Kompletní taxonomie odpůrců a zastánců covidismu a covid-vakcín – škála je pestřejší, než vám tvrdí - zpět na článek

Počet komentářů: 327

  1. A co když je to všechno úplně jinak? Jedna věc je, že mohu mít nějaký názor na základě svého vzdělání a předchozích znalostí.

    Ale druhá věc je snad „objektivní realita“ a ta snad nemůže být natolik rozdílná. Lidi je možné ovšem propagandou zblbnout natolik, že budou i delší dobu zastávat naprosto vyšinuté zvrácené názory.

    Je potřeba být schopen filtrovat zprávy. A jakmile někdo prokazatelně lhal, tak už dotyčnému vůbec nevěřit. Například Roman Prymula prokazatelně zpronevěřil mnoho miliónů ne-li miliard. Člověk s podobným morálním kreditem zloděje a lháře už nemůže být brán vážně. Kočkofil Flégr asi dostal proti němu drobné a stal se z něho maskot šíření lží, nepravd a strašení lidí. Ti, co zaujímají červené názory, jsou buď zločinci a nebo podvedení a vystrašení lidé.

    Zajímavé je, že ruský analytik Pjakin prohlásil, že není jeden COVID, ale jde o tři rozdílné jevy SOUČASNĚ:
    1, Wuchanská chřipka
    2, Použité biologické zbraně
    3, Politický COVID (bez jakéhokoliv onemocnění)

    Pokud mezi Čínou a USA proběhla biologická válka, pak jsou lockdovny ospravedlnitelné, protože nikdo neví jaké zbraně byly použity a co kdo kde vypustil.
    Každopádně té kouřové clony se chytily farmafirmy a začaly nabízet novou neotestovanou „vakcínu“ jako u prasečí chřipky. Slovo „vakcína“ je samo o sobě lež, protože mRNA preparát od Pfitzeru vakcína není je to terapeutický roztok poskytující v nejlepším případě krátkodobou rezistenci. Vzhledem k tomu, že Pfitzer způsobil mnoho úmrtí v minulosti při testování jiných léků, je tato firma také naprosto nevěrohodná.

    Já bych se asi pohyboval někde C5,6 R6,7 V6,7.

    1. … pak jsou lockdovny ospravedlnitelné, protože nikdo neví jaké zbraně byly použity a co kdo kde vypustil.

      Ony jsou ospravedlnitelné tak maximálně první měsíc, než se přijde na to, co to vlastně je. Po dvou letech už je to jaksi trapné a přímo z toho řve, že je to celé zpolitizovaná fraška, která se někomu hodí do krámu. Jinak máte hodně podobné skóre jako já, dala jsem si c5r7v7. R6 jsem zavrhla, protože ve chvíli, kdy uznáme, že je přijatelným dělat různá plošná opatření podle platných zákonů, tak celkem logicky začnou vznikat zákony, kterými se současná represe, šikana a ekonomická likvidace zlegalizují. Ústavnost zákonů se u nás již nějakou dobu v praxi neřeší :(

      1. Máte pravdu, že po dvou letech sanitární tyranie už je jasné, co se dá od COVIDu čekat a že původní virus zmutoval a ztratil na síle. A nebo možná už tu vůbec není a je tu klasická chřipka.

        Podívejte se na tento odkaz:
        https://www.arfa.cz/chripka-je-mrtva-vsechno-je-covid-chripka-v-cr-klesla-z-temer-milionu-pripadu-na-nulu-statni-zdravotni-ustav-vypalil-bombu-a-prakticky-potvrdil-manipulaci-ve-smyslu-vsechno-je-covid-19/

        „V sezoně na přelomu let 2018 a 2019 vyhledalo v Česku praktického lékaře s akutní respirační infekcí a chřipkou 996 000 lidí,“

        Kam zmizela klasická chřipka, která tu byla od nepaměti? Jakákoliv chřipka je dnes diagnostikována jako COVID! A oni si myslí, že lidi jsou úplně blbí.

        1. Někteří bohužel jsou. Se podívejte kolik je kolem nás svědků covidových, kteří jim sežerou úplně všechno a všechno co je v rozporu s oficiálním narativem je hoax, dezinformace a všichni kdo si nehrají na covid antivaxeři. Naprostá demence „argumentů“ a informací podporujících covidohysterii zřejmě nevadí.
          Článek zajímavý, ono vůbec kolem celého covidu a davové psychózy kolem něj je tolik otazníků a podivností, že člověk skutečně musí být naprostý hlupák, aby ani trochu nepochyboval o tom, co se teď děje.

        2. Coze? Ty namisto sledovani televize jsi zapnul dezinformacni rozum?

          1. Tak televize to je sračkomet už od počátku své existence. Akorát v době kovidové jedou jasně tvrdou a jasnou propagandistickou linii. Televize je oficiální hlásná trouba režimu, to už jsem pochopil dávno před 30 lety.

            Před 30 lety by jste poslouchal jak placení agenti imperialistického západu rozvrací to nejlepší socialistické zřízení u nás. A že socialismus je stabilní a žádná manifestace několika málo zoufalců nemá šanci ani náhodou socialismus narušit.

            Ano, i z toho sračkometu se dá občas nějaká užitečná informace dostat. Je to pracné.

            1. Ja si docela dobre pamatuju na sobotni vysilani CST, 18. listopadu 89. Ani tech 30 let nic na te bedne nezmenilo.

              1. Změnilo. Dneska mají na všechno „vědecké grafy“ a infografiky, protože „objektivní čísla přeci nelžou“. A pěkně manipulativně podané, aby to i primitiv s IQ80 nejenže pochopil, ale i to v něm vyvolalo ty žádoucí emoce.

                S tím se tehdejší „mávání čísly“ vůbec nedá srovnávat.

                1. Inu, pravdou jest, ze chudaci komari museli brat z jednotneho sedeho nazoru NF. Dneska je pestrejsi vyber tech spravnych, horlive spravnych, az horlive nejspravnejsich a nejodbornejsich. A uplne nejvice uvedomeli pak jsou ‚experti‘, to drive nebyvalo, byl to jen samej soudruh.

                2. vjedecky podložený to měli už v Reichu ve druhé polovině 30. let, se tak matně pamatuju

              2. Vidíte, teď jste alespoň potvrdil, že na sračkometech jede oficiální propaganda.

                I samotný Dfens rozkrývá debilitu mainstreamu, třeba zde:
                https://dfens-cz.com/festival-covidove-debility/

                Poslouchat mainstream znamená zešílení a cesta do záhuby. Přečtětě si tento odkaz:
                https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-hnizdil.php?itemid=41100

                Konstpirační média mají v mnoha případech pravdu a v jiných našli do té záhuby zkratku. Ale i tak je lepší mainstreamu nevěnovat tolik pozornosti.

      2. Lockdown není nic jiného, než velké a zatraceně drahé tlačítko PAUZA.

        Žádnou nákazu nevymýtí ani nevyléčí, a co zpomalí se pak zase zrychlí takže ani na to „rozprostřední špičky“ to moc nefunguje. Opravdu PAUZA, nic víc.

        Jediné, co tahle PAUZA s cenovkou desítek až stovek milionů denně umí, je koupit vládě čas.

        Čas k tomu, aby posílila nemocnice a zdravotní systém a nakoupila potřebné vybavení.

        Pokud někdo opakovaně mačká tlačítko PAUZA za cenu 6 miliard Kč, ale ten čas k ničemu nevyužije, nemocnice neposílí, více personálu nezajistí – pak je to naprostý nesmysl a trestné mrhání peněz.

        1. Kdyby to aspoň byla pauza. Ono to spíš připomíná pauzu na kotoučáku s docela utaženými převody na unášecí cívce, takže se ten pásek i tak pohybuje nějakou různou proměnlivou rychlostí. Akorát teda drahá je jak kurva, o tom žádná :).

        2. 666.
          Nedopadne to dobře, spouštěčem bude elektřina a následný nedostatek/nedostupnost potravin.
          Optejte se třeba v Lídlu, jestli mají centrály na to, aby jim jela světla, kasy, sklad, rampa, hlavně teda aby jim vůbec něco přivezli a mohli Vám něco prodat.
          Ani hovno, po 36-48h a delším výpadku už to bude úplně jedno, protože nejenom ten Lídl, bude vybílený od všeho.
          Tolik odhodlaných fízlů tento stát nemá.
          Což by ve výsledku mělo stát vést k tomu, aby stát ten výpadek raději nedopustil. Obávám se ale, že už to nějakou dobu není v jeho vůli, že stát není s to, další stav ovlivnit.
          Když to hodně zjednoduším, tak vypínače od drátů na hranicích nejsou jen jedny a nejsou jen u nás.

          1. Ja nevim, ale nase vlada nema problem s energii, dokonce prosadi jeste vice elektrodebility: https://echo24.cz/a/SuSmF/bek-cesko-otaci-a-bude-proti-madarsku-a-polsku-na-strane-bruselu

            A na V4 se vysereme, protoze jedine spravne spojenectvi je s temi, kteri nam nalajnovali energetickou burzu.

            1. Teď když máme, co jsme chtěli…
              Démon Babiš byl poražen, radujme se, zdravé síly zvítězily, veselme se.

              1. Ukradpero podepsal LS, Bures podepsal GD, copa dalsiho podepise tahle vlada…?

                1. Už si nepamatujou, že VK LS podepsat odmítnul ale spustil se takový řev zdejších eurohujerů o „vlastizradě“, im3,14čmentu a pod.?
                  Současně vcelku realisticky popsal co LS bude znamenat ..

                  Ano, měl správně abdikovat o tom žádná.

                  1. Zapomínáte na „spiknutí lékařů“, kteří chtěli na dálku prohlásit Klause za blázna neschopného výkonu funkce – ačkoli lékařské předpisy zakazují psychiatricky „diagnostikovat na dálku“ jen z dojmů.

                  2. Pamatuju si to. Prostě se posral.
                    Kdyby poslal eurohujery do piče s tím, že jinak abdikuje a ODS způsobí ústavní krizi, eurohujeři by byli do hodiny potichu.
                    Jenže on to ani nezkusil, ego bylo silnější. Hubou odmítnout, to umí kdejaký…Kupka či Gazdík.
                    A od té doby tu fakticky šéfujou eurozmrdi. Nebýt tohoto svinstva, nedovolili by si na nás nic dalšího. Takhle brusel zjistila, že jsme doopravdy sráči, nejenom podle toho, co se povídalo.
                    Takže s náma zachází, jako se sráčema, bohužel. Tepelné koule, typičo…

                2. Podepíšou to samý, co by podepsal i Bureš. Akorát Bureš by se tvářil, že nic nepodepsal a že z to může Kalúsek. Koblihám a podobným prosťáčkům by to ovšem ke štěstí stačilo, to je pravda.

            2. Od počátku bylo jasné, že Bek je tvrdá kolaborace eurofilů.

              Nejlépe opět Daniel Kaiser, konzervativní hvězda Echa:

              O muzikologu Bekovi, člověku vybraného vystupování, který před pěti lety tvořil důležitou oporu skupiny rektorů vysokých škol ve sporu s prezidentem Zemanem, má neinformovaný člověk sklon myslet si to nejlepší. Ale Mikuláš Bek na konci 80. let ještě stihl vstoupit do KSČ a i dnes vyznává dominantní ideologie: je příznivcem evropské integrace a zelené politiky.

              Před několika dny se v Senátu stavěl proti tomu, aby horní komora vystavila v několika ohledech „klimatickým“ návrhům Evropské komise takzvanou žlutou kartu. Senát nakonec jednu žlutou kartu vystavil a v dalších ohledech vyjádřil rezervovaný postoj. Byla to de facto podpora už pro Fialovu vládu, aby se v Bruselu mohla opřít o své zákonodárce. Ale jak se o Senát bude opírat člověk, který se aktivně snažil o to, aby mu Senát tu podporu nedal?

              (…) ODS zatím prohrává. Je to přitom nejsilnější strana koalice a je to v klíčovém směru. Pokud si snad Fiala bude chtít Beka pohlídat, přidělá si jeho uvedením do funkce akorát práci. Což vzhledem k tomu, že už takto bude souběhem nezaviněných okolností premiér přetížený, nedává smysl. Oba muži jsou bývalí rektoři Masarykovy univerzity, kteří na sebe berou patřičné ohledy. V tuto chvíli nelze vyloučit, že kvůli jakési akademické solidaritě dvou Magnificencí bude Česká republika v EU provádět měkčí politiku, než by se dalo.

  2. Jacq – největší a nejhloupější debílek na tomto webu. V podstatě jsem si nedávno založil registraci jen kvůli němu – i když sem chodím 10 let, už jednou jsem mu napsal, co přesně je a sedělo to dle jeho reakce jak prdel na hrnec: chudý, důchodce někde v Havířově, bez rodiny, bez budoucnosti, sedící u nějakýho CRT monitoru z roku 2000, takový ten zapšklý ubožáček, který pak vyhazuje do vzduchu koupelny pomocí kanystrů s benzínem, když si jeho soused koupí v Lidlu víc rohlíků než on.

    Milý Jacqu, bohužel ti musím říct, že tě na těch webech kam chodíš napálili. Žádný finanční krach se nekonal ani nekoná. Já za poslední dva roky korony, vydělal dvacetkrát tolik co v předchozích dvouletce. Můžu si chodit kam chci, nesedím doma, jak píšeš. Teď jsem s rodinou na horách v hotelu a čekám tu na Silvestra. I během nejtvrdších uzávěr jsem free, jelikož mám speciální papír z ministerstva DE i CZ a mohu překračovat hranice, když většina nemohla. Takže jsem si ty peníze mohl i užívat, to koukáš co? Za poslední dva roky mne nic a nikdo neomezil, akorát jsem nemohl letět do USA, ale letěl jsem jinam a taky OK. Mám letos koupený nový Mercedes a Porsche i když se na ně teď čeká dva roky – i když nejsou čipy.

    Navíc peněz je teď všude tolik, že je ani nestíhám sbírat. Budu muset na příští rok nabrat víc zaměstnanců. Tvojí rétorikou: Mě je úplně u píči, kolik si kdo napumpoval dolarů kam chtěl v 2019, mě se to nedotklo, mám peněz jak sraček, a proč to vadí tobě demente? Je mi taky úplně jedno, jaká je korona situace, jak je přesný PCR test a nebo jestli nějakej virus existuje nebo ne, proč to řešíš? Neznáš, že co mi není rovno, potom je mo hovno? To platí přesně o tobě. Ser na to, kup si flašku RUMu a ožer se, možná ti to na chvíli v hlavě secvakne. Možná nám taky můžeš poslat adresu, já tě rád navštívím a můžeš mi to všechno o tomhle světe vysvětlit osobně kámo.

    1. Rozumim soudruhu. Vyjezdni dolozku jsi si dokazal zaridit. Jsi schopny zalizt do jakykoli prdelni diry do jaky je potreba.

      S tema autama budes jezdit zaroven? Rozpulis se zprava doleva nebo vodshora dolu imbecile?

  3. Já mám – dle toho, co vidím ve svém širokém okolí – pocit, že v první skupině není žádná možnost, do které bych zapadnul. Nejblíže je C5, ale je to spíše důsledek než podstata. Starší lidé jsou na tom hůře s léčením čehokoliv. Když si malé dítě narazí ruku, druhý den o tom neví, když dostane chřipku, za 3 dny je OK. Když si starý člověk narazí ruku, tak se měsíc rehabilituje a pak si na tu bolest zvykne, když dostane chřipku, kurýruje se z toho dva týdny, pokud to přežije. C-19 nemá žádné typické příznaky, najde si u člověka slabou stránku a zkomplikuje ji. A je jedno, jestli je mu 20 nebo 90. Akorát, že ti 90letí mají těch slabých stránek obvykle mnohem víc. Podle mě tedy představuje marginální riziko pro zdravé lidi s dobrým imunitním systémem; riziko se zvyšuje se zdravotními nedostatky daného člověka (což je svým způsobem i to stáří, protože se zhoršuje samoopravný status organismu).

    1. Ta věková progrese je ovšem exponenciální po celé škále od 10 do 90 let, včetně už šedesátníků.

      Riziko smrti podle WHO:
      10 let …. 0,0002%
      25 let …. 0,01 %
      55 let …. 0,4 %
      65 let …. 1,4 %
      75 let …. 4,6 %
      85 let …. 15 %
      90 let …. 25 %

      Původní studie vč. intervalu jistoty zde:
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7721859/figure/Fig3/

      1. Ono se to navzájem nevylučuje. Jak jsem psal, staří lidé jsou na tom obecně hůře než mladí. Vidím to sám na sobě, každé desetiletí života je strašně poznat na sebeopravě organismu.

      2. Ak sú tieto čísla vyvolané koronavírusom, tak sa rýchlo skusim niekde nakaziť.
        75 let …. 4,6 %
        85 let …. 15 %
        90 let …. 25 %
        V slovakistáne je PRIEMERNÝ vek dožitia 80 rokov – takže ten koronáč perfektne zvyšuje priemerný rok dožitia.
        V SK sa dosiahnutím veku 80 rokov stáva človek tak na polovicu mŕtvy – bez koronáča. S koronáčom 15 % mrtvy.

      3. Já to ještě upřesním na fiktivní studii. Udělal jsem studii, kdy jsem vzal 100 žen a 100 mužů. Lehli si na benchpress lavici a do natažených rukou dostali 120kg činku. Výsledek: 95 žen a 20 mužů zemřelo, protože jim činka spadla na hrudník a zlomené žebro se jim zapíchlo do srdce. Kolegové z celé Evropy i z Ameriky udělali stejnou studii s podobnými výsledky. Závěr studie: činky jsou velmi nebezpečné pro ženy. Jen dezinformátor Franta tvrdí, že to není o pohlaví, ale o síle daného jedince… Ale ty výsledky jsou přece naprosto přesvědčivé.

        Muži mají hormonální predispozice k tomu, že jsou silnější, zatímco staří lidé mají predispozice k tomu, že se jim vše špatně léčí. Ale samozřejmě – je to jen můj předpoklad, možná, že se mýlím…

      4. Mam ten blbej dojem, ze ale zcela stejne by vypadala statistika rizikovosti bezneho zapalu plic. Rozdil mezi beznym a kovidovym zapalem plic je pouze v tom, ze mastickari delaji vse pro to, aby se kovidem nakazeny clovek nelecil a tim padem pak nasledny zapal plic mel krutohustej prubeh. U beznych respiracnich onemocneni se leci.

        1. Sysop: hele, není tomu tak. Mám hotový článek právě o léčbě covid, co se zanedbává a co by to změnilo. A vycházel jsem z toho, že plíce žerou BUĎ neléčené bakteriální zápaly plic, NEBO cytokinová bouře.

          Dostalo se to ale na peer-review rozumnému doktoru z covidária – covid ani vakcíny nežere, je to flegmatik a leckoho posílá domů, takový C45R47V4 – a ten říkal, že co on vidí v praxi, tak když někoho hospitalizuje na covidárium s plící, tak to bývají virové pneumonie, které třeba ani nejsou vidět vůbec na RTG když se rozbíhají, jen na CT. Teprve když to plíce rozežere, tak je to vidět i na RTG ale to už je pozdě.

          1. Takže to pochopitelně musím přepracovat, dovzdělat se ohledně virových pneumonií a tak.

            1. Ja mam na mysli hlavne tu predspitalni fazi. ‚Lecba‘ stylem ‚vemte si paralen a horkej caj‘. Kovit je chloupek vetsi previt, nez chripka, proste si zaslouzi trosku vice pece na pocatku a ne vzdy pak bude nutny resit pacose v kovitariu.

              Ale jaxem tu psal – muj soused skoncil v kovitariu, ackoli byl pred odvozem sanitkou 2x negativne testovan. On bohuzel na zapaly plic trpi. A neda si poradit, nez se to rozjede. Proto jsem koukal, co delaji obvodaci s beznym kovitovym pacosem.

              Kdyz jsem jeste delaval ohnostroje, tak proste bejvalo zvykem ihned po ohnostroji projit odpaliste a poslapat vsechny ty doutnajici papirky a bordylek, co se kde valel a ne vest diskusi, jestli pak na pozar je lepsi voda, nebo pena.

              1. No vždyť přesně o tom byl/je/bude ten WIP článek. Až na to, že výchozí premisa co stačí zaléčit, aby byl klid(ATB na zápal plic a kosterkoidy na utlumení přehnané imun.reakce), byla chybná. Protože na kyslík na covidáriu posílá minimálně na Pha-Západ lidi z 90% překvapivě nikoli zápal plic, nýbrž virová pneumonie.

                1. Pokud si to dobre pamatuju, tak pneumonie je odborny nazev pro zapal plic a existuji dva typy, tedy virova a bakterialni pneumonie, pricemz i na tu virovou se nasazuji atb, aby nedoslo k pomnozeni bakterii ve virem napadenych plicich. Ale to platilo pred 30 lety…

  4. Obávám se, že už jsme v prdeli, i kdyby to všem nějak zázračně došlo a kolektivně se na to na všechno vysrali. Stačí odříznout zásobování žrádlem, elektřinou, plynem, vodou a pár dalšíma věcma a do 36 hodin nejpozději (pravděpodobně daleko dřív) tady máme nejtemnější středověk.

    1. No tak to jistě, rozdíl mezi relativně spořádanou společností a totálním chaosem jsou max. 3 teplá jídla .. :-)
      Ačkoli to na první pohled nevypadá (MHD, katedrály konzumu) lidi už začínají přece jenom na ty stádní debility vcelku sráti..
      Mnozí jsou evidentně docela rozčarování, že je jim i po třetí tečce docela blbě a ze Svědků Covidových se tak stávají potencionální heretici ne úplně „pevní ve víře“ … :-)
      Otázka kam to celé povede, jestli vyšumí do ztracena ve víru daleko zásadnějších událostí (blackout, rozpad hospodářství jako celku) anebo do podoby občanských válek napříč státy a kontinenty.. Líp už asi bylo.

      1. Pořád je šance, že se „odnikud“ vynoří někdo jako Antonio Salazar nebo Gabriel Garcia Moreno.

        1. Hmm, na jakékoli „Spasitele“ bych až tak moc nespoléhal …
          Ostatně ani ti Blaniční rytíři z toho kopce nikdy dosud nevylezli. A že měli důvodů víc než dost :-)

          1. Spasitel (hominum Salvator) je jenom jeden.
            Politici by se měli snažit o funkční, slušného občana neobtěžující režim.
            Jsem na „pana profesora“ upřímně zvědav.

            1. Já též.
              Na rozdíl od mnohých, kteří mají už teď zcela jasno, mu dávám demokraticky oněch 100 dnů, tedy do konce března 22.
              Pak si utvořím názor.

              1. Díky Bohu za to, že Válek – ač C1 – je zároveň striktně V3/V4 a fakt se té dobrovolnosti drží i v situaci, kdy většina politiků, „expertů“ a médií požaduje natvrdo povinné v „souladu s okolními státy“.

                1. Rozhodně je to zatím vše 100x lepší než za minulé vlády a to ve všech směrech.

                  1. shifty:

                    Dovolim citovat Vidlaka z 18/1/2021:
                    Jasně… celá situace má i svou kladnou stránku… Příští týden tu bude nová vláda, která bude odpovědná za to, aby zemi vyvedla z Babišovy drahoty, aby ukončila drakonická covidová opatření, aby zrušila povinné očkování, aby zavedla nová mnohem lepší covidová opatření která se nikoho z nás prakticky nedotknou, aby zkrotila inflaci, dostavěla Dukovany i Temelín, zredukovala počet úředníků na ministerstvech, zlepšila práci ve sněmovně, urychleně dobudovala dálniční síť, napravila vztahy s Ruskem a Čínou a zároveň dávala důraz na lidská práva, zavedla grýndýl, který je přece příležitost, podpořila Ukrajinu a její spravedlivý boj proti Rusku… já toho musím nechat, samým smíchem nejsem schopen datlovat do klávesnice.

                    Za sebe se obavam, jestli to tebou zminene „zatim“ nebude preci jen trochu kratke a do jiste miry dane tim, ze nic neudelali.

                    Ocekavam, ze nam p. Rakusan jiz brzy ukaze, jak ze ma vypadat spravne vedeny boj proti dezinformacim (vsimli jste si, kolikrat se tato fraze objevila ve Fialovo pred- i povolebnich projevech?). A taky to, ze – parafrazuji – „opatreni (ac vam muzou pripadnout nesmyslne) je nutno dodrzovat a jejich dodrzovani radne vymahat“.
                    Koneckoncu, pan Valek ma v planu aplikovat „podobna opatreni jako vlada predchozi, ale s tim rozdilem, ze my je budeme aplikovat spravne“. (OK, mozna zrusi nejvetsi nesmysle typu zakaz tance, ale pochybuju, ze zrusi diskriminaci zdravych lidi s prokazatelnou imunitou, nebo uplne nejvetsich heretiku, kteri se dodnes ani neuracili nakazit. Koneckoncu, s rusenim nejvetsich nesmyslu to taky nevypada nijak horky, kdyz zase zavedli zcela nesmyslny omezeni poctu lidi u stolu v hospode.)
                    Rovnez ocekavam, ze p. Bek bude Polsku a Madarsku vysvetlovat jejich problemy s pravnim statem a potrebu spravneji resit otazky nezavisleho soudnictvi a mensin.
                    Pan magistr …. pardon, bakalar Lipavsky nas hezky nazene do laskave naruce Unie ( = sbohem Dukovany, sbohem dlouhodoba smlouvo na levny plyn z RU, my si radsi nakoupime rusky plyn z Nemecka, vsak my na to mame a ty, ktere nemaji, budou hezky hrat u srdce evropske hodnoty).
                    Roztomily je i p. Stanjura, ktery zahajuje zachranu rozpoctu v katastrovalnim stavu usetrenim desitek miliard tim, ze zvysi platy statnich zamestnancu.
                    Ponechavam stranou komentare o tom, ze nejvic statnich penez se usetri otevrenim dalsich ministerstev a nabranim dalsich ouradu. K setreni se musi proinvestovat, to da rozum, zejo.

                    Jeden by si rekl, dat vlade tech demokratickych 100 dni hajeni. Ale uz jen z toho, s cim se nechali slyset v mediich, mi jde docela mraz po zadech.
                    Pozitivni je, ze se tech veci sype tolik, ze ty 4 roky vladnuti podle mne nedotahnou do konce a budou predcasne volby (nezapominejme, ze toto je vlada mensiny volicu, jelikoz 1M hlasu, vcetne toho meho, propadlo).

                    Safra, to jsem se rozepsal. Sorryjako.

      2. Že by na to lidi začínali kašlat, jsem si právě vůbec nevšiml. Ten, kdo na to kašle dneska, na to kašlal už před rokem. To jsou ale spíš jenom výjimky. Většina lidí pořád úzkostlivě dodržuje pravidla. Ani v té tramvaji, kde člověku nehrozí prakticky žádný postih, si to nikdo nesundá.

        Taky jsem si říkal, že se třeba stane něco, co tu údajnou epidemii zastíní a odsune úplně do pozadí. Pokud ano, tak to ale rozhodně nebude nic příjemného. Vzhledem k současnému pokroku v oblasti IT si nedělám iluze, že ještě někdy zažijeme svobodu. Digitální obojky zůstanou už navždy s tím, že se časem možná změní záminka a trochu se to rozšíří a zdokonalí, a po příští ekonomické krizi (spíše totálnímu meltdownu) se začne usilovně makat na zrušení hotovosti. Už posledních cca 10-15 let probíhají nenápadné přípravy (kdy se lidem např. vnutilo bezkontaktní placení kartou, hodinkama, mobilem; v některých supermarketech se dá na některých pokladnách platit jenom kartou apod.) A lidi se tomu nijak nebrání.

        1. Já si toho právě ve svém okolí všímám… kašlat na veškeré opatření jsem začal někdy na konci prázdnin, a mám pocit, že se mnou to takhle udělalo hodně lidí. Náhubek jsem za půl roku na sobě měl jenom 2x, když jsem byl na úřadě. Smartphone ani žádné QRka nemám, prostě to ignoruju, a nikdo s tím nemá problém.
          V mém okolí to takhle dělá čím dál více lidí, a čím dál více lidí tohle ani nepřekvapuje. V obchodech už se na mě nikdo nedívá jako na vyvrhela, je to lidem jedno.

          Už toho bylo opravdu dost, game over. Kompletně se toho přestávám účastnit. Jediná možnost, kdy se mě ta plandemie bude týkat bude tehdy, až mě budou chtít zavřít.

          1. To, co popisuješ, jsem zažíval v létě. Většina lidí to nosila na půl žerdi nebo vůbec. Dejme tomu, že v srpnu jsem v OC potkal bez náhubku 6-7 lidí, dnes buď nikoho, nebo maximálně jednoho dva lidi. Víc ne. Dokonce jsem myslel, že v obchodech a jinde už rezignovali na jakoukoliv buzeraci, ale nedávno jsem si to užil hned třikrát za jeden den (je zajímavé, že vždycky nejvíc řvou ty největší nuly jako sekuriťáci, prodavačky, autobusáci apod.) V MHD mě sice všichni ignorujou, ale nikdo si to nesundá, ani když mě vidí. Policajta v tramvaji nepotkáš, jak je rok dlouhej. Občas vidím, jak někdo nastoupí bez toho a já si říkám, konečně někdo normální. Pak si to většinou hned nasadí. I když tuhle jsem byl mile překvapen ve vlaku, jak matka bez náhubku nabádala cca 12letého kluka, aby „se přestal dobrovolně dusit“. Zbytečně, ten kluk to sundal až venku.

            Dokonce už zase začínám vídat dlouhé fronty stojící venku před krámem, zatímco uvnitř jsou tři lidi, včetně prodavačky a černýho šerifa. Už jsem taky myslel, že to je pasé. A ty ovce tam venku opravdu poslušně stojí. Jednou budou takhle spořádaně stát ve frontě do sprch.

            1. Souhlas.ja na SK ted a rousky tu jsou za svaty gral.koukni STV1 a v studiu vsichni rousky.lide to chteji a veri tomu.a casto mlady jeste vice uvedomely.

              1. No tak hitlerjugend, obecně aktivní svazáci byli ´vždy v první linii propagandy režimů .. Dnes to není jiné.

            2. V okolí aspon slabá naděje – tcháni řekli, že třetí byla poslední – co to jako je za vakcíny tohle. Kolega, že na třetí už sere, jedině že by mu zakázali tanec – přešel z fotbalu na stará kolena do tančení a jako rozvedený tam nahání ženské… Jak říkám, slabá naděje, ale zda to k něčemu bude, je otázka…

    2. Mr. Mr. :
      „Stačí odříznout zásobování žrádlem, elektřinou, plynem, vodou a pár dalšíma věcma a do 36 hodin nejpozději (pravděpodobně daleko dřív) tady máme nejtemnější středověk.“

      – Netreba nič odříznout. Od plynu sme tak na polovicu odrezaní – aby sme nasrali Putina.
      Od elektriky sme na vyše polovicu odrezaní, pretože vo voľbách sme zvolili zelený údel.
      A po strate elektriny a plynu sa to ostatné odpojí celkom automaticky.
      Už sme v stredoveku , len to ešte neoznámili v TV.
      Vlastne sme hlboko PRED stredovekom – v stredoveku mala každá rodina kravku, slepice, studňu a drevo z lesa. Dnes máme 2 + 1 na desiatom poschodí……

  5. Ze ja vul starej se po letech zase do neceho seru…
    Nejak mi to Vase sesumirovani vylozene padlo do oka, takze jsem se zcela vyjimecne zaktivoval a radostne Vam vystrihl plny pocet bodu. Pardon.

  6. Či to všetko nebude mať súvis s tým, ako Európa starne. V 80.tych rokoch sa hippíci strašili AIDS-om, teraz sa straší chrípkou-zabijákom.
    Moja mama má cez 70 rokov a nebyť mňa, pomaly doma vyštudovaného psychológa a psychiatra :) už tu asi nie je. Je silne veriaca, ako neočkovaná nemôže na omšu, ešte tá kolaborantská cirkev prehlási že neočkovať sa je hriech, lebo ohrozujeme druhých ľudí. Strieľal by som to, keby som mal čím…Tento rok nebola cez sviatky vôbec v kostole. Nepamätám sa, že by sa to niekedy stalo. To sú také klince do rakvy, že ani žiadna „pandémia“ nemusí byť. A takých ľudí je xyz…Veď aj vám, petrolheadom, zachvíľu zavaria nádrže a dajú do ruky nabíjačky. A neurobíte nič. Žiadny Berlín za pár hodín…
    Kovid nie je žiadna chyba v Matrixe, nič čo by prišlo zvonka. Je to proste výsledok ako (ne)fuguje táto spoločnosť. Zbytočne sa ľudia budú dožívať 100 rokov, keď stoja stále na tých istých koľajniciach, ktoré už dávno nikam nevedú. Iba mladý duch ktorý túži po poznaní prežije. A nesúvisí to prioritne s vekom, lebo niekto je starý už v 30-tke.

    1. …… je to šialené. Ale nie preto, že – ako Európa starne. Stárnutím sa rozum zvyšuje. Dnes sa europa debilizuje.
      Kovid nie je chyba, kovid je METÓDA.

    2. Proppána, která církev prohlásila, že neočkovat se je hřích? To už soudruhu Františkovi až tak přeskočilo, nebo je to nějaká česká národní obskurnost?

      1. nevim esli až tak natvrdo, ale zaslechl sem něco v tom smyslu taky, a to (funkčních) idiotboxů nemaje, nesleduju to

        předpokládám, že různí jednotliví papaláši asi už takový věci prohlásili, ai na Halíky by to sedělo, ale facht sem zaslechl ai přímo z vatikána minimálně silný doporučení do sebe nechat prát cokoli co přinesou

        1. František nechal opíchat Vatikán včetně švýcarské gardy. Několik vojáků kvůli tomu skončilo.

          1. prohlásijou je aspoň za svatý, dyž se tak hrdinsky obětovali?

            1. Spíš bych čekala, že si jednou vzpomenou, až se nebudou bát držet tlamku, že byli za martyry :-)

      2. Jistě, že se mluví o hříchu v souvislosti s (ne)očkováním… u těch článků jsou obsáhlé diskuse a v nich občas i zajímavé odkazy…

        https://www.tedeum.cz/2021/11/22/otevreny-dopis-arcibiskupu-janu-graubnerovi-ohledne-jeho-vyzvy-k-ockovani-proti-covid-19/ nebo zde: http://www.duseahvezdy.cz/2021/12/02/k-ockovani-proti-covidu-2019/

        nebo zde: https://cnn.iprima.cz/nekterym-virum-se-dari-dobre-demokraciich-a-spatne-v-totalitach-prohlasil-knez-vacha-33297

        Tématem debaty byla i motivace k očkování. Kněz Vácha nechápe lidi, kteří vakcinaci odmítají z náboženských důvodů. „Nesmím škodit svému zdraví. Pokud existuje proti takto závažné chorobě vakcinace a já ji nevyužiji, je to porušení pátého přikázání ‚Nezabiješ‘. Jde o ochranu vlastního zdraví, to stejné platí o kouření nebo braní drog,“ vysvětlil.

        a z některých reakcí třeba zde: https://www.tedeum.cz/2021/09/30/bohem-inspirovany-vpich/

        „Nyní k meritu věci: Řekl jste, že kdo se nenechá očkovat, jedná proti 5. Božímu přikázání. Musím říct, že větší nehoráznost jsem už dlouho neslyšel. Vy jistě víte, že firmy J&J a AstraZeneca vyvíjely očkovací látku z tkáně potracené lidské osoby a firmy Pfizer a Moderna ji využívaly při testování svých produktů. Na počátku morálního řetězce, končící látkou, kterou jste si nechal píchnout do těla, abyste z ní měl osobní prospěch (o druhé lidi tady nejde, protože COVID-19 přenášejí i očkovaní), je dítě, jehož matka souhlasila s tím, že se nenarodí, ale poslouží jako materiál pro lékařské experimenty…“

        1. jeden z těch zajímavých odkazů k očkování – https://www.youtube.com/watch?v=7R1dwgtLmcA

          Prof. RNDr. Jaroslav Turánek, DSc
          MUDr. Ján Lakota, CSc.
          Ing. Mgr. Pynelopi Cimprichová
          MUDr. Andrej Janco
          MUDr. Alena Jancová
          MUDr. Sandra Hanáčková

        2. Jo aha, takže další jeden zneužívač kazatelny, nikoli oficiální pozice církve. Ano, takoví se vždycky najdou a je to smutný pohled. Tím smutnější, pokud se jedná o biskupa.

          Párkrát jsem se s takovými* snažil diskutovat. Řekl jsem jim dost natvrdo a přitom kultivovaně, že z kazatelny mají snad hlásat čisté Slovo Boží a nikoli své politické názory.

          Přičemž že pokud mají pocit, že musí komentovat nějaké politikum z morálních důvodů, mají to snad říci obecně z věroučného hlediska a nechat na věřících, ať si aplikaci do praxe na konkrétní politikum domyslí sami – pokud své ovečky nepovažují za chudé duchem, což by ovšem bylo nápadně blízko Hříchu Pýchy?! A že ať se podívají na apoštola Pavla, jak ten se cíleně vyhýbal jakékoli konkrétní politické kritice, psal výhradně v obecných kategoriích a dodával „kdo čte, rozuměj“.

          Reakce nebyla příliš vstřícná.

          Na druhou stranu zejména v ŘKC tohle, jakož i jiné excesy (Biden, LGBT atd.) vede k tomu, že ta tisíciletí budovaná přísně centralizovaná a hierarchická struktura se začíná povážlivě kinklat a hroutit. Mí přátelé katolíci hledají a nacházejí velmi kreativní způsoby, jak v rámci katolických dogmat nerespektovat výplody nahnilých biskupů včetně toho Římského :)

          ___
          *Nikoli bez významu bude, že se jednalo o kněze s desítkami let praxe a vysokým formálním vzděláním – jeden by skoro mohl usuzovat, že sami sebe považují za elity které vědí všechno lépe a žádný podřadný plebs jim nemůže podat zpětnou vazbu. Halt není rozdíl mezi tím, za jakého titulu se kdo považuje za „elitu“ – zda protože je hérec, protože má VŠ profesuru nebo protože má dekády praxe ve filosofování. Doufám, že já se nikdy, ani na sebestarší kolena, nedostanu do bodu, kdy bych se za „elitu“ začal považovat a podle toho se chovat ke druhým.

          1. +1 jako bych tam někde cítil Halíka…. monsiňora, co by zasloužil pár na holou a vidle do ruky. Nebo lopatu.

            1. Zrovna Halíka nechápu. Podle všeho to opravdu dříve „myslel upřímně“, ale s postupem dekád se dostal do tak… Vychýlených… pozic, že se to dá vysvětlit jedině naprostou neznalostí problematiky, nebo naopak… Neláskou k pravdě.

            2. A nikdy jsem nepochopil intelektuálně líné lidi, kteří se neobtěžují přeložit si v hlavě cizí termity a oslovují jej devótně „monsiňor“ – „můj pán“ tedy Halík v žádném případě není.

              1. proto jsem ten termit „monsiňóra“ schválně komolil…. Halík je v mých očích pouze…já vlastně nevím, jak to říct nějak neurážlivě.

                Dobře… Tohle by mi trvalo to dát dohromady. Tak to zrychlím.

                V křesťanské terminologii je pro mě Halík had. Slizký, nedůvěryhodný, obracející na špatnou stranu a nešířící ani porozumnění, ani pokoru nebo dobro. Tak nějak zjednodušeně se prostě obrátil na jinou a zřejmě ne úplně dobrou a laskavou stranu.

                1. Já se programově snažím nesoudit lidi a každému dát pochyby k dobru, takže i Halíkovi uznávám, že třeba to myslí dobře a jen obětoval/nezná pravdu.

                  1. Hm to ne, spíš si vybral zjevně mylný a nedobrý světonázor, který neumí být tolerantní ke svým vlastním lidem, což nahrazuje tolerancí ke všemu možnému kolem a svým vlastním národem či lidmi pohrdá. Což je v dnešní době ta snadná a úspěchy lemovaná cesta a té já nefandím.

                  2. Ostatně sluha boží je tu přece pro všechny, i pro voliče Babiše a Zemana, ne? :)

                  3. Abych si mohl udělat názor na to, jak to opravdu myslí, musel bych se s ním pobavit osobně.

                    A ačkoli jsem měl několikrát příležitost i jsem byl zván na jeho mše s možností kontaktu – odmítl jsem, protože na tohle prostě nemám nervy a nejsem masochista.

                    1. Hmm…no to je dávno, kdy jsem naposled strčil nos do kostela z nějakých „nábožensko – křesťanských“ důvodů. A debatu s jakýmkoliv křesťanským představitelem si moc už dneska představit neumím. Už to mám jinde a asi by jsme si s nimi nerozumněl a navíc Halík je mediálně obratný člověk. Pochybuju, že by měl zájem se bavit. Nicméně ho nechci očerňovat, ale z jeho vystupování a promlouvání do medií na mě nic dobrého, laskavého ani pokorného nedostalo.

                      Jinak kostely jako takové naopak prolejzám rád. Obzvlášť ty opuštěné. Třeba Skoky u Žlutické přehrady, to je moc pěkné a zajímavé místo, celkově.

                    2. Byl jsem letos na Půlnoční, jako každý rok. Potkal jsem tam plusmínus ty stejné ksichty, co loni, ale vzorní dodržovači, o kterých to vím, tak chyběli. Doma říkám „jdeme na půlnoční?“ Odpověď jsem takňák čekal, ale stejně překvapila, protože je 3x očkovaná..
                      Čili: Oni sami vaxeři, možná jen ti chytřejší vědí, že ta sračka je vůbec před ničím nechrání, proto se bála jít do kostela, kam spolu chodíme už léta pravidelně. Ani 2020 nebyla, ale to ani já, protože půlnoční byla prostě zrušena.
                      ŘK církev se předpisově posrala a upustila od letité tradice.
                      Tehdy jsem si vzpomněl na chování lidí z KDU-ČSL, kteří byli schopní naprosto čehokoli – i toho, přes co by např. bolševik už nešel, příkladně nějaké ty jejich podtrhy.

                  4. už to tu někdo dával…

                    https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/stanislav-novotn-sonda-do-minulosti-tom:2

                    Stanislav Novotný: Sonda do minulosti Tomáše Halíka. Padlý anděl ateismu nebo vznešený kazatel boží?

    3. Verici prece rirkev nepotrebuje. Necht maminka presvedci ostatni, at se na kostel vyserou. Nikde neni psano, ze musis chodit do kostela.

      1. Pak si ale nemůžeš říkat katolík.

        1. Tenhle problém vyřešili myslím si Henry VIII a Edward VI… Ale nechci kecat, o teologii anglikánské církve vím kulové.

        2. Ale krestan zustanes.

          1. Nicméně jedno hezké úsloví říká, že samotná víra nestačí – v Boha věří i démoni (a naplňuje je to hrůzou).

              1. Dalsi komar v pekle.

              2. Diskuse u článku byla zrušena…

                1. taky mu tam pěkně dávali…

      2. Na druhé straně nikde není psáno, že nesmíš chodit do kostela.
        Bolševik se o to intenzivně snažil 40 let a nakonec i Gusta si v posledním tažením zavolal kněze …

        1. On se bolševik právě na začátku silně zaobýval myšlenkou zakázat kostely a věřící úplně. Ale protože nebyli bolšani úplně blbí, ale naopak setsakramentsky uměli taktizovat, udělali si „pilotní fázi“ z malých církví jako Adventistů, Armády spásy apod., plus mnišské řády. A zjistili, že pokud je zakáží, oni svou víru praktikovat nepřestanou, ale naopak se přesunou do podzemí a režim nad nimi úplně ztratí dohled a tedy kontrolu.

          No tak už zakázané brutálně likvidovala StB, ale pilot byl vyhodnocen jako selhání a zbytek církví raději ošéfovali korupcí – že jim dovolili chodit do kostela, ale nasadili jim do hnízda církevní tajemníky, kostel i všechny prostředky k fungování jim „vzali do úschovy“ a tím pádem je hezky drželi pod krkem, aniž by je ale zahnali do ilegality.

          Jak říkám, bolševik byl lecjaký, ale nebyl blbý. Což se nedá říci o některých dnešních velikánech ducha…

          1. A tu dovednost balancování na ostří nože „ještě nezahnat do ilegality, ale přitom dusit až k vymření“ si uchovali v genech až dodnes a názorně to předvádí s covidovou represí :P

          2. COVID neni nic jineho nez novodona inkarnace krestanstvi.

            Podobne jako neexistuje NIC z nabozenske mythologie – je to cele kompletne konstrukt – tak je velmi questionable co existuje z virophilni mythologie – vetsina z toho je rovnez konstrukt. Podobne jako nikdo nikdyu nevidel Boha nikdo nikdy nevidel a neuividi virus. Je to vysvetleni nemoci v podani pomaternych virophilu podobne vysvetlovani takovych jevu jako je blesk v minulosti.

            Navzdory tomu ze tuny a tuny papiru byly popsany zvasty o teologii a virophilii, jsou to vsechno sracky. Konstrukt slouzivi k zacykleni psyche mudrcu jako je Mrdka a podobni „ucenci“ kteri op techto hovnech zasvecene pisou.

            Ucel je jednoduchy. Zmanipulovat lidi a ovladat cely svet z jednoho mista. Krestani to delaj z Vatikanu, covidisti z WHO.

            A verici – jak v pambicka tak ve virus – jsou presvedceni vo tom ze oni jsou proponenty dobra, zatimco jsou to useful idiots skrze ktery je pachany to nejhorsi zlo.

        2. @kiv61
          Věříte arcibiskupovi a agentovi STB?
          Kdoví jak to bylo…

      3. Mama je už stará, ona sa už meniť nebude. Tá cirkev si ale neuvedomuje, že ak núti ľudí sa očkovať, tí vlastne konvertujú na svedkov kovidových? Tam kde sa kresťan ide vyspovedať, tam ide koviďák na ďalšiu dávku „ochrany“. Veď to už má aspekty náboženstva, celé to okolo „pandémie“. Tak ako Boha ani vírus nikto nikdy nevidel a veriacich sú už miliardy.
        Ja už do kostola nechodím roky (osobné dôvody). Očkovaný nie som, čiže neverím na žiaden kovid. Určitú kotvu v živote v podobe viery mám, ale nie je to nič čo by bolo masovo rozšírené. Možno v budúcnosti. Každý niečomu verí, aj taký Jacq, aj keď si to možno neprizná. A s tou cirkovou to môže dopadnúř tak, že za nejakú dobu príde niekto s kacírskou myšlienkou, že ten Boh skutočne existuje…

  7. Samozrejme, ze v absolutnim hledisku nejsou 1/2/3 skupiny. Nicmene dyz na ne trochu zatlacis, tak se vetsina rychle vodkope a ukazou, kde stoji. Drtiva vetsina tech, co ty zmrdarny nejak podporuji ci nejak se toho ucastni, proste JE v tomto pytlu zla. Pro rychlou orientaci to staci.

    Ostatne situace je stejna jako se slimakama: ze radikalnich kazatelu a magoru je 10 %? No jo, ale 80 % to podporuje az tak, ze nevahaji napsat do pruzkumu, ze to schvalujou a podporujou. Ze to jsou chudaci co za nic nemuzou a hrozne se divi, ze kolem sebe najednou mají stredovek? Asi jak se strasne divili dojclandi, co se to stalo a kam to doslo, az jim v kvetnu ’45 padaly na hlavu bomby.

    Leda pekny hovno: az tady zas bude tvrda totalita a kazdej „nepritel rezimu“ dostane obuskem po hube, kulku do hlavy nebo koncentrak, tak vole nebudes mezi lidma chodit tak, ze „sak co, to jsou ruzny nazorovy skupiny, gestapaku co me zatknou je jenom 10 %“. Ne vole, budes pocitat s tim, ze 90 % co potkas na ulici te bud zatkne samo, nebo aspon udaji nakymu jinymu, co je 5 minut daleko, aby to udelal von. Protoze pokud to uz ted podporujou byt jenom nahubkama, tak se spolehni, ze te drtiva vetsina uda. Takze ted je to akorat predbezny trideni, kdo je kdo. (S tim, ze ale vopatrnej budes muset byt furt, pretvarujicich se krys je dost.)

    1. Gratuluji, také tě dostali.

      To, co jsi právě tak barvitě popsal, je tzv. „válečný modus myšlení“. Velmi silné emoce, černobílé myšlení, my-versus-oni, každý kdo není „my“ je absolutní morální zlo atd.

      A všechny tyhle krize jsou právě cíleně PR využité, vymačkané až na dřeň a překroucené podle sociologické doktríny „morálního ekvivalentu války“, která se snaží lidi přepnout do tohoto módu a aby přestali myslet v „odstínech šedi“ a racionálně.

      1. Neřikám nic vo tom, že každej je absolutní morální zlo. Většina je zlo trochu, ale až nám tady udělají nějakou dystopii, tak ti bude celkem jedno, kdo je zlo trochu a kdo je prožraj durch na durch, furt tady bude ukrutná totalita.

        Teď je čas být připravenej, vzbudit se, až to bude frčet plnou rychlostí, je krapet pozdě.

  8. https://odysee.com/Ing_Mgr_Pynelopi_Cimprichova.mp4

    Absolventka Univerzity Komenského v Bratislavě (obor farmacie) a Vysoké školy ekonomické v Praze (fakulta podnikového hospodářství), podnikatelka, lékárnice, ekonomka Ing. Mgr. Pynelopi Cimprichová mluví o vedlejších účincích vakcín…

    1. No 0ne 29.12.2021 v 18:05

      Jo, nějaké these paní podnikatelky a senátorky jsem zachytil a jsou překrásné a velmi vesdelé. Zejména prostý vidlák se zasměje až k pláči a to se ani nemusí v duchu nptát, jak se něco takového z pozice senátorky zařizuje…

      • Zrušení dvojí kvality potravin v EU.
      • Pěstování bio plodin místo řepky na biopaliva. Kvalitní potraviny přispívají ke zdravému tělu. Ve zdravém těle zdravý duch.
      • Ochrana před povodněmi i suchem.
      • Lepší hospodaření s vodou.
      • Zdravější zemědělství.

      • Dostavba chybějících úseků dálnice z Brna do Ostravy a dálnice přes Mohelnici na Hradec Králové. Ostrava je 3. největší město a nevede k ní pořádná přímá dálnice. Vraťme Moravskoslezskému kraji důstojnost a důležitost a omezme pragocentrismus.
      • Větší využití železniční sítě ČR.
      • Zrušit plánovanou výstavbu kanálu “Dunaj-Labe-Odra”. – To je to nejlepší nakonec. Paní senátorka si vytýčila velký a všem srozumitelný úkol a nic, ale vůbec nic pro něj neudělala. Nezavedla ani prodej protikanálových doplňků stravy v rámci svého podnikání.

      Teď začala rozumět vakcínám.
      No, Pán Bůh nás ochraňuj.

      1. Můžeš mi říct, v čem se mýlí ohledně vakcín? Označuješ se tu jako vidlák, ale víš že tomu procesu ohledně vakcín vůbec nerozumí a argumentuješ zde úplně mimo nějakým jejím politický programem?

        1. No 0ne 31.12.2021 v 7:10

          Paní senátorka tvrdí, že vakcína v těle vytváří ten virus.
          To by pro začátek mělo stačit.
          Jistěže má paní senátorka i takové názory, s kterými souhlasím. Bohužel jde o političku, takže nelze rozlišit, které názory jsou upřímné a které tkví v populismu. Toto riziko si patrně většina politiků neuvědomuje, na druhé straně je lidí, kteří uplatňují vůči politikům předběžnou opatrnost, podivuhodně málo.

          Reagoval jsem na výčet: Absolventka Univerzity Komenského v Bratislavě (obor farmacie) a Vysoké školy ekonomické v Praze (fakulta podnikového hospodářství), podnikatelka, lékárnice, ekonomka Ing. Mgr. Pynelopi Cimprichová, který je opravdu imponující, a to ještě neobsahuje senátorství.
          Neargumentuji „nějakým“ jejím politickým programem, ale cituji z programu, na základě kterého byla zvolena. Kromě toho neargumentuji jejím programem, ale jeho žertovnými stránkami, které pro mě činnost paní senátorky významně zlehčují.

          Jinak: jsem vidlák, mám na to papír a nestydím se za to. Možná vás to překvapí, ale vidlák opravdu není synonymum pro blbce. A třeba na poli ochrany před povodněmi, suchem či lepšího hospodaření s vodou jsem v rozsahu svých schopností již něco udělal.

  9. Popírači viru jsou fanatici, téměř náboženští, ovšem nátlamky a jedy do těla cpou ti osvícení vědci pod hrozbou perzekuce. Jste se pane Mrcasíku posral v kině?

      1. A Ty jsi kdo kolovrátku? Opakuješ tady jen mantry svých guru, navíc se nezmůžeš.

    1. Ano, bohužel ten článek může na někoho takto působit.
      Čtěte pozorněji. Jendovy články musíte číst pozorně, protože jinak mohou vyvolat ten nesprávný dojem, že je autor na té nesprávné straně.
      Ale i Jendu upozorňuju, že až se lidi naserou, tak nebude čas zjišťovat, kdo je kdo. A Jenda má na zádech koženou brašnu, je to ten druhej.

      1. Čtu pozorně, viristi se ukazují jako církev neschopná dialogu. Tady by každému měla zasvítit červená kontrolka, že něco by mohlo být špatně.

        1. Tedy každému kritickému duchu. Věřících je jak nasraných.

          1. Zřejmě nějaké kurzy kreativního čtení…

            1. Spíš takový sedlácký rozum.

              „Elektřina neexistuje, protože mi nikdo nikdy neukázal ty jejich elektrony. Ve skutečnosti to čerti buší kladívky a je to dílo ďáblovo!“

              1. Mrdko, to je tragedie cist ty tvoje intelektualni hovna.

                Ever heard of the fallacy of false analogy? Obviously not. Look it up and learn others basics of logical thinking while you’re at it.

                To ze nejaky phenomenon ktery neni observovatelny primo pomoci lidskych smyslu existuje ty demente NEZNAMENA ze existuje jakakoli jina peachovina kterou si ty a ostatni virophilove vycucate z prstu/penisu (select the applicable).

                Zadny empiriciky pokus nikdy nikdy nedokazal ze by nemoci zpusobovaly jakesi viry. Naopak, vsechhy pokusy na tohle tema selhaly. BTW, porad jsi jeste neodpovedel otazku jaky je puvod toho tvyho milovanyho viru. Kde se vzal? Proc? Jak vlez do ty bunky? Jak je mozny ze kdyz tam lez taks ho nemohl chytit? Povidek prehanej Mrdko, ty virophile par excellence.

              2. Jan Mrcasik 30.12.2021 v 13.21

                A není to tak?
                Nebo umíte dokázat, kde se ten elektron vzal, jak do toho drátu vlezl a proč skrz ten drát prolezl právě do zásuvky na Hanspaulce 13 nebo na Santošce 24? (Ivan Vyskočil snad promine.)

                1. Soudruhu ygnore, neuspesny zadateli o clenstvi v KSC kam te nevzali pro celkovou debilitu, rozdil mezi elektronem a virem, ty tupy blbce, je ten ze zatimco elektrina respective phenomena s ni spojena jsou 100% predvidatelna a opakovatelna, tak s virama to virophile tak neni by far. Kdyz zapnes vypinac tak svetlo soudruhu ygnore sviti vzdycky, ale tim tvym udajnym virem to tak nefunguje. Tvoje theorie ze virus = nemoc je proste mylna nebo aspon neni prokazana. Mozna ze na ni neco je, mozna castecne.

                  Analogie virus nevidim ale zpusobije nemoc protoze elektron nevidim ale elektrina funguje je fallacy of false analogy. Zaraz si ji zpatky do svy bolsevicky prdele.

              3. Kurva, Vy jste ten velmi nejednoznačný problém nanočástic prostě posunul do extrému. Pasteur je Bůh a ostatní jsou sráči patřící na hranici. To je ten bod nula. A já chci dialog. A ten pasteurovci prostě kompletně odmítají. Pasteur je oltář a ostatní si naserte. A tohle mě se zkušeností s církevními/vědeckými dogmaty prostě sere. Chápete? Nechápete? Mě je jedno, kde je pravda, ale ať všichni spolu mluví!!!

                1. Nechceš dialog.

                  Dialog jsem nabízel 3x a vždy zůstal bez odpovědi. A pasteurem jsem argumentoval přesně 0x.

                  Snažil jsem se vést dialog, zda tedy podle virusa-ňet neexistuje ani RNA a transkripce z DNA na RNA.
                  Zda existují ribosomy.
                  Proč máme v imunitním systému 4 linie obrany, které všechny reagují na to, že buňka syntetizuje a na svém povrchu vystaví protein, který odpovídá cizí RNA.

                  Dále jsem se snažil vést dialog, co je to zachyceno na videjích z elektronového i scanovacího elektronového mikroskopu, co naprosto jednoznačně ukazuje jak do buněk pronikají vnější částečky, načež buňky začnou produkovat více těchto částeček (což jde jen syntézou přinosivší RNA či transkribované DNA na ribosomech té buňky), dojde k destrukci napadené buňky, a vnikání vygenerovaných částeček do dalších buněk s exponenciálním počtem oněch „částeček“ vnikajících do buněk a replikujících se v nich přes výrobu kopií jejich ribosomy.

                  Nic. Protože na objektivní pozorovanou biochemii a vizuálně potvrzenou pozorovanou biologii nemáte žádné odpovědi. Vy argumentujete pustou teorií a klasifikací.

                  1. Mrdko, jako ostatno virophilove, ty vychazis z dogmatickeho presvedceni ze jakesi virusy zpusobuji nemoci a hledas si argumenty pro potrzeni tehle teorie.

                    O to ze germ theory je crock of shit neni pochyb. Nebo neni pochyb o tom ze je to crock of shit do podstatne miry. Bacteria nezpusobuji nemoci. Je jich vsude jak nasrano, furt. Jsou integralni soucast vseho, vcetne lidskeho tela. Jak je to s virama? Teda s tim co vy virophilove nazyvate virama? Who the fuck knows. Rozhodne to nebude 100% tak jak vy vyrophilove tvrdite. Lanka dokazal ze stejny vysledky se dosahnout kdyz ty vase experimenty se udelaji s udajne infikovanejma a zdravejme bunkama. O tom co vidis na nejakym microscopu vis hovno vodkud to je.

                    Vy virophilovw tvrdite ze virus je pathogen ale izolovat ho nedokazete. Nevite odkud pochazi. Nevite nic. Vite hovno. Ale dogmaticky jste vo tom presvedceny a zbesile serete hovna na lidi kteri maji pochybnosti.

                    Mne je kuprikladu u prdele jestli nemoci jsou prenaseny virusama. Ale jestli jo, tak chci videt ten virus – o kterym ty tvrdsi Mrdko ze prenasi nemoc – a chci abys dokazala ze to tak je. Vzhledem k tomu ze „viru“ je vsude furt jak namrdano, tak zjevne to nejsou virusy ktery zpusobujou nemoci )podonme jako s tema bakteriema).

                  2. Já osobně nemám k tomu co dodat. Chci dialog mezi těmi stranami a ten Virology church odmítá, ignoruje. Vy to tady nevytrhnete. Na tomto poli jste podobná nula, jako všichni tu.

                    1. Lžeš merce, vždycky když se s tebou snažím o dialog tak mně ignoruješ a neodpovídáš, protože nemáš co říci. Tohle je už počtvrté.

                      Koho se tím snažíš oblafnout?

        2. „Čtu pozorně, viristi se ukazují jako církev neschopná dialogu. “
          – covidjehovisti akúkoľvek pochybnosť o vládnych „proticovidových“ opatreniach vnímajú ako osobnú urážku svojej osoby a ako priamy útok na ich zdravie a život.

          S obrovskou opatrnosťou som niekoľkým covidJehovistom predložil slová špičkových svetových biologov (včetne vynálezcu MRNA vakcíny , a vynálezcu PCR testu) , ktorí verejne varovali pred použitím MRNA“vakcíny“ aj toho PCR testu – a títo veriaci reagovali, ako by som im vstrekol do oka ten vírus.

      2. Já vím, servisdoku. Já vím. Proto mám na tváři tak trpký výraz, když někdo mluví o politickém násilí.

        Vím od pamětníků co se dělo v Jugošce a vím, co dělali u nás kolaboranti a zbabělí frustráti z Rabovacích Gard a podobní, kteří 7 let poslušně šlapali ale najednou byli největší gerojové když šlo o to, zmlátit nebo zapíchnout ženskou nebo pubescenta.

        Jenže mně moji rodiče vychovali v lásce ke spravedlnosti a rozumnosti, takže si prostě nemohu pomoct a do černobílého „a teď budeme bít každého, kdo není radikál jako MY!“ přepnout neumím a nechci.

        No co. Střeliva mám dost a případným Rabovacím Gardám, toužícím pověsit každého, kdo k nim není nekriticky poslušný jasánek, bych předvedl malé osobní Alamo. Bez boje a bez ztrát by mně nedostali.

        Ale co má kdo za problém s tímhle článkem nechápu? Řekni mi, co tam kdo vidí, já to tam nevidím.

        1. Mrdko, ja ti vysvetlim v cem je problem useful idiots like yourself.

          Realita je takova ze byl vytvoreny konstrukt – pandemie – s cilem rozesrat svet (mechanismy jak toho bylo dosazeno jsou pomerne dobre popsany). Tuhle virtualni realitu se do znacne miry podarilo implantovat do psyche ofcanu na celym svete. Zpusobu jakym na to ovcani naleteli je spousta a do jisty miry ten tvuj trachtat vysledek ty indoktrinace analyzuje.

          Problem Mrdko vole je v tom ze namisto aby probihala diskuze, idealni s cilem najit nejake reseni/obranu, tak mektalova jako ty blekotaji o ty virtualni realite. Pindas neco o nejakejch virech ktery nikdo nikdy nevidel, vo substratu a podobnejch picovinach. Uplne stejne jako theologove pindaj vo bohu a luciferovi. Jste uplne stejny sektari. Zvanite o konstruktech jejich jedinej ucel je vojebat lidi a myslis si jak jsi vsemu prisel na kloub. Hovno vole.

          Podstatny na „pandemii“ je to o cem se vole nemluvi vole.

          1. už jsem to tu dával výše, celé to stojí za shlédnutí, ale přímo v tom závěru, cca od 1hod 20minut – když i v seriózní debatě se lékaři musí uchylovat k myšlenkám o Gatesovi a depopulaci, tak co víc dodat..

            No 0ne29.12.2021 v 22:19
            jeden z těch zajímavých odkazů k očkování – https://www.youtube.com/watch?v=7R1dwgtLmcA

            Prof. RNDr. Jaroslav Turánek, DSc
            MUDr. Ján Lakota, CSc.
            Ing. Mgr. Pynelopi Cimprichová
            MUDr. Andrej Janco
            MUDr. Alena Jancová
            MUDr. Sandra Hanáčková

            1. “ i v seriózní debatě se lékaři musí uchylovat k myšlenkám o Gatesovi a depopulaci, tak co víc dodat..“

              – MUSIA ? Nemusia. Robia to iba z jednoduchého dôvodu : Sadizmus politikov a ich slová sú už také, že sa táto myšlienka vnucuje skoro nasilu. V Izraeli minister zdravotníctva omylom (nevedel o zapnutom mikrofóne) povedal inému ministrovi, že covidpasy mají jediný účel : VYSTRAŠIŤ a NASRAŤ ovčanov. Nahrávka je dostupná – ale nik tomu neverí.

              A Mrcasík je presne z tejto kategórie ovčanov : Neuverí zločinom politikov, ani keď sa sami priznajú.

              1. tak to „musí“ bylo myšleno – prostě už jim v té debatě jiné vysvětlení v podstatě nedává smysl…

            2. ktosicelkominy, tu informaci o izraelském ministru zdravotnictví víš jen díky mně, protože to JÁ JSEM JI NAPSAL DO SVÉHO ČLÁNKU, a ty máš tu drzost se jí to ohánět jako „důkazem“, že jsem „ovčan“ jako kdybych to popíral?

              Já který jsem tu informaci přinesl?

              Jsi absolutní prolhaný odpad a zmetek, který neumí nic jiného než věčně všechny pomlouvat a bez jakýchkoli argumentů metat z prstu vycucanou špínu.

              S takovou ulhanou špínou jako jsi ty se už nebudu bavit, ignore.

              1. „S takovou ulhanou špínou jako jsi ty “
                – ahaááááá ….. nervy v prdeli. Klasická reakcia napichancov. Vám napichancom ta ne-vakcína vyhnila mozog.

                Ty si fakt myslíš , že ja mám informácie IBA OD TEBA ????? Šialené.

                Žiaľ, unikla ti informácia, že tvoje milované CDC posúdilo tvoj milovaný PCR test ako bluf. A zrušilo jeho používanie.
                https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/2021/07-21-2021-lab-alert-Changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html

                Takže tvoje covidové sny sú v prdeli. Tvoj milovaný VÍRUS je blud a fraška založená na klamnom teste.

                1. Prosím vás, co to povídáte? „Žiaľ, unikla ti informácia, že tvoje milované CDC posúdilo tvoj milovaný PCR test ako bluf. A zrušilo jeho používanie.“
                  Na to že to podle Vás považují za blbost, tak se radšte kouknout, jak na tom trvají. Anglicky dle všeho umíte, takže věřím, že si opravíte názory. Poslední update je ze 30.12. a jedná se opravdu o PCR test.

                  https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/travelers/international-travel/index.html?CDC_AA_refVal=https%3A%2F%2Fwww.cdc.gov%2Fcoronavirus%2F2019-ncov%2Ftravelers%2Ffrom-other-countries.html

            3. Na video jsem se dival. Super.

              Rad bych videl debatu/konfrontaci mezi clovekem jako je Turanek a treba Andy Kaufman nebo Stefan Lanka (Lanka ma byt v lednu v CR). Bylo by super pokud by se podarilo vytvorit platormu kde by virophilove a virophobove konfrontovali svoje postoje. Pokousel jsem se neco takovyho instigovat ve Francii, nevim jestli se to podari.

          2. Jacq :
            Mrcasík Ťa nikdy nemôže pochopiť, pretože :
            On je SCHOPNÝ pochopiť, že gauneri politici konajú MALÉ zločiny. On verí, že politici môžu zabiť troch ľudí, možno tridsať.
            Mrcasík NIE JE MENTÁLNE SCHOPNÝ pripustiť, že
            „Realita je takova ze byl vytvoreny konstrukt – pandemie – s cilem rozesrat svet “ .
            Je to klasický etatista, ktorý pripúšťa politikom CHYBY , ale NEPRIPÚŠŤA ZLOČINY , a hlavne nie zločiny globálne. Predsa – podľa neho – politici NEMôŽU zavraždiť milion ľudí. To je mimo jeho mentálne nastavenie.
            Mrcasík si tendančne vyberá z dlhého zoznamu lží politikov vžy jednu – dve lži, a na nich ukazuje, ako sa politici „mýlia“.

            1. Mrdka je dogmaticky sekernik presvedceny a sve jedine pravde. Pise trachtaty a dela mu dobre kdyz mu intellectually challenged sycophantni jako servismlok libaj prdel a vzyvaji ho jako guru.

              Vetsinou blaboli 5/9. Vzpominam si jak nekde oznacil cyklisty za zmrdy na zaklade toho ze si nekde prstem na mape vytvoril nejakou nesmyslnou trasu kterou by podle neho meli jezdit aby neobtezovali ridice aut. Totalni phantasmagorie. Jako vsechno co Mrdka vyzvrati.

              Mrdka je takovy mistni ideolog, takovy Modry Lenin.

        2. Jane Mrcasíku, Jacq má myslím recht hlavně v tom, že je třeba řešit věci podstatné, tedy jak ubránit svobodu před sílící totalitou. Řešit, má-li to vozidlo, ve kterém jedeme, volant anebo rajčáky, moc neprospěje, když přes důkladně zpracované analýzy zbytečností a žabomyší půtky o nich nevnímáme, kdo a kam to řídí. Jacqu, bývám vždy pozornější k obsahu než k formě, ale přílišná hrubost má potenciál rozbíjet spojenectví i u lidí, kterým jde o stejnou věc. Myslíte si, že osamělý jezdec může mít proti ozbrojené a bezskrupulózní totalitní mafii šanci?

          1. Huperte, mas naprostou pravdu. Kdyz clovek udela krok zpatky tak nemuze nevidet ze vsechny ty zvasty o covidu jsou jen kourova clona a ze podstatne je uplne neco jinyho. Lidi jsou bohuzel tragicky myopicti a tohle nejsou schopni discernovat.
            CO se tyce druhe casti, tak jakkoli by se dalo rict ze jsme s Janem „Mrdkou“ Mrcasikem in the same boat, tak mam s timhle hajzlikem – podobne jako s par dalsima hajzlikama – celkem velky problem. Mrdka me narkla ze jsem nekdo uplne jiny, nejaky clovek ze kteryho ma mindraky z minulosti, a na tohle tema sahodlouze onanuje. To proste neni akceptovaltelne.
            Jinak Mrdka je ideologicky sekernik presvedeceny o jeho jedine pravde ktery je absolutne neschopny diskutovat a prijmout nejaky jiny viewpoint. Totalni zaslepenec. Coz je skoda protoze pokud by byl objektivnejsi mely by jeho nazory/analyzy prinos.

            1. Hup-hup, hup-hup,
              žakví – žakví,
              žakví – žakví,
              hup-hup, hup- hup – hup…!

              :OD

              1. Že by byl Corrrona Gunstick uncle?
                Nebo snad duhový pa-pa-gáj,
                co inspirován Hup-jacq-ovým přitakáním
                chce změnit dfens na poetův háj?

                A jinak, prohlédnutí chce někdy čas, ovšem rychlejší je sledovat, kam jdou peníze. Zkorumpovaná věda toho moc neřídí, ale ráda poskytne „argumenty“ těm co už ví, že co nejde silou, půjde ještě větší.

          2. Hupert: a přijde vám, že jsem toho udělal málo? Narozdíl od místních diskusních kecalů, co „hustokrutopřísně nejsou vovce“ a do všech se jen navážejí, ale reálně ani nehnou prstem krom tupých urážek všech okolo, jsem uspořádal reálnou dopisově-petiční akci proti covid-represi, napsal proti covid-represi asi 7 článků s desetitisíci přečteními, bořil jim konkrétními argumenty ty vylhané statistiky již od jara 2020 atd.

            Pokud se do mně někdo na to konto naváží, že „neřeším podstatné“, je to lhář, pokrytec a hovado.

            Navíc taxonomie je velmi důležitá v boji proti covid-represi, protože každá diktatura a totalita funguje na bázi diskreditace a umlčení veškeré opozice skrze pomlouvačné nálepky a falešná dilema – což právě Taxonomie boží.

            1. boží asi není úplně správně? :D

              1. Hm, před rokem 2022 jsem tolik překlepů nemíval. Korelace je jasná, může za to covit!

                1. Tak jestli chces Mrdko korelaci, tak skoro 100% existuje mezi nemocema a pocasim. Zadna takova korelace mezi virama a nemocema neexistuje. Predstava ze nemoci jsou prenaseny virama je jen tvoje dogmaticke videni sveta zalozene na slepe vire v pathogen.

                  https://www.youtube.com/watch?v=cFdHxzlwOBo

                2. Jan Mrcasik 31.12.2021 v 2:39

                  Přesně, potvrzuji.
                  Na svých příspěvcích tento trend pozoruji opravdu s hrůzou…

            2. Ty vis hovno o tom co kdo dela nebo udelal tak neskuhrej ty zneuznanej myslivce.

              JInak co se tyce pomlouvani, tak zacni tim ze se omluvis za tvoje pindy o nejakym zergovi ze kteryho mas mindraky ty kusi lidskyho odpadu.

            3. Jane Mrcasíku, přijměte prosím mojí omluvu za to, že jsem použil zobecnění, ač moje poznámka příslušela jen k článku a diskusi k němu. Za řadou Vašich článků vidím kus poctivé práce i obdivuhodnou systematičnost a když už jsem coby „lhář, pokrytec a hovado“ veřejně skalpován, což není můj boj, smekám i svůj skalp před každým, proto i každým Vaším, odbojovým činem. O lidskou svobodu mám dnes opravdu obavu, takže z hlediska taxonomie vystačím s dvěma úrovněmi: kmen(občané) a třídy(všeprávní, zdánlivě právní – tečkovaní, bezprávní, anarchisti). Berte s rezervou, mám IQ tykve, v biologii i v právu jsem nevzdělán, za pár 70 s příznaky senility. Od nařízení mzzd, jak počítat mrtvé s covidem(každý s pozitivním podvodným PCR – nebo s pozitivním PR covid?) a rozhodnutí mrtvé nepitvat, nosit držkokryty venku, omezit primární lékařskou péči neinformováním a zákazem léků, zavřít malé živnosti, řetězce přitom neomezit, z aktivních vytvořit závislé a prožrat přitom rozpočet věřím statistikům, doktorům, politikům a hlavně novinářům mainstreemu, že to myslí upřímně. Jen víc než na domněnky, že za tím stojí věda, věřím tomu, že je zde jasný cíl. Tím se stávám konspirátorem.

              1. Odstřelil jsem komentář předčasně, tak jen dodám, že souhlasím s tím, je třeba hledat odpovědi na otázky https://www.youtube.com/watch?v=jVxUOg8WFUE, ale z poznaného hlavně porozumět souvislostem, ať analytickým myšlením nebo intuicí. Zjevení neuvádím z panické hrůzy ze spolku Sisyfos, co umí kdekoho trefit balvanem z kopce, kam ho furt tlačí. Sám bohužel nevím, jak nejúčinněji bránit zavedení otroctví. Veškeré okolí, včetně kamarádů ze škol, mě při diskusi o situaci, příčinách a účelu koordinovaného postupu vlád v určené části světa i po předložení jasných faktů jen probodává očima zbytnělýma do koláčů hrůzou z covidu. Mladickou vzpurnost z dob bolševismu mám za sebou, do penálu jsem připravený, ovšem nic se nemá uspěchat. Možná ale vzroste síla odboje, když Jacqu a Mrcasíku potlačíte zbytnělá ega, přestanete si marnotratně srát na hlavy a spojíte síly. Oběma Vám docela závidím energii, co v sobě máte, jen jde občas mimo cíl.

                1. Hupert:
                  „…Zjevení neuvádím z panické hrůzy ze spolku Sisyfos…“
                  – – –
                  Proč máš z toho hrůzu…?

                  1. To jsem snad uvedl, aby mně nebacil tím šutrem.

                    1. Hupert:
                      Takže bludaříš a máš obavy, že tě někdo zkonfrontuje s realitou…?

                    2. No že jsi to Ty – máš básnické střevo jak Morgenstern či Majakovský a už si tykáme(není problém), odpovím. Jenom mi řekni, zda jsi sluneční, anebo neúplný(předpona). Jen abych věděl, zda budu po zpovědi osvícený nebo zavirovaný.

                2. Jo, ale pokud to Vaše pošťuchování je jen o kus větší smysl pro humor, než byl daný mně, a tříbíte tak mysl či bavíte čtenáře s láskou k folklóru, neberte moje kydy vážně. O mém IQ už jsem psal, ale hlavně, děsím se odvety. I za hrubky atd. Češtinu mám sice rád, ale někdy jí nerozumím, třebaže je moje rodná. Zrovna včera ve zprávách: „Voják v Afghánistánu přišel o nohu.“ Chápete to? Já ne. Je tam správná předložka nebo jak přišel?

                3. „Možná ale vzroste síla odboje, když Jacqu a Mrcasíku potlačíte zbytnělá ega, přestanete si marnotratně srát na hlavy a spojíte síly.“

                  A tímto bych prohlásila humorné silvestrovské skeče za zahájené…! :-D

                  1. lola 31.12.2021 v 16:10

                    +1

            4. Mrcasík :
              “ jsem uspořádal reálnou dopisově-petiční akci proti covid-represi, “

              – gratulujem.
              A potom si napísal sem na DF, že covidREPRESIE sa MAJÚ ROBIŤ podľa ZÁKONOV. Podľa zákonov, ktoré najvyšší súd ruší jeden za druhým ako protiÚstavné.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017