Neočkovaní vrazi útočí! - zpět na článek

Počet komentářů: 732

  1. Ja se toho tak nebojim, on nekdo ten zaznam do db prodavat bude, treba 10 000 bych za to dal at mam ofiko zaznam a ofiko certifikat a klid.

    1. Bude to jak s fetem. Na ulici ho hulakanim nekoupis, ale pres ty spravne kontakty…

      Pokud vetsina bude slapat brazdu, Systemu se nevyplati ty drobne excesy nejak resit. Zatim. Nez to cely prevezme nejakej konglomerat ANOvstrik a pichat to bude robot.

      1. A kdo nemá kontatty, je v hajzlu. Já třeba vůbec nevím, kde to shánět.

        1. Už avizujú, že to budú očkovať aj všeobecný doktori. Tí tiež spočiatku budú poctivo dodržiavať, potom sa trochu oťukajú. A po nejakej 5-6 vlne choroby už to nikto riešiť nebude, čo kto komu a kde vpichol.

          1. Už vyvolávala sestra vod obvoďáka. Dyž si vemu jak je dycky vochotnej a co to stojí keců, a teď mě budou vobtěžovat eště přes telefén…asi začnu hledat někoho soudnýho.

            Ale v zásadě strach nemám: s ohledem na to, jak se ukazuje, že to je úplně na piču, tak tupý ovce se budou chodit nechat prát sračkama co dva měsíce, takže fronty tam budou furt a nadbytky, pro který by začli být hyperaktivní a obtěžovat všechny, fakt nehrozí.

          2. To právě proto praktikům nikdy nedaj. To píchání budou dělat prověřený kádry.

            1. Já myslím, že dají. Zvýší se tím šance, že se na to chytí víc lidí.

  2. Tady v německým korporátu se na to šlo vod lesa a po německu. Tzn, mušíme vochránit všechny, kteří se ještě nemohli nechat naočkovat – roušky, distanc, plexiskla, atd atd.
    Ale!
    Jakmile bude očkování přístupné všem zaměstnancům závodu, čeká se ještě 22 dní, aby se mohl naočkovat i ten poslední a nechat zaktivovat svůj imunitní systém – a pak to padá.
    Filozofie – udělali jsme pro Tebe co jsme mohli dokud si se očkováním chránit nemohl, pokud nehodláš využít možnosti chránit se, tak se poser.
    Za mě je to fér.

    1. Jsem zvedav, jak to bude u nas. Dam pak Bericht.

  3. Vím že sem autor občas píše, nicméně stejně to stojí za připomenutí:
    https://www.topcz.net/matematika-veda-kerou-politickymi-zvasty-nelze-ovlivnit-trochu-matematiky-covidoveho-silenstvi-plus-videa/
    Než se v Kambodži začalo očkovat, nikdo tam na Covid neumíral, podle ofiko statistik. Ale za všechno můžou neočkovaní, určitě. Hoši tak to děte do píče s tadyma.

    1. Je klidně možné, že se to tam začalo šířit až když se začalo očkovat. Ale jedině retard si může myslet, že za to může to očkování. Ono se dá polemizovat nad spoustou věcí. Třeba jestli se vyplatí kvůli milionům mrtvých zavřít celej svět (podle mě ne), jestli se vyplatí kvůli desetitisícům mrtvých a zkolabovanýmu zdravotnictví zavřít ČR (podle mě ne), jestli máme všem nařizovat respirátory a další blbosti (podle mě ne). Ale vymýšlet si zcela nereálné nesmysly, je jiná věc.

      1. “ … kvůli milionům mrtvých zavřít celej svět “
        jakých mrtvých? to jako na covid? von jako někdo děla pitvy na co zemřeli? nebo máte vlhký sny ? smrt a život …. to k sobě patří, že? nebo co řešíte? Že se v roce 2019 neumíralo? Umírání začalo až s covidem? Pořád se na něco umírá. Zrovna letos se přestalo umírat na chřipku a začalo na covid. Co tam máte dál?

        1. Jaký pitvy? Na co? Aby se v tom ještě někdo hrabal? PCR test rozhoduje o všem, žádný další votázky a komplikace. To by tak hrálo, aby se do toho sralo nějaký kacířský ověřování.

          1. ano, máte pravdu …. žádné kacířské ověřování ;-) ještě by se mohlo přijít na podvod :-D

          2. a ještě PCR test …

            11.10.2020 … Tvůrce PCR testu výslovně varoval, že test byl zamýšlen pro výzkum a ne pro diagnostiku. PCR test pracuje na bázi detekce zmnožení úseku genetického materiálu. Jakákoli kontaminace (např. jiné viry, zbytky genomu starého viru) mohou mít za následek falešně pozitivní výsledky. Test neměří množství viru ve vzorku. Skutečná virová infekce znamená masivní přítomnost virů, tzv. virovou nálož. Pokud má někdo pozitivní test, vůbec to neznamená, že je skutečně nakažený, nemocný nebo že onemocní. Kochův postulát nebyl splněn („stejné množství původce nemoci u nemocného jedince musí způsobit stejnou nemoc u zdravého jedince“). Protože pozitivní test PCR automaticky nevypovídá o existenci aktivní infekce nebo o nakažlivosti, nejsou opatření založená pouze na výsledcích tohoto testování ospravedlnitelná. … Vidíte, kam to směřuje? Pokud chcete vytvořit naprosto falešnou paniku ze zcela falešné pandemie – vyberte koronavirus.
            Jsou neuvěřitelně běžné a je jich spousta. Velmi vysoké procento lidí, kteří onemocní jinou nemocí (chřipka, bakteriální pneumonie, cokoli jiného), bude mít pozitivní výsledek
            Test PCR na covid, i když jej děláte správně a vylučujete kontaminaci, nebude přesný právě pro množství coronavirů (chápej druhů).
            V nemocnicích po celém světě jsou najednou statisíce obětí covidu. Odkud???

            11.10.2020 … PCR test funguje amplifikací nepatrného množství DNA. Je proto zbytečné vám říkat, kolik virů můžete mít. A přitom to je jediná otázka, na které opravdu záleží, pokud tedy jde o diagnostiku nemoci. Každý bude mít ve svém těle neustále několik virů a většina z nich nezpůsobí nemoc, protože jejich množství je příliš malé. Aby Vás virus ohrozil, potřebujete ho hodně, obrovské množství. PCR ale netestuje virovou zátěž, a proto nemůže určit, zda je přítomna v dostatečném množství. V takovém množství, které vás ohrozí. … Velké procento světové lidské populace bude mít v malém množství covi (RNA) DNA, i když je zcela v pořádku nebo je ten člověk nemocný se zcela jiným jiným patogenem. …

            10_2020 … Takže v Uherském Hradišti je zhruba o něco méně než 10% zdravotnického personálu odesláno do karantény. Ne proto, že by byli nemocní, ne proto, že by byli infekční. Jen proto, že mají pozitivní test, který „odhalil“, že na jejich sliznici se vyskytuje minimálně jeden kousek RNA viru SARS-CoV-2. Možná „mrtvý“ (zbytková RNA), možná v marginálním množství, které nemůže způsobit ani nemoc ani rozšíření infekce.
            Pozn.: Nikdo z nás není sterilní. Každý, kdo se pohybuje normálně po světě má na sobě a na sliznicích nosohltanu obrovské množství různých bakterií, virů, zbytků virů, spor plísní a hub – přeci právě k tomu je např. sliznice nosohltanu, aby tohle všechno ze vzduchu ZACHYTILA! (A aby tak nedošlo k infekci organismu, zejm. citlivých dolních cest dýchacích a především velice zranitelných plic). Sterilní, bez pozitivního PCR testu na něco (podle sezóny virů, celkově na kdeco), tedy bez pozitivního PCR testu bude každý až po kremaci. ..

            1. “ … a ještě PCR test …

              11.10.2020 … Tvůrce PCR testu výslovně varoval, že test byl zamýšlen pro výzkum a ne pro diagnostiku. …“

              možná už je proto mrtvý?

              1. Kary Mullis taky rikal ze HIV nezpusobuje AIDS. Respektive ze pro to neni zadny dukaz.

                https://web.csulb.edu/~d49er/Issue26/26nmullis.html

                HIV je pravdepodobne predchudce COVIDU. Podobny bullshit, hoax, totalni sracka.

                1. Dub 19, 2020
                  … HIV nebyl dodnes izolován a purifikovan …

                  1. Nicméně, ta záměna klasických chřipek za jakýsi Sars-CoV2 byla impozantní a už na podzim loňského roku to doslova tlouklo do očí.
                    Když jsem se zeptal, jak je to možné, že se přestala chřipka šířit, tak mi bylo samozřejmě odpovězeno, že to je rouškami, respirátory, uzávěrami a omezeným sociálním kontaktem. Každému, průměrnému bělochovi přitom musí dojít, že je to pitomost – když si spočítá, kde a jak se dalo a dá běžnou chřipkou nakazit. Ve velkých městech si ji lidi doslova přinesli na rukou z MHD, například. Nebo z těch nákupních vozíků, o kterých se sakra rychle přestalo psát. Řetězce neměly ani dostatek lidí, ani vůle na to, po každém použití každý vozík dezinfikovat.
                    Ví se, kolik loni umřelo konkrétně pokladních z nákupáků – které ještě do půle loňska schytávaly takové nálože, že neonemocnět aspoň rýmou od nějakého zákazníka, kterýmu teče z nosu, by byl zázrak.
                    Neumřela ani jedna, pokud vím. A z celkem tří nákupáků, do kterých chodím docela pravidelně, dokonce žádná z pravidelnách pokladních ani neonemocněla!
                    Kdyby pokladní umíraly s těžkými průběhy, mrdky by to pochopitelně pěkně rozmázly i přes nevůli nadnárodních majitelů. Jakmile naše mediální mrdky ucítí čtenost-sledovanost, tak až na výjimky z vůle majitele média, jde všecko stranou.

                    1. Chyba je ovsem v nas vsech, ze jim davame nazrat.

                    2. „… záměna klasických chřipek za jakýsi Sars-CoV2 …“
                      Tak to jste bouchl palicí na hřebíček, pěkný !

        2. A vy z pitvy zjistíte etiologii kupříkladu plicního selhání? Smím se zeptat, jak to uděláte?

          1. podotek – promiňte, ale od vás bych se nerad ušpinil ….

      2. je to nejen v kamboze, ale neprijde me vyvozovat z dat dusleky mimo, dela to tak i vlada, a popravde nevidim duvod proc by to v tomto pripade melo byt spatne a jindy ne

      3. A jedině retard na retarda reaguje že ?

  4. Vzhledem k tomu ze COVID-19 jako nemoc neexistuje nemuze existovat ani ockovani.

    To co se do lidi picha neni ockovani nybrz genetic vehicle, experimentalni „terapie“ nikdy nevyzkousena, prozatim oficialne NEPOVOLENA (do lidi se to sere pouzena zaklade pouziti pro emergency use only).

    Zadna statisticka data z zadne casti sveta neukazuji ze by se v poslednich par letech udalo neco vyjimecneho nebo normalne nevysvetlitelneho co se tyce nemocnosti. Zadna pandemie NENI (pokud nepocitam pandemii scaremongering a pandemii vymrdanosti psyche).

    Otazka tedy je proc se ty mrdky do lidi ty „vaccines“ tak uporne snazi narvat. Vzhledem k tomu jak ty mrdky lzou, kurvi, lzou, kurvi, tak to nebude nic dobreho. Pokud se nejaky kreten v tuhle chvili da naockovat, je to jeho volba. Pripadne nasledky si ponese sam. Prinejmensim se stal totalne zavisly na dalsich a dalsich genetickych mutacich protoze ted sice dostane zeleny semafor a mozna bude mit nejaka privilegia nicmene ty budou conditional na tom ze az se mrdky v budoucnosti rozhodnou ze dostane dalsi davky geneticke mutace tak si ji bude muset nechat pichnout, jinak mu ten semofaor expiruje.

  5. V konkrétním případě domova pro seniory ve Velkých Hamrech na Jablonecku mohu téměř s jistotou prohlásit, že senior se nakazil v nemocnici v okresním městě. Znám několik lidí z personálu i obyvatel domova. Jedna pracovnice je přímo moje sousedka, která se covidem nakazila v lednu. Původcem nákazy byl senior, který se vrátil z okresní nemocnice po hospitalizaci jiného důvodu.
    Zmíněný domov pro seniory je jedno z nejkvalitnějších zařízení tohoto druhu v republice. Ředitel je velmi zodpovědný a kompetentní člověk a totéž lze říci i o personálu.
    Dále z blízkého okolí a sousedství vím o několika konkrétních případech nákazy nekovidového pacienta ve zmíněné okresní nemocnici a následného zavlečení nákazy na ostatní osoby v domácnosti. Ve většině případů šlo o seniory, kteří dodržovali striktně opatření a minimalizovali kontakty. Opět mohu být konkrétní.Jedním z prokazatelně nakažených ve špitále byl kolega z práce, který tam byl na týdenní následné péči po bypasu.Mimo jiné silný diabetik. Jen díky jednomu rannímu telefonátu je naživu. Bylo mi divné, že již dva dny nepřišel do kanceláře na ranní pokec a kávu. Nalezli jsme ho v jeho bytě, sotva se doplazil silně promodralý otevřít dveře.Dle slov lékařů jsme do příjezdu záchranky poskytli profesionální první pomoc včetně vyloučení hypoglykémie a zjištění saturace kyslíkem a vyhledání zdravotní dokumentace v bytě a sbalení zavazadla. Cca po hodině a půl jsme se dověděli od lékařky ze záchranky, že jsme si dali místo ranní kávy silnou porci covidu a že nás bude kontaktovat hygiena a půjdeme do karantény. No tak už dva měsíce čekáme.
    Dále mám informaci, které se mi ani věřit nechce, ale zřejmě bude pravdivá. Přijatí nekovid pacienti byly společně několik hodin s kovid pacienty na jednom pokoji až do PCR potvrzení jejich negativity.

    1. Tož tak si tady systém lebedí.

  6. Mám pocit že se to zas zbytečně hrotí. Očkovaní se bojí neočkovaných, neočkovaní očkovaných. Je to další věc podle které se můžeme dělit, shlukovat se a navzájem se nenávidět. Všude samé emoce, každý se bije za svou jedinou pravdu, kterou podporuje účelově vybranými daty a spor se svými názorovými oponenty by nejraději řešil jejich genocidou. Toho se účastnit nechci.
    Jestli se někdo nechá/nenechá bodnout, je to jeho soukromá věc a dál bych to neřešil.

    1. Je mi líto, že to tak musím napsat, ale to vůbec nebude záviset na Vaší vůli, Robe. Zařídí to jako vždycky média a ať uděláte, co uděláte, tak pro někoho to vždycky bude špatně a právě na základě toho hysterčení médií.
      Hrotí to hlavně média, ne ani tak lidi. Pro lidi by bylo nejlepší, úplně to nechat na jejich dobrovolnosti, jenže to se nehodí do krámu jak těm vykladačům nových pravd a fabulátorům o covidu, tak farma-byznysu.

    2. Tak jednoduché to mať nebudeš. Ty to možno riešiť nebudeš, ale niekto iný bude aj za teba a nakoniec si možno budeš musieť vybrať, na ktorej strane genocídy sa chceš ocitnúť.

    3. Nejak sem si nevšiml, že by ta menšina rozumnejch lidí chtěla po levičáckejch sviních, tak nějak všeobecně, víc, než aby je nechali byt.

      Ale vony si nedají pokoj a serou se do nich furt, dennodenně ve dne v noci. Rýmička je akorát další záminka. A agresivní jsou v drtivé většina případů taky levičácký svině, vůči kterejm se pak holt nakonec ostatní musí začít bránit i třeba se zbraní v ruce. Protože sviním není nic svatý a neznají žádnou míru, žádný hranice.

    4. Jenže oni to řeší. Je to banda tupejch zfanatizovanejch levičáckejch debilů.

  7. Ono nema moc smysl si naivne myslet ze by se verejne priznalo „no ok lide, je to tak trochu fraska a jen bussiness“ pac ted uz v kovid fasismu je zainteresovanejch takovejch lidi a penez, ze by se to podle me dalo srovnat s ropnejma baronama a tak.
    Nejvic se mi libi jak furt menej nazory, tahle vakcina je spatna, tahle je dobra, ted to zase pekne michejte.
    Nakej pindourek nekomu nekde garantoval ze vyvinul neco fakt jako dobryho, a vono je to, jak se zda, zase tak akorat pekne k hovnu.
    Do toho covidpussy – cela tahle kovid picovina se tak opakuje ze uz me zacina srat jako debilni reklamy s alzakem. Kurvadrat.
    Udelejme koronafismu stopku.

    1. Přesně. Každou chvíli je správně něco jinýho. Nejhorší je, že už to nikomu ani nepřijde.

      1. Ano, souhlas. Nikdo se na nic neptá, nikdo se nesnaží dát si věci do souvislostí, všichni převážně jedou mantru ve stylu „společně to zvládneme“, „s očkováním na věčné časy a nikdy jinak“ a „je třeba přísnost na ty nezodpovědné blbce, jinak se z toho nevyhrabeme“. Že se ve skutečnosti ale nejedná o boj s komunistickou chřipkou, nýbrž s psychopaty ve vládě – což se děje tak nějak celosvětově – a celá tahle fraška je z nemalé části nejspíš vylhaná, to už nikoho nenapadne. Stejně jako to, že „normálně“ nežijeme ani ne kvůli té chřipce, ale kvůli buzeraci ze strany vrchnosti, která by udělala nejlíp, kdyby nedělala vůbec nic a nechala to na lidech.

        Málokdo se zajímá o skutečný význam čísel v oficiálních „statistikách“, jak vznikla a jak je správně! interpretovat, málokdo se pozastaví nad smysluplností toho, čemu se vznosně říká „vládní opatření“, nanejvýš si zanadává, že se to mění ze dne na den. A co hůř, troufnu si říct, že mám ve svém okolí převážně velmi chytré lidi. Ale co myslíte? Většina z nich jede pěkně s hlavním proudem, většina je už opíchaná a ještě se tím nezapomenou pochlubit. Aspoň u nich bych čekal víc reflexe.

        1. Stala se z toho taková doktrína, o které se nesluší pochybovat.

          Je otázka, co máš na mysli těmi chytrými lidmi. Jestli se někdo nechá touhle komedií zmasírovat, tak moc chytrý nebude. A je úplně jedno, jaké má člověk vzdělání. Na tom vůbec nesejde. Žádné vzdělání nedá člověku schopnost kriticky uvažovat.

          1. Mr. Mr. 15.6.2021 v 9:31:
            „Je otázka, co máš na mysli těmi chytrými lidmi. Jestli se někdo nechá touhle komedií zmasírovat, tak moc chytrý nebude.“

            Máš pravdu, možná jsem měl spíš napsat inteligentní. Možná že to je i dost často na závadu, pozoruju tam většinou takový společný jev. Oni dokážou výborně argumentovat, logicky myslet, ale všechno berou tak striktně racionálně, že jim úplně unikne, že staví na zcela vratkých základech.

            1. Mně právě nepřijde, že by argumentovali racionálně.

              – Musíte se nechat očkovat!
              – Proč?
              – Protože, když se očkovat nenecháte, tak nás ohrožujete.
              – Jak? Vždyť jste chráněni, když se necháte očkovat. Už vás přece nikdo nemůže nakazit.
              – Omyl. To očkování nákaze nezabrání, pouze zmírní průběh nemoci.
              – Aha, tak proč teda chcete, aby se všichni nechali očkovat, když to přenosu nemoci nezabrání?

              1. Už jsem to tu psal někde jinde – já bych spíš řekl, že nepoužívají kritické myšlení (ačkoliv jsem si téměř jist, že totéž by řekli oni třeba o nás). Oni použijí některé premisy a na nich vystaví logicky prakticky nenapadnutelný závěr, ale nedocvkane jim, že ty samotné výchozí premisy jsou špatně, tudíž celé to kulhá na všechny čtyři nohy.

                Kdybych to vzal podle tvého příkladu, určitě by ti omlátili o hlavu, že nic není stoprocentní, ale pořád je menší riziko průseru, když se necháš naočkovat (no, nevím nevím). Pak by tam přidali pár pouček o pravděpodobnostech nákazy a přenosu a že vakcína je východisko, případně by přidali (už mimo ten striktní „racionalismus“) nějakou podpásovku jako 5G, nanoroboty nebo hliník, načež by vysvětlili, tam není hliník, ale sůl hliníku (kdo by to byl řekl), nebo že v těch covid vakcínách ani ten hliník není. Pokud by ses pořád nedal a trval na tom, že vakcína není dostatečně vyzkoušená, znova by mleli dokola oficiální mantru o tom, že testování bylo regulérní, nalilo se tam spousta peněz a dobrovolníků a tentokrát se to urychlilo kvůli rychlejšímu průběhu byrokracie. Pak by se ještě zeptali, čeho že se to teda bojíš, jestli to není tím, že tomu nerozumíš.

                Zcela validní argument, že ani třeba nemusíš přesně vědět, čeho se bojíš ani tomu nakonec nemusíš vůbec rozumět, jen to chceš mít řádně otestované, než si to necháš naprat do těla, samozřejmě nepřijmou. A kdyby člověk chtěl, najde spoustu příkladů, kdy se něco jevilo jako fajn nápad, ale až po dlouhých letech se ukázalo, že to tak úplně nebude. Třeba takové DDT, jak tady zmiňoval myslím Sysop.

                Ale nakonec ono je to jedno, jestli jde o kritické nebo racionální myšlení, podstatné je, že se asi chápeme a shodujeme, v čem je ten průser.

                1. No ale hlavně naprostá většina lidí mluví „zasvěceně“ o něčem, o čem nemá absolutně páru. Já jsem na VŠ absolvoval 2 semestry mikrobiologie (což je víc než většina lidí) a stejně o tom vím kulový. Jak může nějakej jouda, kterej studoval ekonomku nebo ani to ne tvrdit něco o tom, že v těch vakcínách není hliník (ten by ani nedokázal vysvětlit, co to hliník vůbec je nebo co je to sůl hliníku) nebo že ta vakcína snižuje pravděpodobnost nakažení nebo co já vím? To si prostě všechno cucaj z prstu. Nemaj ani ponětí o tom, jak vakcína funguje a jaký je její princip, ale předstíraj, že všemu dokonale rozumí.

                  1. Jo, to je taky pravda, občas mi to v těch diskuzích připadá jak na srazu absolventů zvláštní školy. Ještě jednu věc bych doplnil. Tak nějak empiricky jsem vypozoroval, částečně i z vlastní zkušenosti, že znalost problematiky je většinou nepřímo úměrná jistotě o tom, jak daná věc ve skutečnosti funguje a co se (ne)může stát. Jinými slovy – čím víc o něčem opravdu vím, tím méně si dovolím kategoricky tvrdit, že se tam prakticky nic nemůže podělat, protože tím víc mi je jasná hloubka a struktura problému.

                    1. Přesně tak! A čím méně znalostí problematiky, tím více drzosti požadovat po ostatních, aby tu genovou „terapii“ podstoupili. Občas mi přijde, že jsou snad placení agitátoři.

                    2. Velmi pokorně, přitom srozumitelně a bez hysterie, k tomu všemu přistupoval prof. MUDr. Jiří Beran, CSc.
                      Proto nebyl slyšet, že odmítal hysterii, mrazáky, zkolabované zdravotnictví, zbytečná opatření se zbytečnými náklady.
                      Přitom je to odborník s dlouhou praxí přímo v oboru. V příslušném týmu na MZ by byl velmi platným, možná šéfem – ale smůla, přednost měli loajální nýmandi a výživoví poradci.

                      https://www.ipvz.cz/o-ipvz/kontakty/pedagogicka-pracoviste/vyukove-pracoviste-tropicke-cestovni-mediciny-a-ockovani/prof-mudr-jiri-beran-csc-vedouci-subkatedry-odborny-profil

                    3. Klondike neprichazi moc casto, v podstate je clovek rad, kdyz ho to trefi aspon za jeho zivota. Nejaka ta megarozkradacka, skatulata hejbejte se, prerozdeleni karet…

                      Cela tahle estrada neni nic jinyho. Presunuti majetku, prerozdeleni moci, stanoveni novych pravidel. A nez se jeden rozkouka, uz se v tom veze a sibri maji vydelano. Nejake LTO, nebo letadlo, to je jen caj proti akci Covid. Dira v kase je hotova, nikdo se nedozvi, kam to teklo, zato vsichni uz slyseli, ze je potreba sednout k veslum a pripravit se na poradny dane.

                      Do toho nam ted prichazeji problemy s materialem. Od vyrobniho po stavebni. Dalsi prerozdeleni.

                      Cely je to takova soft valka.

        2. Tak ono bejt ohleduplnej je určitě důležitý a problém s tím nemám. Na drouhou stranu dodržovat zjevně nesmyslná opatření mi přijde jako demence a že by očkování bylo nějak samospásné? No nevím, podle zpráv z Anglie to stejně na mutace v podstatě nepomáhá…. tak bych to tu úplně moc do roviny kdo se neočkuje – ten ohrožuje ostatní nestavěl. Zjevně to není pravda.

          https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/tretina-mrtvych-s-indickou-mutaci-v-britanii-byla-plne-ockovana-40363235

          1. Vždyť jasně, v pohodě, ty to tak nemáš, ale bohužel spousta lidí ano.

        3. Jinak tahle změna toho, co je správné a co správné není, je přesně jak vystřižená z Orwella. Je Oceánie ve válce s Eurasií nebo Eastasií?

          1. Jojo, doublethink, 1984 je antiutopickej (nebo spis dystopickej) roman presne z tohodle duvodu.
            Aspon se clovek muze cejtit v pohode kdyz si uvedomi ze nedela vsechno co se mu rekne a ze neni ovcan.
            Ale co si budem, budto vas k antiovcanstvi vedou rodice, nebo k tomu clovek dospeje po case, aneb jak ma vedet clovek ze bejt ovcan je k hovnu kdyz to ma porad kolem sebe.
            Dalsi extrem by byla naivita a naivne doufat a myslet si ze svet jako v 1984 nas neceka – muzem se toho bat jak chcem, ale zo neznamena ze se to nestane, kdyz s tim nic neudelame.
            Na druhou stranu je to ironie, spousta lidi si to nechce priznat pac si reknou „jakej ma smysl zit ve svete kde ani autoritam se neda verit?“ ono malo kdo se dokaze smirit s tim ze verit muze fakt jen sobe.
            Treba kdybych si dal vakcinu tak mi naroste ovci srst, zacnu becet, a zivot me prestane „trapit“ hm…

            1. Jenže ono to tak bohužel je. Nedá se věřit naprosto nikomu, ani člověku, kterej tě stokrát nepodrazil, i když mohl, protože tě prostě podrazí po stoprvní. A ne, že se nedá věřit ANI autoritám. Ono se nedá věřit ZEJMÉNA autoritám.

              A jinak si myslím, že vliv výchovy na to, jestli z člověka vyroste ovce nebo normální člověk s kritickým myšlením nebo alespoň s myšlením, se přece jen trochu přeceňuje. Na všechno si nakonec člověk musí udělat názor sám, bez ohledu na to, co mu vtloukali rodiče do hlavy. Takových, kteří jsou úplně jiní, než byli jejich rodiče, je. Spousta dětí se svými rodiči ani nemluví, protože jsou to třeba oškliví rasisti, kterých se dotklo, když jim jejich sluníčková dcerunka přivedla představit svého skvělého Madhukara ze Zimbabwe, kterého potkala na své humanitární misi. A rodiče to třeba berou jako svoje selhání. A vůbec to tak být nemusí. Dcerunka je prostě jenom jednoduchá a má ráda dlouhé ostravské klobásy. Je blbá a její rodiče můžou být třeba laureáti Nobelovy ceny za fyziku.

        4. Je k nevíře, jak snadné to je, že? Nechám si dát včeličku, abych mohl cestovat, však o co jde, ne? Myslím si, že to hodně souvisí s tím, že je lehké člověka obelhat, ale je složité mu vysvětlit, že je obelháván. Pro inteligentního člověka je hodně složité říct, rok jsem se choval jako zbabělý idiot a sedl jsem na lep. Nebylo nic těžkého mě obelhat. Navíc vzdorovat sám proti všem chce velké morální zdroje. To se nikomu nechce, říkají si proč bych si měl dělat problém? Připojte k tomu feministickou východu a jste doma. Proto si hledají únikové důvody. Na tomhle principu fungují sekty a nelze říct, že by sekty byly doménou hlupáků.

          1. Co to je ta feministická východa? To je nějaký váš novotvar?

  8. Obávám se, že na podzim se začne hromadně lynčovat. Bude to vypadat nějak takhle: https://www.youtube.com/watch?v=MrhV0mA-bWg&ab_channel=MovieclipsMovieclips Brzy začnu vycházet ven pouze se svými bodyguardy, panem Hecklerem a panem Kochem.

  9. Furt se tu srovnávají jiná očkování (od záškrtu po černý kašel atd)vs očkování na C19. To Vás kolaboranti nikdy netrkl fakt,že žádná z vakcín v minulosti nevznikala v době obecného mediálního zděšení a hysterie, kdy panikařili vlády/úřady/společnost/jednotlivci ?

    1. Ještě podotknu jaký bývá obvykle výsledek paniky. Nejprve jde do kopru racionální myšlení,následně vznikají „vedlejší ztráty“. Ano je to tak panikáři! máte částečně na rukou krev těch 30000 nadúmrtí se kterými rádi operujete v argumentech. Sám primář Příbramské nemocnice tvrdil, že připojování pacientů na umělou ventilaci bylo kontraproduktivní a stačilo pacientům podávat jen neinvazivní oxy terapii.

      1. Pripojovani na ventilator nebylo kontraproduktivni. Bylo to uplne normalni ZABITI ne-li vrazda.

        Mimochodem medical ‚error‘ je TRETI nejcastejsi pricina umrti v USA, jak je to v CR nevim. Asi podobne.

        1. No ty vole, tady je zase sbírka dementů. Pro lidi, co nemohli popadnout dech ani v poloze vleže, natož si třeba dojít na záchod byl ventilátor jedinou záchranou. Zaskakující ošetřovatelé občas ventilaci neuměli ovládat a způsobili několik úmrtí popálením kyslíkem. Je to jen důkazem, jaký byl nedostatek personálu mimo jiné z důvodu onemocněním covidem.

          1. „Pro lidi, co nemohli popadnout dech ani v poloze vleže, natož si třeba dojít na záchod byl ventilátor jedinou záchranou“ Právě že nebyl, o to jde.

          2. „co nemohli popadnout dech ani v poloze vleže“

            Vubec nevis o cem blabolis.

            Klasicky pripad zabiti cloveka ventilatorem byl nasledujici. Idiot tveho typu se nechal vystrasit medialnimi mrdkami ze umre na COVID-19 a pri prvnim zakaslani nebo zaskrabani v krku se posral strachy (dostal panic attack) ze to ma a vyrazil do emergency room. Tam my nejaky doktor trpici podobnym kretenismem jako ty oznamil ze bud ho daji na ventilator nebo zemre a on souhlasil. Na to aby cloveka dali na ventilator musi bejt zdrogovanej jako prase v artificial coma. Takze ho dali do bezvedomi a tejden dva mu ventilatorem rozervavali plice a travili ho tunou medikace. Za dva tejdny bylo po nem.

            V podstate mu nic nebylo a vylecil by ho bejval kopanec do prdele. Nebo radsi do kouli. To by ho privedlo na jiny myslenky.

            Nevim jak v CR, nicmene v USA platili za pacienta na ventilatoru …. dolaru (nevzpominam si castku ale byla obrovska), takze motivace byla znacna. Dokonce lidi sli okamzite na ventilator namisto aby nejdriv dostavali podpurny kyslik.

            Nevis o cem zvanis, mas mozek vymrdany mass medii.

            1. Jasně, člověk, co mu nic není, jde do nemocnice, tam mu pořád ještě nic není, ale musí ho dát na ventilátor, ačkoliv mu pořád nic není a pak najednou upadne do bezvědomí a umře. Zlatej zrg1.
              Problémem idiotů není jejich hloupost jako taková, ale bohužel právo volit.

              1. A taky jistě dává smysl, že v situaci, kdy o ventilátory byla tak trochu nouze, ho dali někomu, komu vlastně nic nebylo…

              2. Jsi jeste vetsi idiot nez se zdalo na prvni pohled. Ani neumis cist.

                Ne, clovek „neupadl do bezvedomi“. Byl uveden umeleho komatu aby mohl byt dan na ventilator. Clovek na ventilatoru nemuze byt pri vedomi imbecile.

                Tohle vsechno je dobre zdokumentovane akorat se to nedoctes v Rudem Pravu.

                Volby si ty bezmezny idiote zaraz do prdele. To je hra pro kreteny jako ty kteri si mysli ze kdyz zvoli nejakeho curaka tak se neco zmeni. Udajna demokracie je hra, zpusob jak drzet lidi pod kontrolou a jebat jim prdel.

                Jak muze Dunning-Krugerovym efektem trpici imbecile jajo ty zvanit neco o idiotech nechapu.

                1. Jasně, pokud to tam řídil někdo jako Jacq, protože lidi, co zvládají dýchat sami, není třeba připojovat na plicní ventilaci. A do umělého spánku se lidi, co mají problémy s plícemi, uvádí z důvodu nižší spotřeby kyslíku, ne kvůli ventilátoru. Podpora dýchání může fungovat i při vědomí.

          3. Tvojí nálepku ti rád vrátím,nalep si ji třeba na čelo.

      2. Kde je těch cca 2.000 „plicních ventilátorů, sestavených z běžně dostupných součástek“? A 120M, zálohově vyplacených na jejich výrobu?

        1. Ve skladech. Byly určené vysloveně na nouzové použití. A?

          1. A? Komupak z toho šly prachy?

            Nesprávný použití větráku dobře vyškoleným personálem=100% jistá smrt. S větrákama problém nikdy nebyl, není a nebude.

            Dobře vyškolenej personál někde máš taky ve skladě, vysloveně na nouzový použití? A piču, žejo.

            1. Tak ve skladech, říkáš. Na nouzové použití, tedy asi jako hasičák. To nouzové použití teda znamená přesně co?
              A dostalo všech těch údajných asi 2.000 přístrojů, sestavených „z běžně dostupných součástek“ certifikát pro kritické medicínské použití? Pod pojmem „běžně dostupné součástky“ si já představuju něco, co lze koupit kdekoli, vždy a všude, pro laické či amatérské použití. Tedy součástky nikde a nikým, nebo spíše, číňanem certifikovaných často pro diametrálně odlišný účel, než je právě ten běžný – kdy na spolehlivosti té dané, „běžně dostupné součástky“ právě nezávisí lidský život.
              Mně to přijde jako óbr bouda na stát, ne nepodobná necertifikovanému KN95 za sedm stovek za kus.
              Tobě ne?

              1. Proc to pises me?

      3. Všechny ostatní vakcíny, kterými jsme byli VŠICHNI v minulosti očkováni, vznikaly a vyráběly se v těch nejlepších dostupných podmínkách /rozhodně ne v zavšivené Indii/ a hlavně – byly klinicky pečlivě vyzkoušené a následně na celých generacích lidí, vedlejší účinky pečlivě zaznamenány, popř. vakcíny upraveny.
        Mohou se ohánět technologickým pokrokem, jak chtějí. Vývoj vakcíny, která má v budoucnu beze škod působit spousty let, urychlit nejde žádnou technologií.
        Dodnes netušíme, jak Egypťani postavili pyramidy a budeme se ohánět jakýmsi technologickým pokrokem. Umíme si dvěma letadlama shodit tři baráky naráz – to jo, to umíme. Po nás nezbyde za pět tisíc let ani smrad..

        1. Pokud si myslíš, že se proti proti klasickým chorobám reálně očkuje stejnou a neustále iterativně vylepšovanou vakcínou, vyráběnou na teritoriu ČR… No tak ne.

      4. Možná mám hokej v terminologii, ale řekl bych, že do kopru jde v první řadě kritické myšlení. Jak už jsem psal výš, viděl jsem u spousty inteligentních a racionálních lidí, že dokážou vyargumentovat, proč očkování/opatření/cokoliv je správně, ale v jejich striktní racionalitě nějak úplně opomenou fakt, že staví na blbostech (typicky prostě plně věří oficiálním číslům, „studiím“ a tak podobně, aniž by to zkusili nějak konfrontovat s realitou nebo jinými fakty).

        1. Nelpěme na přesné terminologii,zdá se,že jste myšlenku pochopil.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017