat russssskou ropu, aby ji putin neprodal dráž někomu jinému. Brilantní taktika…

          1. Ted tam budeme predcedat, tak at neudelame nejakou vostudu. Plyn stopnout nemuzeme, protoze na nej spoustime elektrarny, kdyz Nemec, nebo Rakusak potrebuje sofort levnou elektriku. Ale ropu, tu musime ustrihnout. A topit budeme ne na 15 °C, ale na 10 °C! A taky ty qo qo qoty na ty imigranty u nas nastavime na 10 mega a taky musime prosadit zahajeni toho pristupu te Ukrajiny, abychom mohli posilat vic penez tam.

            Fiala vysle ty ssssspravne sssssignaly.

            1. s tím to bude ještě vtipné, až Fiala coby propůjčený přeceda eurosvazu pojede do moskvy řešit poválečný status ukrajiny jako jeden z Putinových hostů, který však od hlavounů dostane nakázáno po návratu domů neotevírat hubu, aby neposral dojednané status quo. A to bude muset udržet na uzdě chytrysktyky pekari nebo fišera. Ještě se budou dít věci.

              1. Pokud se Fiala rozhodne pro navstevu Mosqy, tak to bude muset zase udelat formou te virtualni navstevy Kijeva. Protoze jinak ho bud Rusaci poslou do prdele a nebo si ho namazou na chleba. Kdyz si predstavim Lavrova, jak debatuje s Fialou, tak k tomu bych si koupil kybl popcornu a velkou Colu.

                Fiala podle mne do Ruska paty nikdy nevytahne.

            2. https://www.epochtimes.cz/2022/03/01/kdo-je-heiko-von-der-leyen-manzel-predsedkyne-evropske-komise/
              Ale hlavně všechny naočkujeme. Putinovi nepošleme ani cent, ale fmamili Leyen nasypeme miliony EUR.

              1. O tom sa vie predsa davno.. len sa tym propaganda pochopitelne nechvali.

    2. Odepsat Krym a dohodnout autonomii Donbasu. To bylo rozumné řešení posledních sedmi let.

      Teď budou muset odepsat Krym, Donbas, pobřeží Azovského moře a možná i Oděsu se zbytkem pobřeží. Pokud budou západní magoři dál hecovat ukrajinské fanatiky, přijdou i o levobřežní Ukrajinu.

      1. To je fuk, co se na Ukrajine obetuje, dulezite je, ze se udelaji dalsi balicky sankci na RF. Sedmy, osmy, devaty, desaty…

        Si rikam, jestli by tem Rusakum taky nemel nekdo rict, ze tam maji ty znicujici sankce, ktere je odradi od dalsiho valecneho usili. Kdyz za druhe valky nemec trefil vodkou nacucaneho muzika, taky mu musel pak jit rict, ze uz je teda mrtvej.

    3. Vojna na Ukrajine zďaleka neskončila a bude pokračovať minimálne niekoľko mesiacov, skôr rokov.
      Kissinger je len kecálek, ktorý už o ničom nerozhoduje a keby to bolo na ňom, tak by v pohode vrátil Rusku celý východný blok. Je to človek zamrznutý v minulom storočí.
      Scholz s Macronom sú v rámci NATO tak trochu na smiech a nemajú vplyv na to, čo urobia USA, UK, PL. Ak tieto krajiny budú stále ochotné posielať UA zbrane a UA bude ochotná bojovať, tak konflikt tak skoro neskončí. A USA, UK nie sú závislé na ruskom plyne alebo rope, PL Rusi od plynu odstrihli.
      O tom, že bude zložité až nemožné pre UA získať územia spred roku 2014, hovorí Zelenský od začiatku vojny, naozaj nepotrebuje také trúby ako je Scholz alebo Macron, aby mu to oznamovali.:-)

      1. No nevím, Zelenský vykřikuje, že vítězství je jistý a že se nevzdají ani pídě ukrajinské země.

      2. @notyvole
        Kissigner je jen kecálek? Doporučuji prostudovat něco málo o panu Kissingerovi. Kromě jiného dělá hlavního poradce nějakému dalšímu kecálkovi Mr. Rockefellerovi. Pan Kissinger má toho, za dobu svého požehnaného věku 99 let, opravdu hodně a zpravidla to byly věci, které se normálním lidem moc nelíbily. A jen tak mimochodem, určitě vám něco říká jméno Klaus Schwab, no a tento pan byl žákem Kissingera na Harvardu, kde dostal notičky co a jak s WEF. K té válce na UA, dokonce existuje vysoce konspirativní teorie, že byla spuštěna na pokyn WEF, jako pokračování pandemie Covid. Já jsem publikoval tento konspirativní článek a když si ho přečtěte, zjistíte, že autor to má podepřeno docela slušnými podklady. Víte ono to na světě chodí tak, že někdy se lidem zdá, že nějaká „akce, věc, příhoda“, je do oči bijící hovadina, která se nemohla/nemůže stát. Teprve po důsledném oveření všech možných faktů a podrobností, najednou zjistíte, že to až tak velká hovadina nebyla. Možná je to tak i uz toho článku. Přečtěte si ten konspirativní článek a napište svůj názor k tomu. Válka na Ukrajině – pochopení a odpor vůči hlubším záměrům globální elity.

        1. To vofcím zkrátka nevysvětlíte. Podle nich je všechno jen náhoda. A že po skončení ukrajinské válčičky přjde „epidemie opičích prdů“ s ještě horšími opatřeními a tvrdšími lockdowny, to taky bude jen „náhoda“.

  3. Jan Mrcasík: Děkuju za zajímavé odkazy doplňující mozaiku.
    Jde ale dost o to, co z nich kdo dále vyvozuje za závěry. Co je pro vás jasná věc, pro jiné zdaleka důkazní materiál určitých tvrzení není a naopak. Vidím to pouze jako nepřímé důkazy a to ještě ne pro některá tvrzení, která hájíte (není to důkaz přítomnosti ruské armády či jejích oficiálních vojáků, ani toho, že by tam nebyl ozbrojený teror vlády vůči východu nebo silný občanský odpor vedoucí k občanské válce).
    Zjevně se také neshodneme na definici občanské války. Myslím, že pokud na sebe v zemi nějaké dvě větší ozbrojené skupiny delší dobu střílí, natož s použitím těžkých zbraní a usilují o zisk území, tak je vskutku označení občanská válka na místě.

    Co se týče toho, jak vznikají už ozbrojené revoluce, povstání, občanské války. Je naivní myslet si, že nějakým spontánním vzepjetím lidu, to byste chtěl moc, natož v dnešní době a v našem prostoru.
    Samozřejmě, že to vždy někdo schopný nebo nějakou silou nastrčený katalyzuje. To je normální a nelze z toho vůbec vyvozovat, že se lid nevzbouřil proti útlaku. Vzbouřil, jen dostal lídra nebo hnutí a tím organizaci. Rozdíl je, jestli ho dostane externě (cizí mocnost, tajná služba, zákulisní skupina) nebo vzejde z něj.
    A část převratů vznikne i tam, kde se lidi mají dobře, většina by se ani nehnula a kdyby nebylo profesionální organizace, nikdy se nic nestane. Lidi se prostě bojí nebo jim to nepřijde tak hrozné. A pokud to hrozné je (jako na Ukrajině 2014), bojí se ještě víc a nemůžete očekávat od běžných lidí nějakou organizovanou ozbrojenou vzpouru. Naopak, do takové akce vám půjdou lidi právě až poté, co to režim vyhrotí přes hranu a když jim někdo ukáže, že je šance na výhru a dodá k tomu prostředky (motivace/rétorika, zbraně, know how, lidi, charisma, vize). To je opět normální. Žádný tým nevyhraje bez dobrého lídra, bez trenéra a bez strategie. Platí to ve sportu i ve válce a v revolucích. Nic se neudělá samo a dav se nedokáže sám vést, bude rozprášen i pár uniformovanými se zbraněmi. Proto má 1000 organizovaných, jednotných, odhodlaných chlapů vedených dobrým lídrem úplně jinou útočnou sílu než 100 000 chaotických, neorganizovaných jednotlivců na demonstraci.
    Proto se žádný režim nebojí demonstrací, ale každý se děsí organizované ozbrojené skupiny a silných, charismatických lídrů s vizí a rétorikou.
    V USA má doma skoro každý zbraně a ani když tam byl vcelku slušný teror v ulicích a stříleli jim malé děti, k nějaké použitelné vzpouře bílých konzervativců nedošlo. Prostě to nikdo nevzal organizačně do ruky + v us kvůli extrémně dlouhému trvání režimu lidé nechápou jako viníka státní systém/ideologii, ale politické loutky a strany ještě víc než u nás (ale my přece jen v části národa máme povědomí, že chyba může být v samotném režimu).
    To je jako v ČR, žádná revoluce ani skutečný odpor tady nikdy nevznikne, dokud to někdo organizačně neuchopí na profesionální úrovni. A to nejspíš ani v případě, že by tady vláda vraždila běžně na ulici a většina lidí neměla co žrát. Ale právě od určitého bodu vyhrocení a dopadů už i na masu střední třídy to v 99% případů využije nějaká vlivná síla a nastrčí své připravené revolucionáře či bojovníky. V optimisticky zvoleném 1% případů vezme osud dějin do rukou autentický charismatický lídr z lidu nebo odzdola vybudované pronárodní hnutí (nejsem si jist, jestli se tak za posledních cca 300 let v Evropě stalo, jinde ve světě ano – částečně snad řecká Syriza, ale zradili pak u moci všichni a hlavně to dokázali volbami, což bude asi ten problém, proč zradili).
    Takže vy do hloubky řešíte a rozporujete/dokládáte něco, co je standard vždy a všude, jinak by se nestalo nic. A já s vámi naprosto souhlasím v tom, že nebýt Strelkova, možná by nebylo nic. Ale to je právě naprosto v pořádku. Kdyby byla vláda dostatečně silná v kramflecích a nálady obyvatelstva východní Ukrajiny stabilní, byla by šance na takové akce minimální.
    Nicméně, tak jako u vynálezů je nepravděpodobné, že když situace nazraje, že by tu roli nezaplnil někdo jiný s +- obdobným úvodním výsledkem (závěrečný výsledek je jiná věc).
    My v ČR také nutně potřebujeme svého Strelkova a ne letákové kampaně (samozřejmě ne pro spuštění občanské války, ale pro změnu režimu).

    Jinak a je to naprosto vaše věc, ale víc byste dosáhl, kdybyste vše podstatné podával poctivě zpravodajským a ne ideologicky a pro jednu stranu tendenčně zabarveným způsobem. A na jeden odkaz usvědčující či hájící jednu stranu přidal objektivně něco k té druhé, když je to ta válka, kde to tak bývá.
    To byl myslím hlavní důvod, proč vás dřív rádi četli lidé ze všech názorových proudů. A vy máte právě onen zpravodajský styl příspěvků, kam se to úplně nehodí a předem to zbytečně shazuje vše, co postnete. Taky je dobré, aby tam byly aspoň cz/eng titulky či překlad, jinak si to bohužel 99% lidí nezkoukne.

    Mně osobně je zrovna v této hře úplně fuk, kdo je ten dobrý a kdo špatný, zajímá mě, jak to bylo/je, nic víc.
    Stejný problém vnímám obecně u (des)informací o druhé světové i všem před ní. Kdy už dnes jde málokomu o tu trapnou pravdu, ale lidi si zpravidla jen hájí svůj světonázor a vyhledávají zdroje, které jim do něj zapadnou.

    Ps: Ty řeči o lhaní apod. jste si mohl odpustit. Myslím, že tady až na výjimky nikdo z diskutérů nebo autorů článků vědomě nelže, krom těch, co jsou za to příp. placeni. Lidi prostě mají různé názory tvořené informacemi, desinformacemi, emocemi, zkušenostmi, rodinnou anamnézou, přemýšlením. Maximum možného je pak nepravda, což je něco jiného. A jsou stále tací, kteří v soukromém i veřejném životě zásadně nelžou a pravda je pro ně důležitá hodnota. Pokud nedokážete pochopit, že má někdo tak diametrálně odlišný názor na pro vás naprosto jasnou věc, je to klasický syndrom užšího vidění světa ve světonázorové krychli, otázka sociální bubliny apod. Tak jako voliči Bidena/Drahoše/Ods/Pirátů nedokáží pochopit voliče Trumpa/Zemana/Babiše/Spd apod. Je třeba se zase jako lidi naučit i přesto komunikovat bez urážek. A musím říct, že pod tímto textem je takových slušných a rozumných příspěvků s různými názory hodně.

    1. Lide si dost casto mysli,ze konstatovani nazoru nebo informace nutne musi MIT background agendu na jedne strane se mistnimu nedivim jsou ostrileni vtom co je propaganda na strane druhe pres ten filter skoro nic uprimneho neprojde a skoro to potom vypada jako paranoia nebo neschopnost sebekritiky ohrozeni ega.
      Ze stim materialem budem pracovat je jasne horsi je to kde zacit protoze vsude je Jen hon Jak se zabezpecit. Clovek neni tvor financni ale socialni at se mi Ted v CR libi a pripada mi to slovy Doka vyhodne jakmile bych Mel mit ratolest a resit skolku pediatra apod asi bych to vyresil ale potom se divat na deti kteri to nemaji nebo ty obrovske socialni rozdily na to nemame kufr proste chapu ze to zni jako socialisticle klise,ale lide by meli MIT nejaky standard v pristupu k nekterym sluzbam zejmena vzdelani a zdravi dostupne bydleni ten cesky 30% vlastni je exces at si ma kdo co chce preju mu to ale at vedle toho existuie moznost druzstevniho nebo mestskeho socialniho bydleni na prideleni ktere konkuruje komercnim najmum a koriguje je.
      Nejsem explicitne proti cizincum I multikulturalismus dokud ho vsichni nezprznili nebyl docela spatny, ale s mirou a balancovany. Pokud se drzi majorita domaci populace a balance ostatnich ok nezlobte se name ale 400k jedne mensiny a automaticky integrace cotoje?kde je nejaka vize?to je nejaky pokus? Budou za chvili ukrajinstji politikove v parlamentu?
      Atd.

      1. Pokud vím tak podle nařízení EU které jsme podepsali, mají ze zákona MENŠINY NAD 10% speciální privilegia zaručené. Jako vlastní školy apod. Nepamatuji si přesně jaké všechny, ale řadu lidí by to šokovalo.

    2. Tak se zeptám jinak, Aliene. Jak přesně a podrobně by musel vypadat „důkaz o přítomnosti ruské armády na Donbase“?

      Když přiznání samotného ministra obrany separatistů neplatí, protože kdo ví jak to myslel.
      Unikátně ruská technika neplatí, protože třeba ji jen darovali.
      Výpověď na Ukrajině zraněného ruského tankisty v aktivní službě také neplatí, bo Nová Gazeta je opoziční.
      Dokumenty neplatí, protože to je určitě fake, protože ruští vojáci si přece nebudou s sebou brát pasy.

      Říkáš „video jak vytáhli ruskou posádku z tanku“. Jenže jak by takové video muselo vypadat, abys je uznal a neprohlásil že je to fake nebo že to nejsou Rusové?

      Není to náhodou tak, že sis vymyslel takové důkazní břemeno, aby bylo z principu nesplnitelné?

      1. Jan Mrcasík: „Jak přesně a podrobně by musel vypadat „důkaz o přítomnosti ruské armády na Donbase“
        Dobrá otázka. To je dost složité a je dobré to vyjasnit.
        Radši ani nebudu řešit fakt, jak daleko už jsou dnes možnosti vytváření naprosto dokonalých videí čehokoliv a kohokoliv, fotky neřešme (povšiml jsem si toho pár let zpět u videa sportovních triků, kde najednou logicky budou mít problém prokázat autenticitu i nefejkoví profíci).

        Takže, kvalitně ozdrojovaná autentická videa z místa konfliktu + možná i svědectví důvěryhodných neutrálních osob, na které nebyl prováděn nátlak žádnou stranou + pak tady máme ty satelity (netuším, proč to nepokryly, když by to neměl být sebemenší problém, pokud je věc tak jasná v neprospěch Ruska). Už někdy v devadesátkách jsem z určitého zdroje (neověřeno) slyšel, že je to pro tajné služby schopné přečíst noviny, které si dole na zemi čtete, takže co dnes.
        Svého času takovou roli neutrálního, všemi stranami respektovaného pozorovatele sehrával Červený kříž.

        Ale obecně vzato, v principu to úplně u takové desinformacemi a kouřovými clonami pokryté záležitosti nejde. Je právě potřeba mozaika přímých a nepřímých důkazů podobně jako u soudu + komplexní analýza s odstupem.
        O to se tady myslím všichni +- objektivní pozorovatelé a hledači pravdy snažíme.
        A je třeba si uvědomit, že ctitelé oficiálních konspiračních teorií mají např. o 2. světové válce sice naprosto jasno, ale věc je mnohem složitější, natož u období 1914-38 a u zákulisních jevů. A ten odstup je obrovský, informací spousta a máme co dělat ujasnit si základní fakta, neřku-li se na nich shodnout. Natož, když se do vědeckého výzkumu a faktické diskuse pletou zákony, že.
        Tím chci říct, že i rus-ukr konflikt chce na vyhodnocení další kupu let, odstup, nadhled, přístupy do archivů těch či oněch a analýzu. A taky vyhodnocení dlouhodobých dopadů té války, což nás ještě čeká v příštích letech.
        Z toho pak máte řádově vyšší šanci skládat mozaiku a dělat závěry. Často se nadhodnocují očití svědkové událostí, ale ve skutečnosti jsou často těmi posledními, kteří něco relevantně vidí, narozdíl od analytiků s odstupem.
        Já také vůbec nevnímám jako primární problém, kdo je tady ten dobrý a špatný, nebo co se tam kde stalo špatného, ale právě následné dopady té války (či spíše dění kolem ní) na ČR potažmo na další lidi a státy.

        Jak jsem tady předtím nekorektně zabrousil na téma 2. světové a všeho před ní, tak jsem opomněl právě třeba naprosto zásadní a vše dost drsně „zpochybnující“ statistiky Červeného kříže, kterému bych já osobně do určité historické doby vcelku věřil. Dnes už je to samozřejmě jinak.
        A co se týče tématu 2. světové a spol. Já do něj brousím docela často, protože můj závěr je, že naprosto všechno na dalších sto let z období 1914-1945 vyplývá + historie se opakuje + stejní lidé dělají stejné věci.
        A vždycky si tak při dnešním láskyplném rozpoložení světa vzpomenu na ten citát o porcování sviní. A vrtá mi roky kacířsky hlavou, proč když vyhráli ti hodní, slušní, charakterní, tak proč je všechno tolik dekád v prdeli a stále horší. Ale třeba je lepší zabít dvě tři svině jednou ranou a začít chovat doma vlastní hodné vepříky a ne pořád vybírat menší zla. To platí jak pro „volby“, tak geopoliticky. Lidi by se měli naučit zase vybírat menší a větší dobro, přestat hrát tuhle špinavou hru na skořápky se dvěmi třemi špatnými kartami.

        1. S těmi satelity je to zvláštní.
          Za bezmračné noční oblohy, stačí na méně osvětleném místě zvednout zrak k nebi. Je to jako světlušky, někdy jich letí celé hejno, jindy samostatně a třeba křížem. Je jich tam už tolik. Bývala to docela vzácnost, některý zahlédnout, dneska do půlnoci skoro kdykoliv. O jejich schopnostech už dneska nikdo nepochybuje, ale o těch skutečných schopnostech se také radši mnoho nepíše. Proto mi přijde docela divné, že skoro nikdo nepřichází se satelitními fotkami v rozumném rozlišení, které by v některé z otázek rázem udělaly jasno, nebo ukončily dohady.

          1. Servismloku, vole, potrebuju poradit. Nadesel tvuj cas.

            Potrebuju bateriovy zdroj pro kombo na hudebni nastroj. Vzhledem k ruznym okolnostem bude nejjednodussi cesta baterie a inverter, myslim ze cesky je to menic napeti, teda z 12 V na 230 V. Baterie pocitam bude tak 15-20 Ah podle toho co se mi podari najit aby to bylo co nejlehci a nejmensi a nejvykonnejsi. Asi budu potrebovat inverter produkujici pure sine wave aby to nebrucelo. Jak tydle veci funguji co se tyce vykonu? Jaky vykon toho inverteru je na to vhodny? Je to jedno (pokud to samozrejme neni malo) nebo to ma nejakou elektroniku ktera bude delat problemy pokud se baterie trochu vybije?

            1. nejsem odborník, ale není v combu trafo? tzn. budete měnit stejnosměrné napětí na střídavých 230 abyste vzápětí měnil zase na stejnosměrné (nevím kolik)?

              1. Jo, budu. Bohuzel napeti na nizkonapetove strane jsou tak na hovno ze udelat baterii a hlavne nabijecku je prilis velky vopruz. V podstate neresitelny.

                1. a kolika volty je napájeno to combo?

                  1. Tak nejde jen o jedno kombo, ale jedno je napriklad napajeno +28/-28 V. Na to bych musel mit dve baterky ktery v podstate neexistujou nemluve vo nabijecce. Na hovno.

                    1. na to 1 combo by to asi šlo udělat, ale bude s tím práce. Ne více bednicek s ruznym napětím to asi fakt nemá smysl. Ale servisdok mě třeba vyvede z omylu.

                    2. No vidíš. Kdybys servismloka pořád neprudil, tak by ti to třeba i sestavil.
                      Protože tady potřebuješ něco na míru.
                      Ta baterka se dá seskládat z Li-Ion baterek a nabíječka k tomu zbastlit taky. Ale potřebuje to už trošku pokročilejší znalosti, není to úplně triviální.

                    3. Je to troling.
                      Normální evropský běloch by aspoň napsal, zda jde o kombo polovodičové, nebo elektronkové.
                      Tady ale hlavně nejde o seriózní dotaz, je to jenom záminka k rozpoutání „flamewaru“. O nic podobného já nestojím.

                    4. Ty ses skutecne dement na entou. Jdi se debile vysrat. Zeptal jsem se normalni otazku tak jsi moh ty pico normalne odpovedet.

                      Samozrejme ty debile ze se jedna o polovodice. To snad da rozum. Lampovy zesilovac ma mnohem vetsi prikon/ztraty.

                      Vetsiho zoufalce nez ty si nedokazu predstavit. Un-fucking-believable. Eat shit, you fucking loser.

                    5. Tak jo.

                    6. Arrête d’emmerder.

                    7. Celolampové kombo bude asi sotva na baterku, a ještě 28V. A byla by šílenost z toho dělat přenosné.
                      To už rovnou hammondky na akumulátor :-)))

                      Leda že by šlo o kombo s malou lampou v předzesáku. Ale ty jsou dost raritní, moc lidí je nnemá, ačkoliv zvuk mají super, nesrovnatelně lepší mež jakýkoliv tranzistor.
                      Lidi jsou vohnouti a řídí se davem nebo reklamou. Takže všude jsou maršály s hnusným zvukem, ale nikomu to nevadí.

                    8. Hammond/Suzuki ma samozrejme čisto digitalne verzie organu (bez rotujucich koliesok) a aj ini vyrobcovia (Korg apod.).. mal som v rukach VA syntetizer, ktory ma na vylepsenie zvuku dvojitu triodu na vystupe, asi nieco ako 12AX7/ECC83 (na ovladacom paneli bolo okienko, aby bolo vidiet, ze zeravi).

                    9. I staré Hammond, tuším modely H1 a H2, sice měly pro pohon hřídelí tónových kol synchromotorek, ten byl ale napájen nikoli přímo ze sítě, ale z velmi přesného, teplotně stabilizovaným krystalem řízeného, elektronkového generátoru 50/60Hz na hladině 110V. Generátor šlo velmi jemně dostavit a tím tak doladit komplet celý nástroj, což prý bylo třeba jen po dlouhých odstávkách přes zimu apod. Intervaly/oktávy pak byly už dány – vzájemnými převodovými poměry mezi tónovými hřídeli.
                      Věděli jste, že o varhany na Hammondově principu se pokusila i Harmonika Hořovice? Zatrhli jim výrobu, protože to bylo neskutečně drahé a tehdy (přelom 60. a 70.let) by to nikdo nezaplatil.
                      Jeden z prototypů, který původně dlouho fungoval v malém kostele, je někde na webu nějakého sběratele kytar a příslušenství.
                      Poznáte je podle toho, že ve skříni těch „českých hammondek“ je dole vestavěna upravená Mono 50, dva reproduktory ARO835 a nemá to samozřejmě Leslie bednu.
                      Ostatně tu nedokázal v ČR udělat z místních komponentů nikdo. A protože na tento účel vhodné reproduktory (Jensen, Celestion, EV a hlavně pak Lansing, později JBL) by sice asi šly propašovat, ale jejich cena hodně převyšovala asi tak celoroční plat běžného muzikanta, který ale musel a byl trvale zaměstnán v nějaké „normální“, zpravidla dělnické profesi a hráli jen víkendy.
                      Zcela náhodou jsem totiž zjistil, že 100W středovýšková horna Electrovoice (driver+horna), vhodná, resp. upravitelná přímo na tento „rotující“ Leslie účel, stála v roce 1971 necelých tisíc dolarů.
                      Příslušný středobasový systém musel stát dost podobnou sumu, třebaže ten sám zpravidla nerotoval – rotovala pouze účinná, kónická clona, přesně kopírující dolní část nerozvinutelného kuželu membrány toho reproduktoru.
                      Neumím si ani představit, z čeho by koncem 60.let, ale i později, šlo postavit ten zbytek leslie bedny – plynulé řízení otáček motorů pro pohon rotujících reproduktorů, při použití s klávesovým nástrojem pak řízení přímo z klaviatury nástroje či částečně podle charakteru hry, velmi výkonné, kvůli malému zkreslení i velmi kvalitní výkonové zesilovače a vše ostatní, zejména ten pohon.
                      V té době se s výkonovými tranzistory v ČSSR teprve začínalo. Samozřejmě, dlouho v Ge provedení. Sice vznikly i první Si, ale výhradně spínací typy (KU605-607 pro TV použití-Camping 28), kdežto „venku“ byly v té době už chvíli k dispozici odolné a výkonné Si tranzistory se SOA pro audio, od univerzálního 2N3055 až po 2N3773, RCA40411, nebo už v 70.letech i 150-200W komplementáry od Motoroly, RCA i Texasu. Povzdechy našich konstruktérů a s hořkostí vkládané přehledové tabulky zahraničních typů, zejména od ing. Hanzlíka, ing. Kellnera a dalších, jsou nesmazatelně zapsány v časopisech „Radiový konstruktér“ z oněch let.
                      Firma Hammond nejprve používala brutálně výkonné, dvoupásmové zesilovače s elektronkami RCA 6550, na středovýškové části pak s výkonovými triodami, s výkony začínajícími na 150/75W až po 275/100W, H.Leslie používal zpočátku také elektronky, později kompletní Si zesilovače Dynaco 400 zapojené v můstcích a upravené na tiché nucené chlazení.
                      První varhany s tónovými koly, jediné plně rovnocenné varhanám Hammond, postavili už v 50.letech minulého století sourozenci Bohumil a Václav Zachařovi, jmenovaly se RWZ po jejich otci, špičkovému varhaníkovi (Regenschori Wáclav Zachař). I s příslušenstvím varhany RWZ vážily něco přes 300kg.
                      Byly bohužel zcela zničeny při dopravní nehodě v 60.letech, při převozu na jeden z významných koncertů. Zachovala se sice precizní a kompletní dokumentace, ale bratři Zachařovi ji odmítli uvolnit a existovaly náznaky, že některá jejich řešení odkoupila právě firma Hammond. V domácím prostředí byli bratři Zachařové nuceni obcházet, resp. šikovně nahrazovat některá zahraniční konstrukční řešení, která tu nebylo možno realizovat. Ovšem dokázali si poradit tak, že nijak neutrpěla kvalita nástroje či jejich zvuku a to inženýry z firmy Hammond zaujalo. Šlo o naprosto netradiční, ojedinělá a přitom poměrně jednoduchá a úsporná řešení, ke kterým byli Zachařovi víceméně donuceni místní součástkovou a materiálovou bídou. Ani jeden z bratrů Zachařových neměl vš vzdělání, B. Zachař dokonce ani nebyl hudebník a na varhany hrát neuměl.
                      Víc podrobností se dá dohledat v padesátkových a šedesátkových ročnících časopisu AR, jsou tam i fotografie nástroje i jeho vnitřností. Něco málo o RWZ je i na internetu, kam to vložili potomci bratrů.

                    10. Vacsina klasickych Hammondov (vratane B3, L100 a podobne) ma synchronny motor, ktory sa toci podla frekvencie siete.. a je tam este rozbehovy motor na roztocenie pri zapnuti.

                      Tony Banks z Genesis rozpraval, ako boli zdeseni, ked prisli v 1972 prvy raz do USA a par hodin pred prvym koncertom (tusim v NY) zistili, ze mu Hammond hra o par tonov vyssie (50 -> 60 Hz), museli zohnat nejakeho miestneho manika, co to poriesil.

                      RWZ si pamatam zo starych AR, ale nebolo tam ani slovo v oslavnych clankoch, ze sa inspirovali/kopirovali Hammond.. a hlavne cielili na vaznu hudbu.

                    11. Nevěděl by jsi Servisdoku něco o zkreslení používaném u hammondek mj. Johnem Lordem ?
                      Nikde tyhle informace nejsou k nalezení. Jestli to bylo nějak řešeno přes hammondky, nebo jestli se to dělalo externě v nějakém mezičlánku mezi hammondkama a lesliem.

                      Předpokládám že to muselo být takhle, protože z těch leslie už musel jít zvuk zkreslený.
                      Ale to zkreslení nebylo ledasjaké, ale zcela brutální, zvuk jak nabroušená cirkulárka. Který dnes nikdo na elektronkových digitálních křápech i za 120k neumí napodobit ani vzdáleně.
                      Prostě není to digitální zkreslení harmonické, ale rve to uši jako když skřípeš křídou po tabuli. Ani vzdáleně se to nepodobá origo Lordovým hammondkám.

                    12. Myslíš ten najedovaný zvuk, kterým začíná Perfect Strangers? :D

                    13. Lord pouzil na albume Perfect Strangers Marshall JCM800 100W koncovy stupen zapojeny do modifikovaneho Leslie 145, takze ten overdrive/distortion organ bol z Marshallu.

                    14. Lépe je to zahrané tady:
                      https://www.youtube.com/watch?v=bC9-9tbSPns
                      Ale je tam pořád slyšet ta tranzistorová „plastovost“, ikdyž se týpek tomu lordovu zvuku přiblížil co jen to v rámci tranzistorů šlo.

                      Bohužel nemůžu najít zrovna nějaké to Lordovo sólo z koncertu, kde se fakt hodně vyřádil. Na albech ta největší divočina není.
                      Pamatuju koncerty kde za mlada tak řádil a cloumal s hammondkama že to vypadalo, že je chce převrhnout :-D
                      Dost tenhle zvuk používá i v albu Abandon. Pokud za každou cenu potřebuješ hifi kvalitu. Ale jak říkám, nejlepší jsou ty koncerty z mládí.

                    15. Pro zajímavosť, v dálnopisným stroju býl taky motorek, keré potřebovál dosť přesně nastavit votáčky, protože bez teho by vznikalo bitový zkreslení v posledních z téch 5 bitů dálnopisnýho kódu.
                      To nastavení votáček se dělalo pomocí ladičky, tuším na 125 Hz. Na rotoru motorku byly nakreslený bílý čáry, a dyš se na ně podívalo přes rozezněló ladičku, tak díky stroboskopickýmu jevu se při správnéch votáčkách ty pruhy zastavily. Pokuď ty pruhy zdánlivě utikaly na jednu stranu, tak se rukó chytl vodstředivé regulátor a povotočilo se s něm proti směru pohybu pruhů, až se zastavily.
                      Nevim, esi by to bylo dosť přesný pro hudbu. Pro přenos textu dálnopisem to stačilo.

                    16. servisdok
                      16.6.2022 v 10:42

                      předpokládám, že na lampy nějaký testovací hračky máš, takže dyž se k něčemu občas dostanu, byl by zájem?

                      teď sem likvidoval nějaý šroty, tak mám pár tranzistorů v TO-3 a tady těch starejch pouzdrech, můžu přihodit, a taky nějaký starý československý poťáky, ceš, nebo tohodle máš mraky?

                    17. Marshally samy o sobě nemají hnusný zvuk. Plexina, tedy model No.1959 i jeho nesčetné kopie, pokud se ve čtyřdíře použijí opravdu původní, ne pajcované Celestion Vintage 30, mají skvělý zvuk.
                      Hnusárnu z toho pak dělají různé digitální kurviče a „simulátory“, ať už vražené do efektových smyček, nebo předřazené některému kanálu.

                      Komba a hlavy s jednou až dvěma 12AX7 v preampu, zbytek včetně konců polovodičový-integrovaný, jako zcela první spustil Uli Behringer.
                      Od něj to okopírovala prakticky celá noname čína – samozřejmě „optimalizovaně“ a s výsledkem, který snad ani nestojí za delší komentář.
                      Jednoduše:
                      12AX7 vyrobená Rusy, byť označená třeba jako ElectroHarmonix, TAD či jiný velkodistributor elektronek, má naprosto odlišné vlastnosti, než čínský pajc téže flašky.
                      Zbytek dtto – echt čínská TL072 prostě není TL072 Texas a tak se dá pokračovat prakticky až ke zdroji s pajcovanými elyty. Prošlo mi toho rukama dost na to, abych se mohl odvažovat něco takového napsat.

                    18. Myslim ze olovena baterka bude nejlepsi reseni. 12V. Nabijecku mam. Akorat potrebuju info ohledne vykonu. Ja tyhle veci nesleduju, nevim jak to funguje. Predpokladam ze servisdog jo.

                    19. Tvl, vy jste mi banda odborniku :-D Btw, proc si ten menic proste nekoupis? :-O Normalne se prodavaj…

                    20. Asi bys musel nejdříve napsat, jaký příkon má to kombo a jak dlouhou výdrž požaduješ. Od toho se pak odvíjí výkon měniče a kapacita akumulátoru. Vhodnější bude měnič s čistým sinusem, přičemž myslím, že není problém najít požadovaný na eshopu a v rámci 14 denní lhůty ho odzkoušet, zda s ním aparatura nebručí atd. Uvažuj účinnost měniče raději cca 80% a to, že olověný akumulátor není dobré vybíjet pod 50% kapacity, chceš-li udržet deklarovaný počet nabíjecích cyklů. Požadavek na minimální hmotnost by možná mohlo splnit použití „nářaďových“ aku a dc měničů při přímém napájení nf obvodů komba, protože některé dc měniče zvládnou fungovat s účinností až 95% a mohou dávat vyšší výstupní napětí oproti vstupu. To ale neodpovídá zadání a ani nevím, zda by nedošlo k rušení spínaným zdrojem.

                    21. Jinak měniče mají proudovou ochranu a ta může vypínat měnič už díky proudové špičce při zapnutí zařízení, ačkoliv výkon měniče pro vlastní provoz je dostatečný.

                    22. Míněno měniče 12V/230V.

                    23. Dochází tu k záměně pojmů „čistý sinus“ a „modifikovaný sinus“. Spínaný měnič z principu nikdy nemůže produkovat čistý, spojitý sinus. Posílá do výstupního trafa 50Hz obdélníky, které jsou modulovány kmitočty řádu kHz. To má ten výsledek, že výstupní průběh je do svého, přibližně sinusového tvaru, utvořen z maličkých, nebo větších „schodků“, podle kmitočtu zmíněné modulace.
                      Na hranách oněch schodků a také intermodulací s obdélníkovým 50Hz, potom vznikají vějíře harmonických, jejichž odfiltrování není ani snadné, ani levné.
                      Je to výborně vidět opravdu dobrým osciloskopem s externím synchrem, který zobrazovaný průběh „neprůměruje“. Takový osciloskop ale nepatří mezi běžnou výbavu garážových kutilů, kteří potřebují „nějaký měnič“ na napájení něčeho nenáročného v karavanu, kde ostatně to rušení ani nevadí.
                      „Čistě“ sinusové měniče pracují na jiném principu. Právě z tohoto principu, že už na primáru výstupního trafa je k transformaci nahoru dodáván čistě sinusový průběh, tyto měniče neruší, ani žádná další opatření nepotřebují.
                      Kvůli nižší účinnosti, se ve 12V verzi vyrábějí do výkonu asi jen 300VA, výjimečně až 500VA.
                      Ve verzích 24V až do max. 1kVA a byl to vlastně jediný druh měničů, vhodný např. pro napájení videotechniky v dálkových autobusech – u videotechniky spínaný měnič, díky svému masivnímu rušení, způsobuje od rušení obrazu až po úplný rozpad synchronizace. Kromě toho takový spínaný měnič posílá i rušení do palubní sítě a u kvalitnějšího audia na 24V pak způsoboval nesnesitelné vrčení až pištění podle toho, jak blízko či daleko od akumulátorů bylo audio připojeno.
                      Huperte, pokud to chceš vysvětlit a udělat si v tom jasno, udělám to rád.

                    24. Dík, funguje to, jak jsem čekal. Byl jsem línej psát litanie, tak jsem to zjednodušil v dobré víře, že na to někdo skočí a upřesní.

                    25. A jinak v tomto směru ani poradit nepotřebuju.

                    26. servisdok
                      15.6.2022 v 22:26

                      samostatný měniče nevim, ale UPSky v sobě mají mikrocesory, který VF spínání (o tři řády vyšších frekvencí řídí tak, že to přímo vytváří 50Hz sinusovku; výroba obdélníků a jejich zaoblení filtrama je specialita úplně nejhorších rejžáckejch UPSek a měničů

              2. treb 15.6.2022 v 20.07

                V kombu trafo nemusí být. Bateriová komba se hromadně vyrábějí a běžně prodávají. V příznivém počasí hrají na Andělu minimálně dvě, třeba jedno houslové a jedno,dvě kytarová (+zpěv).
                Bastlit něco takového se nevyplatí, vyjma případů, kdy to má muzikant jako koníčka nebo chce něco pravdu speciálního – potom tomu ale musí rozumět.

                1. to jo… ale podle dotazu jacqa jde o combo do běžné zásuvky.

                  1. treb 16.6.2022 v 8:47

                    To jsem nepostřehl, příspěvky trollů nevidím.
                    Pokud někdo chce tahat nástroj, síťové kombo, baterky a měnič, není mu pomoci. „Peruánští Indiáni“ při svých produkcích používají síťová komba a centrálu, ať již účinkují všichni, nebo použijí halfplejbek.
                    Má to navíc tu výhodu, že si o pauzách mohou připravit kávu.

          2. vzhledem k obecně známému faktu, že tajný vojenský výzkum má ohromný časový náskok, lze předpokládat, že armády usa i ruska mají mnohem více informací, než si vůbec umíme představit.

            Například ta slavná Buča… NYtimes přinesl senzační satelitní záběry o mrtvolách s datem, kdy tam ještě byli Rusové (ačkoliv tam údajně neseděly stíny atd). podstatné je, že se od toho v zápětí Pentagon distancoval. proč asi? jsou tam ruští agenti nebo prostě mají skutečné informace a vědí, že je mají i Rusové? Kdyby potvrdili informace NYT realitě navzdory, Rusové by je okamžitě označili za lháře. Plebsu to stačí, napsali to NYT, tak je to pravda a Pentagon je z obliga. Stejně všichni jen spekulujeme, ale nedává tohle smysl? mě tedy ano.

          3. servisdok: civilní satelity byly dlouho regulací omezeny na rozlišení senzoru 2 metry / pixel z důvodu ochrany soukromí a vojenských tajemství. Před pár lety to zrušili a dnes se komerční fakticky špionážní satelity od Maxaru a Airbusu pronajímají „jako služba“ s rozlišením 30cm/pixel.

            Existují ale i volně dostupné satelitní fotky snímané NASA a ESA v téměř reálném čase (doba oběhu – jak snímají kontinuálně pás území pod sebou a točí se kolem země), které se dají zdarma získat přes portály NASA Earthdata a ESA Sentinel. Ty Sentinely dokonce umí i elektromagnetické spektrum – jsou na nich vidět radary PVO na vhodných frekvencích jako interference.

            Měl jsem o tom rozepsaný velký článek, protože tohle všechno právě naopak hovoří proti těm teoriím o ruské neúčasti apod., jaké se tu šířily. Ale jednak jsem teď ke článkům demotivovaný a jednak jsem se doposud nenaučil sám zacházet s těmi snímky NASA a ESA, protože to vyblije surová data v divné orientaci a roztaženosti a nedokázal jsem se na nic vůbec zorientovat, kam se vlastně koukám.

            1. Mimochodem, kdybys chtěl opravdu vědět pravdu o Ukrajině, tak si můžeš také koupit předplatné Maxaru a mít každý den v počítači aktuální fotky z bojišť Donbasu v rozlišení, o jakém se před 40 lety nezdálo ani CIA.

              Ale stojí to a ne málo. V rozlišení 30cm/px barevně aktuální co 24 hodin to vyjde na 25 dolarů za 1 čtvereční kilometr, nebo 5000 dolarů za 15 čtverečních km. Proto opakovaně píší, že ohledně určitých věcí čekám, až to někdo s předplatným „uvolní zdarma pro nás plebs“.

        2. Je OBSE nestranná důvěryhodná strana? Protože ti roku 2016 oficiálně potvrdili ruskou armádu v „DLR“. Ale něco mi říká, že asi ne.

          Takže – nestranní pozorovatelé? Neuznává se.
          Ucelený řetězec? Výrok vrchního vojenského velitele separatistů se neuznává, zpověď ruského tankisty v aktivní službě v Doněcké nemocnici se také neuznává, prokázané fotky a videa těžké techniky celosvětově unikátně ve výzbroji jen OS RF se také neuznává…

          Takže tím tedy vlastně píšete, že neexistuje důkaz, který by vás přesvědčil že na Donbase bojovala 2014 RA. Inu, tím považuji záležitost za uzavřenou.

    3. A poznámka k těm povstáním. Za poslední 2 roky jsem načetl dost zajímavých vzpomínek na historii a teorii povstání, včetně klíčových prací o partyzánech na východní frontě. A najednou se ukázal v plné nahotě zásadní a velmi ošklivý vzorec:

      Všichni povstalci úmyslně chtějí vyvolat co nejtvrdší represálie vlády proti civilnímu obyvatelstvu, v naději že vládní represe naženou civilisty do náruče povstalců. Je to jejich nejzákladnější taktika – někdy výslovně potvrzená, někdy implicitní, někdy i jen podvědomá, ale povstání jsou na ní založená.

      Přesně a právě proto, že 99% lidí nestojí jejich averze k vládě za to, aby kvůli tomu riskovali svůj život. Tak je k tomu povstalci musí donutit – tím, že je postaví před hotovou věc. „Vláda tě kvůli povstání zabije tak jako tak, takže už nemá smysl nebýt součástí povstání a té zlé vládě se nepomstít, přidej se!“

      Tohle je tragédie Donbasu. 99% obyvatel žádné ozbrojené povstání a žádnou válku nechtěli. Chtěli autonomii v rámci Ukrajiny, nechtěli dokonce být ani součást Ruska. Poté, co Strelkov rozdal zbraně a začal ozbrojené povstání s 1% tamní populace (1000 opolčenců ze 110000 Slavjansku), a začal střílet z obytné zástavby minomety, přitáhl na civilisty ukrajinskou dělostřeleckou palbu. Která, přesně jak bylo kalkulováno, poštvala místní proti Ukrajině a tím implicitně pro povstalce.

      Tahle dynamika je již historický fakt a danost, která se nedá změnit. Lidé na „separatistické straně hranic“, kam dopadalo UA dělostřelectvo, Ukrajinu zcela pochopitelně nenávidí – stejně jako ti na ukrajinské straně hranic separáty za jejich dělostřelectvo. Proto jsem vyznavačem Minských Dohod a mám pifku na každého, kdo se je snažil sabotovat – Rusy i Ukrajince, Moskvu i Kyjev.

      Ale povstalci jsou prostě většinově zmrdi, kteří nebojují „za lidi“ nýbrž proti lidem. Asi jedinou výjimkou byl právě domácí Protektorátní odboj, který se primárně držel pravidla, že nebude dělat žádné odbojové akce, které by vyvolaly masové represálie!

      1. +1

        Ještě bych k tomu dodal, že nejostřejší boj tihle povstalci vedou proti lidem kteří se chtějí dohodnout – např. Alžírsko, kde každému rozumnému člověku muselo být jasné, že Alžířanům bude lépe pod francouzskou správou a investicemi, které to přináší, a nezávislost může přijít na řadu až po dosažení dostatečné vyspělosti obyvatelstva, ekonomiky i správy; stejně tak v Palestině bylo silné arabské hnutí, které si uvědomovalo děsivou chudobu a zaostalost a chápali židovskou imigraci jako přínos, jak získat know-how i investice i zahraniční kontakty, modernizovat zemědělství, vybudovat průmysl a moderní komunikace. Ale fanatici ty nejodvážnější zabili a zbytek zastrašili natolik, že dnes na mírové soužití s Izraelci nejde ani pomyslet.

      2. JM 12:26
        Nezbývá než si položit otázku, proč to Strelkov vlastně udělal? Co ho k tomu vedlo? Je to magor, nebo nic jiného než střílet neumí, tak si musel konflikt vyvolat?

        1. Kde přesně a v jaké pozici se nalézal Igor Strelkov-Girkin 17. července 2014?

          1. Aha, tak nic, už to mám.

            Bývalý důstojník ruské tajné služby FSB a vojenské rozvědky GRU. Na počátku války v roce 2014 velel separatistickým bojovníkům na Donbase, především při obsazení města Slavjansk. Organizoval transporty zbraní z Ruska, včetně systému protiletadlové obrany Buk. V dubnu 2014 velel obsazení Slavjansku. V pozdějších rozhovorech nezapíral, že bojoval na Ukrajině a kritizoval ruského prezidenta Vladimira Putina za to, že neposkytl separatistům větší podporu a více zbraní.

            1. To jen demagog Mrcasík odvádí pozornost od podstatnějších věcí. Někdy si říkám jestli mu tu profesionální demagogii nepíše tým důstojníků BIS. Je to docela sofistikované.

              Třeba od skutečnosti, že už v roce 2014 nacházeli donbasané skupinky mrtvol svých bývalých spoluobčanů, které nesly zjevné známky brutálního mučení. Oni se tím banderovci původně netajili. Ale pak to převzali pod patronaci důstojnící CIA, MI6 a začali dbát na to správné PR. Takže když někdo z donbasu zmizí, tak je zmizelej a jeho mrtvola se nenajde.
              Až na pár vyjímek, jako třeba ten masový hrob v koncentráku v těch jatkách, azovských nácků.

        2. Když zrovna neválčil, zkusil Strelkov sepsat knížku beletrii o válečnících. A tam si titulní postava, o které zlí jazykové tvrdí, že se do ní Strelkov projektuje, pokládá otázku: co má válečník dělat, když není válka? A vzápětí si odpovídá – buď si najít válku v zahraničí, nebo si nějakou založit.

          Navíc na Ukrajině tomu Strelkov ideologicky věřil. Ten chlapík není zmrd, on je pouze… Zelený mozek par excellance.

      3. to JM after Alien appeal. Podla vsetkeho je JM schopny sebareflexie a jeho prispevky sa zacinaju posuvat konstruktivnejsim smerom/smerom k hodnote, a je citit ich pridana hodnota.

        Postreh o taktike/strategii povstalcov je sice pravdepodobne iba castou skladanky, ale je urcite velmi zaujimavy, a casto zial pravdivy, a podnecuje k zamysleniu. Velmi ocenujem Alienovu i Mrcasikovu snahu o konstruktivnu komunikaciu s respektom, a bolo by to fajn, keby sa Mr. Mrcasikovi vratila kvalita bez jednostrannej propagandy a sebaprojekcie. Pomoze to jemu osobne a urcite aj nam ostatnym menej literarne zdarnym k novym obzorom. Za mna dakujem, zvysuje sa uroven. A to stoji za to.

        1. heky: Souhlasím.

          1. Myslím Aliene, že ti poněkud chybí odhad na lidi. Pablb Mrcasík tu bude stále kvákat tu svoji nablblou propagandu ad nauseam, naprosto nehrozí že by dostal rozum. Přitom by stačilo aby se koukl na kanál reportéra Patricka Lancastera a ty jeho bláboly se mu zhroutí jako domeček z karet:
            https://www.youtube.com/watch?v=Nl5WWmKgCaQ

            Ale to on neudělá buď ze zbabělosti (děsí ho skutečná pravda), a nebo proto že je za tyhle bláboly dobře placený. Ač jsem mu to tu několikrát doporučoval i s odkazy.

            Na druhou stranu, koho by pravda neděsila, protože to co se sem řítí, by nám nezáviděly ani naše babičky co prožili Protektorát a 2.světovou. Obzvlášť když je tento národ složený prakticky výhradně z bezkoulých sráčů, takže to pak musí zachraňovat ženy jako je třeba Nikola Bornová, Soňa Peková, atd.
            To je fakt dost ubohá vizitka českého ochablého mužství.

            Vlastně tenhle web je prakticky výhradně výstavka zbabělých sráčů co si tak nanejvýš zablbnou s pictolkou na střelnici a v garáži si leští svůj motorizovaný penilní nástavec. S vyjímkou majitele webu a dalších několika lidí které bych spočítal na prstech jedné ruky. Ono už provozovat takovýhle web chce docela koule.
            Ale je symptomatické, že takový web je v ČR jediný.

            Po letech co to tu sleduju, můžu zodpovědně prohlásit, že tu jen ztrácíš čas. Jsou tu lidi kteří mají určitý potenciál pomoct zlepšit naši situaci. Ale z lenosti a zbabělosti to neudělají.

            1. Patrick Lancaster 2022 = Graham Phillips 2014. Žádné bláboly opravdu nezhroutil a je komické tvé pokrytectví, když jedněm reportérům interview a z prstu vycucané proklamace na pozadí zničených budov nevěříš (porodnice a divadlo v Mariupoli), ale jiným reportérům to věříš nekriticky. Jen proto, co ti konverguje.

              1. https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/kdo-rika-ze-za-dva-roky-bude-na-mape-nejaka-ukrajina-utoci-medvedev-40400246

                Aha, takže tam jede klasický L-L, o kterém se zatím skromně mlčelo, nebo se v případě zbraní přímo lhalo o „darech“. A kdo a z čeho to bude splácet, to se pan Medveděv zapomněl zeptat.

                https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/ukrajina-krvaci-cim-dal-vic-denne-prichazi-az-o-tisic-vojaku-40400286

                Opatrně s pravdou ven? Až donedávna to bylo 100-150 denně.

                1. Plyn je separátně, to není součást L-L. A i s tím L-L je to očividně složitější.

                  Na jedné straně ano, Lend-Lease, neboli Bill S.3522 Ukraine Democracy Defense lend-Lease Act of 2022, se týká výhradně „defence articles“ a skutečně vyžaduje splátky stejně, jako jeho WW2 předchůdce (mmch. USA odpustily SSSR splátku půl miliardy z tohoto dluhu) – Oddíl 2, odstavec a)(3):

                  Podmínka–jakákoli půjčka či pronájem vojenských artiklů vládě Ukrajiny podle odst.1 bude podléhat všem platným zákonům o vrácení, úhradě a splátce za vojenské artikly půjčené nebo pronajaté zahraničním vládám

                  Jenže na druhé straně Biden vydal i prezidentské dekrety o finanční pomoci Ukrajině, kdy např. už v březnu Ukrajině takto daroval finanční pomoc ve výši 13,6 miliard USD:
                  https://www.mediaite.com/tv/rand-paul-upset-ukrainians-arent-paying-for-american-weapons-these-should-be-sales-not-gifts/
                  A pak se přidalo dalších 40 miliard:
                  https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=rand+paul+upset+ukraine+not+paying&ia=web

                  Takže to jede separé ale dohromady:
                  1) Pentagon Ukrajině „půjčí nebo pronajme zbraně“ pod podmínkou, že to bude zaplaceno
                  2) Biden Ukrajině věnuje peníze jako pomoc
                  3) z finančního daru-pomoci Ukrajině se zaplatí ta vojenská L-L půjčka Ukrajině

                  Jediná otázka tedy je, zda nula od nuly pojde ($$$ pro UA == hodnota L-L pro UA), nebo bude Ukrajina doplácet ($$$ pro UA L-L pro UA).

              2. Porodnice byla zničena proto, že si ji pro sebe zabral Azov. Za mě v pořádku.
                Zatím nikdo přesvědčivě nevíme, kdo přesně a v jakých počtech, si zabral divadlo a jeho podzemní prostory – že se to divadlo stalo legitimním cílem Rusů. Zatím všecko je v rovině domněnek, nebo spíše přání propagandistů.
                Nějak mi nejde do hlavy, proč by jinak Rusové mrhali municí i silami. Na jedno konkrétní divadlo z několika.

                1. Podle zdravotního personálu z té porodnice ji Azov nezabral. To tvrdil pouze Lavrov – ten samý Lavrov, který tvrdil že Krym nezabírají ruští vojáci apod.

                  Podívej se servisdoku na tenhle svůj příspěvek. Vždyť ty v něm výslovně vycházíš z premisy, že cokoli takového trefili pro Rusy prostě musel být legitimní cíl – a pak až zpětně hledáš důvody a záminky, jak premisu posvětit a sám sobě i všme okolo potvrdit, že přesně jak jsi chtěl věřit to legitimní bylo.

                  Jenže takhle se pravdy nedohledáš. To je přesně a zrcadlově stejné, jako když jiní chtějí věřit, že USA nikoho nikdy neoprávněně nezavraždily, a tak přesně stejným způsobem hledá ospravedlnění a záminky pro to, aby omluvil cokoli USA spáchaly.

                  1. takže výpověď té héééérečky, co tam byla, co se sama přihlásila se svědectvím poté, co viděla, co z toho sračkomety udělaly, je samozřejmě fejk a výmysl, případně byla donucená to říct pod namířenejma hlavněma, zatímco nějakej virtuální zdravotní personál říká pravdu a nic než pravdo

                    tak určiťééééé…

                    1. Takže uznáváš, že všechny takové „výpovědi“ z obou stran jsou na houby a nedá se jim věřit?

                      Nebo se nedá věřit jen ukrajinským výpovědím, zatímco všechny proruské výpovědi jsou absolutně důvěryhodné jako berná mince?

                      Je to snadná otázka, Behemote.

                2. Tuhle základní logiku z mateřské školky Goebbelsíkovi nevysvětlíš.

                  Stejně jako on nedokázal doposud vysvětlit, jak to že hrdinný Azov nebránil obyvatele Mariupolu, protože kdo chce bránit město, ten ho obklopí aby se nepřítel nedostal dovnitř, a civilisty urychleně evakuuje koridorem do bezpečí.

                  Místo toho se ti hrdinové s minomety a děly rozestavěli po školkách, školách, a v obytných čtvrtích. Z tanků zásadně stříleli co nejblíž domů, a svoje minomety schovávali za rodinné domy ve kterých se ve sklepě krčili civilisti s dětmi, kterým nebylo dovoleno odejít.
                  Kdo chtěl odejít z Mariupolu, po tom stříleli ukrajinští snajpeři a kulometčíci.

                  Mraky důkazů tohoto najdete právě v lancasterových videích. A nejen tam, krytí se za živé štíty z civilistů byla hlavní taktika azováků.
                  Tohle Jan Goebbelsík nevysvětlil. A ani nemůže, protože tuto skutečnost nemůžeš obrátit naopak, aniž by ze sebe udělal už totálního vola.

                  1. Tak to je ovšem převratné, Kabrňáku. Právě jsi prohlásil, že ti hajzlové z Rudé Armády nikdy nebránili Stalingrad, protože namísto aby se rozestavěli výhradně okolo a zřídili evakuační koridor pro civilisty, tak se ti hrdinové rozestavěli po školách, fabrikách a obytných čtvrtích.

                    A říkáš důkazy v Lancasterových videjích? Tak mi kurňa ukaž JEDINÉ jeho video, kde jsou opravdové důkazy, natočené na video, jak to zlí Ukrajinci dělají – nikoli jen KECY kohosi. Protože jak ti opakovaně předhazuji – pokud věříš KECŮM někoho na kameru, potom musíš věřit všem takovým kecům ze všech stran, nikoli kecům jen jedné strany – protože jinak jsi absolutní trapný pokrytec s dvojím metrem.

                    Proto já nevěřím kecům žádným a nikoho.

                    1. Jan Mrcasik:
                      „…já nevěřím kecům žádným a nikoho…“
                      – – –
                      Ale to víš, že ne. TR-3B, Aurora, nebo jak byl ten hoax…

                      :OD

                    2. Tam jsem napsal, že podle kvalitních svědectví existovalo „NĚCO“ průzkumného, co provozovalo USAF, létalo to z Británie, pravděpodobně to bylo nadzvukové a dodnes to nebylo odtajněno.

                      Nikdy jsem nenapsal, že to byla „Aurora“ v té podobě, v jaké ji kreslí scifi. To je jen tvůj mentální zkrat a podsouvání.

                    3. Jan Mrcasik:
                      „…podle kvalitních svědectví existovalo…“
                      – – –
                      A ta tzv. „kvalitní svědectví“ jsou jen ty hoaxy.

                      Já to vidím, že si toho hodně přečteš. Jenže to není všechno. Musíš mít taky znalosti na to, abys uměl odfiltrovat nesmysly. Když je nemáš, neodfiltruješ.
                      A takových je víc, šíří blbosti, protože tomu nerozumí – různé armyweby, securitymagazíny a další exoti, viz ten štáblovickej blb…

                      :OD

                    4. Akorát že ta vyjádření jsou podložená oficiálním vyjádřením britského ZaMini, letovými plány a ŘLP, a neskrývanou akcí britské armády.

                      A hlavně to není anonymní zpověď „někoho údajně odněkud“, ale zavedení lidé kteří měli co ztratit vypovídali s rizikem pro svou kůži a to bez senzacechtivosti.

                      No a pak jsi tu ty, který všechno víš, všechno znáš, všechno jsi správně odfiltroval a dokonale pochopil – ale nic nikdy nenapíšeš. Ani o té tvé slavné PVO.

                    5. Jan Mrcasik:
                      Jasně, oficiální vyjádření o čemsi tajemném.

                      Poslední taková rychlá potvora byl SR-71 a tím to zhaslo. Nebyl už důvod další letadla vyvíjet, protože jsou družice. A pokud chceš níž, na stíhačky se toho dá navěsit dost.

                      Hele, opravdu hltáš kvanta stránek, ale ona ta filtrace blbostí je nutná, jinak sklouzneš k ufounaření…

                      :OD

                    6. Kdo je štáblovický blb?

                    7. servisdok:
                      Taky jeden army-cosi „redaktor“. Mám ho v merku, kvůli HE3DA…

                    8. Že by to bylo proto, že když jim na sídlišti přijela banda krvelačných azováků, tak hned utekli do sklepa a vylezli z něj až za měsíc?
                      Proto jaksi není moc přímých záběrů. Protože ty nafetované svině střílely po všem co se hnulo.

                      Zrovna Lancasterova reportáž z mariupolského sídliště. Kde některé baráky byly dělostřeleckou palbou zkrácené o celé tři horní patra. V takovém pekle fakt nikdo soudný nepoleze ven aby si udělal selfíčko, Goebbelsíku.

                      Kromě toho, ty selfíčka s dělostřeleckou palbou bys dělal kde? U skleněného okna, které se po dopadu prvního granátu promění ve smrtící skleněné šrapnely řezající jak žiletky vše co jim stojí v cestě?
                      Životnost takového selfíčkáře se pak počítá řádově na minuty. Typičtí adepti darwinovy ceny.

                      Ještě čekám dotaz, kde mám natočený důkaz o tom že azováci jsou banda feťáků. hint: zkus natočit zfetovaného agresivního azováka s kalašnikovam v ruce, ještě větší čelendž než natáčet minometnou palbu za skleněným oknem

                    9. Takže přiznáváš, že důkazy žádné nemáš – což je ovšem „logicky“ důkaz pro to, že jakékoli obvinění si kdo vymyslí je pravda pravdoucí.

                      „Azováci prznili koťátka a pak je rvali do skleněných lahví jako zavařeninu! Ale žádné důkazy o tom nejsou, protože copak je někdo takový sebevrah, aby natočil prznění koťátek? Vždyť to by ho zprznili taky! Což je důkaz, že je to prznění a zavařeninováni koťátek pravda!“

                      Plus když někdo horuje o zločinech Azovu, tak mluví pravdu. Ale když někdo takto nehoruje, tak je to určitě jen proto, že se bojí o Azovu mluvit!

                      Uvědomuješ si vůbec, že ses sám kompletně přenastavil tak, že Z PRINCIPI NEMŮŽE EXISTOVAT nic, co by nepotvrdilo tvou výchozí premisu a předsudek? I kdyby všichni Azováci v Mariupoli dostali infarkt a padli k zemi jako podťatí – tvůj cinknutý systém premis, předsudků a „automatických vysvětlení“ by nadále vše automatizovaně vysvětloval zločinným spiknutím Azováků. I když už by žádní nebyli, to je totiž jedno.

                    10. A ti slavní Azováci a další ukronáckové mají nějaké kvalitní záběry jak brání obyvatele před ruskými hrdlořezy ?

                      Zatím jsem viděl jen nějaké záběry kde útočí na nějaké osamělé ruské tanky či BVP, tak z kilometru. Jak chrání civilisty, či jim poskytují humanitární koridory, nikde ani ťuk. Přitom by to musely být opravdu záběry epických rozměrů, ty statisíce uprchlíků jen z Mariupolu. Ale… nikde nic.
                      Z čehož logicky plyne, že pravdu má druhá strana, že kdo neutekl před začátkem bojů, toho prostě zmasakrovali, když ho použili jako živý štít.

                      A zase lžeš Goebbelsíku. Oni si ti azováci potetovaní hakenkrojcema dávali ty svoje zvěrstva na instáč apod. Jenže pak jim v tom propagandistické oddělení CIA co mediálně pokrývá celou operaci toto zatrhlo, zřejmě pod drakonickými tresty.

                      Jak říkám, většinou těžce režírované záběry jak hrdinní ukravínci střílí někam do luftu, a pak nějaké sestřihy na hořící techniku kdoví koho, kdoví kde. A pak už jen záběry na ohořelé trosky kde taky není poznat komu to původně patřilo.
                      V tom je Patrick Lancaster jedinečný, že nic nestříhá, jede to vše na jeden zátah, nechá ty lidi mluvit, ikdyž říkají něco co je ne úplně nakloněné speciální operaci.
                      Západní propaganda, to je na oscara za práci ve střižně. A klidně tam přimíchají záběry z války v jugoslávii či někde jinde.

                    11. Točíš se v kruhu, kabrňáku. „Protože neexistuje žádný důkaz, prokazuje to, že moje z prstu vycucaná obvinění jsou pravda!“

                      Humanitární koridor žádní vojáci bránit nesměli, protože podmínka humanitárního koridoru IRC je ze své podstaty taková, že se u něj NESMÍ vyskytovat ŽÁDNÍ kombatanti ani jedné strany – aby jimi koridor nemohl být zneužit a aby na něj nepřitahovali palbu protistrany.

                    12. Otázka zůstává pořád stejné, Goebbelsíku.
                      A)
                      Kde jsou ty záběry z oficiálních televizí, CNN apod., kde proudí ty desetitisíce uprchlíků z Mariupolu pod dozorem a ochranou ukrajinské policie či oficiální armády ?
                      Nebo aspoň jednotek OSN či OBSE ?

                      B)
                      Pořád čekám na ty oficiální nesestříhané filmové záběry, které by potvrzovaly tvoje lži o hodných ťuťu ňuňu ukrajinských vojácích co chrání a evakuují civilisty, a rozhodně si z nich nedělají živé štíty?

                      C) Nesestříhané záběry z reálných bojů kde rusové dostávají na frak, ne nějaký přepad osamělého tanku nebo malé skupinky ruských vojáků ve stylu „NATO-killbox“.

                      protože:
                      D)
                      Pořád v médiích vidím nějaké namydlené komparsisty v čerstvě nažehlených uniformách (a tancích co zrovna vyjely z auto-myčky), jak pobíhají v nějakých fake cvičných příkopech v lese za Kyjevem, jakože se brání před rusy.
                      Případně zcela rozmazané krátké záběry palby z těžkých zbraní, kde není úplně jasné kdo, kde a na koho vlastně útočí.

                    13. Napíši ti, že humanitární koridory nesmí být pod dohledem ani přítomností žádných ozbrojených formací, protože pak by nebyly humanitární a protistrana by do nich směla střílet – a ty se dožaduješ videjí, jak byly humanitární koridory pod dohledem ukrajinských kombatantů?

                      I ty jeden fištróne, že ty chceš získat důkazy o tom, že Rusové směli střílet do mariupolských evakuačních koridorů, protože v nich byli UA vojáci? :D

                      V opačném případě pustě trollíš.

    4. Nevěřím že se Rusům vedlo na Ukrajině tak zle, ale věřím, že chtěli být raději v Rusku, Rusové jsou nacionalisté až moc někdy (ale takovym divnym způsobem, občas eurasianisté, to není nic pěkného). My jsme zase až moc málo nacionalisté.

      Kdyby jednou měli Rusové většinu v Karlových Varech a řekli, že je utlačujeme a něco si vymysleli, třebaže úřední jazyk je tam jen čeština, přesto, že je tam většina ruská, taky budeš pro referendum ? Aby si odhlasovali „lidovou republiku Karlovo-Putinovy Vary“ a pak v druhé fázi se chtěli přivtělit k Rusku?

      1. Myslim, že s timhle postupem máme sami špatné zkušenosti, viz, Sudety.

        1. A nutno podotknout, že alespoň zčásti byl problém „Sudety“ vyvolán hodně podobným postupem vedení ČSR k cizo(německo)jazyčnému obyvatelstvu jako nyní na Ukrajině. Historie se opakuje.

          1. Zas tak špatně se tu Němci neměli, lépe než Češi v Německu tou dobou. A než Židé v Německu. :)

            1. Američané o tom natočili v roce 1938 dokument:
              https://www.youtube.com/watch?v=FWfDin65YYw&ab_channel=MuDrLant

            2. Vo tem že se Němci v ČSR mňeli špatně se Hitlerovi podařilo přesvědčit velmoce, takže mu to v Mnichově podepsaly.

          2. alefzero: Nesouhlas, že by to šlo srovnávat jako paralela. Německé menšině se na území ČSR žádná obdobná příkoří neděla, jako ruskojazyčnému obyvatelstvu na Ukrajině. Práva měli také zaručena. Natož, aby na ně někdo střílel, upaloval je nebo zabíjel.
            Pokud jsou na něco takového zdroje před obdobím vyhrocení, sem s nimi.
            Pak to dost uměle vyhrotili radikální Henleinovci, kteří to měli za úkol z říše.
            Spíš mi přijde zajímavější ono -vyjebání- cz stran s volebním výsledkem Sudetoněmecké strany, což bohužel založilo nadčasovou tradici.

            Ale ony volby u nás tehdy nebo vedle v Německu se vůbec kdoví proč opomíjejí. Vždy mě fascinuje, že když někdo dokola drtivě vítězí ve volbách (s masivní sponzorskou a mediální podporou určitých kruhů), tak ho někdo označuje za uzurpátora moci proti vůli lidu. :))
            Taky se dost opomíjí, že to přesto nestačilo a musela být nejdřív dohoda s dalšími stranami atd.
            A pak ty referenda, kde my nedostaneme ani o tom vystúpení z EU, no nic.
            No a taky se dělá, že tam pro určitá svinstva nebyla masová většinová podpora a že nikdo nic nevěděl atd.
            Zatímco, když se děla jiná svinstva, tak se vzedmul odpor obyvatelstva a musela se ukončit (příp. jet v menším tajně).
            No a potom klasicky příčina-následek, že to nasrání obyvatel mělo své příčiny v obrovském zbídačení, které se někomu spíš právem připsalo atd.
            Prostě, oni ti lídrové, vůdci, diktátoři taky plní poptávku a svezou se na vlně.
            To už bych zacházel moc za hranu, ale doporučuji hloubkové studium každému, koho to zajímá z té nezkreslené pravdy.
            Celkově, na to co předchází nástupu diktátorů a totalit, se celkově sere a řeší se až to, co se děje poté. Přitom, pokud se chtějí lidé poučit, tak to jde jen z tohohle.
            Viz studijní filmy Hitler – vzestup zla, Už je tady zas. Snad jediné trochu použitelné filmy k tomuto nadčasovému tématu.

            Ale abych neměl onen kritizovaný dvojí metr, tak už jsem uznal dříve, že tímto způsobem se ty nepokoje i pozdější občanské války a odtržení/zabrání území obvykle vyvolávají. Však Usa to dělá všude dokola, že vyprovokuje, vyzbrojí, vycvičí a pak podporuje nějakou marginální skupinku či kmen, aby terorizovala místní.
            Rusové si toho asi všimli a okopírovali to po svém. :,)
            Pak se z toho mediálně po oprávněném zásahu státní moci udělá akt genocidy a následně už to známe (v Iráku se aspon ten teror vůči části lidí stal, v Libyi ale ne).
            Ale obávám se, že právě na Ukrajině do toho Rusové nějak víc vstoupili, až když už tam ten problém vytvořila západoukrajinská vláda a různé fašos bojůvky terorizující část obyvatel. Což je ten rozdíl, než když se to rozjede externě od začátku.

            A to kritérium, jak se stát i většinové obyvatelstvo k dané menšině předtím chovaly, je zásadní. Myslím, že si tady Němci žili dobře. A před vyhrocením byly i ty vztahy s Čechy většinově oboustranně dobré, na to je důkazů dost. Pak už začala roli hrát i dost otázka osobního prospěchu, když začínalo být jasné, že se bude měnit režim. I pak ale dost českých Němců proti Čechům a ČSR aktivně nešlo – právě proto, že se jim předtím žádná příkoří neděla a taky měli české přátele.
            Spíš jsem celkově naprosto znechucen 30 lety propagandy ohledně Sudet a odsunu z ČR (o kterém jsme stejně my nerozhodovali), zatímco předchozí hodně drsný a sprostý odsun Čechů ze Sudet, jako by neexistoval. To jsme zase u příčin a následků. Hodně si například vážím tvůrců Četnických humoresek, že si to snad jako jediní v tomto režimu dovolili v jednom díle zobrazit. To už by dnes taky nešlo, podobně jako některé díly Ajtáků nebo Ženatého se závazky s drsnými šovinistickými vtipy.

            1. Ještě předtím to poměrně dobře zobrazil seriál Vlak dětství a naděje. Včetně toho, co v Sudetech začali vyvádět právě henleinovci, včetně přesvědčování k přijetí říšského občanství.

  4. „Ruská armáda si vede zcela standardně a získá dříve nebo později přesně to, pro co si na povel přišla, zvláště s ohledem na to, že úmyslně nebyly nasazeny nejmodernější zbraně a všechny zdroje“ – Při Amaterasu. to je blbec…
    „No a pokud už by, nedej bože, nastal větší válečný konflikt, všichni si můžou být jisti, že si společně s českou stranou vlastenců stoupnu tam, kam rodově, historicky, geneticky Češi patří.“ – Tak to sis tu ódu na slovanství dost potopil.
    „Já už tak deset let říkám…“ – Proč všichni tihle virtuální žvanilové vždycky ke každému tématu zasvěceně rozumují už deset let před jeho výskytem…

    #whatadork

    1. Už jsem ti jednou řekl, že ti zakazuju sem chodit a dělat tu bordel! Ty víš, že i když s autorem ne ve všem souhlasím, tak se s ním snažím diskutovat slušně a ty takhle na nás?

      Graver pracuje pro BIS a je jima placen, aby nás vlastence rozhádal na tématu Rusko a Ukrajina!!!

  5. Tak ta genocida může být proveditelná jen na tvůrčích. Jak jinak s vyrabováním by se jim to mohlo vrátit ale tu máš čerte kropáč: vypadá to že oni došli ty pro užitek upírským budulínkům.

    https://pravyprostor.net/kolik-uzemi-je-ukrajina-ochotna-obetovat-pro-mir/#comment-25844
    15.6.2022 08:23:04 Odpovědět
    Kde jde o to že americkým kapitálovým žralokům a oligarchii či globálním lichvářům co nabídnout za „čertovi obrázky, to má rusko. A nýmandi s ikváči kalergiády eu tedy sice plní cíle depopulky eugenika gatese s konflikty vyvolanými podpůrnými hejbly pracovně oné asi nosné „kovidovky great resetistů ale zřejmě jsou to prázdné fráze a žádný vývar pro ziskovce. Ti musí být rozlícení na darebáky co jim nesklízí zlatá vejce. Takže závěr je „opičie kliahnie budů“ na oslíčci otřeste se. Formanti bezpočtu zdebilizací iluzemi klauny drezůr a bude cajmrsk v šapitó kdy tam bylo nahnané hlediště co nechápe jim určenou roli vlastních snů s pomocí poťapaných tlučhubů s dirigencí scénaristy nesouměřitelně bohatými kteří to virtuální bohatství na vlastnictví 50. planet se sklizením produkce na milénium prostě hodlají vybrat. ….hledám výraz: na idiotech?

    https://www.badatel.net

    https://www.youtube.com/watch?v=o2rp53V2IPw

    1. A brutopýři, tí dnes kempujú kde presne?

      1. Máš tu diagnozu výheka slabikáče gramatika „topra češtini taky, zbrrr blante a asi zahraniční vyzíre, vícepozovatelem & hektory. :-))

  6. A vůbec jo, stropiči. :-)))

    °!° °!° Dydlytantvárna dydlavantůrních
    DYDLACE. :yahoo:

  7. Trochu OT ale…
    Nedávno jsem zahlédl článek na romea.cz z roku 2018 kde se psalo o pronásledování romů na Donbasu příslušníky Azov. Tak by mě docela zajímalo, před kým teda ty romové co jsou tady vlastně utíkají. Jinak se tam dají najít další články, které upozorňují na nacistickou symboliku praporu Azov. Tak teď babo raď komu věřit dřív.

    1. Jak moc se překrývají množiny „romů na Donbasu“ a „romové co jsou tady“?

      1. Vůbec netuším.

  8. Mimochodem, dva naprosté offtopicy do Novinek na titulce:

    https://blog.echo24.cz/a/ST5MG/jsou-v-cele-wef-who-nebo-cdc-orwellova-prasata
    WHO a CDC si zase měnily definic tak, aby to vyhovovalo Big Pharma

    https://echo24.cz/a/Swubk/manipulatoricz-se-museli-omluvit-za-lez-a-manipulaci
    Manipulátoři prokazatelně lhali a pomlouvali a už je za to rozcupoval i soud

    1. A já přidám ještě jeden, ale tuším servisdok ji tu někde zmiňoval:
      https://www.novinky.cz/zena/styl/clanek/nina-spitalnikova-severni-korea-me-naucila-nesoudit-40398137

      jinak ten rozhovor je dobrá „red pill theory“ – nechá se zbouchnout negrem – hudebníkem, ten kupodivu vezme kramle a o dítě se nezajímá, a nejlepší „mně je 34 a mám už jisté nároky“.

      1. Obě její knížky jsem četl.
        Prozatím bych to nechal skoro bez komentáře, s drobnou výjimkou. Že se právě tato slečna dožila 34 let a bez jakýchkoli zkušeností s totáčem, soukromě pokládám za jeden z divů světa.

        1. Protože systém takovým nezodpovědným vylízaným pipinám ve všech ohledech nahrává. V tradiční společnosti by se nedožila ani 20ti. Respektive by ji rodiče asi hned v pubertě hodili do Gangy, nebo piraňám, nebo ledním medvědům, dle zeměpisné polohy.

          Je to smutné, ale pak se člověk diví, že si chlap raději užívá s mladýma, které jsou v rozkvětu, nároky minimální, případně je do něho ještě „zamilovaná“, když jí prošťouchne komín tak, že 3 dny nemůže dát nohy k sobě.
          V podstatě nad 30 let vám už moderní žena nemá co dát, jen její nároky, lenost a namyšlenost rostou každým rokem geometrickou řadou.

          1. Moderní žena možná.
            Normální naopak.

            Již servisdok tu psal, že dokonce už i v 60. letech si halt člověk nesměl nabrnknout velkoměšťačku…

  9. Jako pekny, ale kdyz si CDC nadefinuje vakcinu jako napr. „ta vec, co vam pichneme pod kuzi“, tak se zmeni co? Podle me uplny prd, nevidim tam zadnej zavaznej rozdil, pro me za me si muzou hazet slovickama jak chtej.

    A neodpustim si toho Harariho – ten pan ma 100% pravdu v tom, co rika, doporucuju si nekterou z jeho reci poslechnout celou a v kontextu, ne jen kousek, co se hodi Mackovi… A btw. jeho myslenky nejsou nic noveho, napr. A.C.Clark spoustu tech temat nacal uz hoooodne dlouho pred nim a davno pred tim, nez se nam zacaly zdat „aktualni“ (tenkrat se tomu ale rikalo sci-fi, dneska halt velkej reset…).

    Ad Kriz – dyby manipulatori nebyli idioti, tak by vedeli, ze Spaneli jsou uz dlouho nekde jinde :-)

    https://www.csfd.cz/film/85-vse-o-me-matce/prehled/

    1. Melo patrit pod JM 15.6.2022 v 13:05, sakra.

    2. Španěláci už sou jinde nějaký pátek to je pravda
      https://www.youtube.com/watch?v=tB1cWh27rmI

    3. Rozdíl je v certifikaci a vynucování. Dříve, když by lidem chtěl stát vnucovat vakcínu, tak by ji musel schválit SÚKL nebo EMA. A ti by ji neschválili, pokud by nevytvářela imunitu.

      Oproti tomu touto redefinicí se podmínky certifikace naráz změnily tak, že je rázem legální do lidí naprat jakoukoli prasárnu, která dělá cokoli s imunitním systémem. Třeba ho rozloží…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017