Krtka na zbroják a na vyjímku. Občan bude mít povoleno ucpaný hajzl čistit pouze holou rukou.
(ať občan ví kde je jeho místo a jaká je jeho hodnota oproti vznešeným nadlidem z Bruselu co páchají dobro výhradně v náš prospěch)
Tímto zároveň aspiruji na hlavního poradce české vlády pro ekonomické a sociální otázky.
Alan.Cox
Takže když si z práce přinesu enzymy lipázy a proteázy – a vyčistím to dočista, tak je to ok?
Sysop
Cistidla a desinfekce na bazi peroxidu uz jsou jen na papir, tak proc to neudelat i s Krtkem. A Savo hned dalsi v poradi.
jizlivec
Já bych zakázal veškerou chemii…
Hlavně do potravin nedávat žádné ty ingredience…
A nejlíp ani sacharidy, lipidy a proteiny…
bacha, oxidan je navíc JEDOVATEJ! dyž vypiješ najednou 5 litrů, tak seš mrtvej!!!
servisdok
Myslím, že stoupající počty nádorových onemocnění potvrzují, že chemie nemá v jídle co dělat, resp. přesněji:
Je kurva zbytečné, aby nějaká potravina měla několikaletou skladovatelnost výměnou za to, že bude obsahovat gigantická množství chemie, se kterou si tělo neporadí.
Můj dědek, kovářský mistr, sice na rakovinu plic umřel taky, ale on aspoň věděl, z čeho to má.
Stokilovou horu svalů, to skolilo za necelý měsíc. Nejsilnější chlap v dědině, prostě lamželezo, co 40 roků dennodenně, deset hodin bušilo do železa, aby potom v sobotu v hospodě rovnal poškorpené sedláky.. V kovárně zůstala rozdělaná práce, jakoby si jen odskočil do protější hospody se džbánkem, aby pak při práci mohl upíjet.
Takový to byl fofr.
Dneska ani nemusíte přes 40 let dýchat zplodiny z kovářského antracitu a zvířený železno-brusný prach, nemusíte ani kouřit – a rakovinu plic dostanete taky.
Soused z ulice, nedožitých 45 roků, co nevzal do huby cigáro ani jako děcko. Žil celkem zdravě, pracoval jako stavebně-realizační dozor bývalého Energoprojektu, čili furt v pohybu a dobře zaplacený, se ženou každoročně na horách, nebo kutili něco na chalupě. Takový fofr od prvního zakašlání, jsem ještě neviděl. Další týden už dojížděl na ozářky a nějaké chemo – a třetí týden umřel, fakticky se ve spánku utopil ve vlastní tekutině v plicích..
Hroch_bahenni
servisdok 3.2.2024 v 11:15
No, jenže zrovna tyhle sračky nezakážou. Však jak do všeho cpou palmovej tuk, aspoň trošičku aby ve všem bylo. Ono nejde jen o nádory, ale taky třeba o to, kolika dětem v posledních cca 5 letech (ještě před covidem) hrabe, i když tohle může bejt i z elektroniky nebo z kombinace víc faktorů.
Vařit ze základních surovin je částečně řešení, ale je otázka, odkud je dneska třeba mouka.
Forge
servis:
Při vší úctě k tvýmu dědovi a ostatním, nebuď dramatickej a nezobecňuj něco, o čem toho moc nevíme.
Mám už dávno teorii, že rak je důsledkem psychického stresu.
A bohužel, poruchy se dědí a tím pádem to může proběhnout i u jedince, který žije v poho…je to prostě humus, který může udeřit nečekaně kdekoliv.No a pak je podle mě zásadní, jak se k tomu dotyčný postaví.
servisdok
V čem přesně zobecňuju? Že dědek věděl, z čeho to má, kdežto soused vůbec?
Forge
To si děda jenom myslel, protože to byla první věc, která ho napadla.Příčina mohla být úplně jiná.U jedný větvě od ženy taky máme kováře, který na raka zašel v pětapadesáti.
Každej o někom ví a fakt to primárně nesouvisí s chemií v jídle.
Jinak samo chemie a fyzika nás udržuje při životě:-)
a to mňáli taky kamenný uhlí, eletrický brusky apod.?
Forge
Behe:
Měli samo pouze dřevěný a pískovec na brus. Kamenné a rychlobrusky jsou moderní výdobytek.Takže z toho plyne co?
Já používám koks a stejně je v ohni cejtit síra.Dneska je moderní plyn, ale stejně to smrdí čertem.
Kdo nezkusil, neví.
Když jsem dělal mokume, tak tam se takovýma detailama nemůžeš vůbec rozptylovat, anžto jde o vteřiny.
RK
Pro zajímavost-COVID: https://www.kurzy.cz/zpravy/756544-covid-uz-tak-nezabiji-v-evrope-vcetne-ceska-presto-zacalo-umirat-nadprumerne-lidi-ve-finsku/
Míchají svým způsobem jabka a hrušky. Ale zajimavé: „„Přibližně třetina ze 40 % nadměrné úmrtnosti, kterou uvádí Eurostat, je způsobena zvýšeným počtem starších lidí ve Finsku,“ vysvětlil Koskinen.“ Pro ČR viz strom života ČSÚ (https://www.czso.cz/staticke/animgraf/cz/index.html?lang=cz).
A pak:
„Díky především proticovidovým opatřením a výrazným nadprůměrným 96% proočkováním dospělé populace Irsko mělo v době covidu nejnižší míru úmrtnosti po Novém Zélandu, Islandu a Norsku. Jenže data Eurostatu již za loňský rok ukazují naopak na značnou nadúmrtnost. Irsko ji dosud vykázalo v každém měsíci. Až na dva měsíce navíc dvoucifernou, nejvýrazněji v listopadu o 17,9 %. Otázkou tak mohou být například také možné negativní vlivy očkování, které obecně v čase různorodě vyplouvají na povrch… „
Hroch_bahenni
Můžou. Taky to může být tím, že covid probral slabý kusy. Těžko říct.
jizlivec
Na nějaké solidnější závěry je zatím ještě moc brzo…
To půjde, až se zpracují statistiky za několik pocovidových let, rozdělené aspoň podle věku úmrtí…
Prostě kdo umřel po covidu/očkování předčasně, nemůže už umřít později – a naopak…
Forge
jizlivec:
Pravda bude hodně plovoucí a relevanci bude nula.
Za toho čínskýho moru prý šli do statistik i opilci sražení tramvají, ale s pozitivním testem.Docela bych tomu tomu věřil.A reversně se teď budou hledat očkované mrtvoly.No prostě bordel.
eště, že došla, si přectav, že by nedošla, bys ju musel eště třeba vozit
jizlivec
Nějaké závěry půjdou dovodit i z prostého počtu umrlců bez rozlišení podle (udávané) příčiny…
Forge
To každopádně.Pokud si dáš práci a vyfiltruješ infarkty u mladých, nebo podobná kritéria, tak si uděláš obrázek.Tím to ale zhasne.
Pokud jsi otečkován, tak upřímnou soustrast.To zabere hodně času.
cool
Tak jak vylezli s cocotvidem hned jsem si osvěžil paměť.
Kór s tím vřískavcem hararim šwába transhumanismu, zdegenerů. https://webshare.cz/#/file/7Gb6jb4mi1/merle-robert-muzi-pod-ochranou-pdf
Ale Merle je povstalec co dával i o institucionálním a průmyslovém rasizmu tak umí vztahovou geometrii systematickyx i bez sečtělosti ve vnitřních knihách globálního prediktora Pjakina 🤓 , je schopný potencionálně rozšiřovat vesmír znalostí.
Megaselia
Tí opilci sú skôr urbánna legenda… Neviem, prečo by rozfašírovanému opilcovi robili test na covid. Do smrťáku sa uvádza bezprostredná, nie anamnestická príčina smrti. Príklad: môj svokor zomrel po dvoch ťažkých atakoch mozgovej mŕtvice na dekompenzovanú cukrovku. Tú síce spôsobila predchádzajúca ataka, bezprostredná príčina však bolo systémové zlyhanie a kolaps. Podobne pri covide – za prvé, nebol nijaký dôvod štatisticky si vylepšovať úmrtia na covid, za druhé, napr. ľudia s infarktom na JIS-kách mohli žiť ešte dlho, tak ako mnohí pred nimi, ale covid na oslabenom teréne urobil svoje (najčastejšia príčina úmrtia bol zápal pľúc – ten nevyvolá rakovina, infarkt, autohavária, ale sekundárny infekt na oslabenom teréne). Dnešné vyššie počty úmrtí by som skôr pripísal totálnemu kolapsu nevyhnutnej starostlivosti o závažné ochorenia, nepodchytené či nediagnostikované karcinómy, neliečené závažné chronické ochorenia z nedostatku postelí, či prevencie… Úmrtia po očkovaní by sa mohli pripočítať na vrub spike proteínu (toho istého ako na víruse), ktorý vyvoláva u vnímavejších tvorbu zápalov vnútornej výstelky ciev. Živý vírus s S proteínom alebo vytvorený po injekcii – výsledok je prašť ako uhoď. Ak naozaj prakticky už každý covid prekonal, tak je to vo výsledku prakticky jedno, bolo by to dotyčného aj tak dobehlo. Druhý problém by mohol byť s ochranným obalom mRNA (sfingomyelinázou) v injekcii, ktorej až polovica sa z injekcie dostala do krvného obehu (dávka obsahovala cca 40 miliárd jednotiek mRNA), a tam sa môže stretnúť s imunitnou odpoveďou – niečo ako autoimúnna reakcia, ktorej výsledok je ničenie vlastnej myelinázy, ktorá tvorí akoby „bužírku“ na povrchu nervov a chráni pred „krátkym spojením“. Je to dosť zložité, ale fakt je, že infekcia celým vírusom zanecháva, aj keď len dočasne, komplexnejšiu imunitu, ale zároveň má drastickejší dopad ako injekcia (napr. vírus je neurotropný – neskorý covid, poškodenie kognitívnych funkcií, strata alebo zmena senzorických schopností, atď.).
Pudový odpor mal niekedy aj tragikomickú dohru, tak ako v prípade Martinčana, inak komunitne veľmi a pozitívne známeho, ktorý chodil a organizoval protesty proti očkovaniu (v Martine fyzicky napádal zdravotné sestry pri očkovaní) :( https://domov.sme.sk/c/22789797/antiruskar-antivaxer-covid-umrtie-koronavirus.html
Forge
Megaselia:
Statistika věda je a má prý cenné údaje.
Údajně…
Megaselia
To je síce zaujímavé, ale ja som o niečom inom. Štatistikou sa veľmi nezaoberám. Možno od chvíle, keď som si kedysi dávno prečítal recesistický článok dvoch matematikov z Tübingenskej univerzity o priamej korelácii štatisticky významného poklesu počtu bocianov a zníženej pôrodnosti v Dojčlande :)
V ČR se loni narodilo o 10% dětí méně než v minulém roce i se započítanými ukrajinskými porody. I vrabci na střeše si o tom cvrlikají: Když není na hnízda, není kam snášet vejce. Místo podpory levného bydlení, ovšem Fiala, který sám má bytů víc a pronajímá je, raději v polovině tohoto týdne vyrazil na raut do Bruselu, a tam překvapil shromážděné novináře i politiky ještě víc než Orbán, který nevetoval 50 miliard EUR pro Ukrajinu. Fiala všechny v Bruselu zaskočil, a navrhl, aby se navíc ještě v Koreji, nebo někde v Africe, hned nakoupilo 450 tisíc střel 155mm do ukrajinských kanónů, a ještě letos se s nimi začalo střílet na Rusa. Navrhovaná fialová ukrajinská kanonáda v případě své realizace potřebuje podle letošních cen NATO za jeden granát 155mm rozpočet nejméně 54 miliard CZK. Český finanční podíl tak bude činit 1 miliardu CZK (2% celkové ceny), Slovenský 20 milionů EUR, (1% ceny). Když se podíváme o odstavec výš, víme, že z každoroční Babiš-vládní dotace na stavby bytů pro potřebné za Bartoše zmizela 1 miliarda, respektive Babiš-dotace nebyla o 1 miliardu zvýšena, aby vyrovnala fialovou drahotu a inflaci, která předtím nebyla. Kam Bartošova zmizelá miliarda z bytů pro potřebné zmizela dál, je jasné z ceny Fialovy plánované kanonády – miliarda! Zbývá tak vyřešit poslední otázky, komu má ta zmizelá miliarda nakonec vlastně namastit kapsu, a proč se Fiala v Bruselu začal najednou tak z ničeho nic zviditelňovat?
V dubnu 2023 vešlo ve známost, že Washington si v Jižní Koreji půjčil 450 000 nábojů 155mm, údajně proto, aby nimi ve svých skladech nahradil náboje, které předtím poslal na Ukrajinu. Koncem roku 2023 se ovšem provalilo, že Washington chtěl korejské půjčené náboje za 41 dní letecky přepravit na Ukrajinu, a tam je nechat vystřílet na Rusa. A že Korejci si postavili hlavu, že kanonáda nezačne, dokud se nenajde nějaký stát NATO, který si půjčené granáty od nich koupí, a pak je předá Ukrajině. A že, než se ochotný stát našel, Washingtonu došly dolary, a z kanonády sešlo.
Ve čtvrtek 1. února 2024 se ovšem v Bruselu náhle zhmotnil Fiala, a všechny hlavouny EU překvapil striktním požadavkem, okamžitě nakoupit 500 tisíc granátů 155mm, které jsou podle jeho informací hned k dispozici v Koreji, v Africe, nebo tam někde, a poslat je na Ukrajinu, aby kanonáda na Rusa mohla konečně začít. Zdá se tak být jasné, že situace je prostá – naši věrní spojenci Jižní Kimové mají hromadu vyrobených nábojů 155mm, které nepotřebují ani na zastrašování Severního Kima, a rádi je půjčili USA, aby je přepravily na Ukrajinu. Leč ještě předtím se musí najít země NATO, které podepíše, že granáty věnovala Ukrajině zadarmo. A taky se na jihokorejských účtech musí zhmotnit 2.5 miliardy dolarů jako férová cena za nepotřebné granáty zadarmo! Kimové ani Američané nejsou padlí na hlavu, aby si za kanonádu na Rusa nenechali zaplatit. Fiala ovšem rád Čechy oškube, aby pánům posloužil. Podle sdělení ostřílených bruselských diplomatů, měl Fiala svou čtvrteční aktivitou za úkol “vyčistit cestu pro nákup 450 tisíc granátů 155mm v Jižní Koreji”, protože Macron striktně prosazoval “výrobu těchto granátů pouze v Evropě”. Finanční rozdíl je přitom jasný – v případě Macronova návrhu, peníze zůstanou v Evropě, zejména ve Francii, v případě Fialova návrhu, peníze shrábnou Američané, Korejci a Japonci. https://www.michalapetr.com/map-1901-fiala-chce-letos-za-54-miliard-nakoupit-granaty-155mm-a-poslat-je-darem-na-ukrajinu-platit-je-maji-i-slovaci-co-na-to-babis/
Jihočech Honza
Fiala chce trumfnout Krejčího a Bienerta.
Sysop
Mozna jen mladej Fijala potrebuje nejakej novej grant na nejakej vyzkum a tentokrat misto Afriky ho napadla Korea.
shane
Klasickej Babiš. Sice ANO zásadně nesouhlasí s nákupem F35, ale kontrakt bude rušit jen v případě, že se dodávka v roce 2031 opozdí. Takže hubou je sice děsně proti, ale v reálu to odkejve a svým voličům to nějak okecá. A v roce 2031 už si na to samozřejmě nikdo nevzpomene a nic se rušit nebude, i kdyby dodávku posunuli na rok 2041.
Článek v idnes.cz je velmi krátký a patrně je účelově vyřezán z rozsáhlejšího rozhovoru. Celá (snad) rozhovor s Andrejem Babišem je otištěn v dnešním Právu.
Z rozhovoru vyplývá, že text smlouvy v plném znění není předsedovi nejsilnější parlamentní strany znám.
Na dotazy Karoliny Brodničkové odpovídá: – nevím, jestli můžeme od smlouvy odstoupit, když se nebude plnit
– Já jsem obchodník. Vím, co jsou obchodní smlouvy. Doufám ale, že je tam klauzule, že pokud se nebudou dodávky F-35 stíhat, půjde od toho odstoupit.
Vaše „…hubou je děsně proti… a nic se rušit nebude… pak vyznívá poněkud hloupě. Nebo víte, jaká jsou ve smlouvě ustanovení o odstoupení a znáte výši případných smluvních pokut? Já ne, ale předpokládám, že nákup F-35 bude levnější než odstoupení od smlouvy i v případě neplnění ze strany dodavatele. Ale třeba mě poučíte.
Hroch_bahenni
Předpokládám, že je to udělaný tak, aby od smlouvy nešlo odstoupit, a že s tím česká strana nejenže souhlasila, ale možná to i iniciovala.
Celý nákup F-35 ani náhodou není obchodní záležitost (a zřejmě ani takticko-technická). 5K se nijak netají tím, že to má ČR co nejvíce navázat na USA – oni tomu říkají „upevnění transatlantické vazby“. Rozhodnuto bylo okamžitě po volbách. Odborná diskuze se ani nepředstírala.
Řeči o tom, že ta letadla někomu budou slušet, jsou jen pro novináře. Argumentace tak pitomá, že by i oni zvládli lepší. IMHO záměrně pitomá, demonstrace síly – tohle podepíšeme a je nám jedno, co kdo řekne a co si myslí.
Myslím si osobně tedy že u nás je koncentrace ve sborovnách ale je tedy možné že z nenávisti a chuti vykrást rusko je tedy tam ztýranty soustřeďují přes staletí jako tady fízly. A motivaci mohou mít na krymu s hřbitovy nájezdníků celé evropy vidin drancovaní drbany a najíždí tam pindostan cizími sám z nájezdníků, to on už tak dělá že za sebe nechává bojovat mameluky.
Ale vážně máte blanické rviťýře, tak coco. :-) https://www.youtube.com/watch?v=K_vpJtAw8xQ
Mýlíte se. O tom se nerozhodlo po volbách v Praze, ale minimálně rok před volbama v Pentagonu. Či Langley.
Celý projekt Spolu a následná Pětikoalice, byl od začátku řízený CIA včetně vítězných voleb (podobně jako „Projekt Zelenský“).
Do karet jim jako vždy hrály všechny „české“ (=vlastněné němci, američany či jinými židy) média.
Dokonalá souhra.
Kdo doposud nepochopil že česká politika je komplet řízená z USA, ten by se měl polít kýblem studené vody, nechat se profackovat mokrým hadrem a párktát bouchnout hlavu o zeď, aby z ní vyhnal ty infantilní představy že tu máme nějakou zastupitelskou demokracii s nezfixlovanými volbami.
Hroch_bahenni
kaBrnak
Je docela možné, že tam to bylo naplánováno. Ale jisté to bylo až po volbách. Každý plán se může zvrtnout, a leccos se i zvrtne. Ve hře je příliš mnoho proměnných.
Alan.Cox
Který naiva si myslí, že USA a CIA to v České republice vzala do ruky až při Pětikoalici?
USA ambasáda organizovala demonstrace a rozdávala červené karty už v roce 2014. Od té doby USA ambasáda s organizováním demonstrací a politickému vměšování do České republiky nikdy nepřestala. (Dokážete si představit, že by ruská ambasáda v Praze organizovala demonstraci proti Fialovi?)
Šaškárnu „Brady nedostal medaili od Zemana“ organizovanou Židy, USA a Hermanem v roce 2016.
Celá ta akce „antiBabiš“, a Babiš jako největší nebezpečí ve vesmíru je taktéž USA.
Hroch_bahenni
Alan.Cox
Rozlišoval bych to, zda se někdo montuje, a to, zda už je rozhodnuto.
Fakt tady nemíním tvrdit, že by snahy ovlivnit českou politiku by byly v posledních letech, nejsem slepej.
Ale i když do toho někdo montuje, neznamená to, že to VŽDYCKY PŘESNĚ dopadne tak, jak chce.
Kdyby to bylo tak, jak tvrdíte, tak je už celá zeměkoule pokrytá sítí amerických základen. Místo toho se americká světová hegemonie rozpadá, i když lokálně to nevypadá. Vždycky se totiž může stát, že něco nevyjde – nedávno např. na Slovensku. Jo, tady to vyšlo, a v okamžiku, kdy to vyšlo, bylo rozhodnuto o F-35.
Alan.Cox
Hroch_bahenni: USA prostě má za cíl ovládnout (mimo jiné) Českou republiku. Dopadlo to přesně tak jak chtělo.
To, že nevyhrálo každou bitvu, na tom nic nemění. Sověti také nevyhráli každou bitvu s Hitlerem, ale Hitlera nakonec porazili.
Teď si USA svůj úspěch pojišťuje mimo jiné tím, že rozšiřuje nenávist k Rusku. A tím, že navazuje závislost na USA, a zadlužení vzhledem k USA.
Znovu říkám všem mladým, kdo chce budoucnost, utečte na Východ. Na Západě nic dobrého minimálně celé 21. století nečeká. Mladá generace ještě zažije válku, ale nebude s Ruskem, přijde od severu.
Hroch_bahenni
Alan.Cox
Alane, já se nehádám :)
Šlo mi jen o to, ROZHODNUTO je až ve chvíli, když skončí volby. Do té doby je to jen snaha. O ničem jiném můj příspěvek nebyl.
Alan.Cox
Já se nehádám. Jen tvrdím, že rozhodnuto bylo už v 80. letech 20. století. Reálně ještě dříve.
Jakmile zasijete správná semena, ona vyklíčí a udělají ovoce už sama. A když je ještě občas zalijete a pohnojíte, je to tutovka. I když se navenek zdá, že ovoce se najednou objevilo až v roce 2019.
Pred 2022 bola cena jedneho 155mm granatu okolo $2000, teraz je $8000 a stale stupa.. akosi ani tie sudruzske strategie a podobne vyplody europskych politrukov nezabrali, to bolo dristov, ako budu zbrojit a vyrabat :-) ked uz aj politruk Borrell priznal. ze tych milion kusov boli len prazdne sluby.
Nie ze by americki sudruhovia boli na tom lepsie s vyrobou municie, nikto nebude rozbiehat vyrobu a investovat, ked chochli mozu kedykolvek padnut a bude po ksefte.
kaBrnak
Jen aby jste se nedivil, kolik zbraní a munice lze vyrobit, když se ve střední evropě důchodcům seberou důchody, zruší se jakákoliv sociální agenda, přídavky na děti, když se zruší komplet školství, přestanou se opravovat silnice a infrastruktura a celý rozpočet se přesměruje na válečnou mašinerii NATO (USA).
Tak jak to udělal Kolektivní Západ na Ukrajině. Školství tam slouží jen k další přípravě kanonenfutrů a kdoplnění neonacistických batalionů. 8 let na základce ideologické nacistické masírky, a pak šup na vojenský výcvik k nacistickým batalionům. Nic jiného těm mladým stejně nezbude, v rozbrácené a ekonomicky nefunkční zemi.
Totéž udělal Kolektivní Západ v čele s anglosionisty už dříve v nacistickém německu. Všechny funkce podřízeny válečné mašinerii, pro lidi nic netřeba, stejně je všechny pošlou do masomlýnu na frontu pochcípat, včetně dětí a starců (volksturm).
A o něco podobného se pokouší u nás Fialenko s gestapákem Ropušanem. S přežitím starých a nepotřebných se nepočítá, mladí můžou pracovat dvanáctky ve zbrojovkách.
Ty jim to žereš? Ty podruhý vymlácený plevy, s mlhou okolo statku? Já teda ne.
Qitecek
Šmarjá, to ne. Jenom jsem echo kdysi považoval za trochu lepší zdroj…
Honza2130
:o)))) Ale Noku, ty vesnický primitive, ty zdláskáš všechno co dostaneš pod rypák, až se ti budou dělat boule za ušima :) Prý „já teda ne“ :o))))
servisdok
Chápu, je sobota a zasloužilí práskači mají vycházky. Tak si to užij.
Forge
servis:
Protože v rámci senilní demence se selektivně zbystřuje sluch.
S tebou to jde z kopce.
Sysop
Grammar nazi says – ‚z kopce‘ je zevnitr ven. ‚S kopce‘ je shora dolu. ;-)
Alan.Cox
Správně česky je „jde to s tebou z kopce“.
Kdyby si snad Sysop nebo někdo myslel, že čeština má jasná pravidla. O to už se Ústav pro jazyk český postaral, aby v češtině bylo ke každému pravidlu miliarda výjimek.
Jestli chcete zachránit češtinu, postavte před popravčí četu všechny v Ústavu pro jazyk český, včetně vrátných. A skoncujte to s nimi.
Sysop
Spravne cesky je oboji, nicmene, pokud prokazatelne to jde shora dolu, pak ma byt ‚s‘.i kdyz ‚z‘ je pripustne, ackoli nesmysl.
Cestina samozrejme ma v pravidlech neuveritelny bordel, nicmene se snazim ctit alespon logiku. Pravde nejpodobnejsi pak ale je, ze je v rozporu s vykladem Ustavu pro jazyk cesky ;-)
Alan.Cox
Já v těchto sporech nasírám lidi, protože se jich obvykle ptám, kdo určuje co je správná čeština. Ústav pro jazyk český to není, protože ten nemá zákonný status kodifikátora českého jazyka. To, že názory tohoto dementního spolku většina lidí bere jako zákon, je jejich problém.
Ústav pro jazyk český byl založen tím, že se Brňáci chtěli prosadit nad Pražáky. A tak spisovná čeština byla ustanovena jako jazyk okrajového moravského nářečí kolem Blatné. To prosadili Brňáci. Proto je řada koncovek moravských jako -é a -í. Nikde jinde na světě nestamovili spisovný jazyk z nářečí okrajového pohraničí, vždy to kodifikovali ze středu říše. Ale to bychom nesměli mít blby a kretény v jazykovědcích.
Mozna by si tu vyrobu mohl zapad objednat v Rusku. Maji tam vlastni suroviny, levnou eletriku, levnou pracovni silu a vzhledem k tomu, jak dokazali navysit vyrobu svoji munice, tak urcite zvladnou i vetsi zakazky.
Z finalizací jde o o prostor na prosperitu a s tím na prostředky. /// Holt dárebácky se to dělá i válečným pluhem kdy sklízí všichni „kalivodové mimo zaváděných do zániku zdebilizacemi.
Z nadpisu. —Zamyšlení o zbraních a o tom, o co skutečně jde—
Z ekonomické války co má být předstupeň horké? Pokračováním ekonomiky jinými prostředky. https://pravyprostor.net/spor-o-ceskou-energetiku-miri-k-jadru-veci/#comments
A ještě dám 200. let tradice toho co provozují mimo prý 7. hubených let bez válek zájmovci. https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886
Ten tisk si zrušte
No a copak nám to asi provozují businessmani jistě s pobídkam, no?
Tohle je z roku 2015 a na majdan na ukr přivezla s koláčky nůlandka 5. mld. holarů pravému sektoru v r.2014? To jsou ale náhodičky. https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
Tady pan kriminálista Štoček, v posledním odstavci načisto vizionář.
To bude to ticho, přestože matka i údajná přítelkyně střelce, jsou stále naživu. Včetně některých spolužáků.
Nesprávný, politicky ale kurevsky nevhodný motiv.
Už jsem to psal pod jiným článkem, tak to jen zopakuji. To, co Olga provedla, je jistě neomluvitelné a čin jako takový neobhajuji. Ale dovedu si představit, co se jí asi odehrávalo v hlavě. Tehdy jsem to chápat nemohl. Její otec s mým tátou pracovali v bance na jedné chodbě. Když jsem šel za tátou, tak mně pan Hepnar půjčil psací stroj, chválil mě, byl milý. Máma Olgy byla zubařka ve Vršovicích, kde jsme bydleli, naši k ní chodili. Prý byla k pacientům milá. Jednou jsem byl s o rok starší Olgou na bankovním táboře. Byla krásná a moc se všem klukům líbila. I já jsem jí nadbíhal. Byla však velmi odtažitá, pořád seděla někde stranou, nikdy se neusmála. Jako by byla ze všeho vystresovaná. Až po letech jsem se dozvěděl, že její rodiče měli vysoké nároky, fyzicky i psychicky ji trestali za každou známku horší než 1, její starší sestra byla naopak privilegovaná a proti Olze toho zneužívala. Tam se už od dětství rodila nenávist ke všemu a všem. Olga potřebovala pomoc, které se jí bohužel nedostalo. Olga si zasloužila trest, ale dodnes si nejsem jistý, jestli zrovna šibenici, i když by odmítla milost. Co se jí odehrávalo v hlavě si lze představit. Možná včasná pomoc by takovým hrozným následkům dokázala předejít. „Zajímali“ ji kluci i holky. I to svědčilo o její rozpolcenosti. Nebyla bisexuálka, pouze hledala někoho, kdo by ji chápal a respektoval. Domnívám se, že sex v tom hrál až druhotnou roli. Olga byla fyzicky a převážně psychicky týrána od dětství až do puberty. Strávila 2 roky v psychiatrické léčebně v Dobřanech. Z toho všeho se mohla těžko do svých 22 let vyléčit.
Zákaz palných zbrání přináší nečekané inovace:
https://echo24.cz/a/HZU5i/zpravy-svet-utok-v-londyne-azylant-napadl-ziravinou-nekolik-lidi
Mám řešení EU-style:
Krtka na zbroják a na vyjímku. Občan bude mít povoleno ucpaný hajzl čistit pouze holou rukou.
(ať občan ví kde je jeho místo a jaká je jeho hodnota oproti vznešeným nadlidem z Bruselu co páchají dobro výhradně v náš prospěch)
Tímto zároveň aspiruji na hlavního poradce české vlády pro ekonomické a sociální otázky.
Takže když si z práce přinesu enzymy lipázy a proteázy – a vyčistím to dočista, tak je to ok?
Cistidla a desinfekce na bazi peroxidu uz jsou jen na papir, tak proc to neudelat i s Krtkem. A Savo hned dalsi v poradi.
Já bych zakázal veškerou chemii…
Hlavně do potravin nedávat žádné ty ingredience…
A nejlíp ani sacharidy, lipidy a proteiny…
A vodu! Je to taky chemikálie, vzorec H2O.
bacha, oxidan je navíc JEDOVATEJ! dyž vypiješ najednou 5 litrů, tak seš mrtvej!!!
Myslím, že stoupající počty nádorových onemocnění potvrzují, že chemie nemá v jídle co dělat, resp. přesněji:
Je kurva zbytečné, aby nějaká potravina měla několikaletou skladovatelnost výměnou za to, že bude obsahovat gigantická množství chemie, se kterou si tělo neporadí.
Můj dědek, kovářský mistr, sice na rakovinu plic umřel taky, ale on aspoň věděl, z čeho to má.
Stokilovou horu svalů, to skolilo za necelý měsíc. Nejsilnější chlap v dědině, prostě lamželezo, co 40 roků dennodenně, deset hodin bušilo do železa, aby potom v sobotu v hospodě rovnal poškorpené sedláky.. V kovárně zůstala rozdělaná práce, jakoby si jen odskočil do protější hospody se džbánkem, aby pak při práci mohl upíjet.
Takový to byl fofr.
Dneska ani nemusíte přes 40 let dýchat zplodiny z kovářského antracitu a zvířený železno-brusný prach, nemusíte ani kouřit – a rakovinu plic dostanete taky.
Soused z ulice, nedožitých 45 roků, co nevzal do huby cigáro ani jako děcko. Žil celkem zdravě, pracoval jako stavebně-realizační dozor bývalého Energoprojektu, čili furt v pohybu a dobře zaplacený, se ženou každoročně na horách, nebo kutili něco na chalupě. Takový fofr od prvního zakašlání, jsem ještě neviděl. Další týden už dojížděl na ozářky a nějaké chemo – a třetí týden umřel, fakticky se ve spánku utopil ve vlastní tekutině v plicích..
servisdok 3.2.2024 v 11:15
No, jenže zrovna tyhle sračky nezakážou. Však jak do všeho cpou palmovej tuk, aspoň trošičku aby ve všem bylo. Ono nejde jen o nádory, ale taky třeba o to, kolika dětem v posledních cca 5 letech (ještě před covidem) hrabe, i když tohle může bejt i z elektroniky nebo z kombinace víc faktorů.
Vařit ze základních surovin je částečně řešení, ale je otázka, odkud je dneska třeba mouka.
servis:
Při vší úctě k tvýmu dědovi a ostatním, nebuď dramatickej a nezobecňuj něco, o čem toho moc nevíme.
Mám už dávno teorii, že rak je důsledkem psychického stresu.
A bohužel, poruchy se dědí a tím pádem to může proběhnout i u jedince, který žije v poho…je to prostě humus, který může udeřit nečekaně kdekoliv.No a pak je podle mě zásadní, jak se k tomu dotyčný postaví.
V čem přesně zobecňuju? Že dědek věděl, z čeho to má, kdežto soused vůbec?
To si děda jenom myslel, protože to byla první věc, která ho napadla.Příčina mohla být úplně jiná.U jedný větvě od ženy taky máme kováře, který na raka zašel v pětapadesáti.
Každej o někom ví a fakt to primárně nesouvisí s chemií v jídle.
Jinak samo chemie a fyzika nás udržuje při životě:-)
tak takle, kolik klasickejch kovářů se dožilo pokojnejch 80+?
Behe:
Celý generace.Akorát to v 70ti předali a pak do stovky pomáhali, co síly stačily.Ještě nějaké dotazy?
a to mňáli taky kamenný uhlí, eletrický brusky apod.?
Behe:
Měli samo pouze dřevěný a pískovec na brus. Kamenné a rychlobrusky jsou moderní výdobytek.Takže z toho plyne co?
Já používám koks a stejně je v ohni cejtit síra.Dneska je moderní plyn, ale stejně to smrdí čertem.
Kdo nezkusil, neví.
Když jsem dělal mokume, tak tam se takovýma detailama nemůžeš vůbec rozptylovat, anžto jde o vteřiny.
Pro zajímavost-COVID:
https://www.kurzy.cz/zpravy/756544-covid-uz-tak-nezabiji-v-evrope-vcetne-ceska-presto-zacalo-umirat-nadprumerne-lidi-ve-finsku/
Míchají svým způsobem jabka a hrušky. Ale zajimavé: „„Přibližně třetina ze 40 % nadměrné úmrtnosti, kterou uvádí Eurostat, je způsobena zvýšeným počtem starších lidí ve Finsku,“ vysvětlil Koskinen.“ Pro ČR viz strom života ČSÚ (https://www.czso.cz/staticke/animgraf/cz/index.html?lang=cz).
A pak:
„Díky především proticovidovým opatřením a výrazným nadprůměrným 96% proočkováním dospělé populace Irsko mělo v době covidu nejnižší míru úmrtnosti po Novém Zélandu, Islandu a Norsku. Jenže data Eurostatu již za loňský rok ukazují naopak na značnou nadúmrtnost. Irsko ji dosud vykázalo v každém měsíci. Až na dva měsíce navíc dvoucifernou, nejvýrazněji v listopadu o 17,9 %. Otázkou tak mohou být například také možné negativní vlivy očkování, které obecně v čase různorodě vyplouvají na povrch… „
Můžou. Taky to může být tím, že covid probral slabý kusy. Těžko říct.
Na nějaké solidnější závěry je zatím ještě moc brzo…
To půjde, až se zpracují statistiky za několik pocovidových let, rozdělené aspoň podle věku úmrtí…
Prostě kdo umřel po covidu/očkování předčasně, nemůže už umřít později – a naopak…
jizlivec:
Pravda bude hodně plovoucí a relevanci bude nula.
Za toho čínskýho moru prý šli do statistik i opilci sražení tramvají, ale s pozitivním testem.Docela bych tomu tomu věřil.A reversně se teď budou hledat očkované mrtvoly.No prostě bordel.
Omluva za mojí myš.Došla baterie…
eště, že došla, si přectav, že by nedošla, bys ju musel eště třeba vozit
Nějaké závěry půjdou dovodit i z prostého počtu umrlců bez rozlišení podle (udávané) příčiny…
To každopádně.Pokud si dáš práci a vyfiltruješ infarkty u mladých, nebo podobná kritéria, tak si uděláš obrázek.Tím to ale zhasne.
Pokud jsi otečkován, tak upřímnou soustrast.To zabere hodně času.
Tak jak vylezli s cocotvidem hned jsem si osvěžil paměť.
Kór s tím vřískavcem hararim šwába transhumanismu, zdegenerů.
https://webshare.cz/#/file/7Gb6jb4mi1/merle-robert-muzi-pod-ochranou-pdf
Ale Merle je povstalec co dával i o institucionálním a průmyslovém rasizmu tak umí vztahovou geometrii systematickyx i bez sečtělosti ve vnitřních knihách globálního prediktora Pjakina 🤓 , je schopný potencionálně rozšiřovat vesmír znalostí.
Tí opilci sú skôr urbánna legenda… Neviem, prečo by rozfašírovanému opilcovi robili test na covid. Do smrťáku sa uvádza bezprostredná, nie anamnestická príčina smrti. Príklad: môj svokor zomrel po dvoch ťažkých atakoch mozgovej mŕtvice na dekompenzovanú cukrovku. Tú síce spôsobila predchádzajúca ataka, bezprostredná príčina však bolo systémové zlyhanie a kolaps. Podobne pri covide – za prvé, nebol nijaký dôvod štatisticky si vylepšovať úmrtia na covid, za druhé, napr. ľudia s infarktom na JIS-kách mohli žiť ešte dlho, tak ako mnohí pred nimi, ale covid na oslabenom teréne urobil svoje (najčastejšia príčina úmrtia bol zápal pľúc – ten nevyvolá rakovina, infarkt, autohavária, ale sekundárny infekt na oslabenom teréne). Dnešné vyššie počty úmrtí by som skôr pripísal totálnemu kolapsu nevyhnutnej starostlivosti o závažné ochorenia, nepodchytené či nediagnostikované karcinómy, neliečené závažné chronické ochorenia z nedostatku postelí, či prevencie… Úmrtia po očkovaní by sa mohli pripočítať na vrub spike proteínu (toho istého ako na víruse), ktorý vyvoláva u vnímavejších tvorbu zápalov vnútornej výstelky ciev. Živý vírus s S proteínom alebo vytvorený po injekcii – výsledok je prašť ako uhoď. Ak naozaj prakticky už každý covid prekonal, tak je to vo výsledku prakticky jedno, bolo by to dotyčného aj tak dobehlo. Druhý problém by mohol byť s ochranným obalom mRNA (sfingomyelinázou) v injekcii, ktorej až polovica sa z injekcie dostala do krvného obehu (dávka obsahovala cca 40 miliárd jednotiek mRNA), a tam sa môže stretnúť s imunitnou odpoveďou – niečo ako autoimúnna reakcia, ktorej výsledok je ničenie vlastnej myelinázy, ktorá tvorí akoby „bužírku“ na povrchu nervov a chráni pred „krátkym spojením“. Je to dosť zložité, ale fakt je, že infekcia celým vírusom zanecháva, aj keď len dočasne, komplexnejšiu imunitu, ale zároveň má drastickejší dopad ako injekcia (napr. vírus je neurotropný – neskorý covid, poškodenie kognitívnych funkcií, strata alebo zmena senzorických schopností, atď.).
Pudový odpor mal niekedy aj tragikomickú dohru, tak ako v prípade Martinčana, inak komunitne veľmi a pozitívne známeho, ktorý chodil a organizoval protesty proti očkovaniu (v Martine fyzicky napádal zdravotné sestry pri očkovaní) :(
https://domov.sme.sk/c/22789797/antiruskar-antivaxer-covid-umrtie-koronavirus.html
Megaselia:
Statistika věda je a má prý cenné údaje.
Údajně…
To je síce zaujímavé, ale ja som o niečom inom. Štatistikou sa veľmi nezaoberám. Možno od chvíle, keď som si kedysi dávno prečítal recesistický článok dvoch matematikov z Tübingenskej univerzity o priamej korelácii štatisticky významného poklesu počtu bocianov a zníženej pôrodnosti v Dojčlande :)
Zdroje jsou…teda jak na co a jak pro koho
V ČR se loni narodilo o 10% dětí méně než v minulém roce i se započítanými ukrajinskými porody. I vrabci na střeše si o tom cvrlikají: Když není na hnízda, není kam snášet vejce. Místo podpory levného bydlení, ovšem Fiala, který sám má bytů víc a pronajímá je, raději v polovině tohoto týdne vyrazil na raut do Bruselu, a tam překvapil shromážděné novináře i politiky ještě víc než Orbán, který nevetoval 50 miliard EUR pro Ukrajinu. Fiala všechny v Bruselu zaskočil, a navrhl, aby se navíc ještě v Koreji, nebo někde v Africe, hned nakoupilo 450 tisíc střel 155mm do ukrajinských kanónů, a ještě letos se s nimi začalo střílet na Rusa. Navrhovaná fialová ukrajinská kanonáda v případě své realizace potřebuje podle letošních cen NATO za jeden granát 155mm rozpočet nejméně 54 miliard CZK. Český finanční podíl tak bude činit 1 miliardu CZK (2% celkové ceny), Slovenský 20 milionů EUR, (1% ceny). Když se podíváme o odstavec výš, víme, že z každoroční Babiš-vládní dotace na stavby bytů pro potřebné za Bartoše zmizela 1 miliarda, respektive Babiš-dotace nebyla o 1 miliardu zvýšena, aby vyrovnala fialovou drahotu a inflaci, která předtím nebyla. Kam Bartošova zmizelá miliarda z bytů pro potřebné zmizela dál, je jasné z ceny Fialovy plánované kanonády – miliarda! Zbývá tak vyřešit poslední otázky, komu má ta zmizelá miliarda nakonec vlastně namastit kapsu, a proč se Fiala v Bruselu začal najednou tak z ničeho nic zviditelňovat?
V dubnu 2023 vešlo ve známost, že Washington si v Jižní Koreji půjčil 450 000 nábojů 155mm, údajně proto, aby nimi ve svých skladech nahradil náboje, které předtím poslal na Ukrajinu. Koncem roku 2023 se ovšem provalilo, že Washington chtěl korejské půjčené náboje za 41 dní letecky přepravit na Ukrajinu, a tam je nechat vystřílet na Rusa. A že Korejci si postavili hlavu, že kanonáda nezačne, dokud se nenajde nějaký stát NATO, který si půjčené granáty od nich koupí, a pak je předá Ukrajině. A že, než se ochotný stát našel, Washingtonu došly dolary, a z kanonády sešlo.
Ve čtvrtek 1. února 2024 se ovšem v Bruselu náhle zhmotnil Fiala, a všechny hlavouny EU překvapil striktním požadavkem, okamžitě nakoupit 500 tisíc granátů 155mm, které jsou podle jeho informací hned k dispozici v Koreji, v Africe, nebo tam někde, a poslat je na Ukrajinu, aby kanonáda na Rusa mohla konečně začít. Zdá se tak být jasné, že situace je prostá – naši věrní spojenci Jižní Kimové mají hromadu vyrobených nábojů 155mm, které nepotřebují ani na zastrašování Severního Kima, a rádi je půjčili USA, aby je přepravily na Ukrajinu. Leč ještě předtím se musí najít země NATO, které podepíše, že granáty věnovala Ukrajině zadarmo. A taky se na jihokorejských účtech musí zhmotnit 2.5 miliardy dolarů jako férová cena za nepotřebné granáty zadarmo! Kimové ani Američané nejsou padlí na hlavu, aby si za kanonádu na Rusa nenechali zaplatit. Fiala ovšem rád Čechy oškube, aby pánům posloužil. Podle sdělení ostřílených bruselských diplomatů, měl Fiala svou čtvrteční aktivitou za úkol “vyčistit cestu pro nákup 450 tisíc granátů 155mm v Jižní Koreji”, protože Macron striktně prosazoval “výrobu těchto granátů pouze v Evropě”. Finanční rozdíl je přitom jasný – v případě Macronova návrhu, peníze zůstanou v Evropě, zejména ve Francii, v případě Fialova návrhu, peníze shrábnou Američané, Korejci a Japonci.
https://www.michalapetr.com/map-1901-fiala-chce-letos-za-54-miliard-nakoupit-granaty-155mm-a-poslat-je-darem-na-ukrajinu-platit-je-maji-i-slovaci-co-na-to-babis/
Fiala chce trumfnout Krejčího a Bienerta.
Mozna jen mladej Fijala potrebuje nejakej novej grant na nejakej vyzkum a tentokrat misto Afriky ho napadla Korea.
Klasickej Babiš. Sice ANO zásadně nesouhlasí s nákupem F35, ale kontrakt bude rušit jen v případě, že se dodávka v roce 2031 opozdí. Takže hubou je sice děsně proti, ale v reálu to odkejve a svým voličům to nějak okecá. A v roce 2031 už si na to samozřejmě nikdo nevzpomene a nic se rušit nebude, i kdyby dodávku posunuli na rok 2041.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/babis-vlada-nakup-stihacek-f-35-usa-smlouva.A240203_084316_domaci_tty
shane 3.2.2024 v 10:15
Článek v idnes.cz je velmi krátký a patrně je účelově vyřezán z rozsáhlejšího rozhovoru. Celá (snad) rozhovor s Andrejem Babišem je otištěn v dnešním Právu.
Z rozhovoru vyplývá, že text smlouvy v plném znění není předsedovi nejsilnější parlamentní strany znám.
Na dotazy Karoliny Brodničkové odpovídá:
– nevím, jestli můžeme od smlouvy odstoupit, když se nebude plnit
– Já jsem obchodník. Vím, co jsou obchodní smlouvy. Doufám ale, že je tam klauzule, že pokud se nebudou dodávky F-35 stíhat, půjde od toho odstoupit.
Vaše „…hubou je děsně proti… a nic se rušit nebude… pak vyznívá poněkud hloupě. Nebo víte, jaká jsou ve smlouvě ustanovení o odstoupení a znáte výši případných smluvních pokut? Já ne, ale předpokládám, že nákup F-35 bude levnější než odstoupení od smlouvy i v případě neplnění ze strany dodavatele. Ale třeba mě poučíte.
Předpokládám, že je to udělaný tak, aby od smlouvy nešlo odstoupit, a že s tím česká strana nejenže souhlasila, ale možná to i iniciovala.
Celý nákup F-35 ani náhodou není obchodní záležitost (a zřejmě ani takticko-technická). 5K se nijak netají tím, že to má ČR co nejvíce navázat na USA – oni tomu říkají „upevnění transatlantické vazby“. Rozhodnuto bylo okamžitě po volbách. Odborná diskuze se ani nepředstírala.
Řeči o tom, že ta letadla někomu budou slušet, jsou jen pro novináře. Argumentace tak pitomá, že by i oni zvládli lepší. IMHO záměrně pitomá, demonstrace síly – tohle podepíšeme a je nám jedno, co kdo řekne a co si myslí.
Byl tam jen samý geneticky odpad.
49:30 traktáti
https://odysee.com/@ProudNárodníHrdosti:4/2023-12-25-Pjakin:9
Myslím si osobně tedy že u nás je koncentrace ve sborovnách ale je tedy možné že z nenávisti a chuti vykrást rusko je tedy tam ztýranty soustřeďují přes staletí jako tady fízly. A motivaci mohou mít na krymu s hřbitovy nájezdníků celé evropy vidin drancovaní drbany a najíždí tam pindostan cizími sám z nájezdníků, to on už tak dělá že za sebe nechává bojovat mameluky.
Ale vážně máte blanické rviťýře, tak coco. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=K_vpJtAw8xQ
https://www.youtube.com/watch?v=U96IOn7q6fM
Mýlíte se. O tom se nerozhodlo po volbách v Praze, ale minimálně rok před volbama v Pentagonu. Či Langley.
Celý projekt Spolu a následná Pětikoalice, byl od začátku řízený CIA včetně vítězných voleb (podobně jako „Projekt Zelenský“).
Do karet jim jako vždy hrály všechny „české“ (=vlastněné němci, američany či jinými židy) média.
Dokonalá souhra.
Kdo doposud nepochopil že česká politika je komplet řízená z USA, ten by se měl polít kýblem studené vody, nechat se profackovat mokrým hadrem a párktát bouchnout hlavu o zeď, aby z ní vyhnal ty infantilní představy že tu máme nějakou zastupitelskou demokracii s nezfixlovanými volbami.
kaBrnak
Je docela možné, že tam to bylo naplánováno. Ale jisté to bylo až po volbách. Každý plán se může zvrtnout, a leccos se i zvrtne. Ve hře je příliš mnoho proměnných.
Který naiva si myslí, že USA a CIA to v České republice vzala do ruky až při Pětikoalici?
USA ambasáda organizovala demonstrace a rozdávala červené karty už v roce 2014. Od té doby USA ambasáda s organizováním demonstrací a politickému vměšování do České republiky nikdy nepřestala. (Dokážete si představit, že by ruská ambasáda v Praze organizovala demonstraci proti Fialovi?)
Šaškárnu „Brady nedostal medaili od Zemana“ organizovanou Židy, USA a Hermanem v roce 2016.
Celá ta akce „antiBabiš“, a Babiš jako největší nebezpečí ve vesmíru je taktéž USA.
Alan.Cox
Rozlišoval bych to, zda se někdo montuje, a to, zda už je rozhodnuto.
Fakt tady nemíním tvrdit, že by snahy ovlivnit českou politiku by byly v posledních letech, nejsem slepej.
Ale i když do toho někdo montuje, neznamená to, že to VŽDYCKY PŘESNĚ dopadne tak, jak chce.
Kdyby to bylo tak, jak tvrdíte, tak je už celá zeměkoule pokrytá sítí amerických základen. Místo toho se americká světová hegemonie rozpadá, i když lokálně to nevypadá. Vždycky se totiž může stát, že něco nevyjde – nedávno např. na Slovensku. Jo, tady to vyšlo, a v okamžiku, kdy to vyšlo, bylo rozhodnuto o F-35.
Hroch_bahenni: USA prostě má za cíl ovládnout (mimo jiné) Českou republiku. Dopadlo to přesně tak jak chtělo.
To, že nevyhrálo každou bitvu, na tom nic nemění. Sověti také nevyhráli každou bitvu s Hitlerem, ale Hitlera nakonec porazili.
Teď si USA svůj úspěch pojišťuje mimo jiné tím, že rozšiřuje nenávist k Rusku. A tím, že navazuje závislost na USA, a zadlužení vzhledem k USA.
Znovu říkám všem mladým, kdo chce budoucnost, utečte na Východ. Na Západě nic dobrého minimálně celé 21. století nečeká. Mladá generace ještě zažije válku, ale nebude s Ruskem, přijde od severu.
Alan.Cox
Alane, já se nehádám :)
Šlo mi jen o to, ROZHODNUTO je až ve chvíli, když skončí volby. Do té doby je to jen snaha. O ničem jiném můj příspěvek nebyl.
Já se nehádám. Jen tvrdím, že rozhodnuto bylo už v 80. letech 20. století. Reálně ještě dříve.
Jakmile zasijete správná semena, ona vyklíčí a udělají ovoce už sama. A když je ještě občas zalijete a pohnojíte, je to tutovka. I když se navenek zdá, že ovoce se najednou objevilo až v roce 2019.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/evropska-unie-cesko-ministr-lipavsky-zbrane-kupovat-mimo-eu.A240203_111135_domaci_sdlk
Na hlavě rohy z hvězdiček…
:OD
Pred 2022 bola cena jedneho 155mm granatu okolo $2000, teraz je $8000 a stale stupa.. akosi ani tie sudruzske strategie a podobne vyplody europskych politrukov nezabrali, to bolo dristov, ako budu zbrojit a vyrabat :-) ked uz aj politruk Borrell priznal. ze tych milion kusov boli len prazdne sluby.
Nie ze by americki sudruhovia boli na tom lepsie s vyrobou municie, nikto nebude rozbiehat vyrobu a investovat, ked chochli mozu kedykolvek padnut a bude po ksefte.
Jen aby jste se nedivil, kolik zbraní a munice lze vyrobit, když se ve střední evropě důchodcům seberou důchody, zruší se jakákoliv sociální agenda, přídavky na děti, když se zruší komplet školství, přestanou se opravovat silnice a infrastruktura a celý rozpočet se přesměruje na válečnou mašinerii NATO (USA).
Tak jak to udělal Kolektivní Západ na Ukrajině. Školství tam slouží jen k další přípravě kanonenfutrů a kdoplnění neonacistických batalionů. 8 let na základce ideologické nacistické masírky, a pak šup na vojenský výcvik k nacistickým batalionům. Nic jiného těm mladým stejně nezbude, v rozbrácené a ekonomicky nefunkční zemi.
Totéž udělal Kolektivní Západ v čele s anglosionisty už dříve v nacistickém německu. Všechny funkce podřízeny válečné mašinerii, pro lidi nic netřeba, stejně je všechny pošlou do masomlýnu na frontu pochcípat, včetně dětí a starců (volksturm).
A o něco podobného se pokouší u nás Fialenko s gestapákem Ropušanem. S přežitím starých a nepotřebných se nepočítá, mladí můžou pracovat dvanáctky ve zbrojovkách.
Jak prosté milý watsone. S inkluzkami zdebilizace, směrnicemi. Skousli i Šefčíka mozkomoři, digitalizace roboti. 💩💩💩💩,jako obvykle 😎
https://www.youtube.com/watch?v=BshxCIjNEjY
👍👍👍 🤮
https://pi-alpha.org/tmp/P24_Votes_202401.png
Proč je takové ticho okolo FF? Proč „média“ mlčí o nejmasovější vraždě v poválečných dějinách ČR?
Všichni tihle shiftové jsou teď za pitomce, všichni do jednoho. Ani jeden se neptá.
Psyops a snad to dal rajchl ale bez záruky, víc jich jen zírá.
servisdok:
„… ticho…“
– – –
Protože je toho mnoho tajného, aby se nejitřila veřejnost v tak těžké době – a české úřady přece potřebují klid na práci…
:OD
Tady máš něco na chuť, včetně automatickejch zbraní a hromad munice:
https://echo24.cz/a/HsqqY/zpravy-domov-jsou-to-policiste-maji-to-v-sobe-police-komentuje-dopis-britskeho-kolegy
Ty jim to žereš? Ty podruhý vymlácený plevy, s mlhou okolo statku? Já teda ne.
Šmarjá, to ne. Jenom jsem echo kdysi považoval za trochu lepší zdroj…
:o)))) Ale Noku, ty vesnický primitive, ty zdláskáš všechno co dostaneš pod rypák, až se ti budou dělat boule za ušima :) Prý „já teda ne“ :o))))
Chápu, je sobota a zasloužilí práskači mají vycházky. Tak si to užij.
servis:
Protože v rámci senilní demence se selektivně zbystřuje sluch.
S tebou to jde z kopce.
Grammar nazi says – ‚z kopce‘ je zevnitr ven. ‚S kopce‘ je shora dolu. ;-)
Správně česky je „jde to s tebou z kopce“.
Kdyby si snad Sysop nebo někdo myslel, že čeština má jasná pravidla. O to už se Ústav pro jazyk český postaral, aby v češtině bylo ke každému pravidlu miliarda výjimek.
Jestli chcete zachránit češtinu, postavte před popravčí četu všechny v Ústavu pro jazyk český, včetně vrátných. A skoncujte to s nimi.
Spravne cesky je oboji, nicmene, pokud prokazatelne to jde shora dolu, pak ma byt ‚s‘.i kdyz ‚z‘ je pripustne, ackoli nesmysl.
Cestina samozrejme ma v pravidlech neuveritelny bordel, nicmene se snazim ctit alespon logiku. Pravde nejpodobnejsi pak ale je, ze je v rozporu s vykladem Ustavu pro jazyk cesky ;-)
Já v těchto sporech nasírám lidi, protože se jich obvykle ptám, kdo určuje co je správná čeština. Ústav pro jazyk český to není, protože ten nemá zákonný status kodifikátora českého jazyka. To, že názory tohoto dementního spolku většina lidí bere jako zákon, je jejich problém.
Ústav pro jazyk český byl založen tím, že se Brňáci chtěli prosadit nad Pražáky. A tak spisovná čeština byla ustanovena jako jazyk okrajového moravského nářečí kolem Blatné. To prosadili Brňáci. Proto je řada koncovek moravských jako -é a -í. Nikde jinde na světě nestamovili spisovný jazyk z nářečí okrajového pohraničí, vždy to kodifikovali ze středu říše. Ale to bychom nesměli mít blby a kretény v jazykovědcích.
Před časem musel excesy Ústavu pro jazyk český zastavit, protože už to přeháněli. (https://cs.wikipedia.org/wiki/Pilip%C5%AFv_dodatek)
to sou vobyčejný stupidní tříštivo-trhavý granata? naprosto neuvěřitelný, na východe to dělají pod (ekvivalent) 500 babek, ne?
Teď jsem to vočuchal.
https://www.michalapetr.com/map-1901-fiala-chce-letos-za-54-miliard-nakoupit-granaty-155mm-a-poslat-je-darem-na-ukrajinu-platit-je-maji-i-slovaci-co-na-to-babis/
Mozna by si tu vyrobu mohl zapad objednat v Rusku. Maji tam vlastni suroviny, levnou eletriku, levnou pracovni silu a vzhledem k tomu, jak dokazali navysit vyrobu svoji munice, tak urcite zvladnou i vetsi zakazky.
To by ale nevydělalo USA.
šak to prodávajou za metry černozemě, ne?
Proč? USA to koupěj, přirazej 200 %, prodaj to do Evropy a ta to daruje* Ukrajině. Nějakej problém?
* Teda pardon – půjčí. Protihodnotou dostane práva na poválečnou rekonstrukci Krymu a Donbasu.
V tom případě by to bylo v nejlepším pořádku.
Kdyz to jde s ruskym plynem, hlinikem, titanem,… proc by to nemelo jit s granatama, ze.
Hokaidó, palba :-)
https://www.youtube.com/watch?v=xXGWSdUraeo
Epizodka z multikulturního světa:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-utocnik-v-parizi-zranil-tri-lidi-podle-policie-trpel-psychickymi-problemy-245068
Bojové kladivo… Nebyl on to trpaslík?
Z finalizací jde o o prostor na prosperitu a s tím na prostředky. /// Holt dárebácky se to dělá i válečným pluhem kdy sklízí všichni „kalivodové mimo zaváděných do zániku zdebilizacemi.
Z nadpisu. —Zamyšlení o zbraních a o tom, o co skutečně jde—
Z ekonomické války co má být předstupeň horké? Pokračováním ekonomiky jinými prostředky.
https://pravyprostor.net/spor-o-ceskou-energetiku-miri-k-jadru-veci/#comments
A ještě dám 200. let tradice toho co provozují mimo prý 7. hubených let bez válek zájmovci.
https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886
Ten tisk si zrušte
No a copak nám to asi provozují businessmani jistě s pobídkam, no?
Tohle je z roku 2015 a na majdan na ukr přivezla s koláčky nůlandka 5. mld. holarů pravému sektoru v r.2014? To jsou ale náhodičky.
https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
https://t.me/tvsalingrad/10415
Jako na zavolanou. 🙋♂️ 😊 👍
https://pravyprostor.net/jeden-parazit-staci-drahousku/
Zajímavé:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-odliv-elitnich-policistu-pokracuje-40459499
Když chce politickou policii rozprášit Fico, tak je oheň na střeše. Když to dělá méně humpolácky ta „správná“ vláda, tak je ticho. Co mi to jen připomíná…
Tady pan kriminálista Štoček, v posledním odstavci načisto vizionář.
To bude to ticho, přestože matka i údajná přítelkyně střelce, jsou stále naživu. Včetně některých spolužáků.
Nesprávný, politicky ale kurevsky nevhodný motiv.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-kriminalista-stocek-hepnarova-byla-nenavistnik-takovou-osobu-potkate-i-v-metru-40437023
Tvůj oblíbenec zhudebnil i to:
https://www.youtube.com/watch?v=9EnKuxMXV6w&ab_channel=Vr%C3%A1%C5%A5aHo%C5%A1ek
Myslíte, že jde o hoax…?
————-
Jiří Červenka
Před 6 měsíci
Už jsem to psal pod jiným článkem, tak to jen zopakuji. To, co Olga provedla, je jistě neomluvitelné a čin jako takový neobhajuji. Ale dovedu si představit, co se jí asi odehrávalo v hlavě. Tehdy jsem to chápat nemohl. Její otec s mým tátou pracovali v bance na jedné chodbě. Když jsem šel za tátou, tak mně pan Hepnar půjčil psací stroj, chválil mě, byl milý. Máma Olgy byla zubařka ve Vršovicích, kde jsme bydleli, naši k ní chodili. Prý byla k pacientům milá. Jednou jsem byl s o rok starší Olgou na bankovním táboře. Byla krásná a moc se všem klukům líbila. I já jsem jí nadbíhal. Byla však velmi odtažitá, pořád seděla někde stranou, nikdy se neusmála. Jako by byla ze všeho vystresovaná. Až po letech jsem se dozvěděl, že její rodiče měli vysoké nároky, fyzicky i psychicky ji trestali za každou známku horší než 1, její starší sestra byla naopak privilegovaná a proti Olze toho zneužívala. Tam se už od dětství rodila nenávist ke všemu a všem. Olga potřebovala pomoc, které se jí bohužel nedostalo. Olga si zasloužila trest, ale dodnes si nejsem jistý, jestli zrovna šibenici, i když by odmítla milost. Co se jí odehrávalo v hlavě si lze představit. Možná včasná pomoc by takovým hrozným následkům dokázala předejít. „Zajímali“ ji kluci i holky. I to svědčilo o její rozpolcenosti. Nebyla bisexuálka, pouze hledala někoho, kdo by ji chápal a respektoval. Domnívám se, že sex v tom hrál až druhotnou roli. Olga byla fyzicky a převážně psychicky týrána od dětství až do puberty. Strávila 2 roky v psychiatrické léčebně v Dobřanech. Z toho všeho se mohla těžko do svých 22 let vyléčit.
=================