Zazmrdováno - zpět na článek

Počet komentářů: 564

  1. Výborné rozšíření tématu je slovutné, Čapkovo „Dvanáctero figur…“.

    Např. zde :

    https://nepovinna-cetba.webnode.cz/news/karel-capek-dvanactero-figur-zapasu-perem-cili-prirucka-pisemne-polemiky/

    1. je to pokrytec. tata se strejdou Che se proháněli po Kubě po zuby ozbrojení a synek tohle dobrodružství Kanaďanům odpírá.

    2. Žádná krize nesmí zůstat nevyužita.

    3. Týýý brďo, z jaké líhně jsou tyto osoby? To je jako otevřít krabici s čajovým pečivem a dát na tácek. Různé tvary, různé chutě, ale všechno z jedné dílny, všechno – v případě toho pečiva – k sežrání, mňaf.
      V případě těhle politiků všechno na blití. Tenhle Trudo, polský Duda, francouzský Makron, zdejší fialová Pekarová a ti kolem… vlastně všichni současní. Ale všichni všude a hlavně: demograticky.
      Stejně jako kovid. Teď částečně opičí sračka, vcelku též Sláva kokaině – byť v minulých letech po UA a tamních nechutných praktikách pes neštěkl atd.
      Připomíná mi to scény z tajné laboratoře v posledním Vetřelci. Hnus ke spálení, bohužel nic jiného s tím udělat nešlo, měl-li být výsledek rozumný.

      1. jooo ten závěr, bravurně řečeno…spálit, než se to rozmnoží

        bohužel doba je tak zdegenerovaná, jak tam s těma magorama v jednom z těch poslední dílů, co eště byť neměli vorgasmus jak se tak krásně sebeobětujou aby jim vetřelecký vajco sežralo břuch zevnitř a pak se z nich vyrvalo přes hrudník, takže zrovna tak i tady tyhle svině podporujou mnohdy i za cenu vlastní existence, to nepochopíš

      2. tak zrovna ten Justin Castro to má v genech. Výchova: matka komunistka, starej Trudó osel… se divím, že se kanaďani diví :-)

  2. Velmi trefné takřka ve všem. V pár věcech, kde autor od obecného zaběhl do konkrétnío, se projevuje selektivní slepota, ale to se stává každému. Za jedna.

  3. Autor velmi kvalitně, opět. Z blbů si nic nedělej a piš pro ostatní. Jsme rádi za tvé články. Od politiky po ženský. S ženskýma souhlas s politkou z velké části taky. Nemam rád neoliberalismus v ekonomice a neomarxismus v kultuře. Neomarxismem myslím multiklti a gender sračky.

    1. „jsme rádi za tvé články“
      Celý kolektiv?

    2. Kéž by časem, resp. co nejdříve, všem Ládíkům docvaklo, že neomarxismus je trockismus, anarchie, dekadence, tudíž nemá s marxismem ani levicí nic společného.

      Žijeme v informační válce a éře přepisování dějin i pojmů. Pamatujte na to.

      Až zas budete mít na jazyku cosi o levičácích a neomarxistech, tak si představte, jak by se asi, při oslavách v SSSR, vyjímala, hned po přehlídce tanků, raket a pracujících z různých závodů, skupinka buzerantů s barevnými vlasy, kteří by volali po stavbě WC pro sedmdesát pohlaví…

      1. No tak to tedy nevím, co se vám u komoušů na jejich společné přehlídce s buzeranty s barevnými vlasy nelíbí? Komunisté jim přece slíbí rovnoprávnost a svobodu, pokud budou bojovat za jejich společnou věc! Že je všechny zavřou do blázinců na skotské střiky, až ta „jejich věc“ zvítězí, to jim samozřejmě už neřeknou, že? Nebo si snad nepamatujete, jak to bylo? Klasika… ;-)

  4. no,,,,kurnik šopa nooo,,,,asi takhle, ja su tak šťastné, že su a existuju fšechny ty typy, bo gdybi exystovaly jen ichtelygenty, tak bi bila nuda tom světu, např: ichteligenty chapu že rosijani su destilovane zlo, a u kravinci destilovane dobro, což mi, debyly a nevzdělani jaxi ganc nechapeme, bo třebas mi debyli, nevzdělatelni, take nepochopime, že fialova vlada je ta nejlepči, což každy ichteligent vidi na prvni zrknuti oka, mi debyly, ani nemame hlavu na to, abychom pochopyly , že takoveto jako inflaca je pro dobro , prosto to nechapeme , mi debili tež nechapeme dobro posilanim vintovek kajsi za vyšne Nemecke, proto děkuju těm chytrym, že to chapu za mně aj aji za ostatni , kterym panbů nedal rozumu
    poznámkovi aparát: vyšne Nemecke je do22.02.2022 dědina na hranici evropy a russácka, po tomto datu je to hranica sfobody a demogracyje s se sfobodou a demogracyjou, a granica russacka se posunula zazrakym kajsi k dnipru, což fakt mi debyli nejsme schopni pochopit a proto jsmy tak šťastné , že to chapu za nas ty ichtelygenty

    1. Ku tej inflacii. Vážne chceš, aby ju vláda začala „riešiť“? Vlády tú infláciu vytvárali veľmi intenzívne posledných 14 rokov. 14 rokov futrovali peniaze na všemožné ľavicovú blúznenie a teraz to akože vyriešia ďalším rozdávaním peňazí pre príživníkov a chudákov (debylov)?

      1. No, tak to už je zázrak na ty zpocené potící krev na přežití s bezskrupulozními tržníky, protože to tkz. „levicování není na práci rukou a co se neudělá jimi je o škatule hejbejte se pravičáků za legendami neoliberálů podvodu prosťáčkům 1%ními neoliberály a dokonalými komunisty ve své skupině nesouměřitelně bohatých. …nebojte se, brzo přikvačí „ajnštajn s heslem dešifruj. :-)))
        https://www.youtube.com/watch?v=o2rp53V2IPw

        1. Skús si to po sebe prečítať nahlas. Dementnejšie poskladanú vetu som hádam ešte nevidel a to sme mali vo vláde generátora náhodných slov Danka.

          1. Další brutopýrace slabikáře. :-))) Zkus chápat složená slova co dávají za sdělení a nepitvej gramatiku ta ti vztahy interakcí a co je z toho nedává. Nesložíš větu aby ti dala obraz stavu pravidly „idiotismu. Jinak snad zřetelně sděluji že věrozvěstové cyril a metoděj přinesli primitivní abecedu místo rozvinutého symbolického písma možností opisů a chápáni. A jsme doma, žádný translátor google vám nepomůže když máte v hlavách vymeteno. :-)) A přidám blahého minulého času K. Goot v televizi řekl že němci byli židé kterým bylo zakázáno mluvit jidiš a dostali robotický jazyk. O jeho neformálním napojení na „loutkovodiče pochyboval málokdo. A i s těmi bonusy že co chtěl vůdce se tak stalo i makrelou multikontinentálních rodidel „mutr araboafriky. O benefitech a bonusech WW2 formátovanými nemluvě, roboti. Nenapadá vás že když se říká že kolik umíš jazyků tolikrát jsi člověkem má i stopu v reálu?
            A že nejsem sobec dám vám střípek: „kulturu „mečem a křížem.
            https://www.youtube.com/watch?v=2hoqfTCsHew
            https://www.youtube.com/watch?v=yYvkICbTZIQ

          2. Pathy, buď to není Čech, nebo je to bot.
            Viděl jsem pár tištěných výstupů z tzv. „komunikačního“ bota a bylo to dost podobné.
            Už tehdy mě zarazilo, proč vlastně není možný do programu plně implantovat Pravidla českého pravopisu?
            Proto to celé vypadalo tak debilně, přesně jako texty tohoto výrobku, plné umělých výrazů a novotvarů.

            1. Hlavně že chápeš čeho se to týká boot bote, že ses se válel vedle toho co mu zateklo pod kryt na smeťáku že jo, ten na ejronetu s organickým akismetem mechanického třískají gramatikou verzí vyhozené edice pominut=ho tiskaře všechny. Úspěšně, protože doložitelně 2/3 tamních návštěvníku vypudili a zůstali tam srdcaři tvého výsekového genotypu zmetku. :-))

              1. OK, takže oficiálne je to bot.

                1. Je tyvole – to je snad na D-F i premiéra, ne? Ještě jsem tu nic podobného, co by stvořil k tomu určený bot, fakt neviděl.
                  Tpč..

  5. Abych snad nebyl obviňován z nějakých antipatií k Mistrovi (je tomu přesně naopak!) – přezdívku „uřvané hovno“ si vysloužil touto polucí: https://dfens-cz.com/kauza-alienova-kokonu/. My jsme to ovšem věděli už předtím.

    1. Škoda, že sa k tomu nezachovala diskusia.

      1. Ano, nemá to ani google, ani wayback. Diskuse byla výživná a rozšířila Mistrův již tak nepřehledný fanclub.
        To bylo v době, kdy byl Alien za kokota i tady. Teď už je to jinak – najde zde spoustu sympatizantů, kteří jsou schopni s ním zcela vážně polemizovat.

        1. A ty radši urážky než polemiky? Tobě se líbí kulturní neomarxismus? Gender a multikulti srajdy, růst no go zón, už i Macron je přiznává a Francie je na pokraji občanské války…

          „Francie: Generálové varují před občanskou válkou kvůli plíživému islamismu
          11. června 2021 Soeren Kern“

          https://www.konzervativninoviny.cz/francie-generalove-varuji-pred-obcanskou-valkou-kvuli-plizivemu-islamismu/

          1. A zase žádná polemika, Graver reaguje jen na bitky v Brně, ale ne věcně…

            1. Jak ne věcně, vole? Chceš říct, že to není SFS?
              Polemika? Jako s kým, o čem a proč?

              1. Polemika třeba nad mým odkazem nebo nad názory autora…

                I poloneomarxista Macron si uvědomuje, že je někde problém, bohužel tenhle neomarxismus, tedy klimatický alarmismus a genderismus, multikulti,… nejde odmítnout z pozice polo-neomarxisty… je třeba ho odmítnout radikálně, narodovecky, konzervativně nebo tak.

                „Braňte mládež před progresivismem. Macron zachraňuje Francii před ideologií z USA “

                https://echo24.cz/a/SSF3Z/brante-mladez-pred-progresivismem-macron-zachranuje-francii-pred-ideologii-z-usa

                „Vyvážejí „islamolevičáctví“. Francii dráždí teorie z amerických univerzit
                23. února 2021 11:29
                Francouzští politici a intelektuálové se ve stále zřetelnější míře vymezují vůči idejím z amerického univerzitního prostředí. Studie o rasismu a postkolonialismu podle nich vedou k rozvratu principů Republiky. Část francouzské akademické obce se domnívá, že dochází k cenzuře kritických názorů, zvláště těch, které se týkají radikálního islámu.“

                Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/francie-usa-intelektualove-rasismus-post-kolonialismus-radikalismus-islam-kepel.A210212_163333_zahranicni_jhr

                Bavíme se o kulturní sebevraždě, ne o ekonomické levici, staré levici nebo tak.

                1. Gravere Gravere, ty utíkáš před pravdou, třeba do Brna.. Ale ona si tě najde i v Brně.

                  1. Tak to jsem v prdeli. Kromě několika tuctů frustrátů, uhrovatých mrťafů a socnetových fighterů už mě nahání i Pravda. No, snad se jí taky nebude chtít, jako těm ostatním?
                    Polemika nad tvým odkazem? S tebou? Ses posral v kině, ne? K tomu tady máš půl tuny čerstvýho a ochotnýho masa. Mě do ničeho nezatahuj – já se sem už dlouho chodím jen bavit. Jako do zoo.

                    1. Pravdy se neboj. Protože Pravda zvítězí, až dokáže to, co dokáže Lež. :-D

                      (Celou diskuzi jsem nesledoval, protože si tyto uživatele přeji ignorovat.)

                    2. Tak to máme ještě dost času.

                    3. TAkže radši dělat že jsem nezúčastněný účastník zájezdu, Gravere? Tvoje děti poznaj středověk, jestli nějaký máš. NEbo vnuci, to je fuk… nehraj si na siláka. Ty jsi součástí tý zoo.

                  2. Ze jdu jen kolem…co mas proti tomu, aby clovek, ktery se citi byt nekym jinym, nez jake jsou jeho fyzicke pohlavni znaky, to mohl resit, pripadne aby bylo normalni ho za to nedopovat lekama, chovat se k nemu uplne stejne slusne, jako ke kazdemu jinemu, a podobne?
                    A pokud neveris, ze takovi lide existuji, tak uprimne receno, narodit se jako kluk a citit se jako holka (napriklad) jeste imho nic neni oproti jinym specialitkam…to vis, ze trebas existuji lide, ktery slysi barvy? A nebo trebas jednotliva pismena abecedy vnimaji jako barvy?
                    To je teprve ficak…a co teprve ti, co ve sve hlave citi, ze kus jejich tela je cizi vetrelec? Trebas ruka….to uz zacina byt docela zajimave…a jsou i horsi veci :-)

                    1. jenže takovým lidem se dřív seriozně říkalo magoři nebo úchyláci. Což mimochodem je slovo velmi přiléhavé, protože úchylkou opravdu disponují. Jestliže neotravují okolí, ať si je třeba trojpohlavním lustrem, který ušima vnímá slanost, hořkost i kyselost. Ale řekněte mi, proč je mi mediálně i politicky vnucováno je obdivovat? Proč se překládá za hrdinu poblblá gréta či to nebinární trdlo? Nebo dokonce kominkaut nějaké selebrity? Celý leta je homoprut, teď přizná barvu a je za hrdinu. to přece není normální.

                    2. Ja nevnimam, ze by je nekdo nutil „obdivovat“. Ja to vnimam tak, ze necheji byt sikanovani, zesmesnovani a podobne, a chteji aby je lidi brali jako kazdeho jineho cloveka.
                      Celebrity bych do toho netahal. Celebrity proste delaj ty cebritovni veci, aby byly celebritama. Btw, takova otazka, ale vazne – jak vis, co delaj nejake celebrity? Ja to trebas z 99,9999999% nevim, protoze mi to je jedno a absolutne se o takove veci nezajimam. Jasne, jsem pak za drobneho exota, ze nepoznam nejakou Vondrackovou, nevim, kolik mel deti Karel Got a vubec netusim kdo je kdo, ale je mi to docela jedno. (Nedelam si prdel, ja fakt nevim, jak vypada Vondrackova).
                      Kdo to resit nechce, ten to proste neresi a ignoruje, az tak je to jednoduche :-D
                      Osobne vnimam lidi podle uplne jinych kriterii, nez jestli jsou homosexualove a podobne. A vubec by me napriklad nenapadlo premyslet o homosexualovi jako o nekom „uchylnem“.
                      A to si myslim ze je cilem tech lidi, aby tohle proste lidi neresili a nekoukali na ne skrz prsty atd. Ale chapu, ze to nejde samo od sebe, zvyk je zelezna kosile. Trebas ja mam dobreho kamarada / spolupracovnika vozickare a clovek proste zezacatku at chce nebo ne, ho bere jako „invalidu“. Ale po nejake dobe uz ten vozik vlastne ani nevnimam. Vubec se na toho cloveka nedivam skrze ten jeho vozik, ale skrze to, jakej je clovek.
                      A takhle je to i s trebas homosexualama. Spousta lidi se na ne diva skrze to, ze to jsou prvne homosexual;ove, a pak az nekde vzadu, ze to jsou normalni bezni lide. Ja se tohle „odnaucil“ tim, ze jsem s takovyma lidma prisel do „bezneho styku“ (hahaha), bracha osoby me v minulosti blizke byl napriklad homosexual, a kdyz jsem je zezacatku potkaval s pritelem, tak jsem to fakt vnitrne citil, ze je vnimam skrze tu homosexualitu…ale po case uz me to vlastne ani nenapadlo, normalne jsem je ja nevim, videl se libat a ani me neprobleskla hlavou skrze to zadna myslenka….a resil jsem ho skrze to, jakej to je clovek, ne skrze homosexualitu.
                      Btw, samozrejme, v kazde vetsi skupine lidi bude nejake procento „debilu“, nejake procento „exhibicionistu“, „devkaru“, „introvertu“, atd….imho je blbost posuzovat celou skupinu podle trebas nejake jedne skupiny z toho. Posuzuje nekdo heteroxeualy jako nejake spatne lidi proto, ze nekteri z nich jsou exhibicionisti a oblejzaj se na verejnosti, ze se clovek boji, kam to bude pokracovat? Asi ne….No ale u trebas homosexualu se to najednou tak nejak hodi do kramu, a kdyz je videt nekdo takovy, tak se hned rekne „oni jsou takovi vsichni, ble fuj“. Ne, nejsou…Ani ridici, ani cyklisti, ani nikdo jiny :-)

                    3. udělal jste z toho pěknou agitku…. odpovídat na to se mi ale nechce, protože jednak jste to rozšířil do prostoru, o který vůbec nešlo, druhak bychom se stejně neshodli, treťak byl brankář a čtvrťak na to nemám čas.

                    4. ale abyste neřek… shrnuto jednoduše. podívejte se na celý tento problém z hlediska salámu a nože. to je oč tu běží.

                    5. imho ne, nebo rozhodne ne tim smerem, ktery by byl spatny. Svuj nazor jsem napsal, opakoval bych se…Ja bych byl rad, kdybych se dozil toho, ze se nebude resit, jestli je nekdo homosexual, nebo jestli se citi na jine pohlavi. Fakt bych za to byl uprimne rad a pokud jde svet tim smerem, jsem za to rad.
                      (a to, ze se na to nabalujou i nejake sracky, je bohuzel pravda, ale sracky se bohuzel nabalujou na uplne cokoliv, takze se s tim holt neda nic delat, a imho ty sracky jsou zcela minoritni zalezitost)

                    6. A tak ja se ptal puvodne Ladika, takze v pohode :-)
                      a proc agitku? kdyz clovek neco napise popravde a jak to bere on, je to agitka?
                      To by pak znamenalo, ze neustale nekde agituju :-)

                    7. řeknu hned: přeoperovávání už dětí na Západě, to je nevratné, těm už tak narušeným dětem to definitivně zničí život. je zde tlak to tady zavádět taky ,ze západu samozřejmě..

                      A blokace puberty je taky svinstvo, to dítě je často pod vlivem neomarxistů rodičů či ve škole, proto se zvyšuje procento těhle lidí, byť dřív to bylo mizivé promile či procento, hele, není to jen tím, že se teď „víc lidí přiznává“, spíš genderismus na školách a v rodinách zpochybŇuje pohlaví u malých dětí, které jsou přirozeně nejisté… tak třeba proto nesnáším genderismus.

                      Co se týče multikulti, tam je to ještě horší, islamizace a spol.

                      Zatím a někdy :)

                    8. No, pokud chces nejakou vec posuzovat podle naprosto mizive minority nejakych sracek a reknes, ze je to sracka cele, tak na to reknu jen to, ze to povazuju za velmi hloupe…az debilni.

                    9. Problém je, že úchylka sa dnes prehlasuje za normalitu, čo má za výsledok, že v niektorých štátoch stúpol počet „transľudí“ viacnásobne. To sú zbytočne zničené detské životy – preoperovávajú ich už v tínedžerskom veku a väčšina z nich potom aj tak skončí samovraždou.

                    10. Aha ho. Zrovna dnes nový článok na danú tému:
                      https://svobodny-svet.cz/tolik-lgbt-neco-s-temi-cisly-nehraje/

                    11. Takoví byli vždy bráni jako postižení.A tak je taky normální lidé berou a budou brát.Průvody a prostor v médiích, co teď mají na tom nic nezmění.A nechci pitvat výraz „normální“.Prostě normálně.

  6. Děkuji za Váš čas který jste věnoval sepsání članku. Zcela souhlasím že diskuze zde na DF byli napadeny zmrdstvem obavám se však že je to nemoc kterou chytí každý zajímavý web který nabere na popularitě a dost možná mám na tom sam zanedbatelný podíl jelikož co se mi líbí sdílím dále.
    Jelikož jste take narážel na svůj předchozí článek který jsem také četl upřímně si už nepamatuji zda jsem pod ním komentoval, tak jsem se podíval alespoň na hodnocení a zjistil jsem, že jsem žádné nedal což není u mě obvykle, nejspíš jsem se nemohl rozhodnout.
    Zařadit se do jedné z kategorií take nedokážu neb bych se musel nad svými projevy zamyslet a jelikož mi končí pauza na oběd tak už není čas.

    1. Dělám to přes ctrl+f a napíšu svou přezdívku. Jinak je ztráta času tady hledat svůj příspěvek.

  7. Kdo volí top09, zelené, piráty, stan = volí kulturní neomarxismus, ekonomicky pak volí buď zelený socialismus nebo neoliberalismus (topka), nic pěkného, je to vlastně vlastizrada. Hodně hlasů tyto volby propadlo. Vlastenci se neuměli spojit. Jsme lůzři, asi uteču do POlska či Maďarska, bez ohledu na postoj k Rusku, který je v těch zemích rozdílný, jsou to vlastenci. Nejsem sice pánbíčkář, ale vlastenec ano, jenže z tohto národa zachránit tak 30-55% max. Ostatní za to nestojí. Lepší jsou Maďaři a Poláci.

    1. ps. pod neomarxismem myslím gender, multikjulti, klimatický alarmismus atd…

      Zaťal pánové a dámy (a jiné gendery) :)

      1. Bež už sakra do kauflandu a zeptej se tam lidem, jaký mají názor na kulturní neomarxismus.

        Pak snad pochopíš, že se tu oháníš termity, které nikoho nezajímají a rozumí jim tak jedna miliontina národa českého.

    2. No to by jsi si pomohl. Orbán je latentní fašoun, který sice jakože národu prospívá, ale jednoho dne začne cpát svoje oponenty a nekompatibilní občany do lágrů. Zkušeností z 2. světové mají maďaři dost.
      A v polsku? Tamní politická elita si může podat ruce s banderovci. Volyňský masakr zapomenut, teď pomáháme banderovcům proti rusovi.

      To už se raději odstěhuj do Brna :-)))
      Stejně se asi brzo odtrhneme od Prahy a cajzlů vůbec. To neomarxisticko-fašisticko-banderovské svinstvo co se sem šíří z Prahe už je k nesnesení.

      1. Orbán není fašoun, ale národovec a konzervativec, ale jestli by byl fašoun, tak furt lepší než neomarxista a sebevražda Evropy, demografická i kulturní.

        1. Čili já bych bral raději i ty fašouny (on ani není fašismus jako fašismus). Zatím kámo :)))

        2. Podľa toho čo mám od maďarských kolegov je Orbán klasický politický zmrd – hrabe pre seba a svojich kamošov a svojich sponzorov. Je to klasický populista, ktorý nemá na to aby rozumne viedol nejaký väčší subjekt. Krajina je zadĺžená, maďarský rubeľ (forint) pomaly ale neochvejne slabne a Orbánová klika vymýšľa nové poplatky a odvody aby lepila diery v štátnom rozpočte. Akurát jeho rétorika nieje klasický populisticky len sociálno-socialistická, ale má tam kopec nacionalistických výstupov čo je úzko spojené s maďarskou náturou a pocitom krivdy po prvej a hlavne druhej svetovej vojne.

          1. A proto teda má Maďar 1000m3 za 250,-USD, zatímco Čech/Slovák zhruba za pětinásobek?
            Protože je to přece populista? Nemá na to, aby vedl zemi – a proto ho už tolikrát Maďaři zvolili?
            Bohudíky za takového populistu, ty blbe.

            1. My sme tu mali 12 rokov Fica a jeho organizovanú kriminalistickú bandu. Došlo to tak ďaleko, že nevinný novinár a jeho priateľka boli zabitý, lebo strkali nos do kšeftov, ktoré si organizovali politické špičky a ich biele kone. Takže vlastne bol ten Fico a jeho banda úplne v pohode, lebo ľudia ho stále zvolili – podľa tvojej logiky.
              To že má maďar lacnejší plyn je šikovnosť Orbána, jeho bandy a kontaktov v ZSSR. Ak ZSSR dodrží dohodu tak to bol na prvý pohľad dobrý krok. Len ja mám na druhý pohľad pocit, že ten lacný plyn nedostávajú maďari pre ich pekné modré oči, ale budú za tým ešte iné dohody o ktorých sa oficiálne nehovorí. Aby ich tie zákulisné dohody nakoniec ešte nepriamo nestáli viac ako ušetria na tom plyne.
              Momentálna zvýhodnená cena benzínu pre maďarov jazdiacich na autách s maďarskou poznávacou značkou je ale populizmus. Je otázne kedy im do toho začne kecať naša úžasná EU.
              Orbán spadá do tej istej kategórie populistov ako Babiš, Fico, Makrela Makrelová, Makarón, Biden, Kurz a im podobný. Klasický zmrdi idúci cestou Konsenzuspolitik, kde ľudom nasľubujú čo chcú ľudia počuť, nakŕmia ich krátkodobými úplatkami (zvýšenie miezd v štátnej či verejnej správe, zvýšenie miezd fízlom, príspevok k dôchodku, príspevok na dieťa, príspevok na home-office, kompenzácie Kurzarbeit-u atp.) bez ohľad na dlhodobé škody spôsobené takýmito činmi, ale hlavne idú si v pozadí svoj miliardový biznis pre seba, svojich blízkych, svojich kamošov či spolustraníkov a hlavne pre svojich sponzorov.

              1. Nespadá do té samé kategorie co Merkelová. Orbán stavěl plot, když Merkelová vítala.

                Hlavní není organizovaný zločin (zatím nebylo Orbánovi nic dokázáno), ale hlavní je, jestli je neomarxista a vítá čmoudy a muslimy a chce konec Evropy a její kultury nebo nechce. Orbán nechce a dělá pro to i něco. Takže za mě je super!

                NIc jiného než postoj k migraci od Afriky a arbáků a postoj k multikulti a genderismu mě nezajímá, jestli krade nebo ne je mi u zadku. Podle mě nekrade, není mu nic soudně dokázáno, ale i kdyby, tak je mi to u zadku. Nechci konec bělochů a Evropy a její kulturyy. Zatím. :)))

                1. Orbán ako maďar, populista a Konsenzuspolitiker nemôže byť vítač, lebo maďari sú nacionalisti až do morku kostí. A navyše ich máta krivda po svetovej vojne, „ukradnuté“ horné Uhorsko (Felvídek), „ukradnuté „západné“ Uhorsko (terajšia časť rakúskej spolkovej krajiny Burgenland) atď. Takže aby sa udržal v priazni maďarov musí „svoje“ maďarsko chrániť pred takýmito živlami ako sú priprchlíci, bukvice, transdženderi atď.
                  Ani Ficovi nebolo za jeho vlády nič dokázané a pri tom pred asi 2-mi týždňami ho len o 2 hlasy nevydal parlament na väzobné stíhanie…….

                  1. mě furt zaráží, proč je populista pojímáno negativně. Volil ho populus, tak hájí jeho zájmy.
                    Orbán jako Maďar hájí zájmy Maďara, tedy populisticky. Konsenzus jako politický cíl, proč ne? Taky to může hrotit na jednu stranu a má ve státě dva nesmiřitelné tábory. Co je na Orbánovi tedy špatně? má-li nějaké kšefty bokem, kdo z politiků je kdy neměl? ale ok, je to špatně. ale je v Evropě priorita řešit vnitropolitické sviňárny nebo svinstva globálního charakteru? Nataháním čmoudů do státu je zaděláno na mnohem větší průser než politické kšefty.
                    když mi hoří barák, je mi u zadnice, že hasič předevčírem v obchodě ukradl flašku rumu.

                    1. No pardon teda.
                      Jestli z Orbánovy údajné populistické politiky profituje úplně obyčejný Maďar – tak co tu řešíme?
                      Dokázali mu někdy třeba kontakty s něčím, jako byla ÁVH, nebo jiní podobní dacani?
                      Zvýhodňuje trvale nějakou věkovou kategorii, nebo třeba sociální skupinu obyvatel?
                      Fico ani Babiš nejsou Orbán, pardon. Bruselští neomarxisti by snesli modré z nebe za to, aby na Orbána něco měli – jestli se nepletu, je počtvrté či popáté premiérem a opět pardon – volby v Maďarsku mají zatím trochu jiná pravidla, než třeba u nás.
                      Že by v národu, zhruba stejně velkém jako je můj, nebyl někdo jiný, třeba lepší a který by se o Maďary staral ještě líp? Že opakovaně Maďaři volí téhož odporného populistu ??? Co to?

                    2. souhlas… má reakce o bočních kšeftech byla na satanokkyho, potvrdila-li by se jeho obvinění

                    3. treb
                      no jo. SatanOkky je Slovák a Slovákovi když řekneš Maďar, tak je to jako když bejkovi ukážeš červený hadr.

                  2. SatanOkkY: Orbán není fašoun ani populista ty píčo jedna zkurvená.

                    Co tady meleš za libtardí sračky z pražské kavárny?

                    Volby jsou Vox Populi neboli hlas lidu a každý politik hlásá populární názory své cílové skupiny, která ho za to volí. Každej politiki je populista. I ten tvůj Kalousek je populista. I Pekarová je populistka pro svý ovečky. Tak tady přestań žvatlat nesmysly.

                    1. Populistom sa myslí politik, ktorý svojim ovečkám sľubuje, že im bude rozdávať darčeky aby ho pre to volili. Korumpuje ľudí ich vlastnými peniazmi. Opak populistu je politik, ktorí ľuďom otvorene povie, že sa majú starať hlavne o seba, ak sa chcú mať dobre, a on im najmä nebude v tom brániť, prípadne pripraví podmienky.

                    2. jenže to je právě ta furt omílaná kravina, ale matení a posouvání pojmů je již věc dnes běžná. Politik vstupuje do voleb s nějakým programem a sliby, lid ho kvůli tomu volí. Socan slíbí zvýšení důchodů a mezd, s tím jde do voleb, lidi ho volí, socan sliby plní, je tedy populista. Churchill vstupoval do voleb se slibem krev, pot a slzy, lid ho za to volil, tedy plnil slib. Jaký je v tomto principu rozdíl? žádný, je tedy rovněž populista. Dnes slovo populista slouží jen k dehonestaci.

                    3. Pathy:

                      Dovolim si odcitovat Pekarovou-Adamovou:
                      Vlády se nemají starat o lidi, mají se postarat o to, aby tady bylo bezpečno. To je teď velmi důležité. Myslím, že nikdo nechceme, aby šel Putin dál. Stát se má starat o to, aby se o sebe lidé co nejlépe mohli postarat sami. Nepotřebují k tomu vodit za ručičku, ale musí k tomu mít férové podmínky.

                      Je „vytvoreni ferovych podminek“ pro to, aby se „lidi mohli o sebe postarat sami“ to, ze prumysl v nejprumyslovejsi zemi Unie ma tak silene drahe energie, cimz se vysledne ceny stavaji zcela nekonkurenceschopne a firmy to tu bali? Vizte treba kolinskou Draslovku, ta tady vyrobu zcela ukoncuje a presouvaji do USA, protoze tam maji plyn ze 1/12, slovy jednu dvanactinu zdejsi ceny.

                      Ohrozuje mne tato vlada a Unie se svymi sankcemi, ktere jsou likvidacni toliko pro nas prumysl a obyvatele. Odstrihneme se od jejich energii uplne? Jaka nezamestnanost nas ceka, 10%? 20%? Budou si ti nove nezamestnani moci dovolit v zime zatopit, nebo si koupit neco na jidlo?

                      Same otazky.

                    4. Obávám se, že citovaná dáma nemá zase tolik voličů, aby byla oprávněna něco takového říkat.
                      Myslím si, že by zrovna ona, neměla říkat raději vůbec nic, i kdyby náhodou oprávněna byla.
                      Ona sama to ví, také my všichni víme, že tohle ani náhodou nejsou její vlastní slova, nebo myšlenky. To všecko vytváří nějací, trochu hůř placení Prcalové a na zakázku těch, kdo to všecko platí.
                      To ta paní ale není, ani její spolustraníci to nejsou.
                      Tvůrci tady těch sloganů, ale ani jejich zaměstnavatelé, tvůrci následné dusné atmosféry a zmatků, nikdy nebudou vypátráni, známi a potrestáni.

                    5. servisdok
                      2.6.2022 v 13:22

                      myslim, že se postarali dobře; zrovna sem si vodevřel kaufovej leták v PDFku, že sem se dlouho nedíval, co mají, tak že bych tam případně sjel a vzal nakupený pivní lahve (mají velkou nabídku a berou všecko, nejednou zmrďárny jak lídle*)

                      koukám, že i přes udaný zlevy v desítkách procent, tak letákový pečivo nebo třeba jogurty sou s bídou v jednotkovejch cenách kolem stovky za kilo

                      oproti situaci na začátku rýmičky, čili počátek roku 2020, už jsou některý ty potraviny prakticky za dvojnásobnou cenu

                      eště bude líp, nebo už je?
                      ______________
                      mimochodem poslední dobou v tom lídlu ale vopravdu už češtinu slyšet v menšině, ať mi nikdo nevykládá pohádky, že je tady ukrošskejch přivandrovalců 300 tisíc, nejsu piča – možná 300 se jich přihlásilo, dalších 300 tady už bylo a 300 je nevohlášenejch!

                      přičemž jak upozornil Pitomio u Xavera, tak prej to ta banda debilů nelustrovala vůbec nijak, takže si sem jezdili pro dáfky i opakovaně, vopravdu naprostá dáfková turistika, sjeli si pro prachy, bezplatnou zdravotní péču, roztočili to tady a po dvou tejdnech znova, pak nemá být sekyra dalších víc jak 300 miliard (i přes hyperinflační zvýšenej výběr na berních)

                    6. servisdok
                      2.6.2022 v 13:22

                      a jenom dodám, že pravděpodobně ta pětilitrová dávka pro domácí ani neprojde, protože tu sračku torpédujou jejich vlastní miniseři a půlka sněmovny, jako naprosto ichtylskou a přesložitěnou hovadinu

                      vedle toho hlavně ve sněmovně řešijou takový hrozně důležitý problémy dnešní doby, jako asi podesátý svadby pro buzeranty, a podobný

                    7. Pětilitrová dávka měla být pro koho přesně? Za české dítě, nebo už je to zase jinak?

                    8. servisdok
                      2.6.2022 v 13:5

                      jo údajně pro rodiny s děckama, přičemž to je složitý jak raketoplán, čísla střelený naprosto od boku (jako že příjem rodiny do mio ročně, jednou hrubej, jindy čistej, prase se v tom nevyzná), todle vládě vytýkají a ta samozřejmě jako obvykle nemá žádný odpovědě, snad zase neutečou :D

                    9. Jen na DPH z prodeje elektřiny a plynu vybere tento stát od lidí o 92 mld. více než v roce 2021. A to připomínám, že ceny se hlavně u elektřiny zhouply už loni.
                      Prostě platí, že daň je poplatek, který platí střední třída té spodní, aby se tato nevrhla na tu vyšší.

                    10. jk_
                      2.6.2022 v 13:05

                      zajímá tě reálná nezaměstnanost, nebo papírová? papírová do 20 %, reálná 50+

                      Draslovka a na to navázaný podniky jsou z největších zaměstnavatelů, jakmile to padne, tak to bude megaprůser. Už teď je situaca v oblasti (Kolín, KH, Čáslav) docela blbá, spousta lidí přichází i o ty mizerný práce, co tam byly, podniky a obchody zavírají.

                    11. Nedohovořil jsem, protože sepříspěvek zařadil až na kone cdiskuze a ne tam kam byl namířen, musím tedy doplnit reakci na „jk_“:
                      Ty píčo jedna tupá, jestli si myslíš, že když politik něoc řekne a pak to udělá je populista, tak mi řekni co je kurva dopiče Pekarová, která podle tvrdí něco o tom, že se stát má posttarat o nějaké podmínky aby člověk zde mohl pracovat, které se líbí 99% podnikatelů a přitom ta piča chce zavést euro a miluje EU i s emisníma povolenkama, který právě mohou za to zdražení elektrické energie a podporuje evropský trh s energiemi dražené v lispku.
                      ANo naše elektrická energie v ceně 0,16Kč/kWh prodáváme v lipsku a nakapujeme ji zpět, za 4, 8 a 10Kč/kWh a rozdil zhrábně němec za nic.
                      JDI DO PIČE S PEKAROVOU. Jdi fakt dopiče s celou pražskou kavárnou, normálně se pojebte, a bežte kurva na ural tam vaše keci jisto jiste rusové ocení. Nebo se pojebte na druhou a jdetě do francie a německa a anglie, máme chengen tak jim tam běžte zařídit tu prosperitu.

                      Kdyby ta piča Pekarová Fiala, jurečka a podboní debilové rozměli ekonomice, tak už jsme dávno vystoupili z EU a přestali tisknout nesmyslné ceny. Ať se naši vývozci klidně poserou. Zachvilku bychom byli švácarsko a němec by k nám jezdil škemrat o práci.

                    12. To je pičovina, to je je papouškování výmyslů pražské kavárny. Dřív byl antivaxer normální označení pro člověka který se nechtěl nechat očkovat nebo nechtěl očkovat svý děcko. Ale po kovidu jsou antivaxeři všichni, kteří mají jen odvahu se zeptat jak je to s tou EU, jak je to s tím plynem a jestli pojede elektřina a hend je to antivaxerská rusofilní mrdka.
                      A stejně tak si pražští libtardi vymysleli, že populista je nějaké hanebné označení pro politika co slibuje.
                      KURVA DOPIČE každej politik slibuje! Každej politik který chce být zvolen tak říká to co chce jeho cílová skupina slyšet.
                      Co takoví komunisti? Co taková čssd? Ta říká postarejte se sami o sebe my jdem mezitím krást?
                      Napsal jsi tady dobrou pičovinu ty chory kokot.
                      Promítáš si svůj názor do nějaké fráze o populismu a přitom nechápeš, že ani ten tvůj Fiala, kalousek ani Pekarová nic z toho co ty píšeš neříká. Fiala na tom má postavenou kampań: „jsme připraveni převzít stát a vést ho úspěěšně!“ To není populismus ty kretenská mrdko ?
                      Tak já ti to řeknu ještě jinak: „Kdyby přišel politik (alá Urza) a řekl: „zařiďte se podle sebe!“ Tak by valstně ihned skončil, protože v ten moment bychom žádného politika nepotřebovali, který by nás zastupoval v zastupitelské demokracii ty JEDNA TUPÁ PÍČO! Dohovořil jsem.

              2. jo, ta speciální dohoda, ty blbe, je, že tam profesionální nákupčí jdou s profesionálníma prodejcema dojednat byznis, místo aby se do toho sraly nějaký politický kurvy

                takže tudle „špeciální“ dohodu teď mají eště ai pšonci a rakušáci a dojčlandi, samí špecialisti, co?

            2. Že ho zvolili jeho schopnosti nijak nedokazuje.

          2. Ekonomicky je Maďarsko zdá se v mezích tragického průměru východní Evropy https://www.egap.cz/cs/zeme/hu. Jestli hrabe jako Babiš je otázka, že kašle na Maďary míň než Fialová pětikoala na Čechy je ale jisté.

            1. Ako píšem vyššie – Orbán ako maďar musí robiť nacionalistické kroky aby si udržal priazeň väčšiny aktívnych voličov. Ak by bolo maďarsko banda prizdisráčov ako sme my alebo vy tak by kľudne mohol robiť populizmus na štýl Fica, Babiša, Fialu či Matelka.

            2. Vďaka bohu za politikov, ktorí kašľú na ľudí. Tí opační (ľavicoví), ti najprv zlomia nohu a potom ťa presvedčia, že bez ich pomoci by si si nemohol dovoliť zaplatiť ani sádru.

      2. Už včera bylo pozdě – na tu samostatnou Moravu a Slezsko.

        1. myslíš, že by to bylo zas až tak jiné? Na Moravě je Brno, tak už taky umí dosadit do vedení města takový kriply jako je Žít Brno. Běž se podívat třeba na mendlovku nebo na masárnu, samý ukrajinský fangličky, v Olomouci to tipuji bude podobně. Snad ještě ta Ostrava, ale nevim.

          1. mimochodem… zas ten progresivismus mi přišel vhod. Musel jsem na jedné univerzitě na WC. Když jsem ho našel, pánské se opravovalo, ale byla to akutní, tak jsem šel na dámské (žádná dáma uvnitř nebyla). Kdyby mi za to někdo spílal, měl jsem připravenou odpověď, že jsem nebinární a že se zrovna cítím být ženou. Docela mě mrzelo, že si mě nikdo nevšiml. Příště to zkusím znovu, protože by mě fakt zajímala reakce dotyčného :-)

            1. Tak tohle bys za toho předchozího bolševika udělal jen jednou.
              Taky mě napadlo, jít v „klubu“ na holky, protože obecně bývaly prostě čistější.
              Vychcal jsem se, natahuju si gatě – a naráz se rozletěly dveře od kumbálu a bylo: „A hele holky, copak to tady máme?“. A to v 17 prostě nechceš :D

              1. no já to v Brně zažil naopak. V Husovicích v jedný knajpě chodila místní „dáma“ na pisoár. Zvedla sukni a zepředu „na chlapa“ se vymočila. Měla na to nějaký zvláštní chvat. Když to vidíš poprvé, nedostává se ti slov a jen koukáš v němém úžasu. Baba byla hnusná, taková typická nádražní matrace.

                1. Je mi líto že jsi takto viděl svou matku takto chcát, omlouvám se ti za to synu.

                2. treb
                  Tak se podívejte vy šašci, jak čůrají moderní ženy:
                  https://youtu.be/ukkYptv801Q

              2. a co to tam teda měly? X-D

                1. Jestli to je na mě Pavle – no nechtěj vědět, jak jsem vypadal a smrděl, když mě pustily.
                  Jako – asi tak pět stejně starých, nebo o něco starších bab prostě nedáš, pokavad jim nechceš ublížit. A my byli ještě džentlmeni, facky holky rozdávaly běžně a my je drželi taky naprosto běžně a s hrdostí. Myslím, že jsem tehdy na tom hajzlu taky nějakou chytil :D
                  Ale co horší. Tehda frčely takové štíhlé intimspreje, tuším z Maďarska to tahali, BAC se to jmenovalo. Žluté firemní tričko Moog naprosto nevypratelně zaliskané rtěnkama, tužkama a ty spreje, kamaráde, ty jsem měl nastříkaný fakt všude. Smrděl jsem jak kurvy kufr.

                  1. Jooo… picifuky BAC, za minulyho totace, pamatuju. Hromadu jsme jich nasypali do gumy od trachtoru a podpalili, ty plechovky litaly neuveritelne daleko. Myslim, ze ta znacka existuje dodnes, to je vecny, jako treba FA.

                  2. slečna servisdoka, to musel byt pohled :D

          2. Tak Žid Brno a celou tuhle politickou a neziskovkářskou košer sebranku, bychom deportovali do Osvěti..man u Kyjova, kde si budou moct u místního kravína přemítat o té své slámě. Stejně by v nové Velké moravě nebyly prachy na podobné vyžírky, fakulty sociálních pavěd apod.
            Zůstane tu zemědělka, VUT, ty se uživí. Neomarxistickou líheň aka Masarykova univerzita zrušit (dřív než jí přejmenují na Univerzitu Stěpána Bandery), možná bych ponechal nějaké obory archeologie a historie a přesunul je do Mikulčic, ať bádají o původu Velké moravy.
            :-D

            1. Tak jestli chceš obnovit Velkou Moravu, tak tam budou velký boje, kde bude hlavní město… Olomouc, Brno, Nitra, Uherské Hradiště? Pak co s Maďarama a s Rakušákama? By se to rozpadlo, než bychom začali :-)))

              1. Máme moderní dobu, vše by se řešilo přes internet. Ale svobodně, ne ve stylu digitálního koncentráku jak to zavádí Piráti.
                A jednou za rok velký poradní sněm zástupců krajů v Mikulčicích.
                Žádné limuzíny, kaviár… hezky spacák a buřty a vlakem do Lužic a pak hoďku pěšo do Mikulčic :-)))

            2. jedině denacifikace Brna.

              1. Denacifikace, de-marxizace, de-neziskovkizace, pak defenestrace a nakonec de(censored)izace.
                Pak by mělo být Brno konečně v richtigu.
                Teď je to docela augiášův chlév. Byť furt přijatelnější než Praha. To už je totál žumpa. Což je škoda, bo je to jinak krásné město v ladném oblouku Vltavy.

                1. https://www.idnes.cz/hobby/dilna/kutil-idnes-cz-mala-vodni-elektrarna.A220601_083840_hobby-dilna_bma

                  Tak tady je v následné diskusi vidět, nač kdo pomyslí, jako na první věc. My jsme prostě unikátní národ, bez prdele.
                  Toho maníka je mi líto, už teď je několikanásobně udán, jestli do té doby nebyl. Kurvapráce.

                  1. Sulini jsou vsude a nejen v Cesku. Vedle nasi firmy je obrovsky pole, ktere, mimochodem, patri nasi firme. Na to pole je vjezd na kraji, vyasfaltovany. Zemedelec, kterej to pachtuje, si tam nechal dat znacku Zakaz vjezdu s dodatkem, ze neplati pro Landwirtschaft. Protoze u nas ted probiha nejaka rekonstrukce parkoviste, tak tam nekteri kolegove vjeli, aby nasledne svoje auta nechali bokem te asfaltky, na opacnou stranu, nez je pole. Je tam proste takovej travni pruh asi pet metru a pak nasleduje strmy svah asi deset metru vysoky. Cili nic, co by zemedelce zajimalo. Nicmene nelenil a bonznul to na fizlarne, ze po te silnici se tam jezdi. I kdyz mu absolutne nikdo nezavazi a ve finale ani ta silnice neni jeho, alebrz nasi firmy. Fizlove prijeli a na ferovku rekli, at si lidi ta auta daji do prdele, protoze soused je curak. No je to problem, kolegove museli najit parkoviste asi pul kilaku daleko v jedny opusteny firme a pesky pak dojit do prace.

                    To se nelibilo jednomu kolegovi, ktery ma Rubicon. Domluvil se s majitelem, ze mu nedokurvi travnik a nahoru na tu mez, vedle te asfaltky vyjel a auto tam hrde postavil. Behem tri dnu zemedelec jel na pole strikat sracky (Bavorsko v kvetnu smrdi jak zumpa cely) a ejhle – parkujici auto. Tak nelenil a zavolal policii. Ti prijeli, z firmy vytahli majitele vozu a ten jim s usmevem predvedl, jak se tam nahoru vyskrabal, aniz by se k asfaltce priblizil. Policajti nelenili a flastr 20 Euro vymerili zemedelci za zbytecny vyjezd.

                    Docela jsem cucel.

                    1. A to nezasáhla firma jako majitel pozemků a nedomluvila se s tím zemědělcem, aby vedle té asfaltky povolil vjezd a parkování zaměstnancům firmy po dobu rekonstrukce parkingu? To by bylo přece nejjednodušší řešení pro všechny.

                    2. Firma to zkousela, se senochrupem nebyla rec. Proste je tam znacka a to se musi hlasit. Vsak uz padlo rozhodnuti, ze na konci sezony se to da nekomu jinymu.

                    3. nějak nerozumím tomu, moje pole moje pravidla. Nějakej zemědělec mi může být u piče.

        2. Já to osamostatnění Velké moravy mám docela promyšlené.

          Předně bych krom Slezska přibral celou Vysočinu, a Jižní čechy i s Dfensem :)
          -až vyženou Pičutovou tak pak i Slovensko a zakarpatsko
          -zemědělská výroba na JM a vysočině by nás mezitím uživila, plus ryby z jižních čech, víno JM a slivovice na východě, víc už nepotřebujeme
          (Babiša i s řepkou necháme pražákom)
          -dukovany si necháme rozšířit za výhodnou cenu od rusa, hezky VVER 1300, ať to pořádně frčí, a z Mohlelna budeme mít termály které nám i maďaři budou závidět
          -uhlí nám snad nějaké vykutají ostravaci, respektive bývalá politická elita kterou tam pošleme odpracovat co nakradli, ostraváci jim budou šéfovat

          -z Brna se vybuduje širokorozchodka až do Užhorodu a místo k jadranu budem jezdit paštikařit na Krym nebo do Soči.
          -protože budeme udržovat korektní vztahy s rusem, tak budeme mít plyn i ropu za pusu a k tomu kastroly z titanu a auta z prvotřídního duralu (žádný zápaďácký plechový aušus s kurvítky)

          Tím bychom základní funkce státu měli zabezpečené. Nebo jsem na něco zapomněl?

          1. Takže základní funkcó státu je zajistit plyn, ropu, kastróle a auta?

            1. pivo, ječmen, pšenici, víno, maso a sex.

              1. STatni sex? Jako, ze s nama stat vymrdava? Tak to jo. Jinak se desim, co to muze bejt…

                1. nene bude sex povině s kýmkoliv si určím. cokoliv nad patnáct let.

          2. Zapomněj jsi na to, že ti nic bez boje nedáme:-D

          3. Cementárny a štěrkovny. Tohle všechno se bude muset obehnat velkou zdí, protože do toho ráje se bude chtít připrchlit každej.

            1. Se postavi Velka moravska zed, co bude videt az z vesmiru. Cinan doda jako stavebnici.

              1. Sysop: Stačí přehradit dálnici a čecháčci se na moravu už jinudy nedostanou.

                1. A co takhle prehradit Cechy na par mistech? Pokud by cele Cechy byly moc, lze uvazovat treba hraz Suchdol-Bohnice ;D

                  https://www.abclinuxu.cz/blog/jenda/2020/3/ceska-prehrada-predstaveni-projektu

                  1. notvl to je moc X-D

            2. Myslím, že tam chybí víc a podstatnějších věcí.
              Kromě toho si dnešní mladší generace už neumějí představit třeba chleba, rozdávaný z povozu, nebo státního náklaďáku.
              Sám to samozřejmě už taky nepamatuju, ale moji rodiče ještě jo, naprosto běžně a vyprávěli o tom.
              Pekaři ke konci války prostě neměli ani benzín, ani žádné dřevo navíc – do generátoru dřevoplynu. Tak třeba tady u nás, po nějakou dobu okolo městečka samotného, do okolních dědin a v zimě, rozváželi chleba buď místní hasiči, nebo jezdily koňské potahy, pokud je někdo dal k dispozici. Jinak by ti, kdo si neupekli doma sami, nebo se neměli jak dostat, prostě měli smůlu. Kupodivu tohle jaksi minimálně fungovalo i za toho Protektorátu.

              1. však si to čecháčci vyžerou až my na jihu vypneme přívody z atomových elektráren na sever.

                1. Takovou malou demonstraci jak to bude vypadat jste měli dnes ráno v Praze.

  8. Opakuji pro nedochápavé:

    Nespadá do té samé kategorie co Merkelová. Orbán stavěl plot, když Merkelová vítala.

    Hlavní není organizovaný zločin (zatím nebylo Orbánovi nic dokázáno), ale hlavní je, jestli je neomarxista a vítá čmoudy a muslimy a chce konec Evropy a její kultury nebo nechce. Orbán nechce a dělá pro to i něco. Takže za mě je super!

    NIc jiného než postoj k migraci od Afriky a arbáků a postoj k multikulti a genderismu mě nezajímá, jestli krade nebo ne je mi u zadku. Podle mě nekrade, není mu nic soudně dokázáno, ale i kdyby, tak je mi to u zadku. Nechci konec bělochů a Evropy a její kultury. Vše ostatní je menší zlo než neomarxismus a multikulti atd… Taky Orbán vyběhl se Sorosem a genderismem na školách… Zatím. :)))

    1. Mimochodem maj Maďaři cenu benzínu 30kč za litr, dobrá regulace cen. Lepší než neoliberální sračky od našich topáků a modrých ptáků. „Volným trhem“ do hajzlu stejně jako 100% plánovanou ekonomikou, oboje jsou sračky, pravda je někde mezi. Orbám na to jde dobře, jestli ekonmoika rostě o 1% nebo 10% nebo stojí na místě je jedno oproti náhradě obyvatel, to je cca nevartná věc, nechci tu ghetta, předměstí Paříže, Malmö, Detroit (tam jsou to černoši spíš než muslimové) a tak dále. To je pro mě důležitější než jestli je daň 15 nebo 16 procent, o čemž se hádají zdejší „čecháčkové“… Ano, pro nás národovce je důležitější přežití národa jako celku, kulturně i geneticky, přibližně. Takže za mě: já Orbána volit budu, když odejdu do Maďarska, tady volím SPD nebo Trikoloru jako menší zla, i když s nima souhlasím jen částečně, jsou to moc slaboši, ale co se dá dělat, nic lepšího tu zatím náš národ dohromady nedal.

      I kecyp proti multikulti jsou lepší než nic, lepší jsou ale činy než jen kecy. Orbán něco dělá (plot, genderismus a Soros pryč ze školství, média veřejné správy v rukách vlády atd…). Pro mě je to důležitější než nějaká fikce „svobodných“ o volné ruce trhu. Stejně jako komunistická fikce.

      Zatím a někdy zase rád přijdu :)))

      1. Oprava kvůli mobilu:

        Mimochodem maj Maďaři cenu benzínu 30kč za litr, dobrá regulace cen. Lepší než neoliberální sračky od našich topáků a modrých ptáků. „Volným trhem“ do hajzlu stejně jako 100% plánovanou ekonomikou, oboje jsou sračky, pravda je někde mezi. Orbán na to jde dobře, jestli ekonomika roste o 1% nebo 10% nebo stojí na místě je jedno oproti náhradě obyvatel, to je cca NEVRATNÁ věc, nechci tu ghetta, předměstí Paříže, Malmö, Detroit (tam jsou to černoši spíš než muslimové, oboje je problematické) a tak dále. To je pro mě důležitější než jestli je daň 15 nebo 16 procent, o čemž se hádají zdejší „čecháčkové“… Ano, pro nás národovce je důležitější přežití národa jako celku, kulturně i geneticky, přibližně. To samé u Evropy jako celku nebo většiny Evropanů. Takže za mě: já Orbána volit budu, když odejdu do Maďarska, tady volím SPD nebo Trikoloru jako menší zla, i když s nima souhlasím jen částečně, jsou to moc slaboši (Trikolora má bohužel blízko k ekonomickému neoliberalismu a antivaxerství, já antivax nejsem), ale co se dá dělat, nic lepšího tu zatím náš národ dohromady nedal. Říkám, stačí nás zachránit tak kolem 30-55% max. Víc Čechů ne, z tohto jádra udělat nový a lepší národ český.

        I kecy proti multikulti jsou lepší než nic, lepší jsou ale činy než jen kecy, to je jasné. Orbán něco dělá (plot, genderismus a Soros pryč ze školství, média veřejné správy v rukách vlády atd…). Pro mě je to důležitější než nějaká fikce „svobodných“ o volné ruce trhu. Stejně jako komunistická fikce.

        Zatím a někdy zase rád přijdu :)))

        1. Si si dobre sám zo sebou pokecal?
          Maďarský forint oslabil za posledné 2,5 roka z ca. 310HUF za 1Eur na ca. 385HUF za 1Eur. No že by to bolo spôsobené posilnením Eura sa mi nezdá.
          Cena benzínu je momentálne v maďarsku dvojitá – dotovaná cena cca. 1,25Eur / Liter pre domorodcov a plná cena pre inostrancov. Kedy im do toho začne pičovať EU neviem, ale je isté že začne.

          1. ta cena je dotovaná nebo se sníženou daní? respektive se zeptám jinak… stát doplácí na 1 litr maďarského benzínu kolik, prosím pěkně?

            1. Pokud nejde o dotaci z EU (tak hloupý premiér snad není) tak potom doufám, že to případné pičování brusele, pan Orbán snadno ustojí.
              Už ustál vetřelce a pokusy neomarxistů, sestřelit mu vládu. Takže toto by měla být, po předchozí zkušenosti, snad hračka.

              1. Tak jo.
                Máte si prej připustit, že teď se Vám nebude žít líp.
                https://www.novinky.cz/podcasty/zbytecna-valka/clanek/musime-si-pripustit-ze-se-nam-ted-nebude-zit-lip-nabada-expert-40398522
                Pozor, Expert.

                1. Njn. „Nebudete vlastnit nic (ani vlastní tělo ani vlastní děti), ale budete šťastní!“

                2. Může za to krrrtek.

              2. Skôr by mohol nastať pičung ohľadne nerovnakého zaobchádzania s občanmi EU – ak sa nemýlim tak je to niekde definované, že každý si je v EU rovný….Takže teoreticky nesmieš zvýhodňovať či znevýhodňovať nikoho na základe jeho – všetci vieme čoho všetkého. Samozrejme vieme ako to naozaj je…..

            2. Typujem, že sa jedná o zníženú sadzbu dane – keďže vieme koľko je zhruba zdanenie paliva u nás či u Vás.

              1. takže nikoliv dotace. o to mi šlo. Dotace jsou, že stát z kapes daňového poplatníka přispívá na produkt jinak dražší, tedy svinstvo. Snížení daně na produkt je postup zcela opačný, tedy správný. Tak co že ten Orbán v tomto případě udělal špatně?

                1. Zle som to napésal v prvom príspevku – spojenie „dotovaná cena“ malo byť inak sformulované.
                  Orbán z pohľadu maďarského občana, ktorý potrebuje palivo pre svoju individuálnu mobilitu urobil dobrú vec. Ja som ale narážal na to, že je dosť možné že to tým maďarom zatrhne / bude chcieť zatrhnúť naša „úžasná“ EU (z akéhokoľvek dôvodu). Ak by to maďarom EU ozaj zatrhla tak by zase vyhral Orbán, ktorý by mal ďalšiu muníciu na jeho paľbu proti-EU nálad.

                  Nakoniec takéto zníženie dane na palivá by mali (aspoň dočasne) zaviesť všetky štáty, ktorých vlády sa hrdia slovami typu „pomáhame občanom, zlepšuje prostredie pre život atď.“. Samozrejme nielen zníženie tejto jednej dane.

      2. Máš nějakej nápad, jak to změnit?Kromě vyřvávání?My starší jsme zatím nepřišli na nic lepšího, než si to zařídit pro sebe v rámci toho, v čem se právě nacházíme.“Evropa je v rozkladu!“.A já syrečky tak rád.

        1. Mam nápad: já pomáhal v předvolební kampani Trikoloře a SPD. Volil jsem rozumově toho, kdo měl větší šance se tam dostat. Chtěl jsem je spojit, ale na to jsem malý pán.

          Takže já pomáhal, daroval jsem i nějaký peníze, udělal jsem co se dalo. Jen jsem nekecal. Nestačilo to.

          Takže když vy uděláte min. to samé co já, bude to lepší, bude nás víc. Ano, dá se na to jít vždy i chytřeji určitě, tak něco navrhněte, jak lépe dělat kampaň, já se snažil. Ale nejsem ve vedení těch stran.

          Teď po posledních volbách spíš odejdu za kopečky k Orbánovi či do Polska a budu v exilu a budu tam pomáhat budovat nacionální stát. A

          A sem budu posílat jen své zvědy a snažit se to tady měnit na dálku k lepšímu. Ale proč investovat do národa, jehože velká část se ani v této době neodváží jít v k volbám? (kecy, že něměli koho volit, mě neberou, vždy jsou zde min. menší zla, o dost menší zla). A zbytek volil hlavně hovad, pseudo – Orbána Babiše, který je sice lepší než 5koalice, ale jeho lidé v Europarlamentu hlasují jak největší neomarxisté a piráti a topáci. Orbán je dost jinde. O dost lepší.

          Pro druhého: neříkám že je Orbán ideál, ale je to o dost menší zlo než 99% opozice. Než neomarxisté a libtardi.

          Takže za mě, jestli krade nebo ne, jestli je daň menší či větší, je mi jedno, podle mě dělá dobře i ekonomiku, ale i kdyby ne, není to pro mě to hlavní, to je kultura a národní stát, ne sračky typu EU, multikulti, genderismus atd…. dělá co se dá. A dělá to dobře.

          Zatím a třeba se tu někdy stavím zase pod nějaký článek :)))

          1. Tak přeji hodně štěstí za kopečkama.A pošli nám pohled.Aliene.

            1. 1) nejsem alien, ale čtu ho, 2) hodně štěstí vy tady, spíš něco dělejte než přejte jiným štěstí, to bude lepší. Viz. co jsem napsal výše. Radu jsem dal. Praktickou. Tak čus :)))

              1. My si to vezmem k srdci a budeme se snažit co to půjde.Tak ahoj a Slunce v Buši!

                1. díky kámo, už balim kufry, čus autobus :))))

                  1. No, jestli to číslo ta tvým Nickem je tvůj věk, tak se ani moc nedivím tomu, co vše jsi zde vyplodil.

          2. Taky jsem chtěl aby se trikoška spojila s SPD, ale nakonec, když se podíváš na dnešní facebook trikolory tak nechápu nic. Totální otočka o 180°, naprosto nesmyslná prohlášení, naprostá kopie pirátské levičácké špíny. Takže vlastně jsem rád že se trikolora zdiskreditovala sama.
            Já volil švýcarskou demokracii aby Peková dostala nějaký prachy. Ale pochopil jsem, že když dostala sotva procento hlasů, tak to nemá cenu. Že jediné co je tu zazmrdováno, je celá česká republika. Vem si kolik lidí tu vzalo dopis a poslalo poslancům že nechcou poviné očkování a roušky. Tak přesně tolik lidí je u nás v republice co neohnou hřbet a chtějí udělat něco pro naši republiku. Ostatní jsou zmrdi, kteří tento stát pošlou do propasti dějin, kdykoliv dostanou příležitost.
            Je to v prdeli, jde to do piče, držte si klobouky. Mír už trval příliš dlouho.

          3. Ladik22, 19:10

            Polsko je fajn, bydlím na hranicích a jsem tam dost často. Jediný, ale zásadní problém jsou Poláci, ten jejich otravný nacionalismus.

            1. Proc otravny? S UAckama ted peji unisono, ze chteji konfederaci… To bude teprve prdel, az se pak budou dohadovat, kdo koho tahne ke dnu.

              1. A to máš někde z oficiálních míst, nebo je to jen další rusácká lež? A i kdyby, je to jejich věc. Je na první pohled jasné, kdo je na tom líp a kdo by na koho doplácel, nevím co by z toho pšonci měli, ale snad to vědí oni. Za sebe to vidím stejně reálně jako znovuzrození podunajské monarchie nebo osamostatnění Moravy.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017