Zrodila se hvězda AB. Za pomoci České televize. - zpět na článek

Počet komentářů: 389

  1. AB působí jako nejkultovnější vozidlo v ČR – Octavia. Odhaduji, že i cílová skupina je na stejné mentální úrovni.

    Na první pohled nazajímavý výrobek, který nedělá prostě nic špatně. V hloubi jsou průšvihy, které jsou pro normálního člověka neakceptovatelé. Paralela je i ve financích, kdy Octavia je postavena na různě osekaných technologií za velmi mizivou slevu, tak AB vysaje finance občanů udržování strategie levné práce, aby moh sát dotace z EU.

  2. „Muž, který dělí společnost na ty, co ho zbožňují a na ty, kteří mu nemohou přijít na jméno.“

    Tak moment, a co my, kteří AB nemáme rádi a nevolíme ho, ale ta druhá parta je nám stejně odporná, nebo ještě hůře? Anonisté mají svou cca třetinu, demobloci obdobně, ale co ten zbytek?

    1. Tady jde nejen o dilema „je mi sympatický/je mi odporný“, ale také o závěr z něho plynoucí „volím ho/nevolím ho“. Předpokládám, že pakliže AB nesnášíte, ale demoblok je vám odporný stejně, či více, nevolíte nakonec nikoho. Co úplně nenávidím, je taktika „menšího zla“ – neboli AB nesnáším, ale jelikož demoblok nesnáším ještě o trochu více, hodím to natruc AB, aby demoblok „utřel“.
      Politika není rivalita Sparta vs Slavia, kde vůbec o nic nejde. Tady jde o naši budoucnost, naše svobody, z tohoto vlaku není možné vystoupit a říct si, že se mě to vůbec netýká, já nejsem příznivcem ani jednoho, ani druhého. Moc, kterou nad námi AB má, je bohužel až příliš reálná a dotýká se úplně všech bez rozdílu.

      1. „Předpokládám, že pakliže AB nesnášíte, ale demoblok je vám odporný stejně, či více, nevolíte nakonec nikoho.“
        To je ovšem předpoklad mylný, a ani moc logický.

        1. Nazyva se to myslim Hegelova Dialektika – nabidnou se dva extremy ktere vsechno ostatni vytesni, takze pak lze nabidnout zadane reseni aniz by si zucastneni uvedomili existenci jeste lepsich reseni, protoze jsou zaujati bojem mezi temi dvema extremy.

          Koho volis, Losnu nebo Maznaka?

          1. Je to vsechno hrozne krasne, ale volbama tyhlencty zmrdy nikdo neodstavi. Defenestrace prazskych konselu byla fajn, akorat ze to bohuzel u te defenestrace nezustalo a pak to bylo z blata do louze, poprve i podruhe (i potreti). Pokud nekdo nevi, tak husitske valkz a tricetileta valka nebyly zrovna nejlepsim obdobim nasich dejin.
            Lidem se do valky nechce, ja to chapu, ale my uz jsme ve valce, to mohlo vsem dojit, kdyz nas vydiraji Lisabonskou slmlouvou a clenstvim v NATO a velice brzo prinos pobirani EU dotaci (je li to vubec prinos, pac to jde stejne jen na ekokokotiny, picoviny a male domu lobbistum) zastini negativa ve forme vysponovanych vztahu s Rusakama a recesi ceskeho slavneho na Nemce naroubovaneho exportniho prumyslu, ktery nema plan B pro krach Nemecka-Uhnije a na nulovou poptavku po repce Babisovce, kdyz cena ropy zacina byt zaporna.

            1. Myslím, že Čína a Rusko nikoho nevydírá a s nimi by jsme se měli výrazně lépe. Ó jak jsi chytrý velký vezíre.

      2. rory2k: nemohu popřít, že se občas neubráním myšlence to AB hodit už jen kvůli té sebrance, která se šikuje proti němu. Prezidentská volba se tomu hodně podobala, ale tam šlo o mnohem méně, i když ten pocit z protažených ksichtů kavárníků :-)
        Ale ne, hanba by mne fackovala, to to radši nasypu Kanimůrovi.

        1. Nemusíte to hodit nikomu pokud nechcete. Nedejte se vtáhnout do falešných dilemat. Nevolba JE volba, na kterou máte plný právo, pokud vám nikdo nevyhovuje.

          1. Jo, my poslední občané Svaté říše římské to máme těžké :-)

            1. Vykasli se na toho chamtivyho oportunistu a vol Kalouska. Proc ztracet cas s nejakejma cuckarema kdyz muzes volit Velkého zloducha.

    2. Jsme spící armáda čekající na otevření Blaníku.

      1. Blanik je nejaka hospoda pobliz? Uz by to, pravda, chtelo. Taky lidi, co nemaj hen ty internety si potrebujou nekde pokecat, jak je AB uzasnej…

        1. Je tam ta vychytralá právnická klauzule s tim „nejhůř“. To je něco jako „řidič je povinen přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky“.

          Ale třeba se přeci jenom jednou naskytne šance jim to všem spočítat.

          1. Šikovný právník může vždycky operovat ještě s tím, že může být „úplně nejvíc nejhůř“.

            1. V tom je trik všech těhletěch zachránců co čekaj někde v úkrytu až bude nejhůř. A že jich po světě je.

      2. +1
        Ale asi ještě nebylo tak zle. Když nevyjeli ani v roce 1938/39…

      3. Určitě Blaníku? Ne Baníku? ;-)

  3. Vsecky tydlencty archive jsou jen Kalouskovo svinstvo, to se bude muset smazat.

    1. Kalúskovo jste měl na mysli Sysope? ;-)
      AB citát: „ten Kalúsek, ten žudský odpad, ten má, ten kokot, 9 miliárd s Hávou v rakúskej banke, ten zločiněc tam möže len na to své zosraté konto kúkať, len si nad ním möže pohonit vtáka, pretože keď by si ich vybral, tak by ho zavreli, kokota zosratého,“

      1. Pěkné, je k tomu zdroj? Děkuji.

        1. Kam se hrabe Horník i s Brabcem.

        2. Ondřej Závodský, náměstek ministra financí l.p. 2014-17

      2. Zrovna tomuhle jsem ochoten dost věřit. Dokonce bych i věděl, kde je vzal, z doby, kdy byl „nejlepší ministr financí“. Jo. Ale znáte to… :-(

        1. Jo. A je to takovej borec ze na nej nikdo nemuze, zatimco Babis jde z trestniho stihani do trestniho stihani.
          Kalousek je od vesla kolik? 7 let? A za tu dobu na nej Babis nebyl schopnej vystourat ani nedoplatek v kantyne. A věř tomu, ze by byl stastnej jak blecha kdyby na Kalouska nasel byt i jen špatně vyplnenej cestak. A nic. Nula. Takže logicky je bud cistej (narozdil od Budelípa), nebo je to Temny pán osobně.

          1. shane: tak já Vám to teda řeknu – Miloslav Kalousek je pseudonym. Vlastním jménem George Soros II., vévoda z Tábora. Sorosovi jsou starobylým moravským rodem, v přímé linii navazují na Jana Seresche Žižku z Trocnova, který přesunul rodové sídlo v rámci vojenských machinací do Tábora.

            Pokud bych měl ještě trochu poodhalit drobnosti, o kterých se nesmí mluvit (a tak o nich raději píšu), pak Anofert je veden právě Serešovými a Andrej je Kalouskův bílý kůň. Proto na něj nikdy „nic neměl“ – koho dotace bereš, toho píseň zpívej.

            V zásadě se dá říct, že jste měl pravdu, je to Temný pán osobně. Stačí jedno slovo a proslulé kostelecké sojáčky budou opět plné masa, alespoň dočasně.

            1. +1 :-D

            2. Sorry nemám to kam dát, ale Kalousek je z Bechyně a jeho kámoš Šťáva, bytem tamtéž na zámku, s ním vždy 30. února podlétá tamní gay most nejvhodnějším strojem k těmto radovánkám https://www.pinterest.co.kr/pin/674906694133785582/

              1. No tak už je i jasný proč se muselo zavřít bechyňský letiště. Právě se to vysvětlilo.

              2. je to rebel :O

            3. :-)))))) Temný pán a jeho bílý kůň je moc povedený projekt! … a se skvělým likvidačním potenciálem! :-D

              1. Ani 7 srdcí pravého ďábla nezastaví…

          2. Zajímavý příspěvek. Nejdříve si sám odpovědět a pak se na to zeptat.
            Jakože když zahejbá soused tak je to kurevník, ale když to děláš ty tak jsi čistej, protože ti to nikdo nedokázal. A nakonec, sousedovi vlastně taky ne.
            Mě přijde ohromný jak se širokým masám podařilo prodat to klišé amerických béčkových filmů o presumpci nevinny resp. spojení práce českých soudů a policie se spravedlností a objektivní pravdou. Nikoho nezajímá pravda, ale jak rozhodl jakýsi soud pracující s výsledky práce naší policie.
            O některých kauzách se třeba v pražské podnikatelské komunitě hovoří prakticky na plná ústa, protože něco utajit je poměrně velký problém. Dokázat to ale věc úplně jiná.
            Ostatně, ty kdybys měl něco prokazatelného na agenta nebo toho vožralu, co bys udělal? Můj tip je, že na 99% vůbec nic.

            1. Co to meleš za blbosti? Když si někdo postaví karieru na tom, že všeci kradnú a já vymetu chlív, má miliardy peněz a moře právníků za prdelí, vážně si myslíš, že by na kohokoliv něco nevyndal, kdyby to měl?
              Když něco bude mít někdo, kdo má barák, na účtě pár set tisíc(v lepším případě), tak opravdu npůjde žalovat Babiše, i kdyby měl nevím co, obzvlášť když ten zmrd smetl ze stolu skoro všechno a důchodci mu za to ještě tleskaj. Sis něco šlehnul, nebo co?

              1. Otázka je, i kdyby agent něco měl tak proč by to dělal? Aby Kalouska zavřeli? Co by z toho měl? Blbý pindy na agenta má kde kdo. A i když nic nemá tak to nijak, ani zdaleka neimplikuje to, že je ožrala čistej. Ne všichni se nechají tak trapně chytit jako ratlík s lahví vína. Nemluvě o tom, že jedna věc je mít nějaké kompro a druhá věc je rozsudek (pičí hnízdo je krásný příklad). Nemluvě o tom, že za ním stojí ten zbrojař, mimochodem taky miliardář. Nemluvě o tom, že všechno je nejspíše už promlčené.
                Mě trošku překvapuje, že má někdo představu, že se ráno agent probudí a řekne si „dneska jim ukradnu slunce, protože jsem miliardář“. Nejsme někde v latinské americe, kde si drogoví bossové koupí celý stát.

                1. Ok, nemáš rád Kalouska a máš velmi pevnej pocit, že je to zloděj, ožrala a zmrd. Co tam máš dál kromě omáčky?

                  1. No hele, vono bude Kaldy asi taky dost. Já slyšel nějaký divoký historky z doby privatizace nemovitýho majetku po ČSLA…

                    1. … který nevypadaly ani ne nereálně, ani ne neuvěřitelně.

                    2. Ono bude každýho na vrcholu dost, asi jen profesor vajíčko byl fakt svatej, taky po něm Andy vylezl jak po žebříku a zadupal ho do země. Já si o Kalouskovi nemyslím nic extra, je to převlíkač kabátů, vládnul by klidně i s komoušema a lidi sou mu úplně u prdele. Jen mi proti Babišovi připadá jako sráč a čučkař.

                    3. To je asi holt ta stará škola, co ještě považovala mlaskání u žraní za neslušnost.

                      Proto taky sedí ještě v penzi v lavici, místo aby mlátil u bazénu po prdeli Monču.

                    4. Jo no, je to pro mě osobně podstatný. To že žerou tak nějak všichni, ať už přes prachy nebo moc, o tom si iluze nedělám. Chovat se jako hovado, vystavovat to na odiv veřejnosti a ještě se za to plácat po ramenou za nadšeného hýkání davu, to mě už fakt točí.

                    5. #shifty: Tak to máte velmi špatný odhad, je minimálně tak 100x schopnější a chytřejší. A to převlékání k tomu patří, ale není to chyba, ale taktická schopnost, která se neznalým může jevit jako slabý charakter, přičemž opak je pravdou. Využije prostě všechno, co se dá, a ještě si o něm většina myslí, že je to takový přiožralý hlupáček, kam vítr, tam plášť. Já bych se při tom nedivil, kdyby Bábovi šéfoval. Ale to už je čirá spekulace. ;-)

                    6. To já mám pro změnu divoký historky z doby „omezování“ hazardu, a to přímo z reálu. Tam se točily prachy, pánové, o kterých nemáte ani tušení. A jenom tak, miliarda sem, miliarda tam. Drobné. Nezdaněné prachy, Zákonem MF (Kalouskovým) posvěcené. Tam si nahrabal, parchant jeden, zadarmo to nebylo. A nikdo o tom nemá v podstatě ani tušení. Právě naopak, je to hrdina v boji proti „hazardu“, hajzl jeden. Ale tohle se v tisku nikdy nijak zvlášť neprobíralo. Tak dva články do roka. To nikoho nezajímá. Hazard je přece ZLO. :-P

                  2. Tak hoši nemusíte se předhánět v těch diskuzních faulech. Dočti si na co jsem reagoval.
                    Z pohledu zákona je na tom agent i vožrala úplně stejně, ani jeden není za nic odsouzen. Ale pro shana je z nějakého podivného důvodu, asi pocitu, „jít z trestního stíhání do trestního stíhání“ jaksi závadné. Jako kdyby kolem vožraly žádné kauzy nikdy neproběhly, že.
                    Já si nedělám iluze o ani jednom z nich.
                    Nebo když se haní agent tak nepodložené informace jsou fakta a když se haní vožrala tak je to omáčka?

                    1. Babis nema nic, co by stacilo alespon na, podani trestniho oznameni na Kalouska. Nic. Z toho plyne ze je Kalousek bud cistej a nebo umi skvele zametat stopy. O tom, ze se lidi kolem Babise snaží na Kalouse neco najit nikdo nepochybuje. Nenasli nic, jen omlety historky s padákama a podobny blbosti. Opet z toho plyne ze je Kalous bud cistej, nebo umi skvele zametat stopy.
                      Babis oproti tomu ma krku nejen trestní oznámení, ale je dokonce obzalovan, coz uz je vyssi level, protoze ne kazdy trestni oznámení se dostane tak daleko. Kauz kolem Babise je nepocitane. Z toho plyne, ze Babis je trotl, co ani neumi zabilit pochybny ksefty. Sakra, vem si Kellnera. Ještě vetsi vatar a ticho po pesine. A to nepochybuju, ze kseftu co byly minimalne na hrane musel mit spoustu. A dokazal to zakrejt.
                      Babis je proste primitivni vychcanej zmrd co je dostatečně bezohlednej aby nasekal prachy, ale prilis blbej a samolibej aby to vypadalo košer. A Kalouska ma jen jako univerzalni hromosvod a jedinej kdo mu to zere jsou koblihari. Z toho jeho Za vsechno muze Kalusek uz si delaj prdel i na novinkach.

                    2. Tak když to dovozuješ pouze z mediálního obrazu tak se není čemu divit. To jsem psal v té původní reakci.
                      To že je agent miliardář ještě nic neznamená, je jich tu hned několik. A představa, že agent hledá něco na vožralu. No jako nežijime ve vzduchoprázdnu a za (nejen) třicet let jsou vazby a vztahy tak propletené a některé tak silné, že i když by třeba něco měl tak díky některými mocnými zprivatizované policii a justici si nedělám iluze o tom, že některé cesty jsou i pro agenta prostě zavřené, mocensky tam působí někdo jiný – podceňuješ totiž sílu osobních vazeb. I ten Kalousek má za sebou pěkný šajby. Podívej na takového Rittiga, toho chtěl sundat kdekdo a kde je? Janouška dostal až ten „mimopracovní“ incident, o kolibříkovi nemluvě. I takový Putin není neomezený vládce a do některých oborů si netroufne. Tak se dá pokračovat do nekonečna. Ne vše si za peníze koupíš a ne vše ti řeknou v televizi.
                      Tahání po soudech je vyhrazeno pro široký plebs nebo pro ty, kteří nemají někoho kdo „umí“ policii, státní zastupitelství či soudce. Jedna soudkyně je téměř legendární.

  4. Je to strasne dlouhe a strasne nudne.
    Kdyby nekdo nahodou chtel vedet, jak to cele bylo:
    1. zidozednari vyzbrojili Hitlera s cilem ovladnout Evropu a konecne zlikvidovat Rusy, ktere mel zlikvidovat Lenin, ale vymkl se jim z kontroly
    2. Hitler prosral a Rusak vyhral a my hnili pod Breznevem a spol. az to zhnilo zevnitr, zatimco zapad se na nas opetovne vysral (rok 68 – Mnichov 38 pres kopirak)
    3. Kdyz uz bylo jasne, ze to padne, domluvili se STBaci s borcama z USA na regime change, bodli Jakese do zad a stali se „podnikateli“ – to je hlavni historicke pouceni ze Sametu.
    Elity z USA zarucily STBakum beztrestnost vymenou za to, ze nebudou mit politicke ambice a nechaji to na Havlovi a jeho parte z mokre ctvrti
    4. Babis, coby jeden z vyznamnych STBaku, bohulibe pokracoval ve sve cinnosti nepotrestan, zatimco my jsme nosili transparenty Obcanskeho Fora a jasali jako kokoti
    5. Nasledne ta havlisticka paka pravdolaskaru a lepsolidi a netahel se tak privatizacne, lobbisticky a fotovoltaicky odkopala, ze se lidi nasrali a zacali volit pastrany, jako Veverky a spol.
    6. Babis zjistil, ze potrebuje silne politicke kryti pro svuj byznys a vstoupil do politiky po vzoru Veverek, akorat ve velkem a investoval dokonce i nejakou koblihu
    Tim ovsem porusil dohodu s Elitama z bodu 3.
    7. Od te doby sere Proticeska Televize jezky proti Babisovi, ale lidem je to tak vicemene sumak, protoze STBak, co krade Bruselu, je pro ne lepsi, nez Havlista, ktery tuneluje domaci podniky.
    Pravda, Prazaci jsou mimoni a delaji svoje chvilkarske hnuti s „transparentnim“ uctem, na ktery prihazujou hlavne neziskovky strejdy Sérose, ale tahle republika neni Praha. Nastesti.
    Kalousek by treba mohl vypravet.

    1. Tovížejo zasíračskej blbečku. Vem si ten prášek, máš zase manickou fázi.

    2. Ani len tie bláboly si nevieš zapamätať správne. Aký pak zidozednari? Reptiliáni sú to. Už si to konečne zapamätaj!

    3. Kdyz ctu tvoje analyzy, tak jsem premyslel, kam si pujdu pro potvrzeni tvych excelentnich znalosti…no, napadl me Zvedavec.
      Nasel jsem ti kamarada…nick ‚siky’…mozna by to klaplo i s dalsima.
      Mohli byste se sejit(treba v atombordelech zabaleni do alobalu) a natocit nejaky video.

      V diskusi pod clankem
      Pavel Novotný: Na Bartošové budeme parazitovat, až ji zabijeme

      jsem objevil spoustu faktu…napr:

      “siky“:Ivetu nezabil žádnej bulvár, ale psychotronická zbraň BIS. Tenhle plk byl jen na jejich objednávku, aby odvedl pozornost od tohoto tématu a skutešné příčiny smrti mnoha lidí.

      “co“psychotronické zbrane dávno existujú a používajú sa. Ale prečo Bartošová, v čom jej prisudzujete takú dôležitosť, aby ju niekto „sundal“ takouto zbraňou?

      “siky“Samozřejmě, ale jsou stále sofistikovanější a hlavně rozšířenější. Je to tedy časovaná bomba. Pokud si všímáte, vraždy hvězd nejsou ničím výjimečným, i třeba v USA. V rétorice CIA se tomu říká ‚antikulturní tvorba‘, co by důvod k fyzické či jiné likvidaci. Seznam je dlouhý. Dalším důvodem je to, že Iveta nepodepsala žádnou drakonickou dohodu s elitami či entitami, byla v tomto ohledu tedy svobodná, čímž nejenže zabírala ‚místo na slunci‘, ale vyvolávala tím i pekelnou závist, a to konkrétně ze strany satanistů, jež za toto pochybné výsluní slávy obětovali svoji duši. A pokud se zde zeptáte, kdo konkrétně, byla to Lucie Bílá.

      1. Kdyz ctu tvoje analyzy, tak jsem premyslel, kam si pujdu pro potvrzeni tvych excelentnich znalosti…no, napadl me Zvedavec.

        tezko najdes moje alterego na ceskych webech, zkus to na zahranicnich.
        s ceskymi weby neztracim cas uz nejakych pet let. pokud me nekdo cituje a kopiruje, tak to je jejich vec.

        1. Kdo by byl tak blbej aby zrovna tebe citoval? Napadá mne jedině … ne, tu přejel vlak.

        2. Tady to zasíráš statečně, dneska zase jasně nejvíc příspěvků. Trávíš tady vždycky celej den opakováním těch samejch hoven pořád dokola. A ještě si lžeš do kapsy.

        3. zvědavec je kanadský, blbe.

        4. ne, vole, tam se ti bude libit vic nez tady.

          1. Depa, to neni nic pro něj. Má o sobě vysoký mínění, v nepřímý úměře k okolí. A tam by byl jenom jeden z mnoha debilů, zato tady bude s přehledem vždycky za hvězdu. Von je to takovej submisivní přizdisráček, to naše zrgo.

            1. Podle mě je to jasnej panic, ale hádat se nebudu.

    4. Na tohle mám teda dost odlišnej názor. Máš tam občas zaměněnou příčinu a následek. Uměls to líp.

      1. servisdok: co švára a covid? Už je z toho venku?

      2. A co konkrétně se ti servisdoku na mnou nastiněné roadmapě nelíbí, nebo kde vidíš nějaký logický rozpor ?
        Nebyl snad Lenin nastrčen Elitami, nedostal prachy a politickou podporu z Německa, Švýcarska, Švédska a USA na podkopání Ruska,
        nezpůsobil Lenin totální zvrat v Rusákama už téměř vyhrané válce, nebyly důsledkem Leninovy hrůzovlády brutální čistky, miliony mrtvých Rusů, ale také Arménů, jedno z nejhorších zvěrstev v dějinách lidské civilizace, nedošlo k vyhubení zejména inteligence a neplatili Rusi obrovské válečné reparace Německu, které byly Elitami zneužity na prodloužení nesmyslné války v Evropě, primárně na otestování nových zbraní a válečných technologií na živém lidském mase ?
        A nezopakovali ten samý scénář později s Hitlerem, s týmž záměrem, totž zničit Rusko, nevymkl se jim Hitler z pod kontroly stejně jak Lenin, opět s válečným kolotočem, vybíjením odpůrců Elit, zejména inteligence a střední třídy a s holocaustem, který tak nápadně připomíná genocidu Arménů? Nebylo to s holocaustem náhodou tak, že zařvali jen chudí Židi, kteří za nic vůbec nemohli, zatímco Elitám absolutne neublizil, neudelal si na holocaustu nacisticky kolaborant Soros svoji karieru valecneho zbohatlika a neposloužil holocaust jako bezva zástěrka pro vytvoření Izraele, který se stal rozbuškou pro další megalomanskou válku Elit proti terorismu, jen co uzbrojili Gorbacova a pokud to pujde s Iranem dal a dal a sestroji jaderne zbrane, tak Izrael pouziji i pro třetí světovou, zase podle porad toho samého osvědčeného scénáře ?
        Jak vidíš, Babiš je v plánech elit jenom malá mrdka v desetimilionovem prdelákově, který nemá žádný strategický význam, i kdyby nás preventivně nerozdělili se Slovákama. Ale je jim nepříjemnej, protože to není debilní rusofob a nemá v oblibě slimáky, ale je to přizdisráčský populista a oportunista, kteremu jde jen o to hrabat na vlastnim pisečku a nenasrat typického Lojzu z hospody třetí cenové, kterému se do válek Elit zrovna moc nechce.
        Odtud celkový úspěch Babiše a celkový neúspěch kavárenských Drahošů a Pavlů a dalších mrdek, které to nemohou pobrat, že prostý český člověk vystrkuje nahou prdel na americké spanilé jízdy obrněných transportérů a když nějaká naše primadona hebne v Afghanistánu, tak ten samý malý český člověk utrousí skrze zuby – dobře jim tak, proč tam vůbec lezli.
        Tohle Elity vubec nechapou, protoze ziji v USA, kde kazdy debil ma pred barakem USA vlajku a na trenkach ma dalsi.
        Asi jim to nikdo nerekl, ze v nasi zemi se tenhle debilni patriotismus krizeny s militarismem uz nejakzch 500 let nenosi a ze takove ty lepsolidsky-kocabovske experimenty s nedotknutelnosti hnedocechu maji na volebni preference maleho ceskeho clovicka zasadnejsi vliv, nez lepsolidske vize Kalousku a Schlafenberku.

        1. Tak co ty italové? Už mají ten milon mrtvejch, nebo to Soroš zase fláká, co Zasírači?

        2. Představa, jak mělo Rusko v dubnu 1917, kdy Lenin přijel do Petrohradu, „téměř vyhranou válku“ je fakt úsměvná. Ten zbytek komentovat nebudu, nejsem psychiatr.

          1. Jak hlásí Rádio Jetevan, v zásadě je to pravda nebylo to sice v dubnu 17, ale v září 16, nebyla to vyhraná válka, ale bitva, jinak známa pod názvem Brusilovova ofensíva.
            V dubnu 17 již byl v ruské armádě trochu bordel, což se v červenci 17 během Kerenského ofensívy, jejíž malou součástí byla i legionáři glorifikovaná Bitva u Zborova, což je něco jako u Lipan, Češi proti Čechům…

            1. ukázalo

        3. Ne.

        4. Aaaa dalsi banikovec, nejspis s doktoratem z dejepisu:

          vonH11.5.2020 v 20:18
          Představa, jak mělo Rusko v dubnu 1917, kdy Lenin přijel do Petrohradu, „téměř vyhranou válku“ je fakt úsměvná. Ten zbytek komentovat nebudu, nejsem psychiatr.

          Pokud jsem daval na ZS pozor, tak prvni svetova skoncila 11. listopadu 1918 a to porazkou Nemecka a Rakousko Uherska, tedy zemi, kterym se Lenin vzdal a platil reparace
          3.brezna 1918 v Brestu Litevsekm, pokud umim pocitat, tak 8 mesicu pred tim, nez bylo Nemecko a Rakousko Uhersko porazeno.
          At byla carska armada jakkoliv neschopna, nekompetentni a zastarala, stacilo jim pockat jen par mesicu a nedelat vubec nic a vyhrali by a mohli si ty reparace usetrit.
          Taky si mohli usetrit obcanskou valku, cistky a miliony mrtvych.
          Kdyby je ovsem Lenin neorzlozil zevnitr, s primou financni a organizacni podporou ELit .
          Jo, ja chapu, banikovcum je psychiatr needed. Argumenty nejsou, jen picoviny, kokotiny, kraviny a neochvejna vira ve vlastni nadrazenost.
          S pozdravem, BANIK PYCO!!!!!

          1. Tak co ty, prolhaný hysterický jelito, kde máš milion mrtvejch italů na čínskej bacil?

          2. Baník pičo, a ten Uljanov řídil toho Kerenského na dálku z Curychu už od února 17, bo se znali ze Simbirsku.
            A proto ho NKVD i KGB nechaly naživu…

          3. Problem je trochu v tom, ze ta armada delala kde co, ale rozhodne nehrozilo, ze by chtela / dokazala „nedelat nic“. Ono „nedelat nic“ by v kontextu vychodni fronty roku 1917 stejne ani neslo.
            Zarad si me do seznamu, at mas klid. Ja bych ti do tech tvych ahistorickych blabolu furt pindal..

            1. Nedelat nic by asi slo, jen by se jim za par tejdnu na to Kaiser Bill promenadoval po Nevskem prospektu.

            2. tak predevsim ta carska armada nemohla nedelat nic, kdyz jim to tam rozkladal Lenin a meli tam obcanskou valku, ze. A to ma jeste dalsi pikanti souvislost, totiz nase slavne ceske legionare, kterym Elity zatrhly navrat domu, takze se musely probit pres Sibir, pricemz (jen tak mimochodem) sebrali carske armade vlak, ktery zrovna nahodou vezl prachy ve zlate, ktere pak skoncily (pravdepodobne) v Praze a ktere (pravdepodobne) staly za ekonomickym zazrakem Prvni republiky, nez ty zlate mince zasantrocil nikym nevoleny Tosovsky do Svycarska, cimz se vratily tam, kde to vsecko zacalo, tj. do kapes Elit.
              A tech pikanterii je tam vubec spousta, treba Lenin doted lezi ulozeny v Mauzoleu na Rudem namesti, pokud to je teda fakt on a ne jeho silikonovy dvojnik. Rusaci maji takovou zvlastni sebemrskacskou zalibu vyrobit ze sebe geroje tim, ze si vsecko sami sobe totalne poserou, streli se do nohy a pak to za cenu krvavych obeti a nesmirnych ztrat zase nejak prekonaji.
              Oni by snad bez toho stadia krvavych obeti a nesmirnych ztrat nemohli zit, to by ztratili smysl sveho zivota, takze ten Lenin je furt v ruskych dejinach, nikoliv na smetisti jako globalizacni zradce a masovy vrah.
              A to je presne ten duvod, proc mi akademicti historici s absolutni neschopnosti zmenit fokus z podruznych detailu na celkove souvislosti a zase zpet mohou co ? Vlezt na zada.

              1. A kudy to ti legionari meli vzit? Pozadat Nemecko o tranzit do Francie? Kdyby se neprobili, tak by je bolsevici bud postrileli, nebo vydali Rakusanum. Rusko v breznu 1918 podepsalo mirovou dohodu s Nemeckem a R-U a mj. propustilo zajate Nemce a Rakusaky.

    5. Babiš nebyl žádný významný estébák. Babiš nebyl dokonce ani bezvýznamný estébák. Babiš totiž nebyl žádný estébák, Babiš byl pouze spolupracovník StB, lidově udavač, jeden z mnoha desítek tisíc. Babiš dokonce ani nezastával žádný důležitý a významný post, byl to obyčejnej zaměstnanec PZO, kam se dostal protekcí přes fotra.

    6. To ale néni celý.
      8. Iluminátí zaplatili Elvisovi vkladama, aby pro ně stáhl z voběžné dráhy Gagarina. Ten start rakety ale vyvolál zemětřesení, při kerém popadali v Číně netopéří na luskóny a eště křídlama rozfofrovali tolí prachu, že se koronavirus začál šířit.

      1. Hele já jen nechápu ten nick. Nemělo to bejt já nevim třeba Odra, Opava bo Moravice?

  5. Nechápal jsem, jak dokázali v Itálii opakovaně hodit hlas Berlusconimu.
    Sice to pořád nechápu, ale Bureš ukázal, že když se stádu něco slíbí, nemusí se to vůbec plnit, když jim za chvíli slíbíte něco jiného a lidi na ty původní sliby zapomenou a vůbec je neřeší.

    1. No, třeba s EET mu to docela vyšlo… :-P

  6. Čím to je, že na webu ČT nemůžu dohledat tiskový konference a brífinky vlády? Jsou tam jen dva, z dubna a fest prostříhané. U jednoho z nich je dokonce pracně vystříhaný i Vojtěchovo bečení, které vyplňovalo polovinu času jeho „projevu“.
    Ve zpravodajských vstupech byly úryvky z tiskovek prostříhaný od toho bečení taky.
    To ten covidiot nemá ve svém okolí někoho /Havlíček taky!/, kdo by je na ten protivnej zlozvyk upozornil?
    Už i forma projevu babišových lidí je nedůležitá? Je to ostatně vidět i na projevech jeho samotného, jeden velkej guláš husákoviny, zakončený obvykle „děláme na tom“. Na čem přesně? Na gigantickém schodku rozpočtu, kde se pár miliard bokem ztratí, jako nic?

    1. Nechápu onen zvláštní druh masochismu, dívat se na český mainstream, tím méně se pozastavovat nad tím, že je v něm vše zmanipulované a tendenční.
      Naše republika je malý smradlavý rybníček, 10mio obyvatel, to je dneska jedno město.
      Dokonce ani tu prosorosovskou propagandu nám nešijí na míru, jen zrychlodabjou nějaké céčkové kokotiny určené pro černocha z Harlemu, který tak matně tuší, že byla druhá světová, ale už neví, jestli to bylo USA proti Rusku anebo USA proti Německu, hlavně, že USA vyhrály.
      A že je to i po technické stránce slabota ? A že naši panáci v politice neumí říct ani tři věty, aby to mělo hlavu a patu ?
      No a co bys čekal, za ty peníze…
      Teď se točí jen přiblblé reklamy, kvízy, superstar, politické debaty a to je vše. Už ani nepamatuju, kdy by se natočil nějaký slušný český film, na který by se dalo koukat, aby tam nelezla odtažitě polonahá Geislerová, neskřehotala polomrtvá Bohdalová a nebylo to prosrané primitivní rusofobií a Amerikanovlezdoprdelismem az na půdu.
      Prostě se na české zpravodajství vykašli…

      1. Tim si nelam hlavu broučku. Ty chápeš totiž sotvaco. A oč míň chápeš, o to usilovněji zasíráš všechno kolem sebe.

      2. Ale už toho trapného hejtření nechte. Vede to akorát k dalšímu zasírání a nic to neřeší.
        A aby bylo jasno, kurva: Nikoho se nezastávám. Jen si rád přečtu názory i jiný, než jsou všechny ty od místních přemouřelých „elit“, co všechno vědí, všemu rozumí, všecko chápou a všecko je podle nich přece úplně jasný a jen blboň to nechápe.
        Býval to web, kde kromě ojedinělých excesů, nikdo neměl tak nutkavou potřebu někoho za jeho názor napadat a urážet, jako je tomu tady a teď.
        Žijte a nechte žít.
        Tak nějak bych si představoval přístup skutečně rozumných a moudrých lidí s rozhledem a nadhledem.
        Není vůbec nutné, svůj druh nadhledu vnucovat někomu jinému. Tenhle web je zatím myslím svobodný a jako mají jedni svobodu uveřejnit svůj pohled na věc, pak tohle právo na svobodném webu mají i druzí, přičemž ani jeden z pohledů nemusí být správný, třebaže jeho pisatel je o své neomylnosti skálopevně přesvědčen.
        Neserte se navzájem, žijte, pište, nechte žít a psát i ostatní, přestože Vás pohled někoho jiného, třeba zrovna mě, může pěkně srát. No tak si prostě pomyslete, že jsem starej blboň a hotovo dvacet. Není přeci nutný někomu jeho názor vyvracet za použití celé jedné stránky „hejtů“, co diskusi akorát zasírají a nic neřeší.
        Nebuďme na sebe kurvy. Stačí, že se jako kurvy chová celá vláda. Jsme lepší, my na sebe kurvy být nemusíme.
        Díkes všem.

        1. Tak to mas Servisdoku smulu. Doby, kdy se na DFENsu resil Torsen vs. Haldex pri jizde po sotoline dverma napred jsou nenavratne pryc, protoze ted tu mame generaci prechytrelych smrdlacu po displeji,
          kteri si ani na aute neumi ani vymenit brzdove desticky, dokonce se bojim, ze ani nevi, ze nejake brzdove desticky existuji, natoz, ze by chapali vyznam samosvorneho diferencialu, ale zato si umeji sparovat smrdlofon s autem pres Modry Zub a povazuji to za ukrutnou vyhodu. Kdyby se nahodou dostali do situace, ze jedou dverma napred, tak si do toho smrdlofonu nejspise naserou.
          To je prvni problem, lidi neuveritelne zhloupli.
          Druhy problem je politicka situace po Sametu, kter se prudce zhorsila. Prazakum uz uplne hrabe, sundavaji rusakum sochy, predelavaji dejiny a americanum se to geopoliticky sere, takze lepsolidi a kavarna zacinaji byt nervozni, jako Jakes v 89tem.
          Ja citim ve vzduchu financni krizi uz pekne dlouho a ted citim ve vzduchu jeste vlnu revoluci a rozpad EU zevnitr, Brexit byl jen takova prvni ochutnavka, v Italii , Recku , Spanelsku a Francii tika casovana bomba nesplatitelnych EU dluhu a smizujici se zivotni urovne. EU dluhy drzi v ruce Nemecko, nas jedinecny obchodni partner, bez ktereho se muzeme jit past.
          Chapu, ze by ses rad vratil to devadesatek, ale tam se uz nikdy nevratime.
          Chytri lidi skoncili za hranicemi anebo v duchodu, nova generace odkojena sorosem ma solidne vymeteno, mezitim se Cinan vypravocoval na ekonomickou supervelmoc a EU se dostala na chvost svetoveho deni, jako podrztaska cim dal vice orwelovskych USA, ktere s po utocich 11 zari zmenily v dystopii smirackych tajnych sluzeb a Deep State , urvanych z retezu.
          Lepe uz bylo…

          1. Soroš, pomooooc, Soroš, jde po tobě Zasírači!

            1. Náhodou tohle byl celkem rozumnej příspěvek. I slepé kuře najde zrno.

              1. jo no, vod někoho, kdo má doma 3 prošlý atombordely a v únoru zapomene na technickou, takže tady řeší, že bude muset celý auto vystříkat desinfekcí(nebo s ním radši ani nejezdí), to bylo relativně chytrý. i úplnej debil řekne občas něco chytrýho…

              2. Kdyby nebyl na půl stránky tak možná …

              3. ten zbytek co tu předpovídá od té doby, co sem vlezl, nebudu komentovat. ano, to se asi jednou stane, SO WHAT?

              4. Pak tedy collateral damages, were sorry. Já jeho nekonzistentní vejplody už dávno nečtu.

        2. servisdok: Zkuste zapátrat v paměti a vzpomenout si, jaký byl vývoj událostí – byl za a) Zrg1 od počátku jeho působení zde zesměšňován a nebrán vážně nebo za b) začal Zrg1 vulgárně častovat a dehonestovat své názorové oponenty, kteří se s ním zpočátku snažili rozumně a věcně diskutovat a vyvracet mu jeho (mnohdy konspirační) teorie a předpovědi? Já osobně taky nejsem nijak nadšenej z toho, že to tady poslední dobou vypadá jako soutěž o to, kdo si do Zrga trefněji kopne, ale, na druhou stranu, nemůže on si za to jen a jen sám? Několikrát jsem se snažil upozornit, že se může stát, že úroveň diskusí D-Fense znova nasere tak, že je zase típne, ale zase – kdo jsem já, abych dospělejm lidem radil, jak se mají chovat, notabene, když sám jsem tu jen host?

          1. přesně tak, servisdoku zkus se nad tím zamyslet, než si tu zase začneš lháře vykrmovat.

        3. Žádost se zamítá. Vysírat se začlo zrgo. Spamování trapnejma chemtardskejma tapetama neni „názor“, nýbrž bulshit. Tento web předpokládá určitou úroveň inteligence a komunikačních dovedností, již bohužel chemtardský Zasírač nedosahuje. Debatu stejně vždycky rozbije, tak já nevím kde by měly nastat nějaké škody.

          1. Na trollení musí být minimálně dva. Troll a krmič trollů. (A nutno dodat, že vyznat se někdy kdo je kdo, není jednoduché.)

            1. zrg1 nepotřebuje krmiče, krmí se sám, to jste si neráčil všimnout?

            2. Tak ono to v tomto případě není tak snadné, protože jak si téma zrg1 vezme za své, tak jde celá diskuze rázem do kelu, bo hrabat se v těch jeho sračkách se nikomu asi moc nechce.
              Takže posílat jej do hajzlu při každé příležitosti není nic proti ničemu … i když to stejně nepomůže, on si to píše hlavně pro sebe.
              Ale já bych na to byl moc línej.

              1. Jenže se najde dost lidí, kteří na tu hromadu sraček přihodí i svoje hovno. Hromada tak narůstá víc, než kdyby si ho nikdo nevšímal. Navíc má občas potřebu přebít cizí hovno svým. Nakonec je to soutěž o největší nebo aspoň poslední hovno.

                Pak to tu vypadá jako žumpa.

                1. No a pak je tu ještě další zvláštní sorta, která každý hovno usilovně rozpatlá, rozpitvá a našlehá na tojnásobek původního objemu.

                2. To by se zrgem vypadalo stejně.

              2. Já normálně asi taky, ale v tomto případě jsem učinil výjimku; a to ze studijních důvodů.

                1. Jak jste si tvoje prasátko vykrmili takové ho máte. zerg tu byl dlouhodobě ignorován, takže stačil ignore na ty cca dvě samostatné statě co vkládal do každé diskuze. Teď to likviduje i diskuzní vlákna.
                  Proč jste ho začali krmit je mi záhadou.

                  1. nezačali jsme ho krmit, nasral se sem s chřipečkou a rozjel to ve velkým sám. napřed byl ignorován, pak slušně vyvracen, teď už je opět tvrdě negován. ráčej si to zpětně přečíst…. maj mylnou představu…

                  2. Kdyby sem dával furt pár příspěvků do každé diskuze, tak je to pohoda, i kdyby byly sebepitomější. Takových nás tu je:-).
                    Ale s koronou ho chytil amok a tapetuje jak o život.
                    Ten krmit nepotřebuje … jako u honění si ptáka tu ženskou taky nepotřebuje.

              3. Posílat jej do hajzlu zerga krmí.

                Zerg by šel snadno vyřešit, kdyby Zergem Vytočené Core (dívám se předně na vás, ARJ, shifty a fatdwi!) přestalo reagovat kreativně, vulgárně nebo emotivně a pod každý jeden zergův příspěvek bezduše a chladmokrevně copypastovalo naprosto samý „disclaimer“ mířený na cizí čtenáře – tzn. na ty, na které míří Zerg v naději, že jej „čtou desetitisíce“ a DF jen zneužívá jako svůj publikační kanál:


                ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o "milionu mrtvých v Itálii" r.2020 a "válce s Íránem" r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                Toto copypastovat pod každý Zergův post a nic jiného mu nepsat a nekrmit jej – a Zerg by nejdříve zuřil, že mu lidi „odrazují čtenáře“, pak by zuřil, že ho už nikdo nekrmí, a posléze by odešel.

                V případě potřeby lze vylepšit odkazy na inkriminované diskreditující Zergovy příspěvky (stačí kliknout na datum/čas příspěvku a vznikne odkaz přímo na příspěvek) pod klíčová slova „Itálie“ a „Írán“.

                1. Jsem asi ochotnej tohle zkusit.

                  1. Super. Chce to vždy dát do HTML tagů <CODE></CODE> <BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE> nebo <PRE></PRE> aby se to hezky naformátovalo.

                    1. Ale běda! Běda ti jak to nebude fungovat!!!

                    2. ARJ: viz níže, jen toto fugovat může.

                      Ale bude to na dlouhé lokte a bude to vyžadovat velkou sebedisciplínu ode všech, protože Zerg se svého parazitování, kdy každý jeho „blogísek v diskusi“ uvidí desetitisíce čtenářů, bez boje nevzdá.

                      Opět viz níže: není sociálně hloupý a jeho cíl, tzn. přesvědčit náhodné diváky, že on má pravdu a poskytuje hodnotný obsah, kdežto všichni jeho kritici jsou sprostí, agresivní šikanéři, mu vyšel. Typický manipulátorek.

                    3. Zas toho omezence nepřeceňuj.

                    4. mrcasík
                      se rači domluvte s ‚panem domácím‘ a nasaďte bota ;D si myslim že nikdo normální todleto jako nevydží nějak dlouhodobě pod něj postovat nóó a bot se tak nějak nikdy neunaví nebo nestratí zápal pro věc :O :D :D ;D

                    5. @Greta
                      Jo jeto těžký, kdyby to bylo na FB, tak toho halzla necháme zablokovat za ideologicky závadný obsah a znevažování jména našeho dobrodince největšího Sorose, ale tady Cukrberk nerozhoduje a u pana domácího hrozí, že nebude mít náladu na řešení žabomyších válek a zablokuje všechny, tedy i ty, kteří ideologicky pomýlení nejsou. Ještě bych to promyslel.

                    6. Panu domácímu jsou diskuse u prdele, čemuž se nedivím. Pokud ho tím budete otravovat, bude to brát jako že jste nesvéprávný děcko, co žaluje – což by měl rovněž pravdu.
                      Výsledek by byl, že ten cirkus zavře celej, což by byl zrgův poslední majstrštyk.

                    7. @monday @misaka
                      sem nemyslela nějakýho bota kterej by analyzoval komenty a přemejšlel jestli je psal zrg1 a podle toho mazal to jako vubec!!!! :O :O
                      ale nějakýho takovýho kterej by dycky projel diskuzi vzal všecky zrgovi komenty a hodil tam ten mrcasíkův textík kdyžuž to teda jako chcete dělat a furt to pod zrg1a strkat ;D

                2. Těší mě, že jsem na primelistu s majzlíkem, to se každej rok nestane :-)
                  Hele já si myslím, že co nevidět vyhnije sám. Snad pánbůh dá. A nějaká zoufalkyně dá zergovi…
                  Ale proč ne.

                  1. Zerg nevyhnije protože vy všichni mu fakt jste ukradení, v tom nelže. Nechápete jeho modus operandi.

                    Zerg je parazit, který si přivlastnil diskuse pod D-F jako svůj vlastní blogísek s předpřipravenou desetitisícovou čteností. Pro něj to tu není debatní vlákno, ale publikační platforma.

                    Proto tu tapetoval i když jej všichni ignorovali. A z toho plyne i jeho taktika:

                    1) nerušeně publikovat a odsunout „konkurenční“ příspěvky množstvím textu
                    To mu nevyšlo.
                    2) publikovat a argumentačně vyvrátit „konkurenční“ příspěvky
                    To mu nevyšlo. Takže:
                    3) publikovat a stáhnout „konkurenci“ na a pod svou úroveň, aby byli vulgární a pro náhodného cizího čtenáře neznalého místní historie (=cíl Zergova „parazitického publikování“) to vypadalo, jakože zlí primitivové šikanují nebohého zerga.
                    to mu vyšlo na 110%.

                    Ergo jediná protizbraň je to, co jsem popsal výše: naprosto nešikanózně, chladnokrevně a s gracií „potápět“ každý Zergův „blogísek parazitující v diskusi“ stručným

                    ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                    ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                    ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                    Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                    Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                    Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    1. Já tohle samozřejmě chápu. Proto jsem se taky rozhod kazit mu to těma přilepenejma sračkama (což Zasírače zjevně točí) a je mi u prdele jestli to servisdokovi s mjfoxem vadí. Jestli tvý řešení bude lepší, klidně pojďme do něj. když ne, vrátit se můžu vždycky.

                    2. Arnold J Rimmer: Mně to nevadí. Mně je to tak nějak jedno, trolly jsem se tu naučil ignorovat už dávno a to i bez berličky zvané „ignore list“. Co mě nezajímá, to přeskakuju, na trolly nereaguju nebo jen velmi omezeně („trolly nekrmíme!“).

                      Každý troll je totiž spokojený, když na sebe strhává pozornost. Jako malý dítě, když zlobí, má radost z toho, že vytáčí rodiče, protože mu v tu chvíli věnují svou pozornost, svůj čas a energii. I když je to třeba i výprask, parchant je svým způsobem spokojený… zažil jsem to na vlastní kůži při pokusech vychovávat dceru bývalé přítelkyně, která si s ní nevěděla rady a ještě do mojí výchovy házela vidle. Ano, je to jeden z důvodů, proč už s ní nejsem.

                      Co na rozmazlenýho zlobícího parchanta fungovalo, bylo zavřít ji u sebe v pokoji a „až se vyvztekáš, tak přijď“, případně ji totálně ignorovat nebo odejít pryč. Zlobící dítě potřebuje diváka, když ho nemá, tak ho to přestane bavit, nemá to totiž smysl a když není komu předvádět hysterák, tak ho předvádět nebude. Zažil jsem to u svojí vlastní dcery, ale tu to přešlo tak ve třech letech, zatímco tu od expřítelkyně to pravděpodobně nepřešlo do dnes, ale odešel jsem, když jí bylo 12, stačilo mi to.

                      Jednou jsem ji dal i na zadek, ale měla hroznou výdrž, mě už brněla dlaň, jak jsem ji řezal a ona furt neměla dost, nevím, jakou nakládačku bych jí musel dát. Modřiny ode mě nikdy neměla.

                      Takže jestli si tu někdo myslí, že trolla se zbaví, když mu bude furt znova a znova odpovídat = věnovat mu svou pozornost, čas a energii, tak je na velkém omylu. Naopak, přesně to troll chce.

                      Někdy to tu navíc vypadá, že se tu navzájem krmí dva trollové, případně je to celý grouptrolling. Zerg tu vydržel tak dlouho jen proto, že má diváky. Dostává přesně to, co chce.

                      Tak, dveře jsem ti (a dalším) ukázal, vejít už musíš sám.

                    3. Neser se po čem ti nic neni, rozumbrado.

                    4. Trošku ho přeceňuješ, navíc se tady v nemoderovaný diskuzi těžko bude utužovat disciplína, obzvlášť s tímhle magorem(a to je jedinej, tyvole jedinej kdo to tu prasí). Zase tak chytrej není…

                    5. shifty: nepodceňuj zerga, jsou různé druhy inteligence.

                      Existuje zákeřná „pouliční inteligence“ právě takového druhu, že nesmírně dovedně poštve silnější hráče proti sobě, nebo vyprovokuje silnějšího k protiútoku přesně v takovou chvíli, aby přišli svědci/policajti a provokatér vypadal jako nevinná oběť.

                      Je to společné s IQ versus EQ.

                    6. Teď mu jen masíruješ ego. Nic víc. On se jen nudí, sedí doma, nemá co dělat, nemá žádný sociální život, rodinu, děti, kamarády, milenky. Jen svuj prošlej atombordel a auto bez technický. Je to jako ta bába co sedí za voknem a jen čeká, až půjde někdo bez roušky, aby mohla zavolat policajty. Garantuju ti, že co nevidět zmizí. Dneska už ho nekrmí ani Sysop a Servisdok, takže má všechny v podstatě v ignore. Stejně jako minule, kdy se taky svejma sračkama a pomatenostma odkopal a pak radši vypadl. U něj je stěžejní EGO, ne nějaký IQ.

                    7. Myslím, že se mýlíte.
                      Skoro všichni.
                      Téměř ve všem.
                      Bude tady tak dlouho dokud bude on sám chtít.
                      Nezmůžeme nic.
                      Já jemu podobného lidi znám osobně nejméně dva.
                      Je to marné, je to marné, je to marné.
                      Jinak to jsou relativně úspěšní lidé, finančně zabezpečení, jeden golfista s HCP 8, druhý sjede v 70+ většinu sjezdovek ve 3 údolích, ale po 10 min diskusi s nimi o čemkoliv jsou zralí na zabití.

                    8. Myslíš si, že zergo má sociální život, že někam chodí mezi lidi? Dam zergovo obě varlata za to, že je to blbost ;-)

                    9. Nakonec je to fuk. Stejně jde o takovej e-fotbal. Baník, pyčo!!!

                    10. Přesně. Teď se zase život rozběhne, diskuze prořídne a vlastně bude vše v pořádku. Náhodou je fajn mít nějakýho místního blbečka :)

                    11. Zrgo vyskoč? Místní kretén? Pačemu nět…

        4. Nic ve zlém, ale já to říkám pořád (v duchu filmu Mars útočí!): holubice míru by se měly střílet. Svoloč jedna. Nic dobrého nikdy nepřinesly.
          Nevím, proč by si místní měli nechat srát na hlavu a do do webu od kreténa a k tomu dělat sluníčkový obličeje. Vocaď pocaď, jak říkal kat Mydlář.

  7. Nemůžu uvěřit že se tu v rámci možností dokáže objevit solidní (věcný) názor bez zbytečných urážek, přesto si úplně nemyslím že by za vzestupem Babiše stála jen ČT, byť některý závěry jsou fakt

    1. Něco mi tam sedí hodně. Něco méně. Každopádně přátele si drž u těla, nepřátele ještě blíž, víš jak to je.

      1. „Ochraňuj mě, Bože, před přáteli, před nepřáteli se ochráním sám.“

        1. Když zajedu do konspirační roviny, někdy si ty nepřátele musíš i udělat….

          1. Nemít AB Kalouska, musel by si ho vymyslet. Jen by mne zajímalo, co bude, až Kalúska nebude.

  8. Hvězda AB se zrodila zejména za pomoci ODS a celé koalice do té doby vládnoucí. Navíc AB zakoupil Mladou frontu, takže nebylo možné ho mediálně zaříznout a ze dne na den skončily pravidelné masáže na téma geniality „pravicových “ politiků.
    Tenkrát se hlasy doslova válely ma ulici a AB je jen sebral.

    1. Jasně monday. Sice byl Topolánek první politik po 15 letech minimálně, kterého Babiš nepásl a který proto Babiše odřízl od státního cecku (protože Topolánek se katapultoval do vysoké politiky z barbaristánu a neměl „ty správné“ vazby, takže způsobil dočasný mocenský šok), a sice Babiš pásl hlavně ČSSD se Zemanem (viz Unipetrol prodaný jen pár miliard pod cenou), ale za Babiše může ODS.

      Už to nepij.

      1. To koho Babiš pásl či nepásl vůbec nesouvisí s tím, proč Babiš uspěl ve volbách. Zkrátka existovala silná poptávka po změně a Babiš ji využil. Pro jistotu konstatuji, že nehodnotim jeho kvality, pouze konstatuji, jak se dodrapal ve volbách ke druhému místu.
        Pokud má nekdo potrebu vysvětlovat Babisuv úspěch pouze pár reportazemi v ČT a debilitou voličů, pak se nesmí divit, že i po těch letech má Bába preference 34%.

        1. Poptávka po změně a Babišovo 34% po 7 letech, kdy je u vesla spolu souvisí jak? Změnilo se co konkrétně, kromě PR aktivit, čau lidi na facebooku a toho, že byla konjuktura? Že by to bylo tou debilitou voličů?

          1. No jeden by řekl, ze po nastalé změně nepociťují voliči potrebu dalsi zmeny.
            To ma dve možná vysvětlení. Buď jsou se současným stavem spokojení nebo nejsou spokojení s alternativní nabídkou.
            Skoro se nabizi otazka, koho přesně by meli volit ti co nejsou debilové a zda byste si vy chytřejší neměli po vzoru KSČ do ústavy vetknout vedoucí úlohu dotyčné strany pro chytré, aby Vam to blbci nekazili.

            1. Ti co nejsou debilové jsou kritičtí i k sobě navzájem a davu nevěří. Tak to vždycky bylo a bude, holt menšina musí demokraticky snášet to, co chce většina. furt s tím mám menší problém, než s diktatůrou nebo komunismem. Když se nad tím zamyslíš trošku do hloubky, tak je jasný, že Babiš kromě PR a nekonečné reklamy na sebe sama neudělal pro tento národ nic. Ale to, že ho volí 30% lidí co jsou k volbám respektuju a nic s tím neudělám.

              1. Tůra tůra diktatura… no fuj pardon…

              2. Vy to respektujete, ale jsou to debilové. Rozboru objektivního přínosu jednotlivých partají na základě měřitelných ukazatelů je schopen opravdu málokdo. Pro99% lidi je to souboj Sparty se Slavií .

                1. Vzhledem k tomu kolik lidí nechodí k volbám, bych si tipl, že nemáte pravdu. S tím souvisí i těch Burešových 33 %, kterých je ve skutečnosti zhruba 16.

                  1. On zápas Sparta Slavie taky kupodivu nezajímá 100% lidí.
                    A jinak si dovoluji připomenout, že jakákoliv alternativa k Babišovi nutně zahrnuje Piráty ve vládě, ale věřím, že inteligentní voliči tuto skutečnost a její důsledky zahrnuli do své úvahy.

                    1. Mě nezajímá nějaký zápas Sparta Slavie, je to hloupá analogie.

                      A jinak si dovoluji upozornit, že, stejně jako zrg1, věštíte z nějaké kříšťálové koule zřejmě made in Russia, podle toho taky ty výsledky vypadají.

                    2. Ok volby jsou za rok.Jak tedy bude dle Vás vypadat koalice bez Pirátů a Babiše v zrcadle, které není ruské? Na konkrétní odpověď se asi nezmůžete, že?
                      Hlavně, že jste do toho jako správný ideopolicista zatáhl Rusko.

                    3. monday13.5.2020 v 13:39
                      Ok volby jsou za rok.Jak tedy bude dle Vás vypadat koalice bez Pirátů a Babiše v zrcadle, které není ruské?

                      volby budou hodne zabavne.
                      Scenar jedna:
                      Baba ustoji koronakrizi a ekonomickou krizi a ziska vetsinu (mozna mu bude chybet par hlasu, ktere vyhandluje s komousema)
                      Scenar dve:
                      Baba neustoji rev lepsolidi, kavarny, kovidiotu, chvilkaru a sorosovych neziskovek.
                      Prezidenta/Premiera bude bud delat nejaka osvedcena a zaslouzila krestanska buzna ala Halik, anebo nejaky ad-hoc pravdolaskarsky rychlokvaska manekyn typu Drahos-Bartos-Soros. Pripadne vystrachaji nejakou Caputovou/Marii Kabrhelovou
                      Ze by prazsti kavarensti imagologove znovu vystajlovali zdechlinu Schlafenberga do role hippika, to si nemyslim,
                      hlavne potom, kdyz do kamer zacal blabolit o pravnicky vyhaslych benesovych dekretech a o tom,
                      jak se v Bildebergu domlouvali na bombardovani Jugosky, jeste drive, nez to vubec zacali domlouvat v rovine EU/NATO.
                      Jo a taky uz tehdy neco blabolil o neudrzitelnosti soucasneho stavu populace, skoda, ze ho pak R. a S. prestali zvat,
                      treba bychom o koronaviru vedeli v predstihu o pul roku driv a nemuseli jsme se tvarit prekvapene jak vyorane mysi.

                    4. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                      ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
                      ┃ Upozornění pro čtenáře ┃
                      ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

                      Předchozí příspěvek napsal konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu; usvědčený z nepravdivých predikcí o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Íránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS a nereagujte na něj.

                    5. Vy neumite pouzivat ignorelist? Nebo jste byl jmenovan do funkce ideopolicie?

                    6. Otazka ovšem zněla, jak by podle originálního Maxe vypadala koalice bez Babiše a Pirátů v neruském zrcadle.
                      Oni tihle kluci jsou samozřejmě moc chytrý na rozdíl od nás blbů, ale jakmile mají odpovědět ko konkrétně, tak letaji vzduchem urážky. Možná to s tou inteligencí nebude zase až tak horký

                    7. @monday

                      „Na konkrétní odpověď se asi nezmůžete, že?“ A víte, že zmůžu? Odpověď je: nevím, protože by to mohlo dopadnout všelijak. Věštění přenechám vám, zergovi a podobným existencím.

                      „Hlavně, že jste do toho jako správný ideopolicista zatáhl Rusko.“ Takže suchý, bez smyslu pro humor. Znamenám si.

    2. Babiše zrodila čssd, to je jasný, on byl jejich hlavní lobista. viz. co píše Jan, máš to nějaký popletený…
      Ano, hlasy určitě na ulici ležely, protože komunistický závistivci neměli dlouho koho volit, přece jen ksčm nebyla tak úplně košér…

      1. Ale jo popletl jsem to. Myslel jsem že článek je o politickém vzestupu Babiše a on je, alespoň soudě dle reakcí, o době, kdy si Babiš politiky ještě pronajimal.
        Přesto si dovolím připomenout, že socani byli před politickým nástupem AB dvě volební období v opozici.

        1. Babiš byl taky jejich hlavní kůň, tam se to páslo navzájem. To že je pak sám zadupal, už je jen taková trošku jedovatá ironie osudu :)
          PS: stejně je fascinující to kouzelné slovo „změna“. to je prostě evergreen a asi vždycky bude…

          1. O tom koho všeho Babiš pásl, nejlépe vypovida to kvapne hlasování o biopalivech před rozpuštěním sněmovny.

            1. Teď sem jel k otci do Jihlavy z Plzně, jezdím to rád po „starej“, tzn. Rožmitál, Orlík, Tábor, Pelhřimov. Asi každej zná tu cestu. Když je malej provoz, tak se tak dá sem tam i fajn zařídit, když je k tomu i vůz.
              Co mě letos vážně zarazilo, je to obskurní množství řepky všude a všude kolem. Je to tak 60% všech polí tipuju. Ten zmrd samozřejmě maká na 120%, takže nelenil a to by bylo, aby z korony něco nevytlouk. Tohle už není naše krásná země, ale Burešovo Řepkofert.

              1. Na druhou stranu agrostatistici (a myslím i Ygorek) postulují, že řepky je na našich polích poměrně málo, prý jen 20 %
                https://hlidacipes.org/zlute-lany-na-polich-andreje-babise-repku-pestujeme-jen-na-17-procentech-sve-pudy-ujistuje-agrofert/

                Tož se v tom prase vyznej.

                1. Ok tak já sem to neměřil a relevantní data fakt nemám, ale tlouklo mě to do očí. I fotr měl auto žlutý, protože i u Kosova v Jihlavě je najednou žlutej lán. Jedno víme jistě, kurví to půdu i motory a řepkozmrd z toho má prachy. Je tu dramatický sucho, zemědělci neoraj do hloubky a maj čim dál těžší techniku, ale pole jsou žlutý. Nevím no, mam jen selskej rozum a ne tabulky, ale nějak mi to něštymuje.

                  1. Mně to taky neštymuje, protože při leteckých záběrech to fakt na pouhých 20 % nevypadá, ale nejsa zemědělec, nemohu k tomu kompetentně mluvit.

                    Leda mne napadá, zda se na jednom lánu nedá pěstovat za jeden rok více plodin – pak by šlo do statistik vykazovat „pšenici“ za pole, na kterém rostla řepka.

                    1. Zároveň je ale pravdou, že v Česku zabírá řepka mnohem víc podílu orné půdy než v jiných evropských zemích. V roce 2017 se řepka v Česku podle Eurostatu pěstovala na bezmála 16 procentech orné půdy. Tomu se žádný další stát nepřiblížil, následovala až trojice Slovensko, Německo, Estonsko, kde se řepka pěstovala na přibližně 11 procentech orné půdy.

                      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zluta-invaze-repka-je-vsude-kolem-nas-kolik-a-kdo-na-ni-vydela-71701

                      Ale je jasný, že Andy má hlavně na mysli naše zdraví. Zmrd jeden.

                    2. A motýle! Motýle majú rádi řepku. My máme rádi motýle.

                      Máma nese mísu. Ema má maso. Ó my se máme.

                    3. Dá se dohromady pěstovat jetel a obilí. Ale o tom dnešní zemědělec už asi nic neví a krom toho by to dělalo bordel v papírech.

                    4. Jistěže dá. Ale co s tím jetelem bude dnešní zemědělec dělat?
                      To spíš, jek vidíme dnes a denně, zaseje pšenici na biolíh a slámu prodá jako biopalivo, což celé je ekologický zločin, zejména uvědomíme-li si, že takový zemědělec nemá dobytek a do půdy nevrátí ani tu pitomou kejdu.

                    5. No to je zajímavá otázka. Zaznamenal jsem že kráva je demodé. Zde spatřuji slabinu v ekologismu velkou jako … země kde zítra již znamená včera.

                      Co zkusit vegany naučit spásat jetel?

                      PS: Prosím hnůj, ano? Ona kejda není žádná výhra.

                    6. Popis spásání jetele vězni koncentračního tábora v Osvětimi je znám a více se k tomuto tématu nehodlám vracet.

                      Ad P.S. Přesně to jsem chtěl vyjádřit spojením:“…ani tu pitomou kejdu.“ Zemědělce, který slámu prodá na topení, o hnůj prosit jistě můžeš. Poděliš se pak o výsledek svého snažení?

                    7. No tak ono to především bude determinovaný technologií v maštali, řekl bych.

                      Jestli nemá rošty, nepodestele a slámu prodá a hovna rozředí vodou a vystříká na pole, pak si troufnu říct, že není zemědělec, ale zasranej dobytek. Já pochopim, že neořou, je to drahý, ale vzpírám se uvěřit, že by se taková prasárna děla masově.

                    8. ygorek
                      12.5.2020 v 17:36

                      Dyž by to trochu vyrostlo, tak na seno, o to zájem je.

                      Hnůj se odsud ve zvýšené míře vyváží do Reichu, zatímco tady se na to leje burešova chemie. Však proč taky mezi prvníma skoupil chemičky na hnojiva a postřiky, že.

                    9. @Jan Mrcasik
                      Na jednom lánu se pěstuje v jednom roce pšenice a řepka nebo řepka a pšenice běžně. Dokonce i pšenice a pšenice.
                      Říká se tomu pokrok a směřuje to přesně tam, kam vás to napadne nejdřív.

                  2. Ne, půdu to nekurví a motory také ne, to si pletete s bioetanolem z pšenice, cukrovky, cukrové třtiny (ano, dováží se).
                    Zemědělci mají čím dál těžší techniku, to vidí každý. Nikdo se nepodívá, kolikrát širší mají ty stroje pneumatiky.
                    Hluboká orba se bohužel neprovozuje, protože je drahá a kdo se jako řádný hospodář stará o půdu pro budoucnost, má konkurenční nevýhodu nyní.

                    Obiloviny jsou pěstovány na 55,0 % osevní plochy, z toho nejrozšířenější obilovina pšenice ozimá zaujímá 33,1 % osevní plochy. Okopaniny tvoří 3,4 %, olejniny 18,5 % (z toho řepka činí 83,5 % z olejnin celkem), pícniny na orné půdě 20,3 % (z toho jednoleté činí 11,8 %) osevní plochy.
                    zdroj:
                    http://www.akcr.cz/txt/soupis-ploch-osevu-k-31-5-2019

                    POkud to někomu neštymuje, mohl by si uvědomit, že výše v komentářích zmíněných 17 % je z veškeré orné půdy. Vzhledem k tomu, že jsou lokality, kde se řepka nepěstuje vůbec nebo omezeně, musí se jí jinde zasít výměra nadprůměrná.

                    Štymování je jedna věc, přemýšlení druhá.

                    1. ygorek
                      12.5.2020 v 17:27

                      Hluboká orba se, samozřejmě, provozuje, i dyž zdaleka ne tolik, jak by bylo žádoucí.

                2. Myšlena čtvrť horní kosov co je v Jihlavě za nemocnicí.

                3. Tak ona ne všechna půda, ač je to možná překvapivé, patří Agrofertu. Zato asi zpracovává téměř všechnu řepku.

                  Dokonce mu asi patří méně než ubohá tři procenta zemědělské půdy v ČR. (Patří ve smyslu hospodaření, nikoli majetku, to je ještě méně)

                  1. Zaplať pánbůh za to. Když to maj jezedáci dotovaný, tak to holt pěstujou. Proč tohle třeba neřeší ekologové nebo Gréta?

                    1. To musíš na Tomany. Hodně štěstí. :)

                    2. Tak jednoduší je letět soukromým tryskáčem na konferenci a tam horovat za buzeraci osobních aut. Jednoduší je říct my jsme nejvíc ekologický, všechny továrny přesunout do číny(Bosch, Siemens jen tak namátkou když sem dělal v elektru ještě), všechno to sem pak vozit obříma trajektama a elektriku kupovat od sousedů. Njn, nějak asi zergovatím :(

                    3. Zde si dovoluji připomenout, že výše kritizované se děje ve jménu ekologie. Ve jménu ekologie EU předepsal k letošnímu roku 20% obnovitelných zdrojů energie a Andrej byl tak hodnej, že investoval 1,6 mld do výroby biopaliv a tím jistě přispěl ke zlepšení ekologických poměrů a motýle nad řepkou mohou radostně tančit. Další stovky obětavých lidí zase nainvestovali do solárů a bioplynek, tak se radujte dělají to v zájmu přírody, takže pro nás pro všechny.
                      Samozřejmě najdou se škarohlídi, kteří budou tvrdit, že EU to myslela dobře a debilní Češi to opět zkurvili, ale dovoluji si připomenout, že všechna tato dobra byla odhlasována ještě před Babišem a to často se značným podílem stran, které volí ti údajně chytřejší voliči.
                      A také si dovoluji připomenout, že všichni, kdo by si dovolili s pokrokem, který nám EU přináší nesouhlasit, jsou dle zaručených informací placení Putinem nebo jsou to hnusní populisti a volí je jen úplní dementi.
                      Ale budu halt věřit tomu, že až inteligentní voliči zvítězí a budou to tu řídit Piráti s TOP09 a ODS, tak těch 20% hravě naplníme šetrnějším způsobem, pršet pak bude pravidelně 2x do týdne, teplota bude tak akorát, všichni úžasně zbohatneme a možná zavedou i čtyřdenní víkend.

                    4. Ve jménu „ekologie“ tzn. zájmů….

                    5. @shifty
                      chtěl jsem tím naznačit, že i kdyby náhodou toho zlýho Babiše odnes čert stropem rovnou ze Strakovky, bylo by nutné urychleně hledat dalšího viníka všech našich příkoří.

                    6. mam teď hodně práce, tak nemůžu odepsat. v zásadě nejsme vepři. vysvětlím jindy…

                    7. Za pár let si můžeme dát „Děkujeme, odejděte II“ a věční petenti budou mít zase prostor v televízi.

                    8. @monday – ano určitě. Jde mi pouze o to, že Babiš není politik, ale tvrdý podnikatel. Politik tak nějak krade, uzurpuje si moc, ale stále trošku po očku hlídá, co je za ním za spoušť. Babiš ne. Ten je prostě mocnej, kdo se mu postavil, toho zničil a zadupal a jeho voliči ho za to milují. Kvůli tomu ho hodně lidí přímo volí, protože on s „nima“ zatočí. To nima může bejt kdokoliov, od malejch živnostníků po konkurenty třeba v zemědělství. Podle mýho je to ta nejhorší možná kombinace, který nějakej trapnej Kalousek nesahá ani po kotníky. Ale vždycky bude někdo vládnout a vždycky se na něj bude nadávat, tak to prostě bylo, je a bude :)

                    9. @shifty
                      právě že hlavně ODS na nějaký hlídání spouště za sebou srala a to hodně zvysoka, protože se domnívala, že tak jako vždycky, stačí ve spřátelených médiích vypustit mantru bububu komunisti a kdo je chytrej volí ODS a další volby jsou opět v kapse.
                      Jenomže pak se ucho utrhlo, za prvé Bába koupil MF a tím narušil mediální politický monopol a za druhé heslu, kdo je chytrý volí ODS či TOP 09 už v roce Bábova nástupu po dvou volebních obdobích, kdy „pravice“ předvedla co umí,věřili jen opravdoví hlupáci.
                      Takže za Bábu může ODS a kdyby to nebyla pravda, tak celej slavnej Demoblok nemá dohromady menší preference než Bába.
                      Já vím, že je to marný, ale přesto si dovoluji připomenout, že ODS mimo jiné zvedla DPH na potraviny na trojnásobek!! a daňový základ zvedla tuším o třetinu, tím že zdanila i daně, protože pojistné nic jiného než daně není. Opravdová pravicová strana by se od Pirátů distancovala na 3 kilometry a to je třeba zrovna pro mě důvod, že o její volbě nejsem ochoten uvažovat i když s Vaším hodnocením Babiše souhlasím.

                    10. Když se zamyslím nad všemi těmi majetky v celkové hodnotě, někdy okolo r. 2010 vyjádřené zhruba 15¹², co z republiky odtekly během malé a velké privatizace a za vlády ODS…
                      Už jenom těch 12 nul a při pomyšlení na to, co všechno tu po bolševikovi zůstalo, co bylo naše a už dávno není – je vůbec ještě CO rozkrást?
                      Proč mě při pomyšlení na malou a velkou privatizaci vždycky napadne i malý a velký dekret, nevíte někdo?

                  2. Podíl českých zpracovatelů včetně Agrofertu na celkovém zpracování řepky v ČR v roce 2017 a 2018 činil 40%. Dalších 60 % zpracovaly podniky ve vlastnictví zahraničních nadnárodních firem. Dříve byla hlavním zpracovatelem SETUZA, ta své provozy prodala právě nadnárodním kolosům, i přes to bohužel zanechala za sebou dluhy v miliardách korun.
                    V ČR tak mají své zpracovatelské kapacity hned dva ze čtyř největších světových výrobců olejů. Navíc u nás působí několik dalších malých zpracovatelů řepky, kteří lisují zejména pro potravinářské nebo technické účely, nikoli však na biopaliva. I tak je část řepky z ČR stále vyvážena díky velké poptávce v zemích EU. Za poslední roky se z ČR vyveze obdobné množství řepky, jako zpracují závody AGROFERT, tj. přes 400 tis tun.

                    Zdroj: http://www.akcr.cz/data_ak/19/a/Repka2019.pdf

                    1. @ygorek
                      Okamžitě přestaňte otravovat místní osazenstvo s fakty nebo budete odhalen jako Kobliha a zaměstnanec Máry Prchala.

                    2. @ygorek: Díky, měl jsem špatný odhad, odhadoval jsem že to skoupil celý

                      @Monday: Trhněte si.

                    3. @ARJ – jo, dlouho jsem si to myslel taky.

                      Kupodivu v diskusích o řepce nikoho nezaráží, že se od nás vyváží kvalitní řepkový olej a v tuzemkých potravinách se nahrazuje olejem palmovým.
                      Hrozné je, když výrobce místní tradiční pochutiny, například Hořických trubiček, bezostyšně uvede na obalu „Tradiční blablabla“ a hned za tím „palmový olej“ – to je přece nejen nonsens, ale urážka spotřebitele!

                    4. Co v tom vlastně bylo původně? Nějakej zvířecí tuk?

                    5. Původně se krémem neplnily. Za plnění se považovalo to, co se nasypalo na oplatku nebo mezi oplatky před zavinutím.
                      Ale s tím zvířecím tukem máte pravdu – důležitou surovinou při výrobě bylo máslo.

                      Blíže i s recepty:
                      http://www.cukrar.cz/show.asp?id=1722

                    6. @Ygorek Já tomuhle zas tak moc nerozumim, ale ty Hořický trubičky jsou skvělý příklad. Tuhle jsem je objevil na krámu volně ložený (nechodime do hitlermarketu) za sklem. Tradiční receptura se skořicovým ocáskem, hořickej kanón o průměru 5cm, asi za dvacku kus. No nekup to. Když jsem šel do krámu já, bral jsem jich minimálně 10. Už je nemají, byl jsem jedinej, kdo je za tu cenu byl ochotnej kupovat…

                      Další smutnej příběh jsou ledový kaštany, který dokurvili chemici z Nestlé nevimjak a nevimčim. :(

                      Lidi toho nezaráží… :(

                    7. @AJR
                      Dvacka za kus je dobrá cena – tam někde začínají ceny nejlebvnějších kusových zákusků a co jiného trubička je?

                      Příběh ledových kaštanů je normálním smutným příběhem čokolády: kakao se odtuční a kakaové máslo nahradí rostlinným tukem. Palmový olej má úřední statut CBE (Cocoa Butter Equivalent), obsahuje nasycené mastné kyseliny a má vyšší teplotu tání. Tím je blízký vepřovému sádlu a ještě bližší hovězímu loji.

                      Perlička na závěr:
                      Jako extrém jsem zkoušel použít lůj kozí, ale nemohu doporučit, leda na smažení bramboráků pro milovníky staročeské kuchyně.
                      Již ve staročeské kuchyni pak byl používán kokosový tuk jako ekvivalent loje pro nastavování másla – chemici z Nestle těží z dlouhé tradice.

                    8. Muj děda vzdycky tvrdil, ze nejlepší byly buchty delany na slepicim sádle.

                    9. ygorek
                      12.5.2020 v 22:06

                      Já řepkovej olej kupuju. Cena olejů, hlavně toho řepkovýho, se od zavedení pyčopaliv zhruba zdvojnásobila a na tom zůstává. Snad jen poslední dobou ceny mírně poklesly s ohledem na koncentrákovou situaci.

                    10. A jakej má tržní podíl ve výkupech?

                    11. To jsem ani nehledal, ale od jisté doby si prosperující zemědělci budují skladovací kapacity určitě ne náhodou. Dost možná se vrátí obliba výkupních družstev, nedivil bych se.

                    12. ygorek
                      12.5.2020 v 21:59

                      Nabírá to na obrátkách, burešovo skladově-výkupní podniky prej rozjíždí takový šméčko, že kdo může a není trubka, staví svoje sila jak zběsilej.

                    13. Trend který popisujete, pamatuji od poloviny osmdesátých let, nicméně JZD si zkvůli nespokojenosti s politikou ZZN začala budovat vlastní kapacity již leta před tím. Nejde přitom jen o sila, ale o celá zařízení – t.zv. posklizňové linky. Jako student jsem tam několik „bitev o zrno“, jak se tomu tehdy říkalo, vybojoval.

                    14. Jo třeba Lukana furt funguje v Ústí.

                    15. Švýcarská společnost Glencore koupila vytunelovanou Setuzu Schichtivy závody) a postupně objevuje, jaký má fabrika v centru Ústí nad Labem potenciál.
                      „Značka zdejšího oleje Lukana je jednou z nejstarších v Evropě. Kdybychom neinvestovali my, udělal by to někdo jiný,“ říká šéf firmy Glencore Czech Maurice Bensadon.
                      Zdroj: https://www.idnes.cz/usti/zpravy/rozhovor-mf-dnes-s-sefem-glencore-mauricem-bensadonem-setuza.A170325_2314897_usti-zpravy_vac2

              2. Na šedesáti procentech ani náhodou. Co se týče makání na 120 %, řepka se seje koncem srpna.

                1. No jasné, dyž se seje místo na jaře, jako u spousty plodin, už loni v srpnu, tak to je makání čověče ne na 120, ale aspoň na 150 % :D

                  1. Ozimá řepka, pšenice, ječmen, žito a tritikale se v ČR sejí na více než padesáti procentech ploch…

            2. Tak tak, ukázkový případ.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017