Turek versus Pávek: Festival politické písně - zpět na článek

Počet komentářů: 891

  1. OT – https://cnn.iprima.cz/rana-pro-feriho-celi-dalsi-zalobe-za-znasilneni-zadal-pritom-o-predcasne-propusteni-501395

    Sranda s Ferim pokračuje. Jak se vlastně u soudu dokazuje, že ona nechtěla aby si sundal gumu a nebo chtěla? :-DDD

    1. shifty: nijak. Na to se napíšou vhodné posudky, kterým vhodně vybraný soudkyně vhodně uvěří.

      Současně jsem netušil, že (ne)sundání kondomu je trestným činem. Jaká újma té soudružce vůbec vznikla? Nechce se mi v tom babrat a v článku o tom nic není. Každopádně jestli mítůkravky chtěly ze soudů udělat pořádnou frašku, jde jim to podivuhodně dobře. Ono čím stupidnější ohýbání reality a vyvozování nesmyslů, tím méně to bude (časem) účinné a tím dříve to padne na hubu. Soudružky naštěstí neví, kdy dost, i když obětí ještě bude fůra, to zase ne, že ne. Ale je to bohužel nutné pro ozdravný proces, stejně jako za spousty jiných zhoupnutých kyvadel můžou excesy, bez kterých by k tomu nedošlo. Les a třísky.

      1. Každopádně jestli mítůkravky chtěly ze soudů udělat pořádnou frašku, jde jim to podivuhodně dobře. Ono čím stupidnější ohýbání reality a vyvozování nesmyslů, tím méně to bude (časem) účinné a tím dříve to padne na hubu.

        Přesně to tam taky vidím…

        PS: jakkoliv vůbec nepochybuju o tom, že Feri je slizké prase opilé svojí mocí a dovoloval si a klidně i vyhrožoval (přesně mi sedí na ten typ zmrda „víš kdo já sem“…).

        1. shifty: o Ferim si iluze nedělám, ale i debil by měl mít právo na spravedlivý proces.

          Ještě mě napadá, jestli náhodou nezapomněli do článku napsat, že dotyčná otěhotněla, to bych si dovedl představit, že pokud byla domluva „s gumou“ a ten blb to pak bez gumy neuměl a dotyčnou slečnu chtivou intrarciálních zkušeností oplodnil, pak bych se asi hádal taky. Ale nevím, jestli zrovna tímhle zákonem, i když opět, pokud kvůli tomu šla na potrat, smysl by to dávat mohlo. Vida, že nakonec když se člověk zamyslí, dokáže něco vyfabulovat:-)

          Současně ale teda bych řekl, že lezu-li s někým do postele a nechráním se sám, riziko je implicitní a jakékoliv žaloby by mělo automaticky doprovázet zrušení svéprávnosti žalobce (kyně). I kondom může prasknout, ani prášky nejsou 100pro. Pokud se nic nestalo a cítím se poškozen jen tím, že byl kondom sundán, pak bych tu svéprávnost možná ještě doprovodil izolací na patřičném oddělení v Bohnicích (samozřejmě kvůli ochraně dané osoby, protože do toho velkého světa všude kolem zjevně nepatří).

          1. to shifty and fatdwi

            Tak ustavni soud to vidi jako akt znasilneni.

            https://www.novinky.cz/clanek/domaci-i-sundani-kondomu-bez-souhlasu-muze-byt-znasilneni-40476738

            1. Ale ze tak nahlas uvazuju…Jak mu dokazou zamer? Kondom prece muze spadnout, pokud je nevhodne zvolena velikost, eventualne dojde li ke ztrate erekce…Slysela jsem, ze to sundavani kondomu jede v BDSM komunite, pac dominanty a sadisty rajcuje myslenka, ze muzou partnerku oplodnit a je to ciste na nich, ale tam se na tom domlouvaji, jestli to dobre chapu…A souhlas je klicovej.

              1. Jestliže se to odehrálo, jak vypověděla poškozená, tak to znásilnění bylo. Jestli to ale bylo „jinak“, což bych já určitě zvolil pro strategii obhajoby, tak by měl být osvobozen. Ale návod tu pro arogantního květáka psát nebudu. On mne neplatí.
                Vynášet soudy na základě článků je liché. Lepší je si přečíst, co je v obžalobě.

            2. SL: no jak píšu, to jsou přesně ty mítůkravky, názory úplně přitažené za vlasy. Kdo vidí „násilí“ v sundaném kondomu patří do blázince. Pokud chtějí skutečně soudružky pojem „násilí“ totálně rozmělnit a znemožnit, jediné, čeho tím dlouhodobě dosáhnou bude jeho relativizace opačným směrem. Ale to tady zatím není a blbky tak daleko nevidí.

              Jestli se ten článek už týkal Feriho, tak tam píšou, že prý opakovaně „nesouhlasila se sundáním“ (ale samozřejmě zjevně pokračovala, co má ta soudružka v hlavě?).

              Celé je to naprostá blbina, ale jak vidět, pro některé je to životní náplní. Příště bude co, žaloba za nesouhlas s pozicí zezadu? Pro tu slepici to jistě také bude „akt dominance“ a pokud na to před započetím nebude v datovce podepsaná žádost, tak samozřejmě zná-sil-ně-ní!

              1. To fatdwi

                To jsi vypichl tu klicovou vec. Jaky opakovany sundavani? Ja si to neumim predstavit. Resp. Umim si jeste predstavit tohle: Domluvim se s nejakym borcem na nezavazyzm suku. Protoze kondom je zel bohu jedina ochrana proti pohlavnim nemocem, tak trvam na barierovy ochrane. Borec si kondom sunda, ja se nastvu, nadale nesoulozim a vyjizdim do lekarny pro Plan B teda Postinor nebo jak se to jmenuje v CR. A jsem nasrana, ze me ceka testovacka na pohlavni nemoci, coz predstavuje dva mesice nejistoty, pac driv se HIV neprokaze…. Nebo uz je v CR k dispozici PrEP? Ale rozhodne mam nulovou chut pokracovat v sexualnich hratkach s dementem. At uz nesikou nebo krivakem, co to sundava schvalne. K uvaze zbyva, kdo ma nest naklady za nastalou situaci. Dama? Pan? Napul?

                1. SL: nemyslím, že opakovaně sundával, ale že mu (prý jako teda) opakovaně říkala, ať nepíchá, když si ho sundal. Jinými slovy, zjevně jí to bylo úplně buřt a „vzpomněla“ si až po správné motivaci mítůkravkami. Následně asi vypadala jako totální kráva, když to zamítli, tak ze sebe teď mermomocí dělá oběť a bohužel doba je takovým excesům nakloněná.

                  Pokud jdeš „nezávazně na šuk s nějakým borcem“ (tedy za mě to znamená „neznámým“ typu „hezoun na dýze“), tak je to jen Tvůj problém. Mohla a měla jsi vědět, že to bude vůl a měla jsi počítat s tím, že vůl nemusí s kondomem vhodně pracovat (může nakonec, jak jsi sama říkala, sklouznout i sám, případně rupnout, takže tohle ani při dobré vůli není 100pro a riziko je vždy). Úplně stejné riziko ale podstupuje i on.

                  Pokud se něco pokazí, well, tough shit, je to na vás se nějak domluvit. Když mu nevěříš a po akci máš potřebu jít na testy, asi to chtělo do té postele s takovým vůbec nelézt a jsou to náklady za vzdělání, abys to příště nedělala. Pokud ti na to přispěje, tak nevím nevím, co bych si o takové myslel a jestli bych jí něco dal, zvlášť, když bych si byl jistý, že mi nic není. Spíš bych možná zašel na testy sám a říkal si něco o tom, jakej jsem byl vůl a co jsem to v tom alkoholickém opojení dotáhl domů. Představa, že bych jí na oplátku řekl, ať mi test zaplatí mi přijde zcela absurdní. Tedy je absurdní i opak.

                  Nakonec když z toho bude dítě, tak co, k soudu? Ne, za ním a když se bude cukat, testy a když se bude cukat, tak až pak soud (ale to by asi byla hra jen pro opravdu extrémně vymaštěné případy, aspoň trochu normální lidi budou jednat trochu jinak a skončí to nejpozději v druhém kole).

                  1. To fatdwi

                    Ja ti nevim. Jses nejakej prisnej. Dvacetilety zajici jsou nerozumny, a kdyz jsou noci horke, polibky zhave, dejou se vselijaky veci. Kazdopadne ja si myslim, ze to ma mit nejaky pravidla.Kdyz se rekne s kondomem, tak s kondomem. Pokud pak nekdo neco zamerne sundava, tak je hajzl a pokud to byla nehoda, tak stejne by bylo rozumny financni naklady vydelit dvema a hlavne se nevysrat na eliminaci zdravotnich skod. Jsem nasla, ze ten prEP uz v CR je, byt teda vazanej na preskripci. Takze kazdej si v pripade nehody za svy dojde na testy, pro PrEP a k financnimu deleni zbejva Postinor, kterej prej stoji 800. No tak 4 kila by snad gentlemana rozhodit nemely. Jinak ze ty si myslis, ze zadnou chorobu nemas, jeste neznamena, ze nemas. Kor u muzu hodne nemoci probiha bezpriznakove. Jako jo, idealni by bylo s nahodnejma znamostma do postele nelezt, ale holt hodne lidi to specialne za mlada dela a takovej je svet, ty prisnaku. Mineno laskave.

                    1. Přemýšlím, jak jsme mohli ve 20 přežít, když jsme neřešili žádný testy na nemoci ani postexpoziční profylaxi (ne PrEP, rozdíly viz https://mzd.gov.cz/wp-content/uploads/2025/08/Doporuceny-postup_PrEP__PEP_1_10_2024.pdf).
                      A i za mých dob se prostě došlo na gynekologii pro (nebo se vyprosil u kámošky) Postinor, dneska (asi 10 let) je Postinor/Escapelle dostupný bez předpisu v lékárně, takže je to pohoda. :-)

                    2. Ani to HIV už neni co bejvalo….

                    3. To Dissenter

                      Zili jste v uzavrenejsim prostredi, nebylo potreba takhle overthinkovat. Dneska lidi diky cestovani muzou chytnout vselijaky lahudky z celyho sveta. Co chytila jedna znama v Egypte bych neprala nejhorsimu nepriteli. HIV to teda nebylo, ale antibiotika brala nekolik mesicu a dost ji zkysl usmev. Ta byla ovsem lautr blba, protoze do toho sla totalne bez ochrany. Jinak dik za vysvetleni ty profylaxe :-).

                    4. Mno, v r. 2020 se diagnostikovalo z 1,5M vyšetření 250 případů HIV, z toho menší polovina cizinci. V devadesátých letech jich bylo cca 20 – 60 ročně (z nějakých 500 – 800 tisíc testů), kolik z toho byli cizinci, nevím. Tedy šestinásobek (relativně na počet testů trojnásobek), ale minimální počty.
                      Kapavka klesá (z nějakých 80 na 8 na 100k a rok), syfilis mírně roste, ale pořád jsme u počtů 2 / 100k obyvatel a rok.
                      Zdrženlivost a opatrnost je fajn, ale míra rizika mi přijde dost nízká.

                    5. To Dissenter

                      A co chlamydie? Ty prej umi pekne potrapit a pry se casto chovaji bezpriznakove, ovsem odbouravaji plodnost. Nekdy pry se na ne prijde, az kdyz zena nemuze otehotnet.

                    6. Chlamydia trachomatis infekce narostla od 90. let hodně. Posoudit, jestli je to vlivem možnosti testování, nebo nevázaností v pohlavním životě, je těžké. Navíc se povinně nehlásí (jako ty výše uvedené). Většina je bezpříznaková.
                      Hodně hrubý odhad – 100 – 180 / 100 tisíc. Tady už riziko je, ale zřejmě i vždy bylo.

                    7. To Dissenter

                      Dekuju. No tak aspon je poteslivy, ze mladez teda zacala vic chodit na ty testy.

                    8. A navíc, jak praví klasik, preservativ je pavučinkou proti infekci, ale brněním proti rozkoši!

                    9. Pro mě je největší rozkoš vydělat hafo grošů a pak je rozházet. Dvojnásobná rozkoš.

                    10. To PP

                      Ale musi se to rozhazet za veci, ktery vubec, ale vubec nepoitrebujes. Zadny nudny investice do zlata nebo do nemovitosti… To chce obleky na miru, kozeny botky rucne sity, par smaragdu pro radost, dostihovej kun, nejakej predrazenej psi chcipak, co ma rodokmen az do patnactyho stoleti, hodinky a tak.Anebo neco tezce okazalyho. Treba stredovekej hrad nebo nejaka zalezitost typu Neuschwanstein castle.

                    11. @SL

                      Presne na tohle chlap potrebuje zenskou. Sam obvykle takovou fantazii nema.

                    12. Sysop: Je to těžký ale nějak se protlučeš. Brácha ženskou vyhnal a koupil si bagřík. Povídal že má velkej projekt na pozemku a nutně ho potřebuje. Já zase jakmile mne opustí jdu do Robinsona R22.

                    13. Na téma bagřík je krásná scéna ve filmu „Gathering storm“, kde se Winston rozhodne překopat poloostrov v jezírku v Chartwellu na ostrov, aby mohly husy bezpečně hnízdit. Mechanical digger měl zastat práci deseti mužů a potěšit tak jejich účetního, akorát jim zapadl do bahna a čím víc se snažil vyhrabat, tím víc jim zapadával…

                    14. AJR: „ženskou vyhnal“ „koupil si bagřík…má velkej projekt“

                      Začínám tušit, co tím projektem bude a že bráchovi fandím, aby ustál otázky příbuzenstva a následně policie ohledně toho, že chápou, že odešla, ale nechápou, že se jim neozvala:-))

                    15. Mám Poršku a Českýho Fouska. A kámoše co má jachtu jako kráva. Je blbý mít jachtu ale he super mít kámoše co ji má. A sponzoruju Rallye tým co jezdí se Škodovkou.

                    16. Skutečnej machr jezdí tenhle tejden kabrioletem!

                    17. Teď jsem si vzpomněl že jsem si koupil u Brna raketovou základnu. Skleróza…

                    18. @PP

                      Jen jestli te nekdo nenapalil.

                    19. SL: to jsem. Jak píšu, ani by mě nenapadlo nadávat za nehodu u one-night-standu oné slečně, když jsem debil, tak jsem debil. Ergo vcelku logicky platí, že je-li ona kráva, tak je holt kráva. Spoléhat na pravidla nebo jejich dodržování u „kočky/hezouna z dýzy“ je za mě úplně out a ve dvaceti jsem fakt nebyl takový mimino, abych si nemohl nabít hubu sám a pak se z toho adekvátně poučit, dtto protějšek. Spíš mi přijdeš nějaká moc změkčilá:-)

                      Co tak pamatuju holky v té době, tak to viděly dost podobně. Jasně, že tam ten byl pěknej hajzl, protože ju ošukal a pak nezavolal, ale taky tam to byla kráva, která sice dala, ale on pak vypadal jako kretén a ještě málem dostal přes hubu, když potkal toho jejího vyposilkovanýho týpka, co jej taktně tu „horkou noc“ zamlčela. Postinor znal prakticky každej, některé slečny to mívaly v kabelce. Jiní kvůli tomu zažili rychlé vystřízlivění a cesty na pohotovost ve tři ráno. Že by z toho někdo dělal vědu a chtěl se soudit, protože „pravidla“? Proč?

                      Však já proti lezení do postele s nahodnejma známostma nic nemám. Ale nevidím žádný důvod k tomu takové jednání považovat za možnost vyvázat se z osobní odpovědnosti za nehody tímto vzniklé. Naopak, jen ať si to dětičky vyžerou a konečně poznají, co to je, když musí něco řešit a rodič to za ně neudělá. Katastrofa je, když si pak myslí, že za ně vinu hodí na toho druhého soud. Totální absurdita a ukázka neschopnosti komunikace a přijetí zodpovědnosti (Challenger style).

                    20. To fatdwi

                      Tak ja ale taky nikde neobhajuju, ze s tim lezla k soudu, nebo to nekde vidis :-)))? Ja naopak tvrdim, ze pokud clovek leze na one night stands, tak ma pak eliminovat zdravotni rizika tim potencialne vznikla. To je za me odpovednost a prijeti odpovednosti a nasledku. Ale je k nastvani, kdyz potkas takovyho zmrda, co misto toho, aby ten kondom radne pouzil, si ho zamerne sunda. To proste nasere, i kdyz na soud to fakt neni. A jo, asi jsem naivni mimino, cekala bych, ze protejsek neni debil a je taky v jeho zajmu tu sprcku na sobe mit. O jeho zdravi jde ostatne stejnym dilem.

                    21. O jeho zdravi jde ostatne stejnym dilem.
                      To úplně nejde. V případě chlamydií se riziko tolik neliší (ač muži jsou obvykle méně příznakoví), podobně u syfilidy, což je mrška snadno prolézající přes veškeré sliznice, ale přenos kapavky nebo HIV je při klasickém sexu mnohem snadnější z muže na ženu, než naopak. Úplně největší riziko je anál (žena, popř. buzerant). Orál je naopak o trochu méně rizikový u kapavky a o hodně méně rizikový u HIV.

                    22. To Dissenter

                      No pekny :-). S tim oralem by me teda zajimalo, kolik lidi pouziva takovou tu plachticku. Ja to poprve videla asi pred osmi lety v Miami na veletrhu, ale prej ani lesby tomu moc nedaj. Ty budes vedet, jak se to jmenuje…Oralni rouska? Nemuzu si vzpomenout…Ale bylo to docela drahy a vypadalo to zvlastne.

                    23. http://www.eroticcity.cz/products/oralni-ochrana-oral-dams

                      No, zkoušel jsem kdysi něco podobného, zrovna v Emerice. Jak lízat igelit, pro mě by to nebylo. :-)

                    24. Boha jeho, to fakt nekdo pouziva? Jeste k tomu zhasnout a muze olizovat uplne cokoli komukoli.

                    25. To Sysop

                      Tak ze si blbe zavtipkuju, ono u dam, ktery maj potize s osobni hygienou, jak kdyz najdes :-))) Ne, fuj, to bylo osklivy. Damy nikdy potize s hygienou nemaj. Jsou damy.

                    26. Sy+Li: Amíci jsou vystrašení, ve své době to hodně letělo. Vůně přes to (kolem) pronikne, ale chuť ne a je to fakt na houby. :-)

              2. No ja nevim, ja to s tim kondomem a nasilim znam spis obracene, pri nasazovani. Ne vzdy se podarilo sehnat spravnou velikost. Neni na tom nic k chlubeni, spis same komplikace, to myslim zcela vazne. S manzelkou na sprcky prdime, neni mi dvacet a znam se, ale drive jsem kupoval konkretni vyrobek, aby drzel a neskrtil.

            3. To SL 17:49

              jako já to všechno beru, ale přece pořád je to tvrzení proti tvrzení a platí tu snad presumpce neviny, nebo ne? Jak může kdokoliv dokázat, že to ta holka fakt požadovala se šprckou, nebo že neřekla ať si jí sundá, cokoli? Nikdo třetí tam nebyl, tak to fakt nechápu, proč by slovo dámy mělo mít větší váhu, než slovo pána.

              Jasně, že „asi to tak bylo“. Ale za tohle soudit lidi? Feri je dement, je mi u prdele, ale tohle už začíná bejt zase moc. Já zažil situací v posteli XXX, kdy to bylo teď si ho sundej, teď si ho nandej(neříkam při jednom šuku, i když za mlada sme blbli i takhle, když byla fascinace ztopořeným), teď poď do mě, dneska do mě nesmíš asi vteřinu před… tvl.. jako já se vždycky snažil vyhovět dámě, ale na některé dámy to mělo naprosto opačný vliv, něž co by se zrovna hodilo. Některé dámy chtěly pár facek a dominanci, to bych asi dneska taky moh jít bručet… pokud je tohle podle ústavního soudu ok, tak to za mě stojí na vodě a je to totální shit. Sex je v emocích a vzrušení, obvykle to není o tom napsat si předem domluvu co a jak. Přijde mi to jak u blbejch, upřímně.

              1. Pokud vím, tak hrajou roli psychologické posudky (PTSD se dá jakž takž dokázat) a taky komunikace na sítích, kde se násilník ex post omlouvá.
                Problém vyřeší ta appka na sex, kde si jeden nakliká, kam až by rád zašel, druhý taky, každému zasvítí zeleně průnik, a hup na to. Jen to bude pro milovníky BDSM zábava na půl večera (rákoskou – kolik od-do? kam? stopy? stopka? … )

                1. Mi připomíná legendární český pachový stopy. Jo, to je asi tak podobně spolehlivý.

              2. To shifty

                Tak to vis, vsichni tu fabulujem a nikdo z nas k tomu Domcovi nesvitil, ale probudil jsi moji zvedavost tedka a podivej, co jsem nasla…Ta holka na tom kondomu prej trvala. Jako jo, treba, ted keca, ale jakej by k tomu mela duvod? Sama tam uvadi, ze si byla vedoma, ze Feri ma vselijake dalsi partnerky

                Ve svém vyprávění Jana pokračuje: „Věděla jsem, že má Dominik různé partnerky. Koneckonců – nešlo nám o vztah. I proto jsem ale trvala na tom, že vždy budeme chránění a on bude mít kondom. Několikrát naléhal, že ho mít nechce, ale já nikdy neustoupila. Jednou jsem ale zjistila, že si ho potají sundal.“ V panice, že není chráněná, ho podle svých slov o nasazení kondomu opakovaně požádala.

                Feri prý odmítl se slovy, že už to je stejně jedno. Podle Jany pak navzdory jasnému a několikrát řečenému nesouhlasu v sexu pokračoval: „Nechtěla jsem v tom pokračovat, ale on to nerespektoval. Prý už je to jedno a nemám to řešit.

                https://denikalarm.cz/2021/05/chovani-dominika-feriho-je-verejne-tajemstvi-zeny-popsaly-traumatizujici-zkusenosti-s-mladym-politikem/

                1. Dřív holky dělaly do kondomů dírky, aby si je nabíječ musel vzít, dneska kondomy vyžadujou, protože „nejde o vztah“.

                  Co z toho plyne? Zbláznil se svět, nebo jsou ženský s prominutím víc kurvy? :-)

                  1. To Dissenter

                    No pokouset se urvat chlapa na neplanovany tehotenstvi mi teda prijde vetsi svinstvo, nez si svobodomyslne popichovat a trvat na ochrane…Fujtajxl, takovou protrelou zaludnou stetku bych si teda ja zas nevzala z podstaty bejt chlapem.

                    1. Vůbec netušíš čeho jsou ženský schopný. Bez urážky.

                    2. No to taky.

                    3. bylo pod AJR

                    4. To AJR

                      To asi ne. Takovou kravu nastesti fakt neznam. Ale nekamaradila bych se s ni, s propichovackou.

                  2. Jsou zpovykaný, protože si myslej, že můžou co chtěj a pak je ten náraz bolí víc. Dřív ženy muže ovládali mnohem víc a to nebylo proto, že by oficiálně měli ženy větší práva, víc rovných příležitostí a nebo že by bylo méně domácího násilí a šovinismu. Naopak, prostě stačilo jen vědět, že platí: „Cherchez la femme“ a to napříč vrstvami. Dneska mají rovnoprávnost a další kraviny a vlastně trpí mnohem víc. Ale to si musej ženský srovnat sami a obávám se, že přes soudy to úplně nepůjde :)

                    1. To bych se přel. Myslím si, že dřív muži mnohem víc ovládali (zvládali) ženy a to, čemu dnes říkáme BDSM je ve své M/f verzi jen návratem k původním pořádkům.

                    2. Jak a kde dřív. Taky tu sem tam byl matriarchát, místní „znalci a milovníci Slovanů“ by ti k tomu určitě řekli své (haha :D).

                      Jak jsem psal, není všechno zlato, co se třpytí a to důležité bývá očím skryto.

                  3. Dissenter je další odborník, který u všeho byl, všechno zná?
                    „Dřív holky dělaly do kondomů dírky…“
                    Psali v Rudým Právu, Mladým Světě anebo urban legend vaší rodiny?
                    30, 40, 50 let zpátky žádná sexuální výchova mládeže neprobíhala.
                    Pokud některá kondom propíchla, tak spíš ze zoufalosti, že ji nikdo nechce.

                  4. „dneska kondomy vyžadujou“
                    .
                    Vás včera vytáhli z kryokomory?
                    Do roku 1920 neměly ženy na území ČSR právo volit.
                    V některých „vyspělých“ zemích by nešla k volbám ještě vaše máma.
                    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDensk%C3%A1_pr%C3%A1va#Volebn%C3%AD_pr%C3%A1vo
                    .
                    Rodinné právo je taky super kapitola.
                    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDensk%C3%A1_pr%C3%A1va#Rodinn%C3%A9_pr%C3%A1vo
                    .
                    Žena už není ze zákona mužův majetek / otrok / služka jako před 150 lety.
                    „mé ženy“ či „my jsme si role rozdělili, já kalhoty ona…“
                    .
                    Ne, dnes fakt žena nepotřebuje doma ani Mača ani kutila.
                    Leda, že by byla vychována jako „slepička“.
                    https://ografologii.blogspot.com/2012/12/david-deida-cesta-praveho-muze.html
                    .
                    Google + hodinovej manžel.
                    https://www.youtube.com/watch?v=qydx9Rr0ZPY
                    .
                    Vztahy už nejsou celoživotním dílem (údělem, utrpením), protože:
                    „Byli jsme mladí, ujeli mu nohy a narodilo se dítě a já byla sama…“
                    .
                    A ve finále se mohlo stát, že se žena starala o dvě děti, protože byl muž defacto děcko s koníčkama, které vyrůstalo v rodině se služkou (mámou) a došlo k imprintu rodinného modelu.
                    https://www.ceskatelevize.cz/porady/10104148961-manzelske-etudy/
                    .
                    Dnes mamánci, tatánci, incelové, ale naštěstí díky internetu informovaní.
                    .
                    Posledních 35 let lze cestovat doslova neomezeně, takže se najdou i tací co si zajedou „odfrknout“ do Thajska a přivezou nejenom sošku Budhy, ale kolikrát i nechtěný bonus.
                    .
                    Takže ten, kdo jde s někým poprvé do postele bez kondomu je spíš hazardér než rozumný člověk.
                    To, že chce mladá žena po muži kondom je zcela logické a přínosné pro všechny.
                    Zejména pro ni.

                  5. @ Dissenter
                    Ženy přestaly chtít děti, v tom je ta změna.
                    Viz mládež. Dříve si dívky děti do budoucna přály a chlapci ne. Dnes je tomu naopak.

                    1. @Bahnak

                      Chce to ten arabsky novy vitr. Ten uz si je srovna.

                2. Tak v panice měla vyletět z postele. Nechápu, proč dáma v panice šukala klidně až do konce a pak jí to začalo po x letech vadit, sorry jako.

                  1. To shifty

                    Souhlas. Tak tomuhle bodu taky nerozumim, ale to uz jsem psala vejs.

                    1. No ten bod dává jasně najevo, že to tak trošku smrdí jak trenky cvičený opice.

                    2. Jako pročet sem si tu výpověď v tom děsivým komoušským plátku, pokud je to pravda, tak sedí moje verze, že ten člověk (Feri) je prostě sociopat opilej mocí a že jí fakt vyhrožoval. Takže nechci dámě nasazovat medvědí hlavu, třeba byla fakt v šoku a bála se. No a nebo ne, protože její profil taky evidentně není nějaká neposkvrněná lilie (šukala s kdekým bez závazků), ale spíš trošku čubka co si ráda užívala. Takže to prostě nedovedeme rozseknout. Mohl jí k tomu nutit, ale taky mohla klidně chtít. Jak tohle má rozseknout soud fakt nevím.

                    3. Tak je to dement, o tom žádná, vždycky byl. Spíš je na pováženou že se našla nějaká ochotná si pod něco takovýho lehnout….

                    4. AJR: Víš kolik se tím dá ušetřit…za cestu do Afriky?

                    5. Hupert: Já bych mu teda nedala, slizounovi!! Leda škrpálem do rypáku!

                    6. AJR: Chápu, každej nemusí bejt cestovatel.

                    7. To shifty

                      Jo, presne. Ale proc jako hned cubka? Tomu ja, kluci, nerozumim. Cubka je u me ta, ktera vodi protejsek za nos a slibuje vztah, co nebude. Ale ze si nekdo po hippisacku uzije…To jsme v nedelni skole? No pokud to rekne dopredu, je to prece ferova dohoda dvou lidi, ktery si bud ferove sexualne vyhovej, anebo ne, pac nekdo radsi romantiku a milostnou exkluzivitu a vaznej vztah.

                    8. Buď ráda, že Jihočech je už v limbu.

                    9. To Hupert

                      Pocitam s tim, ze zejtra dostanu kartac :-))) Ale protoze je to clovek sectely, jiste bude znat treba stredoveke Milosrdne domy :-))) A to probihalo pod plastikem cirkve, ale bylo to dost hippie…

                    10. SL: To známe už z Kostnice, zatímco Hus strádal, preláti se oddávali neřestem.

                    11. @Hupert
                      no sex until marriage!

                    12. SL: Míval jsem doma čubku a ta mne za nos netahala. Ale byla to holt čubka a jak mohla, tak zkoušela sousedovic podvraťáka. Bylo to u papírovýho dobrmana poněkud obtížný, ale přesto jsem ji přes tu promiskuitu měl docela rád. Tož tak s čubkama.

                    13. AJR: Náklonnost k jedinému sousedovic podvraťákovi snad nelze nazývat promiskuitou.

                    14. Hupert: Měl jsem pro ni vybranýho „von“ co byl „von“ až do osmýho kolene a místo toho by bejvala byla dala vořechovi! Čubka!

                    15. AJR: Srdceryvnej příběh, nezpracuješ to literárně?

                    16. Hupert: Nemělo by to happyend, dámám by se to nelíbilo.

                    17. AJR – fenka co prostě chce a je jí vlastně tak nějak jedno s kým je prostě čubka ne? Tak takhle já přesně beru slovo „čubka“, to rozhodně není nějaká flundra!

                    18. shifty: Souhlas, flundra by byla o hodně horší. Ale mohlo by být i ještě hůř, taky by to mohla být děvka.

                    19. Tak já nemam slovo čubka v takhle negativním významu… pro mě holka lechkejch mravů a taky v zásadě nic špatnýho. Dívka lehkých mravů? :-)

                    20. shifty: Vždyť jo, „čubka“ je v zásadě nálepka uznalá. Pokud ji nemáš doma, ovšem.

                    21. Žena, to je plémě hadí, kdo jí hladí, toho zradí. Kdo jí souží, po tom touží.

                    22. Kdy sem napíše vaše paní?
                      Že by nám sdělila jakej ste číbr. 😆

                    23. @shifty
                      pamatuji kategorii kurva zkurvená, dala všem kromě mě…
                      Jinak v celé diskusi ohledně mrdu mladých (15-25) chybí poměrně zásadní informace, že poměrně vysoké % mladých vůbec nešuká.

                    24. V celé diskusi chybí zejména mladí diskutující.
                      Čím to asi tak bude, že?
                      Co by tady s váma řešili, když mohou trávit čas jinak, jinde s jinými.

                  2. Tady vidíš, jakou setrvačnost může mít orgasmus.

      2. Svévolné sundání kondomu v průběhu styku by při troše snahy mohlo být trestným činem i podle starého TrZáku č. 140/1961 Sb., § 209 „Poškozování cizích práv“, za jistých okolností i § 226 „Ohrožování pohlavní nemocí“ a možná i nějakých dalších…

        1. Svévolnému sundání kondomu a následnému obvinění se nejlépe předejde starou, prostou, technikou. Vůbec kondom neužívat. Mé ženy, celoživotně, kondom odmítaly, byť jen ze srańdy, na zkoušku, „jaké to vlastně jest“. celoživotně slyším hlášku: „to i TO patří tam a nic mezi tím“. Rád jsem se podvolil, měl jsem moudré ženy. I análně kondom odmítaly ….

          1. jj, u tech rozumnějších to tak je

            1. Kolik, že těch rozumnějších je?
              A který sou čuňata?
              Rozumný anebo nerozumný?
              Za střízliva nebo po vínečku?

          2. Pláštěnku nechcu, radši si připlatím!

            1. Ale to musis, Bohumile. To by jinak stalo pet set korun!

              1. Pane Košťál, ta Irénka, to je něco tak pěkného! To je zázrak že já ju musím mět doma!

          3. „Mé ženy…“ To mě 😆
            Provozovatel harému?
            Kolik, že jich za život ukecal?
            Miluju pohádky a stále čekám, kdy sem začnou psát ženy spolužijící s místními diskutéry.
            Jasně…, ze srandy. Na zkoušku. Ze zvědavosti.
            A začaly o tom mluvit samy? A za střízliva?
            Třeba takhle ve středu po práci: „Hele Járo, Maruna říkala, že s Fandou zkoušeli áčko. Zkusíme to taky?“ 😂

        2. jizlivec: dnes je to 181 a nic, co by jen vzdáleně připomínalo „poškození cizích práv“ jsem tam nenašel a to ani s pomocí článku, kde jsou uvedeny příklady od právníka. Asi mám malou fantazii. Spíš si dovedu jako „poškození cizích práv“ představit situaci opačnou, kdy mě někdo nutí si to nasadit, ale s tím naštěstí nemám zkušenost a asi nejsem dost debil na to, aby mě vůbec napadlo s tím jít k soudu, i kdybych na takovou soudružku v posteli narazil. Spíš bych si myslel, že ještě větší blb je soudce, že to vůbec přijme. Každopádně je vidět, že kreativita žalobců je poměrně slušná, když se chce.

          Ohrožování pohlavní nemocí mi přijde absurdní, to by nejdřív nějakou musel mít. Pokud ji měl a tajil, pak ano, dovedu pochopit, že zjistit, že jsem HIV pozitiv asi nebude zrovna super zpráva, ale o to tady nejde.

          1. @fatdwi
            § 155
            Ohrožení pohlavní nemocí
            Kdo jiného vydá, byť i z nedbalosti, nebezpečí nákazy pohlavní nemocí, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

            1. To je ovšem proti zájmům vysoce chráněných menšin jako jsou homosexuálové nebo Ukrajinci.

              Tudíž momentální stav českého práva je, že když máte HIV/AIDS, nemusí o tom váš sexuální partner vědět, a je to zcela legálně ok. Můžete klidně někoho nakazit a oběť se nedovolá ničeho, maximálně tak obvinění z rasismu, homofie nebo předsudečné nenávisti.

              ***

              Zmocněnkyně pro lidská práva Helena Válková, tedy člověk se značnou mocí a vlivem, stvořila v létě 2021 dokument „Vládní strategie rovnosti a odstraňování bariér důstojného života LGBTI + lidí v ČR 2021–2026“.

              Zde jednak zneužila blbosti Čechů, kteří byli nadšení po koronaviru, že všechny viry jsou jen chřipečky. Takže proč ne i HIV/AIDS? Proč se ho bát? Proč dikriminovat nakažené HIV? Proč jim odpírat plnohodnotný život jako ostatním?

              Za poslední dekádu proběhla salámovou taktikou dekriminalizace nakažení sexuálních chorob. Ani jste si toho nevšimli, vy saláti!

            2. Dachsmeister: to přece nesouvisí s kondomem, ale s tím, že lze žalovat někoho, kdo nemoc měl, ale nevěděl. Pokud sundá kondom a nemoc nemá, ničím nenakazí, tohle by se uplatnilo těžko. Jako jo, fízl by jistě „mozkovým myšlením“ dovodil, že mít mohl, takže jako kdyby měl, takže rána do týla, ale snad normální člověk to takhle interpretovat nemůže.

              1. @fatdwi
                tož jsem poguglil v kalných vodách feministických webů (ani odkaz mi nešlo vložit) a zde je výsledek

                17. srpna 2023

                Vykonání pohlavního styku bez použití kondomu bez souhlasu oběti může být považováno za sexuální napadení nebo znásilnění. Na jaře 2023 o tom rozhodl německý Spolkový soudní dvůr. O případu informoval server Česká justice. Soud tím navazuje na právní úpravu dalších zemí, například Velké Británie či Nového Zélandu.

                Představme si následující situaci. Partnerka a její partner spolu chtějí mít pohlavní styk, s nímž oba souhlasí. Muž si dojde pro kondom a před očima ženy otevře jeho obal. Partnerka se krátce otočí, načež partner kondom zahodí a nenasadí si jej. Pak spolu zahájí pohlavní styk, přičemž až po chvíli ženě dojde, že muž kondom nemá nasazený. Pohlavní styk okamžitě ukončí a odejde. Se stykem bez kondomu by totiž jednoznačně nesouhlasila.

                Právě tímto případem se v dubnu zabývala německá justice. Takzvaný „stealthing“ je jako trestný čin zakotvený v legislativě několika států po celém světě. Jedná se o situaci, kdy partner druhému zatají, že nemá nasazený kondom, a vykoná s ním pohlavní styk, ač s takovou podobou styku druhý nesouhlasí.

                Německý Spolkový soudní dvůr dovodil, že tuto praktiku lze klasifikovat jako trestný čin sexuálního napadení (česká alternativa pro tento čin neexistuje). Rovněž uvedl, že by bylo možné jej podřadit i pod znásilnění. Znásilněním je přitom v Německu od roku 2017 jakýkoli sexuální akt s druhou osobou proti její vůli. Soud totiž v tomto případě uvedl, že soulož s kondomem a nechráněný styk jsou dvě odlišné sexuální praktiky. Proto je potřeba brát v potaz, že souhlas s chráněným pohlavním stykem automaticky neznamená souhlas i s tím nechráněným.

                U stealthingu hrají významnou roli dopady styku bez kondomu, zejména ohrožení pohlavně přenosnou chorobou nebo riziko nechtěného početí. Partner v tomto okamžiku rozhoduje za toho druhého a jde vědomě proti jeho vůli. V tomto konkrétním případě podle Spolkového soudu ke stealthingu došlo, protože žena s nechráněným pohlavním stykem nesouhlasila. Toto muž věděl, a přesto ji oklamal a styk bez prezervativu vykonal. Jednalo se proto o porušení její jasně vyjádřené vůle, uvedl soud.

                Podobný případ řešil v březnu letošního roku nizozemský soud. Žena souhlasila s pohlavním stykem s partnerem za použití kondomu. Muž si jej však bez jejího vědomí sundal a styk se odehrál jiným způsobem, než se kterým ona souhlasila. V Nizozemsku však případ nebyl klasifikován jako znásilnění, protože se dle soudu jednalo o konsenzuální soulož. Neposoudil tedy nechráněný styk jako samostatnou praktiku, ke které je potřeba zvláštního souhlasu, jako to udělal soud v Německu. Avšak přesto byl pachatel odsouzen za ohrožení oběti pohlavní chorobou a vystavení riziku nechtěného těhotenství.

                Stealthing za trestný považují soudy také v Austrálii nebo na Novém Zélandu. Jako znásilnění jej klasifikují rovněž ve Walesu a Anglii. České soudy se touto otázkou ještě nezabývaly. Lze ale předpokládat, že pokud by se obdobný případ před soud v Česku dostal, spíše by nebyl podřazen pod skutkovou podstatu trestného činu znásilnění. Podle stávající české právní úpravy (Ust. § 185 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník) totiž lze za znásilnění považovat pouze donucení k pohlavnímu styku násilím, pohrůžkou násilí nebo zneužitím bezbrannosti oběti. Teoreticky by v úvahu mohl připadat trestný čin poškození cizích práv, avšak záleželo by na konkrétních okolnostech případu a také na přístupu orgánů činných v trestním řízení.

        3. Za starých časů nebylo co dělat, v TV dva kanály, v rádiu to samé a tak se dělalo co?
          HIV nebylo a na vše ostatní stačila dávka ATB. Řešil se maximálně Syfilis.
          HPV se neřeší ani teď. https://cs.wikipedia.org/wiki/Lidsk%C3%BD_papilomavirus
          Tak proč by tehdy někdo řešil MeToo a podobně.

    2. Měli by ho i s celou rodinou vypakovat do opičákova z kterého sem dolezli.

  2. Kec u Jankova, Karel u Poltavy – a VW s elektromobilitou:
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-musime-setrit-solidarita-v-rodine-boli-rika-sef-odboru-skody-auto-296181

    Stejně vtipné je, jak bouřlivě se řeší marginálie, jako co řkl/napsal Turek a proč ho prezidentčík nechce jmenovat, zatímco bortící se klíčový sektor hospodářství se tak nějak děje.

    1. @JH
      to se nám velký odborář Jarda rozpovídal.
      To by mě zajímalo jakou mají ziskovou marži v Číně.
      https://www.auto.cz/skoda-superb-za-280-tisic-a-kamiq-za-150-tisic-skoda-se-snazi-prezit-brutalnimi-slevami-159554

      1. Bych tipnul že zápornou.

        Tady je mimochodem vidět, v jakejch sou rajchisti kleštích. Musijou vodborářům platit nesmysl za hovno, ale zároveň prodávat levnějš auta s bohatou výbavou. Škodiffka tady stále pořád prodává přeražený šmejdy v holobytu za nesmysl (pže dementi to stále kupujou), hrabe na to obrovský love…a ty pak pošle do rajchu, aby si to tam nácci prožrali.

        Ale co, je to velkej prostor pro dobrodruhy, aby začli tydle škodiffky tahat zpátky a tady to uvádět na trh. Nevidím extrémní problém v tom to sem dotáhnout (klidně to zlegalizovat přes rajch, kterej je k tomu stokrát vhodnější, než tady, a navíc je jaksi z přístavu po cestě), přihodit si na tom za dovoz, snahu a byrokraciu kilčo, a pořád to bude vo STATISÍCE levnější, jak obdobná předražená plečka z místní produkce. Dyž se sem indivindi tahatou jiný rejžácký, emerický a kdovíjaký wágny…

        1. @Behemot
          zlegalizovat to nepůjde, ale kdyby to někdo zvládl na papíry z nějaké totálky, tak nového Supa s 2.0 TSi vezmu i za půl mega.
          Když můžu, rád pomůžu! ;-)

          1. Dachsmeister: v čem bude problém? Resp. abych to pochopil i já, proč to nepůjde jako dovoz z USA? Na Čínu jsou uvalena nějaká větší omezení, že to nepůjde jako individiuální dovoz?

            Pokud Superblb stojí 280k, k tomu doprava třeba 100k, to máme celní hodnotu 380k plus clo (10) plus DPH (21) = 505k plus 27 registrace = 532k on the road vč. DPH. Se ziskem tedy 600k.

            Problém by byl, pokud bych chtěl dovézt něco z toho, co má extra cla, tedy typicky čínskej uhlák. Ale reimport škoda peněz by podle mě problém nebyl. Teda pokud mě teď nevyvedete z omylu:-)

            1. @fatdwi
              a ještě -13% čínské DPH.
              Diskutovali jsme o tom před časem v naší montovně a problém budou emise u fosilů, u uhlojádromobilů software i hardware a u obou homologace.
              https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/ceny-tak-nizke-az-se-nechce-verit-dovoz-auta-z-ciny-muze-mit/r~939e2afa9d9911edba5b0cc47ab5f122/

              1. Dachsmeister: tohle se ale u dovozu z USA právě vůbec neřeší, resp. řeší to ty výjimky a nemalý poplatek za jejich schválení a přihlášení. Pochopitelně, že plátek jako aktualne.cz nebude psát o tom, že si máme koupit škodifky z Číny, protože nás tady v podstatě okrádají. Nemám zas takovou motivaci tady podobnej business rozjíždět, určitě jsou jiní, co mají větší motivaci. Ti ale zase nebudou nic vykládat aktualne.cz.

                Uvidíme, jestli se to rozmůže. Nakonec ani ten dovoz z USA není nijak masivní, protože ač je to výhodnější, pořád je to drahé a nese to s sebou různá omezení. Není to o tom, jak dovézt káru za 200k místo za 500k a tím je většina lidí vyřazena. Zůstávají ti, kteří ocení, že kára za 1.5 stojí jen 1.2 apod. a mnoho z takových už zase nemá zájem řešit ty blbosti okolo a radši v té ceně koupí něco méně problematického. Z dovozů je tedy niche market pro nadšence.

                Jestli by se to v případě Superbů za 600k změnilo je možné, ale stát by jistě promptně přispěchal s tím, že (např.) auto z šedého dovozu z Číny nelze koupit bez DPH na firmu a šup, 90 % trhu superblba je fuč, ať stojí kolik chce. Resp. dobře, byl by o něco větší než těch 10 %, protože by se zvětšil o lidi, kteří by ho dřív neřešili, ale kolik takových je? Průměrný balík si přečte varovný článek, mávne rukou, zatlčí slzu a vleze do tradiční ochtle bez motoru, zato s prostřelenou slepicí na kapotě přímo z Bolke.

                1. No, nejake zkusenosti s dovozem mam a pokud se to nezjednodusilo, tak postup byl ten, ze pokud byl zajem, aby to na znacky postavit neslo, tak to proste neslo. Stacilo, aby vozidlo neplnilo nejakej predpis, kterej neslo ojebat konverzi. Tedy napr. ze bezpicnostni pasy neodpovidaji norme bla bla bla a bylo po zizalkach. Jasne, muzes dodat pet kusu aut do zkusebny a nechat otestovat destrukcni metodou. Nazdar.

                  Takze pokud prijde Vorschrift, ze auta urcena pro asijsky trh nesmi evropskou homo dostat, tak ji nedostanou, ani v tom Nemecku (a to tam na znacky dostanes bezmala i kubik betonu).

                  Tech par blaznu, co to postavi na papiry v Cine a tady s tim budou jezdit jako ‚turisti‘, trh neohrozi.

          2. proč by nešlo? indivindi dovoz, si mysliš, že to nepronde dovozovó technickó? většina dílů bude stejně unifikovaná koncernová, to ani nedejchám

            1. Dulezite jsou emblemy a vyrazena cisilka. Pokud nekde na lampe nebudes mit to spravne ‚E‘, tak sorry jako, napriklad. A to auta z U.S. napriklad maji ‚spravne‘. Je to proste jen o razitkach a papirech. Muzes mit na chlup stejny dve auta, kde jedno pujde a druhe ne. Protoze nekde bude chybet nejaka cedulka/etiketa/razba/…

              1. @Sysop
                ano bez správného homologation mark E kroužek svkódem země kde sídlí homologační autorita písmenek a značek to nelze.
                Už jsme řešili, že chyběla, překlep, čekání na schválení, které se tak protáhlo, že kontejner doplul a dojel z Asie až do Nošovic a různé jiné lahůdky

    2. Celkem solidní bláboly, v podstatě ten šrot zabíjí klasický značky a dělá z toho unifikovanej libtardskobuzerantskej no-name beztvarej šmejd (vostatně usem to možná nekdy psal, vomylem sem zahlídl nejaký ty hovna z nejakýho loňskýho sekačkosalůnu, ty pomrdaný krabice vypadaly VŠECKY naprosto totožně, nehledě na „značku“ a model, jedinej rozdíl byl barva a počet LEDkovek vepředu, kde kdysi bejvala maska, teď už je to akorát tak blikající vobrazovka). Ale tak je to úžasný a skvělý. No holt korporátník.

      1. Behemot: Naprosto souhlasím. Přesně tak to je.

      2. Jel jsem ted pres Budejce a u jednoho semtamforu cucel v zacpe a taxem koukal okolo sebe na auta. Normalne ty prdele tech mestskejch ‚Sufofroutu‘ vypadaly vsechny stejne, bez ohledu na vyrobce. Uplne mne to mlasklo do oci.

        1. Jediný štěstí je že když sedíš ve Volvu tak nevidíš jak je to odporná mrtka.

          1. Ve Volvu nekoukas na sebe, musis cucet dopredu, abys neprejel zajice, lisku, Porsche a podobnou havet. Protoze by to drnclo.

            1. Dokud ti ho soudruzi z Číny nevypnou..

              1. Říkali, že zatím nevypnou. Pokud ano, je to nedorozumění.

            2. Mně je ta značka odjakživa protivná. Něco jako Fiat Multipla. Fakt je že lidi co jezdí v odpornejch kárách jsou nad věcí. Ubližujou tím ostatním co se na tu hrůzu musí dívat. Z toho plyne že hnusný auto si kupujou sobci co rádi ubližujou ostatním. Prostě když si někdo koupí Volvo, měl by být zavřen do šaškecu.

              1. @PP
                dovolím si nesouhlasit, mě se stejně jako u 911 líbí, jak má Volvo líné designéry.
                Taková kontinuita a rozpoznání značky na 1. pohled je v dnešní době vzácnost.

                1. mně dpč

                2. Myslím že design jim dělají v Ikei

                  1. Panelákovej Pičus
                    15.1.2026 v 18:16

                    to mysliš na všecke te elekrosekačke co vypadajou z profilu jak náký úchylně hluboký lehací křeslo?

                3. Celej vnitrek auta vcetne infotejnmentu je jak patnact let starej.

                  Ale funguje.

                  Porad.

                  V zime, v lete.

                  To jsem nezazil ani u BMW, ani MB, co jsem mel z poolu. Volvo proste jezdi, funguje a necpe mi nejaky EUpicoviny pro moje dobro.

                  Neudelal jsem chybu. Co si mysli druzi, je mi u prdele, jako vzdy u vseho.

                  1. že by nabrali nejaký lidi vod Saabu? :o)

                    a co nejaký to šmírování, taky sou akční jak dojčlandský šmejdi?

                    1. Tak Befehl je Befehl, ergo tlachatko na prvni pomoc tam je, ale nevim o tom, ze by se spoustelo i pri aktivaci pytlu, to jsem byl linek zkoumat. Ciste pocitove mne to sere a smiruje vyrazne mene, nez BMW.

                      Pro mne, jako uzivatele, je podstatny, ze co si kde jak nastavim, tak zustane i pri pristim zapnuti auta. Navic pri prepinani klicovych funkci to na mne nebleje vestbu armagedonu s nutnosti extra souhlasu.

                      Jako, urcite jsou lepsi auta, ale na to, co ja chci a jak relativne snadno jsem k tomu prisel, drzim hubu a krok.

        2. Zjistění roku 2026. :-D

        3. I my s pick-upy jsme nějaký uniformovaný.
          Novej Hilux, Ranger, Amarok – všechno stejnej předek (zadek u pick-upu neberu, ten se moc jinej udělat nedá)

          1. Childeater 15.1.2026 v 8:37

            Nezbývá, než zvolit Gladiatora…

            1. Ten je super!

        4. @Sysop
          a rozeznat od sebe čínské elektrosedany, to chce rodilého odborníka…

      3. Souhlasím. Už ani Ferrari nejsou to co bývaly.

          1. Poruchy příjmu potravy nebo pedagogicko psychologické poradny?

        1. @PP
          já preferuju Monza SP1, aspoň mi nikdo nebude kecat do řízení!

          1. Má to zástrčku na tankistickou kuklu? Bez krkafonů se v tom asi telefonovat nedá.

            1. @PP
              bezdrát do přilby má to modrýzub a čudle na volantu

              1. Bez krkafonů Tě nikdo nebude slyšet

                  1. Dokonalé. Chybí už jen Panzerschokolade.

                    1. A v koutku nedbale napůl dokouřené retko Reemtsma, přirozeně zapálené zápalkou Sturm.

                    2. Prijde na to, jestli jeste v Evrope, nebo uz v Argentine. Ve druhem pripade by se zapalovalo horici RM.

      4. Behemot 14.1.2025 v 15:40

        To je normální převaha software nad nápadem.
        Tuším, že to byli bratři Justové, kdo pro tento tvůrčí styl našli název „uniformalismus“.

    3. Jo, řeší se marginálie, kterou formu uhlíku kde kdo bude jak oxidovat v Kotlince, a skutečná nebezpečí se ignorují

      https://www.stoplusjednicka.cz/index.php/gravitace-v-centru-mlecne-drahy-ocesava-hvezdy-velke-hvezdokupy-jako-jablka

  3. Jaké to štěstí, že většině žvanilů končí pravomoce na prahu kanceláře, domu či bytu. :-D

  4. Roznašeč lásky a bonusů. :-D
    A na stará kolena sám.

  5. Jedna paní na zastávce říkala, že prý Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen dělá nábor.
    Buratino si prý po čtení diskusí hodil mašli a Pinocchio skončil v Bohnicích na sedativech páč celý měsíc proplakal.

  6. My čekali jaro a zatím přišel mráz.
    Tak strašlivou zimu nepoznal nikdo z nás.
    Dva dny a dvě noci se stále sypal sníh.
    Tak strašlivé to bylo v těch dobách ledových

    Čtyři stupně pod nulou snad byly vážení,
    vlaky hned pár hodin nabraly zpoždění.
    Každou chvíli bez proudu a plyn jen skomíral
    a na jízdní řád se raděj už nikdo nedíval.
    Byl hroznej mráz.

    1. Nova ukrajinska hymna?

      1. Tam bude teplo do příští nukleární zimy.

      2. Postapo horor z časů, kdy globální oteplení bylo výpnůtý

      3. Sysop: parodie tuším na Fešáky, nahrála to Lokálka a hlavně dál je ten text vtipnej:
        https://www.youtube.com/watch?v=5kZkQRziFT8

        1. :-D Dobry, umiii…

  7. Víte proč je Česko tam kde je?
    Protože ti nejlepčí z nejlepčích, ti kteří ví co a jak, všude byli, všechno umí, žvaní po hospodách a diskusích.
    A tak řízení státu a společnosti zbývá na těch průměrných a podprůměrných.
    .
    😆

    1. Tak jo, kaju se. Moje církev učí pokorně mluvit s těmi posledními z posledních a já tu přitom ztrácím čas s největšími génii všech oborů.

      1. To jste nevěděl? 🤣
        9 z 10 místních oldboys jsou minimálně géniové.
        Akorát o nich svět neví.

    2. Protože oplývá „uvědomělými“ „zodpovědnými“ „inteligentními“ pravicovými voliči (obzvláště v Praze kde mají hnízdo), kteří stále dokola volí mafiánskou, zlodějskou ODS a její klony?

      1. Jejich škoda, že si nezvolili Vladimíra Iljiče Leona

        1. A co třeba tenhle? Sice to není Lenin, ale…
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Timofej_Ko%C5%BEuchov

          1. Už ve 20ti rozdává rozumy?? Ten má teda ego!
            Fakt vypadá jako klon Lenina😀

  8. Turka Zmocněného by nohl přijmout Jeruzalémský muftí, případně Ajatolláh

    Prezident Pavel vyrazí do Vatikánu, přijme jej papež Lev XIV. – Novinky https://share.google/FiEnVn6DH5LW78mPN

  9. Tak je to jasný. MasTurbek dluží nemálo službiček nechutným lidem. Což Pávek nemůže úplně vytroubit do telky. Proto taky nebude ústavní žalobčička, tam by se to moc propíralo a už by to bylo veřejný.

    Takže různé rádoby neprůstřelné triky, kňučení a ftipné songy. A pokud ani to nepomůže, nezbude než nasadit klauny a alegorické vozy!
    https://archiv.hn.cz/c1-67832700-turek-miri-na-zivotni-prostredi-ministerstvo-zaroven-odstoupilo-od-bezpecnostnich-proverek

    1. cože by se kde propíralo tvl? co to žvaníš ty mamlase potróblé?

      1. Zkus přemýšlet berušáčku!

        1. že seš kokot je zřejmý, nad tím není potřeba nejak hluboce přemejšlet :)

          1. Máš pravdu, myšičko, nemusíš, nedělá ti to dobře na pleť.

        2. Behe má pravdu, Vy jste úplně mimo! ÚS by rozhodoval, zda má préža kompetencí odmítnout jmenovat a nikoli, zda je kandidát kompetentní.

          1. typickej libtardí šašek…ovšem s tou pakáží, co si tam najmenoval, je možný naprosto všecko

            1. ÚS by Turka nekadroval. Ale regulérně hrozí, že by to prezidentovi posvětil, čímž by mu dal glejd klidně i na to, že ve vhodnou chvíli bude teoreticky schopen rozstřelit vládu.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017