Soudruh generál nemá chaos rád - zpět na článek

Počet komentářů: 2 036

  1. Na Babisa je kurz 6,9 a na Pavka 1,09. Takže už je asi rozhodnuté.

    1. asi jak v posledních dvou co :D

      1. Před prvním kolem klesal kurz na Pavlovo vítězství celkem plynule.
        Začal na 1:7, já vsadil za 1:1,7, a teď už to vypadá celkem jednoznačně.

        Babiš měl odstoupit z volby ve chvíli, kdy oznámil ten náboj v dopisu. To by bylo panečku tóčo. Místo toho vyzval k odstoupení Pavla. Že by Prchal přestal fungovat?

        1. Ne, to je reflex. Žádný psychopat se nikdy nevzdá naděje, že by mohl získat moc, bez ohledu na to, jak by jeho odstoupení/ústup bylo takticky výhodné pro agendu, kterou údajně navenek zastává.

          1. na tygrovi se nesesedá, z tygra se padá. kdo sesedne z tygra, ten se vystavuje riziku, že ho tygr sežere. a to bez ohledu na to, jestli jeden skutečně sedí na tygrovi, nebo si to jen myslí.

  2. https://aeronet.news/video-pred-bundestagem-uz-vam-stoji-dva-ruske-tanky-a-vy-chcete-znovu-posilat-ty-nemecke-proti-rusku-na-ukrajinu-poslanec-afd-ceskeho-puvodu-petr-bystron-vyvolal-poprask-v-bundestagu/

    “USA vítězí ve válce na Ukrajině”. USA vítězí geopoliticky: rozšířily svou zónu vlivu až k ruským hranicím. A vítězí také ekonomicky: těží ze sankcí a z dodávek zbraní. Věděli jste to? Američané pronajímají zbraně Ukrajině. Ale Ukrajina je na mizině, nemá peníze. A co pak dělají Američané?

    Deník Financial Times to zjistil: Vyvíjejí tlak na EU, aby Ukrajině zaplatila! Netlačí však pouze na EU, aby zaplatila, ale chtějí, abychom jim peníze dali, místo abychom jim je půjčili! A chtějí, aby se tak stalo automaticky, pokud možno v měsíčních splátkách. A celá věc by měla být zakryta a utajena! Proto se fond, z něhož EU tyto peníze na armádu vyplácí – podržte se – jmenuje Mírový nástroj. A největší lež nám kancléř sdělil, když 100 miliard eur na nové americké nákupy zbraní v Německu označila za “zvláštní aktiva”.

    1. Ruská armáda dodnes drží ve skladech na Sibiři více než 10 000 sovětských tanků, plně analogových bojových mašin, které jsou odolné proti EMP, neobsahují žádnou zranitelnou elektroniku, nelze usmažit jejich čipy, protože žádné nemají.

      To samé platí o ruských náklaďácích, obrněných transportérech a o další výzbroji. Původní sovětská doktrína “Zvezda” počítala s tím, že západní nepřítel bude nejprve vyvodíkován, tedy jaderně neutralizován a po opadnutí nejvyšší radiace vtrhnou do radiačního prostoru sovětská vojska v tancích a obsadí zamořené území bez jakéhokoli odporu.

      (toliko k té zastaralé ruské technice které se všichni dnes vysmívají)

      1. A tohle je obzvlášť vtipné:

        Ukrajince v Polsku nepůjde mobilizovat jinak než s jejich dobrovolným souhlasem, mají totiž azylovou ochranu a nelze je mobilizovat násilně.

        Všem je přitom jasné, že Ukrajina už dávno nepotřebuje jen zbraně, ale hlavně vojáky. Chybí lidé do zákopů a do frontových linií. A tohle je daleko větší problém pro NATO než zbraně. Proto se začnou hledat cesty, jak mobilizovat uprchlé Ukrajince v EU, ale to bude po právní stránce extrémně těžké.

        Protože Ukrajince se statusem azylantů nepůjde mobilizovat, tedy ne bez jejich souhlasu a bez odejmutí statutu azylanta. Na to již upozornili ústavní právníci v Polsku, že výrok generála Waldemara Skrzypczaka o možnosti mobilizovat ukrajinské uprchlíky v Polsku je po právní stránce možný jen s jejich výslovným souhlasem. Bylo by to možné jen po odebrání azylů těm Ukrajincům, kteří spadají na Ukrajině do mobilizační povinnosti, ale k tomu by se v Polsku musel změnit azylový zákon.

        Takže v reálu je mnohem snažší dostat do dobytčáku na frontu čecha ,co tu má trvalé bydliště a nemovitost, než uprchlé ukrajinské oligarchy a mafiány v jejich luxusních BMW, co tu mají status uprchlíka.

        1. Výborně, znovu mobilizace Čechů. Takže pokud nadále tvrdíš, že mobilizace Čechů na Ukrajinu hrozí, potom do kolika měsíců a o kolik se o to vsadíš?

          1. @JM
            Mobilizace započne 28.1. za rozbřesku
            Nejdřív všichni vězni a nezaměstnaní, později pak majitelé zbrojních pasů, potažmo zbraní, pak ti co absolvovali ZVS do 65 let věku a ve finále ten zbytek. Do jara jsme ve Vladivostoku, po trase obnovíme všechny památníky legionářům Běločechům!
            Zastupujícím protektorem ve Vladivostoku bude jmenován záložní generál Tomio, aby případně s Japonci domluvil taktický ústup.
            Nějaké doplňujíci otázky?

          2. To je i možná otázkou na neopomíjení ale každopádně prý ze třiceti dní to zkrátili na 3. dny od lejstra nástupu a už jedete s bataliónem. Jinak kdesi jsem zahlídl že odvodová povinnost je i pro nevojáky odpírající vojenskou službu, což prý můžete ale podle tam jeho výkladu se můžete objevit v civilním sektoru zdravotníků v první línii bojů beze zbraní uprostřed orby válečným pluhem. Ale nejsem odborník na výklady. Takže modrá třeba i báj báj.

  3. pro odlehčení – nedávno tu někdo psal, že by se prase mělo řezníkovi snažit prokousnout botu, v rámci zachování cti, udržení tváře a podobně. Tak jednomu se to povedlo:
    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-prase-na-jatkach-v-hongkongu-zabilo-reznika-40420729

    1. Prase je dost nebezpečný zvíře. Z domácích zvířat má asi největší bodycount a ani lov divočáků nebýval zrovna bez rizika. Dnes se to střílí z posedů, ale v kontaktnějších dobách šlo o kejhák.

      1. je to ótéčko, ale historicky největší počet mrtvých lidí*) má tur domácí (přimáčknutí krávou nebo nabrání na rohy bejkem). prase domácí má čestné druhé místo, a to většinou ve variantě špatně zavřené dveře a dítě sežrané z kolíbky.
        aktuálně drží medailovou pozici srnka (dopravní nehody) následovaná čoklem.

        *) do poloviny 20. století, evropa a doby míru.

        1. Nejen z kolíbky. I opilce a vůbec každýho, kdo se nemůže bránit nebo utýct. Ve středověku bylo ohlodání prasetem vcelku běžný způsob násilné smrti i ve městech. Potulovaly se tam volně po ulicích.

          1. ve středověku možná, temný středověk ovšem skončil někdy před pěti stoletími (záleží, jakou událost si jako konec středověku definujeme, jestli cařihrad, ameriku, knihtisk nebo něco jiného). v tom temném středověku ale žilo ve městech zanedbatelné procento obyvatelstva, a to vesnické žilo v pro nás nepředstavitelných podmínkách v chatrčích bez dveří s ohněm uprostřed.

            já měl na mysli nějaký ten novověk před průmyslovou revolucí, dejme tomu od josefa po františka josefa. cojávím, jestli gró dvounohých hominidů v součtu po dva miliony let nesežral třeba ausgerechnet šavlozubej tygr?

            1. ty seš taky chatrč bez dveří ty kokso, to už přece byly celkem jakýs-takýs dřevěný chalupy

              1. neserte mě nebo půjdete do chlívku :)
                jakési dřevěný chalupy byly až ke konci středověku, dříve to byly většinově na venkově nějaký vlaštovčí hnízdo, vypletený proutí vymazaný hlínou, a společné pro několik rodin i s dobytkem. středověk nebyly žádné roztomilé roubenky pod kokořínem citlivě zrekonstruovaný lufťákama, to bylo bláto a bída. ostatně stačí vzít jakékoli album starých fotografií, kde se nefotil zámek nebo kostel. stačí se podívat třeba do letem českým světem (1898) na některé slovenské vesnice.

                1. roubenky snad byly neco jinýho? křivý trámy naskládaný na sebe vymazaný blatem, akorát natřený zvenku vápnem, aby to tolik neoplachoval déšť

                2. @ lukas

                  to byl fakt středověk, fotografie na filme… a ty internete taky stály za prd, holý dráty a wifina byla jen na zámku

                  1. wifina byla jen na zámku
                    a furt se tomu muselo dávat zrní a eště to všude sralo

                    1. A ještě k tomu byl svět jenom černobílej. Barvy vznikly až pozdějc. Se koukni na starý fotky

                    2. @ shane

                      proto je pořád tolik barvoslepých lidí… globálně se lidský DNA remasterovalo na barvu až po 1.světový válce… a tehdy neměli tak doladěný CRISPR technologie

            2. Proč by proboha lidi žili v polozemnicích bez dveří? Ještě dodejte, že na sobě měli úbory z hrubě spíchnutých kůží, které jejich ženy po večerech u ohně žvýkaly, a dorozumívali se neartikulovanými skřeky.

            3. A kdy jindy u nás bylo období nazývané průmyslovou revolucí, než v době od Josefa II do FJ?

          2. Hodně lidí také údajně umíralo na pokopání/ušlapání koněm. Někde jsem kdysi četl, že údajně v přepočtu na počet koní dokonce více, než je dnes obětí dopravních nehod aut.

        2. Lukas B. – Jo jo, chtěl sem napsat, že je to hlavně bejk nebo kráva. U krávy je to jen tou vahou a tupostí, kdy tě prostě rozmačká. U bejka je to daný jeho vrozenou agresivitou, která je dost velká.

  4. Skoro jsem zapomnel,ze Putin byl taky rozvedka mozna SE s Generalem I potkali na nejakym skoleni. Vidim,ze lide stimto backgroundem maj vudcovsky potencial.
    Nevim,kterej z tech 2(kandidaty) ma horsi rypak jestli vychcanej agrokomous nebo hodnej deda mraz. Vubec bych SE nedivil kdyby jezdil Kamazem o Vanocich s logem kofoly a jeho xicht stejne jak to Dela Coca-Cola SE santem…

    1. Jako že čs. armáda školila vojskové průzkumníky společné se zahraničními rezidenty KGB, jo? V roce 1991? Tyjo, půl jedný a už jste na káry, hustý.

      1. podotek – 23.1.2023 v 12:45

        No pokud se nepletu, on byl v tom kurzu již od roku 1987-8, takže tam nebyl jen za Československo, ale za Varšavskou smlouvu. Takže by se o tom dalo alespoň přemýšlet. Tím jsem nemyslel to co psal
        IS250-3GR-FSE, že se tam mohl setkat s Putinem, to je blbost, protože ten dělal rezidenta v NDR, ale že by mohlo existovat někde nějaké písmo o schválení jmenovaného do kurzu o tom by se dalo diskutovat.

        1. „že se tam mohl setkat s Putinem, to je blbost“ – děkuji.

  5. Jinak chudak rodina si koupila Forda v Autoesa a hned SE posral. Nevim kdo ma bejt na vine Ford za to co vyrabi, Autoesa za to, ze prodava Ford nebo rodina za to,ze Ford koupila..Ford=cernej Petr

    1. IS250-3GR-FSE: s ohledem na to, že Ford znamená „Fix Or Repair Daily“ nechápu, na co si rodinka stěžuje, protože auto se chová přesně podle přání.

      1. Nejhorší auta jsou přece na F: Ford, Fiat a fšecky francouzský.

        Měl jsem ojetého Forda, nasypal do něj celkem dost peněz a pak jsem ho prodal… a on do dnes jezdí, už 8 let. Je to držák, asi jsem si ho měl nechat.

        1. Nerad bych to zakřiknul, ale u nás ve familii zatím s fordama spokojenost. Máti mívala starou Fiestu(mam za to že tu dvojkovou…to dokavad neshnilo, bylo nezničitelný. 1.1. benál). Já mám FOFO 2008 a kdyby to neřvalo kvůli pásu, bylo by to dokonalý. Plzeň – Briancon, nebo v létě burgundsko bez problémů, vyleztu a můžu jít tancovat.
          Otec C MAXe 2015 a taky super auto. Vyloženě takový důchodcovský :D Opravy zatím(klepám to na dřevo)jen zcela běžný věci, jako jsem řešil i u jinejch aut. Olej, benzín, čauky.

          1. Moje současné japonské auto taky řvalo kvůli pásu. Už neřve, odpojil jsem konektor (a kdyby to nešlo, tak bych vzal štípačky).

          2. Brat mal B-Maxa od Fordu. Raz za pol roka to hlásilo zasratý DPF filter. Trebalo to zresetovať a trochu prebehnúť. Ako nijak veľká chyba, ale otravnáááááááááááááááááááááááá

    2. nende vo žádné forde, ale prostě vo to, že to bylo (asi dost stylem jízdy) uježděný xmrti a hned dvojka z velké pětky (vstřiky/čerpadlo, turbo, dvouhmota, DPF) fpíči a cená origo dílů převyšující cenu celé ojetiny

      samozřejmě nigdo soudnej todle neřeší takle, turbo se zrepasuje za bůra a DPFko se adekvátně pořeší, i v ŘJ, aby to nedělalo bordel, ale jistě, takovádle turbopast na koloušky, kdy je paměť vymazaná eště před prodejem a spolíhá se, že to kravit nebude…očividně i ve 2022 stále funguje

    3. Som si to video pustil. Tento nešťastný pár šetril spoločnými silami ROK na to auto a ešte si aj museli 45000 Czk požičať aby si to auto mohli dovoliť. Auto stálo 91200Czk a bola k nemu „ročná záruka na všetko“ podľa slov kupujúceho. Takže táto dvojica bola schopná našetriť 46200 Czk za rok (12 mesiacov) čo im dáva 3850 Czk za mesiac úspor odložených na auto. Ak by aj danú „pôžičku“ splácali opäť rok a bezúročne tak by museli posielať mesačne 3750 Czk veriteľovi. Takže podľa ich úsporného plánu z pred roka budú mesačne 100Czk v pluse. Takže je jasné, že aj len výmena motorčeka ostrekovača predných okien bude pre nich investícia takmer likvidačná.
      A takýto „myslitelia“ si kúpia vylietaný dieselový kombík s 3 000 000 rokov na odometri (ok malo len 231 500km)………………….To nem môže dopadnúť dobre. A ak si k tomu prirátame zmrdské praktiky autobazárov (a hlavne tých veľkých) tak máme hneď námet do nejakej srdcervúcej televíznej šou. Nehovoriac o tom, že pán kupujúci je odborník na autá. To sa pozná z jeho argumentácie:“Prodejce nám řekl,……“; „Prodejce nás ujistil, že …….“; „Auto bylo př prodeji krásne vyčišťený, vypulírovaný……“

  6. „Za dané situace už nezbyla jiná alternativa, než nesouhlasit a dát ten nesouhlas najevo, tedy odevzdat demonstrativně neplatný hlas.“

    Dfensi, kdybys třeba napsal „místo k volbám jet lyžovat apod.“, tak fajn, ale není zbytečnější gesto než hodit neplatný hlas do urny. To už by větší smysl, kdybyste si udělali sraz, zamluvili si na to nějakou hospodu nebo chalupu, kam by se vás všech 20 v pohodě vešlo…

    (Jinak historie ukázala, že vzhledem k tvé predikci a doporučení „koho volit“, se nejspíš pleteš i teď.)

    1. Počkaj, počkaj, počkaj.
      Ak sa D-Fens mýli vo svojich predikciách, že koho voliť, tak by mal byť v predikciách koho NEvoliť oveľa úspešnejší. A keďže tu bude voliť / NEvoliť nikoho tak by mal byť úspech operácie zaručený.

      1. Dfens má prostě talent před volbami radit blbě. Což je vlastně dobře, protože kdyby otevřeně podpořil generála, ještě by do Země narazil meteorit.

        Chodit k volbám a hodit tam demonstrativně neplatný lístek je gesto naprosto k hovnu. Že tímhle protestem něco dokáže, si může myslet jenom idiot, to už by mělo větší efekt se vyfotit s prázdnou obálkou a dát si to na sociální síť. Taky to bude na hovno, ale můžeš aspoň počítat lajky.

        Pokud se voleb nechceš účastnit, tak k nim prostě nechoď, taky jsem to párkrát udělal, just simple. Ale mařit svůj vlastní čas na to, abys do urny hodil „nic“, wtf?

        1. mjfox: to je proto, že lepšolidi a zhrzení SPD pak mají tendenci nadávat, že kdo k volbám nešel, ten jen z lenosti a nikoli proto, že nesouhlasí s kandidáty.

          Tím, že jdeš a hodíš neplatný hlas, samozřejmě nic nezměníš, ale máš pak argument, kterým 4 roky (5 let) biješ tyhle skupiny po hlavách :)

          1. @ mrcasik

            nějak se vám pane pletou pojmy… lepšolidi jsou pražská a brněnská bolševická vládní kavárna eurohujerů… co mají proboha společnýho s SPD?… je půl vosmý a už ožralej na plech?

          2. Inu, že projednou nejsi vulgární, odpovím ti. Z pohledu extrémního středu jsou lepšolidi a SPD dvě strany téže mince, dva extrémy stejné amplitudy lišící se pouze znaménkem. Oba dva póly vidí černobíle, chovají a vnímají realitu naprosto hystericky, požadují nekritický souhlas, a hledají „třídní nepřátele“.

            Takže adresně a specificky: jak lepšolidi na extrému jednom, tak SPD na extrému druhém nesmírně dráždí, že někdo nejde k volbám proto, že jejich kandidáta prohlásí za stejné zlo jako toho druhého. Ten jejich je totiž přeci O TOLIK lepší!

            1. „… Z pohledu extrémního středu jsou lepšolidi a SPD dvě strany téže mince, ..“
              – – –
              Jo, tohle jsem čekal. Póly. A „uprostřed“ s véééélikýýým nadhledem je pan Jan Mrcasik.
              Ne. Ta „kavárna“ jsou všichni ti mediálně přesvědčení. Komplet 5K + další, vyznávající „hodnoty“ – tady máš příklad:

              https://www.hnutigenerace.net/

              :OD

            2. Coronko, pokud jsi můj pžíspěvek pochopil tak, že nevím co má být „kavárna“ a řadím mezi ni i SPD, jsi funkčně negramotný. Ale klidně si posluž, vytáhni ze svých kádrových seznamů více příkladů „kdo je kavárna“, vím že ti to dělá dobře.

  7. Jen si tu odložím takovou menší úvahu :)

    Volební proces je svým způsobem fascinující svou odporností zvlášť v podání někoho tak přímočaře průzračného jako Babiš. Člověk by chtěl odvrátit zrak, protože ve světě se určitě děje spousta důležitějších věcí, než je volba českého prezidenta, ale stejně se tomu úplně nevyhne.
    Takže spíš takové pozorování k té politické technice, protože to je to, co se dá nějak celkem objektivně vyhodnotit.
    Babišův tým evidentně vychází z předpokladu, že musí oslovit části voličstva, které nemá jisté. Takže Babiš začal dělat několik protikladných věcí zároveň – začal se zaklínat jezulátkem, chodit na bohoslužby, aby hodinu poté šel na schůzku se stalinistou Skálou a tam vyjednal podporu KSČM za slib, že všechny křesťany nechá postřílet.
    Potřebuje podporu dezolátní scény, která je pro Rusko a proti NATO, ale jen ty jejich hlasy by mu nestačily. Potřebuje i podporu od lidí, co NATO nezavrhli a Rusko se jim nelíbí. Takže v debatě řekne, že vojáky nepošle ani kdyby byl aktivován článek 5, na twitter pak napíše, že to byla špatně pochopená otázka a že by ty vojáky samozřejmě poslal kdyby spojenci byli napadení. Ovšem na facebook tuhle opravu nedá a místo toho napíše: podívejte se jaká to byla debata dva na jednoho. Politujte mě za to (a ty vojáky bych neposlal protože já jsem pro mír, mrk, mrk).
    Za jakých podmínek tahle technika zafunguje?
    Pokud dokážete každou z těch různých skupin přesvědčit, že jen jí říkáte pravdu a všem ostatním lže v rámci politické techniky získání hlasů. Mistrem tohohle politikaření byl Hitler, který mohl mluvit ke spolku průmyslníků nebo na schůzi SA a obě skupiny přesvědčit, že jim říká pravdu o svých záměrech a to, co slibuje té druhé skupině, a co je v naprostém protikladu k jeho původním slibům, je jen politická technika.
    Na druhou stranu když se to nepovede, tak si můžete naštvat skupiny obě.
    Má Babiš na to, aby to dokázal? Podle mě a spousty lidí to dělá naprosto průhledně a je pak pro nás záhadou, jak mu to někdo může sežrat. Fotku toho, jak se v hospodě schází se Skálou a video toho, jak z kapsy vytahuje jezulátko od sebe dělí pár hodin.
    Podporovatele lze rozdělit na dvě skupiny. 1. Ti jednodušší, kteří to neprokoukli. 2. Ti, kteří vědí přesně, co Babiš dělá, ale z různých důvodů jim to nevadí, nebo se kojí nadějí, že oni nakonec nebudou patřit k té obelhané skupině a Babiš alespoň částečně udělá to, co si od něho slibují.
    První skupině bude stačit ke štěstí, že Babiš bude v pravidelných intervalech dávat na fb. fotky štěňátek. Druhá skupina bude nakonec skoro určitě zklamaná. Babiš neudělá nic z toho, co si do něj projektují a ten úřad využije jen pro další posílení své vlastní moci a bohatství.

    1. @ shifty

      hmmm, tolik práce a přitom taková blbost, že?

    2. bu bu bu Babiš bu bu bu Rusko bu bu bu Hitler – zajímavá úvaha.
      Jestli je pro tebe něco záhadou a přitom jsi tak radikální tak jestli nebudeš to jednodušší letadlo právě ty.
      Já z těch dvou zmrdů nebudu volit ani jednoho, ale není pro mě záhada proč to někdo hází stbákovi a ani ta slepá víra ve svátost rozvědčíkovu.

    3. Hezky shrnuto.
      Co s lidmi, kteří NATO nezavrhli, ale zároveň si nemyslí, že ho účelem je podpora americké imperiální války ve východní Evropě? Co s lidmi, kteří v NATO vidí především alianci bránící členy, ne především americkou sféru vlivu?

      1. Jihočechu, imperiální válku vede ten, kdo chce rozšířit své impérium = požrat doposud cizí území a anektovat je za účelem rozšíření svého impéria.

        Rozšiřovat své území, anektovat doposud suverénní státy a „budovat ipmérium“ chtějí pouze a výhradně Rusové, Solovjev i Margarita Simonovna ti to vysvětlují horem spodem naprosto výslovně a výmluvně na ruské státní TV a dostávají za to medaile.

        Takže se laskavě neztrapňuj a nepiš „americká imperiální válka“, když je to „ruská imperiální válka“.

        „Americká“ to může být maximálně tak „proxy-válka“ či spíše, v duchu zprávy RAND , „americké overextenting Ruska“.

        1. 100x opakovaná lež….

          1. Mě na tom jen fascinuje ten fanatismus, s jakou se čeští obdivovatelé a milovníci Ruska vehementně snaží popírat to, co sami Rusové veřejně a s chloubou přiznávají, a omlouvat to, čím se sami Rusové s pýchou chlubí jako ctností.

            To už ani není „poturčenec horší Turka“. To je prostě… České. Pamětník mi vyprávěl, jak v 50. letech přijela sovětská delegace a někteří ti Rusové se vysloveně styděli za to, jak jim čeští komančové lezou do zadku s transparenty.

            1. Ovšem stejné je to s lidmi, kteří berou McDonald jako zážitkovou gastronomii a HM jako značkovou módu.

              1. @ jihočech honza

                jsi hrubý a necitlivý, s takovými na ten západ nikdy nedolezem

            2. Mrcasíku, asi je zbytečné ptát se na čem jste to založil, ale zajímalo by mě, funguje to také opačně? Že se můžou vzít výroky z druhé strany a pak tvrdit, že to jsou důkazy skutečných důvodů, proč se to děje.

              1. Ano – pokud ty výroky zazní ve státní televizi, která je svázána zákonem, podle kterého kdokoli řekne o Ukrajině něco jiného, než chce prezident, jde sedět. A pokud moderátorka, která ty věci říká, za to od prezidenta dostane státní vyznamenání.

                Mají na té druhé straně takové zákony o svých státních televizích? A dostali takoví moderátoři metál?

                1. Tak jejich státní televize je ovládaná státem a ty ruskojazyčné přeci vypli někdy po roce 2015.

                2. Mrcasík: Tak moderátoři v televizi, aha, tak to nemohu sloužit, mám tu například jen jakéhosi Bidena, Lloyda Austina nebo Arestovyče, kteří bohužel nesplňují váš náročný standard.

                  A ten váš pohled na média jsme už řešili, zjevně zbytečně, jedete dál.

                  1. Arestoviče jsme už qwertyz rozebírali 4x vždy s tím výsledkem, že prolhaní šmejdi překrucují jeho výroky o 180°. Já sice vím, že u takového MichalaPetra je to standard – citovat jeho větu a vzápětí prohlásit, že je to „důkaz“ o něčem, co v té citované větě ani nezaznělo, ani to z ní neplyne, potažmo je to s ní dokonce v naprostém rozporu. Ale víš – tohle funguje jen na zfanatizované, kteří už ani nevnímají co čtou. Nikoli na DFENSu, kde většina lidí ještě mozek nevypnula a umí si věci přebrat po svém.

                    S Bidenem a Lloydem Austinem se předveď – ovšem s originálním zdrojem, nikoli „jedna paní povídala že Biden povídal že.“

                    1. Rozebírali. S tím výsledkem jste docela mimo, výroky byly přímo od Arestovyče a je velmi zábavný, třeba když vaši mantru nazývá mýtem, což ale už určitě víte, když jste to rozebíral
                      https://youtu.be/1xNHmHpERH8?t=240

                      Biden o provokaci Ruska (dokonce rok 1997) + jak Putin nemůže zůstat u moci
                      https://twitter.com/Gvuntenshire/status/1504443343203233794
                      https://www.youtube.com/watch?v=p_SwLd090QI

                      Austin o cíli oslabit Rusko
                      https://edition.cnn.com/2022/04/25/politics/biden-administration-russia-strategy/index.html

                      Arestovyč o západních představitelích a revanšismu, je to znova on, nenamáhejte se s tvrzením, že někdo překroutil jeho slova.
                      https://youtu.be/dtAbQYffGhg?t=4899

                    2. Hm, zklamal jste. Čekal jsem potvrzení, že Biden nebo Lloyd chtějí anektovat území Ruska, napochodovat do Moskvy, vyhladit ruský národ nebo alespoň nechat ruské civilisty zmrznout a shnít – prostě to, co tu pořád Západu všichni SPR vkládají do úst a hlav, nebo alespoň ekvivalent toho, co Moskva říká o Ukrajině. A ono nic.

                      „Oslabení“ poté, co se Rusko vydalo revidovat a zrušit všechno co podepsalo a celý mezinárodní pořádek? Pouhé „oslabení“, ani ne „totální porážka“ a žádná „redžím čenjdž“? Hm, to jste se nepředvedl.

                      Poslední link je asi nesprávné video, ne? Měl jste předpokládám na mysli to z roku asi 2014 nebo 15 o tom, že válka s Ruskem je nevyhnutelná. Pokud ne a link je správný, vykopírujte relevantní pasáž (youtube má vpravo transkript), nemám čas procházet 125 minut a hledat v kupce sena to, co jste měl na mysli. Na odkazovaném čase se mluví akorát o cíli obnovy hranic UA do stavu 1991, o žádném revanšismu západu.

                    3. Nezklamal jste, pointa nebyla předložit totožné výroky, ale výroky, které může někdo podle vašeho příkladu také vydávat za skutečné důvody, proč se to děje. Obávám se, že víc polopaticky už to nejde. Poslední link je správný i s nastaveným časem, v popisu videa je to čas 1:21:38, tak nevim co s tim děláte. Popis videa uvádí z jaké doby je, takže působíte mírně řečeno zmateně.

                    4. Jo aha, tím revanšismem qwertyz myslíš to údajné „za Poltavu“ a „za Borodino“ na Ramsteinu?

                    5. Ano.

                    6. Hele, a víš kde (na území kterého státu) dneska leží jak Borodino, tak Poltava? Nenapadlo tě, že to může s tím výrokem mít třeba něco malinko společného?

                      (Úplně odhlížím od toho, že to je „hearsay“ – Arestovič tvrdí, že někdo jiný něco řekl = nulová vypovídací hodnota. Vypovídací hodnotu má to, co Arestovič říká sám za sebe.)

                      Víš také, kdo si začal válku, která skončila Poltavou? Hint – Švédsko to tak úplně nebylo ;-) A hlavně – víš, kdo tam bojoval po boku Ruska? Hele, pokud je podpora Ukrajiny od Švédska pomstou (revanšismem) za Poltavu, tak jak je možné, že tím samým revanšismem se Švédsko nechce mstít Polákům?

                      WOW, teď mi to došlo! Švédsko chce kvůli svému revanšismu vyvolat válku Polska proti Rusku, aby oba byli zničeni za Severní válku! Pak Švédi napadnou depopulovaná území Pobaltí a obnoví Švédské impérium! Ti vychytralí ještírci! :o)

                      Ne, žerty stranu. Pointa přetrvává.

                      Nikdo – ani Západ, ani Ukrajina – nevznáší žádné územní nároky na Rusko v jeho mezinárodně uznaných a Ruskem podepsaných hranicích.

                      Všechny reakce na oslabení Ruska, odpornost Putina atd., jsou chronologickým následkem a kauzálním důsledkem ruské invaze na Ukrajinu.

                      I nadále dokonce přetrvává, že v hodnocení USA není Rusko „nepřítel“, nýbrž pouhý „protivník“ – tzn. někdo kdo má konkurenční zájmy, které na sebe narazí a bude se hrát kdo si prosadí svou, ale nic proti ničemu a žádné existenční „my nebo oni“.

                      Všichni chtějí jen to, aby si Rusko hledělo svého, přestalo vojensky napadat a anektovat své sousedy a začalo uznávat mezinárodní hranice které samo podepsalo.

                    7. Mrcasíku, jestli už jste skončil, tak někdo může tyto výroky použít stejně jako vy ty od moderátorů z televize (vy na tom samozřejmě budete co do kvality mnohem hůř), o tom je pointa. Arestovyč očividně mluví o historii a revanšismu, vy dál klidně předstírejte, že ne, o to snazší pak bude vás začít ignorovat. Sice to neni pointa, ale když už jste se do toho navezl, tak se vás zeptám na prostou otázku, lhal Arestovyč? A neutečte od toho jako vždy.

        2. @ mrcasik

          to už je diagnóza a těžká obsese… takže ruská imperiální válka znamená totéž jako americká proxy válka, to mě poser prsa… tyhle kydy píšete pane za medajle, za dolary nebo zadarmo po flašce vodky?

        3. To je otázka definice. A tenhle průser začal asociační dohodou a Majdanem.
          A Ukrajina pro Rusy není cizí území.

          1. Ukrajina je pro Rusy cizí území přesně stejně, jako je pro Čechy cizí území Slovensko od 1.1.1993.

            Nemáme ani právo jim diktovat, jakou mají mít zahraniční politiku, ani právo tvrdit že jejich jazyk je umělý a národnost fiktivní a měli by se stát pořádnými Čechy – a už vůbec ne právo jim tam vojensky vtrhnout pod záminkou, že je potřeba denacifikovat Kotlebovce.

            1. Každopádně je tam 54 nebo 56% ruskozazyčných podle průzkumu nad naposledy 2015? A v těch oblastech závaru mnohem více a mají na ukrajině zakázáno mluvit rodnou řečí, cože! Jinak paradoxně ti rozutečení odtamtud tady po evropě prý mluví rusky což je jenom o spletitosti ale asi by jim to nebránilo prosadit ukrajinštinu tam kde teď jsou, nejradši možná podle politické linie tam zákazem jiné mluvy. Vzpomínám na vojně že vojáci z blavy a od košic měli na sebe takovou nevraživost že by se vykostili že měli tlumočníka na vzkazy čecha a to přesně se teď děje a schytával to od obou ale mezi sebou by se vykostili. Protože jim šla až skoro pěna od hub vzteky když se potkali, nechtíc. :-))) Ale bylo to na ostří nože očividně. Čo mi toto povedáš a vykulený voči.

            2. Ne, nemají a nikdy neměli „zakázáno mluvit rodnou řečí“. To je naprostá bohapustá lež, kterou pohříchu lháři pořád šíří v duchu Goebblesova „tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou“, a které naivky věří.

              A sice tam převážně mluvili rusky, ovšem drtivá většina se nechtěla připojit k Rusku, nýbrž pouze posílit regionální autonomii, zejména daňovou a rozpočtovou, na Kyjevu – ovšem v rámci Ukrajiny.

              1. @ mrcasik

                dějiny se píšou po válce… takže si zbytečně cintáte pentli bobečci… po válce dostanete instrukce co si o ní myslet… pokud teda budete naživu ovčouni

              2. Víš, Klokánku, zákony jsou zveřejněny ve sbírce zákonů, kde se dají dohledat. Nejen české, ale dokonce u ukrajinské a věř nebo ne, i ty ruské! Třeba takový ruský federální zákon o hranicích s Ukrajinou.

                Že neexistuje žádný zákon, který by „zakazoval mluvit rodnou řečí“ Donbasanům je tedy fakt, který se prostě nedá ani překroutit, ani popřít.

                A co se týče jejich preferencí, opět proti sobě stojí tvrzení vycucané z prstu, že chtěli být součást Ruska – a studie z Doněcké Státní Univerzity PŘED rokem 2014 a PŘED Majdanem, tzn. předtím, než měl kdokoli motivaci se to snažit manipulovat, která říká že chtěli mít větší autonomii v rámci UA.

                1. @ mrcasik

                  jo vo tom vim… původně, než věci eskalovaly do plnohodnotné občanské války vedené i těžkými zbraněmi proti civilistům… stačila LDNR autonomie v rámci Ukrajiny… eskalaci napomohla likvidace ruských učebnic a nesplnitelné administrativní podmínky pro vydávání knih v ruštině… sabotáže ruštiny jako jednacího úředního jazyka taky přilily dost oleje do ohýnku

                2. Takže chceš tvrdit, že neúspěšný pokus o zrušení ruštiny jako úředního jazyka (prezident Turčynov ten zákon vetoval) je totéž, co – cituji – „zákaz mluvit rovnou řečí“?

                  Celá „LLR“/“LDR“ byla záležitost pár tisíců největších radikálů z milionů. Zbytek se k tomu nepřidal, nebyl to jejich boj. Je to asi tak analogické tvrzení, že „Iráčané chtěli ISIS“ (protože se jich pár přidalo a zbytek proti tomu nebojoval), nebo že „Češi chtěli do Protekrorátu“ (protože se pár přidalo a zbytek proti tomu nebojoval.)

                  1. @ mrcasik

                    – k velkým změnám stačí pár set nebo tisíc odhodlaných a organizovaných ukázněných lidí a nějaký prachy, všude v historii ve světě
                    – nemluvím o „zákazu rodné řeči“… k vyvolání vášní stačí obstrukce, zlomyslnost, sabotáže, násilné provokace, zastrašování, vyhrožování… a administrativní persekuce – např. s tím vydáváním rusky psaných publikací – v reálném výsledku šlo o „zákaz“, nemožnost vydávat za daných podmínek, i když nešlo o zákonný zákaz ruštiny jako jazyka

                  2. Mhm. A k jakému datu byl podle tebe přijat „faktický zákaz vydávat/používat ruské učebnice“ na Donbase?

                    V únoru 2014, kdy Euromajdan svrhnul vládu?
                    V dubnu 2014, když Rusové urvali a anektovali Krym?
                    V květnu 2014, když Girkinovi Rusové a místní „opolčenci“ zahájili povstání na Donbase?
                    V říjnu 2014, když na Ukrajinu vtrhla ruská pravidelná armáda a nechala se u toho nafilmovat Russian TV?
                    V únoru 2015, kdy byl sice uzavřený Minsk, ale „DLR“ prohlásila že Minsk neplatí pro Debalceve, Rusové zase vpadli se svou armádou na Ukrajinu a v kotli u Debalceva rozstříleli ZSU?
                    Nebo snad ještě později?

                    Stojím si za svým: podle všeho co jsem viděl, četl a slyšel nikdo na Ukrajině vůbec neřešil nějaký Donbas do chvíle, dokud Rusové neodtrhli Krym a Girkinovi chlapci a různí Pušilinové se to nepokusili záhy zopakovat ještě s Donbasem. Pochopitelně, že když ti sousední stát čmajzne území a ještě v tom chce pokračovat, vyvolá to okamžitě emoce proti tomu zlodějskému státu. Ale přes to všechno tyhle vášně ukrajinská prezidentská kancelář mírnila a vetovala.

                    1. @ mrcasík

                      možná se jim na Krymu a Donbase nechtělo, nechat se postřílet, umlátit a upálit jako na Majdanu, v Oděsse a jinde… za netečného dohledu kordonů policie

                    2. „nikdo neřešil nějakou Ukrajinu, anektování a válčení, dokud se Západ nezačal montovat do rus-ukr vztahů, bezprostřední ruské zájmové sféry a nedošlo tam ke státnímu převratu“.

                      Opravil jsem to za vás a máte to chronologicky správně.

        4. USA bojují kolik, 3000 km od svých hranic? ještě by mohli poslat dělové čluny, to by bylo stylové.

    4. shifty, jenom k tomu clanku 5… Houby tomu rozumim, jenom mne zarazila silna vyjadreni v mediich a tak jsem do te smlouvy mrknul.

      Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto odsouhlasily, že dojde-li k takovému ozbrojenému útoku, každá z nich uplatní právo na individuální nebo kolektivní obranu, uznané článkem 51 Charty Spojených národů, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v souladu s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a udržet bezpečnost severoatlantické oblasti. Každý takový útok a všechna opatření učiněná v jeho důsledku budou neprodleně oznámena Radě bezpečnosti. Tato opatření budou ukončena, jakmile Rada bezpečnosti přijme opatření nutná pro obnovení a zachování mezinárodního míru a bezpečnosti.

      Kde vsichni ti komentatori a zahranicni statnici berou za naprosto hotovou vec, ze „neposlanim vojaku na pomoc hypoteticky napadenemu Polsku“ by melo byt nesplnenim naseho mezinarodniho zavazku?

      Proste ze strany CR coby smluvni strany bylo povazovano za nutne poskytnuti (treba) materialni podpory a plneni smlouvy podle tohoto clanku tak bylo vyhoveno.
      Ten zavazek nekam poslat zrovna konkretne vojaky mi z toho bodu nevyplyva. Ma to byt v kooperaci s dalsimi smluvnimi staty s tim, ze limitujicim faktorem je to, co pomahajici stat povazuje za nutne.

      Pravnictine moc nerozumim, tak je mozny, ze jsem si to vylozil nejak spatne…

      1. jk_ 23.1.2023 v 17:03

        Přesně.
        Slyšel jsem odpověď pana generála ve výslužbě (GVV) a pochopil, že jsou tři možnosti:

        1) GVV zná výklad, podle nějž bude postupovat armáda členské země bez ohledu na vůli Parlamentu
        2) GVV článek 5 nezná
        3) GVV lže

      2. jk_: „včetně použití ozbrojené síly“ bude asi to, oč tu běží.

        Babiš ovšem řekl „určitě ne“ (a „já chci mír, generál mluví o válce, vláda mluví o válce…“).

        Pochopili jsme to my, Poláci i Litevci… (a pochopili to i Rusové a tleskaj Babišovi).

        (Já jenom doufám, že to „co pomáhající stát uzná za nutné“ si ty pomáhající státy vyloží nějak rozumně a ne „tak my se za vás budeme modlit, víc pro vás udělat nemůžeme“.)

        1. mjfox 23.1.2023 v 17:52

          Pochopili jsme to my (kdo je to?), Poláci…
          Poláci jsou vůbec chápaví a iniciativní nad míru. V souvislosti s modlením nemohu nevzpomenout na:
          Starosta Slezských Rudoltic na Bruntálsku Mojmír Pargač (SNK) chce od polské strany vysvětlit květnový (2020) incident, kdy polští vojáci nedaleko obce překročili hranice a nepustili kolemjdoucí k místní kapličce na českém území. Doufá však, že to bylo nedorozumění.
          O události informovala i světová média. Referovala o ní jako o kuriózním incidentu, kdy Polsko omylem vpadlo do České republiky a zabralo malý kousek jejího území.

      3. jk_ – nějak nemám chuť se v tom nadále pitvat, každej ať si dělá a volí co chce.

        Česká republika je členem NATO, jehož článek pět uvádí, že pokud je napaden jeden ze 30 členských států, pokládá se to za útok proti všem a ostatní členové přijdou napadenému na pomoc. Babišův postoj by na tom nemohl nic změnit.

        Píšou novinky. Nevím, co k tomu dál dodat. Představa, že rusáci po tom fiasku, co předváděj na Ukraině napadnou Polsko, je vážně komická. Dostali by na prdel takovym fofrem, že by za tejden byli za Uralem.

        1. @ šifty

          Novinky – posvátné texty svědků kokovidových… tak tento trumf rozhodl vše, vzdávám se bez boje

        2. @ šifty

          takový drobný podotek… píšou v tvém slovu božím Svaté Knize Novinek taky vo tom, že ty budeš jeden z těch tvých „ostatních členů“ co pomašírujou na pomoc?… máš už nachystanej blembák, atombordel a náhradní trenky?

      4. Naopak, rozumíte tomu správně.

      5. dyk to je přece jasný už vod loňska, stačí poslat přilby a, aby se neřeklo, nějaký konzervy, a závazek splněn!!

    5. Ale jděte shifty, Babiš neřekl, že je nepošle ani po aktivaci článku 5 (četl jste ho vůbec?), otázka byla zda pošle vojáky, když by bylo napadeno Polsko nebo Pobaltské státy a jestli by tak splnil spojenecké závazky. S článekm 5 pak přišel Pavel a extra pro vás vysvětlil, že i v případě napadení by se nejdřív řečnilo co a jak, jak se k tomu kdo staví, protože článek 5 je jedna věc, ale kdy a za jakých okolností přijmout jeho aktivaci je věc druhá, protože to neni automatické. Jaká by byla forma pomoci je také na rozhodnutí, vyslání vojáků do války taky neni autoamtické.

    6. Ja ti tu taky něco odložím.
      https://www.youtube.com/watch?v=a5sbKTxjrjY

      A pak tu máš na uklidněnou :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=v_tBeEMP9Bg
      A pak…vyčůrat a spát.

  8. Kampaň se nám zvrhla do výhrůžek likvidací, lží, urážek a manipulací.

    Co to je za otázku?
    „Měli byste pochopení, kdyby spojenecké země v rámci NATO odmítly pomoc napadenému Česku s odůvodněním, že samy chtějí mír?“

    Kolotoč se zrychluje, jedeme z kopce. Naráz bude velký a bohužel může zemřít hodně lidí. 😔

  9. Zajímavé, co všechno jsou lidé schopni si naprojektovat z televizní debaty jednoho důchodce a jednoho poslance, kde se většinou dohadovali o tom, k čemu stejně nemá český prezident žádnou pravomoc.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017