Ministerstvo v boji na dezinformační frontě - zpět na článek

Počet komentářů: 240

  1. Tak z Valnevy bude nakonec prdlačka? Nebo podpultovka?

    1. Brzo bude podpultovka i z kusu vepřového plecka či z kanystru plného benzínu.
      To je oč tu běží.
      Ne o fake pseudovakcíne a podobné kraviny na odlákání pozornosti vohnoutstva od skutečných problémů které nám cíleně vyrábí v rámci ekonomicko-sociálního resetu.

    2. Valneva stále není ani ve fázi klinických testů.

      1. proč lžeš? V testovaní jsou rovnou dvě verze

    3. Psal jsem Fialovi, jak to vypada. Odpovedeli mi, ze to budou resit, az ji schvali EMA.

  2. Myslím že v písničkách na přání ve všech rádiích se častěji bude objevovat něco takového:
    „Dobrý den, chtěl bych věnovat tuto písničku odstupujícímu premiérovi, i vládě, a zejména pak premiérovi novému i nové vládě. Je to moje zamilovaná, od Michala Tučného. Ani nevím proč mi poslední dobou pořád zní v hlavě“
    https://www.youtube.com/watch?v=HFqz7VvXk1o

    1. Mně teda poslední dobou zní spíš hlavě toto:
      https://www.youtube.com/watch?v=4dMpupaGelQ

      1. Prosím, tuhle verzi bych přirovnal k děravým ponožkám.
        Možná se někde dá sehnat sice méně kvalitní, ale duchem_zcela_jiná nahrávka, nejlépe z živého vystoupení v Junior klubu Na Chmelnici 1982,1983. Ten duch a energie aspoň části těch, co se těchto akcí zúčastňovali a který je z té nahrávky patrný, se, si myslím, nedá do dneška přenést. Aspoň ne jednoduše, natož věrně/pravdivě. (To nebylo řvaní publika do záblesků, jako např. na Abraxasu apod., tohle bylo něco jiného.)
        Jak spojit tehdejší dobu s dnešní celospolečenskou debilitou? V dnešním článku se to nazývá „syndrom skupinového myšlení“. Vnější projevy dle odkazu celkem odpovídají, ale příčiny, domnívám se, nikoliv. Nejblíže jsou jakoby „vnější hrozby“, ale jen zdánlivě. Mně ta skrytá debilita, která se projevila pouhou vcelku malou změnou v rutinně, vychází jako pravděpodobnější. (S vyjímkou teroru ve starobincích, tamní poměry mohly být opravdu nechutné a vést_přímo k urychlení konců jejich klientů.) Přitom ta „vcelku malá změna“ by ve zdravé_společnosti působila naopak jako tonikum a původci a představitelé kovid-úvodu by loni na podzim skončili v krvavé lázni, pokud by včas nezmizeli.

  3. Ten ministerskej web lze nazvat medvědí službou systému :)

    „Technicky není možné připravit očkovací látku tak, aby obsahovala čipy pro sledování. Vakcína je roztok. Každý se může před očkováním podívat, že neobsahuje žádné pevné částečky.“

    Já v žádném případě netvrdím, že tam nějaký čipy jsou. Ale výše uvedená argumentace mě přivádí na parafrázi „Technicky není možné do vody v obecní studni něco nasypat tak, abyste umřeli na mor. Voda je průhledná. Každý se může před napitím podívat, že neobsahuje žádné krysy nebo pavouky.“

    1. > Technicky není možné připravit očkovací látku tak, aby obsahovala čipy pro sledování

      Ale je to možné. Je komerčně dostupný RFID čip o rozměrech 0.15 x 0.15 mm. Ten už pouhým okem vidět není.

      https://thefutureofthings.com/3221-hitachi-develops-worlds-smallest-rfid-chip/

      Přečíst by to šlo jen na hodně malou vzdálenost (muselo by se šmejdit čtečkou poblíž místa vpichu) a moc inteligentní čip to není (jen dokáže vrátit statický kus informace, žádné šifrování ani jiná složitější logika se tam už nevejde).

      A na tom webu … polovina těch odpovědí je úplně na něco jiného, ve stylu „Je pravda, že každá vakcína má jinou účinnost?“ a na to odpověď „Pfizer se musí skladovat v -70 stupních a proto ho nemůžou aplikovat praktici.“ a značnou část toho zbytku lze poměrně snadno vyvrátit.

      1. Takže vlasy jsou pouhým okem neviditelné. Ty máš dost.

    2. K té medvědí službě. Je to vše dobrovolné avšak osoby, kterých se to týká, jsou „určeny“. Například tady
      https://koronavirus.mzcr.cz/zmena-mimoradneho-opatreni-ze-dne-28-6-2021-kterym-se-stanovi-plan-ockovani-osob-urcenych-k-ockovani-s-ucinnosti-od-16-11-2021/
      A tak se to táhne celým tím webem. U jakéhokoliv opatření týkajícího se dobrovolnosti se vždy jedná o osoby „určené“.
      Proč tam není napsáno třeba „Změna mimořádného opatření ze dne 28. 6. 2021, kterým se stanoví plán očkování osob, kterým je umožněno očkování, s účinností od 16. 11. 2021“?

  4. Doktor Shankara, prominentní jihoafrický lékař, tvrdí, že současná vakcinační kampaň má pouze jediný účel: Ovládnout a zabít velkou část populace, aniž by se zjistilo, že byla otrávena.

    Dr. Shankara vysvětluje, jakým způsobem depopulace lidstva probíhá:

    Rekombinantní spike protein z vakcíny je distribuován po celém těle prostřednictvím mRNA a vytvoří ohniska v různých tkáních.

    „TATO OHNISKA BUDOU ROZPOZNÁNA JAKO CIZÍ A SPUSTÍ ŘADU AUTOIMUNITNÍCH REAKCÍ. TAKŽE ÚMRTÍ, NÁSLEDUJÍCÍ PO OČKOVÁNÍ, NEBUDOU NIKDY PŘIPISOVÁNA TOMUTO JEDU! BUDOU PŘÍLIŠ ROZMANITÁ, BUDE JICH PŘÍLIŠ MNOHO A BUDOU V PŘÍLIŠ ŠIROKÉM ČASOVÉM RÁMCI, ABYCHOM POCHOPILI, ŽE JSME BYLI OTRÁVENI“ řekl.

    Schopnost vakcíny zhoršit již existující nebo latentní onemocnění znamená, že za příčinu úmrtí lidí bude považováno jakékoli základní onemocnění, které lidé měli, i když by je bez vakcíny nikdy nezabilo. Může se jednat o aktivaci rakoviny, vyvolané touto smrtící vakcínou, kdy úmrtí lidí budou přičítána rakovině a nikoli vakcíně. Stejně tak se u diabetiků, kteří trpí na mrtvici, a u lidí s vysokým tlakem, kteří mívají srdeční infarkt, bude zhoršení stavu či úmrtí připisovat spíše těmto onemocněním než vakcínám.

    ______
    Takže hurá – honem napíchejme rekombinantní spike protein do všech tzv. zranitelných a starších lidí s mnohočetnými komorbiditami.

    https://www.naturalnews.com/2021-11-27-covid-vaccines-kill-people-underlying-conditions.html

    1. O následujícím textu si můžeme myslet leccos, ale já osobně ve svém okolí pozoruju u lidí co absolvovali pseudo-vakcínu, docela vážné (auto)imunitní potíže.
      Ti co byli celoživotně zdraví, najednou mají různé chřipky, plicní potíže, bolesti a záněty kloubů. Zvlášť ti nad 50.

      „U lidí napíchaných experimentální mRNA látkou („vakcínou“ proti COVIDu) dochází k velké ztrátě přirozené imunity podobně jako u nemoci AIDS.
      Všichni lidé starší 30 let ztratí 100% veškeré imunity (proti virům a některým druhům rakoviny) během 6 měsíců”. U lidí lidé ve věku 18–29 let trvá období ztráty imunity zhruba 44 týdnů.

      Lidé provádějící „posilovací“ očkování tento proces pouze urychlí tím, že do svého těla přidají ještě více chemikálií, které ničí imunitní systém. Jinými slovy, čím více očkování člověk absolvuje, tím rychleji se bude sestupná spirála vyvíjet.“
      https://cz24.news/ockovaci-horor-smrticimi-injekcemi-pokracuje-u-ockovanych-se-zacina-projevovat-neco-jako-aids-postupna-az-uplna-ztrata-imunity-vy-to-nevidite/

      1. Teď vážně a bez urážky, ten článek je úplný blábol, který vypadá, že ho napsal žák základní školy. Jen tak při letmém pohledu:

        – mitochondrie nejsou srdcem imunity a spike je nezachycuje ani s nimi nic nedělá. Mitochondrie vytvářejí v buňce energii, jsou úplně jinde a ten spike ani virus samotný na ně nemají valný efekt. Spike ostatně nic nezachycuje, jenom se připojuje k buněčné membráně a díky podobnosti s jinými látkami ho ta buňka spolu se zbytkem toho viru, vtáhne dovnitř – funguje mnohem víc jako paklíč než jako bodec. Ale to jen tehdy, když je součástí viru; bez zbytku toho viru nedělá celkem nic.

        – nikde v literatuře se neměří ztráty imunity na procenta, protože to nedává žádný smysl – jak posoudit, co je sto procent? I lidé s rozvinutým AIDS mají nějaké části imunity, protože virus HIV postihuje jenom specifické buňky imunitního systému, který má několik nezávislých větví.

        Proboha, lidi, přečtěte si aspoň trochu něco o tom, jak funguje imunita a jak fungují viry. Aspoň proboha něco na wikipedii, nebo v učebnici pro střední školy – pokud jste tedy nezaujali stanovisko, že celá věda včetně té, co se říká na střední, je velká lež a všechno ve skutečnosti řídí Aštar Šeran.

        1. Tak ja jsem byl nucenej si o tom jak udajne funguji viry nastudovat a skutecnost se jevi takova ze viry jsou konstrukt v psyche vjetcu jako ty a tobe podobne indoktrinovany vjetci.
          Vy virophilove stavite svoji vjedu na premise ze viry jsou pathogeny a ze prenaseji nemoci a na zaklade tyhle abstraktni materialisticky theorie jste si vytvorili celej vjedtskej obor. Fsetsko mate vy vjetci v potschitatschich, in silico. Ve skutecnosti mate velky kulovy hovno. Ten vas konstrukt – teda ze viry zpusobuji nemoci – se nikdy empiricky neprokazal. Naopak vsechny pokusy selhaly a kontrolni experimenty dokazaly ze ty vase viry jsou produktem toho konstruktu ve vasi psyche, procesu kterej aplikujete.
          Nakonec, ty sam v podstate rikas ze vite hovno.
          To ze na zaklade toho hovna chcete napichat do vsech lidi – a i zvirat – nejakou sracku is beyond belief. Nemluve o tom ze je to naprosto nepotrebny protoze ZADNA nova nemoc nemluve o pandemii neexistuje.

        2. Rozvinuty AIDS? Ty vole nech toho. AIDS je precursor to COVID. To neni zadna nemoc. AIDS je uplne stejnej hoax jako COVID a HIV je uplne stejnej hoax jako SARS-CoV-2. Stejne jako COVID neni AIDS zadna nova nemoc, jsou to existujici nemoci kde bily mrdky tvrdej ze to zpusobuje HIV – bez jedinnyho dukazu. Lidi co udajne umreli na AIDS bud umreli na najekou jinou nemoc nebo je zabila agresivni lecba, i.e. AZT. Podobne jako buhvi kolik lidi udajne trpici COVIDEM zabily ventilatory a vsecky ty jedy co do nich bily mrdky napumpovali.

          1. Co by bolo dokazom AIDS? Ak by teda existoval?

            1. Tak predne to ze by to byla nejaka nova nemoc. Neni to nova nemoc, je to neurcity soubor existujicich nemoci. Nikdy nikdo nikde neprokazal nejakou souvislost udajne nemoci AIDS a HIV. Je to uplne ten samy hoax jako COVID.

              https://www.twitch.tv/videos/1213802957

        3. czechbluebear 28.11.2021 v 23:05

          Dovolím si jen malou poznámku. Rozšířením informací a stavbě předmětného viru, způsobu jeho vstupu do vhodné buňky a využití této znalosti k informování obranného systému organismu došlo k dobře známému jevu: Šelma byla lapena, identifikována a dostala jméno, takže každý ihned rozpozná, jak je nebezpečná a jak je nutné s ní bojovat. Je-li lapená šelma skutečně onen obávaný lidožravý tygr, nebo krtek hvězdonosý, to je již lhostejné a tak to i zůstane. Důvod vidím v tom, že mí spoluobčanů dokázali absolvovat střední školu, aniž by tato na nich zanechala sebemenší stopu, všichni se však bohužel naučili rozpoznávat skoro všechna písmena.

          1. Skoro-soudruhu Ygnore, mel bys spis zpytovat svedomi cos to tenkrat tak zkurvil ze te nevzali do KSC, neuspesny adepte na clenstvi v zlocinecke organizaci coz te nicmene nevyvinuje z toho ze jsi bolsevicka mrdka.

            A ted k veci. Skola ty bolsevicky imbecile na tobe zjevne nezanechala zadny stopy, obzvlast zakladni logiku. Vir ty bolsevicky dumbo nikam nevstoupi. Vir je nezivy a.k.a. mrtvy. Nemuze nikam vstupovat.

            A ted vocas mezi nohy a bez se ucit myslet.

        4. Tak nějak. Jen malá drobnost, nedávno provedená studie dvou lékařů tuším na americké univerzitě ukázala, že samotný spike protein je schopen způsobovat onemocnění a nepotřebuje k tomu ani tělo viru. Je cytotoxický sám o sobě. A vaše buňky ho budou na základě mRNA kuchařky vyrábět jako o závod v tkáních, do kterých se to díky různé prostupnosti lipidových obalů mRNA skrz buňky dostane. Údajně spike prostupuje i hematoencefalickou bariéru a už se objevují obavy ze zvýšeného množství prionových onemocnění (což je hodně vzácná věc), v datech z VAERSu nárůsty o desítky procent. Samozřejmě je potřeba to ověřit v dlouhodobějším horizontu a zkoumat, ale vypadá to, že samotný spike stačí na spoustu problémů sám o sobě.

      2. kaBrnak 28.11.2021 v 22:49

        Souhlasím. Lidé nad 50 začnou náhle mít různé chřipky, plicní potíže, bolesti svalů a záněty kloubů a mnohé další potíže.
        Zblízka jsem to pozoroval například u svého otce, který ony stále se zhoršující problémy překonával dobrých třicet let i u své matky, které měla slabší přirozenou imunitu a vzdorovala jen slabé čtvrtstoletí.

        1. Skoro-soudruhu, mRNA geneticka sracka je pichana do lidi cca rok skoro-soudruhu. Na tvyho fotra a matku tezko mohla mit nejakej vliv. Zpatky do prvni tridy a bez se ucit cist a chapat text skoro-soudruhu.

          1. Ale my přece víme, že nejsi živej, že jsi pouhý konstrukt, uplácaný z hovna a výměšků putlerových podocasních žlaz, nemusíš nás o tom přesvědčovat s každým slovním výpotkem, co se ti udělá.

    2. Kdyby měl Dr. Shankara pravdu, tak totéž, ale mnohem drastičtěji, bude dělat i ten virus sám, protože buňka napadená virem na svém povrchu rovněž prezentuje ty části, které vyrábí, a ten spike je součást viru. (Ostatně stejný problém by nastával při infekci organismu jakýmkoli virem.)

      Na rozdíl od viru ale mRNA vakcína se nemůže v těle množit, takže modifikuje pár buněk, které imunita vyklučí, naučí se na tom rozpoznávat ten spike, a tím to končí.

      Člověk zabitý autoimunitní reakcí proti kdejaké tkáni v těle by byl poznat velice dobře, takové věci na rozšířeném krevním obrazu přímo svítí, a nejpravděpodobněji by se to projevilo jako nezvykle agresivní revmatická věc. Rozhodně ne jako nárůst rakoviny, jak tvrdí ten článek; pravděpodobně naopak rakovina je to, co by ten člověk nedostal.

      Jinak, ten doktor je rodinný lékař; to je značně jiná kvalifikace než by byla potřeba na to, aby posuzoval takové věci – jak to ví? Dělal v té chalupě v Africe rozsáhlé simulace reakcí toho spiku s imunitou, tak dobré, že vidí, co se stane roky dopředu? To by musel být o dost dál než je soudobá medicína. Další varovný signál: nejen, že ví, co přesně ta vakcína udělá v dlouhodobějším horizontu, ale zároveň už rozplétá komplikovaný plán na zničení velké části lidstva – takže je to odborník nejen v imunologii, ale taky znalec ekonomie a politologie a vidí skrz rozsáhlé plány jiných zemí. Proč s takovými možnostmi sedí na zadeli v Jižní Africe?

    3. No, takže gratuluji k medvědí službě.

      Ke článku, který je politický – upozorňuje na objektivně prokazatelné lži MZČR o tom, co „nechystají“ ačkoli to chystají – jsi mermomocí musel zanést vaxx nápady z obskurních zdrojů, čímž jsi totálně přehodil výhybku a unesl celou debatu do neužitečnéhu cyklu provax-antivax.

      A to ačkoli tu máš asi jen 5 jiných článků, které se nebaví o covidové politice, nýbrž právě o vakcínách samotných.

      To je čistokrevný spam, člověče nešťastná.

      Ale ty prostě taktizovat nebudeš a nebudeš.

      1. Já to vidím ve svém okolí, jak ti pseudo-očkovaní mají náhle zdravotní potíže (auto)imunitního charakteru.
        Jeden se z čiperného padesátníka co v létě krauloval v jadranu, do listopadu stal skoro nechodícím stařečkem.

        Dokonce to i časově odpovídá. Nechal se pseudo-očkovat na jaře protože se bál že ho nepustí k moři.

        Čili ty články mi jen doplnily to co už reálně pozoruju okolo. Odpovídá to tomu popisu, že imunitní buňky napadají vlastní tkáně právě kvůli spike proteinu.

        A co děláš ty ?

        Šíříš tu propagandistické bláboly předkládané farmaceutickými firmami a jimi vlastněnými „odborníky“ a organizacemi jako WHO a CDC.

        Jaké prasárny dělají v těle ty spike proteiny a jaké srágory vpisuje reverzní transkripcí mRNA do DNA, o tom nemáš ani páru. A vlastně nikdo, protože tu neproběhlo žádné posouzení těch pseudo-vakcín nezávislou autoritou.
        Moc dobře si pamatuju, jak jsi tu opakovaně prezentoval ty ničím nepodložené bláboly o tom jak údajně funguje spike protein.

        Přitom tu máme už mraky statistických důkazů že ta pseudo-vakcína dělá v těle úplně něco jiného než nám bylo podsouváno.

        Kromě toho je to logické. Pokud chceš lidi zgenocidovat vakcínou, tak musíš zajistit aby ten nárůst úmrtí byl pozvolný, symptomy nejasné a nespecifické, a účinek na různé věkové a zdravotní skupiny lidí různý.

        A toto přesně vystihuje co bylo v tom článku. Autoimunitní selhání různých orgánů na zcela individuální úrovni, s individuálními symptomy a individuálním průběhem, i různou dobou od pseudo-očkování do úmrtí.

        A celý tento rafinovaný systém lze ještě víc chaotizovat zamícháním placeba do různých šarží vakcíny v různém počtu. Takže vohnout si pak může říct: „Máňa odvedle sice umřela, ale Pepa taky byla na očkování a je úplně v pohodě, takže Máňa rozhodně nemohla umřít na očkování.“
        A je vymalováno.

        1. Ach jo.

          K reverzní transkripci toho fragmentu mRNA do DNA by byla potřeba reverzní transkriptáza, která v té vakcíně není a v normálních buňkách taky ne.

          Reverzní transkriptázu mají pouze retroviry (COVID ji mimochodem taky nemá). I v nepravděpodobném případě, že by se tam objevila v důsledku koinfekce jiným virem, je otázka, jestli by se s tím mRNA fragmentem setkala, protože mRNA je v jiném kompartmentu než virová RNA.

          Dále, aby se zpětný přepis začal, musí mít ten fragment RNA určitý tvar, a reverzní transkriptázy z virů bývají specializované na to, aby překládaly jejich RNA, ne náhodně cokoliv, co jde kolem.

          Ale i kdyby to vše zapadlo, tak se vezme transkript DNA, který popisuje, jak vyrobit spike, a ten se náhodně vloží někam do DNA – retroviry si nikdy nelámaly moc hlavu s tím, kam tu informaci frknou, jdou na to statisticky. To sice může teoreticky způsobit třeba rakovinu, když se to trefí nešťastně, ale je to u jediné buňky, která pravděpodobně v důsledku té změny sama zahyne nebo ji zničí kolemjdoucí T lymfocyt, když zjistí, že exprimuje něco, co se mu nelíbí. Pravděpodobněji ta DNA zůstane na ocet jako kus junk DNA, která se nikdy nepřepisuje a nedělá nic; podobných věcí má lidská DNA v sobě celé mraky. V nejoptimálnějším případě ta buňka bude dál vyrábět spiky, které vylezou na povrch a zůstanou tam, což opět přiláká pozornost T lymfocytu, který ji zrakví.

          Ale dejme tomu, že by někdo do té vakcíny strčil úmyslně strčil reverzní transkriptázu speciálně kovanou tak, aby vzala ten fragment mRNA, který ve vakcíně je, a přeložila ho zpátky do DNA; to by šlo. Znamenalo by to tedy, že ve všech továrnách, kde se ta vakcína vyrábí, by muselo být vedení a hlavní technologové součástí spiknutí, protože každý vidí, že se tohle vyrábí a do té vakcíny přidává (musí na to být samostatný výrobní proces, který bude vypadat sakra nápadně, protože reverzní transkriptáza se naveliko normálně nikde nevyrábí a vyžaduje to úplně speciální chemickou výrobní linku). Ale ech, dejme tomu.

          S poladěnou reverzní transkriptázou se dostáváme do bodu, kde jsme úspěšně uvnitř buňky očkovaného člověka vyrobili transkript DNA popisující ten spike. A teď co? Nejsme příliš schopni určit, kam do DNA vleze, to je náhodný proces závislý na tom, co z DNA je zrovna v jádře rozbaleno a co ne. Ten transkript prostě doputuje do jádra (to se taky nestane úplně samo, ale dejme tomu, že jsme na to dali patřičné flagy), tam se ho chopí DNA integráza a někam ho tam vrazí, bůh suď. Toto se stane v několika stech tisících buněk, kam se částice naší vakcíny dostaly. Tím to ale končí, protože ta vakcína se neumí sama množit a nové RNA transkripty samy od sebe z modifikovaných buněk nevyplavou, na to by se musel vyrobit kompletní nový virus, který by mohl pak vypučet z buňky pryč a přesunout se jinam.

          Podařilo se mi aspoň zhruba naznačit, jak strašně složité je vůbec tohle udělat? A to jsme ještě pořád nezískali nic, co by bylo schopné nějak rafinovaně a pomaloučku člověka zabít; jenom jsme zastrčili kus nefunkční DNA do pár set tisíc buněk. Ten tým, kdo by to dokázal, by dostal, hádám, 2-3 Nobelovky. A tohle všechno v naprostém utajení a v obrovských objemech na mnoha místech na světě. Seriózně… to nezní moc realisticky.

          1. Spousta odborných vědeckých keců, ale ani s Wikipedií pracovat neumíš.
            Ono je totiž těch reverzně-transkripčních mechanizmů povícero:
            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Telomerase_reverse_transcriptase

            A vůbec máš zastaralé informace. Lidská buňka dokáže přepisovat zpětně z RNA do DNA levou zadní, pomocí DNA THETA POLYMERÁZY:
            „Polθ =promotes RNA-templated DNA repair. Previously, DNA polymerases were long thought to only transcribe DNA into DNA or RNA and not be able to write RNA segments into DNA
            https://en.m.wikipedia.org/wiki/POLQ

            Vlastně se ta pseudo-vakcína chová jako typický virus. Nějakým rafinovaným způsobem obejde všechny obranné mechanizmy tkání, T-lymfocytů, makrofágů i buněčné imunity, vpašuje se dovnitř, a tam začne zapisovat kdovíco do DNA.
            Předpokládám že ten mechanizmus je právě uváděný silikonový obal mRNA. Protože silikon je inertní. A tak ho tělo založené na uhlíku nemá jak detekovat a jak se tomu bránit.

            1. Bravo! OK, telomerázu jsem nechtěl zmiňovat, abych to nekomplikoval. Už mi to vybouchlo do ksichtu, nemám lidi podceňovat :-)

              Ale potěšilo mne, že jsi šel do wikipedie; i když to není ten nejpřesnější zdroj, má hodně dobrých informací a ty jsou lék na, řekněme… paranoiu. Jen houšť.

              Telomeráza patří mezi reverzní transkriptázy, ale je úzce specializovaná na prodlužování telomer; zapisuje víceméně pořád ten samý vzor na konec chromozomů; snad by šla i znásilnit pro nějakou jinou aktivitu, dovedu si to představit in vitro, ale v živém organismu těžko.

              Polymeráza theta by asi šla použít na něco odvážného – ostatně, zavádění změn do DNA metodou CRISPR/Cas9 používá velmi podobný postup, ale důležitým krokem v něm je, že tu DNA je nutné ve vhodném bodě nejdřív střihnout, podhodit opraveným enzymům upravený kus odpovídající na koncích tomu místu, kde bylo střihnuto, a nechat je, aby to daly zase dohromady, teď už ovšem s tím, že do toho zabudují i ten podkladek, který jsme tam podhodili. To by šlo. Ale zase, takové věci fungují docela dobře na Petriho misce v laboratoři na jednobuněčných organismech (ani tam není úspěšnost zdaleka stoprocentní, ale úspěšně modifikované buňky umíme vytřídit). V živém lidském organismu, který je mnohobuněčný, tohle neumíme udělat s rozumnou úspěšností, je tam příliš mnoho vlivů, které to vychylují.

              Navíc, na provedení takové modifikace by ta vakcína musela být extrémně sofistikovaná věc. Musela by tam být mRNA patrně s nějakým dodatkem, aby se mohla dostat do jádra, kde ji převezme polymeráza, pak nějaký enzym, který vhodně navodí poruchu DNA, aby se ta polymeráza vůbec aktivovala – a to na stanoveném místě, které vůbec nemusí být v tu chvíli k dispozici, pokud bude sbalené a nebude se právě používat. plus další enzymy, které by zablokovaly přirozené obranné mechanismy proti virům, protože to, co tady navrhuješ, se podobá aktivitě viru.

              A pozor – i s tím, co všechno tady potřebuješ, to pořád není schopno se samo šířit dál. Modifikuje to ty buňky, do kterých se to dostalo, a tam to končí. Na to, abys modifikoval celý organismus, bys musel postavit opravdový, kompletní virus, byť fungující jen v rámci jednoho člověka. A ten virus by musel být něco super, lepšího než všechno, co má matička Příroda, protože ty chceš, aby to fungovalo spolehlivě, na všech možných lidech z nejrůznějších etnik, nejrůznějšího věku, neprofláklo se to příliš rychle a odvedlo práci v rozumném počtu případů.

              A toto vše musí být připraveno v mnoha továrnách, ve velkém množství, přestože každý, kdo trochu rozumí chemické syntéze, vidí, že je to něco naprosto speciálního, doslova mistrovské dílo, které by předběhlo dobu v mnoha ohledech. Už jen ti, kteří by stavěli ty chemické reaktory, by zůstávali užaslí, jak komplikované a jemné věci se tam asi musí dít. Tohle chceš utajit?

              A dejme tomu, že tohle někdo umí. A použije to na to, aby udělal obrovskému množství lidí postupně, pomaloučku, víc a víc blbě a nakonec je odrovnal? Proč, s takovými možnostmi? Klidně by mohl ty přebytečné lidi změnit ve stromy nebo v ovečky. Nebo, podstatně snadněji, vyrobit virus, který modifikuje rostliny a houby na celém světě, aby absorbovaly přebytečný CO2 a spravily tím naše klima. Tady skutečně hovoříme o prakticky božských schopnostech.

              1. Sice tomu, o čem se bavíte nerozumím ale kdysi tady dal někdo odkaz na to, jak v principu ta látka funguje
                https://berthub.eu/articles/posts/reverse-engineering-source-code-of-the-biontech-pfizer-vaccine/
                Jestli je to přesně tak, jak je tam napsáno, nevím, ale je to zajímavé čtení.

              2. czechbluebear – koukám, že máte načteno z mikrobiologie a zároveň jste tu vzácný exemplář kultivovaně debatujícího pro-covid-vax .

                Jak byste zkritizoval tento článek?
                https://mrcasik.wordpress.com/2021/08/06/objektivni-analyza-mechanismu-rizik-covid-vakcin-vedecke/
                (Ty kapitoly ohledně samotných vakcín, nikoli omáčku na konci.)

                1. Ja bych to Mrdko zkritizoval tak ze jsi propadl virophilnimu nabozenstvi.

                  https://nouveau-monde.ca/la-virologie-est-elle-une-religion/

                  Jinejma slovama, akceptoval jsi urcity premisy bez toho abys dukladne examinoval jestli to nejsou sracky a nasledne jsi na tech hlinenejch nohou vytvoril trachtat na zaklade konstruktu v tvoji psyche.

                  Problem je ze mas na vstupu sracky takze nic jinyho nez sracky nemuzes mit na vystupu.

                  Czechbluebear je myopicky dogmatik neschopny si videt za spicku rypaku – viz jeho predikce budoucnosti ktery reflektuji minulost bez toho aby se tenhle myopista jenom zakladne zamyslel nad tim kam smeruje vyvoj.

                  1. Pred pár mesiacmi som sa pozrel na Mrcasíkov web – pod vplyvom jeho veľmi „inteligentných a odborných“ rozborov. Potom som však pochopil, že Mrcas robí opticky veľmi „inteligentné“ úvahy vychádzajúce z totálne hlúpych , DEMAGOGICKÝCH vstupných údajov. On proste verí tým gaunerom a ich prisluhovačom , a z ich sračiek vyrába svoje vlastné sračky.
                    =====
                    Totálne NAJABSURDNEJŠIE na tom je to, že tí gauneri tie svoje demagogické sračky prezentujú tak dementnou formou, že sami tými sračkami dávajú dôkaz o ich dementnosti. Stačí prebehnúť štatistickými dátami zo ŠTATNYCH úradov, a demagogia z toho, čo prezentujú verejnosti, trčí ako slama z čižiem.

        2. To ti nevyvracím – ptám se proč jsi to musel mermomocí narvat pod článek pod politice, zaspamovat tím debatu a odvést ji úplně PRYČ OD MERITU ČLÁNKU?

          Kdekoli plácneš něco takového o vakcínách nevyhnutelně následují reakce obhájců vakcín, takže jsi mohl a měl předpokládat, že tímhle spamíkem pohřbíš debatu o meritu článku.

          Přesto jsi to udělal. Protože ty prostě taktizovat nebudeš.

          Protože je ti úplně jedno, o čem psal autor článku. Ty se prostě potřebuješ někde vypsat a je ti úplně jedno, kde se vypíšeš a co tím uděláš.

    4. Samozřejmě. Snem každého vládce je povraždit poslušné ovce a nechat si rebely co mu jdou po krku. To dá přece rozum, kablbáku.

      1. shane 29.11.2021 v 8:49

        Bingo!

        1. Nebingo.
          7 miliard poslušných ovcí totiž taky něco sežere a vyprodukuje nemálo odpadu. A za chvíli zkonzumují zamoří vládcům „jejich“ planetu. Takže si vládcové spočítali že jim bude stačit necelá miliarda poslušných ovcí.
          Co udělat s těmi zbývajícími 6 miliardami?
          Natečkovat imunitním disruptorem, a zajistit jim Great resetem bídu, špínu, nedostatek kvalitního jídla a chudobu jak ve středověku. A budou chcípat jak ve středověku, jedna radost.

          1. Hele, sexymozku. 6e tys nikdy nechoval ani křečka, žejo?
            Představ si, že si globální vládce. Koho si necháš? Poslušný podaný, co bez remcání poslouchaj a nebouřej se, nebo rebely, co tě prokoukli, neposlouchaj a snažej se tvý vlády zbavit? Koho každej diktátor v historii likvidoval? Opozici nebo ovčany?
            Víš jak bych to jako světový vládce udělal?
            První fáze – vymyslím nějakou nemoc. Docela nakažlivou a trochu smrtící, ale zase ne moc. Nejlíp takovou, která zabíjí hlavně starý a nemocný a vytvořil bych jí patřičný PR.
            Druhá fáze – Nechám lidi chvíli podusit a pak jim nabídnu řešení – vakcínu. Tím oddělím ovce od rebelů. Ovce se nechají naočkovat, rebelové ne. Trochu to zahustím, vypustím pár konspiračních hoaxů pro rebely a nechám to kvasit, aby se ty dvě skupiny pořádně vyprofilovaly a oddělily.
            Třetí fáze. Vypustím mutaci omega. Ta už není tak pohodová jako původní produkt. V případě neočkovaných má smrtnost řekněme kolem 90 procent, v případě očkovaných dejme tomu 30-40 procent.
            Výsledek:
            1) populace bude redukována.
            2) Vychcípe opozice
            3) Přežijí ovce, patřičně vděčné za vakcínu a utvrzené v názoru, že je ovcovství zachránilo a tudíž je správné být ovce.
            4) Přeživší rebelové z velké části litují svého rebelství a přejdou na stranu ovcí
            5) Zbytek zatvrzelých rebelů nikdo neposlouchá a všichni se jim smějí.

            Resumé – jestli fakt věříš že covid má depopulovat svět, taks e mazej nechat očkovat a buď na straně vítězů.

            1. @shane
              No výborně! Tak teď už jenom počkat, z který strany tato ověřená, detailně popsaná konspiračka vyhřezne! :-))))))

            2. Kabrnakovi sice vychcipe prumyslova Evropa, ale zato zachrani Nigerii. K cemu vyzkumnici, lepsi je lovec kajmanu.

            3. Už se vám někdy u podobných lidí podařilo uspět s logikou? Logika je jen pro ovce!

          2. To je zápletka, která se hodí do druhořadého sci-fi seriálu někdy z 80. let; mám dojem, že některé Star Treky to takhle i měly. Jinak to moc smyslu nedává.

            Rozeberme si to. Předpokládejme prozatím, že vládcové světa jsou normální lidé a žijí plusminus tak dlouho, jako běžný člověk, resp. o něco déle, protože mají k dispozici špičkovou péči. Dejme tomu, že mají před sebou ještě nějakých 60, možná 80 let života (to by museli být sakra mladí, ale budiž). K tomu, aby se měli po celý svůj život jako prasata v žitě a konzumovali plnými hrstmi, nemusí dělat vůbec nic; po tuhle dobu to ta planeta udrží; OK, dejme tomu, že v některých místech bude nepohodlně teplo a lidi se tam začnou řezat o vodu a přesouvat se, ale to pro ultrazbohatlíka není žádný problém, ten se po libosti přesune někam jinam, příliš nepohodlné lidi postřílí (půjde o stovky, nanejvýš tisíce) a hotovo. To vše s fungujícím průmyslem a finančnictvím – pamatujme, že těch pár vyvolených v tuto chvíli ovládá 99% planetárních zdrojů! Nemá smysl, aby spouštěli takhle komplikovanou a neuvěřitelně nákladnou akci smrdící nejrůznějšími typy průserů.

            Dejme tomu ale, že papaláši světa myslí na budoucnost, když ne svou, tedy svých dětí. Nebo očekávají (možná správně), že technologie bude schopná zajistit jim životy významně delší a tudíž potřebují, aby jim zdroje vydržely na celé stovky let. V tom případě ale je blbost uvrhnout planetu do středověku; pokud to udělají, sice jim zůstane všechen ten blahobyt, ale vývoj planety se výrazně zpomalí, prakticky zastaví, protože technologie se nejlépe rozvíjejí v bohaté, vyspělé společnosti. Pokusy zavřít se někam jen s pár vědci a doufat, že to bude stačit k zajištění veškerého pokroku, je scestné a selhalo to už ikskrát; každá země, která se takto uzavřela, nakonec skončila v degeneraci.

            Kdyby chtěli vládcové světa koordinovaně zajistit, aby zdroje planety náležely jim a zajišťovaly jim rostoucí blahobyt a dlouhý život, bylo by mnohem lepší držet si minimálně Evropu a Ameriku jako motory technologie a vývoje – lidi se tam stejně prakticky nemnoží, nemá smysl je nějak redukovat a riskovat, že se nahodí znovu velká porodnost – a možná potichoučku zlikvidovat Afriku a Indii. (Čína je trochu bokem a ta se taky moc likvidovat nenechá.) Ale kdybych měl rozhodovat za ně, naopak bych se snažil zvednout v Africe a v Indii životní úroveň, abych měl více vzdělaných otroků, kteří budou pro mne vynalézat elixíry mládí.

            1. Presne tak. Prachaci nejsou prachati pro prdel, nekdo v jejich minulosti, pokud ne oni sami, musel bejt sakra mazanej a vychcanej. To nejsou hlupaci. Plosnym znizenim poctu obyvatel bez ohledu na kvalifikaci a dalsi parametry se rozesere cely globalni system. Ve finale by z relativne blahobytne fungujiciho zivota meli prezivani nekde v bunkru, nez definitivne dojdou zdroje. Picovina.

            2. A k čemu asi tak potřebují Evropu a Ameriku, když už mají Čínu do které stáhli z Evropy a USA všechny technologie a veškerou výrobu.
              A za chvíli jim do Číny začnou zdrhat i ti poslední odborníci. Protože si spočítají, že furt lepší Systém sociálního kreditu v high tech blahobytné Číně, než jezdit na oslu a mlátit hlavou o kobereček v Evropském chalifátu nebo ve stylu Mad Maxe přežívat ze dne na den v občanskou válkou rozvrácených USA.

              1. Možná by bylo dobrý se do té high tech blahobytné Číny někdy zajet podívat a vytáhnout přitom paty z města. Většina z té skoro jeden a půl miliardy lidí moc blahobytně nežije a je otázkou, jak dlouho je to ještě bude bavit.

            3. Tohle má jediný zádrhel: předpokládá to racionalitu elit.

              Empirie ovšem ukazuje spíše to, že pokud je někdo extrémně bohatý po delší dobu (desetiletí), stane se zhruba v tomhle pořadí několik detailů:

              1) stane se naprosto odtrženým od reality a zapomene, kdo a co vytváří reálné hodnoty protože životní potřeby (žrádlo, chemii, energii, dopravu)

              2) jeho osobnost začne dostávat eugenicky-arogantní rysy („jsem extrémně bohatý. To není štěstí nebo píle, je to protože jsem kvalitativně lepší než druzí. Jsem skoro bůh.“)

              3) protože roupama stejně nemá co dělat (firma vydělává sama) a má eugenický charakter, sklouzne k Mesiášskému komplexu („protože jsem nejlepší, nejbohatší a skoro bůh, kdo jiný než JÁ vyřeší všechny problémy světa?“)

              4) nakazí se kdejakou ichtylskou ideologií či filosofií, která vidí Jednoduché Příčiny Světových problémů a nabízí na ně Jednoduchá Řešení – typicky „za všechno může přemnožení“ (Malthusiáni a posléze Římský klub); „za všechno můžou židi“ (náckové); „za všechno může soukromé vlastnictví výrobních prostředků“ (marxismus); „za všechno můžou běloši a euroatlantická kultura“ (kulturní marxismus); „za všechno můžou lidské emise CO2“ (dekarbonizační ideologie)

              5) začne fanaticky, bez schopnosti kompromisu nebo přiměřenosti, prosazovat masivní plošná restriktivní a represivní opatření (zakázat židy/soukromé vlastnictví výr.prostředků/kapitalismus/auta a průmysl)

              1. Pokud ale někomu přisuzujeme organizaci obrovského, celosvětového spiknutí za použití technologií těsně za hranicí dnešního poznání, pak dává smysl předpokládat, že dotyčný (dotyční) se chová (chovají) racionálně, jinak by to nezvládli.

                1. Navíc to vyžaduje dlouhodobé plánování a utajení trvající po generace. To nejsou rychlokvašky jako spasitel Janeček. Pokud nějací takoví vládci existují, tak to mají zatraceně racionálně promyšlené. Vládnout světu, to není jako urvat pár usmolenejch miliard.

                2. Jistě, já jim také nepřisuzuji spiknutí. Já věřím v ďábelské ideologie a filosofie, nikoli v ďábelská zakonspirovaná hnutí.

                  Nicméně mnou popsaná iracionalita není v rozporu s organizací ničeho takového – ve 40. letech byla nepochybně technnologií za hranicemi tehdejšího poznání to, co předváděla Třetí říše – a přesto byli všichni lidé ve vedení NSDAP iracionální, protože do posledního věřili ideologii o židovském spiknutí, germánském předurčení a očistě atd.

                  Jinak řečeno: iracionální cíle nejsou v rozporu s racionálními řešeními a technologiemi (s přihlédnutím k tomu, jakých cílů touží dosáhnout.)

                  1. Dovolím si priložiť ešte jednu teóriu.

                    Predstavte si, že ako mecenáš (a zároveň akcionár) roky pumpujete peniaze do spoločnosti vyvíjajúcej novú liečebnú technológiu, ale zároveň sa kvôli extrémne prísnym pravidlám schváleným pre klinické štúdie (a obrovským nákladom) nedokážete dostať cez prvú fázu testovania na ľuďoch.

                    Moderna existuje teraz tuším 13 rokov, ešte pred covidom testovali svoje mRNA na zvieratách a malých vzorkách ľudí so vzácnymi a onko ochoreniami, a miestami to vyzeralo, že je to nepoužiteľné. Nevedeli nastaviť správnu dávku, malá nestačila, veľká poškodzovala orgány.

                    A zrazu príde takáto príležitosť. Vyrobíte „vakcínu“ za týždeň, pomerne rýchlo nájdete vydesené skupiny ochotné sa nechať pichnúť, v rámci snahy zapojiť sa do riešenia pandémie nie je problém ani zazmluvniť centrá výskumu, ani lekárov, nik sa nebude vyhovárať na nedostatok času/financií (lebo do toho ešte vrazia peniaze aj vlády). Snímu z vás zodpovednosť.

                    a ten prehliadaný a nedocenený vedec má zrazu možnosť sa hrať a pozorovať a naviac nekonečne veľkú skupinu „subjektov“ každého veku, rasy, genderu, sprievodných ochorení, stavu (tehotného či nie)…

                    A čo viac, zrazu je ochota (lebo ono to dočasne funguje) nechať si to pichnúť znova a znova a intervaly sa zmenšujú a je možné, že časť ľudí sa pokojne nechá pichnúť každý mesiac.

                    A keďže do istej miery stále platia podmienky stanovené pre klinické skúšania, nemusíte sa obávať celosvetového nárastu nežiaducich účinkov – lebo vyhodnocujú sa a do štatistík započítajú len tie, ktoré zaznamenali zazmluvnení (a správne poučení a vyškolení) lekári.

                    A to, čo sa stalo snom – zistiť, ako často je vôbec možné aplikovať mRNA technológiu bez hrozby, že ak vám pomrú subjekty klinického skúšania, tak vás niekto zažaluje, sa stáva realitou. Lebo mRNA technológia má práve tie časové obmedzenia – predstava, že tým budeme napr liečiť diabetes, je založená len na tom, ako často je možné a bezpečné si ju pichnúť. Lebo mRNA má krátkodobé trvanie a teda produkcia potrebných látok je časovo obmedzená.

                    Vedci sú šťastní, mecenáši sú šťastní, tí, ktorí správne nakúpili akcie, sú šťastní, svojim spôsobom možno raz budú šťastní pacienti so vzácnymi/onko ochoreniami…a tie „štatistické“ výnimky, ktoré na to doplatili, odpíšeme ako obeť na poli vedy.

            4. @czechbluebear

              Zadadni problem s touhle analyzou ze je postavena na premisach minuleho sveta. Obzvlast co se tyce dostupnosti energie. To je totiz naprosto klicova vec.

              Bezprecedentni rozvoj sveta v poslednich par stoletich se udal diky objeveni fossil fuels and jejich exploitaci. Fossil fuels jsou ale finite, pravdepodobne dochazeji. A jestli ne ted, tak brzo dojdou. Jedina energie ktera na Zemi je je energie ze Slunce, at uz je to primy zareni nebo to jak teplo ze Slunce ruzne mrda se zivlama na zemi. Jo vlastne by se jeste mozna dala vyuzit energie z pritazlivosti Mesice. Jedina alternative je v soucasnosti nuclear power – jestli bude objevenyho neco jinyho je otazka. Nicmene vsechno momentalne jede na fossil fuels, oil in particular. Bez crude oil by se nehnul ani jeden bagr, ani jeden nakladak, nic.

              Takze clovek aspirujici na vladce sveta pripadne na to aby jeho deti byli vladci sveta by si spocital kolik energie muze v real time dostat ze Slunce protoze to je jedinej udrzitelnej zpusob a podle toho by uvazoval jak velkou lidskou populaci takovy mnozstvi muze uzivit, za jakejch podminek, etc. To je zasadni pro vsechno dalsi uvazovani.

              To ze consumer capitalism se vycerpal a ze se prechazi na exploitace of the global commons, to jsou takovy lateralni zalezitosti.

              Dostupnost energie a konsekvetne zradla a zdroju je klicova.

              Chce to myslet vo kus dal nez spicku rypaku.

            5. Já bych si položil zásadní otázku. Proč ty vakcíny chcou za každou cenu narvat do všeho co hýbá? Mladých, těhotných, dětí? Jde jim fakt o zdraví? Haha. Jsou si tak jistí že jsou ty vaxx v pohodě, když to rvou do skupin, kde to nemá z hlediska „epidemie“ žádný smysl a rizika převažují nad benefity? Tak proč? Prachy? Výroba budoucích pacošů?

              1. Zkuste si odpovědět na otázku nerozlučně spjatou:

                Proč chtějí za každou cenu zakázat všechny spalovací motory a krávy v EU, i když se jedná o jednotky procent či promile světové produkce skleníkových plynů? Proč nechtějí dovolit jaderné elektrárny jako jedinou rozumnou alternativu a namísto toho fanaticky prosazují solárníky a větrníky?

                Odpověď, ke které se s léty kloním stále více je, že všechny moderní ničivé ideologie a represivní požadavky generuje z kloubů naprosto vymknutá a od reality totálně odtržená akademická sféra, kde lidé kteří 100% života prožili ve školském prostředí coby teoretici uvěří kdejaké pitomosti jen proto, že něco vyšlo v žurnálu a něco vyblil „počítačový model“.

                A pak to nesmírně efektivně šíří a vnucují politikům vydíráním, že „jinak způsobí zkázu planety/lidstva“, protože akademická sféra se stala novým náboženstvím.

                1. Mrdko, prani otcem myslenky a.k.a. wishful thinking. Ty ses proste rozhodla ze za vsechno muze akademicka sfera a vsechno svoje uvazovani podrizujes tomu abys to dokazala.

                  Samozrejme ze existuje nejaka miziva moznost ze mas pravdu, ale to tvoje gdakani moc velkej smysl nedava. Jakou asi ma v usporadani sveta leverage akademicka sfera? O cem rozhoduji? Co maji cim muzou ovlivnit bankere, politiky, the armament industry, secret services, kohokoli kdo ma skutecnou power? Odpoved zni: HOVNO. Nemaj nic krome svejch vejmyslu ktery vymyslej nekde ve stinky dungeon lab. Naopak, jsou naprosto zavisli na vsech vyse jmenovanejch. Ty je platej, ty jim zadavaj ukoly.

                  Takze tvoje these o tom ze akademicka sfera se utrhla ze retezu a ovlada svet je prinejmensim naivni a myopicka, ale mnohem pravdepodobnejc skrzenaskrz dementni.

                  Jinak co se tyce prechodu na „zelene“ energie, to dava smysl protoze vony ty fossil fuels skutecne nevyhdrzej navzdycky. Samozrejme ze ti kteri control the world from behind the scenes to chtej udelat tak aby z toho profitovali voni. Zavhrnuti nuclear power uz tak moc smysl nedava, teda pokud se na to clovek podiva z pohledu consumer capitalism, soucasnyho mode operadni. Pokud ucel je transformovat svet v podobe redukce populace, robotizaCEA, A prechodu na renewable sources to uz celkem smysl dava.

  5. Technická: screenshot je na nic, protože se dá snadno zfalšovat. Částečně autoritativní je Archive.org, kam je nutné přidat každou stránku, která tam ještě archivovaná není.

    Dezinformační stránky MZČR tam jsou, a je možné porovnat vývoj v čase:
    https://web.archive.org/web/*/https://koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

    1. jenom připomínám takovej ten svuj návod jak si jako na nejenom týdletý vládní dezinfo stránce změny nakrokovat a u každý udělat diff hele :D ;D

  6. Podivejte se na obyvatelstvo druheho brehu, uz jsem to daval do jine dizkuze, ale opakovani matka moudrosti https://www.facebook.com/groups/iniciativasnih/permalink/412513837081019/

    1. Tyhle diskuze jsou hezké na twitteru, (t.j. u těch chytřejších). Jedou tam třetí dávku, donedávna se rozčilovali, proč není booster schválený už po pěti měsících – hajzlové politici.. Jedna z hit informací je teď ta, že nejlepší kombinace je pfizer->pfizer->moderna a když vám nechtěj jinou vakcinu, než předchozí, dát, tak do očkovacího centra, kde to dávaj bez ptaní… Posílají si info, kde čím očkují, aby tohle mohli vychytat.. Prostě kombinace vakcin je záruka zázraku, kdo si dává furt stejnou značku, je out. Část z nich vypadá, že je na vakcinaci závislá už psychicky. Očkovací fanatismus pak zásadně zdůvodňují odpovědností k druhým, přitom je vidět, že kdyby doktor zavolal, běží si to nechat bodnout o půlnoci, ani do rána nepočkaj.
      Normální mimi bazar, stačí vyměnit jen pár výrazů.
      Neočko jsou pod jejich úroveň, nižší druh.

      1. Takové hromadné a iracionální „procitnutí“ už tady v nové době, po 89, bylo – týkalo se depilace. Nejdřív to byl znak západnosti -> pokrokové, svobodné, budoucí, bez hranic, v praxi experiment (co to udělá? popravdě, získáno od experimentujících – nic moc, ale…) pak jako zdravotní nutnost, nakonec pak „samozřejmá“ společenská nezbytnost, vše hotovo nejpozději do konce devadesátých, kdy situace, zejména v trendy společenských skupinách, či v krutěmoderních rodinách dospěla tak daleko, že holčička ve věku kuchyňky, kočárku a panenky se zbavuje neexistujících chloupků, protože je nemyslitelné se s něčím tak ošklivým ukázat.
        Ani jeden z udávaných důvodů neseděl a obchodní příčina nových způsobů byla zřejmá. Nebyl tedy důvod věnovat tomuto uměle vytvořenému problému pozornost a bylo možno jej ponechat v poloze ostatních osobních libůstek na způsob „jaké číslo palette color tentokrát?“.
        Dnes je to samozřejmá činnost (i když ne všech, jedná se však spíše o jednotlivce než skupiny, výjimkou mohou být např. Cikánky, ze kterých mnohé se takto neupravují, a to nikoliv v rozporu se zvyklostmi jejich domácího prostředím) a po jejím nesmyslném základu pes neštěkne. Generace jedna po druhé se opičí, jako v tom vtipu o jablečném závinu s odřízlými špičkami.

        Tehdy „západnost“, modernost jako reakce na ať už opravdovou, nebo spíše zveličenou českou malost.
        Dnes něco podobného – modernost, na způsob Nového světa, Nového řádu, Velkého resetu, veget/an, no carbon, „příroda“. Částečně to připomíná hipíky, ale bez zájmu o přírodu a vše přírodní v pravém smyslu slova, spíše o přírodu na obrazovce, řádně zpracovanou a připravenou pro tyhle Nové lidi, jejichž práce spočívá v práci na kecech o práci.
        V pozadí toho všeho – budiž, prachy, jakožto průvodní jev všech aktivit globální elity, kdo by nechtěl – a hlavně: ukončení této etapy kontrolovaného vývoje lidstva, tak jak to je umožněno vývojem a výrobou souvisejících zařízení. Přechod na vyšší úroveň řízení. Není kouzelné, že tak vychází to, co bylo představeno jakožto výmysl o budoucnosti v literatuře, filmu.

  7. Je zábavné pozorovat, jak v médiích bují „hybridní válka“ několika dezinformačních táborů. Ovšem důsledky už zábavné nebudou.

    1. @Standa
      Nebudou… A že do toho bouchaj na obou stranách fest! Tady většinou končí i moje obvyklé sarkastické pobavení… :-/

  8. Možná, že by ta exploze násilí v Evropě nebyla tak od věci. S těma zmrdama se logickou argumentací bojovat nedá.

    1. Lidi jsou tupi a ve finale se budou mydlit na ulici mezi sebou i zastanci stejneho nazoru.

    2. Řádění lůzy v ulicích nikdy ničemu nepomohlo. Protože vládcové počítají i s tímto scénářem ve svých plánech.
      Jen by to uspíšilo zavedení policejní totality a rozkol mezi policií a lidmi. Když doposud velká část policistů s těmi nesmysly taky nesouhlasí a taky mají děti a rodiny.

      Opakem je třeba pokojná demonstrace na staromáku. Tu raději ani moc neukazovali v médiích, protože tam nebylo jak prezentovat odpůrce covid totality jako „krvelačné bestie“, bo se tam nikdo nepral ani nic nepodpaloval.

      1. Že by policajti stáli na straně lidí jsem si zatím nevšiml. Každopádně v každé zemi, kde ten očkovací apartheid prosadili, se taky nejdřív demonstrovalo pokojně. A nikam to nevedlo, stejně to svinstvo nakonec prosadili.

  9. Tak si nalijte cistyho vina. Skutecnost je pomerne jednoducha. Probiha utok, top-down, na svetovou populaci. Rizeno skrze WHO (mechanismy byly popsany) a propagovano governmenty. Ultimativni ucel neni 100% jasny, nicmene je zrejme ze se jedna minimalne o extremni oklesteni svobod a prav. Konec konzumniho kapitalismu a nastoleni jineho systemu, nejake formy neo-feudalismu.

    Ministerstvo lez. Is that supposed to be news? Lzou od sameho zacatku, je jim uplne u prdele ze jeden den reknou neco a druhej to vyvrati. Kde neni zalobce neni soudce. A kdyz je zalobce, tak ho s tim soud posle do pici.

    Je jenom nekolik moznosti – a) lidi vetsinove pochopi ktera bije, co se na ne chysta a odmitnou poslusnost (nejlepsi varianta) b) jen cast lidi pochopi ktera bije zatimco jina cast nebude schopna si vytahnout hlavy z prdele a nastanou konflikty, asi i nasilne (nedobra varianta) c) lidi se vetsinove podvoli a vladci sveta si s nima budou vytirat prdel jak budou chtit (nejhorsi a nejpravdepodobnejsi varianta).

    Na to aby se veri vyresily podle alternativy a) je potreba co nejvic prezentovat informace o vsech contradictory aspektech tohodle giga-hoaxu a doufat ze se lidem rosviti. Vypada to ze covidomrdky zacinaj jednat hystericky a ze ty absurdity dosahuji takovejch vejsek ze je nadeje ze je s tim lidi skutecne poslou do prdele, navzdory tomu medialnimu natlaku.

    Stejne dulezity jako je poslat do hajzlu s covidem je premejslet vo tom co bude nebo by bylo az se covid vycerpa. Nastane climate emergency and it will back to square one. Budou nejaky formy lockdownu kvuli CO2, etc. etc. Lidi jsou na to condiciovany as we speak.

    1. Vypadá to, že ta Babišem slíbená brutální kampaň skutečně funguje. Jenže jen na ty opícháné. Když si tak občas v rámci sadomaso sebetrýznění čtu jejich bláboly na diskuzích, je na první pohled zřejmé, že jejich hysterie stoupá do nebeských výšin. Vždyť z té 95% ochrany před onemocněním či 100% ochrany před těžkým průběhem jim už zbývá jen pár procent naděje na ochranu před těžkým průběhem.
      Obávám se, že jsou tak vypláchnutí, ža ani s bakteriálním zápalem plic na smrtelné posteli si nepřipustí, že je tam nedostal ani kovid ani neočkovanci, ale jejich obvoďák co je nevyšetřil a nepodal včas antibliotika.

      1. Tu hysterii mohu potvrdit. Mám kamaráda, inteligentního a celkem technicky založeného člověka, který ale je vaxx. Ten teď dostává hysterák pokaždé, když čte o omikronu. Že tohle je to definitivní, že pochcípáme všichni, že stříhá metr do termínu třetí dávky a že pět měsíců je moc dlouho a že nechce umřít. Psychologie člověka je zajímavá věc a její narušení vybičovaným strachem ještě zajímavější, když se tohle může stát s inteligentním člověkem.

        1. Omikron je poněkud speciální potvora, protože je geneticky hodně jiný než všechny varianty předtím a nikdo neví, co to udělá. I biochemici jsou jenom lidé a když na ně vykoukne něco, co vůbec nečekali a vypadá to divně, a navíc to je z principu něco, co je nakažlivé a útočí to na lidi, tak znejistí a očekávají průser.

          Jinak ale, bohužel, musím připustit, že naše média (a nejen naše) po celou dobu pandemie šíří paniku a snaží se, aby každá zpráva vypadala naprosto katastroficky. Což je neprofesionální a v žádném případě to nepomáhá v řešení tohoto průšvihu – zděšení lidé dělají chyby.

          1. Omikron je stejný mediální bullshit, jako COVID. S tím rozdílem, že lidé napíchaní jedem, tedy vakcínou, už tentokrát budou chcípat ve výrazně větších množstvích – ovšem svede se to na virus. Kdo ještě váhá s vakcinací, třeba mu v rozhodování pomohou průzkumníci slepých uliček z tohoto webu: http://hrdinovesteckou.cz/

          2. czechbluebear :
            „Omikron je poněkud speciální potvora, protože je geneticky hodně jiný“

            – omicron je ďaľší vylosovaný vírus z milionov rôznych vírusov. A každý je iný.
            A jeho jediným účelom je – ďalej strašiť debilov a mutantov, aby išli pre napichanie.

            1. ktosicelkominy 30.11.2021 v 12:43

              Nikoliv.
              Omikron je soubor podobných mutací viru SARS-CoV-2, t.zv.varianta.
              Pokud jste debil a mutant, což bezpochyby jste, nechte se dále strašit, mně je to jedno.
              Jo, proč si to myslím?
              Ptotože trávíte bezesné noci a unavené dny marným přemítáním o omikronech a zbytečnými diskusemi o nich.

              1. ktosicelkominy je celkem provařenej troll

                1. Naopak ma naprosto presny poznamky. Vy vsichni ktery se tady hadate o statistikach ktery pro vas pripravili ti kteri chtej abyste se vo nich hadali jste myopicky dementi nechapajici podstatu veci.

                  Von mozna nema detailni data, nicmene podstatu veci chape perfektne.

                2. shane + igorek :
                  Keď ma urazí inteligent, som z toho dlho a veľmi smutný.
                  Keď ma urazí zmutovaný debil , mám pocit, že tento deň bol užitočný.

                  1. @ktosicelkominy 1.12.2021 v 12:49
                    To mě zaujalo, kruci!
                    Můžete mi prosím prozradit, jaká jsou kritéria pro rozpoznání zmutovaného debila / nezmutovaného debila / zmutovaného nedebila / nezmutovaného nedebila? Nutně potřebuju být zorientovaná v té správné klasifikaci…

              2. Tezko rict skoro-soudruhu ygnore, neuspesny zadateli o clenstvi v KCS.

                Jedno je jisty skoro-soudruhu. Ty jses mutatn z bolsevickyho zmrda v covidistickyho zmrda. Porad stejnej zmrd, akorat zmutovanej.

          3. A co že nikdo z hysterických akademiků necituje originální zprávy z JAR?

            „Ze zpravodajství o variantě omikron se někde vytratila konejšivá slova ředitelky Jihoafrické zdravotnické asociace (SAMA) Angelique Coetzeeové, stará, pravda, tři dny: „V této chvíli je všechno spekulace. Možná je nová varianta vysoce přenosná, ale případy, které zatím vidíme, mají extrémně mírný průběh.““

        2. ‚Ten teď dostává hysterák pokaždé, když čte o omikronu.‘

          Nejspíš opravdu není náhoda, že ‚omicron‘ je anagram pro ‚moronic‘.

        3. „Mám kamaráda, inteligentního a celkem technicky založeného člověka, který ale je vaxx. Ten teď dostává hysterák pokaždé, když čte o omikronu.“

          – mám presne rovnakú skusenosť.

          „Inteligencia“ – technická, matematická, – nie je zhodná s inteligenciou pre život v spoločnosti. Užitoční idioti.

        4. CzechDave: kdyby to nebylo smutné, tak je to směšné. Právě jsem zjistil, že (taky velmi inteligentní) člověk v okolí totálně zblbnutý z očkování (kolektivní imunita, kdyby všichni nosili roušky, atd. atp.) je pozitivní. Je z toho špatnej, protože se mu tato drobnost v jeho „očkování funguje“ světě stala pár dnů před třetí dávkou, na kterou tedy půjde později. Nijak mu to nebrání pokračovat v napíchání dítěte školou povinného.

    2. Rimsky klub si zabudol, ten je uplne najviac dolezity.

      1. Joe, if nobody has ever told you that you’re a fuckin g idiot, I guess I’ll have to take it upon myself to do so. You’re a fucking idiot, Joe.

        https://off-guardian.org/wp-content/medialibrary/GPPP.png?x60878

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017