Zlomili vás a necháte se vakcinovat? Tak počkejte na Valnevu – ostatní vakcíny jsou výrazně nebezpečnější - zpět na článek

Počet komentářů: 974

  1. Věnováno všem mým milým příbuzným a přátelům, kteří už ten tlak vlády a nevládek nevydrželi.

    Kéž zůstanete zdrávi.

    1. Uvazuju, ze bych napsal clanek, co by byl venovan milym pribuznym a pratelum, co nebyli ockovani a pak na ten virus umreli…
      Akorat ze se obavam, ze by ideologicky nezapadal do mistni komunity a nebylo by to vubec k nicemu.

      1. Co tady zas meleš Lojzíčku ?

        Data za posledních 7 dní (očkovaní/neočkovaní):

        nakažení = 6.232 vs.17.013 (27 vs. 73%)
        hospitalizovaní = 357 vs. 496 (42 vs. 58%)
        na JIP = 42 vs. 64 (40 vs. 60%)
        úmrtí = 38 vs. 34 (53 vs. 47%)
        podíl očkování = 6.174.643 vs. 4.527.134 (57 vs. 43%)

        Proč je u hospitalizací poměr cca 40:60%? Když očkovaných není o tolik více?

        Neměli by neočkovaní výrazně (opravdu VÝRAZNĚ) hospitalizacím dominovat?

        Proč je vyšší počet úmrtí u očkovaných (je to samozřejmě sníženou účinností vakcíny u ročníků 65+)?

        Tak teď mluv….

        Nebo se zeptam jinak, s EU na věčené časy a nikdy jinak? Bez Eu bychom byli v prdeli že….

        tak mi odpověz jak skvělá je ta EU….

        elektřina +100%, plyn +100%, už chybí jen fronty na hajzl papír a vložky, a adblue už je podpultovka.
        Dobře to vede ta zářná a skvělá evropská uhnije.
        bez ní bychom fakt byly totálně v prdeli…

        1. Vole ancapák ti asi nic o skvělý EU psát nebude :D :D :D

        2. Ode dneška jsou k dispozici otevřená data, kde je rozpad hospitalizací podle věku a stavu očkování. Na základě rychlé analýzy Marka Lutonského z toho jednoznačně vychází, že očkování proti hospitalizaci a ještě víc JIPu, pomáhá. Viz https://twitter.com/marekl/status/1452928650630807560/photo/1. Po přepočtu na stejně velké skupiny osob to u osob do šedesáti let vychází na poměr 1:10 pro očkované, u 80+ je ten poměr už tedy jen cca 1:3.

          1. Mně z toho zase jednoznačně vychází, že minimálně do 40-50 let není potřeba se nějakým očkováním vůbec zabývat.

            1. Tak záleží jaký má člověk predispozice, když budeš mít nadváhu/vysoký tlak/oslabenou imunitu nebo podobnou věc tak nad tim třeba má smysl uvažovat. (Tím netvrdím, že jakákoliv z výše uvedených predispozic nemůže být problematická i z pohledu vakcíny).

              Mě je 30 a nechal jsem se očkovat prakticky jenom protože mám poměrně vysoký tlak a chřipky obecně blbě snáším. Nebýt toho tak na očkování kašlu. Ale souhlasím že někde od 50 výš budou statisticky převyšovat výhody nad riziky.

              1. Posunul bych to vejs, spis tak 60, nebo 65. V podstate od 50 klesa schopnost organismu vytvart protilatky, ale to neni jako zhasnout svicku.

                Hlavne – je to kazdeho vec. Jako nekdo zobe doplnky stravy, tak holt nekdo si to necha dobnout. Jinak se dopracujeme do stavu, kdy Fajzr zacne prodavat nejaky bobule, vlada jich nakoupi par tun a zacnou to do nas rvat. Proti obezite, vysokemu tlaku, desti…

                1. Sysop,

                  jo pokud budeme brát to jaká kategorie lidí nejvíc leží v nemocnici tak je to 60+. Souhlas je to každýho věc a každý by si to měl vyhodnotit sám ve vztahu k svému zdravotnímu stavu, životnímu stylu atd. Příznám se, že mě ale sere když někdo řekne, že se jde očkovat aby mu stát „dal pokoj“ a mohl si dojít do bazénu nebo tak něco. Strašně debilní důvod proč se nechat očkovat.

                  Příznám se, že já z principu odmítám nosit certifikát o „bezinfekčnosti“ protože mi to přijde přitažený za vlasy, teda jednou jsem ho použil aby mě pustili ke zkoušce z odborné způsobilosti když jsem dělal zbroják, ale tam se nešlo otočit na podpadku a říct „jdu jinam“ :D

                  1. Debilni to je, ale zijeme v konzumu a lidi delaji to, co je pro ne pohodlnejsi. Kdo neresi svoje zdravi, tak proste si to necha pichnout, at uz je klid. Verim, ze kdyby se misto ockovani rezali usi, bude jen o neco malo min zajemcu.

          2. A z jakých dat vůbec vycházel a kdo je to ten člověk? Takový graf má mít asi takový smysl, jak když Ken dnes zpíval, že za všechno můžou neočkovaní. Můžu grafu věřit a nemusím, plus to co říkal UF7.

            1. Hezky je to videt na tech tancicich hvezdach. Opichana Kostkova holt pritahla odnekud cinskou chripku, coz by v zasade nebyl az takovej problem. Pak tam ale vlitla hyena a vyplenila to s tim, ze neockovani musej do karanteny.

              1. Začíná mi z toho být fakt na nic…

          3. Bože, to je kravina na entou. Byl jsem tuhle ve špitále tejden, z toho jednu noc na JIP po operaci. Před operací mi jako neočkovanému strčili do rypáku špejli. Kdybych byl pozitivní, ovlivním tu statistiku jako hospitalizovaný s COVIDem, a jeden den z toho na JIP. Možná dva dny, protože jeden den mne tam strčili a druhej den ráno jsem tam ještě byl, než mne v poledne přesunuli na normální pokoj. Trhali mi osmičku, ale byl bych součástí „epidemie neočkovaných“.

      2. Proč? Pokud byli zřejmě ty rizikový, měli si očkovat jak to šlo a nejspíš asi čímkoliv. Pokud to nešlo protože nebylo čím, je mi jich samozřejmě líto. To tady taky nikdo nikdy nevyvracel, ani Mrcasík. Jasně, že hodnocení by jsi měl asi horší, ale ten tvuj předpoklad je zjevně mylný.

      3. Určitě napiš, Lojzo.

        Ale nezapomeň u každého zmínit jejich věk, zdravotní komplikace (vč. nezdravého životního stylu a stravování) i jakou měli nadváhu.

      4. …a zbytek pribuznejch mas nesmrtelnejch.

        1. A ai ti, co zařvali, by tady byli eště aspoň 30 let, kdyby se stihli včas vopíchat!

          1. Tak podle současných nařízení asi nesmrtelní jsou. Kamarádka má dítě s covidem a jelikož je očkovaná tak nemusí na test a ani být v karanténě. Výborné a zcela logické, že?

      5. Pane, já eviduji již šest lidí z mého okolí, kteří na očkování zemřeli. Ten šestý je z Řeporyjí. Zeptejte se na to v Řeporyjském pivovaru….dají vám i jméno, jestli po něm toužíte.

  2. Já si prošel J&J a mohu s čistým svědomím říci, serte na ni a vyhněte se jí.

    1. Na mem oddeleni si ji vybrali dva lidi, jako ze je jednodavkova. Jeden z toho mel dost hnusnej prubeh. Pritom v zime normalne prodelal COVID jako silnejsi rymu. Mozna by ale takto reagoval i na jine vakciny, nevim.

      1. Já byl 2x v nemocnici. Poprvé mě v okresní řekli, že je to věkem. Pak jsem po týdnu zajel do fakultky a tam byl 4 dny a z toho 2 dny na kapačkách. Dostal jsem nějakej dibiban, dibigran nebo něco takového.

      2. Slovo „prubeh“, podobne jako „rozvolneni“ nebo fucking „lockdown“, „COVID“, „fully vaccinated“, ve mne vyvolavaj silnej vomitacni reflex.

        Sileny je jaky tyhle hovno-slova zdomacnely a jak to lidi pouzivaj. Ja bych si radsi vyriz jazyk nez bych vyrknul „rozvolneni“.

        1. Lidi si bohužel zvyknou na lecjaký paskvil. Mně třeba krvácí uši, kdykoliv slyším slovo „Česko“.

          1. Česko je sice nevkus, ale je to nevkus nepovinný. Na rozdíl od tématu.

            1. Já vím. Já jen že ten jazyk se vyvíjí, resp. řekl bych, že je znásilňován, se všemi i psychologickými důsledky z toho plynoucími.

          2. Zni to divne, ale gramaticky je to spravne. Cesko je Cechy+Morava+Slezsko. Nemci taky nevedi, jestli rikat Tschechei nebo Tschechien. Je v tom proste mrdnik. Spravne se taky rekne ‚jel s kopce dolu‘, ale kazdej spis rekne ‚jel z kopce‘, ackoli tim nemysli, ze by to byl Blanicky rytir.

            1. To mi vysvětlovat nemusíš. Mně jde jen o to, že to zní jako paskvil, ne jako normálně vzniklé a používané slovo. Já prostě používám ČR, případně prostě Čechy (ne, není to správné označení a Moravákům i Slezanům tím ani v nejmenším nechci nijak křivdit, jen to prostě zní normálně, na rozdíl od „Česka“). Ovšem chápu, že jako vždy to je většině lidí u zadku a je to můj subjektivní pohled na věc.

              1. Ja to chapu, taky mi to jde proti srsti. Ono s logikou fura veci nejde, to by nam rvaly usi nohavy (rukav na noze), porucky (ponozky na ruce), pripadne oblibeny galimatyas Leninhrad/Petrograd/Karlstajn/Ejnstejn apod.

                Proste… nektery veci zni divne. Ja napriklad musim drzet usi, aby mi neupadly, kdyz nejakej soused zacne pekne po plzensku tutat (s tutim, tuten, tuto…)…

                1. Pěstuji králíci. Tam je špatně všechno, ale tady u nás to říká každý (každej).

            2. @Sysop
              Böhmen und Mähren? ;-)
              Není Tschechei poněkud pejorativní?

              1. Nemci jsou tak zvofcovateli, ze si vubec nedovoli v necem videt pejorativnost. To je v klidu. Horsi je, ze vetsina ani nevi, co byl Böhmen und Mähren. Kdyz obcas nekde na obede natuknu neco z historie, tak mladi poslouchaji, ani nedutaji, starsi byvaji vic v obraze. V pohranici je to trosku lepsi v tom, ze fura ma bud primo rodice, nebo pribuzne z odsunu. Takze ti jsou infomovaci docela dost. Co je ale zvlastni, je to, ze jsem fakt nevidel nejakeho echt privrzence toho prasete Posselta. Dokonce primo nas majitel ma matku (stale zijici), odsunutou z Nimlau (dnesni Nemilany u Olomouce, puvodne prakticky jen nemecka obec). Jakakoli zast proti Cechum absolutne nulova.

                Uz jsem to tady vickrat psal, oni jsou vyrazne tolerantnejsi, nez my. Vyrazne. Tech par urvanejch DDRonu, co pamatuju jako kluk, neni reference pro Bavoraky. Proste Sasove a Bavori jsou nebe a dudy. Urcite se najdou vyjimky, ale globalne poznavam vic nesnasenlivych lidi v Cesku, nez v Nemecku. A to ja osobne jsem rasista jako krava.

                Minulej tejden jsme resili nejakou analytiku a prisla Metoda trpasliku. Je to takovej model, kdy se kazde funkci a vlastnosti prideli trpaslicek, kterej se proste drzi za rucicku s dalsim trpaslickem a celej system je pak hromada ruznejch trpaslicku. Jako chapu, ze pro modelace nejakejch tezko popsatelnejch jevu je to ok, da se s tim dopracovat reseni postupnou segregaci trpasliku, ale mne ty sracky zacaly nudit a tak jsem v jednom okamziku prohlasil, ze pulka trpasliku je modrych, druha pulka zelenych, ze tam musi bejt aspon jeden cernej. Mladi na to koukali a zcela vazne se tim zacali tise zabyvat, zato stari se chlamali a na ferovku mi rekli, ze teda jako ani omylem. Jenze ti stari tam byli dva z celkoveho poctu dvaceti lidi. V Cesku by me do pici poslali minimalne vetsinove i ti mladi.

        2. Navíc jaké rozvolnění do řiti – zakázal jsem ti dýchat bez hadru a teď ti to chvíli dovolím. Oni jsou v tomhle prvotřídní zmrdi. Člověk aby jim málem děkoval, že „rozvolnili“..

        3. Rozvolnění jsem používal dávno před čínskou pandemií, je to normální slovo z „mého“ oboru. Je pravda že v souvislosti s čínskou chřipkou dostává trochu posunutý význam.

          Jinak by mě zajímalo, kdy budou ČR/EU/jiné vlády požadovat po číňaněch kompenzaci za ztráty způsobené pandemií čínské chřipky, uniklé z čínské laboratoře, zamlčované čínskými komunistickými úřady. Make China pay.

          1. @notor
            Jo klidně, dejte na všechny čínské krámy z Aliexpressu apod. covid clo 100%, minimálně 10€. ;-)

            1. To je až druhý krok. Nejdřív očekávám pokornou omluvu od toho hlavního komouše.

    2. Mám za sebou jak Covid (prosinec 2020), tak Johnsona (krátce po té, co doběhla „doba hájení po Covidu“). Ne, že bych vyloženě podlehl (částečně asi ano), ale rád zkouším kdejakou hovadinu :). A Johnsona u nás vyzkoušelo imho nejméně lidí.

      Covid pro mě znamenal dobrej tejden čtyřicítek horeček, kterých se ne a ne zbavit – pomohla maximální možná dávka střídání paralenu a acylpyrinu – po tom zhruba tejdnu. Prostě jsem léčil horečku, Covid moc nebylo jak. Po Covidu jsem měl protilátek, až jsem je rozdával, na plazmě jsem byl celkem šestkrát, pak mi řekli, že už jich mám pro ně málo, pro sebe ale pořád habakuk.

      Johnson mi způsobil podobný horečky jako Covid, ale trvalo to jen 3/4 dne (večer po opichu začala známá horečková slabost, ráno zase ke čtyřicítce – rozjel jsem to stejným způsobem jako Covid – paralen a acylpyrin v max. dávce, druhej den po třetí odpoledne mi bylo normálně).

      Řekl jsem si, že z aktuálního výběru do mě nedostanou už nic, že pokusů už bylo dost (ano, jeden úplně stačil, beztak šlo o „třetí dávku“, „první dvě“ byly Covid samotnej). Ale jestli existuje tahlencta Valneva a bude očkování povinný, tak bych dal šanci jí, protože to takhle od klávesnice nezní úplně nejhůř. Osobně bych dal přednost tomu, aby to povinný nebylo a aby si tělo poradilo s Covidem samo. A když neporadí, hovno se stane – v mým případě určitě, kromě pár lidem nikomu chybět nebudu.

      1. OK, tak změna plánu: seru i na Valnevu. Prodělání Covidu mi jako vakcinace přijde dobré až až. Stačí se jen dlouho soudit a z povinné vakcinace se dá vyjít s výjimkou.

  3. Pokial nezrušia všetku šikanu a reštrikcie, tak si to nenechám pichnúť ani keby to bola čistá voda.

    1. Vnímám to stejně, už jsem se mentálně připravoval na to, že možná skončím v práci pokud ji podmíní vakcínou.

      Ale lidí s mentalitou „čím víc tlačí, tím víc vzdoruji“ je v populaci méně než 10%.
      Na většinu platí „čím víc tlačí, tím více podléhám“ a je to logické.

      Ostatně kdybych žil z ruky do huby a měl dluhy na hrbu, tak bych kvůli dětem také asi kapituloval, nebo si minimálně nemohl tak vyskakovat.

      Svobodu a vzdor si může dovolit střední třída, nikoli chudina. A proto se každý tyran a sociální inženýr fanaticky a patologicky snaží střední třídu zničit.

      1. Já zatím taky neuvažuji, ale díky za info. Zajímavé, že se o téhle vakcíně nikde nic nepíše…asi náhoda… :D

        1. „Zastaralá východního typu“ čéče! To přeci nemůže jít do zpravodajství.

          Ale reálně si myslím že jde o to, že prostě přišla pozdě a ještě není masově nasazená v Evropě.

          No a Astra a Pfizer ji samozřejmě považují za nežádoucí konkurenci…

          1. Co jsem slyšel, tak jí jako vakcínu starýho typu nikde v EU nepovolí. Tak uvidíme…

            1. To by bylo zajímavé, protože by museli vysvětlit jak to, že všechny ostatní vakcíny včetně všch povinných jsou právě „vakcíny starého typu“.

              Začíná to stále více smrdět jako korupce tisíciletí.

              1. Minulý týden britský ministr zdravotnictví Sajid Javid řekl zákonodárcům, že je „jasné“, že vakcína společnosti Valneva nebude schválena britským regulačním orgánem pro léčiva, Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA). číst více

                Jeho odpověď byla nyní v oficiálním parlamentním záznamu opravena tak, že z ní byla vypuštěna věta „by nezískala schválení“ a nahrazena větou „dosud nezískala schválení… a možná nezíská“.

              2. Jane, vždyť je to už známá věc potvrzená i z odborného prostředí, viz rozhovor s vakcinologem prof. J. Turánkem. On tam o tom mluví – že mRNA vakcíny se nijak neujaly, ale s unikem báze pro vektorový vir (na lidské buňky manipulovaný SARS v čínské laboratoři na zakázku Američanů) spadl lidem vyvíjejícím mRNA vakcíny dar z nebes. Čili ten tlak na masivní nasazení vakcín tohoto druhu je enormní. Proto bude inaktivovaná klasická vakcína napadána, protože by mohla ovlivnit prosazení tohoto nového přístupu, do kterého se investovalo mnoho peněz a řada lidí na tom postavila svoji kariéru. Nemluvě o dokonalém stroji na peníze, kdy se vzbuzuje odpověď pouze proti spike proteinu, který vysoce mutuje a tak bude třeba neustále přeočkovávat. Principielně proti očkování nic nemám, ale je velice důležité věnovat pozornost bezpečnosti v časovém horizontu, protože to, co si vpravíme do těla nejde už vzít zpět. A zde je řada indicií, které varují. Těch lží okolo je příliš mnoho na to, aby je mohl člověk ignorovat.

      2. Obavam se ze 10% je hodne nadhodnocenejch.

        Lidi kteri maji koule neco udelat je jenom hrstka. Kdyz jsem byl kluk tak si pamatuju jak lidi left and right zvanili ze az je bolsevik nasere tak se seberou a zdrhnou za kopecky. Po peti pivech a trech rumech. Rano sli zase poslusne do haku k soustruhu.

        Koule na to jit si za svym melo jen par lidi.

        Structura spolecnosti se nezmenila.

        1. Souhlasím, jen ten příklad s odchodem za kopečky mi moc nesedí. Útěk je útěk, ať už si ho zdůvodníte jakkoliv. Ale zažil jsem dva až tři lidi, kteří koule měli a kopečkáří z hloubi duše opovrhovali.

          1. Kdo utece vyhraje. Nechapu proc by clovek mel prozit zivot v bolsevickym vezeni. Koule v pripade odchodu z bolsevickyho vezeni nespocivalo az tak v tom prebehnout pres hranice, to bylo jednoduchy, ale v tom se rozhodnout opustit domov a zit nekde jinde, v neznamy zemi.

            1. Jenže kam utéct? Je to všude. A tam, kde to ještě není tak hrozný, to je jen otázka času.

              1. Nějak mi nedošlo, že není řeč o dnešní době.

      3. Jakože chudina žije z prány, jo? Zlatý prciny. Chudina si může ještě míň vyskakovat než střední třída. Jedinej, kdo si může svobodně vyskakovat je zazobaná nejvyšší vrstva, která když do smrti nehrábne, tak jsou za vodou i jejich pravnuci a která se může kdykoliv sbalit a odtančit na druhej konec světa,a niž by na tom nějak zvlášť utrpěli a která má dostatečný vliv, aby mohli do jisté míry ohýbat zákony a nařízení ve svůj prospěch.
        Nebo bezdomovci a podobný socky, co nemaj vůbec nic. Kde nic není, tam bere jenom smrt. A to ještě jenom v civilizovanejch lidskoprávních humanistických státech. Takovej Duterte by je nechal bez mrknutí postřílet a bylo by po svobodném vzdoru.

        1. sorry, střední třída. Střední třída si nemůže vyskaovat o moc víc než chudina. Jsem se do toho nějak zamotal při přepisování.

          1. Zapomnel jsi na dalsi skupinu. Bezdomovce, nomady, lidi kteri na tuhle inkarnaci spolecnosti serou.

            Kdyz se to vezme kolem a kolem, tak se maj asi nejlip. Nenechali si vymrdat mozky tim ze stesti je to co kvaka srkze TV nejaka reklamni agentura. Jebou na convence. Jebou na to co vostatnim idiotum bylo namrdano do hlavy ze by zivot a stesti a spokojenost mely bejt.

            Jejich vyhoda je ze se na ne kazdej vysere, takze proklouznou.

            1. Ako to bolo povedané na konci Squit Game? Čo to majú žebráci a boháči spoločné? Že žiť pre nich nie je žiadna zábava? No, dôvody su jasné. Takže ak by som si mal vybrať, radšej sa budem nudiť ako boháč :)
              Chýba tu diverzita ľudského chovania, potažmo života ako takého. Ak na 80% populácie pasuje určitá šablóna, je potom úplné jednoduché dostať túto masu tam kam chcú ONI. Takže sa treba začať správať viac nepredvítateľne (viď Trumpovo víťazstvo nad Hillary C.), alebo treba tých 20% „odpadlíkov“ spojiť nejakou ideológiou a podľa paretovho princípu nechať pôsobiť na tú majoritu. Pokiaľ bude trebárs zaočkovaných 85% všetkej populácie, tak je to v ryži. Zatiaľ to atakuje hodnotu 50% preočkovanosti aspoň jednou vakcínou. Čas sa kráti…

          2. @shane
            myslím, že se mýlíte, socky jsou svobodnější, mají v piči, nikam nechodí, necestují, lejou Bráník 2l z plastu nebo Chateau Kaufland z Tetrapaku, absence očkování je nelimituje v ničem.
            Kdyby bylo nejhůř, do nemocnice je přijmou zdarma, a nezaplacenou stravu připíšou k dalším 10 exekucím.

        2. Hm, zrovna Duterte je magor, který má v současnosti sotva nějakou konkurenci. Dost mě překvapuje, že se tak dlouho drží a vlastně že vůbec ještě existuje – vzhledem k tomu, že to je regulérní tyran.

          1. Protoze je jeden. My to mame rozmelneny do nekolika lidi.

            1. O to víc se právě divím, že za ním dávno někdo neudělal Tečku(tm).

              1. Hele, brnkalista ted uplne v klidu udelal konferu, ze za vsechno muzou neockovani. Proc si to dovoli? Protoze vetsina lidi nema tvrda data a taky proto, ze vetsina uz je dneska ockovana a ti budou prevazne chtit, aby se to sneslo neockovanym na palice, kdyz oni treba meli nahovno prubeh a ted budou muset taky nosit nahubky, tak prece nekde se ta para pustit musi, zejo.

                1. Sysop: Z toho už mi začínají cvakat půlky, protože tohle jsou regulérní padesátá léta minulého století se vším všudy. Tehdy to byli keťasové, kulaci a živnostníci, dneska neočkovaní. Dožiju se i lágrů pro zdravotně nežádoucí a šikany zdravotní policií? Nikdy jsem se neviděl jako zdravotní disident, ale asi mne to nemine.

                  1. Jo, padesatky s komarama, nebo konec tricitek s nackama. Vetsina Nemcu taky nebyla v NSDAP a presto Nemecko tiaklo presne podle jejich not. Komunistu taky v roce ’48 nebyla vetsina a presto vsechno tikalo podle jejich not. Dneska je taky priznivcu opichani mensina a presto…

                    Jen to dneska ve jkenu humanismu a gryndylu bude vsechno takove cistsi, vonavejsi, zelenejsi. Neco jako zkompostovani Costnera ve Vodnim svete.

  4. Díky za rešerši. O Té Valneva mluvil už Challenger drahnou dobu zpět a nějak furt nic.

    1. Oni začali pozdě, takže teď teprve finišují 3. fázi – mají zatím předběžné výsledky a jen u některých skupin úplné, a začínají s řízeními o registraci a schválení.

      Aktuální stav na https://valneva.com/research-development/covid-19-vla2001/

      1. Otázka jestli o nějakou Valnevu bude vůbec řeč. Vláda nakoupia Fajzra a Gatesa, všecko nastříkat do lidí než to zhnije.
        Vedou stát jako firmu, na to nezapomínejme.

        1. ..jako farmu… tam se presne takto ockuje.

      2. 🛑 Klinická studie fáze 3 s vakcínou Comirnaty (Pfizer/BioNTech) začala 27. července.
        Tato 3. fáze, tedy konečná fáze klinického hodnocení dosud probíhá a dokud bude probíhat, budou se teprve sbírat data o nežádoucích účincích.

        Pro představu uvádím, že k ukončení studie (3. fáze)
        💉 vakcíny Comirnaty by mělo dojít 2. května 2023,
        💉 vakcíny Moderna 27. října 2022 a
        💉 vakcíny Vaxzevria (AstraZeneca) 14. února 2023.

        Ačkoli jsou tyto vakcíny předběžně schváleny, v Evropě v souladu s čl. 14 odst. 7 nařízení č. 726/2004 a na základě nařízení č. 507/2006, nejedná se o registraci definitivní a není tedy bez veškerých pochyb dána bezpečnost těchto vakcín.

        http://www.clinicaltrials.gov
        (Find a study >>> vložte kód studie vaší oblíbené šmakulády):

        💉 kód studie: NCT 04368728 (BioNTech SE)
        💉 kód studie: NCT 04470427 (ModernaTX, Inc.)
        💉 kód studie: NCT 04516746 (AstraZeneca)

        https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728?cond=NCT+04368728&draw=2&rank=1

        https://advokatnidenik.cz/2021/06/07/judr-vladana-valisova-nekolik-uvah-k-ockovaci-kampani/

  5. Já sem měl za to, že inaktivovaná je ještě ta čínská a ještě ta současně vyvýjená indická vakcína. Ael samozřejmě ani jedna z nich nefiguruje v evropě.

    1. Tá indická inaktivovaná bude asi Covaxin
      https://covid19.trackvaccines.org/vaccines/9/

  6. To je sice hezke, nicmene podstata veci je jina.

    Krome toho ze kazdy kdo se podvoli a nejakou sracku do sebe necha pichnout hazarduje se svym zdravim pripadne zivotem si musi uvedomit ze podvolenim se pripoutava systemu a stava se jeho votrokem. Ta „vakcinacni“ hra neni o tehle jedne vakcine. To je vo tom ze mate ten vypicenej telefon a v nem aplikaci skrze kterou vam vrchnost dovoluje so muzete a prikazuje co musite delat. Az naridej dalsi „vakcinu“ tak si ji budete muset nechat do sebe namrdat taky, pripadne jakejkoli jinej „treatment“.

    Jen totalne naivni idiot by veril ze jednou vakcinou nebo dvema davkama to skonci. To neskonci NIKDY. To neni ucel. Ucel je kurva do pici aby to tak bylo nafurt. Pristoupenim na ockovani se dobrovolne odevzdavate do otroctvi.

    Mrdat vakciny!

    1. Jenže co s tím, dnes už se zase v práci line odér desinfekce a jel jsem dnes zase vlakem.. Celkem tři průvodčí ze čtyř mne požádali ať si nasadím ochranný prostředek proti zbraním hromadného ničení… A ta jedna možná jen neprudila bo se od vidění známe. Je vidět že dostali befehl, epidemie přeci už zase kosí. Je to prostě v prdeli a ji mi líto jen dětí, co je čeká.

      1. Ja do prace nechodim. Nevim. Kdybych musel chodit do prace, tak bych asi pozadal at mi vylizou prdel.

        1. To je těžké. Spousta lidí do práce chodit potřebuje – jednoduše nemají dostatečné úspory, aby si mohli dovolit delší výpadek příjmů, nebo musí třeba živit rodinu. A o to větší sviňárna to celé je, protože nejen že vydírají, ale ještě si zcela bezostyšně berou rukojmí.

          1. Rozumim. Je to tezky. Lidi jsou na soucasny styl zivota zvykli. Vetsina nejak zavisla na prijmech, casto zadluzena. Sebemensi vypadek by znamenal krach.

            Pruser je v tom ze toho krachu se vetsina stejne asi docka, akorat do ty doby uz budou navockovany a napojeny na system. A bude jim to k hovnu. Budou moct bejt radi kdyz nebudou mit s ty sracky zdravotni problemy.

            1. No chvíli bych vydržel i bez práce, v tomhle ohledu mám jistý prostor, nezadlužil jsem se jako každý druhý, mám dokonce rezervu, dovedu žít skromně, nefrčím na materiálních věcech a bydlím na vesnici, kde mám les i kus pole. Jasně, až se soudruzi rozhodnou budu mít prd a k té rezervě se třeba do banky ani nedostanu jako nežádoucí živel. Je těžko se jen tak vyvázat ze společnosti. To jsem možná nějak mohl, když nebyly děti.

              1. Osobne si myslim, ze bez prace a podpory je to hodne rychlej frcak dolu. To se najednou sejdou poplatky za kdejakou picovinu, zdrazeni zradla, paliv, sem-tam nejaky ty prasky, nebo novy hadry a jen se to toci. Tady System drzi za koule hodne dobre. I ten nejvetsi vatar, pokud prijde o prisun penez, je celkem rychle svorc, protoze velkej vatar ma taky spotrebu jak Jumbo Jet.

                Tady fakt vydrzi spis outsider nekde pod vlnakem na papundeklu.

                Na druhou stranu, kdyby se aspon tretina neockovanych lidi na tu praci vysrala, tak po dvou mesicich tady mame dobu kamennou, mozna i driv.

                1. @Sysop
                  Jo vatař pičus nevyjde ani se 100MKč
                  Ale prepper škudlil postaví za 10MKč soběstatečný dům, k tomu elektrokáru za 1MKč, záhumenek, kus lesa, kury (slepice), králíky, prase, skot, rybník, kulovnici na lov a AR 15 na obranu, tunu trvanlivých potravin a přežije až do smrti.

                  1. V podstate preskupeni blahobytu. Z melounare chudak a z chudaka nezavislej clovek, coz bude mit brzy hodnotu vetsi, nez penize.

      2. To je hrozny, takhle verejne ve vlaku si to nasadit. A co s tou malou krabickou, az jsou vsechny tri ochrany pryc?

        1. Na mě už to v tom vlaku ani nikdo nezkouší.

  7. Překvapuje mě ta inaktivovaná v účinnosti na mutace. Vždyť ten virus jakoby mění svůj „vzhled“ před organismem a je potřeba dosáhnout jistého zobecnění, ne? Tím se oháněj ostatně i ty mRNA jako argumentem.

    1. Virologie je witchcraft, totalni sarlatanstvi. Viry ve smyslu toho ze jsou to pathogeny ktery zpusobujou nemoci NEEXISTUJOU. Nikdy to nikdo nedokazal.

      Zadnej virus nebyl izolovenej, purifikovanej. Jediny co maj je nejaka udajne geneticka sequence ze sracky smichany s vopicima bunkama. Muze to bejt cokoli.

      Nikdy nikdo neprokazal ze by se clovek mohl virem od nekoho nakazit. Naopak, vsechny pokusy tohle udelat selhaly. Jako napriklad ze nemocny lidi plivali na zdravy. Z toho nikdy nikdo neonemocnel.

      Je to vsechno sracka.

      1. WTF? Takže všechny předchozí inaktivované vakcíny na virové nemoci, klasická MMR, poliomyelitida, pravé neštovice (které se vymýtit povedlo už téměř na 100%), atd atd., jsou witchcrafts a šarlatánství a „nepodařilo se je izolovat a purifikovat“? To jakože vážně? Neserte si do huby.

        1. Hele trochu se o to zajímám a je docela dobře možné že ty farma zmrdi s tím dobře kouzlí. Co jsme tak četl, plno druhů očkování si vzalo zásluhy na něčem co už dávno přirozeně vymizelo. Neříkám že u všeho a všech nemocí, ale pokud si fakt něco o tom načtete zjistíte, že vše může být naprosto jinak než nám serou do hlav a píchají dětem odmala do těl. Kdo může vědet zda to má dnes vůbec nějaký význam. Jo, oni řeknou kdyby se neočkovalo tak by to nešlo. No,když to říkají. Nechci říct že mám 100pro pravdu, ale taky nevěřím že je 100pro pravda co hlásají oni. Není to jistě ani v nejmenším megadobrý byznys.

          1. No já bych s Vámi i byl ochoten souhlasit, pokud by neexistovala dost solidní důkazní situace ohledně kauzality očkování na nemoc->méně mrtvých lidí na nemoc. Dokonce jsou k tomu i kontrolní skupiny (komunity bez očkování, kde tyto nemoci jsou pořád), takže to rozhodně v některých případech „přirozeně nevymizelo“. Až přijdete s peer reviewed studií, tak se můžeme pustit do diskuse.

            1. Jestli ale myslíš typický nemoce sračkovejch (doslova) prostředí bez hygeiny, čisté vody oddělené od splaškové apod., tak ty nemoci nevymizely překvapivě právě tam :) Prostě drtivá většina je daná zlepšením podmínek a ten zbytek asi mohlo dorazit vočkování.

        2. Srani do huby si zaraz do prdele, curaku.

          Prenos nemoci skrze virus jako jakysi pathogen nebyl nikdy dokazany. Viry nejsou purifikovane – vjedci maji jenom nejakou sracku ktere rikaji virus.

          Co se tyce vymyceni nemoci, tak neexistuje nic co by dokazovalo causality. Pouze correlation. And there are other correlations – such as better nutrition, better sanitation systems.

          Pokud mas pico nejakou informaci o purifikaci treba viru SARS-CoV-2, tak sem s tim. Bude to cenna informace pico.

          1. Neni problém, sráči. První odkaz na google:
            https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-isolated-idUSKBN28E2SB
            Desítky dalších virů historicky izolovány, ať už pro tvorbu vakcín, nebo pro účely výzkumu. Jsi dement a patříš do ignore, sráči.

            1. Nech toho, citovat google jako zdroj informaci muze jenom mega-dement.

              Tady mas refernece na FOI requests z celyho sveta a ZADNA INSTITUCE TEN VIR NEPURIFIKOVALA
              https://www.fluoridefreepeel.ca/fois-reveal-that-health-science-institutions-around-the-world-have-no-record-of-sars-cov-2-isolation-purification/

              WOcas mezi nohy a na misto.

              1. Četl jsi to vůbec, ten tvůj odkaz? Kluci nepíšou, že se to nepodařilo izolovat, ale že se zatím k izolaci použily standardní metody množení viru na tkáňových kulturách. Přečti si prosímtě nejdřív vlastní zdroje, abys nebyl za debila. A nepistuj sem tinfoilhattery s velmi specifickým dotazem jako důkaz svojí debility.

      2. A k přenosu z člověka na člověka: HIV? Jste idiot, nebo to jen hrajete?

        1. http://davidsubik.com/data/soubory/kniha.Kniha Virus HIV? Lež, které uvěřil celý svět. Co když je vše jinak? Manipulace jako s covidem? Je to pdf soubor, když tak přejmenujte pokud by to nešlo..

          1. Stačila mi první stránka, abych zjistil, že to je snůška sraček. Pokud chcete, můžu reagovat na konkrétní tvrzení.

    2. mRNA se ohaneji jen tim, ze je umeji rychle syntetizovat na konkretni mutaci. Ale sirokospektralni to neni ani omylem.

  8. Možná jsem to v článku přehlídnul, ale funguje to konečně tak, že po tom kokovid nechytím nebo to zas jen zmírňuje průběh?

    1. Žádná virová vakcína proti vzduchem/kapénkami přenosným patogenům z principu nemůže zabránit infekci – to by musela budovat 100% slizniční imunitu a udržet ji 100% napořád, kdežto vakcíny vytváří systémovou imunitu a postupně vyprchávají protilátky a s vtší či menší pravděpodobností se ukládá pouze „kuchařka“ jak rychle rozjet výrobu protilátek když by bylo potřeba.

      Proto vakcinovaní lidé, kteří se nakazí COVID, mají stejnou virovou nálož jako neočkovaní, akorát se jim ten nárůst zastaví už po 5 dnech. Což je ovšem právě ta doba, kdy nejvíce dochází k šíření nákazy, takže ze společenského hlediska nula od nuly pojde.

      1. Díky za vysvětlení.

  9. Sem, dneska nakupoval v Rude a nakupovala tam jedna pekna prcina. Baba okolo 30 plus minus deset, ono se to u tech rakosacek nepozna. Nejsem na ty detsky typy a nejsem vylozene dolnak, ale proste tahle mela peknou prcku, tak co bych se nekouk. Pak jsem odjizdel a videl ji jeste na chodniku, jak kamsi klape s nakupem. Jako jedina na ulici mela respirator. Hned jsem si uvedomil, ze presne timhle nas oni valcuji. Naprostou poslusnosti, systemem a pracovitosti. Poznavaci znak – poslusnost.

    Nestojim o tento model, ale sere mne, ze nas jednou prevalcuje.

    1. Přesně takovou prcinu 30ku potkávám ve vlaku, hezká holka a nosí to i nástupišti furt, asi poslušná subinka.. :-) Jsem šel dnes zrovna za ní, říkám si, holka neštastná proč se musíš sama tak přidušovat..

      1. Nojo, zezadu lyceum, zepredu muzeum a nebo nahubek. Nastesti se to nedava na zadek, takze u mne dobry :-)

        1. Taky si vobčas člověk řiká, vypadá to jak fešná baba a vepředu pak něco takovýho, tvl…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017