Zahalené tváře, svlečené charaktery - zpět na článek

Počet komentářů: 142

  1. Sam jses zmrd, zmrde

  2. Tohle už začíná připomínat Ovčáčka.

  3. Takže autor nosil roušku, protože „podlehl hysterii a bál se, že ho někdo napráší“. Ostatní, kteří nosí roušku, jsou prostě jen kreténi. Nijak jste PAKO nevybočil ani ze svého standardu, ani ze své přezdívky.

  4. Nejak me tam schazi to hlavni. Pointa.

  5. Dobrá práce. Za přesné pojmenování těch hovad z pražských radnic dávám za 1.

    1. před vopravdovým koněvem by někam zalezli a vubec by nevylezli ale na sochu si jako troufnou a navíc když si myslej že je jakoby vochrání zavřená státní hranice :D :D
      samý statečný lidi si myslim. ty uplakaný videjka jak se bojej vo rodiny sou uplně supr :D :D tři politiky vyřadí jeden ruskej úředník s prázdným kufrem :D :D ato by chtěli s rusákem válčit :D :D :D :D

      1. Jsou to mrdky. Ratlíci štěkající na bulmasifa, jen když jsou schovaní za plotem. Nebránit podnikatelům vytvořit robustní, co nejvíc soběstačnou ekonomiku, to ne. Vybudovat armádu, jejíž zničení by případného útočníka přišlo draho, to ne. Jen vystrkovat prostředníček. Politika jako performance.

        1. Jojo, meli by vytvorit Prazskou národní gardu, alespon o sile armádního sboru plus primerene silne letectvo.
          Trochu soudnosti, prosim. Jde o predstavitele samosprávy, v pripade Kolare a Novotneho dokonce jen o starosty mestskych části.
          A zivyho Koneva by se bal kazdej, byl to peknej hajzl i na sovetske pomery.

          1. Tím spíš by měli držet hubu a krok a věnovat se tomu, co jim náleží.

            1. A to jako proc? Aby se rusak nenasral? A k cemu bs nam v podobnym pripade byla stotisicova armada? Jako ze az by se nam rusak zase zacal srat do nasich veci, tak ze bysme nahodili motory a vyrazili na Moskvu? To asi ne, ze? Nebo ze by se rusak nasi stotisicove armady tak vydesil ze by se do nas srat neodvážil? To asi taky ne, ze?
              A pred kym dalsim se jeste mame plazit aby nam náhodou nezačal vyhrozovat? Co takhle rovnou udelat islam statnim náboženstvím? Co kdyby se na nas rozzlobili, jeste by tu mohli někoho zabit.

              1. Hele a nemohli by se pražský zastupitelé prostě jenom chovat slušně padni komu padni a ne jako rozmazlený nevychovaný parchanti?

                1. Asi mohli. Aby pak o nich jejich odpurci mohli tvrdit ze jsou nevyrazny želé bez vlastního nazoru a ze potrebujou charismatickyho lidra jinak nic nedokážou. Zeman a spol holt jednou nastavili trend, tak ted se v tom jede. Vem si, jak dopad Sobotka. A ten rozhodne nepatril k spatnejm premierum, kdyz to vemu z pohledu levice.

                  1. Problem svazaka ze Slavkova byl, ze si v zivote necuchl k praci. Takze proplouval jen jako teoretik, az holt najel na melcinu.

              2. Proč Rusáky zbytečně nasírat? Co nám to přinese?
                A ano, kdyby měla třeba Ukrajina moderní, dobře vybavenou a vedenou stotisícovou armádu, byl by Krym dodnes ukrajinský, bez ohledu na jaderné zbraně. Nejde o útok na Moskvu. Jen vědomí toho, že případný útok by agresora přišel draho.

                A islám? Jedna věc je nepřijímat migráčky, druhá věc pálit/pochcávat korány.

                1. Asi jako Čechům Sudety, že? Ukrajina mela docela velkou a ne zas az tak spatne vybavenou armadu. Problemy byly v tom, ze cast armady sla s Janukovycem, cast byli etnicti Rusove a cast se prostě nechala od Rusu koupit. Na krymu prebehly k Rusum cely jednotky.
                  V roce 1938 pri mobilizaci v CSR to bylo pomerne analogicky. Zhruba polovina brancu nemecke narodnosti vubec nenastoupila, coz byla jeste ta lepsi varianta, protoze u toho zbytku nikdo netusil, jak se zachovaji. Budou loajalni? Vzdaji se prvnim Nemcum které potkaji? Nebo budou dokonce rovnou strilet do zad ceske spolubojovniky? Pokud je odzbrojime rovnou, tak nasereme ty loajalni, pokud ne, riskujeme pruser.

                  1. Tohle tema je ale v Evrope skoro vsude, nemas echt cistej narod. Reseni podle mne bylo a je, roydelit velky uzemi na mensi a ridit je jako nejakou formu federace. Jinak to skripe porad.

                    Uplne staci, kdyz v Cesku se jedna dira raduje, ze ji pripojili k mestu, zatimco druha dira vedle se raduje, ze se konecne odtrhla.

                2. A ano, kdyby měla třeba Ukrajina moderní, dobře vybavenou a vedenou stotisícovou armádu, byl by Krym dodnes ukrajinský,

                  Ehm, ehm. Ukrousi jaksi doted nevysvetlili referendum, ktere na Krymu ukazalo, ze pres 90 procent obyvatel nechce k Ukrajine, ale k Rusku.
                  Coz zase neni tak velke prekvapeni, kdyz ruske GDP per capita PPP je $27k a ukrousske GDP per capita PPP je $9.2k, tj 3x mene a je uplne bezne, ze ukroussti pendleri jezdi za praci do Ruska, ale jaksik neni vubec bezne, aby rusti pendleri jezdili na Ukrajinu.
                  Co by tim asi obyvatele Krymu ziskali, kdyby setrvali v Ukrajine, kdyz dostali prilezitost s nima vyjebat jednou provzdy ?
                  Jo, kdyz nase slunickove NATO odtrhlo na zaklade referenda Kosovo, tak je od nas trosicku doublethink, odpirat stejne pravo Krymu.
                  Kor, kdyz EU ma s tema referendama taky docela maslo na hlave, viz Katalansko, Brexit atd. Nevim, kdo jsme, abychom na jednu stranu slunickove pozatykali katalanskou autonomni vladu a soupli je s exemplarnimi tresty do zalaru za vlastizradu a dodavali Brexit tim zpusobem, ze po bezmala peti letech je porad jen na papire a zaroven meli nejaky moralni kredit kritizovat Krym a tvrdit o Putinovi,ze ho vojensky obsadil (kdyz jsme ho chteli vojensky obsadit my, respektive Americani a my jsme to meli jako mali ratlici jen souhlasne ostekat, pripadne pak nest od Rusu nasledky :D ).
                  Za me – jen at se Kavarna sere do Rusaku. Jen at je provokuje, sundava sochy ruskych generalu z WW2, prejmenovava ulice, vyhazuje diplomaty, machruje s novichokem, zalujou sedmdesatilete dedky, posilaji armadni komanda do Afghanistanu….
                  Cim vice to budou delat, tim drive Kavarna skonci a tim drive tu dojde k prevratu. EU to evidentne vzala za spatny konec a snazi se cely Visegrad a vsecko demokraticke a autonomni zahnat do kouta, znesvepravnit, prervat a zahltit priprchlencema.
                  Tak jen smele do toho, tenhle narod si jeste pamatuje Bolsevika a jeho manyry.
                  Malo, na tom, ze se snazi sundat lidma zvoleneho Babisa (at je, jaky je), oni zaroven chteji sundat Madarum Orbana a to same v Polsku a to hlavne proto, ze pambickari Polaci nechteji brat muslimy (dokonce ani na primy prikaz papeze, ktery, kdyz neni Polak, tak jakoby nebyl) a Madari uz tim tuplem ne, kdyz pulka madarske historie vyplnuji valky proti Osmanske risi.
                  Jaj, to je ovsem obrovske prekvapeni, ze, pro nase milovane bolsevicke vedeni v Uhniji…


                  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                    ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                    ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                    Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                    Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                    Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

              3. Rusko neni soucasti EU. Takze uplne klidne nam muze prodavat nerostne suroviny za uplne jine ceny, nez sousedum. A stezovat si muzeme na lamparne. Dneska se tankama nevalci, to prece vis. Na to je kazdej linej, mavat nejde kverem, kdyz stacej kouzelny cisilka.

                Neni duvod se pred nimi plazit a neni duvod je srat. Kdyz mam pres plot souseda, do prdele mu lizt nemusim, ale hazet mu shnily jabka na zahradu taky ne. Urcite jde najit zlata stredni cesta.

                Nemci nas vyvrazdovali nekolikrat a presto s nima nejakou formu sousedstvi mame. Bude snad nekdo malovat hakenkrojcy na sochy Nemcu u nas? Nebo jim prejmenujeme Vlasskou na Stalinovu? Ma to snad nejakej smysl? Nota bene za statni penize?

                1. Rusko neni soucasti EU. Takze uplne klidne nam muze prodavat nerostne suroviny za uplne jine ceny, nez sousedum.

                  Coz mi pripomina jiny paradox, USA, ktere se momentalne hrozne divi, ze nelze davat sankce donekonecna a vsem a beztrestne.
                  Nejdriv Iran zacal vyvazet ropne produkty do Syrie, kdyz US Army stale slunickove okupuje syrska naleziste.
                  Aby toho nebylo malo, ted zrovna pluje iransky tanker s benzinem do Venezuely, to uz je celkem drze.
                  Strasna skoda, ze USA ho nemaji na zaklade ceho zastavit, protoze vsechny ty zeme uz veskere myslitelne US sankce maji, takze jim zadne dalsi pridavne sankce dat nemuzou.

                  https://www.middleeastmonitor.com/20200514-defying-us-sanctions-iran-tanker-on-route-to-deliver-fuel-to-venezuela/

                  A ted Trump vyhrozuje, ze se „prestane bavit“ i s Cinou.
                  To je vyborna myslenka, hlavne kdyz v USA maji 20% nezamestnanych a znacnou cast tech doted zamestnanych drzi nad vodou retail cinskeho zbozi,
                  respektive kazda druha US spolecnost zabyvajici se elektronikou a spotrebnim zbozim vyrabi v Cine.
                  Tak fakt nevim, jak si to Trump s tim zpretrhanim vsech vazeb s Cinou vlastne predstavuje.
                  A co se stane pak, az treba zjisti, ze Cina je staly clen RB OSN, ze ma spolecnou hranici se Severni Koreou a ze to je momentalne nejvetsi globalni hrac, pokud se jedna o vyrobu prumysloveho zbozi, plus ze se soudruzi zacinaji se svou One belt one road rozpinaji po Evrope a v Africe, aniz by s tim USA mohly neco zasadnejsiho udelat,
                  plus ze maji spolecne zajmy s Ruskem, toho casu take okopavanym US sankcema.
                  Plus do toho obchodni valka se Saudama a vicemene nulove ceny ropy, umocnene propadem poptavky, protoze Korona….
                  Aby tak nejak USA nezjistily, ze se s tema sankcema odizolovaly od celeho zbytku sveta….

        2. Ehm,čekáte od druhořadých prostitutů na vodítku kteří umí jen lízat koule svému páníčkovi co je platí, případně štěkat a kňučet směrem který páníček určí (na východ), že dokážou vybudovat něco stabilního a funkčního?
          Tahle naivita běžná v tomhle národě (že lze z exkrementu uplést bič a z nejhoršího lidského odpadu vybudovat funkční stát), se nám může stát osudnou.

      2. A tobě jako prijde v poradku ze cizi zeme vyhrozuje nasim radne zvolenym politikum za neco, co je ciste nase vlastní zalezitost?
        Kurva, kde je nějaka narodni hrdost? Akorat se plazit pres rusakama, aby se nahodou nerozzlobili. Pred kym se budes plazit priste? Pred muslimama? Hlavne ze si delame srandu z Francouzu, ale kam se v tom porazenectvi hrabou na Cechy.

        1. Kurva kde je nějaká národní hrdost???
          Na tu nastane čas, až budeme mít ve zbrani 100.000 chlapů, k nim 150 fungujících tanků, 300 BVP, 60 stíhaček, 100 bitevních letadel a opravdovou PVOS. A zásoby na alespoň jeden měsíc operací. Pak bychom mohli začít vystupovat jako sebevědomý stát. (Jen by na Hradě nesměl být Beneš.)

          1. A ty k národní hrdosti potrebujes tlupu zelenejch mozku? Tak to si pica a ne vlastenec. Sorryjako.

            1. shane:
              Aniž bych se vyjadřoval k obsahu příspěvku od „Jarda K“, odhaduju, že k tý tzv. „národní hrdosti“ je dle tebe zapotřebí hlavně znát, do který prdele strčit frňák – chtělo to ten Bushovo US radar a mohli jsme být nejhrdější na světě, co…?

              :ODDD

            2. Vojáci nemusí být vždycky zelený mozky. Viz IDF.

              1. U nas branci taky zelený mozci nebejvali. Gumy to zvladli za ne. V IDF to bude podobny. Izraelsky gumy se od tech nasich moc lisit nebudou, maximalne tak předkožkou.

                1. Armáda vedená gumami by se neudržela na tak exponovaném místě za tak nepříznivých podmínek.
                  Znáš tuhle knížku?
                  https://www.databazeknih.cz/knihy/chel-ha-avir-izraelske-letectvo-154448

                2. Spousta brancu u nas byla zcela bez pochyby mnohem vic zelenymi (bez)mozky nez kdejaka tehdejsi guma. Nicmene stav po roce 2k se nemusi shodovat s koncem minuleho stoleti, pripadne s dobou vlady bolsevickych svini. Tehdy byly jiste podminky vyrazne odlisne.
                  Mira gumovosti / zelene (bez)mozkovosti paradoxne nijak vyrazne nekoreluje s pripadnymi praktickymi vykony armady jako celku.
                  Jinak souhlas se skeptickym pohledem na nase drahe ryzi narodovce. :o)

                3. Potíž je že ty dnešní zelené gumy, oč je jich míň, o to jsou gumovatější, v podstatě tu 20 let američtí instruktoři cvičili a ideologicky zpracovávali AČR na „NATO toolbox“ tlupu prostituujících se žoldáků ochotných střílet po komkoliv když se jim zaplatí.
                  A co je nejhorší, se zcela nulovou vazbou na český národ, protože vlastenectví je fuj fuj, zatímco prachy nesmrdí.

                  1. …a ono snad v nejakem jinem statnim odvetvi je to jinak? Nebo ocekavas, ze treba soudruzka na Vymahacim oddeleni FU bude aspon nosit trikoloru?

                    1. A co by jako měla delat? Rict „my vam to odpoustime, vzdyt jsme Cesi? Odted budem vymahat jen na cizacich?“

                    2. Nejde o ni, ale spis o toho profesionalniho vojaka, u ktereho nechapu, proc by mel mit vetsi narodni hrdost, nez beznej ovcan. Kdyz bude ceska firma vyrabet nejaky vyrobky, za ktery ji treba Svycar da 2x tolik, tak ma bouchnout do stolu a rict ‚ne! My budeme prodavat nejprve Cechum, byt za min!‘?

                      Jak jde o prachy, tak vlastenectvi jde stranou. Neresim, jestli je to dobre, ale rikam, ze je to vsude normalni. A armadu mame profesionalni, takze ‚zamestnanci‘ tam makaj za prachy.

                    3. …jeste pro doplneni: prave proto, ze mame profesionalni armadu, tak nevidim duvod z vojaku delat valecne hrdiny treba pote, co zemrou v Afganistanu. To je typickej priklad pracovniho urazu, kterej nema s vlastenectvim lautr nic spolecnyho a naopak cely to divadlo ze strany statu okolo toho mi prijde byt trapny. Nevidel jsem, ze by podobnej tyjatr se delal okolo nejakyho zednika, co spadne pri stavbe statni budovy z leseni a zlomi si vaz. Taky tam lezl pro prachy a zemrit nechtel. A nasi zemi na tom leseni branil pritom uplne stejne, jako ceskej vojak v Afganistanu. Bojoval na leseni za Prahu.

                    4. Zvlášť když český žoldák utrpí pracovní úraz při hájení zájmů amerických těžařských korporací. A nikoliv zájmů českého státu a už vůbec ne českého občana.

                    5. Sysop: ano, peníze nesmrdí a když dá cizák víc, vlastenectví jde stranou. To je jeden z důvodů, proč to tady vypadá tak, jak to tady vypadá. Sociální odpovědnost nula a prachama se to nějak vyřeší.

                      Ať se Ti to líbí nebo ne, naši praprapředkové tu o něco usilovali a do určité míry se jim to povedlo. Pak přišli komanči a rozkradli a prožrali co se dalo. Následoval globalismus, který říká „vyser se na souseda, hlavně hrabej“. A tak se podnikatel vysral na souseda a soused to háže těm, kteří podnikatele pokud možno ničí. Třídní nenávist jak vyšitá a jak pěkně to funguje, když se to dobře zacílí.

                      Současně to ale ber jako konstatování, nikomu to vyloženě nevyčítám, mít rodinu zajištěnou po nějakém pěkném exitu je prostě lákavé. Co je smutné je, že lidi nevidí jinou alternativu jako lepší. Nevidí dlouhodobou perspektivu, která se jednou obrátí i proti nim (resp. ona už je proti nim obrácená, jen jim ty peníze umožňují se tomu lépe vyhýbat, případně bránit – holt prachy jsou svoboda).

                      Rozhodně si ale nemyslím, že je to těm lidem ve finále úplně buřt, protože nežijí ve vzduchoprázdnu a těch, kteří své peníze využijí k tomu, že se odstěhují někam do tramtárie je logicky málo. Peníze jsou sice svoboda, ale člověk je tvor společenský. Společenský status je pro mnohé důležitý, jeho ztráta bolestivá, počet nul na výpisu nevymaže něco, co je člověku přirozenou potřebou.

                    6. Myslim si, ze vlastenectvi zajima v drtive vetsine ty, kteri potrebuji/chteji/musi zlepsit bud svuj ekonomicky, nebo spolecensky status. Kdo ma plnej pupek, nebude nejakou vlast resit. Je jen malo, velmi malo ruznych asketu, kteri narodovectvi maji jako vnitrni smysl. A ti, zcela bezpochyby, hybnou silou zadne revoluce nejsou.

                      Pochopitelne veci, ktere opravdu za neco stoji, koupit nejdou. Ale casto je k nim bez penez cesta velmi trnita. Obracene, pokud ma nekdo penize jako smysl zivota, tak je to chudak.

                      Napriklad u mne – je prece jedno, jestli mne plati German v Germanii, nebo German v Cesku (podle toho, kde fabrika stoji). Ja jsem Cech rad a i u nas ve fabrice si Cechu vazi, protoze se vi, ze umi makat. Nechci se odstehovat do Germanie, mam Cesko rad. Ale ze bych treba ted sel s fagli na ulici za lepsi zitrky…? Ja mam ten plnej pupek a tak, pokud ty zitrky aspon trosku budou jako dnesek, budu sedet na prdeli doma.

                    7. Sysop: tohle je diskuse spíš k letní grilovačce nebo do hospody. Nemluvím vůbec o národovectví nebo vlastenectví ve smyslu nošení vlaječek nebo demonstrování.

                      Mluvím o tom, že to falešné dilema, cos nadhodil, má třetí variantu: dělat v Česku pro českou firmu nebo ji mít (tak jako jsi ji měl nebo možná ještě máš). A ano, možná to nebude finančně největší benefit, ale prostě zlepšuješ a přispíváš k tomu, aby se měli dobře lidi tady a aby měli co dělat. Aby co nejvíc NEBYLO jedno, jestli je platí Němec ve fabrice v Německu nebo Česku a aby to nebyla jediná volba.

                      A protože o prachy jde až v první řadě, spousta lidí střelí firmu někomu práve odtam a pak holt hromada lidí nedělá na sebe nebo na lepší prostředí doma, ale na cizáky a lepší standard u nich. Což prostě ve finále dopadá i na ně samé, protože ani majitel firmy co ji prodal za miliardu nebydlí na ostrově, ale v nějaké pěkné haciendě v české civilizaci a nadává na smradlavé sousedy co topí sračkama a na rozbité silnice, které nejsou radost používat ani s ML AMG. Jenže jsou to právě oni, kdo za to můžou nejvíc – průměrný zaměstnanec s tím nenadělá nic. To je věc těch schopných, kteří dokážou dát práci ostatním. Pokud se na to vyserou, protože proč ne (a jak píšu, konstatuji, nekritizuji), pak je nadávání na to, jak to tady vypadá poněkud nesmyslné.

                      Bylo by lepší, kdyby co nejvíc schopných u nás vidělo smysl v tom pracovat na zlepšování situace tady a dlouhodobé pespektivě. Jenže globální tlaky jsou neúprosné, většina lidi podlehne globalistickému marketingu, že přece je to jen o těch prachách a na ostatní kálí hafosaurus. Nakonec naše „elity“ nedělají nic jiného, prodávají nás a naši zem nejvyšší nabídce a osobnímu prospěchu. Nějaká „správa země“? To je pro naivní blbce a ti nemají šanci, protože kde chybí ideály, tam to o ničem jiném než o penězích není.

                      Takže je z nás montovna pro cizáky, utrácející v cizích obchodech, bohatnoucí a chudnoucí dle toho, co cizák udělá.

                    8. Ja jsem tyhle uvahy mel jste nedavno, snad pred 10 lety. Snaha udelat cesky veci dobrejma, prosazovat Czech made… jenze jsem postupne zjistil, ze makat pro druhy zadara smysl nema a pokud se nesnazi vsichni, tak je lepsi se na to vysrat.

                      Moje zena mi parkat rekla ‚simte vyser se na ten nemeckej krap, stejne to auto neni tvoje, tak co to vysavas…?‘ A ja ji na to ‚je mi u prdele, komu ta kara patri, ale jezdim v ni jen ja. Az se posere, dostanu novou. Proc potrebujes vlastnit to, co uzivas?‘ Driv bych to asi nerekl. Co je moje, to je moje a basta fidlani.

                      Jenze dneska uz to vidim jinak. Kde prisla ta zmena? No prave v tom koukani, jak to delaj jinde a specialne tam, kde se maji lip, ackoli makaji min.

                      My se v Cesku nemame spatne. Na to, jak nad vsim kaframe, u vseho mudrujeme a mame tisic kecu ke vsemu,… se mame dobre.

                      Dneska jsem mel hodinovou poradu. Tema – vyber konektoru pro jeden vyrobek. Na porade bylo 12 lidi, vcetne mne a jednoho meho vyvojare. Nechal jsem ho pripravit slideshow, rekl jsem mu co a jak a dal se tim nezabyval. Bylo ale potreba, aby si vyrobaci, sef nejvyssi a dalsi rozhodci rekli svoje. Bylo na vyber celkem 8 variant. Kazda mela svoje pro a proti, de facto 3 byly dobry temer ve vsech smerech, tezky vybrat.

                      Porada zacala, kolega prednesl behem 40 minut vsechny varianty a ja jsem cekal, co na to ostatni. Ticho. Sem-tam nekdo polozil nejakej vecnej dotaz, ale jinak ticho. Tak povidam ‚me se zda nejlepsi varianta cislo 4‘. Ticho. Pak jeden clovek povida ‚tak jo, udelejte variantu 4, ma proti tomu nekdo neco?‘ Ticho. Pak vsichni postupne rekli, ze je to ok a at to tak udelame. Porada skoncila. Za deset minut mi pristalo PDF se zapisem z porady.

                      Kdybych neco podobneho udelal v Cesku, tak po prvnich 10 minutach se zacne vetsina lidi nudit. Takze bud se odpoji od konference a po opetovnem pripojeni se zacnou vyptavat, o co go, nebo do toho zacnou po par minutach kafrat, jestli by to neslo udelat tak, takhle, nebo nejlip cely uplne jinak. Nasledne by se skupina rozdelila na dva az tri tabory, kde kazdej by zastaval nejakej nazor podle nejruznejsich kriterii vcetne lezeni do prdele nekomu jinymu. Ve finale by se klidne stalo, ze by se vybralo technicky nejblbejsi reseni, ale hlavne, ze je ‚politicky v poradku‘. Mam par blbych zkusenosti z podobnych seanci v Cesku, kdy kazdej kokot musel do neceho kecat, ale sam mel napad bud uplne debilni, nebo zadnej.

                      Nemci umi respektovat lidi, kteri jsou bud nadrizeni, nebo umeji vic, nebo oboji. Proste se to nezpochybnuje, zivot je pak jednodussi. Uplne jinej model.

                      My jsme jina mentalita. U nas fura veci funguje/nefunguje uplne jinak. Takze chtit s ceskou mentalitou zit jako (napriklad) Nemec proste nejde. A co je pak lepsi – drzet ceskou naturu a nebo se na to proste vysrat a zit si lip?

                    9. Takze chtit s ceskou mentalitou zit jako (napriklad) Nemec proste nejde. A co je pak lepsi – drzet ceskou naturu a nebo se na to proste vysrat a zit si lip?

                      Nemam problem prepnout do modu Nemec. Spousta veci je mnohem jednodussich, nicmene v konecnem dusledku stejne napicu.
                      Modelova situace, software jak krava, 4 helpdesky pres celou zemekouli, 20.000 useru, nonstop kriticky byznys, nejsou to vojaci, nejsou to nemocnice, neni to letecka doprava, je to to hned za tim.
                      Na helpdesk prijde kriticky pozadavek, ze specialista na jedno workflow nemuze zkontaktovat autoritu na druhe strane zemekoule, protoze orezavam tlfn na 12 mist, ze pozaduje 15. Navrhneme reseni, rozsirit na 15 dame to do specifikace, pak se ozve requirement inzenyr, ze v puvodni specifikaci bylo psano 14. Byznys rekne, tak orezavejte 14. My reknem, OK, dame 14 ale on se ten user pak stejne nedovola, k cemu to bude dobre ? Zaver porady je, ze user se sice nedovola, ale bude to v souladu se specifikaci, zatimco ted se nedovola, ale neni to v souladu se specifikaci, takze jeho stiznost je opravnena a my mu to teda opravime a on si rekne, ze Nemci jsou kokoti. Nemam s timhle myslenim sebemensi problem. Absolutne. V konecnem dusledku Nemcuv byznys uz ted valcuje Cinan a s timhle pristupem to zvalcuje zase o nejaky patek driv.

                    10. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    11. Sysop: s tím přístupem k poradám nemůžu tak úplně souhlasit, ale to je dané tím, že se každý pohybujeme v jiném prostředí a moje zkušenosti jsou jiné. Ne, že by se nedělala politika, ale tu nejhorší jsem vždy viděl u Američanů, nikoliv u Čechů. Hodně taky záleží na velikosti firmy a nutnosti pracovat – nejvíc se kecá tam, kde je lidí moc a mají prd co dělat, tak dělají politiku, protože cesta výš vede přes ni, ne přes výsledky. Tomu pak odpovídá i složení firmy a především vedoucích.

                      Reakce ženy mi přijde v Tvém případě dost šílená, protože bych u vás doma zrovna tuhle mentalitu nečekal. Je to přesně ta, která nás za minulého totáče dovedla do polorozbořených měst a všudypřítomné šedi a smradu. Protože jakýkoliv vztah k okolí komanči zničili. Vidím to i kolem sebe dost a dost, ale od lidí, od kterých bych nic jiného ani nečekal. Těch ochotných udělat něco za hranicí svého pozemku je pomálu. Však to není jejich, obec uklidí jednou za rok, tak budem zbytek roku žít v bordelu, ne?

                      Žít si líp – to je velká otázka, co to vlastně znamená. Plus jak říkám, je to částečně trochu jinak – „žít si líp“ za svým plotem a mít všude kolem bordel a rozmlácené silnice nebo „žít si hůř“ za svým plotem a mít to kolem taky pěkné? Myslím, že stačí zajet z toho Německa do Číny a člověk tak nějak tuší, co by chtěl spíš. Jen pro to taky něco udělat a ne jen řešit, jak se „mít líp sám“. Samo se to neudělá.

                    12. Pokud se vetsina lidi bude mit lepe ‚sam‘, bude se mit lepe cela spolecnost. Jasne, socialismus nefunguje a vsichni se mit stejne dobre nemuzou. Ale na te urovni, o ktere se zrejme oba bavime, je to stylem ‚kdyz si kazdej posece ten svuj travnik, bude pekne posecena cela vesnice‘. A neni tim padem vubec potreba zadne centralizovane rizeni. Obracene, pokud nejaky prase bude liny si svuj travnik posict, nehne s nim nic. Viz soucasne ruzne problemy se sousedy, kteri vybiraji popelnice a tahaji to domu.

                      Jako kluk jsem dost odmakal jako pionyr a svazak. Taky jsem dost odmakal na akcich ‚Z‘. Nebylo to spatne, vzdycky se neco v dedine zvelebilo, nebo postavilo, pak byla nejaka zabava, lidi nesedeli doma na prdeli, ale tahli ven. A bez vedlejsich vydaju (kolo, oblecek, mobilek,…). Dneska se holt zije jinak.

                      Na druhou stranu Germani maji i ta kola, i ty oblecky, i ty mobilky, i ty pivni akce, i ty tancovacky v dirndlech, i ty akce ‚Z‘ (napriklad za tyden maji kolegove delat novou strechu na vesnicke hasicarne a pak si pry uz budou moci udelat i tancovacku). Jako jo, u nas v Cesku tohle probiha taky, ale ne tak intenzivne, prijde mi.

                    13. Na druhou stranu Germani maji i ta kola, i ty oblecky, i ty mobilky, i ty pivni akce, i ty tancovacky v dirndlech, i ty akce ‚Z‘

                      Nemci, bohuzel, tak trochu ziji na ukor cele EU. Z nasich montoven, napriklad. Ale to by bylo nadlouho a ja se nechci porad opakovat, jak to je s vykonem ekonomik statu EU a jak Italie, nedejboze Recko, nemuze s tisice a jednoho duvodu mit ekonomicky potencial Nemecka, pricemz jednotne Euro jim brani devalvovat Liru proti Marce a jak je toho dusledkem polomrtvy italsky prumysl, ktery Uhnije drzi nad vodou sofistikovanym systemem dotaci a balicku a stimulu, pricemz ty stimuly jdou ores nemecke banky, v lepsim pripade, v horsim pres Golden Sachs a spol. Jinymi slovy, jde o bolsevicky zkorumpovany mrdnik system, ne nepodobny puvodnimu RVHP, ktery jede na nesplatitelne dluhy a ony nas ty nesplatitelne dluhy zda se dobehly. End of the story. Jo, a jeste k tomu zapocti Cinany, kteri zahlcuji Evropu vyrobky, kterym uz ani Nemci nestaci konkurovat.

                    14. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    15. Zcela ti uniká legislativní rámec, potažmo ústavní. Berňák bere lidem daně, to je ukotvené i v zákonech se kterými dotyčný souhlasil když si založil živnost nebo sro.

                      Když někdo chce ušetřit na daňovém poradci, případně vyjebat se systémem víc než je zdrávo tak se není co divit.
                      Myslím že by jsi zíral, jak dokáže na neposlušné daňové (ne)plátce zaklekávat tamní živnostňák. Germáni jsou na předpisy a befely ještě víc než my.

                      Armáda, to je věc jiná. Tam je jasně dáno, že má plnit obranu státu. A tím že je cvičena coby žoldácký americký kanonenfutter pro nelegální okupace ropných států od Iráku až po Rusko, porušuje nejen hromadu zákonů, ale dokonce i ústavu!

                    16. Docela mne namichlo, jak ted maj u soudu toho 70letyho dedu za ‚schvalovani terorismu‘, protoze prohlasil, ze nase armada mela v Afganu hovno co delat a ze ten mistni partyzan jen chranil svoji zemi. Dedovi hrozi tusim 15 let a tresinka na dorte je, ze za Husaka sedel taky za dost podobny delikty.

                      Nevim – neni na case zalovat Ceskou republiku za schvalovani teroristickeho utoku na risskeho zastupitele?

                    17. Sysop
                      14.5.2020 v 8:55

                      Docela mne namichlo, jak ted maj u soudu toho 70letyho dedu za ‚schvalovani terorismu‘, protoze prohlasil, ze nase armada mela v Afganu hovno co delat a ze ten mistni partyzan jen chranil svoji zemi.

                      Shodou okolnosti jsem v jinem vlaknu mluvil presne o tom samem, jako dusledek toho, ze Kavarna a Lepsolidi plni prikazy S0rose a jak vsichni vime, ELity maji nekonecny problem, ze Rusko je velka zeme s obrovskym prirodnim a nerostnym bohatstvim, ktere neovladaji, protoze to ma Putin obsanciovane SARMATAMA, TOPOLAMA M, a nove tez KINZHALAMA a na mori BULAVAMA. Mimo jine. Tudiz ELity nemaji jak na ty nerostne suroviny natahovat svoje nenechave pazoury.
                      Tudiz ten deda tak nejak nedomyslel, ze Kavarna a Lepsolidi cilene uz 30 let urputne buduji primitivni rusofobii (a docela se jim to dari, viz vypicena banik squadra vyplachlych blbecku) napriklad diky Proticeske Sorosovizi, ktera uspesne predelala Hitlera na takoveho lehce excentrickeho strejce, ktery mel taky soukromy zivot a moc hezky vztah s Evkou Braunovic a kdyz se zastrelil jak pes v tom bunkru, tak to ta zla a barbarska Ruda Armada zrovna nelidsky bombardovala Berlin plny civilu, zatimco CR mezitim osvobozovali mirumilovni Amici.
                      Proc to Kavarna dela ?
                      Protoze nas chce postvat proti Rusku a vyuzit jako kanonenfutter, presne, jak se jim to podarilo s Ukrousi a Polaky, kteri meli vzdycky vztah s Rusakama pekne nahovno, ale nikdy tak nahovno, jako to maji tedka.


                    18. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    19. „to je ukotvené i v zákonech se kterými dotyčný souhlasil když si založil živnost“

                      To je mi nějaká převratná novinka, to zavedl Babiš? Tak to abych živnost zrušil a znovu založil, protože když jsme já zakládal, tak se mě nikdo na žádný souhlas neptal a proto nyní daně (pod pohrůžkou násilí ze strany státu) platím, ikdyž s mnoha zákony nesouhlasím.

                      Nebo je to jinak? :-D :-D :-D

                      A konkrétně který článek ústavy armáda porušuje?

                    20. Obávám se, že Ústava ČR a zákony, týkající se přímo AČR jsou už od dob Havla přepsány tak šikovně, aby AČR v rámci NATO, mohla kdekoli útočit a klidně i zabíjet a přitom to nebylo v rozporu s Ústavou, žádným zákonem a dokonce ani vojenskou přísahou.
                      Pokud je tomu ve skutečnosti jinak, tak proč ten pán bude stát před soudem, když má pravdu?
                      Dívá se na to bývalou optikou obyčejného, Sověty okupovaného Čecha a současnou optikou obyčejného, nejprve Sověty a teď NATO okupovaného Afghánce.
                      Pro oba okupované byla a je jakákoli cizí armáda, přítomná bez souhlasu dotčeného státu na jeho území, armádou ryze okupační.
                      Kdy přesně tohle všecko pražská Kavárna, lepšolidi, proamerické či proruské děvky změnily, že už to není optikou obyčejných lidí prachsprostá okupace, ale nějaká bratrská pomoc, případně šíření demokracie?
                      Kdybychom je my sami neměli – ale máme, své vlastní zkušenosti. Dlouholeté. Měli jsme tu i říšského protektora tisícileté říše.
                      Nejméně do konce roku 1968, byl ještě vpád nikým nepozvaných vojsk VS sprostou okupací, legalizovanou až dodatečně a následnou „normalizací“. Takže o necelý rok později, už to rozhodně nebyla sprostá okupace, ale bratrská pomoc. Jediný, kdo to celé nepochopil, byl asi Jan Palach?
                      Afghánci to mají podobně. Dosazená loutková komunistická vláda legalizovala okupaci Afghánistánu Sovětským Svazem až dodatečně.
                      Pro Západ byla přítomnost sovětských vojsk v Afghánistánu sprostou okupací, vřískal v médiích, mohutně a neviditelně podporoval obyčejné Afghánce v boji proti okupantovi, přičemž zbytek Východu, ovládaný SSSR, raději diskrétně mlčel.
                      Jen o dekádu později a něco málo, okupují Afghánistán vojska NATO. Pod záminkou, která je dneska k smíchu i dětem z II. stupně základky, kterým to doma rodiče vysvětlili.
                      Většina Východu, mezitím onásbeznás přifařeného pod NATO, prozpěvuje cosi o šíření sluníčkové demokracie do jakéhosi středověkého Afghánistánu. Mezitím rozpadlý SSSR raději diskrétně mlčí, bo má sám máslo na hlavě a dost starostí sám se sebou.
                      A co na to všechno obyčejný Afghánec, nebo i ten Čech – nezmasírovaný brutální proamerickou propagandou?
                      Pokud jste dočetli až sem, tak se raději znova zeptám:
                      Kdy přesně a jak, se v ČR změnilo vnímání okupace jako takové a kdy přesně, nebo jak se změnila Ústava i zákony ČR do podoby, že vojáci AČR svou okupační přítomností v Afghánistánu nic z Ústavy, zákonů i přísahy neporušují?

                    21. Okupace se vždycky posuzovala pripad od pripadu. Jak se divate na povalecnou okupaci Nemecka? Nebo na ceskou okupaci a naslednou anexi Horni Zeme po prvni svetove valce?

                    22. To je prece jednoduche – zakony pise prece ten silnejsi… mozna by to mohl nejak osvetlit Urza :-)

                    23. Ja myslim, ze se u nas na zadnou Ustavu nikdy nehralo, ani za komancu, ani tedka. Dokonce ani ve slunickovych USA se uz to tak moc neproziva, sice rvou kvuli ustavnim dodatkum, hlavne druhemu, ktery upravuje drzeni zbrani, ale salamovou metodou uz to tez pekne osekavaji. I kdyby to zachranilo jeden blbej zivot. Amerika pred 11 zarim a po nem je uplne jiny stat, i kdyz de jure se nezmenilo vubec nic.


                    24. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    25. @servisdok

                      „Pokud je tomu ve skutečnosti jinak, tak proč ten pán bude stát před soudem, když má pravdu?“ Pánovi hrouzí soud nikoliv kvůli AČR nebo NATO, ale kvůli schvalování terorismu, že hájil toho slimáckého sebevražedného šmejda. Aniž bych chtěl jakkoliv hájit či hanit přítomnost českých vojáků v Avghánistánu, tak řeč je o tomto:

                      https://denikn.cz/minuta/361198/

                      Vám přijde v pořádku zastávat se takových zrůd?

                    26. A kdo je zruda – ten duchodce, nebo ten sebevrah? Ja jen, ze nekteri partyzani jsou oslavovani, zatimco jini nenavideni, vzdy je to jen o uhlu pohledu, ciny jsou zpravidla stejne.

                    27. @Sysop

                      „že hájil toho slimáckého sebevražedného šmejda“ Řekl bych, že tahle věta je celkem vypovídající. Označovat za partyzány muslimské sebevrahy je poněkud chucpe. Proč se ti partyzáni sebevraždí po celém světě?

                    28. Ale pan duchodce se bavil o Afganu. Neni rec o jinem state. Tak to nemotej. To bychom take za chvili mohli debatovat treba o tom, jak je mozne, ze ted probehl masakr islamistu v mistni porodnici, kdyz je tam prece uz 18 let Trvala svoboda a tim padem se treba zacit ptat, jak ucelne byly v Afganu vynalozeny dane ceskych poplatniku.

                      Zkratka, z hlediska Afganu ten sebevrah byl partyzan bojujici proti invaznimu vojsku uplne stejne, jako treba Gabcik. Pouze ten sebevrah zvolil spolehlivejsi metodu, byt s vlastni obeti, jak se zda. A vubec tady neje o hodnoceni toho, jestli Gabcik byl magor, kdyz pak zpusobil vypaleni Lidic a Lezaku, nebo jestli byl magor ten slimak, co zabil i jine nevinne.

                      Slimacky terorista ve vlastni zemi bojujici proti ivaznimu vojsku (jakemukoli – ruskemu, anglickemu, americkemu…) je samozrejme partyzan. A to i v pripade, ze jeho boj je v rozporu s mistni legitimni vladou, protoze jak znamo, tak ten Gabcik vrazdil take v rozporu s mistni legitimni vladou. A muzes to okecavat, jak chces.

                      Zkratka, obzaloba toho dedy je uplne stejne svinstvo, jako ta, za ktera uz sedel za komunistu. Jen, holt, tehdy by ho nezavreli za souhlas s teroristou v Afganu, zatimco ho zavreli za to, za co by ho nezavreli dnes. A pritom jsou to stale stejne deje.

                    29. Zase bacha, sysope, hranice mezi odbojarem a teroristou je sice velmi neostrs a široká, ale je a jednim z hlavnich kriterii je volba cilu. Vyvrazdeni civilni nemocnice uz je za ni, to uz není odboj, to uz je terorismus. A to co provozuje Taliban v Afghanu je z velké casri terorismus, oni tam bez mrknuti oka cilene zabijeji i nezucastnene civilisty. To, ze sem tam zabiji i legitimni cile na tom nic nemeni.

                    30. Jasne, vsak ja taky resim konkretni pripad, kde deda prohlasil, ze utok mistniho partyzana na vojaky NATO na tom trzisti byl legitimni obranou obcanu Afganistanu proti invaznimu vojsku.

                      Neresim to, ze banda magoru vystrili spital. To by ostatne onen deda zcela jiste neschvalil take.

                      S Talibanci, asi IS jsem nastesti nikdy nemel co delat. Poznal jsem Hizbollah a tak mam celkem predstavu, jak ta magorina funguje. Presto ale treba Hizbollah do urcite miry chapu. Neni to proste cernobily.

                    31. Zrovna utok na trziste je terorismus jak vysitej, ani trhovci ani nakupujici nejsou legitimni cile a sebevrazedny utok na trziste plne civilu opravdu nejde oznacit za legitimni obranu proti okupantum, i kdyz tam nejaci cizi vojaci zarvali.
                      Jina vec je, jestli ma cenu soudit nejakyho moralniho kripla co neco podobnyho schvaluje. Naflusat do ksichtu, to jo, ale honit pred soud? Podle meho to za to nestojí.

                    32. Pokud se mi to dobre vybavuje (nemam ted chut to hledat), tak cilem byli ti vojaci. Civilove byli colateral… atd., jako treba obcane Lidic, nebo Lezaku. Zrovna v tomto konkretnim pripade tehdy slo o utok na vojenskou jednotku. Pokud se mi to nepomotalo, tak s tim pak souvisely nejaky fuj fuj vyslechy mistniho partyzana, kterej to vyblil.

                    33. shane
                      16.5.2020 v 19:35

                      „…Zrovna utok na trziste je terorismus jak vysitej,…“
                      – – –
                      Ano, to je terorismus. Zabijou či ohrozí stovky civilistů.
                      A když seš tak sečtělej, jistě víš, že zrovna Židi koncem 40. let taky vozili na tržiště sudy s trhavinou; úplně stejně, jak jejich soupeři…
                      :OD

                    34. Ja nevim, jak vlastne rozlisovat partyzanstinu a terorismus. Podle mne jde o synonyma. Takove NATO bombardovalo Srbsko, sem-tam zabilo nejake civilisty. Je NATO skupina teroristu? Byli piloti bombarderu SSSR/spojencu teroriste, kdyz za druhe valky bombardovali krome tovaren i civilni ctvrti?

                      V Afganistanu je valka. Neni a nebyla tam zadna Trvala svoboda ani omylem. Ve valce jsou mrtvi jak vojaci, tak civiliste. Jen holt dneska uz se nemydlime nejakemu sedlakovi v prave poledne na louce, ale zabijime se na trzistich, ve vlacich, metru,… valcime ekonomicky (lecjaky civil se obesi z duvodu krachu), kyberneticky (odpojeny spital taky muze vest k mrtvym civilum), atd., atp.

                      Je to jen o prostredcich, ktere ma ten ci onen partyzan k dispozici. Nic vic.

                    35. Ja jen, ze nekteri partyzani jsou oslavovani, zatimco jini nenavideni..

                      tomu se rika schematicke mysleni, je to povetsinou typicke pro lidi bez zivotnich zkusenosti a vetsina inteligentnich lidi z toho vyroste par let po puberte.
                      Nase soudy pri trochu slusnejsi obhajobe toho starika budou mit velmi osemetnou praci, totiz dokazat, ze nase (okupacni) jednotka v Afghanistanu skutecne slunickove bojuje proti (teroristovi) partyzanovi, zatimco uplne ten samy partyzan (slunickovy bojovnik za svobodu) jen par 12 let drive vedl ten nejsvatesji boj proti SSSR a jeste drive proti Britanii. IMHO, pokud Kavarna neztratila posledni zbytky soudnosti, tak to potichounku zahrabou nekam hluboko do zumpy, starikovi reknou bububu a pusti ho bez trestu, coz je oboustranneji vyhodnejsi, nez z nej udelat mucednika a hvezdu „konspiracnich webu“.
                      Dost na tom, ze hvezdou konspiracnich webu je Snowden a co hur, Assange, coz je dalsi velice zahanbujici saga nasi „slunickove“ demokracie, ktera, kdyz nema argumenty, zacne pouzivat demokraticke metody soudruha Grebenicka, potazmo gestapacke metody soudruhu z treti rise.
                      Jen se obavam, ze vedes polemiku se zdejsi hykajici a tapetujici komunitou lepsolidu, ktera nema ani ty posledni zbytky soudnosti. Napada me prislovi o hrachu a zdi.

                    36. Ja uz taky dal origomaxe resit nebudu, pokud dal hodla cintat, ze kazdej terorista je spatnej, protoze proste proto. Predpokladam, ze odsuzuje i Palacha, kterej byl take autodestruktivni terorista, jen nastesti nezranil nikoho, krome sebe. Taky bojoval proti legitimni vlade a invaznimu vojsku sebevrazdou.

                    37. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře – zrg1 alert ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    38. Tohle tapetování bude za chvíli stejně otravné jako to od Zerga.

                    39. Myslím, že není nutný odvádět pozornost hloupou otázkou na Německo.

                    40. To neni odváděni pozornosti, to je ilustrace toho, ze vnimani okupace se odjakživa lisi pripad od pripadu. Co treba Izrael a Golany?

                    41. shane:
                      „…Izrael a Golany?…“
                      – – –
                      Žid tam nemá co pohledávat.

                      (… ou, to bude zase jekotu kavárenského šmejdu…)

                    42. @corona

                      „Žid tam nemá co pohledávat.“ Jo jo, mnohem lepší by tam byl mohamedánský středověk. Kam patří Žid, nám názorně ukázal jistý Áda, že? ;-)

                    43. Potrefeny husak se ozval. My prece vime nejlip, ve ktere krajine ma byt jake zrizeni. Nechces poslat do plynu Palestince, Libanonce a Syrany?

                    44. @Sysop

                      „Potrefeny husak se ozval.“ No jistě, teď jste mě úplně „odhalil“. Asi jako zrg1 Elity. :-D

                      „My prece vime nejlip, ve ktere krajine ma byt jake zrizeni.“ Tohle jsem nějak nepochopil… já psal něco o krajinách nebo zřízení? Kde?

                      „Nechces poslat do plynu Palestince, Libanonce a Syrany?“ Ne.

                    45. To byla narazka na ten tvuj ‚mohamedansky stredovek‘. Jestli by to bylo lepsi, nebo horsi, posoudi kdo? Ty? Zide? Tak nejak podobne se osidlovala Severni Amerika. Indianum je potreba zemi sebrat a vytahnout ji z doby kamenne, ze? Myslis, ze ta zeme je ted rada? Priroda, fauna,… fakt?

                      Jde jen o zajmy silnejsiho psa, kterej si chce zamrdat. Zidi si prisli zamrdat a neni sily, ktera by jim rekla, ze tam maji hovno co delat. Rozhodne nam neprislusi se do toho srat. A uz vubec ne to schvalovat s tim, ze ‚to tam vytahli ze stredoveku‘.

                    46. Max original:
                      „..lepší by tam byl mohamedánský středověk.“
                      – – –
                      Jedná se o území Sýrie.

                      – –
                      Obecně pro všechny:
                      Dobré se podívat, kterak nějaký horlivý kavárenský vořežprut na mapy.cz smazal hranice včetně hranic DMZ, kdežto na mapách google jsou i nadále…

                      :OD|

                    47. Diky za potvrzeni toho co píšu. A co rikas na okupaci Besarabie a Mandzuska Ruskem? Nebo treba okupace Kralovce (dnesni Kaliningradske oblasti)? Taky tam nema Rus co pohledavat?

                    48. To bylo na coronu.

                    49. shane:
                      Území Sýrie, jsou ty Golanské výšiny…
                      Ještě něco…?

                    50. Ano corono. Uzemi Syrie a Izrael je okupuje. Vzdyt to píšu. Obkevil jsi jeste neco podobne prevratneho co bys mi chtel sdelit? Treba ze Izrael okupuje Zapadni breh Jordanu?

                    51. No, jsi dost příkrý. Jako vždy to má spoustu konsekvencí, které pomíjíš. Proběhla šestidenní válka, během které dal Izrael přes píču hned jedenácti spojencům. Sám utrpěl do tisíce mrtvých, protivníci přestali počítat u dvaceti tisíc. Celkem jednoznačné.
                      Kdybys měl chalupu v údolí a na kopci proti tobě byla dělostřelecká baterie, co bys udělal? Nechal bys je tam být a řekl si, oni nevystřelí, i přes skvělou strategickou pozici to neudělají, přestože to hlásají…
                      Nebo bys tam vlítnul a vzal si to pro sebe, abys zvětšil svou míru jistoty?
                      To, co následovalo, osidlování, bylo opačným extrémem, způsobeným zejména ortodoxním debilním křídlem Izraelců.
                      Není nic černobílé. Ani když to Donnie potvrdí, což loni udělal a tím pádem se arabáči můžou jít klouzat, bo power.
                      Neříkám, že se situací souhlasím, ale věta „žid tam nemá co dělat“ je dost…..spíš výzva k diskuzi, která tady proběhla už mockrát a nemám na ní náladu.
                      Někdy si říkám, že kolonie měly zůstat koloniemi.

                    52. Cili schvalujeme i napadeni Finska Ruskem? Ja jen, ze tehdy take bylo zaminkou prave to, ze Petrohrad byl z Finska na delostrelecky dostrel. Z hlediska Stalina tedy logicky krok.

                      Tyhle diskuse nemaji reseni, protoze je to vzdy a pouze o tom, komu fandime.

                    53. Sysope – Ano, je to presne tak, je to o tom kdo komu fandi. Tohle jsem se snazil servisdokovi uz od zacatku naznacit. Ze okupace je odjakživa vnimana ruzne, podle toho komu kdo fandi. Je to nastroj politiky. Neni ani dobra, ani spatna, stejne jako neni dobra ani spatna treba puška, nuz nebo sekera. Zcela jiste i servisdok zna priklady okupaci ktere schvaluje.

                    54. Samozrejme. Uz mi neni dvacet, nebo tricet, abych veril na nejakou vsesvetovou spravedlnost, nebo nejaka univerzalni pravidla, ktera lze aplikovat na kazdy konflikt. Ve finale jde vzdy o ‚zajmy‘, nic jineho. Armady a zbrane jsou jen nastroje. Bez myslenky a povelu mrtve.

                      Ja jsem to na zacatku jen nakousl, jaka je to ironie, ze deda pujde k soudu, ackoli mame pry garantovanu svobodu slova. Nemame a nikdy jsme nemeli. Ani za kralu, ani za prvni republiky, ani za te druhe, ani behem protektoratu, ani po nem, ani behem komunistu, ani po nich. A je sranda, ze pravidla jsou stale stejna – ‚schvaluj oficialni postoj bez ohledu na moralku, jinak dostanes po prstech‘. A tak to bude i dal.

                    55. @Sysop
                      Nějak si nepamatuji, že by Finsko systematicky ostřelovalo Petrohrad ani že by středobodem jeho zahraniční politiky bylo vyhladit Rusy a nahnat je do moře. Tohle nekulhá ani na jednu nohu, to ani nohy nemá.
                      Diskuze je možná, ale ne s těmito argumenty.

                    56. Prostuduj si, proc Stalin provedl utok na Finsko. Je to celkem znama vec a Stalin se s tim ani nijak netajil.

                    57. Sysop 16.5.2020 v 2:49
                      Cili schvalujeme i napadeni Finska Ruskem? Ja jen, ze tehdy take bylo zaminkou prave to, ze Petrohrad byl z Finska na delostrelecky dostrel. Z hlediska Stalina tedy logicky krok.
                      Tyhle diskuse nemaji reseni, protoze je to vzdy a pouze o tom, komu fandime.

                      Jaj, ta ideopolicie Misaka uz je tak blba, ze nechape ani psany text.
                      Ja ji to prelozim, pomalicku, pomalu, jako pro dusevniho mrzacka.
                      1. Izrael drzi golanske vysiny protipravne a je to svinstvo (objektivne), ale z hediska velmoci USA pisici v nasem blbakove dejiny to vlastne svinstvo neni, protoze Izrael je nas (protoze je to vzdy a pouze o tom, komu fandime)
                      2. SSSR napadl FInsko pod zaminkou, ze je Petrohrad v dostrelu a bylo to svinstvo (objektivne), ale v hypotetickem scenari kdyby SSSR byla vitezna velmoc by to bylo v nasem blbakove ok, protoze hypoteticky SSSR, coby cetnik sveta by byl nas (protoze je to vzdy a pouze o tom, komu fandime). Ale on SSSR potazmo neni Rusko, takze v tomto pripade se klonime k objektivni realite, ze to byla agrese SSSR (jelikoz se nam to hodi do kramu, nikoliv, ze bychom byli objektivni).
                      To je smysl Sysopova sdeleni.
                      ja bych klidne vysypal z rukavu dalsi paralely napriklad:
                      3. Odtrzeni Kosova bylo fajn, protoze jejich referendum bylo slunickove, zajistene armadou NATO a my jim fandime, zatimco odtrzeni Krymu od Ukrajiny je hnus, protoze bylo zajisteno armadou Ruska a Rusku nefandime
                      4. Nasilna barevna revoluce v HongKongu je fajn, protoze se chteji trhnout od CIny (primarne z ekonomickych a sekundarne z politickych duvodu) a CIna je nas nepritel (ackoliv bychom se bez ni do minuty zesrali), ale vicemene umirnena revoluce v Katalansku je fuj, protoze se chteji trhnout od Spanelska (primarne z ekonomickych a sekundarne z politickych duvodu), protoze Spanelsko je nas pritel v EU, tak jen, at je zatykaji a mydli pendrekama.
                      5. Bezmala 2roky trvajici stavka zlutych vest ve Francii je fuj, protoze se snazi svrhnout sor0sovu loutku Macrona, ale stavky Irancu proti mistnim ajatollahum jsou fajn a USA varuje Iran, at se neopovazuje proti demonstracim zakrocit.
                      6. Valka v Afghanistanu je slunickova valka proti terorismu, stejne jako valka v Iraku byla slunickova valka proti diktatorovi, aniz jsme se tech lidi tak nejak neptali, jestli o osvobozovani od diktatoru a teroristu vlastne stoji.
                      A i kdyz vlastne vime, ze Sadaam zadne ZHN nemel a i kdyz s pravdepodobnosti rovnajici se jistote vime, ze oficialni zprava o 11 zari je smyslenka tajnych sluzeb, asi z toho soudku, jak jeden strelec zabil Kennedyho a ta kulka letela, trefila Kennedyho, pak se odrazila, trefila dalsiho, pak se odrazila..a zase se odrazila a ty vystrely na Zapruderove filmu byly jen ozveny. Stejne jako strelba na koncerte 2017 Las Vegas, to byly taky jen ozveny. Stejne jako Afghanci jsou teroristi, i kdyz v drtive vetsine ani nemaji paru, kde nejaky NewYork lezi a jak vlastne vypada.
                      7. Kdyz Angelu Merkel smiruji Americane spolu s nemeckymi tajnymi sluzbami, je to cajk. Kdyz Huaweii vyhraje v soutezi na 5G site, je to neakceptovatelne riziko.
                      Ano, ano, ano…
                      Se souduzskym pozdravem:
                      Banik PYCOOOO !!!!

                    58. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    59. Hm, no… tentokrat do toho Zrg1 nezatahl zadne iluminaty ani vestirnu a co napsal, jsou fakta. Zrovna pro tebe, misako. Tentokrat kulhas na vsechny nohy sam.

                    60. misaka:
                      „…Není nic černobílé. Ani když to Donnie potvrdí…“
                      – – –
                      Ano, nic černobílé.
                      Avšak území Sýrie, proto tam žid nemá co dělat…

                    61. Jasně, no. Podle některých, třeba Kaddáfího, neměl žid vůbec co dělat na středním východě. Zahnat je do moře, vykřikoval. Trochu souvislostí by to chtělo.
                      Jestli o tom chceš diskutovat, tak ne takhle.

                    62. misaka
                      16.5.2020 v 8:12

                      „Jasně, no. Podle některých, třeba Kaddáfího, neměl žid vůbec co dělat na středním východě. Zahnat je do moře, vykřikoval. Trochu souvislostí by to chtělo.
                      Jestli o tom chceš diskutovat, tak ne takhle.“
                      – – –
                      Já jsem řekl, že Golanské výšiny jsou území Sýrie a proto tam nemá Žid co pohledávat.
                      A stejně tak třeba řeknu, že Syřan by neměl obsazovat třeba Haifu, kdyby tak činil.
                      Ovšem ty seš ryze tendenční (ostatně jsem předeslal hned, že tzv. „kavárna“ se ozve) a snažíš se dávat direkce – viz tvoje „Jestli o tom chceš diskutovat, tak ne takhle.“
                      Když tedy ne, jak tedy…?

                    63. No a vono jaksi opravdu ručníkáři furt na území Izraele útočí, páč byť se vo tom možná dočasně moc nemluví, převážná většina jich furt chce izraelce zahnat do moře. Tak si tam postavili Iron Dome: https://navratdoreality.cz/lyzari-sleduji-odpaleni-raket-6300.html#

                    64. Vzhledem k tomu jak americký žid za jásotu izraelského žida rozvrátil za posledních 19 let celý arabský svět, bych se nedivil tomu údajnému kaddáfího výroku ani partizánskému odboji palestinců a aniy snaze okolních arabských národů umlátit izraelce čepicemi (ručníky) případně je zahnat do moře.

          2. No mně moc neni jasný kde se vezmou kasína, sklady, muničáky, prachy na výzbroj a výstroj, lampasáci a poddůstojníci. Vlastně s tim mam hromadu praktickejch problémů a to jsem ještě nezačal řešit ty filozofický.

            1. Je potreba ten Blanik poradne prohledat, rekl bych :-)

        2. @shane

          aby jako bylo jasno mě bronzovej koněv nevadil tak jak byl s těma vysvětlovacíma cedulkama navíc. áááále kdybych něco takovýho chtěla udělat já jakože strhnout k zemi koněvovu sochu tak zaprvý pro to musim mit jasný nezpochybnitelný důvody se kterejma se nebudu bát stoupnout před lidi a taky budu připravená nato žese to rusákoj nebude líbit a minimálně bych rusákům dala vědět předem že tady něco takovýho zvažujem udělat protože jenom pitoma jako neví žesi rusáci nenechaj něco takovýho jentak líbit a extra je naštve kdyžse to stane zčistajasna a takle drze :O ;D

          a hlavně todleto udělám jenom bejt si jako jistá že jakoby jednám podle věčinovýho názoru všech voličů ;D se pak nebudu muset někde krčit v koutku za vochrankou protože bych byla akorát nějaká která pouze reprezentovala ‚vůli lidu‘ ané někdo kdo hraje sám za sebe ;D zmizet ricinovým volejem grétulililinku která jako dělá jenom věci co lidi chtěj prostě problém neřeší protože akorát lidi naštvete a hnedka se voběví nějaká další nová grétulililinka která zase bude jenom reprezentovat tamtu vůli lidu akorátže teďko jakože dost naštvanýho. ale votrávit ricinovým volejíčkem nějakýho blázna co dělá coho napadne a mandát ktomu má jenom papírovej muže pro někoho bejt řešení problému :O ;D

          se ale vo ty srabíky jako nemusíš bát :O :O ;D srabíci maj štěstí že sou těma srabíkama a stačí je jakoby trošičku postrašit prázdným kufřikem a hnedka se schovávaj nebo plazej ve špíně pozemi :D :D :D :D pitomové měli supr příležitost si zase stoupnout nazadní a udělat nějaký gesto jakože třeba poslat vochranku do pryč protože snad každýmu je jasný že rusák jenom blafuje aže nebude riskovat nějakej skandálek ale néééé pro hřiba novotnýho a tamtoho holohlavýho fousáče jak nevim jak se menuje jakoby je i tamto imaginární riziko moc velikánský :O :O :D :D :D :D todleto šaškování s vochrankou žeje jako nějaká národní hrdost?? :O :D :D ;D

          1. @GT
            Jen na okraj – zmizet ricinovým olejem by asi dalo hodně práce komukoliv, ricinem je to přece jen trochu jistější ;-)

            1. @lola
              jako v respektu psali že z ruska přijel agent zabiják vyřídit novotnýho a hřiba a pan prezident zase řikal že tamten agent má jenom ricinovej volejíček. by nám jako určitě nikdo znich nelhal ;D ;D

          2. Kolegové nekecali. Ty fakt píšeš jak tvoje jmenovkyně vypadá…to je strašný. To je tak schválně?

            1. @misaka
              nééé to je jakoby jenom vomylem :D :D ;D

          3. Tady se obávám že nejde ani tak o nebezpečí ze strany rusáků jako jejich tuzemských kolaborantů. Rusáci si to nelajsnou. Něco jinýho je otrávit nějakýho přeběhlýho agenta, ty stejně nikdo nemá rád, ale oddělat zahraničního politika, to už smrdí pořádným diplomatickym průserem. Nicméně mezi domácíma ruskejma onucema by se nejspíš našlo pár lidí co by těm politikům šli rozbít držku. Už se tu něco podobnýho párkrát stalo, přes držku dostali Dostál, Jákl nebo ten někdejší předseda KSČM Svoboda. Tomu šlo vyloženě o kejhák a přežil jen tak tak. Ne že by ho bylo jó škoda, ale je vidět že zas tak holubičí povahy nejsme.

          4. Jinak to o národní hrdosti není ani tak myšlený na naše politiky, ti se zachovali v rámci mžností celkem Ok, vzhledem k tomu že Rusáci zatím vlastně oficiálně nic nepodnikli, akorát poštěkávaj za plotem, ale je to mířený na všchny ty Čechy co se oháněj vlastenectvím a národní hrdostí a nejenže jim nevadí že se nám rusáci brutálně serou do našich vnitřních záležitostí, ale ještě jim tleskaj a přizvukujou.
            Tady je prostě potřeba říct „Jsou to sice možná zmrdi, ale naši zmrdi a tobě Ivane, tobě je hovno po tom co si děláme u sebe doma, tak táhni do hajzlu a radši si udělej pořádek v Rusku a neser se do nás“.

            1. Je to trosku, byt vzdalene, podobnej model, jako vznikla nemala cast Buresova fanclubu. Bez domysleni dusledku.

              1. Jaky zase důsledky? Sam si tu pred par mesici tvrdil, ze Rusove z toho maj akorat srandu.

                1. Ty dusledky myslim ve spojistosti s instalaci Burese. Na Rusaky seru, celej ten kolotoc s ricinovym agentem je uplne trapnej.

                  1. Je to trapny. Stejne jako to rusky ublizeny kviceni a navrhy na stihani Kolare podle nejakyho narychlo schvalenyho retroaktivniho zakona. Rusaci moc dobre vedi, ze na tohle jim mezinarodni zatykac nikdo nedá a ze unos je politicky nepruchodnej. Akorat ze sebe delaj trapaky. Myslis ze by Britove takhle vyvadeli pri odstraneni pomniku Churchilla od VŠE nebo Americani pri odstraneni pomniku Diky, Ameriko z Plzně? Orel much nelapá.

                    1. Jo, je to trapny ze vsech stran. Uprimne… docela mne prekvapilo, ze vubec na to reagovala mluvci. Ze nejakej lampas… ok, to je normalka. Ale mluvci? Jasne, ze to neni z jeji hlavy, dostala noty. A prave proto nechapu, ze se s tim ruska vlada vubec zabyva. Strach z vlastnich volicu? Proste – trapny.

                    2. Myslis Zacharovou ? Tak to prr. To neni jen tak nejaka mluvci jako u nas dvorni sasek Ovcacek, kde nejaka blba mluvci policie v kloboucku, co rekne akorat nadrilovanou formulku, ze vysetrovani probiha a proto k tomu nemuze nic blizsiho rict a ani by vic rict nemohla, protoze je na nejake prohlaseni blba, jako tago. Ruska mluvci ministerstva zahranici je uznavana historicka a dokonce ji ve slabe chvili BBC zahrnula do top 100 women roku 2016. Jeji prohlaseni jsou vicemene stejny kalibr, jako kdyz to rekne Lavrov osobne, tam to funguje, ze kdyby Lavrova klepla pepka, tak ho Zacharova muze zfleku zaskocit. Kvalifikaci maji uplne stejnou, akorat ze, jak spravne rikas, ruska vlada se picovinami nezabyva a uplne stacilo vyjadreni mluvci – ktere je ovsem stejne smeroplatne, jako by to rekl osobne ministr. Zhruba tak to maji nastaveno v Rusku. Pro nas vec nepochopitelna, kdyz u nas neslepi 3 vety ani ministr, bohuzel ani predseda vlady a neni to jen domena Babise, tohle se tahne jeste od Kalouska, Topolanka a spol. Marne vzpominam, kdy jsme meli ve vlade nekoho mezinarodne uznavaneho,krom ozralce a kolaboranta Havla, jehoz dramaticka tvorba je – mirne receno – diskutabilni kvality.


                    3. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    4. Zacharovova a Ovcacek jsou samozrejme v uplne jinym vesmiru. Ale o to je to horsi, rekl bych. Mel jsem ji za dost inteligentni damu, ktera by si s takovyma srackama nespinila ani strevice. Jak vidno, zmylil jsem se a dost.

                    5. Sysop 15.5.2020 v 18:32
                      Zacharovova a Ovcacek jsou samozrejme v uplne jinym vesmiru

                      Ja Zacharovou nezpovidam, nevim, jaka je jeji motivace, ale vzal bych v potaz nasledujici:
                      1. Putin zajebal Koronu, ma ted narust nemocnych jak krava a s tim souvisejici vyrazny pokles popularity (prvni pokles po hrube nepopularni duchodove reforme)
                      2. Rusti nacionalisti, populisti, komunisti, armadni jestrabi a vsechna tahle verbez, ktere bychom se meli bat nasobne vice, nez Putina, skocila po nasem kokotovi Kolarovi a jeho kavarenske etude na tema sundat Koneva a nasrat Rusa jak slepice po flusu. Nejsou magori jen u nas, ze Banikovci, tapetujici a zmrdici diskuzi.
                      3. Zacharova nerekla nic tak extremniho. Rekla, ze byl porusen zakon a ze se podle toho Rusko zaridi. Proste Kolar nepojede nikam do Ruska a jeho spratelenych statu. Byt nasi vladou, tak ho zkusmo poslu do Ciny, spolu s Hribem, neco na tema pruzkum bojem. Pokud by je CInani zadrzeli, pripadne zavreli do Zoo a odmitli vratit zpet, tim lepe pro nas. Myslim by to v konecnem dusledku vsem jen a jen prospelo.

                    6. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

            2. Pokud se nemýlím, tak jsme podepsali jakousi DOHODU NA OCHRANU VÁLEČNÝCH PAMÁTNÍKŮ. To znamená že my tu nebudeme demolovat sochy Koněva a pomníky padlým rudoarmějcům a rusové na oplátku nebudou vybagrovávat na sibiři pomníky padlým legionářům. Ačkoliv de iure i de facto byli čeští legionáři teroristickou bojůvkou, která byla na území SSSR asi tak oprávněně jako dnes američani v Afghanistánu a Iráku.

              1. Socha Koneva z roku 1980 neni a nikdy nebyla valecny památník ve smyslu one dohody. Jinak by Duma nemusela narychlo schvalovat ten zakon podle ktereho chteji stihat Kolare. Valecne hroby a pamatniky jsou u nas naopak ve vzornem stavu, coz se neda rict o Rusku, kde kosti nasich legionářů vyhodili pri stavbe supermarketu na smetiště.

                1. A co tedy socha Koněva byla když ne památka na 2.světovou? Něco jako laminátový klaun Ronald ve výloze Mcdonalda? Takhle si to představuješ?

                  Je to celé kontroverzní akce z obou stran, Šojgu mě v tomhle trochu zklamal, ale ultrakokoti jsou podle mě v této akci zastupiči prahe.

                  Ono to má širší kontext kdy se jim v rusku domácí pátá kolona podpindosníků taky snaží přepisovat historii a propagovat lidi typu vlasovců jako ty pravé hrdiny 2.světové. Takže jsou na přepisování dějin a odstraňování pomníků docela přecitlivělí. Ale to už je zřejmě nad tvé chápání.

                  1. Pomnik Koneva. Ta dohoda se tyka valecnych hrobu. Podle definice jde o „hroby, pohrebiste, hrbitovy a casti hrbitovu, jakoz i mohyly, pomníky a pamatniky NA TECHTO MISTECH postavené“. Tedy o pomniky primo souvisejici s temito hroby. Coz Konev neni. Konev je proste jedna z mnoha soch oslavujici nějakou vyznamnou osobu. Neni rozdil mezi pomnikem Koneva a pomnikem treba Franze Kafky, Klementa Gottwalda nebo treba Hlinika v Humpolci (ok, to je jen deska) . http://www.valecnehroby.army.cz/mezivladni-dohody

              2. Btw, ty kosti vybagrovali davno pred tim, nez se o sundani Koneva zaclo byt jen mluvit. To jen abys nepindal o akci a reakci.

              3. Krom toho, ty kremrole tupá, SSSR vzniknul az v roce 1922 a to byli legionari davno doma. Na uzemi Ruska byli zcela legalne, československé legie zalozila ruska vláda a tvorili součást ruske armady. Naopak bolsevici byli banda vzbourencu co se dostala k moci obcanskou valkou a za nemecke penize.

                1. No byli doma. I s ruským zlatým pokladem v legiobance
                  To leckterý rus ocení :-)))

                  Ta situace za občanské války tam byla docela složitá na takovéhle zjednodušování. Každopádně legionáři nepracovali v zájmu ruského obyvatelstva ale proti němu. Bez ohledu na to jestli měli bumážku od… no od koho vlastně? V tom je asi jádro pudla.
                  Když oficiální protektorátní správa pozve do země SS a gestapo tak to taky dle platné legislativy bude v pořádku.

                  1. Legionari nekolik let bojovali a umirali za Maticku Rus, dokonce proti vlastnim lidem (treba u Zborova) . Predpokladam ze porazka Centralnich mocnosti byla v zajmu obyvatel Ruska. Bolsevici nebyli nic jiného nez nelegitimni uzurpatori kteri svrhli legitimni ruskou vladu.

                    1. Máš v tom hokej. První ilegální převrat se konal v únoru. S tím neměli bolševici nic společného. To až v tom dalším převratu v říjnu, kdy vykopali menševiky a celou tu skvadru co provedla únorový převrat.

                      Vlastně od roku 1917 až do dnešních dnů zuří v rusku občanská válka, jen je někdy víc vidět, jindy zase méně. Ale jede to pořád.

                    2. Prozatímní vladu zformoval rusky parlament po tom, co predchozi vlada odstoupila a car abdikoval. Tady porad existovala kontinuita.

            3. @shane
              souhlasim s tim že když se teďko jakoby na koněvovu sochu šáhlo tak seto už jakoby musí nějak celý dohrát prostě stejný jako v šachách :/ ale celý jeto uplně zbytečnej problém kterej se dal řešit mnohem líp a uplně v klídku :/ :/

              a ať si vo koronavirusoj myslí kdo chce co chce pořád sme tady měli nějakej tamten nouzovej nebo výmečnej stav a ty kašpary nenapdalo jakoby nic lepšího a důležitějšího k řešení než vodšoubovávat koněva z podstavce :O :O :D :D ty prostě musej bejt uplně pitomí nebo uplně geniální taktici nóó ale co je pravděpodobnější si myslim že vim ;D ;D :D :D

  6. Soudruzi bezpečnostní odborníci ze země Velkého Bratra a Angsocu už pochopili, že roušky nejsou to pravé ořechové:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kradou-identitu-a-napomahaji-zlocinu-co-by-obnaselo-plosne-zavedeni-rousek-105005#seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=qXMaCV1df33-202005110802&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=

    Španělé mají alibi, proč nechytili syrského teroristu dříve (ano, měl roušku). Ale čínský software si poradí i se zarouškovaným gesichtem.
    Svět se v piču obrací…

    1. Rúško a šiltovka a neexistuje toho softvéru, čo by si s tým poradilo. Never všetko číňanom.

      1. nóóóó si myslim žese bude hóóódně plíst ale zase nemožný to jako neni :O ;D zlášť pro číňana kterej na vyvynutí něčeho takovýdleho dostane jakoby skoro nevomezený možnosti a zdroje :O :O ;D

        1. Pokud v obraze informace neni, tak ji nenajde ani Google.

          1. že ji jen tak vočima nevidíme eště neznamená že tam jako vubec neni :O ;D noa informace která je na jednom samotinkým vobrázku uplně nanic muže mit velikakakánskou cenu pokuď vezmeme v potaz i celej datovej korpus všech vobrázků :O ;D
            rozpoznávání schovanejch xiftů třeba jakoby řešila tadleta tři roky stará neuronová síť hele dneska je podobnej výzkum úúúrčitě dál v možnostech i použitelnosti už jenom zvěčením výpočetní síly strojů :O :O ;D
            pdfko k tomu tady hele ;D
            tady navíc počítaj s různýma jinýma způsobama zakrytí vobličeje ty mužeš třeba jakoby nařídit jeden jednotnej druch roušky (s velikakánským namalovaným úsměvem a nápisem bude líp :D :D). a samo žeto mužeš eště doplnit nějakýma dalšíma rozpoznáváníma jako třeba styl chůze a držení těla gesta a pohyby rukou nohou hlavy trajektorie pohybu po místosti po čem ten člověk čučí a podobnejma nějakejma a nespolíhat jako jenom na xiftíky :O ;D
            nóó takže todleto s nějakou chybovostí možný jako je :/ ;D

  7. Výborný článek na téma, které můžeme vidět každý den kolem sebe.

  8. ato ještě jako nevíš vo tom smetáku kterým do tebe chtěla tamta pani kolegyně šťourat jestli už seš mrtvej nebo jenom vožralej chrápeš v práci :O :O :D :D se tam pořádně porozhlídni určitě tam jako někde v baráku nějakej smeták najdeš :O :O :D ;D

    1. Co smeták. Ale jestli nemá někde ve skříni schovaný takový ten hák který se používal na odtahování mrtvol při dřívějších epidemiích, aby se s nimi nemuselo manipulovat ručně.
      To by bylo docela nepříjemné probuzení mít v sobě zaražených 10 cm železa a být tažen pryč z kanceláře.

      1. @kaBrnak
        by management jako měl zvážit nákup tědletěch háků pro podoření pracovní morálky a na zabránění chrápání v práci :D :D ;D

        1. Koncem 90ek (nejak tak) frcel takovej obrazek na dvere. Na nem tri barely ve vode a napis „s dovolenim informujeme nase dluzniky, ze teplota Orliku je“ a pod tim kridou nejaka cifra.

          Mozna by stacil nejaky podobny motivacni obrazek s temi haky.

          1. Docela se divím že to tehdy koncem devadesátek nepřerostlo do občanské války jako v rusku. Kde si ti rozumnější mafiáni po nástupu Putina a posílení policejních složek oddechli, že se nemusí už bát že jim manželku co veze děti do školy v pancéřované limuzíně po cestě někdo odbouchne RPGčkem.

  9. „… Inteligentní ženská se státnicí z matematiky dorazila jak do velína Černobylu…“

    To bych tedy očekával, že někdo se státnicí z matematiky se bude dobře orientovat ve statistikách. Ok, mýlím se. :-)

    1. se tamta pani muže třeba starat o svý starý rodiče nebo tak něco a je prostě pro ni i malinkatý riziko žese nakazí nepřijatelný
      navíc byto jako byl dobrej závěr protože všechny ty veřejně přístupný statistiky sou dobrý akorát na dvě věci jedna začíná na p a druhá na h :O :O :D :D ato jenom proto že ve španělsku a itálii nechtěli nechat mrsacíska pitvat lidi co umřeli s covidem jestli jakože fakt umřeli na covid ;D

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017