Tohle už je ta tečka? - zpět na článek

Počet komentářů: 857

  1. Je krásný jak jste to dokázali vybojovat. Očkovaný už měli bejt dávno mrtvý nebo aspoň impotentní a nejsou. Lidí umírá ještě míň než v roce 1730. Bill a George jsou pekelně nasraný, pfizer krachuje a hlavně neni žádnej lockdown !
    Prostě super !!!
    Děkuji všem bojovníkům za svobodu a gratuluji k vítězství :-)

    1. Vy budete dobrej případ

      1. asi jo, usoudil sem že je lepší si z antivax dělat prdel, stejně jim nic vysvětlit nejde, protože google :-D

        1. Np vidis, to jsem rad, ze aspon nekomu spravime naladu. Je hezke rozdavat radost :-*

        2. To je stejně zajímavý jev, kdy si o sobě blbec myslí jak není úžasně chytrý, zatímco ostatní s jiným názorem jsou samozřejmě naprostí idioti. To by mělo mít nějaký speciální název. Fanatičtí zastánci očkování za každou cenu jsou tímto syndromem postižení tak z 99 procent, plus se tam často přidružují další choroby. Například absence schopnosti rozumně argumentovat a vidět věci z širší perspektivy, nebo chápat elementární základy logiky, případně ještě syndrom rozbitého kolovrátku. Bo je to furt dokola ty samé hloupé a povýšené bláboly, stačí se podívat na váš komentář.

          1. Má. Efekt Dunning-Kruger.

            1. Díky! Zas jsem o něco chytřejší :)

            2. Nicméně empirie ukazuje, že 9 z 10 diskutujících, kteří argumentují D-K efektem, jsou dokonalé ukázky D-K efektu, akorát si to neuvědomují protože D-K efekt.

              1. Já si naprosto uvědomuji, že tu nejsem nejchytřejší. Jen mám vztek :)

              2. No tady už se dostáváme do zajímavé logické smyčky. Nicméně nejde o to, že bych si myslela že jsem geniální, ale o to, že u fanatických pro vaxerů často pozoruji takovou zvláštní nadřazenost a pocit, jak jsou děsně chytří, pochopitelně narozdíl od těch blbých antixaverů, co nám tady rozšiřují dezinformace jak vakcíny nefungují a mají vedlejší účinky. Pocitům úžasnosti a nadřazenosti tito lidé podléhají i přesto, že v podstatě nedělají nic jiného, než že papouškují kraviny od našich presstitutích mědií, což je to, na co jsem chtěla poukázat.

                1. Tito lide zpravidla maji podobny postoj i k ostatnim horkym tematum dnesni doby…

          2. já si to myslim jenom o lidech s debilnim názorem podloženym snůškou píčovin, nemám nic proti neočkovanejm, mám pár kolegů který se nechtěj očkovat a je mi to jedno, jenom je mi k smíchu banda debilů co šířej nesmysly a snažej se ostatní přesvědčit o tom že je lepší se neočkovat nebo nedej bože že je to celý nějaká řízená konspirace, zvlášt když jsou to ty samí kokoti kteří už dvacet let předpovídaj pád dolaru, zhroucení EU, a posledních 7 let varujou před migrantama, ale to je asi u arogantního blbce který si nedokáže přečíst ty správné servery a místo toho hltá píčoviny v impaktovaných časopisech :-)

            1. No a když jsou vám neočkovaní tak ukradení, tak kde se vzala ta potřeba tady vyblít ten hodnotný příspěvek? Celkově z toho vašeho přístupu tak nějak řve ignorance a silně naivní přesvědčení o tom, jak je vlastně všechno vpoho.

              1. To Mngwa

                Nerozčilovat, sama jsi mi to radila :-) Na to takovýhle trdla přímo čekaj. Evidentně ho těší rozesírat lidi, tak mu tu radost nedopřejeme. Je zajímavý, že když má vakcínku, tak se cejtí nadřazeně. Já jí mám sice taky, ale nějak mi zapomněli píchnout tu přídavnou směs, která činí jednoho moudřejšího než Yoda :-) Hergot, nemám to reklamovat? Jsem nějak málo nacítěná

                1. já vlastně nevim proč to dělám, protože mě nebaví reagovat na tyhle komentáře, taky to dělám max tak jednou měsíčně od migrace.
                  Ale pokud jsem si dobře přečetl můj koment tak tam nějaký přesvědčení o moudrosti nevidím, tedy pokud to nevidíte v tom že se směju konspiracím s gatesem, sorosem apod. Pokud mi (třeba jako mí kolegové) člověk řekne, nechci se očkovat nevyzkoušenou látkou, či nechci se očkovat protože si myslím, že to nepotřebuji a to že ty si očkovanej je mi úplně jedno, tak tomu rozumím a jsem v poho. Pokud mi však někdo začne blejt nesmysly o konspiracích o tom jak celej covid někdo řídí nedej bože úplný píčoviny stylu čipy, 5G a podobně, no tak se mu směju a jestli je tohle pocit nadřazenosti, tak tedy jsem ale nesouvisí to s vakcinací, mám to tak i vůči lidem co tvrdí že je země placatá, že existují chemtrails, či že haarp ovlivnuje počasí, nebo že mrakodrapy 9/11 jsou dílem US, prostě se směju kravinám a za nadřazenost to nepovažuju.

                  1. To rowexy

                    Zkusils to hezky, ale smolík. Ona ti Mngwa psala něco o Sorosovi nebo Gatesovi? Kdybys radši uznal, že jsi přeťáp.

                    1. Slecna Ling 17.11.2021 v 18:47

                      Vlákno začalo 17.11.2021 v 15:47 a dovolím si z něj ocitovat úryvek:“Bill a George jsou pekelně nasraný…„, takže rowexy smolík nemá, na rozdíl od nepozorných nebo přespříliš tvůrčích čtenářů, kteří pak snadno sami přeťápnou.

                      S rowexyho prostě se směju kravinám a za nadřazenost to nepovažuju souhlasím. Člověk si musí držet nějaký odstup nebo nadhled. To není nadřazenost.

                    2. Stále nechápu. Ten sarkastickej comment o Gatesovi psal rowexy nikoliv Mngwa :-) Takže mé tvrzení stále platí. Zííív

                    3. Slecna Ling 17.11.2021 v 19:09

                      Vaše nadřazenostní Zíív mi bohužel nijak nepomohlo pochopit způsob vaší práce s textem. Tedy nikoli co do způsobu, ale co do důvodu.

                      Jak praví klasik:„…vidím, že jste si osvojila něco logiky, jež mne odzbrojuje…“

                    4. Promiňte, nechtěla jsem být hnusná, to vážně ne. Ale přišlo mi, že se tu podsouvá něco, co nebylo řečeno. Takže za formu se omlouvám, za obsahem si ale stojím.

                    5. Slecna Ling
                      17.11.2021 v 19:47

                      Ygňorek je takovej…nejlepší bejvá to taky nekrmit :D

                    6. Rozumím :-) Dík

              2. no protože už léta čtu dfens a rád přispívám do diskuze aby taky byla různorodá, a taky proto že se tady projevuje dost těch kokotů kteří mě serou, jak jsem uvedl výše.
                Jinak samozřejmě pro mě je vše v poho, jednak jsem imunní takže se covidu nebojim a jednak jsem se nechal naočkovat už v dubnu, takže se mě nedotýkají žádný testy a omezení, takže jsem taky v poho a vzhledem k tomu, že jsem na vešekerý covidový opatření sral už od března 2020 ( tedy krom nošení roušek, což mi fakt nedělá problém, protože v práci je nosit nemusim) tak jsem vlastně v poho pořád. Samozřejmě je mi líto hospodskejch, umělců a provozavetelů kin a dalších služeb ale za to nemůže covid ale ten směšnej kokůtek co nám dělá premiéra.
                A jinak teda pardon že se vás to dotklo, zřejmě jsem nebyl dostatečně citlivý :-D

                1. Mě se nic nedotklo, mě jsou vaše názory úplně fuk :D Akorát jste mi krásně zapadl do škatulky „nafoukaný pro vaxer, který reje do těch blbých antivaxerů, protože je to teď v módě“
                  Co se týče konspiračních teorií u covidovakcín, myslím, že trochu zaměňujete příčinu a následek. Obliba konspiračních teorií je totiž přímo úměrná intenzitě produkce sraček v našich rádobyveřejnoprávních médiích a absurdnímu tlaku na očkování, včetně vyhrožování omezením základních práv a stále vzteklejším prskáním na neočkované padouchy. Ono je tak nějak logické, že když lidé vidí, že od našich presstitutů a politiků neuslyší nic jiného než bludy, výhružky, obviňování a demagogii popř. rovnou otevřené lži (prostě cokoli kromě objetivní a racionální diskuze, ta umřela už tak před 2 lety), tak se samozřejmě přikloní k alternativním zdrojům. A tady už je jen malý krok k těm konspiracím, byť jsou kolikrát zcela zjevně absurdní. Ale já to považuju především za příznak toho, že naše vláda a potažmo média naprosto ztratila důvěru nebo respekt, ne nutně toho, že lidi co věří na konspirační teorie musí být apriori blbci, jak jste se tady na začátku květnatě rozepsal.

                  1. PS: Jen pro doplnění proti očkování jako takovému nemám nic, tento rok jsem si dopřála vzorek chřipky a klíšťové encefalitidy v podobě vakcíny. Covidodryák odmítám z toho důvodu, že když mi někdo něco urputně vnucuje násilím, tak to ve mně automaticky probouzí podezřívavost a odpor. Celkově bych dosavadní postup naší vlády hodnotila jako směs idioce, buranství a naprosté neschopnosti problém řešit stejně jako naprosté selhání komunikace a přístupu k lidem. Jako třešnička na dortu ještě ignorování odborníků, kteří „nejedou na té správné vlně“ doomsayingu, buzerace a restrikcí.
                    Důvod číslo 2 souvisí s důvodem 1. A je to je naprostá absence objektivních informací co se týče bezpečnosti, účinnosti a kontraindikací covid vakcíny. Pokud jediné, co jsem k tomuto tématu zatím slyšela je „MuSíMe UdĚlAt TeČkU aBy NeUmŘeLa Už AnI jEdNa BaBiČkA jInAk VáS VšEcHnY ZaVřEmE“ tak v takovém případě si ten dryák strčte někam.

                    1. ++

                      v zásadě sem na tom stejně, akorát teda naposled klíště loni

                    2. +1
                      akorát letos tetanovka (a taky tuším třikrát).

            2. Hodláte postulovat, že covid-vakcína je univerzálně pro všechny stejně bezpečná, a že COVID je univerzálně pro všechny stejně nebezpečný?

              Tvrdá data: americké CDC, tzn. nejoficiálnější možný zdroj, udávají pro Pfizer riziko zánětu srdce/osrdečnice 1:50,000 pro lidi pod 40 let věku a dokonce 1:20,000 pro mládež.

              Pro AstraZenecu udává CDC riziko život ohrožujícího TSS 1:100,000.

              Poměřte si s tím riziko hospitalizace s COVID – v této vlně, co jsem se naposledy díval, nebyl hospitalizován kvůli COVID ani jeden člověk mladší než 50 let, tzn. riziko covidu pro (neobézní mladší 50 let) je 1:nekonečnu neboli limitně nulové.

              Skutečně s takovou hodláte tvrdit, že pro nikoho nemůže být lepší se na covid neočkovat? Proč?

              1. CDC – nejoficialnejsi mozny zdroj? CDC je soukroma organizace povetsinou zastupujici zajmy farma firem.

                1. Tím spíš to podporuje to tvrzení :-).

              2. Nehodlám nic postulovat, jak jsem psal, pokud mi někdo řekne tenhle argument tak mlčím, osobně se po seznámení z výsledků testu vakcíny sem přesvědčen že je v pohodě ale nikomu ji nenutim.

              3. Kam jste se prosím díval na ty hospitalizace? K 14.11 bylo v nemocnicích hospitalizováno 451 neočkovaných osob pod 50 let a 63 očkovaných. Pokud jste měl na mysli JIPky, tak tam to je 78 neočkovaných a 6 očkovaných. To není nekonečno, u JIPek neočkovaných to je u čtyřicátníků jeden z deseti tisíc, u hospitalizovaných je to např. u třicátníků jeden z pěti tisíc. A to nemluvím o LongCovid následcích, které podle mnoha studií vychází v desítkách procent lidí, co prodělali Covid.

                1. Minulý týden na ten graf zastoupení věkových skupin na JIP týden po týdnu, 50 to jen lízlo a většinou bylo vyšší.

                  Pokud tam už teď nějaké <50 případy jsou, okay. Přepočítáte to na poměr ku počtu doposud pozitivně testovaných <50?

              4. Pravda jsou nulové,

                koukal jsem na data z Británie, protože u nás jsem úmrtnost dle věku nenašel a do 19 let věku se tam úmrtnost na 100tis odhaduje na 0,3 – 0,9 člověka dle konkrétní věkové skupiny. Pokud je ta statistika co píšete pravdivá tak u mládeže je 5x vyšší riziko zánětu srdce než úmrtí na covid.

                https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-reported-sars-cov-2-deaths-in-england/covid-19-confirmed-deaths-in-england-report?fbclid=IwAR15o7xgiKT6-9s_UAAaQ9nwDaJMyQxylclHQrko_cnPR6mqJiysci–O6w

                Mimochodem do 39 let věku je větší šance že se zabijete na motorce pokud na ni jezdíte než že umřete na covid….

                https://www.iii.org/fact-statistic/facts-statistics-motorcycle-crashes?fbclid=IwAR2ZiEjb8l6WePlYsvd85YBWWpbdY2AZUk-UCNuafk2rpTEwf7W4TkKoQpw

                Je to teda americká statistika ale i tak pro to aby měl člověk perspektivu je to hezká statistika

          3. Vsiml jsem si, ze tento fenomen ma hodne ockovanych. Asi to bude jeden z vedlejsich ucinku vakciny.

        3. Skutečně prohlašuješ za „antivax“ lidi, kteří v sobě mají napícháno přes 10 vakcín (trojkombinace, tetanovka, TBC atd.), a jedině se nenechávají opíchat DOBROVOLNOU vakcínou na covid?

          Není ti to trapné?

          1. Jdes na nej s logikou…?

          2. já myslel že se tak nazývají sami, tak sorry :-)

      1. jasně ještě budu číst články na seznamu o covidu, blázen nejsem :-)

      2. tak jsem si na to kliknul ale nečet, zaujal mě článek čermáka a se závěrem souhlasim :
        Nikoli trestat neočkované, ale nebrat svobodu očkovaným. A zároveň očkované neuplácet výjimkou z testování, protože ta možná vylepšuje šanci přesvědčit víc neočkovaných, ale na tuhle jemnou strategickou hru teď není čas.

        1. nechápu furt proč si myslíte, že to co do lidí píchají je očkování proti covidu, máte nějaká data co by to dokazovali?

        2. To myslíš vážně?

          „Jdu v centru kolem podniku, kde zrovna probíhá večírek u příležitosti jeho slavnostního otevření. Když okny nahlédnu dovnitř, vidím místnost naplněnou hlavu na hlavě. A nikdo nemá roušku ani respirátor! Jak je to možné? Jednoduše. Podmínkou účasti, kontrolovanou u vchodu, je kompletní očkování a zároveň PCR test, ne starší než 48 hodin. Ha, další důkazy diktátu a útlaku. Jsem ve Vídni na konferenci, kde platí stejná pravidla. Není mi nic platné, že v sobě mám už tři dávky vakcíny. Potřebuju čerstvý PCR test, což je protivné a zdržující. Nebo ne? V hotelu jsem zadarmo dostal sadu, kterou jsem se sám otestoval a dokumentoval to chytrým telefonem. Vzorek jsem v igelitovém pytlíku odnesl do sběrného boxu v supermarketu. Do 24 hodin mám v mailu výsledek, který je stejně platný, jako kdybych se nechal otestovat na certifikovaném místě. Jednoduché a pohodlné.“

          Rowexy, takovej život chceš?

          1. Rano vstanu, obe davky v davkovaci pripravene, jen do nej strcim ruku. Prvni je inzulin, podle doporuceni z centraly, kde se registruje, co jsem ten den snedl a druhy je denni davka ockovacich latek. Dnes mi nabihaji protilatky z minuleho pondeli, tak hlavne, abych nevynechal. Vcera jsem si po roce udelal malou radost – od typka v prujezdu jsem koupil kousek neregistrovane cokolady, takze jsem si ji pak vecer opatrne cucal na hajzlu, protoze to je jedina mistnost, kde neni domaci kamera. Kamery jsou fajn, dohlizeji na to, abych treba nenechal pustenou vodu. Jeste honem potvrdit ocni sitnici vcerejsi vydej metanu a CO2 pro tydenni danove vyuctovani a hura do prace! Miluju sovobodu!

        3. A co třeba tohle:

          „Dobrý den, tady personální. Jste pan xy?
          „Ano“
          „Děkuji, podle posledních údajů máme zjištěno, že jste ještě v červnu tohoto roku nepodstoupil vakcinaci. Je to tak?“
          „Ano, jenže já mám od certifikované laboratoře potvrzení o vysoké hladině protilátek“
          „To je možné, ale současná legislativa ministerstva zdravotnictví toto nepřipouští“
          „Ale…“
          „Pan ředitel se vám ozve“
          cvak

          Myslíš si, že se to neděje a tebe se to týkat nikdy nebude? Pořád seš vysmátej jak lečo?

          1. V našich poměrech je improvizace a neformální řešení (šizení) zažité. Tedy jen směrem od úřadu/podniku/autority k občanovi/zaměstnanci/obyč. člověku, naopak ne.
            Současný právně správný stav, který však musejí aspoň naoko respektovat, byť s odplivnutím, je zmíněn v
            stavbeznouze.cz/blog/nss-informace-o-ockovani-zamestnancu-nesmime-evidovat/

            1. Jenže ta evidence očkovaných/neočkovaných se vedla a zaměstnavatelé jí mají k dispozici. Na nějaký GDPR z vysoka sere bílej tesák.

              1. Nemecko – nejsi povinen zamestnavateli sdelovat, zda-li jsi, ci nejsi ockovany. Je to tvoje soukroma vec. Testuji se pri prichodu do prace vsichni bez rozdilu. Ovsem pozor, dle narizeni hyeny ti, kteri nejsou ockovani, musi tento test predlozit nezavisle osobe a ta zapise jeho negativni vysledek do formulare, ktery pak zamestnavatel odesle na hyenu…

                1. Jenže u nás to fungovalo tak, že vopíchanej s dekretem už se nemusel testovat, nevopíchaný ano. Tabulka vyplněna.

              2. Jo, to je to jednosměrné neformální řešení.

          2. Nechci takovej život ale zároveň nechci aby zbytečně umírali starý lidi, táta sice asi neumrel na covid ( což tedy i popírá zde často užívanej argument že všichni mrtví jsou zařazení do kolonky covid ) ale nejsem si jistej.
            Ohledně toho druhého si myslím že k tomu v ČR díky tomu že jsme jedna z nejsvobodnejsich zemi nedojde, ale ano to by byl fakt problém, rozhodně nejsem pro omezování neockovanejch, mě fakt jenom serou ty blázni co přesvědčují ostatní ať se neockuji atd. Vzhledem k tomu že mám zřejmě buněčnou imunitu, kdy se protilátky nedají zjistit ( předpokládám že se tělo pfizeru vysmalo a poslalo ho do ledvin ) tak bych asi byl v píči. Sestra je doktorka co se stará covidaky, sere na ochranu a stejně to furt nedostala a přestože je třikrát očkovaná furt protilátky nemá.

            1. Ne to že Vám jde jen o tohle, jste zvolil trochu moc útočnou notu. Mně to teda žlučí taky pohnulo a to jsem očkovaná.

            2. Pardon, “ Na“ Takhle to dopadá, když odepisujete sice s vášní, ale bohužel bez brýlí :-)

            3. Buněčnou imunitu podle všeho umí zjistit EUC laboratoře za 1400 kč.

              Je mi to trošku podezřelé, protože co jsem četl od imunologů, tak T-buněčnou imunitu lze testovat jen poté, co je stimulovaná a nikoli jen tak z krve.

              Ale za zkoušku to asi stojí.

              1. Pokud je mi znamo, tak tento typ imunity vychazi z bunek v kostni dreni.

              2. Přesně stejný pochyby vyjádřila i sestra.

              3. Na odběru krve za účelem otestování buněčné imunity jsem byl v pondělí. Princip testu mi byl vysvětlen tak, že žilní krev se odebírá do zkumavky, jejíž stěny jsou potřené „covidovým agens“ a sleduje se pak, zda T-lymfocyty v krvi nějak zareagují.
                Výsledek čekám každým dnem a na jeho základě pak zvážím další kroky.

                1. Nicméně pokud jen alespoň malinko chápu buněčnou imunitu, tak T-buněčná právě necirkuluje v krvi jako protilátky, ale je to něco jako „kuchařka v databázi“ kde pokud se tělo setká s patogenem, šáhne si právě do kostní dřeně metodou pokus-omyl pro všechny uložené „návody na protilátky“ a co se osvědčí, to pak začne chrlit sériově.

                  Nejde mi do hlavy, jak by to mohli testovat ve zkumavce bez té kostní dřeně. Myslel jsem si, že nejdříve člověku právě píchnou něco, co má buněčnou imunitu stimulovat, a pak právě změří jak rychle vzniknou velká kvanta protilátek = zda na ně byla uložená ta kuchařka nebo ne.

                  Ale imunitnímu systému pořádně nerozumí ani můj kamarád praktický lékař, a to z toho pochopitelně skládal státnice…

                  1. Pro mne bude podstatné, že laboratoř potvrdí, že mé tělo je schopné si v případě potřeby vybudovat protilátky proti „covidu“, plus buněčná imunita je podstatně trvalejšího rázu než mRNA „očkování“. Dále pak par. 46, zákon 258/2000 Sb.
                    Když laborka imunitu nepotvrdí, budu se snažit nakazit se „covidem“, dva týdny si poležím doma a pak budu mít jednak 180dnů pokoj od covidové buzerace, druhak základ pro další laborku na protilátky / imunitu.

                    1. Kam sa dá prihlásiť na test T-bunkovej imunity?

                    2. Já si to našel přes google, v podstatě to dělá většina laborek, které vyhodnocují krevní odběry. Pak stačí jen zaplatit cenu testu a nechat si u nich odebrat krev.

                  2. Škrábeme zatím po povrchu, těžko najít kohokoli, kdo by tvrdil, že tomu rozumí. Samozřejmě mimo všelijakejch Pryžgumů a podobnejch sviní.

            4. Moje mati mi umrela v jejich 65 letech. Bylo ji zle a nesla do nemocnice, protoze pry ‚kdo by se postaral o kocku‘. Kazdopadne to byla jeji vec a jeji rozhodnuti. Mne vysledek sice mrzi, nicmene ona byla svobodny clovek. Mimochodem zila ve svobodne dobe, zemrela pred cca 10 lety.

            5. Pokud se potvrdí to vo těch rakovinách, co dělá spajk protejn, ktere do lidí rvou, tak ty tvoje chemický sračky zabijou několikanásobně víc, než by teoreticky mohly vochránit.

              S ohledem na to, co se o těch svinstev už ve světě celkem dobře vědecky potvrdilo, i přes všechnu masírku, jak zveřejňování těchto informací blokovat, čekám potvrzující studie eště do konce roku.

            6. Dokážeš definovat tydle (základní) pojmy, kterejma se oháníš, nebo jenom papouškuješ idiotbox bez byť povrchního pochopení, co se děje, aby ses cítil jako lepšočlověk?

              Třeba tadyto zbytečně umírali starý lidi. Co to je zbytečný umírání starejch lidí?

              1. Zbytečný umírání starejch lidí bych definoval tím že se zkrátil věk dožití, což mě přijde dost prukazny, samozřejmě to může být ovlivněno odkladanim standardní péče díky covidu,ale vzhledem k tomu že vím že většina doktorů se fakt řídí hippokratem tak jsem přesvědčen že za to fakt může covid

                1. A to víš přesně jak, jako že dyž nejen tady máš osobní svědectví, jak praktici jsou vymatlaný hovada, co na péči serou, nebo lidi vyloženě posílají tam, kde je zabijou? Zrovna nedávno tady Nobody psal, jak kdyby tu jeho zpovykanou praktickou píču poslechl, tak by ho nejspíš ve špitále zabili, protože měl vole ANGÍNU.

                  U nás zubobába odmítala skoro rok dolézt do ordinace, dokud ju nevopíchajou, a i teď kdy je tam JEDEN DEN V TÝDNU se jako první mezi dveřma vyzvídá, esli seš vopíchanej a ksichtí se u toho jak esesák nad negrem tvl. Povídačky vo nějakejch přísahách si nech pro někoho jinýho – jistě existujou doktoři, co to dělají z přesvědčení, ale pak je tam ta většina, co to dělá hlavně pro prachy a myslí na prvním, druhým i třetím místě na sebe a svoje dobrý bidlo.

                  1. Jasně a Nobody si na angínu sám naordinoval Isoprosine. Takže se léčil lékem na virové infekce, to mu to na tu bakteriální angínu určitě pomohlo. A v nemocnici nejsou debilové, aby mu léčili Covid, když by mu vyšel pozitivně i primitivní CRP test.

                    Už mě nebaví ten argument se zanedbáním péče. Pokud by to tak bylo, tak se to projeví na úmrtnosti i hned v jarní vlně 2020. Ale ono nic, veškeré nadúmrtí jsou perfektně sladěna s počtem reportovaných úmrtí na Covid. Jasně, že se odkládá zbytná péče, dělá se méně prevence, screeningů, atd. Ale kurňa proč? Protože jsou byly a už zase jsou nemocnice narvané lidma, co se ani nedokážou nadechnout. A tohle zanedbání péče se teprve projeví, to uvidíme v nejbližších letech.

                    1. Zanedbani pece by se projevilo v jarni vlne? Co to je za mekt? Zadna jarni vlna nebyla. Nikomu nic nebylo. V CR byly nadumrti behem zimy 2020-2021 (https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr). Do jiste miry podobne jako v jinych zemich (https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/).

                      Zjevny efekt zanedbane pece s tim ze lidi kteri se ztezi drzeli pri zivote ten psychicky natlak a nedostupnost pece neprezili.

                      V soucasnoti neprobiha nic. NIC NULA KULOVY HOVNO.

                    2. Ja mam v tomhle pekelnou smulu, ze vsechny tri spitaly, do kterych z ruznych doovodoo jezdim, narvane nejsou. A to jsou vsechno krajske nemocnice. Ale mam pro to vysvetleni – vsude jezdim na termin a tim padem oni ty pacose prede mnou nekam schovaji.

                      Netvrdim, ze tam neni mozna vic nemocnejch jednoho druhu, protoze ostatni pece, ktera odlozit jde, je odlozena. Ale vsude jsem jen slysel „letos nejsme ani na tretine lonskejch cisel“. Zda se, ze presstituti nebudou mit co zrat. Leda, ze by vymysleli nejakej Covidovej tur se frans.

                    3. …tur de frans, samozrejme…

                    4. Dneska aby někdo dělal CRPčko? Možná omylem?

                      Nepůsobí to vono čistě náhodou jako generální vybuzovač imunitního systému, ne specificky jenom na viry, ale tak nějak obecně na skorovšecko?

              2. Jednu definici „zbytečného umírání starých lidí“ vám můžu poskytnout. Spousta lidí zbytečně umřelo pro zanedbání péče. Praktičtí lékaři totiž neví, kdy komu a jaké léky mají předepsat, tak aby zabránili komplikacím, ke kterým při covidu dochází. Přitom monoklonálních protilátek a remdesviru máme plné sklady. Jaké komplikace při covidu hrozí a jak jim předejít je také známo. Akorát ministerstvo zdravotnictví nepředalo tyto informace praktickým lékařům.

                Prakticky dochází k tomu, že pokud se někdo léčí doma s covidem a ambulaci si zavolá až ve chvíli, kdy mu začne klesat hladina kyslíku v krvi, tak už je jednou nohou v hrobě.

                Kdo tedy má na svědomí zbytečné umírání starých lidí? Je to pan ministr zdravotnictví Adam Vojtěch. Kecat v televizi umí, ale předat praktickým lékařům informace jak mají pečovat o nemocné s covidem to je nad jeho schopnosti.

                odkaz na rozhovor s immunologem Karlem Drbalem
                https://www.youtube.com/watch?v=Fswe-B6xuUM

                1. Tady máte oponenturu na tvrzení immunologa Drbala – https://twitter.com/trnk_c/status/1460912627014635523. Jeho tvrzení jsou pochybná a jsou snadno vyvratitelná.

                  1. Nedelej si prdel. Vyvratitelna kym? Nejakym curakem na Twitter?

                  2. S kortikoidy kdysi velmi opatrně, po počátečním nadšení. Dnes nevím, ale jednoduché to nebude, jako se všemi hormony. Domnívám se, že dr. Drbal neuvedl některý z jiných léků, které jsou v poho, byť v Čechách tč. díky vědeckému konsensu některých politiky uznaných odborníků neexistují – aby kovid aktivistům mírně znesnadnil jejich nactiutrhačskou práci.

                  3. Pan Trnka nepochopil, co se immunolog Drbal snažil vysvětlit. Pan Drbal rozhodně nedoporučoval plošné nasazení kortikoidů nebo jakýchkoliv jiných léků na covid. Naopak doporučoval to, aby praktický lékař zejména v prvním týdnu pravidelně kontaktoval pacienta a sledoval jeho stav, např. jaký má krevní tlak, hladinu cukru u diabetiků atd. A pokud by zjistil, že dochází ke změně zdravotního stavu, měl by situaci řešit. Jaké léky nasadí to samozřejmě závisí druhu komplikací. Jinak se řeší změny srážlivosti krve, jinak zápal plic, atd.

                    Doporučení pana Drbala jsou logická a snadno pochopitelná i pro laiky. Netuším, proč se jimi praktičtí lékaři neřídí i bez toho, aby jim to někdo nařídil.

                    1. No neriadia sa pretoze na to nedostali noty. A noty znamenaju ze to niekto aj zaplati. U nas totiz maju lekari limity a pokial zacnu ordinovat niektore z tych liekov vo vacsom meradle tak budu mat vazne neprijemnosti s poistovnou. Mimochodom pan Drbal spominal aj toto v niektorom rozhovore.

                2. Když ona Iniciativa Sníh hned na jaře 2020 prohlásila, že žádná léčba neexistuje a existovat nemůže, a jediné řešení jsou co nejbrutálnější Lockdowny a pak Totální Proočkovanost. To je absolutní dogma covidistů – a žádnou léčbou, která by dogma podvracela, si to rozvracet nenechají.

                  Přitom v některých indických státech dokonce s pomocí WHO distribuovali „balíček léků na COVID“ které efektivně potlačily průběh a zajistily, že nedošlo k zahlcení nemocnic.

                  A stejně tak Covid19CriticalCare má svoje protokoly IMASK+ a MATH+ které mají retrospektivě ověřené, že pomáhají (a kritici nemohou prokázat že by jakkoli škodily, jen opakují že nejsou „dostatečně průkazné“ – jasně, narozdíl od všech korelačních studií o covidu které jsou absolutně průkazné).

                  Jenže léčba na covid prostě nesmí existovat, protože to by oslabila „nutnost“ 100% proočkování a pak 80 boosterů za život.

            7. zároveň nechci aby zbytečně umírali starý lidi
              Jak říká moja matka, „staré člověk zakopne aj vo sirku“. A vona ví dobře co říká, viděla prezidenta Masaryka dyš eště býl prezident.
              Třeba matčina kamarádka, taky 90+. Zastřihla si nehet na noze. Začalo se jí to podebírat, ale nic s tem nedělala. Potom si stěžovala matce, že ju to bolí. Matka ju poslala k doktorovi. Doktor jí to vyčistíl, eště k ní chodila sestra na převaz. Ale už bylo pozdě, nohu mňela chycenó, dostala votravu krve a umřela.

              1. Takhle umrel muj strejda. Poridil si do nohy snet a sral na to.

            8. Starý lidi umíraj na vnucenou obezitu, na vnucenou změnu životního stylu, osamocenost, respirační potíže zapříčeněné nesmyslným nošením respirátorů hlavně při zvýšené námaze (námaha – výlet do obchodu), taky umíraj na různé nemoci které by dřív objevil praktik, na zhoršení cukrovky, v důsledku stresu ze sledování rakví a kremací v hlavních vysílacích časech… jo a taky na komplikace při kovidu. Ideální proto je tyhle lidi je strašit je ještě víc, omezit jim kontakty a různé pohybové aktivity a narvat jim plenivý hadry na huby pro jistotu jak si dovolí vyklouznout z bytu někam ven, i kdyby to mělo zachránit jeden život!!!

              1. Takovej typickej priklad je ing. Vancura ze Spiritualu.

        4. „Nikli trestat očkované, ale nebrat svobodu očkovaným“ = sebrat svobodu neočkovaným.

          To podle tebe není trest?

          Co je tohle za perverzní logiku? „Zavřu tě až zčernáš, ale to není trest, to je jen pozitivní motivace!“

          1. …vtrhnu do baraku, tam dva lidi, tomu jednomu jsem zivot nesebral… no nezni to hezky?

          2. Pokud nechají testy zdarma, tak v tom žádný omezení svobody nevidím. Pokud víme že i očkování to mohou přenášet tak se mi testy zdaj logicky a tudíž by měli bejt zdarma a přístupné ostatně to popisuje i Čermák v jeho textu.
            Btw potěšilo, že mě nikdo ještě nevmet můj komentář pod vaším článkem kde jsem vyzýval k diskriminaci neockovanejch.

            1. Hele, a co kdyby kazda hezka zenska ukazala kozy? To prece taky zadny omezeni jeji svobody neni, ne?

              1. Pokud jste přesvědčen že je postoupení testu stejný jako ukazani koz tak nemá smysl s vámi debatovat. Např se minulý rok poprvé po 70 letech zkrátila doba dožítí, což je pro mě dost silnej argument

                1. No z toho ukázání koz jí rozhodně nehrozí podráždění až dokonce poškození sliznice, což prokazatelně způsobuje kdejaký zdravotní problémy, ani se jí nezanese do nitra dýchacích cest žádný chemický svinstvo, vlákna a ani další věci, co tam nepatří. Já teda mám dojem, že nosohltan a ty všechny navázaný dutiny nevznikly od toho, aby se tam cosi strkalo.

                  Na druhé straně kozy vznikly tak, že byly na povrchu těla a tudíž okometricky přístupný :o)

                  Je mi jasný, že blbečkům je zbytečný to opakovat, ale pro ty ostatní, co mají eště mozek, jaký to překvápko, dyž doochodce zavřeš doma, dennodenně děsíš xmrti a eště jim vypneš primární péči a řekneš jim, že až jim bude blbě, mají si zavolat rychlou (může být eště horší chucpe než totok? kolik stovek tisíc starejch i v moderní době zemřelo, když nedokázali poznat, že si mají zavolat rychlou, nebo došli do stavu, že to nedokázali udělat, i kdyby chtěli, kurva?!), tak že začno umírat ve velkým?

                  Ale to je eště v pohodě, na ty rakoviny, cukrovky, kardiovaskulární a další (civilizační) nemoci budou padat takový vagóny, že dožití pude někam na pětašedesát. To nemluvím o zkurvenejch životech, bezdomovectví a regiznaci na život poté, co stádní kurvy, podporovaný blbečkama tvýho ražení, co jenom papouškují kraviny a nejsou ani ochotní, natož schopní o věcech do hloubky přemejšlet, lidem zničí byznysy, kariéry a rodiny. Člověk co si to hodí nebo umrzne jako bezďák ve štyryceti asi zrovna doživí nad 70 neprotáhne, co?

                  1. Asi nemá cenu reagovat co ? Někam jsi si mě zařadil a už s tím asi nic neudělám

                    1. Zařadil ses sám, užs tady napáchal přes dva tucty odpovědí a z jedné je člověk víc na blití, než z druhé.

                      Možná si to pletu, ale myslim, žes nás už podobnejma blábolama vo náhubkách a pozdějš vo píchání oblažoval na posledního roku několikrát. Pokud ne ty, tak pár takovejch hňupů tady bylo, furt dokola blekotají ty kraviny vodposlouchaný z idiotboxu a absolutně nedbají na to, že za tu dobu jsou všude vagóny a vagóny důkazů, pozorování a svědectví, co ty pitomosti vyvrací od začátku do konce.

                    2. hale behemote máš pravdu, vždycky sem napíšu nějakou přehnaou píčovinu, pak to trošku cizeluju, ale ve skutčnosti to jsou furt hovadiny, když tady je to fakt těžký, většinou jsou ty reakce fakt dementní, zlatej kechlibar, ale problém bude asi v tom že nebrat se vážně je špatnej základ pro diskuze

                    3. Přesně tak. Zachoval ses hnusně :-) Vítr, bouře, setí, další asociace…Ve tvý generaci se to už nejspíš nenosí, za nás nebejt přemoudřelej bejvalo sexy. Ale přeju ti všechno dobrý, třeba ti to ještě vyjde.

                    4. ok, seru na to, gl !

                    5. strašně vtipnej…Ach, s tebou bych chtěla randit…Anebo radši ne :)

                    6. jako tak já to vzdám a je to zase špatně, ach jo :-)

                    7. Vzdej to.

                    8. Slecna Ling
                      17.11.2021 v 21:53

                      eště že tak, už bych si myslel, že to je důkaz místo slibů k tomu špatnýmu výběru, co se diskutoval pod vedlejším článkem X-D

                  2. Téměř jsme se sešli. Bohužel situace jednomu nedovoluje být jako blesk – to bych si svou nedokonalou repliku odpustil.

                2. Domnívám se, že by bylo podivné, kdyby se prodloužila. V tom zdejším bordelu: žádný klid, pohoda, zajištěná práce, Sluníčko, čistý vzduch, zdravé jídlo, fajn příroda, vzdělání, kroužky, hauskonzerty, výlety, dobrá lékařská péče… To se to pak špatně pracujícím žije. A uzavřené starobince + mediální hromady mrtvol po celé Zeměkouli. Čemu se divit? To jsou všechno silný argumenty tvrzení, že pro debily zjevné i bezpříznakové co to všechno podporují tady není kam plivnout (parafráze věty z projevu z konce osmdesátých).

                3. To je fakt, stejny to neni, protoze ukazanim koz nema nikdo poskrabany nosni sliznice.

                    1. Jo, vsiml jsem si pozde.

                    2. cajk, se někdy stavim :D

      1. Brundibar 17.11.2021 v 16:27

        Vynikající. Tak tohle mi v Texasu zapomněli zazpívat :-) Já si holt umím vybrat. Ale humory stranou, teď si připadám jak debil. Lítat někam co dva měsíce? To vážně? No, jako vtip dobrý.

        1. Třeba už časem ani nebudeš muset. Třeba se jednou dostaneme tak daleko, že vakcína zaručí bezinfekčnost, ale jen tomu, komu to uzná strana. Někoho nasereš a ani týden starej impfung Zertifikat ti nezaručí vstup do práce, zatímco nějakýmu poslušnýmu debilovi uznaj měsíc starej kód.

          1. Tak to mi nehrozí. Já už od začátku měla otravný otázky. A jakožto Brouk Pytlík jsem byla postrachem naší i Texaské hygieny…Obávám se, že jsem moc zvídavá :-) Ale abych si nefandila až tak moc, úplně na začátku jsem fakt věřila, že to k něčemu bude. Pak už moc ne a byla to pro mě pouze propustka, jak cestovat, a já vím, bídnej důvod. Ale opodstatněnej v mým případě

          2. Pokud nechají testy zdarma, tak v tom žádný omezení svobody nevidím. Pokud víme že i očkování to mohou přenášet tak se mi testy zdaj logicky a tudíž by měli bejt zdarma a přístupné ostatně to popisuje i Čermák v jeho textu.
            Btw potěšilo, že mě nikdo ještě nevmet můj komentář pod vaším článkem kde jsem vyzýval k diskriminaci neockovanejch.

            1. A co takle s tou celou šarádou jít do prdele, to by nešlo?

            2. Ale vy nepřímo voláte po diskriminaci neočkovaných. Promiňte, vykám Vám, tak činím jen u těch kteří jsou mi velmi nesympatičtí nebo velmi seniorní, ale hádejte kde jste vy? Nic, další diskuze ztrácí cenu, vy to vidíte černo-bíle, očkovanej prima, neočkovonej nepřítel státu. A ještě máte tu odvahu špikovat to tu HLP.

              1. Já fakt nechápu kde jste na to přišla, ale ok nebudu dál prudit.

                1. Takze tie testy su podla teba zadarmo?! Zisti si kolko “stat” minul minuly rok na testy. A potom si vytiahni hlavu z riti.

  2. Já jsem naočkovanej proti Covidu 2x a 30x proti chřipce. Těším se jak zase budu jezdit Merglem na golf po prázdnejch silnicích.

    1. Setri si ho, ten dalsi uz bude jen na baterky.

      1. Jestli se něco tomu slovenskýmu kokotovi v čele vlády podařilo, tak to je absolutně rozeštvat společnost proti sobě. Ve svém okolí mám jak naočkované, tak i lidi nenaočkované, ale přece nebudu jednoho nebo druhého odsuzovat za jeho postoje. Na dfense chodím proto, že tu najdu kvalitní články, byť si hodně, ale opravdu hodně vybírám a vůbec mně nevadí, že jsou tu oba tábory. Každý má právo na svůj názor a postoj, ale taky každý za svůj postoj musí nést odpovědnost. Nebudu sem psát, jestli jsem se nechal opíchat nebo ne, ale jedno vím jistě, pro svoje rozhodnutí, jaké jsem udělal, mám svoje osobní důvody a vím, proč jsem učinil, jak jsem učinil.

        1. Pockej, to bude mit jeste dalsi evoluci. Nekdo, kdo mel napicu prubeh po ockovani, do dalsiho uz nebude chtit jit. A ted co s nim, je to antivaxxer nebo ne? To bude jak s tema 70 pohlavima, bude prdel.

          1. Předpokládejme, že aktuální stav se počítá (nějakým propadlým certifikátem si člověk bude moci tak akorát podložit stůl), takže z propadlých očkovaných, co nepůjdou na to posilování, budou nepřátelé lidu, nad kterými se oni sami třeba pohoršovali v době, kdy byli součástí budoucnosti.

            Možná, že tihle váhající kolísající (na způsob holčička, chlapeček něco jiného – kolísat je trendy) budou motivováni nějakým benefitem. Který se zdraví nebude mít nic společného, jako ostatně celá tahle akce, ale přiměje je k posílení. K tomu pár vymakaných „brutálních“ šotů na způsob „Nikdo nechce být hovnem! Nikdo nechce hovno! Nestaňte se jím! Jdi na posílení!“. A bude to.

            1. Posledna posilnujuca davka bude na poslednom koncerte Elánu.

              1. Že tahle archivní skupina žije, tak nějak tuším, ale ještě hraje?
                …prečo každý chceee, tanečnice z Lú, Lúčniceeee. To jsou vzpomínky na pražský klub, vcelku srozumitelnou muziku, blikající světla a vlnící se davy. Ach jo, je to dávno.
                Z těch východních dálek jsme měli k dispozici, matně si vzpomínám, ještě maďarskou Omegu, jejíž texty byly přirozeně záhadné. Podobně jako to západní, které se v odsouhlaseném poměru pro radost mládežníků přimíchávalo.

                1. Vždy, keď im vyschne konto (a tantiémy z hrania ich starín v rádiách na koks nestačia), usporiadajú ďalší zaručene už posledný koncert.

        2. Taky mám okolo sebe obě skupiny a upřímně je to každýmu jedno, nebavíme se o tom jako o celým kovidu, nikoho to nezajímá. Jedinej problém je když chcem na karban do hospody, musíme zjišťovat jaká sada opatření zrovna platí i když zatím po mě nikdo nic vidět nechtěl. Já jsem kovid prodělal loni v říjnu, říkal jsem si že dám s očkováním přednost důchodcům a naočkuju se na podzim až bude vakcína na novou variantu. Ta není do teď, tak proč bych se očkoval. Přístup tohohle státu k celýmu kovidu se mi silně ekluje, hned od začátku zkoušejí levou jen proto, aby nemuseli vyplácet náhrady, lhaní, nesmyslný tlak na očkování všech, diskriminace neočkovaných. Co s tím dělá třeba takovej ombudsman, stará se o cikány který nechce někdo ubytovat a né o 2 miliony lidí, který jsou diskriminovaný vlastním státem. Máš mickey pravdu, stát rozeštvává lidi protože mu to tak vyhovuje, není to servisní organizace svých občanů ale mocenckej bastard k přerozdělování daní do těch správnejch kapes. Kdo měl před začátkem kovidu ještě nějaké iluze o tomhle státě, musel je už dávno opustit. Že se to změní s odchodem STB premiéra, nevěřím.

        3. tak tu nesnášenlivost vidím téměř jen na internetu a tam už taky zapadnu, protže tvrdím, že to co do lidí píchaj vůbec není očkování, takže se hádaj neočkovaný s neočkovanýma, asi moc hluboká myšlenka.

        4. tomu se říká divide and conquer

          1. Divide and conquer is definitely one of the key objective of just about all of the measures.

            Udajny ockovani NENI OCKOVANI. Podle etablovany definice to nema s ockovanim NIC SPOLECNYHO. Je to geneticka sracka.

            https://www.thefreedictionary.com/vaccine

            A preparation of a weakened or killed pathogen, such as a bacterium or virus, or of a portion of the pathogen’s structure, that is administered to prevent or treat infection by the pathogen and that functions by stimulating the production of an immune response.

            Za povsimnuti stoji ze kundy z Merriam-Webster uz uvedomele definici zmenili

            https://www.merriam-webster.com/dictionary/vaccine

            Takze skrze vaccination legitimizovali genetickej engineering. Lidi jsou dementi, sezerou jim vsechno.

            Kolik asi lidi by to do sebe nechalo namrdat kdyby to nazvali tim co to je? EXPERIMENTALNI GENETICKOU LECBOU?

            1. Ona byla ta „genová vakcína“ doplněna mezi své starší sestry až teď, při/kvůli novému viru? Všude (tedy prostému člověku dostupně) je toto spojení, ne starší.

              1. To kdy a jak slovniky meni definice uplne nevim. thefreedictionary.com jeste definici nezmenil, pravdepodobne se to stane. Uvedomely mrdky z Merriam-Webster uz jo – jdou z dobou, vi odkud vitr vane.

                Co se tyce definic napriklad pandemie, immunity, etc. ktere vydava WHO, tak to se da vystopovat naprosto presne.

                Interesting submission here:
                https://www.who.int/bulletin/volumes/89/7/11-086173.pdf

            2. definici zmenil nejen webster, ale i wikipedia a i britanica, jde to dohledat, zatim, na archive.org

            3. nicmene lidi v cr maj na vyber mezi genovou terapii mrna od firmy modeRNA, v CR to jako maskují a říkají tomu „od Moderny“ :D, od firmy Pfizer, od Firmy BioNtech nebo si můžou nechat injektovat DNA vir od firmy JnJ a Astra Zeneca. Mimochodem asi netřeba psát, každý se může podívat kdo má majoritní podíl ve všech zmíněných firmách sám, asi to nebude šok … no když se podíváme hlouběji, tak má většinu, takže fakt konspirační teorie, protože nikdo s nikým konspirovat nemusí

              1. Nazvat genetickou terapii ockovanim je asi jeste vetsi majstrstyk nez hoax CV-1984 sam o sobe.

                Lidi to spolkli i s navijakem a.k.a. hook, line, and sinker … Debilita tech ockovacich kretenu je donebevolajici. Skutecny ockovani vydrzelo na celej zivot, desetitelti, nebo aspon celej rok na chripku. Ted musej dostavat POSILOVACI DAVKY. Jaky posilovaci davky? Co to je za picovinu? Ockovani ma imunitni system neco naucit a ne POSILIT!

                Ale tem debilum to neprijde zvlastni. No spis nad tim vubec nepremejslej. Nechali by do sebe injektovat asi i extrakt z hovna kdyby jim vrchnost neco slibila.

                1. Vzteklina se (před dvanácti lety) dopichovala po třech letech. Žlutá zimnice expirovala po deseti. Cholera asi po třech?(nepamatuji přesně). Klíšťová encefalitida také není na moc dlouho. Konečně i získaná imunita je nemoc od nemoci dost rozdílná.

                  1. Ovsem to jsou, bez vyjimky, bilkovinne vakciny, ze?

                  2. Imunita na dva mesice? Nasrat!

              2. Já si říkám, proč vlastně vyšly všechny ty vakcíny zaráz, v jeden čas. Nebo si blbě pamatuju?

              3. evlo 17.11.2021 v 19:58

                Společnost Moderna Inc. (est.2010) tedy neexistuje a v ČR to někdo nějak maskuje?
                Proč?

    2. Proč taky nelítáš vrtulníkem, Píčusi?

      1. Blbě vidím na tabuli a už bych nezvládl pilotní zkoušky.

        1. No počkej, ty si mergla řídíš sám? Myslel jsem že si klasa….

          1. Nejraději jezím s eselem bez boudy. Tam bych se s řidičem a psem nevešel

        2. dyž seš teda slepej jak krtek, papíry máš jako brrrzdej gift, from bady? https://youtu.be/rp8hvyjZWHs?t=113

          1. Přesně tak, naštěstí Mergl sám zastavuje před překážkama. Jenom pes vždycky spadne pod palubku.

            1. ti za to někdy ukousne prdel tvl, rači si pořiď něco většiho kam se vejde eště i řidič

              1. Flašku slivovice a na kole na minigolf. Trochu si zjednodušit život….

              2. Esko longa mám před panelákem taky ale jen aby mi drželo parkovací místo pro Eselo.

  3. Když člověk před lety podotkl, že Čechům možná od přírody nesvědčí velká politika (zahraniční) a dostatečně se vyblbnou na místních záležitostech – když to ostatní nechají nějaké ústřední vládě – byl za odpadlíka, Tomáše nevěřícího na Velikost Našeho Rozumu. Tenkrát se ještě neříkalo agenta Kremlu a tak.

    A jak to je dnes? Věrchuška naprosto bez obalu a snad i pyšně volí mezi saským, bavorským či rakouským modelem. Proč kua nějaký model? Tisíce úředníků ústředních orgánů není schopno připravit českou cestu? Nebo není zájem ji hledat? Sráči neochotní přijmout vlastní řešení podle skutečných zdejších podmínek a mít za ní odpovědnost jsou ale demograticky masami zvolení. Pak je to problém menšiny, co o tohle nemá zájem. Bohužel, SKORO všechny menšiny si v ČR dobře žijou – až na tuhle.

  4. Mainstream media už nesleduji, furt tvrdí, že to co do lidí v ČR píchaj je vakcína/očkování proti covidu?

    Už našli teďka tu novu studii astra zeneca, kde teda zjistili, že po 210 dnech od injektáže je skutečně prokazatelně větší šance pro injektované dostat covid, neb to ještě ani nenašli?

  5. Idioti, kteří by nejradši všechny s opačným názorem pozavírali doma nebo v lágrech, by si měli uvědomit, že ten, kdo je dočasně chrání před další šikanou a útiskem, je jejich třídní nepřítel. Až zmizí nebo se stáhne, tak budete čumět, jak s váma zatočej. Jenom úplnej debil si může myslet, že dostane třetí dávku a pak už ho konečně nechaj na pokoji.

    1. Tak samozřejmě, když jsou tak blbí, aby jim došlo, že VONI OSOBNĚ tu totalitu budujou (aby se pak zase hrozně divili, kde se to vzalo), těžko jim dojde to, co z toho plyne – že je to semele hned další v pořadí.

    2. Dneska mimochodem mi kamarád vykládal, jak to není vůbec možný, jak tady máme tudleto kdemohkradickou padlamentní republiku, není možný vypínat práva, natož lidi segregovat a vozit do lágrů.

      Né asi, kolik ústavních práv už posloužilo jako hajzlák, s odůvodněním protožeproto? Dyk NSS na to zvysoka sere, maximálně to shodí občas pro pitomý formální důvody, přičemž jasně i s ÚS judikovali, že nejlepší je, aby si zas vláda ksindlu zapnula nouzák a můžou si dělat co chcou a budou na to mít klídeček, nikdo jim do toho kecat nebude. Přeplacení příživníci ze soudních slonovinovejch paláců určitě ne.

      A co v Austrálii ten poslední rok a půl zavřenejch hranic, zavírání do lágrů, teda pardon, karantén za těžký hrachy (placeno uzavřeným) v mizernejch dírách (pardon, hotelech)? Jak je to tam teď, pustijou je vůbec nevopíchaný do práce, nebo už ani to ne a na dáfky nemajou nárok, protože přece překážka k práci je na jejich straně? A když se jim to nebude líbit, vtrhnou k nim dom a zmlátí je VUKem (Vulkanizovaným Učitelem Kovidismu)?

      1. No, v tý Austrálii je to těžce v prdeli. Mám tam část rodiny a přemýšlím, jak je dostat sem bez očkování. I když mají české občanství, nezájem. Prostě je nechtěj pustit přes hranice, hajzlové. Údajně tam zakázali pracovat už všem neopíchaným kromě právníků a některých státních zaměstnanců, včetně poštovních úředníků. Moje sestra už o práci ve zdravotnictví přišla.

        Teď tam navíc vzniká funkce Führera. https://www.news.com.au/national/victoria/politics/victorias-proposed-pandemic-laws-could-see-rulebreakers-fined-90000-jailed-for-two-years/news-story/d880555015180517eb8930aa33ac7be6

        1. masaker, nakonec bude možná bejvalka i ráda, že ji odtamtud vyhodili, i dyž možná bude trvat, než se jí to rozleží, ale v tomdle by dávno nepřežila

        2. a jak si tu lidi Austrálii pochvalovali, jak krásně zatočil s migrantama. Že je vysazuje někam na pustý ostrov. To byl najednou stát silné ruky dobrý. Jenže lidi si neuvědomujou, že stát tou silnou rukou prostě prosazuje to, co se mu zrovna hodí. A to, že se mi mentálně líbí jak tu silnou ruku aplikuje teď ještě neznamená, že se mi to bude líbit příště. Díky bohu za ten českej bordel.

          1. Jak jsem psal jinde, ceskej bordel muze bejt pro cechy spasa a umoznit jim prezit. To co se deje neni prdel. Na druhou stranu, cesi prezili katolicky mrdky, Dobu Temna, Habsurgy, Nazis, Bolseviky. Snad prezijou i tyhle covidisticky kundy.

  6. Tak dnes ráno jsem si přečetl článek od nějakého imunologa, který tvrdí, že pokud se nebudou testovat očkovaní roznašeči bude z toho průser jak hrom. No a odpoledne tam je protichůdný článek o tom, jak v nemocnicích leží většinově neočkovaní… A najíždíme na bavorskej systém. Vlastně rakouskej. Bavoři přece uznávají alespoň ten PCR test. Stejně bych nedal 9 kil za vyPRCanej test, abych si zašel na dvě pivka…

    Očekávám povinné testování (hrazené zaměstanci) ve firmách. I když nechápu jak mohou na jednu stranu tvrdit, že PCR se nedá brát jako důkaz o bezinfekčnosti a zároveň ty uchošťoury strkat do rypáků školáků… Co nám zbude? Hromadná žaloba nebo emigrace.

    1. Mno jo, ale kam emigrovat? Skoro všude je to ještě víc v prdeli. A koho žalovat, a kde? Stát žalovat u státu? :)

    2. Co nám zbude? Mrdat na ně.

      Až mi management oznámí, že jako neočkovanej nesmím do práce, nějakou dobu to ještě půjde hrát na práci z domova. Pak jsem zvědavej jak postupně přejdou na totální útlak, ještě mě nenapadá cesta. Možná nějaká povinná firemní akce s testováním za vlastní. Z toho se půjde vymluvit na nějakou tu rýmičku. Počítám, že bych to takhle mohl utluct do jara a pak zase nastane alelujá a povolit řetěz, aby hrníček náhodou nepřetek.

      Co se stane za rok, to už je ve hvězdách.

  7. Takže si to zrekapitulujme: podle těch kašpárků, co sami sobě říkají vláda, je občan buď očkovaný, anebo nebgezpečný. Zdravý člověk pro ně NEEXISTUJE.

  8. Já si říkám, kde se to furt bere, kde teda jsou ti nemocní lidi. Loni začátkem října jsem ještě neznala osobně vůbec nikoho s covidem, v půlce jednu osobu a pak už se to začalo lavinovitě šířit, hromady známejch to chytly, víceméně bez následků.
    Letos zas prej raketový a explozivní nárůst drtí čr (viz článek o přívlastcích od D-F), ale vím jen o slovy jednom nemocným, a ten je očkovanej. A jednom neočko, co mu vyšel pozitivní test, tak místo na dovču letěl leda tak doprdele.

    1. Su na tem stéňe. S covidem znám akorát jednu vočkovanó zdravotní sestřičku.

    2. Jenže je teď normální doba podzimní chřipky, letos možná posílené podivným počasím.
      To se před dvěma roky obvykle neřešilo, jen si člověk zanadával, když někdo v socce moc okázale kašlal ne do rukávu nebo, ti nejkulturnější z nás, do kapesníku. A v práci byl občas někdo „nachcípaný“ a „vyležel“ to přes víkend. Nebo na 14 dnů nemoc + rekonvalescence, podle vkusu každého soudruha. Maminy byly doma s dítětem na týden. Normálka.

      Teď je mediální kovid, ten je podstatný. A všechno co v praxi kašle a chrchlá je též kovid. To se neléčí, ale čeká se na odvoz do špitálu, na JIP s mediální podporou a po aplikaci odpovídajích drahých výkonů a různých přípravků, a poté, co bakterie nebo viry plíce člověka rozvoraného dvouletým celospolečenským bordelem vypnou, do márnice. Ale v praxi toho kovidu bude o dost méně než mediálního, vybachořeného.

      Vsadím se, že ten všeřešící_test vyjde pozitivní, tedy že člověk má na sobě nějaké smetí, co možná připomíná něco z viru, ve 100 procentech, pokud to vůbec ty laboratoře zkoumají. Prostě „+“ a hotovo. (Těm co nebyli opícháni. Co mají v sobě tzv. očkovaní je ve hvězdách, ti jsou se svým souhlasem objekty zkoumání.)

      Bodejť by zase nebyl raketový nárůst. Musí_být. Nebýt mrdek mediálních a v praxi kovid-test, tak je po kovidu.

      1. Není tomu tak. Několikrát jsem doufal, že mi vyjde pozitivní PCR a budu mít na půl roku klid – a houby.

        Ditto Vendula Zahumenská (stavBezNouze) – rok se aktivně snaží dostat COVID a nic.

        A možná i DFENS.

        Tedy já i Zahumenská máme krevní skupinu 0-, která má podle studií o 20% menší pravděpodobnost nákazy COVID a stejně tak o 20% menší pravděpodobnost těžkého průběhu, tak možná nás prostě dokonalá imunita chrání :D

        1. Jste si jistý, že tak vyjde i v případě, že Vás odvezou do nemocnice? Ta, aby Vás řádně použila, z Vás kovida udělat musí. To by tak hrálo, aby to její vlastní laboratoř nesvedla.

          Si nedělám legraci. Jsem si jist, že to není o „zdraví“. Ale o prachy, dokud to půjde, a do dna.
          Dostat svůj zánět plic o pět let později, tak je ze mě kovid mrtvolák jedna báseň.

          „Dostat“ COVID-19, aspoň papírově, být těch 14 dnů nebo kolik dnů zavřenej, to zvládnem, o tom žádná, a pak klídek od buzerace, ale pořád s_krytým_čenichem, což je opravdu degustující – to by šlo.

        2. To by chtělo najít metodu jak u PCR testu vyvolat false positive.

          Nějaké rady jak zajistit false negative kolují (ve stylu propláchnout si před odběrem nos a pusu desinfekcí), nevím jak jsou reálně účinné.
          Ale na false positive jsem neviděl nic.

          1. Vzhledem k tomu, že PCR testuje expozici (=člověk prošel okolo někoho nakaženého) a nikoli nemoc, by mělo stačit aby na člověka nakažený dýchnul a pak utíkat na test.

            To má ovšem tři háčky:

            1) přes 80% nakažených COVID nešíří, a to ani bez očkování – prověřeno milionem nakažených v domácnostech ve Wuhanu. COVID se šíří ohniskově, nikoli komunitně.

            2) v puse se těch pár fragmentů neudrží, tzn. muselo by jít o výtěr z nosu. A to já nedělám protože rizika.

            3) člověk by potřeboval „tak akorát“ minimální expozici, aby mu vyšel pozitivní PCR, ovšem nikoli takovou, aby pak onemocněl (nepříjemné), a už vůbec ne takovou extrémní dávku, aby měl těžký průběh. Průběh COVID prostě do nějaké míry závisí na virové náloži kterou člověk schytá, takže kupříkladu zajít jako imunitně naïvní na covidové oddělení a zhluboka se nadechnout by byl dosti pitomý nápad.

            1. Plus samozřejmě otravné nikoli riziko, ale jistota – 4) byla by to voda na MESES mlýn. „Další zlý neočkovaný ‚onemocněl‘, je třeba více represe!“

            2. Tady člověk končí s aspoň částečně dejme tomu rozumnými úvahami, protože o problému více neví.
              Totiž, to hluboké nadechnutí mi vrtá hlavou. Zda je nezbytně nutné na něj reagovat „bouřlivě až alergicky“ (Vodňanský) či po něm dokonce zhebnout. Bohužel zřejmě jinak než experimentem na to přijít nelze.

              Jednodušší a možné řešení je odstavení kovidu z veřejného života. Sice kvůli vůli lidu (kterýžto jev považuji za dočasnou převahu jedinců zjevně nebo bezpříznakově debilních) to je tč. pium desiderium, ale uskutečnitelné.

            3. Návštěvou na covidáriu se ale vygeneruje true positive a ne false positive. PCR hledá (tuším poměrně krátké, někde na webu jsem našel sekvence pro covid co mají max. 24 bází, ale nevím jestli to odpovídá i aktuální praxi) sekvence genu, takže je otázka, jestli ty samé sekvence se nedají nějak domíchat z různých (neškodných) zdrojů a pak nějak před testem vdechnout / inhalovat.

              Ideální by bylo se na testy bezpříznakových vykašlat a místo toho začít léčit lidi s příznaky dříve – ne je poslat to vyležet a s nějakou léčbou začít až po převozu v těžkém stavu do nemocnice. Mrtvých by bylo ve výsledku méně, o stavu ekonomiky nemluvě. Ale do toho se vládě nějak nechce …

            4. Mam kamarada pracujiciho na JIP, prosel vsechny vlny v praci. Strhanej jak boruvky, nevyspanej, nicmene ockovanej NENI a COVID doposud nemel. Udelal si protilatky a byl hluboko pod, v podstate NIC. Sam neveri tomu, ze ten stit, filtr a atombordel chrani tak urputne. Za takovou dobu pri otoci tolika pacosu proste nekde neco schytat musel. A presto nic. Je zrejme, ze se nesetkal s velkou nalozi a ty male se holt ne vzdy chyti.

              1. Anebo naopak, možná schytal velkou nálož, ím se včas aktivoval imunitní systém a zlikvidoval to včas, než rozvinul symptomy. Některé virozy to tak mají – když schytáš malou nálž, tak se pomalu a nenápadně šíří, podletí pod imunitním radarem, až nemoc náhle vzplane. Pokud je hned na začátku rychle napadeno hodně buněk, imunitní systém to zlikviduje.

                1. Nojo, ale nezbyly mu protilatky a nemel zadnej pozorovatelnej prubeh…

                  1. Jestli je takhle pracovně zapřaženej, tak si ani všimnout nemusel :-) A zase, to, že nemá detekovatelné protilátky neznamená, že žádné nemá.

            5. Jan Mrcasik: vážně to, že někdo neonemocní znamená, že to nemocný nešíří? To přece nedává vůbec smysl – kašlete, smrkáte a nikde žádný vir?

              Navíc to odporuje i mému pozorování z okolí – někde nemocný člen domácnosti ostatní nakazil, někde jen někoho, někde nikoho. Považuji za nesmysl, že tam, kde byl nemocný jen jeden člen to bylo tím, že ten nemocný „to nešířil“. Když onemocněli dva (aktuálně přesně toto v okolí – doma všichni 4, nemocní dva), tak to znamená co? Že to šíří, ale jen na někoho? Ale no tak.

              1. Ve Wuhanu dělali obrovský test, kdy u milion nakažených COVID, co žili ve společných domácnostech, bylo sledováno, kolik lidí z těch společných domácností nakazí. Přes 80% nenakazilo nikoho.

                To je konsistentní i s daty z Británie, kde akorát tentýž výsledek kauzálně přiřkli očkování a tím bylo stvořeno to dogma, že „Očkovaní nejsou infekční“ :o)

                A v Koreji jedou od začátku linii, že COVID se právě nešíří komunitně a 80% nakažených nikoho jiného nenakazí, zato 20% těch superspreaderů s blbou kombinací slizniční a systémové imunity a vysoké virové nálože dělá ohniska.

                1. Jo, zrovna ted mi kolega rekl, ze manzelka mu volala (sestra ve spitalu), ze ma pozitivni PCR ze vcerejsiho odberu. Takze nasranej sel domu a musi si cestou taky udelat prvni PCR. Druhej tusim za dva dny, nebo kdy. Uklidnoval jsem ho, ze sance na prenos v domacnosti (posledni tri dny se doma jen potkavali, protoze zena mela nocni) je ani ne ctvrtinova, takze v pondeli je zase v rachote.

                  Ostatne doufam, ze to tak dopadne, jinak frcim do karanteny taky.

                2. Jan Mrcasik: ještě jednou – že jste se nenakazil tedy není tím, že jste to ustál, ale tím, že to nemocný nepřenášel?

                  Jako sorry, ale to je tak debilní závěr, že nevím, co na to dál říct. Snad jen, že úplně stejně jsou na tom úplně všechny nemoci, které jsem za život měl.

                  1. Jan Mrcasik ještě jednou: je totiž nutné si uvědomit, že pokud jste pozitivní s příznaky (tj. jste nemocný, ne že Vám to jen vyšťourali z nosu), tak to přenášet musíte – jak jinak by to AG test poznal, kdyby v těch slinách nic nebylo?

                  2. Já jen cituji empirická zjištění ze tří zemí.

                    Kdybych měl spřádat teorie, tak bych si vsadil na virovou nálož – smrkat a kašlat může, ale třeba v tom má tak málo viru, že to prostě u členů domácnosti nevyvolá onemocnění.

                    Alternativa by byla, že 80% členů domácností je imunní proti vysoké náloži COVID, což mi přijde méně pravděpodobné ;-)

                    1. Virova naloz … ja se poseru.

                      Kurva do pici, pokud jeste nikdy nikdo nedokazal ze nemocny clovek muze virem nakazit nekoho jinyho, proc furt mektate vo virovy nalozi. Co to ma s cim kurva do pici delat? Clovek proste neonemocni protoze na nej nekdo neco prskne – nic takovyho nikdy nikdo nedokazal.

                      To ze ma v sobe nekdo virovou naloz (to je strasny slovo) tak maximalne znamena ze je nemocnej, ma v sobe nejaky sracky, ale o PRICINE ty nemoci to nevypovida NIC – NULA, ZERO, NADA, ZILCH, FUCKING RIEN DU TOUT. Compris?

                    2. Jan Mrcasik: to jsem rad, ze jsem Vas pobavil. Jak je tedy ta empirie kompatibilni s tim, ze onemocni 2 ze 4? Smejete se taky, jaka je blbost, ze by nekdo odolal obrovske nalozi anginy nebo chripky a misto toho prosazujete picovinu o tom, ze nekteri s chripkou nebo anginou to neroznasi? To jste mozna mohl dostat nobelovku, empiricky jste toto prece vedel uz od doby, co jste byl male dite. Na zakladce onemocneli ve tride jen nekteri a bylo to tim, ze nekteri nemocni nebyli prenaseci! Kravina? Ale kdeze, empirie!

                      Svata prostoto..

                    3. Pokud by 80% lidí bylo tak imunní na covid, jak naznačujete, nikdy by se nerozšířil tak, jak pozorujeme.

                      Zbytek vašeho postu je typické „všechny nemoci jsou stejné a fungují a šíří se stejně“ – takže bez komentáře.

                    4. Ta teorie superpřenašečů má ovšem tu slabinu, že ve spoustě rodin nebo komunit se nakazila jen část lidí a zbytek ne. Variantu že se různí členové domácnosti nakazili ve stejnou dobu nezávisle na sobě od různých superpřenašečů bych vyloučil.
                      Stav imunity v tom bude hrát významnou roli, i když je velmi pravděpodobné, že různí lidé budou nakažliví různé. Někdo málo, někdo vůbec, někdo bude virová sopka…

                    5. shane: přesně tak. Realita té blbosti, kterou tu Mrcasik tlačí, nijak neodpovídá. Spíš to odpovídá tomu, že v tom milionu domácností byli v mnoha domácnostech „pozitivní“, ale ne nemocní a ti logicky nikoho nenakazili. A v těch, kde byli skutečně nemocní to někdo další chytl a někdo ne, stejně jako to vidím kolem sebe. Takže se to „kupodivu“ chová vcelku standardně, stejně jako ve všech ostatních ohledech (přijde to na podzim, odejde to na jaře, přes léto minimální výskyt).

                    6. Jan Mrcasik: že zrovná Vám tak hrábne, to jsem nečekal. Ještě jednou:
                      – dvě děti byly v zájmovém kroužku, kde bylo pozitivní dítě. Nakazilo se jen jedno. Bylo tedy dítě přenašeč nebo ne? Pokud ano, jak je možné, že se nakazilo jen jedno další?
                      – ty dvě děti přišly domů, od toho jednoho nakaženého to chytl jen jeden z rodičů. Bylo tedy dítě přenašeč (nakazilo jednoho rodiče) nebo nebylo (dva další členové domácnosti nakažení nejsou)?

                      Vaše teorie nedává žádný smysl. Empirie je to, že se spousta lidí nenakazí. Debilita je závěr analýzy, že nakažení je dáno tím, že někdo je nebo není přenašeč. Protože v části rodin to chytl jen někdo a v části to chytli všichni. Usuzovat z toho, že šíření je dáno tím, že někdo nepřenáší a někdo ano je v tomto světle naprostá píčovina. Mnohem pravděpodobnější je, že ano, covid je jako všechny ostatní nemoci (proč by být neměl?), tedy někdo to chytne a někdo ne, záleží na mnoha okolnostech. Není to rozhodně o tom, že hromada nemocných nejsou přenašeči.

                      To by platilo jen pokud ta studie je primárně udělaná na „pozitivních“, kteří ale nejsou nemocní. Pak logicky nic nepřenáší, protože jim nic není, jen jim někdo něco vyšťoural z nosu.

                    7. Fatso, premoz se a akceptuj alternativu ze „prenos“ nemoci je picovina. Ze pricina nemoci neni „nakazeni od nekoho jinyho“ ale neco jinyho.

                      Vsechno ti hned zacne davat perfektni smysl.

                    8. Jacq: Snad u bakterií by se o tom mohlo dát uvažovat, tam můžeš aspoň cosi pozorovat v reálném čase pod mikroskopem. U virů už je celá ta teorie hodně vratká a pokud si oficiální vědátoři tím jsou tak jistí, nechápu, proč nepředloží zcela jasné důkazy, tj. nikoliv magické extrakty z jejich úžasné prapolévky. To samé platí pochopitelně i třeba pro izolaci „viru“ (resp. virionu, snad to dle virologistické hantýrky píšu dobře) z chrchlů a podobných vzorků. Čím dál tím víc ten oficiální narativ smrdí – ačkoliv dřív bych podobné úvahy považoval za scifi nejvyšší úrovně.

                      Zaujalo mě následující vyjádření – sice v jiném kontextu, konkrétně mj. ohledně testování bezpečnosti jakoževakcíny u těhotných žen, ale v zásadě dobře popisující celou současnou situaci:
                      „Vzhledem k tomu, kolikrát jsem si během posledních dvou let říkal, že něco takového přece není možné, si už nejsem jist vůbec ničím. Zřejmě jsme svědky kolapsu lékařského výzkumu v přímém přenosu.“

                      Zdroj: https://smis-lab.cz/2021/11/13/tohle-neni-epidemie-neockovanych-tohle-je-epidemie-fake-science/

                    9. SMIS se aspoň snaží pracovat vědecky. To co dělají ty mrdky ze CDC je jen propaganda zaobalená do fake science. A pak se bude někdo divit, že jim to lidi s tou vaxx nevěří a budou píčovat na neočko…

                    10. Problém je v tom, že většina lidí si žádné jiné informace obstarávat nechce. Absolutně nepřipouští možnost, že očkování není tečka jak jim bylo slibováno a fandí tomu honu na „popírače a odmítače“. Vůbec si neuvědomují, že ta nezákonná buzerace dožene i je. Jenže to už bude pozdě. Tečka.

                    11. Je to děsivé. Něco jako když obviňovali Židy, že tráví studny a šíří tyfus. Tak je zavírali do ghett, kde bez zdrav. péče skutečně onemocněli. Němečtí turisté se chodili na ně do ghett dívat a měli z jejich nemoci podívanou. Když Židé onemocněli, brali to nacisté jako argument pro jejich rychlé povraždění. Hitler se chvástal, že očistí Evropu od židovských bakterií, že „probodne tento vřed“.

                      Tak jsem to četl.

                      Není tako fake science až nechutně podobná?

                    12. UF:
                      Myslim ze u bakterii nikdo nebude zpochybnovat ze NEZPUSOBUJI nemoce, ze nemoce se prenaseji bakteriema. Bakterie jsou vsude, vcetne na tele a uvnitr tela. Nakonec je standarni lege artis postup ze kdyz v cloveku detekuji streptokoka, stafylokoka tak ho NELECI pokud nema klinicky priznaky nemoci. Proste zjevne bakterie NEJSOU PRICINA NEMOCI.

                      Pohadka o tom ze nemoci zpusobujou viry je uplne stejna picovina, s tim ze na rozdil od bakterii, ktery existujou a jsou to organismy, viry ani nebyly nikdy izolovany. Je to KONSTRUKT. Zjevnej absolutni nesmysl kterej nema jedinou oporu v empiricky vede.

                      To ze ne geneticky urovni nejaka komunikace probiha je asi pravda, ale virophilni sarlatani nemaj absolutne potuchu jaka a na vsecko to hnipani v genetickejch sequencich si projektujou dogmatickou predstavu ze PATHOGEN = NEMOC. Navzdory tomu ze zjevne neni pravda.

                      Jo – taky si nejsem nicim jist respektive u spousty veci ktery jsem bral jako dany si davam velkej otaznik pripadne je i klidne zavrhuju.

                    13. Jacq: K těm bakteriím – beru to tak, že _můžou_ způsobovat nemoci, ale přítomnost bakterie (kterou bychom mohli označit za patogenní dle oficiální vědy) samotné ještě neimplikuje propuknutí nemoci, tj. viditelné či měřitelné nežádoucí změny v organismu. Předpokládám, že k tomu je třeba hlavně nalomená imunita – nedostatek vitamínů/živin, nedostatek spánku, stres (a v dnešní době hlavně strach) a další faktory.

                    14. Tak presne. Nemoc zpusobuji ty dalsi faktory. Je role bakterii skodliva? Jsou teorie ze ty bakterie uklizeji rozpadle bunky. Nevim do jake miry validni.

                      Ale pokud teda bakterie/pathogeny nezpusobuji nemoc respektive nejsou jeji pricinou (pricinou je treba otrava prostredim), tak vaccinace je naprosto zdrudny koncept. Absolutni nesmysl. To jen jeste vic oslabi organismus nebo udela nejaky nepredvidatelny bordel.

                      A to ze bakterie NEZPUSOBUJI nemoci je nezpochybnitelny fakt. Presto se porad protlacuje germ theory se vsema ramifikacema.

                    15. Jacq: Na každý pád nás v budoucnu čeká ještě nemálo zajímavých zjištění. Myslím, že hodně lidí se ještě bude dost divit.

                    16. Jan Mrcasik18.11.2021 v 16:47
                      fatdwi 19.11.2021 v 11:32
                      Disclaimer pro Jacq: vycházejmež z předpokladu, že virus JE příčinou nemoci a šíří se kapénkami…
                      Za tohoto předpokladu vidím v argumentaci obou výše zmíněných několik vzájemně se vylučujících logických chyb:
                      – pozitivní* dítě JE nakažené** a JE také přenašeč***, přitom samo může a nemusí být nemocné…
                      – aby se příjemce viru nakazil, případně v další fázi i onemocněl, musí být vůči viru vnímavý****…

                      * Myslím tím skutečně pozitivní, tzn. s přítomností aktivního viru na sliznici, bez ohledu na výsledek nějakého testu…
                      ** V tomto smyslu pojmy „pozitivní“ a „nakažený“ splývají…
                      *** Tzn. šíří virus do okolí…
                      **** Tzn. nedostatečně odolný z jakéhokoliv důvodu…

                    17. jizlivec: jen pro pořádek, samozřejmě se bavíme o nemocných, kteří jsou současně pozitivní (dítě i rodič).

                      Druhé dítě je s nimi permanentně doma (je kvůli sourozenci v karanténě), stejně tak i druhý rodič (OČR s dětmi). Panu Mrcasikovi ta jeho „wuhanská empirie“ ztroskotala na domácí realitě.

                    18. fatdwi: já jsem zase zklamán z vašeho bijectví a vyhraněnosti, nic si z toho nedělejte, pocity jsou vzájemné.

                      Zásadní problém je v tom, že já nic netlačím, protože na to ani nemám žádný vyhraněný názor. Já pouze říkám, co empiricky vyhodnotili Korejci, Wuhanští i britští, aniž bych ovšem rezolutně tvrdil že je to tak či onak.

                      These, že „80% nakažených nešíří“ platí nezávisle na tom, zda je to „přenašeč“ nebo mu „jen vyšel PCR+“, protože jsem napsal „nakažených“ a nikoli „přenašečů“. S vašimi výhradami to tedy nemá co dělat.

                      These, že covid se šíří ohniskově a ne komunitně, je podporovaná každým relevantním imunologem a epidemiologem krom MeSESu/Sníh. Abych tak použil vaše slova, „nečekal bych, že zrovna Vám tak hrábne“, že začnete za pravdu prohlašovat nekvalifikované výmysly Kulveita o R čísle a komunitním šíření.

                    19. shane: to ale vůbec nerozporuji.

                      fadtwi: já se totiž obecně zdráhám vyvozovat z korelací kauzality – pokud to ještě komu pod mám článkem o 7 smrtelných statistických hříších nedošlo.

                      Pokud tedy napíši, že podle empirických dat ze třech zemí z velkých vzorků určité procento „nakažených“ nenakazilo lidi, s nimiž byli v bezprostředním styku a blízkosti, neznamená to nic jiného, než že tito nakažení nenakazili další.

                      Zejména z toho neplyne nic o tom, kdo byl nebo nebyl „nemocný“, ani kdo je či není „přenašeč“, ani do má jak velkou virovou nálož, a už vůbec ne žádný deterministický model šíření či nešíření (19.11.2021 v 11:32 je ukázkový pokus extrapolovat z empirie deterministický model, Kulveit by zaplesal.)

                      Jenže vy prostě trpíte neodolatelnou touhou vidět v mých postech to, co v nich nepíši, a podsouvat mi do úst to, co neříkám.

                      Proč, to nevím. A jsem z toho velmi zklamaný.

                    20. „empirických dat“

                      To je bes a hruza co ten clovek je schopnej napsat. Empirickych dat … ja se poseru. Empiricka data o „nakazeni“ ziskana skrze nesmyslne PCR testy, kalibrovane na nejakoy nesmyslnou genetickou sekvenci ohledne ktery nikdy nic nebylo dokazany, atakdale.

                      To jsou „empiricky data“ a z nich mad professor Mrdka vyvozuje dalekosahly zavery.

                      Tragedie.

        3. Tak běž na PCR test a řekni jim, že ti samotest vyšel pozitivně. Nic není nemožný.

    3. No, ja vim o dvou postarsich individuich, co ted lezi na JIPce, protoze to nerozdejchali.

      Pak taky vim o okresni nemocnici, ktera je plna k prasknuti, protoze tam vsichni chrchlaj. Kdyz segru s neteri propousteli, tak ji lehce naznacili, ze jestli doufa v lecbu v jiny nemocnice, vsude je to stejny a vicemene uz se prijimaji jenom kriticke pripady, protoze je plno a ceka se to jenom horsi. Mozna smula na kraj.

      Jako nemocnice chapu, ze chteji mit plno, dostanou vic penez. Ale oni tam litaj jak camrdy(dle sestry) a personal neni zrovna nadsen. Ocividne ti lide jsou opravdu nemocni a nejsou tam jenom kvuli pozitivnimu testu.

      Kde se berou – nevim. Ale existuji a podle vseho jich neni malo.

      1. Personál nemocnic není vlastník nemocnic…. Teď personál akorát prokazuje, jaké měl dříve mezery v produktivitě:)

        1. jo no, neni nad to, cekat na vysledky z laborky, kdyz mas dite na JIP, protoze je laborka pretizena. jojo, to je uzasny.

          1. Jak můžou být ještě dneska přetížené laborky, když je tady tento stav již 2 roky a na covid se momentálně s ohledem na zrušené úhrady od pojišťoven testuje výrazně méně?

      2. A přesto se MZČR+MeSES stále tváří, že nebude existovat a nebude se tolerovat žádná léčba COVID, která by nemocnicím ulevila, protože by do nich většina coviďáků vůbec nepotřebovala.

        Konkrétně https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2020/08/MATH-protocol-for-the-treatment-of-SARS-CoV-2-infection-the-scientific-rationale.pdf

        Ne, tedy nejde o covid a nejde tu o léčbu ani o pacoše ani o přetížené nemocnice. Kdyby o ně šlo, vláda by podporovala všechny možnosti léčby. Ale namísto toho léčbu cenzurují, odsuzují a jedou linii „jedině očkování, NIC jiného“.

        1. No pže jak někdo psal, dyž už podepsali jak ratlíci nějaký zkurveně nevýhodný smlouvy, tak to do lidí musijou nasrat, žejo. To dává celkem smysl.

          1. To by je chtělo odtajnit. Dost by mně zajímalo, co tam bude za penalizace, že ty nespotřebovaný vakcíny nemůžou jen tak vylejt do kanálu (ok, jsou v nich utopený peníze, ale asi ne tolik, aby kvůli tomu stálo za to totálně zlikvidovat ekonomiku).

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017