Česká pošta? Zrušit a zapomenout. - zpět na článek

Počet komentářů: 481

  1. Česká pošta umí dokonale to, co nikdo jiný neumí. Dokonale svým přístupem odpuzuje všechny klinety, kteří mají prachy a jsou (resp. byli) ochotní je vysolit za adekvátní služby. Uvedu příklad: u nás ve firmě jsme kdysi posílali každý den zásilky za několik tisíc Kč. Čili z hlediska typického složení zákazníků pošty jsme patřili do kategorie téměř VIP. A jaká byla realita? Den co den tvrdnout ve frontě se sockama, které přinášejí pár korun nebo rovnou ztrátu. (Nic proti chudým, výraz „socka“ používám jen jako zkratku). Den co den arogance a neznalosti pracovnic přepážky. Den co den ztrácení času, protože nějaký debil si potřeboval koupit losy a na místě je setřít, nějaká kráva nebyla schopná vyplnit adresu na stolku mimo přepážku atd. A vrcholem všeho bylo zřízení systému přebíhání na jejich vyvolávacím systému, takže už jsem byl skoro na řadě, ale do toho přišlo pět dementů, kteří jen tak přiběhli, pípli si kód a vyzvedávali balíky s nějakými sračkami, a já musel jsem čekat a čekat a doufat a doufat. Takže milá pošto, samozřejmě jdeš do prdele, protože solventní zákazníky jsi celé roky srala svým diletantským přístupem.

    1. A to bych ještě mohl uvést mnohé bizarní situace, třeba že vyvolávací systém mě poslal k jiné přepážce, kde nějaká líná blbka, ačkoli vše měla umět, řekla že to jsem špatně a že mě teda zase přepojí jinam, ať zase počkám na nové vyvolání, které reálně přišlo a nebo taky ani nepřišlo, takže prostě loterie. Pak už jsem to řešil tak, že jsem si u vstupu nabral těch lístků třeba pět, aby aspoň jeden vyšel na přepážku, kterou jsem si zvolil. Prostě BORDEL a TRAGÉDIE. Jak na to začnu vzpomínat, zvyšuje se mi tep. A to nemá smysl. Pošto, sbohem.

    2. tak pokud seš debil a dva roky nedovedeš vyplnit balígy na webu (automaticky zleva asi 10 vočí) i přes to, že to počta reklamovala asi ROK V KUSE a ÚPLNĚ VŠUDE, dokonce tam jednu dobu byla eště extra motivační PR zleva, a objednat si svoz…znám firmu co jim jezdí balíkáři asi ze všech značek dennodenně a samozřejmě těm, co s něma spolupracujou, rovnou dají vozejk balíků na odvoz, nigdo nemusí nigde se sockama stepovat na přepážce

      ne vždycky je idiocia na straně poskytovatela; samozřejmě případy, kdy znám jejich nabídku líp, jak ti debili na přepážce, docela naserou, ale dyž se průměrnej vohnout nedokáže podívat k nim na web, kde sou dobrejch 12 let všecky informace celkem rozumně přístupný, mají tam kalkulátory, všecko (a funguje to i na hodně starejch prohlížečích), za to fakt poskytovatel nemůže, sorryjako

      1. Vyplnění zásilek online pošta zavedla příliš pozdě, volal jsem po takovém řešení dávno předtím. Než se k tomu dokopali, došla mi trpělivost.

      2. Jestli to není tím, že je to všechno jen naleštěný hovno, ale co je dnes „českýho“ – pošta, dráhy, tak je prostě na piču, protože proto. Když slyším ty osobní story s Leošem nebo Regiojetem, nehledě na to v jakým skutečným technickým stavu (něco o tom vím) kolikrát ty naleštěný hovna jezdí, škoda mluvit. :D

        1. přesně tak, co se balígů týče, zkušeností s těma komerčníma zmrdama mám habakuk a minimálně pokud vodesílatej sockuje a posílá věci jako „firemní“ vo 15 vočí levňéš, tak je příjemce V PRDELI eště dvakrát víc

          teď dojel balígář, o existenci balíga sem se dověděl z ranní SMSky a pak čekej v baráku trotle

          počta mě bombarduje SMSkama a e-majlama minimálně třikrát, takže mám představu, co se s tím děje, ai kdybych nechtěl, a žádný diskriminační vymrdáfky jako že my ti dáme zlevu, a za to vojebem příjemca tam nemá

          1. Od pošty jsem v životě neviděl jedinou SMSku. Jak to děláte? 8-O

  2. Kdybych měl tady parafrázovat, tak tenhle článek není úplně blbý, tak se to tady líbit nebude … :)

    Když stát odírá důchodce, no tak si jen bere to svoje kapesné, co jim dává. Smutné, ale za to může stát, systém a upřímně se tady k tomu posledních 15 let směřovalo mílovejma krokama. Tahle vláda stojí za hovno, ale moc možností co s tím nemá. Konjuktura, co tu reálně byla od roku cca 2012 do roku 2018 tu teď není a levicové vlády tady mezitím zvládly udělat extrémní rozdíl v platech soukromého a státního sektoru a stále máme kvanta přeplacených úředníků, co končí se zlatými padáky bez jakékoliv odpovědnosti, za to s průsery a dluhy všude kolem. A pak taky máme spoustu lidí ve státním, co živoří a maj to dost na hovno. Nicméně paradoxně se vyhazov z týhle nefunkční píčoviný týká zrovna jich a ne jejich „manažerů“.
    Obávám se, že se tenhle nešvar jen tak nespraví a že dnešní zkurvená vláda na tom ani nemá žádnej zájem, rozhodně teda ne zrůdy typu Rakušan a spol., ale ani ty vlády předtím proto nic neudělaly, spíše naopak.

    Shifty má 2 řešení, buď státní sektor osekat, neboé ho osekat ještě brutálněji. A vzhledem k tomu, že těm levicovým vládám Ano, socdem a ksčm šlo hlavně o člověka, tak mohli klidně zkrouhnout platy všech státních manažerů, co berou dejme tomu nad 100 000 hrubýho platy o 30 %. Je opravdu zvláštní, že ani jedna levicová vláda v ČR to neudělala. Tak teď je pozdě, nicméně lidi co něco umí a nejsou přisátý na státním, ze zase tak klepat nemusej.

    1. Jestli to nebude tím že pravičáci mohou žít už jenom ze státního eráru a na dluh než to krachne (odborníky ukecají politicky pasáky koz a velbloudů z eu změnou na novelizaci fyzikálních zákonů) a vše ostatní „zdetroitovali.

      1. nicméně lidi co něco umí a nejsou přisátý na státním, se zase tak klepat nemusej :)

    2. @shifty
      osekat brutálně, fšecko.
      Policajty a armádu zrušit výsluhy a osekat rozpočty, školství, zdravotnictví zavést spoluúčasti a pro SŠ, VŠ pracovní povinnost v ČR po dobu 5-10 let, jinak exekuce na náklady na studium.
      Dotace na chov ryb bez rybníku a podobné píčoviny (cyklostezky, penziony, skvělé podnikatelské záměry) zrušit.
      Obcím a krajům sebrat minimálně 10% každý rok.
      Peněz na pičoviny typu koncertní sály, sportovní haly za miliardy mají zjevně dost.
      Prachy vrazit do staveb rychlostních komunikací a nájemních bytů.
      Doochody vyplácet jen z toho co se vybere.
      Sockám vydávat jídlo 3x denně 7 dní v týdnu a bydlení v ubytovnách s kasárenským režimem a pracovní povinností.
      Zvednout daně velkým korporátům a spodní limit podle obratu, bilanční sumy u bank a snížit jej když to budou chtít ojebat parcelizací.
      OSVČ minimální daň a pojistné na úrovni všech odvodů z minimální mzdy.
      DPH 20% jednotná.
      Jebat na green deal, FV a větrníky a baterie bez dotací.
      Seříznout ještě 4 kopce na přečerpávačky ala Dlouhé stráně.
      Koupit 30% ČEZ od menšinových vlasrníků.
      Dukovany a Temelín 1+2 reaktory.
      A menší modulární do místo velkých tepláren..
      Bude to chtít osvíceného Vůdce.
      Vidím to na generála až se rozkouká. :-D
      Takový prezidentský puč s armádou za zády, tak s rušením výsluh bude třeba počkat. ;-)
      A časový limit do roku 2037.
      Pak to předá Tomiovi, Čechy Čechům!

      1. 20 %, ses posral v kině vole?

      2. Menšinovým akcionářům ČEZu by se pak stát nedoplatil….

      3. Celkem rozumný návrh, až na trochu zmatečný závěr. Osvícení jenerála? Leda ho nechat týden pendlovat v tomografu.

    3. to shifty:
      Osekat je dobré slovo a (ne)chápu, proč se ho každá vláda bojí.
      Pořád poslouchám, co všechno je potřeba víc zdanit, zdražit a do toho mi čtu reklamu na náborový příspěvek do městské policie…statisícový. Tak to je fakt luxus.
      Kolika lidem by vadilo ušetřit např. na fízlech (vč. výsluh), měšťácích, úřednících či neziskovkách? Tam se točí miliardy a je to k ničemu.
      A nesouhlasím s tím, že s tím tahle vláda nemůže nic dělat – to je totiž folklór, každej po volbách prohlásí, jak je to tady zdemolované po tom předchozím – místo toho, aby začal uklízet.

      1. MP platí obce z vlastních rozpočtů. S těma vláda fakt nic neudělá. U neziskovek je to podobný, i ty mívají velkou část příjmů z obecního, samozřejmě je to případ od případu.

        1. Neříkám, že by změny neměly být strukturální – by se ukázalo, nakolik lidi potřebují měšťáky, pakliže by to šlo z jejich, vědomě, cíleně a transparentně.

          1. Na malých obcích tahle zpětná vazba vcelku funguje. A jelikoź většina MP a Obecních policií je na malých městech a obcích, tak ji občané zjevně chtějí. Nebo alespoň tolerují, coby jistou nutnost. V některých obcích a městech ostatně MP v uplynulých 30. letech jak zřídili, tak i zrušili.
            Ale o tom imho původní příspěvek nebyl. Vláda prostě nemůže šetřit osekáním vydajů obcí, jelikož to není v jejich moci.
            A ano, změny musí být strukturální a výkřiky do tmy o státních zaměstnancích nebo neziskovkách to nevyřeší.

      2. Sim tě, se podívej, co se strhlo tady s důchodama. A to nejsou voliči týhle vlády. Co se děje, když se náhodou zapochybuje, že učitelský pracovníci maj mít míň než 130% průměrný mzdy. Prostě se to tady vykrmilo a teď se každej bude bát se politicky zničit. Babišovi je to uprdele.

        1. @shifty
          ať si 130% nechají, ale po decimaci, třídy po 30, úvazky na 25-30 hodin týdně a 5 týdnů dovolené!

          1. A zrušit asistenty a celou tu jejich inkluzivní kravinu. U nás jich je pomalu víc jak učitelů.

          2. Dachsmeister:
            Nás bylo ve třídě 35 a pokud se tam zjevil dement, putoval do zvláštní školy.Stejně by ho inkluze nenapravila.A u jeho asistenta dnes to taky nehrozí.Kdoví, jestli se ve třídě nedržej za ruku.Ale to jsem napsal hnusně.

            1. tvl na tu zkurvenost nabrali snad 10k těch lemplů, stejně nejenom že z debila nic nebude, ale eště zkurvený vzdělávání všech vostatních, a stojí to několik bambiliard navíc, furt, nepřetržitě, už několik let v kuse a až do zrušení

              to radši do těch ústavů nalejt miliardu navrch každej rok, ať tam ty podmínky trochu vypadají (a není to jak nejakej hororovej pasťák), bude to mnohonásobně levnější, nebudou zkurvený desítky tisíc dalších děcek a možná o pár stovek dementů navrch zvládnou nějak vybičovat k tomu, že v životě taky k něčemu budou…

        2. No tak důchodce zrovna osekat není dobrý nápad, ještě blbější byl jim slibovat přidání dle inflace.

          1. Právě no. A teď co s tím, když mzdy v soukromým nerostou, spíše naopak, ale za to rostou mzdy ve státním a důchody. To to pan Babiš se socdemákama super vymysleli.

            1. shifty:
              Neboj, upraví se zákon.Nic nebude problém.Ve státní kase se proháněj potetovaný myši.Zaslechl jsem onehdá na poště ve „frontě“, že prý se má zvojnásobit daň z nemovitosti.Ale obce z toho nic mít nebudou.Je to vůbec možné?Poštu zrušit!Jejich pobočky jsou místem srocování.

        3. Právě proto. Řezat nejdřív nepromyšleně nazdařbůh do masa a až potom do špeku je kontraproduktivní z mnoha směrů. Jeden z nich je pak averze.
          Já jsem zase třeba nikdy nepochopil, proč tu někteří mají přízemní radost, že se berou u huby zrovna důchodci.

          1. Shifty má 2 řešení, buď státní sektor osekat, neboé ho osekat ještě brutálněji. A vzhledem k tomu, že těm levicovým vládám Ano, socdem a ksčm šlo hlavně o člověka, tak mohli klidně zkrouhnout platy všech státních manažerů, co berou dejme tomu nad 100 000 hrubýho platy o 30 %. Je opravdu zvláštní, že ani jedna levicová vláda v ČR to neudělala. Tak teď je pozdě, nicméně lidi co něco umí a nejsou přisátý na státním, se zase tak klepat nemusej.

            Znova ti to přepisovat nebudu.

            1. Přesně o tom píšu. Jednovětné knížecí výkřiky jako ultimátní řešení problémů financování našeho státu mě přijdou jako značně stupidní.
              Jak jsem psal jinde, rádoby pravicových plácalů je tu v diskuzi nepočítaně, ale skutečné řešení nedej bože na vlastní triko, k tomu se už nikdo nehlásí.

              1. starter25: co to je „řešení na vlastní triko“, bavíme-li se o poště? Jako že by tam šel shifty pracovat?

                1. Přesně tak, jako externí poradce to tam přijít „osekat a osekat ještě brutálněji“.

                  1. starter25: takový místo teď otvírají? To jsem ani nevěděl. Nebo že by to šel někdo rozvracet zevnitř třeba na pozici řidiče nebo nějaké protivné báby za přepážkou?

                    Sorry, to se nedá bez ironie-sarkasmu, na tak blbej návrh nic rozumnýho nebo vážnýho říct nejde. To je jako navrhovat, ať jde někdo „na svý triko“ vyřešit jakýkoliv korporát nebo rovnou parlament. Že bych věděl, co s tím neznamená, že je jakákoliv vůle, aby k tomu došlo. Stát nás letos hodlá okrást o 250 miliard víc než loni (a o skoro 600 miliard víc než v roce 2021) a přesto nás při té bohulibé činnosti zadluží 300 miliardami (když už po Q1 je to 160). Takže jako nějaké „osekávání“, to poptává kdo? Jaký manažer má šanci toto udělat, když vůle je naopak na(roz)krást co nejvíc?

                    1. Tak ironie to byla, tos trefil přesně. Já taky nic nenavrhoval.

                      K tomu, co píšeš. Tak samozřejmě, že to nejde. Jen by sis měl dát pozor, aby nepřišel někdo, kdo to udělá.

                      „Jaký manažer má šanci toto udělat, když vůle je naopak na(roz)krást co nejvíc?“
                      Jaký manažer? No úplně jakýkoliv, třeba i ty, tady jde o kulturu práce, ne konkrétní firmu, děje se to totiž všude…to je to na vlastní triko – riziko, že tě vyrazí. A co by ti pak doma řekla manželka, že ses nechal vyhodit kvůli nějaké morálce, že jo?
                      Takže je lepší si cintant pentli na D-F o „sekání“ nebo pokládáním to-nejde otázek „jaký manažer?“ a v práci držet úhel.

                    2. starter25: díky za vhled do tvého uvažování, které je mi cizí a vysvětluje spoustu věcí, ve kterých se nemáme šanci shodnout. Drž si v práci úhel, hlavně, aby tě manželka pochválila.

                    3. Co je ti cizí? Praktikovat v práci morálku?

                    4. starter25: já usoudil, že na morálku sereš z tvého příspěvku. Z čeho jsi usoudil, že já se bojím nebo si cintám pentli (nebo tedy shifty, přecejen to bylo původně na něj)? Mě jen zajímalo, cos tím „na vlastní triko“ myslel a dává mi to smysl čím dál, tím míň, protože pokud vím, shifty právě na vlastní triko jede a nemá „blízko k IT a jaderné energetice“ z pozice nejspíš zaměstnance ve větší či menší korpárně jako ty. Tedy jsem z toho mozkovým myšlením vydedukoval, že jsi klasický zaměstnanec, co jede lajnu a tak si myslí, že si všichni kolem jen „cintají pentli“ jako on.

                    5. To se snažíš téma odkýblovat nebo jsi jen uraženej, že seš korporáčník, který drží úhel?
                      Jo dedukčně je to mišmaš odpovídající výsledku policejního mozkového myšlení, to jediné jsi trefil. Ani ty citace nejsi schopen správně napsat.
                      Představ si, že mám fotra, matku, sourozence, rodinu a svoji bublinu – to že mám k něčemu blízko neznamená, že to dělám a už vůbec, že v tom jsem zaměstnán. A tos taky netrefil.
                      Na vlastní triko zde byla myšlena čistě morálka, plácá tu každý, v reálu často skutek utekl – zde je pracovně právní vztah či forma podnikání zcela irelevantní, protože to kurvu nedělá kurvou. A pokud bychom o tom alespoň vzdáleně uvažovali tak stát nebo dotace tu v drtivé většině nerozkrádají fyzické osoby a například OSVČ dělňas bude spíš držet úhel než ajťák zaměstnanec.

                    6. fatdwi – Právě jsi poznal co je zač starter25 a jak jeho argumenty podpořený vždy „tvrdejma datama“ vždycky pozvednou místní diskuzi a poučí nás ostatní hlupáky.
                      Gratulky :)

                    7. shifty: to už vím dávno, ale oproti jiným aspoň občas diskutuje k věci plus to, že jsme zjevně zcela jiní není na závadu, naopak, je to takový vhled někam, kam se normálně nepodívám. Někdy stojí za to reagovat, většinou ne. Nehážu ho do stejného pytle jako kaBrnaka, Behemota, coronu a další místní výkvět, na který reaguji vyjímečně a pouze z jednoho ze tří důvodů: zbyly mi perly, berou si mě do huby nebo píší takové píčoviny, že je vhodné reakcí upozornit ostatní (třeba to s tou behemotí botou s polskými plány, co je měli v šuplíku od roku 1619).

                    8. shifty: Hele, já fakt nemůžu za to, že tu plácáš a postuješ akorát výkřiky a když se tě nekdo zeptá na detail tak nejsi schopen reagovat. Tvá neschopnost opravdu není o mě.

                    9. starter25: OK, chápu, žes nemyslel sebe, nicméně příspěvek tak působil, tak se z toho hned nepotentuj, vločko.
                      Pokud jde o morálku, stojím si za tím, co jsem napsal – svým příspěvkem jsi řekl víc o sobě než o ostatních, které jsi chtěl (asi?) urazit.

                    10. fatdwi: Tak s fabulacemi ad hominem na moji osobu jsi začal ty. Jen proto, že jsem chtěl materializovat shiftyho tvrzení. Oblíbený to diskuzní faul.
                      Já nikoho urazit nechtěl. Jen když tu někdo napíše s prominutím hovno tak mu to občas někdo řekne. Není nutné si to brát osobně, ale spíš zlepšit argumentaci.

              2. Ja rikam osekat. Co nabizis ty? Hod sem nejaky tvrdy data.

                1. Já nic nenabízím. To tys přišel se sekáním tak jsem se jenom zeptal, co si pod tím mám představit a proč zrovna důchodci.

                  1. Já jsem o sekání důchodců nic nikde nepsal. Zase meleš jenom píčoviny jako vobvykle.

                    1. Promiň. Můžeme to ale napravit. Takže jsi proti snížení valorizace tak jak teď prošla? Stačí ano/ne. Díky

                    2. Těžko říct. Důchody jsou u nás směšně malý, ale poměr důchodů k čistejm mzdám je u nás relativně vysokej(protože jsou tu nízký i mzdy).

                      Navázání důchodů na inflaci je pak naprostej levičáckej nesmysl. Takže nevím.
                      Důchodci jsou měkkej cíl. Státní zaměstnanci se můžou klidně uplatnit jinde, důchodce má smolíka. Proto jsem taky o důchodcích nic nepsal, i když jsi se zase snažil něco podsouvat a překrucovat.

                    3. Jenom technická, pokud je u nás poměr důchodů ke čistým mzdám relativně vysoký, tak zároveň nemůžou být důchody směšně nízké. Naopak, jsou právě „relativně vysoké“, protože naši důchodci mají v poměru k platům vyšší kupní sílu než důchodci v zemích, kde jsou důchody v poměru k platům nižší.

                    4. shane
                      11.4.2023 v 18:15

                      jenže v absolutním měřítku je to bída a kdo nebyl debil a rozšířil (nebo aspoň uchoval) rodinnej majetek, tak bydlí ve svým a je celkem v poho i když má na tamní poměry menší příjem než pracující (ale taky minimální výdaje)

                      tady díky tomu taky řada starejch nějak přežívá, že mají svoje, pže v nájmu by dávno chcípli hladem, ale ty uhnijní zkurvenosti, co jim zdražujou i ty ostatní životní potřeby (energie, jídlo, léky), na ně taky dopadají stále víc (že třeba není vůbec reálný pro ně ty baráky se 40-60 let starejma rozvodava a interiérama pro mladý nějak víc zútulnit, až to přeberou, ale dostanou nemovitost vyžadující investice za půl mega, aby to odpovídalo dnešnímu standardu)

                    5. re: Behemot

                      Za půl mega? To je kuchyně a trochu nábytku, nebo malá přestavba koupelny. Staré rozvody, topení, nějaké zařizovací předměty a půl míče zmizí jako nic. Nemluvím o případné výměně střešní krytiny nebo zateplení.

                    6. LWG
                      14.4.2023 v 12:28

                      tak ne každej bydlí ve vlastní BYTOVCE tvl :D

                    7. shifty: Nevíš? Vždyť jsi chtěl sekat, ne?
                      Ty seš fakt šašek.

                    8. startere, ty jseš fakt asi retardovanej :D

  3. On ten humor přejde všechny když inkluzky odpadů chrlí formanty zdebilizace a nosiče rozumu v ruce, co neví dají ze „sítě (kryplů úžerů). A profesoři na střední a natož na univerzitách jsou nejen politicky prekalizovaní ale fakticky ekonomicky skutečnými sajrajty, takže inteligenci národa což je nepopíratelný fakt, debily. Naostro.
    https://www.youtube.com/watch?v=hpbj97vhkNQ
    Nebudu to rozvádět. Jsem omezen °° :-)))
    https://www.youtube.com/watch?v=C5IJ1uXxywA

  4. https://cnn.iprima.cz/nakupy-v-polsku-od-streduly-nekuly-marikove-i-dalsich-se-krecek-dockal-drsne-kritiky-229614

    Bohatě placený státní zmrd versus jiný bohatě placený státní zmrd.

    Mimochodem máte vůbec představu, jak moc tady drží potravinovej trh za koule Babiš a jeho konglomeráty? Vono když si to vlastníte od výroby hnojiv, vlastnictví půdy, zpracování toho co na poli vyroste, chemie, následných doprav a pak dalšího zpracování a výroby potravin, moc tam konkurence nefunguje co?

    Fialovo drahota. Za Orbana by to u nás tak nebylo.

    1. Nová doba, host vyhazuje vrchního. Všecky si vás kůpim.

      Ony ty subjekty od míchačů kopyt s pařátama, přes traktoristy až po jézéďáky vstoupily do Agrofertu buď dobrovolně, anebo pro to, že jim nic jiného nezbylo. Pistoli jim u hlavy nikdo nedržel. No a když to někdo dokáže zastřešit, tak ať si pak kůpi bunde u Prade.

      1. O té dobrovolnosti moc přesvědčen nejsem. Nicméně i kdyby to tak bylo, tak to rozhodně ani cenám, ani kvalitě českých potravin nepomáhá. V tomhle jsme jasně nejhorší v Evropě až po Slovensko. Polákům nešaháme ani po kotníky. O západě se bavit nebudu, ve Francii jsem x krát ročně. Stačí mi, co vidím a platím, to je komedie ve srovnání s tím, co za sračky žereme tady.
        Taky tady býval třeba Carrefour, Interspar, že…

        1. A obávám se, že i dále na východ by to bylo tak tak …

          1. Dachsmeister: to je hezký test, na který nemám čas, ale přihodím jinou info: v zahraničí jde snadno a levněji koupit různá elektronika. Předraženost v ČR je místy až brutální, ale vše záleží na konkrétním výrobku (něco vyjde plus mínus podobně). Dtto sportovní výbava. Přitom vše lze mít bez toho, že bych tam musel jezdit a tedy odpadají náklady na benzín a čas. Ušetřit na jednom takovém nákupu lze ale tolik, co za několik týdnů až měsíců honění se k cizákovi pro šunku a rohlíky.

          2. nák zapomněl na ty nádrže, ne? by tam debili aspoň mohl dát teda vodkaz, když to uřízli do druhýho článku

            jinak je to mnohdy dost vošemetný, zaměřovat se na korporátní produkt je jedna věc, taky aspoň narazil na tu velikost balení v různejch zemích (ale už ne na složení), nicméně, taky je dost pravděpodobný, že lokální produkty často budou obdobný nebo kvalitnější než korporátní (korporát potřebuje ždímat, takže nastavuje takovou cenu, jakou mu zákazník dovolí) a přitom levnější; nejde jenom vo žrádlo, ale že třeba říšský prací prostředky perou víc a eště nezřídka stojí míň, případně je sice hezký, že tady máme celkem levnej autoplyn, ale z říšskýho to dojede dál a není nutný furt jezdit do ser-vícu měnit filtry a řešit další sračky (což sou evidentní prachy a čas navíc), to už taky zapomněl…jenže to se pak blbě porovnává žejo…

            další věc, mnohokrát popsaná, je hezký srovnávat akční cenu tady a neakční venku, ale když pak třeba v rajchu mají pravideně ty samý značky píva vo třetinu levnější, než tady, tak si každej soudnej udělá vejlet a koupí toho plnej vozejk na měsíce dopředu, s tím ai další levný věci a eště plnou nádrž; najednou ušetří na tom vejletu hned několik tisíc…

            Makro je objev tvl, akorát mnohdy to tam je i v akci dražší, jak ve všech maloobchodních akcích jinde, a většina byťáků je prostě v prdeli, pže to nemají kam dávat. Takže jim nezbude nic jinýho než třeba blbý polívkový nudle kupovat po 60-120 kilo v sámošce (nebo čekat na akci, ale zase, to místo), zatímco já sem koupil pět kilo snad něco pod 50 za kilo. To má význam pro lidi s barákem, adekvátně velkou spížou a dost hladovejma krkama, aby taky to balení nesušili v té skříni tři roky.

        2. @shifty
          řekl bych, že Carrefour prohrál v konkurenčním boji tehdy s Tesco a Kauflandem.
          Sýry měli plesnivé, víno kyselé a trpké, paštiky tučné a výrazné a bagety moc křupavé.
          Proti eidamu 30%, moldavským a bulharským lepihubám, Májce a gumovým rohlíkům za 0.90 Kč byli bez šance.

          1. tak nějak mi to připomíná konkurence vs. Agrofertí ňaminy….

            1. Shifty:
              Nejsem si jistý, ale Andy jede hlavně chemii.Ty Vodňany a obilí asi nehrajou prim.Ale třeba si taky někdy pomyslel na řetězec.Ale jen ve snu.Byť starý psychopat, nikdy nebyl blázen.Bohužel.

              1. Forge: Kostelec nejsou Vodňany, stejně tak Kmotr, Krahulík nebo Procházka. Kdepak jenom Vodňany…

                1. fatdwi:
                  Lovečák od Krahulíka mi otevřel oči.Jednou nechutnal a tak nastalo pátrání.A bylo to jasný…Bába to sežral a nastrčil mi tam náhražku.Lovečák je totiž věda.

                  1. Hmm a kde clovek sezene fakt dobrej lovecak? Celkem mi smakoval od piseckyho Muuu, ale to uz je nejakej cas a vubec se s jejich otevirackou nejak mijim…

                    shifty, kde jsi, kdyz te potrebujeme :-)

                    1. https://eshop.rancherskespeciality.cz/Jestrebicky-lovecak-SPECIAL-d28.htm?tab=description

                      Tady a nebo lokální řezník a zkusit třeba 10 deka nakrájenýho… Píseckej byl skvělej, ale to je už dávno co jsem ho měl naposled. V Plzni je jich víc, jako řezníků, ale Lovečák nemaj skoro nikde(a ten mám skoro nejradši :( ).
                      Chce to zkusit, ale žádnej velkej výrobce nebejvá nikterak lahodnej, ale ani závadnej(ale je to víceméně tak, jak píše tady někde kolem Ygorek).

                  2. Forge 11.4.2023 v 17:11

                    Lovecký salám byl mnohokrát testován, výsledky publikoval například D-Test.
                    Z výsledků testů vyplývá, že na výrobním závodě příliš nezáleží, výsledky se liší podle obchodních řetězců, takže v jednom závodě se vyrábí několik variant salámu podle požadavků toho kterého odběratele. Byla publikována i taková legrácka, že lovecký salám z jednoho výrobního závodu zakoupený v prodejnách různých řetězců byl hodnocen jako nejlepší a nejhorší výrobek.
                    Druhá možnost je, že pracovní kázeň v závodech náhodně kolísá, přičemž je záhadou, jak je možno sladit náhodné kolísání s pravidelnou distribucí.
                    Tradičně kvalitní lovecký salám vyráběli v Hodicích blahé paměti.

                    1. ygorek:
                      Testy jsou fajn, ale rozhodující je nos a hmat..

                    2. nemívají náhodou senzorickej test jako nedílnou součást?

                    3. Behemot 11.4.2023 v 18:43

                      …pak řekly všechny tři hlavy současně:„I mají!“
                      (Jak Křemílka a Vochomůrku málem popadl drak.)

                1. Shifty:
                  O co jde?Tohle se mi nechce otvírat.Dokážeš to popsat svými slovy?

                  1. Že toho v rámci výroby potravin a to i v té konečné fázi má hodně. To trhu neprospívá, když je někde oligarchie(netrouf bych si říct monopol, ale v tý chemii ….. )

          2. @Dachmeister – já nevím, jestli tomuhle jde ještě říkat konkurenční boj. Spíš takovej mocenskej boj. Interspar nebo Carrefour tady v Plzni rozhodně byly ty nejlepší nebo lepší(v tý době byl třeba Kaufland fakt katastrofickej, dneska je to s Lidlem skoro to nejlepší)a byly furt natřískaný, i když „canfour“, jak se tady kolem říkalo, pak šel dolů. Tam klasicky frantíci prosrali. Ale Interspar u Stavebních strojů byl fakt oblíbenej a výdělečnej. Ten Albert co je tam teď, je hrůza a děs.

            1. Na Carrefour vzpomínám se slzou v oku. To byl jediný hypermarket, kde byla k dostání opravdu slušná kvalita, sortiment nebyl každý pes jiná ves a týden od týdne jiný, výrobky renomovaných firem a ty, které nebyly příliš známé, byly rovněž slušné. Přívětivý, ochotný a kompetentní personál, vždy minimálně polovina pokladen v provozu, v recepci spojené s reklamacemi holky v mini a nohy křížem, protože všem bylo všechno jasné a reklamace nebyly. Vedle recepce dárková balírna, kde to uměli za pajdu zabalit tak, že to vypadalo jako z Pařížské.
              Holt ale Češi, přestože tenkrát ještě solventní, dali přednost laciným sračkám z Kauflandů, PlusMarketů a Tesca. Lidl tady v době působení Carrefouru ještě nebyl. Ale fakt je, že i ty sračkové hypáče tenkrát ještě nebyly takový humus, jako jsou dneska.
              Nooo dneska – já vlastně byl v Kauflandu jen párkrát, naposled někdy těsně před ZČBCH, tedy konec 2019 a jako řidič-doprovod a nechtěl jsem se nudit ve voze. Uherský Brod. No kúúrva…
              Pak, protože to bylo po cestě, tak ještě Tesco. O trochu lepší, ale oproti pár letům zpět, jsou Tesco děsy-běsy.
              Subjektivně asi nejlepší z toho, co tu zůstalo, tak je u mne Albert a Lidl, v závěsu Billa, ale Lidl a Billa přímo u nás nejsou, mám je 19km, tak mi na rychlé nákupy zbývá ten Albert a na ty nejzákladnější věci, na kterých nejde moc zkazit, tak Penny. Ale do tohoto krámu chodím velice nerad, jednak je tam otřesný personál, chodí tam dost divný lidi a dost se tam krade – jak v krámě, tak na parkovišti.

              To Penny, to půjde podle mě brzy do prdele, protože na to začínají velkolepě srát.
              Těsně před Velikonocemi a např. dneska, to byl doslova sežraný krám. Nekupuju tu jejich gumu, ale všiml jsem si, že už okolo 12:30 ty obyčejné rohlíky ani obyč kmínový chleba nebyly a lidi se tam vyptávali, jestli ještě dovezou – prý už ne..? Byly tam jen ty jejich příšerné rozpékačky, po kterých tam na jaro a v létě lezou mouchy..
              Úroveň prodeje v tomto krámě je děsivá, kolikrát dovezou zaprasenou paletu něčeho, postaví doprostřed krámu a ani se nenamáhají s cedulí či cenovkou. Nescafé Classic 200g tam už od Vánoc stojí 179,-Kč, Gold dokonce 199,-. Ani ostatní sortiment už tam v podstatě nechodí do žádné „akce“, snad kromě potravin, co mají z principu krátkou trvanlivost, ale to já zas nežeru.
              Vypadá to na to, že se Penny snaží ještě nabouchat, co se dá a pak se spakujou, jako se před nimi, ve stejném baráku, spakovali ti hnojaři PlusMarket, kteří taky končili podobným způsobem.
              Nakonec po nich zbyly jen narvané konťasy prošlým a neprodejným zbožím, co tam smrděly snad měsíc, protože ta firma přestala platit i za odvoz odpadu..

      2. De_Bill 11.4.2023 v 8:28

        Technická poznámka: Jézeďáci do Agrofertu vstupovat nemohli v žádném případě. Transformační zákon vstoupil v platnost rok před vznikem Agrofertu a silně pochybuji, že by o ty dva nebo snad i tři zaměstnance průměrného JZD v likvidaci měl někdo zájem. Alespoň jsem se v praxi s takovým případem nesetkal, a to ani z doslechu.

    2. Opravdu v Maďarsku nejsou Nestlé, Unilever, Danone a Mondelez? Proti nim je Andrejko a jeho Agrofert lokální trpaslík. A teď babo raď, máme Andrejka zlikvidovat a nechat jim to všechno napospas nebo ne?

  5. Bohuzel je to tak: Je to dorucovaci organizace jenz ma kapital a nemovitosti v kazde ctvrti mest a na kazde vesnici – a nakladaky a vlaky ktere jezdi mezi pobockami kazdy den – a pres primo dokonalou startovaci pozici, o ktere se balikovnam, zasilkovnam, alze, PPL a DHL a DB Schenkeru a ja nevim jeste komu mohlo jenom zdat – Ceska Posta tento svuj kapital a „pocatecni pozici na trhu“ proste normalne promrdala.

    Normalne by za takove „vedeni“ mely padat hlavy, ale to v molochu kde ruka ruku myje asi nejde a nepujde.

  6. Dzurilla se na digi zmocnence nemel nikdy vubec ani dostat. Ten clovek je pro takovou roli naprosto nekompetentni. Predtim delal v pojistovne konzultanta, takze papiry. https://www.linkedin.com/in/vladim%C3%ADr-dzurilla-61807810. Realne neodridil a nepostavil nic. Taky pak na vlade akorat posral, na co sahl. Vsechny aplikace deravy nebo hned spadly. Byt ze za plat okolo kila nikdo normalni IT pro stat delat nebude, je to stejny, jako bych sel ja delat reditele jaderne elektrarny, kdyz o tom vim uplny hovno.

    Bartos aspon vi, co dela. Otazka je, jestli je to pro lidi dobra zprava, protoze stat zacne mit vic dat, coz pro svobodu nemusi byt terno. Ale aspon to neni v IT uplnej diletant.

    Posta by mela mit businessovej transformacni plan. Ve vsech zemich Evropy jde regulovanej business do prdele, protoze lidi fakt posilaji papiry elektronicky. Po covidovych znich s balikama jsou objemy zpatky. Zustanou vam ale fixni naklady s tridicima linkama, auta, lidi a pobocky. Konkurecne to resi pres partnery. Cela posta by se mela rozdelit na regulovanou a plne konkurencni cast. Drzet pobocky skrs par duchodcu a duchody a platby je nesmysl. To uz je lepsi dat vsude samoobsluznej bankomat. Clovek ma smysl jen na par scenaru typu balik a ani to nemusi byt kazdej den, ale treba 2x tydne.

  7. Naprostý souhlas.

    Já sám se České poště vyhýbám, kdekoli je to možno. Je pravda, že běžné listovní zásilky i pohlednice nahradil e-mail, případně WhatsApp atd. Doporučeným dopisům se nelze bohužel tak dobře vyhnout, což je v našem debilním státě ještě vylepšeno fikcí doručení. To už snad raději ty datovky, kdyby ovšem nebyly vnucovány násilím lidem, kteří o ně nestojí, a v zásadě jen proto, aby jim státní moloch mohl svými písemnými buzerativy kdykoliv ztrpčovat život. Problém je, přijde-li doporučený dopis například dceři na domácí adresu, zatímco ona studuje v Prahe (330 km) a cestu domů plánuje až za 2-3 týdny. To je prakticky neřešitelné.

    Pokud jde o balíky, tak Česká pošta zásadně NE. O balíku do ruky si myslím totéž co autor, zásadně využívám balík na poštu. Pokud už mi někdo balík do ruky pošle, ihned ho konvertuji na http://www.zdocp.cz na uložení na poště (ale kdoví, jestli tam příště pošta bude …). Poslední z řady stížností, které jsem na Českou poštu poslal, byla o tom, že mi ti zmrdi ovšem do schránky nevhodili ani oznámení o uložení zásilky (když dlouho nešla, ověřil jsem dotazem u odesílatele, že ji podal, vč. čísla zásilky. Pak jsem jim šel na poštu vynadat, až se okna třásla, zmrdi). Jako použitelná mi vychází tedy jedině Zásilkovna, ta funguje. Bohužel, z důvodů neovlivnitelné doručovací doby nemohu dost dobře využívat DHL, PPL, protože taky nejsem zvědav, aby mi někdo zvonil doma když jsem v práci. Alternativně někdy využiji doručení do práce. Ale i tak vznikají komické situace, posledně jsem šulina od DHL (nebo PPL?) zjebal, mi volá z domu, když jsem v práci. A zejména, proč nezavolal dříve, neb se ukázalo, že ze skladu v místě mého pracoviště vezl zásilku 25 km do mého bydliště. On tvrdil, že není povinen mi volat předem, tak jsem mu řekl, mohl sis ušetřit cestu pičo, balík hoď za plot, převezme ho můj pes (naštěstí jsem věděl, že v něm není nic rozbitného); můj podpis ergo mít nebudeš, a když se to ztratí, jsi fpíči ty. A zavěsil jsem. Lze shrnout, že pro balíky tedy dnes v podstatě nevidím jinou alternativu než Zásilkovnu (a už několika internetovým obchodům jsem napsal, že u nich nekoupím, pokud nenabízejí jiné doručení než ČP nebo DHL; dokud nebudou mít Zásilkovnu, koupím radši jinde). Finanční služby vč. složenek řeším jedině internetovým bankovnictvím, řešit to hotovostně na poště je čirý masochismus. Jo, občas využiju na poště Czech Point k ověření podpisu, páč je to blíž (tato výhoda po zrušení „mojí“ pobočky přestane platit). Doplňkové služby (stírací losy, spořitelna poštovní atd.) jsou jen třešničkou na dortu a vzbuzují ve mně jen trpný úsměv.

    Domnívám se, že kromě úpadku ČP v důsledku managerské neschopnosti, bude skutečně podstatným motivem likvidace snaha dostat se k pozemkům (ČP tradičně je velký barák na slušném místě v centru), to je to jedině, co těm kurvám politickým opravdu jde. Zkurvit a vytunelovat. Mimochodem, srovnejme jak dopadly např. České dráhy.

    1. řešitelný to je velice snadno, pokud jsou korektní lidi, tak už před 15 lety se dalo snadno zavolat a přeposlat (doslat, cokoli) zásilku kamkoli už po telefonu

      dál existuje velice dlouho služba dosílka (placená, jistě, ale má být garantovaná a když žo zkurvijou, je to uplatnitelná omluva i do správního řízení), taky existujou další mraky služeb, vo kterejch většina lidí neví, anžto se neptá, např. změna ukládací počty – kdy se centrálně nastaví pro zásilky na adresu klidně vole 330 km vzdálená ukládací počta, a dá se k tomu dát ai e-majl a docela spolehlivě to i u běžnejch zásilek, kde to jinak není, informuje vo tom, že něco přišlo a jak dlouho to bude uložený

      ale mnohem jednodušší je z vlastní debility a lenosti vyřvávat, jak je všecko napýču…no tak milej zlatej, z mojí zkušenosti zmrdilkovnu a PPLko vystřílet, srovnat buldozerama a posypat solí, a teď to můžem zprůměrovat a uvidíme, ne?

  8. Předevčírem říkali ve zprávách, že zavedením datových schránek ušetří ČR DESÍTKY miliard ročně. Tak jsem zalapal po dechu a pak se začal smát.

    1. to: Panek

      Si někdo namastil kapsu zase. Ukažte mi v tomdle státu aspoň jednu aj tý zásilku, která není tunel (začalo to IZIPem za 2-3 mld).

      Dneska jsem se pobavil na stránkách ÚZISu (Ústav zdravotnických informací a statistiky, spadající pod Ministerstvo Zmrdotnictví). Na stránce visela omluva, že jim bohužel nefunguje modul POTRATY. Jsem si zaprskal monitor :)

      Mimochodem, ptali se novináři ministra Zmr. Válka, že prý v Praze už léky jsou, a jestli budou i v ostatních městech. Válek odvětil „Ano, výstava je putovní“.

      1. Oprava: zásilku .. zakázku pochopitelně

      2. Státní IT zakázky jsou překrásná věc. Lidi to nevědí, ale když policie dělá razii na podvody na daních (https://www.policie.cz/clanek/kraceni-dani-spolecna-akce-policistu-a-celniku.aspx), je tam často namočená i firma dělající IT zakázky pro stát/kraj/město. Protože tyto firmy vyhrajou slušnou zakázku, ale aby novináři nešťourali do toho, že firma fakturuje státu třeba 100 milionů, ale ve výsledovce má náklady jen 8 milionů, tak si musí do účetnictví sehnat fiktivní náklady třeba za 85 milionů. No a tyto jim seženou „specialisté“.

        1. Právní poradenství, konzultace, zabezpečení, audit… nejde ověřit co a jak dlouho kdo dělal a ještě je tam často mlčenlivost toho komu se platí. To bych vymyslel i sám, můžou mě zaměstnat :-)

        2. IT zakázky jsou osvědčený způsob rozkrádání už od devadesátek. Mám v blízkosti jednoho manažera, který rozhodoval o IT zakázkách v polostátní firmě a když jaksi nechtěl spolupracovat(=krást) s hochy, co spolu mluví tak byl z lukrativního místa odejit. Když tady v diskuzi pak čtu různé lojzy, kteří o morálce umí jenom žvanit tak se vždycky musím smát.
          Veřejné zakázky pro stát či obce jsou ale jen špička ledovce. Tady se všichni zaklínají soukromými firmami jako nějakým morálním etalonem, ale řadě z nich, zejména těch větších, se náklady rozkrádají podobným způsobem.

          1. A horší je, že když takovýho manažera v takové iniciativě podpoří leckdy i jeho nejvyšší představený, tak se rovnou namydlej schody i jemu, aby náhodou do toho prasečáku nepřitekla výplachová voda.

    2. To já zase zalapal po dechu, když včera říkali, že pořízení ETCS na železnici bude prý stát cca 50 mld. Kč.
      Co jsem si dohledal tak v minulosti pořídili tento systém do 51 vozů za 1,4 mld. Může mi někdo vysvětlit cenotvrobu takového produktu?

      1. Jeden až tři důvody.
        1,nerozumíme tomu a je tam skutečně něco hrozně drahého.
        2,megatunel protože tomu nikdo nerozumí a jde o bezpečnost a ta je přece mámo drahá říkali v telce.
        3,systém má tajně dělat o dost víc než je na papíře. Jako mýtné brány nebo dálniční známky.

        1. Tak já se pohybuji v IT a mám dost blízko k jadernému průmyslu, takže rozumím požadavkům na spolehlivost a kvalitu v různých oborech, takže některým raketovým cenám se nedivím. Právě proto mě to zajímá, když ukazovali schémata a principy fungování. Reportáž byla na to konto, že tenhle systém na začátku roku selhal.

      2. V kazdem hnacim vozidle nebo ridicim voze, kde to lita podle velikosti serie v rozmezi treba 10M az 56M Kc za kus. To je ta levnejsi cast.

        Jenze vedle toho je jeste potrebna infrastruktura primo na trati, natahany kabely a dalsi srandy k tomu. Do roku 2030 chteli mit pokryto snad 4800 km trati za cca 47 mld Kc, pricemz stav pokryti k 9/21 byl kolem 650 km…

        1. Jasně, no mě zajímalo, jestli je to 9M železo a 1M licence nebo naopak…
          Tak nějak jsem se domníval, že datová infrastruktura už podél tratí je a ETCS potřebuje jen last mile od kabelu k čidlu na trati.

        2. nepřekračuje to (zbytkový) ceny vozidel několikanásobně?

          1. Ano prekracuje a preto pojdu do srotu a nakupis od Siemensu alebo od Bombardieru nove. Aj ked by ti tie stare este pokojne posluzili lebo ani Vectron sa nehodi tak uplne na vsetko ale to nie je ciel. Co tak pozeram a pocuvam ludi z masin tak viac by pomohlo ak by boli schopni trate rekonstruovat troska rychlejsie a hlavne nerozjebat pol republiky naraz, najlepsie koridor a zaroven obchadzku, toto sa vidi velmi casto…

            1. bombardijér, to je ten, co prakticky zbankrotoval ve všech divizách a všecko rozprodal? dyk snad už ai ty vlaky snad prodali, vybrakoval to Alstom

              všecko bude patřit zasranejm žabožroutům a helmutům a jejich chapadlám, a co eště ne, tak na tom všecky ty pětidemolice dělají, aby to zkurvily a šlo jim to prodat taky…

              1. Mas pravdu na Alstom som zabudol.

            2. každopádně mi jenom příde divný, že malinkatá krabička bude stát víc, jak 80 tun zušlechtěnýho železa, mědi a křemíku na ty podvozky, elektromotory a řídicí elektroniku

              jinými slovy, tunel jak sviňa, není jedinej důvod, aby to na volným trhu stálo takový zkurvený desetimiliony, pokaváď je systém nějak mezinárodně standardizovanej a požadavky jsou veřejný a rozumně udělaný tak, aby mohl přijít kdokoli a podle nich to postavit a namontovat

              1. Myslim, ze v poslednej vete je pes zakopany. Vies kolko meetingov a porad sa prejedlo a prechlastalo kym ETCS v rozdrobenej Europe vznikol? Tiez si myslim, ze v EU kde vladne byrokrat, certifikovat nieco take musi stat majetok a na to ma par firiem… no a mas po konkurencii a cena bude tam kde potrebujes aby bola.

              2. Jedna věc je podle specifikace to ubastlit, druhá věc je pak ten bastl certifikovat na požadovanou úroveň bezpečnosti.
                Knowhow na tohle má jen pár firem. No a když už ten bastl máš a máš ho i certifikovaný, tak ho ještě musíš umět prodat v prostředí, kde se dělá business za miliardy a korupční potenciál tomu samozřejmě odpovídá. Good luck.

                Když není konkurence, tak je cena libovolná.

                1. měla by snad byt vypsaná soutěž a nech aspoň korporáty soutěžijou mezi sebou, a ne že jedna zasraná banda takes all

      3. zase další zkurvenej tunel prej snad pro AŽD

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017