Zlomili vás a necháte se vakcinovat? Tak počkejte na Valnevu – ostatní vakcíny jsou výrazně nebezpečnější - zpět na článek

Počet komentářů: 974

  1. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/na-ockovaci-tym-hazeli-kameny-odpor-v-regionech-kde-se-nedari-ockovat-178897

    To lhaní je čím dál tím trapnější. Házet kameny. To jsou čuráci. Doufám, že se ta píča, co se pod ten článek podepsala, bude smažit v pekle, zrůda jedna kolaborantská!

    1. Mne by zajímalo kdo tohle inscenuje. To jsou profíci. Jen kam na ty nápady chodí, tohle vše je perfektně připravený psyop…

      1. Vždyť je to úplně primitivní lež. Pamatuju, že když začal příval negrů a muslimů do Evropy někdy v roce 2014, tak se hned na novinkách objevil článek, jak nějaká češka se šátkem na hlavě dostala v tramvaji přes držku. To nejsou ani tendenční sračky. To jsou lži od začátku až do konce s cílem primitivního podlého útoku na nějakou skupinu (třídu) lidí. Je třeba lidi ještě daleko víc rozesrat.

        1. Už vidím, jak někde budou Moraváci házet po někom šutráky. Kdyby se aspoň střílelo ale šutráky? To fakt člověk musí mít úplně vydlabanou kedlubnu, aby tomu věřil.

          1. Hrali Petanque a nejaky pako v plasti jim koplo do kosonka, tipuju.

        2. Lež to je primitivní, ale možná bychom se divili jak zabírá a vykresluje odmítače v ještě horším světle. Nicméně po vaší odpovědi si přeci jen tak jistý nejsem, a možná to profíci nejsou… :-)

          1. Bohužel to funguje. A věří tomu i spousta těch, co se opíchat nenechali.

            1. Není třeba žádných profíků. Lid dobrovolně přileze i k „očkobusu“

              Nejčastějším dotazem příchozích bylo to, zda musí vyplnit nějaké dokumenty. Když slyšeli, že ano, všichni si poslušně dotazník na vyplnění vzali.

              https://www.novinky.cz/domaci/clanek/posledni-jizda-usteckeho-ockovaciho-autobusu-lide-cekali-ve-frontach-40376150

      2. Ja myslim, ze tam zabili martina Smida.

        1. A tak to celý začalo :-)

    2. To řekla ta hnusná, umaštěná tetka Svrčinová, taky si mohl ten kašpárek Vojtěch vybrat něco reprezentativnějšího. Tahle kunda se nezmůže na nic jinýho než na vyhrožování a plky o tom, jak budou její „týmy“ prudit po hospodách už tak balancujících na hraně krachu. Šutry jsou málo.

      1. Nejmenovala se za svobodna Urvalkova?

        …a ne, blbost. Kdo by si ji vzal…?

          1. Uz aby to bylo.

    3. Chytrá propaganda nelže, ale zdůrazňuje a izolované incidenty vykresluje coby normu. Tzn. nikoli lež = říkání nepravdivých informací, nýbrž manipulace s emocemi = člověk si sám domýšlí nesmysly, které se nestaly ale emoce napovídají, že tak nějak to asi bylo.

      Srov. rozdíl mezi „poslední výjezd skončil házením kamenů na očkovací tým, ta agrese, kdy na vás zvyšují hlas, vyvolává atmosféru strachu, nevíte, jestli v příštím kroku nepoužijí fyzickou sílu“…

      Vs. dejmetomu „když tým přijel k ubytovně nízkopříjmových obyvatel, agresivní dítě na ně hodilo kámen a pokřikovalo nadávky v cizím jazyce“

      1. Propaganda nemusí být chytrá. Propaganda může být primitivní, protože je určena prosťáčkům. To je její cílová skupina. Bohužel takových je v populaci většina.

        1. Drogy jsou špatné, áno.

    4. Dobrý den paní Přádová

      Uvedla jste článek

      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/na-ockovaci-tym-hazeli-kameny-odpor-v-regionech-kde-se-nedari-ockovat-178897

      Uveďte prosím místo a datum útoku. Pokud máte informace o takovém činu, máte je podle § 368 Tr. Zák. Neoznámení trestného činu hlásit policii nebo státnímu zastupitelství, jinak Vám hrozí stíhání a odnětí svobody až na tři roky.

      Na základě této vaší informace o útoku na zdravotnický tým je tedy mou zákonnou povinností podat trestní oznámení na neznámého pachatele pro pokus o těžké ublížení na zdraví (útok na zdravotníka při jeho výkonu povolání).

      podle § 145 Tr. zák., odst. 2), písm. e), a odst. 4).

      Sdělte mi informace co nejdříve, abych se odkladem nedopustil porušení zákona a nevystavil stíhání pro neoznámení trestného činu.

      Děkuji

  2. Zde bližší informace o stavu schvalování jmenované vakcíny:

    https://extranet.who.int/pqweb/sites/default/files/documents/Status_COVID_VAX_20Oct2021.pdf
    https://extranet.who.int/pqweb/sites/default/files/documents/Status_COVID_VAX_16Feb2021.pdf

    Nenašel jsem ji tam. Prosím zdvořile autora článku o vysvětlení.

    1. :o)))) Tak tos požádal toho pravého :) Nevím sice z čeho sis vyvodil, že dané screeny nějak řeší schvalování, ale i když holá fakta do diskuzních fórů nepatří, a do článků na tomhle webu už vůbec ne :), a rozhodně ne do výpotků tohohle blba :o), ale proč, proboha, když chci vědět termíny schválení „vakcín“ od EMA, já nevím, možná je to bláznivý nápad, ale proč nejít na, třeba oficiální stránky EMA? Co vy na to? :o)

    2. Co má vyšší váhu – zveřejněné klinické studie v oficiálních systémech klinických studií, nebo tabulka WHO? A proč se mně ptáte na to, proč co jak dělá WHO?

      Nicméně tipuji – odkazujete tabulku „Status of COVID-19 Vaccines within WHO EUL/PQ evaluation process“.

      EUL znamená Emergency USe Listing a PQ znamená „pre-qualification“. Tzn je to použití vakcín které ještě nemají dokončené klinické zkoušky, v nouzovém režimu podmínečného schválení.

      Valneva prochází plnohodnotnými zkouškami a až poté začne výroba – nesnaží se vyrábět v režimu nouze před schválením a otestováním.

      Protože jak jsem psal – Valneva zvolila cestu bezpečnosti namísto rychlosti dodání a efektivity.

    1. V podstate infekcni ockovany muze kamkoli bez omezeni chodit, protoze podminkou neni byt zdravy. Podminkou je, byt pro System bezinfekcni. Bezinfekcni je ten, kdo ma zelenou appku. Jestli ma momentalne horecku a chrchla viry na vsechny strany, nevadi.

      Tenhle tejden je fakt vyzivnej :-D

      1. Dneska jsem zaregistroval, jak v Reichu statečně bojujou ti zelení proti zprovoznění NordStream 2. To jsou ti Němci tak vymaštění, že tohle podporujou? To radši umrznou, než aby od toho zlýho Ruska koupili plyn?

        1. Jojo, taky jsem si toho vsiml. Nejlepsi je ta argumentace ‚musime to stopnout, aby nas nemohl Rus vydirat‘. Neco jako ‚musime se upalit, aby nas nemohli zastrelit‘. Nemecti Zeleni jsou echt neomarxisti, tam jsou jen emoce bez elementarni logiky.

          1. Takže jako Češi?

            1. Cesi do toho nemuzou nijak zasahnout, at uz pindaji cokoli. NS2 je ciste v kompotenci Nemcu. A ti by meli zapnout hlavy.

              1. Chtěl jsem říct, že Čechům říká logika asi tolik co Němcům.

                1. Nemci do te poslusnosti jdou jednoznacne vic. Tam staci min lidi, kteri ovladnou masu. V Cesku je to horsi, tady je to samej rejpal.

                  1. Milgramův experiment má prý úspěšnost kolem 66%, jen v Německu 85%.

    2. Ockovane su, Tecku v telefonu nemam, nicmene certifikat jo. Nasrat na celou Tecku =)

    3. to je takovy, ze si myslim, ze to bude pravda

  3. Zase se řeší technikálie, „vakcíny“, ale podstata je přece úplně jinde. Bílá západní civilizace je odsouzena k zániku a na jejích troskách bude vybudována civilizace nová, barevně smíšená a pod absolutní kontrolou a dohledem umělé inteligence (tzv. Brave new world). K tomu je potřeba vyvolat masivní krizi. Když jsem před několika lety četl o tom, že elektřina bude tak drahá, že bude na „příděl“ (pro poslušné), zdálo se mi to hodně vzdálené. Dneska je to na dohled, ceny energií nerostou o desítky, ale o stovky procent. To, že lidé nebudou moci cestovat mimo svůj okres (tzv. neofeudalismus), mi taky přišlo před lety jako scifi. Dnes? Spalováky končí a elektřina bude drahá, to znamená co? No, že se opravdu cestovat nebude. A takhle bych mohl pokračovat. Všechny dystopické vize se jedna po druhé vyplňují. Zažíváme „pád říše římské“ na vlastní kůži.

  4. Me nikdo nezlomil, ockovat bych se nechal tak jako tak a na cekani nemam cas ve chvili, kdy se to zase rozjizdi.

    1. Obecně – kdo se chtěl naočkovat tak učinil loni, okamžitě jakmile mu byla vakcína milostivě umožněna.

      Téměř každý, kdo byl naočkován za poslední 3/4 rok, tak učinil jen a pouze kvůli vydírání „aby se mohl vrátit k normálnímu životu“, tj. byl zlomen.

      Pokud jste vy vakcínu chtěl, potom pro vás článek není a výslovně to udává, viz douška na konci. Tak proč cítíte nutkání to říci?

      1. Loni? Letos na jaře, když už. Je teprv říjen.

      2. Jan Mrcasik 27.10.2021 v 0:25

        Vaše údaje jsou obecně divné, posledním 3/4 rokem budiž únor 2021 až říjen 2021, tedy:
        15. 1. 2021 – spuštěn CRS pro osoby 80+, tím začala fáze očkování IA.
        březen – červen 2021 – Fáze IB
        1. 3. 2021 – CRS byl zpřístupněn k registraci a následné rezervaci osobám 70+.

        Zdá se, že loňský rok jste uvedl v záchvatu svatého nadšení.

        1. Pokud ještě chodí do školy, tak loňský rok je jasnej, ve škole loňský rok skončil letošním červnem. Ale těch 3/4 roku je divnejch.

          1. shane 27.10.2021 v 8:10

            Nojo!
            Kupodivu mě to nenapadlo, přestože s kolegou slavím Silvestra 31.října a ve firmě fiskální rok končí tuším v dubnu…

            1. To je co za kalendář, konec října? Zemědělcův rok?

              1. shane 27.10.2021 v 9:02

                http://www.chmuul.org/aktuality/2011-10-hysil/

                „Kolega“ se vztahuje k zaměstnání, není to spolužák…

                1. Dík. Zajímavý. Pak že se tu dneska nic novýho nedozvím. Tak to pořádně oslavte.
                  (Kolega mi byl jasnej. Tady podezření ze školní docházky nehrozí)

              2. včelařskej :)

      3. Fajn, uznávám omyl. Jak jsem se očkovat nikdy nehodlal, pamatuji si ostře jen schvalování zákona o očkování proti COVID (s kategorickým odmítnutím dobrovolnosti) a to byl prosinec 2020.

        Pak jsem bokem zaznamenával že si lidi stěžují že ještě nesmí, a pak že už smí, ale už hodně dlouho zaznamenávám ze svého okolí jen výroky „tak já si to půjdu píchnout abych měl pokoj/mohl pracovat/mohl se vrátit k normálnímu životu“.

        Prostě subjektivní hodnocení času…

        1. I kdyby to zacalo v prosinci 2020, tak prvni vakciny byly rezervovany pro nejvice rizikove osoby – duchodce pred smrti(80+) a klicove zamestnance systemu(zdravotniky atd.), takze i kdyby to opravdu zacalo v 2020, realne se prvni 3 mesice nikdo dalsi k vakcine nedostal. Po par mesicich dovolili 70+ a pak snad po mesici 60+ a rizikovky

      4. No, to je hezky, jenze ockovani zacalo na jare(konci zimy) a ja bych se k tomu realne dostal az v dubnu/kvetnu, kdy to pro me nemelo vyznam. Proto jsem s tim cekal na konec leta, abych mel ockovani cerstve na novou vlnu. Videl bys to jinak, kdybys byl v rizikove skupine.

    2. Co že se rozjíždí? Nebo spíš kdo to rozjíždí?

  5. Za jakoukoliv vakcínou jsem udělal tečku. Nechci to, nepotřebuji to, a nikdo mě nepřesvědčí, že zachráním stařečky, babičky a zdravotní systém.
    O tyto pavědecké bludy nestojím. A unesu tu bolševickou deku, to si pište hajzlové.

  6. Podíval jsem se na titulky stranických novin a o covidu jeden jedinej článek v sekci premium, jehož titulek toto klíčové slovo vůbec neobsahuje. Co je to za hru? Seznam je toho plnej, na idnes nic.

    1. je nutno se podívat pořádně:

      třeba taková havlovizní celonárodní tragédie

      https://www.idnes.cz/revue/spolecnost/stardance-tereza-kostkova-covid-testy-soutezici.A211026_161654_lidicky_zar

      1. Osudy dobrého vojáka Švejka za světové pandemie.

  7. Fuj, hnusné pásy v autě, totalita! Vím o lidech, co byli připoutaní a sztejně při enhodě umřeli! Zrušení povinného poutání pásy je naděje pro svět! Sdílejte to, než to smažou a zakážou!

    1. Meli by zakazat tucny jidla, vid? A taky by meli zakazat treba motorovy pily amaterum, vid? A co jeste by se melo prikazat, nebo zakazat, aby bylo lip?

    2. Rýchlo mi dajte nejaký príkaz a zákaz, lebo sa Vám tu zabijem!

    3. Zapomněl sis ráno vzít svoje pilulky? Tak šup, šup … a potom rychle zpátky, ať neprošvihneš večerku.

  8. Dnes v podvečer u souseda rychlá, pak koroner a následně havrani.
    Ano, bylo mu 79, lehčí až střední Alzheimer, rakovina kostí ale stále ještě jak takž chodil aspoň po zahradě co byla jeho světem.
    Umřel zcela náhle u stolu u večeře.
    Nevím ale zcela laicky takhle se na raka ani toho Němce většinou neumírá.
    Je to určitě naprostá náhoda, spekulace a konspirace když se v pátek nechal opíchat proti té čínské chřipce … :-(
    Jen dovětek: když se umře doma jde se automaticky na pitvu, jsem zvědav co z patologů vyleze ..

    1. Tak tomuhle říkám pořádná paranoia. Nebejt vočkovanej, tak žije věčně, nebo co?

      1. Uznej ale, ze podezreni na hematom tam je. Pitva, snad, ukaze. Blby je u tohoto veku je, ze pricina muze byt i uplne jina, nez ockovani, samozrejme.

        1. V tomhle věku a stavu ani nevíš, jestli stihneš dokoukat předpověď počasí, no.

          1. To je samozrejmy, jen je blby si to zkratit zbytecne, ze.

            1. To do něj nejspíš nechali narvat pozůstalí. Aby se nemuseli bát, že dědu nakazej.

              1. Kolegyně co už dělá přes důchod je uplně v pasti.. Její mladí jsou napíchaní totálně vystrestlí a řekli jí – největší dárek k vánocům bude, když se naočkuješ. Ona je teda zatím hájená do ledna – měla ten mor v červnu. Radši tam nechodí skoro za vnukama, už ji jednou obvinili jak s tím snad taky marodili. Je to hrozný kam lidi dohnali..

                1. To je ovoce toho loňského vydírání, že když nebudeš dodržovat opatření, tak zabiješ svoje rodiče a prarodiče v kombinaci s propagací očkování jako Tečky za covidem.
                  A jelikož covid nemizí, tak se lidi toho tlaku zbavují tím, že nutí „rizikové“ skupiny do očkování, aby se nemuseli bát, že je nakazí a oni umřou a budou je mít na svědomí.

                  1. A všechno je to krásně logické. Neočkovaný může nakazit očkovaného, ale ten nakažený očkovaný už jiného očkovaného nakazit nemůže.

                    1. Tatim se zda, ze ten nakazeny ockovany zemre. Takze pak logicky nikoho nenakazi. Mozna v tom je ta kolektivni imunita…

                2. Kurva hoši, odkud ty HLPéčka taháte?
                  Tak Vám nějaké přidám.
                  U mě v paneláku 73let MUDr. částečná prduch poctivě vnoučata hlídala, když byly školky zavřené, jednoho krásného dne si zavolala rychlou, došla k ní po svých a za 14dní byl pohřeb.
                  Syn se vyjádřil, že díky tomu, že matka mu opakovaně sdělila, že se nebojí a vzhledem k jejímu vzdělání se necítí tak blbě.
                  Positivní byl on.
                  Naopak moje teta 79 let už prasynovce a praneteř uvnitř budovy nepotkala už asi rok a půl…

        2. S tím nepočítej. Papír snese všechno. I papír, na kterém bude vytištěna pitevní zpráva nebo úmrtní list.

          1. Nezajima mne pitevka. Lepsi je zajet primo za patologem. Do papiru at si napise, co chce. Do oci obcas rekne neco jinyho. Ja jsem to v pripade moji matky i stryce resil takto.

            1. Ale jen občas.

            2. To poslední co by pozůstalí chtěli slyšet je to, že dědu zabili tím, že ho poslali nechat se naočkovat.

              1. shane: doktor se s tím v mém okolí netajil a klidně to řekl. Dotyčnou osobu nikdo nenutil, teda kromě televize, která hlásala, že tím, že se naočkuje, ochrání ostatní. Tj. pozůstalí to slyšeli, ale nemohli za to, takže vlastně cajk (někteří dokonce před očkováním varovali, takže mohli říct “ já ti to říkal“, kdyby to nebylo hrubě nevhodné).

                1. Rikat to je nevhodne. Melo by se to spis vytesat na nahrobek.

      2. Nebýt očkovaný, umřel by už v sobotu ;-)

    2. Jinak v tomhle stavu ho očkování nejspíš dorazilo. Dorazila by ho i tetanovka. Zvlášť jestli k tomu měl i nějaký podzimní nachlazení.

      1. Mam k dorazeni jeste cca 300000 doochodcu…

      2. shane 27.10.2021 v 8:01

        Přesně. Netuším, proč se člověk takto nemocný nechá očkovat čímkoliv.
        Otec zemřel podobně s rakovinou jiného orgánu, bez Alzheimera, ještě před pandemií, takže netuším, zda by se nechal či nenechal očkovat.
        Nachlazení byo jarní…

        1. Nechal se ockovat nejspis proto, aby udelal za vsim tecku.

        2. Já se hlavně divím, že si vůbec lajsli ho v jeho stavu oočkovat. Ale kdovíco jim řek. Nebo ten co ho tam odved.

          1. A co teprve v těch různých zařízeních pro seniory a v ústavech pro chorobomyslné? Tam se Vás nikdo na nějaké komorbidity neptá, jak přijede píchací komando se třetí dávkou… Myslím, že Mengele by zblednul závistí…

            1. Asi by nebylo na skodu zacit podavat trestni oznameni za aggravated assault (naruseni telesny integrity ostrym predmetem spolu se vpichem nejaky sracky) nebo tezky ublizeni na zdravi ci to je. Nebo pokus o zabiti pripadne vrazdu.

              No a pokud by to soudy vyhodili tak treba prijde cas si ustanovat vlastni soudy.

              1. Ten čas už dávno přišel.

          2. Čemu se divíš? Na každém kroku melou o tom, že chtěj očkovat všechny.

          3. shane: to myslíte vážně? Zrovna Vy? Vždyť ten tlak je obrovský. V domově důchodců jste za vraha, když očkovaný nejste a hlavně, v době, kdy se tam jela první dávka (hned leden-únor), tak se ještě lhalo, že to je tečka, protože očkovaný to nedostane a tak nikoho nenakazí. Možná byla možnost se z toho vyvlíct, ale ošetřující personál to měl befehlem a důchodci se opíchali všichni, nikdo se nikoho neptal, prostě ten a ten den tu bude očkovací parta a nástup. Že to nechce neřekl nikdo. Je samozřejmě spekulace, co by se stalo, kdyby řekl, ale dle mého by nastala hysterie, která by dotyčného už donutila k správně uvědomělému nastavení ramene.

            Nutno také říct, že na podzim a přelomu roku tam několik lidí „s covidem“ zařvalo, takže žádné velké přesvědčování nebylo třeba, bohatě stačila televizní hysterie. Navíc ti slabomyslnější (i z řad personálu) se těšili, že to „bude aspoň za nimi“. Co „bylo za nimi“ vidíme – teprve dnes se mohou smát, že konečně můžou covid roznášet co nejvíc a beztrestně, zatímco neočkovaní hlupáci si musí platit testy a můžou za to, co roznesli přitom očkovaní.

            Mám v okolí jednu firmu, kde covid jede jak utrženej z řetězu, ale nikdo na testy nechodí – proč, jsou přece všichni očkovaní, tak jim nic není. Ti, co leží doma, to je chřipka přece (domácí testy jsou samozřejmě pozitivní, kolegiálně se neudává a na ofiko testy nechodí, proč taky, dokud není potřeba hospitalizace, za obvoďákem není třeba chodit, stejně by jen řekl, ať leží a potí se).

            Situace je prostě doslova šílená, když se zamyslíte nad tím, co se tady děje. Nějakej „boj s pandémií“? Tak možná o miliardy, koryta, pozice. Naopak bude zjevně dle toho, co vláda dělá, super, když umře co nejvíc lidí, protože zaprvé bude možné krást víc a déle a za druhé ta důchodová reforma je prostě potřeba jako sůl. Je mi z nich fakt na blití, z každého, kdo lže o tom, že očkování je řešení čehokoliv, že je potřeba diskriminovat a útočit na neočkované. Stejná zvěř, která kdysi šířila náboženství, předevčírem Hitlera a včera komanče dnes šíří covidiotství. Tj. je mi z toho na blití, ale vím, že s tím nelze nic moc dělat, protože jak se tahle hloupá, ale obrovská část společnosti rozjede, není jak ji zastavit. Navíc tato část společnosti je vždy beztrestná, právě pro svou velikost a všudypřítomnost. Proto se vždy udělá jen nějaký monstrproces (Norimberk) nebo vyhlásí abolice (nejsme jako oni), sem-tam se ukáže na někoho „kdo za to může“ a tím se smyla vina z té masy skutečných viníků, kteří dál spokojeně vyráží šířit cokoliv, co se jim ukáže. Sebereflexe, logika – ne, vše je stranou. Jako dnes.

            V tom současně tkví jediná šance dneška, že se jim ukáže nějaký viník, který může za drahé energie a mrtvé očkované a dav dementů se obrátí jinam a téma „všichni se musí naočkovat“ skončí na okraji a vyčpí.

            1. To já vím. Já se divím, že si to lajsne ten, kdo tu injekci píchá. Ale když o tom tak přemejšlím, tak se v těhle anonymních očkovacích centrech není čemu divit, tam se anamnézou nikdo nezabývá, prostě to berou po řadě

              1. shane: co by si lajznul? Vždyť přece podepisuje informovaný souhlas. Tohle nejsou automobilové závody, aby Vás někdo popotahoval za mrtvého účastníka nebo diváka, který podepsal papír, že organizátor za to neodpovídá. Tohle je vládní hra a tam je vina vždy jen na jedné straně a je nepochybná.

                1. to asi jo, to je fakt. OK. Už je to dlouho co jsem dostal nějaký očkování, no.

                  1. shane: Vy ne, ale děti třeba, hexa nebyla zas tak dávno, ne? Tam sice nic podepisovat dítě nemusí, ale Vy jste převzal zodpovědnost, stejně jako pokud jste to odmítl. Samotný aplikátor očkování se ničeho bát nemusí, extra level v případě covidu je, že se nemusí bát nikdo, ani stát, ani výrobce vakcíny.

                    1. Protoze je to pro ovce tezko vstrebatelny. Me kdyby zakalila zena po ockovani (je chabrus na hercnu), tak prisaham, ze si dam tu praci, nebudu hledet na cas a prachy a najdu si toho, kdo o tom takto rozhodl. Nechal bych ho poslat za manzelkou. Klidne treba po nekolika mesicich, nebo i letech. Ja mam casu dost.

                    2. No, pravda je, že když jsem šel na operaci s kýlou, tak jsem podepisoval takovejch souhlasů, že by jim nejspíš prošlo i kdyby mě v rámci pooperační péče zadusili polštářem.

                    3. Muzu teda nekde podepsat reverz, ze se lecit na COVID nechci nechat? AOK to oceni.

                    4. Optimální by byl o trochu lehčí stupeň reverzu. Tj. léčit bych se, pokud by to probíhalo hůř, klidně nechal (třeba, ehm, ivermektinem), ale nestál bych o hospitalizace a cokoliv s ní spojeného.

                    5. Až budou plné JIP naočkovaných, taky si vyhrazuji právo, aby mi bylo uvolněno místo v případě, že tam budu dovezen s něčím jiným než covidem. Když já mám nést následky a uskromňovat se kvůli rozhodnutí o odmítnutí vakcíny, mělo by to platit i obráceně, když mi někdo jiný kvůli vakcinaci místo zabírá a brání v poskytnutí lékařské péče… Je na tom uvažování něco podivného?

            2. Vetsina definuje pravidla. To je prece princip demokracie. Hezky se nam tady prolina demokracie zastupitelska s demokracii primou. Zastupitele vymysleji picoviny a stado radosti chrochta.

              Nemci uz tusi, ze to cely funguje trosku jinak. Testuje se bez ohledu na ockovani. Vlada zatim zaryte mlci, nebo mlzi, ale za posledni tejden uz i v nemeckejch firmach vidi, ze pozitivita s ockovanim nema lautr nic spolecneho.

              Sranda je, ze v Cesku ten model, kterej by mel uplne normalne fungovat na vsechny bez ohledu na ockovani, tedy ‚tahni do postele a dej si caj‘ funguje jen pro ockovane. Zato neockovani si musi projit peklem. Z toho jasne plyne, ze se neockuje proti zadnemu viru, ale proti buzeraci.

              1. …jsem na HO, nicmene mi prisel mail, ze odted si mame v kancelarich vysypavat kose sami, protoze obe tri uklizecky, co jsou ockovane, jsou i pozitivni… jo, a ze salaty taky ted nebudou, protoze salatova kucharka, taky ockovana, taky pozitivni. Jak se testuji vseci pri vstupu do prace, tak to najednou lita.

                1. Hehe. „Nemilé.“

                  1. Hlavne, jsem jeden z mala, co se nedivi.

              2. Jenže my tu nemáme žádnou smradlavou „demokracii“, nýbrž žijeme v České Republice. A republika znamená, že demokracie je omezená Ústavou která říká, co žádný pachatel dobra ani většina nesmí udělat (pokud nemá ústavní většinu v PSP a Sněmovně a neprosadí si změnu ústavy).

                Tihle všichni jsou zločinci, kteří plivou na ústsavu a ruší právní stát, a podle platné legislativy má celý MeSES, Sníh a MZČR sedět za katrem na 8 let. Viz podrobně https://mrcasik.wordpress.com/2021/08/17/cim-vic-meses-a-vlada-vydiraji-a-porusuji-ustavu-tim-vice-musim-vzdorovat/

                1. 1) Ústava k tomu ovšem většinou dodává, že se něco nesmí dělat, pokud to ovšem neupraví další zákon. Problém s opatřeními není v tom, že by byly protiústavní z podstaty, ale protože jejich tvůrci zprasili právní náležitosti, takže obsahují závažné právní vady, nebo jak se tomu říká, tudíž jsou neplatné. Proto to taky soud obvykle vrátí k opravě.
                  2) Podle téhle tvé logiky není demokracie nikde, takže cajk.

                  1. Nikoli. Jak píši v článku:

                    Článek 4 LZPS ukládá státu a všem jeho složkám POVINNOST proporcionality, tz. aktivně vyhledat VŠECHNY možnosti řešení, zvážit jejich klady, zápory a náklady a rozhodnout se pro to řešení, které je nejméně škodlivé. Vychází to ze základního principu práva neminem laedere.

                    Povinnost proporcionality vlády výslovně odmítla, když akceptovala narativ Sníh/MeSES že „není žádné jiné řešení než vakcinace“, ačkoli je to nejen prokazatelná lež, ale stát hlavně prokazatelně porušil princip proporcionality když se NESNAŽIL žádná jiná řešení nalézt.

                    Článek 2 Ústavy výslovně zakazuje státu dělat cokoli, k čemu není zmocněn zákonem. Stát není žádným zákonem zmocněn vynucovat očkování proti COVID, to je naopak podle zákona očkováním dobrovolným.

                    Kdykoli tedy jakýkoli státní zaměstnanec nebo dráb prohlásí cokoli ve stylu „nutit lidi se naočkovat“ – zkracováním platnosti testů „aby se očkovali“, zakazováním docházky do práce „aby se očkovali“ apod., dopouští se porušení Článku 2 Ústavy ČR a trestného činu zneužití pravomoci veřejného činitele.

                    1. 1+
                      Je to kompletně utržený z řetězu.

            3. Technická – „covidiot“ je oficiální terminus technicus pro ty, kteří nejsou dost hysteričtí a nedodržují fanaticky covidová nařízení.

              Protitermín označující covidové fanatiky, hysteriky a dogmatiky je klausovský „covidismus“ a „covidista“.

              1. Já jsem si pod „covidiotem“ spíš představoval opak, tj. ty fanatiky.

                1. ne, JM má pravdu. U nás se to zas tolik nepoužívá, ale v anglosaských zemích je to už pomalu terminus technicus.

              2. Jan Mrcasik: vidíte, já říkám „covidiot“ těm, co jsou fanatičtí a hysteričtí už asi rok, možná víc a o tom, že by to někde bylo jinak ani nevím, protože tam nechodím.

                1. Takže kdo má nějaký pochybnosti tak je idiot?
                  To jsme ovšem zpátky ve středověku. Svatá inkvizice se už rýsuje. To bylo řečí když jsem se tu obouval do černoprdelníků.
                  Tohle je to samý v bledě bílým.

                  1. Jaké pochybnosti? O prospěšnosti očkování nebo o jeho odmítání? Je možné, že oba ve skutečnosti mluvíte o té samé skupině lidí a jen došlo ke zmatení pojmů :-).

                  2. merce: fakt jste chtěl reagovat na mě?

                    Jinak ano, od fanatiků a hysterek jste snad už pochopil, že pochybovat o očkování je špatně, kdo se neočkuje, hází kameny, je nezodpovědný, kazí to ostatním, je černý pasažér a tak. Rozdíl mezi černoprdelníky a covidoprdelníky žádný není, je to stejná sorta jako nacisti, fašouni nebo komanči.

                    1. Omlouvám se, patřilo obecně pod pojem covididiot, což je příšerné, že jsou tak označováni pochybující lidé. Byl jsem příliš stručný.

              3. A já jsem si celou dobu myslela, že „covidiot“ je právě označení pro blba tupě dodržujícího všechny ty dementní opatření a fanaticky prosazujícího očkování snad i batolat.

    3. kiv61: dovětek je nesmysl, od toho před havrany přijel koroner, aby určil, zda pitva bude nebo ne. Pitva se dělá, jen když je úmrtí podezřelé. Pokud měl raka a další nemoci, pravděpodobně se s tím nikdo drbat nebude a pitva nařízena nebyla. Nakonec jestli sousedy znáte, klidně se jich zeptejte, na ohledacím lístku to je napsané (pro havrany).

      1. …ale rodina by si to vyzadat mohla, ne?

      2. Umřeli osoba na území ČR mimo zdravotnické zařízení, provádí se zdravotní pitva vždy.

        1. Koroner neurčuje, zda bude pitva, či nebude. On určuje, zda bude soudní pitva nařízená PČR nebo bude stačit zdravotní. A také hlavně určuje, zda na místo úmrtí nemá být povolána policie a zda není nutné zajistit stopy.

        2. Panek: nemáte pravdu. Nemusíte mi věřit, ale to na věci jako takové nezmění vůbec nic. Na ohledacím lístku nebylo nic o tom, jaký druh pitvy bude, bylo tam prostě „pitva ne“. Havrani vzali zemřelého rovnou do márnice a tam zůstal až do pohřbu, pitvu u nich nikdo neprováděl.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017