Všechno, co vám vojenští experti a novináři neřekli o taktice, geostrategii a zajímavých bojových akcích na Ukrajině - zpět na článek

Počet komentářů: 1 157

  1. To bude pětek, takhle kremrolkám rozkopat hračky.

    Celá ta ruská banda je po tomhle světu tak akorát pro smích. Buď začnou bejt konstruktivní a nebo jdou doprdele.

    1. Rus si to proruské území vezme, a ty můžeš jen přihlížet.

    2. Genocida většinou pro smích nebývá. Co tam tedy ti Rusové dělají?

      1. Nevim, nechápu. Kdyby obsadili čáru Krym – Donbas (což v podtatě maj), myslím, že by se nikdo moc nedivil. Ostřelování ostatních měst a snaha o absolutní válku je pro mě nepochopitelná.

        1. Neříká se, že Rusko můžeš pouze milovat, nemáš se snažit se je pochopit?

          Ale pravda je, že se o to těch pár posledních dní snažíme.
          Z mého pohledu je uznání Krymu a i té struskovaté žumpy hubený výsledek všech těch masakrů i hospodářského kolapsu.

          1. Souhlas. Zbytečný masakr. Otázkou je, jak dlouho bude trvat, než z toho vycouvaj a tím vlastně uznaj, že se to nepovedlo. Obávám se, že to bude až tak na podzim.

            1. Ale uzná to Ukrajina? Uznají, že by bylo lepší nechat jít Krym i Donbas a soustředit se na budování státu?

              Václav Klaus se rozdělením Československa stal státníkem evropského formátu a to mu chyby při privatizaci neodpářou.

              1. To nevím, asi se teď nemají úplně potřebu cítit tak slabí, takže asi budou zatím boje pokračovat a bude se hrát hra o moc. Ale těžko říct. Zelenskyj se na jednu stranu chová jako válečnej štváč, ale na druhou stranu zastavil útok ruský armády, udržel Kyjev a oprávněně se teď může cejtit silnej v kramflecích. Kremrolky se z toho sice můžou posrat, ale to je jen jejich problém.

                Ohledně Klause – teď na mě vyskočili dva velmi trefné komentáře. Neffa nemusím(knížky má dobrý), ale tohle mi přijde trefné
                https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/zasadni-otazka.A220408_213818_p_cirkus_nef

                A tohle mi taky přijde velmi realistické – https://www.reflex.cz/clanek/komentare/112623/za-kulisami-kongresu-ods-fialovi-oponenti-by-nas-svazali-s-ruskem.html

                Klaus už nemá stejně jako Zeman co ztratit. A Zeman ten otočil o 180.

                1. Zeman podle mě otočil jen proto, že jeho prvořadou prioritou a hnacím motorem je pomsta. To říkají všichni, kteří ho znají.

                  No a tím, že Putin udělal invazi aniž by to Zemanovi řekl, a Zeman v důsledku toho invazi blahosklonně popíral a Putina obhajoval – se Zeman ztrapnil a vypadal za blbce. Což Putinovi neodpustil a proto se mu mstí všemi svými omezenými prostředky.

                  Jak říkáš – už nemá co ztratit, resp. nemá co vyhrát, a tedy se může na pomstu soustředit ze 100%.

                  1. Buď toto, alebo na sklonku života sa prosto zamyslel, na ktorej strane učebníc dejepisu chce byť zapísaný…

                    1. Ono se o tom russackem hnoji Zemanovi nic psát nebude. Maximálně, že byl prezident resident.

                  2. zeman je ohledne rusackych invazi do okolnich statu vcelku konzisetni uz pres 50 let

                  3. Zeman je eurofederalista, pragmatik a hlavně levičák jak prase. Spíš jsem zatím nepobral, CO konkrétně ho odloudilo od věrchušky EU.
                    K tém prioritě… Byla-li hnacím motorem jeho otočky pomsta, pak se tou otočkou pomstil Putinovi? Jako, že ho teď nemá rád? Že mu bude škodit v EU? To je jako plivání do moře, vždyť to nedává smysl. Osobně si myslím, že tahle situace ho dostala do velmi špatné pozice a kdyby neotočil, doprezidentoval by za potlesku i svých voličů. Na krku měl oprátku a stačilo jen podkopnout propadlo. Otočkou to propadlo zajistil. U těch „správných“ je stejně pořád za blbce, ale před svým elektorátem vyšel se ctí. Odsoudil Putina a Pekarové a Vystrčilové mu stejně nadávají, což pro jeho voliče znamená jediné: jen ho nenávidí a kopou do něj, ať udělá cokoliv.

                  4. Souhlasím, že to tak nějak bude, možná je to pomsta možná je to jen to, že si uvědomil, že Putinovi dělal roky užitečného idiota a veškerá „pozornost“ kterou mu v Rusku věnovali byla jen nástrojem pro to aby ho mohli manipulovat.

                    Myslím si, že kdyby šlo o pomstu tak první kdo půjde do hajzlu bude Nejedlý ne?

      2. To je špatná otázka. Správné otázky zní:
        Co na ukrajinském území delají posledních 8 let američtí vojenští specialisté, poradci, specialisté CIA, v počtu 1000+ ?
        Co 8 let na Ukrajině dělají američtí výcvikoví instruktoři kteří předtím cvičili „džihádistické“ teroristy a podobné bojůvky po celém světě?
        Co dělá 8 let na ukrajinském území speciální americká vojenská technika včetně americké či NATO obsluhy?

        Co dělají poslední měsíc na Ukrajině aktivní důstojníci USarmy, britské armády, britských a US vojenských rozvědek?
        Co tam dělají poslední měsíc džihádisté, žoldáci a nájemní zabijáci dopravovaní tam americkými letady z celého světa po tisících?

        A propos, kampak že to dopadl ten Kinžál? že by na výcvikové středisko diverzních a teroristických jednotek, které tam cvičili roky američtí instruktoři v diverzním boji, včetně používání civilistů jako živých štítů, jak nám to zrovna prakticky předvádí?

        1. Díky Kabrnaku, pokud za Ukrajinu bojují i naši, tak budu mít klidnější spaní.

        2. Cvičí a vyzbrojují ukrajinskou armádu. Na pozvání legální ukrajinské vlády. Ač je to pro někoho nepochopitelné, tak střední a východní Evropa není ruský pašalik, aby se musela ptát v Moskvě, s kým se může kamarádit.

          1. +1

            To ale russáčkovi můžeš vysvětlovat dnes a denně, ale je to marný, je to marný…je to marný.

            1. Takže vám ani jednomu 68 nevadí? Vlastně plně schvalujete, příchod sovětské armády. Wow.

              1. Historik ozbrojený přísnou logikou skutečně nejste. Jasně invazi v 68 s mnoha stovkami civilistů jsme si u russáckých nacistů objednali sami.

                Je mi jasný, že za pár kapjejek takoví sajrajti prodají i matku.

                1. Tak absencí základních informací o té události tu zjevně trpíš ty. Invazi civilistů jsme si fakt neobjednali resp. explicitně jsme o civilisty nežádali, ale zvací dopis je historický fakt.

                2. Je fakt, ze ceska vlada dostala par kopejek, v Kijeve to USA stalo 5 miliard dolaru a nasledne to EU stalo dalsich 17 miliard euro.

          2. Hm, a proc tedy zapadu vadilo, kdyz legitimni syrska vlada pozvala Rusy? Nechapu.

          3. Ked sa Rusi objavili v Syrii na pozvanie vtedajsej vlady tak to zapad komentoval inak. Znelo to akoby Syria bola vazalom USA a nemohla sa kamaratit s kym chce.

          4. Nějaké vysvětlení proč USA vyváděly, když Sověti se shouhlasem umístily rakety na Kubě? Také se jim nelíbilo, když to vypadalo na sovětskou základnu v Cienfuegos, v roce 1979 USA dostaly hysterický záchvat, když se řešilo pár tisícovek sovětských vojáků na Kubě, kteří už tam stejně pár let byli. Nejnověji se řeší Čína a bezpečnostní spolupráce se Šalamounovými ostrovy, a on tu člověk čte, že je všechno v pořádku, když je to se souhlasem vlády, že nikomu jinému do toho nic není.

      3. Jihočech: hele a ty mi ukážeš mi konečně nějaké důkazy o té „genocidě na Donbase“, když o ní mluvíš?

        Rusko je neukázalo (když je Soudní Dvůr OSN vyzval k předložení důkazů o genocidě, prohlásilo že nic dokazovat nebude), Sysop je neukázal, tak třeba ty?

        1. Proc mam ukazovat dukazy k necemu, co jsem nikdy netrvdil? Mas zdroj? :-)

          Ja jedine, co jsem tvrdil je, ze kijevska vlada po Majdanu prohlasila, ze prosadi, aby jedinou uredni reci byla ukrajinstina. A na Donbase to horlivi urednici zacali ihned aplikovat. Jestli to uz bylo nebo nebylo i de iure v poradku, to nevim a hledat se mi to nechce. Ostatne prave tohle bylo posledni kapkou, proc z Ukrajiny utekli prave ti Ukri, kteri jsou u nas ve fabrice a mluvi rusky.

          1. Od r. 2020 je na Ukrajině zakázaná výuka v jiném jazyce než ukrajinštině. Týká se to tedy nejen ruské, ale třeba i maďarské menšiny. Maďaři proti tomu značně protestovali
            https://www.reuters.com/article/uk-ukraine-crisis-education-idUKKCN1C12BT

            1. Na Ukrajině vůbec, ale vůbec žádné národnostní problémy nejsou. Taková škaredá slovíčka nám tu říkáš.

            2. Jasně, to je důvod bombardovat Kyjev a zabít tisíce lidí v Mariupolu…

              1. Ano, podle všeho je to jeden z důvodů. Ale ono jich bude nepochybně více….
                Je otázka zda ty tisíce civilistů mají na svědomí Moskalové a nebo Ukronáckové, co je nepouštěli z města a na checkpointech do nich stříleli. Stejně tak lze na asociálních sítích nalézt informace, že ti kdo vzali humanitární pomoc od Rusa, tak jsou považování za kolaboranty a následně nácky popravováni…
                Ale to jsou nepochybně jen výplody chorých mozků, to by určitě Ukronáckové neudělali stejně jako střílení do hlav a nohou spoustaných zajatců… To video na sítích je delší. Nechají je vystoupit z auta, prostřelí jim kalachem nohy a pak dostanou do hlavy… Sami náckové se tím pak chlubí na Telegramu…
                https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/podoljak-slibuje-vysetrovani-ohledne-zabijeni-zajatcu/2189630

                1. Zastávat se okupantů, kteří masově vraždí civilní obyvatelstvo může jen někdo úplně pitomej, nebo zaplacenej.

                  1. Twl úsečko?
                    To, že rus někoho masově vraždí psali na Hovínkách viď? Takže to musí bejt pravda, že jo? :) Neviděl jsem tě tu protestovat proti NATO okupantům v Afgánistánu, nebo v Jugoslávii.
                    Jo a němec za 2 sv. vyráběl ze žida stínítka do lampiček a pravej židovskej tuk viď? Jo a číňan je zlej a free tibet, protože dalajláma je boží svatej muž viď?:)

                  2. Na tom se shodneme. Taky si myslim to samy o USA, prohlasujici Saudy za pratele. A, jen abych vedel, souhlasis s Turky, kteri masove vrazdi Kurdy a Kyprany?

              2. To jste si poněkud zjednodušil.

          2. Hele, mám za to, že jsi skutečně odkazoval na to ruské tvrzení o genocidě na donbase, a já ti přesně jako Jihočechovi říkal, že jestli o tom máš nějaké podrobnosti, tak je ukaž, protože nikdo nikdy ji nezdokumentoval.

            Teď už to ale nedohledáme a samozřejmě připouštím možnost Zemanovského Peroutkovského Paměťového Omylu.

            Zvláštní je, že Kachna archivuje výrok „k tomu se navíc přidala genocida na občanech a zákony odporující úmluvě o lidských právech (např. používání jazyka atp.)“ a uvádí jej do nějaké souvislosti s tebou, ale nedá se z toho vidět zda jsi to psal ty nebo jen někdo v reakci na tebe – a nepochopitelně to v oné diskusi chybí.

            1. „8 million Russians living in Ukraine should be killed with nuclear weapons.“

              Jak říkám, vůbec, ale vůbec žádné národnostní problémy. A když neproblémy neřešíš tak si pár let vyměňuješ granáty a když je dál neřešíš tak se můžeš dopracovat až k válce. To je takový typický průběh neproblému.

            2. Ta veta se mi nezda, ze by byla moje. Takhle ja slova obvykle neskladam. Jedine, ze bych byl fakt nalitej, ale to se mi v zime nestava, kostuju vetsinou na terase a to od jara do podzimu :-)

              Tak nebo tak, genocida, tedy totalni likvidace naroda, tam, dle meho nazoru, neprobiha.

              1. V tom se shodneme – ani na jedné straně neprobíhá.

                Dost mi vadí to zneužívání slov jako „totalita“, resp. „genocida“, pro emotivní nálepkování jakékoli diktatury či autoritativnějšího režimu, resp. jakýchkoli válečných zločinů či umírání civilistů.

                Ta škála je „fuzzy“, nikoli bninární.

        2. Jendo, to je nedorozumnění. Nepsal jsem o genocidě na Donbase, ale reagoval jsem tvrzení, že jsou Rusové pro srandu králíkům. A zároveň se běžně tvrdí, že na Ukrajině páchají genocidu. To se navzájem trošku vylučuje.

          1. Aha, tak to už si rozumíme.

            Dle mého názoru to paradoxně pro Ukrajince teď začne být nejtěžší. Zejména proto, že Rusové ukončili nejednotnost velení a stanovili vrchního velitele pro všechny operační směry. Oproti tomu na BBC proběhla zmínka, že údajně Ukrajinci doposud sjednocené velení všech front nemají. Jak jsem koupil prodávám…

            1. Mrdko, jestli sledujes takovou zumpu jako BBC tak to vysvetluje vsechno. I kdybys nakrasne nechtel tak te ty hovna co tam serou musej ovlivnit.

              BBC = Rude Pravo x 10

              1. BBC má tak špatnou pověst, že muselo vzniknout několik filmů a seriálů, které se pokusily reputaci BBC napravit. Naposledy běžel nějaký seriál, plný anglických hvězd a Helen Hunt jim tam hrála válečnou korespondentku a redaktorku BBC. Už nevím, jak přesně se to jmenovalo, ale postřehl jsem, že to byla celkově dost velká manipulace s dějinnými událostmi i obecně. Neumím si dost dobře představit dva černý buzeranty ve válečném Londýně.

                1. Problem s medii, vcetne srackovodu jako BBC, neni jenom to ze lzou jako kdyz tiskne, davaji prostor vsemoznym mrdkam a zamezuji pristup jakymkoli disentnim nazorum. Problem ani neni to ze formuji realitu skrze narativy.

                  Problem je to ze kdyz to clovek sleduje, tak i kdyby to vsechno 100% odmitnul, vcetne tech narrativu, tak jeho mysleni bude porad formovane tim narrativem a temi sracko-informacemi. Bude se vuci nim vymezovat negativne, ale jeho mysleni se bude porad tocit okolo tech sracek.

                  Namisto toho aby si lidi formovali svoje vlastni narrativy a zivotni smery.

                  Srackam jako BBC a v podstate vsem mediim je potreba se vyhybat. Maximalne sledovat to co maj ty mrdky za lubem ale to je vsechno. Clovek si musi zit SVUJ zivot a formovat SVUJ zivotni narrative.

                  1. Tak během 2SV to bylo s BBC přece jen trochu jinak.
                    A za takzvané „čerčilky“, pokud je u Vás Gestapo náhodou našlo, byl od 10. dubna 1943 trest smrti pro majitele i toho, kdo je vyrobil, to už z majitelů Gestapo vymlátilo, aby zabránilo další výrobě a šíření.
                    O něco málo později od toho trestu smrti ustoupili (co se dalo v historii dohledat, tak za tento čin, tehdy trestný, popravili „jen“ něco málo přes 300 lidí), protože akutně potřebovali lidi pro total-einsatz. BBC byla víceméně jediná, aspoň trochu nestranná, co informovala o skutečném dění na frontách. Že si při tom přihřívali vlastní polívku, je sice taky jasné, ale netlouklo to tolik do očí..

                    1. Tohle projektovani minulosti do pritomnosti je zhoubna vec.

                      Jo, nektery veci v minulosti relativne fungovaly. Treba BBC, aspon trochu. Nebo Zapad byl mozna relativne svobodnej. Setrvacnosti si lidi myslej ze to tak furt je. Neni.

                      BBC je totalni zumpa, prorezimni propagandisticka stoka. Zapad je v pici, je to totalitni vezeni. Predevsim Five Eyes.

                    2. Dal bych si pozor na to co se dneska píše o době protektorátu. Je otázka co je realita a co také jen propaganda. S tím totálním nasazením to bylo možná trochu komplikovanější…

                    3. Presne tak. Dejiny pisou vitezove a v primym prenosu muzeme videt jak se oficialni sracky diametralne lisi od reality.

                    4. Čerčilka?O co jednalo?Mám někde tu cedulku, co se povinně umísťovala na rádia, tohle neznám.

                2. servisdok: samozřejmě že BBC jede naprosto nevybíravě svou agendu. V prvé řadě totální nenávist k Izraeli a náklonnost k arabášům a islamistům všeho druhu, to jsem v Anglii zažil na vlastní kůži a ze systematičtějšího zkoumání to potvrzuje např. i Tenenbom.

                  Dále naprostou oddanost LGBTQ aktivismu – tady byl nedávno velký průšvih, když novinář BBC Stephen Noland vypustil bombastickou reportáž, že podle zákona „neutrální“ BBC slepě poslouchá homonevládku Stonewall, u které si platí „školení“ – a která dokázala infiltrovat i britský ekvivalent RRTV.

                  A ze samotných reportáží na Ukrajině bylo krystalicky průhledně vidět, jakou agendu BBC má, prostě tím, jaké otázky klade. V první týden války se např. všech respondentů ptali v tom duchu, jestli jako chápou, že Ukrajina nemá proti Rusku šanci.

                  Ale na druhou stranu se BBC alespoň slabě snaží i nechat zaznít druhou stranu, což se o většině médií říci nedá. Před pár dny jsem např. poslouchal jejich reportáž z Charkiva, kde reportér BBC nechal mluvit místní babču, která věřila že za válku může Zelenský a Putin to myslí dobře. Samozřejmě s obligátním komentářem – ale nechali ji zaznít.

                  Plus jak už jsem psal – ten, kdo odhalil veřejně největší konflikt zájmů BBC a porušení zákona o vysílací neutralitě BBC, byl novinář BBC – kterého za to nejen nevyhodili, ale nechali ho to odvysílat. Opět srovnej s jinými médii…

                  1. Mrdko, pokud nekde nejaka medialni mrdka rekne neco objektivniho je to prave pro to aby pak nekdo napsal presne tu sracku kterou jsi Mrdko napsal ty.

                    BBC is a conduit of pure unadulterated horseshit and that’s all there’s to it.

          1. Zmatený, nebo lžeš naschvál?

            Protože např. tvrzení, že ruská strana Točku na Ukrajině nepoužívá, je prokazatelná lež usvědčená doslova mnohanásobně. Jednak se Rusové sami pochlubili ve svém tisku, že s Točkami cvičí v Bělorusku. Dále byly vyfoceny Točky jak se přesouvají Běloruskem a Ruskem na ukrajinský front s invazními symboly. A konečně sami ruští propagandisté pak otočili a chvíli tvrdili, že ano, Rusové střílí Točky na Ukrajinu, ale jen Točky-M!

            Stejně tak článek se točí na té ukrajinské Točce, co spadla na Doněck. Pokud neletěla na vojenský cíl, je to hnus. Rusové za tu samou dobu odpálili několik Toček na ukrajinská města – pokud neletěly na vojenské cíle, je to hnus.

            Dalo by se pokračovat dál, ale nemyslím, že by to mělo smysl…

            1. No zaprve ten clanok je rozsiahly a podobne koncipovany ako Vas. Chceli ste dokazy, tu sa asi daju najst a pripadne potvrdit vyvratit. A kedze ste ho takto rychlo spracovali a hodili mentalne dokosa, nemozte sa divit, ze sa to deje Vasim veledielkam:-) Za b paranoja Vas drzi poriadne. Nie ja nelzu, napisal som, ze xcem vysvetlit. Vy ste si vybrali nieco o Tockach, kde sa teda vazne nasmejem ak rusi vliekli vyradene tocky do UKR a ofiko ich vyradili z vyzbroje tusim 2019 (najdite si, ste sikovny, to vase Tocka M je kravovina a vsade mate ale ze hafo clankov kde je seriove cislo z Kramatorska dohladane do UKR). Takze tu sme sa zatial dozvedeli jedine a to , ze ste ochotni venovat sa iba comusi, co vyhovuje vasej agende. Nabuduce nepiste ze chcete dokazy. Vy nechcete dokazy iba pritakavacov. okej, u mne dobry Kefalin.

              1. A este si dovolim jednu poznamku. Eva K Bartlett, ktora clanok koncipovala, bola fyzicky na ukrajine, Donbase a vsetko teda pise z pozicie pozorovatela. Kdezto Vy ste iba knihomol, s pekne namazanym kolovratkom:-) A ak si mam vybrat, radsej citam zazitky z prvej ruky. Ale naozaj, jasne nieco blabla Tocka M a hodime to dokosa. Skvele! As you were.

              2. Já jsem se ptal na genocidu. Genocida znamená systematické vyhlazování civilního obyvatelstva s cílem odstranění celých skupin definovaných rasově, politicky či jinak.

                Ale dobře, četl jsem dál.

                První tam jsou odstavce a odstavce o prokázané propagandistické lží, že údajně Rusové nepoužívají Točky a tudíž zlí Ukrajinci falseflag blabla, ačkoli Rusové se jimi chlubili v novinách 2022, vezli si je na Ukrajinu s invazními znaky, a stříleli je po Černihivu a Mariupolu:
                https://twitter.com/Nrg8000/status/1512363460981846023/photo/1
                https://twitter.com/LionTellSecrets/status/1512419447159545865
                https://twitter.com/olarhat/status/1512352424215949315
                https://twitter.com/Nrg8000/status/1512455840401604608
                https://twitter.com/ValdefOrg/status/1512385272150904834

                Dále jsou odstavce a odstavce a odstavce nikoli o údajné genocidě, ale o tom jak hodní separáti osvobozují a Rusové rozdávají humanitární pomoc.

                Pak krátká zmínka o počtů obětí dělostřeleckých obstřelů z UA strany – ano, ale to jednak není genocida a jednak mise OBSE jasně zmapovala, že v tomhle jsou si obě strany zcela rovny.

                Dále „výpověď“ jediné anonymní svědkyně „z fronty na humanitární pomoc“ namísto tvrdých faktů – pokud je číkoli „výpověď“ pro novináře, kteří se ani nesnaží o žádnou objektivitu, podle tebe berná mince, tak ty věříš všemu, co takto pro novináře vypovídají o ruských zvěrstvech v Buči?

                Dále odstavce a odstavce „ukrajinci nacisti“.

                Potom KONEČNĚ něco konkrétního – město Zajceve na sever od Horlivky, kde má podle starostky údajně Ukrajina systematicky bombardovat jeden dům za druhý v celé ulici, a pak jinou ulici atd.

                No, Zajceve je v Minské LoC a hlídala to tam OBSE. Její Daily Reporty ukazují trochu jiný obrázek. Ale budiž. Prošel jsem aktuální satelitní mapy od 5 nezávislých poskytovatelů. ANI NA JEDNÉ se neukázalo to, co článek tvrdí.

                Jinak řečeno, jen na vaši výzvu jsem právě zabil hodinu času čtením totálního odpadu, kde 90% textu byla ideologická omáčka úplně o ničem, k věci byly jen čtyři krátké odstavce tak nějak faktických informací, a z toho dva prokazatelně úplně lživé.

                Takže ne, kua to není odpověď na mou otázku, a příště s takovou žumpou opravdu nebudu ztrácet čas, protože to bych do konce života nedělal už nic jiného, než se probíral ničím nepodloženou ideologickou agitkou.

                1. Jo dekuji. No a tedy co k tomu, ze dany zdroj/Bartlett pise na zaklade svojich namieste ziskanych zazitkov a skusenosti atd? Preco tu kategoricky zahadzujete vsetko a Vase zdroje su ok? Uvediem dalsi zdroj Gonzalo Lira, priamo z Kharkova. Sedi priamo tam, a vsetko reportuje priamo z jamy levovej. A som zvedavy ako toto potvrdite vyvratite: https://www.youtube.com/watch?v=jeirUayJatU

                  Samozrejme nas vsetkych zaujima, ci tieto lokalne zdroje su vsetky lzive. Mimochodom, ani toto nam voj. strategove nerekli.

                  1. Gonzalo sleduju uz nejakou dobu. Nejdriv jsem si myslel ze je legit, pak jsem si myslel ze je to plant. Spis se priklanim k tomu ze je legit.

                    1. Jo tu je so Scott Ritter, dnesny prispevok https://www.youtube.com/watch?v=w5RKNoIhE40&t=4s zrovinka to koukam. A myslim ze je legit.

                    2. Hele vy dva dárečci – napsat to tak, aby to bylo čitelný i pro bělochy, co nepoužívají sítě a není jim 17, to by nešlo?

                    3. Jo, tu je logisticky problemek. je toho kvantum, sracek a meni se z minuty na minutu. Fakt to nejde. Nez se prelozi trachtat typu „recnicky diar“ tak info su outdated. Jedeme z kopecka tak rychle, ze nestihame zastavky a nespomalujeme :)Sorry jako.

                    4. servisdok:
                      „… vy dva dárečci ..“
                      – – –
                      Určitě dva…?

                      .

                    5. klidek cece, ja su urcite jeden. I kdyz jsme v simulaci, nooo, tezko takto metafyzicky se vymezovat:)…… Vobcanku posilat nebudu, za chvili nam totiz ministerstvo pravdy zacne delat screening a taknejak to bude zaujimavy. Toz tak.

                    6. heky:
                      „…su urcite jeden…“
                      – – –
                      Spíš zlomek…

                      :OD

                    7. v pohode. nebudu vam rusit vase kruhy mistre:-) ja nevim asi je vice zaujimavych temat ako paranoja, ne?

                    8. heky:
                      Co máš za kvalifikaci…?

                    9. nevim co odepsat, zdali se jedna o predehru ku kritice, enem se ocekava vstup aby bylo co doplnit?. skusme takhle, jakou mate Vy? Ja Vas urcite nebudu kvuli profesi….., ackoli pokud by jste byl politik, propagandista, tak to kecam, to bych asi , sorry jako, …:-)

                    10. heky:
                      Ptal jsem se, co máš za kvalifikaci…

                      .

                    11. ja vim. enem internet je svina, jak tam neco das, spatky nevemes. toz taknejak nac je potreba takovahle informace?

                    12. heky
                      13.4.2022 v 8:33

                      ja vim. enem internet je svina, jak tam neco das, spatky nevemes. toz taknejak nac je potreba takovahle informace?

                      – – –

                      Přestaň laskavě psát tím blebtikem a pochlub se, v čem jsi kvalifikován…

                      .

                    13. mozna. nekdy. ted ne. doba je zla. blebtik off:-)

                    14. A proč to teda nenapíšeš, čím jseš a čím se živíš?
                      Jseš tu anonymní a dokud domácímu někdo nevybere DB jako mladý z hnízda, nebo na něj tvůj zaměstnavatel nepošle fízly, tak to tak i zůstane.
                      Čím jseš a čím se živíš?
                      U mě je to třeba většině zdejších jasný, čím jsem a čím se živím (teď už jen přiživuju).

                    15. Protoze tazatel neni pravdepodobne uplne pratelsky perhaps? Vy jste z jineho cesta. Dam tedy odpoved Vam: ephemeral IT. Vim, zni to tak italsky, ale ber nebo neber.

                    16. Jo a taky duvod, ze jaksi vim, ze data safe nebyli nejsou a nikda bezpecna nebudou. Pan domaci je urcite zaruka, ale uz nejeden server byl zabaven a informace forenzne analyzovany. A to nas, ze asi v brzke dobe, mozna nemine.

                    17. Tak my nevime, jestli to uz neprobehlo, nebo neprobiha. Pan domaci nema server doma v obyvaku, ze. A po zkusenosti s rostouci cenzurou a zpusobem, jakym vlada CR si vytirala prdel s Ustavou napriklad behem kulminace Cinske chripky, je nutne byt ve stejnem strehu, jako za totality minule. Znaky totiz jsou spolecne, zmenily se jen metody a stouplo sebevedomi a drzost statu.

                    18. No tak moment – jsem jenom trochu víc poučenější BFU, ale server a jeho kompletní náplň webem přece doma nemáš, ne? Z domácího PC ho můžeš konfigurovat, editovat, nahrávat, mazat, ale pokud jsi důsledný, tak toho doma moc nemáš a i ty nutný zálohy máš úplně jinde.
                      V zabavených PC, fízl najde u opatrně se chovajících lidí (za takového považuju i zdejšího pana domácího) akorát dílčí komunikaci se serverem či poskytovatelem domény/prostoru, nějaké ty úpravy a finito.
                      Fízlové, tady máte papír od mého turmenského zaměstnavatele, že jsem byl na práce admina/moderátora/viktora čističe najat, pověřen plnou mocí, která je zde, račte si to přeložit – a dostávám za tu práci regulérní plat. Je to práce, jako každá jiná – třeba v bance, kde úřednice taky musí komunikovat se serverem v sejfu, co je o deset pater níž, kam na něj nedosáhne ani John McLaine :D

                    19. to servisedok: Asi takhle. Vzdy je to o penezich/case. Nase jedina ochrana je, ze nikoho ty plky nezajimaji=neni motivace honit par plkalu. Ale to se muze zmenit. A nasledne se jde napriklad po IP adresach a inych datech …a dale uz nexci pokracovat. Ale zhrnu to takhle. Pro toho, kdo je odhodlanej, sme 100% dohledatelni a to velmi rychle. V skratce: je to dost na prd, ale hubu nam to nezavre. Zatim….

                    20. Tak díky za to jiné těsto a teď to nemyslím ironicky.
                      A teď k věci:
                      Italsky? A nebude to spíš tím, že ephemerus je původem z latiny?

                      Hele, zkus vážně popřemýšlet nad tím, že bys psal rodným jazykem.
                      Myslím si, že je to slovenština; plést se jistě můžu, ale stalo se mi to málokdy.

                      Fakt žádné strachy o to, že ti tady nebude někdo rozumět. Spíš naopak – když zamontuješ do typické češtiny jakýsi submix spousty cizích slov a výrazů, tak je to ještě nepřehlednější.
                      Přitom chápu, že pro mnoho výrazů zrovna z IT, žádný český ekvivalent neexistuje a jestli ano, tak je buď směšný, nebo krkolomný.

                      Klidně piš slovensky, například i přes přechodný stav, kdy jako původem Slovák studuješ na české škole, nebo tu pracuješ a snažíš se tak „zapadnout“. Je to blbost a skoro vždycky je to poznat.
                      Vezmu si příklad třeba od komediantů:
                      Třeba takové Norisky – nemusím je ani vidět, ale podle některých výrazů a dikce jsou to pořád Slovenky jako polena.
                      Nebo taková K. Magálová, J. Koleník výborní herci – je slyšet, že se velmi snaží, ale stále to poznat je, i kdybych snad nevěděl, odkud pocházejí.
                      No a třeba u takové Zdenky Studenkové, nebo u těch vašich zrzavic, jedné kozaté a druhé kostnaté, tam je to až vyloženě trapné :D

                      Zkus to. určitě to půjde.

                    21. nemam problem. starsia generacia rozumie, to je jasne. mladsie rocniky rozumeju hovno. ale ok, skusim, ak vysledky budu zodpovedat predpokladu, stale mozem prepinat ako jacq. u neho je to sranda, je jasne ze u mna to posobi ako blebtik, tiez nemam problem. ved ono sa nejako vzdy dohodneme.

                    22. Tak ja jsem se treba narodil v Ceskoslovensku a kdyz jsem vyrustal tak jsem poslouchal slovenstinu a myslel jsem ze rozumim. Pomerne v mladem veku jsem ale odesel zit do mist kde v te dobe nebyli bolsevicti curaci a pici (dnes uz tam jsou jejich soudobe inkarnace taky) a hodne dlouho jsem cesky nemluvil natoz abych poslouchal slovenstinu. Kdyz jsem pak mnohem pozdeji navstivil CR a byl konfrontovanej se slovenstinou, tak jsem zjistil ze rozumim uplnymu hovnu. Celkove tak nejak rozumim o cem slovaci mluvej, ale tak pulku slov neznam.

                      Jinak, kdyz jsem byl kluk cetl jsem povidku od Oty Pavla kdy nejaky American ktery vyrostl v CR prijede do Prahy a uziva si kdyz muze mluvit cesky. Myslim ze tam i zminuje slova jako prdel, etc. Tak tomu rozumim … ha ha ha … Vono rict va chier tabarnak d’hostie d’calice nebo go fuck yourself your piece of shit motherfucker ma neco do sebe, ale tahni do prdele ty zasranej zkurvenej curaku zni jeste lip. Ca me rappelle mon enfance, tous les petits amis que j’avais autrefois …

                    23. takjo. sorry. budu mluvit. toto potvrdilo moje predpoklady. so plz lidi be kind to me. blebtik odted on

                    24. Heky, Jacq je typický trol, nasírač, vysírač a rozesírač. Netřeba na něj brát ohled.
                      Jednou jsem se mu, tehdy se hlásil ještě jako zrg1, jsem se mu snažil pomoct.
                      Vše marno, od určitého momentu už jsem pičus, zasraný zkurvený čurák, mrdka zasraná a tak.

                      Nekrmit, nereagovat, psát si po svém a mít troly v píči.

                    25. „Jednou jsem se mu, tehdy se hlásil ještě jako zrg1, jsem se mu snažil pomoct.“

                      Jses paranoidni magor. A bohuzel i zly a zlovolny clovek. Nejsem zadny zerg ty patentovany pitomce. Jestli se ti neco nelibi tak to necti. Pokud se budes do jinych lidi navazet ty hajzliku, you’ll get a taste of your own medicine.

                      Jestli je nekdo troll a zasirac, jses to ty. Podivej se na ty sracky ktery tady vysiras o elektrickym topeni. Nevsim sis ze je to diskuze of Ukraine/Rusku?

                    26. No vidíš, že to jde a nesplet jsem se.
                      Klidně to nech tak.
                      Jacq, to je vychytaný virtuální chameleon v pravém slova smyslu, ale dnes je už ledkovej, minimálně 256 barev, je to na baterky a má svůj uP i epromky, ve kterých má asi zadrátováno, co kde dělat a co kde psát.
                      Předtím to byl dlouho zrg1, pak to ale zničehonic dal bokem a chvíli po Jacq byl ještě Mefayor.

                      Je podezření ještě na jeden, spíš ale dva další nicky, ale ty kupodivu nepečou dorty pejska s kočičkou, neserou dokupy karamel s asfaltem a nevydávají to za dobrotu.

                      Tyhle změny identit jdou úplně mimo mě, nerozumím tomu, protože jsem nikdy neměl potřebu to dělat.
                      Myslím si taky, že to má co dělat s nějakými druhy psychických poruch, mezi něž dozajista patří schizofrenie a nějaký druh dissociativní poruchy, související s tím nutkáním stále měnit identitu. Na tomto webu žádný psychiatr není, nechodí sem, MUDr. Challenger o tom asi taky nebude moc vědět, není to jeho obor. Jestli tohle čtete, pane doktore, zkuste se vyjádřit.
                      Divný mi je taky to, že tím trpí – s masivním nástupem internetu po přelomu tisíciletí a po příchodu sociálek – čím dál víc lidí!
                      Laicky:
                      Kontrolovat se stále, abych na té které diskusi (kterých někdo navštěvuje třeba 5-6) použil ten jediný správný nick….
                      Vždyť to musí být strašně psychicky vyčerpávající – a imho to vede k ještě větší eskalaci problému, ne?

                      Ale jsem jen prostý laik, BFU** a padesát let se hrabu v něčem, co je tomuhle všemu na hony vzdáleno…

                    27. Kurva já už to nepočítám..
                      Proč vlastně někteří Slováci nepíší svým rodným jazykem? Co heky?
                      Však my vám všem rozumíme, tak jako vy nám, tak..?

                    28. nevim. mam blbou zkusenost, casto dochazi k nedorozumeni . nejak nekdy je lepci english slovicko, nekdy azijsky/slovensky atp. sorry jako. nebo jsem divnej preberte si to jak chcete a klidek

                    29. Servisdoku, dnesni mladez uz slovensky rozumi asi jako polsky, nebo ukrajinsky. To mas, jako nase generace s nemcinou. Pritom prarodice mluvili stejne dobre cesky, jako nemecky.

                  2. Hele, a co takové Good Morning Vietnam? Samá pravda a nic než pravda, protože reportovali přímo z války?

                    Nebo Stars and Stripes z Evropského bojiště?

                    Jak to vyvrátíš, když jsi tam nebyl a oni ano, hm?

                    1. No jo no. Avsak kdyz star wars ne, Vase zdroje jo, potom tu mam takovy pocit hranicici s jistotou ci nejde o predpojatost tak troska?

                    2. Rozdíl je v tom, že já nevěřím nikomu jeho dobré slovo. Ani separátům, ani Rusům, ale ani Ukrajincům. „Svědectví“ jedné osoby, to je slovo proti slovu, pro objektivní hodnocení bez dalšího zcela bezcenné.

                      O trochu více se dá věřit tomu, když někdo zdrženlivý jako HRW (které tu prohlásili za k zblití proruské protože ohledně Buči odmítli bez ověření hned hodnotit, zda osoby v civilních šatech jsou skutečně automaticky civilisti) přijede na místo, ověří totožnost svědků, ověří že to nejsou žádní najatí herci nebo v závažném konfliktu zájmů – a hlavně křížově prověří mnoho svědectví a hledá, jestli nejsou moc podobná = vymyšlená nebo si naopak neprotiřečí v zásadních věcech = vymyšlená.

                      Ale i tak vycházím primárně z toho, co se dá fyzicky prokázat forenzně nestranně na jakémkoli lidském faktoru. Tzn. videa či fotky s geolokací zcela očištěná o jakékoli lidské narativy, povídačky a kecy, zato zasazená do známých faktů o výstroji, výzbroji a pohybech vojsk.

                    3. Mrdko, to ale neni tvuj hlavni problem. Your problem is that you fail to see the forest for the trees. You’re splitting hairs about this or that insignificant morsel of information, and are totally incapable of seeing the whole fucking picture. The cui bono, the movers and shakers behind the scenes and their objectives. From time to time, you allude to these underlying, or perhaps overlaying, factors, but you stop short of incorporating them into your myopic thinking, and you fall back into yapping about insignificant bullshit that’s tossed to people to argue about it as a smokescreen.

                      Also, you suffer from terrible prejudices that tragically impede objectiveness whereof you’ve got just about none. This Ukraine shite being a case in point. You carry on about poor Ukies defending their homeland, but you don’t in fact give a shit about them. Everything you say is driven by your subconscious hatred toward Russians. That makes pretty much everything you say worthless.

                    4. to jacq

                      pane primáři… poslední mrcasíkovo oční vyšetření ukázalo, že nevidí ani ty stromy… dossavadní medikace se ukázala neúčinnou a pacient protrahuje… manická fáze se rapidně prodlužuje a intervaly se znepokojivě zkracují… bude potřeba upravit diagnózu… obávám se že bez pitvy pacienta toto nebude možné

                    5. to mr jan

                      začínám mít obavy z toho, že si po vykonání lidské potřeby svoje hovno vyfotíš, podrobíš forenzní analýze, implantuješ čip a sleduješ jeho následnou geolokaci až do černýho moře

                2. esli sou jediný tvoje zdroje nějakej shitter co ani nefunguje, tak seš eště větší šašek, než sem si myslel doteď…

            2. Ja len ze to bylo posledne moc pretockovany v Krematorsku a tadyhleto vam Ex-UN Weapons inspector Scott Ritter vyzvetlej komupak ten pan Tochka jakoze pred vypustenim a i po nem patril. https://twitter.com/jacksonhinklle/status/1513980995690631170?s=20&t=mDE1sdW3aDORUMCiBAmT-A

      4. I oficiální Ukro propaganda udává, že dětí zemřelo ani ne 200 od začátku konfliktu a dalších civilních obětí je poskrovnu. U těch civilistů je pak otázka, která strana konfliktu jich má na svědomí více. Takhle se soudruhu genocida nevede. Moskalové by si to měli nechat vysvětlit od ušáků. To sou panečku jiní kabrňáci, viz. Sýrie, Irák, atd….

        1. Jeste je mozny, ze smennej kurz Evropan/Arab ma pro propagandisticky ucely nejakej brutalni nepomer…

        2. Kdyby Russák, nebo kdokoliv jiný vyvraždil tvoje blízké, tak by ti hrst kopějek stačila na lezení nacistům do dolní brady?

          1. To je takova manipulativni otazka.

            Cesky zdravotni szstem se postaral o to, ze moje matka zemrela podstatne drive, nez bylo nutny. Mam bojkotovat ceske zdravotnictvi a nechodit k doktorum?

            1. Já, moje žena i s dětmi to teda tak děláme a těšíme se dobrému zdraví. Když děti dostanou nějakou chorobu, tak je to vždy z preventivní návštěvy u pediatry:)))

              1. Tak, holt, mame komercni zdravotnictvi, takze to je takove ‚cekarnove PR‘, aby se xefty hrnuly. Nemas sajn, jak farmaceuti umej nabizet dovoleny :-)

  2. Nejsem si jistý, jestli tu potopenou loď vyložili. Ruské televizní zpravodajství ukázalo vykládání lodi, Ukrajinci ji druhý den trefili, ale to už byla jiná loď, než ve zpravodajství.

  3. Srandovni bude az se za par tydnu dozvime, ze ukrajina vyhrala valku a soucasne rusko uspesne dokoncilo sve planovane operace. Win Win. :-)

    1. Však Arestovič to řekl celkem jasně, Rus si vezme pravoslavný východ, a ukrajinec to prohlásí za vítězství. Dobývání západní ukr je totiž kompletní hoax.

      1. dost pravděpodobný scénář, ale obávám se, že agonie jen tak neskončí…

      2. Ono tady psali pár dní před přepadením Ukrajiny fašistickým putlerovským chlévem o hoaxech i samotný pan majitel. To byla hrozná blamáž.

  4. Klobouk dolů, jmenovče.
    Chybí tam pouze malinkatá větička – po osmdesáti letech se opakuje zimní válka.
    Sláva Finsku!

    1. Pokud mohu doporučit – naprosto špičkový film. Muj válečný top 5.

      https://www.csfd.cz/film/61418-neznamy-vojak/recenze/

      1. Já mám radši tenhle:
        https://www.csfd.cz/film/154276-zimni-valka/recenze/

        https://www.youtube.com/watch?v=ebIpwexadG4&ab_channel=Waffentreue

        Ale jo, Antti Rokka je můj archetyp maskulinity. Geniální je scéna, jak přijede na dovolenku domů a manželka mu suše oznámí, že je třeba posekat dřevo na zimu. A on bez mrknutí oka jde.

        1. Toto je poněkud aktuálnější dokument:
          https://www.csfd.cz/film/441837-ukrajina-v-ohni/

          Bohužel jde o „trezorový“ film, takže ho nějak nemůžu sehnat s anglickými titulky, natož s českými, ačkoliv je už 6 let starý. Prostě není k dispozici.

          1. Oliver Stone – Ukrajina v ohni je tady, i s českými titulky:
            https://www.pokec24.cz/nezarazene/ukrajina-v-ohni-oliver-stone-vladimir-putin-film/
            (Není zač.)

            1. vykuchnutý link (kdyby přestal fungovat pokec24) je https://www.vimo.sk/embed/SlAKesHYqwLPdHM

              1. to KS

                jo na pokec chodim taky čekovat… velmi dobrý site… divný že ho nesekli… asi si tam koudelka stahuje naše data :-)))

                1. Další emoce budící dílo, jedni obdivují, druzí zatracují, avšak alternativní pohled je to dobrej.
                  https://www.csfd.cz/film/329483-oliver-stone-nezname-dejiny-spojenych-statu/prehled/

                  1. Stone bude emoce budit vždy, protože narozdíl od svých kryptolevičáckých i jinak úchylných kolegů, to na rovinu přiznává, že levicová politika je mu sice sympatická, ale zároveň nehodlá nikoho šetřit.

                  2. Ještě přidat „The Putin interviews“ (2017) – taky od Stonea, a máme skoro kompletní „závadovou videotéku“ :-)))
                    Ikdyž tento dokument je poměrně nezáživný, jde v něm o to přiblížit přihlouplým amíkům s mozky vymytými propagandou, osobnost a myšlení Putina. Je to cíleno vyloženě na americké publikum. Takže by to mohlo být užitečné třeba pro Mrcasíka :-D

        2. to JH

          jo to je skvělej biják… tehdy se tam rusáci naučili od finů sekat protivníkovy divize na otýpky, obkličovat a likvidovat… asi jako teď

    2. JH: pokud je to míněno upřímně, rádo se stalo.

      Na „Slava Ukraini gerojum slava“ jsem však vysoce alergický a odmítám se k tomu jakkoli přidávat. Byl to pozdrav Banderovců.

      A jakkoli momentálně i Poláci, kteří si volyňský masakr odskákali asi nejhůře, svou oprávněnou a správnou kritiku ukrajinské idiotské volby národního mýtu (proč si raději nevybrali Ševčenka nebo jiné „národní obroditele“ z kulturní oblasti? Nebo Ukrajinskou Národní Republiku 1917-20?) dočasně uložili k ledu, to pořád neznamená, že by to bylo v pořádku nebo akceptovatelné.

      Současná situace je daná nikoli sympatiemi k banderovců, jak blábolí Rusáci, nýbrž tím, že je to 1:1 opakování invaze roku 1968.

      1968: Sověti potřebovali území „nedostatečně spolupracujícího“ Československa jako vojenskou základnu a nástupní prostor proti Západu, tak si to územní šli obsadit.
      2022: Rusové potřebovali území „nedostatečně spolupracující“ Ukrajiny jako vojenskou základnu a nástupní prostor proti Západu, tak si to území šli obsadit.

      1968: Sověti (a jejich loutkové vlády z VS) vpadli k menšímu sousedovi drtivou vojenskou přesilovkou v technice i palebné síle.
      2022: Rusové (a jejich loutkové vlády z Běloruska a DLR/LLR) vpadli k menšímu sousedovi drtivou vojenskou přesilovkou v technice i palebné síle.

      1968: Sověti nakecali svým, že zachraňují obyvatele proti pravicové = fašistické kontrarevoluci.
      2022: Rusové nakecali svým, že zachraňují obyvatele proti fašistickému režimu.

      1968: Sověti poslali výsadkáře, aby obsadili letiště v hlavním městě a dekapitovali vládu, která jim podepíše kapitulaci.
      2022: Rusové poslali výsadkáře, aby obsadili letiště v hlavním městě a dekapitovali vládu, která jim podepíše kapitulaci.

      1968: ruské úřady bez důkazů obviňovaly československé „fašisty“ z hromadného vyvražďování Rusů (Andropovovy falseflagy se neuskutečnily, ale Andropov ta obvinění vznášel).
      2022: ruské úřady bez důkazů obviňovaly ukrajinské „fašisty“ z hromadného vyvražďování Rusů.

      1968: Sověti nastolili svou loutkovou vládu kolaborantů a skrze ni tuhou diktaturu.
      2022: Rusové chtěli nastolit svou loutkovou vládu kolaborantů-separátských hrdlořezů a skrze ni tuhou diktaturu.

      Akorát že narozdíl od roku 1968 dostali Rusové v roce 2022 za ten svůj imperialismus parádně přes držku, což každého jen trošku historie znalého člověka nesmírně těší. Karma is a bitch, KGBáci. Konečně dostali, co by si byli bývali zasloužili už tehdy, ale nebylo to tehdy možné.

      1. p. Mrcasík, važte slova. To, co tu ve svém příspěvku předvádíte, není pravda.
        Máte důkazy na to, co zde píšete?
        Jestli dobře vedu v paměti, v 68 se o FAŠISTECH nemluvilo! Tehdy byla jiná rétorika.
        p. Mrcasík, máte jednu nevýhodu. Všichni pamětníci r. 68 dosud nevymřeli. Tyhle žvásty pište na Idnes apod.
        No za šíření poplašné zprávy je tuším až 8 let. :-)

        1. V RF tedy až 15 let. Jen musíte napsat za jakých podmínek. A to se Vám nehodí do krámu. :-)

          1. Vyhrožování kriminalem je takové…. takové russácké….

            1. Jak se „Stříž“ jmenuje russsssacky?

              1. флис

              2. „Soudruh vojenský prokurátor“, řekl bych.

                Je tuze fascinující, že podobné kreatury bez potíží proklouzly lustračními zákony.

                1. jednoduše. v době anomie a právního chaosu nebyly kádry, takže se udrželi téměř všichni (v menších městech snad úplně všichni). Vše odpuštěno, jelo se dál.

                  1. To v tomto případě jednoznačně neplatí. Vojenská prokuratura totiž zanikla v roce 1993, tím se Stříž stal nepotřebným nezaměstnaným a až poté se uchytil u KSZ v Ostravě od roku 1994.

                    Tudíž nebyl potřeba, nikdy neměl dostat lustraci (vždyť prokazatelně dělal politické procesy např. s těmi Svědky jehovovými) a měl dostat zákaz činnosti justici, nikdo soudruha prokurátora nikde nepotřeboval.

                    (A např. na budoucí BIS zůstaly technické kádry, ale opravdu zažraní bolševici nebo pachatelé komunistického justičního bezpráví museli jít, dostatek kádrů nedostatek kádrů.)

                    1. asi případ od případu. dobu si pqmatuji, stejně tak i udržení se některých, co zůstává rozum stát. Každopádně velkou roli v té době hrál kamaradshaft, zkrátka „kluci, co spolu chodíme“ se navzájem podrželi.

                    2. No právě. Je to kekel. Tenhle pokřivený bolševický „charakter“ neměl nikdy v justici co dělat a jakýkoli slušný demokratický stát by ho už dávno vykopnul. Akorát v naší „post“-komunistické justici nejen existuje, ale ještě prosperuje.

                    3. obávám se, že to není o bolševickém charakteru, ale o lidské povaze obecně. tohle se dělo vždy a všude, akorát si místo „bolševický“ dosaďte cokoliv jiného. Je to svinstvo… koneckonců nacista to dotáhl i na rakouského prezidenta a generálního tajemníka OSN :-)

            2. A také EUssácké a USAácké.
              Nicméně je třeba přijmout fakt, že za určitou činnost můžete být v jakémkoliv režimu postihnut. Nehodí se vám to do krámu??? Nesouhlasíte? Co proti tomu děláte? Na 99% si troufám říci, že naprosto nic.

        2. Nevím jak tenkrát, protože jsem nežil. Ale soudobé ruské hodnocení invaze 1968 odpovídá tomu, co psal Honza
          https://denikn.cz/604286/ruske-vladni-medium-pise-o-srpnu-1968-jako-o-fasistickem-prevratu-ceska-vlada-mlci/

      2. Dulezite je, ze nyni spolupracujeme dostatecne a o umisteni zahranicni armady na nasem uzemi nemusi rozhodovat sest lidi, staci Vondra s Cernochovou.

        1. Pokud hledáš rovnítko mezi průjezdy amerických dragounů a předlistopadovým stavem, potom ovšem ekvivalentem není „Dočasná vojenská přítomnost“ v permanentních dislokacích, nýbrž bratrská vojenská cvičení. A o těch myslím si také rozhodovalo jen MNO samo.

          1. Prujezd mi vubec nevadi. Turisti taky prijdou a odejdou. Nejsem sice kunda, abych chodil nejakejm cizim vojclum mavat, ale holt, kdyz nas Hejvl do te slamastyky navezl, tak v ni jsme. Budiz. Platit nejakou vlastni megaarmadu v zemi, kde se vsechno rozkrade, je stejne blbost.

            Cviceni taky beru, proc ne, ta mariasova parta, co ji rikame ‚armada‘ se nemuze jen valet v kasinu. At se hejbou.

            Ale trvalou zakladnu cizi armady? Si delaji prdel, ne? Co na to Kocab, taky pak bude vykrikovat, jak je vypakoval?

            1. O tom jsem se doslechl teprve dnes. Přijde mi to jako nějaký perverzní fetiš ODS, navíc zcela odtržený od reality.

              Armáda je racionální věc – všechno je důsledně podřízeno utilitaritě, tedy přínosu. Neviděl jsem ale nikoho vysvětlit, jaký konkrétní racionální přínos pro ČR by měla „základna USA“ u nás.

              Navíc většina politiků, kteří touží po US. základně, naprosto nerozumí americké zahraniční politice – a to až tak, že se dají považovat za nekvalifikované. Podle jejich oborového tisku USA sebe sama vnímají jako „poskytovatele bezpečnosti“. Takže pokud někde mají základnu, existují výhradně dva důvody, proč to tak je:
              1) hostitel základny o to USA požádal kvůli své obraně – a v tom případě to USA vnímají jako službu, za kterou požadují protiplnění.
              2) USA potřebují základnu v oblasti jako odrazový můstek pro své operace v okolí – v tom případě se USA revanšují

              Například v Polsku neměly USA žádný zájem být, takže když Poláci chtěli americkou základnu, Washington jasně řekl že by za to platili a to sviňsky hodně. Miliony USD ročně. Chcete si pronajmout armádu USA? Tak tohle je cena.

              1. Vondra ma U.S. obcanstvi a lize jim prdel i s koulema. Jeho mladej taky kouka, kde by si nakradl. Takze Vondra asi ceka, ze pri nejake vystavbicce cehokoli by si treba taky zobnul. Cernochova, ta je blba od prirozeni, tam o prachy nejde. Ale cetl jsem, ze z toho Amici urvani nebyli. Maji Slovensko a tak proc se otravovat se zemi, kde se vsechno rozkrade. Takze to zrejme vysumi.

                1. jestli to fakt nemá předjednané, tak je ještě hloupější, než jsem si dovedl představit.

                2. To jsem nikdy neslyšel :-O Vážně má Vondra americké občanství? Kde by k němu přišel? Vždyť v USA snad žil jen jako velvyslanec, ne?

                  1. Nedělám si iluze, že všichni tihle lízači prdele mají americký pas. O některých je to známo veřejně, jako třeba Švejnar, ti ostatní ho mají v trezoru na horší časy.

                    1. to starter

                      ten votrok mladej Dýnstbýr má taky US občanství… nehorázný, jak taková mrdka mohla sedět v parlamentu nebo ve vládě

                  2. Jo, je to uz par let, co se to prohnalo alternativou. Urcite by to slo dohledat. Uz tehdy mne to preqapilo, taxi to pamatuju. Kde k tomu prisel, to fakt nevim.

                3. Tak předsednictví se blíží. Předpokládám, že Promopro Reloaded s.r.o. je již založeno.

                  1. No jo, zmr. Vondra odklonil několikanásobek Čapího hnízda a prošlo to jak malina.

                    Slušný, na to, že se odborníkem na zahraniční politiku stal tím, jak chodil Havlovi pro pívo. Zase nutno říct, že se nachodil dost, to jo. Teď už pro pivo chodí jiní jemu a na Sašovi je to hezky vidět.

      3. Paralelu bych hledal spíš s rokem 1922. U piva jsme to onehdy odhalili. VVP scházela Ukrajina, aby mohl 30. 12. uspořádat skutečně mimořádnou událost, která by mu zajistila trvalé místo v dějinách.

      4. Samozřejmě je to myšleno vážně, pochvala.

        Jinak za rok 1968 opravdu přes prsty dostali – morálně. V očích celého světa se projevili jako bezohledné impérium, zvláště, když se Čechoslováci nebránnili se zbraní v ruce, ale okupaci jednoznačně odmítli. Ty davy protestujících oblétly svět.
        Hodně zaslepených levičáků tehdy „mírovou hráz“ prohlédlo. Bohužel přešli ze staromarxismu sovětského na neomarxismus kulturní, ale to už je jiný příběh.

      5. Mimochodem, ta idiocie volby ukrajinského Sjednocujícího Národního Mýtu je fakt zajímavá.

        Jasně že každý národ si při svém vzniku musí zvolit ze své historie nějaké postavy a události, které poslouží jako Sjednocující Národní Mýtus. My máme sv. Václava, Přemysla oráče, Karla IV, Zlatou Bulu Sicilskou atd.

        Ale i Ukrajinci mají bohatou národní historii a dokonce, v rozporu s ruským revizionismem, i celkem bohatou historii ukrajinské nezávislosti. Počínaje těmi kozáky, kteří se vzbouřili proti Polákům ale stejně tak nechtěli být ani v područí Rusů, nýbrž nezávislí – ruský car jim nezávislost slíbil a pak je podrazil.

        Ale hlavně v době WW1 měli na Ukrajině hned několik zárodečných ukrajinských států, hlavně tu Lidovou Ukrajinskou Republiku 1917-20. O té dokonce natočili i národně-propagandisticko-tragický film Kruty 1918 o prohrané bitvě s bolševiky.

        Proč si kurnik za svůj SNM vybrali ta gangsterská vryhousnká hovada z UPA, když ti nedosáhli vůbec ničeho a ve srovnání s LUR 1917-20 je LUR jednoznačně lepší volba SNM?

        1. Hele, to mas, jako s Kotlebou. V kazdem narode se najde dost tech, ktere ultranacionalismus postavi na nohy a seradi do siku. Pokud chces lidi dostat od televizi na ulici, abys jim kazal, musis vytahnout poradnej kalibr. A az jsou masy v ulicich, taxe kdekdo prida, jen aby proboha mu nekdo nerozbil hubu, ze treba nesouhlasi.

          Kdyby to podhoubi na Ukrajine nebylo, tak parta par blbecku projde ulici s fanglema a postupne to vysumi. Holt, kde je poptavka…

          1. No jo, Kotleba. Klidně se vsadím, že kdyby těch 1.488 euro dneska poslal na to konto k nákupu zbraní pro Ukrajinu a třeba i s textem „Prapor Azov“, tak mu to bez povšimnutí projde a ještě mu poděkujou.

            1. Co je dovoleno Jovovi…

        2. Bych je připodotkl, že kozáci nebyli Ukrajinci v dnešním slova smyslu, ani se za ně nepovažovali. Východně od Dněpru taky nikdo ukrajinsky nemluvil. Kozáci byli něco jako u nás Chodové, strážci hranic impéria proti všelijakým sebrankám zpoza Kavkazu.
          Ukrajina vznikla na územích Polsko-Litevské Unie, která si později podělilo Rakousko a Rusko, i ukrajinština je v podstatě směs polštiny a ruštiny. Samostatná Ukrajina vznikla teprve po r. 1917, zato hned v několika provedeních. Takže nějaká tradice nezávislosti není veškerá žádná. Vždycky to bylo to, čemu odpovídá i název – okrajová část Ruské říše.

          1. To víte. Když je přání otcem myšlenky, tak se zpětně vytvoří i historie. Pak už zbývá jen narychlo spíchnout něco jako spisovný jazyk, uměle co nejvíc odlišný od původního… a národ je na světě.

            1. Chtelo by to nejaky ukrajinsky boty rozhazet po stromech…

          2. Tak se podívej na to, jakou „tradici nezávislosti“ mají jiné evropské státy. Jak dlouho jsem my platili tribut Němcům, jak dlouho jsme byli součástí Habsburské říše (kde jsme oproti Maďarům neměli postavení rovnoprávného) atd.

            Ukrajinština také nevznikla ze dne na den v roce 1917.

            Tohle jsou prostě jen revizionistické imperialistické řeči, které jsou přesně stejné, jako kdyby Rakousko vojensky napadlo ČR, odtrhlo si řekněme území Velké Moravy a pak se hájilo, že Češi nemají žádnou tradici samostatnosti a Čeština je umělý jazyk, který národní obrozenci – jenž sami mluvili Německy – vnutili uměle německojyzačnému národu.

            1. celkem blbý příklad. čeština a němčina jsou natolik odlišné, že argumentace staročeskými texty dávno před dobou obrozeneckou by pro Němce znamenal šach-mat. Horší by to bylo ve sporu Čechy-Morava, nebo Čechy-Slovensko (kterážto spornost probíhala a stále probíhá ohledně Velké Moravy), protože jde o slovanské jazyky. Sem řaďme i spor ruský a ukrajinský jazyk.

            2. To si nemyslím. Rakušáci by naopak měli problém, protože oni sami žádný národ nejsou, jsou to prostě Němci. Aspoň já jsem teda rakousky nikoho nikdy mluvit neslyšel. Akorát tenhle pohled není moc populární, ježto takhle to pojal Áda – a pak nikomu se tak velké a silné Německo nehodí do krámu. Nám Čechům samozřejmě taky ne.

              Polský stát a polština jsou doloženy od středověku, jazyk už v té době používán v knihách i oficiálních dokumentech, totéž čeština a země Koruny české (království existovalo i v rámci Rakouska – Uherska). Ale nějaká ukrajinština a ukrajinský stát? Sorry jako…

              1. Teorie národního státu jako vymezeného a definovaného výhradně unikátním jazykem neplatí zhruba tak od roku 1776…

                1. Říká kdo? Ten stát, co tehdá vzniknul, by byl rád, aby platit přestala, to jo. Ale opět je to jen přání otcem myšlenky.

                2. národ se definuje jazykem. národní stát bez národního jazyka je oxymoron. že někdo v historii to pojal jinak neznamená, že tomu tak není. Jistěže existovaly jinojazyčné enklávy, ale neidetifikují se jako jeden národ. Alespoň ne dlouhodobě. Příklad… jak dlouho vydržel Čechoslovakismus? Existuje v srdcích Švýcarů něco jako Švýcarský národ? Považují se jižní tyrolaci za italský národ?

                  1. ještě doplním… vicejazycny stát dříve nebo později musí buď zajistit smysluplný kompromis nebo má problém. velký problém.

                    1. a ještě doplním… proto nemůže fungovat něco, jako národ Evropský, o což se snaží EU. Leda by rozdrovila státy na regiony a postupně mazala národní jazyky jazykem univerzálním. To se může podařit pouze u predpodelanych malých států.

                      hergot… si píšu sám se sebou :-)))

                  2. V srdcích Američanů rozhodně existuje americký národ a v srdcích Kanaďanů kanadský národ, včetně nejhlubšího patriotismu až na smrt. Nikdo z nich se necítí být součástí britského nebo francouzského národa bez ohledu na to, že používají jejich jazyk.

                    Stejně tak v Jižní Americe máš plno patriotů Brazilských, Argentinských a jiných, kteří se rozhodně necítí být španělské ani portugalské národnosti, ač užívají jejich jazyků.

                    Národ je dán v prvé řadě sdílenou historií – svou kulturou, územím, tradicemi, vymezováním se proti ostatním národům. Jazyk je jen součástí té národní kultury.

                    1. otáčíte co jsem řekl. Nikdy jsem neřekl, že jazyk vytvoří národní stát, což mi podsouváte tím, že jihoamerické národy by měly padnout pod jazykově jednotný stát. To je hloupost. Tvrdil jsem něco jiného. Národní stát je podmíněn společným jazykem. Tzn. národní stát je podmíněn obyvateli, kteří hovoří stejným jazykem (plus samozřejmě společná kultura, historie, symboly…). Takže Brazilci mají svůj národ, který sice mluví portugalsky, ale ta portugalština je to, co je spojuje.

                      mimochodem… kdyby pražští obrozenci byli ochotni naslouchat Štúrovi, národ československý by opravdu mohl existovat a nemuselo se konat fašistické Slovensko, federácia a konečné odtržení. Je to ode mě velká spekulace, ale jsem o tom přesvědčen.

                    2. Aha, dobře, to jsem si nerozuměli. Potom ovšem neexistuje argument, proč by neměla existovat Ukrajina jako reálný samostatný národ – a to ani v době, kdy téměř všichni Ukrajinci mluvili rusky a kdy ukrajinština byla od ruštiny takřka k nerozeznání.

                      Vzestup ukrajinštiny je přímým důsledkem ruské vojenské intervence, resp. teritoriálního záboru 2014 -a místňáci říkají, že od té doby se také ukrajinština proměňuje a původní ruské výrazy v mluvené řeči cíleně stále více nahrazuje původně okrajovými ukrajinštějšími synonymy.

                    3. to jsem nikdy nepopíral ;-)

                    4. to mr jan

                      ty intelygente… ukrajinská identita, jazyk a další insignie jsou v brutálním víru historie několik set let… a z vnějšku totálně programovaný k upgrejdu cca sto let… mluv vo něčem čemu rozumíš… ty tvoje dojmy z nějakýho článku v respektu si strč do prdele

                    5. Jan Mrcasik 13.4.2022 v 10:30

                      Brazilci a spol. jsou národ akorát při MS ve fotbale. Jinak tam mají lidi jiný starosti.
                      No a Kanaďani zase už dlouhý léta v podstatě jen při hokeji – když je olympiáda a podobně.

                    6. Jan Mrcasik 13.4.2022 v 10:30

                      ještě to nejpodstatnější:
                      Co „rozhodně existuje v srdcích Američanů“, na to akorát tak močí pudl. Snad tu nejsme v klubu přátel červené knihovny.

                      Když se parta lidí v hospodě usnese, že od teď jsou jednorožci nebo národ, tak to ještě neznamená, že fakt jsou. Celkem bez ohledu na to, jak moc těch lidí je a jak dlouho to hlásají.

                3. Takže podle vás dvou neexistuje žádný americký národ, nýbrž jedině britský národ, kde jsou USA dočasně drze separatistické území a měly by se sjednotit s Korunou pod vládu Londýna, zakázat zbraně a mluvit oxfordskou angličtinou? :D

                  1. Do tohohle mě netahejte. Tenhle guláš se mi dneska nechce řešit ani teoreticky. Můj prapapradědek neukradl žádnýmu králi kus země, který on před tím ukradl nějakým náčelníkům. Mezitím se tam vesele vozili otroci ukradení v Africe.

                    Žádný národ Američanů rozhodně neexistuje. Viděl jste ten národ? Víc barev jsem neměl ani ve vodovkách na základce. No, aspoň se v té zemi mluví jedním jazykem. Teda zatím… Osobně si myslím, že tenhle paskvil se časem vyřeší sám, asi jako antický Řím.

                    1. …jednim jazykem…? :-)

                    2. Hele, dokonce i fašista Mussolini říkal, že národ není definovaný rasou, nýbrž společnou kulturou a historií, kterou všichni berou za svou. Proto do Itálie počítal i Židy a araby.

                      Americký národ rozhodně existuje, protože miliony Američanů byly ochotné za něj umřít. Ochota umřít za něco je asi tím nejvyšším důkazem existence té metafyzické entity, za kterou lidé sami ochotně obětují svůj život.

                    3. Tomu Benitovi nic jinýho nezbylo. Zkuste v Itálii rozlišit místní od Arabů, cik… teda Romů atd.

                      Ta ochota umřít argument je, ano. Ale taky platí, že při dostatečném oblbnutí jsou lidi ochotní umřít v podstatě za cokoli (národní socialismus, komunismus, náboženství…), někteří i jen tak.

                    4. Mama Cikan, fotr Cikan… enem ja su Ital!

                    5. Oni ti lidé určitě umírali za ten emerickej národ jo? Neumírali náhodou spíš za žold a momentální zblbnutí?

                    6. Venca P. 16.4.2022 v 14:56

                      Něco v tom smyslu jsem se snažil napsat o něco výše /13.4.2022 v 11:19/
                      Však o tom vypráví spousta amíků, co i s ochotou umřít odfrčeli do Vietnamu nebo později směr Irák, Afghánistán…
                      /jak se po opadnutí počáteční vlastenecké zblblosti na místě divili, co tam dělají, za co umírají, atd./
                      To ale bude podobné u rusáků z téhož Afghánu, z Čečny a nepochybně i ze současné operace na Ukrajině.
                      I když si myslím, že ti neměli už na začátku takové iluze jako vojáci američtí.
                      Válka zblízka halt vypadá jinak než ve filmech nebo v armádních náborových prospektech.

                  2. v podstatě podtrhujete mnou vyřčenou tezi. Americký národ MÁ společnou řeč. Tento národ se vytvořil z různých národů, umírali za společnou věc. Ta je spojuje. Ale co je spojuje především, je společný jazyk. V Kanadě obdobně, až na frankofonní část. A tam už to právě lehce drhne. A právě v Kanadě je nastaven kompromis vyhovující obou stranám. Jsem přesvědčen, že v případě narušení status quo v Kanadě ohledně jazyka vznikne problém.

                    Ještě jinak. obyvatel čínské čtvrti, který neumí anglicky se považuje za člena amerického národa? To by byl velký optimismus.

                    1. Quebec is probably the only place in North America where people give a shit about language. Quebecois have been fucked over for eons by les anglais who tried to assimilate them, which they have largely succeeded elsewhere in North America, but – not unlike Czechs pendant Les Tenebres – managed to rise from the ashes and assert their language and culture. The issue is also highly fueled by politicians who exploit it for political gains due to the makeup of the Canadian political/electoral landscape.

                      Yes, there is some language problem in Canada but it’s not „national“ in the sense of a „nation“ the way old-world Europeans perceive it. There is just about no difference between English and French Canadians apart from the language issue and some hangups that come with it.

                      The notion of a nation as perceived by Czechs is completely different in America. A country like Canada is a place where people come from all over the world, from various nations, mostly because their own cuntry was fucked up in this or that way. They wanna live in peace and mostly don’t give two shits about „nation“ the way provincial Europeans do.

                      Don’t project your prejudices into other people.

                    2. ok, budu vám věřit. Pak se ovšem nebavme o národním státu, ale o státu kosmopolitním. Ovšem schází mu ukotvenost. Jeho pevnost prověří až krizové situace.

                    3. to jacq

                      to se mrcasíkovi nebude líbit tyhle protistátní řeči… raději nachystám svěrací kazajku ještě před vizitou

                    4. Rejže jedou svojí lajnu.Je ale dojemné, jak se v poslední době jmenují jejich provozovny u nás.Dříve „Potraviny-ovoce-zelenina-alkohol“, dnes „U Davida“, „U Aničky“ apod.

                  3. Existuje. To jsem nikdy nepopíral, ani nenaznačoval. Tenhle argument se vám trochu nepovedl. Americký národ je dnes spojen jazykem (americká angličtina). Analogicky v historii vznikly slovanské národy. Původní slovanský jazyk díky rozdílům definoval dnešní slovanské národy. Stejně tak germánské národy atd….

                    1. To si zajed do Miami vole. Pamatuju se ze tam se mnou v moji bance teda anglicky mluvili, ale jinak je bezna rec spanelstina.

                    2. což neodporuje tomu, co jsem psal výše. Při nastaveném staus quo bude fungovat.

  5. Tak je jasný, že těch 6 kinžálů co rusáci mají, si vyšetřili na nákupní střediska, protože strategické vojenské cíle je vůbec nezajímají. Babráci!

    1. Hele, ty nebudeš nejbystřejší což? Tady Jenda sám dodal fotky 4 raketometů schovaných pod obchoďákem. A pak foto zomrdanýho obchoďáku se zbytkama těch raketometů. Mám dojem, že se tomu, když schováš něco vojeskýho na pásech pod vobchoďák neříká garážování, ale nějaký štíty. Lidské, živé nebo tak něco. Info si dostal, zbytek si najdi.

      1. Nejen to. Dokonce to porušuje řadu mezinárodních úmluv ke které se většina států zavázala.
        https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDenevsk%C3%A9_%C3%BAmluvy
        Třeba jako že nebudou civilisty kropit napalmem jako američani či izraelci, a nebudou používat kazetovou munici ve městech plných civilistů, čehož se ukro náckové prokazatelně dopustili před týdnem v Donbasu.
        Kromě toho ukro náckové prokazatelně převáží vojenské jednotky, zbraně a munici v sanitkách a školních autobusech.
        Vlastně by mě zajímalo, jakou mezinárodní úmluvu týkající se války a civilistů, ještě neporušili.

      2. to gorgussien

        neblbni… to byla merceho ironie :-)

  6. Famózní článek! Mrcasik rules!!!

    1. Mrcasík je dement, kterej si hraje na vojenskýho analytika a přitom ani neví co je to pozor a pohov:)))

      Určitě je napojenej na všechny možný tajný služby, že si troufá dělat nějakou anal-ýzu:))

      1. Co tam má Mrcasik špatně?

        1. Vektore:)
          Zdroje má špatně. Z čeho může běžný smrtelník v tomto okamžiku čerpat informace, aby byl schopen splácat nějakou anal-ýzu?

    2. to tenzor

      Mr. Jan je jako olivy… pod tlakem ze sebe vydává to nejlepší… dal jsem mu za 2

      čím víc jsme ho jebali, tím víc se do toho vložil… to není ironie… ale pokud někdo vydá totožnou analýzu z pozice opačných sympatií… tak si myslím se sejdou s realitou oba tak na půl cesty…

      jen drobná přátelská kritika:
      1) je z toho „trochu“ poznat, že téma není profese Mr. Jana
      2) ty „analytikovy“ sympatie vyčuhují víc než by bylo pro nezaujatého „profesionálního“ publicistu záhodno… nu což je taková doba, myslí mu to politicky
      3) po obvyklé analýze do bezvědomí, chybí jakýkoliv náznak syntézy, třeba pár prediktivních hypotéz vývoje, žádný ověřený teorie fakt nepožaduju ani neočekávám

      1. Ad 1): Mrcasik svým článkem převyšuje kvalitu a důkladnost běžného informačního mainstreamu. Ke své škodě téma sledují dokonce jsem Armádní noviny nakoukl.

        Ad 2) Tak ti části článku popiš, kde informační design zcela vytlačuje fakta (je overitelně lež).

        Ad 3) Článek naznacuje, že bude Rusáka těžké vypudit z okupovaných území. To také tuším. Článek byl na dfensovy poměry dost dlouhý. Vývoj může predikovat málokdo.

        Já se obávám, že Ukrajina postupně vykrvácí. Nacistické Russko má v zásadě neomezené zdroje a jako každý bohuzel živý organismus se učí z chyb.

        1. Pokial sa nackovia hlusia medzi sebou, netreba sa do toho miesat.

          1. Sorry Zkouším diskutovat s klokanem o kvalitě článku. Klokan napsal názor. Obecný žvást co nacistech mezi sebou jste mohl napsat jinam.

            1. Klokan mi napsal, že protože nesouhlasím s jeho názory, znamená to že za pár týdnu budu chtít vraždit ženy a děti.

              Tím se odkopal jako absolutní trollí dno žumpy, křivácký zmrd a bolševický agitátor – tuhle linii „kdo není prosovětský s námi, to je nácek s nimi“ jede ANTIFA už od 20. let 20. století.

              „Diskuse“ s ním je tedy absolutně vyloučena, protože o žádnou diskusi mu nejde a nikdy nešlo. Jediná přiměřená reakce je totální ignore a přeskakování jeho „příspěvků“ na titulní stránce.

              1. Realita je Mrdko takova ze nejvetsi troll jsi bohuzel ty. Ty delas nejvetsi skodu. Jses grafoman jako prase a seres jeden text za druhym. Dokazes ty svoje sracky zformulovat pomerne dobre organizovanym zpusobem a vetsina generickych ovcanu z toho ma dojem ze jsi chytrej, informovanej, a ze ty blekotiny co z tebe lezou jsou the next best fucking thing after sliced bread.

                Ve skutecnosti jenom tragicky projektujes svoje predsudky, at uz to byly mekty o cyklistech, injektazi genetickejma srackama, nebo ted o ukrozmrdovinach.

                Ty tvoje hemzy sice par lidem poslouzej jako neco o cem si muzou vymenit nazory nebo informace, ale vetsinu lidi bud utvrdej v nejakym zvracenym nazoru nebo je presvedcej o tech picarnach ktery z tebe lezou.

                Mimochodem, jeste jsem si nevsiml ze ty bys s nekym diskutoval. To ze nediskutujes se mnou se nedivim – nemas na to koule ani mozek. Ale nediskutujes ani s tvejma kamosema. Vyzadujes bud 100% poslusnost a to si pak vzajemne lizete koule a nebo kdo s tebou Mrdko nesouhlasi je tvuj nepritel.

                Tak se vole zklidni Mrdko vole a soupej vole Mrdko nohama vole.

              2. to Mr. Jan

                :-))))

                počkej já ti tu diskusi vyženu z hlavy, donutím tě až k pláči

              3. Můžeš šetřit dechem, klokane. Od tebe už nikdy nepřečtu ani jediné písmenko. I na titulní stránce, kde ignore list pohříchu nefunguje, jsem se naučil přeskakovat jakýkoli blok, který začíná „Modrý kl“.

                Respektuji své debatní oponenty, respektuji i to, že někdo má názory na můj vkus až extrémní a přitom nepodložené a nekonsistentní názory jako kabrňák. Nerespektuji jen ty, kteří své oponenty napadají urážkami namísto věcné debaty.

                Ale grázly, kteří ostatní účelově a přitom nechutně a zvráceně křivě obviňují, nejenže nerespektuji jako debatéry, ale ani jako slušné lidi hodné jakéhokoli kontaktu. Vyhýbám se jim jako klatým.

                1. to Mr. Jan

                  „vyhýbám se jim jako klatým“… hustýýýýý

                  sem tě podcenil… takhle se mi líbíš… buď vostrej a neser se se mnou… rád se učím u profesionálů

    3. ha chyba se mi vloudila… von tam na konci nějaký hypotézy má… takže ruším bod 3)… ale zadarmo mu to nedám, uvedený hypotézy jsou plky o ničem… něco jako „neříkám tak ani tak, ale na mý slova dojde“, takže poslední kapitola za 3 mínus (a to jen za snahu)

      1. Pokud se v tématu vyznáte, tak něco nezaujatého, se syntézou, what if analýzu predikci možných scénářů vývoje.

        1. …tak napište článek.

        2. to tenzor

          – samozřejmě se v tématu vyznám… u nás v hospodě tomu nikdo nerozumí tak jako já… mám na to i papíry

          – teď vážně, nerad, ale asi bych ti měl zodpovědět tvou otázku „kde Janův informační design vytlačuje fakta“… ten jeho článek je ale tak dlouhej, že to zkusím až večer… teď nemůžu

          – a svou analýzu a predikce bych snad jako dal, ale nevím, nevyjde to, a budete mě muset oslovovat do smrti „blbej poblitologu“, no ale když to chceš… ještě si to rozmyslím

          – co vím určitě, tak to můžu napsat nezaujatě… klíčový je zda zvládnu stručnost, ty dlouhý traktáty nepovažuju za správné, tak to musím požadovat i od sebe

          – rámcově ale téma který řešíme jsou pičoviny, podstatný jsou jiný věci, tohle nimrání ve válečnejch vehiklech je zajímavý jen technicky nebo adrenalinově

          1. Tři večery pryč a nic… Jak překvapivé.

            1. to tenzor

              proč předstíráš komunikaci, když nesleduješ diskusi… odpověď i pro tebe je na stránce 2… asi jsi líný tak ti to zkopíruju:

              13.4.2022 v 0:30 to misaka

              nevim co hrotíš… Mr Jan sám dodatečně jednoznačně deklaroval, že máme považovat jeho článek za „Čtenářský deník“, ne za analýzu… to jako někdo má analyzovat formalizovaně jeho čtenářský deník?, to je blbost… všechny komenty Vency, Jacqa, Kabrňáka a dalších, v podstatě vydaly na víc jak jeden článek a dodaly plno odzdrojovaných „analytických“ odkazů… stačilo, víc nemá cenu se seriozně těmahle dojmologickýma blbostma zabývat… dej si panáka, zazpívej si, pokecej, však je dobře

              hlavně že je mír, sláma u kravína

            2. to tenzor

              nauč se počítat aspoň do deseti… zatím dáváš tak do dvou

              1. Jinými slovy, přiznání z tvé strany, že nic rozumného nenapíšeš. Budeš i nadále okopávat Mrcasikovi kotníky, pokud na ně vůbec dosáhneš.

                Kromě nadávek a remcani naprostá nula!!!!

                1. to tenzor

                  dobře tak přidám ještě referenci v diskusi na Kundohlav smrdutý… ten tady napsal sám obsáhlý odzdrojovaný komenty v rozsahu snad celýho článku… ke kterým nemám co dodat… trapně to duplikovat po něm fakt nebudu

                  1. Jasně, čekal jsem o tebe absolutní nulu a mé očekávání se vyplnilo. Jen prázdné invektivy vůči Mrcasikovi a jinak nic.

  7. Tak takováhle hromada propagandistických sraček se jen tak nevidí. Tohle je bezkonkurenčně největší blábol jaký tu kdy za existence Dfense vyšel.
    V Mariupolu, ty šašku, ukro náckové obsadili baráky i s lidma, které používají jako živé štíty. A tuhle taktiku využivjí i u rodinných domů, kdy se rodina klepe strachy ve sklepě, odejít jim nedovolí, a za barák si postaví dělo nebo minomet. Pokud má dům průjezd, tak nacpou tank přímo do průjezdu.

    To je jediný důvod proč rusáci postupují tak pomalu. Protože nechtějí vraždit civilisty, na rozdíl od ukro nácků z Azova, Pravého sektoru apod.
    K tomuto je i dostatečný počet fotek, kdy má barák rozmlácený vršek a spodek je zcela zachovalý. Přičemž logika by velela ostřelovat spodní patra, ať se zbytek sesype sám.
    Ale je vidět že se často používá naváděná dělostřelecká munice cíleně na likvidaci horních pater obsazených ukro nácky.

    1. Mariupol není celá Ukrajina.
      Ale tam naprosto rozumím tomu, proč je zrovna tam tak skřípli, i proč prohledávají a vyšetřují „civilisty“. I proč se Ukři nechtějí vzdát.

    2. Vzpomínáte na čb fotografie z WW2 hořících ruských vesnic s plačícími vesničany a napadlo vás jak je možné, že se tam fotograf rudé armády dostal tak brzy? Ano, správně, ty vesnice za sebou zapalovali sami rusové, přičemž s evakuací obyvatelstva se nikdo nenamáhal. Přesto jsou dodnes tyto oběti připisovány Hitlerovy a rus se jimi dodnes rád zaštiťuje. A já souhlasím, ty obětí jdou za AH. A pokud použijeme stejný metr na tento konflikt, nezbývá než konstatovat, že civilní ztráty jdou za Putinem, ať jeho armáda dělá cokoliv.

      1. Jasně. A jednotky SS ty rusy zachraňovaly z hořících domů a pomáhali je hasit.
        A židé se mezi sebou rvali o to, kdo získá místo na stojáka ve vlaku do Osvětimi, což se jim opět esesáci, prosíce na kolenou, snažili rozmluvit.
        Svatá prostoto…

        1. Koukám, že pán nejenže nechápe psaný text, navíc je zcela nevzdělaný a maskuje to infantilními humory o něčem, co jsem ani vzdáleně netvrdil.

          Tak tedy malý příklad. Rozkaz nejvyššího veliete č.0428 z 17.11.1941 podepsaný samozřejmě Josifem –
          Přikazuji:
          1.Zbourat a zcela spálit všechny budovy v týlu německých vojsk do hloubky 40 až 60km od frontové linie a do šířky 20 až 30km od každé silniční a železniční komunikace …

          To musel být strach ze stříkaček Wehrmachtu a SS panečku!

    3. Ale pošimtebe…

    4. Hele kabrňáku, když už nekriticky cituješ ruské ministerstvo obrany, tak řekni i tu druhou půlku. Ruské MO totiž tvrdí nejenže v Mariupoli se údajně náckové schovávají za civilisty jako za lidskými štíty – ale také že celá ukrajinská armáda se brání JEN proto, že v KAŽDÉ jedné ukrajinské vojenské jednotce jsou nacisté kteří je k tomu nutí represáliemi (jako NKVD RA za WW2):

      https://eng.mil.ru/en/special_operation/news/more.htm?id=12414735@egNews

      The mainstay of the Kiev regime are nationalist formations such as Azov, Aidar, Right Sector and others recognized in Russia as terrorist organizations. In Mariupol alone, they include more than 7 thousand militants who are fighting under the guise of civilians, using them as a „human shield“.

      The course of hostilities, the testimonies of civilians who left the blockaded settlements and captured Ukrainian servicemen show that today the AFU’s ability to resist is based on fear of reprisals by neo-Nazis. Their representatives are embedded in all military units.

      Nebo to už bylo moc hloupé a trapné i na to, abys to bez uzardění zopakoval i ty?

      1. To je klasická taktika nácků. Už za Hitlera, kdo dezertoval, nejen že by zastřelen, ale jeho rodina putovala do koncentráku.
        Ukro náckové mají stejnou taktiku. A běžní odvedenci se bojí o své rodiny.
        Protože se tam posledních 8 let stává, že se objeví policejní komando, odvleče někoho z rodiny neznámo kam, a už o něm nikdo víc neuslyší.

        A propos, už jsi shlédl ty známé reportáže Patricka Lancastera který je na Ukrajině posledních 8 let?
        https://www.youtube.com/c/PatrickLancasterNewsToday/
        A nebo jsi pokakaný, že by ti to narušilo celkový ideologický obraz světa?

        On tam totiž má reportáže se skutečnými uprchlíky a i přeživšími přímo v Mariupolu.
        Popisují, že k nim vtrhli nějací nepříčetní šílenci, a nasáčkovali se jim do baráku, vyžrali všechny potraviny a za dům nainstalovali dělo/minomet/tank.
        Vlastně o nich ani nemluvili jako o lidech, kvůli jejich nelidskému nepříčetnému chování.
        Což by částečně potvrzovalo tvrzení, že tohle neobanderovci z Azovu jedou v bojových akcích na nějakém fetu od strýčka Sama. Což tvrdí i ruské velení. A odpovídalo by to i náckovské mentalitě kdy na konci zoufalé války tam posílali pervitinem zfetované zfanatizované hitlerjugend.
        Normální příčetný ukrjainský odvedenec s rodinou, by něco takového neudělal.

        Suma sumárum, mě se celá tahle válka (pochopitelně) nelíbí ani trochu. Ale ještě jsem natolik příčetný, na rozdíl od tebe, abych tady neadoroval evidentní nacistické svinstvo, válečné zločince, teroristy apod.
        Spí se ti v noci dobře, Mrcasíku, když jsi se rozhodl stát takovým ideologickým Emanuelem Moravcem co „prozřetelně“ přešel na stranu nacistů ?

        1. Pervitin dostávají na misích i vojáci osvíceného západu. Občas je totiž potřeba pár dní nespat….

        2. Takže ty skutečně věříš, že v KAŽDÉ ukrajinské vojenské jednotce je nacista, který nutí Ukrajince bojovat proti ruské invazi proti jejich vůli?

          Viděl jsem dříve reportáže Grahama Phillipse, dalšího separatistického a proseparatistického novináře. To bude stejný kalibr jako ten tvůj Patrick Lancaster.

          Ale povez mi – když tvůj Lancaster udělá interview, že Azováci se nasáčkovali do baráku a vyžrali zásoby, okamžitě tomu věříš. Když jiná novináři udělají interview, že Rusáci se v Buči nasáčkovali do baráku, vyžrali zásoby a znásilnili ženy, okamžitě to odmítneš jako fake. Nepřijde ti to skutečně jako dvojí metr, resp. směšná úroveň favoritismu automaticky odmítat nic, co „by ti to narušilo celkový ideologický obraz světa?“

          Já beru s obrovskou rezervou jako nekonkluzivní podobná tvrzení per huba z obou stran. Ty jedněm nekriticky věříš a druhé stejně nekriticky odmítáš.

          1. Mrdko, ja neverim nicemu. Vecem veri jen idioti.

            Otazka je – proc by Rusaci nekoho nekde znasilnovali? Proc by delali ty zverstva ktery jsou jim askribovany? Rusaci potrebujou aby je Ukrainci vnimali jako spojence. Proc by kurva delali vsechno pro to aby to bylo naopak? Uz jenom to ze tam udelali invazi hraje vole Mrdko vole v jejich neprospech protoze i Ukrainci kteri jsou sympateticti vuci Rusakum to vnimaji negativne. Takze Rusaci rozhodne nebudou bombardovat nemocnice a znasilnovat zensky ty tupy debile. Budou delat presny opak. Aspon oficialne. To ze nekde nejakej zmagorelej rusak neco provede nelze vyloucit.

            Na druhou stranu, to ze Azov nuti Ukraince bojovat dava pomerne dobrej smysl protoze pomerne znacna cast Ukraincu neni z Ukrainskeho establishmentu nadsena. Bud to muzou bejt Ukrainsti rusaci ktery Kyiv vylozene sere nebo proste nechtej umrit kvuli nejakymy Volomrdu Zelenskymu (slysel jsem ze to ani neni Ukrainec, ze je Svycar) kterej na ne zvysoka sere.

            Tazko rict co se tam deje, je mi to celkem u prdele – dulezity je jaky to ma efekt na Zapade – ale logicky to spis vychazi ze vic full of shit jsou urkosove nez rusaci.

            Vytahni si hlavu z prdele Mrdko.

            1. to je krásný a miloučký… Volomrd Zelenský… proto čtu tyhle stránky :-)))

            2. proc by Rusaci nekoho nekde znasilnovali?
              No protože možó. A je to jejich zvyk. V sósední dědině, jak ju Rudá armáda vosvobodila, tak se molodci v hospodě pořádně vožrali a hneď začali ptat „žinky“.

              1. Tak eště, že to bele samé Rusáce a s jistotó mezi něma nebel žádné molodec z Ukrajine…

                1. A dyby býl tak co?
                  Je to jedno.

                  1. Jen ták pro ordnuňk. Jináč s tém, co píše z vršku Jacq, až tak nesóhlasím. Znásilňujó samozřejmě všecky armáde aji guerile vod počátku věků.

                2. to karban

                  :-))))

              2. Není to spíše ukrajinské označení – жінки?
                Od Rusů bych čekal objednávku děvek či děvušek, obojí není nijak hanlivé.
                Co voják se nemusím vožrat, jak zmiňujete, abych se nezeptal, zda nablízku není nějaká přijatelná a ochotná, nevidím na tom nic špatného. Pokud ano, bezva, pokud ne, nedá se nic dělat. Se znásilňováním to nemá nic společného.

                1. Vidím že je to tady samé chytrolín.
                  Ptat „žinky“ znamená žádat. Sceli aby jim je místní přivedli.
                  Pré to byla jednotka přišlá z Rakóska, tam to bylo normální.
                  Jak si vedli rudoarmějcí v německu je třaba tady:
                  https://www.spiegel.de/spiegelgeschichte/deutschland-nach-dem-zweiten-weltkrieg-das-leid-vergewaltigter-frauen-a-1190761.html

      2. Mimochodem, ještě jedna důležitá. Když Rudá Armáda skutečně osvobozovala nějaké město od skutečných nacistů, tak to nesrovnala dělostřelectvem, ale naopak šla dům od domu pěchotními družstvy. Případně s podporou tanků. Ale vyhnuli se plošné destrukci i za cenu velkých vlastních ztrát právě proto, že v těch barácích byli ve sklepě náckové s kulometem a v bytech osvobozovaní civilisti.

        To mi vštěpovali jako historickou lekci, kterou si mám dobře zapamatovat. A já si ji zapamatoval.

        V Mariupolu to však dělají přesně naopak. Střílí náhodně do všech domů tanky, čečenci střílí nazdařbůh do baráků termobarickými Šmely a AGS-17. A separáti+Rusové nejdříve všechno rozstřílet salvami dělostřelectva, hlavně raketového, a až pak tam poslali tanky. A dělali to už od roku 2015, kdy cíleně vykropili olimpijskou ulici ačkoli nejbližší ukrajinské vojenské stanoviště bylo kilometr daleko a separáti to moc dobře věděli.

        To není osvobozování – to je trestná výprava proti nepřátelskému městu.

        1. Twl Mrdko? Tys tam byl v tom Mariupolu, že to takhle můžeš napsat? Tušíš vůbec jak se tam teď bojuje? jaká pevnost je Azovstal? Si viděl jedno video v čété co a druhý na seznamu a tam to řikali co? :-)))

          1. Komu nadáváš do mrdek, ty russácká špíno.

        2. Podle mňe používala Rudá armáda dělostřelectvo k vosvobozování měst bežně.
          Třeba před útokem na Berlín pré mňeli „co metr to kanón“.
          Německý město vosvobozený čistě pěchotó byla Postupim. Esi byly další nevim, pochybuju.

          1. Prý právě Bratislava. A u nás prý Brno. Ale na druhoválečnou historii expert nejsem.

            1. Já jsem z „prý Brna“ a můžu zodpovědně říct, že kdo napáchal v Brně největší škody, byli Britové a Američani se svými bombardéry.
              Tam kde v centru chybí nějaký barák a místo něj je postavená poválečná moderna či něco socialistického, padla bomba pidlovokého šilhavého rednecka z oklahomské farmy.

              A mimochodem, když ignorujeme propagandu o pražském povstání, tak zjistíme že povstání začalo na moravě, a jen díky tomu nestihli náckové u nás aplikovat taktiku spálené země, než příšla rudá armáda.
              Jeden statečný človíček takto třeba zachránil již podminovanou brněnskou přehradu. A tím i tisíce životů.

              Takže když tu někdo vypráví v médiích do zblbnutí, jak češi udávali a kolaborovali za protektorátu… tak si říkám, co tím sleduje.

              1. Prazske povstani se jmenuje Prazske prave proto, ze nezacalo v Brne. Ze v jednotlivych mestech se vedelo, ze Rusove jdou (ostatne muj deda, bydlici kousek za Brnem honem zazdil pul sklepa, aby si tam ulice mohla dat potraviny, protoze uz byla hlaska, ze Rusaci jdou), pripadne se lidi chytili zbrani, proc ne. Ale proste Prazske povstani to nemohlo byt.

                Ostatne, nemam ten pocit, ze by nekdo tvrdil, ze Prazske povstani bylo jedine povstani pri osvobozovani. Ja osobne jsem toho nazoru, ze to byla spis kravina, ale nekteri historici tvrdi, ze Nemci za sebou chteli prasknout dverma, takze tezko rict.

        3. Takže „totalitní komunistická stalinova“ armáda, kde údajně neměl lidský život žádnou cenu, jednala v rukavičkách aby nebyl zkřiven vlas žádnému civilistovi?
          Zatímco dnešní armáda demokratického ruska páchá válečné zločiny a vraždí ženy a děti jak na běžícím pásu?
          A pak že já mám nekonzistentní názory…

          Mimochodem, Mariupol není žádné nepřátelské město (na rozdíl od Kyjeva ukro nácků), ale strategické přístavní město kde se azovští ukro náckové zabarikádovali v domech civilistů a brání ho klidně přes mrtvoly vlastních spoluobčanů. Protože je strategické jak pro ruskou tak ukrajinskou logistiku.

          Díval jsi se aspoň na jediné video co natočil Patrick Lancaster poslední týdny v Mariupolu? Na ty plačící, špinavé, vyděšené, hladové lidi?
          Azovští náckové byli už odevšad vytlačeni, a zabarikádovali se v továrním komplexu. Což jim ale nebrání v tom, aby z toho komplexu neostřelovali ženy a staré lidi co se plouží ulicemi a hledají pitnou vodu a něco k snědku.
          Případně občas podniknou spanilou jízdu, kdy třeba povraždí lidi ukrývající se hromadně v kině nebo v jiné veřejné budově.

          Máš to všechno v té hlavě pomotané a totálně převrácené. Neprošel jsi během těch pár měsíců co jsi tu nebyl, programem Mk.Ultra? :-P

          1. Hlavne Rusko vrazdi zeny a deti jak na bezicim pase, lidi mluvi o genocide a jeste jich nestihlo umrit ani srovnatelne s Jemenem. A tam je populace o 10 mega lidi mensi. Napriklad. Holt kdyby premier Jemenu vic rval do medii, mozna by ty mrtve deti a hladomor s cholerou vic zajimali lidi.

          2. Jako potenciální problém pro Rusy bych viděl to, že Azov není jediná taková „formace“. Už podle dávnějších zpráv je tam takových „praporů“ zhruba pět. Nevím, jak to mezi sebou mají, jestli jsou si „konkurencí“ třeba v zájmech či v ideologii, ale něco mi říká, že to bude podobně, jako když se snažíš zklidnit hádku dvou morgošů. V momentě jsou kámoši a na budku dostane ten „diplomat“.
            Taky mi něco říká, že právě proto se s nimi Rusové nebudou srát ani nejméně. A že jeden z důvodů, proč tam Rusové vletěli, jsou tihle dacani ze všech těch Azovů a Ajdarů.
            Bohužel to odeserou i lidi, kteří jsou fakticky rukojmími, živými štíty těchto zlých chlapců s insigniemi Třetí říše. Těch je mi upřímně líto, protože to rozhodně nebyla jejich volba. Někdo rozhodl za ně.

            1. servisdok: asi jsi to neviděl, ale separáti z DLR mají také nacistické nášivky, a to dokonce Liebstandarde Adolf Hitler. Bylo to přímo na oficiálním separátském promovideu, kde dostávají vyznamenání za pobití „dvou stovek ukrofašistů“.

              Jsou tedy separáti také „zlí chlapci s insigniemi Třetí říše“ – nebo ti mají výjimku?

              1. Tam je takovej bordel, že si to asi neumíme představit.

              2. to mr jan

                – Na zmíněném videu kde Pasečkin předává řád LDLR… je voják s nášivkou severské runy Valknut – symbol uzlu a bojovníkova posmrtného života

                – nikdo neví proč to tam má, pokud to používali hitlerovi nacisti tak to dokonale utajili

                – masmediálně „bezproblémový“ vlčí hák Wolfsangel, znak hitlerových Werwolfů, nyní ukrajinského nacistického Azova je tedy v pořádku

                – smrtihlava tam nevidím, je tam neidentifikovatelná špinavě bílá nášivka, její význam si volně dosadil autor původního komentu, stejně jako ty

                – mrcasík proč tak průhledně lžeš, furt zdrojuješ, geolokuješ a teď taková chyba, chápeš jakej to bude mít dopad na mentální integritu tvejch stoupenců? teď vole si nebudou umět už ani vybrat, kterou rukou si utřou zadek, děláš v tom hokej

  8. Hele, Kabrňák napíše, že hromada sraček, takže pochvala velká. Díky za shrnutí.

    1. Za pochvalu by stál Mrcasíkovo článek jen v případě, kdy by dotyčný prostudoval prohlášení ruských čelních představitelů, a na základě práce s fakty by je dokázal usvědčit ze lži.
      Jenže fakta nejsou ty photoshopované fotky, naaranžované mrtvoly a fake bojové scény, a už vůbec ne CGI procházka Zelenky po Kyjevském bulváru.

      Jednoduše, nezávislé fakta se nám nedostávají. A tak si tu jen můžeme hrát na věřící svíčkové báby, které věří tu katolickému pánbíčku, tu evangelickému, a navzájem se mlátí čaganama při náboženské disputaci, který že to pánbíček je ten opravdový.

      Proč věřím raději rusákům než oficiálním českým a západním mediálním sračkometům? Protože za poslední 2 roky předvedly takovou práci, že se i Goebbels v hrobě stydí za svoji neschopnost a neefektivitu ve vymývání mozků davům.

      1. aku skurvenu diagnozu musis mat aby si veril rusom, co vyhlasenie to ojeb

        1. to wondog

          snad nevěříš komukoliv z těch masmediálních mrdek? lžou všichni… kdo potřebuje fakt věřit zkrzevá vlastní duševní hygienu… tak věří jen sobě, nebo v boha… bohajeho čo mas jebeš?

          1. samozrejme ze neverim :), zdrojov aj inych je dost

        2. Tak určitě ono bezmyšlenkovitě věřit Ukrům je určitě lepší:)

          1. Ja som napisal ze verim Ukrajinskej strane vsetko?

  9. Také díky za shrnutí, dost jsem se poučil.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017