Neočkovaní vrazi útočí! - zpět na článek

Počet komentářů: 732

  1. PRAVICE vs. LEVICE

    Mili anachonicti blabolove, zadna pravice ani levice neexistuje. Ani v teorii ani v praxi. Je to imaginarni dichotomie jejiz primarni ucel je rozmrdat vam mozky abyste se hadali vo hovne a nevsimli si toho jak vam panstvo jebe prdel. Podobne jako COVID-19 nebo ockovani (cti: geneticky zmutovani) – to je taky proto abyste masturbovali na tema nakaza zatimco vam panstvo nastoluje digitalni feudalismus nebo spis slavery.

    Byla nekdy dichotomie pravice vs. levice, ci lepe receno individualismus vs. kolektivismus (pravice vs. levice je picovina), validni? Pravdepodobne ne. Individualismus a kolektivismus existuji simultanne, nelze je oddelit. Nema smysl se vyhranovat vuci jednomu nebo druhemu, podobne jako nema smysl si uriznout levou ruku aby clovek byl echt pravicak, i kdyz par dementu by toho bylo schopnejch. Ale i kdybyst si vodrizli celou levou pulku tela tak ten zbytek furt bude mit levou stranu.

    To nejdulezitejsi ale je ze v soucasne dobe jsou kraky ohledne individualismu a kolektivismu totalne anachronisticke. V dnesni dobe je dichotomie, teda volba mezi dvema moznostmi, nasledujici.

    Digitalne-medikalne dystopicke votroctvi versus SVOBODA.

    Zvaneni o pravici a levici je waste of energy, missed opportunity.

    1. Waste of energy a missed opportunity si predovšetkým ty sám.

      1. Tak to zavisi na uhlu pohledu tovarish, nicmene na vyse napsanem to nic nemeni.

        Zvasty o levici a pravici jsou naprosto o hovne. Ani jedno ani druhy neexistuje, ani v teorii a uz vubec ne v real world. Je to prelud v psyche dementu kteri se chyti na vejicku divide @ conquer strategies ktery jim podsouvaji politicke mrdky.

        Nakonec treba Ceska republika kde toho skvelym prikladem. Demokracie tady zacala pred par dekadami takrka z niceho, z tabula rasa a.k.a. clean slate situace. No a co z toho vzniklo? Hovno. Po par letech kdy politici meli nejaky marginalni vliv dostali zem pod kontrolu globalni (financni) sily a je smytec.

        1. Česká republika vznikla proto, že ji nechali vzniknout. Ty globální síly měly zemi pod kontrolu vždy. Už za první republiky. Už jenom to, jak Masaryk objížděl svět a prosit na kolenou, aby uznali naši samostatnost, je úplně absurdní.

    2. Možná, ale co když ne ? Co když ti, o kterých si myslíme, že ty procesy nějak řídí, jsou ve skutečnosti jimi řízeni ? Proto bývají označováni za deprivanty -zbaveni lidství – a největším atributem člověka je svobodná vůle. Pokud o ní částečně nebo úplně přišli, možná je řídí právě ta ruka prozřetelnosti, o které se tady hovoří:
      https://www.youtube.com/watch?v=g1N5ModMtPI
      Pokud se lidi spolu nezačnou bavit a setkávat se, běžný svět začne ztrácet na významu a budeme to mít pořád drsnější a drsnější. To co se děje není kvůli nějakým zloduchům, je to kvůli nám. Koneckonců pokud mají lidi svobodnou vůli a tento systém by si nepřáli, tak by tu nebyl ne ? Nemůže se přece dít to co si nepřejeme…

    1. Jasné, že to nie je všetko covid. Na SK máme zatiaľ sťatistiku za rok 2020 prístupnú na webe. Oproti priemeru minulých rokov navyše cca 2000 úmrtí na infark, 800 na rakovinu. Pri celkovom počte mrtvych na covid za 2020 vo výške cca 1800 je to brutal.

    2. Čo je ten zabiják? No absencia lásky medzi ľuďmi. U nás sa jeden minister(Krajniak) podivoval, že keď ľuďom v domove dôchodcov obnovili bohoslužby, tak sa ich zdravotný stav rapídne zlepšil. Ten chuj to nevedel pochopiť! Že ako je to možné!? Makak má v sebe viac z ľudskej psychiky, ako tí kokoti čo nám vládnu. Obyčajné riasy sú citlivé na svoj biotop, trebárs zníženie teploty vody v ktorej žijú a niekto nechápe, že keď človeka zavrú na rok do domáceho väzenia, pričom musí čumieť na ten mediálny výplach, tak sa mu odrazu odnechce žiť…

      1. „keď človeka zavrú na rok do domáceho väzenia“

        Naprosto presne. Ten materialisticky pristup k zivotu, virus = nemoc, je udesny.

        V CR, podobne jako jinde na svete, je velke mnozstvi lidi na konci statistickeho veku doziti coz je dano baby boomem ktery zacal nekdy v roce 1937 (https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zive-narozenych-v-ceske-republice). Myslim ze takovych lidi je asi 20%. No a ty mrdky do nich denne hustej smrt, smrt, smrt. Ty zasrany skurvysynove je zavrou doma, zbavi je kontaktu s ostatnima, seberou jim vsechno z ceho muzou mit radost. Dusej je zasranejma respiratorama. Navic, ty lidi nejsou blbi a chapou ze nastupuje nova totalita, tedy neco co zazili v nejlepsich letech svyho zivota a mysleli si ze je navzdy pryc. Divi se nekdo ze se na to vyserou a umrou?

        Navic, spousta je vydesenejch a nejdou k doktorovi s normalnima nemocema. Nebo se jim nedostane pece protoze doktorsky mrdky masturbujou ohledne neexistujiciho covidu.

        To je desiva genocida.

        Ditto sebevrazdy. Nejakej manik v Brne se upalil. Deti skakaly z voken jak na bezicim pasu.

        Zmrdi, zmrdi, zmrdi. Napichat jim ty jejich zasrany vacciny do voka!

  2. Ja som vybozkával všetkých čo ležali na Covid oddelení a polovica z nich je už úplne fit.

  3. Já nevím, jestli se tady na to už někdo ptal, ale zajímalo by mě, jak se pozná, že v tomto případě pečovatelka nakazila seniora? Myslím jaké jsou na to relevantní důkazy ohledně vystopování trasy toho viru jak hupsnul z pečovatelky na staříka? Ten virus byl při tom nakažování vidět jak cestuje? Nebo jak?

    1. O tom se vůbec nepochybuje. Když soudruzi řeknou, že ho nakazila ošetřovatelka, tak to tak prostě je. Každý, kdo tvrdí něco jiného, je zrádce a kontrarevolucionář.

      1. Melo by se to konecne uzakonit jako popirani Covidu. Se sazbou od dozivoti vejs.

    2. To by mě taky hodně zajímalo. Dovolím si zaspekulovat – ošetřovatelka jako jediná nebyla očkovaná, tak to musela prostě být ona a jinak se to stát nemohlo.

      1. Tam je to nastaveny jinak. Ona byla pry pozitivni, vcetne sirokeho okoli, mozna otestovali i zavojnatky u ni doma. A spadla klec.

    3. Měl to chytit v nemocnici, ale to se nehodí do krámu. Prostě pečovatelka je vinna. Protože to řekl plukovník. Tečka.

      Je teda potřeba počítat s tím, že výrobci garantovaná účinnost je u starších lidí nižší? O kolik tedy?

      Nejde to říct u konkrétního jedince, může to být od 100 procent do nuly. Jednotlivci se může stát, že očkování selže, a je logické z dat, že se to skutečně stát může.

      https://www.novinky.cz/domaci/clanek/nakazil-se-a-zemrel-na-covid-i-kdyz-byl-ockovany-vyjimecne-se-to-muze-stat-rika-prymula-40363091

      On samozřejmě lže, protože žádný výrobce těch vakcín NIC negarantuje.

    4. Nepochybně je to píčovina. Měl jsem v solidním pečovateláku tetu a vím, jak to tam běžně chodí. Recepce pustí naprosto jakékoliv návštěvy.
      Na tetu i na jiné lidi, v podstatně horším psychickém stavu, pravidelně chodil dorážet nějaký církevní aktivista. Samozřejmě s cílem vytáhnout z ní barák, nebo aspoň prachy, za což jí prý budou odpuštěny všecky pozemské hříchy a půjde rovnou do nebe, hned vedle Pána.
      Recepční dobře věděly, co je to za zkurveného parchanta a co přesně dělá, věděly i to, že už tam pár duší ulovil – protože měly z každé jeho návštěvy nějaký prezent, tak ho ani nenechávaly zapisovat do návštěvní knihy, což pochopitelně kriminálce pěkně zkomplikovalo práci – ještěže poslední půlrok jeho působení, než ho sebrali a zavřeli, tam byly nově instalované kamery, tam měli aspoň něco.
      Takže si nedělám iluze, že by to i loni či letos fungovalo výrazně jinak. Rouška jako virová ochrana vůbec nefunguje a ošetřovatelka se rozhodně nebude celou 12h službu dusit v respirátoru, zapomeňte. Je to bohužel odvrácená strana typického československého stylu ojebávání čehokoliv, které jen tak nezmizí.
      Kromě toho si prostě myslím, že ta stará paní umřela na respirační komplikace z úplně klasické chřipky, schopné citlivějšího seniora zabít, stejně tak zápal plic, pokud byla imobilní. Skoro každého, starého člověka, z velké části zháklivělého pobytem převážně na lůžku, nebo s naprostým minimem pohybu, zavřeného v tom zařízení, dokáže chřipka bez problémů zabít.
      Staří lidé umírají nejčastěji na zápaly plic, vzniklé právě tou imobilitou. Říká se přece „jak starý lehne, je s ním brzo konec“. Jakmile mé mamce Alzheimer odrovnal nohy, prakticky vlastně všecko od pasu dolů, tak už to pak jelo z kopce daleko větším fofrem..

      1. „typického československého stylu ojebávání čehokoliv“

        Diky bohu za ceskoslovensky styl ojebavani. Cesky narod diky tomu ze je schopen s vrchnosti vyjebat prezil stoleti pokusu o jeho vyhlazeni, vcetne Les Tenebres nebo Temna nebo jak se to jmenuje.

        Koncept authority/hierarchy, teda toho ze lide maji nad sebou jine lidi o uroven nebo urovne vyse, je problem naseho sveta. Na to se musi zamerit pozornost svobodomyslnych lidi a to musi jit do prdele. Nikdo nesmi mit autoritu nad nikym jinym. Zadna zasrana „vlada“. Mrdat vladu. Svobodnemu cloveku zadna mrdka Bures nebo Hamrdacek nebo Klaus nebo Zeman nevladne.

        V soucasne dobe maji lidi vypiceny mozky soucasnou inkarnaci demokracie kde si mysli ze si voli representatives skrze ktere si sami vladnou, coz je chimera protoze tkzv. demokrace ma inversni purpose, jmenovite mrdky v zakulisi vypici lidem mozky, ty pak zvolej nejakyho curaka, kterymu oni pak tahaj za provazky jak marionette. Takze „ceskoslovensky styl vyjebavani is the best we have right now“. Budte radi ze cesi dokazou veci vojebat. Zeme kde lidi jsou poslusny vovce, jako treba Canada nebo UK, jsou totalne v prdeli. Tam je tenhle globalni covidistickej coup d’etat mnohem uspesnejis.

        1. Jacq:
          Máš v hlavice vybzučíno…!

          :o)

        2. Jacq: Taky si myslím, že ČS národ přežil kvůli schopnosti leccos očurat tak, aby aspoň částečně bylo po jeho. A nebo si tuhle vlastnost vyvinul, aby mohl přežít – během staletí útlaku ze stran jiných národů. Možná s tím i souvisí naše vynalézavost a schopnost improvizace, jak už jsem víckrát slyšel od lidí ze zahraničí.

          S tím odstraněním hierarchie máš naprostou pravdu. Jak bys toho ale chtěl dosáhnout, a tím nemyslím jen co největším ořezáním těch darmožroutů, co si říkají stát/vláda, ale i na podstatně nižších úrovních? Možná bych lehce tušil, ale…

          1. Dovolim si jen pripomenout, ze ale taky ten cesky narod se vzdy ze sracek vyhrabal diky nekomu jinemu. My sami jsme si nepomohli k lepsimu nikdy nijak. Ted sjme opet ve srackach, do kterych jsme zase vlezli sami a ted uz neni nikoho, kdo by nas z toho tahal, byt treba zistne. Vochcavat se da ledacos, pokud ten pruser neprekroci urcitou miru. Pak se musi nasadit jinej kalibr.

            Ten ale nemame.

            1. Tak na to, abychom se sami vyhrabali z velkých průserů typu světová válka nebo područí SSSR je nás asi málo. Ale i tak je fajn s tím očuráváním spojená schopnost aspoň přežít do doby, než ten průser zase ustane.

              1. A mimochodem, nemyslím si, že bychom si za to (v historii) až tak moc mohli sami; v současnosti to už pak je jiná. Ale ne že by to jinde bylo lepší, řekl bych.

                1. Ze jsou jini blbi taky, to nezpochybnuju. Staci se podivat na Belorusko, Ukrajinu,… v podstate nam mentalne podobne narody. Majdan byl majstrstyk zapadu. Proste – prachy maji moc a zapad je chytrej.

                  Kazdopadne popisuju stav veci. Nebrecim nad tim, zmenit to stejne nemuzu.

            2. No jen opatrně.
              1968 jsme se do druhých největších sraček v historii, dostali hlavně vinou vlastních lidí.
              Tenkrát ten náš, tradiční a leta letoucí vylepšovaný, československý ojeb, teda moc nezafungoval. Chytrý, nepopulistický politik, by to snad svedl. Promyšlený, chytrý ojeb na tupého Brežněva a jeho blbečky z KGB, co uviděli splachovací hajzl poprvé v ČSSR. A doma, lidem v podhradí, by to zařídil po svém. A ti, jak ostatně bylo i naznačeno, by se mu odměnili nehynoucí loajalitou, co by byl živ.

              1. Ovsem, cesta do sracek nam sla vzdy dobre, vsak to pisu. A z tech, ktere popisujes, jsme se zadnym ojebem nedostali.

              2. Maďaři to ostatně dokázali, zařídit se po svém – a to dostali fakt tvrdou lekci. My jsme to schytali už preventivně z jedné vody načisto, no. V Maďarsku byl na přelomu 70/80 oproti ČSSR ráj na Zemi, stokrát to můžou blbečci nazývat gulášovým socialismem. Vařili ho Brežněvovi přímo pod rypákem a necítil ho.

                1. Madari jsou silni nacionalisti a nejsou poserove. My jsme vzdy drzeli basu se Slovakama, ale Madari, z jejich pohledu, jsou vetsi formaty. Ty 70/80 byly polovicni Jugina. Sehnat tam slo skoro vsechno.

                  1. Tohle je, bohužel, taky typická česká vlasnost: Furt se podceňovat a v tom špatném se srovnávat s ostatníma. Ach jo.

                    1. To je realita. Bohuzel. Ja jsem rad, ze jsem Cech. Ale proste musim uznat, ze Madari jsou hrdejsi, nez my.

                    2. Ale jo, jsou hrdější národy, nakonec sám to potvrzuješ svým příspěvkem (nic ve zlém). Jen mi prostě přijde smysluplnější se soustředit na ty klady a rozvíjet je, než se donekonečna šťourat v tom špatném, jak máme v místní mentalitě. A nakonec kdyby se to šťourání, stěžování si a nadávání vzalo trochu objektivně, zjistili bychom, že skutečnost je jiná a jinde to není lepší. Nebo možná v něčem je, ale v něčem jiném je to zase podstatně horší. Když to shrnu, měli bychom přestat nekonečně jako národ brblat, podceňovat se a stěžovat si, že jinde je tráva zelenější.

                    3. Lidi jsou vsicky vicemene stejny. Ja jsem cech jen asi tak ze tretiny – v podstate je mi to uplne jedno.

                      Legracni je treba jak se cesi furt obvinuji jaci jsou udavaci. Ted mi psala jedna Francouzka – teda one je puvodem odjinud – jak je hrozny jaky jsou Francouzi kolaboranti … ha ha … Ditto v Americe, Kanade. Tam se lidi udavaj o 106. Mayor LA vybizel lidi k tomu aby udavali sousedy. Totalni humus, humus, sracky.

                      Kdyz srovnam jakykoli misto s CR, tak Cesko je v relativnim klidu. V Kanade treba ockukou maly deti bez souhlasu rodicu!!!

                      Chce to ten nacionalismus moc neprozivat. Nikdy nikde jsem nevidel zadny lidi ktery by byli lepsi nez jiny.

                    4. https://www.novinky.cz/domaci/clanek/v-cesku-zabiji-vedle-covidu-i-neco-jineho-stat-neni-schopen-rict-co-40363368

                      Rozjebaná psychika lidí a zanedbaná péče u ostatních nemocí, vy piče blbé.

                    5. Kdesi na síti koluje ten středověký příběh, jak vychází poutník z města a potká mor. Ptá se ho:
                      „Kam jdeš“?
                      Mor: „Do města, vezmu s sebou tisíc duší“.

                      Po čase se poutník vrací do města a zjistí, že náhle zemřelo deset tisíc lidí.
                      Ptá se moru:
                      „Vždyť jsi říkal, že vezmeš tisíc duší“?!
                      Mor: „Nelhal jsem, těch devět tisíc zabil strach“.

                    6. „zabil strach“

                      Tak tak. German New Medicine.

                      To co je povazovano za psychosomatickou pricinu nemoci je ve skutecnosti prava pricina nemoci.

                2. Maďaři jaksi neseděli na hranici s NATO a nemuseli držet v pohotovosti prvosledové jednotky, že.

              3. Cesi prezili, to je podstatny. A celkem v klidu a pohode.

                Existuje zajimava stranka deagel.com. Nevim do jake miry se to da brat uplne vazne, nicmene predikce ktere jsou tam publikovany jsou masivni redukce populace v nasledujicich letech (https://rense.com/general96/deagel-projection-analysis.php). Opakuju, nevim do jake miry je to picovina, nicmene zajimavy je ze populace v CR ma podle predikci zustat nemenna.

          2. „Jak bys toho ale chtěl dosáhnout“

            Bohuzel nemam potuchu … :-D … A taky se na to muzu vysrat. Ja jsem lone wolf, ziju zivot vicemene mimo spolecnost v ruznych castech sveta, jak to jde. Momentalne jsem v CR, ale brzo jdu jinam.

            Cesi jsou na tom dobre z toho pohledu ze dokazou predstirat poslusnost ale srat na to. To je velmi cenna vlastnost, dobry zpusob preziti pokud clovek celi presile, coz treba ted celime. COVID je globalni vec. Dalsi vec kterou cesi celkem dobre umi je neco zkurvit, sabotovat kdyz se ty mrdky nedivaj. Nebo ukrast. Nebo predstirat praci, ale ve skutecnosti kurvit. Tohle vsechno jsou veci ktery se budou proti digitalnim slaverdrivers hodit.

    5. Kromě toho se to státním kurvám hodí do krámu, pro opětovné vyztužení strachu u lidí, co začali pochybovat jednak o účinnosti a jednak i o smyslu očkování. Takže mediálně seniora nezabilo očkování, ale nenaočkovaná pečovatelka.
      Mediální mrdky proti státnímu teroru nepůjdou, žádná z nich. V médiích už dávno nepracují zkušení starší padesátníci s nějakou stavovskou ctí, morálkou a svědomím, to se dneska zásadně nehodí – je to v jakémkoli médiu dnes doslova kontraproduktivní a ostatně, styl práce je nastavený tak, že by v takovém prostředí ani dlouho nepřežili.
      Pracují tam ale mladé, dynamické kolektivy. Dílem nedoukové, dílem vzdělaní jen formálně a dílem se zatraceně flexibilní morálkou. V době internetu, kdy je předání jakékoli informace otázkou sekund, nikoli vyšších jednotek hodin, jako u tištěných novin, je to vražedná kombinace.
      Vidíme ostatně všude, kolik je kterékoli větší médium, s celoplošným dosahem, schopno nakydat hnoje na jednoho jediného člověka – a doslova v horizontu jednotek hodin, ho totálně sociálně odrovnat.
      To, co se přihodilo tomu afročmoudovi, se dneska může přihodit úplně komukoliv, když se to zrovna někomu bude hodit a navíc to vynese brutus nárůst sledovanosti.

  4. existuje nekde seznam toho, v cem se ceske autority, vlada, vedci a spol pletli/lhali ohledne cinskeho viru? Copak to zadne oficialni novinare nezajima? Seznam nejvetsich nesmyslu a absurdit, ktery by se jim dal omlatit o hlavu? Copak skutecne mame okno pozornosti na 3 dny do minulosti a nejvyse 160 znaku jako zblbli idioti?

    1. Skvělá otázka. Já bych si navíc dovolil rozšířit ten záběr na všechno, co se nás nějak týkalo, včetně toho, co přišlo ze zahraničí (např. WHO). Např. roušky ne, roušky ano, definice pandemie; u nás pak podobně jako jinde počítání mrtvých s covidem (je jedno, že se zabil v autě), zákaz vycházení v noci, nošení náhubků i v lese, a tak různě.

      1. dal treba nakazlivost povrchu, zakaz zpochybnovat nelaboratorni puvod viru, Hydroxychloroquin podle studii snizuje smrtnost o 200%, ivemectin podle studii taky zabira, dale nemelo smysl zavirat skoly, dale lockdowny nijak zasadneji nepomahaji…(viz treba srovnani statu new york (20 mil obyvatel, silne lockdowny, 53 tisic mrtvych, srovame se statem florida, 20 milionu obyvatel, zadne lockdowny, 37 tisic mrtvych)

        1. Myslím, že tyhle informace žádný novinář pravidelně nesbírá. Jako kompaktní výsledek by mu to bylo totiž k ničemu. Byla by to ve výsledku tak jedovatá směs, že by mu to nikdo neuveřejnil. Tím méně nějaké médium, závislé na libovůli státu /rozuměj přímý i nepřímý přísun reklamy/.

          1. I ten presstitut musi platit soulozenky, kurvy jedny nenazrany. A tak… proste ‚jen dela svoji praci’…

            Je fakt malo tech, co jsou opravdu hodne svobodni, bez zavazku a mohou si dovolit nekde napsat pravdu s tim, ze si to pak pekne vyzerou.

            1. Jenže může jít dělat něco jinýho. Já vím, že je to houby vybrat si povolání, když ti ho pak někdo zničí, ale kolaborace není řešení. Ovlivňování veřejného mínění prostřednictvím médií je strašně nebezpečná věc. Myslím, že ani v roce 1945 si nikdo neuvědomoval, jak vážná věc to je, o čemž svědčí i to, že těch presstitutů pověsili tak málo. V ČR je na trest smrti za kolaboraci zralých 95 % současných novinářů. Pevně doufám, že jednou bude nějaký další dekret, na základě kterého ty svině pomažou před soud.

              1. Soud? Pokud myslis Bozi, tak to asi jo. Pokud lidovej, tak to mozna. Jakejkoli jinej tezko. Aspon teda v teto zemi.

                1. Sysope, prestan mluvit o cesku jako „teto zemi“ v pejorativnim smyslu. Ve vsech ostatnich zemich je to stejny nebo horsi.

                  V CR dokonce NSS deklaroval opatreni jako ilegalni, takze na tom CR neni zas az tak spatne, naopak. Je to sice vicemene na hovno, ale nikde jinde to neni lepsi.

        2. statisticky porovnávat šíření respiračních onemocnění v regionech s jiným podnebím nebo v regionech s různým stupněm urbanizace je z principu ptákovina, a jediné, k čemu se taková statistika hodí, je její cílené zneužití.

          1. jak velikost populace tak hustota populace je ve statech New York a Florida srovnatelna. Proto jsem je vybral. Nejake dalsi duvody proc chcete odmitnout data ktera se vam nehodi do kramu?

            1. Ty vole, jak muzes srovnavat New York a Florida? Tam je uplne jiny podnebi. Jinej svet. V obou mistech jsem zil a je to nesrovnatelny.

              You’re mixing apples with oranges, peppering the resulting mishmash with piss and shit. Not good, not good. Conducive to bullshit conclusions.

              Feast yer eyes on this, it might cure your confusion: https://www.bitchute.com/video/jw3D3fexbCij/

              Focus your attention on around 21:20 …

            2. To je nezmysel. 60% obyvatelov statu New York byva v metropolitnej oblasti New York City, ktora ma hustotu osidlenia cez 2000 osob na km^2. Naproti tomu Jacksonville, najvacsie mesto na Floride nedosahuje ani stvrtinu toho. A to podnebie ma tiez svoj vplyv. Naproti tomu je ale Florida teraz hotspot, nakolko sa ludia teraz viac tlacia do klimatizovanych priestorov. Je tu naozaj dost horuco.

              1. „klimatizovanych priestorov.“

                Presne tak. Na Floride je takova humidita ze se tam po vetsinu roku neda vydrzet. Vzdycky kdyz jsem sel do banky a voblik se tak jsem byl okamzite propocenej. Bylo to porad z nejakyho mista ktery bylo air-conditioned do toho vlhkyho vedra. Co si pamatuju tak jsem nikdy nebyl vic nemocnej. Je teda pravda ze jsem tam tenkrat furt jenom chlastal a prohanel zensky … ha ha … that kinda went with the job I had down there …

                1. Je tu taka vlhkost, ze nam kondenzuje voda va vystupe chladica stlaceneho vzduchu kompresora a zateka do tlakoveho spinaca. To som nezazil ani na St. Croix. A nielen to. Vzduch musi obsahovak kopyu kadejakych bakterii, nakolko chlorovana cistena voda v membranovej nadrzi sa skazila doslova za dva dni a produkuje to H2S.

  5. Venku si to většina lidí sundá, protože přece nemá smysl to nosit, že jo? Ale uvnitř budov nebo v MHD, to je jiná. Tam si to všichni pěkně poslušně nasaděj, protože chodit s odhaleným obličejem, to je na úrovni páchání vraždy. A nenajde se nikdo, kdo by si to v tý pitomý tramvaji sundal, přestože tam o policajta nezakopneš, jak je rok dlouhej. Není to tím, že by se lidi báli postihu. Prostě vnitřek budov a dopravních prostředků je posvátné místo. Kdo si tam sundá respirátor, půjde rovnou do pekla. To je jak souložit v kostele.

    Před pár dny jsem potkal souseda s manželkou ve výtahu. Požádal mě, abych si nasadil respirátor. Řekl jsem, že ho nepotřebuju. On začal hrát komedii a že teda jako vystupujou. Řekl jsem: „Jestli chcete…“ „To není jestli chcete, vy máte ve vnitřních prostorách domu nosit respirátor.“ Nasrat! Tisíckrát nasrat! A to jsem s ním nejel tím výtahem prvně. Nikdy mi nic neřekl.

    Jsme ve větší prdeli, než si dokážeme představit. Rád bych se mýlil.

    1. Jo to vojsko psích vojáků s náhubkama fakt je k zblití (mmch Psí vojáci je docela dobrá kapela). Roboti. Někteří superroboti to nosej preventivně pořád, hlavně mladí.

      1. Psí vojáci byli především indiáni, užití toho sousloví uvnitř vašeho příspěvku vám dává jaký smysl, prosimvas?

    2. Ha ha ha …

      Ja jsem sel se synem v lese a potkal jsem dve kravy z nichz jedna mela na hube respirator. Bylo to na ceste z Prahy na Karlstejn. Nikde nikdo.

      Serval jsem ji, nevim jestli to melo nejakej ucinek. Ale kdyz vidim imbecila na ulici s respiratorem tak ho poucim ze si koleduje aby my shnily plice.

      1. Jacq 15.6.2021 v 21:54

        Neovládnu se a předhodím trollovi pamlsek…

        Člověk může chodit s respirátorem kdy chce a kam chce, pokud k tomu nenutí jiné lidi, je to čistě jeho věc. Pokud ho někdo kvůli tomu seřve, je sám nejpíš imbecil.
        Představa, jak Jacq svou vybroušenou angličtinou vysvětluje na ulici asijským turistům, že si koledují, aby jim shnily plíce, je lákavá. Koupil bych si lístek do první řady.

        1. Nemas pravdu soudruhu.

          Ono na tom „We’re in it together“ totiz neco je. Imbecilove tveho typu kteri se podvoli natlaku covidofasistu bohuzel kurvi svet pro vsechny ostatni protoze establishment vidi ze stahli vocas mezi nohy a bude si dovolovat vic a vic.

          Tak a ted si pekne vem respirator, rousku, igeltiak na hlavu, zaspuntuj si prdelni diru, zauzluj curaka (jestli ho mas dost dlouhyho, if not, put a fucking clamp on it) a mazej do vaccination centra si nechat navockovat.

          Mimochodem, co se tyce financni, tak az si respiratorem nebo ockovanim dokurvis zdravi, tak nepocitej ze ti za to budu platit.

          1. A přesto platí, že si mohu chodit s šátkem na hubě, s respirátorem, s alobalem na hlavě, atd. a jsem za to rád, i když to nevyužívám. Co si o mě budou myslet ostatní je jejich věc a nikdo je nenutí, aby mě měli rádi (s tím se pak nějak musím srovnat já), ale agrese, byť slovní, je věc druhá.

            Do první řady lístek nechci, protože bych se tam musel pařit v pláštěnce, nebo potom pucovat hadry od krve :-)

            1. Naraz si na hlavu treba zachodovou misu, je to naprosto tvuj prerogative.

              Agrese chlapecku je to ze establishment nuti lidi aby nosili respiratory na drzce. Na agresi se odpovida jednoduse – prinejmensim odmitnutim poslusnosti nebo pokud potreba adekvatni reakci. Imbecil ktery se agresi podvoli, cim utvrzuje agresora v jeho agresi, potrebuje byt informovan o tom ze agresi se podvolovat nema, nemluve o tom jake detrimentalni nasledky pro nej (a pro ostatni) dana agrese ma.

              Takze si to nech jeste jednou projit svym nanomozkem predtim nez zacnes pindat.

              Agresor je nosic respiratoru.

            2. LWG:
              Často vidím, hlavně v Albertu, hodně mladých lidí a jenom s jakýmsi druhem šátku kolem krku, který si při vstupu natáhnou nad nos. Nevšiml jsem si, že by na ně loni někdo držkoval a doteď nedržkuje.
              Je z toho -dle mého názoru- už nějakou dobu vizuální symbol „jsem váš člověk“, myšlena je symbolická příslušnost ke všem těm vyděšencům, co si utahují gumičky co nejtěsněji, až je mají zařezané v líci. A hned potom asi k těm agresivním, hulákavě buzerujícím tvorům okolo 35 let, skoro výhradně male pohlaví.

          2. Jacq 16.6.2021 v 7.52

            Ano, udělal jsem chybu, omlouvám se.
            Trollové se prostě nemají krmit nikdy.

          3. V jádru máš samozřejmě 100% pravdu, ale pokud o ní chceš náhubkáře přesvědčit, chtělo by to asi jiný způsob než někoho seřvat. Nevím, jak to funguje u jiných, ale když na mě někdo jde silou, tak se to s úspěchem moc nesetká, jakkoliv by i mohl mít pravdu.

            1. Jasne. Popravde, nemam iluze o tom ze lze rouskomrdy, vaccinomrdy, respiratormdy nejak presvedcit. Tohle je jako vira v Boha – ty lidi jsou indoktrinovany. To je mass hysteria. Nejsou schopni racionalniho mysleni. Nakonec, lidi 2000 let chodej do kostela se nechat kazdou nedeli vymejt mozek ohledne immaculate conception a dalsich phantasmagorii.

              Je to muj osobni ocistnej process. Kdyz vidim dementa v lesa s respiratorem na drzce tak si nemuzu pomoct.

              1. Jacq :
                „Popravde, nemam iluze o tom ze lze rouskomrdy, vaccinomrdy, respiratormdy nejak presvedcit. Tohle je jako vira v Boha – ty lidi jsou indoktrinovany.“

                – presne toto som pred hodinou povedal manželke. Argumentoval som, že s covidJehovistami nemá zmysel diskutovať. CovidJehovisti nepoužívajú mozog, zrejme ho majú zakrnelý, a používajú iba indoktrinovanú demagógiu.Skoro všetci moji známi vstúpili medzi covidJehovistov, všetci pfaizerovaní, a po troch slovách identifikovatelní debili.

                Obdivujem Ťa, že máš guráž tu diskutovať so svedkami Cividovymi.

            2. Ne, hlasité pičování přes půl ulice na všecky -mrdy nefunguje, je to ještě horší, tím se jen utvrzují ve svých pravdách. Lepší je, neříkat napřed vůbec nic – dělat hluchého a nechat pičovat jeho, až co z něj nakonec vyleze. A mezitím si připravit případnou odpověď, vyloženě smazávku, kterou ho před X dalšími lidmi totálně shodíte. Přidání vlastního, tvrdého faktu taky není na škodu.
              Člověk se má furt co učit :D

    3. V socce, jsou-li kolem lidi, mám náhubek zagumičkovaný na jednom uchu 8-(, prostě šaškárna.
      Připadám si s ním jak debil.
      Ale když jezdím sám, tak si vzhledem k okolnostem netroufnu být v konfliktu s nějakým Pirátem apod. Před lety jo, ale to zase nebyl kovidbordel.
      V domě vůbec, to ani náhodou. Ale různí mladí náhubek v domě mají, spíš kupodivu chlapi.

  6. K dispozici je parlamentní tisk 1242. https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=191646. Super kovid práce.

    O co se jedná: zvláštní zacházení s hlasy voličů a související administrativní činnosti umožní dosažení uspokojivého výsledku voleb.

    Ke zrychlenému schválení, tedy jedním vrzem, s čímž souhlasil až na výjimky všechen_lid v_parlamentu, je připraven zákon o české variantě hlasování na dálku – „zvláštním způsobu hlasování“.

    Tato vláda a s ní souhlasící poslanci předpokládá, že bude „… 15. září 2021 trvat stav pandemické pohotovosti nebo nouzový stav vyhlášený alespoň pro část území České republiky z důvodu ohrožení zdraví šířením onemocnění covid-19.“

    (Vypadá to tak, že žáci, učni a studenti, po prázdninách většinou fyzicky zdraví jako řípy, mají být po zahájení školního roku podrobeni tzv. PCR testu. Jeho parametry mohou být vhodně nastaveny a výsledkem bude odhalení ḱatastrofické vlny mutace Υ s exponenciálními průběhy úplně všeho a strašlivými následky. Je jasné, že „vytrasováni“ budou rodiče testovaných nakažených, příbuzní, sousedé, jejich rodiče a příbuzní a tak dále. Vzhledem k Magyárovu otevřenému peklu bude na 20 dnů uzavřen nejen průmysl, ale i doly, hutě. O obchodech a službách nemluvě, to se samosebou rozumí. Pohyb mimo obydlí bude celodenně zakázán. Ovzduší smrti v karanténě, izolaci, přeplněných nemocnicích, márnicích a krematoriích zde bude nejméně do voleb. Voliči, na které se bude vztahovat překážka ve výkonu volebního práva stanovená volebním zákonem pro osoby s omezenou osobní svobodou z důvodu ochrany zdraví lidu však mohou využít připravený „… zvláštní způsob hlasování“.)

    Vzniknou zvláštní komise pro hlasování a zvláštní sčítací komise. Ty budou obsazeny zvlášť vybranými a vyškolenými zaměstnanci. V určený den Armáda ČR zřídí volební stanoviště, na jejich provoz bude dohlížet Policie ČR. Hlasovat u volebního stanoviště lze jeden den od 8 do 17 hodin, a to výlučně ze silničního motorového vozidla.

    Dále zákon upravuje zvláštní hlasování v pobytových zařízeních či do přenosné schránky, kterou lze stanoveným způsobem objednat.

    Všechny schránky se předají úřadu do úschovy…

    Zvláštní krajská sčítací komise smísí obsah schránek a následně „… posuzuje hlasy a zjišťuje výsledky hlasování …“

    Toho se budou dále účastnit zaměstnanci Českého statistického úřadu, zaměstnanci kraje zařazení do krajského úřadu, členové Státní volební komise a jejího sekretariátu, jakož i zástupci politických stran, pokud budou vybaveni pověřením k přítomnosti.

    (Jaká by byla reakce evropských a světových demokracií, kdyby takový postup vymyslel krvavý pes Tito, eh, Lukašenko?)

    Tak to bude, kovidi!

    1. Asi bude lepci, kdyz se volby zrusi a zakonem se ustanovi vedouci uloha Agrofronty.

    2. prasatko Bobik 15.6. v 23:06

      Cituji z vašeho odkazu údaje, které jste v rámci výkladu zanedbal, aby se zvýšil význam vašeho objevu:
      „Hlavní věcné změny oproti zákonu č. 350/2020 Sb., který upravoval zvláštní způsoby hlasování ve volbách do zastupitelstev krajů a do Senátu vroce 2020, jsou:
      – snižuje se počet členů komise pro hlasování ze 4 na 3; vojáci nebudou členy komise, Armáda ČR pouze zajistí vybudování, vybavení a potřebnou údržbu volebního stanoviště,
      – nebudou využívány seznamy osob vkaranténě/izolaci od Ministerstva zdravotnictví aČeské správy sociálního zabezpečení –voliči budou tuto skutečnost prokazovat jinak, včetně možnosti čestného prohlášení,
      – upravuje se doba hlasování od 8:00 a na drive-in se prodlouží do 17:00,
      – hlasovat na jakémkoli drive-in, tj. bez ohledu na trvalý pobyt vokrese, bude moci volič svoličským průkazem,
      – hlasovatbudou moci i osoby pracující v uzavřených pobytových zařízení,
      – zavádí se přestupek za dvojí hlasování nebo lživé čestné prohlášení,
      – evidence oprávněných voličů se upravuje tak, aby voliči nebyli duplicitně započítáváni při zjišťování volební účasti.

      Navrhované rozdíly jsou dány druhem voleb, vycházejí z praktických zkušeností apřipomínek krajských úřadů saplikací zákona č. 350/2020 Sb., zdiskuse se zástupci Ministerstva zdravotnictví a České správy sociálního zabezpečení a jednání pracovní skupiny Volby. Hlavní změnou je dohoda, že vojáci již nebudou členy komisí pro hlasování.“

      Datum 15.září 2021 je odvozeno od již dlouho známého termínu voleb tak, aby byl státní aparát schopen volby zorganizovat (při aktuálně prokazované výkonnosti státního aparátu se zdá volba termínu nepřiměřeně optimistická).
      Návrh zákona je navíc dostatečnou odpovědí na spekulace o tom, že se kvůli epidemii volby konat nebudou, aby mohla stávající vláda pokračovat ad libitum.

      1. Ano, nechal jsem plavat „rozumná“ zdůvodnění něčeho, co je zcela mimo mísu. Podobně jako zdůvodnění současných mimořádných opatření ministerstva zdravotnictví, a vlastně úplně všeho, co se týká „ochrany obyvatelstva před dalším rozšířením onemocnění covid-19 způsobeného novým koronavirem SARS-CoV-2“.

        Epidemie není a přemýšlení o rušení voleb – byť je otázkou, nakolik jsou šalbou, ale budiž – kvůli neexistující epidemii je, soráč, blbost.

  7. Techniku Overtonova okna (prosazení neprosaditelného) používají globální zmrdi od samého začátku téhle akce a jak je vidět na vývoji tak tento princip funguje téměř dokonale. Takže očekávám nárust srdceryvných příběhů o tom jak zmírají houfy dětiček po tom co neočkovaný parchant projel v autě kolem školky s otevřeným okýnkem. Ovečky začnou bečet vlku na rameni, aby cokoli udělal aby je spasil.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017