Soudruh generál nemá chaos rád - zpět na článek

Počet komentářů: 2 036

  1. Situace velmi vážná, v podstatě zoufalá.
    Protože to zmanipulované tupé stádo co volilo „protu Babišovi“ hromadně hodí hlas lampasákovi.

    Lůza řádí v ulicích:
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tisice-lidi-v-Brne-na-generalovi-Cele-mesto-volilo-Pavla-a-dale-bude-burcovala-primatorka-726789

    Ukro-náckové a mladí pražští henleinovci, chtěl jsem říct neziskovčíci, terorizují antinacisty:
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Vrabela-polili-zlutou-a-modrou-barvou-Ve-vlastnim-pruvodu-726865

    A gestapo opět bezdůvodně zatýká:
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ladislav-vrabel-zadrzeni-policie.A230121_175309_domaci_ihav

    Jak dlouho bude trvat, než budou v rádiu hlásit seznamy popravených ?

    No jisté je, že moc v zemi kompletně převzalo americké gestapo, tedy CIA – ovládají všechny pražské silové složky, státní zastupitelství, soudy, policii.
    Fiala je jen šašek, co jim na ty nezákonné prasárny dává razítko a tvoří iluzi, že máme nějakou vládu a nejsme jen „američany okupovaným latinskoamerickým banánistánem“.

  2. Ty už to z té rusácké prdele žereš plnými lžícemi.

    1. Torm:
      Jsi bystrý hoch.
      Tormové, Sandstormové, různá fátdwí a misaky ví, že nyní se plive na východ a UÁ už je pravým Západem…

      :OD

      1. Koukám, že to žerete stejnou láptí ze stejné latríny.

        1. Torm:
          Tak určitě. Nic propago- nežerou ti správně mediálně přesvědčení.

          Ocituju jednu větu:
          „… Havel, to byl kretén pěstovanej estébákama…“

          Souhlasíš, nebo ne…?

          :OD

          1. A docela jo. Hlavně jeho zásluhou neskončili komouši na lucernách a v kamanolomech.

            1. Torm:
              „docela jo“
              – – –
              Výborně…!
              Tedy uznáváš výrok Ctirada Mašína…!
              Nu, jen doufám, že dostojíš svému přesvědčení a půjdeš bojovat za svobo-demo se zbraní v ruce…!

              :OD

      2. Za to corona, clovek, jehoz nejvetsim zivotnim uspechem a meritkem kvality a orientace ve svete je absolutorium masirovani kolem dokola po buzeraku, to je vskutku etalon myslenkove nezavislosti.

        1. montagna:
          „…corona, clovek, jehoz..“
          – – –
          Hey, montagna…!
          Co jsi za exemplář? Student, státní úředník, neziskovkář…?

          :OD

          1. Neměl by ses tak rozčilovat. Praskne ti žilka a budeš tahat žalud za sebou.

            1. Torm:
              Muheh, fakt nebudu.
              Ale prdel bude sledovat tvůj chaos, až nastane zlom a dojde k verbungu kanonefutru…

              :OD

              1. Ani s tím kanonenfuterem nemám problém. I když se svým ČVO 931 ty kanóny moc neuvidím.

                1. Torm:
                  „…se svým ČVO 931 …“
                  – – –
                  Hm, u tebe to vidím spíš jen na machrung…

                  :OD

          2. Vsechny tri a jeste cerna transka k tomu.

            1. montagna:
              „…Vsechny tri…“
              – – –
              Myslel jsem si, že asi ani to kolo u auta bys vyměnit neuměl…

              :OD

              1. Nepotrebuju, jezdim na elektrokolobezce.

                1. montagna:
                  „…na elektrokolobezce…“
                  – – –
                  By sedělo, puberto.

                  .

    2. Ty ses taky peknej kokot, vid? A jako spravnej buzerant zalezlej v bruselsky prdeli =)

  3. Tývole, někdo unes D-Fense a hacknul mu web, nebo má někdo nějakej mindcontrol ovladač, ne?
    Nejdřív podpora obskurní postavy Zwyrtek Hamplové přes všeználka Judr.! Rajchla až po tyhle demagogický zvratky.

    1. Bingo! U Zwratek-Hňupové by se ještě dala uvažovat nějaké protislužba v podobě zapůjčení frajtra a sluje, ale u zubatého Rajchla mi to hlava nebere.

      1. Torm:
        „…mi to hlava nebere…“
        – – –
        A to je právě ten příklad, kdy se budu smát – pak ti ale nebude brát hlava pro tebe mnohem vážnější věci…

        :OD

    2. To jsou fakta.

  4. Jako příznivec odkazu Václava Havla koho mi doporučujete volit?
    Stbka či komunistického rozvedcika?

    1. Petr007:
      „…odkazu Václava Havla koho…“
      – – –
      K odkazu V. Havla se přihlásil „zelená hlavu, fousy a hadry (Koller©)“.
      Výbět máš tedy jasný…

      :OD

      1. Komunistického rozvedcika?? Myslíš že by Havel byl spokojený? Volit člověka který jej teoreticky dostal do vězení? :-D

        1. Petr007:
          „Myslíš že by Havel byl spokojený?“
          – – –
          Ehm, Váchav by – ehm – velmi phemýšhel…

          :OD

        2. Jak by voják dostal Havla do vězení, byť teoreticky? To si, Petře s povolením zabíjet, rád poslechnu.

          1. Třeba myslí Babiše. Ten by ho, jako estébácký udavač, dostal do lochu celkem spolehlivě.

            1. shane 22.1.2023 v 18:31

              Na vámi připomenutém estébáckém udavači je zajímavé jedno: až dosud nezpracovala tuzemská investigativní média jediný případ člověka, kterého estébácký udavač udal. Přitom by to bylo jeho politickým protivníkům velice užitečné, třeba tu týden před jedněmi volbami, čtrnáct dní před druhými… Už jich pár bylo, ne?

    2. Jako příznivec odkazu Václava Havla koho mi doporučujete volit?

      Jako příznivci odkazu Venci Flašky uděláš nejlépe, když si vezmeš láhev denaturátu a vyhledáš nejbližší lavičku VH®, vyvalíš se na ní, dáš láhev na ex a vytuhneš. Pochcat se a posrat pak půjde samo :o))))))))

    3. Petr007:
      Nechci tě navádět, ale já potom, co si mě odškrtnou u stolku, vhodím do urny obálku uvnitř které je namalovaná kunda.Několikrát provedeno a spím jako mimino.

      1. A ta kunda vypadá jako takový ten kosočtverec s čárou uprostřed nebo tam opravdu malujete kundu podle nějakého modelu?

        1. Ta česká klasika.Nezabere to mnoho času je to jasné sdělení.

          1. To síce je, ale má omnoho menšiu váhu a dosah, než si nahlas zanadávať pred volebnou miestnosťou. Vlastne to uvidí len pár ženských z volebnej komisie, ktoré to okomentujú „neplatný hlas, pozrite čo nám tu nejaký blb nakreslil“.

            1. :-)Ale vždyť si dělám prdel.Jde o neplatný hlas.Není koho volit a k volbám vždy chodím.

              1. Zcela vyjimečně odpovídám na starý příspěvek.Poprvé, a snad naposled ještě na můj.Chtěl jsem svůj hlas zneplatnit, ale Andy mě udolal.Takže vhozeno PP.

                1. Já se cestou z práce stavím hodit neplatný. Akorát jsem chtěl nakreslit nějakou stylovou ilustraci s převlékáním kabátů, kde Bába i Pávek nejdřív šplhají po žebříku s hvězdou a kladivem v ruce a kabátu s rudou hvězdou, pak z něj spadnou, rozhlédnou se kradmo na obě strany, rudý kabát shodí a oblečou si Bába kabát EU a Pávek kabát NATO.

                  Jenže jako kreslíř stojím za houby, takže volební komisi svým ilustrátorstvím neoblažím.

                2. Forge:
                  Že jsi hajzl, jsem zjistil dávno – navíc trpíš sklerózou víc, než hodně…

                  :OD

    4. jako příznivec jeho odkazu bys měl uspořádak pijatiku, kde na tebe budou všichni důležitě civět, jak budeš řečnit vo hovně, zatímco do sebe vyleješ několik litrů alkoholu a minimálně jednu krabku cigár, to přece byla brabencova hlavní denní činnost

      s rozvědkama von byl za dobře, jako na svoje místo dosazená neškodná figurka, zatímco skuteční dizidenti chcípali v kriminálech hladem a nemocema, zatímco havloidská svoloč za prostředky ze západu, zaslaný jako pomoc pro ně, pořádala žranice a pijatiky několikrát do týdne

  5. Souhlasím s článkem. Přesto (či právě proto) to půjdu hodit Burešovi. Mám pro to tyto důvody:
    1) Bureš, pokud se dobře pamatuji, nikdy nezaváděl cenzuru a kriminalizaci názorů, což dělají loutkovodiči Pávka. Bureš je lump, mohlo se to o něm svobodně říkat a bylo mu to nejspíš fuk.
    2) Většinou v poslední době platilo, že každý nový politik či vláda byli horší než ti předtím. Bureše už známe, Pávek a jeho sebranka by bezpochyby zavedli i věci, o kterých se nám zatím ani nezdálo.
    3) Miluji řev kavárny, to kvílení všech těch namyšlených úchylů a pokrytců.

    1. Pirath:
      „…půjdu hodit…“
      – – –
      Ano, správný přístup.

      .

    2. BY me docela zajimalo, co si lidi jako myslej, ze takovej prezident muze „zavest“.
      Si predstavuju, jak ten prezident ZAVADI tu cenzuru…a nejak porad nemuzu prijit na to, jak by to udelal.
      A pokud by to chtela udelat vlada, porad nejak nemuzu prijit na to, JAK PRESNE by tomu chtel zabranit…
      Mas nejake informace, ktere nemam?

      1. Lojza:
        „JAK PRESNE“
        – – –
        Tobě informace unikají stále a stále.
        Co se smělo před desti lety se dnes nesmí, ale ty ses nevšiml.

        :OD

        1. Hele retarde, tebe se nikdo na nic neptal, tak se nevtirej. Ze to nevis ty, to je zcela jasny, takze mi to sem psat nemusis…To, ze meles nejaky sracky uplne mimo tema, je u tebe holt normalni…

          1. Juuf!

            Do diskuse dorazil CML osobně! :D

      2. Milý Lojzo, tohle můžete napsat o každém jednotlivci. Stejně tak můžete napsat, že nikdo nemůže zavést holocaust a další svinstva. Nojo, ale ty věci se opravdu staly. Staly se proto, protože do skládačky zla zapadly všechny elementy. Tyhle zrůdy nelze vymést. Ale jde jim tu skládačku trochu přeházet, aby to neměly tak snadné.

        1. To ovsem neni pravda. Holokaust muze zavest par set lidi, kdyz se na tom dohodnou. I tu valku muze zacit par set lidi (beru ted CR), kdyz se na tom dohodnou. Muzou zavest v podstate cokoliv, kdyz se na tom dohodnou.
          Ovsem prezident jim v tom jaksi nema jak zabranit, ani jak jim v tom nejak zasadne pomoci.

      3. Rozumím, že to nechápeš. Politika je složitá věc.

        1. Tak mi to vysvetli, kdyz se v tom jiste vyborne orientujes

  6. Co se týče reklamy. Tímhle nechala vláda oblepit metro v Praze. Oni už nám serou do huby úplně otevřeně.
    https://i.postimg.cc/yYw07bxC/IMG-3752.jpg

    1. Tak to je masakr. Já bych raději viděl leták, kde bude vláda reportovat dosavadní progres v kauzách desítek protiprávních vládních rozhodnutí. Ta verbež to všechno zametla pod koberec.

    2. Vlada ma krasny plakaty, JCDecaux ma krasnej kseft, vsichni jsou spokojeny.

      1. JCD v metru? Prosímvás, a kde by se tam vzal?

        1. Tak pardon, Bigboard. Oboji stejna pakaz, koukam ze se i chteli spojit.

    3. Nádhera. Do průseru se řitíme raketou rychlostí a neustále zrychlujeme. 😉
      Těším se na konec. To bude ňamka.

    4. Masakr. Problém je, že valná většina jejich voličů jsou opravdu mimořádný dezoláti s naprosto selektivním myšlením. Prostě není to tak, že na každém je něco a vždy se musí vyvažovat. Ale „teď se sem nedostal ten černej, tak všechno ostatní musí být bílé a pokud je něco bílé, tak se o tom nediskutuje a pokud je něco opravdu očividný, tak, děti, zavřeme oči“. Pro tyhle voliče tuhle reklamu dělají. A ti jsou spokojeni. Bohužel.

  7. Dámy a pánové… ehm soudružky a soudruzi – jde o hodně, jediný správný postup jak zlevnit energie, zajistit soběstačnost a nezatáhnout naší krásnou vlast do války proti našim bratrům, sovětským, pardon ruským hrdinům bojujícím proti fašismu a nacismu – je:
    jasně odmítnout štváče PavlA tak, že s jeho volebním lístkem vhodíte do urny i PŘESTŘIŽENOU občanku, tím jasně dáte najevo odpor polistopadovému kartelu a seberete štváčům a nelidské vládě hlasy!!!!

    Prosím šiřte, než to Fialová hnuskoalice a Pavlův PR tým SMAŽE!!!
    NEVÁHEJTE, KUPŘEDU LEVÁ, ZPÁTKY NI KROK!!!

    1. Kde jsi na tenhle debilní nápad přišel?
      Rovnou tam můžeš hodit i přestřižený pas, abys neměl jak utéct za kopečky,až tu začnou odvody.

      1. Líbí se mi, jak tu všichni tzv. alternativci nyní chtějí volit Bureše a postují, že nás generál Pávek zatáhne do války, přičemž ovšem neznají vůbec pravidla legislativního procesu, jak takového stavu dosáhnout. Pakliže mluvíte o změně toho ústavního zákona, tak se pro ni musí vyslovit třípětinová většina ve sněmovně, což bez Burešova hnutí nepůjde. Bureš už nyní má pravomoci této legislativní změně zabránit. Prezident sám o sobě nemůže udělat ale vůbec nic. A mimochodem, Bureš. Většího propagátora očkování jste si do 2. kola, vy, kteří jste se nechtěli nechat naočkovat, vybrat nemohli.

        1. mickey86:
          „…neznají vůbec pravidla legislativního procesu,…“
          – – –
          Lze je měnit.

          .

          1. Lze jej měnit? Ano, lze, ale zase jen ústavním zákonem. Opět potvrzujete, že neznáte legislativní proces. A jak známo, ke schválení ústavního zákona musí být třípětinová podpora poslanců a senátorů. Bureš tak už nyní má páky, jak takové změně zabránit.

            1. Lze zmeni branny zakon, cimztopadem by slo mobilizovat BEZ valecneho stavu. Tj. po vzoru Ruska :D Nicmene troufam si tvrdit, ze i nase provladni media by z toho srala maggi v kostkach :) To jde i bez ustavni vetsiny.

              1. Že jsem tak smělý, pane Deacon, prozradíte nám ten trik, jak se dají měnit ústavní zákony bez ústavní většiny?

        2. píčo blbá, vyhlásijou zas nějakej výmečnej staf a už to pojede jak na drátkách

          si myslíš, že i ten ukrošovskej bordel eště před pár lety jako nebyl padlamentní republika a že měli právní neřád úplně trhací? no jistě že neměli, akorát že si s tím nikdo hlavu nelámal, azovácký a jiný nacistický bandy začly svůj teror a kdokoli včetně ústavních oudců buď zavřeli hubu, nebo je zlikvidovali na ulici za bílýho dne

          takže si pyjanista udělal ty svoje dekréty, trestní tribunály a další a je z toho už několik let naprostá despotická totalita, kde padlament sice eště oficálně zůstal, ale jenom jako loutka (už s ohledem na to, že všecky opozičný strany byly zakázaný a rozprášený)

          1. https://www.youtube.com/watch?v=zuid0gug440&ab_channel=CNNPrimaNEWS

            už konečně pochop, že vakcína zachraňuje!!!!

        3. K vyhlášení válečného stavu není potřeba měnit legislativu, pravomoc k jeho vyhlášení má Parlament ČR prostřednictvím přijetí usnesení obou komor parlamentu. K tomuto úkonu je zapotřebí souhlas nadpoloviční většiny všech poslanců (101) a souhlas nadpoloviční většiny všech senátorů (41). Obojím současná moc výkonná disponuje.
          Takže pokud PČR přijme dané usnesení, okamžitě dojde k přímé aplikaci dotčených zákonů – branný zákon, zákon o zajišťování obrany ČR, zákon o hospodářských opatřeních pro krizové stavy.
          Osoba prezidenta v procesu vyhlášení válečného stavu hraje pouze formální roli, jde sice o vrchního velitele ozbrojených sil ČR a představitele moci výkonné, ale samotný akt vyhlášení je aktem moci zákonodárné. Prezident se k situaci může postavit buď aktivisticky, pasivně, nebo se může vymezit negativně.
          V oblasti velení a řízení ozbrojených sil je prezident suverénním orgánem se zvláštním vztahem k ministru obrany, jemuž přísluší pravomoc výkonu státní správy v rezortu obrany, ale nepřísluší mu nejvyšší velitelská pravomoc. Ministr obrany je v oblasti aktů spadajících do vrchního velení nad ozbrojenými
          silami prezidentu republiky – vrchnímu veliteli – podřízen.
          Podřízenost ministra není absolutní, není podřízen ve věci vojenské správy, pouze pokud by byl činný v oblasti patřící
          do velitelské pravomoci prezidenta jako vrchního velitele.
          V praxi je těžko rozlišitelné, jaké konkrétní akty jsou akty správními a jaké velitelskými, přičemž neexistuje ústavní tradice jednání prezidenta jako vrchního velitele ozbrojených sil v době válečného stavu.
          Obsahem vrchního velení je určovat způsob nasazení vojska, nařizovat mobilizaci, prezident je služebním orgánem, má nejvyšší vojenskou kázeňskou pravomoc, oprávnění inspekce a ustanovování do velitelských funkcí v ozbrojených silách.
          Tyto projevy nepodléhají kontrasignaci a mají formu rozkazu.

      2. ANO, to jsem zapomněl, když přidáte PŘESTŘIŽENÝ PAS dostane hlas opozice – jak říkají západní štváči win-win situace.
        kaBrnaku díky!!! A NEZAPOMEŇ SDÍLET!!!

      3. Ty jsi v poho.Máš modrou?

        1. Neviem ako u vas ale v suvislosti s vydanim mojej modrej padlo z ust sarze nieco ako „Neschopny vojenskej sluzby v case mieru“. Takze na to by som sa nespoliehal. A uz u nas mozu nastupit na nejaku dobrovolnu sluzbu aj modroknizkari ako ja. Teda ja neviem ci prave mna by vzali ale vraj to ide.

  8. Ja taky nemam radost ze mame na vyber mezi exkomunistou a exkomunistou, lec hra je rozdana takhle. Bude to X nebo Y a to ve vsech moznych pripadech. Protestovat muzeme na jakemkoliv levelu, ale tady ne. Tady je to kontraproduktivni. Ucim svoje deti rozlisovat mezi dobrem a zlem, ucim je hledat si a analyzovat informace, ucim je pouzivat selsky rozum, ucim je nekrast a nenechavamt se okradat. Holt tady jim musim vysvetlovat, ze clovek – byt si tahne svoji minulost se sebou – se pozna podle toho jak se chova, co rika a obrazek si udelejte sami. Chapu, ze pro vetsinu tohoto naroda jsou Cechy mistem, kde bychom zcela nezavisle na vsech a vsem urcite dokazali vsechno delat nejlip na svete ale tak tomu neni. Patrime do zapadni Evropy i se vsema jejima bolistkama, neyhodama a dotacnima prasarnama. Dohromady s ostatnimi narody budeme budovat nejakou prosperitu nebo s nimi spolecne pujdeme ke dnu. Tyhle volby ale nejsou o duchodech, o danich, o energiich, o povolavacich rozkazech. Jsou o tom, jestli se s dotycnym clovekem budou lidri kultivovaneho sveta bavit, nebo ho budou tise trpet. A tady mam alespon ja zcela jasno.
    Lidi neblbnete a jdete volit. Vemte jeden listek a ten tam dejte. Na svejkovani mame prostoru dost jinde.

    1. naivní blbečku, každej od Aše na západ to tady automaticky považuje za VÝCHODNÍ ojvropu a nikdy tomu nebylo jinak, a východ je untrmenš určenej k vysávání, aby si západ mohl žít nad poměry

      tímhle trapným podlízáním a rvaním se do jejich prdelí jim budeš akorát xmíchu a v tomdle pohledu je budeš nadále utvrzovat

      1. https://www.youtube.com/watch?v=zuid0gug440&ab_channel=CNNPrimaNEWS

        Už konečně pochop, že vakcína zachraňuje!!!!

      2. :-))) To je svatá prostota možná až swidomá. Když oni jsou na hesla a s vytřeštěnými zraky nadšeně hýkat refrén zpěváčkům slonovinové věže.
        Time 46:00
        https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-01-08-komentovane-zpravodajstvi/

  9. Je smmutné, jak tady ryzí demokraté dokáží bez urážek a nadávek respektovat právo jiného názoru než jejich vlastního. U některých jsem nemile překvapen pane redguyi.

    1. Zatím to vidím u podporovatelu pana Pavla.

      1. u nich to jde víc vidět, protože se staví do pozice demokratických intelektuálů a příznivce babiše považují za nevzdělné despotické burany, za vysoké mediální podpory (včetně ČT) samozřejmě. To je velmi nebezpečná a účinná manipulace.

        1. Není to tady poprvé.Už ve volbách Zeman vs Schwarzenberg majitelé demokracie rozdělil národ na ty mladé, pokrokové demokraty z měst a na hloupé, zapšklé a zlé burany z venkova. Když potom Zeman vyhrál, tak mu ti samí majitelé demokracie začali vyčítat, že je to on, kdo rozděluje společnost.

          1. přesně tak. Co u Pavla ještě spousta lidí neprokouklo je ta falešná podprahová stylizace do českého lva. Proto ten střih, proto ten vous, odpovídá tomu i jeho gestika a mimika. Abych mu ale nekřivdil… on tomu nejspíš sám věří, že je tím „českým lvem“. Jenže někdo by měl nahlas říct, že lev buď loví, nebo je někým krmenej. A která ruka krmí Pavla? A propos…. my na hradě přeci nechceme lva, ale Bruncvíka. nebo ne?

            1. Douč se, vole. Loví lvice.

              1. Vole si říkej třeba doma manželce nebo manželovi. Podstata sdělení je jinde.

                1. Tak se nepouštěj do alegorií, když na to nemáš fundament, vole.

                  1. dá vám dobrou radu. nebuďte příliš sebevědomý, když na to nemáte
                    https://plus.rozhlas.cz/jak-lovi-samci-lvu-6603878

                    1. Busted, vole.

                    2. Loví lvice ale buvola strhne lev, nenaběhá se. :-) Jsou menši a to se jim nedaří.

                    3. Lev žere jako první a loví jako poslední.

            2. treb:
              Lev BRAVE:

              https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brave.browser&hl=cs&gl=US&pli=1

              Bylo těžký ten symbol gumákovi vymyslet.

              Muhehé…

        2. treb:
          „…To je velmi nebezpečná a účinná manipulace.“
          – – –
          Je.
          Ale někdo tomu říká „informovanost z nezávislých zdrojů“…

          :OD

      2. ANO, předseda „našich“ lidí je pod neustálým tlakem, všichni na něj útočí a lžou o jeho minulosti, dokonce vyhrožují, že půjdou volit toho štváče Pavla. Soudruzi (hezky to řekl náš stalinistický guru s. Skála) NESEĎTE NA PRDELI A JDĚTE VOLIT, natrhněte – POZOR- nepřethrněte!!! lístek s Pavlem a hoďte ho do urny, lístek s naším vůdcem ing. Babišem pečlivě uschovejte, pokud se s ním prokážete při MOBILIZACI neodvedou vás!!! Tak soudruzi NEVÁHEJTE, udělejte něco pro vlast!!!!
        SDÍLEJTE NEŽ TO FIALOVÁ HNUSKOALICE SMAŽE!!!!!

        1. ty seš pako, to už není ani k pláču, ty už budeš za chvílu zralej na to, aby tě někdo zbavil trápení

          1. ANO, to je přesně to o čem mluvím, nás, zastánce ing. Babiše, výhružky smrtí NEZASTAVÍ, stejně jako paní Monike, která bez bázně chodí s hrdinným manželem ing. Babišem do psích útůlků zjistit odkud jí ta kulka přišla!!! NEVZDÁME SE, stejně jako soudruh Vrábel.

            1. jasně, ty hrdyno :D si myslíš, že na todle někoho chytneš, libtardská pýčo?

              1. S Kabrňákem a coronou, servidokem a dalšími soudruhy (ostatním soudruhům se omlouvám, že si nepamatuju jejich nicky) bok po boku v jednom šiku ZVÍTĚZÍME a ani takoví pochybovači jako TY nás nezastaví!!!
                Vyjdi ze stínu, PŘIDEJ SE K NÁM, soudruzi rusové na frontě… ehm v místě dotyku umírají za lepší svět a ty pochybuješ.

                1. připomínáte mi ten typ lidí, kteří nejvíc pronásledovali buzny, protože jimi byli oni sami.

                  1. Máš s tím zkušenost, vole?
                    Poděl se. Traumata se musí ventilovat.

                2. CNN:
                  „…coronou…“
                  – – –
                  Ale já vím, že jsi plně mediálně přesvědčen a k realistovi máš daleko…

                  :OD

                  1. Bitva ještě není ztracená, vím, že jsem snílek, ALE prosím NEVZDÁVEJ TO!!!
                    Vzpomeň na slova ing. Babiše: „polistopadový kartel nesmí zvítězit, nastala by nová TOTALITA“, a ing. Babiš něco o totalitě ví, a i když ho vyhnali do exilu, kde hrdinně vzdoroval západnímu pozlátku, NEPOLEVIL A STÁLE BOJUJE!!!!

                    1. CNN:
                      Tak možná seš jeden ze zaháčkovaných, kterým něco kápne z Pávka. Ale taky možná ne a budeš jeden z prvků kanonenfutru…

                      :OD

                    2. corona22.1.2023 v 15:56
                      … Ale taky možná ne a budeš jeden z prvků kanonenfutru…

                      Co bych neudělal pro vlast vedenou velikánem našich současných dějin ing. Babišem, ztratils víru soudruhu.
                      Nepochopils odkaz ing. Babiše a Pražského jezulátka, jseš stejný zrádce jako ti proradní karmelitáni.

                    3. CNN:
                      „…Co bych neudělal pro vlast …“
                      – – –
                      I jen pracuj.
                      Jsem realista a vím, že zmetek Pávek má šanci vyšší.
                      Svůj hlas tam hodím jen pro klid vlastního svědomí, že jsem v mezích zákona udělal vše, co jsem mohl.

                    4. corona 22.1.2023 v 16:09

                      VEDĚL JSEM ŽE JSI NA STRANĚ NAŠICH LIDÍ, ŽE NEZKLAMEŠ. DÍKY SOUDRUHU!!!
                      Že jsi nezapomněl co pro NAŠE lidi udělal a ještě udělá ing. Babiš, hrdinně nechal odvléct svého syna na Krym aby ho nemohl polistopadový kartel zneužít, a jako výbornému stratégovi se to povedlo, stejně tak nás NEZAVLEČE do války!!!
                      DÍKY, že jsi takový jaký jsi a máš na mysli jen blaho NAŠICH lidí!!!

                    5. CNN:
                      „…nechal odvléct…“
                      – – –
                      Tyhle nepodstatné detaily přecházím.
                      Co páchal Pávek v bývalé Jugoslávii ale vím – to pro změnu nevíš ty…

                      :OD

                    6. NO PRÁVĚ!!! VÍM, ŽE VÍŠ, ŽE I NAŠI LIDÍ VÍ, ŽE EXISTUJE JEDINÁ PRAVDA!!!
                      Máš srdce na pravém tudíš LEVÉM místě!!! TO JE ZNAMENÍ!!!
                      Jsme stejní jako náš vůdce ing. Babiš, ten nejen že má srdce vlevo, ale je i levej jak falešnej hnusDOLLAR!!!
                      A PROTO ZVÍTĚZÍME. V SOBOTU ZAVLAJE RUDÁ VLAJKA PO CELÉ NAŠÍ VLASTI!!!

                    7. Poslední 2 tejdny mi celkem chybí starej dobrej rudej Dfens. Napřed to byla jen prdel, ale poslední roky…

                      NOVÝMI TVŮRČÍMI ČINY VSTŘÍC VÝROČÍ OSVOBOZENÍ ČESKOSLOVENSKA SOVĚTSKOU ARMÁDOU!

                3. CNN:
                  Tohle bych si vyprosil.
                  Nemusel jsem být a nebyl soudruhem nikomu dalšímu, ani být za něco někomu zavázán.
                  Jistěže byly tlaky ze strany podnikové stranické buňky, ale odolával jsem a když už to vypadalo neúnosně, tak moudrý šéf mě před tím dokázal ochránit. Věděl, co jsou ti normalizační zač.

                  1. Tak to smekám. Muj děda nepodepsal souhlas se vstupem v 68, takže z podplukovníka byl zaměstnanec v Alkronu..Pokud nekecáš, poopravím si.

                    1. V 68. pplk by tak odpovídalo nějakýmu por. v letech 50-tých. Tedy dědeček profesně vyrostl v době, jak to říct slušně? Byl guma nebo policajt? I když… ono to je asi jedno.
                      Jste na dědečka hrdý? Nebo je to důvod, proč jste nyní militantní antikomouš?

                    2. @ shifty

                      tedy jsi analogicky v podobném postavení jako Stalinova dcera… myslím, že taky dost nadávala na komunisty

            2. soudruh František Vrábel ze semantic visions se jako přítel a podporovatel soudruha Pavla jistě nevzdává zářivé budoucnosti, tedy přímého vlivu na hlavu státu.

              1. Vidíš vole, všude číhá dezinformace, NEPODLEHNI. Pečlivě uschovej lístek ing. Babiše, zachrání tě před MOBILIZACÍ!!!
                VĚŘ NÁM, stejně jako mi věříme soudruhovi Skálovi, podporovateli jediného mírotvorce ing. Babiše.

                1. fakt to máte zapotřebí? :-)

                  1. Jasně, chceš snad aby zvítězil polistopadový kartel se štváčem Pavlem a Fialovou hnuskoalicí?

    2. Abyste se neposraly, sněhový vločky.

      1. nesouhlasné sdělení není automaticky zesrání se. mimochodem dneska se ty sněhový vločky fakt „zesraly“. kdo to má furt shrnovat?

      2. Si onikáš? Podle toho co tu dlouhodobě píšeš to tak vypadá.

        1. LENINSKOU CESTOU K DALŠÍMU ROZVOJI NAŠÍ SOCIALISTICKÉ VLASTI!

          1. Zapomněl sis přepnout účty?

            1. Jen vzpomínka na Rudého Dfense. To asi nepamatuješ.

              1. Ale pamatuji. Aspoň víme, kde jsi získal tu dikci jak v rudém právu.
                Tak říká se, že máš poznat nepřítele, ale nic se nemá přehánět. Stockholmský syndrom je svině.

    3. Já byl také nemile překvapen, když se z odpůrců covidových totalitních opatření následně začaly hrnout hejty na ukrajinské uprchlíky, proruské názory a teď i podpora ultrazmrda Babiše, tak z toho už je mi opravdu smutno.

      1. ať dou všichni invazisti a vostatní uprchlíváci do prdele, místo sem, nechápu, co tě překvapuje na tom, že většina rozumnejch lidí to takle vnímá?

        je úplně jedno, vodkud to leze a jakou barvu to má, furt je to přivandrovalec

      2. Pane Redguy, při vší úctě k Vám:
        Takzvané proruské dezoláty, začala dělat z odpůrců covid-teroru média.
        Takové hovinky, ty začaly jako první obšírně fantazírovat o tom, že ti proruští dezoláti, jak je nazval pan Rakušan, mají nějaký nezanedbatelný průnik s odpůrci covid-fašismu. Protože na té velké demonstraci údajně zaregistrovali novináři nějaké tváře, které byly vidět i na covidových protestech.
        Možná to tak je. Ale ani já, ani Vy nemáme žádné ponětí o tom, v jakém rozsahu ten průnik je.
        A to házení nespokojených lidí do jednoho pytle, co se zrovna nabízí jako nejvíc dehonestující, to je právě specialita hovinek a lidí, co tam pracují.

        Už nikdy nepřestanu tvrdit, že dokud budou existovat hovinky a podobné weby, tak tu nebude ani klid, ani sociální smír, ani nepřestane štvaní lidí proti sobě, ani nic podobného.
        Jste vzdělaný člověk a musíte přece vidět, že na šíření sraček a pololží, je celý ten web postaven a dost na tom vydělává – takže jen tak nepřestane.

        1. Proruský dezolát je univerzální nepřítel proti kterému totalita štve zmanipulovaný dav. Je to stejné jako za toho Husáka, tehdejší režim tomu zase říkal Protisocialistický živel (alternativně s dlouhými vlasy).

        2. Novinky nečtu. Průnik určitě není stoprocentní, já sám jsem toho důkazem. Ale média se ani nemusí snažit, stačí vyjádření SPD, za covidu asi jediná vládní strana proti restrikcím, teď totální žumpa. A na tomto webu to bohužel je velmi podobné, což mě osobně dost překvapilo, měl jsem za to, že jsem s lidmi zde na stejné vlně.

          1. *vládní – parlamentní jsem myslel

          2. o to jde… myslel jste si, že jste na stejné vlně a nyní koukáte, že asi ne, tak to tu pro jistotu nazvete proruskou žumpou atd… A přitom třeba na stejné vlně jste, jen se v některých věcech neshodnete. Velmi pěkně to v jednom rozhovoru vyjádřil Karel Šíp, když ho moderátor konfrontoval s názory Gotta a Bohdalové. Šíp se k takovým slovům jako vy a ostatní nesnížil, naopak respektuje jejich odlišný názor a s oběma zůstali přátelé. To velmi oceňuji a Šíp se u mě hodně zvedl.

        3. „Takzvané proruské dezoláty, začala dělat z odpůrců covid-teroru média.“ – to je velmi blbá lež. Krysaři prostě využívají instalovanou bázi těch, kteří jsou ochotni plnit jejich zadání bez ohledu na téma.

    4. @treb: technická poznámka: respekt se nevztahuje k (odlišnému) názoru, nýbrž k právu ho mít a projevovat – a to tady snad nikdo nezpochybňuje. Netuším, proč bych měl respektovat názor, který považuji za *** nebo dokonce !!!.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017