Jaký je plán, soudruzi válečníci? - zpět na článek

Počet komentářů: 1 672

  1. „konflikt dvou mocenských center na východě mě nevzrušuje. Naši zemi s nimi nic nespojuje, žádné kulturní ani společenské vazby“ – tohle je z příručky, tak blbej snad není.
    „Od pátku jsem tedy taky dezolát“ – ale kdeže od pátku…
    „když se podívám, jací skvělí lidé jsou mezi dezoláty“ – nebyl by nějaký bajšpíl pro pobavení?
    Já tyhle coming outy prostě miluju. Nedávno se jasně vyslovil Rajchl – taky k popukání.

    1. profesor Beran, Michal Semín například.

      1. Beran je ten týpek, co jel v covid dezinfo? Semín nevím, kdo/co je.

        1. @JPG
          Buďte rád, katolický konzervativní ultrabigotní tmář s 9 dětmi…

        2. JPG:
          Vzdyt cas uz dostatecne jasne ukazal, ze prof. Beran mel plus minus ve vsem pravdu. Koneckoncu, je to jeden z mala skutecnych epidemiologu, ktere v CR mame, narozdil od ruznych Kulveitu, Chlibku a Konvalinku.

          Tak jake covid dezinfo mate na mysli?

          1. Ten nemůže mít na mysli. Nemůžete mít něco na něčem co nemáte. Na zřeteli by míti mohl, to zase jóo, ale o mysli v jeho případě…

        3. Beran je ten (narozdíl od kohokoli z MeSES) promovaný profesor epidemiologie a vakcinolog, který o tom sepsal několik učebnic a má o 2 řády více citací, než celý MeSES dohromady. A kterému nikdo nikdy nedokázal ukázat ani na jedinou „dezinformaci“, jeho kritici se točili na jediném překlepu z jeho paperu a kdyby chtěl, mohl pomluvy jako je ta vaše uvláčet u soudu.

          Samozřejmě snažit se argumentovat s vámi, Gravere, je přesně takové, jako snažit se argumentovat s Behemotem nebo Coronou (checht), neboť jste přesně jako oni, akorát z opačné strany. Předem odsouzeno k marnosti a pouze záplavě invektiv a nálepek.

          Ale stejně, jako nemohu tolerovat drzé lži od Spolku Přátel Ruska, ač je to marná snaha, jsem nemohl tolerovat drzou lež vaši.

    2. Rajch mě irituje tím arogantním kukučem a mezerou mezi předními zuby

  2. Vhodím otázku k zamyšlení; nevíte někdo jak je možné, že stále proudí ropa a plyn z Ruska přes Ukrajinu?

    1. Protože jinak by je Ukrajina těžko mohla dál z Ruska odebírat.

      1. Oni je napadli a prodávají si navzájem suroviny? 🤣

        1. No proč ne? Vždyť Putin říká, že je osvobozuje. Proč bys někomu, koho osvobozuješ, zavíral plyn?

          1. Když už Ukrajinci nakupují od Ruska plyn a ropu, proč ne taky zbraně a munici? Západních peněz by na to měli dosti.

            1. Childeater:
              A ty se divíš, nebo „divíš“, ty jinej vesmíre s nábojem v komoře…?

              :OD

            2. Proč by za to platili? Stačí to rekvírovat, když to zdrhající Rusáci opustěj. Ušetřej.

              1. Pravda je, že vybavení jim Rusové zřejmě zanechali nemálo…

                1. Ono to bylo asi vzájemný. Když loni touhle dobou se Rusáci valili na Ukrajinu, tak bych řekl, že toho Ukrajině zrekvírovali taky dost, že UA nestihli všechno stáhnout. Klidně je možný, že na začátku to byl UA tank střílející na Rusáky, pak ho čorli Rusáci a jeli s ním na Ukrajince. Potom zdrhli a nechali ho zase UA a ti s ním teď střílej na ně. Ale tak co, s inventárníma štítkama se asi nikdo neobtěžuje a ovládací prvky jsou psaný v bukvicích, tak to je taky cajk.

            3. 2 Childeater 27.2.2023 v 11:27
              Ptej se lépe: „Když už Ukrajinci nakupují od Ruska plyn a ropu“, proč totéž nedělá CR/EU?

        2. Petr007: Prý se to ale nesmí říkat, aby lidi nenarovnali hřbet před třetím, závěrečným dějstvím.

  3. Pamatuji se dobře, že před rokem byl pan domácí o dost nekompromisnější, dokonce nám dával ukrajinské odhodlání za vzor (volná parafráze „my jsme oproti Ukrajině byli – 1938 – v luxusní situaci“ ?
    Leč pak se začaly dít věci typu, kdy i sám Veliký a Nekompromisní (pokud jde o události 80 let staré) Landa nejprve hodil jakés takés prohlášení, ze kterého si mohl vybrat doslova kdokoliv, a pak jen zapnul přehrávání slova mír, aby si žádného, ale opravdu žádného fanouška nepohněval. A začala se prosazovat móda, že nezastání Ukrajiny je vlastně takový odboj proti Systému, takže, kdo je odvážnej, tak rebeluje proti její podpoře, eventuelně i se zminováním veškerých duševních perel, které lze nalézt na konspiračních webech.
    Nastal čas demagogií typu „válčení do posledního Ukrajince“ – jako by Ukrajinci toužili líbat Putinovi boty a my je dodávkami zbraní do boje proti jejich vůli nutili a v poslední době se stala hitem číslo 1 hysterie, že nás naši vládcové pošlou chcípat na Ukrajinu. Je čas i na strašení atomovou apokalypsou.
    Jako kdyby bylo těžké pochopit, že jakmile se z toho po…., tak nás má kdokoliv disponující jadernými zbraněmi v hrsti. Smutný to konec pro lidi, co se tady rádi prezentují jako ostří hoši.

    1. Kolik ještě mrtvých? A co vybojují a svými životy zaplatí? Jednoduchá otázka…

      1. To nechte na nich. Zatím se bránit proti přepadení svojí země chtějí. Amorální nechání napadeného napospas agresori nemaskujte ušlechtilými důvody.

        1. strašně moc, no, až tak, že bojeschopní utíkají a schovávají se jak můžou, a musí je soldateska násilně verbovat asi v 11. vlně mobilizací pod hlavněma pušek

          odměnou pak verbovací soldatesce bude, že je pošlou kousek dál od fronty, kde budou za 80k hřiven sedět na prdeli…teda až do doby, kdy se fronta posune, najednou budou na dostřel dělostřelectva, a pak začnou zdrhat :D

          jako tpč, výš než tvoja vypatlanost už je asi jenom nebe, vykládat vo násilným verbování zcela zjevně totalitního režimu, že jako ti lidi bojovat chcou…no zatím, nebo spíš, už, se nemůžou tomu kriminálnímu režimu vzbouřit a všechny je postřílet, pže většina bojeschopnejch už utekla, nebo je vodvedli a nechali zdechnout před tím…navíc ukrošovská mafiánská junta má dost silný a vyzbrojený vlastní soukromý, tamty, vochránky (kór s tou technikou, co zdarma dostali), tak co s tím tak plebs s holejma rukama nadělá…jak von to říkal ten Niemöller vo těch pánech, co si chodili? (:

          1. Na vaše obvyklé záchvaty tvrďáctví a mimóznosti zbytečno příliš reagovat, takže jen stručně za použití základní logiky (neřešte, co to je): kdyby bojovat opravdu nechtěli, tak se fronta neudrží, už dávno by se po Kyjevě producíroval Putina nikoliv Zelenskyj a Bidden. Že jsou odvody za války povinné a že se všem lidem do toho nechce, je normální, viz i hromadná zdrhání za hranice v rusku, ale přímo na frontě nelze stát za každým vojclem a hlídat ho, aby se nevzdal. Blábol o totalitním režimu už spadá do říše opominutelných hovadin.

            1. Ostatně, ani do druhé světové války se na straně Spojenců nehrnuli všichni dobrovolně a s nadšením a zejména v USA byla nechuť umírat za evropský bordel docela silná i po tom, co jim Hitler vyhlásil válku*. A kupodivu ani všichni Britové se do armády nadšeně nehrnuli ani v době, kdy bomby padaly na Londýn. Ne nadarmo museli zavést povinné odvody. A to jak v UK, tak i v USA.

              *dokonce ani po válce nevzpomínali všichni američtí účastníci na druhou světovou válku jako na něco, do čeho by šli s chutí zas.

              1. Samozřejmě, jenom psychopat by se do války těšil.

                1. Tak mladý se daj zblbnout celkem snadno, ale nikdy ne všichni. Vlast je vlast, ale kejhák je kejhák. Ukrajinci to maj zjednodušený tím, že na rozdíl třeba od Beneše nedostali na výběr a pak tím, že moc dobře vědí, co jsou rusáci za ksindl. A desítky let výchovy v étosu Velké vlastenecké války a Svjaščenoj vajny taky udělá svoje.

                  1. Ty jsi ještě mladý, že?

                    1. Jsem. Ale osmáct už mi bylo, heč.

                    2. Tak to je jiná, to už se jistě zblbnout nenecháš a mohl bys mi z vlastní zkušenosti říci, jestli jsou ti Rusové xindl úplně všichni nebo snad nějaká % a jak jsi k tomu poznání došel? Díky.

                    3. Moh. Ale nechci.

                    4. shane:
                      “ Ale nechci….“

                      – – –
                      Ten Vietnam taky ne…?

                      :OD

                    5. Taky nechci.

                    6. shane:
                      Tak jo, dle tvého tvrzení tedy USA nevedla nikdy útoky na VDR…

                      :OD

                    7. Debata speciálně s tebou je ztráta času. To už jsem si experimentálně ověřil a dál v tomto směru bádat nehodlám

                    8. Budiš, budu se muset zeptat jinde.

                    9. Zeptej. Můžeš si popovídat třeba s coronou. Aspoň se nebude cejtit tak osamělej. A za odměnu ti udělá excelentní psychologicko-sociální rozbor tvé osoby.

                    10. shane:
                      Ty útoky USA na VDR tedy popíráš…?

                      :OD

          2. Co dělá Kramatorsk?

      2. no přesně to, kde je RF chce mít, 80 % bojeschopnejch v zemi, nebo daleko v prdeli, zem na kolenou, resp. rozebraná zahraničním velkokapitálem (pomoc přece není zadarmo, teda určitě ne ze západu, jenom tady pětidemoliční kurvy okrádají vlastní, aby to poslali do hajzlu), čili prdel, co zcela jistě dalších 50+ let žádný problémy dělat nebude :o)

      3. To ať si rozhodnou sami. Pokud jsem si všiml, pořád se jenom brání.

    2. Nevím jak s tím souvisí Landa?
      ….. nezastání Ukrajiny je vlastně takový odboj proti Systému…..? Nejni to tak.

  4. Takže zaprvé by se to chtělo podívat, co SKUTEČNĚ

  5. Sem zvědavej, jak se zas budou (i místní) prolhaný kurvy, co mají za cíl zlikvidovat tradiční společnost, kroutit proti veškeré tédle oficiální uhnijní aktivitě, páč je to černý na bílým, takže moc možností, kam můžou svou zkurvenou bezpáteřní existenci zakroutit, fakt nevidím:

    22. února 2023 viceprezident Evropské komise Frans Timmermans, tvrdil u George Sorose, že Západ musí Ukrajinu maximálně vyzbrojit, a velkoryse ji finančně dlouhodobě podporovat, aby úplně porazila Putina. Jinak prý nebude možné provést tzv. Detoxifikaci ruského národa. A tak nebude zabráněno, aby se v Evropě opět nerozšířili politici prosazující tzv. Tradiční evropské hodnoty!

    Zastánci Tradičních evropských hodnot už byli podle Timmermanse v uplynulých letech díky úspěšné bruselské politice detoxikováni z národů Řecka, Španělska, i Portugalska, a i z evropských národů bývalé Varšavské smlouvy! Teď se prý musí pomocí velkorysé a masivní západní finanční podpory tito zastánci tradičních evropských myšlenek detoxifikovat i na Ukrajině. Jinak totiž hrozí, že se Zastánci opět rozšíří do Evropy, zejména ze zatím ne-detoxikovaného Ruska.

    Komisař Timmermas je známým zastáncem tzv. Nových evropských hodnot: Zákazu automobilů i masa. Prosazení Green Dealu i nahrazení tradičního modelu evropské rodiny tzv novou genderovou rodinou.

    Není tak asi náhodu, že Europarlament schválil 12. února 2023 usnesení o povinném přijetí tzv. Istanbulské smlouvy všemi zeměmi EU, které to odmítají učinit. (Bulharsko, Česko, Maďarsko, Lotyšsko, Litva, Slovensko)

    V textu usnesení Europarlamentu se píše: vzhledem k tomu, že ratifikace (Istanbulské úmluvy) ze strany Ukrajiny v době války by měla sloužit jako příklad pro všechny členské státy, které ji odmítají ratifikovat nebo ji nepovažují za prioritu; (Europarlament) naléhavě vyzývá Radu, aby neprodleně zajistila rychlou ratifikaci Istanbulské úmluvy ze strany EU; dále naléhavě vyzývá Radu, aby rovněž zajistila rozsáhlé a neomezené přistoupení všech členských států EU k úmluvě!

    Podle rozhodnutí Nejvyššího soudu Evropy je možné, aby Istanbulskou smlouvu přijal Europarlament, a podle výkladu Europarlamentu tak Istanbulská smlouva bude povinná k přijetí (ratifikaci) všemi zeměmi EU! Dosud platilo, že pro Česko i Slovensko platí pouze ty mezinárodní smlouvy, které ratifikují zákonně zvolení poslanci českého i slovenského parlamentu! Toto výlučné právo ratifikace mezinárodních smluv je základním kamenem suverenity Českého i Slovenského státu! Teď má být tento pilíř české i slovenské nezávislosti povalen. Má nově platit, že Česko i Slovensko budou mít za povinnost ratifikovat ty mezinárodní smlouvy, které ratifikoval parlament EU! To už nebudeme stát, to už budeme protektorát!

    Česká vláda Petra Fialy se stejně jako vláda Andreje Babiše dosud zdráhala předložit parlamentu k ratifikaci Istanbulskou smlouvu. Zajímavé je, že současný ministr spravedlnosti Pavel Blažek požádal v lednu 2022 o odklad provedení ratifikace smlouvy Českem do ledna 2023!

    Letos 22. února poslal ministr Blažek (ODS) Istanbulskou smlouvu vládě do připomínkového řízení.

    Istanbulská úmluva je přelomový dokument, který zavedl definici pohlaví nikoli jen jako biologický fakt, nýbrž také jako společenský konstrukt – gender. Státy se Istanbulskou Úmluvou zavazují bojovat s genderově podmíněným násilím spolu s neziskovými organizacemi i prostřednictvím školské výuky!

    Genderová zvěrstva v Istanbulské úmluvě: Proti vedení školní výuky dětí o genderu členy neziskovek ostře protestovali v minulosti lidovci z KDÚ-ČSL: nikdo není schopen dát politické záruky, že Istanbulská úmluva nebude v průběhu času interpretována v neprospěch rodiny založené na vztahu jednoho muže a jedné ženy a zejména nebude sloužit jako záminka či legislativní opora zejména: ke stírání autentických rozdílů mezi mužským a ženským pohlavím a k odstraňování pojmů otec a matka z vládní prorodinné politiky, k zavádění předčasné a násilné sexualizace dětí ve školách prostřednictvím povinné výuky, k pozvolné indoktrinaci právními prostředky na úkor občanské společnosti, k umožnění adopce dětí homosexuálními páry, k vytváření takového systému sociálně-právní ochrany dětí, který nepreferuje komplexní práci s rodinou a nerespektuje subsidiární roli státu k záležitostem rodiny a ke znevažování mateřské role ve vztahu k profesní ,kariéře..!

    Rusko Istanbulskou smlouvu nikdy nepodepsalo. Turecko, které jí podepsalo první, svůj podpis už letos odvolalo.

    25. prosince 2022 podepsal Benjamin Netanjahu vládní koaliční dohodu, obsahující závazek, že Izrael neratifikuje Istanbulskou smlouvu. 21. prosince vláda Švýcarska odmítla možnost, aby Švýcaři měli jiné pohlaví, než muž a žena. 17. ledna 2023 vláda Británie zablokovala skotský zákon, který umožňoval změnu pohlaví bez lékařské diagnózy.

    Naopak Španělsko, vychvalované Timmermansem, za provedení úspěšné detoxifikace tradičních evropských hodnot, umožňuje od 16. února změnu pohlaví i 12 a 13 letým dětem (s povolením soudu), a 14 a 15 letým dětem se souhlasem rodičů, a nebo nějakého ustanoveného zástupce!

    Jak vidíte, na Ukrajině se nebojuje jen za ukrajinskou svobodu a západní demokracii, ale, jak schválil Europarlament ve svém usnesení, hlavně za prosazení šílených bruselských ideologií, které čím dále tím více zemí, národů i lidí odmítá!
    https://www.michalapetr.com/map-1612-brusel-oznamil-ze-detoxikuje-rusky-narod-co-to-znamena-pro-cesko-a-slovensko-budete-se-divit/

    To řikám už nějakej pátek, ess komt der Tag!, kdy z toho slavnýho ach tak kdemohkradickýho ach tak svodobnýho západa sem pudou takový sračky, že eště budem za RF rádi. Akorát by mě zajímalo, kde je přesně ta slavná svoboda a kdemohkradcia tady v těch diktátech z Brusele, kde už poté, co ukradli suverenitu v předchozích oblastech, tak teď aktivně se snaží zlikvidovat i národní suverenitu v těch ostatních? Nebo jakože tím, že tendle Novej Protektor se prohlásil za lepší, než všechy vostatní, tak je to v cajku a máme za nadšenýho mávání žlutomodrejch mávátek přijmout tudle diktaturu s radostí? Tvl už aby to prasklo, asi je fakt nutný pár kurev na ty lampy pověsit, páč očividně už nemají absolutně žádný zábrany, a jinak s nima hnout už nejde…

  6. Je tu samozřejmě možnost nechat Ukrajinu jejímu osudu. Tvářit se, že se jedná o vnitřní konflikt v Sovětském svazu, brát plyn a ropu a mít se dobře. Výhledově přijmout loutkový režim řízený Moskvou, tak jak to fungovalo před rokem 89 (Zlatý komunisti ti po nikom nic nechtěli). Zapomněl jsem ještě oslavit vítězství na Bruselským diktátem.
    Až si to nějaká uřvaná menšina pod záštitou demokracie prosadí, balím kufry.

    1. hopsson:
      FSV, FHS…?

      :OD

      1. Nechápu jestli se jedná Atmospheric feedwater system nebo ovariální selhání. Ohledně CZ aktivit směrem ke konfliktu vidím dvě varianty. Buď pomůžeme udržet Rusy na jejich území, nebo je necháme dělat, co uznají za vhodné a nebudeme dělat nikdy nic. That’s all folk

        1. hoppson:
          Takže nejspíš ano…

          :OD

          1. Tímhle mě ani nenaštveš ani neurazíš…

            1. hoppson:
              „…nenaštveš ani neurazíš…“
              – – –
              To byl jen dotaz, zda FSV/FHS. Ale můžeš brát jako urážku, je-li to tvoje libovůle…

              :O))

              1. V tom případě HIPS/ATP

    2. Na Ukrajině se 30 let střídaly proruské či prozápadní vlády a bylo nám to totálně u prdele. Teď jde o to, že dosavadní vláda natolik prozápadně přitvrdila, že rusák to chce otočit zpátky silou. Nevidím důvod se do toho montovat, ale je to důvod si udělat nějakou pořádnou armádu a v NATO víc cvičit. Je to primárně konflikt Bílého domu s Kremlem. Zájmem Evropy a zejména Německa a střední Evropy byly dlouhodobé dobré vztahy s Ruskem – když už jsme za drahé peníze postavili ty produktovody k nám a filiálky západních firem u nich. Co by se asi tak nejhoršího stalo, kdyby v Kyjevě zase seděl někdo provýchodní? Nevyšlo by slunce?

      1. s vohledem na to, kam to vlády za posledních 30 let prožraly, tak asi na te armáde asi moc nejsou prachy

        sorryjako, ale esli je na výběr, aby lidi ryli držkou v zemi a doochodci chcípali hladem, jak na ukravíně, nebo mít tzv. armádu, která může stejně protivníka tak (za strašnejch ztrát a zničení všeho na 30 let dopředu) zpomalit, tak jako realisticky, druhá možnost je samozřejmě ta jediná správná, protože proto, žejo? :D

      2. Primárně je to konflikt jedné postsovětské formace vůči druhé postsovětské formaci. Bílý dům, ani NATO, do toho vůbec nemá co kafrat. Že je to momentálně jinak, dokazuje skutečnost, že tam už jezdí válčit vlezdořitní Poláci, členové NATO. Až se Rusové opravdu naserou, ty vojáky NATO pochytají a vyzpovídají, může dojít k zásadnímu obratu, který si asi nikdo soudný nepřeje. NATO v současné konfiguraci a za současného stavu, nemá proti Rusovi žádnou šanci. Nikdo totiž neví, co Rusové řekněme 20 let dělali, stavěli, chystali a co kde uskladnili, protože ta země je tak strašně velká, že ani pomocí satelitů ji nemůžete uhlídat.
        Krásně to bylo vidět na těch T-62 až T-65. Vysoké stovky kusů – kde je doprdele vzali a kde je měli, že o nich nevíme???

        1. Ani NATO ani Bílý Dům do toho nekafrají proti vůli napadeného státu. Naprosto legitimně mu poskytují pomoc. Ukrajina opravdu není ruským územím, aby Kreml rozhodoval, s kým se Ukrajina může bavit a spolupracovat.

          1. kdybych nevěděl, že seš prolhaná západlovlezdoprdelní svině, tak bych uvedl, že seš naivka…ale protože to je evidentní, tak to uvádět nebudu

            1. Suma toho, co vy víte, by byl napochybně zajímavý exkurs. A sympaticky stručný.

          2. UKR není ani americkým územím, jen zájmovým územím USA. Viz negociace UKR/USA stran základny na Krymu, co měli pronajatou Rusové tuším do roku 2048. USA a nikdo jiný tam nemá co dodávat ani jeden náboj. Zas ale chápu, že západ si tam testuje zbraně – poprvé v ostrém konfliktu. A zaplatí to UKR a východní Evropa, jejíž jsme součástí.

            1. A pročpak by jeden stát nemohl doodávat zbraně druhému státu na základě zájmové dohody? Je to snad nějaké porušení mezinárodního práva? Nebo o tom, s kým se může kamarádit ukrajina, rozhoduje rusko?

              Na obdiv k Brežněvově doktríně se vykašlete.

              1. jste geopolitický naivka. Je to úplně stejné, jako právo výběru Šalamounových ostrovů. Jsou sféry vlivu těch silnějších, ať se vám to líbí. Až bude celý svět komplet sluníčkový, pak si bude Ukrajina či Šalamounovy ostrovy dělat co chtějí.

                1. Psal jsem o tom, co je oprávněné (Ukrajina má právo zvolit si svoji zahraniční politiku, jakou chce, to je výsostně v jejich rukách), nikoliv o tom, že by to bylo bez pomoci oddávek NATO reálné.

                  1. Kuba si takisto volila vlastnu zahranicnu politiku (na ktoru mala predsa pravo nie?), len americki demokrati to nechceli pochopit a dovolit (z rovnakeho dovodu, ako teraz Rusi voci Ukrajine/NATO) a bola z toho skoro tretia svetova pred 60 rokmi.

                  2. co je oprávněné, na to sere pes. Důležité je, v čím je to zájmu. Mocnosti nějaká oprávnění neřeší… Irák, Lybie, Sýrie, Jemen… Naivní snílkové se nesmyslně zavzdušňují, ale jde jen o strategické cíle. NATO chtělo přimět medvěda k akci, což se podařilo. Proč to dělali, to je věc spekulace, ale vytrvale na tom pracovali už od olympiády v Soči.

                  3. Však si svobodně zvolili – mají statisíce mrtvých a mobilizují bezruké…

              2. Jak napsáno níže, když se Castro a Chruščov domluvili na dodávkách raket na Kubu, USA to ihned utnuli a málem z toho byla jaderná válka. A ano do značné míry o tom, s kím může kamarádit Ukrajina (Bělorusko, Kyrgyzstán, Arménie atd.) rozhoduje Rusko.

        2. servisdok
          ne že bych chtěl podceňovat Rusko, je jich mnoho. Ale vidím, že Vy máte tendenci hrubě podceňovat NATO. I kdyby došlo k válce mezi Ruskem a USA, nikoli celou aliancí, nevsadil bych na Rusko ani groš.
          Existuje jediný důvod, proč se s tím Rusové na Ukrajině tak serou, když podle Vás mají kapacitu na to, že by smázli NATO jak zpocené okno? (neuvažuji jaderný konflikt – ten nemá vítězů ani poražených)

          1. Childeater: někdy myslím tak začátkem léta (ale nevím, můžu se plést) jsem tu jeden důvod psal – cílem Rusáků bylo první den obsadit Kyjev a pak s tou armádou projet novým protektorátem jak svého času Hitler u nás (tady akorát nebylo potřeba režim svrhnout silou, mnichovský diktát jsme přijali dobrovolně), případně jako když nás osvobodili v ’68. Nebyl tedy ani důvod, ani zájem ukrajinské vítače, na které se těšili, vzít útokem a pobít. To mi tehdy dávalo smysl jako důvod pro to, co se dělo na jaře, tedy že ruské síly nepostupovaly nijak dramaticky kupředu, nelikvidovaly infrastrukturu atd. (proč likvidovat něco, co má obratem sloužit) a ani jich na nějakou rozsáhlou operaci nebylo dost.

            Protože ale Hostomel nevyšel a chtě-nechtě do toho museli jít jinak, situace se postupně přitvrdila. Dnes, s odstupem víc než půl roku už to vidím tak, že kdo ví, čeho je (bez atomu) Rusák skutečně schopný. Času se přeskupit měl dost, zvládl samozřejmě něco zlikvidovat atd., ale taky se musel (geniálně takticky, jak říká stratég vojín Behemot) z již dobytých území stáhnout. Nevím, co konkrétně Rusáky brzdí, ale z toho, co vidím se zdá, že hlavně jejich neschopnost (i když jak říká další blouznivec Joža, tisíce supermoderních tanků se valí na frontu spolu s miliony mobilizovaných a dokonale vycvičených záložáků-zabijáků).

            Čím dál tím víc se tedy kloním k tomu, že kdo ví, jestli by to od začátku zvládli líp. Současně je tu samozřejmě varování v podobě Biafry, sice v mnohem větším měřítku, ale co se stalo tam, může se stát i na Ukrajině. Záleží hlavně na tom, jestli bude mít kdo a s čím za ni bojovat.

          2. Poctivě přiznávám, že i přes osobní zkušenost s Rusy, nevím.
            Mám jenom takové tušení, které prozatím, vyjádřeno nějakou hladinou (level, chcete-li), by bylo někde u 35-40%.
            Je to částečně dáno i tím, že ukravínci nakýblovaní sem, jsou zcela bez výjimky a velmi podivně nesdílní. Ta řvoucí maličká menšina, co je občas vidět ve sračkometech, to nepokládám za jejich většinový názor.
            To tušení je pořád málo na to, napsat to sem jako názor.

            1. …to je férové. Napadá mě několik důvodů proč, ale vůbec si nejsem jistý.

          3. Tady nejde o žádné sázky. Jde o to, že takto nastíněný konflikt existuje možná tak jenom v myslích patnáctiletých hráčů strategických her.
            To nikdo nechce a výsledek vlastně ani nedává smysl. Jako porobit si Rusko a jeho 150 mil obyvatel? To je taková středověká úvaha, mnohokrát prokázaná v praxi jako fail.
            Asi dobré si taky stanovit, co pro nás znamená to vítězství. Chápu, že v západní konzumní společnosti je potřeba mít všechno hned a hlavně mít ten konzum. Pořád jsou na světě společnosti, kde mají dlouhodobé cíle, jsou připraveni na nich pracovat dlouhodobě a mají jiný hodnotový žebříček.
            Například milovníci koz v Afghánistánu, to jsou vlastně neskuteční vítězové.

            1. starter 25:
              Jednalo se o značně zjednodušené přirovnání, které mělo vyjádřit můj názor na vojenský potenciál obou mocností.
              Doufal jsem, že to je zřejmé. Debata o tom kdo je „silnější“ je přece od pradávna, proč v tom spatřujete zábavu patnáctiletých? Rusko a USA si měří pindíky už pěkných pár desítek let.

              1. A tak já jsem to pochopil. Jen to nedával smysl, právě proto, že Američany vyženou pasáci koz a Rusko vede už rok třídenní speciální operaci.

        3. hádám, že asi v těch kasárnách, co jich mají plný ty miliony kilometrů čtverečních, ne?

        4. servisdok
          27.2.2023 v 10:49

          Hele tady máš shrnutej rok speciální třídenní operace od insidera (konkrétně Girkina, kterej je všechno jen ne Ukrajinskej fanda:-)).
          https://twitter.com/i/status/1629881909030387712

          A řek bych, že mu chybí trochu optimismu, vždyť už postoupili i o 100m, konkrétně u Bachmut.
          Jinak jeho statment – „In its current state, the Russian army is unable to defeat the Ukrainian Armed Forces“.

          1. vo sto metrů? rádio Jerevan uvádí na pravou míru, že ne vo sto, ale vod řeky je dělí 300 metrů brownfieldu, a ukravínci sami vodpálili přehradní hráz, aby, eh, asi nic, odřízli si únikovou trasu, nebo já vlastně nevim proč:D

          2. Servisdok nesnáší Girkina. Má ho za nečestného a špatný charakter kvůli MH17.

            Zde musím uznat, že jsem se mohl mýlit. Celou dobu tvrdím, že se Girkin přiznal na svém účtu na sociální síti, že to sundali – ten příspěvek mám vyfocený a uložený.

            Ale Graham Phillips – rusofilní západní novinář placený nakonec tiskovou službou ruského MO a „embedovaný“ v bojových jednotkách separátů tehdy v roce 2014 – tvrdí, že Girkin na žádných sociálních sítích v roce 2014 nebyl, protože na takové blbosti neměl čas, zato hodně účtů psalo jeho jménem. Na čemž něco může být, takže si celou tu věc přesouvám ze škatulky „důkaz“ do škatulky „může to být tak i tak“.

            Mimochodem, komické je, že prvotní rusofilní západní novinář od separátů na Donbase, Phillips, kydá hnůj na kabrňákova miláčka Lancastera, a nazývá jej „podvodníkem“. Dog eat dog a já se jen směju se zadostiučiněním.

            1. Girkin je svině co má na rukou hodně krve. Ale i svině může mít dobrý informace. Jen je dobrý mít na paměti, že Girkin nekritizuje Putina, protože by měl nějaké sympatie vůči Ukrajině, ale protože ho sere, jak Putin tuhle válku blbě vede a má strach, že ji rusko prosere.

            2. Byl to opravdu Girkin osobně s tím „ptáček dolétal“?

              1. Ne, Girkin nebyl PVO. Ale jako oficiální „ministr obrany DLR“ by to jaksi měl na triku skrze velitelskou zodpovědnost – asi, v nuancích této podmnožiny práva bych se musel dovzdělat.

    3. hopsson:
      Kam přesně, mohl byste upřesnit?

      1. Canada, New Zealand

    4. hopsson:
      Jinak – přesně toto momentálně dělá přibližně stejně početné Maďarsko. Tváří se, že jde o jejich sousedský problém, bere ropu i plyn za pár šušňů a obyčejný Maďar se z toho má dobře.
      Není přesně toto, ten závěr druhé věty, úkolem každé vlády? Pracovat ve prospěch občana, který mě platí?
      Kromě toho není vidět, že by se Moskva nějak montovala do záležitostí Maďarů – kdyby tomu tak skutečně bylo, už bychom to ze sračkometů, které by se Maďarům vysmívaly, dávno věděli.

      1. servisdok
        27.2.2023 v 10:56

        Maďar se má dobře, jo? Si spadnul z maliny, nebo žiješ v jiným multivesmíru, vole?

        1. voproti takovejm rumunskejm cigánům a, už brzo, fialistánu (a vedle čaputostánu), se mají každej den v týdnu líp…

          zkus se podívat někam jinam, než do stádních propagandistickejch hovin, podle statistiků a ekonomickejch anál-lýzatorů z celýho světa, zatímco takřka všude jinde se to už dávno zlepšilo a dál zlepšuje, fialistán se propadá do stále hloubější prdele a suterénně ve všech negativních ukazatelích vede zhruba tak do pátýho místa žebříčku

          1. A vodkud ty data vo tom jak se všude maj skvěle jen tady se máme na hovno bereš ty? Máš nějakej kouzelnej zdroj pravdivých analýz?

            1. no, asi tak VŠECKO, mimo stádní a stádu-do-prdele-lezoucí-hoviny, co papouškujou, jak všecko skvěle pětidelomica zvládá (přičemž komplet lžou, jak dyž jim rotačky tisknou prachy)

              vo tom, jak tady fialistán je snad TŘETÍ nejpostiženější stád na tédle planetě naprosto bezprecedentním zdražením nemovitostí, vykládalo i třeba rádio (frekvenca jednotka), takže to fak žádný supertajný info není

              řada těch dalších anál-lýz a statistiky jde ai vod oficiálních ouřadníků z brusele, akorát holt lžimédia mají celkem jasnej pokyn, že vo takovejch věcech se nesmí psát (proč asi)

        2. Chvíli trvá, než na moji planetu data doputují.
          Ano, Maďar se má proti nám velmi dobře. Náš zdejší CML říká, že Maďaři se objektivně i subjektivně mají dobře.
          Orbán a Fidesz, budou v dalších volbách znovu, naprostou většinou Maďarů, zvoleni.

          1. Tak ti tady posílám vodkaz s tím jak se v našem multivesmíru má Maďar skvěle:
            https://www.irozhlas.cz/ekonomika/madarsko-inflace-zdrazovani_2301131101_mst

            Jsou to oficiální data Maďarskýcho statistickýho úřadu, to jen na okraj pro soudruhy proletáře, kdyby si mysleli, že podléhám zpátečnické propagandě.

            1. no tak to eště mají kůrva HODNĚ co dohánět, aby dostihli fialistán, esli se jim zdražilo na konci roku, zatímco tady zdražuje už jenom ROK A PŮL V KUSE a nadále i leden a únor pokračuje bezprecedentní zdražování potravin

              aby blbý, naprosto obyčejný (žádný rádoby luksusní vodrůdy) papriky stály stopade-dvěstě kilo, květák za 80-90 korun hlávka, tpč…to tady eště NIKDY v historii, ani v zimě, nebylo

              hlavně ale, že exotický ovoce z různejch negerstánů je rekordně levný i přes to, že se to tahá kolem půl planety, čím to asi bude? no jo vlastně, nejsou to vypatlaný kundy a nakupujou z RF, Čajny a dalších hnojiva a další suroviny po lodích za pakatel, takže produkujou se směšnejma nákladama…

              1. Nojoooo ale považ 24,8 to je o dost víc než u nás…. nebo? :-)

      2. Zeman pod dohledem statného ošetřovatele z LukOilu Martina Nejedlého. Podivně skartované doklady na hradě (Vrbětice)… Nemyslím si, že by se Moskva nevměšovala

        1. jako že dyž skartovali asi 300 (!) celejch SPISŮ, na který se akorát roky prášilo, tak vomylem tam starý báby před důchodem daly 2 aktuální spisy? tvl dyž vodevřeš lednicu, nevyskočí na tebe agenti FSB? X-D

          1. O spisové službě zjevně nic nevíš. Staré a nové dokumenty se nemají kde potkat. U skartace se dělá kontrola několika lidmi, jeden dělá návrh, druhý kontroluje, třetí vykoná. Skartace 300 spisů je navíc opravdu drobeček. Navíc se spisy ve speciálním režimu se zachází mnohem přísněji při zařazení, nahlédnutí i vrácení.

            1. To byla jediná kopie Vrbětic ty spisová službo?

              1. :-) Další znalec práce s utajovanými informacemi ve státní správě …

  7. Takže zaprvé by se to chtělo podívat, co skutečně řekl ten Bennett – nikoli na manipulativní sestřih:
    https://www.youtube.com/watch?v=qK9tLDeWBzs&t=10774s

    3:01:50
    To odráží i ostatní třenice, jako Čína, Taiwan apod., a jsou zde určité následky. Takže je příliš brzy na to, abychom věděli jak to je. Říkám jen jednu věc – že byla slušná šance dosáhnout příměří, kdyby to nezazdili. Ale už si nejsem jist. Tehdy, naživo, jsem si myslel, že příměří byla ta správná věc. Teď to již říci nemohu. Možná že by tím lupič byl odměněn příliš rychle. Možná, že by to vyslalo nesprávný vzkaz jiným zemím.

    Potom pořád zbývalo… Ještě hodně. Nejsložitější ze všeho byla otázka území. Donbas, krymský poloostrov, Krym, a koridor který se mezi nimi formoval. V Mariupoli.

    Tzn. oproti účelovým sestřihům typu „TV Prima spinuje rozhovor o 180°“ a českým drze manipulativním narativům Novinek i Alternativy:

    1) nebyl to mír, nýbrž dočasné příměří
    2) neřešilo to 2/3 konfliktu – Ukrajina se zřekla NATO, ale Rusko za to ustoupilo jen ohledně zabití Zelenského a totální pacifikace celé Ukrajiny
    3) nejdůležitější otázka jak pro Rusko, tak pro Ukrajinu, tak pro Západ – tedy loupeživá válka za účelem záboru území – nejenže zůstala nedotčena, ale Rusko výslovně chtělo pokračovat v zabrání Mariupolu a „pozemního mostu“ na Krym, tzn. příměří by stejně nenastalo dříve, než Rusové dobyli Mariupol, nebo by vyžadovalo aby Ukrajina Mariupol odstoupila agresoru, tzn. 100% ekvivalent odstoupení Sudet námi

    Zadruhé – nikdo na Západě nemá žádný „válečný plán na Ukrajinu“, protože nikdo na Západě ho nemá co mít. Ukrajina vede svou válku a Západ jí neříká, co má dělat nebo jak to má dělat – jen dodává zbraně a říká, že je bude dodávat tak dlouho, dokud se Ukrajina bude chtít bránit. Otázka plánu tudíž musí směřovat na Ukrajinu.

    Ergo za třetí: dlouhodobě říkám, že je daleko lepší číst ruské milblogery s informacemi z ruských sil a ruské části fronty, než jásavé ale z prstu si vše cucající rusofilní Čechy. Kanál Rybar jasně prezentoval údaje ruské rozvědky, že Ukrajina staví dva armádní sbory podle americké doktríny, výbavy i výcviku, a hlavně organizace – maximální přenos kompetencí a pravomocí na co nejnižší úroveň velení, na poddůstojníky. A že někdy na konci dubna je bude chtít poslat ze Záporoží na jih.

    Rusové píší o probíhajícím přecvičení 115, 116, 117, 118 mechanizovaná brigády v Čerkasy, Opišne, Matiivce a Holovachu a 56. tankové br. pro 9. sbor, a 47. a 67. mechanizované v Hostomelu a Staryši pro 10. sbor, přičemž o tom zbytku Rusové neví kde jsou nebo se přecvičuje v zahraničí i s technikou.

    Právě kvůli tomuhle Ukrajina požaduje ty tanky ze západu – musí jich mít minimálně 300, aby měli reálnou šanci na svůj megalomanský plán. Navrch k tomu ukrajinské Vnitro staví jednotku dobrovolníků výslovně pro zteč Krymu, kam se jim nechalo přeložit na 3000 lidí z ostatních jednotek.

    Proto na východní frontě Kyjev nechává jen oslabené jednotky – vedou tam zadržovací boj, zatímco se snaží ušetřit všechno ostatní na krymskou ofenzivu. A proto Rusko útočí vší silou u Bachmutu a Kreminne – snaží se donutit Kyjev, aby tam jako posily poslal síly, které mají být součástí útočné formace, aby mu tím pádem chyběly na ofenzivu, a tím zabránit tomu, aby ji Zelenský vůbec kdy spustil. Obě strany hrají o čas.

    Rusové řekli, že se ke Kreminne přesunula jedna z brigád, které měly být součástí 9. sboru, o síle 2000 mužů a obrněnou technikou. S tím by tam ještě před týdnem mohli Ukrajinci prorazit (dnes už ne, Rusové tam výrazně posílili) – jenže oni ji tam do bojů nakonec nenasadili. Šetří si ji raději na Krym a na Kreminnou kašlou…

    Ohledně západu je otázka maximálně po cílích. Minimální cíl USA a Británie je naprosto jednoznačný: návrat na status quo ante bellum, tedy hranice na 23.2.2022, protože v opačném případě by to znamenalo, že se etablovala loupeživá válka o území jako něco, co Anexátorům projde, a v další fázi Čína frčí na Taiwan. S tím souhlasí i většina republikánů.

    Maximalistický cíl některých „ambiciózních“ politiků (a Kyjeva) je pak obnova ukrajinských hranic nikoli na hranice 2015, nýbrž na oficiální a Ruskem výslovně uznané a Putinem podepsané hranice 1991/2008.

    Co se zbraní týče, Rusové (BMPT) o tancích říkají, že i ty staré Leopardy 1A5 s termovizí jsou mobilitou a SŘP na úrovni T-72B3, ale mají horší balistickou ochranu. Leo 2A4 jsou plnohodnotný ekvivalent T-72B3 i co do pancíře, a Leo 2A6 dokáží konkurovat jen nejnovější T-90. Ale tanky jsou na ukrajinskou protiofenzivu, tzn. operační plány. Strategický plán Ukrajiny na porážku Ruska je stále stejný, jako jsem psal před půl rokem – jít Rusům po logistice a přesnými údery „zahnat“ překladiště co nejdál od fronty tak, aby se Rusům logistika zhroutila.

    Na podzim to udělaly Himarsy, od té doby si Rusové našli železniční překladiště přesně mimo dosah Himarsů. Proto má Ukrajina dostat GLSDB, která by donutila Rusy odsunout všechnu železniční logistiku 150km od fronty, což je přesně ta vzdálenost, na jakou začne Rusům logistika kolabovat.

    No a konečně co do narativů typu „válka NATO s Ruskem“ – jak Rusové, tak NATO jasně říkají, že takovou válku NIKDO nechce, a že jen dement si může myslet že to k ní směřuje… Protože kdyby se NATO chystalo do války s Ruskem, tak by nevyprázdnilo své sklady a neposlalo na Ukrajinu kompletně všechny houfnice (Litva), téměř všechny funkční houfnice (Británie), stovky tanků za které náhrada bude teprve za rok, za dva (Polsko plus další) a takřka kompletní zásoby dělostřelecké munice 155mm.

    A také proto, že jak Moskvě, tak USA a všem ostatním je jasné, že válka NATO proti Rusku by naprosto nevyhnutelně skončila u celosvětového jaderného zničení, takže se tomu brání za každou cenu.

    Dost mě překvapuje, že pan domácí naskočil na vlnu „mobilizace a válka NATO proti Rusku“.

    1. Taiwan je součástí Číny :-)

      1. Nikoliv, Čínská lidová republika (dočasně ovládaná komunisty) je součást Čínské republiky (Taiwanu).

        1. koukal se poslední dobou na góblus? :o)

          1. Ale on má v podstatě pravdu.

            1. skutečně je jen jedna legitimní čína, toho času na ostrově, a pevninská část je její vzbouřenou provincií. to, že někdo říká něco jiného (dílem z blbosti a dílem za peníze) na tom nic nemění.

              1. A k tomuhle jste došel jakým mentálním procesem?

                Fakt je, že Taiwan je dokonalou ukázkou „kdo chce víc, nemá nic“. V 80. letech dostal v OSN na výběr, zda chce být uznán jako nezávislá země po boku Rudé Číny, nebo zda chce vyznávat „Princip jedné Číny“. Taiwan si vybral to druhé s nekonečně ichtylskou představou, že se pohrobci Čankajšenka jednou vrátí na pevninu, vypráskají rudé komouše a budou jedna velká Čína. Ve výsledku si Čína s americkými technologiemi poskočila a akutně hrozí opačný scénář. Kdo chce víc, nemá nic.

                Ovšem to nic nemění na tom, že „Princip jedné Číny“ doopravdy mezinárodně politicky znamená obojí: jak „Taiwan patří ČLR“, tak „ČLR patří Taiwanu“. Není to vtip, a třeba vztah USA k oběma zemím je systémově postaven na tom, že USA zarytě odmítají říct, co z toho platí podle nich ;-)

                1. V 80. letech ale byla pevninská Čína úplně někde jinde než dnes. Poslední lokální hladomory tam měli někdy koncem 70. let a tu svoji slavnou „Čínskou cestu“ nastoupili až někdy v první polovině 90. let.

                  1. Ostatněm v 80. letech mnohem větší hrozbu pro USA a Západ představovalo Japonsko a jejich technologický a ekonomický zázrak. Čína byla vcelku bezvýznamná zbídačelá země. A kde je Japonsko dnes.

                    1. (nejen pro Západ, ale i pro JV Asii a oblast Pacifiku. Japonský revizionismus a imperiální ambice nezemřely dodnes, jen už Japonci nemají tolik sil, jako v 80. letech)

                    2. Se svojí porodností mají po imperiálních ambicích. Ty své vypiplané jedináčky nebudou chtít spálit na nějakých ostrovech, kvůli surovinám, které si mohou koupit.

                    3. Tohle čeká i Čínu. Ti jsou demograficky taky dost v prdeli. Politika jednoho dítěte byl sice krátkodobě úspěch, ale dlouhodobě je to průser jak mraky. V mnoha ohledech ještě horší, než pokles porodnosti v Evropě, protože v Číně ten pokles byl skokový.

                    4. Ano, taka japonska ucebnica dejepisu pre stredne skoly je vyzivne citanie.

            2. má možná tak pracku v nočníku, většina Asie je už neska pod jasným mocenským vlivem čínskejch rejžáků (zpravidla hned v několika ohledech) a UŠAnďáci ztrácí půdu pod nohama každej den

              1. To máš sice pravdu, ale ty jsi plácal něco o globusu, ne o UŠA

                1. co jako? no podivé se na goblus, je tam negde náká čajnovská raspublika? ne, je tam komoušská čajna, co ovládá už půlku ázije, a vedle toho se v koutku krčí tajwan, formálně neexistující (většinou světa neuznanej) stád, co si důležitě čmárá po papíře, a bez masivní podpory vod UŠAndů by tak nejmíň dvacet let neexistoval

                  1. Se podívej na globus. Je Cherson nebo Zaporoží v Rusku?

                    1. A Ukrajina, Lotyšsko, Estonsko, Litva sousedí s USA hned vedle Mexika, že se tam USA serou se svým NATO a mají na jejich území jednotky americké armády ?

                    2. Nevšiml jsem si, že by tam NATO vletělo bez souhlasu místní správy a začalo tam střílet ostrou municí.

                    3. A proč se tam NATO vůbec sralo? Upevnění míru a klidu? Se to nějak kupodivu nepovedlo, ale oni nic…

                    4. No One: Že by o to ty země samy měly zájem? Stejně jaky my?

                    5. nove.kostatko
                      27.2.2023 v 14:48

                      vy gdo? můžeš to napsat menovitě?

              2. Co je to většina Asie? Indie, Japonsko, Jižní Korea ani Vietnam pod mocenským vlivem rejžáků rozhodně nejsou, Vietnamci se dokonce začali pod čínským vlivem sbližovat s USA. Indie a Čína jsou největší konkurenti v regionu a vztahy zas tak extra dobrý nejsou. Jednak se hrdlej o území a občas tam po sobě střílej, navíc ČLR podporuje Pákistán, z čehož Indie zrovna dvakrát odvařená není. jako jaderné velmoci spolu nějak mírově koexistují, ale do kámošů maj teda daleko. Jižní Korea je Americký píseček, což je podpořeno i tím, že je stále ve válečném stavu s KLDR, která je de facto vazalský stát Číny.

                1. S tou Indií je ovšem vylepšené ještě tím, že Pákistán je tradičně spojencem USA, zatímco Indie byla spíše neutrální a se Sověty udržovala korektní vztahy včetně dodávek zbraní.

                  1. V Indii taky dost dlouho měli vliv komunisti. V Bengálsku vládli asi 50 let v kuse. Nicméně moderní Indie se cítí být mocností a v tomhle ohledu jedná. Rozhodně ale není pod vlivem Číny.

                    1. shane
                      27.2.2023 v 13:30

                      ne? už se přestali vostřelovat na horách?

                    2. Jakože pohraniční spory znamenají, že Indie je pod mocenským vlivem Číny? To je dost kreativní výklad termínu mocenský vliv.

                    3. shane
                      27.2.2023 v 18:21

                      tlak jako není vliv? to je docela kreativní…idiocie, ne?

                2. vjetnam teda pod vlivem rejžáků kurva je, minimálně ekonomickým, stále víc pod vojenským nátlakem (sami se svejma shnilejma kocábkama nezmůžou absolutně nic, maximálně když uzavřou pakt s indama, co se s rejžema taky neustále přestřelujou v Himalájích, tak by měli šanci aspoň 2 hodiny), nebyly to ty jejich vostrovy, co je rejže obsadily, a rákosníci se na to můžou tak leda dívat a důležitě řečnit někde v OSN?

                  1. Jako, jestli si pod pojmem mocenský vliv představuješ, že se Čína sere do kdekoho, tak máš sice pravdu, ale normálně ten výraz znamená něco úplně jinýho

  8. No tvl, DFENSe obsadila Agentura pro výzkum Internetu?

    Bennett je politik a ti říkají, co se jim zrovna hodí. Nevím o tom, že by zrovna Izrael u svých problémů jel na vlně appeasementu. Putin a Lavrov jsou hodní kluci a říkají pravdu…

    To, máme být v pohodě, že:
    neoznačení Rusáci v roce 2014 napadli Ukrajinu a vyrobili DLR a LLR, obsadili Krym,
    Rusíci sestřelili letadlo Malaysia Airlines plné „fašistických válečných roztleskávaček“,
    Rusáci uznali DLR a LLR a poslali tam mírotvůrce pod vlajkou OBSE,
    Rusáci zaútočili na Ukrajinu „s cílem demilitarizace a denacifikace Ukrajiny“?

    Já s tím v pohodě nejsem. Ani Ukrajincům se to nějak nezdálo (a narozdíl od nás v roce 1968) začali po rusákách střílet.
    To mám uvěřit tomu, že Rusák poslal předvoj (SVO) na Ukrajinu, který měl domluvit s Zelenskym setkání s Putinem? Podali by si ruce, „teď zase budeme kamarádi“, Rusko vezme Ukrajinu pod svá křídla míru, lásky a blahobytu? Ale „štváč“ Biden pak jako volal Zelenskymu, že dohoda s rusákem v žádném případě?
    No nevím, kdyby se Ukrajincům líbil svět ruského míru a lásky, tak by se jim moc bojovat nechtělo. Jako Afgháncům, kterým se vláda Talibanu evidentně líbí víc než předchozí dovezená demokracie.

    Radši mám svět, kde vládne právo než (ruský) svět, kde vládne síla. Jinak to dopadne tak, že všichni, komu bude hrozit nebezpečím, si pořídí na odstrašení atomovky. Nakonec je pak někdo skutečně použije.

    1. Chybí ti tam bod: násilné svržení legitimní, legálně zvolené vlády. Tím to začalo.

      1. ta vláda v čele s prezidentem otočila kormidlem oproti tomu, co hlásali před volbami.
        ale nešť, může to být kontroverzní. ale neznamená to, že tam od té doby nastala diktatura, kterou jde hodné rusko svrhnout.

        1. Hmmm, kterou další vládu v další zemi mi to jen připomíná ?

      2. Stále je to vnitřní záležitost Ukrajiny. Nevím, proč by do toho Rusák (nebo kdokoliv jiný) měl zasahovat.

        Válka na Ukrajině vypadá jako ruská trestná výprava, že si Ukrajina dovolila chtít do EU a NATO.

        1. Však ona to trestná výprava je a VVP to jasně řekl, tak proč „vypadá jako“.
          VVP jasně řekl, že nepřipustí NATO u své hranice s ukravinou. Nevím, proč je toto jeho prohlášení neustále potlačováno a překrýváno čímsi jiným. VVP jasně deklaroval, že si hodlá silou vynutit návrat NATO do stavu z roku 1997. Řekl, že tento bod je tou červenou linií, že toho také hodlá všemi prostředky dosáhnout, protože jde o elementární bezpečnost RF.

          1. Tak zatím se s tím VVP rok pojímá, spotřeboval značné zdroje, zlikvidoval evropský obchod se surovinami a nahradil ho asijským a NATO se mu rozlejzá o severské státy.

            Nezdá se, že by s tím VVP pohnul nějak moc kupředu.

            1. ukravina, za původního stavu, stav před Minskem I. a II:
              Max. tři-čtyři měsíce, minimum obětí a škod, stát a ekonomika v chodu

              ukravina, vyfutrovaná do posledního chlapa a odpadem ze Západu:
              řekněme 2 roky, řekněme milión a půl mrtvých vojenských ukravínců plus milióny zdrhlé, zničený stát vč. infrastruktury, zničená ekonomika, hodně poničené NATO, které bez surovin a energií nebude schopno zde použité zbraně rychle doplnit.

              1. „hodně poničené NATO, které bez surovin a energií nebude schopno zde použité zbraně rychle doplnit.“

                Tohle není pravda. NATO = USA. USA nepřišly o jediného vojáka (well, pár jedinců), s energiemi nemá žádný problém a zbraňový průmysl jede jako nikdy. Znovu opakuji, že si myslím že děláte chybu v tom, že posuzujete NATO perspektivou Evropy. Ta není podstatná.

                1. jako nikdy? 10 let je hodně dlouhý nigdy no :D

                  myslíš ten zbraňovej průmysl, co by bez dodávek ruskejch vzácnejch kovů místo dodacích lhůt 2-3 roky měl 5-6 let i přes to, že by znárodnil civilní zdroje a tak by mohly třeba bójinky rovnou definitívně zhasnout? tendle? :o)

              2. Měl jsem tě doteď za rozumného. Sorry, termín ukravina tě zařadil do místní žumpy. Ještě můžeš začít komolit nicky, a bude to all inclusive.

                1. Měl jsem a nadále tě mám za rusofobního trolla, co patří do ukravínské žumpy, kam chodí srát náckové z těch všech Azovů a Ajdarů.

        2. VVP to vlastně sám řekl, že nedovolí ukravině být v NATO, z výše uvedeného důvodu.
          Také platí, že větší pes jebe, víte?
          A nemá smysl dělat z ukraviny jakože většího psa, než ve skutečnosti je.

          1. Vstejte se, otpor je márny…

            1. Nicht schiessen, no please.

          2. Co přesně má s „nedovolením vstupu Ukrajiny do NATO“ společná anexe Záporožské, Chersonské, Doněcké a Luhanské oblasti?

            Zatím to spíše připomíná sovětsko-nacistickou invazi do Polska a dělení Polska. O tom dnes také Putinovci tvrdí, že to byla „prevence proti hrozbě třetí říše u hranic SSSR“. Akorát že tím, že se Rusové vydali požírat území na Západ, se k té své hrozbě naopak jaksi přiblížili. A jak dokumentuje Rezun na základě jednoznačných vojenských statistik a map, na území dobytého Polska se rozhodně nechystali na obranu.

            1. Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše.

              1. Aha. A nacpat se ještě blíž hranicím strašlivého NATO pomůže obraně před strašlivým NATO jak přesně?

                Podotýkám, že podle proklamací ruské generality původně chtěli zabrat celé černomořské pobřeží Ukrajiny až do Podněsteří a sousedit s NATO v Rumunsku.

                1. Blíž k NATO, dál od Moskvy.

                2. tohle od vás bylo slabé. Hranice s NATO budou tak jako tak, takže jde jen o to, posunout je co nejdál od vnitrozemí Ruska. UA má být nárazníkové pásmo, tak jak jsme nyní my, slováci, poláci a pobaltí. Což mimochodem považuji za ten hlavní důvod, proč nás do NATO vzali.

                  1. Řeči o posunu hranic od Moskvy jsou slabomyslné v okamžiku, kdy:
                    1) z Pobaltí NATO je to do Moskvy daleko blíže, než z většiny hranic na Ukrajině
                    2) z Donbasu, který Moskva anektuje a dobývá na UA, je to do Moskvy úplně nejdál z celé Ukrajiny

                    Tzn. kdyby šlo o „nárazníkové pásmo“, Moskva by prioritně dobývala SEVER Ukrajiny – ale ona jaksi prioritně dobývá JIH a východ, že? Tohle je zase trapná výmluva jen pro ty, kteří zoufale chtějí věřit a spokojí se s čímkoli.

                    Nás do NATO vzali nikoli proto, že by se jim to hodilo, nýbrž proto, že si to proti americké vnitropolitické opozici Republikánů a generality intenzivně vylobboval Havel. Pobaltí se tam cpalo ještě intenzivněji proto, že u nich to byla výslovně otázka přežití – jinak by je Rusko požralo jako „bývalé sovětské území právoplatně patřící Rusku na věčné časy“ už dávno. Ale svezli se s námi – bez Havlova mýtu a charisma by byli bývali utřeli.

                    1. 1) vnitrozemí není jen Moskva
                      2) tažení na Rusko pouze severem, to asi není úplně ok, že?
                      3) kde Rusko nejvíce oslabíme? odřízunutím od černého moře

                      Ukrajina je pro Rusko geopoliticky strategicky natolik významná, že si nemůže dovolit pustit ji do vlivu USA. Nemusíme s tím souhlasit, můžeme proti tomu dokonce protestovat, ale to je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat.

                      mimochodem…. pobaltí má kliku, že Rusko ovládá Kaliningrad. Ví to i Amerika, proto Lotyši za blokádu dostali přes prsty.

          3. Ten Severní Vietnam taky nevypadal, že může mít proti USA šanci. A ejhle.

            1. Souhlasím s myšlenkou, ale Severní Vietnam byl agresor a USA aktivita ve Vietnamské válce se omezovala na obranu Jižního Vietnamu a na sever neútočili. Což byl jeden z důvodů, proč Američané v roce 1973 z Vietnamu vycouvali.

              1. shane
                27.2.2023 v 15:12

                Souhlasím s myšlenkou, ale Severní Vietnam byl agresor a USA aktivita ve Vietnamské válce se omezovala na obranu Jižního Vietnamu a na sever neútočili. Což byl jeden z důvodů, proč Američané v roce 1973 z Vietnamu vycouvali.

                – – –

                :ODDDD

                To si zaslouží zarámovat.
                Nebo sis dělal legraci…?

                :OD

              2. Shane
                …a na Severní Vietnam neútočili…

                A na Laos taky ne, vlastně jenom stáli na hranicích a ti zlí agresoři si na ně sami nabíhali dokola a dokola až do úplnýho zblbnutí, viď?

                Tvl, jak můžeš takovou sračku vůbec vypustit z huby?

                1. ukatoto ukulele:

                  Shane
                  …a na Severní Vietnam neútočili…

                  – – –

                  On shane rád čte, ale asi se hůř pamatuje, co četl.
                  USA tam vysypaly bomb víc, než za 2 světové války.

                  .

              3. Isty Le May vyhlasil „bomb them back to the stone age“.. Linebacker 2 nad Hanojom asi tiez bola iba letecka prehliadka s 20 tisic tonami ohnostrojov.

      3. Na Ukrajině pořád vládnou ti, kteří se dostali k moci Majdanem?

        Neproběhly tam náhodou od té doby 2x parlamentní a 2x prezidentské volby, oboje pod dohledem mezinárodních pozorovatelů z OBSE a IRA, a bez jakýchkoli známek falšování výsledků nebo potlačování opozice, což dokumentuje mj. fakt, že v pásu na Východě významnou převahou uspěl Opoziční Blok a vítězná strana Zelenského má jen 43% – tj. o 10% méně, než v Rusku Putinova státostrana…

        Mimo to se na Ukrajině od post-Majdanových voleb 4x prostřídaly dominantní politické strany, což se o takovém Rusku opět říci naprosto nedá.

        Jsou témata, kterými by pro Spolek Přátel Ruska bylo bývalo taktičtější neargumentovat, ba ani na ně neupozorňovat…

        1. To je zajisté znamením funkční parlamentní demokracie, že centrální vláda pošle do krajů kde vyhrála opozice tanky a začne střílet do lidí (zcela v rozporu se zákony a s ústavou).
          Za nimi tam pak pošle nacistické bojůvky co si tam zakládají mučírny a nemilosrdně likvidují všechny lokální opoziční politiky a všechny co vystupují proti Porošenkově okupační vládě řízené Pentagonem.

          Tady už se Mr.CIAsíku jen ztrapňuješ a diskredituješ sám sebe a poslední zbytky důvěryhodnosti kterou jsi měl.

          1. To nic nemění na tom, že to jsou vnitřní věci Ukrajiny.

          2. Centrální vláda neposlala tanky nikam, kde „Vyhrála opozice“.

            Centrální vláda poslala tanky tam, kde násilná banda militantů násilím přepadla policejní stanice, postřílela policajty, následně postřílela vojáky z protitankových střel, a začala střílet minomety do okolí.

      4. Tak bez viny nejsou, ale že by Rusáci měli prsty ve svržení tehdejší vlády, To se mi nezdá, i když, strateg ani diplomat nejsem.

    2. Vetvicka:
      „… vládne právo…“
      – – –
      To druhý slovo má taky začínat „p“, ale zní jinak…

      :OD

  9. Jaké jsou možnosti řešení konfliktu?

    1) Vojenské vítězství UA. RF se sbalí a potáhne domu. Zaplatí miliardy za ničení a válku.
    2) Vojenské převaha UA. RF ji po několika letech/desetiletích uzná, sbalí se a potáhne domu. Něco RF zaplatí za ničení a válku..
    3) Dohoda RF a UA, že ukončí zabíjení. RF zaplatí penězi UA. RF si nechá vliv na východě UA. Ale bez uzemních nároků A ještě zaplatí za válečné škody.
    4) Dohoda RF a UA, že ukončí zabíjení. Každej zaplatí stejně penězi tomu druhému. RF něco ukousne z RF území. Ale zaplatí za to.
    5) Dohoda RF a UA, že ukončí zabíjení. UA zaplatí penězi RF. RF něco víc ukousne z UA území. Za nic platit nebude.
    6) Vojenské převaha RF. UA ji po několika letech/desetiletích uzná, vzdá se celého svého území. Zaplatí miliardy za ničení. RF celou UA obsadí.
    7) Vojenské vítězství RF. UA se vzdá celého svého území. Zaplatí miliardy za ničení. RF je obsadí a pohltí.

    A teď do toho vstoupí Západ a začne posílat tanky, letadla, děla, munici, vojáky…… .

    A ve finále z toho bude řešení:
    8) RF a UA konflikt bude trvat desítky let. RF jej bude dál financovat a a Západ také. Západ dál bude posílat tanky, letadla, děla, munici, vojáky…… . EU ekonomicky spadne mezi nejchudší regiony světa. Počet obyvatel bude klesat o desítky % ročně (nemoci, hlad, bída, zabití ve válce, ….). A kdo na tom vydělá? USA, Čína, Rusko, Indie, BRISC, ….. .

    Nebo to bude jinak? ;-)

    1. Ano. Do švestek sou chlapci doma. Pro krále, za krále zvítězíme. Sláma uKravína, zasrané náledí.

    2. To je naprosté nepochopení geopolitivké situace, konečné varianty jsou jen dvě, to ostatní jsou jen přechodné stavy které se zvrhnou buď do jedné nebo druhé varianty:

      A) rusko se bude nuceno stáhnout z Ukrajiny, na Ukrajinu se budou houfně nasunovat armády NATO, a tudíž Rusku nezůstane jiná možnost naž použít jaderné zbraně.
      Což znamená konec civilizace na planetě Zemi. Protože se do toho zapojí i Čína a další vlástníci jaderných zbraní.

      B) Ukrajina bude komplet demilitarizovaná a zbavená všech pološílených bojechtivých nácků, s nějakou proruskou loutkovou vládou, stane se tedy jakousi nárazníkovou demilitarizovanou zónou mezi NATO a Ruskem.
      To jejediný způsob jak trvale zastavit to válečné šílenství co rozdmýchávají USA v Evropě.

      Ta loutková vláda musí být proruská. Pakliže nebude proruská, tak bude dosazená američany, tudíž bude proamerická jako ta Porošenkova popřevratová a vše se vrátí do událostí z roku 2014.

      1. No tvl Porošenko. Toho snad radši ani nepřipomínat, žije ještě vůbec? :D

        1. Poslední zpráva co jsem zachytil byla o tom, jak jeho manželka byla spatřena, nakupujících v nějakých drahých luxusních buticích v Londýně. A on tam někde teď bude nejspíš s ní.

          Všichni tu nadávají ta Zelenského, ale tyhle současné sračky 7 let připravoval právě Porošenko. Zelenský je jen herec a pablb co hraje svoji roli podle přesného scénáře co mu píšou kluci z CIA.
          Ta jeho „ochranka“ je vlastně vezeňská služba která zajišťuje, aby dělal do puntíku to co dostal za úkol a ani o chlup se neodchýlil od přesného scénáře.

          1. no a přetím zase pyjanistova šukna nakupovala za desetitisíce dolarů a ojrů (voni to nosijou v kabelách ty balíčky prachů pro jistotu rovnou ve víc měnách) v Paříži, tak se vede tamta, neválka, přece :o)

          2. To se prosím píše ve kterém tom médyju?

            1. Kabrnak Today

            2. JPG: kaBrnak na mě možná večer pošle tomahawk, ale já jsem prostě marnivej a tak to profláknu: kaBrnak píše ty scénáře a tu „vězeňskou službu“ vybíral osobně. Tj. on jenom vypadá jako putinovskej retard, ve skutečnosti je to jen dokonalá póza, která má zakrýt jeho práci pro druhou stranu. Je to ten dlouhovlasej rocker z Občanského průkazu. Ale nikomu to neříkejte! Já jdu rychle sepsat závěť, než si toho všimne…

            3. @JPG
              Médyjum rér bůček z brrrrno co se dá dělat…

            4. Na co přesně se ptáš. Na herectví Kokajnského nebo jeho umělecké hraní pyjem?

      2. Jo jo. Buď bude Ukrajina rusů, nebo zapšklej žlučovitej rusák zničí celou planetu.

        Zatím jste Brňáku dokázal jen to, že uvažujete jako rus :D

        Váše nastínění možností je asi tak realistické, jako vaše hodnocení aktuální situace rusů na front, kterou neustále vykreslujete jako velký úspěch :D

        1. Rusko se už brzo stáhne neb naše hrrrr-dinné dyvyze tvrdě, ale opravdu tvrdě utočí. Obě dvě. Navíc ruSSákům došly rakety. Mockrát. Hele: https://1url.cz/SrO5c

      3. Plán B) navrhuje teď Čína. Ale nikdo se k tomu nemá.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017