Unesto – Potěmkin nezemřel! - zpět na článek

Počet komentářů: 131

  1. Kateřina Šedá má zřejmě hodně dlouhé prsty. V Brně pořádá tato dáma hipsterskou seznamku za 4,4 milionu! Samozřejmě z erárního. https://brno.idnes.cz/rande-naslepo-festival-re-publika-brno-katerina-seda-f9d-/brno-zpravy.aspx?c=A180307_387645_brno-zpravy_krut

  2. Mno jakmile jsou někde turisti a podnikavci ucejtí prachy, tak je to v řiti. Jsem teď v thajsku na Phuketu a je to tu rozprodaný rusákům a drancují to tu hordy číňanů. Zase na druhou stranu se tu staví moderní budovy, je tu čisto a místní mají džob. Jinak Krumlov už je čistej lunapark…je jen otázkou času, kdy to tam padne na hubu.

  3. V Krumlově bylo všechno v cajku, dokud jezdili Němci z NSR a v malé míře i Rusové, akceptovali předraženou českou kuchyni a kupovali kýčovité suvenýry z Číny, jenže ti těď mají jiné starosti. Teď jezdí Čínané, jenže ti o suvenýry z Číny nemají zájem, ó jaké to překvapení a česká kuchyně je nezajímá, ó jaké to překvapení, dají si KFC na dálnici. Pak se rychle ukázala pravda, že Krumlov nemá kromě zámku co nabídnout a jeho pád je nevyhnutelný, což ještě urychlí vyhnání vodáků a zpoplatnění vstupu.

  4. „evoloval“ je nějaký nový termit a nebo důkaz, že autor článku je frikulín, který si hraje na světáka, ale není schopen anglicky napsat ani pár slovíček?

  5. Ja vam nevim jestli je to opravdu Potemkin? Kdyz jsem si o tom neco precetl, tak to spis vypada ze se Katerina Seda snazi upozornit na stejne veci jako kritizujete v tomto clanku: vylidnene mesto plne turistu…?

    1. „Domy, ve kterých nikdo nežije. Obchody, které nikdo nepotřebuje. Ulice, kde se lidé nepotkávají, ale vzájemně vyhýbají. Taková může být charakteristika sociálně vyloučených lokalit, ale i nejkrásnějších měst světa zapsaných na seznamu kulturního dědictví UNESCO. Podobnost, na první pohled diametrálně odlišných míst, mě inspirovala k projektu, který upozorňuje na růst turismu a s tím související problémy,“ říká Kateřina Šedá.
      Hlavními aktéry uměleckého projektu jsou Benátky a Český Krumlov – města, kterých se vylidňování center měst a stěhování obyvatel do jejich okrajových částí bezprostředně dotýká.
      zdroj, internet

      1. Cili napriklad zaplneni sidliste Chanov obyvateli je umelecky projekt. Neotrely pohled na vec.

        1. Nejen zalidneni Chanova se da pojmout jako umelecky projekt, stejne i vyroba false flagu a fake news ala Skripal a Douma muze byt umelecky projekt a nasledne blaboleni v OSN je neco jako hlavni koncert sezony, v te nejprestiznejsi koncertni sini, pro vybrane publikum. Nakonec atomovky, ktere uz Trump veze na blizky vychod, budou jako oslavny ohnostroj na zaver sezony.

          P.S: Jsem strasne zvedav, kdo se zde z mistnich pisalku ujme zhodnoceni soucasneho rizika WW3, aniz by to vyznelo, ze vsichni zdejsi kokoti jsou opravdu totalni zabedneni vypatlani a zkurveni kokoti a ze moje vize byla od sameho pocatlku ta spravna a pravdiva. Preji good luck, ja vam sebereflexi usnadnovat nebudu.

          1. VVP se momentálně chová velmi zdrženlivě a přitom sebevědomě. Má na papíře potvrzený, že on v Sýrii operuje legálně a na pozvání regulérní vlády, ať si o tom myslí kdokoli cokoli.
            Naopak Trump nijak nepoškozuje pověst Ameriky jako samozvaného světového četníka, který si může dovolit vletět kamkoli, nebo ostřelovat raketama kohokoli, jen na základě nějakých vylhaných záminek /viz tisíce tun sarinu u Husajna-nikdy se nenašla ani flaška vod okurek/.
            Vidím to nějak takhle:
            „Vladimir, moc se v tý Sýrii roztahuješ a já potřebuju ropu taky-pošlu Ti tam rakety!“
            „OK Donnie, ale počítej s tím, že každou, co vystřelíš Ti hned sundám, naše S400 na to mají soft.“
            „Vladimir, to je mi u prdele-já ty rakety vystřelit stejně musim, prošla by jim expirace a taky potřebuju trochu vylepšit image“
            „Donnie, s tím já Ti nepomůžu, co sis s tou děvkou navařil, to si taky sežer-a postav se k tomu jako chlap“
            „Vladimir, ty rakety jsou prej nový, mají bejt chytrý, ale nejsou prej moc vyzkoušený!“
            „Donnie, s tím si nedělej starosti, můj spolehlivej Serjožka už si s tím nějak poradí. Hlavně mi nemiř přímo na Hmejmím nebo tak nějak, to bych musel odečíst souřadnice a pár raket poslat tam, odkud Ty jsi střílel, je Ti to doufám jasný?“
            „OK Vladimir, jasný. Pošleme to někam do pouště, vystřelit se to musí tak jako tak, však to jako chlap znáš taky :D“
            „Donnie neznám, ale to je jedno. Dej včas vědět a koukej tady neudělat moc velkej bordel, jináč se do toho začnou srát ještě Íránci a ty poťouchlý Izraelci – a to pak nevíne, co a jak a proč“.
            „OK Vladimir, domluveno. Pozdravuj svýho psíka, Miloše :D“

            1. Nechcete někdy zabrousit do nějaké encyklopedie nebo tak? Diktátor, který se k moci dostal vojenským převratem (resp. jeho otec) není rozhodně ani regulérní, ani vláda.
              Napadá mě termín náčelník feudální (dědičné) junty, ale než budete reagovat, fakt se radši podívejte do nějakého slovníku cizích slov.

              1. Ono je tam zábavných hemzů víc – třeba ropu v sýrii kontrolují Kurdové, tzn. tradiční narativ „SšÁ tam jdou válčit aby ukradli ropu!“ jaksi nefunguje, protože ropu už mají a naopak se chtěli stahovat.

                1. V Syrii nejde o ropu, ale o plynovod. Mimo jine, samozrejme.

                  1. Plynovod. Na nestabilním neovládaným území. To je sen každýho ropnýho barona, táhnout ropovod přes území plný povstalců, islámistů a jinejch nevyzpytatelnejch magorů.

                    1. Tím že „chtějí stavět plynovod“ si konspirátoři zdůvodnili i invazi do Afghanistánu, když už nemůžou OEF vysvětlit tou ropou.

                      Jenže co čert nechtěl, Američani jsou tam, tyjo, už skoro 17 let a plynovod furt nikde ani v náznaku. Ani těžba těch „rozsáhlých přírodních zdrojů“.

                      Ale neboj, to je ani v nejmenším nevyvede z míry.

                    2. tak sysopa bych mezi tyhle konspiracni magory fakt nehazel. Se sysopem se da diskutovat a mam za to, ze pokud mu predneses rozumne argumenty tak ze se nad nima prinejmensim zamysli. Coz je za me OK, nevadi mi kdyz ma nekdo jine nazory a videni sveta. Vadi mi omezeni tupci a ignoranti.

                    3. Jasně, já jsem taky nepsal o Sysopovi.

                      Kecy o „invazi do AFG kvůli plynovodům“ se vyznačují členové místního „Team Sputnik“, jakož i onačejší konspirátoři.

                    4. Re: Jan Mrcasik
                      13.4.2018 v 10:00

                      Ja sam nevim, co si o Syrii myslet. Je okolo toho neskutecny bordel informaci a dezinformaci. Koncem qetna bych tam mel byt osobne, tak podebatuju s mistnima, treba mi to da vic, nez jen medialni zdroje.

                      Radost z toho nemam, ale musim tam pracovne.

                    5. Co se tyce Syrie, tak tam je problem, ze je tam propletenec asi dvaceti ruznych stran a frakci, z nichz kazda ma vlastni agendu a cile a ktery spolu dilem valci a dilem vice ci mene spolupracujou. Pro nas Evropany se to medialne scvrklo na Assad+Rusko vs USA+ostatni ale situace je bohuzel mnohem komplikovanejsi.

                    6. Re: shane
                      12.4.2018 v 14:34

                      Narazel jsem na tuhle, pomerne znamou maluvku: https://pbs.twimg.com/media/Dagk627XkAAQbgy.jpg

                      Samozrejme pred sesti lety to bylo jiny kafe, delat cary pres Syrii.

                    7. Ta cervena lajna je picovina. Je tazena pres Irak a Irak je uz 15 let nestabilni cubinec pres kterej zadna pricetna ropna spolecnost nebude tahat ani prodluzovacku, natoz ropo- nebo plynovod.

                    8. mimochodem, pred sesti lety uz byl v Syrii bordel. Byl jsem v lete 2012 v USA a pamatuju si demonstrace za to, aby USA zasahly v Syrii. Obamovi se nechtelo, tenkrat se jeste snazil omezovat americkou pritomnost v regionu a stahovat vojska a nechtelo se mu zacinat novej brajgl. Ten maglajz co zdedil po Bushovi mu asi stacil.

                    9. Re: shane
                      13.4.2018 v 17:12

                      Obama mi nekdy prisel jako Jelcin. On byl sice na scene, ale v pozadi se delo neco zcela mimo jeho kontrolu. Bushove byli valecnici, Obama ne. Zadnej JFK, ale taky ne pako jako Trump.

                    10. Re: shane
                      13.4.2018 v 17:07

                      Souhlas. Zrejme vlhky rusky sen a nebo dezinformace oil-price.net, protoze Rusove prece nemohou pocitat s lajnou pres Irak. Pokud to tam vubec nekdo sefuje, pak Amici.

                    11. Sysop: hlavně je to blbost proto, že to už se obvaly náznaky že Izrael a Libanon budou mít vastní pole zemního plynu přímo ve středozemním moři.

                      Takže kdyby šlo „o plyn“, tak by „mocnosti v pozadí“ musely rozrýpat nikoli Sýrii, nýbrž Libanon.

              2. Bodejt. Takova Lybie je zarnym prikladem, jak si zeme oddechla, kdyz ma konecne demokraticky zvolenou vladu.

                1. v Lybii žádná demokraticky zvolená vláda neni a dlouho nebude. A legitimní opravdu neznamená demokraticky zvolený. Krom toho, ta Lybie je na tom momentálně pravděpodobně líp než ta Sýrie, protože v Lybii si warlordi rozdělili území a momentálně skoro neválčí. takže jo, Lybie si pravděpodobně oddechla, že už na tom není jako Sýrie.

                  1. To nepochybne, ale za Kaddafiho na tom byla nepomerne lip. Na tu vladu to samozrejme byla jen narazka. Pokud by zapad pripustil volby, pravdepodobne by to vyhral mladej Kaddafi.

                    1. zapad nad Lybii momentalne nema kontrolu, takze nema co pripoustet.
                      Btw. Zapad – budme adresni, za pruser v Lybii nemuze zadnej Zapad, ale Berlusconi se Sarkozim.
                      I kdyz teda, zrovna Kaddafi nebyl zadnej dobrak a to ze v poslednich letech prilez ke krizku rozhodne nesmejva jeho vinu za ty desetileti podpory terorismu a stovky mrtvejch Evropanu. Treba Lockerbie, zejo.
                      Vzato kolem a kolem me zrovna nemrzi, ze ten starej jester dostal co zaslouzil. Karma je svine.
                      Zato me stvou ty vylhany duvody k valce a ten bordel a nestabilitu co tam ta valka zpusobila. Byl jsem proti ty valce, ale jaksi se me nikdo neptal.

                    2. Kaddafiho nelituju, byl to magor jako Castro. Ale Lybijci se pod nim meli lip a taky mel zavreny vrata Afriky.

                      Americane se do Lybie nijak nehrnuli, nicmene na Kaddafiho se vysrali a nechali Sarkozyho i Berlusconiho, aby si kazdej poresil svoje. U tech dvou je jasne, o co jim slo, Amici na tom vytezili dva vedlejsi efekty: sen o nezavisle africke mene se rozplynul a cinsti monteri se z Lybie fofrem vypakovali. To samozrejme Amikum nelze mit za zle, ja bych to na jejich miste bral taky.

                      Mne na tom sere, ze prakticky nejvetsi armada v Evrope, ktera jakz takz cti nase zajmy a ne vizi nove Osmanske rise, je ovladana nejprve hajzlikem, ktery si resi osobni dluhy bombardovanim suverenniho statu a v soucasnosti gerontofilem, kterej pomalu jeste cuca dudlik. Chapu ale, ze v soucasnosti je to v Evrope jeden statnik vedle druheho sama tragedie.

                    3. Jo, souhlas. K ty valce nemelo dojit. Ta africka mena byl teda akorat Kaddafiho vlhkej sen, Lybie na tom sice v ramci Afriky byla docela dobre, ale ekonomicky tygr a Velky hrac to zrovna nebyl a nejaky vyrazny politicky vliv na africky scene Kaddafi taky nemel.
                      Tvrdi se, ze pry tlacil It a Fr do vraceni dluhu, ale cert vi, ti dva kreteni meli v ty dobe vlastnich problemu po kokot a valka se k odvraceni pozornosti vzdycky sikne.

                    4. Presne. Statni dluhy samozrejme byly, ale ty ma dneska kazdej a presto na veritele bomby nehazi. Berlusconi potreboval, aby se chvili lidi zabyvali necim jinym, nez jeho pruserama a Sarkozy potreboval smaznout dluh za volebni kampan. Na to, jak mel Kaddafi nahovno vojenskou techniku, tak zrejme ten jeho 500clenny SA-babinec nedovolil, aby nejakej special Frantik, nebo Talos Kaddafiho odkragloval bez valky. Skoda. Nastoupil by syn a mohlo to byt ve vetsim klidu. Valku Evrope by beztak nevyhlasil.

            2. Mas to serviddoku spatne zanalyzovane, hlavni problem neni trumpova milostna avantyra se stetkou a expirace raket, hlavni problem je krach petrodolaru, nasranych 99 dolnich procent obyvatel USA kvuli nenazranosti horniho jednoho procenta, takze to musi byt festovni „distraction“ aby to prebilo tu soucasnou tragedii z vycpeni Trumpovych slibu a MAGA do ztracena.
              USA potrebuji velkeho NEPRITELE a velkou VALKU, jinak se jim ten zlocinecky policejni syndikat rizeny tripismenkovymi organizacemi rozsype pod rukama vnitrni revoltou.
              Takze zadne odhazovani Tomahawku do pouste, jako minule. To nic neresi.
              Podivej se na akciove trhy, podivej se na US bondy, podivej se na obchodni bilanci USA s Cinou, podivej se na vysledek posledniho kola TRADE-WARS, podivej se na hospodarsky „rust“ v USA a na inflaci a na vysi US dluhu a musi ti byt jasne, ze oni tu valku zoufale, ale opravdu zoufale potrebuji, i kdyby mela byt nuklearni.
              To nehraje roli. Respektive to vyresi veskere druhotne problemy, neco jako „konecne reseni“ zidovske otazky za hitlera.
              Vcetne syntetickeho a vylidneneho centra v Krumlove, to se tim samovolne vyresi taky.
              Neni Krumlov, neni problem.

              Akorat nevim, jestli budou ti cykliste, shanove, Dachsmeisteri a dalsi kokoti hykat nad takovym resenim blahem. Putin je klidny proto, ze ma momentalne drtivou prevahu, pokud jde o strategicky jaderny arzenal, zatimco USA spolehaji prevazne na Minuteman3 ze sesdesatych let a to si navic krome Ruska jeste znepratelili Cinu. Na tu Cinu mozna dobry. Na Rusko urcite ne a na Rusko s Cinou dohromady docela bez sance.

              1. mimochodem, po celem svete vcetne GB a USA se to jen hemzi putinovymi kremloboty, co horsimi, jsou to experti, vzdelani lidi s rozhledem atd. Jeste, ze v CR mame ty spravne politicke nazory masirova ne mainstreamem.
                Napriklad
                Bill Holter – trade wars and Syria
                https://www.youtube.com/watch?v=NcK2Kjv4KL0

                1. A není tohle dost smutnej život, když se člověk těší na WW3 (s trochou štěstí i jadernou) jak na první Vánoce, jen aby mohl všem těm, co ho do teď považovali za idiota, vmést do tváře: „Já jsem vám to říkal!“? A posléze v těch sračkách chcípnul s nimi, protože s tím stejně nic neudělá? Každý svého štěstí strůjcem.

                  1. UTG: jsem zvědav, jestli Vám odpoví a když, tak co. Ptal jsem se na to stejné už 2x, pokaždé nic, tak jsem to vzdal.

                2. Smutnej život to není, být připravenej na něco, co se s největší pravděpodobností stane.
                  Otázka podle mě nestojí tak, že „jestli vůbec“, ale „kdy“.
                  Ta eskalace vlivem Trumpovy frustrace a věčný nasranosti je fakt úplně nahovno – pokud je pravda, že na TW píše opravdu sám a ne houf jeho poradců.
                  Ono to koneckonců klidně může skončit jenom jako další ze slovních přestřelek. Mnohem větší, násobně větší průser může přijít, až se stane něco podobnýho, jako 2009. Analytici říkají, že 2009 byla víceméně jenom ukázka toho, jak bude vypadat opravdový průser, až se to v US začne sypat ještě rychleji, než jak rychle sletěly oba ty velký WTC baráky.
                  Já se na to netěším – kdo by se taky těšil – ale asi je lepší být na to připravenej, než žít ze dne na den. Přísloví „každý svého štěstí strůjcem“ je v tomto případě úplně mimo mísu, protože až se to zesere, tak si všichni městský chytráci mohou strojit co chtějí a bude jim to stejně hovno platný.

                  Docela rád bych viděl, jak by se zachovali a dopadli všichni tihle strůjci svého štěstí hubou, být třeba tři-čtyři dny například úplně bez elektřiny, bez dalších energií a médií včetně vody, internetu, mobilních sítí. To bych vážně rád viděl. Hlavně ty největší mudrlanty z paneláků…

                  1. Připravenej? Na jadernou válku? Nebo i jen nejadernou WW3? Tak to asi budete fakt hard core prepper. Pokud se druhá část Vašeho příspěvku má týkat mé osoby, tak jste víc než vedle, takže na podobná hodnocení bych se příště radši vykašlal.

                  2. Zajímavý, jak si každej doomsayer myslí, že by každej, kdo nemá vykrákáno jako von, neobešel bez civilizačních výdobytků.
                    Ausgerechnet na jadernou válku nebo smrtící epidemii ani nemá smysl se nějak zvlášť připravovat, vzhledem k tomu, že přežití je čistá loterie. A je lepší si ten život před TEOTWAWKI pořádně užít a užívat si civilizačních vymožeností a těšit se ze života, s tím, že pokud to náhodou přežiju tak se uvidí, než prožít celej život jako vystrašenej poustevník hromadící zásoby ase stzrachem sledující a dešifrující každou novinovou zprávu, jestli už se náhodou konečně nechystá ta apokalypsa.

                    1. Re: shane
                      12.4.2018 v 14:29

                      Ber to, ze dotycnej to ma jako konicek. Ja mam UAZe. Totalne monkey business, at se na to podivas, jak chces. Ale mam ho pro radost a pro prdel. Druhej jde v patek na jedno, ja si lehnu pod auto. A jinej jde udelat inventuru KDPcek.

                      Nevadi mi lidi,kteri doma kutaji protiatomovej kryt a hromadi zradlo vcetne stredovekyho nacini. Proc ne. Ja do urcite miry mam doma taky zasoby, ale ne quli valce, ale ciste proto, ze nam minimalne jednou do roka rupne obecni vodovod a dvakrat do roka nejde elektrika. Spis verim na blackout, nez na to, ze ma nejak smysl se drapat prezit jadernou apokalypsu.

                      Ja vim, ja jsem dospelej, pul zivota fprdeli, ono se to keca. Detem by to asi clovek chtel zaridit jinak. Jenze pokud by fakt doslo k jaderne vymene, tak nevim, jestli to, co by nasledovalo, by pro ty deti byla nejaka vyhra.

                      Kazdopadne, at se do mne nikdo nesere, ja se neseru do katastrofickych vizionaru, at se kazdy bavi, cim chce. Dneska uz je sahlej kazdej druhej.

                    2. jasne, kazdej mame nejaky hobby. Ale ceho je moc, toho je prilis a uz ti doomsayeri zacinaj bejt unavny.
                      Zacinaj mi pripominat jehovisty. Za posledni rok tady snad neni diskuze, ve ktery by nejakej vocas nestrasil jadernou valkou nebo alespon ekonomickym kolapsem. Nostradamovci hadr.

                    3. Re: shane
                      13.4.2018 v 17:24

                      Mozna je to podle Stalinova hesla „kvantita je taky kvalita“. Kdyz budes zasypanej zpravama o konci sveta, tak ti treba taky hrabne.

                      Ja bych spis rekl, ze presne to, co nastalo predevcirem okolo Syrie, je takovy klasicky model reality, pokud jde o WW3. Keca se, tlaci se, vyhrozuje se… a pak to vysumi, protoze uz je to moc na hrane. A priste zase znovu a jinde. Neni zajem si nekde dat do rypaku. Drobne proxy staci, sem-tam nejake to „tesne“ a dokud to lidi zerou a na zbrane se sype, tak proc to kurvit, ze…

                    4. Sysope, my oba jeste pamatujeme studenou valku, zejo. A oba si jeste pamatujeme, jak nas vsechny strasili americkejma atomovkama a valku a to samy na ty druhy strane.
                      No a pak to skoncilo a zacaly vychazet knizky o tom, jak to probihalo u „tech nahore“.
                      a tim vsim se tahne jak cervena nit jedna vec – ze kdykoliv do sebe nekde drcly ponorky, nekdo nekomu neco sestrelil nebo rozmlatil nebo se proste nekde servali pohranicnici, tak okamzite obe strany zacaly zhavit horkou linku Moskva-Washington a navzajem se ubezpecovat, ze to opravdu, ale opravdu neni Prvni uder, ze se nadrzeny kluci jen trochu kockujou a ze opravdu neni duvod hledat papirek s kodem od toho kufriku s kodama. A to to byli opravdovi nepratele co by si radi po tom krku skocili, kdyby mohli.
                      Takze proto se jaderne valky USA:Rusko nebojim.

                    5. Re: shane
                      13.4.2018 v 18:38

                      Tak. Bylo podstatne hur, bolsani byli totalni debilove. I kdyz dneska ta ruska generalita neni zadnej zazrak, tak ale pokud obcas ctu prohlaseni Sojgu, Lavrova, nebo Rogozina, tak je to vzdalene rudym palicim, ma to, aspon vetsinou, hlavu a patu. Pokud nebude mit prst na tlacitku nekdo jiny, pak jsem celkem v klidu.

                      V Pentagonu mne sice obcas vytoci typy jako McCain a jemu podobni, kteri holt tam smrdi jeste z dob minule studene valky, ale povetsinou chapu, ze „jen delaji svoji praci“, protoze se snazi na svem dobre placenem fleku udrzet a zejmena pak nyni, kdyz Trump lidi vyhazuje podle toho, jak mu ta jeho da nebo neda.

                      Uprimne… v soucasnosti bych asi jako nejvetsi raply videl Anglany, zejmena ted po te akci s novicokem a udajnou chemii v Syrii. Jenze ti nastesti nemaji koule na to, aby si neco zacali. Valka stylem, ze vymetou s vajglama par ruskych diplomatu, to je prece sranda.

                      I kdyby se nekde stalo, ze si potopi vzajemne nejakou lod, nebo rozmlati nejakou zakladnu, tak ale ve vetsi konflikt neverim, protoze nema zadny smysl. Rusove jsou dost blbi a kdyby jim Putin zavelel, tak by mozna dali lahev vodky a sli vajevat, ale u Amiku si tim nejsem jistej. Pomerne brzo by byly ulice plne lidi s fanglema, jako to bylo na konci Vietnamu. Dneska uz se lidi dostanou k informacim drive a i kdyz je jich hodne, prebrat se to nejak da.

                      Ja taky neverim na jadernou valku. Uz bylo hur a nestalo se to. Asi se techto zbrani nikdo nevzda, ale to je asi tak vsechno. Krome toho je evidentni, ze vyvoj jde uplne jinym smerem. Superrychle rakety, inteligentni zbrane, hejna dronu, etc.

                    6. To jako fakt? Ty angličani, který jejich vlastní vlády za třicet let prakticky odzbrojily? Tak ty si teď umanuli, že nakopou rusákovi prdel, jo? Nařežou si klacky a do první linie postavěj úderku ze svejch neomarxistickejch univerzit? A velet tomu bude nejspíš starosta Londýna.

                      Možná že na těch kecech o chemtrails nakonec něco bude.

                    7. Re: Arnold J Rimmer
                      13.4.2018 v 21:43

                      Co ja vim… Britove tlacili na to,aby od nas bylo vyhosteno 30 ruskych diplomatu.Britove tlacili na bile prilby,aby se fofrem rozjela akce v Dume.Myslis,ze dneska se valci s Rusakem nekde na poli?

                      Podle mne Britove nejsou uplne blbi a za tech par stoleti svetovlady se urcite neco naucili.Ja je rozhodne nepodcenuju.

                    8. @Sysop Ono je jich tu 30+? A co tu všichni doprdele dělaj? Máte nějakou představu a důvod proč jsme je nevyházeli už dávno?

                      Já jsem angličany tlačit neviděl. Vy předpokládam taky ne. Rusák je tlačit viděl. Jenomže rusák je důvěryhodnej asi jako naše bejvalky.

                    9. Na ruské ambasádě zde bylo oficiálně 48 „diplomatů“ a cca 90 „administrativních pracovníků“ .. Mmch.nejvíc ze všech zahraničních zastoupení ..

                      Co tu všichni asi tak dělají asi nemá cenu špekulovat …

                    10. Re: kiv61
                      13.4.2018 v 22:26

                      Cmuchaj, co jinyho. Ti budou mit proskoleny i manazerky servisniho oddeleni udrzby podlahovych krytin.

                    11. Re: Arnold J Rimmer
                      13.4.2018 v 21:58

                      – Rusaku se po ambasadach v Cesku flaka cca 140. Jasne, od uklizecek az po ambasadora. Ale prase se v tom vyzna.

                      – nejsem statni ourada, nevim, proc je tady Rusaku 2x tolik, co Amiku a 3x tolik, co Cinanu. Muzes poslat dotaz na vladu, treba na zaklade Zakona c. 106/1999 Sb. odpovi.

                      – Co Rusak videl tlacit nevim, zprava o tlaku Britu na nas je z ceskych zdroju. A dokonce i verejne dohledatelna.

                      Chce to mene emoci. Ja mam par kamaradu, co pri slovu „Rusak“ vyskakuji ze zidle a chteji videt krev. Nekdo to tak ma nastavene, proc ne. Nekdo to takto ma na Amiky, nekdo na Nemce,…

                    12. @Sysop. Jestli oni ty kamarádi k tomu nemají nějakej důvod… Třeba nějakou zkušenost, nebo tak něco.

                    13. Re: Arnold J Rimmer
                      13.4.2018 v 22:41

                      Jo, to se da pochopit. Muj dedek taky nemohl vystat Nemce. Nekdo to proste ma jako nenavist do konce zivota. Jeho boj.

                      Ja osobne oddeluju verchusku od beznych lidi. Vsude na svete. Bezni lidi jsou vetsinou ok. Sulini jsou az mezi zbohatlikama, nebo vysokyma urednikama. A to pak uz je fuk, odkud dotycnej je. Vsechny bych je nahazel do Marianskyho prikopu.

                    14. Sysope, ráda bych s vámi souhlasila a přiznávám, že pro zanícené hobbíky, geeky a podobná stvoření mám docela slabost. ať si třeba budují protiatomový kryt, po nocích trénují přežití v bažinách nebo vášnivě rádi vyšívají – vždy se od nich člověk může něco zajímavého dozvědět, naučit a většinou bývá radost s nimi pokecat.
                      to co opravdu nesnáším jsou „militantní holubáři“, kteří vystřílí celý arzenál sprostosti jen proto, že vám jsou jaksi holubi ukradení… ne, že byste holuby přímo nesnášel nebo třeba popíral existenci holubů, jen jsou vám ukradení… tihle magoři jsou imho těžcí celoživotní frustráti

                    15. Re: lola
                      13.4.2018 v 18:12

                      :-) Jo, to naprosto chapu. Kdyz jsme meli posledni schuzi SSK, tak se tam celkem prdnul kluk, co ma zkousky na rozhodciho a zacal vsechny poucovat o tom, ze proste brokna na strelnici se nesmi nosit s popruhem. Vsichni to tak nejak meli u prdele a bavili se o necem uplne jinem. A on postupne obchazel jednoho po druhem a ruzne sproste vysvetloval, ze proste ty brokny pri trapu, nebo skeetu nesmeji mit popruh, protoze prej nejakej predpis. Nakonec to prestalo bavit kluka, co organizuje souteze s predovkama, broknu nestrili. A ten mu proste rekl, at jde s tim popruhem i broknou do prdele. Na to presne cekal tento vzdelanec a dalsi pul hodiny hucel jen do nej.

                      Ten rozhodci neni zadnej ikvac, za strizliva obetavej kluk. Ale jak cuchne ke spuntu, zacne vychovavat vsechny okolo.

                      No, a nekteri toto umi i bez toho spuntu.

                  3. Jaky smutny zivot zase. Vy jste tady fakt vesele a povedene kopy. Otazka nezni, kdo ma nebo nema vesely zivot, otazka zni, jestli se tu najde nejaky PICUS, ktery tady 3 roky tlamoval o nekonecnem rustu bohatstvi, neporazitelnosti US armady, slunickovem NATO a zabednenych zaostalych Rusech, kteri jsou vlastne stalinovi bolsevicti pohrobci SSSR a ted sebere koule a napise presne opacne pojednani o trapnych USA s trapnymi false flagy a o jejich jeste trapnejsich britskych spojencich s nejtrapnejsimni falseflagy za poslednich sto let, protoze Skripal je jeste blbejsi pohadka nez soucet Pearl Harboru, atentatu na Kennedyho, 11teho zari, sametoveho plysaku, prodemokratickeho Tchien an Men, udajnych chemickych zbrani v Iraku a demokratickeho osovobozeni Jugosky, Lybie, Ukrajiny a spol. od odpornych diktatoru dohromady.
                    A az se nejaky PICUS odhodla to pojednani napsat, nasype si na hlavu tisice tun popela a hned zitra pujde demonstrovat po boku KSCM proti NATO, tak ja mu tam jenom prihodim glosu, ze kvuli EU, USA a GB a jejich tak MIZERNYCH FALSEFLAGU, jako jsou ty posledni se Skripalem a v Doume se nehlede na jejich protesty resetne biosfera nasi planety o nejake 3 miliardy let dozadu, protoze na jakekoliv protesty uz je stejne pozde.
                    Jelikoz ti hnusni a zavrzenihodni a stalinisticti Rusove nejsou takove lidske trosky, aby pracne dva roky vyhaneli ISIS ze Syrie a v momente, kdy maji hotovo, tak to jakoze bez boje predaji borcum z americkeho MIC, jen pro jednu vypatlanou Niki Halley v OSN a jeji nicim nepodlozeny sebeklam, ze americka armada je ta nejlepsi na svete a ma dozivotne zarucenou roli svetoveho policajta s patentem na pravdu a na vitezstvi.
                    Preju vam timto co nejdelsi dobu neruseneho stastneho hnipani, nicnedelani a teseni se falesnyma nadejema, trebo jako Kabrnak, ktery si doted mysli, ze Trump je svepravny clovek bojujici proti deep state, i kdyz je ve skutecnosti jejich figurka s IQ na hranici debila, ktereho velmi efektivne a lehce ovladaji.
                    Koneckoncu, mezi agendou Hillary v Lybii a mezi soucasnym postojem Trumpa v Syrii neshledavam naprosto zadny rozdil. Rozdil je v tom, ze zatimco Lybii si rusove a cinani nechali libit, tak Syrii uz si libit nenechaji, takze je treba se pripravit na konecne reseni.

                    1. Díky za přání nerušeného šťastného hnípání, to bych fakt rád.
                      Nicméně na druhou stranu se mám připravit na konečné řešení.
                      Jak prosím?

                    2. hele, mě se neptejte… já mám svoji KPZ se šitíčkem, občas přidávám sirky/zapalovač/křesadlo a s tím jsem happy :-D

                      ale říkám si, že být tu tak krátce a dostat se do vybraného klubu a ještě na ignore list místního magora – no, co by za to jinej dal!

                    3. Tak ale už naposled. Šitíčko ven! Jsme si řekli, že ho nepotřebujem, lolo!

                    4. nepotřebujem? to jako fakt?! …a to ani když už to kolem nás řachá o stošest a štěpí se jádro?! :-)

                    5. Když se to někde drbne, svlečem si mrtvolu. Bude jich dost. To jsme už probírali.

                    6. Jidáši, jenomže voni nebudou furt todleto… kompaktní. a co když se mi utrhne knoflíček až za delší dobu, že? já nevím, jestli se mi to nebude eklovat… :-)

                    7. Picneš si čerstvýho zrga. Jenom musíš mířit tak, abys mu neprostřelila kožíšek. Nejlíp na mezi slechy, hlavičku, tu nebude nikdo potřebovat.

                    8. to už je hodně velká frajeřina – utrhne se mi poutko, tak si picnu „čerstvý oblečení“ :-D a pak to nemá s lidstvem dopadnout blbě, když konzum šroubuje nad únosnou míru morbidnosti…!

                    9. Když někteří jedinci se nehodí na nic lepšího než jako poutko nebo knoflík.

                    10. Je to jenom zrgo. Nikomu to chybět nebude, neboj. A jemu tim vlastně prokážeš laskavost, stejně se trápí.

                    11. @talarich, AJR :-)))) pánové, tak já ještě potrénuju své morbidní já a šitíčko zahodím velkým obloukem v dál!

                    12. Tak se mi to líbí, lolo! Hlavně pozitivně!

                    13. a vis, ze je mi to uplne jedno ? Zeptej se na strategii preziti vsech tech shanu, shiftyu, Dachsmeisteru, cyklistu a lol, kterych mam plny ignore, kteri na to meli cele tri roky, aby si zaprve uvedomili, ze maji problem, zadruhe se mu pokusili zabranit a zatreti se nejak postarali o svou malou malickost v pripade Velkeho Pruseru, kdyz uz se jim nepodarilo ho odvratit.
                      Muze se docela klidne stat, ze to shodou nejakych nahod prezijes a neexnes hned prvni den. V tom pripade si muzes vzit nejaky sutrak a mlatit se s nim do hlavy, jaky jsi byl celou dobu trouba a treba pocitis i neco jako litost a spoluvinu za to, ze to skutecne doslo az do takovych sracek. A kdyz se tim sutrakem budes mlatit dost dlouho, treba se ti rozbreskne a napadne te poprve neco rozumneho a konstruktivniho a uzitecneho. Vyloucit se to neda.

                    14. Otázku nebylo vůbec potřeba přeformulovávat, nota bene psát pak o něčem úplně jiném. Otázka byla jasná. A i když zůstala bez přímé odpovědi, Vaše odpověď je více než vypovídající. Bohužel pro Vás.

                  4. shane, já i při svým stáří a vypatlanosti vidím, že by se „každej, kdo nemá vykrákáno jako doomsayeři“ opravdu bez civilizačních výdobytků neobešli.
                    Víte, on civilizační výdobytek je i to, že otočíte kohoutkem a teče voda, případně i teplá. To nebude, pokud nepojedou tlakovací čerpadla, nepojedou filtračky apod., to samý s plynem – bez přívodu elektriky se regulačky prostě uzavřou a nevypustíte si z potrubí ani zbytek plynu pod tlakem, co tam ještě na nízkotlaku zůstal.
                    Nedomluvíte se a nespojíte se se svými blízkými, na kterých Vám záleží, protože prostě nebude z komunikací fungovat vůbec nic. Nebudete vědět, jak se jim daří, jestli to přežili, anebo co se děje o 50km dál.
                    Víte, já pár „blackoutů“ v 60. a 70. letech zažil a nebyly zrovna krátkodobý, jeden trval dokonce tři dny a bylo to v zimě-ale nějak příliš nemrzlo. To byla doba, kdy toho na elektriku nebylo ani zdaleka tolik co dneska, z komunikací bylo jen obyčejný AM rádio, televize a pár pevných telefonů, nic dalšího. Nemám na to dobrý vzpomínky, přestože jsme to díky prozíravosti o generaci-dvě starších lidí přežili bez větší újmy.
                    Ale zkuste se optat lidí v odlehlejších oblastech, co byli 3-4 dny úplně bez elektriky, když vichřice dorvaly několik mnohakilometrových úseků vn a energetici to dávali společně s lesákama dohromady ty 3-4dny, než postavili nový stožáry a natahali nový dráty – všecko bylo na zemi a zavalený dolámanými stromy.
                    Možná, že byste nevěřícně zírali s otevřenými hubami, jak jsou ti lidé pro podobný situace /který se v nepravidelných cyklech opakujou/ vybavení a co všecko musí „oželet“, co vše jim nefunguje a bez čeho se prostě musí obejít. S pár lidma z Beskyd jsem o tomhle mluvil a taky jsem i dvakrát viděl to všecko, co je zapotřebí, když se octnete 3 dni bez proudu – a to přitom nejde o válku, ale jen „obyčejnou“ živelnou událost.
                    Právě proto si dovoluju tvrdit, že naivita lidí z měst je dneska naprosto bezbřehá.
                    Za jeden z etalonů blbosti a naivity pokládám třeba tenhle výrok:
                    „Tywoe, eletrika prostě NEMŮŽE přestat jít, to je vyloučený!“

                    1. Myslím, že na vesnicích by to tak tragické nebylo, pokud se s něčím takovým aspoň trochu počítá. Předchozí majitel mého domku byl původně údajně armádní důstojník. Ten sklípek, co je dole pod halou a má parametry protileteckého krytu (celý pod úrovní terénu, betonové stěny, železobetonový strop, odvětrání, na které lze po drobných úpravách nasadit filtraci atp.), fortifikovaný portál vstupních dveří (jen nasadit pancéřované dveře) tomu aspoň nasvědčuje. Dotyčný pán měl zřejmě prepperské zkušenosti, takže z jímky na dešťovou vodu ve sklepě lze vodu nabírat i kýblem, topení je samotížné a poháněné kamny na dřevo, v suterénu jsem objevil pozůstatky paralelního 12V rozvodu, v bývalé kuchyni pod omítkou byl připravený rozvod plynu tenkou měděnou trubičkou, vedoucí k místu, kde býval původně vařič a nad umyvadlo, zřejmě pro nějaký průtokový ohřívač vody.
                      Ten domek byl od začátku řešen tak, aby byl co nejvíc nezávislý na vnějších energiích a když byly vichřice letos v zimě a my měli několikahodinové výpadky proudu, uměl jsem to ocenit. Topení jelo dál, na spláchnutí WC stačilo nabrat kýbl vody dole v jímce, na kamnech je plotýnka, takže na ní jsme uvařili jak kafe v pískací konvici, tak oběd. Holt nešel internet, tak se to řešilo papírovou knihovnou a křeslem u okna nebo se hrály deskové hry při petrolce. Dole ve sklepě je celkem chládek, takže zásoby jídla a vody tam lze skladovat, dřeva je v lese za plotem dost. Já bych se toho nebál :).

              2. Já jsem s takovým řešením spokojenej. Protože chcípneš a bude vod tebe konečně pokoj. A nejlepší na tom je, že stejně chcípneš jako celoživotní zneuznanej frustrát, protože až to řachne, tak nikdo nebude mít ani čas ani prostor aby ti řek, žes měl celou dobu pravdu. Seš prostě loser, kriple.

            3. Vidím to nějak takhle:
              V> „Doníku, ty prý chceš zdrhnout a nechat mně v tom!“
              D> „No jasně Vlade, mým voličům je nějaký Sýrie u zadku a navíc si to přebírají frantíci.“
              V> „Doníku cywe koukej: chemickej útok kterej popírám. To je jediné, na co Západ vždycky spolehlivě nastartuje na první brnknutí. To musíš řešit.“
              D> „Já vám to tam vybombarduju! Ale jen možná. Až se poradím. A možná taky ne a finger a stáhnu se.“
              V> „Na to nemáš! Hecuju tě, nedovolíš si vystřelit ani jeden Tomahawk protože bych na tebe zaútočil já a na to ty nemáš koule!“
              D> „A mám a mám! Pošlu na tebe chytrý nový rakety a pošlu jich spoustu! Ale možná taky ne a finger a stáhnu se.“
              V> „No, já jsem to s tím hecováním tak vážně nemyslel, já bych po tobě střílel jen kdybyste zasáhli v Sýrii nějaké Rusy. Ale když nám zase dopředu řeknete kam to přistane, tak žádné Rusy nezasáhnete a my po vás střílet nebudem, mrk mrk OK?“
              D> „…“

        2. Ja tam vidim Benatky a CK, vy tam vidite nejaky Chanov?

  6. Když se to tu zase zvrhno na debatu o Putinovi, tak taky příjdu se svou troškou do mlýna:

    Tweet Trumpa:
    Russia vows to shoot down any and all missiles fired at Syria. Get ready Russia, because they will be coming, nice and new and “smart!” You shouldn’t be partners with a Gas Killing Animal who kills his people and enjoys it!

    Rozoberme si čo Trump napísal z pohľadu toho, že je obklopený nepriateľským „štátnymi elitami USA“, ktoré sa za každú cenu snažia udržať jedno-polárny svet:

    Russia vows to shoot down any and all missiles fired at Syria.
    Rusko zamýšľa zostreliť akúkoľvek raketu vystrelenú na Sýriu.
    Niečo v štýle „vaša správa k nám – do vedenia štátu USA – došla.“

    Get ready Russia, because they will be coming, nice and new and “smart!”
    Priprav sa Rusko, pretože oni [rakety] prídu, budú pekné, „nové“ a „chytré“!
    Toto je varovanie Rusku, čo zamýšľajú štátne elity, ktoré nekontroluje: Pozor Rusko, oni chcú rakety ozaj použiť. Plánujú nasadiť nejaké nové modely.

    You shouldn’t be partners with a Gas Killing Animal who kills his people and enjoys it!
    Nemali by ste byt partneri so zverom plynom zabíjajúcim vlastných ľudí a vyžívajúcom sa v tom!
    Toto je najzaujímavejšia časť.

    Z pohľadu jedno-polárneho sveta sme všetci podriadení v Amerike – všetci obyvatelia planéty v jedno-polárnom, koloniálnom svete sa podriaďujú rozhodnutiam metropole a teda Spojeným štátom (Americkým). Z pohľadu štátnych elít sú ne-občania USA buď vazali USA (tzv. „medzinárodné spoločenstvo“) alebo otroci USA (zvyšok sveta) – sme prosto „ich ľudia“.
    A teraz, v ich jedno-polárnej koloniálnej ríši, po 7 rokoch vojny, sa obyvatelia sýrskej provincie začali rázne stavať na zadné + Pentagon im spravil už niekoľko plynových útokov (aj fejkových, aj skutočných).
    Anglosasi majú morálny profil, že na straty medzi domorodcami nehladia, sú ochotní pristúpiť na akúkoľvek metódu (a niektorí z nich si to dokonca vychutnávajú), ktoré udrží ich koloniálnu ríšu.

    Takže v poslednej časti hovorí o sebe – nemali by ste nás považovať za partnerov („partner“ je označenie, ktoré ruskí predstavitelia používajú na USA), títo blázni (v Pentagone, CIA, špeciálnych službách) sú nebezpeční.

    Zajímavý postřeh slovenských autorů. Trump de facto varoval putina, že američtí psychopati (neo-sio-coni) s prstem na jaderném tlačítku (které se Trumpovi ještě nepodařilo zpacifikovat) se chystají udělat v Sýrii nějaké hodně velké svinstvo. Na rozdíl od nich Trump chápe, že není odolný radioaktivitě a i když by to přežil, tak cpát se potravinami se silně zářícími izotopy by ho stejně zahubilo. Proto to varování.

    1. Ono se to opravdu vyvíjí nějak podobně:
      https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/468965-zautocime-v-syrii-nebo-taky-ne-nevyzpytatelny-trump-mlzi-ohledne-mozneho-utoku.html
      Možná jo, možná ne. Podle toho, jak se vyspím, nebo podle toho, jestli mi ta moje sqvav dá či nedá.

    2. Tohle je úžasný:
      „Ministerstvo obrany Ruské federace uvedlo, že část raket byla sestřelena. Oznámilo, že ruské systémy protivzdušné obrany nezasáhly: „Žádná z řízených střel vypálených Spojenými státy a jejich spojenci nevstoupila do zóny ruské letecké obrany v okolí Tartúsu a Hmímímu. Na odražení raketového úderu se podílely syrské prostředky protivzdušné obrany S-125, S-200, Buk a Kvadrat. Tyto komplexy protivzdušné obrany byla pořízeny před více než třiceti lety v Sovětském svazu.“ Uvádí se, že bylo sestřeleno nejméně 13 vypálených raket.“
      A ještě:
      „Podle stávajících informací bylo nasazeno 103 raket s plochou dráhou letu. Syrské prostředky protivzdušné obrany, které tvoří komplexy sovětského původu, úspěšně odrazily údery vzdušných a námořník sil,“ řekl Rudskoj a dodal: „Sestřeleno bylo 71 střel s plochou dráhou letu.“
      Rusko už dříve uvedlo, že jeho systémy S-400, chránící ruské základny, nebyly aktivovány: „Žádná z řízených střel vypálených Spojenými státy a jejich spojenci nevstoupila do zóny ruské letecké obrany v okolí Tartúsu a Hmímímu. Na odražení raketového úderu se podílely pouze syrské prostředky protivzdušné obrany S-125, S-200, Buk a Kvadrat.“

      O čem to vypovídá?

      1. ze by se meli domluvit nez zacnou krafat do medii a ze strely s plochou drahou letu se sestrelujou velmi spatne.
        Rusove to vedi a proto budou tvrdit, ze se ty Tomahawky ani sestrelit nepokusili (coz je dost mozna i pravda), nez aby pripustili ze se snazili a hovno z toho. Oni totiz potrebuji ty s400 prodavat a nepotrebuji spatnou reklamu.
        Jinak stejny jako loni s tim letistem. Chvili budou spilat v mediich, ale jinak se pojede jako by se nechumelilo.
        Pozoruhodny jedine je, ze podle ruske verchusky byl utok „urazka Putina“. ne Ruska, ale Putina. Muhehe. Tohle spojeni statu a vladce bylo snad naposled za Stalina. Jinak mluvili vzdycky o SSSR a ne o Chruscovovi nebo Breznevovi…

      2. Chce to klid a dat tomu tak tyden. Pak uvidime, co kdo kecal. Rusove tvrdi, ze 2/3 Tomahawku sundali Syrane, Amici zase tvrdi, ze vsechno doletelo. Bezny ovcan nema sanci vedet, kdo keca vic. Rusove chteji Syrii prodat S-300, pricemz tohle by byla luxusni PR. Pravda, puvodne Rusove slibili Amikum, ze nove PVO Asadovi neprodaji, ale to bylo predtim, nez Amici zacali delat tyhle ohnostroje. Takze hopla nepla.

        Nechme to ulezet, ona vybubla fura zajimavosti, jako minule. Chvili to trvalo.

        Muj osobni tip je, ze Rusaci meli PVO aktivovane a prst na cudliku „kdyby nahodou“. Ze Syrane neco sundali, potvrzovali i ociti svedkove, ale zeby byli az tak uspesni… to se mi nejak nechce verit. Je tu samozrejme moznost, ze Trump nechtel ztratit xicht a tak do toho musel jit, pricemz ve finale, pokud Asad koupi S-300, tak je jasnym vitezem teto akce. No, jsem zvedav.

        1. Dnes měl dorazit vyšetřovací tým, aby zjistil, jak to vlastně bylo s tím „chemickým útokem“. No a strejda Sam nemůže potřebovat, aby někdo třeba zvěřejnil pravdu, tak seholt začalo pálit, no. Scénář je podobný jako ve všech zemích, kam se majitelé demokracie nasrali za posledních 50 let.

          1. Pamatujes zavery z vysetrovani v Chan Sajchunu? Nikoho to dneska nezajima. Uplne stejneto dopadne v Dhuma. Byla to zaminka, zacala se sypat, no, tak to zmackli. Ve finale se ale uplny hovno stalo. Rozmlatilo se par vystehovanych baraku a zranilo 6 lidi. To je v tomhle konfliktu uplny hovno. Tady jde o tahy na pozadi, tohle je jen saskec pro danove nevolniky.

            Uvidime za tyden.

            1. Souhlasím. Je to pořád dokola.

      3. Střely s plochou dráhou letu, letící pomalu jako letí Tomahawky se sestřelujou poměrně dobře a to tak, že jim antiraketu pošleš vstříc, dokud je pár km daleko – ne až nad Tebou. Pak antiraketa v pohodě stíhá manévrovat i v malé výšce a mělo by to pak být sestřelitelné i tím obyčejnským BUK-em. Jeho parametry to koneckonců umožnují, větší zádrhel může být jen ve výpočetním výkonu těch starých BUKů a tedy v dostatečném předstihu jeho vypálení.
        Po všech zkušenostech s velkohubými prohlášeními amíků o úspěšnosti palby na nějaký cíle teď spíš budu věřit ani ne tak Rusům, jako spíš Syřanům. Ti mají totiž nejmíň důvodů pro to, aby kecali jak vlastním lidem, tak světu.
        To, že se nedostala syrská videa z úspěšného sestřelování Tomahawků, kam nemají, to jest ve větší míře na internet, je opět „zásluha“ amíků. Nepotřebujou podle mě špatnou reklamu na starej šrot, kterej jde sestřelit ještě horším, vývojově přes 30 roků starým „sovětským šrotem“.
        Ty politický prohlášení ala „urážka Putina“, to už patří k obecnému koloritu každé takové akce. Kdyby se amíkům nepodařilo /díky výpomoci Rusů s S300/ trefit ani dřevěnou boudu na okraji Damašku a svět se Americe vysmíval, jak vystřílela sto raket někam do prdele, taky by to pak byla „urážka presidenta Trumpa“.

  7. servisdok:
    Ale kdepak. Trump sice má ego Paroubkova či Zemanova formátu, ale kromě toho je velice mazaný a zkušený byznysmen, který několikrát zkrachoval, ale zase se z toho dokázal vyhrabat. Takový Bush nebo třeba i Obama jsou proti němu vyloženě lidoopi. Takže když Trump něco říká, tak ví proč to říká ikdyž to vypadá jako totální blábol.

    On je v docela šílené situaci, kdy musí zlikvidovat ty neoconské psychopaty dřív než rozpoutají 3. světovou a zároveň se nenechat zlikvidovat od nich. Spojenců má naprosté minimum, stejně jako schopných lidí které by k tomu účelu mohl použít. Připomíná trochu člověka který kličkuje v protisměru na dálnici proti té valící se mase aut a kamionů, střídavě šlape na brzdu a plyn a působí u toho jako magor. Jenže nic jiného vám nezbývá, když v tom protisměru jet musíte abyste dosáhl svého.

    Povrchní pozorovatel vidí magora co každý den říká něco jiného. Kdo do toho ale vidí trochu hlouběji, ten vidí promyšlenou taktiku, strategii i virtuozní improvizaci které se naučil za ty desítky jet ve vrcholném byznysu. Není sice tak dobrý krizový manažer jako Putin, ale jako jeden z mála se mu aspoň částečně blíží.
    On totiž naoko musí vypadat jako velký patriot a americký akční hrdina aby neztratil podporu lidí a aby ho nemohli obvinit z protiamerické činnosti. Protože neoconi právě na tohle čekají.
    A na druhou stranu musí dělat úplný opak a ameriku okleštit co to jen jde, aby už nebyla světovým gestapákem hrozícím zničit celou planetu.
    Proto to pompézní hurá vlastenectví MAGA a podobné bláboly, zatímco v tichosti likviduje jednoho člena (zděděné) neoconské administrativy za druhým, odvolává moc krvelačné generály a tak dále.

  8. Hehe, tak dnes ve 3/4 8 na ČRo Plus reportáž, kde umělkyně prohlásila něco v tom smyslu, že peníze na projekt dostala ona a tedy ona rozhodne, jak s nima naloží. Oni by si obyvatelé představovali, že se (za jejich koruny) budou „třeba opravovat chodníky“, a to zas ne.

    „Vy nevědět, co vy chtít. My vědět, co vy chtít.“ V kontextu výběru daní a nakládání s nimi bych nedokázal vymyslet lepší ilustraci toho bordelu, než tenhle citát. A už vím, kdo by stavěl silnice :D

    1. HonzaV: Praktická aplikace Havlovy nepolitické politiky, tedy že volič a daňový poplatník se nemá podílet na vedení státu, protože samozvaná elita umí vládnout lépe. Neznám nikoho z občanů, kdo by schválil 4 mega výlet 1918 lidí do Brna, místo na opravu silnice do jeho vísky.

  9. K vylidňování center mám co napsat, na hlavní obchodní třídě (pěší zóna) pronajímám obchodní prostor a pár bytů nad ním.
    Jistý úbytek lidí pozoruji hlavně večer, ale hlavně se mění složení nakupujících. Zvyky nakupujících se změnily, protože za městem vznikly obchodní zóny, kde mají lidi vše pohromadě, obchody, restaurace apod.. Takže nechodí každý den po práci do večerky pro jídlo, ale udělají si velký týdenní nákup někde za městem. Navíc obchodní prostory v centrech nevynikají velikostí, proto tam přežívají hlavně služby a různé speciálky, které mají na zboží vyšší marži (starožitnosti, sport, zbraně…). jestli je na náměstí 30 nebo 40 parkovacích míst vážně nemá vliv.
    Ale chci zabrousit do osobní odpovědnosti. Tam kde mám dům, je zásobování možné od 18:00 do 10:00, takže obchodník může zásobovat obchod 16 hodin denně. Ale některým je to stále málo, takže si tam jezdí klidně celý den. Třída přes den, hlavně okolo oběda praská ve švech a do toho se tam davy lidí proplétá dodávkář s mobilem u ucha. Proč bych měl já a ostatní tolerovat neschopnost podnikatele naplánovat si zásobování? Je to jeho obchod, jeho odpovědnost a není žádný ospravedlnitelný důvod, proč by to ostatní měli snášet. Přesto jsou konflikty na denním pořádku, hlavně s řidiči PPL, kteří bůhví odkud získali klíče od řetězu. Další věc. V okolí je permanentně rozježděná tráva, auta stojí na chodníku, minulý týden dodávkář přejel čerstvě vysazený stromek, nebyl tam ani 10 dní. Jako proč? Proč máme snášet cizí problémy? Někdo se o to okolí stará, dává do toho čas a peníze, pak přijede nějaký debil a celé to zničí. A ano, parkoviště je kousek dále. Ó hrůzo, chtějí tam 20kč/hod.
    Necelý kilometr vedle bydlím já, před domem je chodník a mezi chodníkem a silnicí je travnatý pruh, taková předzahrádka. Celkově pěkné a klidné místo, někdo tam má upravený trávník, někdo záhonek, někdo zatravňováky aby projel do garáže. Na každé straně své předzahrádky mám velkou ceduli „Soukromý pozemek“ , přesto mi tam každý den zaparkuje nějaký debil. Snažím se to udržovat, ale pořád vyháním ze svého pozemku lidi s auty. Nejčastější výmluva je „není tu kde zaparkovat“ . Odpověď „90 metrů nahoře je parkoviště“ , pak následuje úpění, že je to drahý… No, je tam 15kč/hod. Sousedi to řeší tak, že si tam dávají ploty, nebo sloupky, nebo žluté sklopné zábrany, dokonce i gabiony. Tu ulici to doslova ničí. Přitom má skvělý potencionál, upravené městské řadové domy, rovné chodníky, dostupné školy, obchody i parkování. Ale ty zničené a různě oplocené předzahrádky to celé NIČÍ. Vážně nechápu, že člověk který byl chopen udělat řidičák, není schopen domyslet následky svého jednání.

    1. Aris: a prosím Vás, ten travnatý pruh mezi chodníkem a silnicí je váš, když si tam dáváte cedule „soukromý pozemek“? POkud ano, to máte chodník na vlastním pozemku?

      Jinak některá tvrzení z komentáře mi přijdu zvláštní:
      – „jestli je na náměstí 30 nebo 40 parkovacích míst vážně nemá vliv.“ To nevím, kde není pakování, tam většinou nejsou ani obchooníci, ani zákazníci.
      – „proto tam přežívají hlavně služby a různé speciálky, které mají na zboží vyšší marži (starožitnosti, sport, zbraně…).“ Tak to je pro lidi skutečně důvod tam houfně chodit, do starožitností a zbraní; ale přitom přes oběd tam je spousta lidí – asi všichni kupují zbraně a staré knihy. Jestli jdou do restaurace na oběd, tak hospodkej kvůli vám dělá zásobování taky večer a ráno, když má nejvíc práce?
      -„Tam kde mám dům, je zásobování možné od 18:00 do 10:00, takže obchodník může zásobovat obchod 16 hodin denně.“ Nejlepší zásobovat o půlnoci, ať maj spící občané radost.
      – “ Přesto jsou konflikty na denním pořádku, hlavně s řidiči PPL“: Prakticky celá kurýrní služba – PPL, DPD, GLS, GEIS, Pošta… funguje s ranní nakládkou, denní vykládkou a nakládkou a podvečerním předáním zboží na překladišti někde mimo.

      1. Ok, rozvedu to o něco víc.
        Ano, ten pozemek je můj, chodník je města. I kdyby nebyl, snad má člověk rozum a nebude rozjíždět upravený trávník, že.
        Restaurace jsem sdružil pod služby ať nemusím vypisovat všechno. Proto je v ulici nejvíc ruchu přes oběd.
        Nejsem zastánce prázdných náměstí ani náměstí typu „parkoviště“ , obojí je prostě extrém. A opravdu nejde přizpůsobit veřejný prostor každému idividuálnímu člověku, chce to rovnováhu. Náměstí je veřejný prostor, proč by měl být vyhrazen jen pro jednu skupinu obyvatel s auty? Navíc tam každý nejezdí autem, nejvíc se tam pohybují studenti, pracující přes oběd a důchodci.
        Obchodníci si tam zařizují živnost s tím, že znají poměry a a situaci, která tam panuje. Pak na to kašlou, a mají to ostatní snášet? Proč?
        Ad 18:00, to opravdu není půlnoc.
        A kurýři? Kousek od tama je zásilkovna, funguje do 20:00, kde je problém? Pokud zákazník trvá na předání do ruky, je možné zásobování ze strany dvora, je tam jednosměrka. Ale řidiči na to kašlou, protože si zajedou kousek víc.
        To místo má omezení, které vyplývá z jejího umístění a koncipování navazujících ulic a náměstí. To je nutno respektovat, jsou to přirozené důvody. Kde je vůle, tak to jde. Kde není, hledají se výmluvy.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017