Česká pošta? Zrušit a zapomenout. - zpět na článek

Počet komentářů: 481

  1. Já si teda na Českou poštu stěžovat nemůžu. Především balíkovna je úplně v pohodě.

    1. Taky si nestěžuju. A na poště jsem pracoval 3 měsíce na brigádě přes léto 1994. V těch tropech. Tehdy to ještě nebyl každoroční normál, těch 33-34. Dělal jsem poštovního úředníka na jedné ne úplně malé vesnici, cca 300 čísel. Všechno komplet, pošta, noviny, balíky, inkaso, důchody. Na obecním úřadě jsem měl malinkou kancelář, kde jsem po roznášce přijímal poštu na odeslání, i balíky. Někdy jsem šlapal asi 3km do spádové pošty pěšky kolem lesa. V „somradle“ okolo 70 000 Kč. Tehdy to bylo docela dost pěnězů. Chodil jsem naprosto bezstarostně. Přitom dost lidí vědělo v jakých objemech nosím peníze :) A zabíjí se i pro stovku. Dnes bych se neodvážil. Pošta je běžná, obvyklá a samozřejmá instituce státu a má prostě fungovat. Ale pro hlupáky je za plotem tráva vždycky zelenější. Já třeba mám rád ČD. Protože rád jezdím vlakem. A české dráhy jsou v pohodě. Já mám proježděné vlaky v UK (hnus) i v NL – nic moc a výpadky jsou běžnou součástí jejich „chodu“. V Holandsku, když jdete ráno na Sprinter, tak je to vždycky sázka do loterie jestli tam bude stát, a i když tam stojí jestli se rozjede. Zvlášť v zimě.

      1. K čemu má ta běžná obvyklá instituce státu vlastně fungovat? Balíky zjevně umí doručovat kdekdo a text se dneska na papíru moc nepřenáší. Jediná věc nutná z hlediska toho zkurveného státu je to zaručené doručování rúzných buzeračních písemností od soudu, fízlů a úřadů. Po zbytku pes neštěkne.

      2. Pošta má bohužel za úkol ze zákona zajišťovat věci pro stát, na kterých se jedině prodělává. Kdyby jenom vozili balíky jako všechny ty PPL nebo DPD, tak budou taky v pohodě. Tady bohužel zrušení pošt přichází na politickou objednávku této zkurvyvlády a je vedeno s jasným cílem rozkrást a zašmelit budovy a pozemky, které České poště patří. A až jí zlikvidujou, tak nacpou kšefty nějakým skopčákům za pobídku pár miliard. Češi budou na dlažbě, ale hlavně že tady budeme mít poštu ukrajinskou.

        1. to zas bacha, na těch oruadních vobálkách jsou natištěný dycky ceny a je to pro ně naopak super byz

          a krásně na tom ouřadní zmrdy vykrvíš, obětuješ pár stováků (který si můžeš umně dát i do nákladů) a voni jenom posílajou jeden dopic za druhým, každej při dnešní ceně bratru 70 vočí (přičemž i kdyby to náhodou pravomocně vyřídili, tak náklady řízení dostanou liter)

          kdyby todle dělal každej, místo kunďáren s kreténskejma datofkama, co sou technologicky na tom hůř, jak freemaily v roce ’98, tak obecní rejžovny dávno zbankrotovaly a sou v insolvenci

        2. Pošta je jedna z posledních příležitostí, jak přijít k zajímavým barákům a pozemkům..Bohužel to tak je, poště často patří i baráky a pozemky, ve kterých dříve byly velké telefonní ústředny, technická centra, nepotřebné třídírny apod. Všechno vypadá na to, že tato pětidemoliční zkurvyvláda, si chce rychle a hodně nakrást taky, jako všechny ty předchozí. Ty už sice nedohoní, protože už toho tolik není, ale tady v majetku a pozemcích leží vysoké stovky miliard – když si uvědomíte, kolik těch pošt a poštovních objektů je.
          A pošta je, vedle očesaných zbytků ČD, jedna z posledních příležitostí. Vyhažte ty rakušany zavčasu, než bude pozdě.
          Je minimálně úsměvné, že nikdo ze starších ročníků to nechce vidět.

        3. PRODĚLÁVÁ? Kde to žijete? 8-o

      3. Moje zkušenost s vlaky v Holandsku je diametrálně odlišná. Strávil jsem rok na jihu Holandska, vracím se tam pravidelně i v posledních letech, a vlakem jsem cestoval / cestuji denně. NIKDY se mi nestalo, že by vlak nebyl na nádraží. NIKDY se mi nestalo, že by neodjel, nebo nedejbože nedojel. I v případě skoku člověka pod vlak, což je v ČR neřešitelný problém na x hodin, se prostě vlaky poslaly jinudy, a i přes mírné zpoždění v řádu deseti minut jsem dojel do cíle.
        Taky se mi tam NIKDY nestalo, že bych seděl v prochcaném smradlavém kupé s partou zfetovaných cikánů. A i v neděli jezdí vlak do každé prdele minimálně jednou za hodinu. Takže pár rozdílů mezi ČD a NS bych našel.

        1. :o)) Ano, ano. Nic takového se ne-dě-je! Ne-sou-vi-sí! :) A na Ukrajině žádní náckové nejsou. A Ukravina vítězí! A Rusko se rozpadá. A basta!! :o)))))) Jo, a v Paříži v současnosti bezvadně fungují šecky služby! Všechno jsou to dezinformacééééééé!!!! :o))))

          1. Vaše vypatlanost s vaším projevem rozhodně souvisí. Pochybuji, že jste někdy jel v Holandsku vlakem.

        2. Taky jsem jezdival cas od casu v Holandsku vlakem a nikdy jsem nemel problemy se zpozdenim nebo vypadkem. Mozna jak kde v Holandsku – ja jezdival prevazne trasu Schiphol – ‚s Hertogenbosch.

    2. Mám to podobně, jako Ko-za. Za celá léta, co místní pobočku využívám, mi všechno doručili včas, za nějakých 28 let se jim povedlo jen jedenkrát protrhnout bok krabice, ale protože jsme věděli, jak se se zásilkami občas zachází, tak tam byl polystyren a nic se nestalo. To bylo skutečně jedenkrát za celá ta léta, co jsem musel nechat otevřít balík komisionálně, od té doby nic. Občas jsem posílal i patnáct zásilek měsíčně, všechno dorazilo tam, kam mělo.
      Možná to bylo tím, že všechny odesílané balíky byly pečlivě popsané štítky z tiskárny a průvodní doklady k zásilce vyplněné čitelně. Nad tím jsem se občas zarazil při příjmu zásilek od jiných, jak někteří dovedou průvodku k balíku popsat tak, že to vypadá, jakoby to psal nějaký doktor a latinsky – fakt klobouk dolů za luštění pošťáků. Dnes jim s tím pomáhá OCR, které ale taky není neomylné, je to jen program.

      Nesouhlasím v tom smyslu, že ČP zrušit, nebo privatizovat.
      Povinné datovky jsou podle mého osobního názoru kurevsky nebezpečná věc, která se jinak poslušnému ovčanovi, jednou tak pěkně zašprajcuje v krku, že se bez cizí pomoci udusí – uvidíte a bude to brzy.

      Je to jen o lidech.

      Pokud sedí ve vedení jakési opotřebované kurvy, tak je potřeba vyhodit ty ojeté kurvy z vedení, ale ne personál pošty, který se i navzdory těm ojetým kurvám snaží. Tak to na místní pobočce vidím já.
      Nemrdám je za to, že namísto toho, aby před Vánocemi rozšířili balíkovou přepážku o jednu navíc, kterou tam mají, tak v té vedlejší volné přepážce, nabízejí cetky a pičoviny.
      Oni to doprdele nevymysleli ti zaměstnanci pobočky. Vymyslelo to jejich debilní vedení a oni Vám to musí nabídnout, protože jim to ty ojeté kurvy z vedení poručily.

      Za mě asi zatím všechno.

    3. Dal jsem za dvě, s mnoha věcmi souhlasím. Dodávám ale že se službami ČP jsem celkem spokojen. Zásilkovna vyzobla jen balíčky do 5 kg, součet stran tuším 120cm. Používám obě firmy. Minule Zásilkovna dodala balík na výdejní místo za cca 5 dní, dobírková částka došla za 22 dní. Poslední balík na poštu ( až do 15 kg ) tam byl druhý den a třetí den peníze na účtu. ČP navíc levnější o 10 Kč ( balík 11 kg, stany do 150 cm, náklady bez dobírky 59,- Kč – to u Zásilkovny ani náhodou ). Chodím na poštu v Táboře rodičům pro důchody a vždy jsou pracovnice ochotné a vstřícné. Tak je to asi jak, kde.
      Téměř žádní konkurenti nedoručují to co je relativně nevýhodné ( dopisy, doručenky, cenná psaní atd ). dle mého názoru zaměstnanci vesměs slušní, vedení stojí za hovno je nepružné a za to bere rance.

      1. Oprava ne balík na poštu ale Balíkovna ( téměř stejná služba za velmi rozdílný peníz ).

  2. Po povodních 1997 jsem na poště krátce pracoval (povodně mi spláchly zaměstnavatele). Pošta stále pracuje podle principů Thurn-Taxisů k tomu má naprosto nemotivované lidi. U pošty dělá jenom ten, kdo se jinde neuživí. Ti, kteří v instituci pracují jsou tam z nějakých osobních důvodů spokojeni a tím pádem netouží po změně. O pošťácké výplatě se dlouhodobě tradovalo, že na život je to málo a na smrt moc. S tímto HR úhorem se nic dělat nedá. Lidi rozehnat a organizaci vypálit do základů.

    1. Lidi tam budou úplně stejní jako u konkurence. Problém je ta organizace a z toho vyplývající motivace zaměstnanců.

      1. Problém jsou hlavně peníze. Pošta platí svoje lidi mizerně a tak se tam nikdo nehrne. Pak se potýkají s nedostatkem lidí, chybí osazenstvo poboček, chybí šoféři (odtud ty lístečky o nezastižení, na které lidi tak nadávají). V nedávné minulosti pošta neprodělávala a dokonce i od ní stát koncem roku půjčoval peníze na výplaty důchodů. Ale teď ji vláda zřejmě pošle ke dnu ve prospěch svých německých páníčků.

  3. Mám z toho smíšený pocity.

    Tak předně, zákundovně přeju, aby všeci zdechli na rakovinu v pořádné agónii, banda zkurvenců. Hlavně že kydají na počtu, ale sami zvládali taky průběžně hlavně zdražovat, jednou sem zkusil jak zvládne soukromej dopravce doručit na oruad, dyž zaváděli jako horkou novinu doručení na adresu. Dopadlo to průserem, značky a doklady vod auta dodnes někde nazkunděný a pré se mám třepat někam do psí kundy, kde mi to milotivě vrátijou. Mám to fpíči, provozovatel nedostupnej, někdy je udám, ať si to oruad dohádá, esli to chce zpátky. Pojízdná bouda na nářadí se hodí a případně to někdy rozřežu do železa…

    PPLku přeju, aby je rakovina zežrala a ani morfium jim nezabíralo. Viděl sem to zvenku i zevnitř jako zákazník i subka subky, takže mám přectavu velice dobrou, jak fungujou soukromí doprafci a jak modernizovali. Sorry jako, ale tvrdit, že tadle zkurvenost na kolečkách je nejaká nóbl služba…všecky ti slavní soukromý dopravci sou lepčí v čem jako, jako že mně nepříde zpráva, ať sedím na prdeli mezi 10-18 a čekám na balik? Aha? A když to někde zakurvijou, tak zastání mám gde? U PPLkundka sem viděl v praxi, jak mě kurvy smradlavý vojebaly, když to ty jejich pologramotný vopice na depách zkurvily (třikrát za sebou vole, třikrát!!!!). Počta mi za doporučený dopicy dycky vyplatila paušální náhradu bez keců. Přičemž cenově to bylo i na balígách prakticky stejný, jak počta, i s uzavřenou smlouvou. Na počtě žádnou smlouvu nemám, akorát plastovou kartičku, balíg na počtu chodí 2 dny a cenově je dodnes velice konkurenceschopnej – pže stejně to každej nakonec někam strčí a tam si pro to člověk jak dement musí dojít. Není tam ABSOLUTNĚ žádnej rozdíl.

    Služby jsou napíču víceméně všude, a pokud už ne, tak to stojí tolik, že je pomalu lepší sednout do auta a doručit si to sám. Zajímavý vodesílací ceny dostanou akorát všeci ti přehazovači rejžáckýho šmejdu vidlema, pokud člověk neposílá aspoň sto měsíčně, tak nikoho nezajímá. Jo a byť nigdo nezakazuje soukromejm dopravcům dělat konkurenci listovních zásilek, NIGDO to doteď kloudně nedělá. Sou firmy co zařídí doručení takovýho toho jak nějakej SPAMer chce poslat 10000 ks té samé sračky lidem co je s tím vobtěžuje, bezva. Ale kdybych chcel kýmkoli jiným než počtou poslat 1 (slovy: jednu) bublinkovou vobálku, za míň jak celočíselnej násobek ceny to nebude. To že musijou ze stádního nařízení vodvádět poplateček ze zásilky co jde na ztráty počty, sorry, to je reálně v desetihalířích, proč teda počta doručí dopic za 30-60 vočí, a soukromník za dvojnásobek?

    No jako fakt nevim. Počta je strašná zkurvenost, nicméně až se západní (nejlíp eště polostádní) korporáty konečně dostanou k východnímu stádnímu majetku, tak uvidíme, jak to skvěle funguje, asi jak u předchozích firem, co už to západní korporáty rozebraly, že? Služby budou eště horší, poboček eště míň, akorát to bude stát dvojnásobek? Telekomunikace dodnes naprosto nesrovnatelně drahý voproti cenám na západě, kde je přitom ale úplně jiná cenová hladina. Jako jo no, stádní Telekom byl dílo, otázka je, udělala s tím telefonica něco? Nebo na tom hlavně rejžovali poté, co velký investice udělal už přetím stád, a teď do toho leje prachy Kelner nebo kerej to koupil?

    Kdyby tady byl opravdu trh, ani nemluvím. Jenže celá uhnija je už tak obskurně přeregulovaná, že je fakt hodně vysoká pravděpodobnost, že privatizaca dopadne tak, že tady východní untrmenš bude akorát západ dalším jedním penězovodem ždímat za sračkový služby. Jediná pozitivní věc je, že by vyházeli všecky ty příživníky a jiný trafikanty, co tam vládní zmrdi nasrali. Ale všimne si vůbec koncovej vohnout nějakýho zlepšení? Fakt?

    1. Behemote je mi líto, ale za mě jak Zásilkovna tak PPL poskytuje přesně ty služby a v té kvalitě jak je poptávám. Česká pošta mi nesmí přijít na oči. Mám DS a ostatní věci řeším komerčním poskytovatelem. Už to zašlo tak daleko, že pokud např. eshop nenabízí jinou možnost než ČP, prostě tam nenakoupím. Podle mého názoru ČP patří skutečně zrušit a věřím tomu, že komerční poskytovatelé uvolněné místo rádi a ochotně zaplní.

      1. už to došlo tak daleko, že pokud přehazovač rejžáckýho šmejdu nenabízí balíg na počtu, tak tam nenakupuju, všecky ty zmrdsilkovny už sou ai dražší a naprosto běžně to, co počta převeze tam a zpátky dvakrát, ty kurvy mají někde štyry dny zašmelený a pak se to vobjeví beze slova v trafice (eště vo sto metrů dál, jak počta) dvě hodiny potom, co sem tama projel, možná bych eště vyhrabal nejakou nedávnou sledovačku

        1. Ad jedna víš prd o tom, co a kde nakupuju.
          Ad dva u té jak říkáš zmrdsilkovny si můžu vybrat 4 místa doručení na 3 z nich vidím z okna, čtvrté je na půl cesty na poštu, 3 z těch 4 mist jsou 24/7. U PPL mám pravda kliku na týpka, co k nám jezdí, je s ním super domluva, vyjde vstříc jak může. Pokud to bude fungovat takhle, je mi úplně šumák co to stojí.

          1. nápodobně vole, tady je všude úplný hovno, drtivá většina tam vokolo počty, přičemž mezi minimálně městama mám balíg tady tak za dva dni za všech okolností a berou dycky, na rozdíl vod zmrdsilkovny co furt všude svítí plno a podobný sračky

            soudě podle toho, jak tam jede výdej, tak je počta stále víc než voblíbená…

      2. Zásilkovna je také kapitola. Ty jejich Z-Boxy jsou polovičaté řešení udělané tím nejdebilnějším způsobem. Když už se rozhodli udělat to low-cost, bez ovládacího panelu jako třeba Alzaboxy, tak proč proboha nenahradili panel jednoduše webovým rozhraním, tedy bez omezení na konkrétní platformy? Chtěl bych toho úchyla, který současné řešení prosadil, poznat osobně. To musí být tele jaké svět neviděl.

        1. Pirath: jasně, že „řešení“ Zásilkovny je low-cost, taky celá Zásilkovna je low-cost, zrovna s Alzaboxem to nedává smysl srovnávat – Zásilkovna nemá z čeho to dotovat. Nicméně například tu nejdebilnější věc celého systému, tedy nutnost jít tam jen s telefonem adresáta, už vyřešili, takže aspoň něco. Holt část rozhraní se z boxu přestěhovala do telefonu adresáta, něco jako když Skype žere (nebo aspoň před lety na tom byl založený) připojení uživatelů. Osobně 10x radši Zásilkovnu než neschopnou poštu (běžně Balíkovna jinde, než je objednáno a dokonce i jinde, než je v sms, to je naprosto na zabití). Sice jsem ještě nedospěl k tomu co někteří jiní zde, že když není normální možnost, tak nenakupuju, ale ve vyhýbání se ČP jsem v posledním stadiu před totální ignorací. Těch lží, za které by je patřilo ztrestat jak někde ve středověku, těch už jsem zažil příliš.

          1. Myslím, že i low cost řešení může být udělané slušně, inteligentně a hodnotně. Paskvil k ovládání Z-Boxu nesplňuje ani jedno.

            1. Pirath: tady je dobré zauvažovat, pro kolik lidí to ovládání je „paskvil“. Tipnul bych si, že Vám není zrovna 20, ale kdyby bylo, možná byste žádný problém nezaznamenal. Místo toho byste nadával na mobil, že moc nevydrží (dané tím, že máte data, GPS i BT zapojené furt, takže když přijdete k z-boxu, nemusíte nic z toho zapínat extra). Rozumím, že z pohledu profíka je to řešení laciné a o ničem, současně jako uživatele mě sere mnohem míň než vystát frontu na balíkovně a tam zjistit, že to leží na poště… Život je otázkou priorit.

              1. Nemusím být zrovna důchodce, abych poznal, že ten systém je úplně na hovno. Třeba nechat vyzvednout zásilku někoho jiného je pro mě neřešitelný problém. Nikde žádné informace, nepřišlo mi žádné heslo, je to totální bordel a amatérismus. Hlavně že mají APLIKACI, moderní zaklínadlo každého debila, který si hraje na programátora.

                1. Pirath: tak „úplně na hovno“ je právě otázka – pokud zapnete vše potřebné, tak to funguje. Pokud to máte zapnuté furt (jako dnešní omladina), tak si demence řešení vůbec nevšimnete.

                  Ad sdílení: jak jsem psal výš, toto je za mě vyřešené, vyzkoušeno s úspěchem již několikrát a žádný problém.

                  Ad obecné nasrání: zaprvé mě jiní serou víc, zadruhé na rozdíl od pošty mě je nikdo nenutí používat a neplatím z daní lidi, ze kterých je mi blivno (jako na té poště, kde je to u nás přehlídka velryb s IQ cca 80, doplněné o řidiče s IQ 60 – zářnou výjimkou je poslední akvizice Balíkovny, první slušný a ochotný řidič za mnohá léta, akorát samozřejmě volat ho nenaučili, takže se zjevil z ničeho nic po té, co ráno přišla sms „dobrý den, dnes Vám budeme doručovat balík č. XY, heslo XY“ bez jakéhokoliv upřesnění času).

                  1. Srandisto! Řidič musí dělat něco jiného a ne 2 hodiny čistého času telefonovat.
                    Uvědomte si, že v době předvánoční kampaně odbavil průměrný řidič PPL 200 balíků za den.

                    1. Panek: ale no tak, telefonují samozřejmě (dle kvality hovoru) za jízdy z HF, tedy volání nejde nad rámec pracovní doby, ale je v ní, jedno, jestli je to hodina nebo dvě za šichtu.

                      A zrovna PPL volá vždy, máme ale dobrého chlapíka. Oproti tomu DPD na to aktuálně kašle stejně jako pošta, aspoň, že to jejich komické rozmezí (10:41-11:41 apod.) není dlouhé a vejdou se do něj.

                      Nicméně jsem si zvykl, že když potřebuji přesnější info, řidiči zavolám. Dostal mě jen jednou zrovna týpek z DPD, který mi oznámil, že u nás bude až tak ke konci (tehdy asi tříhodinového) okna, tak jsem šel něco vyřídit a dorazil tak o hodinu a půl dřív, naštěstí to měl kdo přebrat, jinak bych ho třískl. Neříkám, že musí vědět na minutu přesně, kdy k nám dojede, ale být u nás cca za 45 minut místo za víc jak dvě hodiny, to už chce fištróna. Dnes už tady nejezdí, možná šel k poště.

                    2. to sou asi megaborci, já sem kdysi zvládal naložit na auto něco přes 80, z toho tak 60-70 vodbavenejch (včetně boksů) a zbytek zpátky

                      je ale fakt, že teďko je moderní místo opakovanýho doručování to rovnou narvat do beden a jinejch vináren, to se pak „doručuje“ dvěstěvměstě a třistazmísta jak prd

                  2. @ fatdwi

                    – zajímalo by mě, jak by pošta fungovala, kdyby tam dělali takoví inženýři jako ty… mám takové temné tušení, že by již dávno lehly popelem všechny expozitury

                    – jinak mě fascinuje tvoje informace a dedukce, že na tvůj život, emocionální stav a daňový přiznání, mají tak obrovský vliv nějací řadoví zaměstnanci pošty ve vašem prdelákově (mmch první zrušená – nejmenší pošta v nejchudším okrese)

                    – analogicky si neumím představit tvou reakci na setkání s ministrantem vnitra nebo se škaredým tlustým policejním presidentem… z toho musíš dostat nejmíň kolaps, mozkovou mrtvici a boreliózu, ne?… nebo co myslíš, jak dalece předčí jejich vliv na tvý daně ta tvoje Bruhnilda z vaší pralesní pošty?

                    – taky by mohlo být zajímavý zjistit, jak docent fatdwi s presidentským ýkvé log107, měří ýkvé na poště… měřili jste si lebky krejčovským metrem?… nebo je jako Archimédés nořili do lavóru?… nestačilo zjištění, že jsi bez asistenta našel poštu?… do větších výpočtů bych se nepouštěl

                    1. ModrýKlokan:
                      – to se nemůže stát, protože moje touha pracovat s lidmi, kteří jsou tam zaměstnaní, je někde kolem nuly. Dostanu se tam jedině za trest, pokud nastupující totalita přituhne – debilové se vždycky nadšeně mstili inteligentním lidem tímto způsobem.
                      – to je zajímavé, co jste vydedukoval, zcela nesmyslně – jako Sherlock byste se věru neuplatnil
                      – nesmyslnost Vaší „dedukce“, hraničící s debilitou, mi neumožňuje smysluplně odpovědět
                      – kouknu a vidím, není mi 10 a už jsem pár hloupých lidí viděl

                      Zdá se mi, že jste v testu IQ příliš neuspěl a tak jste si to vzal osobně. To se stává, má-li platit Gauss, pak holt někdo musí mít 70. Že to padlo na Vás zkuste reklamovat doma.

                    2. @ fatdwi

                      tady debil, zdravím docenta… hlavně, že je mír

                      fatdwi: „– kouknu a vidím, není mi 10 a už jsem pár hloupých lidí viděl“

                      … hmmmmmm… já si spíš poslechnu co kdo říká, nebo co kdo píše… ale víš jak, nenech se zviklat… my debilové očima hodnotíme spíš kozy a podvozek

                    3. ModrýKlokan: že jste to nepochopil mě nepřekvapuje. Už jste někdy při koukání taky slyšel nebo to je pro Vás zcela neznámé? Holt u nás na poště není problém si počkat a tak je prostoru na zhodnocení IQ hrošice za přepážkou víc než dost. A když narazíte na nějaký extrémně zapeklitý problém, jako třeba že Vám tvrdí, že produkt neexistuje a musíte si připlatit za jiný, aby to pak s nadřazeným rypákem přišla řešit soudružka vedoucí, to už by neviděl jen…no, třeba klokan, ani by nemusel bejt modrej.

                    4. @ fatdwi

                      Takže Vy si pane chodíte na poštovní přepážky kupovat produkty. Víc asi nepotřebuju vědět. Myslím, že to ani nechci chápat. Ovšem bude možná zajímavou odbornou otázkou, zjistit v jakém přímém či nepřímém vztahu závislosti je relativní i absolutní hodnota ýkvé účastníků versus počet úspěšně vyfakovaných zákazníků denně v souvislosti s celkovou denní mírou pobavení/pozitivních emocí dotyčné zaměstnankyně pošty.

                    5. ModrýKlokan: takže toho debila jen nehrajete, tak fajn. Pro klokany: „produkt“ rovná se například způsob dodání zásilky. Tedy hrošice tvrdí, že takto to poslat nelze, neexistuje, je nutné si připlatit.

                      Někam bokem si znamenám, že jsou i lidé, kteří nechápou, že „produkt“ na poště je především služba. Nejsem s takovými lidmi obvykle ve styku, ale opět to vysvětluje mnohé z Vašich reakcí zde.

    2. Česká pošta není nic jiného než tunel.

      A protože česká pošta je tunel pro par vyvolených tak ji nikdo nebude prodávat ani rušit. Stát už moc těch tunelů nemá. ČEZ je velmi lidem na očích, neziskovky lidi (ovce co chodí k volbám) nemají rádi, kdežto pošta je ideální zašívarna pro rozkuřovacky a pribuzenstvo.

    3. Behemot :
      „Tak předně, zákundovně přeju, aby všeci zdechli na rakovinu “

      – tato mudra veta je absolutne NEkompletné, bez druhej vety :
      Mali by ZRUŠIŤ ŠTÁT , úplne.

      Pošta je také nepríjemné, ale vcelku maličké zlo, ktoré je kúskom veľkého ZLA – ŠTÁTu. Zrušiť maličké zlo, a ponechať to veľké ZLO , to je na smiech.
      Samozrejme plne chápem, že 99% ovčanov, včetne „diskutujúch“ toho webu toto nielen odmietne, ale priamo ma označí za nepriateľa. Po odmietnutí tzv. vakcíny som už tradičný nepriateľ spoločnosti.

      1. co má počta společnýho se zákundovnou?

  4. U nás na velkovesnici funguje pošta obstojně. Jelikož pracuju z domu, tak jsem se už dlouho nesetkal s nedoručením, leda bych nebyl zrovna doma.
    Nicméně, když se podívám na rušené pobočky u nás, tak mi do oka padla dost vytížená pošta na Horním náměstí. Pobočka sídlící ve velmi zajímavé budově. Ale to určitě nebude s ničím souviset, stopro. Jen se těším, až velkou část klientů převezme pošta v nákupním centru na druhé straně historického centra, která je daleko menší a mezi 13. a 17. hodinou jsou tam už nyní dost velké fronty. Díky bohům má tahle pobočka otevřeno až do devíti večer, takže proběhne alespoň malý load balancing.
    Každopádně, strategie v rušení poboček mi taky přijde jako nástroj, jak nasrat co nejvíc klientů.

    1. dyž na to všeci korytáři 15 let srali a jenom rejžovali, až to dostali do bankrotu, tak samozřejmě, že už teď nic moc jinýho nezmůžou

      to je díl skládačky – místo aby byli dávno přestěhovaní v nějakým kumbále za rozumnej nájem, tak poměrně často obrovský prostory v šílenejch nezateplenejch barákách, tam deset přepážek (kdy naposled víc než 3 fungovaly tak v minulým tisíciletí) a obrovský kvantum vzduchu na vohřívání v zimě a chlazení v létě…

      obrovskej mor je taky ten zkurvenej lístečkovej systém – mám mnohokrát na vlastní bulvy odpozorovaný, že kde tu zkunděnost mají, tak klesla výkonnost netáhel za přepážkama nanejvýš na 60 %…ale nepředřou se tam s tím a samozřejmě dodavateli si za ty roky taky pěkně narejžovali

    2. Vždyť přesně tak to probíhalo v devadesátkách. Pomaličku rozjebávat a nastavovat nevýhodné podmínky, až se podnik dostane do ztráty, přijde o zakázky a ztratí na hodnotě. A pak ho pod záminkou té ztrátovosti, levně střelit.
      Byl jsem u toho, přímo v podniku, který byl přesně takto, hlava nehlava „ukončen“. Předcházely tomu všemu asi tak tři návěsy klád pod nohy, že i velmi šikovný ředitel podniku byl naprosto bezmocný. Zaměstnanci i s celým vedení, byli ochotni se složit a podnik odkoupit.
      Nastaveny takové podmínky, aby to jednoduše nešlo, i kdyby každý druhý z nás, byl multimilionář. Byl jsem v tom angažován možná i víc, než by třeba dneska bylo zdrávo, měl jsem podobně, jako ostatní úsekáři i přístup ke všem papírům.
      Byla to taková ta zvláštní situace, kdy se vedení postavilo za své lidi i podnik – a lidi stáli za svým vedením a podnikem. Naposled k vidění někdy v 68.
      Rozkaz zněl jasně, podnik prostě nesmí dál fungovat. Dvě dávky.
      Tohle s poštou mi to silně připomíná.

      1. Rozkaz zněl jasně. Odstranit jakoukoli konkurenci západním korporátům a vyčistit jim prostor na bezproblémovou okupaci.

        1. V našem případě šlo o maníka, co u nás dřív pracoval ve funkci předsedy ZO KSČ a znal to zevnitř.
          Po převratu měl pazoury docela vysoko v ODS a udělal si na podnik zálusk. Nebyli jsme v tom sami, další podniky téhož zaměření skončily víceméně podobně. A protože šlo o poměrně lukrativní činnost a obor, tak všechna rozhodnutí chodila buď z krajské, nebo rovnou z vládní úrovně.
          Ten „náš“ se po prodeji sice formálně rozběhl, ale s hodně nezkušenými lidmi, pracujícími za pár šušňů, mizernou dostupností služeb a za dvaapůl roku stejně skončil. Ale na prodeji budov, skladů, pozemků a ostatně i docela drahého inventáře, se napakovali rovnou tři lidi. Přišlo mi to líto už proto, že to mohlo se stávající posádkou a jako privátní, efektivně jet dál a vydělávat, přidaná hodnota v práci tam byla velmi vysoká.

  5. Když jsem uviděl seznam poboček, které mají přijít zrušit, došlo mi, že alespoň v Českých Budějovicích mají jedno společné. Sídlí na nějaké docela slušné adrese v docela slušné komerčně využitelné nemovitosti.
    Společně s vyklizením části trhu to na mě působí jako hlavní motivace.

    1. Přesně. 😉

  6. S panem domácím si tentokrát dovolím spíše nesouhlasit a to v tom, že „Česká pošta patři zrušit.“
    Tu základní službu nakonec stejně bude muset zajistit stát, akorát k tomu nebude bonus + příjmy z balíků atd., takže jen větší – , který zaplatí daňový poplatník. Není to tak dlouho, co tu byly komentáře, jak nebýt neustále online. To si s tou datovou schránkou k neonline pomůžete?
    A chcete to jako třeba ČD? Tj. oddělit nákladní a osobní dopravu, cestu, služby atd. a pak řešit, že ty ztráty z osobní dopravy stejně doplatí stát a ty zisky z nákladní a pronájmu shrábně někdo jiný?
    Na pobočky se podívejte, ale ČB nic moc. Takový JH už může být zajímavější a některé velké budovy třeba u nádraží ještě víc.
    No a pak platí zaměstnavatel stanovuje, kontroluje a vyžaduje. A tady se ptejte, proč nefungují vedoucí pracovníci.

    1. Bez té základní služby by byl svět mnohem krásnější. Celý ten zkurvený stát bych mohl mít dokonale v piči. Co pro vás jako adresáta dobrého tou službou kdy přišlo?

      1. Doručovat se bude. To se nebojte.

        1. To je mi jasné, ale z mého hlediska je to v zásadě nechtěná služba. Co pro vás jako adresáta dobrého tou službou kdy přišlo?

          1. Přání k svátku? Povolávací rozkaz? :-)

            1. Přání vám doručí kdokoli. Jste-li guma tělem i duší, věřím, že se přihlásíte sám. Většina lidí by povolávací rozkaz mezi pozitivní zprávy neřadila. Co dál tam hezkého a pro člověka prospěšného chodí?

              1. V rámci právní jistoty vše, co po vás stát chce.

                1. Ale mě jako člověku je přece úplně u prdele co po mě stát chce, já chci, aby po mě nic nechtěl. Tedy tuto službu vnímám jako negativní a její výpadky bych uvítal. Ta služba je důležitá pro stát, nikoli pro mě.

                  1. Doporučuji si dát studenou sprchu. A pokud chcete být bezdomovec, tak vám to může být u prdele. Jinak rychle zjistíte, že stát chce a vyžaduje.

                    1. To je ale jednostranný vztah. Stát toho dost chce a já se všemožně bráním. Univerzální služba je nástrojem státu, stejně jako měl don Corleone svoje poslíčky. Ale já jako člověk budu rád, když tato služba nebude existovat, protože mě nenapadá k čemu by mě jako člověku byla. Znovu se ptám, k čemu dobrému kdy byla vám? Co hezkého a pro vás prospěšného touto službou přišlo? Zejména fikce doručení je naprostý unikát. nemít datovku, zešedivěl bych při představě, že mi nějaká úřednická kunda pošle nějaký příkaz, výměr etc. a Máňa s kabelou si to nechá doma jak se už párkrát stalo a bylo to i v novinách. Za deset dnů je doručeno a nevíte co…

                    2. S datovkou si můžete víte co. Jak prokážete, že tam ta zpráva byla/nebyla? Ach jo. víte o tom, že státní instituce zasílají svoje „zprávy“ úplně někomu jinému do datové schránky a tváří se, že se nic nestalo?
                      Tak mějte svoji datovku, ale ostatní s tím neobtěžujte.

                    3. A jak prokážete, že si Máňa dopis neschovala? Jednou jsem se pokoušel jako adresát reklamovat zásilku. Vysvětlili mi, že to může jen odesílatel a Máňa to tam prej hodila. No nhodila. Nicméně fikcí doručeno. Dokázat do jaké schránky a jestli vůbec někdo něco poslal či neposlal je podle mě jednodušší než tvrzení nějaké Máni.

                    4. Stát dokazuje, že doručil. To se na tom „útržku z pošty“ dočtete jak a kdy. Podívejte se na to podrobně.

                    5. https://www.denik.cz/krimi/dopisy-si-dorucovatelka-nechavala-doma-dostala-podmineny-trest-20220217.html

                      Ochutnávku takového doručování jsem zažil sám osobně. Představte si, že taková Máňa takto naloží třeba s něčím z oddělení zbraní nebo od soudu nebo exekutora… a máte o zábavu postaráno.

                      Nemluvě o lidech – a že jich není málo – co nežijí na adrese trvalého pobytu.

                    6. No a jak bylo státní moci toto „doručení“ vykázáno? Na to se ptám.

                    7. todle je na tom nejvíc v prdeli, mají v tom doručování postavení úřadu, ale absolutně žádný povinnosti a hlavně přezkoumatelnost

                      nicméně si nemysli, že tím, že to pak hodijou na nějakou účelofku kde je majoritní vlastník, jaká to náhoda, třeba DHL, se něco zlepší, navopak

                    8. Nemyslím si, že to jde nějak zhoršit. Korporátní zmrdi mají propracovanější systémy jak honit zaměstnance a to bude nepochybně využito i při kontrole doručování. Pošta je v tom celkem benevolentní a stále v tom systému má své místo nějaká neformální dohoda.

                    9. Ada
                      11.4.2023 v 0:27

                      ty seš tak hloupoučky naivní, až to pěkný není…nevím, esli mám vůbec napovídat, nebo rovnou nakopnout, tuším, že to bude marný…

                    10. Klidně se nakopni sám. Mám z práce i z života zkušenost prakticky se všemi dopravci a co se trasování, doručování atd je z nich pošta na posledním místě. Takže nevěřím, že by se přesunem služby z té nejhorší na řekněme i druhou nejhorší dalo něco zhoršit. Ne, že by jinde nedělali chyby, ale tvoje zkušenost z diskuse je řekněme minoritní a větší část uživatelů to bude vidět podobně jako pan domácí.

                    11. Ada
                      11.4.2023 v 9:29

                      buď lžeš z hlouposti, nebo seš prolhaná kurva, jiný možnosti nevidím, sorryjako

                    12. Behemot11.4.2023 v 13:07
                      Lhát v popisu své zkušenosti jako adresáta i jako odesílatele? Proč? Myslíš ty kurvo (pokud je tento styl komunikace vyžadován), že tvoje zkušenost je jediná a objektivní a že to tak mají všichni? Průzkum od stemu jsem si dělat nenechal, ale neznám nikoho v okolí, kdo by nějak adoroval poštu a adekvátně tomu nadával konkurenci.

                  2. to je sice hezký, ale to musíš řešit na straně stáda, ne bít posla

                    až počta bude privatizovaná a tadle agenda spadne na nějakýho korporátního zmrda – protože stád to rozhodně nezruší, buďme realisti – to se teprv budeš divit, až to všecko něgde promrdá, ale voznačí jako doručený a první vobsílku co fakt prokazatelně dostaneš bude až ta vod soudu, že…

                    1. Hlava se změnit nedá ani násilím, natož pak volbama. Co se ale změnit dá jsou koncová chapadla. Pošťák, který nedoručuje, fízl, co se bojí zasáhnout,úředník, který neví komu, co poslat. Asi mám malou fantazii na to, abych vymyslel blbější doručování než je ta univerzální služba, která stojí na Máně s kabelou.

                    2. To jo. To více rozveďte.

                  3. Ada :
                    „Ale mě jako člověku je přece úplně u prdele co po mě stát chce, já chci, aby po mě nic nechtěl. “

                    – tato mudra veta je absolutne NEkompletné, bez druhej vety :
                    Mali by ZRUŠIŤ ŠTÁT , úplne.

                    Pošta je také nepríjemné, ale vcelku maličké zlo, ktoré je kúskom veľkého ZLA – ŠTÁTu. Zrušiť maličké zlo, a ponechať to veľké ZLO , to je na smiech.
                    Samozrejme plne chápem, že 99% ovčanov, včetne „diskutujúch“ toho webu toto nielen odmietne, ale priamo ma označí za nepriateľa. Po odmietnutí tzv. vakcíny som už tradičný nepriateľ spoločnosti.

                    1. Zrušit stát je utopie – pokud to není zrušení zhroucením a to fakt nechceme. Nicméně po dobu, kdy tu stát máme budu rád, když budou jeho chapadla co nejkratší a co nejméně spolehlivá a loyální. Pokud státní moc rozhodne, že ktosicelkominy dostane čtyři dávky povinně, pak je rozdíl, zda k tomu má výkonný aparát, který to rozhodnutí dotáhne do konce nebo zda se cestou ztratí pozvánka k doktorovi, doktor to za úplatek napíchá do kaktusu, doktor nebude sdílet data s fízly atd. Děsím se doby, kdy tu budeme mít efektivní a zdigitalizovaný stát. To radši ten co máme.

              2. tak jistě, pohled nebo přáníčko doručí ai soukromí zmrdi, akorát že dneska zhruba za 80 bez daně plus patnást různejch těch palivovejch a dalších příplatků :D neber to

                1. Ti soukromí zmrdi mi doviezli 50 kilogramovú zbíjačku zo severných čiech na stred slovakie. Za tri eurá.
                  Česká a SK pošta si toto zaučtuje za dovoz jednej diskety – a to si ju musím v pracovnej dobe vyzdvihnúť na pobočke 10 km od domu.
                  Zrušiť, a tiež jej zakladateľa- štát.

                  1. jenže to musíš ty hňupe ze správnýho konce, ne rozprodat lukrativní věci západním zmrdům a stáda nechat beze změny, výsledek toho bude eště horší

                  2. Před pár lety jsem si udělal nechtěne test. Ve stejný den objednaná věc v bublinkové obálce. Jedna z Olomouce za 80Kč, druhá z Denveru za cca 60Kč. Dorazilo to zhruba podobně.

    2. Ve vašem vesmíru by tedy měl existovat podnik, který provozuje ziskové služby kvůli tomu, aby z nich dotoval služby ztrátové namísto aby je zrušil? To je hodně zajímavá myšlenka; proč by to takový podnik měl dělat; proč by kvalita takových služeb měla být jakkoli dostačující a proč by konkurence neměla pro takový podnik možnost být cenově likvidační, když by nemusela tíži těch ztrátových služeb nést?

  7. Má pravdu, předseda.

    1. … doručení balíku zásahovkou, to by byla jiná liga než poštovní domina :-)

      1. Ve tři ráno ležíte v rozbitých střepech, co byly oknem, na vás klečí gorila, v jednom uchu máte hlaveň pistole a v druhém slyšíte „Jste Karel Novák ročík 1980? – tak tady mi podepište doručenku.“

        1. +1

        2. … pak bych byl rád, kdyby mi to nechávali u sousedů :-)

  8. Děti, to je šlak. já chacha chá.
    Re: Jestli si někdo myslí, Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré Diskuseeš, 10.04.2023 23:12:41
    Posselt má chlívek pro mladé, vepře. Tak kdo ví jestli má parametry. – metafora
    Reagovat | Editovat vlastní příspěvek
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fiala-vysilal-z-Kramarovky-Demonstrace-vyvolavaji-trosku-pousmani-Jestli-si-nekdo-mysli-ze-jim-budeme-ustupovat-734224/diskuse/predplatitelu?p=4

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017