Ministerstvo v boji na dezinformační frontě - zpět na článek

Počet komentářů: 240

  1. Zajímalo by mne jak se cítí lidé, kteří věřili dezinformacim z vlády místo aby věřili dezinformacim od hlupáků z internetu.

    1. Nevím jak se cítí ti, co čtou všechno. Dnes rozhovor s osobou, co jí přišla SMS (o dezinformace z kterékoliv strany se nezajímá) a zároveň jí byl byl zkrácen „Vyměřený čas“, že tedy klidně půjde zase. Že chce jezdit tam a tam a když tam a tam po ní chtějí to a ono, tak jim to dá. Docela racionální přístup. Pokud má možnost jezdit někam, kde to bude (snad) fungovat bez ohledu na to, jestli na nějaký sektor bude anebo nebude uvalena klatba, tak si říkám, že je to v pořádku. Zvlášť, když to tam má ráda.

      1. Ale jo, kazdy necht si se svym telem naklada, jaxe mu zamane. Nekdo picha do zil vakciny, nekdo fet, vzdyt je nam do toho prd. Podstatne je, aby se nesrali do druhych.

        1. Tos asi neslyšel pasáka Bohuslava Svobodu. Prý NÁM umírají plody nakažených matek covidem, proto musíme očkovat povinně celý národ.

          1. Jo, slysel a videl jsem ho. Bejval bych ho spis radeji jen videl, pusobil na mne dojmem, ze zrovna na necem frci. Nepritomnej pohled na desatou hodinu od kamery a cosi nesrozumitelne mlel. At ze sebe udela mucednika a napicha se za celej narod. Prispeju mu pak na palladium na sochu.

  2. Kam spěje „očkovaný“ dav? Jeden z příkladů toho, jak funguje sebedestruktivní chování davu v jednom americkém městě desítky let.

    https://www.youtube.com/watch?v=HWfTYjr0tAw

    1. Ockovany dav speje ke zkaze. Duvody pro udajne ockovani jsou dva – bud a) totalni vystrasenost z (neexistujiciho) viru, ktery i kdyby existoval by znamenal naprosto minimalni hrozbu jak vsechny statistiky dokazuji nebo b) snahu za kazdou cenu se vratit do „old normal“, dostat zpatky ten rozjareny zivotni styl poslednich desetileti, prodlouzit si jeste o chvili ten mejdan, get another fix of the wild party times.

      V pripade a) jsou lidi v prdeli protoze pokud si nechali vypicit mozek timhle hoaxem, jsou navzdycky ztraceni protoze pharma je bude zasobovat (neexistujicima) virusama until the cows come how, for ever and ever. A bude vcelicka kazdej mesic, tejden. Driv nebo pozdejc jim to nesedne a zcepenej. A i kdyby ne, tak si zkurvej zdravi. Nechat do sebe mrdat chemikalie proste zdravi nevylepsi, oslabi to.

      V pripade b) jsou ty lidi v prdeli protoze navrat do „old normal“ se nebude konat ani kdyby do sebe nechali napichat fucking cyanide or pure extract from shit. Svet se zmenil a menit se bude drasticky. Tydle lidi budou akorat vic a vic vysilovat a nakonec skocej z mostu az uvidej ze se ta jejich predstava sveta rozpadla. Za povsimnuti stoji ze na zacatku ty kreteni rikali ze se nechaj vopichat aby mohli cestovat, ted slevili a je to aby mohli do hospody. Za chvili pochopej ze jsou v pici.

      Naproti tomu lidi kteri to zpovzdali sledujou a cekaj by meli bejt v pohode, aspon co se tyce vyrovnanosti se sebou samejma a okolnim svetem. Samozrejme ze celejbrutalnimu natlaku, ale chce to vydrzet. With any luck both of the fucking idiots referred to under a) & b) will fall by the wayside and vanish …

      1. Jestli je tohle pravda, tak je otázka, jestli vůbec má smysl pokoušet se přežít. Chtěl by vůbec někdo v takovém světě žít? Myslím, že si to hodí spousta lidí z obou táborů. Tohle je naprosto nelidský.

        1. @Mr.Mr.
          Prozradím ti to – nemá to fakt smysl! Doporučuju seppuku asap!

        2. „Chtěl by vůbec někdo v takovém světě žít? “

          – toto je teda nepríjemná otázka. Ale tým mladým to doprajem, tí sa tvária, že je všetko v pohode. My starší budeme mať aspoň pohodový odchod z tohto zkurveného sveta.

  3. MZCR: „Vakcína lidskou DNA nemění“
    Biostatik z Johns Hopkins University: „Vakcína mění vaši DNA, ale jen trochu. A je to dobře.“

    https://archive.ph/QpJk0

    1. Normální lidi se najdou v každé zemi, ale debilů je bohužel přesila.

  4. Dosud nám to nevadilo, ale musíme si uvědomit, že JIP byly plné odjakživa. Je to dané tím, že provoz JIPového lůžka je drahý a jedině, když je lůžko obsazené, tak vydělává. JIPová místa jsou pořád plná lidí, kteří nedodržovali životosprávu.

    https://zivotvcesku.cz/lukas-pollert-bez-pardonu-z-covidaria-reknu-vam-kdo-skutecne-lezi-na-jip-ockovani-je-marginalie/

    1. To je skvela zprava! Urcite videl nejaka takovahle videa:

      https://www.bitchute.com/video/jkbmySyDga75/

      „Just One Of Those Tragedies“ https://www.youtube.com/watch?v=JZAPxYouf-c

  5. Jen poznámky pro pana czechbluebear:
    Studie vědců z prestižního institutu Salk Institute, zpochybňuje současné používání genových vakcín, které mohou představovat vážné riziko pro veřejné zdraví. Článek s názvem Nový spike protein koronaviru hraje další klíčovou roli v nemoci ukazuje, že výrazný spike protein SARS-CoV-2 poškozuje buňky a potvrzuje, že COVID-19 je primárně vaskulární onemocnění.

    V nové studii vědci vytvořili „pseudovirus“, který byl obklopen klasickou korunou spike proteinů SARS-CoV-2, ale neobsahoval žádný skutečný virus. Expozice tohoto pseudoviru do pokusných zvířat, vedla k poškození plic a tepen, což dokazuje, že samotný spike protein stačil k vyvolání nemoci. Vzorky tkáně vykazovaly zánět v endotelových buňkách lemujících stěny plicní tepny. (Poznámka: Vaskulární endoteliální buňky lemují celý oběhový systém, od srdce až po nejmenší kapiláry.)

    Tým poté replikoval tento proces v laboratoři a vystavil zdravé endoteliální buňky spike proteinu. Zjistili, že spike protein poškodil buňky vazbou ACE2. Tato vazba narušila molekulární signalizaci ACE2 do mitochondrií (organel, které generují energii pro buňky), což způsobilo poškození a fragmentaci mitochondrií.

    Předchozí studie ukázaly podobný účinek, když byly buňky vystaveny viru SARS-CoV-2, ale toto je první studie, která ukazuje, že k poškození dochází, i když jsou buňky vystaveny jen samotnému spike proteinu. Jednoduše řečeno, pokud je Covid-19 primárně vaskulárním onemocněním a pokud je hlavním nástrojem fyzického poškození spike protein, tak proč očkováním podáváme lidem miliardy spike proteinů? Podrobnosti česky na ZDE

    1. …Ja vim minimalne o trech lidech, neockovani, zdravi, 36, 40, a 50 let, co meli letos velmi silny „covid zapal plic“. Prislo mi to zajimave ponevadz tolik „zapalu“ najednou jsem ve svem okoli nikdy nezazil. Proto mi stale vrta hlavou to co se propira na diskuzich na ZeroHege, „Shedding“. Ze pry naockovani kolem sebe produkuji tyto spike proteiny, a tak muzou poskodit i nenaockovane. Na americkych forech lze narazit na lidi kteri kvuli tomu odmitaji letat letadly, aby se nenadychali vsech tech spike proteinu od naockovanych.

      Clovek si rekne ze je to blbost, ale pak zase ctu o „gain of function“ vyzkumech ve Wuhanu, coz by se spravne melo nazyvat „Weaponizing the Flu“ research. A ruzni lide kteri tvrdi ze to je biologicka zbran… To by byl gol kdyby se z naockovanych stali producenti „biologickych zbrani“.

      Samozrejme doufam, ze tak jednoduche to nebude. Jen me zajimaji nejhorsi mozne scenare :-)

      1. @Nobody @Barn Swallow
        Pánové, to je geniální nápad s obrovským obchodním potenciálem! Umíte si představit, jak bude frčet prodej respirátorů s ochranou proti spike proteinům…?! Ten budou ochotně nosit očko i neočko! :-)

        1. Účastníci výzkumu nemusejí nosit. Tedy, vlastně jo, pokud to bude ta nařízená, jinak nepoužitelná bezventilová verze. Ale jestli se to s tím proteinem ukáže jako možné, tak mně bude po účastnících velké nic. Bohužel, vztahy se zahustí, ale přestane to být legrace – a e kvůli mě a několika podobným.

          1. Ak si očkovaný a vytváraš a šíriš spike proteíny ako správna biologická zbraň, tak musíš mať respirátor s výdychovým ventilom aby si tie spike proteíny dostal od huby von do okolia, ale pri nádychu aby si išiel cez materiál toho toho super-duper FFP666 respirátora.
            Ak si neočkovaný tak samozrejme nad-vládou certifikovaný a predpísaný respirátor FFP2, ktorý je vhodný tak akurát na utretie zablatených topánok.

        2. Lolo – ano je to vyborny napad. Nekteri lide dokonce tvrdi, ze to ma potencial vyhladit lidstvo z povrchu planety! ;-)

          1. @Barn Swallow
            To je cajk, jen ať to tvrdí! Je třeba se bát… nebo ne? :o)

            1. presne tak, teorie o biologickych zbranich jsou jen nepodlozene konspirace, veskere obavy jsou zcela liche ;-)

      2. To vypadá legračně. (Tedy, je to blbá sranda – jde o krk.) Ale takhle to vypadá, že ti, co se výzkumu nezúčastnili, by se měli držet od jeho účastníků co_nejdál a v jejich prostředí se chránit, jak nejlépe mohou? Tedy, pokud jde o dýchací cesty, tak si krýt mordy ve_svém_zájmu tím nejlepším, co seženou. A hadry na sobě po návratu vytřepat po větru, jak jsem se kdysi učili.

        (Tedy, jestli se to potvrdí, tak začnu nosit FFP3 s ventilem ne proto, že to je vůle kovid mrdek, ale abych se dožil příštího čtvrtletí bez větší indispozice.

        Cožpak o to, v jednotném prostředí (buď jen účastníci, nebo jen čistí) to jde, ale v prostředí smíšeném to je asi neproveditelné = na velký problém se špatným koncem je zaděláno?

        Možná spousta účastníků výzkumu byla protentokrát opíchnutá něčím slabším, takže hromadné ukončení ještě není tak zřetelné. Třeba, zejména u dětí, se píchá jen aquou, aby si na včeličku zvykli. Takže příště. Uvidíme za rok, dva, čtyři, jestli se dožijeme.

        Řekl bych, že pokud se to ukáže možné, tak dalším projevem debility bude jednání účastníků výzkumu „když já (mám chcípnout), tak ti ostatní taky“. A budou šířit ten americkočínský protein jako diví, v čemž jim mocí nebude bráněno, neboť to je vlastně v poř.

      3. „Proto mi stale vrta hlavou to co se propira na diskuzich na ZeroHege, “Shedding”. Ze pry naockovani kolem sebe produkuji tyto spike proteiny, a tak muzou poskodit i nenaockovane“

        – tento FAKT mám overený po smrti mojej 40r. známej, ktorá takto zomrela mesiac po napichaní svojho otca (žili v spoločnej domácnosti) . Nemala ŽIADNE choroby, a v únrtnom liste čosi ako „porucha imunity“ . A príznaky pred smrťou presne ako v tých „konšp.“ weboch.

      4. Barn Swallow: dovolím si tvrdit, že absolutně nejpodrobnější detektivku co se doopravdy prokazatelně dělo ve Wuhanu, proč se to dělo a jak to bylo tutláno jsem na českém internetu napsal já zde:
        https://dfens-cz.com/wuhan-a-covid-zkorumpovani-akademici-umlcuji-vedce-pro-stomilionove-granty/

        Jenže jak už to bývá, nudná komplexní pravda nikoho nezajímá, neb jednoduché bombastické these jsou mnohem zajímavější…

        1. Pane Mrcasiku, vas clanek jsem samozrejme cetl, a jako vzdycky mu dal za 1, prestoze mam na vec jiny nazor, ktery je ovsem „konspiracni“, a proto vim ze ho neprijimate. A tim nerikam ze s vasim clankem nesouhlasim, souhlasim, ale mam k tomu jeste neco navic, co se zde pokusim sepsat, ackoliv uz ani nedoufam v nejakou diskuzi…

          Zaprve: Z vaseho clanku vypliva ze vedecti pracovnici co dostavaji granty na vyvoj biologickych zbrani trpi jistou formou „nabozenskeho mysleni“ – coz pripisujete prave tem akademikum. Nicmene – podle me trpi „nabozenskym myslenim“ protoze to tak chteli ti, kdo jim ty granty plati: Tudiz Armada.

          Vychazim z predpokladu ze „nabozenstvi“ je jen jine slovo pro „ovladani lidi“, a pokud nekdo trpi „nabozenskym myslenim“, je nekym ovladan. Tudiz – bankou nebo Armadou. „Scientismus“ tudiz nepovazuji za chybu, ale za „feature“ techto armadou sponzorovanych vyzkumu.

          Zadruhe: Jelikoz se jedna o vyvoj biologickych zbrani, neverim ze mame pristup ke vsem informacim, jenz se tykaji danych vyzkumu. Proto – ackoliv si velmi vazim vaseho clanku, a povazuji ho za dulezity prave z toho hlediska – „co se tam prokazatelne delo“ – neverim ze vy nebo ja mame pristup ke kompletnim informacim.

          Zatreti: Pokud je Kovid biologicka zbran, potom je to velmi spatna zbran, kdyz zabiji jenom stare, tluste, a slabe. Ve valce ma nepritel problem s mladymi, silnymi sportovci, a znicit nepriteli jeho „stare a nemocne“ by bylo ve valecnem konfliktu kontraproduktivni. Tudiz – virus kovidu, pokud to kdy mela byt nejaka zbran, je proste zbran na hovno.

          No a za ctvrte – a zde se jiz dostavam do ciste teoreticke roviny:

          Vsechny biologicke zbrane mely vzdycky jeden velky problem, a to bylo „jak je rozsirit mezi lidi“. Je hezke vyvynout nejakou Ebolu, co zabije cloveka do tri dnu krutou smrti, jenze takovy smrtici virus je pak uplne k nicemu protoze jeho vysoka ucinnost kazi jeho sireni. Druhym problemem biologickych zbrani je, ze zive organismy maji neskutecnou schopnost lecit se: Takovy smrtelny virus treba oddela mnoho lidi na zacatku, ale ti co prezijou uz vuci nemu budou navzdy imunni. Proto neni vubec lehke, ba mozna dokonce nemozne, vyrobit smrtici virus, jenz by znicil velkou cast populace. Morove rany jsou vzdy spojene se spatnym pocasim, spatnou vyzivou, spatnou hygienou. Populaci ktera zije v teple, ma dost jidla, a ma doma teplou vodu, nejaky mor jen tak neskoli.

          Takze – jako konspiracni teoretik se ptam: Jak dokazat vyhladit 90% planety skrze biologickou zbran napadajici pouze lidi? Zda se to nemozne!

          …Nemozne, pokud ovsem do hry nezapojime prave to „nabozenstvi“, dnes popularne nazyvane „Kovidismus“. Nejdrive zamestname vedce z oddeleni „behavioral science“ a „nudge unit“ a „77th brigade“ a ruzne elfy, aby presvedcili co nejvice lidi v nutnost pichnout si injekci. A potom lidem dame do injekce „neco“, a to „neco“ je vsechny zabije.

          Moje prvotni idea byla, ze lidi pomalu zabije uz ta injekce, a tuto mou prvotni ideu dodnes nic nevyvratilo: Lide po tech injekcich skutecne umiraji.

          Ovsem existuje jeste dalsi moznost: Totiz ze ty injekce udelaji z „naockovanych“ super spreadery biologickych zbrani.

          Ja vim ze vy na teorie o zlych lidech, kteri chteji vyhladit cele lidstvo, neverite. Proto od tohoto komentare ani nic neocekavam. Ale byl bych rad abyste pochopil, ze se ridim heslem „pocitej s nejhorsim“. Tudiz – „nejhorsi mozne scenare“ nepovazuji za „zajimave jednoduche bombasticke these“. Naopak: Kazdou konspiracni teorii, kterou jsem na tomto webu napsal, jsem sepsal protoze doufam ze se prokaze jako licha, a optimisti zvitezi. Co muze byt vic uklidnujici, nez po case stravenem obavami clovek zjisti, ze se neni ceho bat?

    2. Nobody 29.11.2021 v 22:25

      Pokud článku rozumím dobře, pak vědci z prestižního Salk Institute v něm současné používání mRNA vakcín nezpochybňují nijak, doslova jest psáno:„…nová studie nyní ukazuje, že virové spike proteiny (které se chovají velmi odlišně od těch, které jsou bezpečně kódovány vakcínami) také hrají klíčovou roli v samotné nemoci.“
      Dále pak vědci poukazují na to, že by výsledek jejich výzkumu mohl otevřít vrátka k výzkumům efektivnější léčby.

      V článku je psáno, že předešlé studie ukazovaly výsledek působení viru SARS-CoV-2 na buňky a předmětná studie prokázala, že stejné škody způsobí vystavení buněk samotnému proteinu, jak vědci předpokládali na základě studia jiných koronavirů.

      Vaše práce s textem je pozoruhodná, nezbývá, než blahopřát.

      1. „předešlé studie ukazovaly výsledek působení viru SARS-CoV-2 na buňky a předmětná studie prokázala, že stejné škody způsobí vystavení buněk samotnému proteinu, “
        – no super. Teda vlastne protein vyrábaný po napichaní má rovnaké účinky, ako samotný vírus. Teda – koho nezabije vírus, toho zabije spikeprotein vyrobený po napichaní.
        Dobre si s tým textom popracoval.

        1. ktosicelkominy 30.11.2021 v 11:46

          Děkuji, nicméně mám dotaz.
          Proč probůh diskutujete o věcech, o kterých nemáte ani stín tušení?

          1. Skoro-soudruhu ygnore, neuspesny zadateli o clenstvi v KSC, ktery se to zes nebyl dostatecne velka marxisticko-leninisticka pica snazis compensovat tim ze ses extremni covidisticka pica, pojdme si rozebrat tvoji dementni otazku.

            Jaky „probuh“, kurva? Co do toho jeste vsiras nejakyho boha? Ten taky neexistuje jako ten tvuj virus, virophile. Co je ti kurva do pici o tom o cem kdo diskutuje ty bolsevicka mrdko? At si kazdej diskutuje o cem chce, mame svobodu slova. Zadna mrdka kterou ani do KSC nevzali nema pravo nekomu zvanit do toho o cem chce diskutovat. Nemusis to bolseviku cist.

            Co se tyce viry per se a.k.a. faith, read on. C’est tres bien explique ci-desous.

            https://nouveau-monde.ca/la-virologie-est-elle-une-religion/

          2. Čím méně toho diskutér o předmětu debaty ví, tím méně je jeho fantazie znalostmi a fakty omezována v rozletu, což mu dává oproti oponentům zásadní výhodu.

            1. V zasade mas naprostou pravdu. Samozrejme ze pokud nejakej kreten neco mekta, tak prinos je nulovej, nicmene pokud clovek from the outside analyzuje to co nejaky vjedci dogmaticky provadej, tak ma prave tu vyhodu ze vidi the bigger picture ktery si oni nemuzou bejt vedomi protoze jsou a) indoktrinovany a b) prilis zamereny na detail.

      2. Hmm, máte nějaký odkaz, ve kterém se věrohodně vysvětluje rozdíl mezi zlým virovým spike proteinem a bezpečným spike proteinem, který generuje vakcína?
        Nebo tomu, že ten druhý je bezpečný spike protein, prostě musíme věřit, protože to tvrdí výrobce?

        1. hackerjack 30.11.2021 v 11:55

          1) Citoval jsem z článku Salk Institute odkazovaného Nobodym výše a ještě to drze zdůraznil.
          Jestli je mezi autory (Salk researchers collaborated with scientists at the University of California San Diego on the paper, including co-first author Jiao Zhang and co-senior author John Shyy, among others.) nějaký výrobce, netuším a tudíž nevím, co by případně tvrdil.
          Věřte si, čemu chcete, mně je to jedno.
          2) Velmi podrobně to zde rozebral czechbluebear, nemám, co bych k jeho vysvětlení dodal

          1. Tak nic nedodavej skoro-soudruhu ygnore.

      3. 2 ygorek

        Já bych si nebyl tak úplně jistý, že mezi spike proteinem z vakcíny a z viru je tak zásadní rozdíl. Některé (ne všechny) vakcíny obsahují modifikaci S2 jednotky, to by mělo bránit jejímu „průniku“ do buňky – podle té studie se ale bere, že k napadení jádra dojde „v rámci výroby“ spike proteinu – takže je dost sporné, zda ta modifikace má vliv. Ostatně závěr studie zní:

        „…Taken together, we identified one of the potentially important mechanisms of SARS–CoV–2 suppression of the host adaptive immune machinery. Furthermore, our findings also imply a potential side effect of the full–length spike–based vaccine…“

        zdroj: https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm

        czechbluebear tady rozebral možnost !modifikace! DNA virem – to ale není předmětem studie ani Salk Institute ani výše zmíněné studie. Sice to rozebral moc pěkně, ale jednalo se o strawman argument – nikdo příčetný netvrdil, že covid mění DNA hostitele. Ta studie mluví o ovlivnění schopnosti opravy porušené DNA – to je dost rozdíl.

        1. anderson 30.11.2021 v 13.07

          Nedisponuji vaším talentem, nedokáži kombinovat výsledky jedné vědecké studie se závěry jiné studie, zejména vyprodukovaly-li je různé týmy vědců za různým účelem a již vůbec nedokáži marnit čas diskutuje o nich.
          Nikde jsem nepsal nic o tom, že by předmětem studie Salk Institute byla možnost !modifikace! DNA virem, když předmětem odpovědi byl požadavek:“.. vysvětluje rozdíl mezi zlým virovým spike proteinem a bezpečným spike proteinem, který generuje vakcína…“.

          1. 2 ygorek

            Zmíňka o modifikaci DNA virem se váže k Vašemu vychvalování příspěvků uživatele czechbluebear (ygorek 30.11.2021 v 12:27). Z mého pohledu se jedná o strawman argument.

            Studie Salk Institute je více než půl roku stará a je otázka, zda by byla vůbec publikována, kdyby tam nebyla úlitba, že vakcín se to netýká. Pokud tu studii správně chápu, tak mluví o „…spike protein damaged the cells by binding ACE2…“ – na ACE2 se ale váže S1 část spike proteinu, tedy modifikace S2 části (a to pouze u některých vakcín) by tuto vazbu neměla ovlivnit.

      4. Předpokládám, že poslední věta je myšlena ironicky. Vážený pane, pokud máte na mysli ten český článek, co je v odkazu pod ZDE, tak autorem textu v článku nejsem já, ale novinář Mike Whitney, jenž je renomovaný geopolitický a sociální analytik působící ve státě Washington. Já ty články pouze překládám.

        1. Nobody 30.11.2021 v 16:07

          Děkuji za ponouknutí – přečetl jsem si originál.
          Onen Mike Whitney je možná renomovaný geopolitický a sociální analytik, rozhodně ale je dovedný bulvární manipulátor a o předmětu, o kterém píše, neví nic.
          Otázkou je, proč. Možná je to výnosnější, než produkovat geopolitickou a sociální analýzu současného bahnitého rybníka.

          Dovolil bych si vrátit se krátce, jen dvěma z mnoha možných námitek, k oné bulvární vodíkové bombě (The new research paper is the equivalent of a hydrogen bomb.).
          1) Vodíková bomba potvrdila předpoklady postavené na dlouhodobém výzkumu koronavirů, který je částí výzkumu zoonóz a zabývají se jím biologové snad v celém světě.
          2) Vodíková bomba uvádí testování na zvířecím modelu a kultuře in vitro. Bulvárního novináře netrkne, že to znamená vyloučení imunitní reakce.
          Atd.

  6. @ygorek
    …a mám po kšeftech! :-))))

    1. lola 30.11.2021 v 7:28

      Omlouvám se.
      V případě kolegy Nobodyho je názorně předvedeno, jak pilný a pro věc zapálený člověk dokáže nelitovat námahy a nákladů, aby vytvořil hoax ve snaze rozšířit osvícení, jehož se mu dostalo. Je to opačný pól toho, co předvádějí trollové, typicky zdejší Jacq.

      1. @ygorek 30.11.2021 v 8:01
        Já vím… v případě Nobodyho opakovaně a vždy byly jeho nesmysly uvedeny na pravou míru. Vše marno! Jsou jedinci, kteří i z věty „Máma má mísu“ dokáží vygenerovat hoax o šíření smrtelné nemoci, pak se tím vyděsit a symptomy té nemoci potom pozorovat i u sebe. Někdo to tak rád… co už s ním? :-)

        1. Jasné, moje neslmysly. V březnu 2020 jsem psal o Agendě ID2020 – Hoax jako kráva, akorát, že je již realitou. Psal jsem o usnesení EK o proočkování celé populce EU – samozřejmě dle ygorka hoax a dle vás „nesmysl“. Dnes to již není otázkou ZDA, ale KDY budee zavedeno povině pro každého. Mohl bych uvádět desítku dalších věcí, ale to nemá smysl. Vy zde máte jen kecy. Nenašel jem za rok od vás jediný konstruktivní příspěvek.

          1. Nobody 30.11.2021 v 16:20

            Ne, není tomu tak.
            Právě zavádění jakýchsi Covid pasů ukazuje, jak je EU neschopná, když si schválí zavádění jednotného očkovacího průkazu pro veškerá očkování a nezávisle na tom zavádí další dokument.
            Takže ano, byl to hoax jako kráva a realizou není-

          2. @Nobody 30.11.2021 v 16:20
            „Nenašel jem za rok od vás jediný konstruktivní příspěvek.“
            No neříkejte, že jste si dal tu práci a prohledával vlákna rok zpátky! :-D Sakra, v příštím životě bych taky chtěla žít tak smysluplný život!

            1. To Lola : Spíš to vypadá na lajdáctví :-) Jestli Nobody hledá zdroje stejně pečlivě jako tvoje trefný komenty, tak potěš koště :-)

          3. Už tehdy v březnu jsem ti citací z tvého vlastního zdroje prokázal, že jsi jej totálně nepochopil, protože to
            1) nebyly žádné chronologické „fáze“, nýbrž „alternativní reality“, a protože
            2) nebyly to žádné plány jak nebo co změnit ve světě, nýbrž předjímání jak by ve všech základních myslitelných možnostech společenského vývoje mohly nadále fungovat neziskovky

            Chápu, že něco nepochopíš. Chápu, že se ti nechce uznat chybu.

            Ale po roce se ke své objektivně prokázané chybě a nepochopení vrátit a vykládat je jako „realitu“ a předvídání – to už je vysloveně drzost.

      2. Já jsem snad zde vygeneroval Hoax? Já jsem si ten text nevymyslel, jenom jsem ho přeložil do češtiny. Takže vážený pane jděte do prdele s vašimi názory. Když jsem před časem publikoval článek o usnesení EK o očkování, také to byl hoax. Dneska se již nemluví zda bude povinné, ale KDY.

        1. Nobody 30.11.2012 v 16:15

          Bohužel.
          To, zda jste text vymyslel, nebo ho jen přeložil a rozšířil, není podstatné.
          Kdy, kam, s čím a pokud vůbec půjdu, to rozhodně nezáleží na vašich vlhkých touhách.
          Zavádění jednotného očkovacího průkazu v EU je podle vás totéž, jako zavádění speciálního očkovacího průkazu vázaného na jednu chorobu podle rozhodnutí vlád jednotlivých zemí a pro různé skupiny lidí víceméně náhodně vylosovaných?
          No tak to pak jo.

          Před časem jsem se vám snažil váš omyl vysvětlit a jak vidno, marně.

          1. Takže abychom to uzavřeli. Doporučuji Vám, paní lole a ostatním se podívat na tři kratičká videa. Předpokládám, že u lidí, kteří tam mluví ani pan ygorek nebude mluvit, že roznášejí hoax.
            1)Držitel Nobelovy ceny za medicínu francouzský prof. Luc Montagnier
            https://rumble.com/vhek1p-dritel-nobelovy-ceny-luc-montagnier-okovn-tvo-covid-varianty.html
            2) Vynálezce mRNA, Dr. Robert Malone
            https://rumble.com/vkkt20-dr.-robert-malone-vynlezce-mrna-musme-zastavit-okovac-kampa.html
            3) Dr. Byram Bridle – Nebezpečí spike proteinu v covid injekcích
            https://rumble.com/vhyz3x-dr.-byram-bridle-nebezpe-spike-proteinu-v-covid-injekcch.html

            No a poté lze uvažovat o tom, že spike protein ve SARS Cov2 je fuj, fuj, ošklivý a zabíjí lidi, kdežto spike protein v (ne)vakcínách je OK.

            1. Pokud vim, tak mainstreamovy vyklad netvrdi, ze spike protein je fuj fuj. Vubec jeho nebezpecnost neresi. Pouze rika, ze je to klic ke vstupu do bunky. Tot vse.

            2. Nobody 30.11.2021 v 20:47

              Tak abychom to uzavřeli – jak je to dlouho, co jsem napsal, že žádná videa nesleduji*)?
              Ani moc ne, a situace se nezměnila. Přesto učiním výjimku:Japonská studie byla provedena na zvířecím modelu.
              *)Zejména, pokud je uvedete: No a poté lze uvažovat o tom, že spike protein ve SARS Cov2 je fuj, fuj, ošklivý a zabíjí lidi, kdežto spike protein v (ne)vakcínách je OK.
              K tomu potom přidám citát ze studie, kterou jste odkazoval:
              “…nová studie nyní ukazuje, že virové spike proteiny (které se chovají velmi odlišně od těch, které jsou bezpečně kódovány vakcínami) také hrají klíčovou roli v samotné nemoci.”
              O tom, že spike protein SARS-CoV-2 je fuj fuj ošklivý, kdežto spike protein ve vakcínách je OK, uvažovaly dva týmy vědců, kteří vypracovali studii,kterou jste vy odkazoval.
              Chápete, jak jste mimo?

              1. Studie Salk Institute uvádí “…spike protein damaged the cells by binding ACE2…” – na ACE2 receptor se váže S1 část spike proteinu. Ve vakcínách (a to pouze některých) je ale modifikována S2 část spike proteinu. Je záměr výrobců vakcíny, aby S1 část, kde dochází k navázání na ACE2, byla stejná, jako u viru. Na tuto část se mají navázat protilátky, tím zamezit spike proteinu navázat se na ACE2 a tím zamezit viru proniknout do buňky. U některých vakcín je dokonce spike protein upraven tak, aby obsahoval S1 část několikrát (2x-3x) a jednu společnou S2 část – aby si imunitní systém vybral právě S1 část. Proč by tedy měl být rozdíl mezi spike proteinem z vakcíny a z viru při „…damaged the cells by binding ACE2…”?

                A pak tu máme jinou studii, kde už se výslovně mluví o nebezpeční spike proteinu z vakcín – “…Taken together, we identified one of the potentially important mechanisms of SARS–CoV–2 suppression of the host adaptive immune machinery. Furthermore, our findings also imply a potential side effect of the full–length spike–based vaccine…”

                zdroj: https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm

                1. anderson 1.12.2021 v 9:01

                  Bohužel, vybral jste si nevhodného člověka. Má znalosti mi neumožňují sledovat tok vašich myšlenek.
                  Nemohu s vámi diskutovat o tom, proč dva vědecké týmy zkoumající působení spike proteinu na buňky zvířecího modelu a na buňky in vitro vydají právu, že jejich k pokusu použitý spike protein je jiný, než ten ve vakcínách. Nevím, co k pokusu použili, nejsem vědec.
                  Nemohu s vámi diskutovat o tom, proč jednotliví výrobci používají různé typy spike proteinů. To vědí jen oni, věnovali výzkumu hodně prostředků a je to neveřejné know-how. Já nejsem výrobce vakcín a nejsem ani výrobce spike proteinů pro vývojáře vakcín.

            3. @Nobody 30.11.2021 v 20:47
              Já si svého času cením příliš na to, abych se zabývala vámi postovanými zdroji. Párkrát jsem to zkusila, ale ani mi to nestojí za koment.
              Oháníte se držiteli Nobelovy ceny, vynálezci mRNA, což jsou jistě velmi fundovaní pánové… No a mě by velmi zajímalo, co říkáte na stejně kvalitně ozdrojovaný názor jednoho místního oblíbence, že viry vůbec neexistují?
              Mají pravdu jeho kapacity nebo vámi uváděné kapacity? … anebo je to dokonce tak, že na internetu najdete tři prdele kapacit, které vám budou tvrdit přesně to, co chcete slyšet?

  7. Je to prdel, banda individuí jenom papouškuje stále stejné lži, vědcům co vyvýjejí vakcíny, doktorům co léčí pacienty a dokonce i těm co se nechali očkovat předhazují účast na celosvětovém spiknutí a ještě se svojí debilitou chlubí a považují se za bojovníky za svobodu.
    Mně je ve finále už jedno kdo umře nebo neumře, protože se nenechal očkovat bud kvuli sobě nebo kvuli tomu že se nechal přesvědčit podobně debilníma argumentama. Doktoři a sestřičky maj aspoň co dělat a dostavaj za to slušný bonusy tak asi taky v pohodě.
    Jen mě překvapuje jak se debilové co uvěřili politikům ( přestože stále tvrdí, že jsou součástí spiknutí ) snaží dokázat ostatním co se rozhodli bez ohledu na to co politici či různí samozvaní odborníci a datoví vědci tvrdili, že jsou demenntí a ovce oni.
    Prostě jsou tito bojovníci inteligentní menšině jenom k smíchu a ještě to ani netuší :-D

    1. No… a proc to sem vlastne pises?

      1. abych vyjádřil svůj názor

        1. Aaaha. V Jeruzaleme na to maj takovou starou hradbu. Tak pokracuj.

          1. já už skončil, jsem spokojen :-)

            1. Minule jsi měl ty příspěvky takové květnatější.

              1. to je fakt, už mě to asi nebaví

                1. Skoda, tak jen aby DF neprisel o nadseneho prispevatele.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017