Speciální mediální operace prof. Fialy a kdy zablokují D-FENS - zpět na článek

Počet komentářů: 924

  1. No co, dřív nebo pozdějc to přijít muselo. Web jež rozděloval fízly na ty co jej čtou a ty o nich se na něm píše, web který rozděloval politickou pakáž na ty co ho čtou a ny ty co jej nenávidí…
    Ono by asi stálo za to, připravit plán „B“ v podobě kanálu na šíření PDF vydání D-F.

    1. Jeste mam nekde ve sklepe cyklostyl z listopadu 89. Mam pripravit i ty smerovky, co jsem pouzival na poslech SE? Ja jen abych vedel, jak hluboko ted System pujde.

      1. To se bude hodit. Akorát ty směrovky namířit na Jerevan.

      2. Jak daleko system pujde?

        Tak lze predpokladat ze digitalni identita bude kompletne asociovana s fyzickou identitou. Lze predpokladat ze lidem bude odebrano vlastnictvi jejich fyzicke identity – to uz se de facto stalo, kazdy je biologicky hazard. Lidi budou pod totalni kontrolou respektive surveillance. Do znacny miry uz jsou. Tim jak lidi zvanej pres social media, tak na sebe vyzvanej vsechno a system o nich vi naprosto vsechno. Ma perfektni psychologickej profil.

        Je z toho mozny uniknout?

        Do jisty miry jednoduse tim ze se clovek odstrihne od social media. Pokud budou CBDC tak bude velkej problem zit some semblance of normal life without being part of the system.

      3. WOW, ty mas fakt vsechno, co je potreba….kdyby bylo potreba, urcite vytahnes i jeden zachovaly ENIAC :-D :-D

        1. eniac ve své prapodstatě má každý doma. akorát k němu potřebuješ elektřinu. Takovej funkční Babagge, to by byla jiná káva ;-)))

          1. Hej ale odhalili by nas smerovym mikrofonom alebo hlukomerom…

            1. vypadá to, že se k parnímu pohonu vracíme… v tom hluku parních kotlů a strojů by se to ztratilo :-)))

              1. Parni pohon? A cimpa bude topit, ha? Nic takovyho!

                1. no ještě je tu varianta… spousta pracovních příležitostí pro spoustu uvědomnělých pumpičkářů. Tím bychom vrahům z Kremlu zasadili smrtelnou ránu

      4. Spíš Rádio svobodná sibiř – RFS :-)))
        Ty Sysope, jak je to s vysíláním a příjmem odrazem přes ionosféru, řekněme na těch 40-80m vlnách ?
        Dá se toto vyrušit rušičkou? Řekněme když máš horizontálně nataženou anténu na příjem, v nějakém hlubokém zaříznutém ůdolí.
        A jak je to s vysíláním u této vlnové délky?
        Můžou tě snadno lokalizovat, když to vysílaš odrazem od ionosféry opět z hlubokého údolí?

        To jsou takové laické dotazy, snažím se v tom trochu zorientovat od doby kdy mi kdosi řekl, že se tu dají chytit moskevští taxikáři na pásmu CB, odrazem od ionosféry. Což mě překvapilo.

        1. Ionosféra na chytání rádií moskevských taxikářů a vůbec různého ruského póvlu je teď zakázaná a vypnutá :-)

          Co vím z mých CB časů, tak to buzérem od inosféry jde, akorát záleží na jejím stavu a nejlíp to jde kolem července nebo tak.

          1. Amáro o tom pravidelně informovalo, o příjmech i vysílání odrazem od D a F vrstvy ionosféry.
            Tehdy fakt šlo, s doslova pár watty céčkového transceiveru, komunikovat i s tou Moskvou, nebo s rozumným přijímačem poslouchat na KV ty NYC taxikáře.

            1. A teď už to nejde? Proč to šlo jen tehdy ?

              1. Určitě jde, ale většina fandů už je buď mrtvá, nebo má jiné starosti.

                1. Ja mam doma bednu od dvou 155 mm naboju a v ni je slozena 5/8, vcetne nizkoutlumoveho koaxu, konektory a pan President Jackson. Jeden nikdy nevi…

                  Odraz od ionosfery na DX funguje, dobre chodi treba Italie, kterou to dela prekrocenim Alp, ale je to spis loterie, nez ze by se s tim dalo nejak spolehlive pocitat. Na lov QSL dobry, ale jinak…

                  Rusicky obvykle rusi prijem, ne zdroj. Takze jsou bud vsesmerovy nekde na spojnici vysilac/prijimac a nebo jsou smerovy a perou to prijimace. Je fuk, odkud ten signal jde, jestli prizemni vlna, nebo ionosferickej odraz. Zarusit se da ledacos. A taky se to do urcite miry da i odrusit, napriklad odecitaci smerovkou, pokud ta rusicka ma fix pozici.

                  1. Máme tady starý lampový rádio.Venku velkou točenici a občas se bavím na dlouhejch vlnách.

                    1. Mam pocit, ze 3 MHz se jeste jezdi… ale to aby mel jeden antenu pres udoli…

                    2. Asi 10m púvodní anténa a je tam toho dost.Většinou různý podivný jazyky.A spousta „pípanců“.

                    3. Tak bez BFO jsou ty pípance, až na výjimky nečitelný.

                    4. Jasně, ale když ladím, je to zvláštní pocit.Cítíš tam tu dálku…Kdyby to tady kleklo a já bych neměl nic jiného na práci(utopie), tak nahodím centrálu a myslím, že alespoň z dikce si odvodím, co že se to ve střední Evropě stalo:-)

                    5. Spíš naopak, CW můžeš na obyčejném KV přijímači bez BFO slyšet jen to, které je blízko. Neslyšíš skutečný tón té stanice, ale jen jeho harmonické díky ne až tak dokonalé filtraci a vlastně jen náběhovou hranu značky. Běžně se to jeví jako takový bouchání s echem.

                    6. Teď nerozumím.Ladím rozhlasové stanice v podivných jazycích.

                    7. CW je telegrafní provoz A1, tedy obecně „morse“. Dělí se ještě na několik dalších podskupin.
                      V amatérském pásmu 3,5MHz se samozřejmě vysílá i A3, tedy fone. To je jistě mnohem pohodlnější, ale s omezeným výkonem a kompromisním přijímačem taky s podstatně menším dosahem.

                    8. Jo, večer jsou SV a DV zajímavé, zvlášť na slušnějším přijímači, co má lepší mefku a přijímač má dobře přizpůsobenou anténu. Dřív se na to přizpůsobení, právě kvůli příjmu na větší vzdálenosti, kladl větší důraz. Co začaly růst výkony vysílačů z desítek na stovky kW, tak se na to sralo. Souběžně s poznáním, že běžný posluchač stejně poslouchá jen stanice v jeho jazyce, tj. domácí a blízké.
                      Proto se sovětské přijímače u nás jevily tak dokonalé, protože v rámci tehdejší velikosti SSSR, fakticky často šlo o dálkový příjem..

                    9. Dík, přemýšlel jsi o tom článku na téma zvučení, nahrávání a počátcích Hi-Fi u nás?

                    10. Jo, přemýšlel.
                      Vychází mi to stále buď na seriál, nebo na nechutně dlouhý článek. A to by postihlo jen hodně nahrubo.
                      Stále ale platí, že nejsem psavec a nemám na to to správný střevo.

                    11. Na to nehleď.Odborné knihy máme.Tady by šlo spíš o tvé zkušenosti a zážitky.Neboj se toho!

                    12. Ale já se nebojím.
                      Spojím se nejprv s panem domácím, zda by o něco takového stál. Něco mi říká, že tohle jaro přinese mnohem zajímavější témata.

                    13. Onehdá tu byly dva entomologický články.Paráda!Pan domácí má rozum.

                    14. 3,5MHz. Resp. 3,5-3,8MHz, 80m. Půlvlnný dipól není až taková hrůza.
                      Z jarmarků ČSLA z devadesátek mám dva komplety 100W R-130, síťové zdroje i měniče 28V, servomotorové anténní členy (společný i pro R-111). Za babku, pro zábavu.

  2. Je rozdíl psát cokoliv a psát hovadiny. Už u mě v práci jsou kolegové, pravidelní čtenáři zrovna oněch (dočasně) zakázaných serverů tvrdí, že zítra nebude nafta, pozítři máslo , v sobotu zkrachuje USA, Měsíc je dutý a v našem nitru žije jiná civilizace. Vím, že to není problém serveru, ti se těmi bludy živí. Je to blbost těch lidí co neumí filtrovat informace. Jenže stejně je to problém důchodců co si kupují třetí sadu hrnců, nebo těch co si vezmou půjčku po telefonu s 20% úrokem. Když lidská blbost překřočí určitou hranici, tak prostě stát musí zasáhnout. Jasně lepší by bylo občany vychovávat, ale co si budeme povídat po inteligentní skluzavce fičíme dolů každým rokem víc a víc.

    1. Jasně, jako správný dobroser musíte ochránit ty chudáky, co vám inteligencí nesahají ani po kotníky, že? Asi by neměli ani volit, co? Jo, takové svině mám nejraději. :-P

    2. Cirqe taky nikdo nezakazal a jaky tam melou picoviny. Umim pochopit, ze by se pred nebezpecnyma vecma mely chranit deti. Petilety dite s lahvi skotske neni dobra kombinace. Ale kdo ma ovcanku, je za sebe zodpovedny a neni duvod mu neco predzvykavat, pokud to neni totalita.

      Cili, z meho pohledu mame vladu s totalitnimi manyry a cenzurou. A pritom jsou to takovi sraci, ze se boji to rict i otevrene.

    3. „Stat musi zasahnout“

      MaXovy poznamky indikuji ze on se povazuje za „inteligentniho“ a je rozrusen tim jak ostatni fici po „intelignetni skluzavce“ dolu. Jaka je skutecnost? MaX je debil.

      Svoboda (slova) bud je nebo neni. Pokud je, tak si kazdy muze mektat co chce a lidi si to nejak preberou. Pokud neni, tak nejaka pica nebo curak urcuje co se „pravda“ co je „lez“ co je pripustne vyslovit a co neni. Lidi si to taky nejak preberou – vetsinou chapou ze ty curaci a pici jsou full of shit a k pravde se nejak dopracuji. Rozdil je v tom ze pokud svoboda (slova) je tak jsou lidi svobodni. Pokud neni, tak curaci a pici perzekuuji.

      Co se ty MaXovych mektu o dutem mesici pripadne jinych preposterous claims, jejich ucel je asociovat je s disentnimi prohlasenimi a nazory a tim je zdiskreditovat. Jeden by rekl ze to je obecna znalost, ale zjevne ne. Jednoduse clovek kteri rika veci ktere jsou nepohodlne pro vyse zminene pici a curaky je asociovan s necim extremistickym s cilem aby na nej lidi nahlizeli jako na silence.

      A intelektualni trpaslik jako MaX se (implicitne) prohlasuje za inteligentniho.

      Clovek by se z toho posral.

    4. Podle mě bylo „zakázání“ těch webů naprostá blbost – vláda (nebo kdo to vlastně zakázal?) si tím leda špinila ruce, ničeho užitečného však nedosáhla.

      1. Samozrejme ze tim dosahla. Podobne jako dosahla napriklad vsemi temi naprostymi picovinami jako zavreni lidi v okresech.

        Legitimizovala tyhle naprosty picoviny. Respektive z nich udelala a commonplace thing. Demonstrovala ze takovy veci se muzou delat. Zastrasila lidi. Atakdale. To ze se kvuli tomu ze nekdo dostane rymu zavre cely mesto do karanteny je dnes bezna vec. Podobne je bezna vec ze kdyz nekdo publikuje protistatni texty, tak je vypnutej.

        Perception rulez.

        Extract your head out of your butthole and smell the coffee.

        1. Občas si s hlavou v prdeli zkouším aspoň představit ty ilumináty nebo kdo jsou ti vaši organizátoři, co tady všechno plánují v horizontu století. Ale jestli se zmůžou jen na odstranění pár záznamů DNS, tak to jsou čučkaři a prdlajs hybatelé dějin. When you break rules, break ‚em good and hard. Takovýhle šolíchání je k prdu.

          1. Why don’t you fuck yourself asshole. I’ve never said anything about no illuminates motherfucker, don’t put words in my mouth. Don’t project whatever is in your putrid mind into mine.

            The aforesaid is a plain description of reality you dimwit and if you can’t see it you evidently do have you head shoved in your asshole. Or somebody else’s.

            Nothing, I repeat no fucking thing, of what has been foisted on humanity in the assault that began with COVID makes any sense in the sense of achieving the purported objectives. It does make perfect sense if the objective is to subjugate the populace.

            Break the rules? What fucking rules? Nobody’s breaking no rules. What the fuck are you talking about? You mean perception rulez … :-D … ? It means that perception is everything, dumbo!

          2. Jasně. Jsou to čučkaři. Přišli si jenom pro 8 webů. Nebyl jsem nikdo, kdo by měl nějaký web.
            Máte dost chabou představivost. :-P

          3. Tak jestli chceš hard tak zavítej někam na Ukrajinu nebo do Ruska…tam se místní „ilumináti“ ani moc netají tím, že to bačujou a rozkrádaj. Občas tam i za poplatek pořádají MMA zápasy. Oktagon je přímo na náměstí a jsou povolené ostré zbraně.

      2. „Podle mě bylo „zakázání“ těch webů naprostá blbost “
        – varovný výstrel do vzduchu určite nie je blbosť. Lenže blbec toto nedokáže pochopiť – pokiaľ ovšem jemu niekto nevystrelí nad hlavu.

    5. Určitě, to je výbornej nápad. Počítam, že tu určitou hranici blbosti, potřebnou pro umlčení nepohodlného blbce, bude jak jinak určovat stát. Dost se tím vše zjednoduší, žádný dezinformátor, proruský trol, rasista nebo tak něco. Blbec, soudruzi, blbec to je a tím je řečeno vše. Jděte už do prdele s tou nekončicí snahou mě chránit. Ochráním se sám a jestli jsem tak blbej, že to nezvládnu, tak budu mít doma pět sad hrnců a nebo umřu. Příroda takhle funguje tisíce let a zatím dobrý. Je to jak včerejší článek o založení odborů v Amazonu. Spouštěčem údajně bylo, že firma nedostatečně řešila covid a tak zaměstnanci na obědě seděli vedle sebe, a dokonce ani jinde neměli mezi sebou patřičné rozestupy. A přitom oni moc chtěli, ale nikdo jim to nenařídil, nikdo je neochránil, tak se holt nedalo nic dělat, stýkali se jako dřív a odevzdaně čekali na smrt. Člověk by skoro řekl, že to jsou pěkný blbci, co?

    6. to už tady bylo… a jak to dopadlo?

      Dítě, které dvakrát sáhne na rozpálená kamna, bude mít trudný život.

      1. Když oni mají dneska všichni pocit, že „cítit se šťastně“ je nějaká nároková položka, kterou je jejich okoli jim povinno zajistit.

    7. „lepší by bylo občany vychovávat“ … to je super nápad. Třeba nějakým uvědomnělým tiskem, nástěnkami, zájmové organizace. Zlepšili bychom pracovní uplatnění pro studenty humanitních oborů. Pro ty hloupější by nebyly marné nějaké pobytové kurzy. Takové tábory, kde by se mohli převychovávat. Tam by mimojiné našli uplatnění i nevzdělaní, ale dostatečně fyzicky vybavení (práce s pendrekem není pro každého). Taková společnost budoucnosti, se zářnými zítřky.

    8. Blbci byli vždycky. Akorát dneska jsou víc vidět a slyšet v době internetu… :-)

    9. Třeba zrovna třeba takovej Orbán chrání děti před dezinformacema typu „můžeš si nechat přišít čurák namísto díry podle nálady“. To je dobře nebo špatně?

    10. Z takových názorů je jednom vážně šloufy. Nejlepší na tom je, že se potom stejný lidi dojímaji nad 17. Listopadem nebo Miladou Horákovou.

    11. MaX: a do jaké škatulky patří třeba názor, že „na zásadní změnu k zastavení katastrofických změn klima máme poslední rok“ ?

      Říkají to vědci a IPCC dokonce vytváří panel, který má bojovat proti klimatickým dezinformacím…

      Akorát že „zbýval poslední rok“ už v roce 2000, kdy to říkal (s odvoláním na tytéž vědce) princ Charles.

      1. Teď už ale opravdu zbývá jenom poslední rok, dyk proto šel taky Putin do vojny, aby se to tolik nerozkřiklo.

        1. Jo jo! A ten příští rok bude už ten úplně poslední. ;-)

  3. Extrapolaci z dosavadniho vyvoje lze predpokladat ze Internet bude behem relativne kratke doby sanitizovany. Respektive cely verejny prostor. Mrdky na tom usilovne pracuji, fact checkers je vsude jak nasrano. Londynska galerie prejmenovala a Degas picture from Russian Dancers to Ukrainian Dancers takze se da predpokladat i masivni prepisovani a whitewashing historie.

    Internet co se tyce spojeni s lidma jinde na svete byla dobra vec nekdy pred 20 lety a porad to tak jeste trochu funguje, ale je potreba se pripravit na to ze na Internet se bude potreba vysrat. Aspon ve smyslu svobodneho prostoru kde clovek muze najit a predavat informace, nazory, etc. Na nakup nejaky sracky to porad jeste funguje.

    Clovek – tedy diametralni opak rouskomrda, ukromrda, …-mrda (insert the next craze they’ll roll out to further fuck up people in the head) – se musi pripravit na to jak nastupujici totalitu prezit. Z globalniho pohledu maji cesi, podobne jako jine narody kterym celou historii nekdo jebe prdel, vyhodu ze pomerne presne chapou ktera bije a vi jak se totalita preziva (to neplati pro vsechny, je mezi nami spousta spoluovcanu kteri jsou vyse zmineni rouskomrdi, ukromrdi a vsemozni jini ….-mrdi, vcetne obycejnych nefalsovanych zmrdu).

    Jinak pokud by tento server ty mrdky zablokovaly a navzdy zmizel tak se s tema par lidma s kterymi stoji za to vymenovat nazory loucim a preju uspesny zbytek zivota. Zlovolny zmrdy timto posilam do prdele ale protoze jsem prejici clovek tak jim taky preju uspesny zbytek jejich zmrdskeho zivota.

    1. „Internet bude behem relativne kratke doby sanitizovany.“
      – zjavne sa na tom pracuje.
      Ovšem – vymrdať ovciam mozgy sa javí ako rýchlejšia a účinnejšia metóda.
      Nedokážem to nejak odborne zdôvodniť, ale čiste podľa pozorovania majú 2x napichaní zjavný problém udržať vlastnú myšlienku , a vytvoriť VLASTNÝ názor , ktorý nie je iba prebratý z debilizátora.

  4. Mě by docela zajímalo, jestli ty vypnuté weby byli vůbec nějaký problém.
    Kolik lidí je čte a bere vážně? Já asi nikoho neznám… 2% populace? Pár obecních pošuků a bláznů?
    Když se ty weby vypnou, na inteligenci těm pošukům nepřidá a najdou si jinou sračku na čtení… :D

    1. Mas to nejaky pomotany vole. Voni se nevypinaj ty weby ktery pisou „sracky“ ale weby ktery publikujou nezavisly informace, nazory ktery se nehodej do kramu curakum a picam z establishmentu.

      1. Já teda nevim co na těch webech bylo. Nikdy jsem je nečetl, ale co jsem o nich slyšel, tak to bylo prakticky ruské zpravodajství, což je defakto 100% lež tvořená „ministerstvem pravdy“ v Kremlu.

        1. to je taková typická věta… nikdy jsem to nečetl, ale je to 100% lež. :-)

          1. Tak nějaké úryvky z ruské státní televize jsem viděl, ale to jsou taková hovna, že příčetný člověk to nevydrží sledovat déle než 5 minut.
            Pokud tyto weby byly proruské, tak předpokládám že tam jel podobný narativ.

            1. člověče teď si nejsu jistej, píšeš, žes viděl úryvky z ruské bedny, nebo české bedny? protože to sedí na sto procent…na tu šéskou, no :o)

            2. Jistě. Předpokládat můžete cokoliv. Zatím. :-P

            3. podle vaší logiky mohu jet analogicky takto:
              ohledně kovidu, co jsem zahlédl v ČT za dva roky, jely jen vládní hovna = cokoliv se vysílá v majnstrýmové televizi, je 100% lež.

              to je blbost, že?

            4. Predpokladas spatne. Nektere ty weby mlely hrozne sracky, bez ohledu na politicky smer. Asi jediny, ktery bych ja oznacil za obcas prorusky, je Aeronet. Ten zbytek neznam dost na to, abych je soudil. Ale ono by bylo potreba nejprve definovat, co znamena „prorusky“. Rozhodne zadny z tech webu nedelal preklad ruskych webu do ceskeho jazyka.

              I ten Sputnik (ktereho se ceska blokace netyka) ma trosku rozdilne clanky v ramci jednotlivych jazyku. Na Sputik chodim a delil bych to takto – 1/3 odpad a bulvarni sracky, neco jako Seznam – kde vykoukl ktere kunde zadecek, ktera pica si nechala udelat novy silikony, kdo suka kterou z Kardashianek. Pak 1/3 ryze ruske blaboly, ovsem aspon v originale a plnem zneni od tiskovych mluvci, nebo ruskych pohlavaru. Takze clovek aspon nemel pochybnost, jak to, ci ono, bylo skutecne receno a pokud nekdo rekl picovinu, tak o tom aspon nebylo pochyb. No a posledni 1/3 ruzne vyzobane zpravy z ceske politiky, v podstate takove bezne prani ceskeho spinaveho pradla, jako se probira i tady. V podstate klasicka propaganda, ktera ma mix toho a onoho.

              1. Znáte některý z nich, kterej nejel od 2021 ruské kraviny? Znovu se podívám na archive.org, zda to tak je. Už jsem je ale všechny kontroloval a ruské byly.

                1. Je-li sputnik oficiální web ruské vlády, pak asi nemá smysl hledat, jestli je proruský. Jestli „závadné“ weby často rozebíraly ruské zdroje, pak asi najdete to stejné. taková Don Quixotská práce, řekl bych. O tomhle to ale přeci není. Chcete (byť i nepřátelské) informace předžvýkaná nebo nepředžvýkaná? Jsou ruská vyjádření ve 100% lež a pouhá propaganda?

                  1. Ale o tom, zda ty weby jely ruskou propagandu to právě je a je to právě a jen o tom.

                    1. aha… už jsem asi pochopil směr vašeho uvažování. Víte… mám radši barevnější pohledy na věc. Výjimka jsou černobílé filmy.

                    2. Nepište, že jste něco pochopil, když jste naprosto mimo. V rámci sosp.cz jsem ty weby pečlivě analyzoval a musím státu dát za pravdu.

                    3. ano… ve vašem uvažování jsem úplně mimo, a jsem tomu nesmírně rád.

                    4. treb
                      11.4.2022 v 10:25

                      vony ty ovčanský války v kdejakejch prdelách mají vlastně asi svoje; je to sice plný sraček a zla, ale aspoň ve výsledku obvykle jedna strana (obvykle ta, co prohraje) buď zdrhne jinam, nebo skončí v hromadnejch hrobech, a vítězové si tam na nějakej pátek můžou na ostatních zkoušet tydle svoje teorie; akorát že pokud vyhrajou (obvykle) fanatičtí levičáčtí šmejdi, tak časem se jim část ovčanstva začne probouzet a během pěti generací to tam mají znova

                      tady se už mnoho století žádnej ordnung neudělal, takže se tu vobčas trochu pošťouchnou tady vymatlaní totalitariáni s těma, co chcou nechat v klidu žít a maximálně si zanadávat někde u korbelu, ale nic, co by se vyřešilo, a první strana té druhé neustále kurví život stále víc; občas je snaha to spláchnout spolu s průchodem nějaké silnější třetí strany (tu dolfici, támdle stalinisti), ale moc to taky nefunguje

                      vyhrála vlastně někdy někde, snad mimo US of A, nějaká strana, co by nebyla levičácká svoloč?

                    5. Práskače nemá nikdo rád.

                    6. A jak dopadla ta anál-íza. Hluboko?

                2. Ale kraviny jsou prece uplne vsude, od Hovinek, pres LziDnes po Sputnik. Seriozni web je tak mozna pro zahradkare, nebo topenare.

                  Podstata je, kde jsou lzi a skutecne nebezpecne informace. Jako napriklad, ze po ockovani clovek uz Covid nechyti. To je nebezpecna lez. Nebo, ze vsichni okolo Ruska jsou nacisti.

                  Ale, ze nejakej stat dela vlastni propagandu, to je jednak samozrejme a druhak to nemusi automaticky byt plne lzi. Staci se podivat treba na web Evropske unie. Tam je fura pravdy, treba jak nam dokurvi zivot pres Green deal. To je take propaganda, zakazeme ji?

                  1. Ty absolutně nejvíc nebezpečné lži šířila a šíří sama vláda.
                    Ta předešlá, má právě díky těmto nebezpečným lžím, na triku nejvíc zbytečně mrtvých lidí.

                  2. Topenářství? Ses zbláznil Sysope? V době ideologicky nepřátelského ruského plynu, to je vo vězení, psát něco do topenářského časopisu. Někde se tam neprozřetelně zmíníš o možných úsporách v době drahého vytápění, a už tě má v hledáčku ideopolicie.
                    Veškerý chlad a drkotání zubama když vypnou v centrále plynové topení, se co nejpřísněji zakazuje, bo je to považováno za ideologické přitakávání východnímu nepříteli!

                    A zahrádkaření? To samé. Jak třeba při zahrádkaření dokázat, že ten (ruský!) bolševník je nálet a nevysadil jsi ho tam úmyslně? To už ho raději zamaskovat houštinou marihuany.
                    Na tvém místě bych si důkladně prohlédl stromy co máš na pozemku, jestli nějaká odrůda není náhodou výsledkem ruského šlechtitelství. A rovnou ho pokácet a spálit. A popel zahrabat metr pod zem. Nevím jak by jsi to pak vysvětloval pánům v kožených kabátech a červeno-bílo-čenou, vlastně modro-žlutou páskou na rukávech?

                  3. Internet je prostě obrovská skládka, kde si každý může vyklopit svojí kárku.Tohle by měli lidem vysvětlit a ne zavádět cenzuru.Kde to kurva jsme?

                    1. Původní idea internetu s tím takto počítala.
                      Ale co se toho chopili různí Gatesové a naprosto úchylní Zuckerbergové, tak to bohužel vypadá, jak to vypadá.
                      Úchylové pak mají sami zájem na tom, aby tam uživatelé vkládali co nejvíc kontroverzní obsah, protože ten přitahuje nejvíc pozornosti a vydělává víc, než seriózní informace.
                      Doložit se to dá klidně už jen tím, že sítě začaly tolerovat výzvy k zabití ruského presidenta. To je pro mě naprostý vrchol.

                    2. Uplne puvodni Arpanet byl financovanej armadou, nasledny Internet byl akademicky. Co Internet pokurvilo je web. Nemel jsem problem zit jen s Telnetem, Gopherem, FTP a E-Mailem. Obsahove jsem si pokecal uplne stejne, jako dnes a stacila mi vytacena lajna par kBps.

            5. Spazik: Tak prezentace toho jak moc jsi ty sám indoktrinován, že vyžaduješ cenzuru, moc nedokazuje, že jsi příčetný.
              Mě zase sere mainstream, kde jedou sračky, polopravdy či dokonce lži. Ale nikdy by mě nenapadlo to zakazovat. Já teda na tyhle údajně konspirační a proruské weby nechodím, protože mi to přijde jako protipól mainstreamu. Musím odfiltrovat tolik sraček, abych se dostal k nějaké informaci, že mi to za to nestojí.

        2. Všechny ty bloklé weby jsem prošel přes archive.org a nejpozději od ruských příprav na invazi od 2021 jeli opravdu ruskou propagandu. Každý se může podívat.

          1. Dobře, tedy někdo má na Rusko jiný názor, než je ten oficiální a obecně platný a má potřebu to prostřednictvim nějakého webu sdělit kazdýmu, kdo ma chuť to číst. No a? Co je v tom za problém? Sto lidí, sto názorů. Jiný názor na Rusko je problém, jiný názor na covid je problém…Chleba si v konzumu ještě můžu vybrat podle sebe, zatím…To jste fakt všichni tak posraný z toho, že má někdo jinej názor? Nehodnotím, jestli je ten názor špatnej nebo ne, protože je to jedno. Je to jeho názor a má na něj přece právo.

            1. Nejde o názor. Jde o přebírání ruské propagandy přesně podle Gerasimovy doktríny, což je ruský způsob vedení informační války. A v případě podpory agresivního útoku na jiný stát se jedná i o podpora trestného činu a naplnění skutkové podstaty § 405 http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-13-dil-1-paragraf-405 . Však se teď provozovatelé těch webů ozvou a vysoudí za vypnutí na státu/ NICu.cz a ISP miliardy, ne?

              1. Matouš 7:5

                1. Matouš 7:15-20

                  1. za zdroj Vám dávám za jedna. Držte se toho ;-)

              2. Já nevim, jestli něco vysoudí, nebo ne. To je jejich věc a mě je to celkem u prdele. Já jsem jen říkal, že každý má právo na svůj vlastní názor, ať už je sebeblbější. To že existují nějaké paragrafy, které se to snaží popírat, ještě nevylučuje, že mám pravdu.

                1. Navíc mi teda přijde dost úchylný, jak se tady oháníte paragrafama a trestnýma činama postihující něčí názor, ale v podstatě nezákoné a ani nijak nevysvětlené vypínání cizích webů Vás nechává celkem v klidu? Tak jasně, přece se tím kladivem na čarodějnice nepraštíte do hlavy ;-)

                    1. A tím jste chtěl říct co, konkrétně? Netuším, co prohlášení vlady mění na tom, co jsem napsal?

                    2. To byla reakce na „ani nijak nevysvětlené vypínání cizích webů „

                    3. Aha;-)))

                    4. Aha, no jo, no jo no…tak se mějte pěkně, pane majore…

                    5. By mě zajímalo, jaký smysl mají tyhle reakce. Potřebujete mít aspoň poslední slovo? Výštěk na závěr?

                    6. Nebuďte hned nepříjemnej, zkazíte si den. Vy jste mi v odpovědi na několik mých názorů poslal naprostou a nic nevysvětlující sračku a já Vám odpověděl citátem z filmu, který kdybyste pochopil, tak jste si svou teorii o výštěku mohl ušetřit :-).

                    7. Já jsem poslal odkaz na dokument, kde to vláda nějak vysvětluje, pomohl jsem ;).

                    8. V pohodě. Kdybyste provozoval nějaký web, jednou ráno byste zjistil, že jste vypnutý, tak ten dokument co jste mi poslal, byste považoval za dostatečné vysvětlení? Na základě toho dokumentu a vágních formulací v něm obsažených, by Vás mohli třeba i zavřít ( vyzývá k přijetí potřebných kroků a k důslednému využívání všech možností ), tedy TOTO je teď případné vysvětlení?

                    9. Ovcoun: Já sice nejsem právník, ale mně to vypínání webů a cenzura obecně podle té vaší logiky přijde analogicky, jako zalepit lidem huby aby nedejbože nenaplnili skutkovou podstatu paragrafu popírání čehokoli. Takže je to nevysvětlené a nevysvětlitelné, ať už se na těch stránkách melou jakékoli sračky. Pokud někdo psaním poruší zákon, prosím, ať je souzen. Ale takhle? Byli ti admini, majitelé a přispěvatelé stíháni? Nebyli, tak proč tu agrumentujete paragrafem?

                    10. Je hlavne potreba si uvedomit ze vsechno co se deje je navykani ovcanu na novy poradky. Vcetne prava, zakonu.

                      V Novem Svete na prava a zakony sere pes protoze je potreba ochranit babicku pred COVIDEM a chudacky ukraince pred zlymi rusaky. Pripadne cimkoli jinym co si starostlivy stat vymysli.

                      Thus, people in Canada had their bank accounts frozen because they contributed a few bucks to the Freedom Convoy. Now, neither was the convoy illegal, nor was the fact that they made a contribution. From the legal viewpoint, everything was clean as a whistle. Yet, the government stomped its heavy jackboot on the daring plebs to show them who the boss is.

                      Podobne, vypinani webu. Podstatne je aby lidi pochopili ze PRAVDA a to CO SE SMI RIKAT je to co prohlasuje VOLOMRD ZELENSKY a SOUDRUH FIALA a aby nerikali nebo nepsali nici jinyho. Jinak prijde spravedlivy trest. Na nejaky zakony mrda pes.

                    11. Jasně, není to úplně standardní postup, ale válka není úplně standardní situace. Prostě na svém webu nejeďte během války propagandu protistrany. Osobně jsem pro tento postup https://twitter.com/dmallon/status/1160910336825987072/photo/1 , ale my nejsme 200 let stabilní demokracie.

                    12. A sme zase u toho – je u nás ofiko válka nebo ne?

                    13. Definuj, co je valka a ja ti odpovim.

                      Podle mne my jsme si poridili hlavne ty dopady valky a to castecne z vlastni blbosti a castecne diky blbosti EU. Takze ekonomicky valku castecne pocitujeme, ackoli nejsme ucastniky horkeho konfliktu, nikdo na nas neutoci a nikoho nezajimame.

                    14. JASAN: defakto je ČR ve válce s Ruskem od roku 2014, kdy tu Rusko zaútočilo na vojenské sklady a vyhodilo je do vzduchu i s lidmi. Nepopiratelný casus belli. Oficiálně se války nevyhlašují už od druhé světové války, už jen proto, že lidstvo si kolem toho vymyslelo různé mezinárodní paragrafy. V hybridní informační válce jsme samozřejmě s Ruskem taky, doporučuji prostudovat Gerasimovu doktrínu.

                    15. ani de facto, ani de iure… mýlíte se.

                    16. Ovcoun
                      11.4.2022 v 12:39
                      Takže když se to zjistilo až v roce 2021 kdo to udělal, tak se ta válka započala tak nějak zpětně? Zajímavé…

                    17. Jasan: ano.

                    18. Ovcoun
                      11.4.2022 v 12:39

                      hňupe, munice v plesnivejch barákách, kde neměla co dělat, hrabali se v ní nějací čuráci, co se na to neměli ani podívat, vyhodili se do luftu i s materiálem, a banda zkurvenejch zlodějů si k tomu vymyslela fanastickou storku, aby se mohla megazakázka přihrát westinghauzu, pokud do té doby nezbankrotuje eště párkrát

                      na tydle vemena jak seš ty zas všichni čekali

                    19. Re: Ovcoun11.4.2022 v 12:39
                      To jsou mi veci… nejakej dukaz k tomu ruskemu utoku by byl? A mohl bych ho videt?

                    20. Válka je určitě špatná, na tom se shodneme. Ale jednak náš stát, potažmo ani EU nebo NATO, ve válce zatím nejsou a za druhé, vždycky se najde něco, na základě čeho pújde řict, že se nejedná o úplně standardní situaci, takže tímto se dá omluvit v podstatě všechno.

                    21. ukatoto ukulele
                      11.4.2022 v 12:22

                      no však až zase bude nějakej člen NATO (samozřejmě jenom sám za sebe, to je jasný!) bombardovat nějakej suverénní stád, tak se vsaď, jak si to vyvomlouvají, až jim budou rypáky a pazoury dřevěnět

                    22. Behemot
                      11.4.2022 v 12:29

                      Víš jak to je, ne? Pokud se porušujou zákony, neplněj dohody a neplatí nic z toho co jsme slíbili, tak pokud je to pro „dobrou věc“, tak je to v přece v pořádku. Řečeno spolu s Mazurkem: Tak je to správne, tak to má byt!!

                    23. a v jaké že jsme to válce? Že jich tu takových bylo. S americkým broukem, s reakcionáři, s covidem a nyní s dezinformacemi? Jak se taková válka vyhlašuje? Jako, že to někdo řekne, že je to tak správně a na zákony pak sere pes? Byl vyhlášen válečný stav nebi alespoň stav ohrožení státu? i to má nějaký právní rámec.

                    24. treb
                      11.4.2022 v 12:36

                      to voni si přece vošéfovali tamtím nouzovým stavem, ten se tak skvěle osvědčil, oudy jim posvětili, že si to můžou vyhlašovat podle toho, jak fouká vítr, a během toho mají naprosto volný ruce ke všem totalitárním sviňárnám a rozkrádačkám

                    25. jenže nouzový stav řeší něco úplně jinýho, např. živelné katastrofy. jo, napasovali to na uprchlickou vlnu. je to sice bizár, ale pořád se tady někdo ohání válkou. V té nejsme. navíc ji máme právně ukotvenou. Co z toho plyne? Že situace je vládou zneužita proti vlastním občanům. Kdo chce vidět, vidí.

                    26. De_Bill
                      11.4.2022 v 12:01

                      co stíhaní, hlavně jim ani nikdo nic neřekl, vijou piču, NICky se akorát kroutí jak slizký svině, kterejma sou a ti vostatní eště mnohem víc, jedou v módu „prostě je to rozbitý“ a ignorace

                      v tom rajchu aspoň na všechno byly dekrety a lejstra a každej na tom gestapu skončil relativně podle nějakýho práva

                      tady ovčani nechali režim s náhubkama vodevřít naplno pandořinu truhlu (do které samozřejmě už dřív strkali prsty, to ne, že ne) a teď už si ty svině dělají co chcou, za nadšenýho potlesku pravdoláskovejch vymatlanců jako tady ten

                    27. Ono v kauze Vrbětice došlo k nějakému posunu, nebo je NCOZ stále ve fázi „prověřování informací“?
                      „Důvodné podezření“ na casus belli opravdu nestačí.

                    28. Obvineni, odsouzeni i trest uz problehly, ocekavas snad spravedlivy soud, nebo podobnou blbost? :-)

                    29. Teď ještě zareaguj na to “ nezákoné“. Poď.

              3. Saakrys, takze Zeman by za jeho prohlaseni, ze u Kabulu se bojuje za Prahu, mel jit do lochu. Jo, to je hned.

          2. Když ty svoje nesmysl budeš psát víckrát, tak se z nich realita nestane. Sem nechodí takoví kreténi, aby ti to sežrali.

        3. Spazik :
          „Nikdy jsem je nečetl, ale co jsem o nich slyšel, tak …“

          -moc názorná ukážka, ako si mrdky vytvárajú „názor“.
          Zásadne si NIČ neprečítajú , ale preberú názor, ktorý im vyprodukujú tí NEOMYLNÍ. A ten názor od panstva tam hore potom šíria .

    2. Ten princip je hlavně špatný. Z těch webu jsem znal jen protiproud a máte pravdu, ten je tvrdě proruský. Ostatní nestojí asi ani za řeč. Zakazovat svobodu slova je prostě totalita, to se nedá okecat.

  5. co se týče voperátorůch a jinejch sviní, to ale není žádná novinka, že se spousta lidí probudila z apatie teď neznamená, že ty kurvy nedělají cenzuru internetůch už druhým desetiletím: https://blok.hrach.eu/

  6. Podľa toho, ako prof. Fiala pije zmrdom krv, usudzujem, že si Česi zvolili dobre.:-)

    1. Jo, to si myslí každý zmrd. :-D

    1. Ten článek je fakt nářez. „Proč s námi Rusko neni schopné držet krok? No protože tam je autoritářský režim, který lidem věci nařizuje a nepodporuje samostatné a inovativní myšlení“. Napsáno v článku, který se zabývá tím, co všechno a jak důkladně u nás zakázat, omezit a jak donutit lidi, aby si mysleli co my chceme :-). Tak to jo.

      1. Celej Vrábel je nářez…. takovej bojovník pro pravdu. Něco jako kpt. Minařík.

        1. Já už běžný zpravodajství skoro nesleduju, takže podobný skvosty moc neznám. Běží tam pořád to samý dokola, jen to má každej den krapet jinej odstín. Počkám až skončí válka a pak se zase mrknu, jakej bude informační program na příští rok / dva.

          1. zaregistroval jsem ho 2x a nyní ten rozhovor. Ten člověk kdyby žil po 48, tak by se stal ministrem

        2. Spíše tvrdej byznys. Viděl trochu poptávku, tak si na to založil „vědecký“ Tech-startup s hěmtěmi algoritmy. No a když poptávka nestačila, tak ji sám zvýšil.

          1. možná… ale z jeho řeči čpí agitátor na sto honů. takže kombinace obého. On Minařík to taky nedělal jen pro čest a slávu, ale i pro prachy:-)

            1. Minařík byl naprostý čučkař, co toho víc nakecal v televizi, na politických školeních a přednáškách pro děcka, než udělal. Zapálený pro věc, to on byl, to zase jo.
              Ale i ti vymaštění bolševici, co nedohlédli dál, než do konce aktuální pětiletky, měli dost rozumu na to, aby mu povolili řetěz tak nějak akorát..
              Minařík a ostatně ani zbytek represivních složek, neměli k dispozici internet. Vrábel je něco mnohem horšího a nebezpečnějšího, než úchylný estébácký kapitán.

              1. Detaily o něm neznám a je mi to tak nějak u zadele. Snad jen, že řiťolez Laufer o něm nazpíval nějakou angažovanou srajdu.
                ale hlavně se tou akcí propálil… a propálenej agent je k ničemu. leda tak o tom kecat děckám ve školách nebo v bedně

              2. Jo a mimochodem:
                Minařík byl po tom poklidném předání moci, absolutně mediálně nejznámějším estébákem v zemi, nějaký Lorenc s ním nemohl v mediální pozornosti vůbec soutěžit.
                Stalo se Minaříkovi něco krom toho, že mu někdo pomazal dveře od bytu hovnem? No a pak mu ještě postříkali nějakým sprejem kastli a propíchali gumy u jeho auta?
                Jestli se dobře pamatuju, tak už někdy v r. 94-95, spolu s jedním Čechem a nějakými Slováky, dostal Minařík, jako zcela bezúhonný občan-Čech živnosťák a založil bezpečnostně-detektivní agenturu.
                Z té bylo o dva roky později dosti velké eseróčko a měli i docela dost práce :D
                Pokud se pamatuju, tak eseróčka tehdy hodně frčely, protože pod jejich záštitou a s naprosto minimálním rizikem šlo dělat věci, co tehdy byly jinak a oficiálně nemožný.
                I z mého bývalého podniku, ještě v r. 95 velmi dobře prosperujícího, se stalo eseróčko. Do roka jsme byli všichni bez práce a lidi bez profesionální služby.
                Mně to tehdy až tolik nevadilo, měl jsem „Povolení k poskytování drobných služeb obyvatelstvu“ od bývalého Národního výboru už od ledna roku 1987, později překlopené v klasický živnosťák. Kontakty na dodavatele dílů byly, klientela taky a rozrůstala se, žádný problém.
                Ale se mnou dělali i chlapi, co měli třeba pár let do důchodu. Ti prostě neměli na to, aby se osamostatnili a kdo se o to pokusil, tak se v tom za pár měsíců ztratil. Je to těžké v situaci, kdy vlastně celý profesní život žiješ v tom, že ti někdo šéfuje, jiný vyřizuje zakázky, někdo jiný zase objednává díly, komunikuje ze zákazníky a tak. Oni celý život dělali jen to, co uměli nejlíp.
                Je to tak, že někdo má buňky na „podnikání“, někdo nemá – tak to prostě bylo a je.
                Sralo mě hrozně, že i přes hodně pokusů jim neumím nijak efektivně pomoct. Všecko to byli zkušení profíci, žádní flákači, ale staří čerti, od kterých jsem se toho spousty naučil. To byli lidi, kteří uměli spoustu věcí udělat třeba i s dvojkou v žíle a probuzení ve tři ráno..
                Něco takového, se mohlo stát jenom tady.

          2. Jan Mrcasik : „Spíše tvrdej byznys.“
            -Vrábel je jasný ochránca českého štátu pred zločincom Putinom. A na tom zachraňovaní predsa NIE JE MOŽNÉ zarobiť. Ani by to nebolo férové.

      2. Přesně!

    2. To uvidíme u příštích voleb.

  7. D-F, plánujete nějaká zrcadla webu na jiných doménách?

    1. A načo ? Mrcasík svojou „objektivitou“ vyváži tie nevhodné texty o covidTerore.
      A najnovšie nám objasnil, aký sviniar je Putin. Takže DF je zachránený pred vládnymi ochráncami slobody slova.

      1. Co máte proti Mrcasíkovi, v posledním článku mu vyšlo, že to Ukrajina nedá, takže je v normě tohoto webu.

        1. Někomu to docvakne později, těm největším kreténům nikdy.

        2. Nikoli že to nedá, ani že to dá, ale že se to nedá takhle zjednodušovat a už vůbec to není hotová věc.
          Že ZSU nejsou ani tak podřadné, jak všichni věřili první dny, ale ani tak úžasné, jak věří teď.
          A že naopak SVRF nejsou tak úžasné, jak všichni věřili první dny, ale ani zdaleka tak podřadné, jak věří teď.

          Ta Šojgova reforma je prostě na houby na dobývání měst, ale potenciálně velmi silná pro mechanizovaný boj v poli. Všechno má své slabé a silné stránky. A pokud půjdou ZSU do protiútoku, tak narazí na tu silnou stránku SVRF. Finální výsledek si ale předvídat v žádném případě netroufnu.

          Nejsem „Vojenský analytik“ ani „vojenský expert“, jen sečtělý.

          1. předpokládejme, že ruské velení nejsou dementi, jak se nám snaží kdekdo podsunout, a tomto samozřejmě vědí. Pak celá operace dává smysl, pokud šlo od prvopočátku ppuze o zajištění Krymu a Donbasu, nikoliv o dobytí Evropy, jak se nás snaží média přesvědčit.

            1. Ovšem stejně tak se musí předpokládat i masivní úroveň korupce a klientelismu, která je akorát v RF centralizovanější a úhlednější, než na UA.

              Serdjukov byl asi nejlepší MO, kterého tam po roce 1991 měli, a také nejpoctivější. Proto musel jít.

            2. Ehm…dementi asi ne…ale…
              https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/generalove-ukradli-putinovi-jeho-blitzkrieg-skoncili-ve-vezeni-40393506
              jiz jsem to sem hazel z jineho zdroje, evidentne nejaka prevzata zprava nejake tiskovky, ale stejne, prijde mi to jako docela realna vec.
              Imho Putin vubec netusil, co se deje a byl velmi prekvapen :-)
              Krmili ho, jak to pujde samo, a mezi tim penize vidime spise nez ve forme jasajicich Ukrajincu ve forme jachet a podobnych veci :-D

              1. Pisi to ti sami, kteri spachali oziveni tech padlych na Hadim ostrove? Nebo ti, kteri sestrelovali s Kyjevskym duchem?

      2. Pravý prostor taky o Putinovi nepsal jinak než jako o psyhopatické zrůdě. A nebylo mu to nic platný. Ovcouni to taky zablokovali.

  8. Vďaka za super článok. FYI, na slobodnom portáli https://cekni.to bola založená skupina na podporu zablokovaného denníka Hlavné Správy:

    https://cekni.to/s/HlavneSpravy/hot

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017