Jaký je plán, soudruzi válečníci? - zpět na článek

Počet komentářů: 1 672

  1. Autore, a tu ruskou inflaci jste vzal kde – psali to na internetu v Russia Today? Vše máte za propagandu, jen ta ruská je Pravda. A že nestojíte na žádné straně, nemáte žádný názor – to se jako furt zdržujete hlasování? Kape z toho Trikolóra šmrncnutá Majerníkovou a Hamplovou. Brrrrr!

    1. Mám takový dojem, že nedodržuješ platná nařízení Fialovy vlády k oslavě energetické politiky 5K. Správně máš volat „Slava brrr!“ a ne jenom „Brrr!“.

  2. Možná jsem paranoidní….. ale přemýšlel někdo o konfliktu na Ukrajině z globálního hlediska?
    Takže co se stane…. Rusko se pokusí dobýt Ukrajinu. Plán tedy poněkud dost nevyjde, ale situace přejde do opotřebovávací války. Kterou si Rusko může dovolit mnohem déle než zbytek světa, z několika důvodu. Protože Rusko má ve skladech mraky zbraní, které jsou v moderní válce vesměs nepoužitelné, navíc i nové zbraně jsou poměrně levné. Takže pokud vypálí na Ukrajinu raketu z doby Brežněva a UA odpálí antiraketu v ceně 300 000 USD, kdo na tom vydělal? Navíc kapacity pro výrobu zbraní v mírovém stavu má Rusko obrovské a Evropa mizivé. Viz https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Tri-mista-v-Evrope-staci-znicit-Vyroba-zbrani-Hure-nez-se-zda-729769
    USA má sice výrobní kapacity vyšší, přesto válka na Ukrajině spotřebovává zbraně rychleji než je stačí Západ vyrábět. Takže USA stahuje zbraně z jiných oblastí a například Tchajwanu už dluží zbraně za 19 miliard USD. Totéž platí i pro Koreu. Severní Korea má atomovky a rakety , navíc je jen otázka času kdy bude schopná zasáhnout USA přímo. A čím? No raketami, jejichž technologii získala z Ukrajiny! https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/kdo-prodal-severni-koreji-raketove-motory-ukrajina-se-haji-a/r~dc7878d883ab11e79e4a0025900fea04/
    A teď co dál. Číně, Indii a Rusku se náramně hodí nedostatek surovin a propad ekonomiky západního světa. Putin dál vesele prodává své suroviny přes prostředníky. Za chvíli nebude kde brát zbraně. Západu už zůstanou pouze zbraně jaderné. Navíc lidem na Západě začíná být válka dílem ukradená, dílem začínají fandit Rusku, k čemu velice přispívají svým chováním sami Ukrajinci – jak Zelenského projevy „Musíte nám dát…“, tak chování prostých ukrajinců , zejména v průmyslových oblastech. Zeptejte se na názor na Ukrajince třeba Plzeňáků.
    Takže nyní jsou „zlé země“ v ideální situaci. Západ nemá kapacity na vedení konvenční války. Teď už je to jen o tom, kdo má pevnější nervy. Pokud se Čína rozhodne spolknout Tchajwan, Severní Korea jižní…… jak jim v tom zabránit? Pohrozit atomovkama? Oni je mají také…..
    Kde budeme pokud bez Číny nevyrobíme ani štětky na hajzl? A prakticky veškeré moderní čipy se vyrábí na Tchajwanu a v Koreji? Navíc s vysokým podílem surovin z Číny?

    1. Ale přemýšlel, jenže jsou to většinou lidé, kteří jsou za zenitem. Veteráni studené války varovali už před rozšířením NATO do Pobaltí, a ukrajinskou politiku EU a NATO považovali za šílenství. Jenže co jsou platné články v novinách a časopisech…

    2. Tím jsi chtěl říct, že 3 dělostřelecké baterie se 155mm děly ze 60.-80. jsou na přeorání pár km2 s dislokovanou nepřátelskou jednotkou, k ničemu ? A jsou na to potřeba emerické wunder waffen s naváděním GPS ?

      To je neuvěřítelné, jak jsou lidé vymletí tou propagandou a nejsou schopní samostatného myšlení.
      Ona třeba ta emerická wunder-houfnice m777 vyrobená z (ruského) titanu má jen tu výhodu že je superlehká a tudíž použitelná k šíření demokracie pomocí vojenských letadel všude ve světě (k ostřelování afghánců v hliněných chatrčích apod.).

      Rusové -světe div se- mají houfnice s obdobnými parametry, dokonce s obdobným reaktivním nábojem dlouhého dosahu, jen váží 3x tolik a musí se táhnout za kamazem.

      Ono totiž stačí mít supermoderní PVO (což rusové mají) a pak si můžete ostřelovat co chcete klidně děly z 60. let, municí z 50. let.

      Lidi se nějak mentálně zasekli v 70. letech a nedošlo jim, že třeba drony, byť z aliexpressu, naprosto radikálně změnili systém pozemního boje dělostřelectva i pěchoty. Takže je efektivní i se „starým šrotem“ bez elektronických fíčur.

      A propos, kdy že to slavná USarmy úspěšně bojovala proti opravdovému rovnocennému protivníkovi, a ne proti nějakým pouštním ručníkářům s rezavými kalašnikovy ?

      Pamatuju se, že když měli bojovat v 90. letech jen proti nemodernizovaným lehkým tankům t-72 s pomocí svých abramsů, tak byli tak podělaní, že si na to ještě navařili několik vrstev pancéřování z uranu a celkově to masivně vylepšili, aby se někomu náhodou neudělalo bebí když pojedou proti tomu „zastaralému sovětskému šrotu“.

      1. To si nemyslím :) Třeba raketa s přesností zásahu 1×1 km je v době vysoce mobilních vojsk šrot. Jenže Rusové pro ten šrot našli nové využití. Zrovna tak pro zastaralé protilodní střely. Tím že je vypálí, navíc v houfu s mobilními raketami, donutí ukrajince vypálit drahou a nedostatkovou antiraketu. Nepoužitelný šrot x drahá antiraketa = 1:0 pro Rusy. Zrovna tak použili staré střely S300 proti pozemním cílům. Vyčítají Rusům že používají staré tanky T62….. jenže rusové pro ně mají ve skladech miliony kusů munice která se do ničeho jiného nehodí a díky silnému pancíři si při odvetné palbě posádka maximálně vymění trenky. Obsluhy tažených děl by byly proměněny na krmivo pro akvarijní rybičky. Atd. Jedna z mála oblastí kde má Ukrajina mírnou převahu je odvetná dělostřelba díky antibateriovým radarům.
        A takových příkladů je víc. Oni rusové nejsou až tak hloupí a umějí se ze svých chyb poučit….
        A proč třeba neslyšíme o raketách a dronech? Je vysoce pravděpodobné že se brzy objeví…. v obrovském houfu který prostě ukrajinskou PVO zahltí.

        1. kerá dnešní raketa má přesnost kilometr, vyjma snad balistickejch vod nějakejch peršanů nebo jinejch kimčongů s doletem 10000+ km?

          1. Přečti si to celé :) Mám na mysli staré rakety Frog atd, které opravdu pamatují Chruščova a Brežněva a které pálí na Ukrajinu taky.

  3. teď se nemůžu upamatovat, kde sem to viděl, esli to psal něgdo tady, anebo řikal v nejakým videju, jak se v tejdnu lidi už prali vo máclo za 34 v peňáku…

    no tak teď bude v lídlu vod čtvrtka za 30, asi zas zažijem to, co bylo naposled kolem roku 2000 v kaufech, dyž jich tady postavili prvních pár a lákali lidi na ty dotovaný věci (máslo, mlíko), esli tehdá tam bylo máclo za 10, tak se vopravdu šermovali doochodci holema, to byly tlačenice a regulérní bitky…s vohledem na tu hytlerinflacu, dyž už stojí leckterá základní zelenina pomalu 200 za kilo, se takovejch výjevů, že bude neco nadmírnu zlevněný a budou to potřebovat kompenzovat, asi zase zase dočkáme

    jediná trochu lepší situaca je v tom, že těch markétů je tady 10× víc, než tenkrát, na druhé straně je tady taky tak 2× doochodců, co dál, než do toho úplně za rohem nedojdou, takže…myslim, že nám můžou věčně vožralí mužici ze zemljanek tu životní úroveň závidět, hlavně, až uvidijou ty záběry z vobchodů, jak se tam lidi rvou, tak jim slza ukápne, že to musí mít taky :D

  4. Aktuální seznam mediálně přesvědčených v debatě k článku:

    Mirek F.

    nove.kostatko

    Sandstorm

    Childeater

    fatdwi

    hopsson

    John P. Graver

    shane

    cyklista

    mjfox

    Dachsmeister

    Miroslav Hosek

    Jan Mrcasik

    .

    1. fatdwi? Jako shifty beru, ale fatdwi?

      1. Panek.
        Ale samozřejmě, že JE…

        .

      2. Panek: já nevím, co to znamená, takže nevím, jestli mám slavit, nebo se urazit. Budu tedy hodnotit podle společnosti, ve které jsem a omluvte mě, jdu pro šampáňo. Urazit byste se měl Vy:-)

        1. toho pána mám v ygnoru, ale pochopil jsem z titulní stránky kde je náhled i na ygnorované, že je zde nějaký seznam zlých rusku nepřejících amerických švábů. z toho náhledu mi to přišlo jako společnost, se kterou mám občas drobné nedůležité spory, ale ve věcech zásadních s nimi často koreluji. směl bych být, prosím, do seznamu štváčů přidán? děkuji srdečně.

          1. Lukas B.: možná Vás má corona v ignoru taky, takže pak nevidí, že jste taky „mediálně přesvědčenej“ a tím pádem Vás do seznamu nemůže zahrnout. Alternativně jste do této diskuse přispěl málo, neb je to seznam lokální, pod jiným článkem bude nejspíš zase jiný. Nicméně toto vysvětlení by Vám dávalo naději, že když se vyjádříte nedostatečně prorusky, v updatované verzi chybět nebudete. Přeji šťastnou ruku při vybírání těch správných písmenek při dalším psaní.

            1. fatdwi:
              Lukas B.: možná Vás má corona v ignoru taky, …
              – – –
              Já tuhle funkci nepoužívám. K čemu taky…?

              :OD

              1. Že jo. Kádrovák přeci musí kádrovat všechny, bez ohledu, zda se mu to chce, nebo nechce číst.

          2. Mno když vezmete seznam aktivní diskutujících, vyškrtáte z toho všechny pomatený konspirační teoretiky a pak ještě ty co mají nos zaraženej do Putinovy řitě, tak vám zbude todlecto no.

            Stejně jako shifty jsem uraženej, že mě tam corona nenapsal, ale je pravda, že jsem tady pod ten článek ještě nic nenapsal.

            1. x-f:
              „…jsem uraženej, že mě tam corona nenapsal,…“
              – – –
              Jsi jen další v řadě, kteří špatně čtou. Ve 14:20 tu od tebe nic psáno nebylo.

              :OD

              1. Tímto místopřísežně prohlašuji, že nejsem konspirační teoretik a ani nemám zaraženej nos v Putinově prdeli. Tím bych se jako nositel špatné víry (či mediálního přesvědčení či jak tomu vy konspiratici říkáte) měl stát tvým úhlavním nepřítelem a zveřejněn na příštím seznamu svazu.

                Děkuji.

                1. x-f:
                  Konspirační teoretik je osoba, která fantazíruje a patlá se v mixování faktů s výmysly.
                  Jakožto realista samozřejmě patřit do takových sort nemůžu.

                  Co se týká tebe, mediální přesvědčenost jsi prokázal. Předpokládám, že 2. kolo prezidentské volby jsi pojal zcela rozhodně a odevzdals platný hlas…

                  :OD

                  1. Samozrejme.

                    Chodim volit vzdy.

                    Nepatrim k alibistum, kteri nevoli s oduvodnenim, ze zadny kandidat/strana jim neni dost dobra a tak od toho davaji ruce pryc a nenesou na vysledku svuj dil zavineni.

                    Ja jsem se v zivote i praci nikdy nebal delat rozhodnuti a nest za ne zodpovednost, takze si umim vybrat mensi zlo.

                    Alibistama pohrdam.

                    1. x-f
                      27.2.2023 v 19:06

                      Chodim volit vzdy…
                      … si umim vybrat mensi zlo.

                      – – –

                      Tak sis to zvolil. Neseš tedy podíl viny na stavu, který zde máme i na značných problémech. které nás čekají do budoucna.

                      .

                    2. Jasně. Zato ty jsi tam nešel, tak za nic nemůžeš, protože kdyby se na volby vysrali všichni jako ty, tak tady bude najednou ráj na zemi bez problémů. Fakt železná logika :D

                      Jak říkám. Alibista.

                      Znám takový vychcánky z práce. Kdo nic neudělá, nic nezkazí že? Ať to rozhodne/udělá někdo jinej. A pak se ještě děsně diví a píčujou, že někdo jinej bere 2x tolik a jak je to nespravedlivý :D

                    3. x-f
                      27.2.2023 v 20:34

                      Jasně. Zato ty jsi tam nešel, tak za nic nemůžeš, protože kdyby se na volby vysrali všichni jako ty, tak tady bude najednou ráj na zemi bez problémů. Fakt železná logika :D

                      Jak říkám. Alibista.

                      Znám takový vychcánky z práce. Kdo nic neudělá, nic nezkazí že? Ať to rozhodne/udělá někdo jinej. A pak se ještě děsně diví a píčujou, že někdo jinej bere 2x tolik a jak je to nespravedlivý :D

                      – – –

                      TY si tam zvolil toho bělofousatýho šmejda.
                      Ale JÁ jsem působil přesně proti, vědom si skutečnosti, co je bělofousatý šmejd zač a jaké nebezpečí mi hrozí.
                      Takže jsem odevzdal platný hlas – a vím, že jsem v tomto udělal vše pro klid vlastního svědomí.
                      Nemám ani podíl viny na tom, co bude následovat…

                      .

                    4. To by mě zajímalo, jaký nebezpečí ti hrozí alibisto a co bude následovat alibisto :D

                    5. x-f
                      „To by mě zajímalo, jaký nebezpečí ti hrozí alibisto a co bude následovat alibisto :D“

                      – – –

                      Hrozí prosazování cizích zájmů. A s vysokou pravděpodobností zcela bez limitu.

                      .

            2. ty seš ten rýmičkovej pošuk zkříženej s velkým ruským byjcem z divanu, ne? to teda no, tam padneš jak prdel na hrnec :D

              1. Co je to rymickovej posuk?

        2. Já jsem teda uraženej, že na mě corona zapomněl :(((

          Jdu si dát skleničku ryzlinku na uklidnění…

          1. zato je tam nějakej Hosek. Třeba to dělá, aby tě nasral :)

            1. 3 dny sem tu teď nic nepsal, tak sem mu vypadnul :))
              tak chytrej krikeťáček není…

              1. Tak trochu jak akvarijní rybička, no. Mimochodem, doporučuju k nastudování heslo Megalomanie :)

              2. shifty
                27.2.2023 v 16:28

                3 dny sem tu teď nic nepsal, tak sem mu vypadnul :))
                tak chytrej krikeťáček není…

                – – –

                Ne. Jenom neumíš číst. Je tam napsáno „Aktuální seznam mediálně přesvědčených v debatě k článku“ a datum je dnešní s časem 14:20…

                :OD

                1. já ty tvoje slinty moc nečtu…

                  1. shifty:
                    „…moc nečtu…“
                    – – –
                    Ani nemůžeš. Problémy se čtením jsi měl již na základní škole.

                    .

      3. fadtwi mezi nás rozhodně patří, vo tom žádná. Nemusíme si unisono notovat, ale důležitý je, na jaký straně stojíme.

        1. tak tak, hlavně signále a strane a kdo není s váma…kde už sem to jenom slyšel…

          1. Seznamy tady dělá ta tvoje parta vole… a před tak 3 rokama bys na seznamu byl taky.

        2. My co jsme na velký straně, tak sedíme.

    2. Tak už i na DF došlo na seznamy ;-). Jen jestli by nešlo dovysvětlit, kdo je ten „mediálně přesvědčený“. Ale do toho se autor seznamu asi nepustí. V téhle problematice je totiž asi málokdo z nás insider – všichni máme informace z nějakých médií, nějak je zpracováváme a děláme si z nich nějaké závěry. Takže by muselo dojít na polemiku, kteráže jsou ta „správná“ média. A to nechceš, vole.

      1. DFTT

      2. John P. Graver
        27.2.2023 v 14:52

        „…všichni máme informace z nějakých médií, nějak je zpracováváme a děláme si z nich nějaké závěry…“

        – – –

        Zhruba nejvýše několik měsíců zpět, dostatečně hlasitě hulákající a která do své činnosti vkládají dostatek prostředků – to jsou přece ta „správná“…

        .

      3. Já si myslím, že „mediálně přesvědčený“ bude to čemu říkají konspirační teoretici „ovce“.

        V podstatě existují dva typy lidí.
        Konspirační teoretik a ovce.

        Konspiračních teoretiků je strašně málo. Jsou to lidé inteligencí vysoce nadprůměrní (v reálném životě ale jejich genialita zůstává skryta a často působí průměrně až podprůměrně a nedosahují v reálném světě žádných nadprůměrných výsledků), kteří díky své genialitě „prozřeli“ a vidí to co ovce nevidí. Jako by uměli číst mezi řádky zjistí, že prakticky vše co okolo nás vidíme je lež a skutečná pravda se skrývá za divadlem naaranžovaným mocnými hráči. Informace tak nečerpají z běžných zdrojů jako ovce, ale naopak si je často předávají v temných koutech internetů mezi sebou.

        No a ovce jsou všichni ostatní, kteří nevíme, že žijeme „v matrixu“. Asi tak 99,9% populace. Nepoznáme, že vše okolo nás je lež a ve skutečnosti úplně jinak, protože na to nemáme zkrátka potenciál. Svůj světonázor zakládáme na falešných informacích z běžných zdrojů, kde jsou nám podstrkávány mocnými. V podstatě jsme loutky, ale nevíme to. Jsme mediálně přesvědčené ovce.

        1. x-f 27.2.2023 v 17:06

          Já si myslím, že „mediálně přesvědčený“ bude to čemu říkají konspirační teoretici „ovce“…

          – – –
          Ne.
          Ti konspirační teoretici nejsou příliš inteligentní. Blábolí o chemtrails, kouzelných perpetomobilních strojích, mimozemšťanech apod.

          Mediální přesvědčenec je osoba obvykle dosti líná – z médií bere zpravidla jen to, co je hlasitě hulákáno za poslední týdny a měsíce. Nenamáhá se porovnávat informace z různých zdrojů. Sleduje spíš momentální trendy.

          .

          1. Hovno.

            Konspirační teoretik prokoukl lesco. Třeba že dvojčata nesundali musulmani, ale CIA, že NASA nebyl na měsíci, nebo třeba že celou válku na ukrajině vyprovokovali amíci tajnejma laboratořema na biologický zbran atd.

            Ono každý konspirační teoretik má svojí sadu konspirací a mezi sebou se kolikrát navzájem považují za ovce, když na sebe narazí dva nekompatibilní.

            1. x-f:
              Konspirační teoretik neprokoukl nic, kvalitu vyhodnocování informací má stejně jako mediální přesvědčenec bídnou.

              A co ty, nejsi také tzv. „motorkář“…?

              :OD

              1. Motorky mě neberou. Spíš auta.

                Problém s váma konspiračníma teoretikama je, že žádný konspirační teoretik se za konspiračního teoretika nepovažuje. Má se za prozřelého genia. Za konspirační teoretiky má jen jiný pošahaný magory, který věří v jinou sadu konspirací.

    3. Ty kurvo. Minule jsem byl sedmej, teď až osmej. Jak to? To si vyprošuju.

      1. Tsss já byl minule hned za tebou a teď tam ani nejsem. corono to jsi posral…

      2. shane:
        „…jsem byl sedmej, teď až osmej…“
        – – –
        Ale tam se nehraje na pořadí, ty naše malé závoďátko…!

        :OD

        1. tss. To si myslíte jen vy, outsideři. Myslíš, že multimiliardářům je fuk, jestli jsou druhý nejbohatší nebo třetí?

      3. shane: sedmej nebo osmej, to máš fuk, ale já byl sakra minule na bedně a teď jsem pátej?!? Zatracená práce, si snad vezmu dovolenou, abych svou ideologicky závadnou činnost dotáhl k zpět k vítězným příčkám.

        1. fatdwi
          27.2.2023 v 15:17

          shane: sedmej nebo osmej, to máš fuk, ale já byl sakra minule na bedně a teď jsem pátej?!? Zatracená práce, si snad vezmu dovolenou, abych svou ideologicky závadnou činnost dotáhl k zpět k vítězným příčkám.

          – – –

          No, jen dotahuj. Pořadí nehraje roli.
          Ale hele, Panek už si myslel, že do tý grupy nepatříš…

          :OD

          1. dík. to se mi ulevilo. Ale nemoh bys zveřejňovat průbežný pořadí? Abysme věděli, jestli máme přidat.

            1. shane:
              Ale to mi spíš pověz, jaks myslel ty výroky o Vietnamu…

              .

              1. jaký? Že maj s Čínou dlouhodobě napjatý vztahy není žádný tajemství. Handrkujou se především ohledně Čínského moře. Číňani jim sem tam potopěj nějakou loď a snaží se vměšovat do záležitostí Vietnamu a Vietnam se tomu celkem vehementně brání, včetně posilování diplomatických a vojenských vztaů s USA.

                1. Tohle:

                  shane
                  27.2.2023 v 15:12

                  Souhlasím s myšlenkou, ale Severní Vietnam byl agresor a USA aktivita ve Vietnamské válce se omezovala na obranu Jižního Vietnamu a na sever neútočili. Což byl jeden z důvodů, proč Američané v roce 1973 z Vietnamu vycouvali.

                  – – –

                  ?

                  1. Ano, komunistický severní Vietnam napadl nekomunistický Jižní Vietnam. Stejný scénář jako za korejské války. Američané do Vietnamu přišli a základě pozvání jihovietnamské vlády, nejdřív jako poradci a instruktoři a později i jako přímí účastníci, spolu s Australany. Co se ti na tom nezdá?

                    1. resp. na základě smluv v rámci SEATO.

                    2. shane:
                      Vynechám detaily jako „severní Vietnam napadl nekomunistický Jižní Vietnam“ a vypíchnu tohle:

                      „…USA aktivita ve Vietnamské válce se omezovala na obranu Jižního Vietnamu a na sever neútočili…“

                      :OD

                    3. a dopadlo to jinak, než jako dycky, že všecko rozbili na sračky, až je nakonec vykázali radši ai z toho jihu, že to rači risknou s komoušema? :o)

            2. @shifty
              já se musel odhlásit, abych zjistil, že jsem třetí od konce a poslední je Jan Mrcasík.
              Třeba je to pořadí na popravu, a tam je poslední největší trest, řekl bych.
              I když na druhou stranu zase máte šanci, že dojde střelivo, přetrhne se provaz, zlomí poslední větev, pokazí gilotina, dojde dřevo na hranici atd., atp.
              Dožadovat se dopsání do seznamu je pak hrdinský čin.
              Tydlencty seznamy, to je ošemetná záležitost, situace se může obrátit a pak ti co na seznamu nejsou mohou být: (doplňte dle potřeby)

              1. Dachsmeister: pořadí na popravu to nebude, sestavoval to místní kádrovák, zhrzenej režimem, co se mu před 34 lety rozpadla zářná kariéra a pak už nestačilo lízat rudou knížku, bylo potřeba taky něco umět. A takový zahořklý člověk by sice určitě rád popravoval, ale na víc, než pseudo e-popravu sestavením seznamu nemá. Je to pohled do alienove budoucnosti, až bude ve věku corony, nenávist k ženám už s ohledem na fyzický stav a zájmy nebude aktuální a bude potřeba si najít nový objekt. K dalšímu doporučuji studium příruček „Přestáváme být mužem“ a na ni navazující „Co s volným časem“. Corona už na to, co s volným časem, přišel:-)

          2. corona: pořadí je směsice toho, co jste viděl naposled a co Vás žere dlouhodobě, to je tak prvních 3-5. Nad zbytkem už je potřeba se trochu zamyslet a sesumírovat si v hlavě, proč tam dotyčný (ne)patří.

            Nicméně jak už psal tuším JPG, nebylo by od věci napsat, co to „mediálně přesvědčený“ vlastně znamená. Televizi nemaje a lžidnes-hovinky-seznarudezpravy nesleduje, nevím, jaká média mě přesvědčila a o čem. Protože Vy to „víte“ (stejně jako spousty jiných věcí, kterými jste tady ze sebe udělal debila), jistě mě to obohatí.

            1. fatdwi:
              „…co to „mediálně přesvědčený“ vlastně znamená…“
              – – –
              Konkrétně u tebe to naprosto kopíruje význam těch dvou slov – pobereš z hlasitých médií informace a určíš si podle nich směr.
              Reklama, PR, marketingové výkřiky – tím se řídíš.

              .

              1. corona: je pravda, že reklamy je poslední dobou na youtube docela dost, ale při všech malých schopnostech psát něco jiného než jejich obsah jsem v žádném svém příspěvku něco z toho, na co ty reklamy jsou, nenašel. Přání otcem myšlenky se tomu říká, kádrovácká špíno.

                1. fatdwi:
                  O reklamě už jsem měli debatu před několika roky – dle tebe jí podléhá každý, je potřebná atd.

                  1. corona: „dle mě“ určitě ne, na to přišli už jiní. Například ten seznam výš je důkazem, že jí podléháš taky, kádrováku:-)

                    1. fatdwi:
                      Jo aha, seznam několika nicků z této debaty je důkaz, že já podléhám reklamě.
                      To stavíš nějaký podivný oslí můstek, nebo co…?

                      :OD

                    2. Kurva, nechte už toho nálepkování všichni.
                      To dělají akorát fejsbůkoví a tvitroví pakoši.
                      Kolega corona si odpustí to :OD, natahování okna a přestanem si už navzájem podsouvat sračky, co vy na to?

            2. Daleko zajímavější otázka, kterou však Coronka nezodpoví, je nikoli co to znamená „mediálně přesvědčený“, nýbrž kterými médii

              Třeba já ohledně Ukrajiny absolutně nečtu nic z českých médií (ostatně – televizi nemám, socky také ne, Idnesy apod. nečtu), ale z ruského nacionalistického proválečného Rybare, Wagnerova Grey Channelu, BMPT apod., plus z ukrajinské strany dva ukrajince přímo z fronty, plus pár válečných novinářů přímo na místě.

              Pokud člověk nafasuje „mediálně přesvědčeného“ tím, že čte ruské proválečné zdroje – potom nutně vyvstává otázka, co by musel číst, aby nebyl mediálně přesvědčeným?

              A ještě zákeřnější otázka: jaké zdroje čte Coronka :D

    4. Díky. Za tak často sem nechodím a být na prvním místě prakticky po jednom dopoledni je úspěch.

      Sranda musí bejt a ta vaše upachtěná snaha dělat ze sebe něco vyjímečného i skrzevá zobrazování oponentů jakožto „mediálně přesvědčených“ zavání potřebou navštívit specialistu/najít si konečně holku. Vcelku to potvrzuje nejen moje přesvědčení, že fandové Ruska či „nevměšování“ to dělají kvůli vlastnímu sebevědomí.

      Ale zatím nedošlo na přidělávání dlouhých nosů nebo imperialistických buřinek, jak bylo zvykem v rudohnědých režimech, rezervy ještě máte.

      1. Mirek F.
        27.2.2023 v 15:59

        Díky. Za tak často sem nechodím a být na prvním místě prakticky po jednom dopoledni je úspěch.

        Sranda musí bejt a ta vaše upachtěná snaha dělat ze sebe něco vyjímečného i skrzevá zobrazování oponentů jakožto „mediálně přesvědčených“ zavání potřebou navštívit specialistu/najít si konečně holku. Vcelku to potvrzuje nejen moje přesvědčení, že fandové Ruska či „nevměšování“ to dělají kvůli vlastnímu sebevědomí.

        Ale zatím nedošlo na přidělávání dlouhých nosů nebo imperialistických buřinek, jak bylo zvykem v rudohnědých režimech, rezervy ještě máte.

        – – –

        Předpokládám, že seš Y, kvalifikace pravděpodobně humanitní, zájmy kolem jednoduché zábavy…

        :OD

        1. Vy nezklamete. Jak ochotně potvrzujete vaši charakteristiku, za to vám budiž vzdána čest. Když zkoušíte argumentovat k tématu, tak celkem rychle pohoříte.

          1. Mirek F.
            27.2.2023 v 16:13

            Vy nezklamete…

            – – –

            K tématům obvykle rychle pohoříš ty, jakožto mediální přesvědčenec.

            .

            1. Fajn, uznávám chybu, předchozí repliku jsem už vůbec neměl psát. S inteligentním alternativcem, co ví o tématu houby s octem a zbývá mu jen futrovat si sebevědomí sestavováním seznamů a nesmyslným poštěkáváním, nemá cenu na této jeho vlně plouti. Pořád ještě mám na tento web sentinentální vzpomínky z dob, kdy se tady dalo ostře leč na úrovni diskutovat, nerad bych se stal jedním z vás, co to tady vedou do žumpy. Takže buď konkrétní protinámitky nebo další poštěknutí, na to druhé už reagovat nebudu.

              1. Mirek F.:
                „…reagovat nebudu…“
                – – –
                Nemusíš.
                Jsi jen jeden z řady stejných mediálních přesvědčenců a vzhledem k tvé kvalifikaci a znalostem z tebe nic příliš chytrého vypadnout ani nemůže.

                .

    5. Hm, už se nálepkuje. Kdy máš v plánu udávání? Abych si sbalil teplé prádlo.

    6. Ale přiznám se, že mi skutečně k času 14:20 t.d. něco vypadlo a chybí další, CNN…

      .

    7. corona: Poslední gdo taky sestavovál menný seznamy býl nejaké Zerg.
      Esi se vy dvá potkáte negde v léčebně, tak se možete vobejmót a pocelovat po sódružsku na tváře.

      1. vltava:
        Zjevně nejsi psychicky v pořádku…

        :OD

        1. To ty taky ne, možná se potkáte v léčebně všichni tři :-)

          1. nove.kostatko:

            Já žádné potíže nemám. Ale ty jakožto mediální přesvědčenec trpíš přinejmenším slabým úsudkem…

            :OD

  5. Jen ať se ti Rusáci A, Rusáci B, a nejlíp ještě Poláci, navzájem vymydlí. Pro planetu jedině plus.

    1. Uprchlíci z Ukrajiny v ČR jsou ti málo? Chceš sem ještě pár milionů Poláků?

      1. ne, co jako má společnýho to, že se rozhodnou si navzájem rozbít čuně, s nejakejma urpchlívákama? má snad něgdo povinnost je přijímat? vod kdy???

        1. No tak pokud se přenese válka i do Polska, tak sem budou zdrhat. jak prosté, milý Watsone. A povinnost to je, viz mezinárodní právo.

          1. sem myslel, že ta srandarmáda snad má bránit hranice před nájezdníkama

            esli už je tadle funkce oficiálně zrušená, tak ten spolek příživníků můžou zrušit rovnou, doochodci budou rádi, že budou mít na žrádlo…

          2. Seru jim na nějaký práva. Ať pěkně všichni bojujou.

            1. ty na ně srát můžeš, u státu je to těžší

              1. Proč? Nejsme přímí sousedi, takže nasrat.

        2. Nám chodí do domu uklízet sličná Ukrajinka, tak 25 let max, uprchlice. Už jsem ji oťuknul a pozval na kafe. Mám v plánu ji sbalit, moc rád ji přijmu do svého lože :-)

          1. Na Ukrajině dost frčí HIV, tak pozor;-)

      2. Poslal bych je obratem zpátky. Válčí se ve Lvově? V Užgorodu? Ne? Tak mazejte tam, svoloč.

        1. Na Lvov čas od času spadne nějaký Kalibr nebo CH-55 – a víš, co o tom říká Margarita Simonovna? Že je to právě proto, že k nám Rusové cíleně chtějí vyštvat co nejvíc ukrajinských uprchlíků.

          Takže za UA uprchlíky můžeš poděkovat Kremlu, protože tam to zcela prvoplánově mají jako cíl.

          1. Jenže to padá na Rusáky nečekaně přesně na konkrétní vojenské, nebo infrastrukturální cíle. Dále to postrádá smysl v tom ohledu, že v Rusku maj těch uprchlíků nejvíc.

            1. Vždycky se výborně zasměji, když Češi obhajují Rusko tím, že popírají i to, čím se Rusové sami hrdě chlubí na své vlastní státní TV :)

              1. Já jejich propagandistické blábolení nesleduju. Jen skutky.

                1. Vskutku? A odkud tedy máte ty informace, že ruské ŘSPDL nezasahují civilní cíle, když ne z propagandy?

                  1. Z naší propagandy:-) Tam mluví furt jen o nějakých energetických infrastrukturách a že máme posílat henerátory, ať je to, co je to. Když to švihne někdo jednou za čas třeba do obchoďáku nebo na polský traktor, tak je z toho nepřehlédnutelné haló.

                    Mimochodem znám rodinku ze Stanislavu, co bydlí u vojenskýho objektu, kterej byl už několikrát trefenej a prej pohoda, Rusáci se uměj trefit, ne jak ti naši… voni jim fanděj i takhle daleko na západě, což mě překvapilo.

                    1. Absence informace není argument. Ruský proválečný Rybar -to je ten, jehož mapky přebírá jak ruská státní TV? tak (když se jim to hodí) česká Alternativa-, dělá podrobné mapky, co všechno na Ukrajině trefil ten který ruský úder. Teď třeba koukám na mapku 22. října 2022 (protože ji mám uloženou) a ve Lvově 3 zásahy, z toho všechno energetická infrastruktura, ani jeden „vojenský cíl“.

                    2. Ale vždyť jo, já píšu, že trefují i enegetickou infrastrukturu. Cílem je poslat Ukrajinu do tmy a oslabit tak i vojenský potenciál. Ale ne vyvraždit a vyhnat Ukroše. Navíc efekt těch úderů je víc než sporný, protože to maj za pár hodin zase zapnutý.

                    3. Cílem je, cituji: „ať ukrajinci umrznou a shnijou“. Ruská státní televize na podzim 2022, v ní to prohlásil poslanec ruské dumy, a Putinem posléze osobně vyznamenaná Margarita Simonovna si s tím notovala.

                      Zopakuji to ještě jednou: pokud kdo chce porozumět Rusku a jeho záměrům v téhle válce, musí číst ruské zdroje – nikoli dementní české.

                    4. Pokud chceš vidět širokospektrární panoptikum, sleduj ruskou státní televizi, kde může žvanit i něco jako svého času Žirinovskij, to není jak u nás:-) Podstata ale není, co se říká, ale co se děje.

                    5. Hanes: Přesně tak, u nás se musí saturovat city a nenávist místo toho, co se skutečně děje. Proto se ve večerních zprávách rozmazává jeden zastřelený voják a dodávají reportáže jak si matka s dětmi v ČR dojemně volá s manželem na frontě a trochu těch slziček k tomu.

                    6. Mrcasík: Prosím o zdroj pro tu citaci.

                    7. https://t.co/joz8ui9P8l

                      Kyjev bude plavat ve sračkách, pardon můj výraz. Naše cílená kampaň proti kritické infrastruktuře… Cílené a trvalé ničení objektů, nutné pro kolaps země … Vyvoláme proud uprchlíků na Západ … protože na Ukrajině nepůjde přežít

                      https://youtu.be/j4TnD3eXz8M?t=6

                      Tyhle údery jsou vyjádření naší nenávisti, svaté nenávisti (…) Budou sedět bez plynu a beze světla a beze všeho, protože pokud si kyjevský režim vybral cestu válečných zločinců, tak musí zmrznout a shnít.

                    8. Vaše verze tam neni, takže jste si to upravil. O prvním videu už debata byla, vzal jste to z druhého videa a citaci jste zkrátil, celé podle titulků:

                      „Tyto odvetné údery – a jsou to odvetné údery, jsou vyjádření naší nenávisti, svaté nenávisti. Budou sedět bez plynu a beze světla a beze všeho, protože pokud si kyjevský režim vybral cestu válečných zločinců, tak musí zmrznout a shnít.“
                      „Běžní lidé mají zmrznout a shnít?“
                      „Běžní lidé mají vyjít do ulic a skoncovat se Zelenského nacistickým režimem.“

                    9. Ale ale. Já snad špatně vidím! Nějaké náznaky překrucování, nebo přihýbání podle potřeby?
                      No fuj ale!
                      Tohle že dělají ultraobjektivní analytici?
                      Tomu se mi ani nechce věřit!

                    10. Mrcasíkův modus operandi, do kterého patří i útěk z diskuze a hrát mrtvého brouka.

                    11. Jendo, to je opět značná slabota. Řekl bys, že například Pekarová, Okamura nebo Jílková&hosté či obecně ČT mluví za ČR a když je budeš poslouchat tak porozumíš Čechům?

                    12. Tohle už se řešilo, „Jendova“ reakce je, že když něco zazní v ruské televizi = jako by to řekl sám Putin a televize se rovná oficiální politice, na argumenty nebo dokazování nic.

        2. Ano, válčí se ve Lvově a Užhorodu, protože se válčí na Ukrajině. Ostatně, na Lvov už útoky taky byly.

          1. Aha, takže to ani pořádně nesleduješ. To bys musel též psát, že se válčí i Rusku, protože tam padají ukrajinské snahy o sabotáže a dochází tam k obstřelům infrastruktury. Reálně se ovšem válčí v poměrně jasně a úzce vymezených lokalitách, protože ani jedna armáda nemá na nějaká spektakulární tažení a la 2. světová.

    2. špatně děláš, Jaromíre…seš s ukravíncema? nejseš? no tak to seš s russssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssákama, chápeš to, ne?

  6. týýýýjo, to jsou přímo řeky slz !! o:)))))))))) Jo, kdy se bude parcelovat to zhroucené Rusko? Už máte nějaký termín, kucííí? :o)))))

    1. Konec letošního roku. Ale prej nakonec dostaneme jen 5km^2 150 km na severovýchod od Irkutsku.

  7. No tý boudo to je snad na ctrl ojo, vyzíři.

    miliarda staci 27.2.2023 16:47:36 Odpovědět
    Fwd: FW: Vyjádření světových politiků o jejich plánech s Ruskem + vyjádření Pavla.2

    TOTO SNAD I NEVĚŘÍCÍM TOMÁŠŮM OTEVŘE OČI!

    B. Clinton: „Cílem NATO v budoucnosti je nasadit mírové síly v regionech etnických konfliktů a hraničních sporů od Atlantického oceánu po pohoří Ural.“ Směrnice prezidenta USA Clintona č. 13 z února 1992. „Na přivedení Jelcina k moci jsme utratili mnoho miliard dolarů, ale vyplatilo se nám to víc, než jsme očekávali: vyřadili jsme politického konkurenta – Rusko ze světové politiky a za zanedbatelné ceny jsme z Ruska odčerpali 20-tisíc tun mědi, 15-tisíc tun hliníku, 2 tisíc tun cesia, beryllia, stroncia a mnohé další suroviny. „Zisk“ pro USA za přivedení Jelcina k moci byl víc jak 5700 %. To se ještě nikdy v historii nestalo!“ (B. Clinton „O stavu země“ ze 7. února 1997).

    H. Kissinger: „Kolaps Sovětského svazu je bezpochyby nejdůležitější událostí naší doby a Bushova administrativa prokázala úžasné schopnosti ve svém přístupu k tomuto problému…
    „Musí být upřednostněn chaos a občanská válka v Rusku před tendencí umožnit mu sjednoení do jediného, silného, centralizovaného státu.“

    Britský premiér John Major:
    „Úlohou Ruska po prohrané studené válce je poskytnout zdroje prosperujícím zemím. Ale na to jim stačí jen pár miliónů lidí.“

    Margaret Thatcherová:
    „Na území Ruska je ekonomicky opodstatněné nechat žít 15 miliónů lidí, kteří budou sloužit na těžbu ropy a plynu, případně v dolech jako otroci“. BEZE STUDU OTEVŘENĚ HOVOŘÍ O VYVRAŽDĚNÍ SLOVANŮ ! ! !

    Poradce prezidenta USA Zbigniew Brzezinský:

    „Čím menší bude populace na tomto území (SSSR a Rusko), tím úspěšnější bude jeho rozvoj pro cíle Západu.

    „Slovani – Rusové, Bělorusové, Ukrajinci – jsou nejvzdorovitějšími národy na světe. Je možné je zničit, ale ne je dobýt. Proto je třeba toto semínko definitivně zlikvidovat.“
    „Hitler byl hloupý chlapec, dělal vše otevřeně. My nebudeme zanechávat stopy.“

    George Soros:

    „Potřebujeme Ukrajinu JAKO TORPÉDO VE VÁLCE S RUSKEM. Osud občanů této země se nás vůbec netýká.“ A ANI OSUD SLOVÁKŮ A ČECHŮ …

    1. Přeloženo do češtiny – USA se chová tak, jako by se kterákoliv (i ta rádoby)velmoc chovala, kdyby na to měla.

      1. Ty citace jsou sice vymyšlené, ale aspoň je díky tomu jasné, co si myslíte o takovém chování, takže je otázka proč ten povyk kolem Ruska.

        1. Si si nevšimol, že posledných 8-10 rockov je Rusko ultimátny diabol a pôvodca všetkého zla v EU a USandA?
          Ako v minulej totalite ten prehnitý kapitalistický západ.
          A predtým bosorky a čarodejnice.

  8. Dfensi, je mi z tebe na blití.

    1. xmartjan:
      Jsi mediálně přesvědčený…?

      :OD

    2. Občas pomáhá se odstěhovat do země kterou kdo miluje. Nekdo Ukrajinu, někdo Rusko, někdo Západ.
      Tak prosím, na UA je místa dost. 😉 Ja zůstávám v Česku.

      1. Já jen nesnáším lupiče, kteří se snaží oficiálně, de iure anektovat na věčné časy cizí území dobyvačnou, loupeživou válkou – a zároveň tím otevřít Pandořinu skříňku podobně, jako v roce 1914.

        Lhostejno zda Rusy na Ukrajině, Turky v Sýrii a Řecku a na Kypru, Číňany všude okolo, nebo toho izraelského imbecila s Američanem Trumpem dohromady ohledně pokusu anektovat doposud neformálně okupované Golany.

        Tahle Pandořina skříňka se prostě otevřít nesmí, primárně kvůli Taiwanu. Protože pokud to bouchne na Taiwanu, jsme všichni úplně totálně v per. Takovým způsobem, že si to nikdo neumí ani představit a celé blbnutí s Ukrajinou, sankcemi a Green Dealem je proti tomu asi jako plamínek zapalovače proti požáru rafinerie.

        1. Když se podíváš na historii, tak hranice nejsou něco trvanlivého, naopak. Třeba Čechy jsou celkem světová rarita, protože ta hranice je tu celkem stálá po staletí, též Morava, Slezsko bohužel už méně. A když hranice nefunguje, má se to řešit. Diplomaticky samozřejmě. Jako my se Slovákams. Jenže když se střetnou čůráci, je z toho bohužel válka.

          1. Mhm. A také si v té historii srovnej, jak to vypadalo

            A) když se na hranice silou sahat nesmělo – pod 1) Vestfálským systémem, 2) Belle epoque, 3) Helsinkami 1975-anektační invazí 4/2022
            B) když se mohl každý degenerát se středně velkou armádou ukájet myšlenkou, že by možná mohl čmajznout sousedovi alespoň tu jednu příhraniční provincii a pak to rychle zahrát na mírovou dohodu

            1. A) Nesmělo, ale na pozadí to bublalo, až to prasklo…
              B) Však o tom jsou celé evropské dějiny, hodnoty a tradice. Jen bych chtěl upozornit, že můj názor je, že hranice ve 21. století mají být dány vůlí lidu v nich žijících, ne vůlí nějakých degenerátů.

              1. Jistě. A vůli lidu zná nejlépe degenerát s armádou, kterému vyjde „Referendum“, že ve prospěch jeho anexe hlasuje 99% i těch, které ještě nedobyl a nehlasují :D

                1. To je právě problém, že ani jedna strana nenechala lid svou vůli projevit a hned flintičky. Rozpad SSSR byl velice odfláknutý a zůstalo nemálo pomníčků, které tiše bublají…

                  1. Hanes 28.2.2023 v 11:31

                    Přesně.
                    Ono se to navíc týká nejen rozpadů, ale i udržení.
                    Jelikož se píše 21. století a máme vzdělanostní a digitalizovanou společnost, je s podivem, kolik států trvá na tom, že bude vybírat daně od stále stejných lidí a určovat jim, co všechno si za to musejí nechat líbit.

                2. Jenda and melody boys: Hranice jsou posvátná kráva. Akorát, že vůbec. Nejspíš vám to nestačí stále psát jak moc je to stupidní a účelový narativ. Tady to máte namalované jako pro děti.
                  https://www.youtube.com/watch?v=UY9P0QSxlnI

                  Možná je na čase přemyslet tu „nedotknutelnost“ hranic, protože ji musí dodržovat všichni je ne USA/NATO hrající si na světového policajta. Ten policajt, je výstižné slovo, protože policie je v USA považována často jen za další gang. Ostatně něco takového si myslí i osazenstvo tohoto webu o policii ČR.
                  Přežitek to začíná být z pohledu cena/výkon. Asi by šlo přijmout jakousi tezi, že když USA za svoje dělaly toho policajta polovině světa tak bychom jim odpustili nějaké ty excesy, zejména proti skutečným teroristům. Jenže oni to přestávají být teroristi a začínají být pouze „teroristi“ a ještě se USA rozkřikuje, že to už nechce platit.
                  Abych to parafrázoval, v Jugoslávii si NATO otevřelo účet, dvacet let divoce kalilo a na Ukrajině se ten účet platí.

        2. No to by se pondostan okotil, ale jo kolonie především. To by bylo ran od zneuctěného budulínka sluhům.

    3. jako technicky vzdělaný člověk sebekriticky (míře do vlastních řad) uznávám, že technicistní pohled občas pro stromy nevidí les a utápí se v marginalitách a technicky vzdělaný profesionál je nejčastějším přisluhovačem „zla“ uchopeného za špatný konec, sám jej mylně považuje za dobro (viz někteří zde přítomní). na druhou stranu ta největší hovada jsou (jsou-li tedy vůbec vzdělána) vzdělána společenskovědně nebo v užitých společenskovědních oborech.

    4. Jen se vyzvracej. A mazej bojovat, ale na frontu.

  9. https://pravyprostor.net/?p=156821

    kví, kvíííí, kvííííí :o))))

    1. čuň čertovi dobře, co?

      1. A maminka mu vždycky říkala, nelez do žita! ……no a když přišel čas zabíííjaček …. :o)))))))

    2. Už dlouho jsem zvažoval, že bych se specializoval na zastupování těchto lékařů (několik mám i v širší rodině). Tyhle revize probíhají vždy a někdy jsou to neuznané částky jen tak od stolu. Většiou by to byla korespondenční válka, nic víc. Třeba zubařka, co tahala někomu kořen, protože mu u přeraženýho zubu na pohotovosti vytáhli, jen část zubu. Kdyby si tu pacošovu hubu před tím nevyfotila rentgenem, tak by měla asi smůlu, leda soud a navrhnout svědka. Jeden zub se dle pojišťovny prostě tahat na dvakrát nedá a tečka.
      Ale pak přišla lepší příležitost.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017