Soudruh generál nemá chaos rád - zpět na článek

Počet komentářů: 2 090

Přidat komentář
  1. Nikdy bych nevěřil, čeho se na dfensu dočkám. Teď už sem chodím jen ze setrvačnosti, abych se ujistil, že to je skutečně možný.

      1. No co se dá dělat. Jebe z toho hodně lidem. Už aby to bylo za náma…

        1. No, jestli to Bureš prosere, jako že to tak vypadá, tak uslyšíme epický mega kňů. A ještě hodně dlouho. Ten chlap je prostě rozenej kňučedník. Jak to může lidem imponovat ovšem nechápu. Neznám nikoho, komu by imponovaly fňukny. Ještě tak nějaký ženský jsou schopný dát jako útěchu.

          1. No asi jako tady místním onanistům z povolání libovaly články od mistra Aliena….

            Asi tak stejně jim sedí kňučedník.

    1. japan:
      A co bys rád?
      Něco o demokracii, pluralitě, Václavu Havlovi, tržním hospodářství, svobodném podnikání…?

      :OD

      1. Něco jako seriál o pedálech, začalo to covidem, kdy tady snad rok nebyl článek na jiné téma, a pokračuje to proruskými zvratky od začátku války.

        1. Redguy:
          Hm.
          Já mám rád povídání o technických zařízeních, třeba vozidlech, strojích a tak.

          A co ty?
          Nepatříš také mezi odborníky „rozvodáře“…?

          :OD

          1. Záleží. Elektrický rozvody moc ne, motorový jo :)

            1. Tedy myslím obor zájmu samouka, za odborníka se nepovažuji.

            2. Redguy:
              Tak to tuším, že budeš přímo „odborník“ „rozvodář“… (just tam tupl uvozovky)…

              A JAWA 90 znáš…?

              :OD

              1. Na československou socialistickou produkci jsem přílíš „mlád“:) Takže jsem nikdy nejel na Jawě ani ve Škodě 1xx.

                1. Redguy:
                  No tak to ten „odborník“ „rozvodář“ tím spíš budeš.
                  Viděls někdy dvoudobý motor?

                  .

                    1. Redguy:
                      Tak to je skoro jak ta JAWA 90, v Povážkách se léta vyráběla…
                      A víš, čím byla tak zvláštní…?

                      .

                    2. Jo.
                      Rotační šoupátko je sice krásná věc, ale když na jednu stranu dovolíš tomu motoru točit 8.500-9.000 otáček, mj. i odlehčeným kladívkem, aby vůbec stíhalo, tak do něj musíš taky namontovat odpovídající ložiska na kliku a gufera.
                      A to se nedělo, takže co 1.500km praktická generálka.
                      Osm koní a pět kvaltů u devadesátky je sice pěkná věc, ale když jich ten motor dosahuje až někde na sedmi tisících, tak celou dobu na té motorce neděláš nic jiného, než řadíš jak debil.
                      Nedělala se léta, ale pár let a skončilo to právě kvůli nemožnosti, vyrobit či nechat dovézt lepší ložiska. Proto je jich tak málo zachovalých, převážně roadstery. Verzi cross aby lupou pohledal.

                    3. servisdok:
                      Tak pravda, sériovka nešla asi víc jak 6 let.
                      V mém kraji „za nás“ byla velkou vzácností, moc jich nebylo. Vzácnější byl snad jen Mustang Golden…

                    4. Tak jestli myslíš toho Mustanga, co byl jen trochu jinak nalakovaný a měl typový štítek v angličtině, na kterém se v kolonce „HP/RPM“ skvělo 4/7.000, tak těch jsem pár viděl.
                      Byla to stejně škaredá motorka, jako všecky ostatní Mustangy, ve zbytečně velkém a těžkém rámu směšně malý motůrek a ještě s válcem naležato a kravsky velkou nádrží.
                      Jawa jednadvacítka, byť „poloskútrově“ oplechovaná, byla proti jaksi hrbatému a trubkovému Mustangovi, s velkou dírou nad motorem, hotová modelka.
                      Ty případné čtyři koně mohly být pravda jen někdy. Dost záleželo na tom, nakolik zrovna byli v Považské Bystrici střízliví, jak byl zrovna opracovaný válec a kanály, nakolik byl seštelovaný karburátor i zapalování.
                      Fakt prostě je, že i po pečlivém a předepsaném záběhu (pečlivý záběh byl hlavně v zájmu dotyčného mladého majitele), jezdily některé ty motorky s tímhle motorem výborně a některé byly naopak tak lenivé, že byl problém z nich vyrazit i 50km/h při tehdejších muších vahách -náctiletých. A fakticky s tím nešlo nic moc dělat, ne bez výměny válce a kroužků za nové, při současné kontrole a případném poopravení opracování válce, dodatečném seštelování karburátoru i předstihu. U některých, obzvláště lenivých kusů se zjistilo, že v klikovém prostoru nejsou odstraněné ohavné otřepy na ložiskových nálitcích kartrů. Takže člověk mohl „leštit“ sání i přepouštění jak chtěl, ale v prostoru kliky se to stejně zčásti srazilo o ty otřepy a bez užitku vyletělo výfukem.
                      Různé jiné nedodělky byly normální a řešily se prostě svépomocí. Například: Normálně měly tyhle motory zapalovací cívku 8V.
                      Pamatuju si, že u jedné série modro-šedo-černě lakovaných Mustangů, kdovíproč a kdoví z čeho, namontovali ve výrobě stejně vyhlížející cívky, ale šestivoltové.
                      Takže se po krátké době, ještě zpravidla v šestiměsíční záruce, prorazily příliš vysokým sekundárním napětím. Magneto toho motoru, mělo už poměrně silné magnety a dávalo docela tvrdé napětí, i pro světla. O přismahnutých fajfkách a probitých svíčkách nemluvě, to byl u těchto strojů skorem spotřebák. Mladý, co chtěl jezdit, prostě šel do Mototechny a koupil si správnou cívku, novou fajku i svíčky za své. Normálka..
                      Po tom všem, co se okolo těchto padesátek odehrálo si myslím, že při pečlivějším zpracování mohl ten motor mít klidně i pět koní, ale někdo prostě nechtěl, aby ty motorky jezdily rychleji a líp. Dokazovaly to všecky ty kvalifikované, dodatečné úpravy otců mladých majitelů, co měli s dvoutakty spousty zkušeností a věděli, co si mohou k tomu motoru dovolit.
                      Znal jsem jednoho s jednadvacítkou a jel jsem na ní, co po takových tátovských drobných úpravách, jezdila po rovině trvale s rafičkou tachometru „na pravém dorazu“, minimálně 70-75km/h, protože po té rovině téměř šlo držet krok s tehdejšími osobáky.
                      Už při rozjezdu bylo cítit, že ten motor běží nějak pravidelněji a citelně líp táhne. Dělal to člověk, co se vyznal a věděl. Proto si myslím, že ty motory mohly být i lepší, kdyby někdo chtěl.

                    5. To je rozptyl!Referáty jsou k odeslání?

                    6. servisdok 22.1.2023 v 21:25
                      – – –
                      Těmi lechtátky od 550 po 23 jsem se prokousal skrz.
                      Cívky 8 V patřily na zapalko, kde bylo vše paralelně (statorová cívka, kladívka, kondík, primár VN cívky) a 6 V byly pro J550 až J05 se starším provedením, kde jiskra vznikala přerušením okruhu a nikoli rozepnutím zkratu.
                      Úprav jsem páchal taky hodně…

                      Štítek 4 koně jsem viděl u verze se štítkem psaným maďarsky, při demontáži bylo zjištěno, že motor je stejný do detailu jak u tuzemské verze (byla to J20).

                      Mustang Golden znám se štítkem 3,5 k, ale bylo víc verzí, takže asi ta, cos viděl, byla jiná série. Každopádně měl baterku na rámu. Pocházel z dodávky, kterou odřekli v zahraničí (tehdy zarazili i nějaké další série J90).

                    7. @servisdok 22.1.2023 v 21:25

                      To je jako o me a mem otci automechanikovi, ktery mi k patnactinam Pincka sehnal od stryce, kteremu prestal jet. Stryc, nebyl zrovna odbornik, tak ho strcil do kulny a tam jej nechal stat par let. Po transportu do otcovy dilny jsme ho s otcem rozdelali do sroubku a vse vycistili. Po kontrole vzal par veci k motorarovi a ten na tom „vysival“. Delaly se ruzne upravy, no presne jak je zminovano, doladila se elektroinstalace, civka, fajfka, svicky zasadne 12, predni ozubene kolecko na sekundaru se dalo trinacti, ctrnacti zubove (uz si to nepamatuju), misto standardniho dvanacti zuboveho. Z Babety se dalo bezdotykove zapalovani, bo ten pertinax na kladivku se furt obrusoval. Ten „fichtl“ lital jako prase. Z te nasi vesnicke grupy 5. pubertaku na fichtlech, jsem byl nejrychlejsi a musel na ostatni vzdycky cekat :-). Taky neni divu, po tech x vybrusech to uz davno nebyl obsah 50ccm. A k te 90, tak ne te jsem si taky zajezdil. Kamos mel Jawa 90 Cross a to byla jizda! Okamzite do otacek, proste ohen. Sice mi ji pujcil jen po polnackach a lesnackach, ale i tak to bylo maso (bylo mi 16).

                    8. linq:
                      „…misto standardniho dvanacti zuboveho….“
                      – – –
                      Z fabriky 13, příslušenství 12, J550 měl origo 14.
                      Svíčka 12 (nové značení) leda na závody, jinak 14.

        2. Redguy: a kam patřím já, který jsem sem soustavně psal proti lockdownismu a covidismu, ovšem od začátku války proti ruské loupeživé válce? :)

          1. Mezi menšinu. Stejně jako třeba já. Ale vidím rozdíl mezi lidmi jako ty, já, nebo třeba shifty, fadtwi apod, kteří sice kritizují určité aspekty kovidismu nebo očkování, ale činí tak na základě racionálních úvah u konkrétních věcí a nepouští se do divokých konspiračních teorií. Kritizují třeba konkrétní vakcínu, povinnost jejì aplikace a smysluplnost téhož, ale už třeba nekritizují očkování proti tetanu nebo povinnost izolace v případě epidemie plicního moru. A zatimco postoje těhle lidí vůči válce a současné politické situace se nijak extra nevymykají postojům ostatní populace, tak v případě té extrémnější konspiračně zateoretizované části kritiků a antivaxerů je to opravdu tak, že drtivá většina z nich valí ruskou propagandu. Z těch mediálně profláklých vůdčích bojovníků proti covidismu snad všichni, s výjimkou zesilovače Landy, který invazi hned na začátku odsoudil a dál se k tomu nevyjdřuje, panč zjevně nechce ztratit svoje fanoušky, mezi kterejma je, soudě podle sosckasítí, rusofilcek jak naseto.

            1. Líbil se mi příměr: jsem asi takový antivaxer, jako abstinent – nepiju fernet.

            2. Antivaxer odmita ockovani z principu. Odmitat mRNA vakcinu je cista opatrnost, ucinnost techto vakcin vuci coronaviru je velmi nizka. Rizika jsou nezanedbatelna.

          2. Seš prostě padlej na hlavu. Ale já taky. Shane namlich to samý. Jsme prostě banda tupejch hovad :-)))) Což se projevuje tím,, že jsme schopný se kdykoliv navzájem poslat do prdele a pourážet.

            Naprostej souhlas s předsedou co to píše níž(nebo vejš, netuším jak se to zařadí)

  2. „…odevzdat demonstrativně neplatný hlas…“
    – – –
    No jo, ale co z toho…?
    U komise sedí několik osob ryze prospěchářského ražení, většinu z nich dobře znám. Nevidím důvod jim cokoli demonstrovat.
    Vhodím tedy hlas platný. Budu se řídit pravidlem volby menšího zla…

    :OD

    1. Ještě u toho vhazování neplatného hlasu musí vztekle pištět vysokým hláskem a mlátit pindíčkem o desku stolu, jinak to nemá ten správný efekt!

    2. … nemá smysl se cukat, chtějí po nás abychom nastoupili do vlaku, tak nastoupíme, jiná možnost není, horší to už snad nebude …

      1. LD:
        „… chtějí po nás abychom nastoupili do vlaku, tak nastoupíme…“
        – – –
        Ano, ale svobodně a demokraticky. Jen žádnou paniku…

        :OD

  3. JJ, chaos a pořádek, to je známý refrén.
    Nebožka matka, dej jí pán Bůh nebe, ještě nedávno vzpomínala, jak přišla na nedělní kávu a bábovku sestřenice ze Stonařova navlečená v dirndlu a oznámila jí, že přijde Hitler a konečně udělá poržadek.

  4. Pro zdejší kolaborantské dezoláty je jasná volba Bába. To je všem jasný. Netřeba toho slovenského blba stálé obhajovat…

    1. Ctenar Jirka:
      A jak by měl nyní volit pravý zastánce odkazu Václava Havla…?
      Dát neplatný hlas…?

      :OD

      1. Tomu říkám ironie. Antivaxer nese do urny lístek pro tohoto budoucího presidenta. Větší dezolatská demence se nevidí každý den. https://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QN_T/2d6Hw.jpeg?fl=cro,0,0,1280,852%7Cres,1280,,1%7Cwebp,75

          1. Jirko, nečti tolik.Evidentně ti to neprospívá.Běž mezi lidi.Ale hlavně první krok: Vhoď monitor do konťáku!

            1. Ale tady ti samí debilové, co vyměnili Covid za Rusko, jdou volit symbol covid fašounství. To jsem jediný komu to přijde divné?

              1. Ano, jsi jedinečný.Po návratu z lesa se ozvi.Třeba to projde.Good Luck!

              2. Tomu se říká Stockholmský syndrom. Známý ďábel lepší neznámého. A pak, někteří lidi budou za každou cenu proti. Za socíku by adorovali Západ a USA, teď obdivují rusa.

                1. Tak nějak no. Ale spíš si myslím, že hodně lidí se slzou v oku na ten totáč vzpomíná. Síla nostalgie. Místních je tu takovejch dost…
                  Namátkou mě napadají třeba corony, servisaci, sysopove a další…
                  Kdo to měl v suchu a teple, měl se tenkrát dobře no. A moc nic nemusel. Bylo postaráno. Jistoty.

        1. Č.J.
          Dezolát, Antivaxer, Odmítač, Jako, Jakoby, Prostě, Proruský troll, Nicméně, ……
          Bohužel, spousta lidí se neumí vyjadřovat, proto papouškují slova která jsou zrovna v kursu!

        2. Jak může pravý zastánce odkazu Václava Havla volit komanče…?

          1. @ gorgussien

            Wenzel Flaška von Kleinburg und Pardubitz, byl prý pár let taky v KSČ… vyrazili ho po 1968… to je mrzení, jak to správně tomu lidu vysvětlit?

            1. Si pleteš Havla se Zemanem. Havel nikdy v KSČ nebyl.

              1. @ shane

                Wenzel Chafel byl utajeným členem podzemní sítě KSČ… mohl celebrovat ale nesměl udělovat svátosti

    2. „Kolaborantské dezoláty“. Další ovce.

  5. Dovolil bych si reagovat:
    1) „(války), do které nám principiálně nic není“ – mluvte za sebe. Chápu ten postoj, ale připadá mi to sráčské, zvlášť v porovnání s vašimi historicky prezentovanými názory.
    2) neplatný hlas – sice asi jiná možnost není, ale ve chvíli, kdy to uděláte, už establishment vyhrál. Musíte věnovat čas a energii výrobě lístku (pokud nevyužijete sekundární papírenský výstup ranní seance na toaletě), čas a energii jít to tam hodit, a ve finále to „nějaká paní“ vezme do ruky a během půl sekundy bez bližšího ohledání prohlásí za neplatný hlas. Těch bude celkem po republice pár stovek s naprosto nulovým dopadem. To už mi přijde ekonomicky schůdnější tam vůbec nechodit a nelegitimizovat tu šaškárnu.

    1. alefzero:
      A co ty?
      Jak vidíš perspektivu, co se východního konfliktu týká? Půjdeš se zbraní v ruce bránit svobodu a demokracii, bude-li třeba…?

      :OD

      1. Jste jenom blbá kunda a vaše slova nemají vůbec žádnou váhu.

        1. Sandstorm:
          Tak jasně. Z tebe padaj jenom poklady, pseudovzdělanče.
          Máš kam odcestovat, až se konflikt vyhrotí natolik, že sem občas něco přilítne? Odletíš na Kanáry…?

          :O)

          1. Jste jenom blbá kunda a vaše slova nemají vůbec žádnou váhu.

            1. Sandstorm:
              Aha. Tak to asi na nějaké Papagájské ostrovy. Jen aby tě tvůj geenreál nenechal lapnout na letišti, že ses chtěl vyhnout službě…

              1. Jseš jenom blbá kunda.

                1. Hele vy dvě Velký píče (shity a shitstrom), vy jste jak ty ryby na schodech, dycky útočíte ve dvou.

                  1. závidíš?

                    1. Ani ne, jen sem si nehoml nefšimnout.

                  2. Tak to v životě chodí. Něco posereš a následuje shitstorm.

      2. Perspektivu nevidím moc pozitivně. Se zbraní v ruce bránit svobodu a demokracii nepůjdu, max. svoji rodinu a život, ve třetím sledu možná v nejhorším tu svobodu. A udělám maximum pro to, abych nemusel. Takže když se Rus zastaví někde okolo Chersonu, tak je cíl splněn.
        inb4 „mediálně přesvědčený“ argument: Narodil jsem se před revolucí, zažil jsem indoktrinaci ve škole a ohnuté páteře s mávátky na náměstích. V našem městě bylo několik posádek sovětských bratří a několik desítek mrtvých od ’68 do ’89. V Rusku a na Ukrajině jsem strávil, před pár lety, pár měsíců života, a obrázek jsem si udělal (na rozdíl od drtivé většiny místních autorů i diskutujících) poměrně přesný, a rozhodně ne apriori protiRuský. Považuji však za vhodné, aby se žádná expanze (libovolných) imperiálních mocností v roce 2023 na úkor menších států nekonala.

  6. D-Fensovy články o autech čtu rád a jsou fajn. Jakmile se ale pustí do politiky, je to k zblití. Jak může někdo neblbý, kdo prožil mládí za Husáka, a není úplně nevzdělán v historii, „nechtít válku“ = podporovat rusáka, aby se usalašil na slovenských hranicích?
    Proč antivaxerství & koviditiotismus jde s prorusáctvím ruku v ruce?

    1. Protože dezolátský odpad je už takový. Nešťastní ztroskotanci co nenávidí celý svět a tady neustále fňukají. A pak to půjdou hodit Bábě. Symbolu boje s covidem…

      1. ztroskotanci a zaprodanci…. vy jste vnuk Jiřiny Švorcové? Slovník y myšlení by odpovídalo :-)))

        1. Dovolím si Vám oponovat. U tohoto pravdolásky jen slovník. O myšlení v jeho případě vůbec. Kde není čím, tam nelze.

      2. Mozna by stalo za to sledovat hru. Tzv Zapadni demokracie se nam jaksi zkurvila. Jenze velka cast woke-latentnich blbecku se sekla myslenkove nekdy 1980s kdy to jeste nebylo hmatatelne, byt to jiz bezelo minimalne 20 let.
        Woke a presto spi :)

        Nebo jeste jinak, budu parafrazovat:

        Vam se ten woke svet stekajicich, genderless cancel culture/#Metoo, jako libi, pane Hornik?

    2. Nejspíše právě právě proto, že zažil mládí za Husáka, tak se mu příčí, když propaganda médií hlavního proudu se téměř 100% shoduje s vládní propagandou. A většina z nás se slzou v oku vzpomíná na 90. léta, kdy jak opozice, tak i média šli, obrazně řečeno, „vládě po krku“. TOTO se dneska neděje!

      Síla informačních médií se vůbec podceňuje. Avšak známe citát Josepha Goebbelse: „Stokrát opakovaná lež se stává pravdou“.
      Kdo dneska skutečně vlastní většinu médií? Vlastnická struktura je nejasná a můžeme se jen dohadovat. Komu se zodpovídají redaktoři České televize? Českému národu, který ji platí nebo sobě nebo někomu jinému? Po spacákové revoluci v roce 2000 se zpravodajství ČT posunulo někam hodně do pryč od původního konceptu plurality názorů.

      Když média určila, že budeme s Ruskem zadobře, byli jsme zadobře. V roce 2008 se ale něco zlomilo a média začala pomaličku kormidlo otáčet.

      Jenže víte, co znamená anglické slovo „overkill“? Přestřelení. A tak jak přestřelovalo Rudé Právo a Československá televize za Husáka, tak dnes přestřelují kupříkladu Mladá Fronta Dnes či Česká televize. A Češi jsou na toto velmi velmi alergičtí. Nedivme se – po zkušenostech za posledních 84 let.

      Kritizujete inklinaci k Rusku. To je správné. Za předpokladu, že současně kritizujete i současné doočíbijící patolízalství k USA a Bruselu.

      1. Tomas Eybl: Sir Occam by to řízl tak, že proruští kolaboranti nevyznávají žádné hodnoty a už vůbec nejsou a priori proti západu. Jde pořád o ty samé vyžírky přissáté na státní vemeno. Proti válce jsou jenom proto, že chtějí prožrat prachy na obranu. Naplňte jim žlab a podřízněte sousedovu kozu, a oni budou zpívat vaši píseň, i kdyby neznali slova. Je to odpad.

        1. To zas ne, s tím vemenem. Společný jmenovatel je frustrace. Podporují toho, kdo je proti establishmentu, který v jejich očích může za to, že se nemají tak, jak by si představovali. V jejich očích to je odboj a pomsta.

          1. Jsou to stále ti samí, kteří kvičí, aby se o ně stát postaral. Pokud někdy smýšleli jinak, bylo to pod vlivem očekávání a slibů, že se budou mít jako na západě. Když zjistili, že součástí toho je něco umět a něco dělat, vzpomněli si, že před rokem 89 bylo líp.

            1. Pokud bereš, že jde o lidi, kteří bez ohledu na skutečný stav, CHTĚJÍ aby se o ně stát staral a mají pocit, že se stará málo, tak plně souhlasím.

              1. Ano. První, kdo zalovil do temnějších hlubin dezolátů, byl Paroubek.

                1. Bych řek, že Sládek. Ale tenkrát ještě většina dezolé volila KSČ(m).

                  1. shane: Voliči Sládka, pokud brali dávky, se s tím nechlubili. SPR-RSČ rozhodně nebyla tím, co dnes SPD.

                    1. To rozhodně nebyla. Nicméně ty populistický tendence Sládek projevoval. Akorát v tý době mu tu ekonomickou část vybíraly komunisti a Zeman, takže mu zbyli akorát cikáni a všeobecný mrmlání. Vzestup stran typu SPD (Dělnická strana) nastal, až když začali vymírat tradiční voliči komunistů a dorůstat porevoluční dezoláti, který už KSČM netáhlo.
                      Paroubek byl zajímavej tím, že zkusil na dezoláty přeorientovat velkou a zavedenou politickou stranu a tím je vlastně zatáh jako faktor do „velký“ politiky.

                    2. Vybírali

                    3. (Je teda ale pravda, že u Sládka jsem měl vzdycky pocit, že si z toho dělá napůl prdel. Že to byl takovej politickej troll)

                    4. Sládek měl zkurvenou povahu, ale nebyl to primitiv. Občas si to svoje trollení užíval, občas se do něj nutil. SPR-RSČ byla skutečná protestní pravicová strana, kterýžto potenciál v české politice brzy skončil. Druhý pokus v podobě Trikolory skončil v dezolátu dřív, než začal s politikou.

                    5. (Nezapomeň na Veverky. Jediná naše politická strana,
                      kde členové ušili boudu na majitele strany, aby ho dostali do krimu). Trikolóra byla taková trucstrana. Když Juniora vyhodili z ODS, tak jim tatínek nevyhlásil válku, ale založil synáčkovi stranu. Ale stejně by mě zajímalo, proč se na to VKML v trikolóře vysral.

                    6. V tom byl ženskej element podle mě. Mladej má sice křivou držku, ale taky charizma a v poklopci na něm zřejmě pán bůh taky nešetřil. To mu přeju, ale občas to nedopadne úplně dobře, mít potřebu šukat co leze.
                      Nic jinýho mě nenapadá.

                    7. To asi jo. To celkem vysvětluje proč za ním šla ta zrzavá milfka, ale moc to nevysvětluje, proč tak náhle zdrhnul z politiky. I když z ODS taky poprvý zdrhnul, kdyź se mu nedařilo. Někdy kolem roku 2000, pokud si dobře vzpomínám.

                    8. Třeba měla ta zrzka nějaký hodně velký kompro. Třeba jí sprásknul… kdo ví.

                    9. Tak jako tupá je jak dlabaný necky, ale v pornu by udělala sakra kariéru. Teda za předpokladu, že má aspoň trochu hereckej talent, aby se netvářila, jako když klimbá v autobuse.

                    10. Držtičku na to má slušnou. Navíc působí dost sebevědomě a oráchle, celkem ideální kombinace na porno. Včetně toho, že je fakt natvrdlá. To jsou do péčka všecko jen pozitiva.

                    11. shane
                      22.1.2023 v 16:48

                      tvrdila že na ty sračky a osobní útoky a vyhrožování už neměl sílu a prostě se na to už vysral

                      von člověk musí mit fakt kachní žaludek, případně jak Bureš armádu poskoků kolem, co mu budou číst mejly, počtu, vochranku, všecko, aby se tím nemusel tak nějak moc zabejvat; když seš víceméně řadovej střeďák, tak kdejakej ksindl se na tebe dostane raz dva

                    12. Já vím co tvrdil. Ale mě zajímá, jestli to je pravda. Moc tomu nevěřím, jako syn Klause, dlouholetý komentátor a občasný politik musel moc dobře vědět, jak to v politice chodí a do čeho jde.

                    13. Kdepak ženský element. Pevná věrnost pravicovým ideálům vyhnala VKml z jeho strany.
                      Sdílení je přeci levičácká zvrhlost, takže když zjistil, že milenku sdílí s dalším členem vedení, co mohl jiného udělat, než opustit stranu, kde se členky a členové odchýlili od pravicového smýšlení.

                2. Není pravda.
                  Paroubek byl sice řádný svéráz, ale bytostný socan, co by se k metodám komoušů nesnížil, protože je sám zažil.

                  1. Paroubek byl vedoucí v RaJ. Dojič socialismu. Ten se za komoušů cejtil jako ryba ve vodě. Komunista zjevně nebyl. Ani socialista. Prostě typickej oportunista, co bude vládnout i s Marťany, jen když to bude sypat.

                    1. Nevím jestli dojič, ale RaJ musel vykazovat nezanedbatelný zisk, protože to byl -už jen administrativně- obrovský moloch, co měl spoustu kanceláří v každém okresním městě.
                      A samozřejmě desetitisíce zaměstnanců, které musel někdo úkolovat, řídit, starat se o baráky, proviant a na základě toho zisku i o výplaty.
                      Nepochybně se v tom uměl pohybovat – jako ostatně v socialismu téměř každý, který stihl za rok-dva pochopit, jak to funguje a kde mají včely med. Kdo to nepochopil, tak holt skončil mimo ten proud, co se naučil pokud možno nevyčuhovat, potichu vydělávat a hlavně – nevyvracet komoušům ten jejich pocit, že to tady řídí oni.
                      Demonstroval bych to klidně na sobě. Už po asi 5 letech intenzivní práce a mimopracovní činnosti v daném oboru, jsem si býval mohl koupit za hotové třeba auto, jaké se mi zrovna tehdy líbilo, pokud to nebyla zrovna T613. Z dobrého důvodu jsem to udělal jinak a dál jezdil do práce i po fuškách okřápanou Š110LS.
                      Fiat 128 Sport Coupé byl zaparkovaný u rodičů. U svého bydliště jsem s ním, taky z dobrého důvodu, zpočátku ani nejezdil, ani neparkoval. Já vím, řeknete si schíza. Ale lidi uměli být pěkné svině i za toho socialismu – a to auto bylo, pokud vím, jako nové dostupné jen přes Tuzex.
                      A práskli by Vás ti stejní lidi, kterým jste měsíc předtím, pracně sehnanou obrazovkou a skoro komplet novým elektronkovým osazením Tungsram, zachránili jejich, přece teprve patnáctiletý televizor, před právoplatným odvozem do sběru. Obvykle to byla třeba stará, zatraceně nepovedená, v Nižné zfušovaně vyrobená, nějaká Orava 235.

                    2. Nj. Co si pamatuju, tak lidi tyhle kouzelníky co dokázali něco opatřit sice potřebovali, ale většinou moc nemilovali, protože měli dojem, že využívají/zneužívají situace. Ačkoliv oni by se na jejich místě chovali stejně. (Ale ono to dneska není moc jiný, lidí co těžce nesou něčí úspěch je furt dost.)

                    3. Ale vtip je v tom, že jsem ani kouzelník být nemusel. Ve své podstatě jsem zavedený systém obcházel. Kdyby ti lidi dali tu Oravu do opravny, čekali by měsíce, než na ně přijde řada s obrazovkou, kterých bylo prostě málo. Byl jsem u zdroje a věděl jsem, odkud se obrazovky vozí – tak jsem si tam zajel. To byla informace, která se k obyčejným lidem většinou nedostala, stejně tak s dalšími ND. Bylo to tak, že jsem všechno potřebné -právě díky tomu socialistickému bordelu- dovedl sehnat dřív a často o dost levněji – já holt neměl režie velkého RTS. Lidi toho využívali a v naprosté většině za to byli vděční, jen se to nesmělo přehánět tak, aby se to začalo podepisovat na měsíčních průměrech počtu přijatých zakázek, v tom ofiko RTS.
                      Mohl jsem dělat třeba i dalších pět hodin po práci, i úzkoprofilový materiál jsem si opatřit uměl. Ale právě z tohoto důvodu jsem to intenzívněji dělal jen občas, neboť podobných kohoutů bylo na velkém okresním smetišti víc.
                      A kdyby se to nešikovně sešlo, že by jediná solidní RTS v okolí, notabene nespadající pod komunál, ale pod Kovoslužbu, začala citelně přicházet o práci, byla by z toho pohroma.
                      Bylo to takové balancování a docela dost nahovno, protože ne všichni ti ostatní kohouti, byli ke svému zaměstnavateli loajální tak, jako já k tomu svému. Loajalita se sice nijak oficiálně neoceňovala, nicméně chytří šéfové si uměli všímat a uměli tu loajalitu ocenit neoficiálně. Občas proběhly i nějaké koordinace a nutné kolíkování plochy smetiště :D, ale aby se zabránilo průseru, tak to prostě jinak nešlo. Lidi jsou všelijací a někteří z těch kohoutů, byli značně nenažraní a ještě svou privilegovanou práci flákali, či prasili, aniž by to měli zapotřebí.
                      Byla to fakt dost pitomá doba, ale jak na co. Lidi si málem záviděli i tlustší ranní hovno a bylo například vyloučený, navzájem si ukazovat výplatnice.
                      A už je to tady prý zpátky: Manažeři zakazují zaměstnancům, aby se i jen bavili o platech, nebo třídách..

                    4. To zakazování celkem chápu. Dokud budou lidi schopný závidět i invalidní důchod, tak to může dělat ve firmě slušný rozbroje (proč má Pepa o dva litry víc než já, když přišel o měsíc pozdějc, umí hovno a smrdí).
                      My jsme prostě rovnostáři. Nám ani tak nevadí, když máme hovno, ale musej ho mít všichni. Jinak je zle).

                    5. @ shane

                      a co je rovnostářskýho na tom chtít, aby Pepa, co na rozdíl ode mě umí hovno a smrdí, nebral o dva litry víc než já?… to si mají lidi nechat líbit jen proto, že ho Pepa čadí šéfovi?

            2. Existuje nezanedbatelná množina lidí, kteří si myslí, že na to, kolik státu platí na různých daních za jeho správu s péčí řádného hospodáře, pro ně ten stát dělá málo.
              A že jejich peníze, zaplacené na daních a zisky jimi vytvořené, stát rozhazuje za věci a koná věci, ke kterým od údajně demokratických voleb prostě nemá mandát.
              Dal někdo fialově vládě mandát, srát se materiálově i finančně do záležitosti UA-RU? Notabene, když jsme sami po kovidových hrátkách, ve sračkách a dluzích až po uši?
              Nepamatuju se, že by se tohoto národa někdo na něco ptal, třeba referendem.

              Prý je to otázka úhlu pohledu. :D
              Těch lidí, kteří to vnímají pod stejným nepříznivým úhlem, je mezi skutečně pracujícími opravdu hodně.

              1. servisdok 22.1.2023 v 14:30

                Souhlas.
                Divné je, že dost lidí reaguje na otázku, zda si uvědomují, že státní dluh budou splácet (ať už bude proces jakýkoli) ještě jejich vnuci, nepokrytým údivem.
                Když se na to podívám zpětně, ještě Kalouskova složenka byla víceméně k smíchu…

                1. Každej socialista ti řekne, že státní dluh je jenom číslo. Imaginární nic, co se nikdy nebude řešit. Jedinej, kdo se o tom dovolil na parlamentní půdě mluvit, je zde absolutně nesnášená ODS.

              2. akorát je to stejně platné, jako se rozčilovat nad tím, že lupič co vás okradl uvalil lup za fet místo, aby šel třeba do bordelu.

            3. Sandstorm22.1.2023 v 14:15
              Jsou to stále ti samí, kteří kvičí, aby se o ně stát postaral. Pokud někdy smýšleli jinak, bylo to pod vlivem očekávání a slibů, že se budou mít jako na západě. Když zjistili, že součástí toho je něco umět a něco dělat, vzpomněli si, že před rokem 89 bylo líp

              do kamene tesat

              1. Kdysi jsem četl knihu Národní třída od Rudiše. Měla velmi specifický jazyk a ještě více nečekaný závěr.
                Tohle vlákno Sandstorm&shane&shifty mě ten styl silně připomínají. Mohli byste to přepsat do knihy Národní dezolát.
                A překvapivý závěr by mohl být, že jste tři státní úředníci volící Bureše a SPD.

                —-
                Omluva všem, kdo nečetli Národní třídu, za spoiler.

                1. Klobouček. K takhle kvalitní literatuře jsem se ještě nepročet.

                2. Saprlot. Toho dne byl Stierlitz tak blízko odhalení, jako nikdy předtím :)
                  (Díky za literární tip)

                3. To je ta kravina, co se teď nedávno zfilmovala?

                  Taková česká SPD verze klubu rváčů…tak to asi vynechám. Klub rváčů je zajímavej a originální. Tohle ne.

                  1. Hodnocení knih podle filmu? Jo to máš pravdu, to sedí na příznivce SPD.

                    1. Teď jsi měl odhalil, nečtu a volím spd. Gratulky. Pracuj na tom dál a možná se coroně i vyrovnáš.

              2. „Budou vás strrašit nezaměstnaností, propouštěním z práce a zdrrražováním. Nic z toho se nestane“.
                Za jak dlouho se tahle očividná lež provalila? Za dva roky, kdy se začaly likvidovat i podniky s uzavřenými smlouvami a zakázkami na pět let dopředu – a lidi letěli na dlažbu, protože někdo měl na areál té fabriky zálusk?
                Já sám jsem obětí této lži.
                Sice náš podnik likvidovali až v roce 1995, ale to už tam šlo od desíti k pěti a já už 3 roky dělal na živnost. Protože jako první, už v roce 1992, vyhodili schopného ředitele podniku, co uměl sehnat větší zakázky – montáže RTV zařízení v „investiční“ výši, pak vyhodili našeho vedoucího RTSky i všechny 4 zásobovače – protože prý byli u komunistů. Přičemž zrovna u těch řadových zásobovačů to vůbec nebyla pravda, u komunistů byl jen jejich vedoucí.
                Pak, po likvidaci fungujícího a dost vydělávajícího podniku (televizor, video, či hifivěž z Quelle, Neckermanna a od Conrada už měl už kdekdo) se ukázalo, že velký barák Tesly Eltos, ačkoli státní, ve kterém sídlily kancly Eltosu a hlavně RTSka, chtěl někdo hodně vlivný a zazobaný, přestavět na bytové jednotky. Už někdy v tom 92 jsme se s 11 kolegy a vyhozeným vedoucím domlouvali, že bychom to odkoupili a pokračovali dál, protože to byla opravdu dobře zavedená služba, které s pokračující oblibou satelitních kompletů a přibývajícími PC monitory, práce ještě přibylo.
                Sice žádost o odkoupení stát přijal, ale soudním znalcem-stavařem odhadnutou cenu baráku navýšil téměř o 300% a stejně tak, z naprosto nepochopitelných důvodů, „někdo“ navýšil přesně vyčíslenou hodnotu skladových zásob materiálu na zhruba dvojnásobek.
                Pokoušeli jsme se aspoň odkoupit ty skladové zásoby materiálu, protože tam byly zásoby položek, které v té době už neměl kdo vyrobit a Nižná, ani Vráble a Kovoslužba žádné jiné zásoby neměla.
                Dopadlo to tak, že naprostá většina atraktivnějšího materiálu byla „kýmsi“ rozkradena a rozprodávána firmám, co skupovaly bývalé podnikové zásoby – třeba Galveosu Galuszka Ostrava a dalším, zbytek šel do kovošrotu a do recyklačních firem – včetně asi pěti tisíc kusů speciálních TV elektronek a několika metráků polovodičů.

                Takže o tom očekávání, slibech a nutnosti něco umět a něco dělat, bych raději pomlčel.
                Mám tohle za sebou a vím přesně, jak to probíhalo. Vůbec nezáleželo na tom, co kdo umí a jak je pracovitý. Sám jsem z toho vybruslil poměrně úspěšně, tou živností, co pak dalších 22 let fungovala s obraty (na dva lidi), ze kterých se na FÚ úředníkům protáčely panenky.
                Byly to doslovné loupeže za bílého dne, v režii dneska fialovy ODS.

                1. 40 let komunismu holt udělalo svoje. Příčina – následek.

                  1. To si tak úplně nemyslím. Ti prognosťákoví hoši, co všude prohlašovali, jak se teprve učí, to měli dopředu velmi dobře rozmyšlené a naplánované. Jestli to bylo z jejich hlav, nebo z jiných, to si netroufám soudit. Ale bylo vidět, že takový Ježek zatraceně dobře věděl, co dělá, Dlouhý jakbysmet. Tihle chlapci nebyli těmi „40 lety komunismu“ deformovaní.
                    A jestli tím myslíš třeba ty moje starší kolegy – ne každý měl po tolika letech pracovního poměru a pětiletek tolik odvahy, pustit se na tenký led podnikání. Kór v tehdejších podmínkách, kdy ještě ani nebyly dodělané zákony.
                    Já si to vyzkoušel „nanečisto“ už od toho října 1986, kdy Národní výbory začaly vydávat „Povolení k poskytování drobných služeb obyvatelstvu“, co se pak plynule přidělením IČO překlopily v ŽL. Měl jsem to souběžně s regulérní 8,5h prací v RTS, takže ty 3-4 roky byly na zkoušku a i kdyby se něco posralo, nic moc by se nedělo.
                    4 roky je docela dost na vyzkoušení, byl jsem ještě relativně „mladý“, rodinu jsem už měl celkem zaopatřenou. Na mě to teda tolik nespadlo, jako na mé, třeba o 10-15 let starší kolegy. S kámošem, se kterým jsme pak několik roků dělali společně, jsme se některým snažili pomoct a poradit, ale někdy to holt nešlo. To byli chlapi, co si velmi dobře pamatovali vyprávění rodičů o první republice a od nich věděli, že ne všecko v ní bylo růžové. To jsem sice z vyprávění věděl i já, ale mladší si to tolik nepřipouštěli a určitého rizika se nebáli tolik, jako ti starší.

                2. @ šifty, servisdok

                  tyhle informace šifty neslyší rád… nezapadají mu do jeho progresivních narativů

              3. Někteří moji kolegové tolik štěstí neměli. Buď byli starší a na samostatné podnikání na živnost se necítili, někteří mladší sice byli zdatní technici, ale když si to všechno propočítali, co bude stát nové vybavení přístrojovou a měřicí technikou, tak do toho nešli a stali se z nich elektromechanici-údržbáři..

      2. Tomas Eybl 22.1.2023 v 11:56

        Vystihl jste to přesně.
        Nic se nemá přehánět.
        Když občas slyším něco z rádia (v automobilu cestou za prací nebo od práce) nebo TV (náhodou), nevyvolá to nadšený souhlas, ale instinktivní odpor a pochybnosti.

      3. V 90. letech šla média vládě po krku? To jako fakt? Nevzpomínáte si už, čemu se říkalo pohrdlivě Klausjugend? Cca do roku 1997 žádná média po krku vládě ani náhodou nešla, protože dvacetiletí komentátoři měli potřebu vysvětlovat národu, že jiná cesta než Klausova není a naši reformu nám závidí celý svět.

        No a někdy kolem měnové krize se začali sypat ti kostlivci zametení do skříní bank a Konsolidační agentury.

        1. Podle toho, jaký média. TV ne, ale opoziční, nebo k vládě kritický noviny byly běžný a měly velkej náklad. Právo, Špígl, Haló noviny…

          1. Spigl a Halo noviny byly od počátku splach bez reputace a dosahu, ale ok, Právo beru.

    3. Další režimní ovečka.

    4. Napadlo vás, že nejspíš právě proto, že prožil mládí za Husáka a paralely s tehdejším režimem jsou až dechberoucí? A že podle všeho kovid, vakcíny a militantní antirusismus pochází ze stejného zdroje? Kolikrát jste ochotni naskočit na ten samý falešný špek?

    5. Jake slovenske hranice? Slovensko uz potom bude mat predlzenu hranicu s Polskom ak sa uspokoja s uzemnymi ziskami na byvalom uzemi UA a pripadne Madarskom. Pokial je mi dobre zname, vojaci ceskej armady vyhanali z uzemia vzniknuvsieho Slovenska vojska Madarska, nie Ruska.

  7. A ty volby byly pseudovolbami, perverzním plebiscitem, podvodem Elytpyčo, řízeným z USA (dezolé nechť si dosadí svou oblíbenou mantru) od samého počátku nebo se jimi staly až po té, co z nich vypadly subjekty vaší preference?
    A prosímjich, ad „Spíše to na mně působí, že soudruh generál vnímá jako chaos, že lidé mají různé názory“: opravdu si myslíte, že soudruh generál definuje chaos takto?

  8. Jít k volbám a dát neplatný hlas. Vzpoura Pepiczek.

    1. Sandstorm:
      „Jít k volbám a dát neplatný hlas. Vzpoura Pepiczek.“
      – – –
      Ale ty snad se postavíš na stranu svobody a demokracie a odevzdáš hlas platný – snad nezapomínáš na odkaz Václava Havla…?

      :OD

      1. Jste jenom blbá kunda a vaše slova nemají vůbec žádnou váhu.

        1. Sandstorm:
          A co je to ta „kunda“, majstro…?

          :OD

          1. Vaše matka je ku- a vy jste -nda.

            1. Sandstorm:
              Odhaduju, že třeba ty máš dost potíž rychle odlišit, zda je někdo stejně starý jak ty či o cca deset let mladší.
              Ten rozdíl tam už není tolik výrazný a nemáš se čím orientovat….

              :OD

            2. s coronou je sice debata obtížná, místy nemožná, ale vy jste se nyní projevil jako hovado ze 4. cenové.

              1. treb:
                „…debata obtížná…“
                – – –
                Jen si rád klofnu do mediálně přesvědčených…

                :OD

                1. narážím na náš spor, který nelze vyřešit protože máme odlišný pohled. Ale je odporné argumentovat urážkami takového charkteru, jaký tady předvádí ti dva

              2. treb: To, že sem někdo nosí aeronet a řetězové maily z Agrofertu nikoli omylem na podrážce, ale úmyslně plnými hrstmi, je taková prasárna, že můj slovník ze 4. cenové je proti tomu jen nepatrně pozdviženým obočím.

                1. a tohle stačí k tomu býti hovadem? Pak se divíme tolika hovadskosti okolo nás, že? :-(

                  1. No jestli tady někdo celou dobu vystupuje do medií jako hovado, tak je to Andrejko motýle.
                    Votevírat si na každýho hubu, to by vám šlo. Ale běda, když vám to člověk vo tu hubu vomlátí, to jste najednou plný pravdy a lásky.

                    1. co má chování báby společného s mým příspěvkem a vůbec s tímto vláknem? jste střízliv?

                    2. Coronka tady jede kampaň proti generálovi, ergo tady diskuze o coroně a s coronou má společného s bábou motýle dost. Ostatné to kádrovácké chování na to sedí taky jako prdel na hrnec.

                      My si vykáme?

                    3. jsem proti pavlovi, což neimplikuje že jse mpro babiše. Takhle černobílé to není. Že by corona adoroval babiše též nepozoruji, takže jste mimo hrnec.

                      ano, vykám ze slušnosti i na internetu, pokud se s někým nedomluvím jinak.

                    4. treb 22.1.2023 v 19:06

                      Jenže právě tak jednoduchý to je, nebudeš mít Pavla, budeš mít Babiše a naopak.
                      Takže tím, že jsi proti Pavlovi znamená, že chceš Babiše.
                      Tady ti neutralita nepomůže. Blbý co? Ale jsi dospělej, to dáš.

                    5. dětský svět je černobílý, takže ano… jsem dospělý a dám to, nebojte ;-)

                    6. V pohodě, tak budeme vykat. Taky z této v pravdě sophiiné volby nejsem nadšen, ale co zbývá. Když vidím úroveň kampaně(a to klidně pominu i úroveň lidskou, či inteligenční), s velkým sebezapřením budu volit generála. Třeba je to chyba a budoucnost vám dá za pravdu. Patent na rozum fakt nemam a vědma taky nejsem.
                      Přijde mi, že Zemanovo kampaň „Stop Fialovo vládě“, potažmo „Dekrety“, byla svým spůsobem alespoň na nějaký úrovni. To, co předvádí nekradu ale čerpám(takže v EU vše vždy podepíšu)motýle, je mnohem níž a horší. To už přijde na hlavu i některým kovaným SPD voličům. Takže ten obdiv k tomu moc nechápu, nicméně se holt ta sázka na nízký pudy a křivý záda pořád vyplácí. Čas ukáže.

                      Ostatně nechápu, jak se tady hlavně teda od Andyho příznivců předvádí taková křeč. Kurva, je to jen blbej českej prezident. Taky byly světový války, 30-tiletý války, taky byly francouzský revoluce a další dnes již zřejmě nepředstavitelný věci. Když tady serete maggi v kostkách z českýho prezidenta, co by jste dělali, kdyby šlo fakt do tuhýho?

                    7. shane měl volno?

        2. Sandstorm: Líbí se mi ten pozitivní přístup, který rozvědčík a jeho melody boys slibovali. Úplně cítím tu slušnost, respekt a pozitivitu jak na mě z obrazovky sálá, když čtu tvoje vřelá slova.

          1. starter25 22.1.2023 v 17:09

            Trefa na komoru!!! Urážet může jen ing. Babiš, třeba Baštu, protože každej ví je že to je opravdu debil když vyfouk Ing. Babišovi heslo, že odvolá vládu. Teď to bude mít těžký!!! Musíme se sjednotit. I ta kunda, sorry, soudruh corona dokáže argumentovat bez urážek a věcně!!!

          2. v hovnu se taky nerejpe, imho se teda se zmrdeckym kádrovákem klidně může jednat bez rukaviček.

            Je super, že sis vybral stranu a pevně na ní stojíš. Dobře ctíš to heslo, že kdo chvíli stál, už stojí opodál.

            Ta inteligence z tvých příspěvků jen sálá.

            1. Tak samozřejmě, vy můžete, vy jste strana, vykonavatel vůle lidu. S imperialistickým nepřítelem bez rukaviček rozhodně zatočíte.
              Kolik ti prosím tě je? Jsi jak rudé právo.

              1. Jen nastavuji zrcadlo. A koukám, že trefně.

          3. starter25: Kdybych si myslel, že debilové a zmrdi mají právo na respekt, býval bych volil Nerudovou.

            1. Cool replika bro, cením.

  9. No, ono je to asi trochu složitější.
    Babiš kandiduje z jednoho prostého důvodu a tím je to, že přímo volený president má mandát chodit po hraně ústavy, jak už ukázal Milosh, a zároveň má pravomoce, které i když vypadjí jako malé, tak se ukázaly jako zásadní. Volba kandidátů ČNB, volba soudců ÚS a hlavně jmenování toho, kdo sestaví vládu. Což se ukazuje jako klíčové, protože je vlastně jedno, kdo vyhrál volby, hahaha, ale když se hahaha budeme tvářit jako koalice, hahaha, tak vládu sestavíme my a pak se nějak domluvíme. Předpokládám, že to je to hlavní, čemu by se pokusil babiš jako prezident zabránit a kvůli čemu je teďka v álejích tak brutálně nablito. Nepřímá volba umožnila dosadit figury jako vaška flašku, který taky sice občas remcal, že není stroj na podpisy, ale nakonec udělal, co se mu řeklo a za to mohl dávat amnestie kamarádům z disentu, co se nechali při privatizaci chytit za ruku.
    Na jednu stranu se prská, že volí kontroverzní témata, která ale nejsou o moc kontroverznější než témata předchozích let a jsou o monoho méně kontroverznější, než témata zelenýho ksindlu, kterej tvrdí, že bez nich tu bude armageddon a všichni jsou s tím cajk, na druhou stranu tu různé obskurní pidistrany typu STAN a TOP09 operujou dělením kandidátů na demokratické (ti, co se s náma baví) a nedemokratické (všichni ostatní), aniž by pro jejich označení existovala sebemenší faktická podpora kromě několika komentářů novinářů, co chlastaj první ligu, což spolehlivě štěpí společnost na několik nesmiřitelnejch táborů. V důsledku toho se teď do čela prahy zase dostali Piráti a STAN v čele se zločincem a oligofrenikem Hlaváčkem, kterej, doufám, po tom, co se provalí, jak mladejm „pomohl k bydlení“ tak, že jim byty zdražil o 20 procent, aby si za podivných podmínek po několika letech v čele IPR (tedy tabulkový plat) koupil byt na praze 1, skončí jako ozdoba městského mobiliáře.
    Když vidím tu erupci pravdy a lásky, co se děje kolem, tak nevím, jestli tahle společnost půjde ještě vyléčit. Komunisti si privatizovali protikomunistické symboly. Fanatici se ohání demokracií. Ti, kteří mají plnou hubu demokracie, pravdy a lásky choděj řvát a nadávat těm, kteří mají jiný názor. Tak nějak vypadal nástup nacismu před 100 lety.

    1. >jestli tahle společnost půjde ještě vyléčit.

      Nepůjde, osobně si myslím že radikalizace společnosti vyústí v násilné řešení.

      Hitler se dostal k moci hlavně kvůli tomu co v první řadě dělali komunisti (často židovského původu) od občanské války v 1918 až po politické skandály a korupce jako udělali Barmat-ovi nebo Slarek-ovi bratři z tehdejší německé SPD. Hitler byl hovado ktery zabil miliony lidi, ale je třeba si uvědomit že Němeko vytahl, alespoň na chvíli, ze sraček.

      Další podobný připad by mohl být Pinochet. Zabil stovky komunistů nicmeně dokázal odvrátit Allendeho hladomor, za jeho vlady se mimo jine stalo Chile ekonomicky nejsilnejsi zemi v jizni americe.

      1. Pinochet musel zabít tisíce kovaných komoušů, protože ti chtěli chilské nerostné bohatství doslova rozdat spřáteleným socialistickým zemím.
        Stačí si vzpomenout, jak byla ještě koncem šedesátek u nás laciná měď. Cenově, už vůbec ne kvalitou, jí nemohla konkurovat ani tehdejší sovětská. Ta sovětská, pro elektrovodné účely, vyžadovala řádné elektrolytické přečištění, pochopitelně fest náročné na elektriku. Kdo si pamatuje tu hliníkovou pohromu a souběžně vedený, měděný hladomor ze sedmdesátek, tak se jistě rozpomene.
        V té době to byla taková katastrofa, že i obyčejné ohebné licnové kabely jako YH, LYS a HSS jednak stály za hovno (lámaly se) a jednak věčně byly pod pultem.
        Pamatuju si rodinný dům kolegy, po elektrické stránce kompletně zatrubkovaný – a protože po různých zahořeních v panelácích, už nechtěl o hliníku ani slyšet, tak je dodnes celá, plně funkční instalace udělaná v těch trubkách měkkými žilami z pokoutně sehnaných kabelů LYS (dnešní CYSY) 1,5 až 4mm2.
        Byl tam jen drobný časový problém – byl v tom, že měkká licna se musela při spojování v krabicích, nebo připojování instalačních přístrojů, opatřit letovacími oky. Lisování holé mědi na pocínovaná oka tehdy ještě nefrčelo, ostatně nebylo by v čerstvých zdech a uzavřených krabicích ani spolehlivé.
        Pamatuju si, že v té době byl v Elektře volně k dostání jen podivně tvrdý šedý, zelený a občas černý hliníkový AY2,5, kterými lidi bez známostí museli dělat téměř všecko.
        Byla to katastrofa.
        Ale Pinochet Chile zachránil, to je bez debat.

    2. Dobre, takze Babis chce vybirat pristiho premiera. Dejme tomu, ze teda 2x vybere nekoho, kdo sice neni koalice, ale taky nema 101 hlas. Co pak? :) Ono to s tim chozenim po ustave neni takova prdel a lidi si to predstavuji az moc snadno

      1. Sehnat 101 hlas je úkolem toho, kdo byl sestavením vlády pověřen. A pochopitelně ten kdo byl pověřen má ten hrnec medu, kterým láká ostatní mouchy. Trochu jiná situace je, když „sice sme nevyhráli volby, ale je nás dost trpaslíků na 101 hlasů, protože vítěz voleb by nám mohl dělat problémy, tak se nějak dohodneme“ – a i to bylo na hraně. Kdyby s tím hrncem medu chodil vítěz voleb – a dá se čekat, že to tak dopadne i příští volby, pokud se nepřijme zcela demokratickej zákon, že kandidovat mohou všichni, jejichž jméno nezačíná na „B“ a končí na „abiš“ (čemuž bych se v té erupci pravdy a lásky nedivil ani minutu) – tak bych těm koalicím dal cca 5minut času.
        Takže to, že se vybere někdo, kdo teď nemá 101 hlasů neznamená, že je nemůže mít za týden. V tom je ten vtip.

Napsat komentář

D-FENS © 2017