Už jsem se v prvním komentu na druhé stránce komentů ptal, bez reakce, tak to zjednoduším:
Dfensi, považuješ výbuchy ve Vrběticích za inside job? Dokázal bys to do komentářů napsat přímo?
RK
Rád bych znal váš názor na tuto událost. Můžete ji sdělit???
ladin
Nejsem pan domácí, u výbuchů jsem taky nebyl, ale napíšu svůj pocit. Podle toho, v jakém šoku a jak dlouho byli Babiš, Zeman, Hamáček, tak bych to za inside job nepovažoval.
RK
No když si tak nějak vybavím tehdejší vystoupení tuším Babiš+Hamáček, tak mi v šoku nepřipadali.
A pokud usuzujete na ten šok z toho, že to psali v v „médiích“, tak na to bych nesázel. Víte jak to je. Jeden den zní zpráva tak, druhý den už může být úplně jiná…
Jak to tenkrát bylo prezentovánO…po x-letech si někdo od policie všimnul na záznamu kamery (asi z Brna, nevím to už si nepamatuji) profláklých obličejů agentů Č+G. A toto si dal do souvislostí.
jasně, a ten požár se nestal a hasiči tam taky vole nejeli :D
RK
Nevím na co reagujete, ale přečtěte si prosím, co jsem psal. To není popírání exploze ve Vrběticích (tato událost objektivně proběhla). To jsou dotazy, zda to opravdu byla akce Č+G.
si konečně ty hňupe nandi normálně veřejně dostupný a tady tak padesátkrát zmiňovaný informace vo požáru PYČO VOLE MINIÁLNĚ PŮL HODINY PŘED VOHŇOSTROJEM, to se pak obvykle stane, že muničák udělá kabům, dyž tam hoří
DF
A co ten druhy sklad? Tam dobehla veverka s horicim ocasem?
Sysop
Dobehla? Za ten mesic tam spis pohodlne dosla.
DF
No skoro za dva měsíce. Tak to bylo asi s přestávkama na cigárko..
DF
..ale Sobotka vlastne tehdy v parlamentu zive informoval o zbloudilych srnach nebo kusech ledu, ktere to zase spustily v tom puvodnim krateru. To, ze byl videt sloup dymu tak o pul kilaku jinde, to ho vubec nevzrusovalo..
corona
DF:
Taky něco povídal šmejd Tuhý. O vyklizení, zajištění, střežení, a že již vše OK. A breptal to v TV před prosincovým show…
.
Sysop
V tom je nevinne. Rusky veverky neuhlidas, to je jasny.
h72
V Novém Jorku v roce 2001 taky běhaly nějaké veverky. A doběhly několik set metrů s hořícími ocásky k nějaké jiné budově, která pak, o sedm hodin později než původní veverčí hnízdo spadla.
Sysop
Rusky veverky. Ja to vedel! Putinova verze agentu Chipa a Dale.
corona
Ovcoun:
„výbuchy ve Vrběticích…“
– – –
Kterého datumu že to mělo buchnout rukou dvojfigurky Čepigaá+1…?
.
RK
Rád bych znal váš názor na tuto událost. Můžete ji sdělit???
Nejlepší je ten závěr:
„Během rozhovoru bylo znát, že premiér je přesvědčený o správném postupu své vlády. Ani v jediném okamžik během téměř hodinového povídání nedal najevo sebemenší pochyby. Naopak několikrát zdůrazňoval, že jeho vláda postupuje správně a lidé to prý časem ocení. Jak je u něj zvykem, na otázky odpovídal většinou klidně a zpříma, hlas lehce zvedl jen dvakrát. Když uslyšel výtku, jestli rozumí dnešní mladé generaci, a dotaz, jestli není obklopen lidmi, kteří mu převážně přikyvují v jeho názorech.!
A to jsme se smáli Jakešovi na Červeném Hrádku. Ten alespoň pochyboval, jestli jsme to nepřehnali s tou socializací.
Sysop
Fiala je vychcanej jak mraky a drzej jak lazenska veverka. Moc dobre vi, ze pokud prizna sebemensi chybu, tak je to zacatek jeho konce. Takze i kdyz vi, jaky prusery napachal, hraje svoji roli dal. Takovej ceskej Zelenskej, mozna je Fiala primo ukrajinsky protektor. Je tam pro prachy a udela vse pro to, aby se tam co nejdyl klepal.
Jakes byl kurva jinyho formatu, ale rozhodne byl bystrejsi.
RK
Asi nikdo nečeká, že by p. prof. řekl něco ve smyslu: „tož to jsem teda kokot a cip“:
– „Interpretace událostí, které jsem já měl zatím možnost vidět, ukazují na silně proruské postoje, a podle mě to neodpovídá tomu, co jsou zájmy České republiky a našich občanů,“ doplnil Fiala. https://www.denik.cz/z_domova/fiala-vyrok-ruske-sily-demonstrace-20220904.html
Obviňovat vlastní občany, kteří toto individuum velice štědře platí nedobrovolně ze svých daní ze silně proruských postojů a jednání proti zájmům ČR, to je síla.
– no s těmi energiemi jsme to taky tak nějak pro… Jojo majoritní akcionář nemůže nic dělat
– s tou podporou UA to také není to pravé ořechové
– s tím skrytým poplatkem za zaměstnance ve firmě – myšlen polatek za ČT – to asi také není úplně ono
atd. atd. atd.
Jihočech Honza
Řekl bych, že pana profesora vystihuje pojem „nadutý indolent“, kterým někdo charakterizoval bývalého guvernéra v Bosně Oskara Potiorka. Nejprve neuchránil následníka před atentátem a pak ještě prohrál několik ofenzív proti slabším Srbům.
RK
Prof. na to jde fikaně. My obětujeme obě křídla!
Sysop
To nevadi, to se na nekoho svede, nejlip na Burese. Dulezity ale je, u toho pruseru dobre vypadat.
Mirek F.
Technická: opravdu by se nenašel žádný občan ČR se silně proruskými postoji? Stejně jako s proamerickými, probruselskými…… Vždyť je to klidně možné.
Spíše mám takový pocit, že tahle slova občas vyvolávají bouři, protože byla trefou do černého. Všelijaké to maskování se mírem a češtvím dokonalé mimikry neposkytuje.
Sysop
Ale urcite, ze nasel. Podle mne ale je spatne kazdej, kdo ma silne postoje k jedne strane a je fuk, jake. My potrebujeme diplomata, kterej ma proceske postoje. Ale ne jen jako nacionalistickou slupku.
Sysop:
Pořád naivně dófám že Fiala skončí ať už neco přizná nebo né.
Jakeš – podle pamětníka to býl hodně jednoduché člověk. Pré umňél liďom naslóchat (vyvolat dojem že se vo ně fakt zajímá), ale bystré nebýl.
Sysop
Osobne jsem nepoznal ani jednoho z tech panchartu, ale kdyz si poslechnu Jakese a Fialu, tak Jakes si aspon daval pozor, aby lidi nesral vic, nez bylo nutny a tim padem za ty roky, co tam sedel, mel dokonce i par priznivcu. Fialuv fanclub se naopak rok od roku zmensuje a ani zdaleka nedoklepe ve vedeni statu takovou karieru, jako ten zmrd Jakes.
S nahradou Fialy je problem, jako kdyz nemas cisty ponozky ve skrini a snazis se v kosi se spinavym pradlem najit nejaky, ktery jsou min jety, nez ty, co mas momentalne na nohou.
Osobně jsem znal, historicky vzato, Vaculíka (blízko Havlovi, kterého jsme měl tedy z doslechu, uff, brrrr), Zielence (celou rodinu), Béma (roky a roky, velmi osobně), Gandaloviče (velmi osobně, celou rodinu). Další lidi, na ně nvázané, také. A dnešní politiky, některé, znám osobně také. Nemusím zmiňovat, byť je to soused.
Závěr, psychologický, je jasný. Nelze.
Jde o duševně narušené lidi. O psychopaty, čisté psychopaty.
Fiala je psychologicky jasný případ, mám pár kamarádů psychiatrů.
Měl by brát prášky, aby mohl dělat to, co dělá (ale to asi nechceme, že …. ), nebo se uklidit zhruba na 10 let do lesů, za nakradené penéze (protože lhal a kradl už před vstupem do politiky), bez elektřiny a rozjímat. Trošku si to hoch posral, sám pro sebe. Neví, co je.
servisdok
Tak co děláš tady, na tomhle webu? Při známosti všech těch, co píšeš?
corona
h72:
„…Fiala…“
– – –
Nevěděls bys u kterého útvaru coby špagát sloužil…?
.
h72
Ehm, jelikož je Fiala stejně stár jako já, asi by nebyl problém to dohledat. Je to důležité? Já tenkrát pro armádu dělal jejich intranet (armáda opravdu už tehdy, i díky nám, měla funkční síť, měla i mobilní počítačové jednotky, ve skříňových vejtřaskách, dokonce i polní počítač, padesátikilové kisny, ale funkční), takže ta data třeba ještě někde jsou. Prošel jsem devět útvarů a měl data od dvojnásobného počtu, Fialy jsem si tenkrát nevšiml. On byl a je nedůležitý a zcela nezajímavý celý svůj život. On nám Fiala vlastně vůbec neškodí. Protože vůbec o ničem nerozhoduje. On vládě nevelí, je to jen panák.
corona
h72:
To běželo na X.25, pokud vím, u PVOS určitě. Paňáca se ale pravděpodobně vyskytoval u čehosi pozemního konvenčního, viděl bych to na td nebo msd, zajímal by mi útvar.
Hupert
Budu hádat. Těm všem jsi postavil barák o 500m2 za babku. Anebo jsi od sametu panskej kočí.
h72
Hádáš špatně. Všichni zmínění byli buď blízcí přátelé rodičů nebo mí spolužáci nebo spoluskauti nebo mí učitelé nebo spoluhráči z kapely nebo nápadníci mé sestry. Znám i další politiky, osobně, ale fakt se mi s nimi nechce obcovat, nejsou to úctyhodní lidé.
Baráky stavím jen sobě. A těsně po sametu jsem deset let pásl kozy a choval koně a vyřezával loutky, žil v lese, bez televize, žádnej panskej kočí.
Honza2130
Ááááá, zpátky z terénu? „Monitorování“ demošky už skončilo? :o))
h72
Co je monitorování demošky? :-)
Honza2130
co je to monitorování demošky? nevím o čem hovoříte. :o)))))))))
Aha. Ehm, 32 let nevlastním telku a také se na ni nekoukám, ani u sousedů. Nějak jsem z toho vypadl.
Honza2130
:o))))))))) Vole
Honza2130
Hmmmm, možná jsou ty odpovědi generované chatbotem. Jestli jo, tam vám to kucííí NEFUNGUJE :o)))
Honza2130
Jo, bude to chatbot. Ty „příspěvky“ od entity h72 za posledních pár dní jsou tak nesouvislé, zmatené a popírající se navzájem, že to nemůže být člověk, ani natvrdlý.
Honza2130
Test failed! … kucííí :)))
podotek
Šmarja, proč? V Údolí se lidi znají.
fatdwi
vltava: proč „doufáte, že Fiala skončí“? Nepoučilo Vás, jak dopadlo „doufání, že skončí Babiš“?
Najděte si k doufání něco pozitivního, něco, co „bude potom“. Doufat, že jeden zmrd skončí je málo, když historie učí, že svržením jednoho zmrda když jediným programem je ono svržení dochází k nahrazení zmrdem stejným nebo ještě větším.
Bych si myslel, že po pětidemolici a prezidentovi už to musí vidět každej, že „volit proti“ je píčovina. Přitom poslední dvě „volby proti Babišovi“ dopadly katastrofálně a máme tu Fialu s rozvědčíkem. Je čas volit proti Fialovi. Třeba bychom SPOLU mohli zvolit ZMĚNU, ne? (facepalm)
qwertyz
fatdwi
15.9.2023 v 8:59
Nedávno tu byla diskuse o volbách, vy jste zarputile bránil pozici, že chodit volit se musí a řešil ty, kteří se na tom nechtějí podílet, ale tady zase přiznáváte, že volba proti jednomu „zmrdovi“ jen otvírá cestu dalšímu nebo ještě horšímu, přitom na tomhle vymezování se je to postavené.
fatdwi
qwertyz: to ale mícháte jabka s hruškama. Nedávno se řešil rozvědčík vs. estébák, jasně jsem tvrdil, že nemám zájem si ruce umazat ani od jednoho hovna.
Druhá věc jsou parlamentní volby, kde to není jen Mažňák vs. Mažňák, ale jsou tam i jiné subjekty. Tam si naopak myslím, že pokud hromada lidí sedí doma a nadává, tak měla možnost pro to něco udělat. Teoreticky je k dispozici 35% voličů, kdyby všichni volili jednu stranu, tak ta strana vyhraje. Neřeším, že je to z mnoha důvodů nereálné. Ale že je to hodně lidí, kteří mají možnost něčeho dosáhnout.
Tj. zatímco prezidentská volba žádnou možnost „pro“ neobsahovala (alespoň ve druhém kole ne), pak volby do PS takovou volbu umožňují. Pro mě osobně má smysl pouze „pro“ volba, nikoliv volba „proti“, která je z principu špatná a často škodící. Jak se ukázalo v roce 2021 a můžeme to vidět všude kolem dnes a denně. Přesto to mnoho lidí nechápe.
qwertyz
fatdwi
15.9.2023 v 15:14
Omlouvám se vám, podíval jsem se do té diskuse a spletl jsem si vás s nickem x-f, jeho komentáře jsem měl na mysli. Pokud ten postoj zastáváte také u parlamentních voleb (a ve vašem komentáři byla řeč o Fialovi, ne o prez. kandidátech), tak nevidím rozdíl, jen máte víc možností v něčem, co je v principu svinstvo (politika). Nereálné, tak teoreticky mají lidé možnost nejít k volbám a mělo by to velké následky, čili nevolit je také řešení, ale nestane se to, je to nereálné.
hellfire
qwertyz
To je od Vás moc hezké, že jste se sám takto kategorizoval do spolku místních hnědopichů a kádrováků, co tady sbírají kdejaká hovna, co kdo vytrousí, aby jej následně podrobovali hnědopišské analýze a hledali v něm logické rozpory, přičemž se původcům zhmotnělého prdu snažíte vehementně tento vrátit k revizi a přežvýkání, a to třeba i se značným časovým odstupem. Že jste šlápl do hovna zrovna špatného a omluvil jste se za jeho servírování nezainteresované osobě beru jako vcelku vstřícný a u místních hnědopichů poměrně nezvyklý krok, nicméně v mých očích jste jenom další špinavec smrdící od hoven, v nichž se prohrabujete rád, protože jste v tom prostě dobrej. Pokud byste tedy měl někdy v budoucnu potřebu moje exkrementy pitvat (jako třeba v té zmíněné diskusi s x-f), dělejte tak, jak vám neodolatelné puzení přikazuje. Já vám materiál ke koproskopii beze všeho rád poskytnu, nečekejte ale že ten exkrement budu s vámi nějak rozebírat nebo ho brát dokonce zpět, abych vaši koprofílii uspokojil. Můj altruismus není bezbřehý. Hnijte i nadále blaze a hlavně dlouho.
qwertyz
hellfire
15.9.2023 v 18:19
Zkuste k tématu, tohle je o ničem, ale snad jste chtěl jen upustit páru za tu minulou diskusi. Omluva byla za záměnu nicků, to je vše.
hellfire
Chápu. Tohle nebylo o hovně, ale vy byste nějaké rád. Mně se ale zrovna na velkou nechce. Tak se taky omlouvám. Možná to vyjde jindy.
qwertyz
Píšete hovna, ale zrovna se vám nechce, oceňuju vaši upřímnost i rozhodnutí je dál nepsat.
Forge
qwertyz:
Naopak!Tohle bylo k tématu a sedlo jak prdel na hrnec.
fatdwi
Forge: fakt? Vidím to jako qwertyz, navíc nevidím nic divného na tom, že si člověk pamatuje minulé postoje a dává je do souvislosti s tím, co čte teď. Vy to neděláte, myšleno ani tady, ani v běžném životě? Jakože každá diskuse je nová, nezatížená minulostí?
fatdwi
qwertyz: OK, v pohodě, když si člověk nevede složky jak corona, tak si občas něco zapamatuje blbě:-)
Ad postoj – však o rozvědčíkovi jsem psal taky, navíc speciálně o „dvě volby proti Babišovi“. Nesouhlasím nicméně v tom, že „nevidíte rozdíl“. Já ho vidím, například v minulosti (ale je to fakt už dlouho) jsem považoval za velmi dobrou volbu Svobodné a tak jsem volil „pro ně“. Ne „ODS proti ČSSD“, ne „anofert proti kmotrům“, ale Svobodné pro (možná) lepší budoucnost.
Za mě je to totiž svým způsobem zvláštní fenomén. Když se nad tím zamyslíte – v osobní rovině volíte „pro“ nebo „proti“? Řekl bych, že většina lidí „pro“. Nové bydlení pro lepší bydlení. Nového partnera pro lepšího partnera. Nové auto pro lepší auto. Nové audio pro lepší audio. Nemáte potřebu „volit proti“, tj. „jedno, co to bude, hlavně aby to nebylo to, co teď mám“ – to je přece volba zcela přitažená za vlasy. Ale jakmile jde o politiku, „logika“ se obrací. Najednou není podstatné, co tam bude, hlavně, ať skončí to, co je tam teď. Prostě zajímavý fenomén, nad kterým se budu muset zamyslet (a to si myslím, že jsem co do psychologie docela poučený laik, ale pro toto vysvětlení v tuto chvíli nemám). Třeba se tady staví marcusant (už tu dloooouho nebyl) a osvětlí to.
qwertyz
fatdwi
15.9.2023 v 19:49
Ad postoj, tohle vám řekne asi většina o každé volbě, že volí pro změnu k lepšímu, nikdo přece nevolí pro změnu k horšímu, vždy zatím ale bude nespokojenost se současným stavem, proti kterému jdete, jinak byste nechtěl změnu.
fatdwi
qwertyz: samozřejmě, ale ten rozdíl je právě v tom, že když chcete něco změnit, typicky přemýšlíte o cíli a účelu – tj. chci lepší byt, protože mi tento nevyhovuje. Ale u politiky je typická volba „chci jakýkoliv byt, hlavně, že to nebude tento“. Takže (když zůstanu u příměru s bytem), běžná volba je „místo panelákové 3+1 chci třeba dům“, zatímco v politice „hlavně nechci panelákovou 3+1, beru cokoliv“ a skončí v panelákové 1+1 v přízemí u hlavní silnice. Přesto příště zase řve „toto už ne, cokoliv jinýho“ a tak končí v garsonce a tak dále.
U výběru bytu je takové uvažování přece na první pohled absurdní, ale v politice je to pro mnoho lidí zcela „racionální“ volba. „Už aby zmizel Babiš, cokoliv bude lepšího“ – a volí ještě horší „změnu“. Teď zase „snad Fiala skončí“ – a co tam bude dál je jedno? Sakra, přece teď už by si jeden myslel, že se lidi poučili. Ale ne, vltava tam klidně bude mít Fremra, když tam teda nebude ten Fiala. A pak zase dokola? Jaký to má smysl?
qwertyz
fatdwi – lidé nevolí zůsobem „beru cokoliv, jen ne tohle“, jejich hlasy se koncentrují u několika subjektů. Ad byt, jak to popisujete to funguje i mimo politiku, někdo sáhne po jakékoliv změně, protože už je tak nespokojený a zoufalý, že si myslí, že horší už to být nemůže. V obou případech půjde o výjimky, na kterých nesejde.
princdrson
fatdwiho je smysluplné přidat do ignorance, ušetříte si spoustu času, babráním se v hovnech :)))
fatdwi
princefňukoně naopak doporučuji do ignore nedávat, byla by to škoda a člověk by se zbytečně připravil zábavu ;-)
Mefayor
Posledni dobou si nakej ten clanek prectu ale od „covidu“ na media enormne seru, ale stejne, nemuzu si pomoct nez si myslet ze se stanou scenare 1 az 4 i v tom poradi, nebo minimalne umele vyvolana financni krize bych rek ze je nejpravdepodobnejsi.
Jojo, fyjala vyvolá umělou finanční krizi, kterou potom jakože vyřeší. Proto musíte jít všichni na václavák podpořit Grímu. To je jiný kádr – ten by nevyvolal žádnou umělou krizi, ale vopravdickou. A na rozdíl od fyjaly by ji vůbec neřešil!
h72
Ty, vole, prej Gríma. No, a Gandalf s holí bude kdo?
fatdwi
h72: zatím bojuje s Balrogem v temnotách. Až se objeví, poznáte ho podle bílé záře. Žádnej strach, ať to bude kdo to bude, všechno to zachrání. Hlavně si s nikým jiným do té doby nezačínat.
DF
https://1url.cz/Lu2cG
„Premiér ČTK sdělil, že shromáždění zaznamenal jen okrajově. Byl na Dnech NATO, kde podle něj lidé vyjadřovali podporu členství Česka v Severoatlantické aliance i krokům jeho vlády.“
Aha..
Sysop
Rikam to furt, nasi politici se ridi slavnym vyrokem Stepana.
Už jsem se v prvním komentu na druhé stránce komentů ptal, bez reakce, tak to zjednoduším:
Dfensi, považuješ výbuchy ve Vrběticích za inside job? Dokázal bys to do komentářů napsat přímo?
Rád bych znal váš názor na tuto událost. Můžete ji sdělit???
Nejsem pan domácí, u výbuchů jsem taky nebyl, ale napíšu svůj pocit. Podle toho, v jakém šoku a jak dlouho byli Babiš, Zeman, Hamáček, tak bych to za inside job nepovažoval.
No když si tak nějak vybavím tehdejší vystoupení tuším Babiš+Hamáček, tak mi v šoku nepřipadali.
A pokud usuzujete na ten šok z toho, že to psali v v „médiích“, tak na to bych nesázel. Víte jak to je. Jeden den zní zpráva tak, druhý den už může být úplně jiná…
Jak to tenkrát bylo prezentovánO…po x-letech si někdo od policie všimnul na záznamu kamery (asi z Brna, nevím to už si nepamatuji) profláklých obličejů agentů Č+G. A toto si dal do souvislostí.
jasně, a ten požár se nestal a hasiči tam taky vole nejeli :D
Nevím na co reagujete, ale přečtěte si prosím, co jsem psal. To není popírání exploze ve Vrběticích (tato událost objektivně proběhla). To jsou dotazy, zda to opravdu byla akce Č+G.
si konečně ty hňupe nandi normálně veřejně dostupný a tady tak padesátkrát zmiňovaný informace vo požáru PYČO VOLE MINIÁLNĚ PŮL HODINY PŘED VOHŇOSTROJEM, to se pak obvykle stane, že muničák udělá kabům, dyž tam hoří
A co ten druhy sklad? Tam dobehla veverka s horicim ocasem?
Dobehla? Za ten mesic tam spis pohodlne dosla.
No skoro za dva měsíce. Tak to bylo asi s přestávkama na cigárko..
..ale Sobotka vlastne tehdy v parlamentu zive informoval o zbloudilych srnach nebo kusech ledu, ktere to zase spustily v tom puvodnim krateru. To, ze byl videt sloup dymu tak o pul kilaku jinde, to ho vubec nevzrusovalo..
DF:
Taky něco povídal šmejd Tuhý. O vyklizení, zajištění, střežení, a že již vše OK. A breptal to v TV před prosincovým show…
.
V tom je nevinne. Rusky veverky neuhlidas, to je jasny.
V Novém Jorku v roce 2001 taky běhaly nějaké veverky. A doběhly několik set metrů s hořícími ocásky k nějaké jiné budově, která pak, o sedm hodin později než původní veverčí hnízdo spadla.
Rusky veverky. Ja to vedel! Putinova verze agentu Chipa a Dale.
Ovcoun:
„výbuchy ve Vrběticích…“
– – –
Kterého datumu že to mělo buchnout rukou dvojfigurky Čepigaá+1…?
.
Rád bych znal váš názor na tuto událost. Můžete ji sdělit???
Klaun, je to klaun, burácely děti…
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/rozhovor-petr-fiala/r~22e91baa4e4011eea3c0ac1f6b220ee8/
Nejlepší je ten závěr:
„Během rozhovoru bylo znát, že premiér je přesvědčený o správném postupu své vlády. Ani v jediném okamžik během téměř hodinového povídání nedal najevo sebemenší pochyby. Naopak několikrát zdůrazňoval, že jeho vláda postupuje správně a lidé to prý časem ocení. Jak je u něj zvykem, na otázky odpovídal většinou klidně a zpříma, hlas lehce zvedl jen dvakrát. Když uslyšel výtku, jestli rozumí dnešní mladé generaci, a dotaz, jestli není obklopen lidmi, kteří mu převážně přikyvují v jeho názorech.!
A to jsme se smáli Jakešovi na Červeném Hrádku. Ten alespoň pochyboval, jestli jsme to nepřehnali s tou socializací.
Fiala je vychcanej jak mraky a drzej jak lazenska veverka. Moc dobre vi, ze pokud prizna sebemensi chybu, tak je to zacatek jeho konce. Takze i kdyz vi, jaky prusery napachal, hraje svoji roli dal. Takovej ceskej Zelenskej, mozna je Fiala primo ukrajinsky protektor. Je tam pro prachy a udela vse pro to, aby se tam co nejdyl klepal.
Jakes byl kurva jinyho formatu, ale rozhodne byl bystrejsi.
Asi nikdo nečeká, že by p. prof. řekl něco ve smyslu: „tož to jsem teda kokot a cip“:
– „Interpretace událostí, které jsem já měl zatím možnost vidět, ukazují na silně proruské postoje, a podle mě to neodpovídá tomu, co jsou zájmy České republiky a našich občanů,“ doplnil Fiala.
https://www.denik.cz/z_domova/fiala-vyrok-ruske-sily-demonstrace-20220904.html
Obviňovat vlastní občany, kteří toto individuum velice štědře platí nedobrovolně ze svých daní ze silně proruských postojů a jednání proti zájmům ČR, to je síla.
– no s těmi energiemi jsme to taky tak nějak pro… Jojo majoritní akcionář nemůže nic dělat
– s tou podporou UA to také není to pravé ořechové
– s tím skrytým poplatkem za zaměstnance ve firmě – myšlen polatek za ČT – to asi také není úplně ono
atd. atd. atd.
Řekl bych, že pana profesora vystihuje pojem „nadutý indolent“, kterým někdo charakterizoval bývalého guvernéra v Bosně Oskara Potiorka. Nejprve neuchránil následníka před atentátem a pak ještě prohrál několik ofenzív proti slabším Srbům.
Prof. na to jde fikaně. My obětujeme obě křídla!
To nevadi, to se na nekoho svede, nejlip na Burese. Dulezity ale je, u toho pruseru dobre vypadat.
Technická: opravdu by se nenašel žádný občan ČR se silně proruskými postoji? Stejně jako s proamerickými, probruselskými…… Vždyť je to klidně možné.
Spíše mám takový pocit, že tahle slova občas vyvolávají bouři, protože byla trefou do černého. Všelijaké to maskování se mírem a češtvím dokonalé mimikry neposkytuje.
Ale urcite, ze nasel. Podle mne ale je spatne kazdej, kdo ma silne postoje k jedne strane a je fuk, jake. My potrebujeme diplomata, kterej ma proceske postoje. Ale ne jen jako nacionalistickou slupku.
Sysop:
Pořád naivně dófám že Fiala skončí ať už neco přizná nebo né.
Jakeš – podle pamětníka to býl hodně jednoduché člověk. Pré umňél liďom naslóchat (vyvolat dojem že se vo ně fakt zajímá), ale bystré nebýl.
Osobne jsem nepoznal ani jednoho z tech panchartu, ale kdyz si poslechnu Jakese a Fialu, tak Jakes si aspon daval pozor, aby lidi nesral vic, nez bylo nutny a tim padem za ty roky, co tam sedel, mel dokonce i par priznivcu. Fialuv fanclub se naopak rok od roku zmensuje a ani zdaleka nedoklepe ve vedeni statu takovou karieru, jako ten zmrd Jakes.
S nahradou Fialy je problem, jako kdyz nemas cisty ponozky ve skrini a snazis se v kosi se spinavym pradlem najit nejaky, ktery jsou min jety, nez ty, co mas momentalne na nohou.
perfektní příměr :o)
Osobně jsem znal, historicky vzato, Vaculíka (blízko Havlovi, kterého jsme měl tedy z doslechu, uff, brrrr), Zielence (celou rodinu), Béma (roky a roky, velmi osobně), Gandaloviče (velmi osobně, celou rodinu). Další lidi, na ně nvázané, také. A dnešní politiky, některé, znám osobně také. Nemusím zmiňovat, byť je to soused.
Závěr, psychologický, je jasný. Nelze.
Jde o duševně narušené lidi. O psychopaty, čisté psychopaty.
Fiala je psychologicky jasný případ, mám pár kamarádů psychiatrů.
Měl by brát prášky, aby mohl dělat to, co dělá (ale to asi nechceme, že …. ), nebo se uklidit zhruba na 10 let do lesů, za nakradené penéze (protože lhal a kradl už před vstupem do politiky), bez elektřiny a rozjímat. Trošku si to hoch posral, sám pro sebe. Neví, co je.
Tak co děláš tady, na tomhle webu? Při známosti všech těch, co píšeš?
h72:
„…Fiala…“
– – –
Nevěděls bys u kterého útvaru coby špagát sloužil…?
.
Ehm, jelikož je Fiala stejně stár jako já, asi by nebyl problém to dohledat. Je to důležité? Já tenkrát pro armádu dělal jejich intranet (armáda opravdu už tehdy, i díky nám, měla funkční síť, měla i mobilní počítačové jednotky, ve skříňových vejtřaskách, dokonce i polní počítač, padesátikilové kisny, ale funkční), takže ta data třeba ještě někde jsou. Prošel jsem devět útvarů a měl data od dvojnásobného počtu, Fialy jsem si tenkrát nevšiml. On byl a je nedůležitý a zcela nezajímavý celý svůj život. On nám Fiala vlastně vůbec neškodí. Protože vůbec o ničem nerozhoduje. On vládě nevelí, je to jen panák.
h72:
To běželo na X.25, pokud vím, u PVOS určitě. Paňáca se ale pravděpodobně vyskytoval u čehosi pozemního konvenčního, viděl bych to na td nebo msd, zajímal by mi útvar.
Budu hádat. Těm všem jsi postavil barák o 500m2 za babku. Anebo jsi od sametu panskej kočí.
Hádáš špatně. Všichni zmínění byli buď blízcí přátelé rodičů nebo mí spolužáci nebo spoluskauti nebo mí učitelé nebo spoluhráči z kapely nebo nápadníci mé sestry. Znám i další politiky, osobně, ale fakt se mi s nimi nechce obcovat, nejsou to úctyhodní lidé.
Baráky stavím jen sobě. A těsně po sametu jsem deset let pásl kozy a choval koně a vyřezával loutky, žil v lese, bez televize, žádnej panskej kočí.
Ááááá, zpátky z terénu? „Monitorování“ demošky už skončilo? :o))
Co je monitorování demošky? :-)
co je to monitorování demošky? nevím o čem hovoříte. :o)))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=k3cyFadfDrs
Aha. Ehm, 32 let nevlastním telku a také se na ni nekoukám, ani u sousedů. Nějak jsem z toho vypadl.
:o))))))))) Vole
Hmmmm, možná jsou ty odpovědi generované chatbotem. Jestli jo, tam vám to kucííí NEFUNGUJE :o)))
Jo, bude to chatbot. Ty „příspěvky“ od entity h72 za posledních pár dní jsou tak nesouvislé, zmatené a popírající se navzájem, že to nemůže být člověk, ani natvrdlý.
Test failed! … kucííí :)))
Šmarja, proč? V Údolí se lidi znají.
vltava: proč „doufáte, že Fiala skončí“? Nepoučilo Vás, jak dopadlo „doufání, že skončí Babiš“?
Najděte si k doufání něco pozitivního, něco, co „bude potom“. Doufat, že jeden zmrd skončí je málo, když historie učí, že svržením jednoho zmrda když jediným programem je ono svržení dochází k nahrazení zmrdem stejným nebo ještě větším.
Bych si myslel, že po pětidemolici a prezidentovi už to musí vidět každej, že „volit proti“ je píčovina. Přitom poslední dvě „volby proti Babišovi“ dopadly katastrofálně a máme tu Fialu s rozvědčíkem. Je čas volit proti Fialovi. Třeba bychom SPOLU mohli zvolit ZMĚNU, ne? (facepalm)
fatdwi
15.9.2023 v 8:59
Nedávno tu byla diskuse o volbách, vy jste zarputile bránil pozici, že chodit volit se musí a řešil ty, kteří se na tom nechtějí podílet, ale tady zase přiznáváte, že volba proti jednomu „zmrdovi“ jen otvírá cestu dalšímu nebo ještě horšímu, přitom na tomhle vymezování se je to postavené.
qwertyz: to ale mícháte jabka s hruškama. Nedávno se řešil rozvědčík vs. estébák, jasně jsem tvrdil, že nemám zájem si ruce umazat ani od jednoho hovna.
Druhá věc jsou parlamentní volby, kde to není jen Mažňák vs. Mažňák, ale jsou tam i jiné subjekty. Tam si naopak myslím, že pokud hromada lidí sedí doma a nadává, tak měla možnost pro to něco udělat. Teoreticky je k dispozici 35% voličů, kdyby všichni volili jednu stranu, tak ta strana vyhraje. Neřeším, že je to z mnoha důvodů nereálné. Ale že je to hodně lidí, kteří mají možnost něčeho dosáhnout.
Tj. zatímco prezidentská volba žádnou možnost „pro“ neobsahovala (alespoň ve druhém kole ne), pak volby do PS takovou volbu umožňují. Pro mě osobně má smysl pouze „pro“ volba, nikoliv volba „proti“, která je z principu špatná a často škodící. Jak se ukázalo v roce 2021 a můžeme to vidět všude kolem dnes a denně. Přesto to mnoho lidí nechápe.
fatdwi
15.9.2023 v 15:14
Omlouvám se vám, podíval jsem se do té diskuse a spletl jsem si vás s nickem x-f, jeho komentáře jsem měl na mysli. Pokud ten postoj zastáváte také u parlamentních voleb (a ve vašem komentáři byla řeč o Fialovi, ne o prez. kandidátech), tak nevidím rozdíl, jen máte víc možností v něčem, co je v principu svinstvo (politika). Nereálné, tak teoreticky mají lidé možnost nejít k volbám a mělo by to velké následky, čili nevolit je také řešení, ale nestane se to, je to nereálné.
qwertyz
To je od Vás moc hezké, že jste se sám takto kategorizoval do spolku místních hnědopichů a kádrováků, co tady sbírají kdejaká hovna, co kdo vytrousí, aby jej následně podrobovali hnědopišské analýze a hledali v něm logické rozpory, přičemž se původcům zhmotnělého prdu snažíte vehementně tento vrátit k revizi a přežvýkání, a to třeba i se značným časovým odstupem. Že jste šlápl do hovna zrovna špatného a omluvil jste se za jeho servírování nezainteresované osobě beru jako vcelku vstřícný a u místních hnědopichů poměrně nezvyklý krok, nicméně v mých očích jste jenom další špinavec smrdící od hoven, v nichž se prohrabujete rád, protože jste v tom prostě dobrej. Pokud byste tedy měl někdy v budoucnu potřebu moje exkrementy pitvat (jako třeba v té zmíněné diskusi s x-f), dělejte tak, jak vám neodolatelné puzení přikazuje. Já vám materiál ke koproskopii beze všeho rád poskytnu, nečekejte ale že ten exkrement budu s vámi nějak rozebírat nebo ho brát dokonce zpět, abych vaši koprofílii uspokojil. Můj altruismus není bezbřehý. Hnijte i nadále blaze a hlavně dlouho.
hellfire
15.9.2023 v 18:19
Zkuste k tématu, tohle je o ničem, ale snad jste chtěl jen upustit páru za tu minulou diskusi. Omluva byla za záměnu nicků, to je vše.
Chápu. Tohle nebylo o hovně, ale vy byste nějaké rád. Mně se ale zrovna na velkou nechce. Tak se taky omlouvám. Možná to vyjde jindy.
Píšete hovna, ale zrovna se vám nechce, oceňuju vaši upřímnost i rozhodnutí je dál nepsat.
qwertyz:
Naopak!Tohle bylo k tématu a sedlo jak prdel na hrnec.
Forge: fakt? Vidím to jako qwertyz, navíc nevidím nic divného na tom, že si člověk pamatuje minulé postoje a dává je do souvislosti s tím, co čte teď. Vy to neděláte, myšleno ani tady, ani v běžném životě? Jakože každá diskuse je nová, nezatížená minulostí?
qwertyz: OK, v pohodě, když si člověk nevede složky jak corona, tak si občas něco zapamatuje blbě:-)
Ad postoj – však o rozvědčíkovi jsem psal taky, navíc speciálně o „dvě volby proti Babišovi“. Nesouhlasím nicméně v tom, že „nevidíte rozdíl“. Já ho vidím, například v minulosti (ale je to fakt už dlouho) jsem považoval za velmi dobrou volbu Svobodné a tak jsem volil „pro ně“. Ne „ODS proti ČSSD“, ne „anofert proti kmotrům“, ale Svobodné pro (možná) lepší budoucnost.
Za mě je to totiž svým způsobem zvláštní fenomén. Když se nad tím zamyslíte – v osobní rovině volíte „pro“ nebo „proti“? Řekl bych, že většina lidí „pro“. Nové bydlení pro lepší bydlení. Nového partnera pro lepšího partnera. Nové auto pro lepší auto. Nové audio pro lepší audio. Nemáte potřebu „volit proti“, tj. „jedno, co to bude, hlavně aby to nebylo to, co teď mám“ – to je přece volba zcela přitažená za vlasy. Ale jakmile jde o politiku, „logika“ se obrací. Najednou není podstatné, co tam bude, hlavně, ať skončí to, co je tam teď. Prostě zajímavý fenomén, nad kterým se budu muset zamyslet (a to si myslím, že jsem co do psychologie docela poučený laik, ale pro toto vysvětlení v tuto chvíli nemám). Třeba se tady staví marcusant (už tu dloooouho nebyl) a osvětlí to.
fatdwi
15.9.2023 v 19:49
Ad postoj, tohle vám řekne asi většina o každé volbě, že volí pro změnu k lepšímu, nikdo přece nevolí pro změnu k horšímu, vždy zatím ale bude nespokojenost se současným stavem, proti kterému jdete, jinak byste nechtěl změnu.
qwertyz: samozřejmě, ale ten rozdíl je právě v tom, že když chcete něco změnit, typicky přemýšlíte o cíli a účelu – tj. chci lepší byt, protože mi tento nevyhovuje. Ale u politiky je typická volba „chci jakýkoliv byt, hlavně, že to nebude tento“. Takže (když zůstanu u příměru s bytem), běžná volba je „místo panelákové 3+1 chci třeba dům“, zatímco v politice „hlavně nechci panelákovou 3+1, beru cokoliv“ a skončí v panelákové 1+1 v přízemí u hlavní silnice. Přesto příště zase řve „toto už ne, cokoliv jinýho“ a tak končí v garsonce a tak dále.
U výběru bytu je takové uvažování přece na první pohled absurdní, ale v politice je to pro mnoho lidí zcela „racionální“ volba. „Už aby zmizel Babiš, cokoliv bude lepšího“ – a volí ještě horší „změnu“. Teď zase „snad Fiala skončí“ – a co tam bude dál je jedno? Sakra, přece teď už by si jeden myslel, že se lidi poučili. Ale ne, vltava tam klidně bude mít Fremra, když tam teda nebude ten Fiala. A pak zase dokola? Jaký to má smysl?
fatdwi – lidé nevolí zůsobem „beru cokoliv, jen ne tohle“, jejich hlasy se koncentrují u několika subjektů. Ad byt, jak to popisujete to funguje i mimo politiku, někdo sáhne po jakékoliv změně, protože už je tak nespokojený a zoufalý, že si myslí, že horší už to být nemůže. V obou případech půjde o výjimky, na kterých nesejde.
fatdwiho je smysluplné přidat do ignorance, ušetříte si spoustu času, babráním se v hovnech :)))
princefňukoně naopak doporučuji do ignore nedávat, byla by to škoda a člověk by se zbytečně připravil zábavu ;-)
Posledni dobou si nakej ten clanek prectu ale od „covidu“ na media enormne seru, ale stejne, nemuzu si pomoct nez si myslet ze se stanou scenare 1 az 4 i v tom poradi, nebo minimalne umele vyvolana financni krize bych rek ze je nejpravdepodobnejsi.
Jojo, fyjala vyvolá umělou finanční krizi, kterou potom jakože vyřeší. Proto musíte jít všichni na václavák podpořit Grímu. To je jiný kádr – ten by nevyvolal žádnou umělou krizi, ale vopravdickou. A na rozdíl od fyjaly by ji vůbec neřešil!
Ty, vole, prej Gríma. No, a Gandalf s holí bude kdo?
h72: zatím bojuje s Balrogem v temnotách. Až se objeví, poznáte ho podle bílé záře. Žádnej strach, ať to bude kdo to bude, všechno to zachrání. Hlavně si s nikým jiným do té doby nezačínat.
https://1url.cz/Lu2cG
„Premiér ČTK sdělil, že shromáždění zaznamenal jen okrajově. Byl na Dnech NATO, kde podle něj lidé vyjadřovali podporu členství Česka v Severoatlantické aliance i krokům jeho vlády.“
Aha..
Rikam to furt, nasi politici se ridi slavnym vyrokem Stepana.