Muslimové na to mají přísloví a „kouzlo, když zbijete ženu tak ona už ví proč. A takovou představivost jistě nemá ani autor vyjmenovaných trachtací. :-)))
Dobry vecer pane doktore, nebudu se vyjadrovat k celemu texture, pac tolik casu nemate ani vy ani ja. Ale vypichnu pasaz, kde jste sam pouzil slovni spojeni „po desetilete valce…“. Nemate nekdy strach, ze toto vase soudni tazeni poznamena vase potomky v jejich vlastnim osobnim a partnerskem zivote? A to bolestivou neduverou v opacne pohlavi, partnerstvi nebo rodicovstvi? Ja bych se uprimne bala. Ono v tomhle vyrustat, to je, uznejte, narocne… Dekuji za zdvorilou odpoved a preji vam dobry vecer.
Challenger
Děkuji za zdvořilou otázku:
1) Krátká odpověď je – ano, obavu nemám, vím to jistě. Já vím, že bolševicko-feministická justice poškodila moje děti a že je to poznamenanalo, jak moc, to ukáže čas. Proto jsme také já i moje děti v souvislosti s opatrovnickým řízením podali žalobu na stát kvůli odškodnění za nesprávný úřední postup a průtahy v řízení. Děti musely kvůli justiční chamradi a jejímu chování chodit k psychologovi. Justice byla toho názoru, že se žádná škoda neudála a že moje děti jsou v pohodě. Tak jsme já i moje děti tuto část soudního sporu prohráli. Justiční chamraď sice konstatovala nesprávný úřední postup, ale škoda se prý nikomu nestala. To byla ale jen taková „afterparty“, kde jsme si já a moje děti ověřili, co je to za kurvy.
2) Pokud vás s podporou justiční chamradi někdo 10 let šikanuje, trvá válka 10 let. Já se jen bránil. A prozatím ubránil. Jako obránce a strana napadená neurčuji, jak dlouho válka potrvá, to jistě ráčíte chápat. Mám tuhý pud sebezáchovy a kdo si s ním zahrává, hodně riskuje. V této konkrétní válce to bylo prvních 5 měsíců, které rozhodly. V té době se ani žádné soudní stání neuskutečnilo.
3) já nebyl ten, kdo válku vyvolal a napadl protistranu. Ale jsem ten, kdo tu válku dovede do konce. Dokud tu bolševicko-feministická justice je, jsme jak já tak moje děti ohroženi na životě. Válka ještě neskončila, protože sprostý agresor nebyl poražen a stále ohrožuje nevinného obránce svojí sprostou a nezákonnou agresí. Nyní je válka v tichém geurillovém módu. Původní agresorka – moje exženuška – se jí už neúčastní, neb už si munici vystřílela.
Máme právo se bránit.
Slecna Ling
Dekuji za odpoved. Kazdopadne proc si myslite, ze to vase zena tak hrotila a co presne bylo duvodem k rozchodu dle ni? Obe otazky jsou samozrejme osobni, takze pochopim, ze mi neodpovite, je to tryznive ozivovani starych ran.
Challenger
Ale není. Důvodem bylo, že jsem si špatně vybral. Byl jsem mladý idiot a udělal jsem chybu, když jsem začal zachraňovat „ženu v nesnázích“ a pod dojmem toho, že nemám moc jiných možností, jsem si vzal moji bývalou pacientku pracující u stejného mého tehdejšího zaměstnavatele. Zažili jsme i hezké chvíle, hlavně zezačátku vztahu, ale určitý modus operandi z její strany zkrátka a dobře ten vztah položil. Neustále řešila paranoidní otázky co říkama moje matka (její tchýně), že se na ni moje rodina dívá skrz prsty, postupně se mě snažila od mé rodiyn izolovat. Já to řešil stylem ignore mode, což ji uvádělo do stavů – no řekněme psychické nepohody. Pak přišlo pracovní angažmá na Maltě, kde moje ženuška (přestože bydlela ve velkémm domě, měla soukromého učitele angličtiny atd.), měla spoustu času, který využila tak, že začala ve větší míře požívat alkoholické nápoje, neb děti chodily do soukromých škol a ona je ani nemohla vyzvedávat, když neuměla řídit a neuměla anglicky. Tak seděla doma, koukala na seriály a popíjela vínko. Pak zjistila, že nemůže přestat. Já o tom nevěděl.
Když jsme se po 3 letech vrátili, byla už na alkoholu zcela závislá. Postupně děti odrostly a ona po 12 letech začala znovu pracovat. Mezi námi to začalo ve větším skřípat až následně. The long story short – já odjel na locum job do Anglie a ona deteriorovala jako alkoholička. Když jsem nebyl doma, nabralo její pití vysoké obrátky, takže to na ni „prasklo“. Děti nechodily do školy, volal mi ředitel do Anglie, že dětičky mají neomluvenou absenci 3 měsíce a ženuška nekomunikuje. Tak jsem to musel řešit, neboť moje ženuška mi vykládala úplně jiné příběhy.
Jakmile to na ni prasklo, tak samozřejmě nechtěla na léčení. Já na ni docela brutálně zatlačil, čehož se lekla její rodina a vyhledala advokátní prasnici jistou Miroslavu Hájkovou. Ta zacítila prachy a příležitost a ujistila exženušku, že dostane všechny děti do péče a majetek a všecky pozitiva a sociální jistoty. Samozřejmě chtěla využít toho, že já jsem byl v té době v Anglii a ženuška měla děti ve faktické péči, tak si myslela, že to má ložené. S čím advokátní prasnice nepočítala, byl faktor samostatně jednajících dětí a s tím, že děti jsou přirozenými obranáři vztahu, zvlášť pokud jejich taťka nikomu nic z jejich pohledu zlého neudělal.
Děti jí kupříkladu napíchly kancelář a umístily tam odposlechy, tak jsem věděl prakticky vše. Jsou to hodní skauti a bylo to pro ně skvělá bojovka. Čtou D-Fense a mají vůči fízlům a justici – mimo jiné – svůj vyhraněný postoj. Já tak nějak podle signálu ženušky věděl, že rozdvodový ragnarok se blíží. No a pak jsem se vrátil do ČR a řekl jsem dětem – maminka má právo odejít, vy máte právo si vybrat. Pokud si nevyberete soud vás přidělí matce, jak už to bývá v 90%. Já tím pádem odjíždím do jedné nejmenované africké země, kde mám předjednán job (což byla pravda), a už mě nikdy neuvidíte. Čili pokud chcete k otci, nemůžete pouze něco říkat, protože feministky vás nebudou poslouchat. Musíte jednat. A tak se jednoho dne 3 kluci zvedli a odstěhovali začátkem června zpět ke mně. Jaké bylo překvapení nejen ženušky, která mektala něco o „únosu dětí“, advokátní prasnice srala magi v kostkách, ale děti řekly na OSPOD, že to tak chtějí a nikam jinam nepůjdou. V té chvíli bylo vymalováno.
Řekl jsem dětem, že pokud chtějí být svěřeny do péče otce, musejí jít na soud a tam to říct. Z odpolechů jsem věděl, že na mě ženuška chce u soudu házet špínu i jakou špínu – tak tam nastoupily děti jako takový malý chorus line. Justiční prasáček jistý soudruh Říha chtěl děti ze soudní síně za každou cenu dostat, zřejmě věděl o špíně víc a nechtěl, aby u toho byly.
A tehdy se stal první z největších okamžiků mých dětí, pro který jsem na děti hrdý: DĚTI POSLALY JUSTIČNÍHO KSINDLA NORMÁLNĚ DO PRDELE! Řekly něco v tom smyslu, že pokud soudce chce je jako účastníky řízení vyloučit, tak ať o tom udělá rozhodnutí a že oni se odvolají. Myslím, že tohle byl důsledek toho, že opakovaně shlédly nahrávky ze soudní síně, kdy na straně otce bojoval aktivista za mužská práva Luboš Patera. Tohle jsem jim neřekl ani já ani můj advokát!
Když dostal soudruh soudce zdvižený prostředníček přímo od dětí, došlo k inkapacitaci a faktické dekapitaci advokátní prasnice jejíž plán frontálního útoku spočíval v tom, že mě přitlačí ke zdi pomluvami před soudní stolicí a pak mě donutí pod hrozbou trestního stíhání něco podepsat. Prasit před dětmi a lživě špinit si nedovolila ani ona. Další asi 2 nebo 3 stání se však nesly v duchu její snahy vypuzení dětí ze soudní síně, advokátní prasnice strašně lkala, jak děti musejí chodit do školy a že já je zatahuji do řízení, což je samozřejmě absurdní, protože ony jsou účastníky řízení a do řízení je zatáhla ona tím, že ho začala. Já jsem se tvářil státotvorně a tvrdil jsem, že se chci dohodnout, propagoval jsem přitom Cochemskou praxi. Dokonce i podjatý soudce už byl tak nasraný že řekl advokjátní prasnici výslovně toto: „paní doktorko, prosím už s tím přestaňte, já nemohu za to, že tady máme takové zákony!“ My se u toho dobře bavili. V té době jsem ještě věřil na dohodu, protože výstupy zkriplené prasnice byly dost desperátní. Ale to jsem podcenil sílu justičního feminismu.
A víte co? Z jejího pohledu, já nevím proč to tak hrotila – ona to vlastně ani nehrotila. Do této pozice jí tlačila jak její sestra (její skutečná role vyvstane později), tak její advokátka, která jí hrozila ukončením zastoupení, když jí nebude po vůli (jsou svědci a je to nahrané). Advokátní prasnice zkrátka a dobře chtěla prachy a spor vyhrotit, protože tak by víc vyvařila. V obci advokátů je to o ní všeobecně známo.
Moje děti na to nahlížejí tak, že hlavním důvodem rozvodového ragnaroku bylo ego mé bývalé ženušky, která by si poté, co na ní praskl ten chlast, už doma nemohla „dupnout“. Když už jednou začala válku, pak se zhrzené ego změnilo v boj o holé přežití. Ona počítala s těma prachama co vysoudí. Najednou byla kompletně bez zaměstnání, nahá v trní. Peníze asi 250 tisíc, které jsem jí šetřil na stavebko se rychle přesunuly k advokátní pranici. Pak došla munice. Pak už to nekontrolujete protože ani já ani ona jsme nevěděli, zda by alíky na 3 děti mohla zaplatit. Pak už byla v zákopu a možná přemýšlela stějně jako já, jak z něj ven. Justiční prasečí chamraď se ale postarala o to, abychom si to všichni hodně užili. Zejména poté, co je děti poslaly do prdele a ještě jsme si nahráli důkazy o jejich nezákonné činnosti, za které byl zmrdeček justiční vyloučen pro podjatost.
Opatrovnické řízení u OS Přerov trvalo 4 roky, 2 soudci se vyloučili a mám jejich skalpy za pasem. Z ženuščiných podání nelze dovodit, proč ženuška začla válku, která byla nad její síly, protože šlo o vylhané a smyšlené agresivní kraviny kompletně nerespektující realitu, které z ní měly udělat chudáka. Možná měla ta advokátní kráva nějaký feministický mustr a měnila tam jen jména, nevím.
Ale víte co? Já si dost pomohl. Řízení mě zocelilo, můj spolužák mi na třídním srazu, poté co jsem si dával svůj rozvod k lepšímu řekl, že jsem se „konečně stal pořádným chlapem“. Nevím, jak by to dopadlo, kdybych měl alkoholičku jako velkou těžkou olověnou kouli u nohy a ne partnerku na kterou se mohu spolehnout. Ale je to škoda. Nakonce ta válka sociálně popravila hlavně ji samotnou. Dcera, která byla svěřená do její péče s ní pořád hádala a nakonec se přestěhovala ke mně. Změnu justičního zavedeného režimu jsem neřešil, s těma hajzlama už nechci přijít do styku. Taková sprostá šmíra.
Sysop
Ja mam kliku, ze jsem se ozenil dost pozde na to, abych se vyvaroval mladickych kravin. Jsme spolu dvacet let, nejaka anihilace vnitrniho vybaveni bydleni obcas probehla a obvykle vymena nazoru se uzavirala v loznici, nebo na/v podobne slouzicich mistech. Doma to mame jasne rozdelene, ja delam chlapske prace, zena ty zenske. Do prace chodim ja. No a stran potencialniho rozvodu… inu… na moji svatbe se mihli i moji ruzni pratele, kteri dali tak nejak kulantne signal, ze neco jako rozvod se proste nedela a kdyby nahodou k tomu doslo, tak podle velmi jednoduchych pravidel. Za tech dvacet let nikdy slovo ‚rozvod‘ nepadlo. Tak uvidime dal.
Pohodar
to bych viděl jako klíčové, nehrotit vztahy natož manželství v nízkém věku. i já měl jednou takovou blbou slabost pro někoho, kdo za to nestál a brutálně mně to semlelo, a to vůbec nebylo o manželství. však se říká, že když se chlap neožení do x let, už se většinou neožení. ne, že by nechtěl, ale prokoukne spíše ty negativa…většinou. ale z vlastního okolí vím o jednom, který v ca 60 přišel skoro o všechno, ač se majetkově pohyboval v řádech stovek mil. jedna ex si začala s jeho právníkem a už ho to semlelo. ale je pravda, že to byl děvkař celý život a teď ho navíc dostala do chomoutu úplně levná štětka. a děti z dřívějších manželstvích jsou proti němu, rychle zapomněli, jak je zajistil (to se musí nechat, omrdal všechno, ale děti a bejvalky vždycky nadstandardně zajišťoval)
Hupert
S prachama je to jako s chlastem, dá se na nich budovat závislost, ale vztahy těžko.
netlife
Sysop 3.7.2025 v 6:34
Reporter: to je krasne, ze jste spolu vydrzeli tak dlouho, nikdy jste nepomysleli na rozvod?
Babicka: ne, na rozvod nikdy, ale na vrazdu mockrat.
Cerny Mor
Rozvod je dnes pro mnoho dvojic skoro neproveditelná věc, i kdyby měli zájem oba, pokud mají nemovitost v SJM (společné vlastnictví manželů). Protože každá kůča dnes stojí několik milionů, tak na vyrovnání – bez prodeje nemovitosti – málokdo má peníze. A když neni kam jít bydlet, tal je to neřešitelný, znám několik případů. Nemůžou se rozvést, protože by se nemohli vyrovnat kvůli hodnotě baráku. Kdysi třeba před 20 let koupili za milion, dneska má cenu s pozemkem deset mega. A pět nikdo nikdy na vyrovnání mít nebude.
LWG
Tak to mohou prodat a za pět mega se dá jít bydlet i žít (když nic jiného, tak je to na docela dlouhý nájem). Jinak ekonomická nutnost byla pojivem manželství po celá staletí.
Sysop
My to mame doma rozdeleny tak, ze neco jsem nechal na zenu napsat rovnou a neco mam ve vyhradnim vlastnictvi ja. Funguje to dobre.
ModrýKlokan
Paní Vomáčková, proč se teď, v osmdesáti letech, chcete rozvádět? Pokud máte tak rozvrácený vztah, proč jste to neřešili dříve?
Chtěli jsme s tím počkat, až umřou děti.
Sysop
Keca, dedek celou dobu slapal brazdu a najednou si nasel cipernou sedesatku.
corona
Challenger:
„.. jsem začal zachraňovat „ženu v nesnázích“..“
– – –
To učinil jeden kdysi spolupracovník. Skončil jako bezdomovec. Ale pracuje a platí na děti, které vzal za vlastní a o kterých ani netuší, kde jsou. Taktéž neví, kde je ta jeho – pohybuje se údajně v komunitách fetek a bezdomovců různě po republice. A trouba solí a solí, exekuce na krku. V zimě se přihřívá kolem parovodů a zalézá pod mosty…
Challenger
V takovém případě bych si opatřil flintu a svini exekutorskou střelil do páteře. Tak, aby byl z něj skrčenej kvadruplegickej trupík co protéká matracema a mohla ta kurva přemýšlet několik let o životě, než bídně chcípne na zdravotní péči prasečáku. Možná bych ani flintu nepotřeboval, stačila by násada od lopaty. Pak bych vyměnil teplo parovodů za teplo vězeňské cely. V klidu a se vztyčenou hlavou. Na státní útraty.
corona
On se nechce dostat do basy. Proto pracuje a platí.
Challenger
A proč ne? Určitě je v base pohodlnějc než na ulici.
corona
V base by byl zavřenej. Tady se může realizovat – chodit do hospody, dělat zadara DJ, aby mohl v podniku i posedět, občas něco udělat načerno, aby měl v kapse něco, o čem exekutor neví. Vyhovuje mu to.
LWG
„… zachraňoval ženu v nesnázích…“
Ano, opakovaně se přesvědčuji o tom, že Popelka je prequel hororu. Zachraňovat muže v nesnázích (potkávám podstatně řidčeji), je to samé.
LWG
„volal mi ředitel školy do Anglie, že tři měsíce…“
Málo indiánských žen, které doma udržují oheň, zatím co muž loví, zato mnoho rozvedených kamioňáků, občas montér nebo voják. Vzdálenost je rizikový faktor, pro některé páry letální (neříkám, že je to chyba, říkám riziko – a rizika a zvažují a případně podstupují).
„role sestry…“
Střez se „dobrých rádců“ říkám už asi dvacet let. Co vztahů rozbili nebo vztahy rozcházejících se zničili příbuzní a blízcí a to pozor, i často ve snaze o jejich zachování (záchrana vztahu nebo uklidnění rozchodu není, z pohledu jeho účastníků i okolí, intuitivní, naopak, většina nemálo těcho snah vede k destrukci nebo zhoršení).
„a už mě nikdy neuvidíte“
Pane doktore, vy byste fakt nepřijel ani ty jejich maturity, promoce, svatby, křtiny, pohřby společných příbuzných atd.? Třeba by to z té černé Afriky fakt nešlo, ale mám ve spisech (na straně klientů i protistran) několik málo případů, kdy se takto někdo skutečně zachoval a myslím, že to málo vyřešilo a hodně zhoršilo. Nicméně Vaší věc znám jen z Vašeho líčení, bylo to peklo a rozsahem mohu částečně srovnat snad jen s dvěma svými věcmi a to ani jedna tetrvala tak dlouho.
„a už mě nikdy neuvidí“
Challenger
Inu, máte pravdu. Vzdálenost je rizikový faktor, nicméně jsem byl vypuzen ze svých sroček asi půl roku předtím a pokud jsem chtěl udržet domácí cashflow v pozitivních číslech platit advokáty, abych se domohl aspoň důstojného vyrovnání a další věci, bylo potřeba se postavit k situaci čelem. Ten locum přece není napořád. Jednou měsíčně jste doma, to minimálně. Ode všech je třeba, aby něco obětovali, když přijde na lámání chleba.
BTW: soudy s sročky trvaly ještě dýl a situace kolem nich byla jpodobný justiční bizár než to opatrovnické řízení, rovněž nakonec skončeno mým úplným vítězstvím, které ovšem bylo definováno dost široce. Z důvodu dlouhýchg soudů jsem se ani nemusel s exženuškou dělit o peníze, vystačila si v dohodě s odhadem mnohem menší částky, než by jí po právu náležela.
Co se týče africké mise, tak pokud bych se objevil v prasečáku, hned by mě zavřeli. Maturity a promoce bych musel oželet. Ostatně je otázkou, zda by ve výchovném působení mojí exženušky vůbec nějaké maturity a promoce byly, silně o tom pochybuji. Moji 3 synové, ač papíroví desperáti, všichni pod mým výchovnýmn působením složili přijímací zkoušky, všichni 3 odmaturovali úspěšně a 2 jsou toho času na univerzitě. Moje dcera po výchovném působení matky a místní základní školy přijímačky nedala.
Já bych totiž justiční chamraď s těmi jejich rozsudky ignoroval. Vzal bych si tučnou půjčku do SJM, zmizel bych a byl bych zmizelej. Ženuška by přišla o všechno. Měl jsem předjednáno místo v Keni v Nairobi u kolegy, co tam pracuje. Aletrnativou byla univerzitní nemocnice Dar Es Salaam v Tanzánii, kde se mnou tehdy taky tak trochu koketovali. Měl jsem dokonce kontakt na námořní přepravu do Tuniska z Lampedusy (na malé lodi je to něco kolem 100 km po moři) a odsud terénním autem s průvodcem přes půl afrického kontinentu, který se vrátí zpět letadlem a nikdo ho s vámi nebude spojovat. Naštěstí mám z pobytu na Maltě nějaké soukromé známé. Dost riskantní podnik, když uvážíte, co jsou tam za režimy. Peníze částečně v cashi, částečně v bitcoinech. Koruny vyměnit za eura, eura ze zahraničníhio účtu na bitcoiny. Zmizel bych z prasečáckého radaru jako psí pšouk, fízlům by trvalo dost dlouho mě najít, de facto by záleželo na tom, zda kontaktuji děti protože Keňa nevydává a za peníze se tam budete mít anonymně dobře dlouho. Jsou kolegové, kteří mají dvojí občanství a passport jiné země, aniž by o tom zmrdoprasečák cokoli věděl. To já jsem bohužel neměl a je mým cílem si to do budoucna opatřit. To by bylo v případě, že by mi děti nebyly loajální. Samozřejmě, že bych na ně nezanevřel. Peníze bych jim spořil (roční mzda byla odhadem „předjednána“ ve výši 250k USD ročně s 15% zdaněním), já nejsem náročný a tolik toho nespotřebuji. Ale ženuška by si ať tak či onak zažila dost významné problémy. Rozhodně by se nenaplnil úspěšně její scénář frontálního útoku na moje peníze a její bezpracné lehkožití na úkor dětí s alošema 50 klacků, jak jí malovala její povedená advokátka – samozřejmě na bázi vylhaných příjmů (z nějakého důvodu to ta kráva počítala ze superhrubé mzdy).
Alternativou bylo se s dětmi odstěhovat na Isle of Man, kde neplatí repatriační zákony pro „unesené“ děti. Tam by to bylo na pass blind, nikoho jsem tam neměl.
Ale to jsou vše hodně divoké scénáře a děti by to asi nedaly.
Wono taky v momentě, kdy ženuška prohrála spor, její vřelá láska k dětem rychle pohasla. Toho času za ní jezdí děti (již dospělé) 1x za 3 měsíce – musejí ony, ona zadkem nehne, aby se za nimi přijela podívat. Myslím, že dceru mi do péče předala ještě ráda, když už na ní noc nevyvařila (rozsudek stanovil aloše v celkové diferenci 3000 Kč v její prospěch, což byla částka, kterou jsem jí na dceru stejně posílal, v podstatě nic nevysoudila) Víc než desítku by ode mě nedostala. Kdo ji šuká, ať ji živí.
LWG
re: a odsud terénním autem s průvodcem přes půl afrického kontinentu,
Máte ten drajf, co ho teď všude chtějí.
Nevím, pořád doufám, že pokud bych přišel o ženu rozvodem, že bych asi spíše snášel příkoří za blízkost dětí, než abych to vyměnil za dokonalou pomstu (věřím, že byste jí byl schopen dotáhnout), ale vím, že člověk může jen odhadovat, jak se zachová.
A děkuji za to počítání alimentů ze superhrubé mzdy. Kdybych ze sebe chtěl někdy udělat úplnného debila, tak to použiji, to by byla taková kulka do hlavy profesní úcty.
netlife
nevim, myslim ze gentleman jeste zkusi alespon vylet k mori, zkusit urovnani sporu pri plavbe na zapujcene jachte. Ale je potreba si samozrejme dat pozor na zraloky a proudy.
vvn
„Isle of Man, kde neplatí repatriační zákony pro „unesené“ děti“ – tohle by chtělo rozvinout. Man platí plně repatriační a návratové mechanismy podle Haagské úmluvy o občanskoprávních aspektech mezinárodního únosu dětí z roku 1980. Ostrov Man (součást britského korunního území) je smluvní stranou této úmluvy od 28. června 1991 . Dále, všechny státy EU a blizke, jako Švýcarsko, a všechny anglofonní jako USA, Kanada, Austrálie, rodičovské únosy vydávají. Takže otázka je, které státy kromě Súdánu, Malawi apod, tedy které civilizované státy nevydávají?
Dissenter
Pacientky nebrat! Jako bychom to furt neříkali… :-)
Jinak vážně – za mě je kořen problému v tom zeleném vdovství na Maltě. Člověk potřebuje seberealizaci, neustálé výzvy, u televize zdegeneruje. Někdy se s tím pak už nic nenadělá a nezbývá než vztah ukončit.
hellfire
Ano, pacientky nebrat. Takový vztah už začíná jako nevyrovnaný. Těžko to v budoucnu může být jiné.
Bahnak
Nojo. Blbý je, když s eženská rozhodne, že tuhle práci néé a tamtu taky néé a tuhle už vůbec néé, přece nebude 5 km dojíždět… a zůstane doma a chlastá z nudy. „Tak ji pošli do práce“… skvělá rada, ona určitě poslechne, místo spaní do devíti bude vstávat v šest s úměvem a ještě chlapovi uvaří… přesně tak to určitě bude. Jakoukoli zmínku o práci brala jako osobní útok i od dětí.
Soud o děti samozřejmě vyhrála, ona má čas o ně pečovat mezi popíjením, zatímco krkavčí otec je do šesti v práci, aby bylo na jídlo a na uhlí.
A nejlepší výrok zněl „Ty si chodíš do práce a já jsem s nima doma!“.
Zajímavý je, že i k dětem se chovala podle pohlaví, ke klukovi o poznání hůř.
to už snad nebyla žádná dřevní doba, možnosti činností už třeba jenom přes ten net byly tehdá obrovský, to že to byla lenivá nevzdělaná čubka (ani s lektorem se nenaučí za měsíce základní angličtinu na elementární úrovni? jako fak?) bez jakékoli motivace cokoli dělat je její problém (a opět se vracíme k výchově…)
Bahnak
Tenkrát práce přes internet ještě ne. Internet u nás sotva začínal. Bavíme se o konci devadesátek.
Ale jinak jo, byla prostě líná. Dokud neměla děti, chodila do práce normálně, jenže pak využila příležitosti.
Blbý je, že tohle nepoznáš, dokud do tý práce chodí (a na místo, kde něco dělat musí). Ona nebyla neschopná, jen se jí prostě nechtělo.
Jinak jeste dodam, stale cekam na nejake clanky tykajici se vasi profese. Psaval jste poutave a docela rada bych si precetla, co je v ceskem zdravotnictvi noveho nebo co vas znepokujuje, potazmo co je poteslive. Dekuji za zvazeni tohoto tematu a nehnevejte se, ze ty o justici nebo zenach neocenuji. Je to na muj vkus ponekud pesimisticky zahorkle.
De_Bill
Remake Války Roseových. Psa už jste snědli?
Ale vážně. Vím, co je to křivda a jaké má u toho člověk pocity. A to jsem se nerozvedl, jenom to byla taková lapálie, že si cyklozmrd svou blbostí rozpůlil lebku, třepal se v agonii a po tejdnu to zabalil.
Soud se nezabýval takovou pitomostí, jako aby požadoval důkaz k obvinění stěžejního bodu obžaloby státního zástupce, že jsem se nevěnoval řízení. Nic takového by se prokázat nedalo. Soud prostě vycházel z toho, že jsem cyklistu, který nedal přednos v jízdě ve tmě neviděl, tak jsem se musel nevěnovat řízení, nazdar.
Soud nepřiložil žádnou váhu tvrzení svědka, který jel hned za mnou a který vypověděl, že cyklistu rovněž neviděl.
Návrh na vyšetřovací pokus, kde by se rozhledové podmínky potvrdily minimálně jako odlišné od tvrzení obžaloby, byl kvůli dostatku důkazů zamítnut jako nadbytečný.
A to jste neslyšeli soudního znalce z oboru doprava.
Dva roky papíry, podmínka, čistý plat prodavačky jako peněžitý trest. OK, člověk se přizpůsobí. Ale psychické strádání ženy, ztracené nervy jí nikdo nevrátí.
Jen snad rodina toho pitomce nebude chtít těch jedenáct míčů, co požadovali v adhezu, a soudce byl tak milostiv, že je s tím poslal do prdele, teda pardon, do občanskoprávního. No ale protože jim pojišťovna vyplatila 600k toliko na základě rozsudku krácených kvůli cyklozmrdově blbosti, tak je už tři roky klid.
Škyt, fňuk…
Challenger
K tomu jen toto. Válku Roseových byste určitě prohrál. Pokud budete reagovat na provokace vaší budoucí exženušky, budete pro justiční prasata snadným terčem. Udělají z Vás minimálně narušenou osobnost se klony k brachiálnímu násilí a disociálními osobnostními rysy, která samozřejmě nemůže vychovávat děti. Děti strčí matce a vám napaří alimenty. Když budete kopat, zakážou vám styk s dětmi. Následné dělení majetku bude samozřejmě nikoli na půl ale v zájmu dítěte. Takže pokud bydlíte v baráku a vaše exženuška řekne, že nemá kam jít, vy budete platit a ona bude v baráku a maximálně vám z toho dá polovinu nájmu, který stanoví justiční prasnice. Nepočítejte s velkou částkou.
Pokud to přeženete nebo si ona na vás něco kvůli vaší neopatrnosti vymyslí – pak fízlové, kriminál a veškerý majetek za ní. Skončíte jako bezďák.
Válka Roseových ne. Odtěhovat se, držet strategický radiový klid a strategic ambiguity. Minimální komunikace s úřady, připravovat se na možné prošetřování psychoprasnicemi – zaplatit si psychologa, který vás připraví. Ten můj už bohužel zemřel. Komunikovat ale s dětmi a být k nim blízko. Klíčové je dostat je na svoji stranu a vysvětlit jim jejich aktivní participační práva – to obvykle rozhodí justiční ksindl nejvíc, když jim děti začnou kupit podání k soudu – nyní již pomocí ChatGPT, tuhle pomůcku já ještě neměl, ale nyní ji pro úřední podání využívám – obbvykle mi tak napsání nějaké stížnosti, žádosti nebo odvolání trvá 3 minuty. Snažit se získat čas, který je na vaší straně. Prezentovat se státotvorně.
BTW: po 3 letech se majetková práva příbuzných promlčují. Můžete být v klidu.
Dissenter
Tohle je chyba. Defenzivní strategie nikdy nefunguje. Pokud dojde na konflikt, je třeba ho eskalovat a vyhrát, a hlavně je třeba, aby protistrana věděla, že eskalace jí spálí i v případě její výhry. Což je ostatně i prevence vzniku závažného konfliktu.
O mě třeba mí blízcí (obchodní partneři i přátelé) vědí, že jsem hodně dlouho takovým dobrotivým medvídkem, ale umím být i taková svině, jako oni zdaleka ne. To je asi věc, která mi dost pomáhá.
Challenger
To je vyhrožování, které se obrátí proti vám. Naopak – když chce jít ať jde. Navrhuji, aby děti zůstaly s otcem a co se týče vyrovnání, ať vám dá návrh, který ji uspokojí. Vy jí hlavně žádné info dávat nebudete. Nejlepší je tzv. strategicná nejednoznačnost (strategic ambiguity) – hrozíte neurčitě, spíše varujete typem – udělej co myslíš, ale velmi riskuješ, já jsem připraven, doufám že ty taky na to, co přijde. Velmi morbidní je třeba – já jsem pro své děti ochoten umřít, je jen otázka, jestli ty taky. Jenže potom musíte naplnit svoje hrozby. Je lépe nevyhrožovat ale přímo jednat – můj advokát tomu říkal – nejlepší je protistranu překvapit. Třeba nějakou dobře načasovanou směnkou k proplacení. NEbo jako v mém případě, kdy ženuška přišla domů a děti byly přestěhovány ke mně.
Byla to zajímavá zkušenost, najednou volá OSPOD, kde jsou děti, vy se jich ptáte zda již soud schválil jejich appointment na kolizního opatrovníka, ona říká ne, vy řeknete, tak co se staráte?
Ona sama zná své limity i slabosti lépe než je znáte vy, tak ji nechte, ať pracuje její fantazie. Prdel byla, když se na naše druhé stání se sešly u soudu hned 2 OSPODy. To je daleko účinnější než nějaké tupé výhrůžky, které navíc pokud se neuskuteční, jste pro smích. Své o tom ví jistý soudce Švaňhal. Na tomto webu bude o něm řeč. Výhrůžky umožňují, aby si vás nahrála, udělala ze sebe chudáka a z vás kokota. Radiový klid neumožňuje nic. Nedáte jí informace.
S rozvádějící manželkou se nebavíme stejně jako s fízly. Pokud se chce dohodnout, jste pro, ať předloží návrh dohody. Do té doby žádné informace. Na její Ragnarök jste připraven.
Dissenter
Myslím, že ne. Je třeba převzít iniciativu, dát návrh a nabídnout diskusi o výši finanční kompenzace, ale o základních tezích (nesporný rozvod) se diskuse nepovede. Pokud nepřijme, bude zle. Hodně zle. Tam je pak místo na všelijaká „překvapení“, ale cílem by mělo být se tomu vyhnout.
Samozřejmě při téhle úvodní debatě je třeba se nenechat nahrát, to je jasné.
netlife
bohuzel, souhlasim s Challengerem. Mam zkusenost a co vy navrhujete slo jeste pred 25 lety, dnes uz ne.
Dissenter
Šlo to i před 4 lety, někde na konci diskuse popisuju nemorální, ale legitimní a legální prostředky tvrdšího nátlaku, jichž jsem byl svědkem a částečným účastníkem.
Slecna Ling
To Dissenter
Teda ja nevim, mejte me vsichni za blbku, ale fakt je potreba cloveku kolem rozchodu jeste skodit? Jestli stal za hovno, no tak slava, ze uz jde a jestli byl kvalitni, tak nepoplivu, co jsme spolu zazivali. Paklize ale plati varianta a, tedy ze dotycnej nestal za nic, pak je potreba se sam sebe zeptat, jak to, ze jsem to nevidel a jestli na tom nenesu jakejsi podil, ze si vedome nebo nevedome vybiram smejds. Taky mi jednou ujel usudek, ale z odstupu vidim, ze jsem si to vybrala dobrovolne a sama, pac jsem byla idiot.
Dissenter
Není, ale řeč se vedla ohledně Challengerova problému, kdy žena chce muže oškubat (nebo naopak) a je třeba tomu čelit.
Slecna Ling
To Dissenter
To Dissenter
Kdyz chce zena muze oskubat, tak hadam, ze je tam nejaky zhrzeni a poraneni a mohlo jit jen o silacky gesto. Mozna to spis chtelo treba rodinnou terapii, pani mohla jen delat vlny v afektu a protoze se cejtila, ze ji nikdo nebere jako sobe rovnou. Ostatne, jestli jsem to pochopila spravne, maji spolu 4 deti, takze se snad nekdy davno fakt milovat a ctit museli, tudiz mozna to bejvalo bylo za pokus stalo. Ale samozrejme spekuluju, nikdo nic nevime a treba to fakt byla echt krava…
netlife
ano, takovej krasne zenskej pohled, ona urcite za nic nemuze, to ti ostatni, ublizuji ji, neberou ji jako sobe rovnou, ona to musela udelat, on ji k tomu dohnal … OMG. Nevim, jestli s ruzovejma brylema i spite nebo uz z feministickeho principu proste musite stat na strane toho, co ma vaginu, ale svet takovej fakt neni. Zensky sou proste selfish v obrovske mire, preste vami popsanym stylem odmitaji zodpovednost a vzdycky za to muze nekdo jinej. Zkuste vyargumentovat, proc k nejvetsimu procentu rozvodu dochazi v lesbickych manzelstvich, kolem 70%. Taky nejakej muz je k tomu dohnal? Treba postak?
Slecna Ling
To netlife
Dobry vecer,ja nevim jestli ja blbe pisu, mozny to ale je, uz ztracim malinko jazykovej cit, anebo je to tim, ze vy blbe chapete, ale mam s vama zkusenost, ze at napisu cokoliv, pochopite to zcela jinak. Abych ale byla zcela konkretni, nestavim se na stranu vseho co ma vaginu, stavim se na stranu zachovani manzelstvi pokud to jen trochu jde. Ze mohla bejt pani lina a pasivni zcela pripoustim, takze nerozumim co vas zere. Jen bych za sebe postupovala tak, ze se snazim vsude videt primarne spis porad urcity citovy zaujeti a tomu davat sanci, nota bene kdyz tu byly deti. Proto ta terapie. Ze se lesby rozhadavaj nejvic jsem netusila, dik za info. Je to prekvapko. Asi znam nejaky divny lesby, co jsou spolu leta a na statistiky defekujou. Ale je fakt ze muj repre vzorek jsou jen tri, takze patrne budete mit pravdu, o tom se hadat nebudu.
netlife
no, trefil jsem se s obojim, je to vasi bublinou a i zrejme vasim pristupem, ze muzi jsou takovi, kdezto my zeny jsme jine a lepsi. Netvrdim, ze to delate schvalne, dost mozna si to ani neuvedomujete.
Ale zpatky k clanku. Za prve, pokud jsem to dobre pochopil, v dobe kdy se resil rozvod uz zena byla alkoholicka, takze nejake reseni je nesmyslne, pokud se jako prvni nezacne resit alkoholicka lecebna. Za druhe, mate pocit, ze kdyz nedokazala svoje postaveni resit predtim, tak by to dokazala potom? Byla snad nesvepravna? Jasne, zadny vztah neni vyvazeny presne 50/50, ale nemam pocit, ze by na tom byla tak spatne, ze by nemohla vznest na muze pozadavky a nejak je resit. Spis si myslim, ze zadne nemela, nic se ji nechtelo a vicemene ji vyhovovalo, ze se ma dobre. A chlastat zacala z nudy, ne ze by byla utlacovana.
To, ze to nekdo neodhali na zacatku vztahu chapu. Mel jsem sefa, ktery si takhle upletl 3 decka a taky za zacatky nepoznal, ze je jeho zena typicky narcis. A resil to az byly decka velky a on uz toho mel dost.
Takze zkuste nekdy vystrcit hlavu ze sve bubliny, fakt to co znate vy neni reprezentativni vzorek. On i ten pilot, co jste ho nekde tady zminovala, byl mozna preletavy, nicmene na druhe strane musely byt i ty, co s nim spaly a ty taky tim padem nebyly vzorem vsech ctnosti. Takze kdyz reknete A, musite si vzdy uvedomit, ze je tam i B.
Slecna Ling
Dobry vecer,dekuji za odpoved a s tou lecebnou nelze nez souhlasit. Presto si trvam na tom, ze manzelsky terapie se s tim daly paralyzovat. Podle me by to nicemu neskodilo. Ad ty pilotoviy zastoje,nepamatuju se, ze bych je jakkoliv omlouvala, takze mi vkladate do ust uz nepocitane nevyrceny. Mam- li se ale vyjadrit tak, aby jste me chapal, jsou to kurvicky. Na detnyho a zadanyho chlapa se nesaha. Je to chovani hyen. Ale to vite,na to tango jsou treba dva. Kdyby nebyl zajem, nevznikla by ani poptavka.
netlife
tak jsem rad, ze si rozumime. Ja nerikam, ze jste nekoho omlouvala, jenom rikam, ze jste je nezminovala, coz ten obrazek delalo mirne jednostrannym. Mam radsi, kdyz kazdy kdo rika neco o jedne starne, rekne taky svuj pohled na druhou stranu, abych zhruba vedel, kde pisatel stoji. Ale v pohode, no big deal.
Doba, kdy se piloti rekrutovali z vojenskych pilotu se zkusenostmi a letusky vybiraly jedna z tisice jsou davno pryc. Dnes jsou to vetsinou autobusy s kridlama, letusky akorat servirky s priplatkem za praci ve vyskach a u pilotu Airbus zvazuje, jestli tam nejsou zbytecni. Je z toho na bliti co z toho korporace dokazaly udelat. Ale na zakazniky sere pes, na zamestnance sere pes, manazeri si vyplati bonusy za to, ze vsechny oskubali a shareholdery zajima akorat, jestli jim to roste.
Slecna Ling
to netlife
Ano, to je bohuzel pravda. Strasne to letectvi upadlo a je to velka skoda. Jinak se omlouvam, ze jsem to nenapsala jasneji s temi rozvraceckami a matracemi. To je vazne kategorie zenskejch, ktery se mi hnusi. Kde je nejaka elementarni slusnost, tohle mam pocit, ze chlapi nedelaj. Teda neslysela jsem jeste o chlapech, ktery by se vrhali na vdany zensky s detma a s postrannim umyslem je rozvest. Asi samozrejme par takovejch magoru nekde bude, ale urcite to nebude tak casty jako u dam, co zacejtej prachatyho zajistenyho pana a jdou pres mrtvoly.
netlife
bohuzel, to je biologie a s tim se blbe bojuje. Kdyz pred chlapem zenska roztahne nohy, odola mozna jeden za sta. A kdyz zenska uciti uspesnyho chlapa, tak je to stejny. Jedina obrana je se do tech situaci proste nedostavat, nechodit tam, kde se to muze stat, myslet dopredu.
servisdok
To MUDr. Challenger 3.7.2025 v 12:48:
S těmi případnými hrozbami/vyhrůžkami se to má podobně, jako se zbraní.
Pokud už tu zbraň vytáhnete a někomu hrozíte jejím použitím, popřípadě už i vystřelíte do zářivek, musíte být na 100% připraven ji kdykoli použít proti jinému lidskému tělu.
Záměrně nepíšu proti jinému člověku – protože drban, který ohrožuje na životě jiné nevinné lidi, na titul „člověk“ nemá žádný nárok.
V opačném případě jste za trapného šaška a sraba, drban Vás nebere vážně a ještě se může stát, že si drban vzpomene na tu kudlu v botě, se kterou to fakt umí..
Plané hrozby jsou o hovně.
Dokonce i v případě výchovy nestandardně „nezbedných“ dětí.
Slyším to okolo furt a v tomto směru jsem musel diplomaticky usměrnit i dvě své děti, už vychovávající má vnoučata. Zadělávaly si na budoucí problém nesplněním hrozby.
Dokud totiž budete jen říkat „jestli nepřestaneš, dostaneš pár počuni, uvidíš“ a hrozbu nenaplníte, tak svišť stejně nepřestane testovat hranice – a pokud Vy mu nakonec těch pár počuni ani nedáte, tak jako autorita i jako přísný, ale spravedlivý fotr jste skončil.
Tady na vesnicích a v městečcích JV Moravy to stále takto funguje, sem ještě nedorazila „volná výchova“ a manýry rodičů z velkých měst, kteří nechávají potomky dělat bordel kde se jim zlíbí, jak se jim zlíbí a nakonec rodiče i vydírají.
RomanL
Ano, nedostatečné důkazy jako zamítnutí ověření rozhledových podmínek (v mlze) zažila i jedna moje kamarádka, také k její škodě. Prostě – nemáme dost důkazů, že jste nic neviděl/a, takže zkouška toho, jestli je tam vůbec něco vidět, je nadbytečná. Z toho by se jeden posral. Ale alespoň je vidět, jací jsou ti soudci a „znalci“ svině.
Panek
Ty videa jsem viděl. Nechápu, jak to mohlo takhle probíhat a skončit.
RomanL
Úplně normálně. S realitou to nemá zhola nic společného.
Pohodar
dneska je fakt extra nutný být ve střehu. všímám si různě ve svém okolí (a net to potvrzuje), že dospělí muži kašlou na seznamování, zejména ve věku 40+. do jisté míry to platí i o mně. nejsou divný, ale prostě + a – se nevyrovnávají (a to beru, že ideály neexistujou a „všude je něco“). ty negativa jsou pro chlapa prostě větší, aniž by to muselo skončit soudy. takže chlap upřednostní věci jako práci, koníčky, známé, zvířata, bydlení, cestování, auta/motorky… a když trefí slušnou holku/ženu, je tam většinou nějaký nepřekonatelný háček. z vlastní poslední zkušenosti, slušná hodná holka se kterou šlo fungovat, ale rozhodující slovo o jejím životě měla vždycky její matka a dcera to pojala vždy „já s tím nic neudělám“ (ne, když nechci, tak s ničím nikdy nic neudělám). stará si myslela, že je nejchytřejší na světě a otec byl ušláplý v koutě, na to, jak se pro rodinu obětoval, tak teď byl „tolerovaný“, tedy dostal nažrat a neměl co hlásit. jak zpívá landa „stalo se co muselo, když ukázal jim záda“. kam to spěje a co s tím netuším
Jantar
Ano, někdy může být manželka rozumná ale slabá/submisivní a vztah zničí tchýně.
Nebo její závistivé kamarádky.
(toť nevýhoda submisivní ženy, kdy její „hlavní dominant“ může být její matka-fúrie a ne vy, jak jste se naivně domníval, či jiná osoba)
A na seznamování kašlou i chlapi 15+ protože ty mladé holky mají naprosto šílené představy o životě, jak z tiktoku.
Čili v hlavě notně nasráno.
Funguje to jen když jsou na obou stranách bohatí rodiče milionáři.
Díky kterým si ty absurdně přemrštěné požadavky může uspokojit.
Známý se tak před lety v pudu sebezáchovy urychleně zbavil fantastické vášnivé sexule (s tatínkem velkopodnikatelem ve stavebnictví).
Když po vystřízlivění zjistil, co její představy o životě a její životní nároky obnáší.
Pohodar
tady bych jen trochu oponoval, že pár dětí bohatých rodičů znám a jsou často normálnější, než jejich vrstevníci
Childeater
Pohodar
To je proto, že dost často (navzdory bludům šířeným méně úspěšnými) jsou bohatí rodiče bohatými proto, že nejsou blbí a dovedou si potomstvo srovnat a vštípit jim poměrně normální, až konzervativní hodnoty a zdravou míru sebevědomí.
Bahnak
Dotaz: Jaká míra sebevědomí je zdravá? Co největší?
Jinak vzhledem k tomu, kde jsem dělal a dělám, jsem potkal dětí z bohatých rodin poměrně dost. Byly velmi různé – od rozcapenejch fracků až po naprosto pohodové děti. Tak nějak gaussovka :)
Childeater
Odpověď: je to relativní…
Tak gaussovka bude platit vždycky…jen je třeba vyvrátit ten oblíbeny narativ, že bohatý rodič => nepoužitelný fracek.
Bahnak
@ Childeater
Však souhlasím. I dítě velmi bohatého rodiče může bejt v pohodě. A naopak…
Problém v partnerským vztahu může být v tom, že ten z bohatý rodiny je zvyklej nepočítat peníze a ten druhej prostě má omezený zdroje. Ovšem to se snadno vyřeší tím, že se chlap nepouští vejš, než na co má…
LWG
Technická: Šíří se justicí přístup naopak strany opatrovnických sporů nevyslýchat, minimálně na jednom KS už to bylo i šířeno prvoinstačním soudcům, pokud vyslýchat tak jen naprosto minimálně.
Challenger
Jakože právní zásada ústnosti sporu neplatí? Naštěstí nepotřebuji justiční požehnání, abych se postaral o vlastní děti. Nasrat na ty kurvy. Proto je důležité manželství neuzavírat. Zavřít finanční kohoutky a nechat systém vyhladovět.
Jantar
Už jen zrušit ten „rafinovaný trik s advokátem“ a bude to v pohodě.
(v Orwellově 1984) Urválka sem a žádní advokáti nebudou potřeba.
Barn Swallow
Lukáš 18:2 – „Byl jeden soudce v městě jednom, kterýž se Boha nebál, a člověka nestyděl. Byla pak vdova v témž městě. I přišla k němu, řkuci: Pomsti mne nad protivníkem mým. On pak dlouho nechtěl. Ale potom řekl sám v sobě: Ač se Boha nebojím, ani člověka nestydím, Však že mi pokoje nedá tato vdova, pomstím jí, aby naposledy přijduci, neuhaněla mne. I dí Pán: Slyšte, co praví ten soudce nepravý.“
Tohle byla sice „vdova“, ale princip je mozna stale stejny: Soudci se budou bat verejneho pohaneni vic nez cloveka nebo Boha. A taky na ne plati neustale dochazeni a otravovani kazdy den.
A kdyz uz jsme u toho – kdo bude mit vic casu na to kazdy den otravovat soudce?
Pravdepodobne to bude „zena“ – „pracujiciho muze“. Ono tak nejak z principu ta zenska bude mit na to dozadovani se „pomsty“ vic casu, a to se spojuje s tim ze zeny jsou vic spolecenske… Takze zatimco pracujici muz resi jak spravit nejaky stroj, postavit nejaky dum, nebo vyresit nejaky pracovni problem – ta zena bude mit 100% casu venovat se „otravovani soudce“.
Tudiz – Zeny v takovem soudnim sporu rozhodne netahaji za kratsi konec. Naopak. Podle me lze „vedecky dokazat“ ze zeny jsou ve „spolecenskych sporech“ daleko silnejsi nez chlapi. A vysledky „Feminacisticke Justice“ to jenom potvrzuji.
PS: Vsechny tyto malicherne problemy vyresi Islam. Krestanska „svatost manzelstvi jednoho muze a jedne zeny“ nebyla dost dobra – tak nastoupi novej, mladej, a ten se se zenskejma nezakeca. Je zajimave, podle me, ze Islam jako prvni dobyl vyhradne „Krestanske Zeme“ (dnes Islamske). Skoro jakoby Islam byl reakce, na neco?
Jantar
Mám dojem že Challenger měl docela kliku na přihlouplou manželku a její pitomou advokátku. A i tak to trvalo 10 let.
Manželka sekyrnice, se schopným advokátem (kterého případně prcá či aspoň kouří), ti by si ho namazali na chleba.
Tím nesnižuji jeho kompetence, jen konstatuju že měl ještě kliku a že systém a lidská morálka jsou ještě šílenější než se nám momentálně jeví.
Soudit se s někým kdo má majetek v desítkách milionů a tudíž i na drahého právníka, to bych opravdu nechtěl.
Muslimové na to mají přísloví a „kouzlo, když zbijete ženu tak ona už ví proč. A takovou představivost jistě nemá ani autor vyjmenovaných trachtací. :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=tKPF7I0PO8A&list=RDtKPF7I0PO8A&start_radio=1
https://scontent.fprg3-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/515318790_718115654462609_7262704097385213092_n.jpg?stp=dst-jpg_s640x640_tt6&_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=4rGdQ-iKigMQ7kNvwGpew8M&_nc_oc=Adl3V9Xb_1mNW5OFDqE-H1f3p8nHBbeD8dN1YkC8eIJp6oC2KCW8_BGTjWaJE4N03w9hrPQ178iXBbiQSa7S-5VH&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fprg3-1.fna&_nc_gid=n5sBm6WR6mTDJ7gskZVsPg&oh=00_AfPtzD91mngF9LXNpnY-wj4iGbQngSKC53HQVbGGizdDeA&oe=686B96B4
Možná lépe jak většina drahých poloviček, ale aby se tak vztekali by s „rubešem příští i tak mohla zabrat výživně s kovid tours lockdownisty (mezi ploty lágru) verze 2:00
Dobry vecer pane doktore, nebudu se vyjadrovat k celemu texture, pac tolik casu nemate ani vy ani ja. Ale vypichnu pasaz, kde jste sam pouzil slovni spojeni „po desetilete valce…“. Nemate nekdy strach, ze toto vase soudni tazeni poznamena vase potomky v jejich vlastnim osobnim a partnerskem zivote? A to bolestivou neduverou v opacne pohlavi, partnerstvi nebo rodicovstvi? Ja bych se uprimne bala. Ono v tomhle vyrustat, to je, uznejte, narocne… Dekuji za zdvorilou odpoved a preji vam dobry vecer.
Děkuji za zdvořilou otázku:
1) Krátká odpověď je – ano, obavu nemám, vím to jistě. Já vím, že bolševicko-feministická justice poškodila moje děti a že je to poznamenanalo, jak moc, to ukáže čas. Proto jsme také já i moje děti v souvislosti s opatrovnickým řízením podali žalobu na stát kvůli odškodnění za nesprávný úřední postup a průtahy v řízení. Děti musely kvůli justiční chamradi a jejímu chování chodit k psychologovi. Justice byla toho názoru, že se žádná škoda neudála a že moje děti jsou v pohodě. Tak jsme já i moje děti tuto část soudního sporu prohráli. Justiční chamraď sice konstatovala nesprávný úřední postup, ale škoda se prý nikomu nestala. To byla ale jen taková „afterparty“, kde jsme si já a moje děti ověřili, co je to za kurvy.
2) Pokud vás s podporou justiční chamradi někdo 10 let šikanuje, trvá válka 10 let. Já se jen bránil. A prozatím ubránil. Jako obránce a strana napadená neurčuji, jak dlouho válka potrvá, to jistě ráčíte chápat. Mám tuhý pud sebezáchovy a kdo si s ním zahrává, hodně riskuje. V této konkrétní válce to bylo prvních 5 měsíců, které rozhodly. V té době se ani žádné soudní stání neuskutečnilo.
3) já nebyl ten, kdo válku vyvolal a napadl protistranu. Ale jsem ten, kdo tu válku dovede do konce. Dokud tu bolševicko-feministická justice je, jsme jak já tak moje děti ohroženi na životě. Válka ještě neskončila, protože sprostý agresor nebyl poražen a stále ohrožuje nevinného obránce svojí sprostou a nezákonnou agresí. Nyní je válka v tichém geurillovém módu. Původní agresorka – moje exženuška – se jí už neúčastní, neb už si munici vystřílela.
Máme právo se bránit.
Dekuji za odpoved. Kazdopadne proc si myslite, ze to vase zena tak hrotila a co presne bylo duvodem k rozchodu dle ni? Obe otazky jsou samozrejme osobni, takze pochopim, ze mi neodpovite, je to tryznive ozivovani starych ran.
Ale není. Důvodem bylo, že jsem si špatně vybral. Byl jsem mladý idiot a udělal jsem chybu, když jsem začal zachraňovat „ženu v nesnázích“ a pod dojmem toho, že nemám moc jiných možností, jsem si vzal moji bývalou pacientku pracující u stejného mého tehdejšího zaměstnavatele. Zažili jsme i hezké chvíle, hlavně zezačátku vztahu, ale určitý modus operandi z její strany zkrátka a dobře ten vztah položil. Neustále řešila paranoidní otázky co říkama moje matka (její tchýně), že se na ni moje rodina dívá skrz prsty, postupně se mě snažila od mé rodiyn izolovat. Já to řešil stylem ignore mode, což ji uvádělo do stavů – no řekněme psychické nepohody. Pak přišlo pracovní angažmá na Maltě, kde moje ženuška (přestože bydlela ve velkémm domě, měla soukromého učitele angličtiny atd.), měla spoustu času, který využila tak, že začala ve větší míře požívat alkoholické nápoje, neb děti chodily do soukromých škol a ona je ani nemohla vyzvedávat, když neuměla řídit a neuměla anglicky. Tak seděla doma, koukala na seriály a popíjela vínko. Pak zjistila, že nemůže přestat. Já o tom nevěděl.
Když jsme se po 3 letech vrátili, byla už na alkoholu zcela závislá. Postupně děti odrostly a ona po 12 letech začala znovu pracovat. Mezi námi to začalo ve větším skřípat až následně. The long story short – já odjel na locum job do Anglie a ona deteriorovala jako alkoholička. Když jsem nebyl doma, nabralo její pití vysoké obrátky, takže to na ni „prasklo“. Děti nechodily do školy, volal mi ředitel do Anglie, že dětičky mají neomluvenou absenci 3 měsíce a ženuška nekomunikuje. Tak jsem to musel řešit, neboť moje ženuška mi vykládala úplně jiné příběhy.
Jakmile to na ni prasklo, tak samozřejmě nechtěla na léčení. Já na ni docela brutálně zatlačil, čehož se lekla její rodina a vyhledala advokátní prasnici jistou Miroslavu Hájkovou. Ta zacítila prachy a příležitost a ujistila exženušku, že dostane všechny děti do péče a majetek a všecky pozitiva a sociální jistoty. Samozřejmě chtěla využít toho, že já jsem byl v té době v Anglii a ženuška měla děti ve faktické péči, tak si myslela, že to má ložené. S čím advokátní prasnice nepočítala, byl faktor samostatně jednajících dětí a s tím, že děti jsou přirozenými obranáři vztahu, zvlášť pokud jejich taťka nikomu nic z jejich pohledu zlého neudělal.
Děti jí kupříkladu napíchly kancelář a umístily tam odposlechy, tak jsem věděl prakticky vše. Jsou to hodní skauti a bylo to pro ně skvělá bojovka. Čtou D-Fense a mají vůči fízlům a justici – mimo jiné – svůj vyhraněný postoj. Já tak nějak podle signálu ženušky věděl, že rozdvodový ragnarok se blíží. No a pak jsem se vrátil do ČR a řekl jsem dětem – maminka má právo odejít, vy máte právo si vybrat. Pokud si nevyberete soud vás přidělí matce, jak už to bývá v 90%. Já tím pádem odjíždím do jedné nejmenované africké země, kde mám předjednán job (což byla pravda), a už mě nikdy neuvidíte. Čili pokud chcete k otci, nemůžete pouze něco říkat, protože feministky vás nebudou poslouchat. Musíte jednat. A tak se jednoho dne 3 kluci zvedli a odstěhovali začátkem června zpět ke mně. Jaké bylo překvapení nejen ženušky, která mektala něco o „únosu dětí“, advokátní prasnice srala magi v kostkách, ale děti řekly na OSPOD, že to tak chtějí a nikam jinam nepůjdou. V té chvíli bylo vymalováno.
Řekl jsem dětem, že pokud chtějí být svěřeny do péče otce, musejí jít na soud a tam to říct. Z odpolechů jsem věděl, že na mě ženuška chce u soudu házet špínu i jakou špínu – tak tam nastoupily děti jako takový malý chorus line. Justiční prasáček jistý soudruh Říha chtěl děti ze soudní síně za každou cenu dostat, zřejmě věděl o špíně víc a nechtěl, aby u toho byly.
A tehdy se stal první z největších okamžiků mých dětí, pro který jsem na děti hrdý: DĚTI POSLALY JUSTIČNÍHO KSINDLA NORMÁLNĚ DO PRDELE! Řekly něco v tom smyslu, že pokud soudce chce je jako účastníky řízení vyloučit, tak ať o tom udělá rozhodnutí a že oni se odvolají. Myslím, že tohle byl důsledek toho, že opakovaně shlédly nahrávky ze soudní síně, kdy na straně otce bojoval aktivista za mužská práva Luboš Patera. Tohle jsem jim neřekl ani já ani můj advokát!
Když dostal soudruh soudce zdvižený prostředníček přímo od dětí, došlo k inkapacitaci a faktické dekapitaci advokátní prasnice jejíž plán frontálního útoku spočíval v tom, že mě přitlačí ke zdi pomluvami před soudní stolicí a pak mě donutí pod hrozbou trestního stíhání něco podepsat. Prasit před dětmi a lživě špinit si nedovolila ani ona. Další asi 2 nebo 3 stání se však nesly v duchu její snahy vypuzení dětí ze soudní síně, advokátní prasnice strašně lkala, jak děti musejí chodit do školy a že já je zatahuji do řízení, což je samozřejmě absurdní, protože ony jsou účastníky řízení a do řízení je zatáhla ona tím, že ho začala. Já jsem se tvářil státotvorně a tvrdil jsem, že se chci dohodnout, propagoval jsem přitom Cochemskou praxi. Dokonce i podjatý soudce už byl tak nasraný že řekl advokjátní prasnici výslovně toto: „paní doktorko, prosím už s tím přestaňte, já nemohu za to, že tady máme takové zákony!“ My se u toho dobře bavili. V té době jsem ještě věřil na dohodu, protože výstupy zkriplené prasnice byly dost desperátní. Ale to jsem podcenil sílu justičního feminismu.
A víte co? Z jejího pohledu, já nevím proč to tak hrotila – ona to vlastně ani nehrotila. Do této pozice jí tlačila jak její sestra (její skutečná role vyvstane později), tak její advokátka, která jí hrozila ukončením zastoupení, když jí nebude po vůli (jsou svědci a je to nahrané). Advokátní prasnice zkrátka a dobře chtěla prachy a spor vyhrotit, protože tak by víc vyvařila. V obci advokátů je to o ní všeobecně známo.
Moje děti na to nahlížejí tak, že hlavním důvodem rozvodového ragnaroku bylo ego mé bývalé ženušky, která by si poté, co na ní praskl ten chlast, už doma nemohla „dupnout“. Když už jednou začala válku, pak se zhrzené ego změnilo v boj o holé přežití. Ona počítala s těma prachama co vysoudí. Najednou byla kompletně bez zaměstnání, nahá v trní. Peníze asi 250 tisíc, které jsem jí šetřil na stavebko se rychle přesunuly k advokátní pranici. Pak došla munice. Pak už to nekontrolujete protože ani já ani ona jsme nevěděli, zda by alíky na 3 děti mohla zaplatit. Pak už byla v zákopu a možná přemýšlela stějně jako já, jak z něj ven. Justiční prasečí chamraď se ale postarala o to, abychom si to všichni hodně užili. Zejména poté, co je děti poslaly do prdele a ještě jsme si nahráli důkazy o jejich nezákonné činnosti, za které byl zmrdeček justiční vyloučen pro podjatost.
Opatrovnické řízení u OS Přerov trvalo 4 roky, 2 soudci se vyloučili a mám jejich skalpy za pasem. Z ženuščiných podání nelze dovodit, proč ženuška začla válku, která byla nad její síly, protože šlo o vylhané a smyšlené agresivní kraviny kompletně nerespektující realitu, které z ní měly udělat chudáka. Možná měla ta advokátní kráva nějaký feministický mustr a měnila tam jen jména, nevím.
Ale víte co? Já si dost pomohl. Řízení mě zocelilo, můj spolužák mi na třídním srazu, poté co jsem si dával svůj rozvod k lepšímu řekl, že jsem se „konečně stal pořádným chlapem“. Nevím, jak by to dopadlo, kdybych měl alkoholičku jako velkou těžkou olověnou kouli u nohy a ne partnerku na kterou se mohu spolehnout. Ale je to škoda. Nakonce ta válka sociálně popravila hlavně ji samotnou. Dcera, která byla svěřená do její péče s ní pořád hádala a nakonec se přestěhovala ke mně. Změnu justičního zavedeného režimu jsem neřešil, s těma hajzlama už nechci přijít do styku. Taková sprostá šmíra.
Ja mam kliku, ze jsem se ozenil dost pozde na to, abych se vyvaroval mladickych kravin. Jsme spolu dvacet let, nejaka anihilace vnitrniho vybaveni bydleni obcas probehla a obvykle vymena nazoru se uzavirala v loznici, nebo na/v podobne slouzicich mistech. Doma to mame jasne rozdelene, ja delam chlapske prace, zena ty zenske. Do prace chodim ja. No a stran potencialniho rozvodu… inu… na moji svatbe se mihli i moji ruzni pratele, kteri dali tak nejak kulantne signal, ze neco jako rozvod se proste nedela a kdyby nahodou k tomu doslo, tak podle velmi jednoduchych pravidel. Za tech dvacet let nikdy slovo ‚rozvod‘ nepadlo. Tak uvidime dal.
to bych viděl jako klíčové, nehrotit vztahy natož manželství v nízkém věku. i já měl jednou takovou blbou slabost pro někoho, kdo za to nestál a brutálně mně to semlelo, a to vůbec nebylo o manželství. však se říká, že když se chlap neožení do x let, už se většinou neožení. ne, že by nechtěl, ale prokoukne spíše ty negativa…většinou. ale z vlastního okolí vím o jednom, který v ca 60 přišel skoro o všechno, ač se majetkově pohyboval v řádech stovek mil. jedna ex si začala s jeho právníkem a už ho to semlelo. ale je pravda, že to byl děvkař celý život a teď ho navíc dostala do chomoutu úplně levná štětka. a děti z dřívějších manželstvích jsou proti němu, rychle zapomněli, jak je zajistil (to se musí nechat, omrdal všechno, ale děti a bejvalky vždycky nadstandardně zajišťoval)
S prachama je to jako s chlastem, dá se na nich budovat závislost, ale vztahy těžko.
Sysop 3.7.2025 v 6:34
Reporter: to je krasne, ze jste spolu vydrzeli tak dlouho, nikdy jste nepomysleli na rozvod?
Babicka: ne, na rozvod nikdy, ale na vrazdu mockrat.
Rozvod je dnes pro mnoho dvojic skoro neproveditelná věc, i kdyby měli zájem oba, pokud mají nemovitost v SJM (společné vlastnictví manželů). Protože každá kůča dnes stojí několik milionů, tak na vyrovnání – bez prodeje nemovitosti – málokdo má peníze. A když neni kam jít bydlet, tal je to neřešitelný, znám několik případů. Nemůžou se rozvést, protože by se nemohli vyrovnat kvůli hodnotě baráku. Kdysi třeba před 20 let koupili za milion, dneska má cenu s pozemkem deset mega. A pět nikdo nikdy na vyrovnání mít nebude.
Tak to mohou prodat a za pět mega se dá jít bydlet i žít (když nic jiného, tak je to na docela dlouhý nájem). Jinak ekonomická nutnost byla pojivem manželství po celá staletí.
My to mame doma rozdeleny tak, ze neco jsem nechal na zenu napsat rovnou a neco mam ve vyhradnim vlastnictvi ja. Funguje to dobre.
Paní Vomáčková, proč se teď, v osmdesáti letech, chcete rozvádět? Pokud máte tak rozvrácený vztah, proč jste to neřešili dříve?
Chtěli jsme s tím počkat, až umřou děti.
Keca, dedek celou dobu slapal brazdu a najednou si nasel cipernou sedesatku.
Challenger:
„.. jsem začal zachraňovat „ženu v nesnázích“..“
– – –
To učinil jeden kdysi spolupracovník. Skončil jako bezdomovec. Ale pracuje a platí na děti, které vzal za vlastní a o kterých ani netuší, kde jsou. Taktéž neví, kde je ta jeho – pohybuje se údajně v komunitách fetek a bezdomovců různě po republice. A trouba solí a solí, exekuce na krku. V zimě se přihřívá kolem parovodů a zalézá pod mosty…
V takovém případě bych si opatřil flintu a svini exekutorskou střelil do páteře. Tak, aby byl z něj skrčenej kvadruplegickej trupík co protéká matracema a mohla ta kurva přemýšlet několik let o životě, než bídně chcípne na zdravotní péči prasečáku. Možná bych ani flintu nepotřeboval, stačila by násada od lopaty. Pak bych vyměnil teplo parovodů za teplo vězeňské cely. V klidu a se vztyčenou hlavou. Na státní útraty.
On se nechce dostat do basy. Proto pracuje a platí.
A proč ne? Určitě je v base pohodlnějc než na ulici.
V base by byl zavřenej. Tady se může realizovat – chodit do hospody, dělat zadara DJ, aby mohl v podniku i posedět, občas něco udělat načerno, aby měl v kapse něco, o čem exekutor neví. Vyhovuje mu to.
„… zachraňoval ženu v nesnázích…“
Ano, opakovaně se přesvědčuji o tom, že Popelka je prequel hororu. Zachraňovat muže v nesnázích (potkávám podstatně řidčeji), je to samé.
„volal mi ředitel školy do Anglie, že tři měsíce…“
Málo indiánských žen, které doma udržují oheň, zatím co muž loví, zato mnoho rozvedených kamioňáků, občas montér nebo voják. Vzdálenost je rizikový faktor, pro některé páry letální (neříkám, že je to chyba, říkám riziko – a rizika a zvažují a případně podstupují).
„role sestry…“
Střez se „dobrých rádců“ říkám už asi dvacet let. Co vztahů rozbili nebo vztahy rozcházejících se zničili příbuzní a blízcí a to pozor, i často ve snaze o jejich zachování (záchrana vztahu nebo uklidnění rozchodu není, z pohledu jeho účastníků i okolí, intuitivní, naopak, většina nemálo těcho snah vede k destrukci nebo zhoršení).
„a už mě nikdy neuvidíte“
Pane doktore, vy byste fakt nepřijel ani ty jejich maturity, promoce, svatby, křtiny, pohřby společných příbuzných atd.? Třeba by to z té černé Afriky fakt nešlo, ale mám ve spisech (na straně klientů i protistran) několik málo případů, kdy se takto někdo skutečně zachoval a myslím, že to málo vyřešilo a hodně zhoršilo. Nicméně Vaší věc znám jen z Vašeho líčení, bylo to peklo a rozsahem mohu částečně srovnat snad jen s dvěma svými věcmi a to ani jedna tetrvala tak dlouho.
„a už mě nikdy neuvidí“
Inu, máte pravdu. Vzdálenost je rizikový faktor, nicméně jsem byl vypuzen ze svých sroček asi půl roku předtím a pokud jsem chtěl udržet domácí cashflow v pozitivních číslech platit advokáty, abych se domohl aspoň důstojného vyrovnání a další věci, bylo potřeba se postavit k situaci čelem. Ten locum přece není napořád. Jednou měsíčně jste doma, to minimálně. Ode všech je třeba, aby něco obětovali, když přijde na lámání chleba.
BTW: soudy s sročky trvaly ještě dýl a situace kolem nich byla jpodobný justiční bizár než to opatrovnické řízení, rovněž nakonec skončeno mým úplným vítězstvím, které ovšem bylo definováno dost široce. Z důvodu dlouhýchg soudů jsem se ani nemusel s exženuškou dělit o peníze, vystačila si v dohodě s odhadem mnohem menší částky, než by jí po právu náležela.
Co se týče africké mise, tak pokud bych se objevil v prasečáku, hned by mě zavřeli. Maturity a promoce bych musel oželet. Ostatně je otázkou, zda by ve výchovném působení mojí exženušky vůbec nějaké maturity a promoce byly, silně o tom pochybuji. Moji 3 synové, ač papíroví desperáti, všichni pod mým výchovnýmn působením složili přijímací zkoušky, všichni 3 odmaturovali úspěšně a 2 jsou toho času na univerzitě. Moje dcera po výchovném působení matky a místní základní školy přijímačky nedala.
Já bych totiž justiční chamraď s těmi jejich rozsudky ignoroval. Vzal bych si tučnou půjčku do SJM, zmizel bych a byl bych zmizelej. Ženuška by přišla o všechno. Měl jsem předjednáno místo v Keni v Nairobi u kolegy, co tam pracuje. Aletrnativou byla univerzitní nemocnice Dar Es Salaam v Tanzánii, kde se mnou tehdy taky tak trochu koketovali. Měl jsem dokonce kontakt na námořní přepravu do Tuniska z Lampedusy (na malé lodi je to něco kolem 100 km po moři) a odsud terénním autem s průvodcem přes půl afrického kontinentu, který se vrátí zpět letadlem a nikdo ho s vámi nebude spojovat. Naštěstí mám z pobytu na Maltě nějaké soukromé známé. Dost riskantní podnik, když uvážíte, co jsou tam za režimy. Peníze částečně v cashi, částečně v bitcoinech. Koruny vyměnit za eura, eura ze zahraničníhio účtu na bitcoiny. Zmizel bych z prasečáckého radaru jako psí pšouk, fízlům by trvalo dost dlouho mě najít, de facto by záleželo na tom, zda kontaktuji děti protože Keňa nevydává a za peníze se tam budete mít anonymně dobře dlouho. Jsou kolegové, kteří mají dvojí občanství a passport jiné země, aniž by o tom zmrdoprasečák cokoli věděl. To já jsem bohužel neměl a je mým cílem si to do budoucna opatřit. To by bylo v případě, že by mi děti nebyly loajální. Samozřejmě, že bych na ně nezanevřel. Peníze bych jim spořil (roční mzda byla odhadem „předjednána“ ve výši 250k USD ročně s 15% zdaněním), já nejsem náročný a tolik toho nespotřebuji. Ale ženuška by si ať tak či onak zažila dost významné problémy. Rozhodně by se nenaplnil úspěšně její scénář frontálního útoku na moje peníze a její bezpracné lehkožití na úkor dětí s alošema 50 klacků, jak jí malovala její povedená advokátka – samozřejmě na bázi vylhaných příjmů (z nějakého důvodu to ta kráva počítala ze superhrubé mzdy).
Alternativou bylo se s dětmi odstěhovat na Isle of Man, kde neplatí repatriační zákony pro „unesené“ děti. Tam by to bylo na pass blind, nikoho jsem tam neměl.
Ale to jsou vše hodně divoké scénáře a děti by to asi nedaly.
Wono taky v momentě, kdy ženuška prohrála spor, její vřelá láska k dětem rychle pohasla. Toho času za ní jezdí děti (již dospělé) 1x za 3 měsíce – musejí ony, ona zadkem nehne, aby se za nimi přijela podívat. Myslím, že dceru mi do péče předala ještě ráda, když už na ní noc nevyvařila (rozsudek stanovil aloše v celkové diferenci 3000 Kč v její prospěch, což byla částka, kterou jsem jí na dceru stejně posílal, v podstatě nic nevysoudila) Víc než desítku by ode mě nedostala. Kdo ji šuká, ať ji živí.
re: a odsud terénním autem s průvodcem přes půl afrického kontinentu,
Máte ten drajf, co ho teď všude chtějí.
Nevím, pořád doufám, že pokud bych přišel o ženu rozvodem, že bych asi spíše snášel příkoří za blízkost dětí, než abych to vyměnil za dokonalou pomstu (věřím, že byste jí byl schopen dotáhnout), ale vím, že člověk může jen odhadovat, jak se zachová.
A děkuji za to počítání alimentů ze superhrubé mzdy. Kdybych ze sebe chtěl někdy udělat úplnného debila, tak to použiji, to by byla taková kulka do hlavy profesní úcty.
nevim, myslim ze gentleman jeste zkusi alespon vylet k mori, zkusit urovnani sporu pri plavbe na zapujcene jachte. Ale je potreba si samozrejme dat pozor na zraloky a proudy.
„Isle of Man, kde neplatí repatriační zákony pro „unesené“ děti“ – tohle by chtělo rozvinout. Man platí plně repatriační a návratové mechanismy podle Haagské úmluvy o občanskoprávních aspektech mezinárodního únosu dětí z roku 1980. Ostrov Man (součást britského korunního území) je smluvní stranou této úmluvy od 28. června 1991 . Dále, všechny státy EU a blizke, jako Švýcarsko, a všechny anglofonní jako USA, Kanada, Austrálie, rodičovské únosy vydávají. Takže otázka je, které státy kromě Súdánu, Malawi apod, tedy které civilizované státy nevydávají?
Pacientky nebrat! Jako bychom to furt neříkali… :-)
Jinak vážně – za mě je kořen problému v tom zeleném vdovství na Maltě. Člověk potřebuje seberealizaci, neustálé výzvy, u televize zdegeneruje. Někdy se s tím pak už nic nenadělá a nezbývá než vztah ukončit.
Ano, pacientky nebrat. Takový vztah už začíná jako nevyrovnaný. Těžko to v budoucnu může být jiné.
Nojo. Blbý je, když s eženská rozhodne, že tuhle práci néé a tamtu taky néé a tuhle už vůbec néé, přece nebude 5 km dojíždět… a zůstane doma a chlastá z nudy. „Tak ji pošli do práce“… skvělá rada, ona určitě poslechne, místo spaní do devíti bude vstávat v šest s úměvem a ještě chlapovi uvaří… přesně tak to určitě bude. Jakoukoli zmínku o práci brala jako osobní útok i od dětí.
Soud o děti samozřejmě vyhrála, ona má čas o ně pečovat mezi popíjením, zatímco krkavčí otec je do šesti v práci, aby bylo na jídlo a na uhlí.
A nejlepší výrok zněl „Ty si chodíš do práce a já jsem s nima doma!“.
Zajímavý je, že i k dětem se chovala podle pohlaví, ke klukovi o poznání hůř.
to už snad nebyla žádná dřevní doba, možnosti činností už třeba jenom přes ten net byly tehdá obrovský, to že to byla lenivá nevzdělaná čubka (ani s lektorem se nenaučí za měsíce základní angličtinu na elementární úrovni? jako fak?) bez jakékoli motivace cokoli dělat je její problém (a opět se vracíme k výchově…)
Tenkrát práce přes internet ještě ne. Internet u nás sotva začínal. Bavíme se o konci devadesátek.
Ale jinak jo, byla prostě líná. Dokud neměla děti, chodila do práce normálně, jenže pak využila příležitosti.
Blbý je, že tohle nepoznáš, dokud do tý práce chodí (a na místo, kde něco dělat musí). Ona nebyla neschopná, jen se jí prostě nechtělo.
počké a tos u toho dochtorovi svítil, že máš takový informace z první ruky??
@Behe
Jo moment, já myslel, že reaguješ na mne, ne na dochtora.
jak na to došel, je to zařazený pod dyzentéra :D
Textu
Jinak jeste dodam, stale cekam na nejake clanky tykajici se vasi profese. Psaval jste poutave a docela rada bych si precetla, co je v ceskem zdravotnictvi noveho nebo co vas znepokujuje, potazmo co je poteslive. Dekuji za zvazeni tohoto tematu a nehnevejte se, ze ty o justici nebo zenach neocenuji. Je to na muj vkus ponekud pesimisticky zahorkle.
Remake Války Roseových. Psa už jste snědli?
Ale vážně. Vím, co je to křivda a jaké má u toho člověk pocity. A to jsem se nerozvedl, jenom to byla taková lapálie, že si cyklozmrd svou blbostí rozpůlil lebku, třepal se v agonii a po tejdnu to zabalil.
Soud se nezabýval takovou pitomostí, jako aby požadoval důkaz k obvinění stěžejního bodu obžaloby státního zástupce, že jsem se nevěnoval řízení. Nic takového by se prokázat nedalo. Soud prostě vycházel z toho, že jsem cyklistu, který nedal přednos v jízdě ve tmě neviděl, tak jsem se musel nevěnovat řízení, nazdar.
Soud nepřiložil žádnou váhu tvrzení svědka, který jel hned za mnou a který vypověděl, že cyklistu rovněž neviděl.
Návrh na vyšetřovací pokus, kde by se rozhledové podmínky potvrdily minimálně jako odlišné od tvrzení obžaloby, byl kvůli dostatku důkazů zamítnut jako nadbytečný.
A to jste neslyšeli soudního znalce z oboru doprava.
Dva roky papíry, podmínka, čistý plat prodavačky jako peněžitý trest. OK, člověk se přizpůsobí. Ale psychické strádání ženy, ztracené nervy jí nikdo nevrátí.
Jen snad rodina toho pitomce nebude chtít těch jedenáct míčů, co požadovali v adhezu, a soudce byl tak milostiv, že je s tím poslal do prdele, teda pardon, do občanskoprávního. No ale protože jim pojišťovna vyplatila 600k toliko na základě rozsudku krácených kvůli cyklozmrdově blbosti, tak je už tři roky klid.
Škyt, fňuk…
K tomu jen toto. Válku Roseových byste určitě prohrál. Pokud budete reagovat na provokace vaší budoucí exženušky, budete pro justiční prasata snadným terčem. Udělají z Vás minimálně narušenou osobnost se klony k brachiálnímu násilí a disociálními osobnostními rysy, která samozřejmě nemůže vychovávat děti. Děti strčí matce a vám napaří alimenty. Když budete kopat, zakážou vám styk s dětmi. Následné dělení majetku bude samozřejmě nikoli na půl ale v zájmu dítěte. Takže pokud bydlíte v baráku a vaše exženuška řekne, že nemá kam jít, vy budete platit a ona bude v baráku a maximálně vám z toho dá polovinu nájmu, který stanoví justiční prasnice. Nepočítejte s velkou částkou.
Pokud to přeženete nebo si ona na vás něco kvůli vaší neopatrnosti vymyslí – pak fízlové, kriminál a veškerý majetek za ní. Skončíte jako bezďák.
Válka Roseových ne. Odtěhovat se, držet strategický radiový klid a strategic ambiguity. Minimální komunikace s úřady, připravovat se na možné prošetřování psychoprasnicemi – zaplatit si psychologa, který vás připraví. Ten můj už bohužel zemřel. Komunikovat ale s dětmi a být k nim blízko. Klíčové je dostat je na svoji stranu a vysvětlit jim jejich aktivní participační práva – to obvykle rozhodí justiční ksindl nejvíc, když jim děti začnou kupit podání k soudu – nyní již pomocí ChatGPT, tuhle pomůcku já ještě neměl, ale nyní ji pro úřední podání využívám – obbvykle mi tak napsání nějaké stížnosti, žádosti nebo odvolání trvá 3 minuty. Snažit se získat čas, který je na vaší straně. Prezentovat se státotvorně.
BTW: po 3 letech se majetková práva příbuzných promlčují. Můžete být v klidu.
Tohle je chyba. Defenzivní strategie nikdy nefunguje. Pokud dojde na konflikt, je třeba ho eskalovat a vyhrát, a hlavně je třeba, aby protistrana věděla, že eskalace jí spálí i v případě její výhry. Což je ostatně i prevence vzniku závažného konfliktu.
O mě třeba mí blízcí (obchodní partneři i přátelé) vědí, že jsem hodně dlouho takovým dobrotivým medvídkem, ale umím být i taková svině, jako oni zdaleka ne. To je asi věc, která mi dost pomáhá.
To je vyhrožování, které se obrátí proti vám. Naopak – když chce jít ať jde. Navrhuji, aby děti zůstaly s otcem a co se týče vyrovnání, ať vám dá návrh, který ji uspokojí. Vy jí hlavně žádné info dávat nebudete. Nejlepší je tzv. strategicná nejednoznačnost (strategic ambiguity) – hrozíte neurčitě, spíše varujete typem – udělej co myslíš, ale velmi riskuješ, já jsem připraven, doufám že ty taky na to, co přijde. Velmi morbidní je třeba – já jsem pro své děti ochoten umřít, je jen otázka, jestli ty taky. Jenže potom musíte naplnit svoje hrozby. Je lépe nevyhrožovat ale přímo jednat – můj advokát tomu říkal – nejlepší je protistranu překvapit. Třeba nějakou dobře načasovanou směnkou k proplacení. NEbo jako v mém případě, kdy ženuška přišla domů a děti byly přestěhovány ke mně.
Byla to zajímavá zkušenost, najednou volá OSPOD, kde jsou děti, vy se jich ptáte zda již soud schválil jejich appointment na kolizního opatrovníka, ona říká ne, vy řeknete, tak co se staráte?
Ona sama zná své limity i slabosti lépe než je znáte vy, tak ji nechte, ať pracuje její fantazie. Prdel byla, když se na naše druhé stání se sešly u soudu hned 2 OSPODy. To je daleko účinnější než nějaké tupé výhrůžky, které navíc pokud se neuskuteční, jste pro smích. Své o tom ví jistý soudce Švaňhal. Na tomto webu bude o něm řeč. Výhrůžky umožňují, aby si vás nahrála, udělala ze sebe chudáka a z vás kokota. Radiový klid neumožňuje nic. Nedáte jí informace.
S rozvádějící manželkou se nebavíme stejně jako s fízly. Pokud se chce dohodnout, jste pro, ať předloží návrh dohody. Do té doby žádné informace. Na její Ragnarök jste připraven.
Myslím, že ne. Je třeba převzít iniciativu, dát návrh a nabídnout diskusi o výši finanční kompenzace, ale o základních tezích (nesporný rozvod) se diskuse nepovede. Pokud nepřijme, bude zle. Hodně zle. Tam je pak místo na všelijaká „překvapení“, ale cílem by mělo být se tomu vyhnout.
Samozřejmě při téhle úvodní debatě je třeba se nenechat nahrát, to je jasné.
bohuzel, souhlasim s Challengerem. Mam zkusenost a co vy navrhujete slo jeste pred 25 lety, dnes uz ne.
Šlo to i před 4 lety, někde na konci diskuse popisuju nemorální, ale legitimní a legální prostředky tvrdšího nátlaku, jichž jsem byl svědkem a částečným účastníkem.
To Dissenter
Teda ja nevim, mejte me vsichni za blbku, ale fakt je potreba cloveku kolem rozchodu jeste skodit? Jestli stal za hovno, no tak slava, ze uz jde a jestli byl kvalitni, tak nepoplivu, co jsme spolu zazivali. Paklize ale plati varianta a, tedy ze dotycnej nestal za nic, pak je potreba se sam sebe zeptat, jak to, ze jsem to nevidel a jestli na tom nenesu jakejsi podil, ze si vedome nebo nevedome vybiram smejds. Taky mi jednou ujel usudek, ale z odstupu vidim, ze jsem si to vybrala dobrovolne a sama, pac jsem byla idiot.
Není, ale řeč se vedla ohledně Challengerova problému, kdy žena chce muže oškubat (nebo naopak) a je třeba tomu čelit.
To Dissenter
To Dissenter
Kdyz chce zena muze oskubat, tak hadam, ze je tam nejaky zhrzeni a poraneni a mohlo jit jen o silacky gesto. Mozna to spis chtelo treba rodinnou terapii, pani mohla jen delat vlny v afektu a protoze se cejtila, ze ji nikdo nebere jako sobe rovnou. Ostatne, jestli jsem to pochopila spravne, maji spolu 4 deti, takze se snad nekdy davno fakt milovat a ctit museli, tudiz mozna to bejvalo bylo za pokus stalo. Ale samozrejme spekuluju, nikdo nic nevime a treba to fakt byla echt krava…
ano, takovej krasne zenskej pohled, ona urcite za nic nemuze, to ti ostatni, ublizuji ji, neberou ji jako sobe rovnou, ona to musela udelat, on ji k tomu dohnal … OMG. Nevim, jestli s ruzovejma brylema i spite nebo uz z feministickeho principu proste musite stat na strane toho, co ma vaginu, ale svet takovej fakt neni. Zensky sou proste selfish v obrovske mire, preste vami popsanym stylem odmitaji zodpovednost a vzdycky za to muze nekdo jinej. Zkuste vyargumentovat, proc k nejvetsimu procentu rozvodu dochazi v lesbickych manzelstvich, kolem 70%. Taky nejakej muz je k tomu dohnal? Treba postak?
To netlife
Dobry vecer,ja nevim jestli ja blbe pisu, mozny to ale je, uz ztracim malinko jazykovej cit, anebo je to tim, ze vy blbe chapete, ale mam s vama zkusenost, ze at napisu cokoliv, pochopite to zcela jinak. Abych ale byla zcela konkretni, nestavim se na stranu vseho co ma vaginu, stavim se na stranu zachovani manzelstvi pokud to jen trochu jde. Ze mohla bejt pani lina a pasivni zcela pripoustim, takze nerozumim co vas zere. Jen bych za sebe postupovala tak, ze se snazim vsude videt primarne spis porad urcity citovy zaujeti a tomu davat sanci, nota bene kdyz tu byly deti. Proto ta terapie. Ze se lesby rozhadavaj nejvic jsem netusila, dik za info. Je to prekvapko. Asi znam nejaky divny lesby, co jsou spolu leta a na statistiky defekujou. Ale je fakt ze muj repre vzorek jsou jen tri, takze patrne budete mit pravdu, o tom se hadat nebudu.
no, trefil jsem se s obojim, je to vasi bublinou a i zrejme vasim pristupem, ze muzi jsou takovi, kdezto my zeny jsme jine a lepsi. Netvrdim, ze to delate schvalne, dost mozna si to ani neuvedomujete.
Ale zpatky k clanku. Za prve, pokud jsem to dobre pochopil, v dobe kdy se resil rozvod uz zena byla alkoholicka, takze nejake reseni je nesmyslne, pokud se jako prvni nezacne resit alkoholicka lecebna. Za druhe, mate pocit, ze kdyz nedokazala svoje postaveni resit predtim, tak by to dokazala potom? Byla snad nesvepravna? Jasne, zadny vztah neni vyvazeny presne 50/50, ale nemam pocit, ze by na tom byla tak spatne, ze by nemohla vznest na muze pozadavky a nejak je resit. Spis si myslim, ze zadne nemela, nic se ji nechtelo a vicemene ji vyhovovalo, ze se ma dobre. A chlastat zacala z nudy, ne ze by byla utlacovana.
To, ze to nekdo neodhali na zacatku vztahu chapu. Mel jsem sefa, ktery si takhle upletl 3 decka a taky za zacatky nepoznal, ze je jeho zena typicky narcis. A resil to az byly decka velky a on uz toho mel dost.
Takze zkuste nekdy vystrcit hlavu ze sve bubliny, fakt to co znate vy neni reprezentativni vzorek. On i ten pilot, co jste ho nekde tady zminovala, byl mozna preletavy, nicmene na druhe strane musely byt i ty, co s nim spaly a ty taky tim padem nebyly vzorem vsech ctnosti. Takze kdyz reknete A, musite si vzdy uvedomit, ze je tam i B.
Dobry vecer,dekuji za odpoved a s tou lecebnou nelze nez souhlasit. Presto si trvam na tom, ze manzelsky terapie se s tim daly paralyzovat. Podle me by to nicemu neskodilo. Ad ty pilotoviy zastoje,nepamatuju se, ze bych je jakkoliv omlouvala, takze mi vkladate do ust uz nepocitane nevyrceny. Mam- li se ale vyjadrit tak, aby jste me chapal, jsou to kurvicky. Na detnyho a zadanyho chlapa se nesaha. Je to chovani hyen. Ale to vite,na to tango jsou treba dva. Kdyby nebyl zajem, nevznikla by ani poptavka.
tak jsem rad, ze si rozumime. Ja nerikam, ze jste nekoho omlouvala, jenom rikam, ze jste je nezminovala, coz ten obrazek delalo mirne jednostrannym. Mam radsi, kdyz kazdy kdo rika neco o jedne starne, rekne taky svuj pohled na druhou stranu, abych zhruba vedel, kde pisatel stoji. Ale v pohode, no big deal.
Doba, kdy se piloti rekrutovali z vojenskych pilotu se zkusenostmi a letusky vybiraly jedna z tisice jsou davno pryc. Dnes jsou to vetsinou autobusy s kridlama, letusky akorat servirky s priplatkem za praci ve vyskach a u pilotu Airbus zvazuje, jestli tam nejsou zbytecni. Je z toho na bliti co z toho korporace dokazaly udelat. Ale na zakazniky sere pes, na zamestnance sere pes, manazeri si vyplati bonusy za to, ze vsechny oskubali a shareholdery zajima akorat, jestli jim to roste.
to netlife
Ano, to je bohuzel pravda. Strasne to letectvi upadlo a je to velka skoda. Jinak se omlouvam, ze jsem to nenapsala jasneji s temi rozvraceckami a matracemi. To je vazne kategorie zenskejch, ktery se mi hnusi. Kde je nejaka elementarni slusnost, tohle mam pocit, ze chlapi nedelaj. Teda neslysela jsem jeste o chlapech, ktery by se vrhali na vdany zensky s detma a s postrannim umyslem je rozvest. Asi samozrejme par takovejch magoru nekde bude, ale urcite to nebude tak casty jako u dam, co zacejtej prachatyho zajistenyho pana a jdou pres mrtvoly.
bohuzel, to je biologie a s tim se blbe bojuje. Kdyz pred chlapem zenska roztahne nohy, odola mozna jeden za sta. A kdyz zenska uciti uspesnyho chlapa, tak je to stejny. Jedina obrana je se do tech situaci proste nedostavat, nechodit tam, kde se to muze stat, myslet dopredu.
To MUDr. Challenger 3.7.2025 v 12:48:
S těmi případnými hrozbami/vyhrůžkami se to má podobně, jako se zbraní.
Pokud už tu zbraň vytáhnete a někomu hrozíte jejím použitím, popřípadě už i vystřelíte do zářivek, musíte být na 100% připraven ji kdykoli použít proti jinému lidskému tělu.
Záměrně nepíšu proti jinému člověku – protože drban, který ohrožuje na životě jiné nevinné lidi, na titul „člověk“ nemá žádný nárok.
V opačném případě jste za trapného šaška a sraba, drban Vás nebere vážně a ještě se může stát, že si drban vzpomene na tu kudlu v botě, se kterou to fakt umí..
Plané hrozby jsou o hovně.
Dokonce i v případě výchovy nestandardně „nezbedných“ dětí.
Slyším to okolo furt a v tomto směru jsem musel diplomaticky usměrnit i dvě své děti, už vychovávající má vnoučata. Zadělávaly si na budoucí problém nesplněním hrozby.
Dokud totiž budete jen říkat „jestli nepřestaneš, dostaneš pár počuni, uvidíš“ a hrozbu nenaplníte, tak svišť stejně nepřestane testovat hranice – a pokud Vy mu nakonec těch pár počuni ani nedáte, tak jako autorita i jako přísný, ale spravedlivý fotr jste skončil.
Tady na vesnicích a v městečcích JV Moravy to stále takto funguje, sem ještě nedorazila „volná výchova“ a manýry rodičů z velkých měst, kteří nechávají potomky dělat bordel kde se jim zlíbí, jak se jim zlíbí a nakonec rodiče i vydírají.
Ano, nedostatečné důkazy jako zamítnutí ověření rozhledových podmínek (v mlze) zažila i jedna moje kamarádka, také k její škodě. Prostě – nemáme dost důkazů, že jste nic neviděl/a, takže zkouška toho, jestli je tam vůbec něco vidět, je nadbytečná. Z toho by se jeden posral. Ale alespoň je vidět, jací jsou ti soudci a „znalci“ svině.
Ty videa jsem viděl. Nechápu, jak to mohlo takhle probíhat a skončit.
Úplně normálně. S realitou to nemá zhola nic společného.
dneska je fakt extra nutný být ve střehu. všímám si různě ve svém okolí (a net to potvrzuje), že dospělí muži kašlou na seznamování, zejména ve věku 40+. do jisté míry to platí i o mně. nejsou divný, ale prostě + a – se nevyrovnávají (a to beru, že ideály neexistujou a „všude je něco“). ty negativa jsou pro chlapa prostě větší, aniž by to muselo skončit soudy. takže chlap upřednostní věci jako práci, koníčky, známé, zvířata, bydlení, cestování, auta/motorky… a když trefí slušnou holku/ženu, je tam většinou nějaký nepřekonatelný háček. z vlastní poslední zkušenosti, slušná hodná holka se kterou šlo fungovat, ale rozhodující slovo o jejím životě měla vždycky její matka a dcera to pojala vždy „já s tím nic neudělám“ (ne, když nechci, tak s ničím nikdy nic neudělám). stará si myslela, že je nejchytřejší na světě a otec byl ušláplý v koutě, na to, jak se pro rodinu obětoval, tak teď byl „tolerovaný“, tedy dostal nažrat a neměl co hlásit. jak zpívá landa „stalo se co muselo, když ukázal jim záda“. kam to spěje a co s tím netuším
Ano, někdy může být manželka rozumná ale slabá/submisivní a vztah zničí tchýně.
Nebo její závistivé kamarádky.
(toť nevýhoda submisivní ženy, kdy její „hlavní dominant“ může být její matka-fúrie a ne vy, jak jste se naivně domníval, či jiná osoba)
A na seznamování kašlou i chlapi 15+ protože ty mladé holky mají naprosto šílené představy o životě, jak z tiktoku.
Čili v hlavě notně nasráno.
Funguje to jen když jsou na obou stranách bohatí rodiče milionáři.
Díky kterým si ty absurdně přemrštěné požadavky může uspokojit.
Známý se tak před lety v pudu sebezáchovy urychleně zbavil fantastické vášnivé sexule (s tatínkem velkopodnikatelem ve stavebnictví).
Když po vystřízlivění zjistil, co její představy o životě a její životní nároky obnáší.
tady bych jen trochu oponoval, že pár dětí bohatých rodičů znám a jsou často normálnější, než jejich vrstevníci
Pohodar
To je proto, že dost často (navzdory bludům šířeným méně úspěšnými) jsou bohatí rodiče bohatými proto, že nejsou blbí a dovedou si potomstvo srovnat a vštípit jim poměrně normální, až konzervativní hodnoty a zdravou míru sebevědomí.
Dotaz: Jaká míra sebevědomí je zdravá? Co největší?
Jinak vzhledem k tomu, kde jsem dělal a dělám, jsem potkal dětí z bohatých rodin poměrně dost. Byly velmi různé – od rozcapenejch fracků až po naprosto pohodové děti. Tak nějak gaussovka :)
Odpověď: je to relativní…
Tak gaussovka bude platit vždycky…jen je třeba vyvrátit ten oblíbeny narativ, že bohatý rodič => nepoužitelný fracek.
@ Childeater
Však souhlasím. I dítě velmi bohatého rodiče může bejt v pohodě. A naopak…
Problém v partnerským vztahu může být v tom, že ten z bohatý rodiny je zvyklej nepočítat peníze a ten druhej prostě má omezený zdroje. Ovšem to se snadno vyřeší tím, že se chlap nepouští vejš, než na co má…
Technická: Šíří se justicí přístup naopak strany opatrovnických sporů nevyslýchat, minimálně na jednom KS už to bylo i šířeno prvoinstačním soudcům, pokud vyslýchat tak jen naprosto minimálně.
Jakože právní zásada ústnosti sporu neplatí? Naštěstí nepotřebuji justiční požehnání, abych se postaral o vlastní děti. Nasrat na ty kurvy. Proto je důležité manželství neuzavírat. Zavřít finanční kohoutky a nechat systém vyhladovět.
Už jen zrušit ten „rafinovaný trik s advokátem“ a bude to v pohodě.
(v Orwellově 1984) Urválka sem a žádní advokáti nebudou potřeba.
Lukáš 18:2 – „Byl jeden soudce v městě jednom, kterýž se Boha nebál, a člověka nestyděl. Byla pak vdova v témž městě. I přišla k němu, řkuci: Pomsti mne nad protivníkem mým. On pak dlouho nechtěl. Ale potom řekl sám v sobě: Ač se Boha nebojím, ani člověka nestydím, Však že mi pokoje nedá tato vdova, pomstím jí, aby naposledy přijduci, neuhaněla mne. I dí Pán: Slyšte, co praví ten soudce nepravý.“
Tohle byla sice „vdova“, ale princip je mozna stale stejny: Soudci se budou bat verejneho pohaneni vic nez cloveka nebo Boha. A taky na ne plati neustale dochazeni a otravovani kazdy den.
A kdyz uz jsme u toho – kdo bude mit vic casu na to kazdy den otravovat soudce?
Pravdepodobne to bude „zena“ – „pracujiciho muze“. Ono tak nejak z principu ta zenska bude mit na to dozadovani se „pomsty“ vic casu, a to se spojuje s tim ze zeny jsou vic spolecenske… Takze zatimco pracujici muz resi jak spravit nejaky stroj, postavit nejaky dum, nebo vyresit nejaky pracovni problem – ta zena bude mit 100% casu venovat se „otravovani soudce“.
Tudiz – Zeny v takovem soudnim sporu rozhodne netahaji za kratsi konec. Naopak. Podle me lze „vedecky dokazat“ ze zeny jsou ve „spolecenskych sporech“ daleko silnejsi nez chlapi. A vysledky „Feminacisticke Justice“ to jenom potvrzuji.
PS: Vsechny tyto malicherne problemy vyresi Islam. Krestanska „svatost manzelstvi jednoho muze a jedne zeny“ nebyla dost dobra – tak nastoupi novej, mladej, a ten se se zenskejma nezakeca. Je zajimave, podle me, ze Islam jako prvni dobyl vyhradne „Krestanske Zeme“ (dnes Islamske). Skoro jakoby Islam byl reakce, na neco?
Mám dojem že Challenger měl docela kliku na přihlouplou manželku a její pitomou advokátku. A i tak to trvalo 10 let.
Manželka sekyrnice, se schopným advokátem (kterého případně prcá či aspoň kouří), ti by si ho namazali na chleba.
Tím nesnižuji jeho kompetence, jen konstatuju že měl ještě kliku a že systém a lidská morálka jsou ještě šílenější než se nám momentálně jeví.
Soudit se s někým kdo má majetek v desítkách milionů a tudíž i na drahého právníka, to bych opravdu nechtěl.