To je prča. Tady šustí důkazy/odkazy jako za kovidu lítaly tabulky, grafy, křivky.
Euroatlantická strana produkuje svoje a Ruská federace či oblast SNS svoje. A jen debil (hodně prostý ovčan) to stejně jako v případě kovidu přebírá a přesvědčuje ostatní o_pravdě.
Kosí, drtí, svírá.
To by se jeden p icnul.
A Ukrajina, to neuspořádané společenství lidí a území podobné smíchanému kolínku, je ze dne na den (dle některých soukromých HSP a vlády) přítel nejbližší, panna ve spárech netvora, do minulého týdne ráj na zemi pro všechny tamní Malorusy, Rusíny, Židy, Rusy, Poláky, Moldavany, Maďary a tak.
Tak jako když tu byl císař Ferdinand, pak Masaryk, poté Heydrich, pak sovětská armáda osvoboditelka, poté Gusta Husák na I. máje, pak Václav Havel, odboráři, Milion chvilek….
Teď je to Zelenskij. Pražáci si vždycky najdou nějaký dobrý důvod zaplnit Václavák. “Smrt Rusku!”, “Venceremos!”
prasatko Bobik
Ferdinand Maxmilián dal bohužel na něčí dobrou radu, po francouzském hovně se sklouzl na mexický trůn a skončil před popravčí četou. Dva starší Ferdinandové tu císařovali, ale to je už dávno. Ostatní osobnosti jsou dle vkusu každého soudruha. Osobně mi konvenuje dr. Husák, dobrý vedoucí, dnes by se řeklo menedžr.
Nakolik se to náměstí zaplnilo spontánně a nakolik organizovaně?
Foundryman
Spontánně – organizovaně jak kdy. Někdy tak, někdy onak.
prasatko Bobik
Jsme sice pražáci, ale o plném náměstí jsme nevěděli (nebýt Vašeho odkazu) – a kupodivu nám to neva. To setkání lidí dobré vůle bylo asi přiměřeně drahé, ale co to je proti kovidové každoměsíční skoro miliardě. Jakápak krize, když jsou prachy na zbraně pro Ukrajinu (kde asi bojuje za Prahu, jako kdysi u Madridu), na přiběžence a vůbec na všechno trendy. Jen zdejší obyč. lidi z toho nic nemají, jako obvykle.
Ale proč by měli mít?
Dnes: v nákupní pasáži – kryté mordy, v sámošce rovněž, na poště rovněž, v MHD taky, od školy odcházejí děti s náhubky (to se ještě musí???).
Proč by vlastně z toho všeho měli něco dobrého pro sebe mít, když_sami_nechtějí?
jak řikám, stran těch náhubků – asi chodíš do špatnejch kšeftů
vono zase s těma „zbraněma“ je to takový jakýsi…teď prej chce NDR poslat starý zásoby, u kterejch sou bedny tak plesnivý, že k nim chodí jenom v maskách X-D si přectav co by to stálo zlikvidovat, a tady to nanosí do kamióna a hurá bojovat za pravdolásku :D
brum
Na hrubý Vladimir hrubá záplata. Každopádně elegantní způsob využití komunistickýho bordelu, vystřílet to na tehdejší okupanty, po kterejch to tady zbylo. Jestli se s tim na Ukrajině nebojej pracovat, tak ať tam jde klidně všechno vyrobený před rokem třeba 90…tady se to nevyužije a ještě to stojí peníze za uskladnění a ostrahu (jestli nějaká je).
vono jenom jaksi, je to asi taková „pomoc“, jako posílání odpadků do Bangladéše třeba
ale to víš, propagandistický mrrrrrdia to nafouknou že byť slzička neukápne, a pak ve skutečnosti tam nalifrujou hlavně nebezpečnej odpad, na kterej se musí v rukavicách X-D
misaka
No asi takhle – on tu válku nezačal, on se brání, resp. to umí prodat a na rozdíl od Rusáků umí být přesvědčivý (inu herec) – „dětskost“ ruské diplomacie, kdy naprosto jednoznačně a doložitelně lže, ani nemá (nechápu proč) tu schopnost si ty lži nějak dostatečně připravit (amíci by je mohli poučit, jak se vyrábí hypotetické zbraně hromadného ničení jako důvod pro vpád) a upravit tak, aby byly alespoň zčásti neprokazatelné..to nechápu. Samozřejmě chápu, že takhle aktivní mohl Zelenáč být od roku 2014 a ono nic, nicméně takhle zásadní porušení všech pravidel ze strany VVP – to všechno překrylo. Ukázkový příklad, jak ze sebe udělat hrdinu na úkor debilního protivníka.
To, že NP je zdiskreditovaná už dostatečně, o tom žádná. Aspoň je s tím spojený nějaký fenik…
Jan Mrcasik
Rusové chtějí, aby svět věděl že lžou. Je to jejich nejoblíbenější zábava.
Už jsem to tu psal x-krát – Rusové se ukájí bezmocí těch, kteří vidí že Rusové zcela očividně a nepokrytě s úšklebkem lžou, ale nikdo s tím nemůže nic udělat.
Kadel_II
Při vší úctě, přesně tohle dělají všechny velmoci bez rozdílu. Na bezmoci menších se naprosto stejně odporně ukájí jak Rusko, tak Amerika i Čína.
brum
Nebudu komentovat, kdo se na kom ukájí a kdo používá propagandu…každopádně když se podívám na tu propagandu na západě, aspoň dává tak nějak smysl, je zpracovaná, aby měla nějakej účinek…ale ta ruská? Začíná to důvěryhodnýma adresama jako „sputnik“, „aeronet“… přes to podání (v lepším případě plno pravopisných chyb, v horším jenom automatický překladač notiček z Kremlu), černobílou formu (snad každá věta směřuje tam, že Rusko bombička, západ kokoti, snaha to aspoň nějak odůvodnit už vzala zasvé), a celé to umocňují „diskutující“ přívrženci ve stejném duchu…jako to přece nemůže spapat ani Kadel. „Při vší úctě“ (byla-li by :-))
Kadel_II
Inu, „při vší úctě“, ta černobílost je v poslední době typická především pro prozápadně myslící lidi (a jejich oblíbenou propagandu), kteří při vyslovení slova „Rusko“ získají krví podlité oči a silný tremor. Já se snažím, naopak, udržet na neutrální bázi a hledat srovnáním obou extrémů propagandy pravdu. Tak hezky papejte mainstream, když Vám chutná, je to Váš mozek.
Lojza
Jiste, je potreba byt neutralni.
Jeden stat napadl vojensky druhy, zabiji civilisty, vede valku. Je ale potreba byt neutralni a v zadnem pripade mu v tom nijak nebranit. Nakonec, pravda je nekde uprostred, takze si za to ti napadeni muzou sami.
Kdysi te nekdo hodnotil slovy „komunisticky dement“, pokud si dobre pamatuju….
starter25
V každou chvíli a co je lidstvo lidstvem se vede na světě hned několik vojenských konfliktů. Z hlavy nám určitě všechny aktuální vyjmenuješ, protože se nich jistě aktivně angažuješ.
Lojza
A vy zase bijete cernochy…
Kadel_II
Ach ne, Lojzo. Daleko lepší je být zblblý propagandou a myslet si, že s tímto bojem velmocí něco udělám. Hlavně se nesnažit věc objektivně pochopit, jen tupě žvýkat fialovou stranou a vládou schválený mainstream. Lidem Vašeho typu to zjevně vyhovuje, což je pochopitelné. Na šufánku od žumpy se také nedá jezdit Formule 1.
Nedávno jsem slyšel myšlenku, že pro odstranění nácků z ČR zatím nejvíc udělali Fiala se Zemanem, kteří jim dali generální pardon jet dělat Rambouše na Ukrajinu. Nechcete se také projet touhle jednosměrkou? Jistě by to pomohlo!
Teda především nám tady v Česku.
Jihočech Honza
A náš mainstream tomu říká „ruská hybridní válka“.
servisdok
Jo, hybridní válka. A v Pendolinu z Košic do Prahy je narváno morgošama z Ukrajiny.
co si bez nich všech chudák Putin počne? to je samej dochtor, enženér, nebo aspoň trhač norem, to my s nima voproti nim poletíme hospodářsky až do nebes!
servisdok
Ale tak nějakou klasickou, příjemnou ukrajinskou Oksanu či Svetlanu, tak do třicítky, bych klidně ubytoval. Klidně i se svištěm, mám děti rád
ty než začneš dělat hotel, co s těma pitomejma reprákama??
každopádně, to tak jedině (taky budou mít studia pro hééérečky a různí organizovaní pasáci pré), ale zatím to nevypadá, že by utíkaly ženy a děti od fronty, ale všechno ze západu včetně fotrů, jakožto ekonomičtí migranti co akorát využívají otevřenejch dveří; esli je ta informace pravda, že za posledních 30 let jich zdrhlo 12 MILIONŮ (to je celkovej údaj, nebo jenom to, co šlo na západ, a další eště odešli do Ruska??)
akorát furt nevim, už se nějací bílí ukroši vůbec někam dostali, nebo zatím chodí čmoudi z Afriky/BV a cigáni?
Foundryman
Pohled poučeného realisty – ten bordel na východě jednou skončí, Němci se s Rusama promptně domluví a my u toho budeme za aktivistické blbce, kteří to zaplatí. Pane Bože, dej nám Orbána. Kdybychom byli alespoň jako Rakušáci – ti prostě přestali existovat :-)
Stará moudrost říká, že není radno míchat se do rvačky dvou cikánských rodin.
prasatko Bobik
Jo, zdálky se dívat, nebo ani to ne – a pak na bojišti posbírat, co se hodí. To je konečně rozumnej názor.
Bohužel k provedení zdejšímu stádu schází pastejř.
karban
Von by stačil aspoň nějakej rozumnější pes, když pastýři usedli s hlavou v dlaních. Štvaní stáda několika uňafanými ratlíky má k vedení fakt daleko.
prasatko Bobik
Zdejším rozumnějším psem byl svého času Jiří Poděbradský za mlada.
Pěkně se o tom čte…
prasatko Bobik
A bez pastejře je z toho současná UA, kde patrně všemožné „prapory“, aktivisté“, „dobrovolníci“ dělají vše, co mohou. Zdá se, že zatím mohou vše. Tak proč by si nezařádili, kvůli tomu se angažují. Ať mi nikdo nepovídá, že tam jsou kvůli „vlasti milené“. Střílet, prcat a bavit se – to je znak takového bojovníka worldwide. A když je na té momentálně správné straně, tak z něj může být i momentální hrdina, s požehnáním věrchušky. Ovšem bojovníka za svobodu od zločince-teroristy dělí, obrazně řečeno, otočení stránky.
brum
Tak jasný, taková Ukrajina v zimě, to je extrémní zábava. Konkrétně to prcání si pán představuje kde? V opuštěnym paneláku bez tepla a vody? (S kym tam?) V krytu plnym lidí? Nebo prostě venku na sněhu? :-)
Neznám jejich motivaci, ale kdokoli přibrzdí šikanátora, má můj respekt…
Ukrajina jako etalon demokracie – pozornějším pozorovatelům situace na Ukrajině těžko může uniknout, že tam už asi 25 let proti sobě bojují Kolomojskij s Achmetovem, přicmrndávají Pinčuk a Mazepa. Follow the money.
Když to vezmeme chronologicky – Kučma je švagrem Pinčuka. Přišla oranžová revoluce a copatá plynová královna Tymošenko, chráněnkyně Mazepy. Pak zase vyhrál Achmetov s Janukovyčem. Kolomojskij se dohodl s Porošenkem a přišel rok 2014. Pak se ale rozhádali, protože Porošenko začal mít velké oči, v důsledku toho byl Porošenko na Ukrajině obviněn z vlastizrady a byl mu zabaven majetek. Teď se ale zase nějak dohodli.
Kolomojskij potom nasadil do voleb populárního herce Zelenského, který pochopitelně vyhrál.
Jména a pozadí zmíněných hybatelů dění si každý může vygooglit sám. Já jen podotknu, že proti nim byl takový Mrázek chlapeček s lopatičkou na pískovišti.
Ani se nedivím, že Ukrajici odtud zdrhají, jak jen můžou.
Ko-za
Bohužel v současnosti opět vítězí válečná psychóza a zaujímaní „správných“ postojů, takže takhle se nad tím zamyslí jeden člověk z tisíce.
Sysop
Ale to, cos popsal, neni nijak v rozporu s tim, ze tam je demokracie. Ja porad nechapu, proc si nekdo mysli, ze demokracie je nejaky raj spravedlnosti a rovnopravnosti. Hovno, je to presne takovy bordel, jaky je na Ukrajine a je hezke, ze to nekdo konecne zcela otevrene prizna.
Jestli máte 77 min čas a trochu rozumíte polsky, tak stojí za pozornost.
Ve srovnání s analízami místních ranhojičů a výblitky krasoduchů ve stylu: a vy zase bijete černochy, všichni lžou, všechno je podvod.
hanns
Izraelská televize informovala o válce na Ukrajině s falešnými záběry Star Wars. Izraelský zpravodajský kanál 13 News informuje o válce na Ukrajině a ukazuje níže uvedené záběry …
Video z roku 2014 bylo vyrobeno společností Disney a Lucasfilm pro kanál Star Wars pro Sky Deutschland.
Španělská televize také nezahálela a použila záběry do své reportáže o situaci na Ukrajině ze hry Arma 3 …
Tak není třeba, An investigation has been launched and the editor has been suspended.
Čili si toho všimli a zareagovali a je zřejmé, že to nedělají úmyslně, jako rusáci.
Mr. Mr.
Někde jsem četl to odůvodnění pro zavedení stanného práva, a už ho nějak nemůžu najít. Na stránkách vlády aby se prase vyznalo. Každopádně se tam vyskytuje taková hezká formulace „osoby bez státní příslušnosti“ ve vztahu k přijímání uprchlíků. Takže zapomeňte na úkáčka. Ti slouží jenom jako špalík do dveří. Za chvilku tady máme černý mor.
Ja jsem jen obycejny pobijec much a tak mi neni jasne, kde se na Ukrajine vezmou lide bez statni prislusnosti? A jak presne mam pochopit omezeni vlastnickeho prava – jako, ze ve Strakovce napriklad budou ubytovani lide beze statni prislusnosti?
Mr. Mr.
No to víš. Tipoval bych, že většina z nich tam zrovna bude studovat VŠ. Evropa potřebuje inženýry a doktory a oni k tomu vzdělávání a poznávání mají zrovna takový kladný vztah, že jo?
Sysop
Jak nema doklady, je to jasnej atomovej vedec.
servisdok
Tak jsem trochu popátral. Humenné. Jako první zahli kramle ukrajinští morgoši. Slovenští hasiči jich mají už teďka plný stanový tábor i zuby a ptají se, kde jsou ti obyčejní Ukrajinci s rodinama..
corona
servisdok:
Povídal mi jeden UK pracovník v ČR usazený již řadu let a dobře česky mluvící, že z přívalu od nich sem nemá vůbec radost, bo jak to tak zná, přileze sem hromadu pakáže úplně jiné kategorie, než je on a jeho sestra, živící se zde jako zubní laborantka.
A tihle na uvedene fotce by na to sedeli, ono tech studentu tam bylo celkem hafo, a to opravdovych, ne dovozovych inzenyru… Clanku na tema studenti z Indie a Afriky v UA je v lufte celkem dost.
podotek
Pojem z uprchlického práva. Uprchlík většinou nepoziva ochrany svého originarniho státu, ba naopak na něj může takový stát mít snahu působit úkorně, tedy se zavádí ochrany jiné a je třeba to v procesech mezinárodního práva zohlednit, a to včetně mezinárodního práva soukromého. Koneckonců i uprchlíci se kupříkladu mohou rozvádět nebo řešit opatrovnictví dětí.
Sysop
Dik za vysvetleni.
podotek
Mimochodem osob bez státní příslušnosti s doklady podle UNHCR bylo dost i v ČSSR, typicky to byli ex-obcani SSSR a jejich příbuzní, co se sem třeba přiženili a ještě nezískali občanství naše. Není to až tak neobvyklé, některé státy holt vyvázání ze svazku občanství prozivaji víc než ČR.
brum
Je jich tady dost pořád, většinou občané Ruska, občas Kazachstánu. Mají český pas (jiné barvy) narozdíl od žadatelů o azyl a ochranu, takže cestování není problém, občanství dneska není podmínkou základních požitků.
podotek
Tak tak.
brum
Osoby bez příslušnosti jsou vesměs slušní starší lidi, na který si došlápl místní diktátor, a tak nějak nedotáhli proces získávání jiného občanství. Ještě jsem neviděl černého, jestli to myslíte takhle. Afroevropan si řekne občanství, jaký potřebuje, a na to dostane papíry.
@Lojza
Jo ti mají práh kritického myšlení vysoko, to takový Sysop si aspoň dokáže připustit, že i na jeho šumavské hnízdečko může přijít řada.
Z jiných mám dojem, že kdyby jim ruskyje vybombardovali dom, sebrali časy, děngi a pošpásovali s ženskou půlkou rodiny, tak za to může Bidet, EU i NATO bo provokovali.
servisdok
Tak na ty dojmy buď opatrnej a pracuj s nima ještě opatrněji.
Ne každej, kdo v tomto kvazi-konfliktu jakoby někomu straní, nebo se snaží přinést jiný pohled na věc, je automaticky nekritický fanda dané strany. Tohle kurva není fotbal.
Mně samotnému museli v 68 rodiče vysvětlit, oč kráčí. Když jste puboš, tak vás politika zajímá asi tolik, co čínský císař..A to i přesto, že už pár měsíců předem, doma hučelo rádio i televize, naši u toho kroutili hlavou asi jako Kodet v Pelíškách a pochybovali. Měli svoje zkušenosti s „osvoboditeli“, tehdy byli taky mladí, ale protože měli míň času na píčoviny, tak o to silněji vnímali třeba ten příjezd „osvoboditelů“.
Babička v 68 plakala a jak byla pobožná, tak z ní vypadlo „tož ty kurvy už sú tu zaséj“..
V tom 68 ale byla jedna obrovská výhoda – nešlo nic cenzurovat. Televize spoustu pořadů valila živě a co bylo jednou vyřčeno, už nešlo vrátit či vystřihnout, totéž rádio.
Dneska může kdejaký zmrd rozhodnout o tom, jaký informace a kolik dostaneš. Ta likvidace AM vysílačů nebyla samoúčelná, víte? Ony jsou svým způsobem nebezpečný, protože 100kW SV vysílač má večer dosah přes půl planety.
Sysop
Samozrejme, ze na mne muze prijit rada. Pokud mam porovnat, koho se bojim vic, jestli Amika, nebo Rusa, tak musim rict, ze nejvic se bojim nasi vlady.
Dachsmeister
@Sysop
A co sudetendeutsche landsmannschaft a klub českého pohraničí, těch se nebojíte? ;-)
Sysop
Ne.
Jihočech Honza
Tohle je ovšem prastarý archetyp „dobrý vládce – zlí rádci“. V Rusku jistě zvlášť, neboť Bůh byl vysoko a car daleko.
Caleb
Mne spis fascinuje, ze ve velke casti Ukrajiny porad jde elektrika, net i mainstreamove srackomety. Byt to Amici, tak prvni den vsechno vyridi grafitovymi, EMP i obycejnymi bombami a pak si zavedou svoje vlastni vysilani (zeptejte se pametniku Belehradu). Putin tim sam sebe strili do nohy a dodava matros zapadni propagande. Jenze… to je asi ono. Ucinna propaganda rusakum/SSSR nikdy moc nesla, tohle ma Zapad zmaknute radove lepe.
servisdok
Ale hovno, je to záměr. Tady už v 68 předvedli, že strategii ovládnutí klíčových uzlů komunikace i infrastruktury umějí.
Už někdy okolo desáté večer přistál na Ruzyni neohlášený verk, v něm trocha paragánů, trocha chlapů od ŘLP (beztak bylo 80% vybavení sovětského) a do půlhodiny měli Ruzyni pod kontrolou, ohlásili velení, že mohou a do další hodiny začaly nalítávat ty Antonovy s bévépéčkama a osádkama uvnitř, které pak za další hodinu začaly sbírat „klíčový“ lidi po Praze.
cyklista
servisdok: Oni to zkoušeli i na Ukrajině, ale neuspěli. Ukrajinci tvrdí, že sestřelili dvě Il76 s paragány, ale už je to dlouho, není to dosud ověřené a spíš to nebude pravda. Co ale je doložené obrázky a videi, že ukrajinské speciální síly rozstřílely výsadek na letišti u Kyjeva, přičemž zařvala ta Mrija. Takže ruáci to zkusili, ale měli tam něco velký špatný, už jim to nevyšlo, jak u nás v 68. Možná jsme neměli tehdy k dispozici americké satelity nebo Awacsy nebo Joint-Stars nebo javeliny nebo stingery.
podotek
Letiště měly celou dobu pod kontrolou orgány FMV, aby je Rusům předaly i s klíčema.
cyklista
Podotek: Češi, ne Ukrajinci, už jsem se lekl.
podotek
(V tý době teda vlastně bez „F“, žejo)
karban
Tady tak úplně nesouhlasím. 1968 byla specifická operace prakticky bez odporu armády obsazované země.
Řekl bych, že na Ukrajině Rusák zkusil Blitzkrieg a opět zjistil, že to neumí. Stejně jako třeba v devětatřicátým na začátku války s Finskem.
Takže přešel na tradiční taktiku – masivní kanonáda nebo rachejtle, pak postup tanků a pěchoty o pár kilometrů, zastavit a to samé znova.
Cosi jako internet a mobilní sítě nemají v příručce, protože tu napsal asi ještě Koněv. To, že funkční komunikační technologie mají velký význam nejen pro morálku nepřítele, ale i pro ovlivnění západu k zavedení sankcí, bude asi až v příručce s plánovaným vydáním 2024. Protože zatím to i postaru celkem funguje, tak co. Nějaký to téčko, vrtulník nebo hrábě, by stejně za pár let zrezly v hangárech, tak je lepší, když aspoň bouchnou na bojišti za Rossíju. No a nášich soldát mnógo.
Dachsmeister
@karban
někomu vyjde stručná analýza na pár řádků a ještě u toho stačí sledovat španělskou hokejovou ligu, někteří jiní tady tapetují hovny celé roky nebo linkují odkazy pro absolventy pěti tříd pomocné školy…
cyklista
Caleb: čím dál víc je vidět, že to blbě naplánovali. Nikdo je nikde nevítá, jednotky nemají palivo, ani jídlo. Možná ty omyly CIA, jak furt hlásili, že rusové zítra zaútočí a oni nazlost cia neútočili, umožnily Ukrajincům schovat letadla a PVO a rusáci si mezitím sežrali zásoby. Takže předevčírem změnili taktiku a začali řezat do obytných čtvrtí, ale už se taky ví, že jim došly Kalibry a nemají úplně čím střílet. Atd.
Caleb
Nevim nevim, jedna vlastkovka jaro nedela. Zapadni propaganda sice dokola ukazuje par znicenych nebo opustenych ruskych vozidel, ale par takovych dilcich (ne)uspechu prece o nicem nerozhoduje. Faktem porad zustava, ze ukrajinske letectvo, namornictvo a velka cast PVO prestaly existovat behem prvnich 24 hodin. Tu obrovskou ruskou kolonu na Kyjev zapadni televize vysilaly skoro v primem v prenosu, ale nevsiml jsem si, ze by se ukrajinci byt alespon pokusili ji zastavit. Ukrajinske pozemni sily podel hranic odtrzeneckych republik se fakticky ocitly v obkliceni a nikde jsem nevidel, ze by se snazily probojovat ven. A ted to vypada, ze rusaci vyrazili od Odesy smerem nahoru ke Kyjevu, cimz by prakticky prestrihnuli ukrajinske uzemi na polovinu. Polovinu, ve ktere je nejspis koncentrovano >80% ukrajinskych sil. Mozna je opak pravdou – rusaci ted v klidku muzou cekat, az ukrajincum dojde palivo a zasoby? Oni si muzou dovezt dalsi, ukrajinci tezko. Nejakym uspechanym Blitzkriegem by jen zbytecne zvysovali svoje ztraty.
Jede především ruská propaganda, vojákům sebrali mobily (asi jim nechtěli zaplatit ukrajinský rouming), nemají co ukazovat a dávají fotky dávno vyřazených vraků nebo rozebraných vozidel z opravárenských závodů, vyřazených letadel apod. Ukrajinci nic takového ani nemohou dělat, u zničené techniky je jasné, že je ruská, jak by se tam dostala jinak, než s agresorem?
servisdok
Třeba tak, že spousty ruské techniky vlastní přímo ukrajinská armáda? :D
cyklista
Hele, určitě jsi zaregistroval, že třeba existují různé varianty té techniky, exportní, nebo po modernizaci. A už vidím, jak Ukrajinci na hořící helikoptéru rychle malují začouzené ruské výsostné znaky, nebo převlíkají mrtvoly, než to vyfotí. Mimochodem, dneska už na jihu Ukrajinci sestřelili prokazatelně 4 vrtulníky. Veškerá seriózní dokumentace má doloženou polohu. Už ses podíval, kde těží Rusko plyn? Už jsi se podíval na ten odkaz z 15:03?
Ko-za
Oni to v současný době nebudou tak úplně ukrajinci. Spíš ti žoldáci z všech koutů světa, který vědí co a jak.
cyklista
Ruské kydy, a naučili se se ukrajinsky za dva dni, Chuck Norris překonán. Rusáci tvrdě narazili a teď už zase jedou propagandu. Ukrajinci mají ve zbrani tak půl milionu lidí (teď jen hádám), a cizinců tam bude tak 500.
Ko-za
Těch půl miliónu lidí bych chtěl vidět. Vzhledem k tomu, že kdo moh, tak dávno zdrhnul.
servisdok
Cyklisto, nechci se přít.
Mrdky lžou, na tom se snad shodneme. CELOSVĚTOVĚ mrdky lhaly o chřipečce, jen se prášilo a nemělo to hranice – někde k tomu přistupovali tak, někde onak, ale základ byl furt stejný.
Mainstream bušil do lidí horem dolem sračky, není dřevo na rakve, mrazáky v ulicích, krematoria nestíhají, špitály nestíhají. Jak se po 2 letech ukázalo (a mnohé tu naznačil už na začátku Challenger), tak biliony peněz v piči a hovno hovno. Špitály byly obsazené, to ano – ale proč byly JIP trvale obsazené? Protože z chřipečkových lůžek naprosto bezpracně tekly špitálu hrašule?
Většinu té hysterie mají na svědomí právě mrdky. Tečou jim z toho prachy, sledovanost, navázaná reklama, klikání na píčoviny.
Tak proč bych jim doprdele měl věřit tentokrát?
Lhali jak červení psi a to nám všem teoreticky šlo o životy – ani se u toho nezastyděli.
Dělej jak myslíš, piš jak si myslíš, ale nechej na každým, co si o tom bude myslet, nebo k tomu psát.
Mám ostatně za to, že tento web je z nějakého záhadného důvodu jeden z posledních, kde je možno bez cenzury a mazání napsat, co si myslím.
Zkurvená mrdka z bomba titulku udělala klikací pastičku, nic víc to není.
A tak je to se vším, co tahle sebranka dělá.
cyklista
No jasně, ale četl jsi to? Je tam nějaká lež? Samozřejmě že noviny potřebují vydělávat na reklamě, z čeho by žily? Zeptej se někde ve stánku, kolik kusů novin se prodalo třeba v roce 1992 a kolik dneska.
cyklista
servisdok: Hele, přečti si něco o kritickém myšlení. Mrazáky v ulicích propagoval vyšinutý vědec, který se vědomě nakazil toxoplazmózou od koček. Načti si účinky toxoplazmózy na lidský mozek.
Běž se podívat do nemocnice, jen podívat, proboha ti nepřeju, aby Tě tam vezli, jak vypadá normální Jipka a jak vypadá infekční Jipka. Samozřejmě, že za infekční je víc peněz, už jenom ti doktoři a sestry si to zaslouží za tu otročinu. A chápej, že ve skutečné demokracii je každý politik připosraný, aby mu nečinnost voliči neotloukli o hlavu. Že covid teď tak nějak vyšuměl, je trochu štěstí a hlavně potvrzení evoluční teorie, protože ty počáteční nebezpečné varianty díky izolaci a karanténě vymřely nebo se vyvinuly v méně nebezpečné. Mimochodem, mým dobrým známým rodinám umřelo několik prarodičů, kteří by byli jinak v pohodě a blízký příbuzný málem umřel na infarkt 14 dní po covidu.
Tenhle web je v pohodě, protože tu ruskou špínu, co se tady objevuje, nemá v zadání a nešíří programově.
Bofan
a lžou nadále, vid v DE, vypadá že v tichosti odsouhlasí povinné očko, teta na důchodu v DE, do kostela jen s testem. Ja se vrátil z lyží v AT, na vlecích všichni poslušně respirátory (hlavně německy mluvící), i vtom lyžuji, nasrat na tuhle ideologii, mně párkrát upozornili. Jinak všimnul jsem si, že Holanďané na to serou skoro jako my, má úcta.
pokud je ten poměr správný, tak to pro Ukrajince moc růžově nevypadá.
cyklista
Lojza:: JJ, to jsou ty veselé scénky z lágrů, jak se všichni zoufale snažili přežít hlad a zimu a nově příchozí komunisti si ani nešli vyfasovat deku, protože si byli jistí, že se to do večera musí vyřešit a pustí je.
Dachsmeister
@karban
Ha, budu muset změnit nick!:-D
Dík za info;-)
karban
Není zač :-)
Jako dá se na ten hokej celkem i koukat, ale proč by to kdo dělal, když u nás pro podobnou kvalitu stačí zajít tak na 3. ligu. I když tady neuvidíte zajímavosti jako kruhy pro curling na ledě aktuálně nejlepšího mančaftu z města Puigcerda. Ale zase na to, že většina hráčů jsou fakt Španělé, celkem dobrý. I ten Lasuen hraje za jejich reprezentaci.
Dachsmeister
@karban
Byl jsem onehdy na regionálním derby Chance ligy mezi FM a Porubou,
Hokej nic moc, s přihlédntím k tomu, že FM je farma Třince.
V hale kosa jak v ukrajinském paneláku po osvobození Rusáky, ale svařák a luxusní klobásy to trochu vylepšily.
Akorát vrátili to, co tam Rusák v osmdesátkách navozil :D
Jako fór je to nesmírně podařený, kouzlo nechtěného :D
quadra
Asi im mali poslat tie tehotenske uniformy od sudruzky von Lajno :-)
Dederoni poslali strely, zapadni Nemci prilby.. akurat neviem, ci na prilbach boli aj dva blesky.. tie by mozno viac na Ukrajine ocenili.
podotek
To by mě zajímalo, jestli si všichni tihle pisatele Makrel, Bidetů a jiných Lajen připadají vtipný, originální nebo třeba statečný.
Ko-za
Soudružka von Lejno si u wehrmachtu nakradla tolik, že by jim mohl ty rakety koupit na černym trhu ze svýho.
Sysop
Jeji starej se nazobal na ‚vakcinach‘ jeste vic.
Sysop
Podle vyjadreni mych kolegu neslo o zadnou sabotaz, ale o zcela standardni stav nemeckych zbrani.
Foundryman
Ukrajinci si zlikvidovali člena vyjednávacího týmu. Byl podezřelý z vlastizrady :-(
servisdok
Docela hlasitě se ozval Křeček, reagující na včerejší „zdravici“ ukrajinského proto-prezidenta.
Je docela dobrý, že aspoň jeden občan tohoto státu není chráněnej dočasným omezením práva na svobodu slova.
Foundryman
Byl by odkaz?
Foundryman
Už jsem našel. Má recht.
servisdok
To bych řek, že má Křeček recht.
To, co včera světu vykládal a v podstatě tím i vyhrožoval Zelenský, bylo sprosté citové vydírání, nic jiného.
Něco ve smyslu „za každého mrtvého Ukrajince jste zodpovědní vy, Západ“ už hraničí s něčím, co ani neumím pojmenovat, citové vydírání je fakt slabý výraz.
Zajímalo by mě, kdo mu tohle připravil, Zelenský sám není natolik inteligentním, aby tohle dal dohromady sám.
Tam zaúřadovali podoteci a jemu podobní, poslední kvazispravedliví. Prý mám černobílé vidění, to jistě.
jfb
Zelenskyj jako komik musí být inteligentní, pozor na to, jinak by se mu nikdo nesmál… Taky je jasný, že musí mít nervy v kýblu, tak bych to moc neřešil.
Sysop
Ja jo, je to od nej nebetycna drzost. Na Minske dohody se zcela otevrene vysral, pritom prave ty mu pomohl zapad pripravit a se separaty podepsat. A vysral se na to z vysoka. Bordel ve vlastni armade, kde je to samej nacek, si taky udelali Ukri sami. Tak kde je kurva vina zapadu?
Caleb
Mne na tom spis pobavily ty Zelenskeho vykriky, jak ho Zapad nechal na holickach. Komediant konecne pochopil, ze to 7-lete poplacavani po zadech byla jen propagandisticka maskarada a kdyz zacalo jit do tuheho, tak ho Zapad necha sezrat vlkovi. A ted kolem sebe vztekle mava pestickama, holt loutka odstrizena od dratku. I kdyz… mozna prave tohle ma Putin za cil? Ukazat zbytku sveta, jak je Zapad slaby a falesny a jeho sliby nemaji cenu ani papiru, na kterych jsou napsane?
Nejhorsi na tom je, ze evropske loutky si evidentne neuvedomuji, ze uplne stejne je jednou muze od dratku odriznout i Strycek Sam, kdyz se mu to zrovna bude hodit. V dohledne dobe to tedy nehrozi, ted se evropsti ratlici zase tesneji semknou okolo americkeho imperia. Tim sice imperiu prodlouzi zivot, ale na jak dlouho? V Evrope nejspis k nejakym zmenam dojde, ale v USA to (zatim) na nejakou pozitivni reformu soucasneho sebeznicujiho kurzu nevypada.
servisdok
Nepochybuju o tom, že VVP si nechal od Gorbačova hodně podrobně povyprávět, jak s ním, důvěřivým a svým způsobem férovým, tehdy Západ vymrdal. Doslova a do písmene s ním vymrdali, jak rumunští skořápkáři s Pražáky. Vlastně jen díky tomu, že se skoro nic nedávalo na papír, Gorbačov jim prostě věřil a spoléhal na „slovo chlapa“, v tomto případě Reagana. Je smutné, že prezident takové země, jako byl SSSR si nezjistil, proti jakému zmrdovi stojí.
Tragicky směšné je pak už jenom to, že své slovo vlastně dodrželi jen Němci.
K tomu všemu má VVP k dispozici i rozsáhlé archivy – a to i pěkně staré, hodně ještě z 2SV. Jelcinovi lidi, kdysi v 93-94 vyhrabali ne jeden, ale rovnou dva originály „zvacích dopisů“, které za Gorbačova „nebyly k nalezení“.
Četl jsem to. Jenda se mnoha věcech mýlí a kromě toho, disponuju vlastními paměťovými buňkami, mně nemusí nikdo nic předžvýkávat.
cyklista
Dobře, dal si s tím hodně práce, má tam spoustu odkazů, citátů, to si všechno vymyslel? Zkus to vyvrátit. A citacemi dokumentů, odkazy, paměť není spolehlivá.
servisdok
Nevyvracím odkazy, třebaže některé moc spolehlivě nevypadají. Nesouhlasím s jejich Jendovou interpretací, je to tak lepší?
cyklista
To nevím, jestli je to lepší.
Tak si ty odkazy do pytle zkontroluj, pokud se Ti nezdají.
Já bych tomu jeho komentáři neřekl interpretace, to zní skoro jako překroucení. On jen zdůraznil některé pasáže. A má samozřejmě pravdu v tom, že pokud jsme byli ještě členy Varšavské smlouvy, tak vůbec nepřicházelo v úvahu vzít nás do NATO.
A teď tam jsme a já jsem rád. Dovedeš si představit, jaké bys musel platit daně, abychom měli pořádnou armádu, což teď nemusíme?
Zase to zkoušíš, Nobody? Tenhle článek je 1/10 ze zdrojů, které jsem ve svým článku citoval. Je však neúplný či dokonce manipulativní, protože buď z nevědomosti nebo cíleně neuvádí fakt, že Bakerovi i Genscherovi zakázal nerozšiřování NATO nabízet H.W.Bush. Stejně tak ignoruje ireálnou výslednou smlouvu podepsanou Gorbačovem.
Ty to víš, už jsem ti to psal a podrobně vysvětloval a dokumentoval. Tak o co se snažíš tím, že to zkoušíš zase a znova?
Tohle je ze tvé strany cílená manipulace, kdy se oháníš nějakým zdrojem jen proto, že se ti hodí do krámu, ačkoli dobře víš že je neúplný.
Caleb
Vzdyt tam Mrcasik jasne pise, ze ty sliby padly, ale nemely zadnou pravni vahu. Akorat Gorbacov jim holt uveril. Jako Zelensky.
cyklista
Ty vole, proč musíš všechno překroutit? Padly sliby v souvislosti s NDR.
Ko-za
Nebyl ten, na jehož slovo Gorby spoléhal už starej Bush?
servisdok
Vyjednávat začal Gorbačov s Reaganem, ten končil tuším v lednu 89. Potom už s Bushem st.
Ko-za
Aha. Děkuju.
cyklista
Hele Calebe, vykašli se na Američany. Když někoho zachraňují, tak ti to vadí. A když ne, tak ti vadí taky. A teď sice zrovna zachraňují, a dost zásadně, ale co kdyby přestali?
Caleb
Tohle prece neni o nejakem vadi/nevadi. Ja jsem uz daaavno ztratil jakekoliv iluze o geopolicie a motivacich jejich hracu. Skutecny problem je v tom, ze vetsina lidi porad tem pohadkam veri. To ma aktualne za nasledek, ze Evropa pujde tezce do sracek, zatimco Strycek Sam a zlutaci se muzou jen smat.
No, asi to tak ma byt. :-/
Caleb
…o geopolitice…
servisdok
Oni Američani někdy někoho zachránili? Kde a koho?
Jakým vejvarem? Rusáci jim válečnou pomoc nezaplatili a už asi nikdy nezaplatí, protože USA ten dluh odepsal někdy v roce 1970. A srovnej, jak dopadly státy s Marshallovým plánem a státy s ruskou pomocí. My jsme přijali Marshallův plán, na nátlak komančů ho odvolali, abychom dostali aspoň něco, tak nám v roce 1947 SSSR poslal obilí, které sebral vlastním lidem, takže tam proběhl další z mnoha desítek hladomorů a umřely jim tam cca další dva miliony lidí, přece jenom obilí pro 15 milionů je už slušná zásoba.
Korea – snad vidíš rozdíl mezi severní a jižní?
quadra
Pri vsetkej ucte – juzny akoze demokraticky Vietnam bol totalne zavisly na miliardach dolarov z USA (taky predobraz Ukrajiny, co sa tyka rozkradania a korupcie).. a ako dopadol, ked sa USA museli stiahnut kvoli domacej verejnej mienke (na export demokracie a domino efekt apod. nenebol nikto zvedavy, ked sa vracali vojaci domov v truhlach).
servisdok
Ale přesnou kopii jsme mohli vidět nedávno v Afghánu. Dokud tam tekly prachy, tak demokratizovali.
Jakmile přestaly téct, bylo po demokracii a s ostudou se pakovali. A vypakovali je kozomrdi v sandálech, jako už dávno předtím bosí rákosníci. A jak dopadl ten demokratizovaný jižní rákosník, všichni víme.
Proto bych byl na tvrzení o „pomoci“ sakra opatrnější :D
servisdok
Obilí v roce 47 nemělo s Marshallovým plánem už nic společného.
Aby bylo jasno – to obilí nám stejně dobře a bez následků pro vlastní obyvatelstvo, mohli poslat Američani. Byli na 2SV napakovaní až běda, ale vysrali se na nás hodně zvysoka, páč jim z toho vůbec nic nekoukalo.
Byli jsme země po válce, ve které se už hustě smrákalo na bolševismus.
Takže vysrat na ně, ať třeba chcípnou.
Kadel_II
Ano, v roce 1970 došlo k odepsání velké části „ruského“ dluhu Amerikou. Jenže v geopolitice se nic neděje náhodou. Proč zrovna 1970? Co se stalo tak zvláštního?
Zkuste zapřemýšlet, kdy USA „přistály“ na Měsíci.
Mlčení jde vždycky koupit. Otázkou je jen výše ceny.
LWG
Zrovna z J. Koree by toho bez US aktivity moc nezbylo. Tedy fakticky nic.
Dachsmeister
@servisdokům
Evropu 2x l.p. 1917-18 a pak 1941-1945
Jižní Koreu 1950-53
Kuvajt 1991
Bosna 1995
To je prča. Tady šustí důkazy/odkazy jako za kovidu lítaly tabulky, grafy, křivky.
Euroatlantická strana produkuje svoje a Ruská federace či oblast SNS svoje. A jen debil (hodně prostý ovčan) to stejně jako v případě kovidu přebírá a přesvědčuje ostatní o_pravdě.
Kosí, drtí, svírá.
To by se jeden p icnul.
A Ukrajina, to neuspořádané společenství lidí a území podobné smíchanému kolínku, je ze dne na den (dle některých soukromých HSP a vlády) přítel nejbližší, panna ve spárech netvora, do minulého týdne ráj na zemi pro všechny tamní Malorusy, Rusíny, Židy, Rusy, Poláky, Moldavany, Maďary a tak.
Milion chvilek se vrátil…jako Terminátor:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ukrajina-podpora-rusko-invaze-milion-chvilek-praha-zelenskyj-telemost.A220303_140748_domaci_pmk
ZA úspěšné vedení války Nobelova cena za mír :-)
Tak jako když tu byl císař Ferdinand, pak Masaryk, poté Heydrich, pak sovětská armáda osvoboditelka, poté Gusta Husák na I. máje, pak Václav Havel, odboráři, Milion chvilek….
Teď je to Zelenskij. Pražáci si vždycky najdou nějaký dobrý důvod zaplnit Václavák. “Smrt Rusku!”, “Venceremos!”
Ferdinand Maxmilián dal bohužel na něčí dobrou radu, po francouzském hovně se sklouzl na mexický trůn a skončil před popravčí četou. Dva starší Ferdinandové tu císařovali, ale to je už dávno. Ostatní osobnosti jsou dle vkusu každého soudruha. Osobně mi konvenuje dr. Husák, dobrý vedoucí, dnes by se řeklo menedžr.
Nakolik se to náměstí zaplnilo spontánně a nakolik organizovaně?
Spontánně – organizovaně jak kdy. Někdy tak, někdy onak.
Jsme sice pražáci, ale o plném náměstí jsme nevěděli (nebýt Vašeho odkazu) – a kupodivu nám to neva. To setkání lidí dobré vůle bylo asi přiměřeně drahé, ale co to je proti kovidové každoměsíční skoro miliardě. Jakápak krize, když jsou prachy na zbraně pro Ukrajinu (kde asi bojuje za Prahu, jako kdysi u Madridu), na přiběžence a vůbec na všechno trendy. Jen zdejší obyč. lidi z toho nic nemají, jako obvykle.
Ale proč by měli mít?
Dnes: v nákupní pasáži – kryté mordy, v sámošce rovněž, na poště rovněž, v MHD taky, od školy odcházejí děti s náhubky (to se ještě musí???).
Proč by vlastně z toho všeho měli něco dobrého pro sebe mít, když_sami_nechtějí?
jak řikám, stran těch náhubků – asi chodíš do špatnejch kšeftů
vono zase s těma „zbraněma“ je to takový jakýsi…teď prej chce NDR poslat starý zásoby, u kterejch sou bedny tak plesnivý, že k nim chodí jenom v maskách X-D si přectav co by to stálo zlikvidovat, a tady to nanosí do kamióna a hurá bojovat za pravdolásku :D
Na hrubý Vladimir hrubá záplata. Každopádně elegantní způsob využití komunistickýho bordelu, vystřílet to na tehdejší okupanty, po kterejch to tady zbylo. Jestli se s tim na Ukrajině nebojej pracovat, tak ať tam jde klidně všechno vyrobený před rokem třeba 90…tady se to nevyužije a ještě to stojí peníze za uskladnění a ostrahu (jestli nějaká je).
vono jenom jaksi, je to asi taková „pomoc“, jako posílání odpadků do Bangladéše třeba
ale to víš, propagandistický mrrrrrdia to nafouknou že byť slzička neukápne, a pak ve skutečnosti tam nalifrujou hlavně nebezpečnej odpad, na kterej se musí v rukavicách X-D
No asi takhle – on tu válku nezačal, on se brání, resp. to umí prodat a na rozdíl od Rusáků umí být přesvědčivý (inu herec) – „dětskost“ ruské diplomacie, kdy naprosto jednoznačně a doložitelně lže, ani nemá (nechápu proč) tu schopnost si ty lži nějak dostatečně připravit (amíci by je mohli poučit, jak se vyrábí hypotetické zbraně hromadného ničení jako důvod pro vpád) a upravit tak, aby byly alespoň zčásti neprokazatelné..to nechápu. Samozřejmě chápu, že takhle aktivní mohl Zelenáč být od roku 2014 a ono nic, nicméně takhle zásadní porušení všech pravidel ze strany VVP – to všechno překrylo. Ukázkový příklad, jak ze sebe udělat hrdinu na úkor debilního protivníka.
To, že NP je zdiskreditovaná už dostatečně, o tom žádná. Aspoň je s tím spojený nějaký fenik…
Rusové chtějí, aby svět věděl že lžou. Je to jejich nejoblíbenější zábava.
Už jsem to tu psal x-krát – Rusové se ukájí bezmocí těch, kteří vidí že Rusové zcela očividně a nepokrytě s úšklebkem lžou, ale nikdo s tím nemůže nic udělat.
Při vší úctě, přesně tohle dělají všechny velmoci bez rozdílu. Na bezmoci menších se naprosto stejně odporně ukájí jak Rusko, tak Amerika i Čína.
Nebudu komentovat, kdo se na kom ukájí a kdo používá propagandu…každopádně když se podívám na tu propagandu na západě, aspoň dává tak nějak smysl, je zpracovaná, aby měla nějakej účinek…ale ta ruská? Začíná to důvěryhodnýma adresama jako „sputnik“, „aeronet“… přes to podání (v lepším případě plno pravopisných chyb, v horším jenom automatický překladač notiček z Kremlu), černobílou formu (snad každá věta směřuje tam, že Rusko bombička, západ kokoti, snaha to aspoň nějak odůvodnit už vzala zasvé), a celé to umocňují „diskutující“ přívrženci ve stejném duchu…jako to přece nemůže spapat ani Kadel. „Při vší úctě“ (byla-li by :-))
Inu, „při vší úctě“, ta černobílost je v poslední době typická především pro prozápadně myslící lidi (a jejich oblíbenou propagandu), kteří při vyslovení slova „Rusko“ získají krví podlité oči a silný tremor. Já se snažím, naopak, udržet na neutrální bázi a hledat srovnáním obou extrémů propagandy pravdu. Tak hezky papejte mainstream, když Vám chutná, je to Váš mozek.
Jiste, je potreba byt neutralni.
Jeden stat napadl vojensky druhy, zabiji civilisty, vede valku. Je ale potreba byt neutralni a v zadnem pripade mu v tom nijak nebranit. Nakonec, pravda je nekde uprostred, takze si za to ti napadeni muzou sami.
Kdysi te nekdo hodnotil slovy „komunisticky dement“, pokud si dobre pamatuju….
V každou chvíli a co je lidstvo lidstvem se vede na světě hned několik vojenských konfliktů. Z hlavy nám určitě všechny aktuální vyjmenuješ, protože se nich jistě aktivně angažuješ.
A vy zase bijete cernochy…
Ach ne, Lojzo. Daleko lepší je být zblblý propagandou a myslet si, že s tímto bojem velmocí něco udělám. Hlavně se nesnažit věc objektivně pochopit, jen tupě žvýkat fialovou stranou a vládou schválený mainstream. Lidem Vašeho typu to zjevně vyhovuje, což je pochopitelné. Na šufánku od žumpy se také nedá jezdit Formule 1.
Nedávno jsem slyšel myšlenku, že pro odstranění nácků z ČR zatím nejvíc udělali Fiala se Zemanem, kteří jim dali generální pardon jet dělat Rambouše na Ukrajinu. Nechcete se také projet touhle jednosměrkou? Jistě by to pomohlo!
Teda především nám tady v Česku.
A náš mainstream tomu říká „ruská hybridní válka“.
Jo, hybridní válka. A v Pendolinu z Košic do Prahy je narváno morgošama z Ukrajiny.
co si bez nich všech chudák Putin počne? to je samej dochtor, enženér, nebo aspoň trhač norem, to my s nima voproti nim poletíme hospodářsky až do nebes!
Ale tak nějakou klasickou, příjemnou ukrajinskou Oksanu či Svetlanu, tak do třicítky, bych klidně ubytoval. Klidně i se svištěm, mám děti rád
ty než začneš dělat hotel, co s těma pitomejma reprákama??
každopádně, to tak jedině (taky budou mít studia pro hééérečky a různí organizovaní pasáci pré), ale zatím to nevypadá, že by utíkaly ženy a děti od fronty, ale všechno ze západu včetně fotrů, jakožto ekonomičtí migranti co akorát využívají otevřenejch dveří; esli je ta informace pravda, že za posledních 30 let jich zdrhlo 12 MILIONŮ (to je celkovej údaj, nebo jenom to, co šlo na západ, a další eště odešli do Ruska??)
akorát furt nevim, už se nějací bílí ukroši vůbec někam dostali, nebo zatím chodí čmoudi z Afriky/BV a cigáni?
Pohled poučeného realisty – ten bordel na východě jednou skončí, Němci se s Rusama promptně domluví a my u toho budeme za aktivistické blbce, kteří to zaplatí. Pane Bože, dej nám Orbána. Kdybychom byli alespoň jako Rakušáci – ti prostě přestali existovat :-)
Stará moudrost říká, že není radno míchat se do rvačky dvou cikánských rodin.
Jo, zdálky se dívat, nebo ani to ne – a pak na bojišti posbírat, co se hodí. To je konečně rozumnej názor.
Bohužel k provedení zdejšímu stádu schází pastejř.
Von by stačil aspoň nějakej rozumnější pes, když pastýři usedli s hlavou v dlaních. Štvaní stáda několika uňafanými ratlíky má k vedení fakt daleko.
Zdejším rozumnějším psem byl svého času Jiří Poděbradský za mlada.
Pěkně se o tom čte…
A bez pastejře je z toho současná UA, kde patrně všemožné „prapory“, aktivisté“, „dobrovolníci“ dělají vše, co mohou. Zdá se, že zatím mohou vše. Tak proč by si nezařádili, kvůli tomu se angažují. Ať mi nikdo nepovídá, že tam jsou kvůli „vlasti milené“. Střílet, prcat a bavit se – to je znak takového bojovníka worldwide. A když je na té momentálně správné straně, tak z něj může být i momentální hrdina, s požehnáním věrchušky. Ovšem bojovníka za svobodu od zločince-teroristy dělí, obrazně řečeno, otočení stránky.
Tak jasný, taková Ukrajina v zimě, to je extrémní zábava. Konkrétně to prcání si pán představuje kde? V opuštěnym paneláku bez tepla a vody? (S kym tam?) V krytu plnym lidí? Nebo prostě venku na sněhu? :-)
Neznám jejich motivaci, ale kdokoli přibrzdí šikanátora, má můj respekt…
ano, v realitě to dělá škrt pera :o)
Ukrajina jako etalon demokracie – pozornějším pozorovatelům situace na Ukrajině těžko může uniknout, že tam už asi 25 let proti sobě bojují Kolomojskij s Achmetovem, přicmrndávají Pinčuk a Mazepa. Follow the money.
Když to vezmeme chronologicky – Kučma je švagrem Pinčuka. Přišla oranžová revoluce a copatá plynová královna Tymošenko, chráněnkyně Mazepy. Pak zase vyhrál Achmetov s Janukovyčem. Kolomojskij se dohodl s Porošenkem a přišel rok 2014. Pak se ale rozhádali, protože Porošenko začal mít velké oči, v důsledku toho byl Porošenko na Ukrajině obviněn z vlastizrady a byl mu zabaven majetek. Teď se ale zase nějak dohodli.
Kolomojskij potom nasadil do voleb populárního herce Zelenského, který pochopitelně vyhrál.
Jména a pozadí zmíněných hybatelů dění si každý může vygooglit sám. Já jen podotknu, že proti nim byl takový Mrázek chlapeček s lopatičkou na pískovišti.
Ani se nedivím, že Ukrajici odtud zdrhají, jak jen můžou.
Bohužel v současnosti opět vítězí válečná psychóza a zaujímaní „správných“ postojů, takže takhle se nad tím zamyslí jeden člověk z tisíce.
Ale to, cos popsal, neni nijak v rozporu s tim, ze tam je demokracie. Ja porad nechapu, proc si nekdo mysli, ze demokracie je nejaky raj spravedlnosti a rovnopravnosti. Hovno, je to presne takovy bordel, jaky je na Ukrajine a je hezke, ze to nekdo konecne zcela otevrene prizna.
https://twitter.com/Osinttechnical/status/1499864962948374537
Z dronů natočené boje a jednotky VDV Rosije údajně v Buče nad Ljubimivkou, 23km od západních hranic Kyjeva.
@JM
https://youtu.be/PD0GFV0s5Rg
Jestli máte 77 min čas a trochu rozumíte polsky, tak stojí za pozornost.
Ve srovnání s analízami místních ranhojičů a výblitky krasoduchů ve stylu: a vy zase bijete černochy, všichni lžou, všechno je podvod.
Izraelská televize informovala o válce na Ukrajině s falešnými záběry Star Wars. Izraelský zpravodajský kanál 13 News informuje o válce na Ukrajině a ukazuje níže uvedené záběry …
Video z roku 2014 bylo vyrobeno společností Disney a Lucasfilm pro kanál Star Wars pro Sky Deutschland.
Španělská televize také nezahálela a použila záběry do své reportáže o situaci na Ukrajině ze hry Arma 3 …
uka, že používají ai SW sem eště neviděl
Můžeš dát odkaz?
Tak není třeba, An investigation has been launched and the editor has been suspended.
Čili si toho všimli a zareagovali a je zřejmé, že to nedělají úmyslně, jako rusáci.
Někde jsem četl to odůvodnění pro zavedení stanného práva, a už ho nějak nemůžu najít. Na stránkách vlády aby se prase vyznalo. Každopádně se tam vyskytuje taková hezká formulace „osoby bez státní příslušnosti“ ve vztahu k přijímání uprchlíků. Takže zapomeňte na úkáčka. Ti slouží jenom jako špalík do dveří. Za chvilku tady máme černý mor.
Už jsem to našel.
https://www.vlada.cz/assets/media-centrum/aktualne/Oduvodneni-usneseni-c–147.pdf
Zejména ten poslední odstavec je pěkný svinstvo.
Ja jsem jen obycejny pobijec much a tak mi neni jasne, kde se na Ukrajine vezmou lide bez statni prislusnosti? A jak presne mam pochopit omezeni vlastnickeho prava – jako, ze ve Strakovce napriklad budou ubytovani lide beze statni prislusnosti?
No to víš. Tipoval bych, že většina z nich tam zrovna bude studovat VŠ. Evropa potřebuje inženýry a doktory a oni k tomu vzdělávání a poznávání mají zrovna takový kladný vztah, že jo?
Jak nema doklady, je to jasnej atomovej vedec.
Tak jsem trochu popátral. Humenné. Jako první zahli kramle ukrajinští morgoši. Slovenští hasiči jich mají už teďka plný stanový tábor i zuby a ptají se, kde jsou ti obyčejní Ukrajinci s rodinama..
servisdok:
Povídal mi jeden UK pracovník v ČR usazený již řadu let a dobře česky mluvící, že z přívalu od nich sem nemá vůbec radost, bo jak to tak zná, přileze sem hromadu pakáže úplně jiné kategorie, než je on a jeho sestra, živící se zde jako zubní laborantka.
Tady
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/foto/IHA91d77e_025405_15829501.jpg
Typičo! Každej jeden z nich je naprosto typickej Ukrajinec! :D
Kdyz se tohle vyvalilo v Polsku z vlaku, tak kurwy litaly jak carodejnice o sabatu.
No, byl bych opatrnej s tema zaverama…
https://www.aljazeera.com/news/2022/3/5/they-told-us-to-go-home-student-recounts-ukraine-war
A tihle na uvedene fotce by na to sedeli, ono tech studentu tam bylo celkem hafo, a to opravdovych, ne dovozovych inzenyru… Clanku na tema studenti z Indie a Afriky v UA je v lufte celkem dost.
Pojem z uprchlického práva. Uprchlík většinou nepoziva ochrany svého originarniho státu, ba naopak na něj může takový stát mít snahu působit úkorně, tedy se zavádí ochrany jiné a je třeba to v procesech mezinárodního práva zohlednit, a to včetně mezinárodního práva soukromého. Koneckonců i uprchlíci se kupříkladu mohou rozvádět nebo řešit opatrovnictví dětí.
Dik za vysvetleni.
Mimochodem osob bez státní příslušnosti s doklady podle UNHCR bylo dost i v ČSSR, typicky to byli ex-obcani SSSR a jejich příbuzní, co se sem třeba přiženili a ještě nezískali občanství naše. Není to až tak neobvyklé, některé státy holt vyvázání ze svazku občanství prozivaji víc než ČR.
Je jich tady dost pořád, většinou občané Ruska, občas Kazachstánu. Mají český pas (jiné barvy) narozdíl od žadatelů o azyl a ochranu, takže cestování není problém, občanství dneska není podmínkou základních požitků.
Tak tak.
Osoby bez příslušnosti jsou vesměs slušní starší lidi, na který si došlápl místní diktátor, a tak nějak nedotáhli proces získávání jiného občanství. Ještě jsem neviděl černého, jestli to myslíte takhle. Afroevropan si řekne občanství, jaký potřebuje, a na to dostane papíry.
Btw https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/tragedie-vymytych-mozku-lide-v-rusku-neveri-vlastnim-detem-ze-je-na-ukrajine-ostreluji-40389318
Docela mi to pripomina, jak kdysi davno z Gulagu psali nejaci lide Stalinovi, ze doslo k hroznemu omylu, ze oni tam byt nemaji…A jini zcela vazne verili, ze o tom Stalin nevi, protoze kdyby o tom vedel, ze nejake Gulagy existuji, tak by to zarazil…
@Lojza
Jo ti mají práh kritického myšlení vysoko, to takový Sysop si aspoň dokáže připustit, že i na jeho šumavské hnízdečko může přijít řada.
Z jiných mám dojem, že kdyby jim ruskyje vybombardovali dom, sebrali časy, děngi a pošpásovali s ženskou půlkou rodiny, tak za to může Bidet, EU i NATO bo provokovali.
Tak na ty dojmy buď opatrnej a pracuj s nima ještě opatrněji.
Ne každej, kdo v tomto kvazi-konfliktu jakoby někomu straní, nebo se snaží přinést jiný pohled na věc, je automaticky nekritický fanda dané strany. Tohle kurva není fotbal.
Mně samotnému museli v 68 rodiče vysvětlit, oč kráčí. Když jste puboš, tak vás politika zajímá asi tolik, co čínský císař..A to i přesto, že už pár měsíců předem, doma hučelo rádio i televize, naši u toho kroutili hlavou asi jako Kodet v Pelíškách a pochybovali. Měli svoje zkušenosti s „osvoboditeli“, tehdy byli taky mladí, ale protože měli míň času na píčoviny, tak o to silněji vnímali třeba ten příjezd „osvoboditelů“.
Babička v 68 plakala a jak byla pobožná, tak z ní vypadlo „tož ty kurvy už sú tu zaséj“..
V tom 68 ale byla jedna obrovská výhoda – nešlo nic cenzurovat. Televize spoustu pořadů valila živě a co bylo jednou vyřčeno, už nešlo vrátit či vystřihnout, totéž rádio.
Dneska může kdejaký zmrd rozhodnout o tom, jaký informace a kolik dostaneš. Ta likvidace AM vysílačů nebyla samoúčelná, víte? Ony jsou svým způsobem nebezpečný, protože 100kW SV vysílač má večer dosah přes půl planety.
Samozrejme, ze na mne muze prijit rada. Pokud mam porovnat, koho se bojim vic, jestli Amika, nebo Rusa, tak musim rict, ze nejvic se bojim nasi vlady.
@Sysop
A co sudetendeutsche landsmannschaft a klub českého pohraničí, těch se nebojíte? ;-)
Ne.
Tohle je ovšem prastarý archetyp „dobrý vládce – zlí rádci“. V Rusku jistě zvlášť, neboť Bůh byl vysoko a car daleko.
Mne spis fascinuje, ze ve velke casti Ukrajiny porad jde elektrika, net i mainstreamove srackomety. Byt to Amici, tak prvni den vsechno vyridi grafitovymi, EMP i obycejnymi bombami a pak si zavedou svoje vlastni vysilani (zeptejte se pametniku Belehradu). Putin tim sam sebe strili do nohy a dodava matros zapadni propagande. Jenze… to je asi ono. Ucinna propaganda rusakum/SSSR nikdy moc nesla, tohle ma Zapad zmaknute radove lepe.
Ale hovno, je to záměr. Tady už v 68 předvedli, že strategii ovládnutí klíčových uzlů komunikace i infrastruktury umějí.
Už někdy okolo desáté večer přistál na Ruzyni neohlášený verk, v něm trocha paragánů, trocha chlapů od ŘLP (beztak bylo 80% vybavení sovětského) a do půlhodiny měli Ruzyni pod kontrolou, ohlásili velení, že mohou a do další hodiny začaly nalítávat ty Antonovy s bévépéčkama a osádkama uvnitř, které pak za další hodinu začaly sbírat „klíčový“ lidi po Praze.
servisdok: Oni to zkoušeli i na Ukrajině, ale neuspěli. Ukrajinci tvrdí, že sestřelili dvě Il76 s paragány, ale už je to dlouho, není to dosud ověřené a spíš to nebude pravda. Co ale je doložené obrázky a videi, že ukrajinské speciální síly rozstřílely výsadek na letišti u Kyjeva, přičemž zařvala ta Mrija. Takže ruáci to zkusili, ale měli tam něco velký špatný, už jim to nevyšlo, jak u nás v 68. Možná jsme neměli tehdy k dispozici americké satelity nebo Awacsy nebo Joint-Stars nebo javeliny nebo stingery.
Letiště měly celou dobu pod kontrolou orgány FMV, aby je Rusům předaly i s klíčema.
Podotek: Češi, ne Ukrajinci, už jsem se lekl.
(V tý době teda vlastně bez „F“, žejo)
Tady tak úplně nesouhlasím. 1968 byla specifická operace prakticky bez odporu armády obsazované země.
Řekl bych, že na Ukrajině Rusák zkusil Blitzkrieg a opět zjistil, že to neumí. Stejně jako třeba v devětatřicátým na začátku války s Finskem.
Takže přešel na tradiční taktiku – masivní kanonáda nebo rachejtle, pak postup tanků a pěchoty o pár kilometrů, zastavit a to samé znova.
Cosi jako internet a mobilní sítě nemají v příručce, protože tu napsal asi ještě Koněv. To, že funkční komunikační technologie mají velký význam nejen pro morálku nepřítele, ale i pro ovlivnění západu k zavedení sankcí, bude asi až v příručce s plánovaným vydáním 2024. Protože zatím to i postaru celkem funguje, tak co. Nějaký to téčko, vrtulník nebo hrábě, by stejně za pár let zrezly v hangárech, tak je lepší, když aspoň bouchnou na bojišti za Rossíju. No a nášich soldát mnógo.
@karban
někomu vyjde stručná analýza na pár řádků a ještě u toho stačí sledovat španělskou hokejovou ligu, někteří jiní tady tapetují hovny celé roky nebo linkují odkazy pro absolventy pěti tříd pomocné školy…
Caleb: čím dál víc je vidět, že to blbě naplánovali. Nikdo je nikde nevítá, jednotky nemají palivo, ani jídlo. Možná ty omyly CIA, jak furt hlásili, že rusové zítra zaútočí a oni nazlost cia neútočili, umožnily Ukrajincům schovat letadla a PVO a rusáci si mezitím sežrali zásoby. Takže předevčírem změnili taktiku a začali řezat do obytných čtvrtí, ale už se taky ví, že jim došly Kalibry a nemají úplně čím střílet. Atd.
Nevim nevim, jedna vlastkovka jaro nedela. Zapadni propaganda sice dokola ukazuje par znicenych nebo opustenych ruskych vozidel, ale par takovych dilcich (ne)uspechu prece o nicem nerozhoduje. Faktem porad zustava, ze ukrajinske letectvo, namornictvo a velka cast PVO prestaly existovat behem prvnich 24 hodin. Tu obrovskou ruskou kolonu na Kyjev zapadni televize vysilaly skoro v primem v prenosu, ale nevsiml jsem si, ze by se ukrajinci byt alespon pokusili ji zastavit. Ukrajinske pozemni sily podel hranic odtrzeneckych republik se fakticky ocitly v obkliceni a nikde jsem nevidel, ze by se snazily probojovat ven. A ted to vypada, ze rusaci vyrazili od Odesy smerem nahoru ke Kyjevu, cimz by prakticky prestrihnuli ukrajinske uzemi na polovinu. Polovinu, ve ktere je nejspis koncentrovano >80% ukrajinskych sil. Mozna je opak pravdou – rusaci ted v klidku muzou cekat, az ukrajincum dojde palivo a zasoby? Oni si muzou dovezt dalsi, ukrajinci tezko. Nejakym uspechanym Blitzkriegem by jen zbytecne zvysovali svoje ztraty.
Doložené ztráty: https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html
Rusko opět vítězí, má doložených přes 600 zlikvidovaných strojů, zatímco Ukrajina jen 200.
Jede především ruská propaganda, vojákům sebrali mobily (asi jim nechtěli zaplatit ukrajinský rouming), nemají co ukazovat a dávají fotky dávno vyřazených vraků nebo rozebraných vozidel z opravárenských závodů, vyřazených letadel apod. Ukrajinci nic takového ani nemohou dělat, u zničené techniky je jasné, že je ruská, jak by se tam dostala jinak, než s agresorem?
Třeba tak, že spousty ruské techniky vlastní přímo ukrajinská armáda? :D
Hele, určitě jsi zaregistroval, že třeba existují různé varianty té techniky, exportní, nebo po modernizaci. A už vidím, jak Ukrajinci na hořící helikoptéru rychle malují začouzené ruské výsostné znaky, nebo převlíkají mrtvoly, než to vyfotí. Mimochodem, dneska už na jihu Ukrajinci sestřelili prokazatelně 4 vrtulníky. Veškerá seriózní dokumentace má doloženou polohu. Už ses podíval, kde těží Rusko plyn? Už jsi se podíval na ten odkaz z 15:03?
Oni to v současný době nebudou tak úplně ukrajinci. Spíš ti žoldáci z všech koutů světa, který vědí co a jak.
Ruské kydy, a naučili se se ukrajinsky za dva dni, Chuck Norris překonán. Rusáci tvrdě narazili a teď už zase jedou propagandu. Ukrajinci mají ve zbrani tak půl milionu lidí (teď jen hádám), a cizinců tam bude tak 500.
Těch půl miliónu lidí bych chtěl vidět. Vzhledem k tomu, že kdo moh, tak dávno zdrhnul.
Cyklisto, nechci se přít.
Mrdky lžou, na tom se snad shodneme. CELOSVĚTOVĚ mrdky lhaly o chřipečce, jen se prášilo a nemělo to hranice – někde k tomu přistupovali tak, někde onak, ale základ byl furt stejný.
Mainstream bušil do lidí horem dolem sračky, není dřevo na rakve, mrazáky v ulicích, krematoria nestíhají, špitály nestíhají. Jak se po 2 letech ukázalo (a mnohé tu naznačil už na začátku Challenger), tak biliony peněz v piči a hovno hovno. Špitály byly obsazené, to ano – ale proč byly JIP trvale obsazené? Protože z chřipečkových lůžek naprosto bezpracně tekly špitálu hrašule?
Většinu té hysterie mají na svědomí právě mrdky. Tečou jim z toho prachy, sledovanost, navázaná reklama, klikání na píčoviny.
Tak proč bych jim doprdele měl věřit tentokrát?
Lhali jak červení psi a to nám všem teoreticky šlo o životy – ani se u toho nezastyděli.
Dělej jak myslíš, piš jak si myslíš, ale nechej na každým, co si o tom bude myslet, nebo k tomu psát.
Mám ostatně za to, že tento web je z nějakého záhadného důvodu jeden z posledních, kde je možno bez cenzury a mazání napsat, co si myslím.
Podívej se třeba na tohle:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pandemie-covid-19-uz-dva-roky-v-cesku-svet-nakazeni-umrti.A220228_155809_domaci_vank
Zkurvená mrdka z bomba titulku udělala klikací pastičku, nic víc to není.
A tak je to se vším, co tahle sebranka dělá.
No jasně, ale četl jsi to? Je tam nějaká lež? Samozřejmě že noviny potřebují vydělávat na reklamě, z čeho by žily? Zeptej se někde ve stánku, kolik kusů novin se prodalo třeba v roce 1992 a kolik dneska.
servisdok: Hele, přečti si něco o kritickém myšlení. Mrazáky v ulicích propagoval vyšinutý vědec, který se vědomě nakazil toxoplazmózou od koček. Načti si účinky toxoplazmózy na lidský mozek.
Běž se podívat do nemocnice, jen podívat, proboha ti nepřeju, aby Tě tam vezli, jak vypadá normální Jipka a jak vypadá infekční Jipka. Samozřejmě, že za infekční je víc peněz, už jenom ti doktoři a sestry si to zaslouží za tu otročinu. A chápej, že ve skutečné demokracii je každý politik připosraný, aby mu nečinnost voliči neotloukli o hlavu. Že covid teď tak nějak vyšuměl, je trochu štěstí a hlavně potvrzení evoluční teorie, protože ty počáteční nebezpečné varianty díky izolaci a karanténě vymřely nebo se vyvinuly v méně nebezpečné. Mimochodem, mým dobrým známým rodinám umřelo několik prarodičů, kteří by byli jinak v pohodě a blízký příbuzný málem umřel na infarkt 14 dní po covidu.
Tenhle web je v pohodě, protože tu ruskou špínu, co se tady objevuje, nemá v zadání a nešíří programově.
a lžou nadále, vid v DE, vypadá že v tichosti odsouhlasí povinné očko, teta na důchodu v DE, do kostela jen s testem. Ja se vrátil z lyží v AT, na vlecích všichni poslušně respirátory (hlavně německy mluvící), i vtom lyžuji, nasrat na tuhle ideologii, mně párkrát upozornili. Jinak všimnul jsem si, že Holanďané na to serou skoro jako my, má úcta.
Tady máš třeba aktuální: https://www.youtube.com/watch?v=lF_nD4il5rA
https://twitter.com/DogutCem/status/1500111193867960331
https://twitter.com/666_mancer/status/1500107796909637632?s=20&t=d7I4aLVrPkdt4q1eMt7nXQ
pokud je ten poměr správný, tak to pro Ukrajince moc růžově nevypadá.
Lojza:: JJ, to jsou ty veselé scénky z lágrů, jak se všichni zoufale snažili přežít hlad a zimu a nově příchozí komunisti si ani nešli vyfasovat deku, protože si byli jistí, že se to do večera musí vyřešit a pustí je.
@karban
Ha, budu muset změnit nick!:-D
Dík za info;-)
Není zač :-)
Jako dá se na ten hokej celkem i koukat, ale proč by to kdo dělal, když u nás pro podobnou kvalitu stačí zajít tak na 3. ligu. I když tady neuvidíte zajímavosti jako kruhy pro curling na ledě aktuálně nejlepšího mančaftu z města Puigcerda. Ale zase na to, že většina hráčů jsou fakt Španělé, celkem dobrý. I ten Lasuen hraje za jejich reprezentaci.
@karban
Byl jsem onehdy na regionálním derby Chance ligy mezi FM a Porubou,
Hokej nic moc, s přihlédntím k tomu, že FM je farma Třince.
V hale kosa jak v ukrajinském paneláku po osvobození Rusáky, ale svařák a luxusní klobásy to trochu vylepšily.
Nemci sa zbavili stareho srotu..
https://www.spiegel.de/politik/deutschland/strela-raketen-der-bundeswehr-weisen-erhebliche-maengel-auf-a-5260e48f-5977-4f0d-8f79-dac5f24ced94
Huustý :D
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-rusko-valka-nemecko-rakety-dodavka-nepouzitelne-rezave.A220305_100733_zahranicni_pmk
Akorát vrátili to, co tam Rusák v osmdesátkách navozil :D
Jako fór je to nesmírně podařený, kouzlo nechtěného :D
Asi im mali poslat tie tehotenske uniformy od sudruzky von Lajno :-)
Dederoni poslali strely, zapadni Nemci prilby.. akurat neviem, ci na prilbach boli aj dva blesky.. tie by mozno viac na Ukrajine ocenili.
To by mě zajímalo, jestli si všichni tihle pisatele Makrel, Bidetů a jiných Lajen připadají vtipný, originální nebo třeba statečný.
Soudružka von Lejno si u wehrmachtu nakradla tolik, že by jim mohl ty rakety koupit na černym trhu ze svýho.
Jeji starej se nazobal na ‚vakcinach‘ jeste vic.
Podle vyjadreni mych kolegu neslo o zadnou sabotaz, ale o zcela standardni stav nemeckych zbrani.
Ukrajinci si zlikvidovali člena vyjednávacího týmu. Byl podezřelý z vlastizrady :-(
Docela hlasitě se ozval Křeček, reagující na včerejší „zdravici“ ukrajinského proto-prezidenta.
Je docela dobrý, že aspoň jeden občan tohoto státu není chráněnej dočasným omezením práva na svobodu slova.
Byl by odkaz?
Už jsem našel. Má recht.
To bych řek, že má Křeček recht.
To, co včera světu vykládal a v podstatě tím i vyhrožoval Zelenský, bylo sprosté citové vydírání, nic jiného.
Něco ve smyslu „za každého mrtvého Ukrajince jste zodpovědní vy, Západ“ už hraničí s něčím, co ani neumím pojmenovat, citové vydírání je fakt slabý výraz.
Zajímalo by mě, kdo mu tohle připravil, Zelenský sám není natolik inteligentním, aby tohle dal dohromady sám.
Tam zaúřadovali podoteci a jemu podobní, poslední kvazispravedliví. Prý mám černobílé vidění, to jistě.
Zelenskyj jako komik musí být inteligentní, pozor na to, jinak by se mu nikdo nesmál… Taky je jasný, že musí mít nervy v kýblu, tak bych to moc neřešil.
Ja jo, je to od nej nebetycna drzost. Na Minske dohody se zcela otevrene vysral, pritom prave ty mu pomohl zapad pripravit a se separaty podepsat. A vysral se na to z vysoka. Bordel ve vlastni armade, kde je to samej nacek, si taky udelali Ukri sami. Tak kde je kurva vina zapadu?
Mne na tom spis pobavily ty Zelenskeho vykriky, jak ho Zapad nechal na holickach. Komediant konecne pochopil, ze to 7-lete poplacavani po zadech byla jen propagandisticka maskarada a kdyz zacalo jit do tuheho, tak ho Zapad necha sezrat vlkovi. A ted kolem sebe vztekle mava pestickama, holt loutka odstrizena od dratku. I kdyz… mozna prave tohle ma Putin za cil? Ukazat zbytku sveta, jak je Zapad slaby a falesny a jeho sliby nemaji cenu ani papiru, na kterych jsou napsane?
Nejhorsi na tom je, ze evropske loutky si evidentne neuvedomuji, ze uplne stejne je jednou muze od dratku odriznout i Strycek Sam, kdyz se mu to zrovna bude hodit. V dohledne dobe to tedy nehrozi, ted se evropsti ratlici zase tesneji semknou okolo americkeho imperia. Tim sice imperiu prodlouzi zivot, ale na jak dlouho? V Evrope nejspis k nejakym zmenam dojde, ale v USA to (zatim) na nejakou pozitivni reformu soucasneho sebeznicujiho kurzu nevypada.
Nepochybuju o tom, že VVP si nechal od Gorbačova hodně podrobně povyprávět, jak s ním, důvěřivým a svým způsobem férovým, tehdy Západ vymrdal. Doslova a do písmene s ním vymrdali, jak rumunští skořápkáři s Pražáky. Vlastně jen díky tomu, že se skoro nic nedávalo na papír, Gorbačov jim prostě věřil a spoléhal na „slovo chlapa“, v tomto případě Reagana. Je smutné, že prezident takové země, jako byl SSSR si nezjistil, proti jakému zmrdovi stojí.
Tragicky směšné je pak už jenom to, že své slovo vlastně dodrželi jen Němci.
K tomu všemu má VVP k dispozici i rozsáhlé archivy – a to i pěkně staré, hodně ještě z 2SV. Jelcinovi lidi, kdysi v 93-94 vyhrabali ne jeden, ale rovnou dva originály „zvacích dopisů“, které za Gorbačova „nebyly k nalezení“.
Hele, je tady skvělá recenze od Mrcasíka, že ty sliby nejsou pravda. Tak si to aspoň přečti: https://dfens-cz.com/obe-casti-historie-jak-to-bylo-se-sliby-a-smlouvami-rusku-o-nerozsirovani-nato/
Četl jsem to. Jenda se mnoha věcech mýlí a kromě toho, disponuju vlastními paměťovými buňkami, mně nemusí nikdo nic předžvýkávat.
Dobře, dal si s tím hodně práce, má tam spoustu odkazů, citátů, to si všechno vymyslel? Zkus to vyvrátit. A citacemi dokumentů, odkazy, paměť není spolehlivá.
Nevyvracím odkazy, třebaže některé moc spolehlivě nevypadají. Nesouhlasím s jejich Jendovou interpretací, je to tak lepší?
To nevím, jestli je to lepší.
Tak si ty odkazy do pytle zkontroluj, pokud se Ti nezdají.
Já bych tomu jeho komentáři neřekl interpretace, to zní skoro jako překroucení. On jen zdůraznil některé pasáže. A má samozřejmě pravdu v tom, že pokud jsme byli ještě členy Varšavské smlouvy, tak vůbec nepřicházelo v úvahu vzít nás do NATO.
A teď tam jsme a já jsem rád. Dovedeš si představit, jaké bys musel platit daně, abychom měli pořádnou armádu, což teď nemusíme?
https://nsarchive.gwu.edu/briefing-book/russia-programs/2017-12-12/nato-expansion-what-gorbachev-heard-western-leaders-early
Zase to zkoušíš, Nobody? Tenhle článek je 1/10 ze zdrojů, které jsem ve svým článku citoval. Je však neúplný či dokonce manipulativní, protože buď z nevědomosti nebo cíleně neuvádí fakt, že Bakerovi i Genscherovi zakázal nerozšiřování NATO nabízet H.W.Bush. Stejně tak ignoruje ireálnou výslednou smlouvu podepsanou Gorbačovem.
Ty to víš, už jsem ti to psal a podrobně vysvětloval a dokumentoval. Tak o co se snažíš tím, že to zkoušíš zase a znova?
Tohle je ze tvé strany cílená manipulace, kdy se oháníš nějakým zdrojem jen proto, že se ti hodí do krámu, ačkoli dobře víš že je neúplný.
Vzdyt tam Mrcasik jasne pise, ze ty sliby padly, ale nemely zadnou pravni vahu. Akorat Gorbacov jim holt uveril. Jako Zelensky.
Ty vole, proč musíš všechno překroutit? Padly sliby v souvislosti s NDR.
Nebyl ten, na jehož slovo Gorby spoléhal už starej Bush?
Vyjednávat začal Gorbačov s Reaganem, ten končil tuším v lednu 89. Potom už s Bushem st.
Aha. Děkuju.
Hele Calebe, vykašli se na Američany. Když někoho zachraňují, tak ti to vadí. A když ne, tak ti vadí taky. A teď sice zrovna zachraňují, a dost zásadně, ale co kdyby přestali?
Tohle prece neni o nejakem vadi/nevadi. Ja jsem uz daaavno ztratil jakekoliv iluze o geopolicie a motivacich jejich hracu. Skutecny problem je v tom, ze vetsina lidi porad tem pohadkam veri. To ma aktualne za nasledek, ze Evropa pujde tezce do sracek, zatimco Strycek Sam a zlutaci se muzou jen smat.
No, asi to tak ma byt. :-/
…o geopolitice…
Oni Američani někdy někoho zachránili? Kde a koho?
Teď zrovna dost pomáhají Ukrajině.
A fakt jen ignorant to nevidí.
do hrobu, to zas jo
Začneme 2SV. a vejvarem z ní, nebo až Koreou?
Jakým vejvarem? Rusáci jim válečnou pomoc nezaplatili a už asi nikdy nezaplatí, protože USA ten dluh odepsal někdy v roce 1970. A srovnej, jak dopadly státy s Marshallovým plánem a státy s ruskou pomocí. My jsme přijali Marshallův plán, na nátlak komančů ho odvolali, abychom dostali aspoň něco, tak nám v roce 1947 SSSR poslal obilí, které sebral vlastním lidem, takže tam proběhl další z mnoha desítek hladomorů a umřely jim tam cca další dva miliony lidí, přece jenom obilí pro 15 milionů je už slušná zásoba.
Korea – snad vidíš rozdíl mezi severní a jižní?
Pri vsetkej ucte – juzny akoze demokraticky Vietnam bol totalne zavisly na miliardach dolarov z USA (taky predobraz Ukrajiny, co sa tyka rozkradania a korupcie).. a ako dopadol, ked sa USA museli stiahnut kvoli domacej verejnej mienke (na export demokracie a domino efekt apod. nenebol nikto zvedavy, ked sa vracali vojaci domov v truhlach).
Ale přesnou kopii jsme mohli vidět nedávno v Afghánu. Dokud tam tekly prachy, tak demokratizovali.
Jakmile přestaly téct, bylo po demokracii a s ostudou se pakovali. A vypakovali je kozomrdi v sandálech, jako už dávno předtím bosí rákosníci. A jak dopadl ten demokratizovaný jižní rákosník, všichni víme.
Proto bych byl na tvrzení o „pomoci“ sakra opatrnější :D
Obilí v roce 47 nemělo s Marshallovým plánem už nic společného.
Aby bylo jasno – to obilí nám stejně dobře a bez následků pro vlastní obyvatelstvo, mohli poslat Američani. Byli na 2SV napakovaní až běda, ale vysrali se na nás hodně zvysoka, páč jim z toho vůbec nic nekoukalo.
Byli jsme země po válce, ve které se už hustě smrákalo na bolševismus.
Takže vysrat na ně, ať třeba chcípnou.
Ano, v roce 1970 došlo k odepsání velké části „ruského“ dluhu Amerikou. Jenže v geopolitice se nic neděje náhodou. Proč zrovna 1970? Co se stalo tak zvláštního?
Zkuste zapřemýšlet, kdy USA „přistály“ na Měsíci.
Mlčení jde vždycky koupit. Otázkou je jen výše ceny.
Zrovna z J. Koree by toho bez US aktivity moc nezbylo. Tedy fakticky nic.
@servisdokům
Evropu 2x l.p. 1917-18 a pak 1941-1945
Jižní Koreu 1950-53
Kuvajt 1991
Bosna 1995
https://imgway.cz/4H6l/Screenshot_20220305-141907_Telegram.jpg
No, vypadá to, že teď, když se vyjasnila linie vyjednávání o míru alespoň na UA straně, bude mír cobydup!
Teda tím vyjasněním míním https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/clen-ukrajinske-delegace-je-po-smrti-udajne-ho-zlikvidovali-protoze-zradil-40389334#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=ugNEtKkGEKB-202203051532&dop_id=40389334&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz.
Až budeš příště vkládat nějakej link, tak ho stačí zkopírovat po křížek, na konec čísla článku.
…a na Seznamu by nemeli co zrat… :-)
dyť jim to snad patří ne?