Ministerstvo v boji na dezinformační frontě - zpět na článek

Počet komentářů: 240

  1. No, kdyz se z konspiracnich teorii casem stava pravda, tak si neodpustim tu uplne nejvetsi: Ockovani proti kovidu je planovana „depopulace planety“.

    Proc? Protoze se prave do duchodu dostavaji nejsilnejsi povalecne rocniky, lidi kteri si cely zivot setrili sve 3 miliony dolaru do duchodu, ze si konecne koupi „motorhome“ nebo jachtu, a objedou svet… Jenze tyto fondy uz jsou davno vytunelovane, a jediny zpusob jak se vyhnout „konfrontaci“ je potichu je odstranit ze sveta.

    Pokud mate prarodice nebo rodice v nemocnici, daval bych si pozor na smrtelnou kombinaci Midazolamu a jinych anestetik, napriklad Morfinu. Privezou vas do nemocnice s chripkou, a za dva tydny muzete byt mrtvi… https://www.ukcolumn.org/ukcolumn-news/uk-column-news-26th-november-2021

    …u vakcin proti kovidu nevime presne, kolik lidi odstranily, protoze statistiky jsou zamerne falsovany. Avsak jiz vime naprosto presne, ze vakciny proti kovudu funguji! „That means it’s working!“ https://www.youtube.com/watch?v=lV81IUQS9w0

    Ktere dalsi konspiracni teorie se stanou pravdivymi? Krome 1000x vetsi pravdepodobnosti infarktu po vakcine proti kovidu to tipuji na vakcinou indukovany AIDS, česky syndrom získaného selhání imunity. Vedeli jste, ze nemocnym s AIDS se doporucuje vakcina proti chripce jako booster na jejich znicenou imunitu? https://en.wikipedia.org/wiki/HIV/AIDS

    Delejte dablu dobre, peklem se vam odvdeci ;-)

    PS: Stale cekam kdy se ty konspiracni teorie o planovane depopulaci (driv se tomu rikalo „genocida“) – zkratka stale cekam kdy nekdo vyvrati tyto teorie jako nepravdive: Napriklad tak, ze ukaze jak nam klesaji pocty umrti. Jenze v pripade teorie o planovane Depopulaci Planety skrze vakciny proti kovudu jsem se k zadnym uklidnujicim informacim zatim nedobral. Mortalita roste, dokonce to vypada ze kde maji vic naockovano, tam lidi umira vic, a jestli to takhle pujde dal…

    “Bundesländer mit hoher Impfquote haben höchste Übersterblichkeit”
    https://reitschuster.de/post/bundeslaender-mit-hoher-impfquote-haben-hoechste-uebersterblichkeit/

    1. @Barn Swallow
      „… zkratka stale cekam kdy nekdo vyvrati tyto teorie jako nepravdive …“ – nevěřím, že člověka s vaší výbavou by to nějak uklidnilo. Vy se prostě potřebujete něčeho bát… Nebýt tu covid, vaše pátrání po nějaké další konspiračce, která se bude dát našroubovat na poměrně běžné reálie, nepřestane. Vy jste na tom strachu, dávce adrenalinu a pocitu výjimečnosti „zasvěcence“ závislý.

      1. nejaky argument krome vseobecneho obvineni z toho ze „se bojim“ tam nemate?

        Co vidim kolem sebe, tak jsou to prave „provaxx fanatici“ a verici „svedci kovidovi“, kdo se tady boji nejakeho kovidu, ja se kovidu nebojim, tudiz vas soud na moji osobu je 100% neplatny ;-)

        1. @Barn Swallow
          Ale já přece netvrdím, že se bojíte covidu, hlavně proto, že jeho neexistenci jste si zdůvodnil.
          Vaše frustrace spíš pramení z toho, že odmítáte přijmout „poměrně jednoduchá“ vysvětlení toho strašně složitého života kolem vás. To se dá přece vysvětlit jen stejně strašně složitým konstruktem, nějakou super tajnou konspiračkou.
          A víte jak – nemusím mít vždy pravdu na 100% ;-)

          1. Ja sem si zduvodnil „neexistenci kovidu“ – ??? Kde?

            Prosimvas, nelzete! Neni to slusne.

            A ze odmitam prijmout pomerne jednoducha vysvetleni sloziteho zivota kolem me?

            Jaka vysvetleni odmitam prijmout, prosimvas?

            Vzdycky mi dela radost diskutovat se „soudcem“ vaseho kalibru. Vy proste vite co si myslim, takze nebudete reagovat na moje argumenty, vy me proste rovnou odsoudite! Super, jen tak dal! ;-)

            1. @Barn Swallow
              „… Mortalita roste, dokonce to vypada ze kde maji vic naockovano, tam lidi umira vic, a jestli to takhle pujde dal…“ – k tomuto tvrzená byste měl zdroj?

              1. Ano, zdroj mam, a dal jsem ho hned pod tu vetu.

                “Bundesländer mit hoher Impfquote haben höchste Übersterblichkeit”
                https://reitschuster.de/post/bundeslaender-mit-hoher-impfquote-haben-hoechste-uebersterblichkeit/

                1. @Barn Swallow
                  Jestli ono to nebude tím, že ve skupině, u které se uvádí zvýšená úmrtnost (15 – 44 let), je proočkovanost minimální? Kdežto proočkovanost obyvatelstva se zahrnuje všechny věkové kategorie, které se očkují. Co myslíte?

                  1. Zvysenou umrtnost sledujeme prave v zemich s nejvetsi proockovanosti, kde dnes umira vic lidi nez staci zabit Covid. Jako muzeme se bavit o stresu zpusobenym lockdowny, upozadnenou lekarskou peci, a tak podobne, ale jako posel spatnych zprav mi to neda a zeptam se: Jestli ono to nebude tim, ze ty vakciny zabiji vic lidi, nez se dozvidame v mediich?

                    https://www.conservativewoman.co.uk/are-vaccines-driving-excess-deaths-in-scotland-a-professor-of-biology-asks/

                    1. @Barn Swallow
                      Nevím, proč se ptáte na něco, na co jste si sám odpověděl v první větě, a co je i součástí těch 55% zdůvodněných nadúmrtí, tj. sociální izolace + stres + neposkytnutá péče.
                      Netvrdím, že není na místě úvaha, jestli by nebylo lepší neočkovat, protože ta nadúmrtí vyjdou šul-nul stejně. Ale uvedené zdroje neposkytují argumenty pro tvrzení, že tam, kde se víc očkuje, tam se víc umírá.

                    2. Uvedene zdroje neposkytuji argumenty? Mozna se boji, ze kdyz si otevrou hubu naplno, tak je budou perzekuovat a smazou je z internetu jako Geerta Vanden Bossche, Roberta Maloneho, Michaela Yeadona, a stovky a tisice dalsich doktoru, kteri se dostali do krizku s vami, bdelymi strazci ideologicke cistoty „mainstream narrativu“?

                      Tady to mate napriklad od reditele pohrebniho ustavu:

                      https://www.ukcolumn.org/index.php/video/independent-undertaker-john-olooney-exposes-the-covid-19-pandemic

                    3. @Barn Swallow
                      Na začátku svého komentu předpokládám, že máte z něčeho strach – a to je špatný předpoklad… ok, to beru.
                      Vy teď předpokládáte, že někdo jiný má strach – a to má být správný předpoklad… proč? na základě pofiderního článku od ředitele pohřební služby?

                    4. Vas posledni kometar je opet uplne mimo. Strach zminovany na zacatku byl strach z toho strasneho kovidu. Pak jsou tady ovsem obavy z Totality, z Fasistu, Nacistu, Komunistu, kteri nejak definuji „ideologickou cistotu“ – a kazdeho kdo porusi „ideologickou cistotu“ definovanou „stranou, vladou, vudcem…“ – perzekuuji.

                      Ty tri jmena, ktera jsem zminil, jsou vsechno ultra profesionalove ve svych oborech, a presto byli smazani z Facebooku, z Twitteru, Google je prestal vyhledavat, misto toho google na jejich jmeno zobrazil lzi a pomluvy…

                      Nova doba. Kdo se neboji vrazedneho totalitniho systemu jenz automaticky likviduje veskery disent, ten je podle me hlupak.

                    5. The only thing one should fear is fear itself.

                      Zamen „strach“ za „obavu“ a.k.a. replace „fear“ with „concern“ a bude to davat smysl.

                      Strach implikuje iracionalni reakci, shitting one’s pants, concern is a state of mind based on a rational assessment.

                    6. Swallow:
                      Dej si bacha na zdroje. To co kvaka undertaker bych treba nebral uplne vazne. To je anecdotal evidence. Musis koukat na metadata. Osobne me treba prijde takovej Mike Yeadon dost podezrelej – ty kvaky vo tom jak jsou vaccines skvely. Existuje pomerne dost indicii je vaccines vubec nejsou skvely, ze obecne zpusobujou chronicky nemoci.

                      CAF: https://childrenshealthdefense.org/news/editorial/the-injection-fraud-its-not-a-vaccine/

                      Zde je link na super interview s Dr. Kiseleva who says pretty much the same as contributor „czechblubear“. Ta alleged vaccine je uplne k hovnu, nedela to vubec nic. Vjetci v podstate nevedi co delaj, dokazou vicemene hovno. Jediny co dokazou je vyrobit jedy a travit.

                      https://odysee.com/@AKINA:7/2021-11-03-SC3-Dr-Valentina-Kiseleva-EN:6

                      Hlavni je ze cela tahle sracka je gigantic psy-op, to a large extent intended to pit people against one another. Hajzlbaba lola je example par excellence of a dimwit who has taken the bait. Ta se bude vo hovne hadat s kymkoli na vecne casy a nikdy jinak. Cim min vi, tim vic kvici. A takovejch je jak nasrano. Zeneme se do obcansky valky pripadne do society kde bude extremni animosity, hatred.

                      DIVIDE AND CONQUER ON STEROID….

                    7. Jacq – dekuji za zdroje, kdyz muzu tak je procitam.

                      Nicmene zde nesouhlasim: Pokud se bavime o tom ze umira vic lidi nez by muselo, pak jsou reditele pohrebnich ustavu presne temi svedky, ktere hledam. Zdravotni sestry jakbysmet. Prave ze mam za zle „mediim“, jak informuji o tom co se kde ve ktere nemocnici deje, ale ze by do reportaze vyzpovidali 10 zdravotnich sester na miste, to ne-e.

                      Zkratka – zpoved reditele pohrebniho ustavu nepovazuji za „anecdotal evidence“, ale ze „witness testimony“.

                    8. SWwallow:
                      Jo a ne. Zijeme v dobe kdy v podstate vsechna officialni data jsou doctored, neda se nicemu verit. Veskery cisla ohledne covidu jsou v podstate nicnerikajici zumpa, je to gargantuan task to rozplejtat. Jeden clovek kterej se tim zanejva je treba Ivor Cummins (https://covidchroniclesmovie.com/faq/).

                      Excess mortality je mozna asi nejspolehlivejsi indicator (euromomo.eu), for dead man is a dead man, regardless of what he’s croaked of.

                      Takze informace od jednotlivcu JSOU super dulezity. Nejde treba ani o to co je v mass mediich, ale o to co tam neni.

                      Na druhou stranu, zavery je potreba delat na velkejch vzorcich a analyzovat veci synteticky protoze to co rika jeden clovek, treba in good faith, nemusi bejt smerodatny.

                    9. Zde skutečně vyzpovídali pár sester (ale, samozřejmě, je to oficiální české médium, které lze obvinit z toho, že si to vymysleli nebo přikrášlili – s tím nic nenadělám): https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-novy-covid-zmenil-nemocnice-uz-se-nam-neveri-rika-unaveny-personal-181982

                    10. Czechbluebear

                      Bes a hruza. Jak muze vubec nekdo tyhle sracky cist? Nebo dokonce brat vazne? Veskere mainstream media jsou plny SRACEK. Pokud se tam nahodou vyskytne neco pravidivyho nebo co dava smysl tak je to proto aby to validovalo ten zbytek tech sracek.

                      I kdyz s tim clovek nesouhlasi, tak to stejne formuje jeho mysleni tim ze se proti tomu vymezuje namisto aby myslel samostatne.
                      To ste vazne tak jednoduchy, to ja tak snadny vas voblafnout?

                    11. Nekrmte to. Děkuji.

                    12. Czechbluebear, dekuji za odkaz. Jen pro upresneni si dovolim citovat co sestry v clanku rikaly: Nejak mi z toho vyplyva ze primar by mi nejradsi rozbil hubu, jinak nic?

                      „Dřív jsme byli za hrdiny, teď nám lidé i leckdy nadávají, jsou agresivnější a nevěří nám,“

                      „Na očkování přišel potetovaný, nabušený mladík, předběhl frontu a rozkřičel se na mě: Já se jdu očkovat. Řekla jsem mu: Dobře, vyplňte dotazník a postavte se na konec fronty. Vyjel na mě, ať jdu do p*dele, že čekat rozhodně nebude,“ popisuje hlavní nemocniční sestra.

                      „Chodí k nám se slovy: Jsem tady, jsem pán, platím si pojištění, tak se koukejte o mě pořádně postarat. Nebo když mě nutíte k očkování, koukejte mi ho dát – a hned,“ popisuje ze svých zkušeností změnu v hlavách řady pacientů.

                      „Nebyl to úmysl, on neví nebo si možná neuvědomí, že u podání monoklonálních protilátek musejí být sestra, doktor a pacient v izolované místnosti. Že když nám sem pošle desítky lidí, tak nám to tu nemocnici zahltí dřív než covidoví pacienti, protože my prostě s nedostatkem personálu bojujeme,“ upozorňuje ředitel

                      „Často mi říkají: Proč si stěžuješ, vždyť sis to povolání vybrala,“ líčí reakce okolí v nové vlně zdravotní sestra

                      „Někteří to stále nemůžou skousnout. Říkají nám to do očí: Tak co, jste v balíku, když vám stát vyplatil 75 tisíc… Že jsme měsíce chodili domů jako orvané borovice, už nikdo neviděl.“

                      „Dokážou mi to říct i moje nejlepší kamarádky,“ vypráví. „Když jim říkám, že si nepůjdu posedět, protože toho mám za celý týden plné kecky a brzy vstávám, řeknou, co si prý stěžuju, že jsem si to vybrala. I nejbližší okolí vám dokáže dát tu kudlu do zad,“ dodává.

                      „Všechny ty ‚chytrýsky‘ bych sem pozvala na exkurzi,“ říká Oldřiška Zajíčková.

                      „Internetové diskuze jsem kvůli zachování duševního zdraví úplně přestal číst a kamarádi vědí, že za popírání covidu nebo zpochybňování vakcín jsem schopný dát někomu i přes držku,“ říká ostře primář.

                      „Zažíváme tu marnost. Staráme se o lidi, o které bychom se starat nemuseli,“ popisuje pocity zdravotního personálu, který koncem pracovního týdne přijímal na ARO tři mladé lidi. Nebyli očkovaní

                      „Kdybych měl mluvit za sebe, nechceme žádný soucit, nechceme, aby nás někdo litoval, aby z nás někdo dělal hrdiny, aby nás opěvoval. Ale kdybych to měl říct na plnou hubu: Neříkejte nám, že není pravda, co zažíváme každý den. Že covid není nebezpečný a že vakcíny nepomáhají,“ vzkazuje primář Peleška.

                      Nikdo z nás to už znovu nechtěl. Oblékat overaly a pracovat na tomto oddělení některé sestry vyloženě odmítaly. Musely to dostat příkazem,“ popisuje energická sestra.

                      „Jenže já jsem ze staré školy, tedy loajální, a nechtěla jsem je nechat ve štychu, tak jsem to rozhodnutí vzala zpět.“

                      „Minule jsme se vezli na euforické vlně, podnikatelé nám sem posílali koblihy, čokolády, nealkoholické pivo, energetické nápoje. Dnes po nás neštěkne ani pes,“ říká, ale hned dodá, že nechce, aby to vyznělo tak, že něco zdravotníci chtějí nebo požadují. Snad jen to, aby „lidé nevěřili těm hnusným lživým komentářům na internetu“.

                      „Ať si klidně nejsou vděční, ale ať dodržují základní pravidla,“ vyzývá zdravotnice

                      „Momentálně nevidíme ani to světélko v dálce. A holky také ne. Loni to skončilo až koncem května, což je děsivá představa,“ krčí rameny Naděžda Dohnalová.

                    13. „Minule jsme se vezli na euforické vlně, podnikatelé nám sem posílali koblihy, čokolády, nealkoholické pivo, energetické nápoje. Dnes po nás neštěkne ani pes.“

                      Neviděl bych v tom změnu postoje dotyčných podnikatelů. Jen si teď třeba už nemohou z toho, co jim zbyde z podpory od ÚP, dovolit to, co dřív…

                    14. Jack Torrance
                      29.11.2021 v 13:51

                      Taky nevidím žádnej důvod z nich dělat nějaký nadlidi, šak jako obvykle tak čtvrtinu lidí zabili svejma chybama. Naštěstí i loni bylo pár soudnejch co sami řikali, že nevidijou žádnej důvod, aby je tam někdo vykrmoval, je to jednou jejich práca co si vybrali a tak ju dělajou, špatně placení nejsou, tak cojako. Šílený doby v hokně s minimem spánku tráví řada lidí v řadě oborů, šak už to ostatně tady LWG nedávno psal, a nezdá se, že by jim jejich zákazníci, natož cizí lidi posílali nějaký dárkový koše.

                      Pochopit by se dala motivaca aby líp zvládli první nápor a že PAK UŽ TEN ZASRANEJ SYSTÉM, KTEREJ NA TO PLATÍME DESÍTKAMA MILIARD, BUDE PŘIPRAVENEJ A DÍT SE TO NEBUDE. Dva roky skoro v hajzlu, vymrdanej apartheid a totalita ze všech stran a furt si generujou horší čísílka, tak co se divijou, že na ně každej chčije a posílá je do hajzlu, sou součástí toho zkurvenýho systému, kterej lidi jebe místo toho, aby dělal, co kurva má.

      2. Zatímco svět je krásně sluníčkovej, žádný svinstva proti lidem se nedějou a nikdy neděly a vrchnost to s náma myslí jenom dobře.

        1. @Mr.Mr.
          Vidíte, že to jde! :o)
          Pokud v životě znáte jen dva extrémy, tak to máte holt dost blbý…

        2. Presne! Zrovna nedavno nekdo mluvil o vojakovi Wehrmachtu, jenz hlidal lidi nastupujici do vlaku do koncentraku. Nastupujici varoval, at radeji nenastupuji, za coz byl nastupijicimi po pravu udan autoritam. To by nam tak schazelo, aby nekdo kritizoval rozhodnuti vlady! :-)

          1. @Barn Swallow
            Takže jestli tomu dobře rozumím, vy máte pocit, že jste v roli toho statečného vojáka Wehrmachtu a varujete nastupující do vlaku… Hmmmm! To leccos vysvětluje! :-)

            1. Ses blba jak stoudev. Absolutne nechapes svet kolem sebe. Naivne veris tomu virtualnimu obrazu sveta kterej ti je predkladanej. Your prerogative. Ale srat hovna na lidi who dare scratch the surface and dig deep, that’s way over the line.

              https://www.twitch.tv/videos/1213802957

            2. Opet to mate presne naopak! Clovece, nez vydate nejaky soud na moji osobu, rovnou rikejte presny opak, a budete mit pravdepodobne pravdu!

              Ja jsem prirovnaval vas, Lolo, k tem co nastupovali do toho vlaku ;-)

              1. @Barn Swallow
                Ale já nikam nenastupuju, to je jen vaše projekce. Takže celé přirovnání špatně?

                1. Pokud nedokazete pochopit podobenstvi, potom se nemame o cem bavit ;-)

                  Podobenství neboli parabola je forma alegorie. Spočívá ve vyjádření obecné myšlenky, životní moudrosti, mravního ponaučení apod. na základě podobného výjevu či příběhu. https://cs.wikipedia.org/wiki/Podobenstv%C3%AD

                  1. @Barn Swallow
                    Ale teď jste to naprosto dokonale trefil! Naprostá většina podobenství nemá přece jen jeden výklad – v tom se snad shodneme, ne? ;-)
                    A já jen říkám, že vy si z těch, na která narazíte, vezmete tu svojí pravdu a já zase svoji. Proto nevěřím, že člověk s vaší výbavou… ale to bych se opakovala a to by nebavilo ani vás, ani mě :-)

                    1. jenze ja nemuzu byt vojak wehrmachtu, kdyz letam u Luftwaffe ;-)

                    2. Barn Swallow:
                      Lítáš po internetu a vyhledáváš senzace, pak z toho máš v makovici maglajs a tvrdíš nesmysly.

                    3. Korono, ja hledam senzace, na ktere ty nemas zadnej protiargument, jen kysele odsudky a jedovate narazky na mou osobu. Aspon je na prvni pohled videt, co jsi za cloveka ;-)

                    4. Barn Swallow:
                      „…hledam senzace, na ktere ty nemas zadnej protiargument,…“
                      – – –
                      Protiargument snadno najdu, když vidím ty tvoje bludy vytahaný z hloupých stránek.

                    5. @Barn Swallow 29.11.2021 v 10:22
                      „jenze ja nemuzu byt vojak wehrmachtu, kdyz letam u Luftwaffe ;-)“
                      … tak jestli můžu poprosit, hlavně nesypat žádný chemtrails ;-)

                    6. lola – jo to vam nemuzu slibit. Znate to, rozkaz je rozkaz :D

                    7. @Barn Swallow
                      Tak to je v pytli, já ten alobal z hlavy snad nesundám! :o)

                    8. Alobal je proti chemtrails? Já myslel, že ten je proti rádiovým vlnám, kterými vám proniknou do mozku.
                      Na chemtrails je pláštěnka a tudleta maska, ne? Já nevim, ale takhle to bylo ve Futuramě.

                    9. @misaka
                      Tak to bacha, já nejsem včerejší! Alobal je vlastně kovová pláštěnka, takže jak proti radiovým vlnám, tak proti chemtrails! My to máme doma vychytaný… maska je samozřejmě must!

                    10. lola & misaka

                      Dva ultrakreteni nechapajici taktiku toho ze k picoviny typu tinfoil hat jsou namireny na simpletony jejich typu. Naprosto skutecny prasarny ktery se dejou – mimochodem ovlivnovani climatu at uz skrze chemtrails nebo jinak je realna vec – jsou asociovany s vsemoznejme zesmesnujicima hovadinama. Ucel je ten aby si hajzlbaba ve svy duty tykvy spojila nejakou realnou hrozbu s nesmyslem a tu realnou hrozbu rejectovala. To ze na to nekdo neprijde je jeste omluvitelny, to ze nekdo tuhle taktiku dal rozsiruje a z lidi kteri legitimne poukaziji na problemy dela blazny je neomluvitelny. Naprostej vrchol kretenismu.

                    11. @misaka
                      Vidíš…?! Alobal nosí i soudruh Jack!

                    12. @lola
                      ..když mi dojde alobal, jako včera, použiju papír na pečení. Veškerou ochranu proti tamtěm temnejm silám mám vlastně v kuchyni v jednum šuplíku.

                    13. @misaka
                      Normálně závidím! U nás to máme sice hodně sofistikovaný, ale furt se to nevejde jen do jednoho kuchyňskýho šuplíku. Když jsou fakt blbý „povětrnostní podmínky“, tak oblíkám latexový full-body oblek, dejchám přes brčko (skleněný, to víš – eko-fan!)
                      Tak papír na pečení, říkáš…!

                    14. Ano, papír, na pečení. Nebo jakejkoliv papír. Dáš si ho na hlavu.

                      Pak přilož druhý.

                      A máš papíry na hlavu.

                    15. @misaka
                      :-))))))))))) to beru!

    2. Link between AIDS & COVID. The same bullshit, the same way of killing people? Is it intentional? To what extent? Good question.

      https://www.twitch.tv/videos/1213802957

    3. Jako, že se tak blbě ptám – ty poválečné ročníky nemají děti/dědice? Protože jinak by ta depopulace byla jaksi zbytečná, protože o ty prachy se bude někdo hlásit aby si tu jachtu koupil dřív než v důchodu, že jo.

      1. Spousta penzijních fondů ve světě jsou pouze pro účastníky, výplata není děditelná.

        1. To je pravda, přesto částky, které tito lidé budou mít k dělení dědictvím a penzijním fondem budou nesouměřitelné.

  2. Taky jsem tu stránku před nedávnem objevil. A našel v ní teda věci, které v článku chybí.

    Jako třeba že stačí 65 – 70% očkovaných na zastavení covidu. 60% jsme překonali asi před týdnem, a máme nejvíc nakažených v historii lidstva. Když jsem na to upozornil okolí, že to nějak neštymuje, odpověděli, že je to informace z ledna, která nepočítá s deltou. Ale na tom webu to visí teď, nejsou tam napsané žádné předpoklady, podmínky, ani datum platnosti.
    A taky je tam napsáno, že nebudou občané druhé kategorie.

    Celkově mě dezinformace MZČR neskutečně vytáčí. Stát likviduje spoustu lidí jako dezinformátory, a sám při tom šíří dezinformace. A lid mu chce dát více a více moci, třeba násilím nutit lidi k očkování látkou, kterou MZČR považuje za bezpečné. Osobně se snažím držet co nejdál od čehokoli, o čem se MZČR zmíní.
    Pěkně o tom nedávno psal Marian Kechlibar.
    https://kechlibar.net/2021/11/24/fubar-cili-o-tom-ze-kostra-uz-umele-dychani-nepotrebuje-i/
    https://kechlibar.net/2021/11/25/fubar-cili-jak-by-to-podavalo-ministerstvo-bez-filtru-ii/
    Kdo to chce jen prolétnout, začněte rovnou druhým dílem.

    Fiala teď říkal, že prej chce mluvit pravdu. Tak možná dostane příležitost celý ten informační bordel na MZČR vyčistit a přestat lhát. Pokud se ta vláda nerozpadne dříve, než vznikne. A i tak nevěřím, že bude mít vůbec vůli s tím něco udělat, a když už, tak to bude pro nějaký jiný účel, rozhodně ne pro pravdivé informování obyvatelstva. To by to ministerstvo musel předělat celé od sklepa po půdu.

    1. A víte, čím se Kechlibar živí?

      1. Ne. Ale jsem si jistý, že se celý třesete na to, až mi to povíte.

        Myslím, že mi to bude jedno. Občas s ním souhlasím, občas s ním nesouhlasím, ale téměř vždycky mi jeho pohled má co dát. Ale to se dozvíme, až to prozradíte. Teď bych tipoval prodej knih a příspěvky na blog.

  3. Zrovna včera večer běžel na ČT2 film, dalo by se říci, že dosti aktuální

    https://www.csfd.cz/film/38775-i-jako-ikaros/prehled/

    ve filmu je i Milgramův experiment, který ukazuje, že většina lidí je schopna vykonávat jakékoli rozkazy, pokud jim to nařídí autorita. „Dělají jen svou práci“

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Milgram%C5%AFv_experiment

  4. Když to lidi chtějí, tak my jim to dáme…
    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/svycarsko-referendum-covid-certifikat-demonstrace.A211129_091427_zahranicni_jhr

    „proti hlasovaly jen Schwyz a Appenzell-Innerrhoden, oba konzervativní venkovské regiony na východě země“

    Kde je tedy slibovaná osvícenská vláda Rozumu?

    1. Přestaňte už pro boha věřit na svobodné volby a referenda. To je stejně naivní představa, jako že dárky nosí Ježíšek a děti čáp.

      1. Darky nosi DHL, DPD, PPL,…

        1. …ALZA, wedo, zásilkovna, Česká pošta, ale ta občas na děti zapomene s termínem

          1. děti nosí soused…

            1. u nás sousedka… ale ta prej už přenáší

      2. To s tím Ježíškem mi ani nepřipomínej. Když jsem to zjistil, musel jsem si vzít 2 týdny dovolené abych to rozchodil.

  5. Soupis neobsahuje ještě jednu zásadní skutečnost.
    Americká agentura CDC změnila na nátlak Pfizeru 1. září 2021 definici vakcíny:
    Dřívější definice zněla: „Přípravek, který stimuluje imunitní systém člověka k vytvoření imunity proti určité nemoci a chrání ho před touto nemocí.“
    Nyní tato definice zní: „Přípravek, který se používá ke stimulaci imunitní reakce organismu proti nemocem.“
    Z toho vyplývá, že vakcíny „proti covidu“ nikdy nevytvoří imunitu proti covidu, nechrání vás proti covidu, jen jednorázově podpoří imunitní reakci. Když se k tomu přidá skutečnost, že spike proteiny ničí imunitu, tak jsou injekce GMO časovanou bombou, která již vybuchuje v podobě stálého nárůstu čkovaných s covidem, nárůstu rakoviny, srdečních a mozkových příhod, atd.

    1. No hura, uz leta se ockuji pridavanim citronu do caje.

      1. já k tomu bylinkovému očkovacímu čajíku večer přidám ještě litránek sylvánu.
        Jsem příznivcem nejnovějších vědeckých výzkumů propagujích očkování různými vakcínami.

        1. Já tam ještě dávám med, a preventivně (hlavně proti rakovině, Alzheimerovi a Parkinsonovi) užívám v malém množství v pravidelných dávkách Ganjapyrin.

          1. Ganjapyrin je boží! :-D Není nad tu správnou prevenci!

          2. A pivko taky :) Slovy klasika

            Pivo nedává blbý otázky a jeho chladolahoda umí jen hladit, ve smetanový pěně tiše a hedvábně pukají bublinky jako čas… lahodochlad rozpouští slova, který se nechce říkat – ty laskavě splachuje rovnou do zadku!

            V.P.

        2. Ja jsem take priznivec. Toho experimentu s „ockovanim“ se ucastnim jako kontrolni skupina.

      2. A tak to ja si pripravuji vakcinu taky. Panak domaci slivovice, lzice medu a nekolik strouzku cesneku (moravskeho). Je z toho takova hezka hmota, ktera se podava usty. Nezadouci ucinek ma jeden. Ten vecer uz od vas nikdo nebude chtit polibek.

    2. Ještě by stálo zamyslet se nad tím, že v té definici bylo sousloví „person’s immune system“ nahrazeno „body’s immune response“. Že by plány na eradikaci lidstva šly až takhle daleko?

      A když už v tom zamýšlení budete, tak zkuste podumat i o tom, jestli náhodou nešlo jen o sjednocení původně trochu zavádějící definice hesla vaccine s heslem vaccination, které i předtím říkalo némlich to samé, co je tam teď. Ale je zřejmě jednoduší předpokládat, že právníci Pfizeru potřebovali před koncem roku utratit nějaký volný budget.

  6. V souvislosti s právě probíhající přípravou na povinné očkování teď odborníci pořád dokola melou o tom, že jako děti jsme taky dostali všichni povinně injekci proti neštovicím, záškrtu atd.Tenhle argument je nyní slyšet i v podpalubí.Souhlas, jedna injekce na celý život a tečka.Nebo tetanus.Jednou za patnáct let.Říkají A, ale B se do krámu nehodí.

    1. Přesně tak, děti mám taky naočkované, ale cpát jim experimentální vakcínu proti mutujícímu respiračnímu viru s minimální smrtností, pochybnou účinností a neznámými dlouhodobými vedlejšími účinky…

      1. Přestože jsem velmi pro-vax (nedávno třetí dávku), uznávám i já, že u dětí je to zatrachtile nejistá věc.

        Problém je, že je to blbé na obě strany: pokud se děti očkovat nebudou, nemůže jim to do budoucna ublížit, pokud covid přechodí? (v literatuře se uvádí možnost vzniku syncytií v plicích, která tam, zdá se, zůstávají velmi dlouho a možná mohou za část příznaků „long covid“).

        Pokud se očkovat budou, nespustí to v dětské imunitě, která se chová jinak než dospělá, nějakou zběsilou reakci, která je taky poškodí? Nevím a nikdo neví.

        Samozřejmě, ti, kteří věří, že covid neexistuje nebo že je to chřipčička, mají patřičnou dávku jistoty a křičí „ochraňte naše děti“. Ale viry jsou známé tím, že často způsobují dlouhodobé negativní efekty – u vakcín to není tak běžné. (Ale, jak mi určitě někdo omlátí o hlavu, ano, jedna v roce 1970 způsobovala Guillain-Barré syndrom, pěkně hnusnou věc.)

        Upřímně, kdyby se mě ptali, jestli očkovat děti nebo ne, tak dlouho váhám a nakonec hlesnu „nechte to na rodičích“.

        1. Je to chripecka. Zadna nova nemoc neexistuje. Tecka.

        2. Myslím, že v souvislosti s obavami z přechozeného covidu je tento odkaz vlastně uklidňující: https://1url.cz/oKf2T

    2. Probůh lidi, tak si aspoň ten očkovací průkaz otevřete. Člověk narozený v roce 74 si dal 6 dávek kombinované vakcíny proti záškrtu, tetanu a dávivému kašli. Pravé neštovice tři dávky. Dětská obrna tři dávky. I dnes se některé nemoci očkují v režimu 2+1 nebo 3+1. A navíc, od začátku odborné kruhy tvrdily, že vakcína na koronavirus nebude mít nekonečnou účinnost, to je náš stát z toho udělal modlu ve formě tečky.

      1. So fucking what?

        Lidi jako ty porad blekotaj neco o ockovani. Takze za prve. Nejedna se o ockovani. Nema to nic spolecnyho s ockovanim o kterym blekotas as per to co mas v ockovacim prukazu. Jedna se o genetickou terapii ktera je experimentalni, zjevne UPLNE NA HOVNO, naprosto NEPOTREBNA, a extremne podezrele vnucovana pod brutalnim natlakem celymu svetu. Something stinks real fucking bad.

        Za druhy, i kdyby to byla vaccine a vaccines normalne fungovaly, tak absolutne neexistuje duvod nechat to dosebe namrdat. To ze clovek necemu consentoval v minulosti neznamena ze dava consent na neco jinyho v budoucnosti.

        Za treti, jak se tak otvira ten can of worms, tak vyplyva na povrch ze vaccines jsou na hovno a delaj vic skody nez uzitku. Lidi si myslej jak jsou skvely, jak je zdravi a medicine na vysoky urovni, ale vono kulovy hovno. Nejenze historicky data ukazujou ze nemoci udajne eradikovany vaccinama byly na ustupu uz pred introducki vaccin, pravdepodobne diky lepsi vyzive a sanitaci, ale taky je zjevny ze v dnesni dobe je lidsky zravi uplne v pici. Skoro kazdej ma nejakou chorobu, je na praskach, a bez pharma by neprezil. Neni duvod se nedomnivat ze zapiceny vaccines v tom hrajou roli.

        Mrdat COVID shit-shots.

  7. Dneska mi očkovaná (nevěřící, jen chtěla na dovolenou) kamarádka potvrdila jednu dezinformaci.
    Coby očkovaná nebyla při příjmu do nemocnice testována.
    Spoluležící na pokoji, coby neočkovaná testovaná byla.
    Dá se předpokládat, že kdyby jí z toho nosu cosi vydloubali byla by hospitalizována s kovidem bez ohledu na to, s čím do nemocnice přišla.
    Takhle se vytvářejí dezinformace o počtech neočkovaných ležících v nemocnicích.

    1. Ano, to mohu potvrdit. V podstatě ze statistik není zřejmé, jestli neočkovaný pozitivní na JIP je tam s natrženým pytlíkem nebo kvůli covidu.

      1. Nemluvě o tom, že PCR sequencery fungují jaksi i na objednávku.

  8. Včera jsem slyšel v rádiu nový moderní přídomek. „Pan X, který přežil nakažení kovidem“. Napřed jsem si myslel, že jde o nějakou ojedinělost, než jsem to během hodiny slyšel o dalším následujícím hostu v rádiu. Nejsem si úplně jistý, ale mám za to, že ten podruhé zmiňovaný v tom rádiu troubil navíc na úplně jiné thema.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017