Hele bezva. Já bych začal od konce a tudíž potřeboval vysvětlit, proč se plánovaná depopulace aplikuje na Evropu, která skrzevá přepych vymírá sama od sebe spontánně, a nezačne se v zemích, kde na jednu matku připadá 6-8 dětí. Navíc bejt budoucím vládcem planety, radši budu vládnout dvěma miliardám produktivních lidí než pěti mld. netáhel.
102NU71
1*
deacon
Protoze brabenci z Asie jsou nauceni respektovat autoritu a snadno se jim vladne. Zatimco Evropani maji moc vlastnich nazoru. Copak se kolem tebe nevyskytujou zadni konspiratori?
Inu, jak vývoj (nejen) v naší kotlince ukazuje, tak zrovna mnozí Evropané *vlastní* názor opravdu nemají.
RK
to HonzaV
Položte si otázku, proč jako by Evropa „vymírá“. A dejte sem svůj názor.
x-f
Protože je tu děsná bída a naopak v obyvatelé Asie a Afriky žijí v blahobytu? :D
RK
to x-f
Osobně bych se styděl, pokud veřejně lžu a svoje lži nedokáži doložit. Což je váš případ.
A jestli umíte číst, bylo to směřováno na HonzaV. Tak nechápu, proč se do toho „serete“.
x-f
Clovek co tu publikoval takovou sracku, jako ze za komousu byla lepsi zivotni uroven ma jeste ten zaludek obvinovat nekoho ze lzi? :D
RK
to x-f
Dejte se prosím opravdu konkrétně, kde jsem tu napsal „ze za komousu byla lepsi zivotni uroven“. A to opravdu konkrétně, tj. datum, čas. Jinak jste prostě lhář. :-)
Pořád nevím, čemu nerozumíte.
x-f
Ja vam na vase konkretne seru, jestli jste si jeste nevsiml. Jste a tim smesny.
Ja napsal, ze vsichni okolo me se maji lip nez za komousu a vy me na to odpovedel, ze to prosite dolozit konkretne… :D
Kdyz sem se vas zeptal, jak se takova vec doklada konkretne a jestli po me pozadujete kontakty na ty lidi, nebo jak to mam chapat, tak jste uz neodepsal.
Vase „prosim konkretne“ je jen prazdna fraze, kterou odpovidate na všechno a ma jen navodit jakysi dojem serioznosti vaseho placani.
RK
to x-f
Nechci pane domácího dostat do zbytečných problémů. Poprosím DFENS-e o reakci na můj mail. Hrubě se mi ovšem nelíbí, pokud někdo o mne zjevně lže a myslí si, že je to v pořádku.
Takže můj návrh:
Vy se omluvíte za svoje lživé řeči o tom, že „jsem tu napsal „ze za komousu byla lepsi zivotni uroven““, že jsem psal, „že za socíku bylo něco fajn“ atd.
Jinak, pokud byste jen trochu sledoval legislativu, vše se monitoruje, ukládá, poskytovatel vám to samozřejmě nesmí sdělit atd.
Tak jak dlouho budete silný v kramflecích?
x-f
Nechte si tyhle estebacke manyry na nekoho jineho. Kapanek jste se nam tim odkopal. ;) Pokud jste nepochopil, tak vam tim rikam – polibte si prdel ;)
Pana domaciho zkuste no. Presne takove jako jste vy miluje a vzdy jim rad vyjde vstric, kdyz si pres nej chteji s nekym vyridit sve ucty a domoct se svych domnelych prav.
A taky desne rad spolupracuje s policii na vysetrovani takovych tezkych zlocinu.
RK
No že by vás jako lháře a šiřitele pomluv dnešní policie nevypátrala…tomu se mi nechce věřit…:-)
x-f
Tak kdyz vas to zahreje vasi zhrzelou dusicku. Hlavne aby se vam udelalo psychicky lepe ;)
Zdravi je to nejhlavnejsi!
Otto
Co začít pracovat na seznamu závadových diskutérů a la corona?
Nitus
Myslím, že pokud by tu závadovost měl posuzovat kokot formátu RK, tak je taková práce zbytečná. Ten seznam je sice neveřejný, ale už existuje. Říká se mu „redakční systém“ :-) .
RK
To Nitus
A vy jste podle mne čurák. Co tam máte dál? ?:-)
Nitus
OK, pošli mi svoje osobní údaje, abych tě mohl žalovat za urážku na cti, protože mohu zcela mimo jakoukoliv pochybnost prokázat, že anatomie mého těla neodpovídá anatomii penisu žádného žijícího ani vyhynulého živočicha, a tím pádem je tvoje tvrzení lživé. Očekávám je D-FENSovým prostřednictvím nejpozději okamžitě, jinak jsi u mě srab, lhář a pokrytec. Pokud se D-FENS na nějaké moderování našich školáckých sporů vysere, což považuji za prakticky jisté, tak jsi u mě stejně srab a pokrytec, protože to je tvůj problém.
Tak. Už tušíš, jak nesmírně komicky tady odsud vypadáš?
x-f
Nitus:
Von RK to má položený trochu jinak. Podobně jako třeba Alien, kterej je taky sebestřednej sráč, tu mává nějakejma pravidlama a dožaduje se úcty ke své osobě, ale sám svoje pravidla porušuje a ostatní uráží.
RK
to Nitus
Nevím kam bych měl svoje osobní údaje konkrétně poslat…? A žalujte, nebojte se.
Tuším (možná, že zase špatně), že jste narozdíl od jiných snad pochopil.
Tzn. moje x vaše vyjádření.
Nitus
Můj příspěvek byla ironie. Ale to je… asi jedno.
ModrýKlokan
@ Nitus, RK, x-f, Hupert
To by mě zajímalo, jak může někdo z vás doložit u soudu nějakou materiální či citovou újmu z pomluvy na místním fóru, když jste jen virtuální osoby s anonymní identitou.
Jedinej kdo tady může někoho žalovat, jsem já, protože vystupuju pod skutečným jménem se skutečnou identitou vyslance vyspělých bytostí z planety Osho. Tak si na mě dejte bacha, vy kokoti a diskutujte slušně.
vrchní sjížděč tady dlouho nebyl, už tě svrběl frňák?
DF
@Behemot: On nefetuje. Jemu jenom v šaškecu došly data a do vycházek daleko..
ModrýKlokan
@ Behemto
Ty se mýlíš, lásko! Sleduji tě stále, leč nebyl důvod zasahovat. I po tvém trestu proměnou v králíka, ti slouží packy a horlivě plníš svou roli místního negrabota.
Nitus
Kámo, jestli máš ambice tahat k soudu skutečnost, že tě někdo urazil v diskusi na D-F, tak máš velmi vážnej mentální problém. Vyser se na x-f a místo toho vyhledej odbornou pomoc, tohle už fakt není prdel. (Tak, a jsem mrtvej, nebo minimálně žebrák, páč RK ze mě vysoudí i tu zubní protézu, co zatím nemám…)
Hupert
Nitusi, občas mě sereš, ale v tomto se tě zastanu.
Hupert
Poslyš RK, ty ještě žiješ někde, kde nejsou splachovací hajzly?
cool
„(Sebe)Vyvolení mají choutky na suroviny ruska odjakživa a už euálníky odřízly vexláky a překupníky kromě tedy plánu €araboafriky kalergi výměny obyvatel pro kupčíky apenězoměnce – pindos repete plánu příjemného s užitečným pro ně, „kolaterální ztráty a „indiáni 2:00. Ale můžete zpívat nebo třeba i betonovat.
Lojza
Odpoved je jednoducha: Protoze se tu mame jak prasata v zite. Temer kazda spolecnost, kde se zije v luxusu, ma maly pocet nove rozenych deti na 1 cloveka / zenu, to je fuk. To proto, ze jiz neni potreba vyrabet deti, aby nas uzivili ve stari (konkretne nase deti, mam na mysli). Takze si spousta lidi rekne, ze si radsi bude uzivat toho luxusu, co je kolem a nebudou nejake deti prilis resit, protoze ty kazdeho akorat otravuji.
RK
Někteří se mají jak prasata v žitě… Nepaušalizujte prosím.
x-f
Jojo. Pan RK zije v bide. V luxusu zil za komousu.
Uz jsem to tu nabizel Behemotovi. Ten se ma taky desne spatne.
Nechcete poslat nejaky humanitarni balicek? Doma vyhazujeme dost zradla. Hlavne pecivo, uzeniny, jogurty atd. Bude to vsechno prosle, ale vite jak. Darovanemu koni…
Dachsmeister
@x-f
to jste mě zklamal, vyhazovat jídlo :-(
x-f
No jo no. Jsou rozmazleni. Kdyby vsichni zrali co jim reknu, tak se nic nevyhazuje.
Jenze maj svy chute…
shifty
Neznáš nikoho, kdo má slepice, koně, prasata atd? Obzvlášť to pečivo, to chce nechat jen ztvrdnout, ale vyhazovat to je škoda.
Hupert
Kdybys doma nebyl 0, nebyli by rozcapení.
x-f
Jestli potrebujes nekoho nasrat, zkus RK.
Me ses ukradenej ;)
Hupert
Víš, že ani nevím, jak se to stalo, že mi to obecné pravidlo vyklouzlo a spadlo až do 1. osoby, když jsem chtěl jen poradit.
x-f
Koukam, ze jste me vzal za slovo a uz to udelal :D
Hupert
Jo, taky cesta do pekel mnou vydlážděná.
Lojza
V podstate vsichni se tu maji jak prasata v zite, oproti mnoha a mnoha jinym lidem na teto planete.
Velmi pravdepodobne my vsichni, co sem chodime psat, vcetne tebe, jsme nekde v top10% lidi na teto planete, co se tyce bohatstvi, prijmu, zivotni urovne…
Ostatne, i ti bezdomovci dneska se maji tak dobre, ze mohou byt bezdomovci a spokojene si zit – to pred takovejma trebas 100 lety by meli docela jiny zivot.
Mimochodem – vetsina z nas ma napriklad k dispozici lepsi a kvalitnejsi jidlo, nez meli panovnici ve stredoveku.
Takze jo, zijeme si jak prasata v zite
shane
Copak jídlo. Ale zdravotní péči. To byl průser
cool
💛 Dobře tě to v ikluzce soustruhátů na 3 000%, druhými. ZDROJE JSOU, všichni to říkají od vztyčení vysíracího stožáru workoholičtí fachidioté naučili. 💪👌
shane
To není o vědomém rozhodnutí si užívat luxusu a ani ne tak úplně o tom zajištění na stáří. Částečně to je dáno tím, že nemusíš mít osm dětí aby se dospělosti dožily tři a pak tím, že dát dítěti potřebný źivotní standard a udržet si nějaký slušný rodinný životní standard je v bohaté společnosti náročné a navíc celkem není racionální důvod mít víc dětí než dvě.
Lojza
Jo, souhlas, to je soucasti toho….Driv lidi museli mit tolik deti, aby se o ne ve stari alespon nejake postaralo. Dneska clovek muze dozit 100 let, aniz by mel jedine dite, protoze si jednak nasetri tolik, ze mu to bude stacit a jednak se o nej typicky postara nekdo jiny, skrze stat, atd.
shane
Lidi si nepořizovali děti, aby se o ně ve stáří postaralo. To je moderní snaha si za každou cenu racionalizovat pro nás iracionální jednání.
Lidi si pořizovali děti, protože takovej byl řád světa. Bůh tomu tak chtěl A taky kvůli zachování rodu a aby měli komu předat grunt, protože krev není voda a rodina je rodina. Která tehdy ještě nebyla atomární máma, táta a děti, ale byli tam i bratranci, sestřenice, tety a strýčkové
shane
Nukleární rodina
Ada
Pokud si někdo pořizuje děti s těmito úvahami, pak je možná fakt lepší si je nepořizovat.
Sysop
Podle mne je problem v aplikaci. Bez nejakejm negrum rict, ze jim zasahnes do jejich prav. Upecou si te na ohni k nedelnimu obedu. To takovej Evropan, bude sice remcat, ale nakonec do toho plynu naklape, protoze Ordnung muss sein.
shane
Tahle obsese negrama a Afrikou je občas srandovní. Afrika je po Austrálii druhej nejmíň lidnatej obyvatelnej kontinent. Polovina lidstva je nahačmaná v JV Asii. Jestli by něco opravdu potřebovalo depopulovat, tak je to Asie. Tam je přelidněnì opravdu závažný problém. (Pominu, že porodnost výrazně klesá téměř po celém světě. V Čině je tuším 1,1, v Indii 2,1, v arabských zemích mezi 2-3 dětmi na ženu. V Africe je to obvykle něco přes 3. Přes 4 má jen hrstka zemí a nejhůŕ je na tom snad nigérie, necelejch 6).
Lukas B.
zajímavé. jeden by podle tuzemského mejnstrýmu zpráv soudil, že v africe je hlava na hlavě jako někde na demošce na václaváku, čili deset lidí na čtverečnej metr, a ono je tam hustota obyvatel zhruba čtvrtinová než v české republice. barevné grafáky hustoty obyvatel na planetě opravdu říkají, že je v africe ještě místa „po kokot“
a přesto se tam ty vopice nedokážou uživit, divný, co? teda pravda, co je tam běloch pozvedl, tak řadě jich dal impulz ke zlepšení, a následný století trvající vysávání zdrojů ten pokrok už zase spíš narušuje…holt je to všecko složitý :D
Lukas B.
já bych to řekl jinými slovy – afrika má pravděpodobně potenciál uživit násobně více lidí než živí*), a „uprchlictví“ do evropy není útek před přelidněním, klimatickou změnou a podobně, ale před ekonomickým marasmem a neschopností smysluplně zvládnout správu svých věcí **).
*) obilnice světa, které fakticky živí planetu, se kupodivu nenacházejí v tropech, ale v mírném pásmu a kontinentálním klimatu, tam, kde se v glaciálech vytvořily podmínky pro následný vznik úrodných půd. odborníci jistě opraví/doplůní, a připomenou, že nejen pšenicí živ jest člověk.
**) zpravidla mícháme několik věcí dohromady. jednak je nějaká „kolektivní vina“ afrického obyvatelstva, že je tam i po několika generacích po odchodu zlých kolonizátorů bída a beznaděj, zároveň nevina toho konkrétního jednotlivce a pochopitelnost jeho snahy jít za lepším, a za třetí nějaký (téměř nepřítomný) bazální pud sebezáchovy elit evropy, protože není možné přijmout každého kdo chce jít za lepším, notabene bez ochoty přijmout tuzemské ekonomické, sociální a pracovní návyky.
shane
Ono je to od každého něco. Každý jednoduchý vysvětlení je chybný. Velká část problémů Afriky má kořeny v kolonialismu, část je způsobena naivní snahou páchat dobro, část je způsobena snahou západních (a Čínských) firem urvat v Africe co jde a nestarat se o následky (vytěžíme suroviny a bordel po těžbě ať si negři ukliděj sami. A když nám místní vládce nepůjde na ruku, tak ho svrhnem. Čert vem civilisty) a o část problémů si Afričani můžou sami.
Průser je, že do Afriky strká rypál každej druhej. Tři čtvrtiny africkejch válek způsobilo to, že si tam velmoci vyřizovaly účty a kolíkovaly sféry vlivu. Pomalu nenajdeš válku nebo revoluci, kde by nebyla nějaká proxina. Co skončila studená válka, je v Africe celkem klid.
tak jasné, Afrika nejsou jedni, kmenů a kde čeho jsou tam stovky a i jenom to vytýčování hranic, kdy škrkli tužkou podle pravítka a hranica jde i třeba vesnicou naštorc, ehm :D každopádně nejenom klid, ale mnohde se situace i lepší – nebo by mohla, kdyby ty státy nebyly kolonizovaný i nadále, akorát nepřímo, loutkovejma vládama
rejžáci masivně investujou a i za ty suroviny samotný platí víc, než bílej kolonialista (čili Berem Všechno, případně nechají mrzkejch 10 %)
shane
Akorát pro rejžáky je riziko, že konkurence svrhne prorejžáckou vládu a nastolí prokonkurenční rejžáci budou mít oči pro pláč.
A rejžáci nemaj za sebou takovou vzájemně se podporující smluvně provázanou mafii jako tradiční koloniální velmoci.
A celkem pochybuju o jejich schopnosti vést vojenské operace přes půl světa. Hlavně po stránce logistické.
Každopádně, negři to hašteření tradičně odserou.
RomanL
To jsou dost naivní představy. Rejžáci naopak mají morálku i prostředky na to, aby si v regionu udělali pořádek. A zatraceně dobře.
tak ale tam to není vo nejaké PROrejžáckej vládě, to je vo soudné vládě, která spolupracuje s každým, ale nejvíc s tím, kdo nabídne nejlepší podmínky, tady to zdaleka nedosahuje koloniálního rozměru
rejžáci, ale i další řekněme východní země (docela aktivní sou turčáci, dokonce snad Íránci neco mají, rusáci samozřejmě) s negříkama jednají jako já pán-ty pán, celkem korektně tak, jak by to mezi civilizovanejma lidma mělo vypadat
západ tam leta jezdil ve stylu my tady panstvo – vy blbí zavostalí podlidi, a stejně tak je vysával (krásnej příklad jak nezměrně zápaďácký firmy za bílýho dne loupí je Sýrie, kde vysloveně kradou bambiliony ropy, ale kam se jako chceš dovolat, dyž tzv. západ je narvanej v prdeli toho lupiča, a všecka ta mezinárodní maškaráda je xmíchu, protože ve výsledku má pravdu ten, kdo si ju prosadí silou?)
to co se globálpoliticky a socioekonomicky děje vod Bulharska až k Jižní Americe je jenom to, že všici už todohle vojebávaní mají plný zuby a pochopili, že aby přeprali celej západ, tak se musí spojit…což dělají, a pokud se jim to povede, sme všici fpýčy, pže mají dohromady mnohonásobně větší sílu ve většině oblastí, než ten slavnej západ
Latimerie podivna
Já bych řekl, že většina problémů Afriky má kořeny v Africe. Příklad Zimbabwe ukazuje že si ekonomické problémy Afričani způsobují sami, k tomu žádné zlé firmy z cizích krajů nepotřebovali. Jihoafrická republika má taky nakročeno ke světlým ekonomickým zítřkům.
A třeba Rwanda ukázala, jak se tam ty jednotlivé kmeny mají vzájemně rády. A to už bylo po studené válce.
Řekl bych, že Afričani velice rádi válčí mezi sebou a ani k tomu žádné cizí velmoci nepotřebují. Ty možná občas přilejou olej do ohně, ale ta chuť válčit mezi sebou je v Africe přítomna už od jakživa.
shane
Rok 1992 byl těsně. A zrovna Rwanda je typická ukázka problému s kořeny v koloniálních časech. Nejenže to byl geograficky zcela umělý stát, ale hlavně Britové protežovali Tutsijskou menšinu a vytvořili z ní kastu dozorců, jen aby jim většinoví Hutuové nepřerostli přes hlavu. Takže po osamostnění Rwandě vládli Tutsiové a úplně se o moc dělit nehodlali. Což samozřejmě způsobilo zlou krev a skončilo masakrem.
Latimerie podivna
Ty jejich kmeny mají mezi sebou konflikty neustále a v zabíjení to přeroste poměrně často. A zřejmě by nepomohl ani systém co kmen to stát, navíc těch kmenů je tam tolik, že by to zřejmě ani prakticky nešlo. Já ani tak nevidím problém v té koloniální minulosti jako právě v tom kmenovém uspořádání a v tom, že ty kmeny mezi sebou bojují odjakživa. Jen je to v současnosti více vidět. Nebo myslíte, že kdyby do Afriky nevkročila noha bílého muže, byl by tam nyní klid a mír?
shane
To není nic mimořádného, to je přirozená vlastnost člověka. To, že v naší části světa nebyla skoro 80 let válka je nepřirozená úchylka. Ostatně, historicky nejschopnější a nejnadšenější válečníci byli Evropané, kteří dotáhli válečnictví na takovou úroveň, že nejenže dobyli prakticky celý známý svět, ale navíc vyvinuli prostředky schopné zničit celou lidskou civilizaci během nekolika desítek minut.
Krom toho, evropané jsou jediná kultura, kde se někdo pokusil metodicky vyvraždit nepohodlný národ. Žádný chaotický krvavý vraždění, ale hezky metodicky plánovaně.
Kam se na nás serou nějací negři s mačetama nebo stepní nájezdníci.
Latimerie podivna
Nemyslím si, že by v Evropě nebyly války. Co třeba bývalá Jugoslávie? Ale válek bylo v Evropě celkově málo a Evropané to začínají považovat za normu.
Jenže to, že v Africe je nyní těch válek podstatně víc není chyba Evropy nebo bývalých koloniálních zemí, ale je to chyba/problém Afričanů. Za své války v Africe si můžou v naprosté většině sami Afričané a Evropa/západ za jejich války nemůže. A do jejich válek by Evropa/západ měl strkat nos co nejméně.
Evropa rozhodně nepatřila v minulosti vždy mezi nejschopnější válečníky. Třeba takoví mongolové by mohli vyprávět. A myslím, že než se třeba dostali mongolové až do Polska, tak nejeden „národ“ při jejich postupu zmizel, aniž jsme se o něm dověděli.
Chlapy pobili, ženské s dětma šli do otroctví a národ zmizel. Já bych stepní nájezdníky rozhodně nepodceňoval.
Na dilne visi takova stara smaltovana cedule psana svabachem „Sauberkeit und Ordnung sind die Grundlagen zum Erfolg“. Kdyz jsem se ptal, odkud to je, vsichni se jen zubili…
jenže voni si to vyříkají, pár kmenů projde genocidou, ty vítězný to ovládnou a od té doby už to tam funguje
navíc probíhá globalizace a rozvoj civilizace a miliony každej rok tydle kmenový hovadiny opouští a mladí už v tom nevyrůstají, ten vliv slábne, co si budem poudat
sorry ale fak jako co bys tvl ty chcel dělat, dyž přectava západu vo spolupráci je, že si zaberou ložisko a drancujou to prakticky zadarmo? z čeho to tam asi tak chceš financovat? :)
Ada
Ta průměrná čísla vypovídají prd. Na Sahaře je msta habaděj, ale co s tím. Všichni tam budou namačkaní v nějaké oáze. U nás je taky třeba na vysočině místa habaděj, přesto odtamtud lidi jezdí mačkat se za prací do města.
fatdwi
Ada: přesně tak, ono se stačí podívat na hustotu zalidnění v Japonsku a hustotu zalidnění v Tokiu. Cca 75% plochy Japonska jsou hory, kde se nedá bydlet a dokonce ani hospodařit, takže Japonsko hromadu jídla dováží čistě proto, že nemají kde si to vypěstovat. Pouhý pohled na statistiky může být velmi zavádějící a v případě Afriky to platí úplně stejně. To není jak Evropa, kde se dá bydlet skoro všude, resp. podíl plochy, kde lze rozumně bydlet a hospodařit je výrazně vyšší než třeba v tom Japonsku, kde se pak lidi mačkají na nikde nekončících aglomeracích, ač statisticky mají každý místa hromadu. Kdo jel někdy Tokio-Kjóto, pravděpodobně si všiml, že to vypadá, že celou cestu nevyjel z města. A to bydlet na dohled šinkansenu není nic, co by člověk dělal dobrovolně, vlak ve 300 km-h dělá pěknej randál a málokdo to dělá dobrovolně, asi jako kdyby u nás byla obestavěná D1.
shane
U Afriky je to spíš otázka financí. Afrika není jen Sahara.
Poměrně velký problém jsou třeba velkoplantáže na kafe a podobné plodiny, které odčerpávají vodu místním zemědělcům, kteří se tak nemůžou efektivně uživit a musí tak za levno dělat na těch plantážích. Sice by šel vybudovat zavlažovací systém, ale na investici tohohle typu místní nemají prostředky a plantážníkovi je to jedno, on vodu má a navíc je to nějaká globální korporace, který jsou místní problémy u prdele.
Další problém jsou třeba hnojiva, které si vesničané moc dovolit nemůžou. Atd. Bejt chudej je na píču. Bejt chudej v chudým státě je tuplem na píču.
shane
Plus taky třeba globální konkurence. Proč v ČR prakticky zanikly malý soukromý samoobsluhy? Protože nedokázaly cenově konkurovat velkým řetězcům.
Sysop
Obcas nekde se klepou rakosaci, ale taky jsou tam od nevidim do nevidim a nekde na zahumenku jeste sklenik s marjanou.
shane
Rákosáci jsou vesměs pračky na prachy. Krom toho zlí jazykové tvrdí, že je to vlastně jeden velký řetězec a ti majitelé jsou spíš bílý koně.
Lukas B.
těžko říci jak to vlastně doopravdy je. jedna z pravděpodobných verzí je, že to je řetězec držený pohromadě na základě zděděných lichvářských reálně nesplatitelných dluhů.
shane
Každopádně jsou to pračky na prachy z drog a pašování. Chtěl bych vidět daňový přiznání nějaký večerky. Ty budou mít papírovej obrat jak malý Tesco
Lojza
To by me docela zajimalo, kde potom Tamda bere ty miliardy obratu :-)
Ono asi nekdo v drogach jede, jako se jede v drogach uplne vsude….ale spousta „vecerek“ imho proste prodava s tak velkou marzi, ze si vydelaj i pri mensich prodejich. Vidim to u nas, ceny oproti Tamde minimalne 2x vetsi, mozna i trosku vic…
Ale zase maj otevreno ve svatkach, furt…
ale no fuj, takový ošklivý slovíčka, západní korporáti pro to mají slovíčka nový, hezký, progresívní, cizozemský, třeba frančíza :D
Sysop
Zrovna vcera jsem si sjizdel na YT nejaky koncerty Floydu a bo mam germanskej laptop, tak mi tam skocily nejaky reklamy na svycarsky jodlovani a mezi nima byl i jeden Japoncik. Ve svycarskym kroji a jodloval jak vo dusu. To jsem si nemohl nechat ujit :-D
shane
Jj. To je jak Vietnamci narození u nás. Chodí do českých škol, česky mluví líp jak vietnamsky, ve Vietnamu byli maximálně na prázdninách… další generace už budou fakticky šikmoocí Češi.
Ostatně, moje žena je taky po mateřský linii celkem solidní rakousko-uherskej guláš. Otcovská je jednoduší, tam byla akorát prabába Maďarka odněkud od Komárna. Předek si ji přived jako kořist z první světový války.
Hupert
Tak ony ty mladé uherské buchty stály prý za pohled už za Otakára II., třeba taková Kunhuta. Když dozrála, byl z ní odvázaný i Záviš.
Sysop
Madarky jsou pekny. Kdykoli jsem vytahl paty do Pesti, docela jsem koukal. Jako dite jsem si Madarku predstavoval jako echt morgosku, ale vono prd. Je to mix od blondyn pres zrzky po brunety.
Sysop
Jenze zlutasci vseho druhu jsou hrozne nevrli a porad mavaji nejakejma zbranema, nebo aspon hrozi zavrenim kohoutu, nebo exportu. Naopak takovi Evropani nehrozej a i kdyby, tak zavrit, nebo omezit nemaji moc co. Proto se s depopulaci zacne tam.
shane
JV Asie je celkem sud prachu. Tam nemít každej druhej atomovky, nebo aspoň kámoše s atomovkama, tak už se dávno řežou. Druhá světová hadr. Tam má každej na každýho nějaký územní nároky.
Sysop
Prave proto by bylo praktictejsi zacit Schwabovy vize prosazovat tam. Ale diky tem zatracenym zbranim je to problem. EU by mela v Asii zakazat zbrane.
shane
Naopak, ty atomovky by tu depopulaci právě nesmírně ulehčily. Na klasický metody jich je tam už moc.
Ada
A následně se depopuluje i Západ s Afrikou. Na západě postupně dojdou hardisky a paměti a postupně i šňury od splachovadel a zdechnem tu s holýma rukama a přestanem posílat žrádlo do Afriky a depopuluje to i tam. A planeta je zachráněná.
Sysop
Obcas k nam na oddeleni dochazi jeden starickej vyvojar, kterej jeste byl pri zakladani firmy v sedmdesatkach. Kdyz posledne prisla rec na trend vyvoje prumyslu, tak jen utrousil „no moje generace uz to tady podruhy doporadku neda“ a tak nejak beznadejne se podival na mlade flakace. A co jsem vcera cetl Schrödera, tak Nemcum optimismus dochazi.
Black Wolf
1*
Forge
Tam muselo být veselo…Doufám, že jim alespoň počasí přálo.
102NU71
Nuže, hlavní důvod proč jsme už ted v hajzlu je především degenerace,ztráta hodnot,..Negři a Slimáci nás do 20ti let přečíslují,následky si asi každý kdo není sluníčko dovede spočítat.
Jestli lze ještě naše děti nějak spasit? Tak měla znít otázka..Válka v Evropě je nevyhnutelná..Pokud se okamžitě nezačne všecek pravdoláskařskej xindl neutralizovat,dtto ta tmavá verbež,sbohem a šáteček.
Vše, co jsme od 2.světové budovali,děcka co jsme vypiplali,vše bude jejich..Nakonec si zasloužíme vychcípat jak krysy,poněvadž když jsme mohli,nikdo nebyl ochoten se těm zmrdům postavit silou..
článek o to smutnější,že se tohle opravdu stalo.Závidím těm bezdětným..Konec Evropy je za dveřma..
Lojza
Jsem ochotny se vsadit, ze se tak nestane. Jsem ochotny podepsat presne zneni sazky, na ktere se shodneme, overene u notare.
Rekneme za nejakych lidovych 100 tisic, at to neni likvidacni…
Jdes do toho?
Panek
Nahoďte znění sázky, včetně časového horizontu. Asi bych měl zájem, ale jen s inflační doložkou.
Lojza
No, neco jako ze tvrdim, ze „negri a slimaci nas do 20 let neprecisluji“ :-) Akorat by to asi chtelo definovat, kdo to jsou negri, kdo slimaci a kdo my….
Ada
Negroidní rasu definuje wiki, krom toho to člověk celkem intuitivně vidí.
Slimák by mohl být muslim. Vynechal bych konvertity a vzal to jako obyvatele Maghrebu,Střední Asie a blízkého východu. Prostě opálení lidé s ženskýma oblečenýma v pytlích, kteří tlučou hlavou o zem směrem k Mekce.
No a my bych chápal jako europoidní rasu jejíž předci žili na území Evropy(Od Švédska po Sicílii a od Portugalska po Ukrajinu), případně jen ČR řekněme před první světovou válkou ať nejdem moc daleko
shane
Europoidní rasa jsou i Indové a většina muslimů. Pokud jde čistě o bíle potomky Evropanů, tak těch bude tak k miliardě, takže nás muslimové a černoši dávno převýšili. Pokud jde o křesťanství, tak baštou křesťanství je dnes latinská amerika, jejíž obyvatelé jsou zhusta běloši jen s přimhouřením obou očí. O poměrně silné africké křesťanské komunitě ani nemluvě.
Ada
Z kontextu jsem pochopil, že se baví o přečíslení tady v Evropě. Jak jsou na tom indové nebo kdo chodí do jakého kostela je mimo diskusi. Evropan = běloch jehož předci žili před první světovou na území Evropy.
Ada
Trochu mrzení v tom počítání dělá Balkán, páč takovej Albánec nebo Bosňák je loženej tradiční evropan a do toho ještě nejslimákovitější slimák…
Lukas B.
když tak kondelíkovitě kastujete, kampak medle řadíte kupříkladu něco přes tisíc let v evropě etablované ugrofinské národy?
Lukas B.
jo a mimochodem – jsem sejrák jak poleno, ale v rodině se traduje, že nějaká 1/128 krve je turecká. to prosím patřím do kterého chlívečku?
Ada
Řekl bych, že do chlívečku trola, předstírajícího nepochopení a snažícího se vlákno rozmělnit do opravdu jemných hoven.
Má-li se někdo o něčem vsadit, je dobré si udělat definici o čem je sázka. U přečíslení „negrama a slimákama“ se asi nebudou pitvat jednotlivé osudy, ale nějaké konzistetní populace.
Zpráva:
V ČR žije cca 100 tisíc cikánů.
Reakce:
Haha a co já, když jsem 35/1028 cikán? Je nás pak 100 tisíc a jeden?
Lukas B.
přesně tak. promíchání genů v evropě je takové, že aby se v tom prase vyznalo, tady se od stěhování národů přehnalo tolik armád a tolik vln imigrantů, že je bramboračka zamíchána téměř dokonale (čili entropie veliká, pokud bychom chtěli machrovat s termity). veškeré znaky toho či onoho etnika jsou víceméně pocitové a exaktně neměřitelné – maximálně tak by bylo možné je určovat komisně na základě nějakého směšného šarlatánství s měřením lebky a délky nosu (a ani to není nic nového).
Ada
To „přesně tak“ patří k tomu trolingu nebo k čemu?
Co vám na definici „Evropan je běloch jehož předci žili na území evropy před Velkou Válkou“ připadá nepochopitelné?
Jde o definici pro účely sázky o tom, kdo koho přečíslí. Mám za to, že definovat takto domácí tým je ok.
Lukas B.
s tím pokusem o přesnou definici toho „my“ jste si pěkně naběhl. ono je to totiž velmi rozplizlé, a je na čase se bát, jestli náhodou nejste „oni“.
Ada
To není a nemá být přesná definice. Rozplizlé to děláte akorát vy.
Sázka ONI NÁS přečíslí nutně vyžaduje definovat my a oni. Dle výše zmíněné definice jsem si stoprocentně jistý, že se počítám do skupinky MY (býlý evropan s předky zde žijícími před WWI), kdežto snědý pán vycházející z mešity je ONI.
Ale povedlo se, původní vlákno vlákna je rozemleto na dokonalá a hladká hovna. Gratuluji.
Lukas B.
to je úplně normální. skoro každý problém je na první problém úplně jasný a jednoznačný, a jak jej začneme „kusejrovat“*), tak zjistíme, že veškerá jednoznačnost je naprostá chiméra pramenící v povrchní neznalosti.
*) kusejra si třeba vygůglujte.
Ada
Dosaďte si do výše ad hoc stanovené definice. Ale i bez ní mi Finové nebo Maďaři připadají jako domácí tým :-)
shane
To oni nakonec i ti cikáni. Žijou s náma už asi 1000 let. Nebo židi. Ti se po Evropě rozlezli již za Starých Římanů(tm).
shane
V tom případě může bejt v klidu. Tolik lidí se do Evropy nevejde, aby nás jenom dorovnali. Jenom EU + UK maj cca půl miliardy lidí, z toho barevnejch a muslimů tak 30 mega. Miliarda lidí se na to území fakt nenacpe.
(Btw, i Turci žili v Evropě před první válkou. Vlastně tak od roku 1453, nebo kdy to dobyli Konstantinopol.)
Ada
Příliv stoupá a pak je to taky takové hezké počítání pro demografy, kolik má kdo dětí, jak starých je těch 30 milionů a jak starý je ten zbytek atd. Do dvaceti let asi fakt ne. Navíc to nepočítá s variantou, že od nějakého kritického množství militantních netáhel se to tu celé posere a přestane být atraktivní jako cílová destinace.
Původních Turků tu žije fakt pár. Zeměpisář by řekl, že Istanbul je v Evropě, ale jiné profese a prostý lid to berou prostě jako kus Malé Asie. Navíc už před Velkou Válkou se Balkánské státy hodně snažily, aby dostali Turky tam odkud k nim dorazili.
shane
Žádný takový kejkle. Evropa je Evropa. Která mimochodem geograficky končí někde u Volhy. Takže součástí Evropy je mj. i Čečensko a kus Ázerbajdžánu.
Lukas B.
nejvtipnější s tou Evropou je, že ve skutečnosti ve fyzické geografii neexistuje – je to jen jeden poloostrov na západě eurasijské desky, a její hranice jsou víceméně smluvní a každý (každý účel) si je může nakreslit kde chce. Evropa je prostě jen takový běžný sociální konstrukt.
shane
Asi tak.
jizlivec
Lukas B. 23.10.2023 v 12:09
„nejvtipnější s tou Evropou je, že ve skutečnosti ve fyzické geografii neexistuje – je to jen jeden poloostrov na západě eurasijské desky“
Buďme rádi, že zatím existuje Evropa alespoň v politické geografii…
Po většinu historie byla Evropa prdelí světa a nejspíš bude zas…
Posledních pár století se vyšvihla z bezvýznamnosti díky objevu Ameriky*, ale to je úkon jedinečný a neopakovatelný…
* A možná také díky chybné námořní politice Číny…
Sysop
Nejvyssi horou Evropy je samozrejme Elbrus…
Lukas B.
jediná Evropa, kde je jasně definovaný a nesporný hlavní nejvyšší kopec, obíhá okolo Jupitera*), všude jinde si každej může nakreslit hranici jak chce, a různé žabomyší machrování na kterém že to území je nejvyšší kopec je směšné (argument „takhle jsme se to učili ve škole“ není hoden dospělé diskuse).
*)krucihimmelsakrapes, tedy vlastně ani tam ne – on ten povrch je led na asi 100km mocném oceánu, a žádná pevnina tam není, a souš pod oceánem pravděpodobně rozuje trošku jinak než let na povrchu, takže nejvyšší horu (=nejmělčí místo oceánu) půjde lokalizovat dost blbě.
Sysop
Elbrus jako nejvyssi horu Evropy prosazuji americti odbornici, ja to jen opakuju ;-)
Ada
@shane
Já tedy znám geograficky leda Eurásii. Evropa je od první definice geograficko-kulturní konstrukt. Evropa prostě končí někde ve stepích a tajgách na východě a že tam zrovna je Ural, tak se to tam hezky namalovalo. Nemyslím si, že by kdokoli včetně Azerů samotných považoval Azerbajdžán za Evropu.
podotek
UEFA třeba jo :)
Lukas B.
kde evropa končí je nejisté, v každém případě pak je rozdělena do tří respektive čtyř*) mentálních zón podle toho, kdy tam skončilo nevolnictví (respektive nějaká forma připoutání drtivé většiny obyvatelstva k půdě).
západní evropa (tam to zmizelo někdy na přelomu středověku a novověku), pak evropa podunajské monarchie, a nakonec „bloodlands“ kde nevolnictví plynule přešlo do bolševické diktatury, kde měl mužik práv podobně jako v nevolnictví.
*) terra felix byla z tohoto pohledu skaninávie, tam se nevolnicví neetablovalo nikdy.
Lukas B.
ovšem jedna věc na tom nevolnictví je velmi vtipná – nevolníkům se nařídila povinná školní docházka (tedy nikoli docházka, ale znalost trivia), a během generace uměla celá populace číst, psát a počítat. výsledkem bylo, že zaostalá podunajská monarchie poskočila a přestože neměla pořádné moře a kolonie co by stály za řeč, tak se aktivně účastnila průmyslové revoluce.
Panek
Tak sázka má hlavně potenciál pouze zničit peníze. Sto klacků teď bude mít za 20 let jakou kupní sílu? Teď za to je ojetina a za dvacet let třeba jen náplň nádrže té ojetiny.
Sysop
Dvacet let je na precisleni malo. Ale je to dost na to, aby dostatecne velka mensina bud delala bordel, nebo uz umela nejaky picoviny demokraticky prosadit.
Kdyby někdo vzal sturmgewehr a zajel do Prahe zahrát si na Anderse Breivika nebo Lubomíra Harmana, tak by to byly smíšené pocity… I když samonabíjecí puška je moc málo na tolik zmrdů, onou celou Prahu posypat yperitem by byl docela pěkný začátek.
RK
to Jihočech Honza
Ten režim se už dostal sám. „Projevy předsudečné nenávisti“. Tak Seznam toto podporuje a brojí proti seniorům… Kdy že ho „demokraticky zablokují“?
Tak, co lze udělat… No podat TO. https://www.mvcr.cz/soubor/mv-101359-2-obp-2020.aspx
Jsem se tak dlouho už nezasmál. Ta blbost státní moci.
Sysop
Je to spis k placi. Ale zase musis uznat, ze to je Wunderwaffe jako bic. At delas, co delas, strili to jen na jednu stranu.
shane
A kdyby někdo lidi jako ty za ty kecy zavřel, tak by to byly taky smíšený pocity.
Jen to hroťte, debilové.
fatdwi
Jihočech Honza: měl byste pomalu přemýšlet, že vyhledáte odbornou pomoc, protože zjevně bible nestačí. Nebo se naopak přestaňte schovávat za boha a projevte svůj holubičí charakter naplno. V podstatě se nelišíte od jakéhokoliv kavárníka, kterými tak opovrhujete. Možná intuitivně cítíte, že jste stejný a Vaše vpravdě křesťanská nenávist k bližnímu svému je jen způsob, jak se vypořádáváte s tím, kým/čím ve skutečnosti jste. Ještě pár let a budete další corona, RK, servisdok… No není to hezký pohled už dnes a rozhodně to nebude v budoucnu, pokud s tím něco neuděláte.
grg
Breivika a Harmana by som v žiadnom prípade nedával na tú istú úroveň.
Harman podľa všetkého nemal cieľ vyvražďovať neznámych, na začiatku strieľal len po členoch istej „neprispôsobivej“ susedskej rodiny, trebárs iného suseda nechal ísť. Následne počas policajného zásahu to už bol chaos, a sú podozrenia, že niekoho zastrelili omylom aj policajti, ale nezvaľ to na mŕtveho vraha…
Nitus
Tento příspěvek (a jedn příspěvek výše) chápu tak, že kromě toho, že máš ambice se soudně domáhat zábrany toho, abys byl v diskusích na internetu (!!!) považován za píčuse (za něhož jsi podle všeho považován zcela právem), jsi navíc taky starej, nemocnej, chudej, lehce nostalgickej a hnidopich.
OK, to leccos vysvětluje.
Sysop
Proboha, v tomto pripade je nutne se podivat na zdroj tech sracek a pak je uz tak nejak zrejme, co to bude zac.
podotek
Zdrojem je otevřený blogovací systém, co ti z toho vychází?
Panek
Seznam je dobrej. Jsem tuhle posbíral odkazy na jejich články před ruskou invazí. Takové to, co psali o Zeleným, pluku Azov, ukr. armádě na svátek práce atp.
A dostal jsem jejich nejvyšší ocenění. Váš účet je trvale zablokován za porušování smluvních podmínek.
Ale odkazy byly striktně na jejich články, nic víc. Jo a ještě věta: Názory nemění jen blbec.
podotek
Tohle je Seznam Medium, blogovací systém.
Panek
Tak upřesním. Na novinky.cz a odkazy byly na články na novinky.cz (držitel Seznam.cz a.s.)
Sysop
…a kterou ze smluvni podminku jsi tim porusil?
Ja jen, abych vedel, kterym smerem se zrejme bude ubirat cenzura ochrana EU stran sireni zprav na Internetu
podotek
To je jasný, sysope. Když tady něco smázne pan domácí, je to svoboda. Když něco smázne Lukačevič, je to hnát Evropský komise.
Ada
Záleží s jakou motivací to Lukačevič smázne. Při jeho velikosti tam bruselský hnát nějakou roli hrát bude. Spíš s předposranosti, aby se po něm nevozili elfové a vnitráci než že by na něj dopadalo nějaké paragrafové znění. Ona taková kampaň jak se na seznamu schází a komunikuji pederasti, náckové a dezinformátoři není pro byznys moc dobrá.
podotek
Každopádně je to furt jeho věc. Tohleto strašení Bruselem za každou cenu a u každý blbosti, navíc s takovým tim „mrk mrk to panečku se chystá zase totalita“, je musim říct mimořádně votravný.
Ada
Nevím jak to má Lukačevič, ale větší hráči rozhodně mrk mrk cenzurují na popud politiků o parník více než jen aby mazali z vlastního popudu sračky. Celá věc okolo hate speech je krystalická cenzura. Nemaže to síť ze své vůle, ale aby vyhověla politice. Buď na ně tlačí soudem nebo nějakou fakt mastnou pokutičkou.
Panek
Chatovat a uveřejňovat příspěvky či odkazy, které nesouvisejí s tématem článku
Sysop
Aha. Tak uz to vidim v barvach:
> pane Sysope, sdeloval jste informace nami prohlasene za desinformace, cimz jste se dopustil poruseni narizeni EU cislo…
– no, ja jsem jen siril zvasty, ktere jste psali vy sami pred rokem a ktere se nyni ukazali byt bohapustou lzi
> to ale nesouvisi s predmetem obzaloby!
Ada
Novinář těžkej chleba má. Jednou je narativ psát nehezky o oligarchizaci společnosti a hnědém nebezpečí, tak píše. A najednou nějaká oligarchou dosazená loutka je přes noc hrdina a ti kluci s esesáckým runama jsou hrdinové. A do toho nějakej píčus linkuje jak jste psali dřív. Zatím tam nemají žádného Winstona, aby jim průběžně editoval veškerý obsah zpětně, tak musí mazat ty nepohodlné píčusy.
Sysop
Proto ti rozumni nejprve pockaji, az dostanou shora noty, kterou verzi pravdy maji prosadit. Nojo no, slozenky se neptaj…
Ada
Nojo, ale pravidelně nastává situace, že vás ty samé noty staví do opačných pozic. jednou je Ukrajina padlý stát plný nácků, korupce a oligarchů a za rok je to vzor všech hrdinských cností. A podepsanej jste pod oběma článkama.
Nebo běháte po náměstích a děláte petice, že s komunisty se nemluví a pak vám vlhnou gaťky z hradního rozvědčíka. Svět je složitej.
shane
Náhodou, noviny můźou bejt užitečný. Třeba teď jsem se dozvěděl, že plyšová chobotnice je antisemitský symbol.
A taky se potvrdilo, že na Židy je krátký nejen BLM, ale i klimapíča.
Taky jsem v tom neměl jasno. Pro jistotu projedu dětem plyšáky, doufám, že na to má vnitro nějakej online manuál, aby neměli problémy ve školce. V Plestině šlápnou vedle i zkušenější borci než je klimapíča. Arabové jsou utiskovaný, takže palec nahoru pro ně. Na druhou stranu do židů se taky nenavážíme, bo holocaust, takže palec nahoru i jim. A co včil?
shane
Dcera chobotničku má. Teda měla. Asi bude brečet, ale kdyžtak ji seřežu, antisemitku jednu.
No, jak to tak pozoruju, tak s Židama je lepší bejt zadobře. Na ty jsou krátký i černoši. Káně West by moh vyprávět. I Mel Gibson.
Nechtel bych ted byt politik. Nase vlada ma projednat 100 mld pomoc Izraeli, ale pritom EU podporuje Palestinu. To je primo Gordicky hlavolam.
Sysop
Re: Ada 23.10.2023 v 13:02
Holt je potreba pravidelne vydavat Pouceni z krizoveho vyvoje. Slo by to udelat i jako serial.
shane
No, ne že bych se tím chtěl prokousávat a nevylučuju, že titulky nemusí nutně korespondovat s obsahem článku, ale stáří fakt není něco, co by si automaticky zasloužilo obdiv (nebo úctu). Jo, v dobách kdy se stáří dožil každej dvacátej člověk, to ano, tak tuhej kořen a takovou kliku fakt měl málokdo. Dneska se stářì dožije kdejakej bezdomáč.
ModrýKlokan
@ Šejn
Do nedávna by jsi měl pravdu. Ovšem ta doba skončila. Ty se stáří nedožiješ zcela jistě. Jsi ztracená generace Gumiálů 107.
Lojza
To muselo dat prace….a pritom takova blbost, co….
Ada
Jak tohle proboha souvisí s probuzením člověka? Buď jsem ezo a rozvíjím se v duchu C.G.Junga a nebo nejsem ezo a poslechnu si Robejška, co dělat se světem. Ale zavzdušňovat se sračkama o poblitice a bububudoucnosti? To je spíš duchovní smrt a vítězství systému, když mu věnuji tolik pozornosti.
princdrson
Co znamená „buď jsem ezo“ ?
Nitus
„Ezo“, to je něco jako emo. Rozdíl je v tom, že zatímco většina emařů z toho emo časem vyroste, tak většina ezařů naopak s postupem času zblbne definitivně, takže když pak v šedesáti dostanou rakovinu, tak ji léčí přikládáním orgonitů, nebo tak něčím.
Ada
Ezo lidi jsou lidi, kteří se ptají na smysl existence, starají se o duši, komunikují s podvědomím atd. Tedy např. Ti, kteří zajdou na představení Čtyři dohody nebo se těší na Vachlerův film Tajemství a smysl života. Druhou skupinu svým příspěvkem skvěle vystihl Nitus. Tato skupina má dokonale v piči nějakou vládu, stát a podobné sračky, protože to není podstatné. No a pro ty, kteří jsou pevněji v tom, čemu říkáme realita zase radí Robejšek, že nahoře se nic změnit nedá a člověk se má snažit ovlivňovat to, na co má vliv a dělat drobné protisystémové kroky.(hotovost místo karty, místní řezník místo globálního řetězce, potkávání se místo onlinu atd.)Kupodivu obě cesty jak něco změnit se nakonec podobají. Ale jedno je jisté – sny o tom jak si založíme stranu, změníme vládu a všecko bude cool jsou zcela mimo, protože to je mimo náš dosah, není to důležité a navíc je to prohnilé bez ohledu na to, kdo tam bude.
japan
Prodiskutovala se tam i hrozba v podobě neoddělitelných víček na napojových obalech?
Sysop
Ta vicka samozrejme oddelitelna jsou… Jen to, napriklad pro deti, znamena nosit s sebou nuz. Coz ja osobne povazuji za spravne. Jen ten stimul k tomu stoji za hovno.
RomanL
Cílem jsou víčka od obalů NEODDĚLITELNÁ VŮBEC. Obsah potom vydrží déle, a nezatěžuje životní prostředí! ;-)
Panek
Něco jako: Nešmikejte těm harantům po porodu pupeční šňůru. Oni se nám pak rozlejzaj po světě.
Sysop
Presne.
Sysop
Totoho debilniho cile nastesti dosahnout prakticky nelze. Takze se aspon lidem zneprijemni pouzivani tech upgradovanych.
Dachsmeister
@japan
tak je to 1.díl, dočkejte času :-D
A bude hůř! ;-)
princdrson
Skvělý text jehož kvalitu dále potvrzují reakce Lojzka a podobných hlupobotů.
Překrásný výtok! Jedinečný happening, nafutrovaný osobnostmi z řad již Probuzených. Raptor TV & similar shit included.
„Deprivanti mají totiž minimálně dva společné cíle – maximálně zbohatnout a mít co největší moc někoho ovládat.“ – Heildrich Reichel likes this!
Hupert
Článek dobrý, autor zmínil podstatné. Pokud jde o Reichla, měl by dokázat, zda něco zmůže v domácí politice, ne zašít se v nejbližších volbách do Brusele.
Hele bezva. Já bych začal od konce a tudíž potřeboval vysvětlit, proč se plánovaná depopulace aplikuje na Evropu, která skrzevá přepych vymírá sama od sebe spontánně, a nezačne se v zemích, kde na jednu matku připadá 6-8 dětí. Navíc bejt budoucím vládcem planety, radši budu vládnout dvěma miliardám produktivních lidí než pěti mld. netáhel.
1*
Protoze brabenci z Asie jsou nauceni respektovat autoritu a snadno se jim vladne. Zatimco Evropani maji moc vlastnich nazoru. Copak se kolem tebe nevyskytujou zadni konspiratori?
Inu, jak vývoj (nejen) v naší kotlince ukazuje, tak zrovna mnozí Evropané *vlastní* názor opravdu nemají.
to HonzaV
Položte si otázku, proč jako by Evropa „vymírá“. A dejte sem svůj názor.
Protože je tu děsná bída a naopak v obyvatelé Asie a Afriky žijí v blahobytu? :D
to x-f
Osobně bych se styděl, pokud veřejně lžu a svoje lži nedokáži doložit. Což je váš případ.
A jestli umíte číst, bylo to směřováno na HonzaV. Tak nechápu, proč se do toho „serete“.
Clovek co tu publikoval takovou sracku, jako ze za komousu byla lepsi zivotni uroven ma jeste ten zaludek obvinovat nekoho ze lzi? :D
to x-f
Dejte se prosím opravdu konkrétně, kde jsem tu napsal „ze za komousu byla lepsi zivotni uroven“. A to opravdu konkrétně, tj. datum, čas. Jinak jste prostě lhář. :-)
Pořád nevím, čemu nerozumíte.
Ja vam na vase konkretne seru, jestli jste si jeste nevsiml. Jste a tim smesny.
Ja napsal, ze vsichni okolo me se maji lip nez za komousu a vy me na to odpovedel, ze to prosite dolozit konkretne… :D
Kdyz sem se vas zeptal, jak se takova vec doklada konkretne a jestli po me pozadujete kontakty na ty lidi, nebo jak to mam chapat, tak jste uz neodepsal.
Vase „prosim konkretne“ je jen prazdna fraze, kterou odpovidate na všechno a ma jen navodit jakysi dojem serioznosti vaseho placani.
to x-f
Nechci pane domácího dostat do zbytečných problémů. Poprosím DFENS-e o reakci na můj mail. Hrubě se mi ovšem nelíbí, pokud někdo o mne zjevně lže a myslí si, že je to v pořádku.
Takže můj návrh:
Vy se omluvíte za svoje lživé řeči o tom, že „jsem tu napsal „ze za komousu byla lepsi zivotni uroven““, že jsem psal, „že za socíku bylo něco fajn“ atd.
Jinak, pokud byste jen trochu sledoval legislativu, vše se monitoruje, ukládá, poskytovatel vám to samozřejmě nesmí sdělit atd.
Tak jak dlouho budete silný v kramflecích?
Nechte si tyhle estebacke manyry na nekoho jineho. Kapanek jste se nam tim odkopal. ;) Pokud jste nepochopil, tak vam tim rikam – polibte si prdel ;)
Pana domaciho zkuste no. Presne takove jako jste vy miluje a vzdy jim rad vyjde vstric, kdyz si pres nej chteji s nekym vyridit sve ucty a domoct se svych domnelych prav.
A taky desne rad spolupracuje s policii na vysetrovani takovych tezkych zlocinu.
No že by vás jako lháře a šiřitele pomluv dnešní policie nevypátrala…tomu se mi nechce věřit…:-)
Tak kdyz vas to zahreje vasi zhrzelou dusicku. Hlavne aby se vam udelalo psychicky lepe ;)
Zdravi je to nejhlavnejsi!
Co začít pracovat na seznamu závadových diskutérů a la corona?
Myslím, že pokud by tu závadovost měl posuzovat kokot formátu RK, tak je taková práce zbytečná. Ten seznam je sice neveřejný, ale už existuje. Říká se mu „redakční systém“ :-) .
To Nitus
A vy jste podle mne čurák. Co tam máte dál? ?:-)
OK, pošli mi svoje osobní údaje, abych tě mohl žalovat za urážku na cti, protože mohu zcela mimo jakoukoliv pochybnost prokázat, že anatomie mého těla neodpovídá anatomii penisu žádného žijícího ani vyhynulého živočicha, a tím pádem je tvoje tvrzení lživé. Očekávám je D-FENSovým prostřednictvím nejpozději okamžitě, jinak jsi u mě srab, lhář a pokrytec. Pokud se D-FENS na nějaké moderování našich školáckých sporů vysere, což považuji za prakticky jisté, tak jsi u mě stejně srab a pokrytec, protože to je tvůj problém.
Tak. Už tušíš, jak nesmírně komicky tady odsud vypadáš?
Nitus:
Von RK to má položený trochu jinak. Podobně jako třeba Alien, kterej je taky sebestřednej sráč, tu mává nějakejma pravidlama a dožaduje se úcty ke své osobě, ale sám svoje pravidla porušuje a ostatní uráží.
to Nitus
Nevím kam bych měl svoje osobní údaje konkrétně poslat…? A žalujte, nebojte se.
Tuším (možná, že zase špatně), že jste narozdíl od jiných snad pochopil.
Tzn. moje x vaše vyjádření.
Můj příspěvek byla ironie. Ale to je… asi jedno.
@ Nitus, RK, x-f, Hupert
To by mě zajímalo, jak může někdo z vás doložit u soudu nějakou materiální či citovou újmu z pomluvy na místním fóru, když jste jen virtuální osoby s anonymní identitou.
Jedinej kdo tady může někoho žalovat, jsem já, protože vystupuju pod skutečným jménem se skutečnou identitou vyslance vyspělých bytostí z planety Osho. Tak si na mě dejte bacha, vy kokoti a diskutujte slušně.
ModrýKlokan
29.10.2023 v 18:31
vrchní sjížděč tady dlouho nebyl, už tě svrběl frňák?
@Behemot: On nefetuje. Jemu jenom v šaškecu došly data a do vycházek daleko..
@ Behemto
Ty se mýlíš, lásko! Sleduji tě stále, leč nebyl důvod zasahovat. I po tvém trestu proměnou v králíka, ti slouží packy a horlivě plníš svou roli místního negrabota.
Kámo, jestli máš ambice tahat k soudu skutečnost, že tě někdo urazil v diskusi na D-F, tak máš velmi vážnej mentální problém. Vyser se na x-f a místo toho vyhledej odbornou pomoc, tohle už fakt není prdel. (Tak, a jsem mrtvej, nebo minimálně žebrák, páč RK ze mě vysoudí i tu zubní protézu, co zatím nemám…)
Nitusi, občas mě sereš, ale v tomto se tě zastanu.
Poslyš RK, ty ještě žiješ někde, kde nejsou splachovací hajzly?
„(Sebe)Vyvolení mají choutky na suroviny ruska odjakživa a už euálníky odřízly vexláky a překupníky kromě tedy plánu €araboafriky kalergi výměny obyvatel pro kupčíky apenězoměnce – pindos repete plánu příjemného s užitečným pro ně, „kolaterální ztráty a „indiáni 2:00. Ale můžete zpívat nebo třeba i betonovat.
Odpoved je jednoducha: Protoze se tu mame jak prasata v zite. Temer kazda spolecnost, kde se zije v luxusu, ma maly pocet nove rozenych deti na 1 cloveka / zenu, to je fuk. To proto, ze jiz neni potreba vyrabet deti, aby nas uzivili ve stari (konkretne nase deti, mam na mysli). Takze si spousta lidi rekne, ze si radsi bude uzivat toho luxusu, co je kolem a nebudou nejake deti prilis resit, protoze ty kazdeho akorat otravuji.
Někteří se mají jak prasata v žitě… Nepaušalizujte prosím.
Jojo. Pan RK zije v bide. V luxusu zil za komousu.
Uz jsem to tu nabizel Behemotovi. Ten se ma taky desne spatne.
Nechcete poslat nejaky humanitarni balicek? Doma vyhazujeme dost zradla. Hlavne pecivo, uzeniny, jogurty atd. Bude to vsechno prosle, ale vite jak. Darovanemu koni…
@x-f
to jste mě zklamal, vyhazovat jídlo :-(
No jo no. Jsou rozmazleni. Kdyby vsichni zrali co jim reknu, tak se nic nevyhazuje.
Jenze maj svy chute…
Neznáš nikoho, kdo má slepice, koně, prasata atd? Obzvlášť to pečivo, to chce nechat jen ztvrdnout, ale vyhazovat to je škoda.
Kdybys doma nebyl 0, nebyli by rozcapení.
Jestli potrebujes nekoho nasrat, zkus RK.
Me ses ukradenej ;)
Víš, že ani nevím, jak se to stalo, že mi to obecné pravidlo vyklouzlo a spadlo až do 1. osoby, když jsem chtěl jen poradit.
Koukam, ze jste me vzal za slovo a uz to udelal :D
Jo, taky cesta do pekel mnou vydlážděná.
V podstate vsichni se tu maji jak prasata v zite, oproti mnoha a mnoha jinym lidem na teto planete.
Velmi pravdepodobne my vsichni, co sem chodime psat, vcetne tebe, jsme nekde v top10% lidi na teto planete, co se tyce bohatstvi, prijmu, zivotni urovne…
Ostatne, i ti bezdomovci dneska se maji tak dobre, ze mohou byt bezdomovci a spokojene si zit – to pred takovejma trebas 100 lety by meli docela jiny zivot.
Mimochodem – vetsina z nas ma napriklad k dispozici lepsi a kvalitnejsi jidlo, nez meli panovnici ve stredoveku.
Takze jo, zijeme si jak prasata v zite
Copak jídlo. Ale zdravotní péči. To byl průser
💛 Dobře tě to v ikluzce soustruhátů na 3 000%, druhými. ZDROJE JSOU, všichni to říkají od vztyčení vysíracího stožáru workoholičtí fachidioté naučili. 💪👌
To není o vědomém rozhodnutí si užívat luxusu a ani ne tak úplně o tom zajištění na stáří. Částečně to je dáno tím, že nemusíš mít osm dětí aby se dospělosti dožily tři a pak tím, že dát dítěti potřebný źivotní standard a udržet si nějaký slušný rodinný životní standard je v bohaté společnosti náročné a navíc celkem není racionální důvod mít víc dětí než dvě.
Jo, souhlas, to je soucasti toho….Driv lidi museli mit tolik deti, aby se o ne ve stari alespon nejake postaralo. Dneska clovek muze dozit 100 let, aniz by mel jedine dite, protoze si jednak nasetri tolik, ze mu to bude stacit a jednak se o nej typicky postara nekdo jiny, skrze stat, atd.
Lidi si nepořizovali děti, aby se o ně ve stáří postaralo. To je moderní snaha si za každou cenu racionalizovat pro nás iracionální jednání.
Lidi si pořizovali děti, protože takovej byl řád světa. Bůh tomu tak chtěl A taky kvůli zachování rodu a aby měli komu předat grunt, protože krev není voda a rodina je rodina. Která tehdy ještě nebyla atomární máma, táta a děti, ale byli tam i bratranci, sestřenice, tety a strýčkové
Nukleární rodina
Pokud si někdo pořizuje děti s těmito úvahami, pak je možná fakt lepší si je nepořizovat.
Podle mne je problem v aplikaci. Bez nejakejm negrum rict, ze jim zasahnes do jejich prav. Upecou si te na ohni k nedelnimu obedu. To takovej Evropan, bude sice remcat, ale nakonec do toho plynu naklape, protoze Ordnung muss sein.
Tahle obsese negrama a Afrikou je občas srandovní. Afrika je po Austrálii druhej nejmíň lidnatej obyvatelnej kontinent. Polovina lidstva je nahačmaná v JV Asii. Jestli by něco opravdu potřebovalo depopulovat, tak je to Asie. Tam je přelidněnì opravdu závažný problém. (Pominu, že porodnost výrazně klesá téměř po celém světě. V Čině je tuším 1,1, v Indii 2,1, v arabských zemích mezi 2-3 dětmi na ženu. V Africe je to obvykle něco přes 3. Přes 4 má jen hrstka zemí a nejhůŕ je na tom snad nigérie, necelejch 6).
zajímavé. jeden by podle tuzemského mejnstrýmu zpráv soudil, že v africe je hlava na hlavě jako někde na demošce na václaváku, čili deset lidí na čtverečnej metr, a ono je tam hustota obyvatel zhruba čtvrtinová než v české republice. barevné grafáky hustoty obyvatel na planetě opravdu říkají, že je v africe ještě místa „po kokot“
a přesto se tam ty vopice nedokážou uživit, divný, co? teda pravda, co je tam běloch pozvedl, tak řadě jich dal impulz ke zlepšení, a následný století trvající vysávání zdrojů ten pokrok už zase spíš narušuje…holt je to všecko složitý :D
já bych to řekl jinými slovy – afrika má pravděpodobně potenciál uživit násobně více lidí než živí*), a „uprchlictví“ do evropy není útek před přelidněním, klimatickou změnou a podobně, ale před ekonomickým marasmem a neschopností smysluplně zvládnout správu svých věcí **).
*) obilnice světa, které fakticky živí planetu, se kupodivu nenacházejí v tropech, ale v mírném pásmu a kontinentálním klimatu, tam, kde se v glaciálech vytvořily podmínky pro následný vznik úrodných půd. odborníci jistě opraví/doplůní, a připomenou, že nejen pšenicí živ jest člověk.
**) zpravidla mícháme několik věcí dohromady. jednak je nějaká „kolektivní vina“ afrického obyvatelstva, že je tam i po několika generacích po odchodu zlých kolonizátorů bída a beznaděj, zároveň nevina toho konkrétního jednotlivce a pochopitelnost jeho snahy jít za lepším, a za třetí nějaký (téměř nepřítomný) bazální pud sebezáchovy elit evropy, protože není možné přijmout každého kdo chce jít za lepším, notabene bez ochoty přijmout tuzemské ekonomické, sociální a pracovní návyky.
Ono je to od každého něco. Každý jednoduchý vysvětlení je chybný. Velká část problémů Afriky má kořeny v kolonialismu, část je způsobena naivní snahou páchat dobro, část je způsobena snahou západních (a Čínských) firem urvat v Africe co jde a nestarat se o následky (vytěžíme suroviny a bordel po těžbě ať si negři ukliděj sami. A když nám místní vládce nepůjde na ruku, tak ho svrhnem. Čert vem civilisty) a o část problémů si Afričani můžou sami.
Průser je, že do Afriky strká rypál každej druhej. Tři čtvrtiny africkejch válek způsobilo to, že si tam velmoci vyřizovaly účty a kolíkovaly sféry vlivu. Pomalu nenajdeš válku nebo revoluci, kde by nebyla nějaká proxina. Co skončila studená válka, je v Africe celkem klid.
tak jasné, Afrika nejsou jedni, kmenů a kde čeho jsou tam stovky a i jenom to vytýčování hranic, kdy škrkli tužkou podle pravítka a hranica jde i třeba vesnicou naštorc, ehm :D každopádně nejenom klid, ale mnohde se situace i lepší – nebo by mohla, kdyby ty státy nebyly kolonizovaný i nadále, akorát nepřímo, loutkovejma vládama
rejžáci masivně investujou a i za ty suroviny samotný platí víc, než bílej kolonialista (čili Berem Všechno, případně nechají mrzkejch 10 %)
Akorát pro rejžáky je riziko, že konkurence svrhne prorejžáckou vládu a nastolí prokonkurenční rejžáci budou mít oči pro pláč.
A rejžáci nemaj za sebou takovou vzájemně se podporující smluvně provázanou mafii jako tradiční koloniální velmoci.
A celkem pochybuju o jejich schopnosti vést vojenské operace přes půl světa. Hlavně po stránce logistické.
Každopádně, negři to hašteření tradičně odserou.
To jsou dost naivní představy. Rejžáci naopak mají morálku i prostředky na to, aby si v regionu udělali pořádek. A zatraceně dobře.
tak ale tam to není vo nejaké PROrejžáckej vládě, to je vo soudné vládě, která spolupracuje s každým, ale nejvíc s tím, kdo nabídne nejlepší podmínky, tady to zdaleka nedosahuje koloniálního rozměru
rejžáci, ale i další řekněme východní země (docela aktivní sou turčáci, dokonce snad Íránci neco mají, rusáci samozřejmě) s negříkama jednají jako já pán-ty pán, celkem korektně tak, jak by to mezi civilizovanejma lidma mělo vypadat
západ tam leta jezdil ve stylu my tady panstvo – vy blbí zavostalí podlidi, a stejně tak je vysával (krásnej příklad jak nezměrně zápaďácký firmy za bílýho dne loupí je Sýrie, kde vysloveně kradou bambiliony ropy, ale kam se jako chceš dovolat, dyž tzv. západ je narvanej v prdeli toho lupiča, a všecka ta mezinárodní maškaráda je xmíchu, protože ve výsledku má pravdu ten, kdo si ju prosadí silou?)
to co se globálpoliticky a socioekonomicky děje vod Bulharska až k Jižní Americe je jenom to, že všici už todohle vojebávaní mají plný zuby a pochopili, že aby přeprali celej západ, tak se musí spojit…což dělají, a pokud se jim to povede, sme všici fpýčy, pže mají dohromady mnohonásobně větší sílu ve většině oblastí, než ten slavnej západ
Já bych řekl, že většina problémů Afriky má kořeny v Africe. Příklad Zimbabwe ukazuje že si ekonomické problémy Afričani způsobují sami, k tomu žádné zlé firmy z cizích krajů nepotřebovali. Jihoafrická republika má taky nakročeno ke světlým ekonomickým zítřkům.
A třeba Rwanda ukázala, jak se tam ty jednotlivé kmeny mají vzájemně rády. A to už bylo po studené válce.
Řekl bych, že Afričani velice rádi válčí mezi sebou a ani k tomu žádné cizí velmoci nepotřebují. Ty možná občas přilejou olej do ohně, ale ta chuť válčit mezi sebou je v Africe přítomna už od jakživa.
Rok 1992 byl těsně. A zrovna Rwanda je typická ukázka problému s kořeny v koloniálních časech. Nejenže to byl geograficky zcela umělý stát, ale hlavně Britové protežovali Tutsijskou menšinu a vytvořili z ní kastu dozorců, jen aby jim většinoví Hutuové nepřerostli přes hlavu. Takže po osamostnění Rwandě vládli Tutsiové a úplně se o moc dělit nehodlali. Což samozřejmě způsobilo zlou krev a skončilo masakrem.
Ty jejich kmeny mají mezi sebou konflikty neustále a v zabíjení to přeroste poměrně často. A zřejmě by nepomohl ani systém co kmen to stát, navíc těch kmenů je tam tolik, že by to zřejmě ani prakticky nešlo. Já ani tak nevidím problém v té koloniální minulosti jako právě v tom kmenovém uspořádání a v tom, že ty kmeny mezi sebou bojují odjakživa. Jen je to v současnosti více vidět. Nebo myslíte, že kdyby do Afriky nevkročila noha bílého muže, byl by tam nyní klid a mír?
To není nic mimořádného, to je přirozená vlastnost člověka. To, že v naší části světa nebyla skoro 80 let válka je nepřirozená úchylka. Ostatně, historicky nejschopnější a nejnadšenější válečníci byli Evropané, kteří dotáhli válečnictví na takovou úroveň, že nejenže dobyli prakticky celý známý svět, ale navíc vyvinuli prostředky schopné zničit celou lidskou civilizaci během nekolika desítek minut.
Krom toho, evropané jsou jediná kultura, kde se někdo pokusil metodicky vyvraždit nepohodlný národ. Žádný chaotický krvavý vraždění, ale hezky metodicky plánovaně.
Kam se na nás serou nějací negři s mačetama nebo stepní nájezdníci.
Nemyslím si, že by v Evropě nebyly války. Co třeba bývalá Jugoslávie? Ale válek bylo v Evropě celkově málo a Evropané to začínají považovat za normu.
Jenže to, že v Africe je nyní těch válek podstatně víc není chyba Evropy nebo bývalých koloniálních zemí, ale je to chyba/problém Afričanů. Za své války v Africe si můžou v naprosté většině sami Afričané a Evropa/západ za jejich války nemůže. A do jejich válek by Evropa/západ měl strkat nos co nejméně.
Evropa rozhodně nepatřila v minulosti vždy mezi nejschopnější válečníky. Třeba takoví mongolové by mohli vyprávět. A myslím, že než se třeba dostali mongolové až do Polska, tak nejeden „národ“ při jejich postupu zmizel, aniž jsme se o něm dověděli.
Chlapy pobili, ženské s dětma šli do otroctví a národ zmizel. Já bych stepní nájezdníky rozhodně nepodceňoval.
shane
23.10.2023 v 16:29
a kerý to sou ty co zničijou celou civilizacu?
Re: shane23.10.2023 v 16:29
Na dilne visi takova stara smaltovana cedule psana svabachem „Sauberkeit und Ordnung sind die Grundlagen zum Erfolg“. Kdyz jsem se ptal, odkud to je, vsichni se jen zubili…
jenže voni si to vyříkají, pár kmenů projde genocidou, ty vítězný to ovládnou a od té doby už to tam funguje
navíc probíhá globalizace a rozvoj civilizace a miliony každej rok tydle kmenový hovadiny opouští a mladí už v tom nevyrůstají, ten vliv slábne, co si budem poudat
sorry ale fak jako co bys tvl ty chcel dělat, dyž přectava západu vo spolupráci je, že si zaberou ložisko a drancujou to prakticky zadarmo? z čeho to tam asi tak chceš financovat? :)
Ta průměrná čísla vypovídají prd. Na Sahaře je msta habaděj, ale co s tím. Všichni tam budou namačkaní v nějaké oáze. U nás je taky třeba na vysočině místa habaděj, přesto odtamtud lidi jezdí mačkat se za prací do města.
Ada: přesně tak, ono se stačí podívat na hustotu zalidnění v Japonsku a hustotu zalidnění v Tokiu. Cca 75% plochy Japonska jsou hory, kde se nedá bydlet a dokonce ani hospodařit, takže Japonsko hromadu jídla dováží čistě proto, že nemají kde si to vypěstovat. Pouhý pohled na statistiky může být velmi zavádějící a v případě Afriky to platí úplně stejně. To není jak Evropa, kde se dá bydlet skoro všude, resp. podíl plochy, kde lze rozumně bydlet a hospodařit je výrazně vyšší než třeba v tom Japonsku, kde se pak lidi mačkají na nikde nekončících aglomeracích, ač statisticky mají každý místa hromadu. Kdo jel někdy Tokio-Kjóto, pravděpodobně si všiml, že to vypadá, že celou cestu nevyjel z města. A to bydlet na dohled šinkansenu není nic, co by člověk dělal dobrovolně, vlak ve 300 km-h dělá pěknej randál a málokdo to dělá dobrovolně, asi jako kdyby u nás byla obestavěná D1.
U Afriky je to spíš otázka financí. Afrika není jen Sahara.
Poměrně velký problém jsou třeba velkoplantáže na kafe a podobné plodiny, které odčerpávají vodu místním zemědělcům, kteří se tak nemůžou efektivně uživit a musí tak za levno dělat na těch plantážích. Sice by šel vybudovat zavlažovací systém, ale na investici tohohle typu místní nemají prostředky a plantážníkovi je to jedno, on vodu má a navíc je to nějaká globální korporace, který jsou místní problémy u prdele.
Další problém jsou třeba hnojiva, které si vesničané moc dovolit nemůžou. Atd. Bejt chudej je na píču. Bejt chudej v chudým státě je tuplem na píču.
Plus taky třeba globální konkurence. Proč v ČR prakticky zanikly malý soukromý samoobsluhy? Protože nedokázaly cenově konkurovat velkým řetězcům.
Obcas nekde se klepou rakosaci, ale taky jsou tam od nevidim do nevidim a nekde na zahumenku jeste sklenik s marjanou.
Rákosáci jsou vesměs pračky na prachy. Krom toho zlí jazykové tvrdí, že je to vlastně jeden velký řetězec a ti majitelé jsou spíš bílý koně.
těžko říci jak to vlastně doopravdy je. jedna z pravděpodobných verzí je, že to je řetězec držený pohromadě na základě zděděných lichvářských reálně nesplatitelných dluhů.
Každopádně jsou to pračky na prachy z drog a pašování. Chtěl bych vidět daňový přiznání nějaký večerky. Ty budou mít papírovej obrat jak malý Tesco
To by me docela zajimalo, kde potom Tamda bere ty miliardy obratu :-)
Ono asi nekdo v drogach jede, jako se jede v drogach uplne vsude….ale spousta „vecerek“ imho proste prodava s tak velkou marzi, ze si vydelaj i pri mensich prodejich. Vidim to u nas, ceny oproti Tamde minimalne 2x vetsi, mozna i trosku vic…
Ale zase maj otevreno ve svatkach, furt…
shane
23.10.2023 v 12:30
ale no fuj, takový ošklivý slovíčka, západní korporáti pro to mají slovíčka nový, hezký, progresívní, cizozemský, třeba frančíza :D
Zrovna vcera jsem si sjizdel na YT nejaky koncerty Floydu a bo mam germanskej laptop, tak mi tam skocily nejaky reklamy na svycarsky jodlovani a mezi nima byl i jeden Japoncik. Ve svycarskym kroji a jodloval jak vo dusu. To jsem si nemohl nechat ujit :-D
Jj. To je jak Vietnamci narození u nás. Chodí do českých škol, česky mluví líp jak vietnamsky, ve Vietnamu byli maximálně na prázdninách… další generace už budou fakticky šikmoocí Češi.
Ostatně, moje žena je taky po mateřský linii celkem solidní rakousko-uherskej guláš. Otcovská je jednoduší, tam byla akorát prabába Maďarka odněkud od Komárna. Předek si ji přived jako kořist z první světový války.
Tak ony ty mladé uherské buchty stály prý za pohled už za Otakára II., třeba taková Kunhuta. Když dozrála, byl z ní odvázaný i Záviš.
Madarky jsou pekny. Kdykoli jsem vytahl paty do Pesti, docela jsem koukal. Jako dite jsem si Madarku predstavoval jako echt morgosku, ale vono prd. Je to mix od blondyn pres zrzky po brunety.
Jenze zlutasci vseho druhu jsou hrozne nevrli a porad mavaji nejakejma zbranema, nebo aspon hrozi zavrenim kohoutu, nebo exportu. Naopak takovi Evropani nehrozej a i kdyby, tak zavrit, nebo omezit nemaji moc co. Proto se s depopulaci zacne tam.
JV Asie je celkem sud prachu. Tam nemít každej druhej atomovky, nebo aspoň kámoše s atomovkama, tak už se dávno řežou. Druhá světová hadr. Tam má každej na každýho nějaký územní nároky.
Prave proto by bylo praktictejsi zacit Schwabovy vize prosazovat tam. Ale diky tem zatracenym zbranim je to problem. EU by mela v Asii zakazat zbrane.
Naopak, ty atomovky by tu depopulaci právě nesmírně ulehčily. Na klasický metody jich je tam už moc.
A následně se depopuluje i Západ s Afrikou. Na západě postupně dojdou hardisky a paměti a postupně i šňury od splachovadel a zdechnem tu s holýma rukama a přestanem posílat žrádlo do Afriky a depopuluje to i tam. A planeta je zachráněná.
Obcas k nam na oddeleni dochazi jeden starickej vyvojar, kterej jeste byl pri zakladani firmy v sedmdesatkach. Kdyz posledne prisla rec na trend vyvoje prumyslu, tak jen utrousil „no moje generace uz to tady podruhy doporadku neda“ a tak nejak beznadejne se podival na mlade flakace. A co jsem vcera cetl Schrödera, tak Nemcum optimismus dochazi.
1*
Tam muselo být veselo…Doufám, že jim alespoň počasí přálo.
Nuže, hlavní důvod proč jsme už ted v hajzlu je především degenerace,ztráta hodnot,..Negři a Slimáci nás do 20ti let přečíslují,následky si asi každý kdo není sluníčko dovede spočítat.
Jestli lze ještě naše děti nějak spasit? Tak měla znít otázka..Válka v Evropě je nevyhnutelná..Pokud se okamžitě nezačne všecek pravdoláskařskej xindl neutralizovat,dtto ta tmavá verbež,sbohem a šáteček.
Vše, co jsme od 2.světové budovali,děcka co jsme vypiplali,vše bude jejich..Nakonec si zasloužíme vychcípat jak krysy,poněvadž když jsme mohli,nikdo nebyl ochoten se těm zmrdům postavit silou..
článek o to smutnější,že se tohle opravdu stalo.Závidím těm bezdětným..Konec Evropy je za dveřma..
Jsem ochotny se vsadit, ze se tak nestane. Jsem ochotny podepsat presne zneni sazky, na ktere se shodneme, overene u notare.
Rekneme za nejakych lidovych 100 tisic, at to neni likvidacni…
Jdes do toho?
Nahoďte znění sázky, včetně časového horizontu. Asi bych měl zájem, ale jen s inflační doložkou.
No, neco jako ze tvrdim, ze „negri a slimaci nas do 20 let neprecisluji“ :-) Akorat by to asi chtelo definovat, kdo to jsou negri, kdo slimaci a kdo my….
Negroidní rasu definuje wiki, krom toho to člověk celkem intuitivně vidí.
Slimák by mohl být muslim. Vynechal bych konvertity a vzal to jako obyvatele Maghrebu,Střední Asie a blízkého východu. Prostě opálení lidé s ženskýma oblečenýma v pytlích, kteří tlučou hlavou o zem směrem k Mekce.
No a my bych chápal jako europoidní rasu jejíž předci žili na území Evropy(Od Švédska po Sicílii a od Portugalska po Ukrajinu), případně jen ČR řekněme před první světovou válkou ať nejdem moc daleko
Europoidní rasa jsou i Indové a většina muslimů. Pokud jde čistě o bíle potomky Evropanů, tak těch bude tak k miliardě, takže nás muslimové a černoši dávno převýšili. Pokud jde o křesťanství, tak baštou křesťanství je dnes latinská amerika, jejíž obyvatelé jsou zhusta běloši jen s přimhouřením obou očí. O poměrně silné africké křesťanské komunitě ani nemluvě.
Z kontextu jsem pochopil, že se baví o přečíslení tady v Evropě. Jak jsou na tom indové nebo kdo chodí do jakého kostela je mimo diskusi. Evropan = běloch jehož předci žili před první světovou na území Evropy.
Trochu mrzení v tom počítání dělá Balkán, páč takovej Albánec nebo Bosňák je loženej tradiční evropan a do toho ještě nejslimákovitější slimák…
když tak kondelíkovitě kastujete, kampak medle řadíte kupříkladu něco přes tisíc let v evropě etablované ugrofinské národy?
jo a mimochodem – jsem sejrák jak poleno, ale v rodině se traduje, že nějaká 1/128 krve je turecká. to prosím patřím do kterého chlívečku?
Řekl bych, že do chlívečku trola, předstírajícího nepochopení a snažícího se vlákno rozmělnit do opravdu jemných hoven.
Má-li se někdo o něčem vsadit, je dobré si udělat definici o čem je sázka. U přečíslení „negrama a slimákama“ se asi nebudou pitvat jednotlivé osudy, ale nějaké konzistetní populace.
Zpráva:
V ČR žije cca 100 tisíc cikánů.
Reakce:
Haha a co já, když jsem 35/1028 cikán? Je nás pak 100 tisíc a jeden?
přesně tak. promíchání genů v evropě je takové, že aby se v tom prase vyznalo, tady se od stěhování národů přehnalo tolik armád a tolik vln imigrantů, že je bramboračka zamíchána téměř dokonale (čili entropie veliká, pokud bychom chtěli machrovat s termity). veškeré znaky toho či onoho etnika jsou víceméně pocitové a exaktně neměřitelné – maximálně tak by bylo možné je určovat komisně na základě nějakého směšného šarlatánství s měřením lebky a délky nosu (a ani to není nic nového).
To „přesně tak“ patří k tomu trolingu nebo k čemu?
Co vám na definici „Evropan je běloch jehož předci žili na území evropy před Velkou Válkou“ připadá nepochopitelné?
Jde o definici pro účely sázky o tom, kdo koho přečíslí. Mám za to, že definovat takto domácí tým je ok.
s tím pokusem o přesnou definici toho „my“ jste si pěkně naběhl. ono je to totiž velmi rozplizlé, a je na čase se bát, jestli náhodou nejste „oni“.
To není a nemá být přesná definice. Rozplizlé to děláte akorát vy.
Sázka ONI NÁS přečíslí nutně vyžaduje definovat my a oni. Dle výše zmíněné definice jsem si stoprocentně jistý, že se počítám do skupinky MY (býlý evropan s předky zde žijícími před WWI), kdežto snědý pán vycházející z mešity je ONI.
Ale povedlo se, původní vlákno vlákna je rozemleto na dokonalá a hladká hovna. Gratuluji.
to je úplně normální. skoro každý problém je na první problém úplně jasný a jednoznačný, a jak jej začneme „kusejrovat“*), tak zjistíme, že veškerá jednoznačnost je naprostá chiméra pramenící v povrchní neznalosti.
*) kusejra si třeba vygůglujte.
Dosaďte si do výše ad hoc stanovené definice. Ale i bez ní mi Finové nebo Maďaři připadají jako domácí tým :-)
To oni nakonec i ti cikáni. Žijou s náma už asi 1000 let. Nebo židi. Ti se po Evropě rozlezli již za Starých Římanů(tm).
V tom případě může bejt v klidu. Tolik lidí se do Evropy nevejde, aby nás jenom dorovnali. Jenom EU + UK maj cca půl miliardy lidí, z toho barevnejch a muslimů tak 30 mega. Miliarda lidí se na to území fakt nenacpe.
(Btw, i Turci žili v Evropě před první válkou. Vlastně tak od roku 1453, nebo kdy to dobyli Konstantinopol.)
Příliv stoupá a pak je to taky takové hezké počítání pro demografy, kolik má kdo dětí, jak starých je těch 30 milionů a jak starý je ten zbytek atd. Do dvaceti let asi fakt ne. Navíc to nepočítá s variantou, že od nějakého kritického množství militantních netáhel se to tu celé posere a přestane být atraktivní jako cílová destinace.
Původních Turků tu žije fakt pár. Zeměpisář by řekl, že Istanbul je v Evropě, ale jiné profese a prostý lid to berou prostě jako kus Malé Asie. Navíc už před Velkou Válkou se Balkánské státy hodně snažily, aby dostali Turky tam odkud k nim dorazili.
Žádný takový kejkle. Evropa je Evropa. Která mimochodem geograficky končí někde u Volhy. Takže součástí Evropy je mj. i Čečensko a kus Ázerbajdžánu.
nejvtipnější s tou Evropou je, že ve skutečnosti ve fyzické geografii neexistuje – je to jen jeden poloostrov na západě eurasijské desky, a její hranice jsou víceméně smluvní a každý (každý účel) si je může nakreslit kde chce. Evropa je prostě jen takový běžný sociální konstrukt.
Asi tak.
Lukas B. 23.10.2023 v 12:09
„nejvtipnější s tou Evropou je, že ve skutečnosti ve fyzické geografii neexistuje – je to jen jeden poloostrov na západě eurasijské desky“
Buďme rádi, že zatím existuje Evropa alespoň v politické geografii…
Po většinu historie byla Evropa prdelí světa a nejspíš bude zas…
Posledních pár století se vyšvihla z bezvýznamnosti díky objevu Ameriky*, ale to je úkon jedinečný a neopakovatelný…
* A možná také díky chybné námořní politice Číny…
Nejvyssi horou Evropy je samozrejme Elbrus…
jediná Evropa, kde je jasně definovaný a nesporný hlavní nejvyšší kopec, obíhá okolo Jupitera*), všude jinde si každej může nakreslit hranici jak chce, a různé žabomyší machrování na kterém že to území je nejvyšší kopec je směšné (argument „takhle jsme se to učili ve škole“ není hoden dospělé diskuse).
*)krucihimmelsakrapes, tedy vlastně ani tam ne – on ten povrch je led na asi 100km mocném oceánu, a žádná pevnina tam není, a souš pod oceánem pravděpodobně rozuje trošku jinak než let na povrchu, takže nejvyšší horu (=nejmělčí místo oceánu) půjde lokalizovat dost blbě.
Elbrus jako nejvyssi horu Evropy prosazuji americti odbornici, ja to jen opakuju ;-)
@shane
Já tedy znám geograficky leda Eurásii. Evropa je od první definice geograficko-kulturní konstrukt. Evropa prostě končí někde ve stepích a tajgách na východě a že tam zrovna je Ural, tak se to tam hezky namalovalo. Nemyslím si, že by kdokoli včetně Azerů samotných považoval Azerbajdžán za Evropu.
UEFA třeba jo :)
kde evropa končí je nejisté, v každém případě pak je rozdělena do tří respektive čtyř*) mentálních zón podle toho, kdy tam skončilo nevolnictví (respektive nějaká forma připoutání drtivé většiny obyvatelstva k půdě).
západní evropa (tam to zmizelo někdy na přelomu středověku a novověku), pak evropa podunajské monarchie, a nakonec „bloodlands“ kde nevolnictví plynule přešlo do bolševické diktatury, kde měl mužik práv podobně jako v nevolnictví.
*) terra felix byla z tohoto pohledu skaninávie, tam se nevolnicví neetablovalo nikdy.
ovšem jedna věc na tom nevolnictví je velmi vtipná – nevolníkům se nařídila povinná školní docházka (tedy nikoli docházka, ale znalost trivia), a během generace uměla celá populace číst, psát a počítat. výsledkem bylo, že zaostalá podunajská monarchie poskočila a přestože neměla pořádné moře a kolonie co by stály za řeč, tak se aktivně účastnila průmyslové revoluce.
Tak sázka má hlavně potenciál pouze zničit peníze. Sto klacků teď bude mít za 20 let jakou kupní sílu? Teď za to je ojetina a za dvacet let třeba jen náplň nádrže té ojetiny.
Dvacet let je na precisleni malo. Ale je to dost na to, aby dostatecne velka mensina bud delala bordel, nebo uz umela nejaky picoviny demokraticky prosadit.
Takový malý výběr výblitků, co je správné si myslet:
https://medium.seznam.cz/clanek/jakub-coufal-stari-neni-nic-co-by-si-automaticky-melo-zaslouzit-obdiv-26159
https://medium.seznam.cz/clanek/cinefil-cesky-divak-nedokaze-ocenit-kvalitni-filmy-268477
https://medium.seznam.cz/clanek/michal-pitonak-snatky-stejneho-pohlavi-se-budou-jmenovat-manzelstvi-tecka-26806
Kdyby někdo vzal sturmgewehr a zajel do Prahe zahrát si na Anderse Breivika nebo Lubomíra Harmana, tak by to byly smíšené pocity… I když samonabíjecí puška je moc málo na tolik zmrdů, onou celou Prahu posypat yperitem by byl docela pěkný začátek.
to Jihočech Honza
Ten režim se už dostal sám. „Projevy předsudečné nenávisti“. Tak Seznam toto podporuje a brojí proti seniorům… Kdy že ho „demokraticky zablokují“?
Tak, co lze udělat… No podat TO.
https://www.mvcr.cz/soubor/mv-101359-2-obp-2020.aspx
Jsem se tak dlouho už nezasmál. Ta blbost státní moci.
Je to spis k placi. Ale zase musis uznat, ze to je Wunderwaffe jako bic. At delas, co delas, strili to jen na jednu stranu.
A kdyby někdo lidi jako ty za ty kecy zavřel, tak by to byly taky smíšený pocity.
Jen to hroťte, debilové.
Jihočech Honza: měl byste pomalu přemýšlet, že vyhledáte odbornou pomoc, protože zjevně bible nestačí. Nebo se naopak přestaňte schovávat za boha a projevte svůj holubičí charakter naplno. V podstatě se nelišíte od jakéhokoliv kavárníka, kterými tak opovrhujete. Možná intuitivně cítíte, že jste stejný a Vaše vpravdě křesťanská nenávist k bližnímu svému je jen způsob, jak se vypořádáváte s tím, kým/čím ve skutečnosti jste. Ještě pár let a budete další corona, RK, servisdok… No není to hezký pohled už dnes a rozhodně to nebude v budoucnu, pokud s tím něco neuděláte.
Breivika a Harmana by som v žiadnom prípade nedával na tú istú úroveň.
Harman podľa všetkého nemal cieľ vyvražďovať neznámych, na začiatku strieľal len po členoch istej „neprispôsobivej“ susedskej rodiny, trebárs iného suseda nechal ísť. Následne počas policajného zásahu to už bol chaos, a sú podozrenia, že niekoho zastrelili omylom aj policajti, ale nezvaľ to na mŕtveho vraha…
Tento příspěvek (a jedn příspěvek výše) chápu tak, že kromě toho, že máš ambice se soudně domáhat zábrany toho, abys byl v diskusích na internetu (!!!) považován za píčuse (za něhož jsi podle všeho považován zcela právem), jsi navíc taky starej, nemocnej, chudej, lehce nostalgickej a hnidopich.
OK, to leccos vysvětluje.
Proboha, v tomto pripade je nutne se podivat na zdroj tech sracek a pak je uz tak nejak zrejme, co to bude zac.
Zdrojem je otevřený blogovací systém, co ti z toho vychází?
Seznam je dobrej. Jsem tuhle posbíral odkazy na jejich články před ruskou invazí. Takové to, co psali o Zeleným, pluku Azov, ukr. armádě na svátek práce atp.
A dostal jsem jejich nejvyšší ocenění.
Váš účet je trvale zablokován za porušování smluvních podmínek.
Ale odkazy byly striktně na jejich články, nic víc. Jo a ještě věta: Názory nemění jen blbec.
Tohle je Seznam Medium, blogovací systém.
Tak upřesním. Na novinky.cz a odkazy byly na články na novinky.cz (držitel Seznam.cz a.s.)
…a kterou ze smluvni podminku jsi tim porusil?
Ja jen, abych vedel, kterym smerem se zrejme bude ubirat
cenzuraochrana EU stran sireni zprav na InternetuTo je jasný, sysope. Když tady něco smázne pan domácí, je to svoboda. Když něco smázne Lukačevič, je to hnát Evropský komise.
Záleží s jakou motivací to Lukačevič smázne. Při jeho velikosti tam bruselský hnát nějakou roli hrát bude. Spíš s předposranosti, aby se po něm nevozili elfové a vnitráci než že by na něj dopadalo nějaké paragrafové znění. Ona taková kampaň jak se na seznamu schází a komunikuji pederasti, náckové a dezinformátoři není pro byznys moc dobrá.
Každopádně je to furt jeho věc. Tohleto strašení Bruselem za každou cenu a u každý blbosti, navíc s takovým tim „mrk mrk to panečku se chystá zase totalita“, je musim říct mimořádně votravný.
Nevím jak to má Lukačevič, ale větší hráči rozhodně mrk mrk cenzurují na popud politiků o parník více než jen aby mazali z vlastního popudu sračky. Celá věc okolo hate speech je krystalická cenzura. Nemaže to síť ze své vůle, ale aby vyhověla politice. Buď na ně tlačí soudem nebo nějakou fakt mastnou pokutičkou.
Chatovat a uveřejňovat příspěvky či odkazy, které nesouvisejí s tématem článku
Aha. Tak uz to vidim v barvach:
> pane Sysope, sdeloval jste informace nami prohlasene za desinformace, cimz jste se dopustil poruseni narizeni EU cislo…
– no, ja jsem jen siril zvasty, ktere jste psali vy sami pred rokem a ktere se nyni ukazali byt bohapustou lzi
> to ale nesouvisi s predmetem obzaloby!
Novinář těžkej chleba má. Jednou je narativ psát nehezky o oligarchizaci společnosti a hnědém nebezpečí, tak píše. A najednou nějaká oligarchou dosazená loutka je přes noc hrdina a ti kluci s esesáckým runama jsou hrdinové. A do toho nějakej píčus linkuje jak jste psali dřív. Zatím tam nemají žádného Winstona, aby jim průběžně editoval veškerý obsah zpětně, tak musí mazat ty nepohodlné píčusy.
Proto ti rozumni nejprve pockaji, az dostanou shora noty, kterou verzi pravdy maji prosadit. Nojo no, slozenky se neptaj…
Nojo, ale pravidelně nastává situace, že vás ty samé noty staví do opačných pozic. jednou je Ukrajina padlý stát plný nácků, korupce a oligarchů a za rok je to vzor všech hrdinských cností. A podepsanej jste pod oběma článkama.
Nebo běháte po náměstích a děláte petice, že s komunisty se nemluví a pak vám vlhnou gaťky z hradního rozvědčíka. Svět je složitej.
Náhodou, noviny můźou bejt užitečný. Třeba teď jsem se dozvěděl, že plyšová chobotnice je antisemitský symbol.
A taky se potvrdilo, že na Židy je krátký nejen BLM, ale i klimapíča.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/izrael-hamas-thunbergova-klima-aktiviste-pasmo-gazy-valka-terorismus.A231023_101335_zahranicni_jhr
Taky jsem v tom neměl jasno. Pro jistotu projedu dětem plyšáky, doufám, že na to má vnitro nějakej online manuál, aby neměli problémy ve školce. V Plestině šlápnou vedle i zkušenější borci než je klimapíča. Arabové jsou utiskovaný, takže palec nahoru pro ně. Na druhou stranu do židů se taky nenavážíme, bo holocaust, takže palec nahoru i jim. A co včil?
Dcera chobotničku má. Teda měla. Asi bude brečet, ale kdyžtak ji seřežu, antisemitku jednu.
No, jak to tak pozoruju, tak s Židama je lepší bejt zadobře. Na ty jsou krátký i černoši. Káně West by moh vyprávět. I Mel Gibson.
Ada
23.10.2023 v 16:25
https://www.youtube.com/watch?v=a0Pw_TxBe7w
(credits to Filip Turek)
Re: Ada 23.10.2023 v 16:25
Nechtel bych ted byt politik. Nase vlada ma projednat 100 mld pomoc Izraeli, ale pritom EU podporuje Palestinu. To je primo Gordicky hlavolam.
Re: Ada 23.10.2023 v 13:02
Holt je potreba pravidelne vydavat Pouceni z krizoveho vyvoje. Slo by to udelat i jako serial.
No, ne že bych se tím chtěl prokousávat a nevylučuju, že titulky nemusí nutně korespondovat s obsahem článku, ale stáří fakt není něco, co by si automaticky zasloužilo obdiv (nebo úctu). Jo, v dobách kdy se stáří dožil každej dvacátej člověk, to ano, tak tuhej kořen a takovou kliku fakt měl málokdo. Dneska se stářì dožije kdejakej bezdomáč.
@ Šejn
Do nedávna by jsi měl pravdu. Ovšem ta doba skončila. Ty se stáří nedožiješ zcela jistě. Jsi ztracená generace Gumiálů 107.
To muselo dat prace….a pritom takova blbost, co….
Jak tohle proboha souvisí s probuzením člověka? Buď jsem ezo a rozvíjím se v duchu C.G.Junga a nebo nejsem ezo a poslechnu si Robejška, co dělat se světem. Ale zavzdušňovat se sračkama o poblitice a bububudoucnosti? To je spíš duchovní smrt a vítězství systému, když mu věnuji tolik pozornosti.
Co znamená „buď jsem ezo“ ?
„Ezo“, to je něco jako emo. Rozdíl je v tom, že zatímco většina emařů z toho emo časem vyroste, tak většina ezařů naopak s postupem času zblbne definitivně, takže když pak v šedesáti dostanou rakovinu, tak ji léčí přikládáním orgonitů, nebo tak něčím.
Ezo lidi jsou lidi, kteří se ptají na smysl existence, starají se o duši, komunikují s podvědomím atd. Tedy např. Ti, kteří zajdou na představení Čtyři dohody nebo se těší na Vachlerův film Tajemství a smysl života. Druhou skupinu svým příspěvkem skvěle vystihl Nitus. Tato skupina má dokonale v piči nějakou vládu, stát a podobné sračky, protože to není podstatné. No a pro ty, kteří jsou pevněji v tom, čemu říkáme realita zase radí Robejšek, že nahoře se nic změnit nedá a člověk se má snažit ovlivňovat to, na co má vliv a dělat drobné protisystémové kroky.(hotovost místo karty, místní řezník místo globálního řetězce, potkávání se místo onlinu atd.)Kupodivu obě cesty jak něco změnit se nakonec podobají. Ale jedno je jisté – sny o tom jak si založíme stranu, změníme vládu a všecko bude cool jsou zcela mimo, protože to je mimo náš dosah, není to důležité a navíc je to prohnilé bez ohledu na to, kdo tam bude.
Prodiskutovala se tam i hrozba v podobě neoddělitelných víček na napojových obalech?
Ta vicka samozrejme oddelitelna jsou… Jen to, napriklad pro deti, znamena nosit s sebou nuz. Coz ja osobne povazuji za spravne. Jen ten stimul k tomu stoji za hovno.
Cílem jsou víčka od obalů NEODDĚLITELNÁ VŮBEC. Obsah potom vydrží déle, a nezatěžuje životní prostředí! ;-)
Něco jako: Nešmikejte těm harantům po porodu pupeční šňůru. Oni se nám pak rozlejzaj po světě.
Presne.
Totoho debilniho cile nastesti dosahnout prakticky nelze. Takze se aspon lidem zneprijemni pouzivani tech upgradovanych.
@japan
tak je to 1.díl, dočkejte času :-D
A bude hůř! ;-)
Skvělý text jehož kvalitu dále potvrzují reakce Lojzka a podobných hlupobotů.
Překrásný výtok! Jedinečný happening, nafutrovaný osobnostmi z řad již Probuzených. Raptor TV & similar shit included.
„Deprivanti mají totiž minimálně dva společné cíle – maximálně zbohatnout a mít co největší moc někoho ovládat.“ – Heildrich Reichel likes this!
Článek dobrý, autor zmínil podstatné. Pokud jde o Reichla, měl by dokázat, zda něco zmůže v domácí politice, ne zašít se v nejbližších volbách do Brusele.