Zrušme především volební nevinnost - zpět na článek

Počet komentářů: 265

Přidat komentář
  1. WTF ?

  2. Upřímně, nevěřím, že se něco stane a vrátí se to zpět. Všechno, ale všechno je tak zkurvený v dnešní době, že jediným východiskem je, že se budem navzájem zabíjet. Ale to se nestane. Lidi jsou už tak brutálně zlenivělí, že i když budou muslimové podřezávat souseda, tak nic neudělají a logicky až budou podřezávat je, tak ochotně podrží, protože to bude cool a in. Media dokážou lidem vymýt mozek natolik, že se evropani na ten džihád budou vlastně těšit. Tak jak se jim to povedlo poklekávání před negrama v USA, tak většina lidí budou poklekávat před muslimama s nataženým krkem. Kdo? No, všici ti co ochotně nosili roušku za covidu.
    Tak i uvědomte kolik lidí v naší společnosti nenosilo roušku. Kolik jste jich potkali v obchodě? Jsme v drtivé menšině a nejde s tím nic dělat. Na neziskovkáře serte, ti jsou jen ochotoní otroci s medvědí službou si myslí jak židi, že díky tomu že budou kolaborovat se Sorosem, že jim systém za to dá nějakou výhodu. Jo pojedou v transportu jako poslední.
    Je jedno jestli tam bude Bába, Okamura a nebo Péťa. Meloniová těžce zklamala, Le Pen zklame taky, a už nevěřím ani Okamurovi. Je to v piči. Mladí lidi jsou úplně odtržení od reality.
    No nic, připravuju se psychicky na to, že zvednu kotvy a odstěhuju se mimo Evropu. Evropa je ztracenej islámskej chalifát. Islám to dokáže a pojme celou zemi.

    1. Plán má asi černá šlechta? jiný. A to jsou s transhumanisty jiní sekáči. Zvládli likvidaci rasistů, pardon bílých z 30% z 80.sátek na 7% a zlý jazykové tvrdí dvě.
      https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-02-01-m-misunl-domas_kalejdoskop-16/
      https://bezpressu.news/videa/tucker-na-x-rozhovor-s-alexem-jonesem-1-cast/
      https://bezpressu.news/videa/tucker-na-x-rozhovor-s-alexem-jonesem-2-cast/

    2. Skret

      Souhlas. Jen si myslím, že mladí nejsou odtržení od reality. Přesně jako kdysi my, se adaptují na tu realitu, kterou jim vytvořili aktuálně mocní, bohatí a vlivní staří zmrdi.

      Článek není špatný až na to jazykový provedení. Plus chybějící zakomponování optimalizačních metodik jako například ve statistice.

      Extrémní naměřené hodnoty příliš se odchylující od optimalizovaného průběhu funkční křivky, se odstraňují. Takže technokraticky: nejen ignorace nízkých hodnot – pobíračů dávek, ale hezky i vyřazení příliš vyskokých hodnot – asociálních boháčů, kteří mají funkčnost systému u prdele, jde jim jen o realizaci moci a jejich megalomanských plánů sociálního inženýrství.

      1. Těch pár extrémních milionářů a miliardářů můžete klidně nechat volit – je jich jen pár, výsledky budou ovlivňovat minimálně svým volebním hlasem.

        Zaveďte zpět 40 % daně pro nadnárodní korporace, s opatřeními proti vyvádění zisku ze země – a tuto zemi budete mít brzy v pořádku. Jen je potřeba se připravit na tuhý odpor globálních lichvářů a ustát ho.

        1. Alan

          Samozřejmě s tebou souhlasím. Plus bych přidal celosvětové zestátnění bankovního sektoru – úplný zákaz soukromého bankovnictví. To by byl fičák.

          Jen v tvé první větě jde o nedorozumnění. Moje doplnění souviselo s algoritmem navrženým v článku. Ti boháči podle toho kolik libovolně odvedou na základě sledovaných volebních/daňových/inkasních metrik, by měli v případě zavedení toho návrhu mnohatisícinásobně více „volebních hlasů“! Chápu, že jsi to asi podrobně nepročet, a já jsem to pak nezopakoval.

          1. tak to se nestane, musel by jsi to udělat nějak tajně a to nevím jak. Protože když to udělaš svou hlavou, tak tě navštíví dva pánové v černých kabátech a vysvětlí že to tak nebude a nebo tě pro jistotu srazí auto, vypadneš z okna, nebo dostaneš z ničeho nic infarkt.

            1. Když nastoupil Putin v Rusku, tak oligarchové a miliardáři začínali být varováni, že buď přestanou podrývat ruský stát a politiku, nebo špatně dopadnou. Takový Chodorkovskij si myslel, že pod ochranou Západu může v Rusku cokoli, dnes už si to nemyslí.

              Předcházelo tomu ovšem několik miliónů mrtvých Rusů hlady. Prostí Rusové pak chodili s puškami po Rusku a hledali boháče a oligarchy, aby jim ustřelili palici. Uznejte, že poměr miliónů Rusů chtějící boháčům zakroutit krkem versus případný pár v černých kalhotech navštívivší nějakého jedince – poměr sil byl jasný. Jakmile lidi nemají co ztratit, tak pánové v černých kabátech se raději neukazují, protože by přišli o krk spolu s jejich šéfy.

              Zdeněk Bakala si nemyslí, že by se mohl bezpečně pohybovat v Česku, zejména v Moravskoslezském kraji. Tam by pánové v černém nejspíše život Bakaly neuhlídali, ani kdyby navštěvovali každý druhý byt.

              Prostě jsou nějaké meze účinnosti všeho.

  3. Tak já taky přispěji utopickým nápadem.
    Každý volič si u voleb bude moci vybrat, zda obdrží volební obálku nebo obálku s Boženou Němcovou ve formě bankovky, avšak nebude mít možnost volit.
    Korespondenční možnost pro variantu s pětikilem není přípustná.
    Anebo Milošův sen, povinné volby, kdo se k urně (volební) nedostaví anebo nebude korespondovat, vznikne mu dluh jeden Palacký (litr, tác) který mu bude odečten z důchodů, dávek nebo přičten k daním.
    Větší pičoviny mě teď po ránu nenapadly, ale když se večer opiju, třeba ještě něco vybliju. ;-)

    1. Petistovka za to, ze prijdu k volbam, a nebudu volit, mi prijde na prvni pohled jako super napad.
      Dokonce bych byl asi tim, kdo by bral to petikilo.

      Zcela jiste by to zamichalo kartami, a penez by to moc nestalo. 5 giga za jedny volby (petikilo by dostal bud volic-nevolic, nebo politik, a predpokladam maximalni ucast) se v rozpoctu ztrati snadno, a ta prdel by za to stala.

      1. Mozna by se i objevil sibr, co by ti nabidl sest stovek za tvuj hlas. Takova demokraticka drazba.

        1. Sinuhet, Sysop, Dachsmeister

          Mě to taky předběžně připadá jako dost dobrý nápad. Ovšem možnost legálně beztrestně ty hlasy odkupovat za větší částku, by asi celý smysl tohoto protokolu porušila.

          1. Fachidiotská polemika nad tím, jestli si mám obout nejdřív levou anebo pravou botu, ale neřeším, jaké je počasí a které boty jsou do něj dobré. Pokud budou programy stran vypadat tak, že:
            – snížíme daně
            – zajistíme vyšší mzdy
            – postaráme se o matky s dětmi
            – učiníme stát bezpečnější
            – podpoříme vědu a výzkum
            – vymyslíme další předvolební fráze a na plnění se pak vysereme
            bude skoro fuk, zda budou volit všichni svéprávní dospělí, jen platící, nebo zbylí po placeně se zřeknuvších. Zrušení tajnosti a možnost falšovat volby zavedením korespondenční možnosti ale rozhodně NE.
            Za mě je třeba po volených subjektech požadovat k základním oblastem, důležitým pro udržitelné a spravedlivé fungování a rozvoj státu, tedy života lidí v něm, jak budou konkrétně kterou oblast řešit, z jakých zdrojů a s jakými riziky. To by mělo být před volbami předloženo a veřejně diskutováno, ne nějaká médii řízená předvolební show o hovně. Nejspíš by bylo lepší, místo dnešních mafiánských zkorumpovaných stran, aby se o místa v parlamentu ucházeli jen lety a skutky prověření „stařešinové“ z obcí či kandidáti z rad moudrými stařešiny vytvořených.
            S těmi současnými gaunery ve vládě to vypadá, že úsilí občana, potřebné k plnění nebo ojebání všemožných buzerací a tedy k překonání nepříznivého působení státu na něj, navíc s rizikem ztráty majetků a svobody, bude čím dál tím větší, než výhody ochranné funkce společnosti proti přírodním silám či jiným spolkům. To může skončit jen zhroucením do horšího režimu, anebo revoluci.

            1. Hupert

              V zatím posledním komentáři ve stromu ke článku, ve 14:44, píšu jinými slovy to co ty.

              Mám fakt radost, že se s někým shodneme na podstatě hlavních věcí. Asi karma a tyhle věci jsou už určitě všeobecně ve vzduchu. To kolektivní vědomí – paradigma, se asi opravdu začíná měnit. Takže s dovolením se pod tvý výroky taky podepisuju.

              1. Ani nevím, jestli mám taky radost. Kdybych tvůj námět četl dřív, podpisem bych se tak nenachodil jako vlastní cestou prstem po tabletu. Prý už ale od dob Konfucia platí, že důležitá je cesta, zvlášť když se cíl co chvíli mění. Podpisy ale vítám, neboť význam sdružování vzrůstá, třebaže to kolem zatím vypadá jak drobenka na koláči, který už si celý koupila druhá strana. Dokud měl každý alespoň kousek, bylo Sysopovo nekonfliktní svobodné a soběstačné individualistické pojetí existence v podstatě ideálem, ale ubránit ho na ukradeném území proti žoldákům mi přijde pro sólistu nemožné.

            2. to Hupert:

              Myslím že právě takhle nějak, jak to popisujete, vypadal program ODS (resp. Spolu) před posledníma volbama 😜 https://www.ods.cz/program/4-pilire. Srovnejte to s realitou a vizte, kolik lidí se nachytalo.

              Na další stránce ten průser celkem podobně a výstižně popisuje Alan.Cox počínaje příspěvkěm https://dfens-cz.com/zrusme-predevsim-volebni-nevinnost/comment-page-2/?show=comments#comment-395534 .

              Takže to vypadá, že demokarcie je vážně nemocná.
              Má inherentní chyby, zvláště, když se z ní vyndají pojistky. (Vsuvka: Řekové měli aspoň ten ostrakismus, https://cs.wikipedia.org/wiki/Ostrakismus. Pokud jsou však pravidla nastavená tak, že Fiala a jemu podobní nemůžou vyhrát jednosměrnou jízdenku a desetiletý pobyt na neobydleném ostrově na konci světa, tak budou bezostyšně škodit nadále, a stejně i ti co přijdou po nich).

              Diskuse, jak má vypadat volební cenzus (majetkový, daňový, kastovní…) není nová a hlavně, není objevem autora tohoto článku. Ta diskuse se vede už 2000 let jak vidíme, nic nevyřešila, jestliže jsme tam kde jsme. I na těch hovinkách v diskusích zuří sluníčka bytostně demokratická, jak může mít volební právo někdo, kdo čte řetězové maily, kdo má vlastní názor na Covid nebo RU-UK konflikt, případně kdo volí Babiše. Ostatně, stejně jako byla účelová změna volební klauzule pro koaliace před posledníma volbama, nyní ani korespondenční volba není nic jiného, než účelová změna cenzu, rozšíření elektorátu o voliče, kteří v zemi trvale nežijí, občanství nekonzumují (kdoví, jestli ho mají), místní poměry osobně nezažívají a výsledek voleb na ně nedolehne (o možnosti fixlování s hlasy nemluvě).

              Demokracii (včetně médií a také internetového prostoru k veřejné diskusi !, tj. celou agoru) si, bohužel koupil finanční a průmyslový kapitál, banky a nadnárodní korporace, za vydatné pomoci ziskovek a prolhaných novinářů. Politici dneška už jsou jen zkorumpované loutky: je téměř jedno, komu to hodíte, scénář se píše jinde.
              (Snad ten Donald Trump -při všech výhradách, jež lze k němu oprávněně mít- součástí scénáře není. Ovšem scénáře se nedržel ani JFK a víme, jak dopadl.)

              Je otázka, jak z toho ven. Nějak nedokážu být optimistický. Čtu-li třeba Hampla, nějak nevím, kde chce vzít nové elity, způsobilé k řízení věcí veřejných, nezkorumpované a nezkorumpovatelné (!). Netuším, jak se zbavit zmrdů (ač on ten termín nepoužívá) a neumožnit jim jejich zmrdské zákulistní rejdy (kdož by je chtěl vysídlit na Měsíc, nebude tam pro ně dost místa). A ono celé lidstvo je nepoučitelné a zmrdům to u voleb házet nepřestanou, dokud nepadnou na držku. A pak už může být pozdě, protože pak by z toho mohl být už moc velkej průser, aby šel ukočírovat.

              1. @ Kun…ty

                Od Hampla čtu všechno. Stále pro mě není dost čitelný. Ani nevím proč. Možná je příliš akademický? Dost mě ruší jeho proklamace ála uhlířská víra v židovskou nevinnost a mučednictví. Plus jeho zatvrzelá, paličatá až fanatická důvěra v BigPharma a jejich sakrální uctívaný artefakt Neposkvrněnou Fukcínu Svatého Kokovida.

                Jinak soudím, že světové bankovnictví musí být zestátněno.

                1. Světové bankovnictví lze před nastolením globální vlády leda zeZemnit.

              2. Ostrakismus dobrý, ostrov není třeba, v digitální době je zrušení identity hračka. Kdo nemá mobil, jako by nebyl.
                Jak z toho ven taky netuším, spontánní revoluce končí rozkolem a chaosem a ty řízené leda převzetím moci donátory v pozadí.

                1. Naopak, kdo nemá mobil je více člověkem. Dovolím si doporučit vyzkoušet, pro začátek pár hodin, dní, týdnů. Úplně jiný svět.

                  1. Teď se nabízí příležitost, příští týden začíná půst.

                  2. Což o to, neměl jsem na mysli zmizení z úplně jiného světa, ale z toho, kde už je kdekdo jen ID. Jak jsi sem ale z toho jiného vlez, aby sis přitom nezasmradil nohy?

              3. „kde chce vzít nové elity, způsobilé k řízení věcí veřejných, nezkorumpované a nezkorumpovatelné“

                To je samozřejmě utopie.

                Jakýkoliv dlouhodobě úspěšný systém v historii fungoval na principu dělby moci a vzájemné rivality. Ona se lidská povaha nijak nezměnila a intriky v římském senátu fungovaly podobně jako v našem parlamentu.

                Schopnost někoho vyloučit (jako ten ostrakismus) je v takovém případě jen jedním z mnoha navzájem se doplňujících mechanismů. Ano, zrovna z té antiky bych pár podobných věcí naimportoval, jedna z nich by byla volba některých orgánů losem.

        2. Ted se asi plati mene, co?

    2. právo neúčasti stojí výš než právo volit sráče

      1. Jak jsi na to přišel? Dosud měly oba přístupy stejný výstup.

        1. výstup? kdo se nebrodí ve sračkách, tomu nesmrdí nohy po sračkách. nestačí? ti co to i přežvykují, tak jim nesmrdí jen nohy ..

  4. Technická 1: autor si plete konstantní a specifický symbol…
    Technická 2: autor si plete špionáž a kontrašpionáž…

    1. taky autista?

      1. Jistěže…

        1. Princ drson, Jízlivec

          Dobrá společnost, jsem mezi svými :-D)))

          1. Berete i nákladní autisty?

            1. @ Hupert

              Tvoje otázka je zároveň odpovědí. Vítej v klubu fullautistů kolego.

        2. Tak se k tomu pánové nepřiznávejte moc nahlas, protože pokud se vám to dostane do zdrav.dokumentace, podle platné vyhlášky musí praktik rázem sebrat zdravotní způsobilost na všechno včetně řidičáku. Jakákoli jakkoli lehká porucha autistického spektra je v seznamu diagnóz šmahem.

          Což je dosti ošklivá past na nejmladší generaci, pro kterou je takřka otázka cti nechat si diagnostikovat nějakou formu autismu…

          1. heuréééka, tak proto generace Z odmítá individuální moto dopravu, z čiré prevence. Smysl dnešního dne naplněn, mohu si jít zase lehnout

            1. Zatím se k tomu údajně tak nějak nepřihlíží tam, kde to zcela zjevně neomezuje skutečnou způsobilost. „Legrace“ by nastala ve chvíli, kdy se všechny zdravotní registry digitalizují, propojí a nastaví se automatické posílání výkazů na ministerstvo…

              Malou útěchou může být, že tuhle svinskou digitalizaci udělají ajťáci buď z ministerstva, nebo z IBM jako oblíbeného dodavatele. A leckteří z nich se také hrdě budou hlásit k autismu, takže asi minutu poté, co jejich děťátko naběhne online, dostanou Instant Karmu. Ale to je opravdu jen malá útěcha. Zlatá papírová dokumentace…

          2. Jaký seznam diagnóz máš na mysli?
            Vyhláška 277/2004 Sb., vyhláška č. 493/2002 Sb., vyhláška č. 11/2023 Sb., vyhláška č. 44/2008 Sb., vyhláška č. 260/2023 Sb., vyhláška č. 357/2016, vyhláška č. 271/2012, vyhláška 352/2003 Sb., a dokonce ani vyhláška 282/1999 Sb. o ničem takovém nehovoří…
            Mmch. na ztrátu zdravotní způsobilosti nemusí stačit ani „klinicky závažné formy specifických poruch osobnosti vedoucí k vážným poruchám úsudku, chování nebo adaptability“, kdy lze uznat způsobilost „pouze na základě závěrů odborného vyšetření“…
            To je diametrálně odlišné od „jakkoli lehké poruchy“…

            1. @ Jan Mrcasík, Jízlivec

              Děláte mi v tom hokej hoši. Preventivně budu pokračovat v aplikaci osvědčeného scénáře Nepožádáš lékaře svého a vystříháš se pokušení požádat staniční sestru jeho, amen.

              1. Ještě že u nás v Nepálu kvůli tomu papíry neberou. Od tý doby, co se proti Messnerově a Jarošově chřipce musíme nechat přeočkovat pokaždý, když tu lezou, je autistickejch většina Šerpů.

              2. vo co de, autistickýmu magorovi konečně nejakejch dochtor napsal to, co už všici víme dva roky, a teď je tady vo tom kübling na nekolik desítek (t.č.) příspěvků?

                no tpč

            2. Mam to primo od mladeho lekare, ktery nedavno promoval a pozastavil se nad tim. Je to ciselny kod diagnozy, pod ktery spada pausalne uplne vsechno z „poruch autistickeho spektra“ bez vyjimky. Sam jsem se pozastavoval, ze to tak nemuze byt, ze to musi byt mylny vyklad nebo chyba, takova prehnana prisnost – ale byl jsem usvedcen z naivniho optimismu a skutecne to tak je.

              1. Máš asi na mysli diagnózy skupiny F84…
                Svoji diagnózu má úplně všechno, co se dá na nebohém pacošovi popsat…
                Existence nějaké určené diagnózy sama o sobě nic neznamená…
                Ostatně už samotné vystavení posudku o zdravotní způsobilosti pro ŘMV má svůj číselný kód diagnózy Z02.4…

              2. P.S. Pokud u někoho zjistíš cokoliv sebemenšího z „poruch autistickeho spektra“ bez vyjimky, nebo cokoliv jiného byť zcela bezvýznamného, jak jinak než přidělením číselného kódu bys chtěl postupovat?

              3. P.P.S. Pokud se nad tím čerstvý absolvent medicíny pozastavil, měl by si zopakovat zkoušku ze zdravotnické statistiky…

              4. Jizlivec: mijime se. Nejde o pozastaveni se nad tim, ze urcity kod diagnozy prichazi o papiry, ale ze o papiry prijde nikoli kod diagnozy kde to dava smysl, nybrz kod ktery je „catch-all“ a zahrnuje i zcela neskodne a nenapadne projevy, ktere rizeni aninicemu jinemu na prekazku nejsou.

                Asi jako kdyby mel nekdo prijit o papiry na zaklade diagnozy „ostatni respiracni choroby“ (vymyslel jsem si) nebo tak.

                1. Opravdu se míjíme: odkud pochází představa, že daný kód diagnózy přichází o papíry?
                  Vždyť to takto natvrdo neplatí ani u té nejprofláklejší epilepsie…

                  1. To jsou fakta Jana Mrcasíka.

                    Nejhorší je kód diagnózy F99. Tam se natuty přijde o řidičák.

                    1. @ Alan Cox :-D)))

                      F99 Neurčená duševní poruchacha

                      Tak to jsme bez papíru fšici.

                  2. Tady ano. Příloha 3 k vyhlášce 277, Oddíl VII, odst. 3g) jasne stanovi, ze F84 je konecna:

                    VII. Nemoci, vady nebo stavy způsobující duševní poruchy vylučující nebo podmiňující zdravotní způsobilost k řízení motorových vozidel
                    1. Duševní poruchy vylučující zdravotní způsobilost k řízení motorových vozidel jsou nemoci nebo stavy, které způsobují takové zdravotní komplikace nebo odchylky, které jsou nebezpečné pro provoz na pozemních komunikacích, a to zejména
                    g) pervazivní vývojové poruchy

                    Vsimni si dikce zakona: cela F84 se „zejmena“ povazuje za nebezpecnou a zakazanou a tecka. Klidne se zeptej pravnika a poreferuj.

                    Mimochodem:
                    https://mkn10.uzis.cz/prohlizec/F84

                    1. Vážený kolego autisto, přehlédl jsi úvodní pasáž oddílu 7:
                      „Duševní poruchy vylučující zdravotní způsobilost k řízení motorových vozidel jsou nemoci nebo stavy, které způsobují TAKOVÉ zdravotní komplikace nebo odchylky, KTERÉ JSOU NEBEZPEČNÉ pro provoz na pozemních komunikacích“…
                      Stupeň poruchy – a její nebezpečnost – musí posoudit psychiatr (zpravidla již v dětském věku) a praktik to vezne na vědomí…
                      A ano, opravdu bych nerad, aby se těžcí autisti psychiatričtí stávali autisty motorovými…

                      Mmch. toto Tě musí vyděsit:
                      Vyhláška č. 226/2019 Sb., o zdravotní způsobilosti ke službě v bezpečnostních sborech
                      F80 – F89 Poruchy psychického vývoje F90 – F98 Poruchy chování a emocí se začátkem obvykle v dětství a v adolescenci
                      F99 Duševní porucha, jinak neurčená
                      a) Těžké formy D D D
                      b) Středně těžké formy připouštějící výkon povolání D D C-D
                      c) Poruchy jen lehce omezující výkonnost nebo stavy ztěžující společenské uplatnění C-D A-C A-C u HZS ČR: I. sl. „D“

                    2. Nejsem autista, a uz vubec ne diagnostikovany :D a nic jsem neprehledl. Dikce nejprve mluvi obecne a pak konkretne, a konkretne vsechno z F84 prohlasuje vyslovne a „zejmena“ za prave takove zdravotni komplikace, jake jsou nebezpecne pro PPK.

                      Jeste jinak receno – pervazivni vyvojove poruchy jsou jedna z polozek vyctu (enumerace) diagnoz, ktere ministerstvo povazuje za nebezpecne pro PPK.

                    3. Zdá se, že ani jeden z nás není certifikovaný právník…
                      Nejprve je uvedena obecná PODMÍNKA, která je dále upřesněna…
                      Lpění na doslovné aplikaci právních formulací* (v tomto případě odvozených ustanovení), může být také projevem poruchy autistického spektra ;-)
                      Ani já jsem se ještě nenechal profesionálně diagnostikovat, ale třeba to zvážím…

                      * Říká se tomu „inženýr obojího práva“…

                    4. S jedním absolventem právnické školy jsem to konzultoval a potvrdil mi to.

                      Je právní pravidlo, že pokud je v zákoně/vyhlášce odstavec, který končí neukončenou větou pod kterou jsou pododstavce oddělené čárkami, je to výčet ve smyslu logického OR. Stačí si přečíst i jiné oddíly přílohy 3 a je to jasné – je to výčet, který specifikuje to, co text nad tím říká obecně.

                    5. Jan Mrcasik:
                      Nejsem autista, a uz vubec ne diagnostikovany

                      Jste mi připomněl… Nic jsem neplatil, a částka taky absolutně nesouhlasí.

                    6. Každej chlap je trošku autista.

                    7. JM: Zdravý pacient je špatně vyšetřený pacient.

          3. @ Jan Mrcasík

            Honzo, ten řidičák ti teda odebrali na furt, nebo ještě můžeš zajít k reviznímu lékaři?

          4. Jan Mrcasik:

            „…ošklivá past na nejmladší generaci, pro kterou je takřka otázka cti nechat si diagnostikovat nějakou formu autismu…“

            – – –
            To je ovšem jejich blbost.
            Za starého režimu to bylo opačně – nebláznit, nežrat drogy, neúchylařit a pak budeš řidičem…

            .

            1. Nejmladsi generace za to nemuze. Nejprve ji donutili byt na socialnich sitich, protoze kdo neni na sockach, ten je totalne odriznut od veskerych informaci o skole (ukoly, suply, srazy, muzea, parby). Pak jim socialni site zlikvidovaly sebevedomi, protoze na to jsou ty zatracene kramy stavene.

              Pak jim nabidly nahrazky v podobe skupinovych identit. Jenze kdo neni LGBT nebo cernoch, ten je furt povl.

              Paralelne v ramci stejne politicke korektnosti zacali pouzivat „inkluzivni jazyk“, ze jako invalidi a jini nemocni vlastne nejsou nemocni (protoze to by si pripadali spatne), ale jen „odlisni“. Pak zasli o krok dal a protoze v IT a softwarovych firmach pracuje hodne vysoce postavenych lehkych autistu, zacali propagovat, ze vlastne autismus je super pro IT a kdo nema v IT firme co nejvic autistu, ten skodi sam sobe. Z toho uz primo kauzalne vysly takove lehke naznaky, ze autisti („neurodivergentni“) jsou nadrazeni normalnim lidem („neurotypickym“).

              No a kdyz se tohle spoji, tak chudaci dnesni pubertaci maji logicky, ale zvraceny dojem, ze pokud se prohlasi za autistu, automaticky se z nich stane skvele placeny programator… Chudaci vubec netusi, jak se s nimi manipuluje. Jenze to proste v 16 nevi nikdo, rozum prichazi az s lety a hodne pomalu.

              1. To mi připomnělo studium na VŠ. Kdo nebyl na kolejích, nebo nechlastal s „kolejákama“, ten byl ztracenej jak Goro u Tokia.
                Nedostaly se k němu všechny důležité informace, ojebávky a vyfikundace jak prolézat cestou nejmenšího odporu, jak si nenasrat náladové podivínské profesory, jak se naučit to co dotyčný vyžaduje,…

                Ne náhodou Facebook vznikl jako program pro studenty VŠ. Než to čmajznul Cukrblik.

                1. Jezdit na koleje chlastat, somrovat prednesy a sukat byla snad povinnost kazdyho, i kdyz na kolejich nebydlel. Casto jsem se pres cely Brno z Palacaku vracel pesky.

                  1. Však Michla Prokop o tom napsal legendární písničku, kterou musel prošpikovat protiválečnou propagandou aby to za komárů prošlo. Ale všichni věděli, že je to o tom chlastání a šukání na kolejích, během kterého se člověk tak nějak dopracoval k diplomu :-)))

                    1. Je tam jediná věta – „jo tenkrát ještě vozáření/hrozilo leda vod slunce“. Jako politickou propagandu si představuju něco jinýho.

                2. Co? Kde? Jak? :O

                  1. Goro:
                    „…Co? Kde? Jak? :O…“

                    – – –
                    Shromáždění, koncerty, pochod a další akce.

                    24.2.2024, sobota, Praha.

                    Svobodně & demokraticky.

                    https://www.denzaukrajinu.cz/

                    :OD

              2. @ Jan Mrcasík 20:38

                Velká pravda, každej brblá na mladý, ale po sobě si neuklidí.

                A to s tím politickým autismem je dost zajímavý. Fakt originální a trefný. Budu to sledovat. Zažil jsem to v IT několikrát, ale v devadesátkách. Tehdy z autismu nikdo politiku nedělal, jen srandu.

                A autistický programátoři měli privilegium, že si nemuseli kvůli zákazníkům stříhat umaštěný hára až na prdel. A mohli zcela beztrestně ze sebe dělat blbce, když se jim to hodilo, protože jim to buď každej věřil, nebo nevěděl jak na ně reagovat. Vím to moc dobře, jezdili jsme spolu na rockový fesťáky.

              3. Jan Mrcasik 9.2.2024 v 20:38

                – – –
                Tohle je ovšem zcela nežádoucí vývoj a je potřeba s ním zatočit. Pokud se to neudělá, dostaneme přes držku všichni. Od přírody samotné…

                .

                1. Corona: jasne, staci jen malickost: zrusit socialni site bez nahrady, a zvratit veskere sebevnimani mladych a namisto kolektivnich identit typu „jsem cernoch / jsem LGBT / jsem neurodivergentni autista, ale i / jsem Cech“ zavest nazpatek individualni identitu „jsem Honza Novak a tecka“.

                  Nejake dobre napady? :D

                  1. Jo. Začít posuzovat lidi podle toho co umějí, a co dokázali. Pak ty salónní pseudoidentity přestanou lidi brát vážně sami od sebe.

                    Každý, i mladý člověk, raději řekne: „Toto jsem postavil, toto jsem dokázal – vlastníma rukama, hlavou, umem.“ Mnohem raději než „ošukal sem kozu a dokázal jsem strčit penis do zásuvky pod proudem, což je genderově skvělé a ocenili to na Prague Pride“.

                    1. To ale bude nutné nejdříve navýšit kapacity psychiatrie, než taková „archaická“ kritéria opět potopí sebevědomí mnohých digitálním chaosem předávkovaných juniorů. Ostatně, ona ani ta dnešní identitární kritéria před léčbou leckteré neuchrání.

                    2. Hupert: Nicméně žádný systém nedá jiné výsledky, než je jeho hodnotový žebříček.

                      Když bude celá společnost od politiků, neziskovek, médií, školství a mládeže vysoce oceňovat schopnost heterosexuálního chlapa narvat svůj penis do análu jiného chlapa – a nic nebude větší hodnota – tak může kdokoli (i pan Mrcasík) navrhovat co chce, a stejně ničeho dobérho nedosáhne.

                    3. Souhlasím.

                  2. Jan Mrcasik:
                    „…Nejake dobre napady? :D…“

                    – – –
                    Ano.

                    Před 20 lety jeden hoch ze SŠ elektrooboru přišel s nápadem na ročníkovou práci – elektrické trurbo do os. vozu, motor cca 1600 ccm. Prezentoval nápad v diskusi a já mu jej sestřelil. Část debatérů (zejména věkem spíš k němu) nápad obdivovala, starší byli většinou při mně. Kdybych s podobnou volovinou přišel v 70.-80. letech, vyučující se mi vysmějou.
                    Chlapec vše realizoval prakticky (větrák cca 100 – 150 W). Předpověděl jsem nežádoucí rozhození křivky výkonu, v důležité oblasti pak jeho znatelné snížení.
                    Ve školičce jej vyučující chválili a byl za práci nejlépe ohodnocen. Na fóru se pochlubil, že jsem prý neměl pravdu a pochlubil se i grafem z měření výkonů na brzdě. Jásot fanoušků, pošklebky vůči mně.
                    Graf ovšem ukázal přesně, co jsem tušil – nárůst nad volnoběhem k 1600 a pak pokles dolů, pak opět vzestup kousek pod původní křivku a nahoře za 4500 ztráta okolo 10 %.

                    Zkráceně – v 80. letech bych byl za blba, po roce 2000 už je chlapec budoucí génius.
                    Jsme se posunuli, no…

                    :OD

                    1. Bylo by možné osobě neznalé naznačit, proč je pro přeplňování (zřejmě pístového) motoru elektrický pohon nevhodný?
                      A co dělá ty výkyvy výkonu?

                    2. jízlivec:
                      Pokud chci přeplňovat, udělám to nejjednodušší cestou – buď mechanicky od kliky poháním kompresor (30. léta), nebo výfukové plyny roztáčí turbínu, která má rovnou na stejné hřídeli fukar. Jakýkoli další agregát vkládaný mezi či nějaký měnič výkonu je jen zbytečná složitost a znamená ztráty.
                      Uvedené školákovo řešení s luftovátorem má nedostatečný výkon – proto nárůst nad volnoběhem a následně pokles, kdy 150 W už zdaleka nestačí. Celá křivka pokračuje se ztrátou oproti té původní, protože spalovací motor saje a lopatky luftovátoru proud nasávaného vzduchu leda tak brzdí.
                      Hošánek by musel mít motůrek aspoň 3 kW (z čeho by jej ovšem krmil, že…?).

                      .

                    3. Díky, to se mi jeví jasné a přehledné…

                    4. jizlivec
                      10.2.2024 v 17:10

                      na druhé straně eletrický vovládání se líp snímá, řídí a všecko, od určitýho momentu složitosti mechaniky je levnější, proto dávno nejou vývěvy a jiný posliňovače mechanický

                    5. „… chlapec budoucí génius.“

                      – jo, tak fakt je, kurva… jsem na něj už raději neměl koukat…
                      Ale co, svět již v prdel obrácen jest.

                      https://www.youtube.com/watch?v=xOb1XITmaiU

                      .

                    6. Co to je za hovadinu v tom linku?

                    7. Corona: to ovšem není dobrý nápad, jak to vyřešit, pouze postěžování si že je to dnes na houby. To víme všichni. Ale pokud neexistuje světlo na konci tunelu, nemá smysl psát v trpném rodě, že by se s tím mělo nějak nespecifikovaně něco dělat.

                      Socstě likvidují psychiku mladé generace, socsítě i zblblé firmy nutí mládež přisvojovat si kolektivní identitu namísto individuální, a kromě zablokování toho svinstva na domácím routeru a osvěty (která by ovšem musela být velmi empatická, aby ji mladí vzali – pokud jim vynadáš do blbců, jen se zablokují a just vymezí proti) s tím nikdo z nás nic moc nenadělá.

                    8. Jan Mrcasik 10.2.2024 v 22:57

                      „Corona: to ovšem není dobrý nápad, jak to vyřešit, pouze postěžování si že je to dnes na houby. To víme všichni…“

                      – – –
                      Aha, tys to nepobral úplně.

                      CO jsem udělal já? CO udělal kantor na školičce?
                      Rozebral jsem na fóru problém a ukázal, že jeho nápad je nesmysl. Kantor ho naopak vysoce hodnotil.

                      A co bylo dál? Protože chlapečka nikdo neusměrnil (pfůj, to by bylo ošklivé – on přece tvoří a já mu to hatím), chlapeček ten nesmysl prakticky vytvořil a sklidil úspěch nejen ve školičce, ale i u vrstevníků na foru. Místo brzdy se mu zvedlo sebevědomí.

                      No a má to pokračování – asi ses nedíval na odkaz, že…?

                      :OD

                    9. Pokud by ten chlapec s tím elektrickým turbem, měl solidní základy obyčejné fyziky už ze základní školy, nikdy by ho nenapadla podobná pitomost.
                      Je to o tom, že fyziku/mechaniku/optiku často učí baby, nebo z chlapů naprostá nemehla, co si doma ani nevyrobí prodlužku na míru. Učí to naprosto a zcela bez vztahu k dané realitě, jen z nadrcených osnov. Dokonce jednu takovou fyzikářku znám, kamarádí se s podobně „vyučující“ chemikářkou, přes kterou jsem kdysi dávno sháněl fosfor a dusičnan stříbrný.
                      Klesá úroveň výuky a to až tak, že i na podprůměrných učilištích řemesel se všichni diví, jak to, že ta děcka to nemají v základu už ze ZŠ – a první ročník defacto stráví doučováním osmé a deváté třídy ZŠ, aniž by se na jediný měsíc dostali k předmětu toho učňáku.
                      Takhle si mi stěžoval otec jednoho budoucího slaboproudého mechanika-elektronika, kluk pohodový týpek, ze základky typický dvojkař, kterému stačilo, co pochytil ve škole, doma se neučil.
                      Ty dvojky na ZŠ, včetně fyziky, měl bohužel ale z takového mála témat, které by odpovídalo jen maličkému výseku toho, co jsem se učil v 8. a 9. třídě já.
                      Dopadlo to tak, že mě poprosil, jestli bych mu ty základy nenatřásl do hlavy, spolu s předmětem toho učňáku. Chodil ke mně rok a něco, dneska už úspěšně pracuje ve firmě, kde má na starosti ovládací a napájecí části montážních manipulátorů, dnes by se moderně řeklo „robotů“.
                      Nejsem si jist, zda by tím učňákem prošel, bez toho roku u mě. Oni na tom učňáku totiž nebrali v úvahu, že někteří přišli zcela bez toho základu ze ZŠ a už v prváku začali drtit velmi odbornou látku, kterou ale nešlo pochopit bez znalosti základů.
                      A takhle je to skoro všude, kde se zkurvencům podařilo, výuku zcela degradovat na úroveň, jakou za komunistů neměly ani dvouleté obory „opravář zemědělských strojů“, na který chodili propadající, nebo čtyřkaři.

                    10. servisdok 11.2.2024 v 9:59:

                      „..by ho nenapadla podobná pitomost.“
                      – – –
                      Ač neměl znalosti, měl na SŠ úspěch. Školička nezafungovala, já byl za blba.
                      Ale ten případ, cos doškolil, dopadl dobře díky tomu, že jeho otec postupoval správně a tys tomu věnoval čas.

                      „Turbář“ si zvýšil sebevědomí. Pokračováním je jistý celostátně známý průser:

                      https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/398219-smrt-generala-jakubu-za-volantem-mustangu-sedel-syn-vojaka

                      Pak chvíli seděl, už ho pustili domů a nosí náramek.
                      Finiš v linku na youtube, chlapec chce být slavný, vydá „knihu“.
                      Jeho stránky:

                      https://www.chamuraphi.cz/sila-mysli/

                      .

                    11. Takže to tu teď ty vystupuješ pod Nokovým nickem, Koruno? :) A Nok samotný ještě žije?

                    12. Mě bylo divné, kam Nok na skoro půl roku zmizel. A pak mi „jeho“ přísvěvky připadali jako od jiného člověka. A taky, Nok by se nebavil ani s tebou, ani se Shittym. Ale tím „problémem“ s nadávkami jsi se demaskoval, hlupáku :o)

                    13. připadaly :)

                    14. A uvědomuješ si, že jsi zneužil svých administrátorských práv a že flagrantně porušuješ jak pravidla tohoto webu, tak pravidla taková ta obecná, morální? Že mě to u divnočlovíčka jako ty nepřekvapuje.

                    15. Honza2130: Nechceš si své bachašské estébácké zvyky z řešení kádrových a udavačských dotazníků řešit někde jinde? Doporučuji psychiatrii nebo spolek psychopatů. Děkuji za pochopení.

                    16. :o) Dík za „info“. Dobré vědět i ostatní identity.

                    17. Už se ti to krátí, KM šestadvacítka pavilon má vycházky jen do čtyř. To proto, aby fízlové mohli do osmi pochytat ten zbytek, co se nevrátil včas.
                      V osm je apelplac, počítání, ale to snad víš, ne?

                    18. Není nezbytné to dále potvrzovat, Koruno :o) To je snad zbytečné.

                    19. Lepší je dělat jako by se nic nestalo, většina lidí totiž nevnímá ani očividné, to co mají přímo před sebou a můžeš jim dál tvrdit co chceš.

                    20. :o)) Nok byl jeden z nich

                    21. Vztekat se na mě je bezpředmětné, já mám jen schopnost „nastavovat“ zrcadlo :o)
                      A jsou tu jen jediné dva jednoznačně psychiatrické případy. hOpík a Maryján.

  5. Takze abych mohl volit, tak:

    – Musim uzavrit smlouvu s nekterou z bank a udrzovat s ni vztah
    -> Musim uzavrit smlouvu s nekterym z telefonnich operatoru, a udrzovat s nimi vztah
    -> Musim odsouhlasit licencni ujednani k obrovskemu mnozstvi softwaru. Mam dost na vyber, nicmene tohle da hodne prace, neni toho totiz malo, pokud na tom ma bezet elektronicke bankovnictvi
    -> Hardware miva dneska taky spoustu podminek, se kterymi souhlasite pri koupi.
    -> Musite nekde vzit elektrinu, kterou to budete pohanet.

    Vetsine lidi jsou ty veci u prdele, protoze se na nejaka pravidla mohou vysrat a odsouhlasi podminky bez toho, aby je vubec cetli. Chapu. Pro me je takova vec dost neprijatelna, nemuzu se zavazat dodrzet neco, co jsem ani necetl; a nastudovat si dneska vsechnt podminky bank, operatoru, softwaru a ja nevim ceho vseho jeste, to je panecku na cely zivot.

    Opet to dava vyhodu tem, co na to serou.

    1. neříkám, že nemáte pravdu. ale předpokládám, že žijete v ČR potažmo v EU, kde licenční podmínky jsou vždy podřízeny legislativě. a tedy studovat EULA je ve většině případů celkem ztráta času.

      1. Jasny, asi s tim slavnym gdpr ze ty trumpeto? Nakej ksindl u keryho sem naposled nakoupil pred 8-12 lety a kerymu sem pri vstupu toho sracu v platnost NIKDY nepreschvalil souhlasy v novejch rozsazich (coz je povinny), me vecne votravuje s hromadama SPAMu, podle toho dyz vobcas kouknu do slozky. A to jsou i takovy hovada co zavedou SPAMvodaj jako na ferovku ted, a po te dekade od posledniho kontaktu zacnou vobtezovat. Neuveritelny.

        Se jednoho dne naseru, proberu slozku a vsechny ty srace udam v hromadnym podani na UOOU, at se tam zabavijou a nebuzerujou slusny lidi treba kvuli kameram…

        1. Behe

          Mám neblahý pocit, že tvoje reakce vůbec nesouvisí s příspěvkama Tcdd a Sinuheta.

          Takto samonasírací jsi jen tento týden, nebo máš pravidelnou periodu? Když mě požádáš, můžu ti napsat nějakej fór, ať si spravíš náladu.

          Nebo jestli tě baví shitstormy můžeme se vzájemně fakovat. Napiš objednávku.

          1. Ma byt samozrejme „JAK s tim slavnym gdpr“…

          2. Neni to ani tento tyden, ani perioda, je to postupny, dlouhodoby narust.
            Nejaka periodicita se tam asi najde, ale celkove to s casem roste.

          3. Behemot je prostě jen klasický sprostatik. A když ho takhle akutně chytne sprostata, tak je na všechny sprostej jak dlaždič. I na těch posledních pár lidí které si tu ještě nestihl nasrat.
            Každej sme holt nějakej.

            Na druhou stranu se mu moc nedivím, během jeho pracovního nasazení přijde do kontaktu s opravdu gausovým průměrem populace, a to není o co stát.
            Ne každému se poštěstí, že pracuje v nějaké své sociální bublině stejně postižených jedinců kde je mu dobře. A nemusí se denně setkávat se středem až dolním koncem gaussovy křivky populace.

            Já jsem vždy raději jezdil MHD nedž autem, ale poslední dobou stačí člověku jet 2x denně MHD mezi tím mašíblem, aby ho taky chytla sprostata. Lidi jsou prostě nějak vyšinutí.

            1. Z tvého sdělení mi nějak není jasné, Kabrňáku, s jakým segmentem z gaussovy křivky bys vlastně chtěl vést přátelský monolog.

              1. @ Hupert

                Vést přátelský monolog :-D))))) … se poseru

            2. Jinak já mám Behemota rád. Když mi dá nějakou radu, nemusím si už rozhánět krev po těle rotopedem.

      2. Nesouhlasim.
        Resil jsem dost licencnich sporu. S Autodeskem, Microsoftem…

        Nejen, ze musite znat EULA, ale taky ceskou legislativu, EU legislativu, a ceskou a EU judikaturu. Jinak se v tom nevyznate. A i tak nebudete casto vedet, jak to je, dokud soud nerozhodne. Ty licencni spory se pak nesou spise v duchu obchodnim, pravniky vsichni vyhrozuji, ale nikdo je nechce pouzit, vypada to vuci zakaznikum blble.

        Takze naopak, ne ze je nema smysl studovat. Studovat musite krome toho jeste mnoho, mnoho dalsiho.
        Ale je to samozrejme zbytecne, protoze pravem se tahle spolecnost neridi, v pripade licenci asi i diky Bohu za to.

        1. cenné zkušenosti, to bezesporu. a také dost extrémní. málokdo bude muset studovat judikaturu při instalaci softwaru.

          já souhlasím, že v EULA jsou často zajisté užitečné informace pokrývající oblasti v místní legislativě nedotčené (například ohledně šíření či úprav kódu, když zároveň vydavatel nepoužije nějakou slušnou zavedenou licenci) – jenže to se bude týkat malého okruhu uživatelů. běžné situace, jako třeba krytí škod nebo nedostatečná nebo nedeklarovaná funkcionalita, je právě většinově pokryta místními zákony, které jsou nadřazeny. a tam souhlasím, že je třeba je znát, minimálně rámcově. u sporu pak samozřejmě každá strana tahá, co může a na právu záleží až jako na posledním místě.

          jednou jedinkrát jsem se nachomýtl ke sporu s Microsoftem, kde jsme se snažili je donutit k plnění. ta hovada se opravdu nechovají jako dodavatel k zákazníkovi. doufám, že už toto nikdy podstupovat nebudu.

          1. To, co popisujete s Microsoftem, jsem sice nezažil napřímo, ale přesně tohle, donutit je k plnění, dopadlo naprosto absurdně, chovali se nadutě, povýšeně. Následovala žaloba a pak mimosoudní vyrovnání. Jak píšete, hovada. Je to teda 20 let stará historka.
            Moje zkušenosti jsou novější, ale velmi podobné.

            Ale co je pro mě zarážející, že dneska člověk, aby mohl dostat výplatu, potřebuje telefon a bankovní účet, a to vyžaduje obří množství potvrzených ujednání. A nikoho to nezaráží. Můj hlavní argument proti Windows je, že jeji EULA je neskutečně komplikovaná a z většiny neplatná a upravená nějakými jinými předpisy, to vám nevadí? Ne, my to nečetli, jenom odklikli.
            Tak nějak úplně všichni na celé planetě to nečetli a jenom odklikli. Takže ani neznají podmínky, se kterými souhlasili; natož aby měli vůli je dodržovat.
            Přijde mi to jako jedna ze zásadních světových změn. Za sebe jsem byl přesvědčen, že lidská společnost stojí na tom, že pokud se s někým na něčem dohodnete, existuje na obou stranách vůle to dodržet. Pokud obsah té dohody neznáte, pak žádná vůle být nemůže. Jakmile se taková věc stává běžnou, přičemž fakt ukazuju na každého jednoho z nás, protože to není v lidských silách, co to na té společnosti mění?

            1. Sinuhet

              Asi že je v pérdeli, pane Hrábě?

              1. Nikdy neni v prdeli vsechno, to je jenom hrozne zkraceny pohled.

                Vzdycky se to nekam vyvine, dojde k nejakym zmenam, a ja si neteoufam rikat, co je dobre nebo spatne. Mne se to nelibi, ale mnohem vice me zajima, kam to povede.
                Celkem jiste k dalsimu rozevirani nuzek, to vypada; ale tam mam pocit, ze uz musi zabrat nejaky dalsi mechanismus, protoze uz to bude prilis.

            2. sem to snad eště v ikspešchach čtl, hromada nudnýho balastu vo hovně co člověk zapomněl než došel do konca

              1. Hromada balastu, bez jehoz precteni nemuzes s cistym svedomim kliknout na Souhlasit.

                Za me je to jeden z duvodu to nepouzivat.

  6. Hm, mám z toho nápadu poněkud smíšené pocity. Na jednu stranu mi nepřijde úplně OK rozdělovat voliče podle toho, co mají v peněžence. Na druhou stranu mám už delší dobu pocit, že nemalá část voličů jsou politicky negramotné telata, které si názor na stranu utváří výhradně na základě mediálního shitstormingu a svých subjektivních dojmů a nechají si nakecat libovolnou hovadinu, jedno jak velkou, hlavně když je to podané stylem jednoduchých, líbivých a naprosto prázdných frází. Systém, který může fungovat jen pokud většina lidí jsou občansky uvědomělí jedinci, kteří se aktivně zajímají o politiku a rozhodují se na základě činů politiků a ne jen jejich keců, je prostě předem odsouzený k záhubě a k tomu se stát zbulvarizovanou fraškou.

    Tragikomické příklady ze života:
    „Volil jsem Schwarzenberga, protože vypadá dobře s fajfkou.“
    „No musíme zvolit Babiše, aby mohl hlídat tamty podnikatele, bo všichni kradou.“
    „Jsem viděla na billboardu, že tam bylo napsaný jak budou podporovat doktory.“

    To je prostě v kélu.

  7. Ježiši Kriste. A takový to býval fajn web, kam bylo radost zajít a něco si přečíst. Pane domácí, co jste to jenom dopustil?

    1. Trochu jsi zbloudil synu, web Ježíše Krista provozuje Vatikán.

    2. Ivos: Zkuste se oprostit od nízké slohové úrovně a sprosťáren. Zbyde zajímavá myšlenka… Není-liž pravda?

  8. A to je zase co? Kdo má peníze, lobuje nebo si přímo pase lidi, co mají vliv (někdy je vztah trvalejší a tedy na volbách závislý, někdy si je prostě možno koupit toho, kdo moc drží). Tohle je snaha vytvořit „drobné akcionáře“?

    Plus nemalá část moci je volbami ovlivněna jen nepřímo (lidi, kteří agendám fakticky rozumí jsou často špatně obměnitelní a rozhoduje se na základě jejich podkladů a oni provádějí rozhodnutí s určitým rozmezím vlastní vůle).

    Suma sumárum, složitý nesmysl.

    1. Tak tedy. Těžký je život naivů zmítaných „zájmovci řekněme spolčených „hoaxerů a jistě neví nikdo vše ale platformy na kterých jsou bačení ovládaní mohou být sakra ošidné. Třeba jsem zaslechl etnografa co povídal že čechů je tak milión a ostatním přestože legislativně jsou také tak je jim útvar prostě putna snad prací „eugeniků, podobně modrokrevníka „boryše po ska -a li-i -nách. Vynikl při volbě hradníka že prohlásil že by sem pozval milión židů z israele protože tu v čechách není střední třída a pražáci s čírovci co vaá chachá skvělý kormidelník s fajfkou. Potom se ale nedivte na rozpory z proklamovaných tezí masově obětem a sktečnými odlišnými výsledky. Někdy mám i dojem že je chytřejší dálkové ovládání autíčka z hračkárny než ňamtající a mlaskající élent s animozitami už známě proběhlé anabáze fanynek tenisové rakety vašíků a obránkyň vytahaného svetru s kalhotami do velké vody. Prostě „módní svět nedovolí asi žel zdebilizovaného celku myslet a tím se zahubí. A ta vrtule teď s 5-6. demolicí je prostě vopruz ala horor tragi komedy s kakistokraty.
      https://www.pi-news.net/2023/01/george-soros-und-die-herrschaft-der-kakistokraten/
      Kdyby vypadl překlad tak dole máte :translate.

      1. A tento příspěvek je v jakém jazyce? Žádný překladač mi to do češtiny nepřeložil.

        1. Ada:
          To je sergejkulština. Neznáte?

          1. Tohle beru, ale tamtu rohatštinu si může nechat mezi své do „volárny. :-) Zas nebude robot – model emil rozumět. Nebudu mu hýkat bravurnímu exotovi, na to může slabomyslná příkazák zapomenout. Dávám sdělení. A ne jeho zbytečné žvásty smrkáče a dřístala nablblého. Komunika s ním je ztráta času vymezenci na balasty mimoně svou náturou, šlo by to dát jinak.
            No a s nadpisem volební nevinnost to tedy koresponduje a nanynky místo aby šli do zelí poslat tedy zmíněné někam jinam a vřískal egovůně sebekrás může co by pábitel přání s nimi. Stejně si to neporovná do ramky k pochopení natož aby to zakomponoval primitiv a tak to nebylo ani určené jemu ale jako varování okolí.
            https://www.youtube.com/watch?v=qb9GeQe755Y

        2. Ada

          Sergej je bytost vysílající na delfíní frekvenci. Zaměřil ho Forge když byl střízlivej, je to muzikant, asi na to má nějakej osciloskop.

          1. Dobírej si tři dny starýho ještě slepýho psa, kašpare znuděney. Dej pozor abys nehačnul ale můžeš pokračovat než tě vykostím jak makrelu. :-)

            1. cool

              Klidně mě vykosti, bude zábava.

              Ten smajlík na konci tvého příspěvku znamená „krutý vítězoslavný chechot“, nebo nenápadné spiklenecké upozornění, že máš vytříbený smysl pro humor?

              1. Ahh .-) jistě jsou vytříbenější nabroušení glosátoři a jeden „poddotek si vypůjčím a upravím na sedící definici jak prdelka na nočníčku kakance s oblíbeným CTRL.

                leafroller 8.2.2024 10:17:02 Odpovědět
                Asi začnu kvalitu (článků) glosy hodnotit i podle toho, kolik trollů a jak rychle se u
                (nich) ní slétne. V tomto případě to vypadá na mimořádně kvalitní (článek) trefu. Děkuji za něj.
                https://www.youtube.com/watch?v=sJDMDwyoycI

          2. jakej Sergej, jakej cool?

            1. Spi dál a nevyšiluj. :-))

            2. Já tady taky mám „Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.“ ;-)

              1. Co ji myslíš že děláš exhibicionisto, prase zduřelý. Hovádko nevychovaný bez mozku, zpustlé z maštale. 😊😊🙄
                Inkluzi zdebiliriátem normou fašismu, trubek.🤣

            3. @ princdrson

              Aha, sem si nevšim proč se ptáš. Spletl jsem si nickname Sergej s nickem Cool.

              Podle reakce Coola ovšem soudím, že používá oba nicky. Nevim, můžu se plést. Sergej píše na pokec24.cz a možná pravyprostor.cz.

              1. Tohodle úchyla najdeš úplně všude, kam se vrtneš. Těch nicků používá celkem asi šest, už to samo je na palici. Úchylný autista, co mu dali placku do ruky, aby neotravoval. Tak otravuje tady, vcelku očekávatelně, když na něj různí dyzentéři a dezertéři reagují.

                1. Podle mne je to AI troll. Nez jsem ho hodil do ignore, tak jsem obcas sledoval ten jeho generator nahodnych vet. Urcite do toho obcas zasahne nejakej clovek, ale predpripravuje to nejakej softik. Ty slova jsou vytrhavana velmi zajimavym zpusobem z jinych zdroju. To jsou kolikrat skoky, ktere nevymyslis. I ten autista ma nejakou logiku.

Napsat komentář

D-FENS © 2017