Neočkovaní vrazi útočí! - zpět na článek

Počet komentářů: 732

  1. Jasně, vykličkovat to asi půjde, ale co mě nejvíc sere, že tomu všemu slouží i v podstatě celé zdravotnictví (jasně, úhrada pojišťoven atd.) Ale kurva proč skoro všichni? Lékaři, uznávané kapacity. To nikdo nebouchne do stolu a nezařve, jděte s tím už konečně do hajzlu? To jim fakt stačí to mega za pár vteřin v reklamě? Ne, je to vlastně geniálně vymyšlený. Víc jak rok neslyší vyplašený stádo nic jinýho, než covid, smrt, hrůza, umírání a teď, když je cca 10 – 20 pozitivních (čti nakažených) na 100 000 lidí, tak se straší očkováním, mutacím alfa beta gama delta dokud nedojde řecká abeceda. Stádo stojí fronty na píchání, stádo chodí i v těch vedrech dobrovolně s náhubkama…no nevim nevim.

    1. Je to paráda, že ano. Od nějakého okamžiku jede kovid sám od sebe. Řekl bych, že nebýt těch pár štváčů co připomínají, že to bylo kdysi normální bez kovidu, tak lidi chodí s krytými čenichy úplně samozřejmě. Klídek a pohoda. A čas od času se bude moci něco cvičně omezit (zakázat, zrušit), stačí trochu, abychom si připomněli, že kovid není žádná legrace.

      Mezi tím se někde na hranicích staré hysterické panny Evropy bez zájmu HSP přeskupují davy Negroidů a dalších a v bruseli a v podřízených stolicích připravují ekonormy. Ale jinak – klídek a pohoda.

      Kdo je in, má nejen kolo a volí Piráty apod. ale pravidelně čte re-set.cz

      Sprostými slovy končit nebudu, jako by se stalo.

      1. Mě baví, jak to vždycky koncem května nebo začátkem června jako zázrakem skončí a celé léto běží jenom taková nevinná, podpůrná, udržovací propaganda, aby se nezapomnělo a aby lidi přes léto moc nezvlčili, a pak to zase začátkem září začne nanovo. Najednou se ten virus zase objeví a rozjede se další vlna (když použiju tu jejich neobolševickou dikci). A ta bude vždycky samozřejmě daleko horší a kritičtější než ta předchozí. To, aby další léto mohly opět zůstat šrouby utaženější než předchozí rok.

        1. Ano, tak to u virových respiračních onemocnění chodí. UV záření je slušná dezinfekce.

          1. Můžete to vysvětlit všem těm vymatlanejm ovcím tam venku, co všude buzerujou s náhubkama dyž je venku 35 ve stínu a vevnitř 25-30?

            1. Venku teď nikdo respirátory nenosí, ne?

              1. podotek 20.6.2021 v 15:14

                Nemusí nosit, nicméně někteří jedinci nosí – včera jsem viděl kombinaci respirátor + „švédské“ hole, dvě osoby 80+. Předpokládám, že v tom případě by bylo vysvětlování zbytečné.

                1. Já včera odpoledne, ve slušném vedru, potkal venku asi dva lidi co měli náhubek. Co je k tomu vedlo, netuším. Během stání v koloně jsem si všiml i že to na sobě měl někdo v autě (byl tam sám).

                  1. Letos je posledni rok ve kterem lidi muzou jeste aspon trochu neco udelat aby zmirnili nastupujici totalitu.

                    Loni si lidi jeste mohli myslet ze skutecne je nejaka pandemie a mozna ze si to nejaky idiot mysli i ted, nicmene naprosta nesmyslnost vseho co ty mrdky zvani musi trknout snad kazdeho, vcetne konformistickych idiotu typu ygorka. Vetsina lidi nosi ty skurvene respiratory protoze to maji v danem miste nakazano – nakonec treba v hospode je nosit nemusi.

                    Cely tenhle svetovy prevrat spociva v tom ze lidi budou sami sobe policajtama, ze si nechaji vymrdat mozek aby se sami zavreli doma, sami subjugovali. Kdyby se na ty sracky vsichni vysrali, ty zmrdi nemaji sanci.

                    Vyzyvam kazdyho kdo ma koule a mozek aby pri pristi navsteve obchodu nebo treba vlaku nebo metra lidi presvedcoval at se na to vyserou. Bude stacit pripomenout vyvoj z poslednich dvou let, kde to letos skoncilo uzavrenim okresu. Pokud se tomu lidi nepostavi, pristi rok nebudou moct z domova.

                  2. V Nemecku je to momentalne tak, ze v uzavrenych prostorach verejne pristupnych zatim Maskenpflicht plati. Na otevrenem prostranstvi ne. Pak tu mame narizeni, ze pokud neni mozne zajistit odstup 1,5 metru mezi lidmi, pak musi mit nahubek. Ve vysledku na to vsichni serou. Takze zatimco decka ve skolach jsou v nahubkach a v Nemecku je problem sehnat ty detsky, co u nas v Cesku mame, tak treba na fotbalovem zapase je par desitek tisic lidi bez nahubku a sedej nebo stojej jeden vedle druhyho.

                    U nas ve firme musi byt nahubek v jidelne, pokud se sedi uvnitr a pak musi byt tam, kde neni mozne udrzet 1,5 metru Abstand. Cili… sere se na to.

            2. Myslel nejspíš obchody, tam bez respirátoru bohužel nesmíte ani v tomhle vedru…sekurity Vás odněkud občas vyhodí, protože prý řetězce nestojí o „další pokuty“. Takže nějaké asi předtím proběhly.
              Tak jsem se ho včera při nákupu ptal, jestli mě zastaví a říkal, že ne. Nakráčel jsem tam bez náhubku, dusím se v tom. Věděl jsem to, ale čekal jsem, co on na to.

              1. Lidi maji bohuzel vymrdany mozky v tom smyslu ze je jim sice jasny ze nikomu nic neni, ze respiratory jsou na hovno, atakdale, ale nahubek si nasadi protoze vrchnost nakazala.

                Pritom, aspon z moji zkusenosti, na to vetsina lidi o kterych si lidi myslej ze zprcaj za to ze nemaji respirator sere. Vyjimkou jsou nektery hlidaci v obchodech = vypatlanci co poprvy v zivote dostali nejakou funkci kde muzou jebat jiny lidi. Nekteri z nich si to celkem uzivaji. Taky me vyhodila z nejaky pumpy na dalnici nejaka zfanatizovana holka, skoro dostala hysterickej zachvat.

                No lidi maj co si zaslouzej. Neposlali je s tim do pici, a tak pristi rok budou mit povinne spunt v prdeli a zauzlovany curaky. Nebo mozna sputny v usich a prdelni diry dojde az rok potom.

                Do ty doby uz bude vetsina lidi po vaccinaci ve vegetativnim stavu a bude to jdeno.

                1. Jo, mladý holky bejvaj nejhorší. Nikde není tolik svazaček a PSVB jako mezi mladýma holkama. To bývaj až na výjimky zfanatizovaný krávy. Tuhle mě buzerovala průvodčí ve vlaku, tak o 10 let mladší než já. Že prej jenom předstírám, že piju a jestli jako takhle hodlám jet s odkrytým obličejem celou cestu. Poslal jsem jí do prdele. Naopak mladý kluci bejvaj většinou nejvíc v pohodě.

                  No a sekuriťáci v obchodech, to je kapitola sama pro sebe. Přesně dostanou funkci a většina z nich má IQ pochoutkovýho salátu v akci. Jeden mi v Bille vnucoval košík. Řekl jsem mu, že ho nechci a začal jsem ho ignorovat. Ani v sobě neměl dost slušnosti, aby se naučil česky. Po chvíli mě dva popadli a začali mě tahat ven. Přemýšlel jsem, jestli je mám poslat skrz regál se sušenkama a v klidu dokončit nákup, ale na štěstí jsem se ovládl. To už by možná bylo na podmínku. Jenom jsem zapřel a stál s nima na místě. Pak přišel ještě třetí a to už jsem nedal.

                  1. Mr. Mr.
                    To je teda síla. Ale mám stejnou zkušenost, obecně s rádobyochrankou v obchodě je to přesně jak na té karikatuře of Bena Garrisona. Dostane uniformu a kouzlem se přemění z pologramotné nuly na poloboha. Tuhle mě nějaký takový exponát naháněl v obchodě, že si mám vzít košík. Spěchala jsem na autobus a chtěla jsem si vzít rychle jen něco na pití. Uniformovaný blb byl ale neoblomný, se spravedlivým hněvem mě nutil si vzít špinavý, poslintaný košík. Nakonec jsem to psychicky nedala, po hodu lahví do prostoru jsem ho poslala někam a vypadla. Je až děsivé, jak lidi zovcovatěli, tupě plní každé, byť sebeblbší opatření a ještě mají potřebu do toho tlačit i ostatní. Čest výjimkám.

                    1. Já jsem vzal ten kefír, co jsem měl v ruce a hodil jsem ho na zem. Aspoň měli trochu bílý kalhoty, ktreténi. Ještě se ten jeden ptal, jestli má volat policajty. Ten druhej mu řekl, že ne. Asi si uvědomil, že trochu přestřelili. Tohle se stalo asi před dvěma měsíci v Bille v Praze na hlavním nádraží.

                    2. Svyho casu meli hypersuper takove mistnustky, kam zavreli nekoho, koho pak predhodili organum. Nakonec se to tusim rozcupovalo jako nedovolene omezovani osobni svobody, protoze to uz neslo nasit na obcanske zadrzeni. Jsem si tehda rikal, jaka by to byla prdel prostrilet se ven se slovy, ze trpim klausofobii :-). Ale nastesti celkove nepatrim do te kategorie, co je sleduje ochranka. Pouze jednou se mi stalo, ze mne tam mrdal nejakej ochrankar za to, ze jeste pred danim zbozi do kosiku jsem odloupnul ten jejich pipaci cip a nalepil ho na regal. Rekl jsem mu, ze ten cip koupit nechci, at si ho nechaj. On zase, ze dokud to nezaplatim, tak je zbozi jejich a muzou si ho polepit, cim chteji.

                      Souhlasil jsem s tim, ze ma pravdu, zbytek zbozi dal do kosiku a po zaplaceni u pokladny jsem si pana nechal zavolat, at mi odlepi ty cipy, protoze je tam nechci a pokud to neudela, zadam vraceni penez. Ve finale to odlepoval on a dve pokladni. Je to uz par let, ted uz tam ty cipy nemaji, asi presli na mene otravny system. Mam fpici, ze on za to nemohl. Byl placenej systemem, kterej mne sral, ergo byl jeho soucasti.

                    3. Mngva 20.6.2021 v 19:03

                      Špinavý, poslintaný košík? Pohybujete se po exotických lokalitách…
                      Jistě, zažil jsem případy kdy mi byl košík nucen. Naposled tuším 22.12.1987.

                    4. Me ho cpali v Lidlu v Klatovech i v Lidlu v Susici. To bylo nekdy v dobe toho nejvetsiho silenstvi, nekdy zjara.

                  2. Na mě zatim akorát jeden pajdavej dědek v lídlu vyřvával cosi, tak sem ho bohapustě ignoroval a jel si dál po nápuku.

                    A to bylo eště před rozsudkem, tak sem měl eště štít, v tom se aspoň celkem dá bejt. Největší prdel je, že dědek měl nějakej náhubek s výdechovejma ventilama :D

                    Teď s sebou budu nosit akorát rozsudek NSS a ať mi vylížou prdel.

                    1. Myslím, že nějakýmu negramotovi z Ukrajiny bude rozsudek NSS u prdele. Pokud člověk nenarazí na nějakého důchodce, který si tím přivydělává k důchodu. Tam bych se asi nebál, že mě půjde zmlátit.

                    2. Většinou sou to doochodci, invalidi a případně starší pracovníci z východu, co už nemůžou tahat pytle s cementem.

                      Na nikoho jinýho moc není šance narazit.

              2. Respirátor nenosím nikde. Po dlouhé době jsem měl dneska konflikt. Na zámecké prohlídce, na kterou jsem nebyl vpuštěn. Ostatní návštěvníci se v 33st C onáhubkovali včetně svých dětí tak byli vpuštěni.

                1. Přesně tak :) tohle jsou jen vyjímky. Ale tak, když nechtějí peníze …. :o)))

                  1. Teď jsou to výjimky. Příští léto to může být pravidlo.

                    1. Byl jsem ve dvou lékárnách. Opět, nikdo mě neobtěžoval. Ani v letadle mě neobtěžovali. Ani na Schipholu, ani na letišti Vency Flašky. Ani na hlavním nádraží v Praze. Ale tupé ovce, přesto všechno, okamžitě nasazují náhubek, sotva vylezou na parkovišti před márketem z auta. Nebo když lezou do KFC u Devíti Křížů, kde není ani noha. :) A pak si na různých diskuzích fofrech a v hospodách stěžují, že to „musí“ nosit. :) Přitom jediné co „musí“ udělat je to ignorovat. :) Jako kluk jsem žil v představě, jak za prvního Protektorátu tady všichni „úpěli pod jhem“, ale čím víc jsem toho o té době přečetl a dozvídal se, tím víc jsem chápal jak MOC poslušní a loajální občané Říše češi byli.

                    2. Včera mě obtěžovali měšťáci na nádraží v Plzni. To, že se teď nic neděje, fakt nic neznamená. Čím větší se na podzim rozpoutá peklo, tím víc nás budou dementi nenávidět, protože budou přesvědčeni, že kdyby se všichni nechali očkovat a všichni všude nosili respirátor, tak to během jedné zimy zmizí. To, že tě pak nepustěj na prohlídku zámku, bude to nejmenší. Z kohokoliv se dá až děsivě snadným způsobem vyrobit veřejný nepřítel č. 1. Stačí trocha propagandy, fanatismu a hlouposti, a to všeho mají lidi na rozdávání.

                    3. „rozpoutá peklo“

                      Tak to je urcite plan, o tom neni pochyb. Behem leta budou strasit s deltou, theta, omicron, omega, etc. Neco vytahnou. Loni jim proslo uzavreni okresu, pristi rok to bude horsi. Zavrou tovarny, skurvi vsecko. A kdyz ne pristi rok, tak behem tech cca peti let na ktery to maj naplanovany.

                      Jedina sance asi je pokud se nekde na svete tomu lidi vylozene postavi na odpor nebo nejaky soudy vydaji zamitavy rozdhodnuti (nepravdepodobny). Nebo pokud budou lidi houfne umirat po ockovani.

                      Svet se ale uz zpatky nevrati.

                    4. Mr. Mr.: A tak to víme. Naštěstí zase plno lidí vyjede ven, takže hate se rozprostře. Každopádně teď s tím nic nenaděláš. Jediné, co já budu dělat je využívání maximálně svých práv dokud to bude možné. Bohužel většina není schopna ani slovní rozepře a radši si náhubek nasadí „aby měli klid“.
                      Každopádně došlo na slova dfense. Tak dlouho říkal, že se lidi mají na silnici bránit fízlím nezákonným praktikám až fašismus přišel k nim, jen ne dopravní a už se mu jaksi nevyhnou.

                    5. starter25: Horší bude, až ti bez očkování zakážou vstup do MHD, do práce nebo nakupovat. Proti tomu je buzerování s náhubkama jenom odpoledním čajem.

                    6. S tou loajalitou k říši to bylo malinko jinak. To, že se téměř nikdo nezmohl na odpor, neznamená, že většina lidí kolaborovala.

                    7. Ale ono to dnes neni jine, Honza to naopak s tim protektoratem trefil naprosto presne. Vzdy ta poslusna skupina jde rozdelit na par, kteri to delaji z vlezprdelstvi, par, kteri si na tom honej ego a tichou vetsinu, ktera jen proste nechce mit problem a chce klidne proplouvat zivotem. A o tom to je, ze vlastne velmi snadno se takto dav ovlada. Drtiva vetsina proste chce mit klid. Nechce ani bojovat za, ani proti, proste chteji, aby uz bylo dobre.

                    8. No tak to není stejné ani náhodou. Když se někdo snaží nevybočovat, protože mu může jít o život a když někdo kolaboruje jenom proto, že mu za to byl slíben jakýsi pochybný klid a vidina toho, že to jednou skončí, jsou dvě naprosto odlišné situace. To nejde srovnávat ani omylem. Strach, že někdo v noci přepadne tvou vesnici a všechny vás postaví ke zdi a zapálí vám baráky, je úplně něco jiného než strach z toho, že tě na ulici bude buzerovat policajt.

                      Jo, aby úplně jasno, nebavím se o těch, kteří chodili na gestapo jak do hospody a udávali ostošest. To byl úplně jinej level, než nechat večer zatažené závěsy kvůli zatemnění a makat v továrně na motory pro německé stíhačky. To druhé bych nepovažoval za kolaboraci. To, že si někdo nasadí náhubek v tramvaji už ano.

                    9. Nojo, jenze zapominas, ze pred 80 lety se pouzivaly jine metody likvidace. Dneska jsme dal, proc nekoho stavet ke zdi, kdyz staci ho jen pripravit o praci, digitalne ho uzavrit doma a on si to treba ve finale hodi sam? Za druhe valky Ada spechal, dneska se tak nespecha. Pockame do podzimu, ono se to zase vysere, vinici jsou jasni uz ted, jen se pak zavedou opatreni, atd…

                      Ten rozdil, kterej vnimas, je jen v rychlosti nastupu. Vem si, kde jsme byli pred dvema lety, co bylo naprosto neprijatelne a kde jsme dnes. Ted to jde pomalu, ale uplne stejny vysledek se ti dostavi taky.

                      Je tam hodne, hodne spolecneho.

                    10. Kdyby se na to lidi dneska vykašlali, nestalo by se vůbec nic. Nikdo by nenařídil střelbu do davu. A žádná likvidace by se nekonala, právě proto, že tenhle režim nemá jak ty lidi donutit. Jenže to není potřeba, protože lidi poslouchaj na slovíčko. Kdyby se na to lidi vykašlali před 80 lety, zmasakrovali by je do jednoho. Vem si, jak dopadla studentská demonstrace půl roku po té, co nás obsadili. Tohle by se dneska nestalo, že by naběhli policajti do tramvaje a zastřelili každého, kdo to nenosí. I když si tady z toho občas děláme prdel, je prostě úplně mimo srovnávat gestapo se současnou policií.

                    11. Honza ale nepsal o policii, on psal o Protektoratu. Tedy nesrovnaval az vynucovaci nastroj, alebrz narizeni a jejich plneni jako takova. V tom ja paralelu vidim take. Jasne, ze ve finale metody donucovacich prostredku jsou jine, ale prave v tom jsme tech 80 let evoluce kupredu. Dnes (az na vyjimky) policajti nikam nevlitnou. Zato ale si stat doslapne na neposluchy treba tim, ze je zavre doma. Slysel jsi nekdy o Bilem pekle? Typicka mucici metoda, ktera je nenasilna. Ale ve finale ti jebne.

                    12. No právě že to jde dosti rychle, tlačej fest na pilu. A to hodně. Koho by před rokem a půl (vždyť je to vlastně krátká doba) napadla pakárna se segregací lidí, covid pasama, který samo MZ ještě v lednu tr označilo za hoax? Uvařili žábu, vidím to okolo sebe.

                    13. Před časem byla zakázaná podprahová reklama. Dneska už na to sere bílej tesák a rvou to lidí horem dolem. Tomu se v podstatě nedá vyhnout. Je to všude, je to dlouho, strach je nejsilnější lidská emoce. To nevymyslel žádnej debil.

                    14. Regulace subliminalni reklamy se nikterak neuvolnila, naopak přibylo povinné označování PP v TV.

                    15. To je něco absolutně jiného. Záběr na flašku piva, pracího prášku či cokoliv jiného je zřetelný a viditelný, proto to PP. Podprahová reklama ne. To „není vidět“ očima, ale mozek to zaznamená.

                    16. Nevim jestli se uplne vsechno z toho co je tady popisovany da brat vazne a veci se ruzne vyvijeji, nicmene nejaka zkurvenina kterou Alison popisuje je pravdepodobne ucel tyhle srandy.

                      Dohady o nejakym viru jsou dohady o HOVNE. Dohady o respiratorech v supermarketu do znacny miry taky. Probiha nasilny pokus o zmenu sveta a v tom svetle je nejakej dedek v supermarektu naprosto irelevantni.

                      https://www.youtube.com/watch?v=tMMlU4I_INs

                    17. Včera som po Bille chodil bez rúška (samozrejme jediný) a celkom dobrý pocit som zo seba mal. Lepší recept ako vyjadriť svoj „názor“ na súčasnú situáciu asi neexistuje. A pritom je to úplne simple. Nepotrebujem transparenty, tričká s potlačou ani megafón pri hube :)

                  2. Tak v těchto dotovaných či státních službách je jim to jedno. Slyšel jsem hodně podnikatelů říkat, že už nezasejou, ale že by neotevřel nějaký zámek, protože kvůli covidu zkrachoval, to jsem ještě neslyšel.
                    Jinak občas někdo držkuje, na lidi typu paní učitelka prostě člověk občas narazí, kteří mají dojem, že mohou ostatním udílet rozkazy.

                    1. No, ale nic ti nebrání podat podnět na ČOI. Je to §6 zákona o ochraně spotřebitele.

              3. Co to meleš noku? :o) Já jsem teď v Protektorátu a náhubek fakt nenosím. Nikde. V žádném suprduprhypr márketu. A byl jsem vlakem v Praze. A v metru. No, vlastně byl jsem taky na pohotovosti kvůli zubu a v čekárně jsem si dal přece jen náhubek, pod nos. A první co mi doktor řekl v ordinaci, bylo, abych si ten nesmysl sundal. :) Do kterých výprodejových prdelí chodíš, že tam mají komanda, aby se lůza neprala a nekradla?

                1. Ted jsem v JC, cestou ze Sumavy jsem se stavil v Susici na zmrzline a bylo to tak pade na pade. Rozhodne jsem nevidel, ze by se nekdo do nekoho sral. Nekdo nosi, nekdo ne, celkove na sebe lidi srali. Idealni stav.

    2. Proč i lékaři? Protože dneska je o hubu otevřít si hubu. V jakémkoliv oboru. Dneska si nikdo nedovolí říct naplno, o co tady jde, protože v tu ránu by skončil. Skončil by ve funkci, skončil by všude. Všichni by se od něj distancovali a jako lékař už by nenašel ani místo sanitáře v nemocnici. Můžeš být třeba dlouholetý primář, špičkový odborník, můžeš působit ve výzkumu, můžeš přednášet na lékařských fakultách, můžeš jezdit coby světová kapacita v oboru po světě po různých kongresech a pak si stačí pustit pusu na špacír, jedna pitomá věta, a s kariérou je konec. Všichni se od tebe odvrátí zády a máš útrum. Říct, co si člověk doopravdy myslí = kariérní sebevražda. Čím větší a věhlasnější odborník jsi, tím větší pád na držku tě čeká.

      Jo a takhle je to vždycky. Člověk si vybere obor, věnuje se mu celý život a naprosto ho nenapadne, že by ho nějaký totalitní režim mohl zneužít. Vždyť je to přece medicína. Přírodovědný obor. To je věda, ne politika. A pak to přijde a ty musíš držet hubu a krok, abys nezahodil pracně vybudovanou kariéru. Podobné je to s novináři, ale rozdíl je v tom, že většina novinářů jsou už od počátku mrdky a vlastizrádci. Souvisí to s tím, jaké školy studují. A těch pár slušných novinářů, kterým se nepodařilo na UK nebo jinde vymýt mozek, si stejně nedovolí nikam nic napsat, protože už by jim nikdo nevydal jedinej článek, jedinou knihu. Takovej člověk může psát maximálně o tom, jak si nějaká celebrita zařídila bydlení.

      1. A kdepak se to stalo?

        1. Tak třeba Pirka vyrazili z IKEM asi 3/4 roku před tím, než měl skončit. Samozřejmě to ale nemá nic společného s jeho názory.

          1. Ano – Pirk to odesral. Takový Pafko – ten šlape brázdu a nemá problém točit odporný reklamy s Táborského hereckou děvkou.

            1. Jediný důvod, proč se to neděje masově, je právě ten, že si všichni dávaj pozor na to, co říkaj. Když to někdo v rozhovoru nepatrně zkritizuje stylem: „Kovid je určitě nebezpečnej, to nikdo nepopírá, ale mám dojem, že se to malinko přehání a že některá opatření opravdu nejsou tak zásadní, jak se zdají být,“ tak se na něj každej vykašle. Ale v okamžiku, kdy by řekl pravdu a řekl, že kovid byl vymyšlen jako záminka k nastolení totality, tak se kolem něj rozpoutá peklo. Přijde o práci, o postavení, o přátele, začnou mu chodit výhružné dopisy a občas mu někdo cihlou vysklí okno.

              1. Tohle myslis vazne? To se skutecne obecne deje?

                Nejsem s lidmi v CR moc v kontaktu. Popravde nejsem v kontaktu moc nikde s nikym, ziju spis mimo spolecnost. Ale nemel jsem dojem ze by lidi byli az tak vysrany.

                1. Cihly do oken zatím ještě nelítaj, pravda, ale co není, může být. Viděl jsem, jak se jeden chlap pustil (ne slovně ale fyzicky) v tramvaji do druhého, protože ten měl odkrytý obličej. Půlka tramvaje, včetně tramvajáka, mu tleskala, že ho naprosto chápou a že takhle se toho nikdy nezbavíme. Ten napadený byl taky tramvaják, kterej se vracel ze šichty.

                  Pokud by někdo známý řekl na tvrdo a veřejně pravdu, spáchá tím společenské a profesní harakiri. Tím jsem si jist.

                    1. Lidská debilita zjevně nezná mezí:

                      „Pořád jsem říkala, že nepůjdu. Já jsem tomu moc nevěřila. A pak mě rozčílilo, když jsem si chtěla udělat hlavu,“ vysvětluje Viola, že raději než stále podstupovat to papírování, rozhodla se zajít ke své lékařce, která jí nakonec kvůli alergii doporučila, aby se nechala očkovat pouze jednou konkrétní očkovací látkou. Svoji roli ve změně Violina názoru hrála i její dcera zdravotnice a také zdravotní sestra u praktičky, které jí obě očkování doporučily.

                      Zaregistroval jsem se. Kvůli fotbalu. Když bude další vlna a budeme všichni v týmu naočkovaní, tak nás nechají jako tým trénovat,“ vysvětluje své důvody k očkování Pavel.

                      Soudruh Maďar Agel:

                      https://www.ockovacicentrum.cz/cz/o-nas

                    2. Protože oni opravdu věří tomu, že tou jednou injekcí to skončí. A pak už je nikdo nebude otravovat. A když jim někdo vysvětluje, že se mýlí, tak je to konspirační teoretik. Až se to stane, tak popřou, že vůbec kdy o něčem takovém mluvili a injekce jednou za 2 měsíce budou vnímat jako normální součást života.

                    3. Je to bohužel pravda, známej mi po dlouhý době volal, co a jak, jak se mám? Chodili jsme často pokecat na pivko. Docela pohoda až na téma „hele už seš vočkovanej, nebo to plánuješ? Mně bylo po tý druhý dávce blbě a v těch vedrech…na hovno, čekám na třetí dávku“ Říkám a proč ? Všechno je jednodušší, ne? Říkám, „ne seru na to a ani to neplánuju“. Aha, to jste vy vychcaný, my to vodserem za vás a vy se svezete. Nechtěl jsem ho poslat hned do prdele, ale tak nějak tušim, že se asi na pivku nesejdem.

                      Přitom před rokem nadával jak špaček jaký jsou to svině

                    4. Viola a Pavel naprosto urcite neexistujou. To je fikce kterou napsala nejaka medialni mrdka.

                    5. Jsem přesvědčen, že stejně tak neexistují ani odborníci, kteří to všude v novinách a v televizi komentují. Někdo je drží za koule a nutí je hrát svou úlohu a co říkají v rozhovorech v novinách ani nedostanou k přečtení. A jednoho dne se jim třeba stane nějaká transparentní nehoda. Halt, toho moc věděli.

                    6. Jacq: Já se obávám, že Viola i Pavel úplně klidně můžou existovat. Podle dosavadního pozorování bych řekl, že v současnosti se podle charakteristických rysů dají lidi rozdělit asi takhle:
                      1. Lidi, co se klepou strachy, popř. pokud není pravda neexistence covidu, spadají do rizkové skupiny. Všichni se nechají/nechali se očkovat.
                      2. „Zodpovědní“ – možná mají taky strach, ale hlavně budou argumentovat kolektivní imunitou, mrazákama v ulicích a podobnými nesmysly. Pochopitelně se nechali taky napíchat hned jak to šlo.
                      3. „Pochybovači“ – sem bych zařadil asi tak průměrného návštěvníka DF. K očkování se staví odmítavě z různých důvodů, nicméně vždy po zralé úvaze; nevěří kecům o armageddonu a nechce se jim zadarmo ze sebe dělat pokusné králíky pro očkování nedostatečně testovanou experimentální „vakcínou“. Jsou velkým trnem v oku lidem ze skupiny 2 a částečně i 1.
                      4. „Konspirační teoretici“ – bojí se, že dostanou s očkováním čipy od Gatese, stanou se z nich magnety nebo půjdou ovládat přes 5G. Proto odmítají očkování, nicméně na základě blbostí; jsou oblíbeným terčem pro skupinu hlavně 2, která je s oblibou používá při „argumentaci“, proč se nechat očkovat.
                      5. Poslední skupina – konformisti. Možná se i trochu bojí, možná ne, nejspíš by se sami očkovat nenechali. Ale protože jsou paka, podlehnou hře na city a regulérnímu vydírání, a aby mohli v klidu chodit do hospody nebo si jet válet zadek do Chorvatska (protože jinak by to přece nešlo) – vždyť o co jde, že jo.

                      Právě ta pátá skupina je, řekl bych, přesně ta vhodná pro „Violu“ a „Pavla“. Že si ale jinak ta mediální pakáž tyhle bizarní individua vymýšlí, aby tím podpořila ty oficiální lži a propagandu, to je taky jasné. Už jen taková Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně, by mohla vyprávět – a to bylo někdy před víc jak 20 lety.
                      A pr

                    7. Ten clanek bylo jasny PR-ko. Taky jsem si to precetl, ale bylo to po jidle a radeji uz jsem ani necetl diskusi.

                      Co mne spis zarazi je, jakej byl krik kvuli Sputniku a ted je v podstate ticho. Jak je mozny, ze media doposud nevystourala nejakej tucnej smrtak, nebo fakt neco vyzivnyho proti Sputniku? Tady se tocime na neucinnosti samponaru, na problemy s AZ, na totalni ztrate duveryhodnosti EMA, ale Sputnik nic… dokonce budeme uznavat Madarum i Slovakum, ze je to regulerni ockovani.

                      Co se to deje?

                  1. Tak to je bes.

                    Neprekvapuje me co se deje treba v Canade nebo jinde ve Five Eyes – tam byl vzdycky sileny konformismus, obecne vzato nikdo nikdy nerekne neco co by melo potencial nekomu jinymu vadit. Autocensura je giganticka.

                    Ale v CR bych ocekaval ze lidi budou mit vic koule s ohledem na minulost.

                    Na druhou stranu, ono je to od padu bolsevismu uz vic jak 30 let, coz je dost dlouha doba. Celosvetovy konformismus, wokeism uz se zabudoval i v CR, aspon na oficialni urovni.

                    Ja stejne ocekavam ze Prvni Svet pujde do prdele jako Druhy uz minimalne 10 let. Ze to bude mit formu skurvenyho neexistujiciho viru jsem nicmene necekal.

                    1. „Autocensura je giganticka.“

                      S tou autocenzurou to tady ještě není tak drastický jako třeba v Německu, ale spousta lidí se tu veřejně vyjadřuje hodně opatrně. A pořád se přitvrzuje. I když je otázka, jestli by někdo mohl veřejně něco takového říct. Rozhovory se předtáčejí a „dezinformační“ komentáře většinou mizí z diskuzí závratnou rychlostí, takže si to nikdo nestihne přečíst.

                    2. Ja TV nemam a media ctu na Internetu jenom zbezne. Spis titulky. CR sleduju spis okrajove. Sleduju spis urcite globalni zdroje.

                      Muj pocit, a to dlouhodoby, z CR je ze opatreni jsou obecne mirnejsi nebo podavana mirnejc nez jinde. Jakoby vlada mela nuz na krku a museli vsechny ty sracky delat ale na druhou stranu se to snazej delat tak aby to slo vochcat. Dokonce mi pripada ze davaj lidem urcity indicie ktery jasne rikaj ze treba ockovani je na hovno. Takovych clanku jsem videl na titulnich stranach treba Novinky minuly tyden nekolik. Jakoby hrali tu hru potoze musej – nevim cim kdo hrozi – ale nechavaj skuliny aby se jima dalo proklouznout. Muze to bejt ale mylnej dojem.

                      Nicmene: Czechia 47%, fucking Canada 74%, Germany 75% … etc… To taky necemu napovida …

                    3. Já televizi mám ještě z dob, kdy se dal občas sledovat hokej, ale už tři roky jsem ji nezapnul. Média čtu taky okrajově. Diskuze na novinkách a na idnes se snažím moc nečíst, protože bych měl velkou spotřebu monitorů.

                      Ten pocit, že se to snaží vláda ochcávat a dělá to jenom jako, jsem měl ještě před rokem. Pak to v létě trochu moc uvolnili a asi dostali pojeb z WHO nebo čert ví odkud, že takhle by to teda nešlo, soudruzi. No a od loňského podzimu to myslí smrtelně vážně. To, co tady předváděli posledních 9 měsíců, nemá obdoby. Teď už je to kurevsky vážný, obávám se.

                    4. Jo, to mam podobne. To ze byla nejaka schuzka z nejakym zmrdem z WHO a dokonce podepsali nejakou smlouvu loni v srpnu se vi. WHO na tyhle kurvarne pracuje desetileti.

                    5. Televizi taky dá se říct nemám (slouží jako zobrazovadlo pro filmy a tak) a když se náhodou mihnu někde kolem televizního vysírání, velice důsledně se vyhýbám „zpravodajství“. Stejně tak jsem se před určitou dobou zařekl, že zcela záměrně přestanu číst i obecné zpravodajství na netu – a to včetně titulků. Stejně se nakonec bohužel ke mně vždycky něco z toho dostane a nakonec mě to jenom nasere, takže proč se nechat nasírat i tím zbytkem a mrhat na to svou energií. Mně nakonec je úplně jedno, kolik bylo nově nakažených, kolik celkem, kolik lidí na to umřelo – je mi to úplně jedno a nic mně ani nikomu jinému nepomůže, jestli to budu nebo nebudu vědět.

                    6. Tak TV zpravy jsou kdekoli na svete asi 1000x horsi nez kdyz jsem se jako kluk dival na TV noviny a nejaky curak/pica tam oznamoval ze hornici v dole ruda hvezda dnes splnili plan na 133%. Je to prostredek na vytvareni chaosu. Tomu je potreba se naprosto vyhybat, tedy tomu aby medialni mrdky formovaly to jak clovek vnima reality. Jsou to VSECHNO naprosty sracky.

                      Na druhou stranu, je dobry si media zbezne projit aby clovek mel ramcovou predstavu co ty mrdky chystaj.

                      Co se tyce toho jak se lidi chovaj, ja neziju ve spolecnosti. Nikdy jsem nechodil do prace, do kancelare. Pracuju samostatne. A kdyz se ted obcas s lidma setkam a mluvim s nima, tak nemuzu verit tomu jak jsou v hajzlu. Zijou ve virtualni realite respektive jsou odpoutanu od skutecny reality. Jsou v hajzlu. Naproti tomu, kamarad ktery pracuje sam a dela rizikovy kaceni stromu v konverzaci naprosto perfektne popsal co se deje. V podstate bez hlubsi znalosti zdroju. Proste normalne mysli, nema mozek vypiceny medii, asocialnimi sitemi, a podobnejma skurveninama.

                      Lidi jsou z tech mobilu a sracek uplne zhypnotizovany. Je to mass hysteria.

              2. Mr.Mr. 20.6.2021 v 18:24

                Kovid byl vymyšlen jako záminka k nastolení totality v Číně, kde existovala totalita i před jeho únikem?
                Tomu lze uvěřit jen těžko.
                V mé sociální bublině se setkávám s celou škálou názorů na diskutovanou nemoc a zůsoby vyrovnávání se s ní. Kupodivu, o práci dosud nepřišel nikdo, dtto o postavení, dtto o přátele, výhružné dopisy nebyly zaznamenány dtto vysklívání oken.
                Buďto docela obyčejně lžete, nebo žijete v opravdu, ale opravdu specifické lokalitě, což vám nezávidím.

                1. Lžeš ty, já jsem o Číně nepsal ani slovo.

                  1. Mr.Mr. 26.6.2021 v 8:57

                    Lžete vy, já jsem nepsal ani slovo o tom, že byste napsal o Číně nějaké slovo.
                    Připomněl jsem pouze původ nemoci, tedy bod, v kterém bych vděl drobnou nepodporu vašich směkých závěrů.

          2. Mr.Mr. 20.6.2021 v 15:15

            Podle mého bezvýznamného mínění ovšem profesora Pirka z žádného IKEM nevyrazili, použili postu podrobně rozebraný v seriálu Tři chlapi v chalupě.

            Jak uvádí IKEM na svém webu: „Je mi ctí, že mezi zaměstnanci IKEM je člověk, který svůj profesní život zasvětil celému institutu, nejen pacientům či kolegům – mladým lékařům, ale i nebývalému rozvoji pracoviště, prezentaci institutu navenek a celkové pomoci ve všech odvětvích, kterým se IKEM věnuje. Velmi si vážím jeho způsobu vedení pracoviště, které se po právu stalo uznávaným doma i v zahraničí, jeho erudice a znalostí, které si zaslouží především úctu. O to víc jsem rád, že nadále zůstává v IKEM, a to nejen jako nepostradatelný člen Kolegia ředitele, ale především jako emeritní přednosta, který ze své pozice bude nadále pomáhat svým nástupcům vést Kliniku kardiovaskulární chirurgie i Kardiocentrum IKEM tak, aby dosahovaly takových výsledků, jaké mu už nyní a po právu připisuje sama historie,“ říká Ing. Michal Stiborek, MBA, ředitel IKEM.

            1. Tys nikdy nezažil, že někdo nasral generála a byl vyhozen, i když měl perfektní vztahy se svým přímým nadřízeným a pracoval dobře?
              V této záležitosti veřejně uslyšíme již jen takové prázdné floskule. Z obou stran. Ale co je skutečnost?

              1. starter25 23.6.2021 v 9:01

                Předmětem diskuse nebylo nic, co jsem někdy zažil, ale to, zda někoho z IKEM vyrazili, tedy tam již nepracuje, nebo nevyrazili, takže tam pracuje dál.

                Poznámka: Z mnou uvedeného citátu je zřejmé, že byl použit proces s dirigentskou hůlkou zfilmovaná druhdy v seriálu Tři chlapi v chalupě. To sle nebyl předmětem diskuse.

      2. Par mesicu zpatky sem videl na novinkach nebo idnes clanek kde Babisovec mel v nadpisu hlasku neco jako „a zas to tolik s tim covidem neprehanejte, zas tak hrozne to neni“ a tusim ze uz tejden na to zacal menit ministry a rozjizdel kovid kampan – taky stacilo aby jen neco zbletnul a uz byl v pici.
        Pravdu jak to vsechno je bych rek ze se sotva dozvime.

  2. Dr. Reiner Fuellmich Interviews Dr. Peter McCullough

    https://rense.com/

  3. Pánové, jestli jste ještě někdo zde, podívejte se na video, kde mluví kanadský vědec, vakcinolog. To je neskutečné, poté co jsem si ho poslechl, je mi jasné, proč všichni, i ti slušní doktoři podporují očkování. Ten chlap před cca 14 dny natočil pětiminutový rozhovor pro veřejnost, kde se obul do těchto vakcín. Teď s ním nemluví půlka jeho spolupracovníků, za 24 hodin poté vznikl falešný web, kde ho očerňují ze všech možných stran, dokonce na tom webu lékař praktik, který léčí jeho rodiče, kompletně zvěřejnil zdravotní stav jeho rodičů. Neskuečný tlak. Koukněte na to video:
    https://rumble.com/visn1h-dr.-byram-bridle-o-cenzurovn-odbornk-and-vzva-k-zastaven-okovn-dt.html

    1. Tak kdyz je rec o te intimidaci a vyhrozovani, tak v rozhovoru na rense.com (Global Bioterrorism – Dr. Reiner Fuellmich Interviews Dr. Peter McCullough
      The Latest Projection Is That Over 50,000 Americans Have Been Murdered By Vax), Peter rika priblizne at 42;30 „Bridle, he shut down. I think somebody has threatened him or his child“

      https://rense.com/

      Takze Bridle se na to vysral …

      Nice to hear that there are some Canadians apart from yours truly who can see through this fucking bullshit …

      1. Kde jsi přišel na to, že se Bridle na to vysral? On sice říká, že Bridle nejspíše skončil, jelikož někdo vyhrožoval jeho dětem, ale nemyslím, že se na to vybod. V tom videu o tom vyhrožování mluví, ale také říká, že má skupinu více jak 100 stejně smýšlejících lidí a je to docela čerstvé video.

        1. Rika to Peter v tom videu referencovanem na rense.com, priblizne v 42:30. Zaujalo me to protoze pred tim nez jsi dal ten odkaz tak jsem nevedel kdo Bridle je.

          Nevim co se v Kanade deje, uz jsem tam dlouho nebyl a taky asi dlouho nebudu. Podle toho co slysim, tak je to tam uplne v prdeli. Navic Canadians jsou sheeple od podstaty. Konformisti par excellence. Mozna krome les Quebecois, ale v Quebecu je to prej nejhorsi – asi potrebujou nejvic podusit.

    2. Nobody 20.6.2021 v 21:16

      Huustyy.
      Je skvělé, že si člověk může pustit video s jedním názorem a vzápětí nastudovat jeho vyvrácení:
      https://www.politifact.com/factchecks/2021/jun/07/facebook-posts/no-proof-researcher-claim-covid-19-vaccines-spike-/#sources

      Stručně: „Experts say there is no evidence that the vaccines produce a toxin that could cause heart problems and neurological damage, as Canadian viral immunologist Byram Bridle maintained. Bridle has not produced evidence to prove his claim, which has been widely shared on social media.“

      Na stránce jsou uvedeny i zdroje (See the sources for this fact-check).

      1. S tim jsou docela zkusenosti. Tudle jeden touhle dobou pred 600 lety taky mel nejaky pindy proti mainstreamu, tak mu pekne zatopili.

        Laik nema sanci poznat, co jsou vykriky do tmy a co je solidne vedecky vyfutrovany. Drtiva vetsina vedatoru nebude kousat do ruky, ktera ho zivi. A opacne, pokud nekdo dostane slusnej budget, vytroubi cokoli. A ted se v tom vyznej.

        Takovejch veci uz bylo v minulosti uuuzasnejch a co se pak ukazalo… nejvic mne bavi argument „uz je naockovanejch x milionu lidi, tak kde mas problem?“ Inu, x milionu lidi taky huli, budeme to tedy doporucovat? Ne? No, zrejme ne proto, ze uz vime. Ale trvalo par stoleti, nez se na to prislo. Dneska stoleti potrebovat nebudeme. Pokud ta sracka ma nejaky negativni dopady treba 40 po napumpovani do tela, tak si ji klidne dam. Ale rvat to do deti, ktere jeste deti nemely, je proste v tomto okmamziku nezodpovednost.

        1. Sysop 23.6.2021 v 7:33

          Připomíná mi to scény, ve kterých se dvě skupiny Kulturně Revolučních Studentů vzájemně „utloukají“ Maovými citáty.
          Již tehdy mi to připadalo dílem komické, dílem nepochopitelné.
          Výhodou Internetu je, že se utloukači nemusí dostavit na náměstí, ale mohou klidně sedět doma. Předpokládám, že někteří zergové mohou i vyloučit osobní účast, obětovavše čas a erudici k sestrojení robota.

          1. Jo, ve sve podstate je to Losna vs. Maznak, nebo vymena nazoru v mistni nalejvarne na tema Horni/Dolni.

            Inu, me je fuk, kde je pravda, dokud mi nekdo necpe, ze se opichat budu muset. Vcera jsem mel tydlifonat s tatikem, kterej taky nemohl vstrebat, ze v zasade proti ockovani nic nemam a jsem presvedcen o jeho prospesnosti, ale nejsem presvedcen o tom, ze vakcina, ktere jsem ochoten predlozit svoji telesnou schranku, je v Cesku k dispozici. Jako abych si udelal vejlet do Ruska kvuli Sputniku, kterej je z meho hlediska lepe udelany a zrejme bude mit z dlouhodobeho hlediska mene negativnich dopadu, tak na to jsem fakt linej. Zase tak moc bejt imunni nepotrebuju.

            Problem je, ze i hodne serioznich lidi z oboru vlastne nevi, co si maji myslet. Jak jsem psal, k nam jezdi i vedatori z institutu Roberta Kocha a kdyz na toto prisla rec, tak sla sranda stranou a septem se clovek dozvi, ze ani oni se do ockovani moc nehrnou. Proste – dlouhodobe ucinky si z prstu vycucat nelze. Ani ty pro, ani ty proti.

            1. Sysop 23.6.2021 v 8:40

              Jistě, souhlasím s vámi.

      2. Facebookový „factchecker“ to vyvrátil? :-) Nevyvracel ještě minulý rok covid pasy a očkování dětí? Ještě minulý měsíc vyvracel možnost vzniku čínské chřipky v laboratoři, není-liž pravda? ;-)

        1. anderson 23.6.2021 v 8:26

          To nevím, nepátral jsem po tom, na stránku jsem narazil poprvé.
          Mám vašemu příspěvku rozumět tak, že dokážete vyvrátit:„Experts say there is no evidence that the vaccines produce a toxin that could cause heart problems and neurological damage, as Canadian viral immunologist Byram Bridle maintained. Bridle has not produced evidence to prove his claim, which has been widely shared on social media.“ odkazem na nějaký relevantní výzkum (to by bylo velmi přínosné), nebo se pohybujete v rovině obecné dehonestace?

          1. Bridle, you fucking idiot, is as much an expert as any other alleged „expert“. Bridle probably hasn’t produced smoking-gun evidence because it’s easily said than done, you fucking conformist idiot, but the point is that the vaccines are still in a TRIAL stage. And thousands and thousands of people have died after receiving the vaccines – you can check that for example in the VAERS database – which means that any suspicion of adverse reaction should be properly investigated, the use of the vaccines immediately halted, as opposed to dismissed as not being substantiated with „proper evidence“. Especially in view of the non-existent threat posed by COVID.

            But for that to happen, COVID would have to be a real disease, not a smokescreen for transforming the world into a neo-feudal dystopia, which fucking idiots of your ilk are incapable of fathoming, willingly sticking their head into the noose …

          2. Např. zde: https://www.salk.edu/news-release/the-novel-coronavirus-spike-protein-plays-additional-key-role-in-illness/

            „…In the new study, the researchers created a “pseudovirus” that was surrounded by SARS-CoV-2 classic crown of spike proteins, but did not contain any actual virus. Exposure to this pseudovirus resulted in damage to the lungs and arteries of an animal model…“

            Pseudovirus („neškodný“) obklopený spike protejnem poškodil plíce a žilní systém pokusných zvířat…

            Odkaz na studii je součástí článku: https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIRCRESAHA.121.318902

            „…we show that S protein alone can damage vascular endothelial cells (ECs) by downregulating ACE2 and consequently inhibiting mitochondrial function.“

            Přijde Vám bezpečné, nechat se naočkovat něčím, co vytvoří ve vašem těle struktury schopné poškodit plíce a oběhovou soustavu?

            1. anderson 23.6.2021 v 10:01

              Děkuji za odkazy.
              Poznámka:
              Mezi „vaccines produce“ a činností popsaného laboratorně vyrobeného psudoviru jistý rozdíl vidím. Jistě, pro výzkumné účely je to možný zdroj informací. Při výzkumech vlivu různých látek na odrganizmus se používají různé metody a různé, i přeshraniční, koncentrace škodlivin. Práce se získanými daty na odborné úrovni podle mého názoru neodpovídá postupu, který jste použil.
              Žádným „pseudovirem“ popsaným ve vámi uváděném odkaze jsem se naočkovat nenechal ani o tom neuvažoval, proto nemohu na vaši závěrečnou otázku odpovědět, navíc proto, že netuším, jaké struktury by měl kdo v mém těle vytvořit.

              Proč jste použil manipulatvivní práci s textem? Napríklad vynechání pouhého „může“ způsobí ve vyznění textu významnou změnu.
              Kolik podle vás musí uplynout času od naočkování jedince po zničení výstelky cév popsanoým procesem?
              Podám zprávu, znám i člověka, který prodělal nemoc a poté byl i očkován.

              1. :o))) Byls to odborně prokonzultovat se „zadavatelem“, abys věděl co napsat? :) Víš, další věc co mě fascinuje, je to, že se lidičkové jako ty nebojí. Ano, chápu to, nemůžeš se bát něčeho, co je za tvým mentálním limitem a proto si to nedokážeš představit. Ale dřív či později budou tví „zadavatelé“ nuceni okolnostmi předhodit davu nějakou obětinu. A to budete právě vy, na nižších organizačních postech.

                1. Honza2130 v 12:12

                  Mě fascinuje, že lidičkové jako ty vstupují do diskuse, aniž by fokázali vyplodit víc, než žvásty, zadavateli.
                  Jaký je podle vás můj organizační post a jakým způsobem bych měl komu být předhozen? Dokážete to srozumitelně vysvětlit, až dokážete vytáhnout ruku z nočníku?

                  1. :) Žádné obavy. Když to přijde, tak to bezpečně poznáš. :)

                    1. Je naprosto futilni se snazit argumentovat s presvedcenymi covidisty typu ygorka. Oni CHTEJI verit tomu co jim mrda do hlavy establishment protoze jsou POSRANI STRACHY z toho si priznat ze konstrukt sveta ktery jim byl vmrdan do hlavy je prelud a ze skutecnost je uplne jina.

                      To je otazka VIRY, argumentace je naprosto k hovnu. Zrovna tenhle particular cretino (ygorek) si vybere nejakou nepodstatnou picovinu z celkove informace a na te bude bazirovat aby se nemusel zaobirat fakty jako celkem.

                      Je to jejich problem. Aspon v tuhle chvili. At se klidne nechaj navockovat s naprosto mylnou vidinou toho ze z toho budou mit nejaky vyhody. Budou mit samozrejme hovno, akorat byli uz ocejchovany. A je mozny ze bud zhebnou, aspon nektery, nebo budou si dlouhodobe dopicili telo.

                      Problem je to ze tyhle obduratni konformiticke mrdky, vzdycky ochotne vykourit pero ridicimu dustojnikovi nebo nastavit prdel na ojebani, to kurvi zbytku sveta tim ze vrchnost utvrzuji v tom ze muze vyjebavat se vsema. Idealni by bylo kdyby ty vacciny skutecne mely nejaky lethalni ucinek a ten fungoval co mozna nejrychlejc. Svet by se od tech picusu procistil a ty lidi kteri by zustali by to nejak zvladli.

                    2. Jacq:
                      Obdurátní futilní partykulár lethální konformitické vacciny establishment, cretino picusu hovno POSRANI ojebani vykourit pero.

                      :OD

                    3. corona: Fakt dobrý, to ses teda překonal. Co tam máš dál?

                    4. UF7:
                      Že jde o repliku jsi pobral…?

                      :O))

                    5. corona: Ale jo, pobral. Já jen že Jacqův styl psaní se mi taky kdovíjak nezamlouvá, ale jeho příspěvky mají aspoň smysluplný obsah. Nebo přinejmenším k zamyšlení, zatímco ty jen trolíš místo toho, abys mu konstruktivně oponoval nebo to nechal být.

                    6. UF7:
                      Takže jsi vlastně nic nepobral.
                      Replika má důvod – ten panáček mele nesmysly. To ses ovšem nevšiml…

                      :O)))

                    7. zrg1 Ti nic neříká viď? Jsi tady nový nebo kecáš z hladu?

                    8. Honza2130 v 23.6.2021 v 12:24

                      Takže jen žvásty.
                      Máte pravdu, ty bezpečně poznám.

                    9. Ty poznas hovno. Respektive takhle – ty poznas to co existuje uvnitr tvoji klece. Na to jsi vycvicenej celkem dobre. Vis kde mas the running wheel, kde dostavas nazrat, umis panackovat.

                      To ze jsi v kleci nechapes dokonce ani to ze dvere nejsou zamceny, dokonce jsou votevreny. Ale ty nevylezes protozes byl vycvicenej nejenom abys byl ta krysa ktera jsi ale abys sam sebe incessantne presvedcoval jak je skvely bejt v kleci a aby ses hadal nebo i bojoval s lidma kteri s tebou v ty kleci nechtej bejt.

                    10. A to jsi všechno poznal z jeho příspěvku? Pane jo….
                      Všech čůráků futrál, jinak si tě ani představit nedokážu.
                      Necháme se obveselovat zrůdami, proč ne…resp. i to je cena za necenzurovanou diskuzi, dle mne přijatelná. Odkopávač se odkope a kvalitní zrno se pozná.

                    11. „A to jsi všechno poznal z jeho příspěvku“

                      Vicemene. Ja samozrejme tohodle pitomce nejak detailne nesleduju, nicmene VSECHNY prispevky ktere jsem od nej cetl jsou bud obrana oficialne prezentovaneho „science-based“ narrative nebo pouzitim jakekoli picoviny aby tak nebo onak negoval cokoli co oficialnimu narrative oponuje.

                      Ten clovek je v zajeti sve conformisticke klece.

                      Tomu ale ty asi nebudes rozumet protoze nemas dostatek inteligence. Soustred se teda na zvaeneni o zmrdovi zrg1 a curaky futral a takpodobne.

                    12. Jacq:
                      Narrative dusbab soustredé hapta takpodobne, elekmek conformité picoviny based pléblé.
                      Kulp trs zvaeneni tas ubla zmrdovi, futralé tuplnarrativé Jacq dumbung.

                      :OD

              2. Vakcína donutí tvoje buňky vyprodukovat spike protein. Ukazuje se, že samotný spike protein je toxický (spike protein je ta „struktura“ o které jsem mluvil). Jestli ten protein vyprodukuje tvoje tělo na základě útoku viru nebo na základě „vakcíny“ je ve výsledku stejné, prostě to máš v sobě. Rozdíl je zejména v množství.

                Pokud by ta vakcína zůstala v rameni, kam jí dostaneš, tak by to teoreticky až tak nevadilo. Tady je „studie bio-distribuce“ zveřejněná Japonským regulatorním orgánem (obdoba našeho SÚKL) – ukazuje, kam se vakcína dostane v čase (str. 17, tabulka 2.6.5.5. B) – https://www.pmda.go.jp/drugs/2021/P20210212001/672212000_30300AMX00231_I100_1.pdf#page11

                Ukazuje, že vakcína sice majoritně zůstává v místě vpichu, ale koncentruje se také ve slezině, vaječnících, játrech, nadledvinkách a kostní dřeni. Jestli ve mě něco vyvolává otázky, tak proč se koncentruje ve vaječnících. Tohle není zamýšlený efekt.

                Ale jestli do sebe chce někdo nacpat látku, která vytvoří v jeho buňkách spike protein a bude se koncentrovat ve vaječnících, tak držím palce. ;-)

                1. Za prvy, pro poradek. NEJEDNA SE O VACCINE – je to genetic vehicle. Experimentalne NEVYZKOUSENA a NEODSOUHLASENA sracka.

                  Jinak, i kdyby se clovek nechtel nebo nedokazal zaobirat technickyma zalezitostma, tak ve svetle LZI, LZI, a LZI ktery system uz rok a pul produkuje na zaklade kterych musi bejt kazdymu jasny ze COVID je blabol pripadne – u tech kteri nejsou ochotni si to priznat – ze to neni nejaka smrtici nemoc, kazdy by se mel zamyslet proc do sebe pichnout nejakou sracku kdyz k tomu ABSOLUTNE NEEXISTUJE DUVOD. A experimentalni, nevyzkousenou sracku po ktery umiraji tisice lidi.

                  Ale voni to snad ti debilove co se nechaj geneticky zmutovat vedi – nechaj se zmutovat aby meli socialni vyhody. No, jestli pochcipaj, good riddance.

                  1. Hm, furt jsem na vážkách, jak to s tou čínskou komunistickou chřipkou je. Pokud bych přijal tezi, že opravdu neexistuje a je to jeden velký podvod, jak bych si měl vysvětlit ta úmrtí „na covid“ provázené těmi „typickými“ příznaky, většinou postihující „rizikové skupiny“? To neber jako rýpání, skutečně mě to zajímá. Měl bych možná takovou hypotézu, ale rád bych slyšel tvé vysvětlení. Celkově vzato to beru tak, že dneska je možné snad už úplně všechno, ale pořád by tohle byla konspirace pro mě zatím ne úplně lehce uvěřitelných rozměrů.

                    1. Tak nejaka „chripka“ existuje. Ta existuje kazdy rok. A kazdy rok ma trochu jine symptomy. Nicmene ty symptomy udajne nemoci COVID jsou uplne stejne jako symptomy jakekoli jine chripky. COVID = sezonni chripka pravazne zpusobena nedostatkem Vitaminu D z nedostatku slunce.

                      Data ohledne udajneho COVIDu jsou naprosto jasna. Zadna pandemie na svete neprobehla. Viz napriklad euromomo.eu. Pokud nekde byla zvysena excess mortality, bylo to prevazne proto ze zdravotnicky system neco zkurvil. Dalsi faktor je „dry tinder“, tedy to ze v populaci je hodne starych lidi na konci statistickeho veku doziti a navic v predchozich letech lide min umirali. Tak se to loni/letos vyrovnalo. Extremne dulezity faktor v umrtnosti je taky psychosomaticky efekt toho sileneho blouzneni, lockdowns, straseni. A co je jeste dulezitejsi, odeprena nebo zanedbana lekarska pece pripadne strach jit k doktorovi. Na umira obrovske mnozstvi lidi. Jinak tady jsou treba data ohledne baby boom behem WWII (https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zive-narozenych-v-ceske-republice), tedy to ze ti lidi ted umiraji a budou umirat.

                      Zadny virus SARS-CoV-2 nebyl nikdy izolovan a NIKDY nikde nebylo prokazano ze by zpusoboval nejakou nemoc, uz vubec ne COVID-19. Je to POCITACOVY MODEL. Jsou to vsechno modely, totalni sracky. Virologie je paveda, slepa ulice, cul de sac.

                      Ze zdravotniho hlediska nema cenu se nejakym udajnym COVIDEM zabyvat. Jedine co je pruser je to geneticke mutovani ktere se podava jako ockovani. To muze zabit nebo zmrzacit spoustu lidi nebo je udelat totalne zavislymi na pharma prumyslu.

                      Podstatne je to ze COVID je smokescreen pro globalni coup d’etat, prevrat. Konec sveta jaky doted existoval. To je to o co bezi. Stary system je na zhrouceni nebo uz se zhroutil a je potreba prejit na novy, ve kterem lidi nebudou mit ten luxus (na dluh – financni, ekologicky, energeticky) ktery meli doted. Rict to lidem nemuzou protoze by je poslali do pici a byly by rozbroje. Tak jim vyserou mozky hrozbou smrti z pandemie a lidi se ochotne zavrou doma sami. Pripadne se nechaj „navockovat“ a pulka z nich zhebne aby nezaclaneli.

                      Proste a jednoduse nastal konec staryho sveta, predchozi historicky epochy. To co prijde bude zalezet na tom jak moc si lidi nechaj zjebat prdel. Podle toho jak to vypada tak lidi jsou nejenze ochotny si prdel nechat zjebat, jeste se jako ten pablb ygorek hadaj vo tom ze je to tak spravne a ze kdo si nechce nechat zjebat prdel je zaskodnik.

                      Jinejma slovama, svet je asi v pici.

                      Jinak neni treba se bat COVIDU. Je potreba se bat ockovani a – hlavne – kretenu ktery tuhle sracku podporujou a jen o malinko mensich kretenu ktery se tomu nebranej.

                    2. Jacq: Jasně, celá ta situace smrdí od hlavy až k patě a ten dopad je nesmyslného rozsahu vzhledem k tomu, co ve skutečnosti „covid“ způsobuje. Já bych si to asi do určité míry dokázal představit jako klasickou chřipku (v zimě a na podzim a na jaře), pseudodiagnostikovanou jakou nemoc způsobenou novým virem, metodami založenými na blbostech vycucaných z prstu (ale tady už začíná ta velká konspirace).

                      K tomu pak ta zanedbaná péče, ale proč by pak lidi umírali s podobnými příznaky jako na tu řekněme chřipku, pokud by trpěli úplně jinou neléčenou nemocí? Dál – jak vysvětlit případy vyskytující se třeba i v létě (byť celkem sporadicky)? Jak vysvětlit úmrtí mladých lidí? Slyšel jsem různé hororové příběhy, jak třeba v jedné nejmenované nemocnici na „covid“ oddělení umírají nebo mají hodně těžký průběh i mladí lidi, často sportovci, pomalu jak na běžícím pásu. To samozřejmě beru s velkou rezervou, ale takové případy (symptomaticky) jsou. Je to pak otázka silné autosugesce, resp. psychosomatiky? I v případech, kdy si z toho daný člověk nedělal těžkou hlavu, tj. buď tomu nevěřil nebo mu to aspoň zdánlivě nepůsobilo obavy a stres? Jak pak vysvětlit tohle všechno? Jen další a další otázky :-). Chci si poskládat celkový obrázek toho, co se děje. Že je v pozadí, nebo paralelně s tím, nějaká sviňárna, to je celkem evidentní. Ale pořád mi všechny ty dílky do skládanky nezapadají tak jak bych si představoval.

                      Ale určitě díky za pohled na věc z jiného úhlu. I kdyby to nebyla pravda, pořád to aspoň člověka nutí nad tím přemýšlet i jinak než konvenčně.

                    3. To co pisu neni nutne z moji hlavy. Venuju se tyhle sracce od sameho pocatku. Od samyho pocatku neco smrdelo kdyz vytrubovali absolutni cisla bez porovnani s jinymi roky.

                      To ze lidi umiraji je pravda – lidi umiraji furt. I mlady lidi. I mlady lidi umiraji na chripku. Vetsina tech ruznych pripadu kdy nekdo „na to“ umrel jsou bud prachsprosty lzi nebo ucelove pouzity informace. Mass media jsou PLNY NAPROSTEJCH LZI, 1000x horsi nez Rudy Pravo.

                      Z medicinskyho hlediska je COVID naprosto irelevantni. Teda krome toho ze blouzneni okolo COVID zpusobilo totalni bordel ve zdravotnictvi, vcetne toho co pisu vyse pripadne toho co rikas ty. Psychosomaticky efekt je desivy a je spodivem ze neumura vic lidi. Mimochodem je taky dost sebevrazd. Vis ze se treba nekde v Brne upalil nejakej chlapik?

                      Tohle neni o nemoci, veskery data a statistiky to potvrzujou. Je to pokus o globalni coup d’etat.

                    4. „To ze lidi umiraji je pravda – lidi umiraji furt. I mlady lidi. I mlady lidi umiraji na chripku. Vetsina tech ruznych pripadu kdy nekdo „na to“ umrel jsou bud prachsprosty lzi nebo ucelove pouzity informace. Mass media jsou PLNY NAPROSTEJCH LZI, 1000x horsi nez Rudy Pravo.“
                      Pochopitelně. Jsou tam ty souvislosti jako že umírají starší lidi, kteří by asi umřeli tak jako tak (to nemyslím nijak cynicky) a došlo by statisticky stejně k nárůstu mrtvých pro poslední rok(y). Pak jsou tam ty lži a deziterpretace ve smyslu jak se počítají „mrtví na covid“, prostě aby bylo co největší hausnumero. Synergicky se to hodí jak vládní sebrance, tak samozvaným „expertům“, kteří si užijí pár minut slávy (zdravím Flégra) a bezcharakterním šmejdům v médiích, kterým to zvyšuje čtenost a tím i zisky. Tohle všechno chápu a všechno, co je oficiálně řečeno nebo psáno v médiích – pokud si to nějakým nedopatřením snad přečtu – beru jako realitu až po otočení přibližné o 180 stupňů. Ale furt krom mediální masáže jsou tady svědectví lidí třeba z nemocnic. To, o čem jsem psal, mám zprostředkovaně asi přes 2 lidi, že to v té dané nemocnici není nic moc, údajně včetně těch mladých. U nich se asi většinou o chřipce moc mluvit nedá, aspoň ne mimo chřipkovou sezónu. Třeba tam mi jde o to, co je teda kosí.

                      „Psychosomaticky efekt je desivy a je spodivem ze neumura vic lidi. Mimochodem je taky dost sebevrazd. Vis ze se treba nekde v Brne upalil nejakej chlapik?“
                      Ne, to nevím, zpravodajství v zájmu zachování duševního zdraví aktivně nesleduji. Ale asi se mu chudákovi v určitém smyslu nedivím – obzvlášť pokud spáchal sebevraždu kvůli tomu, kam za poslední rok a půl kvůli všem těm buzeracím dospěl.

                    5. Ja o zadnym svedectvim lidi z nemocnic nevim. Predpokladam ze nemocnice jsou tak zkurveny ze tam musi bejt udesnej bordel. Vsichni doktori se kterejma jsem mluvil mi potvrdili ze je to habadura.

                      Nahlas nerekne nikdo nic protoze se bojej.

                      Tohle NENI o zadne nemoci. ZADNA PANDEMIE NEBO NEJAKA EXTRA NEMOC NENI.

                    6. UF7
                      23.6.2021 v 14:47

                      Ježišmarjá a to mysliš, že na chřipky a jiný respirační onemocnění lidi nikdy neumírali ani v létě? Samozřejmě, že to mezi lidma v nějakejch rezervoárech zůstává a občas to někdo, kdo má z nějakýho důvodu nalomený zdraví, odnese, i v létě. Tak to bylo, je a bude. Akorát to není zrovna příznivý období (v našem klimatickým pásu), tak je jich zlomek, zatímco leden a únor bývají masakrózní, že to má každej pátej třeba.

                      Stejně tak občas to odnese i někdo, kdo vypadá mladě a zdravě. Jenže do člověka nevidíš, a statisticky to sou jednotky lidí na desítky nebo stovky tisíc případů, takže prostě zlomky promile.

                    7. Ono je v podstate jedno jestli nekdo umre v lete, zime, mladej, starej, jestli nekdo kvaka tohle, tamto, jestli nekdo ma nejakou historku o tom jak „na to“ nekdo umrel.

                      V tom na co kdo kde jak umrel je takovej bordel ze to nema cenu sledovat. Jsou to naprosto neverohodny udaje.

                      Jediny co ma smysl sledovat je celkovy pocet zemrelych, protoze na to jsou pomerne presne statistiky. Verejne dostupne. Napriklad euromomo.eu. V CR je to Cesky Statisticky Urad (https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr). No a podle techhle hard data proste a jednoduse zadna smrtelna pandemie neprobiha. Dlouhodobe statistiky ukazuji ze vsechno je vicemene v normalu. Pote co se spustila psy-op COVID, nastaly nejake vykyvy, ale ty jsou snadno vysvetlitelne. Momentalne se ve svete absolutne nic nedeje. Ani v Indii nebo kdekoli jinde o cem medialni mrdky tak nadsene masturbujou. Podobne existujou data a statistiky ktere ukazuji ze zadne z opatreni, i.e. lockdowns, facemasks, nemela na snizeni nemocnosti zadny vliv. Ted nemam cas hledat reference, ale statistiky to jasne dokazuji.

                      Bottom line – COVID NEEXISTUJE. Je to smokescreen pro globalni revoluci ktera prave probiha. Zatim celkem uspesne.

                      The party is over. S tim jak bylo lidem umozneno si uzivat zivota na dluh je konec. Co bude je tezky predvidat, jsou treba teorie ze ti kdo za tim stoji maji eugenicisticke plany redukovat svetovou populaci na 500 milionu votroku. Ty budou opravovat roboty a delat spinavou praci zatimco the creme de la creme si budou uzivat zivota v pristine nature. Nevim do jaky miry je to realisticky, feasibilni nebo ne. Urcite si dokazu predstavit ze nejaka mrdka takhle uvazuje. Dalsi teorie – podlozena tim co gdaka Klaus „Anal“ Schwab – je ze zmizi soukromy vlastnictvi. Ekonomika bude totalne nicena a lidi prijdou o vsechno a veskerej majetek bude v nejakym relief fund – tohle udajne uniklo z jednani Liberal Party of Canada (to je vladnouci strana v Kanade).Je to pravda? Tezko rict, ale zase si clovek dokaze predstavit ze neco takovyho by se jim zamlouvalo.

                      Co se tyce zdravotnictvi, tak jedno je jisty. Budou se snazit lidi geneticky mutovat (ockovat) tak aby je meli totalne pod kontrolou. Nakonec, ten kdo se nechal geneticky zmutovat, tak uz je pod kontrolou ted. Ted ma sice nejakej ten kod, ale az vrchnost poruci tak si bude muset nechat pichnout booster a dalso a dalsi, jinak mu ten kod zneplatnej. Which means that the twit is now hooked.

                      No ale, treba se ten plan posere a vsechno dopadne nejak jinak. Who the fuck knows …

                  2. Zase na druhou stranu, když ty pokusy na lidech nedokončíme, to pak budeme riskovat životy myší?

                    1. To by mela ZelenaPohoda rozhodne zakazat. Kdo by si to vzal na triko?

                2. Virem infikované tělo neprodukuje spike protein, ale kompletní viry, které ten protein obsahují. Očkované tělo produkuje jen ten protein po dobu, než se očkovací látka rozloží.
                  mRNA je dobrá věc, ale na něco jiného. My se toho snad nedožijeme, ale v budoucnosti v případě, že by tu začalo řádit něco šíleného, tak než by se pro vakcinaci sintetizovalo dostatek proteinů, nebo purifikovalo dostatek virů, tak jsme v prdeli. mRNA je řešení.
                  mRNA vakcína je způsob, jak ochránit lidstvo před vyhynutím v případě velkého průseru. V covid situaci je to jen obchod, nic víc.

                  1. „purifikovalo dostatek virů“

                    Zadny virus SARS-CoV-2 nebyl nikde nikdy purifikovan. Je to pocitacovy model slepeny z vsemoznych sracek.

                    Tady v tomhle control experiment je prokazano ze virologie je witchcraft, scientific cul de sac.

                    https://odysee.com/@DeansDanes:1/cpe-english:f

                    Abych rekl pravdu, ja jsem skepticky a porad povazuju moznost ze viry existuji, tak jak to mad virology professors tvrdi, nicmene je taky mozny ze hovno a ze jsou to exosomes a ze nakaza viry je totalni chimera. Evidence ohledne toho je pomerne dost.

                    1. Jacq:
                      Ty jsi ale vysoce studovaná makovice…

                      :O))

                    2. Konecnes v necem uhodil hrebik na hlavicku a.k.a. finally you hit the ol‘ nail on the fucking head …

                      PS Zapomnels napsat ze jsem z Moravy pitomce

                    3. Jacq:
                      Tak jako jo, je to znát, že nejseš nějakej pocmrnda. Možná máš těch školiček povícero, šag…?

                      :O)))

                    4. Zapomnels napsat ze jsem z Moravy, kreteniusi …

                    5. Jacq:
                      Napíšu, co budeš chtít.
                      Ale pochlub se školičkama, jistě tvoje vzdělání zajímá víc lidí…

                3. anderson 23.6.2021 v 13:30

                  Takže vakcína zůstane (podle tabulky 2.6.5.5.B na straně 7) majoritně v místě vpichu, ale koncentruje se ve slezině,…, kostní dřeni. Tomuto tvrzení opravdu nerozumím.
                  Studie distribuce se týká (alespoň podle částí textu psaných latinkou) distribuce látky v organismu a jejího metabolismu, což je poněkud v rozporu s vaším tvrzením o koncentraci.
                  Pokud se mi bude látka koncentrovat ve vaječnících, nebude mi to vadit vůbec. Již proto, že nejsem https://www.envigo.com/model/rcchan-wist .
                  Ve svém příspěvku jste zcela pak abstrahoval vše, co se týká protilátek, ale to mě již nepřekvapuje.

                  1. Ano, nejste pokusný krysí model – ta studie bio-distribuce totiž nebyla provedena na lidech. Ostatně, ta studie nebyla provedena ani se skutečnou vakcínou, ale pouze s její „simulací“ – neobsahovala ještě část kódující samotný spike protein. Nebyla provedena se skutečnou vakcínou, protože se tak spěchalo, že by se to nestihlo. Jestli Vás to uklidňuje, tak hurá do toho. ;-)

                    Pakliže se Vám zdá ok, že se vakcína koncentruje ve vaječnících a kostní dřeni, což je v rozporu s předpoklady, tak jen do toho. Myši jsou nadšené, že to tentokrát lidi vzali na ně. ;-) Jen tak mimochodem, jednou k komplikací očkování na čínskou chřipku je trombocytopenie – snížení množství krevních destiček – hádejte, kde se tvoří. ;-)

                    Já klidně ponechám na každém soudruhovi, co do sebe nechá píchnout. Jestli chcete vědět, co to s vámi udělá za rok, tak bohužel, to nikdo neví. Čím dál tím víc ale vychází na povrch, že schvalování bylo víc než překotné a že látka nepracuje dle teoretických předpokladů. Statistiky smrti a nežádoucích účinků v důsledku očkování jsou letos vyšší, něž součet v příslušné kategorii za posledních 30 let! Mě by to třeba přišlo dostatečné, pro učinění příslušného závěru. ;-) (zase o tolik víc se neočkuje, např. proočkovanost na chřipku v USA je cca 48%, takže by se dal, s přivřenýma očima, tolerovat trojnásobek, nikoliv třiceti)

                    1. Miliony lidi na svete kouri. Tak to prece nemuze byt nic spatneho…

                4. anderson 23.6.2021 v 13:30

                  Zajímala by mě vaše specializace, protože jsem z vašich příspěvků nabyl dojmu, že to není biologie, mikrobilologie ani fyziologie.
                  Ukazuje se, že je důležité používat nějak zavedené pojmy, jinak se lze těžko dorozumět. Pokud jeden oponent tvrdí, že žádné viry neexistují a druhý tvrdí, že vakcína donutí moje buňky vyprodukovat strukturu, tedy spike protein, který je obsažen ve viru.
                  Atd.

  4. Tak jsem tu propagandu dneska spočítal. Poslouchám zlínské rádio RockMax. Počínaje sedmou ranní a konče sedmou večerní, ke mně promlouval Táborský, ať udělám tečku za koronavirem – celkem 14x. Během 12 hodin.
    Tomu já říkám masáž – a uvědomuju si, že mohou existovat poslouchanější rádia, kde to pojede třeba co půlhodinku, podobně jako v TV běží co 20min reklamy na tampóny, podprdy, bazény a Ibalgin..

    1. Jenze… ty normalni reklamy jen kecaji, nebo prehaneji. Ten radobydialog s MamHubuPresCelouHlavu jsou dva nezavisle monology. Taborsky se na neco jako ze zepta a na neco uplne jinyho je mu odpovezeno. Neskutecne mne vytaci, jak nejakej picus dela blbce z posluchacu. A to za to radio platim. Dle zakona platim za radio, ne za radio naladeny na CRo.

      1. Taky nesnáším, když ze mě někdo dělá debila, ať už reklamou nebo jiným oblbováním. A celá ta korona-masírka tohle splňuje beze zbytku. Ještě že nekoukám na TV a neposlouchám rádio :-).

    2. :o)))) No já už tečku za COVIDem® udělal dávno. Ale tenhle „nátlak“ bude čímdál víc zoufalejší jak čímdál víc ubývá možností tlaku na páce. :) Jistěže na podzim přijde pokus o „novou vlnu“ :), ale už ji prostě není z čeho financovat. Masy o ničem nerozhodují, ti kterým se to přestává vyplácet jsou totiž právě ti, kteří jsou na těch masách ekonomicky závislí. Takže ano, reklamy jako „spěchaj….nebudou, NEBUDOU!“ nebo „ještě, že jste zavolal, máme posledních pár kousků“ :o)) tu budou právě z tohoto důvodu. Fascinuje mě, jak ovce berou jako svatou pravdu počty „očkovaných“, jejichž počty uvádí stejné zdroje, které uváděly počty „nakažených a zemřelých“ na COVID®. A tyto „věřící“ ovce jsou ty samé, které těm zdrojům předtím nevěřily. Inu člověk prostě věří tomu, čemu momentálně věřit chce.

      1. Momentalne se slehla zem i po Flegrovi a jeho bile technice. Ocekavam, ze na konci prazdnin bude sranda, jak se doomsayeri budou drat s partajema o vysluni. Jedni budou rvat, ze lod se potapi a druzi, ze mame tancit az do voleb.

          1. Ten chlap se narodil ve spatnym stoleti. Pred takovyma peti sty lety to moh dotahnout docela daleko.

            1. No, já osobně si myslím, že bude nakonec svými tvůrci zlikvidován podobným způsobem, jako se to stalo orangutanovi Ferovi.

              1. Zlikvidujme stejným stylem Pekanovou (sic). Bude to těžký oříšek? Kdo se toho ujme?

                1. :) Já nemyslel obtěžování :o)) Tomu by v případě starého Brůny NIKDO neuvěřil. Já myslel podobný mechanismus mechanismus. Jak měl a ještě i má mediální slovo, tak to bude tak, že se „tisk“ „znenadání“ :)) obrátí proti němu a následně bude, alespoň opět mediálně, obviněn ze šíření poplašných zpráv například.

                  1. Mozna za nim stoji nejaka lobby – Miele, Bosch,… ci snad Minsk, nebo dokonce jeste Calex??

                2. K cemu ti bude kdyz zlikvidujes nejakyho politika? Tahle inkarnace demokracie je uplne na hovno. Je to hra pro lidi, divide and conquer. Absolutne nema smysl se o to zajimat nebo se do toho nechat zatahnout. Zadny politik nikdy nic nezmeni. Demokracie funguje inversnim zpusobem – je to prostredek ke kontrole lidi.

                  Problem je koncept autority/hierarchie. Namisto aby si vetsina lidi vladla sama sobe, coz je deklarovany objective, tak uzka skupina vsechny kontroluje.

                  Jedina demokracie ktera by mohla fungovat je direct democracy / sortition. Nebo nejaky jiny system ve kterym by nebyl princip autority/hierarchie.

                  1. Jacq:
                    Sorticijón inverzé direct, bafplé hom-hom dividé. Hierarch patt umblé, duss autorité rachté.
                    Jouaré šémtárd…!

                    :O)))

                    1. Prozradím ti malé tajemství. Ty tvoje plky už nejsou vtipné, vůbec. No dobře, nebyly ani předtím.

      2. Honza2130: …a když zavoláte do 10 minut, dostanete 3. očkování zcela zdarma :-D.

        1. :o) A každému 30. volajícímu zatančí stará Žíla na klíně.

          1. Ta chce jen cerny.

  5. Bylo by pro vás dobré, kdybyste si uvědomili, že COVID® je jen epizoda v globálních změnách, které proběhnou a nic to nemůže změnit. Operace COVID® byla spuštěna právě proto, aby tyto změny zastavila. Ti co momentálně „vlastní“ se snaží zachovat ono „status quo“. A věří, že to co přijde mohou změnit. To ale samozřejmě není možné. Naopak, tím co dělají tu spirálu roztáčí ještě více a to, co se snaží odvrátit, tak přijde ještě rychleji a silněji. COVID® plán zkrachoval. Zcela pochopitelně a nevyhnutelně. A teď nastává ta další fáze. :o) Pohodlně se usaďte a sledujte ten thriller.

    1. Nu, částečně to jsou triviality (historicky vzato je to neodvratné), částečně namachrované plky (protože triviality, ale žádná smysluplná a užitečně použitelná prognosa), částečně obyčejný negativismus a relativismus věcné obyčejnosti či obyčejné věcnosti. Zhruba ve stylu tohoto komentáře.

  6. „COVID® je jen epizoda“

    To je zajimavy komentar. Muzes nejak rozvest co se snazis naznacit?

    1. To by bylo na dlouho. A bez znalosti a především pochopení souvislostí je to zbytečné vypisovat. A já nejsem ten kdo by měl zájem se „vypisovat“.

      1. No, rekl bych ze souvislosti znam pomerne dost, ze vsech moznych stran. Venuju se tomu od zacatku. Ne v ceskem prostredi.

        Zajimalo by me jenom jestli mas neco co jsem jeste neslysel.

      2. Možná jen ve zkratce :) Kapitalismus skončil. Tečka. Stejně jako feudalismus a stejně jako nenápadný půvab buržoazie. :) Co přijde? Těžko říct. To ukáže budoucnost.

        1. Aha, no to bysme si museli definovat co znamena „kapitalismus“. Jisty je ze forma kapitalismu, vcetne te parodie ktera se nazyva demokracie, ktera existovala doted konci. Doporucuju nicmene tenhle rozhovor. Spis to vypada ze „kapitalismus“ se presunuje do virtualniho sveta. Jako ostatne vsecko. Rozhodne nejde o nejaky nastup komunismus. To je wet dream bolsevickych snilku.

          https://www.youtube.com/watch?v=tMMlU4I_INs

          1. Právě proto jsem napsal, že to nemůžeš pochopit. :) O tom kam bude svět směřovat nerozhodují „rozhovory“ na youtube, nerozhodují o tom aktuální vlastníci světa, nerozhoduje o tom jejich aktuální obchodní produkt COVID®, nerozhodují o tom lidé. Tomu mechanismu se říká evoluce. A je zcela, naprosto, absolutně irelevantní co si ty myslíš. :)

            1. Mohl bys to zkusit rozvést víc do podrobna? Na základě čeho tak soudíš?

              1. Tak von v podstate rika to co ja. Ze konci jedna historicka etapa a nastava jina. Zpatky cesta nevede. To co bude nikdo uplne nevi. Jsou urcity sily ktery svet tlaci do neo-feudalni dystopie, to je asi nejmarkantnejsi. Jestli se jim to povede, jak, do jaky miry, a vubec, to nikdo v tuhle chvili nevi.

                V ceskem prostredi existuje pomerne hodne malo informaci. Doporucuju si precit clanky na off-guardian.org, vcetne odkazu v diskuzich. Pokud umis anglicky. Jestli ne, tak nevim. O zadnym relevantim ceskym zdroji nevim.

                Jakakoli oficialni media kdekoli na svete jsou PLNA SRACEK.

            2. Chapu, takze vis hovno, placas 5/9 and trying to appear to have mysterious insider knowledge that nobody but the enlightened you can comprehend.

              Samozrejme ze nikdo o nicem nerozhoduje a to kam svet bude smerovat nikdo dopredu nevi – to je blabol o hovne. Nicmene lidi premysleji, neco delaji, a to co delaji veci ovlivnuje.

              1. Jacq:
                Hele, ty compréhendé, pochlub se, co máš za univerzitu…

                1. To bych žádal vrátit školný, motat dva a více jazyků v jednom projevu….to neudělá ANI debil.

                  1. Mozna nevi, ze micha. Neco od matky, neco od fotra, neco z bedny… cert vi, jak ho vychovavali. Ale co, ja ho nevidim, ty centimetrovy prouzky skousnu.

              2. :o)))))))))))) dobré….:o) teď jsem se vrátil z obchodu..a tohle mě rozesmálo :o))

                Nicmene lidi premysleji…..

                :o))) Proboha, snad nemyslíš sebe?!!? :o))))))))))))

                1. Urcite ne. Ja jsem debil z Moravy. Absolvent Vysoke Skoly Vyjebanyho Curaka a Rozmrdany Kundy.

                  Jedinej myslivec jses tu ty. The only thing you need to do to attain intellectual pergfection is to learn the difference between evolution and revolution. I know, it’s only one fucking letter, but trust me, the difference is huge.

                  1. Jacq:
                    Pergflection hatlé bampa moravé, fuck-fuck jacqas blbas imperé…!

                    :OD

                  2. Zergu, Zergu, radši toho nech :) Já si ještě pamatuju ty tvoje slohovecké tapety z minulého roku. :) Ty žádný svůj názor nemáš, jsi podobný kopírovač jako byl ten blbeček, jejiš jak se jmenoval, kruci teď si nevzpomenu. Jsi snadno ovlivnitelná osobnost, jen máš svůj range, který ti názorově vyhovuje a z toho všechno čerpáš. Ty, stejně jako ten druhý ocas, kopíruješ celé věty a odstavce. I když on kopíroval celé články. Ten důvod proč to ani nepřekládáš do rodného jazyka je daný tím, že tomu…. no až tak úplně nerozumíš. Ty to přejímáš jako celek. Možná, kdyby ses snažil si to překlopit do svojí mateřštiny, a tím pádem se to snažil pojmout, pochopit, tak by ti došlo, že to moc smysl nedává. Já ty tvoje výstřiky čtu a, bohužel, až na pár vyjímek jsi vcelku mimo.

                    1. Mrcasík! jo ten to byl.

                    2. While you’re at looking up (r)evolution, look up the ad hominem fallacy too, dimwit.

                    3. Já občas napíšu anglickou písničku, která bývá shledána anglicky v pořádku a velmi, velmi, poslouchatelná a hezká. Trvá to již nejméně dvacet let. Žaku, tvoje angličtina je poněkud ….. nezpěvná.

                    4. It´s something like …. mistr bin indijen restorant

                    5. Tvl já už na to přišel, odkud znám jacqa / zrg1 – to byl textař Roxette – Hello, you full, I love you, come on to joyride, come on to joyride… Na ty plouzaky se dalo v 90 alespoň jebat, zrg1 je bez benefitu…

                    6. Dovolim si nesmelo poznamenat: Nebol to nahodou fool?

                    7. Já nevím, já šukal, tak jsem to neměl čas překládat, asi jo…

                    8. Ty bláhový… Jj, to bude ono, i když ten kontext… Švédi anglicky umí ale toto…

                    9. Joo! A cajdáky od Scorpions, jako Always Somewhere. Ježiíš, to jsou upoutávky :D

                    10. Poslyš, já si teď znovu pročítal diskuzi…..že ty si myslíš, když jsem zmiňoval evoluci, v tomto případě evoluci společnosti, ty si myslíš, že je to „revoluce“?!? :o)))))) svatá prostoto :o), ty jsi fakt hlupák :) Ještě větší blbec než jsme doufali :o))

                    11. Zergu, Zergu ….. :)

                    12. On myslel poluci

  7. Sice to sem nepatří, ale nemůžu si pomoct, souvisí to i stím obchodem kde jsem teď byl……ta postupující bída v téhle zemi je až fyzická, hmatatelná. Je to skličující.

    1. Stavebnictvi jde docela pekne srat… napriklad.

      1. Možná kvůli ze dřív nasmlouvanejm cenám za dílo, zatímco materiál roste prej. Ale práca je, akorát se musí vohnout a zvednout na zemi i ty menší zakázky, na který doteď srali jak na placatej šutr.

        1. I malý zakázky jsou v prdeli. Kromě toho, že se brutálně zvedly ceny a konec zdražování v nedohlednu, tak není v podstatě žádný materiál.

          1. Naposled dyž sem byl v marketu kupovat betonovej potěr, tak tam byly plný palety pytlů všeho možnýho materiálu.

            Pravda, možná to za ty tři tejdny celý vyprodali a není tam už ani pytlík spárovačky. Dneska pudu pro závitový tyče, tak to můžu z dálky zkontrolovat.

            1. Dej vedet, co te staly. Ja jsem jen tak koutem oka videl lesenovky. Jako jo, bylo jich dost. Jen oproti lonskemu cervnu 2,5x drazsi. Jeste, ze jsem je koupil tehdy.

              Videls polys? Loni jsem ho bral za 1100 Kc/m3, ted jsem nejlepsi cenu tady v okoli videl 1700 Kc/m3.

              Kdo ma rozpocet na knap, tak je fpici. Napriklad s hypo a postupnym cerpanim. Vycerpa a barak neni hotovej.

              1. Njn., naštěstí na ty moje drobotiny si můžu pohrát. Chtěl sem jednoduše na pár let přestřešit garáž, ať se s tím necrcám, že to pokreju silnejma fošnama natěsno jednu vedle druhé, nosnost netřeba vůbec řešit, na to teprv nějaký asfaltový pásy nebo co.

                No tak holt místo toho dám 6 hranolovejch trámků a na to OSB desky a pak asfalt.

                Kdejaký cypoviny seženeš za odvoz nebo pár stovek, eventuelně sem zahlíd pěkný nový trámky u kameníků, že mi 6 kousků nechají, spíš přemejšlím že zrovna není úplně čím ty 4m trámky odvézt :D

                1. Já se dnes opakovaně nechal ujistit dodavatelem stavby, že má skutečně nasmlouvány dodávky materiálu v zimních/jarních cenách a že rozpočet dodržíme, max. překročíme o něco malinko, v řádech desetitisíců. Na tu svini za plotem, co nám zdržela stavbu o 10 měsíců a i nadále zjevně hodlá dělat problémy, bych nejradši nechal uvalit nějakou karibskou kletbu. Snad se jednou situace nějak otočí a budu si moct povodit zase já ji.

                  1. A má takové „ujištění“ nějakou váhu? Já jen, že jak tu říkal kolega – ono je krásný když máš v ruce papír, ale když ten sortiment sehnat nejde, tak sehnat nejde. Taky se vám může stát, že až dojde na lámání chleba, tak firma řekne že nemá – a protože to nastane za půl roku, bude ta cena třeba dvojnásobná proti dnešní. Přičemž už dnes je citelně zdraženo.

                    1. Nam se zdrzuje i vystavba nove budovy v Nemecku. A to Nemci maji nasmlouvanou celou stavbu presne na tejdny a platej na prkno. Co jsem slysel, tak chybeji nejaky veci na elektriku, pak nejaky izolace a to jsme jeste nezacali resit vnitrni vybaveni.

                      Dneska jsem byl kupovat nejaky kovani na nabytek v profi obchode a fura sortimentu nebyla. Jeste, ze nejsem stolar.

                    2. Máš dojem že za půl roku jako trh nezareaguje? Ale jdi ty.

                    3. Jsem si zcela jist, že trh zareaguje. Jenže ona ta reakce může být klidně jen zvýšení ceny, protože poptávka je nepružná. Ti lidi tu střechu kurva potřebují, chápete :D No tak se holt střecha prodraží o půl míče, pořád ji budou potřebovat.

              2. Tak závitový tyče M8×1000 55,- vočí s burešovným a spojovák byl většinou tak kolem 3-4 stovek kilo. Docela drahý železo, ale to bylo asi dycky :D

    2. Mě by docela zajímalo, na základě čeho se domníváš, že „covid“ je jen epizoda. To by vážně stálo za článek.
      Já si taky myslí, že jde o širší agendu, a nejen o „Great reset“ ale o celkové procesy daleko za vlivem člověka.

      Jen nesouhlasím s jednou věcí, že lidi na to nemají žádný vliv.
      Je potřeba rozlišovat zcela objektivní proces globálních planetárních změn, který probíhá ať chceme nebo ne.
      Ale výsledek těch změn a jejich dopad na nás, zatraceně závisí na našem chování.

      Což globalisti moc dobře ví, proto si vymysleli covidy, Great resety, globální oteplování atd. aby ty procesy dopadly v jejich prospěch a ne ve prospěch celého lidstva.
      Protože reálně hrozí, že ty procesy planetárních změn smetou především ty globalisty a jejich moc. To si dobře uvědomují.
      A dělají vše proto aby se lidstvo neprobudilo. Protože když se vzpamatuje a probudí jen desetina lidstva, tak to mají sečtěné, a vše půjde v náš prospěch, ne v jejich.

      Proto ta šílená mediální masírka, před kterou by i Goebbels bledl závistí. Prostě snaží se tu vyvolávat davové šílenství, aby se lidi nezastavili a neměli čas přemýšlet a prokouknout tu habaďůru.

    1. Paní moc fandím, kéž by bylo víc takových. Ale jakkoliv si o koronahysterii myslím jen to nejhorší, tak aeronetem bych se moc neoháněl.

      1. Mimochodem – sebral jsem odvahu a nakouknul do žumpy zvané diskuze pod oním článkem. Ty diskuze na Hovinkách a spol. beru jako sondu do duše Slušného Člověka(r) nebo jako stav aktuální propagandy a radši se jim vyhýbám obloukem. Ale tentokrát jsem byl trochu v šoku, protože nemálo lidí se tam té paní zastalo :-). Že by situace nebyla ještě tak zoufalá, jak se někdy může zdát?

        1. Na tom aeronetu se ale oháněli přímo německým zákonem, který hovoří o technice „očkování“ tím, že se z geneticky naočkovaného člověka ty očkovací látky šíří tak, že se jeho tělo stává „továrnou“ na ty látky a on to vylučuje do ovzduší kolem sebe. Čili nakažení lidí v jeho domácnosti a rodině je prakticky jisté. Otázkou je pak kapénkový přenos.
          Kdyby tam nebyl odkaz na patřičný zákon, tak bych to samozřejmě nebral vůbec vážně. Ale ten odkaz je vážně varující.

          V praxi to pak znamená že když dotyčného naočkujeme nějakým genetickým patogenem, tak se z něj stává chodící biologická zbraň.
          Co je na tom pravdy, to uvidíme až na podzim, kdy se účinky těchto genetických pokusů na lidech naplno projeví, a nebo neprojeví a ukáže se že je to hoax.
          Samozřejmě že ti šmejdi by to ale hned začali vydávat za mongolskou mutaci covidu. A v tom je potíž.

          Neboli: žádná epidemie ani virus tu není. Tak naočkujeme lidi genetickým mutagenním svinstvem které z nich udělá chodící biologickou zbraň a vyvolá skutečnou epidemii. A my to pak svedeme na číňany a neexistující covid.
          Logické, ni?

          Jen pevně doufám že nic z toho není pravda. Ale čím víc věcí nasvědčuje tomu, že to pravda možná bude.

          1. Mozna to nebude az tak extremni, ale neco na tom bude. nCOV-19 existuje. To bych nepopiral. Ockovaci latky nejaky okamzity ucinek maji take, to bych take nepopiral. Jestli dlouhodoby vedlejsi ucinek je planovany, nebo error, to nemuzeme vedet. Dale pak necekam, ze v te prvni vlne ockovani muze byt cokoli, co by melo nejaky okamzity umyslny efekt stran sireni cehokoli. To bych spis ocekaval az po otupeni stada nejakym patym, nebo sestym ockovanim. Pokud se bude muset pichat dvakrat rocne, pak se toho da dosici celkem rychle.

            1. Efekt krmených krys. Viděl jsem v kině před hlavním programem dokument jak se krysař musel u krys získat důvěru. Do posledního krmení jim přidal prudký jed a ony žraly, i když jejich sousedka klepala nožičkama.

              1. Krysy k nove navnade vzdy poslou mlade. Pokud mlade nemaji problem, tak se jdou nazrat stare. Proto se pouzivaji navnady, ktere maji bud kumulativni jed a nebo jed, ktery ma casove posunuty ucinek. S arzenikem se na krysy jit neda.

          2. kaBrnak 24.6.2021 v 11:15

            Na tom aeronetu má čláek zajímavou pasáž:„…nebo jestli to sypou z těch letadel na město každý podvečer a ráno, když na FlightRadar24 je vidět, jak z Německa, ale i ze Švýcarska a Holandska startují už od jara loňského roku desítky letadel denně, krouží nad českými lesy, rybníky, obcemi, pokládají koberce nebo ovály, a potom se vrací zpátky, a za chvíli slyšíme zprávy o nárůstu pozitivně otestovaných v daných regionech. Náhoda? Nic jako náhoda neexistuje!“

            1. By mne zajímalo, co si pisatel představuje pod tím pojmem „krouží nad českými lesy, rybníky, obcemi“ při takové třeba 400 TAS.

            2. Není jednodušší se podívat do historie FR24?
              Nic takového se tam samozřejmě nedělo ani neděje.
              A při 400 TAS je poloměr zatáčky éra dosahující této rychlosti tak 150 km což ve většině lokalit představuje problém se vůbec udržet v hranicích ČR :-)

          3. kaBrnak 24.6.2021 v 11:15

            Ne. Zákon probíraný na aeronetu se technikou „očkování“, jak ji popisujete, nezabývá, tedy o ní, řečeno vašimi slovy, nehovoří.

            Jinak: je zajímavé, že u testovacích sad zde mnoho jedinců upozorňovalo na budoucí povinné anální výtěry, nebo na to, že testovací sady u nás používané na výtěry nosohltanu byly před tím použity v Číně na výtěry anální. Proč jsem si na to vzpomněl? Člověk, vylučující mikroorganismy, je skutečně nemusí pouze vydechovat.

    2. kaBrnak 24.6.2021 v 10:25

      Co se týče onoho německého zákona, již název článku na aeronetu je cíleně nepřesný. Nejsem znalý právnické němčiny, jako laik zastávám názor, že nejde o očkování třetích osob pomocí mikroorganismů a tyto nemusí být vydechovány, protože existují i jiné cesty vylučování a požívání. V dalším textu je znění paragrafu přeloženo, pokud mohu soudit, správně, ale to již situaci nezachrání.

  8. Vakcína na čínskou chřipku je „převážně bezpečná“ – akorát tak nějak způsobuje vzácnou nemoc – thrombotic thrombocytopenic purpura – teď už teda v Izraeli ne zas tak vzácnou. Obvykle se vyskytují 2-3 případy ročně, teď máme 4 … za měsíc.

    Jo a taky zánět srdce – ale slabší …. a převážně u mladých mužů … nic, co by člověka mělo znepokojovat.

    Americká CDC se tím zabývá, ale byl teď svátek, tak zasedání k tomu odložili, prostě žádný spěch, nic, co by nesneslo odkladu.

    https://www.theepochtimes.com/covid-19-vaccine-linked-to-another-rare-blood-disease-israeli-study_3869626.html

    Jo a taky na tu „převážně bezpečnou“ vakcínu občas někdo umře. Tentokrát je zcela definitivně ochráněn 13letý chlapec. Nezkoušejte o tom ale nikde informovat, protože jinak vám, pokud vydáváte noviny, Twitter „omylem“ zablokuje účet. Pokud nejste novináři, tak na vás budou hodní a smažou vám jen ten post.

    https://www.theepochtimes.com/twitter-locks-news-sites-account-for-report-on-teen-boy-dying-after-getting-vaccine_3869418.html

    Ale jinak je všechno fajn, rozejděte se, tady není nic k vidění. :-)

    1. Nekdo tady psal ze Dr. Pirk byl vyhozen z prace.

      Tady je pripad doktora z Kanady ktery byl vyhozeny. Doporucuju si poslechnout audio. K zbliti.

      https://off-guardian.org/2021/06/25/canadian-surgeon-fired-for-voicing-safety-concerns-over-covid-jabs-for-children/

    2. V podstate je v zajmu NEKRETENU aby se co nejvic kretenu dalo geneticky zmutovat (ockovat) a melo co mozna nejvetsi problem a co nejvic jich zheblo. Je to smutne, ale v tuhle chvili je to jejich volba a jejich debilita. Zjevne zachranit kazdyho nelze.

      Pokud bude kazdy clovek mit v okoli nekoho komu treba po geneticke mutaci (ockovani) upadne curak, tak si rozmysli jestli se sam ma nechat geneticky zmutovat pripadne zarazi injekcni strikacku nejakemu genetickemu mutatorovi treba do voka. Pak s tim treba pujdou do pici a svet se tak nejak uklidni a bude pokracovat ocisteny od kretenu.

      1. Jacq:
        Kretenu curak debilita, blafé jacq hunta buls. Kméké bréké hatlé patlé.

      2. Bohužel to nemusí být nepravda.

        Ale ono to asi nepůjde tak rychle, jak – jakožto možnost – je to občas zmiňováno. Lze se domnívat, že množství neúčinných (placebo) pichů je poměrně velké, možná se liší země od země nebo i podle skupin obyvatel. Tedy pravděpodobně většina účastníků experimentu, pokud jsou_zdraví, nyní přežije. Zaděláno na řízený konec mají později.

        Je pravda, že 7 3/4 miliardy je moc. Ale kdo komu brání, aby se stav upravil na ty vcelku slušné < 2 miliardy? Problém není v Evropě, ale v Africe a Asii.

        Jak se ocitlo perfektní velké tornádo na Moravě? To fakt netuším. Ještě že nedorazilo do Prahy. Kdyby se prošlo po nějakém zdejším sídlišti, je kovidbordel upozaděn. Možná by to svým způsobem nebylo na škodu. Frikulíni – debžíci by si možná uvědomili, že s přírodou, byť znásilněnou, není legrace. A za co v poměru s přírodou stojí vymyšlená sračka "nemoc Covid-19 způsobená novým koronavirem…".

        1. prasatko Bobik

          Tornádo se na Moravě občas ocitne v důsledku vhodného stavu atmosféry.
          Známý je například tento článek: Munzar, Jan – Gregor Mendel and the tornado in Brno on 13th October, 1870. Munzar, Jan. Moravian Geographical Reports. 6, č. 1, (1998,) s. 53-60

          1. Vida, po krátkém zkoumaní se dají najít zmínky o tornádech v Čechách a na Moravě v letech 1119, 1935, 2001, 2004 a pak prý každoročně. Já byl jistě duchem nepřítomný, domníval jsem se, že je to tady úkaz zvláštní apod. Pokud ne, mělo by se asi stavět jinak. Ale když se nebere ohled na větší zimu nebo větší teplo, tak proč by na větší vítr.

            Tady je teď potíž ne s větrem, ale s nějakými zhulenci, demokraty, možná jinakými a multikulturními piráty, možná vlasáči či naopak holými lebkami, antifou či fašisty, „národovci“ – nic než národ, prostě póvlem, kteří z nějakého z několika desítek otevřených oken sousedního domu vysílají do okolí rámus. Divné, že to tamním sousedům nevadí.

        2. Jo jo, presne tak. Nevime kolik lidi dostava placebo.

          Jedno je jiste. Clovek ktery se necha geneticky zmutovat („naockovat“) je ztraceny. Tezko rict jestli z medicinskeho hlediska – existuje samozrejme moznost ze ta geneticka mutace treba je neskodna a to ze lidi po ni umiraji je koincidence. Podstatne jsou stejne dlouhodobe ucinky.

          Nicmene pokud se nejaky kripl necha geneticky zmutovat treba aby „mohl cestovat“, tak takovy kreten si bude muset nechat pichnout jakoukoli dalsi genetickou mutaci protoze jinak by mu to jeho povoleni (ktere ani v soucasne dobe neexistuje!) zneplatnili. Jejich debilita, jejich problem.

          Nejdulezitejsi je v tuhle chvili vydrzet, nenechat se zmagorit vubec nicim. Run for the hills, hide, and wait it out up there.

        3. V Praze byt tornado nemuze. Potrebuje velkou rovnou plochu, pokud mozno rovnomerne zahratou. To v Praze neni.

            1. Teď jsem si doprohlížel komplet asi 350 fotek fotografů z iDěsu.
              Ani na jedné fotce není člověk s respirátorem! Ani profesionálové, hasiči, záchranáři, nikdo!
              Neměli by tam sjet fízlové pár lidí cvičně zakleknout, jako to udělali v Hradišti či v Ostravě a Opavě?
              Zkurvený bordel. A mrdky na Seznamu dnes ráno napíšou, kolik je kde „nakažených“. Kdy už dostanem rozum, co?

              1. Tak si říkám – kdyby na jižní Moravu nevletělo plnotučné tornádo, tak kdo, nebo co jiného by udělalo za slavným koronavirem tečku? Vsadím se, že by to natahovali a dojili, co by to šlo.
                Viděl jsem totiž záběry premiéra a mastné Aleny, oba bez hader na tlamách, obklopení hejnem reportérů včetně Kubala – a všichni tak v metrové vzdálenosti. Asi si v tom zmatku zapomněli ty třímetrový teleskopický klacky, což?
                Vždycky a všude v ČR, lidi dostanou rozum a obecně se narovnají až tehdy, co na ně dolehne průser jako kráva? Když je kurva ten koronavirus celosvětově taková smrt, že i tornáda proti němu bledla s následky, tak co se to teda na Moravě v pátek a dneska stalo?
                Myslíte, že lidi konečně dostali rozum?

                1. servisdok: Hele, zrovna jsem nad tím dneska hodně podobně přemýšlel. Že by to byla tečka za čínskou komunistickou chřipkou, to se bojím že ne. Ale mohl by to být počátek konce. Paradoxně by tahle hrozná událost, která způsobila velké škody a zcela reálně a hmatatelně obrátila vzhůru nohama životy spoustě lidí, mohla lidem (nejen těm zasaženým) pomoct uvědomit si co je opravdu důležité a co je jen prachsprostá bouda. Kéž by to tak fakt dopadlo.

                2. Ani hovno, v marketech to má mimo mě furt 100 % ovcí a dneska na mě nějací polomozci ve dvou pořvávali přes půl vobchodu vod pultu nějaký hovna. Dyž sem za nima ve spěchu zahulákal zpátky, že to soud dávno zrušil, tak se to zřejmě nesetkalo se žádným pochopením. Eště v chuchli čůza vyhrožovala nákým že mě nevobslouží, tak dyž sem si po 15 sekundách v xmetrové frontě všiml naprosto holejch samopokladen, obsloužil sem se za deset sekund sám.

                  Že sou lidi dementi a ovce sem věděl, akorát je hrlzný zjištění že jich je dneska už tak 97 %.

                  No a co ty, furt máš velkou hubu akorát v diskusi, jinak ale nezvládneš napsat e-mail, že něco chceš? Taky máš co vykládat.

    3. anderson 25.6.2021 v 14:46

      Pokud se pokusím najít nějaká data, abych si alespoň zhruba ověřil správnost (v tomto případě) vašich tvrzení, vždy narazím na nějakou roztomilou drobnost.
      Příklad: uvádíte výskyt ITP 2-3 případy ročně, snad v Izraeli? V ČR se uvádí 1-4, případně 1-6 případů ročně, ovšem na 1 milion obyvatel (před rokem 2020).
      Ve Spojených státech se u několika očkovaných lidí, převážně dospívajících a mladých dospělých, objevil zánět srdečního svalu. Oznámil to poradní výbor pro imunizační postupy amerického Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC), který se tím zabýval:„Ve skupině zkoumaných případů dominovali muži a celkový počet nalezených případů prý významně nepřevyšoval číslo, které se běžně v populaci objevuje. Členové výboru jsou však toho názoru, že by poskytovatelé zdravotní péče měli být informováni o zprávách týkajících se této „potenciální nežádoucí události“.“

      Na zvýšení výskytů zánětu srdečního svalu upozorňovali tuzemští lékaři:“Podle dat Ústavu zdravotnických informací a statistiky za posledních deset let přibylo osob, kteří se s tímto onemocněním léčí, o 60 procent – a to hlavně u mladých lidí.“ v roce 2018.
      Atd.

      1. Zdroje jsou linkované, odpovědi si najděte tam. Ta čísla platí pro Izrael, v linkovaném článku jsou i jména členů týmu, který tu informaci vypustil. Stačí si to přečíst, ale chápu, že nacpat pár blábolů na D-F je pro vás jednodušší.

        1. anderson 25.6.2021 v 17:15

          Ano, zdroje jsou linkované, takže si mohu přečíst skoro celý titulek, což je skvělé. Nebo se registrovat, což nemíním.
          Izrael mě nezajímá, protože tam nežiji a tuto situaci nehodlám měnit. Podobně se to má s Amerikou. Pro mě jsou důležitá data tuzemská.

          Podle vás je pro mě jednodušší nacpat na D-F pár blábolů, dobře. Čísla, která uvádím, jsou tedy nepravdivá? Nebo platí, ale potom je použití výrazu „pár blábolů“ poněkud nepřípadné?

          Pokud lpíte na údajích zahraničních, pak je dostupný třeba údaj z roku 1999, kdy se ještě proti kovidu neočkovalo:„Thrombotic thrombocytopenic purpura (TTP) is a rare and often fatal disorder with an estimated incidence of 3.7 cases per 1 million people (0.0004%).“
          https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/188948

          1. Skvělý postřeh, doporučuji kontaktovat autory, článek je linkován.

            1. anderson 25.6.2021 v 18:15

              Jistě, řízené neporozumění je také oblíbená metoda.

              Dovolím si ještě jeden odkaz:„TTP is a rare disease; the exact prevalence is not clear. Studies cite incidences between 1 and 13 cases per million people depending on geographic location.“
              https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK430721/

              Dovoluji si odhadnout, že váš údaj:„Obvykle se vyskytují 2-3 případy ročně…“ je správný, pouze jste vypustil na 1 milion obyvatel. To dělá v Izraeli 18 až 27 nemocných ročně, teď máme 4 za měsíc, což je 48 za rok. Jak jsem poznamenal výše, vaše práce s fakty je svérázná a k vašim závěrům je nutno přistupovat opatrně. Nic víc.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017