Neočkovaní vrazi útočí! - zpět na článek

Počet komentářů: 732

  1. „Techniku Overtonova okna“

    Myslim ze Overton Window je trochu neco jineho, tedy prosazovani toho co populace nebude povazovat za prilis extremisticke, respektive co jsou ochotni zkousnout jako normalni.

    At je to jak chce, tak je zajimavy porovnat CR s jinymi zememi – dokonce na to je i website (https://ourworldindata.org/grapher/covid-stringency-index?tab=table&stackMode=absolute&time=2020-01-22..latest&region=World) – zjevne jsou cesi ochotni zkousnout min nez lidi v jinych zemich. Takze to tady ty mrdky zkousej pekne pomalu, varej zaby aby si na to mrdkoviny zvykaly pomalu.

    Taky ocekavam ze behem leta zacnou vysilovat s mutacema a to ze od zari budou respiratory a asi i spunty v prdeli je celkem jasny. Ockovani zatim nemuzou oficialne naridit protoze je povoleny pro EMERGENCY USE ONLY takze je potreba patient consent, nicmene na to taky asi casem dojde. A tlak na ockovani bude.

    Ted je otazka co na to lidi. Maji natolik vymrdany mozky ze se podvoli nebo s tim Kena Vojtecha pripadne tu mrdku ktera tam v ty dobe bude vonanovat poslou do prdele.

  2. Ćlověka potěšil nejméně jeden bod v závěrečné tabulce z Vašeho včerejšího odkazu na rense.com. „Only partial mass media coverage“. I následující až do konce.

    Mnohým kolísajícím v okolí jsme říkali něco na způsob „volové, přestaňte tu televizi žrát“.
    Je to v háji, neb slova přestala stačit.
    Sopku, vichřici nebo kobylky by to na moment chtělo, aby si část pomýleného občanstva uvědomila, že kovid není všechno. Ale část z nich, co přijali vyrobenou mRNA, jsou už ne-lidi, tak budou mít, co chtěli.

  3. Jak je to s udajnym virem SARS-CoV-2 a udajnou nemoci COVID-19 je hezky popsano v tomto video.

    Podle vseho je virology withcraft, neco na urovni rozbijeni atomu olova ve filmu Cisaruv Pekar.

    https://www.bitchute.com/video/jw3D3fexbCij/

    Pokud se na to nebudete divat cely, tak se podivejte aspon na konec.

    1. Je to hezky podáno (nejen kvůli bloncce), ale přeci jen je problematika složitá. Prezentované údaje jsou převratné na to, aby je člověk nechal v makůvce a použil.

      Ale to není potíž: byla-li by vůle establišmentu, tak přeložit a nechat recenzovat reprezentativním vzorkem kvalifikovaných_lidí (resp. kdo se považuje za kvalifikovaného, ať recenzuje). Samostatně, každý svým_jménem a na svůj účet. Všechny výsledky by byly zveřejněné

      Je to přeci exaktní věda, žádné úvahy nad jsoucnem. Takže se buď ukáže, že to tak není a třeba ani být nemůže, nebo může a třeba i je. V tom případě by byl s kovidy konec.

      (Pro starší jedince je k dispozici původní verze v ruštině https://rumble.com/vhlewv-29552575.html)

      1. Tak ja si nechavam my options open. Ohledne teorie jestli viry obecne zpusobuji nemoci nebo ne nemam vyhraneny nazor. Na to abych uplne odmitl ze viry existuji a zpusobuji nemoci (prestoze podle toho co je tvrzeno tak nikdy nebylo prokazano ze to tak je) mi chybi vysvetleni co teda nemoci zpusobuje. Ty vysvetleni ktera jsou podavana, jako EMF etc. mi prijdou slaba, neverohodna.

        Podstatne je nasledujici. Je pomerne dost vedcu kteri tvrdi, a maji to celkem podlozene, ze viry vubec neexistuji. Tihle vedci jsou cenzorovani, canceled, unpersoned, ostracized, vyhazovani z prave, nekde i perzekuovani. Ve stejnou dobu se razi teorie nesmyslneho viru SARS-CoV-2 ktery udajne zpusobuje pandemii a lidi kolem celeho sveta jsou nuceni se nechat ockovat nejakou experimentalni srackou. To SMRDI jako prase. A tim vic jsem ochoten lend an ear to the theory that viruses are complete horseshit.

        Mrdky se ohanej vedou a.k.a. science ale to co se deje nema s vedou nic spolecnyho. Veda je cesta k poznani, konfrontace hypotez. Ne zadupani do zeme lidi s opacnym nazorem, coz je to co se deje.

        Ve svetle vseho tohodle, clovek ktery si necha vpichnout tu genetickou sracku aby se stal mutantem je totalni kokot. A jestli na to umre tak si to jenom zaslouzi. A jeste muze dostat Darwin Award on top of that.

        1. Doporučuji se podívat na toto video. Je to lékař z Texasu a má perfektní výsledky v léčbě Covidu-19 klasickými léky. Video je s titulky.
          https://rumble.com/vikibp-dr.-peter-mccullough-rizika-covid-vakcn-and-pro-by-se-okovn-mlo-zastavit.html

        2. Z hlediska obyč. člověka je asi možná jedno, jak se říká tomu, co ho nakazilo a možná ho ani nezajímá, jak to vypadá a tak. Koneckonců, byli jsme očkováni proti dětské obrně a pravým neštovicím, máme za sebou spalničky, zarděnky a plané neštovice. To by mělo být všechno z těch nějakých virů. Jo, někdo si nechal píchnout proti klíšťovému zánětu mozku, za kterým je prý také virus. Kruciš, nenapadlo nás přemýšlet o tom, zda s tím očkováním (tehdy opravdovým) je něco špatného. Největší režimní opruz byla pracovní sobota za velikonoční pondělí – sranda z pohledu dneška.
          Jo, je možné, že se přijde na to, že je něco jinak a postaví se to z hlavy na nohy. Pokud to bude mít význam, tak proč ne (sledování průletu pidičástic a spotřebovávání elektřiny ve švýcarských megaústavech pro sledování za takové nepovažuji).

          Ale zcela vážně: za celý přes rok trvající kovidbordel jsem, občan ČR, nebyl osloven nikým důvěryhodným, kdo by mi rozumně vysvětlil, vo co jde a co s tím, ať už by to myslel vážně, nebo prostě jen musel.

          Jinak se v archivu sra zpráv za ten rok dá najít leccos i mimo kovid, třeba že Evropský parlament v říjnu 2019 těsnou většinou zamítl usnesení požadující, aby Evropská komise a členské země EU více pomáhaly osobám, přeplavujícím do Evropy migranty z Afriky. Za ČR hlasovali PRO pouze tři europoslanci zvolení za PIRÁTSKOU stranu.
          https://oeil.secure.europarl.europa.eu/oeil/popups/ficheprocedure.do?lang=en&reference=2019/2755(RSP)

          Je to příklad pirátských způsobů: navrch žádní nelegální přistěhovalci, jen legální a s přidanou hodnotou (páč jsme slušňáci) a vevniř fuj – legální je každý Negroid, Semita, Paštůn ad., který chce navštívit starou hysterickou pannu Evropu a jeho rodina, protože to tak unijně je. Hodnoty budou tomu kulturnímu obohacení přidány na místě.

          Je to stejné jako kovid – tak „užasně chytré“, že to stihla po roce odhalit i důchodkyně se základním vzděláním. Bohužel, její kámošky vezmou koblihu (nebo párek a pivo, podle vkusu každého soudruha) a ve volbách to dají komukoliv, kdo je polechtá pod podbradkem a_slíbí stovku navíc.

  4. https://www.naturalnews.com/2021-06-16-1983-fauci-hysteria-aids-spread-casual-contact.html

    Check out this motherfucker. Different time, same bullshit. These cocksuckers have been working on this BULLSHIT for a long time.

    Fuck them …!

    1. Jacq:
      „… motherfucker. Different time, same bullshit…“ ¨
      – – –
      Ya,
      madafaka madafaka madafka,
      madafaka madafaka madafka.

      Bullshit, bullshit, madafaka,
      fuck, fuck, fuck…!

      * * *
      You are stupid pubert…!

      :OD

      1. @ corona

        Ja na tebe mrdam blbecku. Muzes si gdakat co chces, akorat demonstrujes jaky jsi patentovany kreten. Je tvuj prerogative sedet s hlavou v prdelni dire tvemu ridicimu dustojnikovi a ignorovat relevantni informace. Za nasledky budes vdecit jen svoji vlastni blbosti.

        Pubert is not a word. Puberty is. We normally called pubertal individuals adolescents or teenagers. Somebody concerned with age might be flattered by your alluding that I’m in my teens, but I’m not one of those. I don’t give a shit about age. Am I still pubertal in the sense of not giving a fuck about authority, of harboring dreams about the future, of looking beyond the horizon, and so on, you know the stuff associated with adolescents? Fuck, I hope so! Everybody should be. Nobody should become a stupid conformist cunt like you. Hmm … does that sound good enough for telling you to fuck the fuck off …?

        1. Jacq:
          A jaká je tvoje prerohatýve…?

          Buhehé…

          :OD

    2. S AIDSem to bylo vyřešeno. Vzpomínám si mlhavě, jak jsme se na začátku osmdesátých se spolužáky shodli na tom, že sice nejsme ani černý, ani buzny, ale přeci jen si raději zapamatujeme, že ta „nová nemoc“ je přenos vlhko-vlhko. Ofiko to bylo později tak nějak potvrzeno, ale kupodivu, ačkoliv se jedná o nakažení konečné pro každého, prevence utichla a dnes po ní pes neštěkne. Po revoluci se párkrát něco v TV s tímto námětem mihlo, ale nebylo to motivováno zdravím lidu, spíš „jinakostí“, jak se dnes říká. Dnes by člověk řekl, že zdejší demokratická společnost je zřejmě ajds frí.

      1. ono to tak úplně není. u nás je příznakový AIDS převážně nemoc promiskuitních bezmozků na okraji společnosti (čest výjimkám), a „léčba“ (čili udržování člověka v provozuschopném stavu, čili je dál HIV positivní, ale ne AIDS příznakový) není nic exklusivního a dávno už není tak drahý špás, jak to bývalo v osmdesátkách/devadesátkách (tedy, na severoatlatické poměry, někdo, kdo živoří za dolar denně a žije ve společnosti bez solidárního zdravotního pojištění je furt v solidním průšvihu, černoušek v subsaharské africe nemá s HIV pozitivitou úplně růžové vyhlídky, u nás má před sebou vyhlídky na desítky let slušného života – tedy pokud se neuchlastá anebo moderněji neuperníkuje). v podstatě se dostalo někam na úroveň latentního syfla před sto lety – nesmí se ženit a jinak funguje, nebo třeba na úroveň latentní TBC.

        1. Jo, říkalo se, že kdo to chytí, tak skončí, rozhlodán všemožným smetí, proti kterému se zdravý člověk dnes a denně brání a ani o tom neví. To je pokrok.

  5. Sem už fakt chodit jinak jak přihlášený nejde. Polovina komentářů zaspamovaná pitomcem.

    1. PolarBear
      13.6.2021 v 14:22

      Corona: Být Vámi, tak jsem s obecným obhajováním psychotestů opatrný, případně by bylo dobré hodit informaci o různých typech. Protože.. policajti (jestli je pouze jeden obecný typ psychotestů a tahle verbež tím prochází, tak s tím „na hovno“ souhlasím s Mngwou). Tak nějak tipuju, že jich asi bude vícero druhů (?)

      – – –
      Neznám momentálně používané testy pro fízly.
      A ta „Mngwa“ je osoba zjevně psychicky narušená, už podle sklonů k obhajobě adorací pohlavních úchylek…

      :OD

      1. corona: to z těch pár příspěvků neodhadnu, nejsem profesí psychiatr. Z konverrzace s Mngwou jsem pochopil (doufím že správně), že stejně jako mně jí nevadí gayové, ale nesnáší buzeranty (sexuální orientace vs charakter člověka). To co se v televizi vyjadřuje k otázkám homosexuálů je v drtivé většině smečka aktivistickejch buzerantů, které by nikdo soudný neměl brát vážně. Já směřoval hovor o adopci okolo dětských domovů vs slušný homo pár (tady vcelku souhlasím) k slušný homo pár vs slušný hetero pár. Stím tak úplně nesouhlasím, dát oběma stejnou prioritu v adopcích nepovažuji za ideální. Srovnatelně „slušný“ hetero pár považuji za obecně správnější variantu výběru pro adopci než srovnatelně „slušný“ homo pár.

        1. PolarBear:
          Tak ono bohužel ty slušné, normální gaye už moc vidět nejde právě díky nesoudným, aktivistickým buzerantům, kteří mají ale v současnosti obrovský mediální prostor. Ono vůbec ten trend se za každou cenu chlubit každou svojí úchylkou, čím ujetější, tím lepší, není dobrý. Odradí a znechutí to totiž i spoustu tolerantních lidí, co by to vůbec jinak ani neřešili. A konzervativně založení lidé a neurotici (např támhle korona …) z toho serou atomové hřiby. Nejlepší je asi taková zlatá střední cesta. Není třeba hned házet z mrakodrapu každého, kdo nějak vybočuje, ale vydávat každou odlišnost za ctnost a všem to cpát pod nos je druhý extrém, který je taky špatný. Co se týče adopcí, to je téma které je stejně v současné době ztracené. Právě díky buzerantům .. bez ohledu na sexuální orientaci.

      2. Já ten hovor směřoval právě do místa, které naprosto přesně trefil itchy 355. Pokud se zrovnoprávní homo manželství ve všem s hetero manželstvím, v aktuálním politickém prostředí to dopadne 100% takto

        itchy355
        13.6.2021 v 20:07
        Paní majitelka/správcová či co tvrdila, že je to cesta doprdele, protože už teď jsou dětský domovy plný děcek, který jsou takzvaně neadoptovatelný – prostě žádná rodina by si je nikdy nevzala, natož ta teplá. A na děcka, co jsou adoptovatelný se stojí fronty. Tedy, že je reálná situace, že na jedno dítě má třeba 10 zájemců (normálních rodin). Vybírat by se mělo náhodně, pokud si to pamatuju správně. A jejími slovy – teď si představte, že jeden z těch 10 zájemců budou homopár. Ti, pokud nebudou náhodně vybrání, začnou okamžitě řvát, že jsme homofobní atd, začnou tlačit přes neziskovky, … peklo na zemi.

        Nevím, jestli to byla pravda, nicméně co vím o děcákách tak ta situace tam fakt asi nebude bůhvíjaká a přecejen rodin, co nemůžou mít děti je obrovská hromada..
        —-
        Homo páry, co nemůžou mít děti je tak cca 100%, takže nárůst poptávky by naskočil výrazně. A tím co popsal itchy355 by homo páry dostaly přednost při adopci a bezdětný hetero pár by bral co zbyde. A to si rozhodně nemyslím, že je dobře.

      3. Nejste psychicky narušen spíše vy? Komentujete totiž k úplně jinému článku a na jiném místě. A nikde neadoruji pohlavní úchylky, to se zas ozvala ta vaše neuróza.

        1. Je v pořádku. Je to komentář sebevědomého člověka, který má mezi pohlavími správně vybráno. Stačí?

          1. Tak hlavně když má správně vybráno. Protože tak je to správné soudruzi, tak to má být.

  6. Por JacQ:
    Está canción la baile en mi escuela, no olvidó ese momento xdd
    https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE&ab_channel=TrapandBassTrapandBassOv%C4%9B%C5%99eno

  7. Něco málo k tématu. Máma 73 let měla tu chřipku cca před půl rokem. Jelikož část rodiny se s ní odmítá stýkat, tak těsně před očkováním si domluvila termín na změření protilátek. V covidvočkovacím centru na ní byli dosti drzí, co si to dovoluje, má termín, takhle to nejde. No šlo to. Dnes jí přišly výsledky, protilátek hafo, víc než po srajdě do ramene. Doktorka jí důrazně nedoporučila očkování, protože by mohla mít problémy. Zatím měla štěstí na dobrou doktorku. Ale předpokládám, že na covid jehovisty to nemá valného významu.

    Jde jen o prachy o nic jiného. To v tom lepším případě. Svině.

    1. Coze? Ona nechce udelat za zivotem tecku?

      1. Já tohle štěstí neměl.
        Před víceméně donuceným očkováním (absence slinifky po motorce, nějaký ten infarkt v minulosti) ze strany praktika (vím, moje blbost, ztráta asertivity apod) jsem si ty protilátky nechal změřit soukromě za vlastní taky ale výsledek dorazil bohužel až po prvním vpichu.
        Strávil jsem poté týden v kotrmelcích a nikomu to opravdu nepřeji.
        Pak se mi praktik omlouval horem dolem stylem „to se stává max. jednou/dvakrát/třikrát za 10 let“ ..
        Přesto po 3 měs ještě zkusil mne ukecat na 2. dávku (asi z toho musejí mít opravdu slušnej vejvar, nevím) a to už jsem ho poslal na férovku do prdele. Ani nepíp a nejspíš věděl proč …

    2. Tomu nerozumiem. Preco sa s nou odmietali stykat ked uz tu sracku mala?

      1. Protože jsou ti „lepší“ všichni naočkovaní, covida neměli a mají pocit, že už nikdy nic nemůžou chytit. V rodině se čekal nový přírůstek. Kdežto my, ti „špinaví“ co to měli a o nejsme vopíchaní jsme pro ně životu nebezpeční. Tečka. Nechápu, ale přes to vlak nejede. Hádat se nechci a nebudu, nemá to cenu. Třeba se jim v kebulích časem rozsvítí. Ale pochybuju.

  8. … tedy to jsou zvratky … Covidioti typu Lojzy by měli být okamžitě internováni! Prý Indiáni vymřeli na chřipku? A takový to býval celkem solidní web…

    1. No i kdyby jich většina vymřela na chřipku, což bych technicky dokázal pochopit, nemá ten příměr ani zdaleka nic společného se současnou situací.

      1. Tak nevim. Podle tohodle proste a jednoduse viry neexistujou …

        https://odysee.com/@DeansDanes:1/cpe-english:f

  9. Na rozdíl od (pro)vládních šiřitelů správné pravdy jsou výstupy opačné strany vskutku dobré.

    Několik upravených nebo doplněných myšlenek z článku dr. Vladany Vališové …ZAMYŠLENÍ NAD OČKOVÁNÍM DĚTÍ PROTI ONEMOCNĚNÍ COVIDEM-19 z 19. 6. 2021

    Článek je k dispozici na https://zitrek.cz/spolecnost/slovo-odbornika/zamysleni-nad-ockovanim-deti-proti-onemocneni-covidem-19/ a výstižně shrnuje problematiku velkým nákladem propagovaného dobrovolného očkování dětí proti viru SARS CoV-2.
    (Nevěnuje se širším důležitým souvislostem, které jsou ve hře, ale jejich uvedení by učinilo výklad masám méně srozumitelný. Tedy zejména té okolnosti, že kromě standardního očkování oslabeným virem je větší části zájemců o „očkování“ nabídnuta účast ve výzkumu účinků uměle vyrobené nukleové kyseliny na život příjemce. Důležitá je také okolnost hospodářského pozadí celosvětové akce „pandemie onemocnění covid-19“, opomíjení až popírání významu přirozeně nabyté odolnosti, praxí ověřená skutečnost, že „očkování“ nebrání opětovnému nakažení virem, jeho vylučování nakaženým, smrti nakaženého atd.)

    *

    Princip spravedlnosti v současné zdravotní péči hrazené z veřejných prostředků znamená, že tato péče by neměla být odmítána vzhledem k pohlaví, majetku, etnické příslušnosti či vzdělání zájemce. Spíše se tedy jedná o rovnost. Při aplikaci principu spravedlnosti v poskytování zdravotní péče se zájmy různých pacientů mohou dostat do konfliktu.
    V případě očkování se může jednat o to, aby se ho dostalo těm, kteří jej chtějí, což není distribuce na základě rovnosti.

    Skutečností je zájem vlády na vysoké „proočkovanosti“ společnosti („zdůvodnění“: tak jsou chráněni ti, kteří být očkováni nemohou a ti, jejichž imunitní systém ani po očkování nevytváří dostatečné množství protilátek). Proti tomu stojí zájem těch, pro něž onemocnění covid-19 představuje jen zanedbatelné riziko, a tak nebezpečí plynoucí z očkování je pro ně rizikem velkým a nadbytečným.

    Kdo je víc sobecký? Ten, kdo nechce riskovat svoje zdraví a možná i život pro hypotetickou záchranu neznámého počtu pro něj neznámých osob, anebo ten, kdo pro ochranu svého zdraví a snad i života očekává, že druzí budou riskovat svá zdraví a životy?

    Svéprávný člověk na základě svého uvážení jedná v mezích daných mu společností tak, jak považuje za vhodné.

    Pokud očkovaný utrpí újmu v důsledku očkování, které konkrétně pro něj nebylo indikováno, pak ten, kdo očkování odborně provedl, porušil zásadu především neškodit. …

    Obzvlášť v případě, že by se jedná o poškození zdraví dětí a mladistvých, kteří nemohou samy o sobě rozhodovat, jde o jednání z pohledu etiky nepřijatelné.

    1. Otazkou je, co vlastne od te pripadne diskuse ocekavat?

      Jasne je, o co go – vyvarit prachy. Ano, Cinska chripka evidentne existuje, ovsem tak existuje fura jinych nebezpeci. Bohuzel, zatim jsou soucasne vakciny jen v ramci testovani, navic je v tom zcela evidentne politicka lobby, cili nema smysl vubec polemizovat nad tim, ze by snad mohlo jit o nejake verejne blaho. To ani omylem. Tedy, ucel definovan mame.

      Ale lze vubec v soucasnem politicke systemu, kde se jen krade a lze, dosahnout toho, aby se clovek mohl svobodne rozhodnout, co chce a co ne? Ja jen, ze mam potomstvo a moje zodpovednost je predevsim vuci nemu, pak manzelka, pak dlouho nic, pak zase potomstvo, zase manzelka, pak jeste dele nic a nic a pak teprve zacinaji prvni znami. Poradi statu a cizich lidi neni ani v prvni stovce, rekl bych. Ja na cizi rozhodne neseru, ale zivot mam jen jeden a svoje schopnosti omezene, takze pokud mam nejake dobro a peci distribuovat, holt je na tom i urcita hierarchie.

      Ergo, nejsem odpirac Covidu, ta Chripka zrejme existuje. Nejsem odbornik, abych posoudil, jestli ano, nebo ne. Nejsem odpirac ockovani, ockovan jsem v zivote byl nekolikrat a stejne tak ockuji potomstvo proti nebezpecim vakcinami dle meho vyberu. Chovam se tedy zodpovedne.

      Paklize se toto Systemu nelibi, pak je zapotrebi, aby zcela otevrene rekl, o co se jedna. Mam tedy se vykaslat na onen zaklad statu a verit v nejake verejne blaho? Inu, verici jsem nej vuci tomu, co lze prokazat. Ostatni objekty vir respektuji, ale neprozivam a nepodrizuji se jim. Pro mne osobne System neudelal nic, za co bych mu mel byt vdecny. Ba naopak, bohate ho preplacim a preplacel jsem svymi danemi. Vyrazne vice, nez jsem cerpal servis Systemu. Tedy ja nic nedluzim, ba naopak mam pohledavku.

      Ja jsem zastance prevenci. Nechci po pozaru resit, kdo je za nej zodpovedny a jestli se mi podari z nej vyrazit nejake odskodne, protoze napriklad odskodne za uhorelou rodinu zkratka dosici nelze. Pokud znemoznim dum zapalit, pak je to rozhodne lepsi, nez pak neco resit. Zlodej, ktery se do domu nedostane, nemusi pak ani byt souzen. Podobne, pokud nebudu ockovan nejakou chemikalii, nemuze se stat, ze budu mit nejake vedlejsi ucinky a ze bych pak musel ztracet cas hledanim vynika a pak se s nim dohadoval o narovnani stavu.

      Mam kamarada z gymplu, kteremu pri infuzi dali i hepatitidu. Ted nevim kterej typ, ale ma s tim problem dodnes. A bydlel jsem v dome s pani, ktera po ockovani proti klistove encefalitide skoncila na kriplkare. Moje matka nosila v plicich 6 cm dlhouhou jehlu, kterou ji tam nechali v USA (Nem. U Svate Anny). Mela ji tam do smrti a stalo ji to 1/3 plic. Cili, dokud je mozne se riziku vyhnout, pak je to to nejlepsi reseni.

      Tedy – je mozne nejakou diskusi dospet k obrane proti zvuli Systemu? Pokud ano, pak pokracujme a sestavme plan. Pokud ne, pak truchleni je ztrata casu. Ja prozatim plan mam, jak to obejit. Jestli to projde i za rok, to nevim. Ale jsem zvykly klickovat v totalitach a zatim jsem vzdy vratka nasel.

      1. Přínosem prohlížení textu, který je možná sám o sobě na nic (jistě, jak komu) může být vyrýžování části, zapadající do vyššího celku, ze kterého nakonec může být úprava vlastního názoru. Není to v každém textu, to skoro nikde – kromě klášterů, v jejichž knihovnách byly texty pouze k_něčemu. Dnešní základní nemateriální rozdíl mezi lidmi je způsoben, domnívám se, ne stupněm vzděláním či společenským postavením, ale větší, menší nebo žádnou schopností poradil si s informacemi. Na rozdíl od doby před mnoha lety, kdy novinky přinesl do vesnice pocestný.

        A třeba někdo do diskuse přihodí informaci, která jiným utekla. I když tady je větší možnost než jinde, že ten článek dr. Vališové a další podobné už našel svoje čtenáře. Článek sám o sobě k diskusi asi není. Spíš o zjištění, nakolik zde konvenuje, nebo co dělat jinak.

        To máte jak s exposé pana Okamury k problému „zrušení pandemického stavu“. Do háje, když se mohou lidé dostat k pragramu té schůze, a tam nic o rušení není, jen „Informace vlády o dalším postupu…“! Kdyby to ti poslanci zrušit chtěli, tak jim na to stačí 10 minut. Ale druhý den, dle pana Okamury „… už na to nebyla politická vůle …“. To má posluchače za blbečky.

        Navíc, tuším, že ministr zdravotnictví stav vyhlašuje podle svého uvážení, a následně o něm informuje vládu.

        To mi je přijatelnější Emanuel Moravec, který to myslel vážně (a také tak skončil, když to byť ne jeho vinou nevyšlo), než současný „politik“.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017