Reakce na článek „V očku uděláme tečku… “ - zpět na článek

Počet komentářů: 124

  1. pandemrix

    vic asi netreba k tomuhle psat, nad 50 let ockovani smysl asi dava

    1. Nedává smysl u nikoho.

      1. Jak které.

        Kdosi tu tuhle psal, že protože rozumí principu funkce adenovirových vakcín, ví jaká mají rizika a proč u nich vznikají ty trombózy. To mne zaujalo a tak jsem si to nastudoval také. Nejen pro adenovirové, ale pro všechny covid vakcíny. Jaká mají reálně známá, vědecky a lékařsky racionální rizika – ta o kterých se moc nemluví, ale reálně biofyzikálně existují. (Ne nějaké konspirační debility typu „viry neexistují“ nebo „jsou v tom 5G čipy na ovládání mozků“.)

        Existují 3 vakcíny na covid (indická a ruská), které nejsou nebezpečnější než to co běžně dostávají všichni občané ČR – akorát že v ČR se nedostanou a neuznávají.
        Pak existují 2 čínské vakcíny, které by teoreticky byly úplně bezpečné technologií ale nikdo rozumný nevěří Číňanům dodržení technologické kázně výroby a bezpečnost jejich vlastních farmak vyráběných bez nemilosrdné supervize.
        Další 1 taková bezpečná covidvakcína se ještě vyvíjí a na konci podzimu by se tu dostat mohla. To by pro rizikovou skupinu jako „obézní 55+“ už opravdu mohlo dávat smysl.
        A další 2 vakcíny jsou lehce rizikové, ale pořád výrazně méně než adenovirové a mRNA.

        1. Ale nic z toho není Z POLITICKO-IDEOLOGICKEJCH důvodů uznaný. I kdybys dostal třeba v Indii třinást vopíchání, tady s tebou budou zacházet jak s nějakou přivadrovaleckou špínou bez práv.

        2. V Indii se pré vočkuje (mimo jiné) Covaxin a Covishield.

        3. S těmi „debilitami typu viry neexistují“ bych byl opatrný. Není to tak dávno, co lidé věřili, že za všechny nemoci může nepřízeň bohů, později třeba zlí duchové nebo čarodejnice. Dneska lidé věří, že za všechny nemoci můžou viry ;).

          Mimochodem, sám velký Hippokrates viděl příčinu nemocí v životosprávě a okolním prostředí. V tomto s ním na 100% souhlasím.

          1. Naturopat 30.8.2021 v 20:29

            Hippokrates neviděl příčinu nemocí v porouchaném humoru?
            Dotaz: Nákaza výtrusovcem, onemocnění a následná smrt jsou důsledkem špatné životosprávy, nebo okolního prostředí postiženého nedostatkem DDT?

            1. Ad dotaz (pokud je myšlen vážně): pokud máš na mysli malárii, tak její smrtnost je cca 0,2%, tedy zhruba jako chřipka. Většina mrtvých jsou děti do 5 let z regionu subsaharské Afriky, takže tady bude asi velkou roli hrát právě výživa.

              1. S tou malárií se dá docela slušně žonglovat…
                – Smrtnost 0,2 % znamená při rozsahu ohrožené populace několik milionů…
                – Účinnost DDT byla poměrně vysoká, takže úmrtnost šla dolů a tudíž podvyživených dětiček přibylo a umírají teď na něco jiného…

                1. – dle WHO na malárii za 2019 umřelo cca 400 tis. lidí. U nás umírá ročně na chřipku (pardon, teď se jí říká covid, stejně jako všem dalším respiračním onemocněním) cca 1000-2000 lidí, vztaženo na celý svět by to bylo minimálně 1 mil. lidí.
                  – ano, a to je ten druhý faktor, okolní prostředí
                  Ale já jsem chtěl svým prvním komentářem hlavně naznačit, že kategorická tvrzení typu „kdo nevěří na viry je debil“ vyznívají dost nabubřele, jakoby jsme jako lidstvo byli na úplném vrcholu poznání. A o tom já rozhodně nejsem přesvědčen.

                  1. “ jakoby jsme jako lidstvo byli na úplném vrcholu poznání.“

                    Naprosto presna poznamka. Tezko rict jestli to tak bylo v historii vzdycky, ze lide si mysleli ze momentalni uroven poznani je vicemene konecna, ze sezrali salamounovo hovno, a ze vodted uz se budou veci jen tak mirne vylepsovat, ale z myho mladi si pamatuju ze to tak uplne nebylo. Mam pocit ze lidi chapali ze k nejakemu ultimativnimu poznani bude jeste dlouha cesta. Dnes mi prijde ze arogance curaku a pici left and right je bezmezna, lidstvo si mysli ze ovladlo poznani a muze mrdat se svetem jak se mu zachce.

                    Je nicmene dost pravdepodobny ze treba soucasna virologie je witchraft along the lines of rozbijeni atomu ve filmu Cisaruv Pekar. Nakonec evidence o tom ze virologove vedi hovno a ze cela virologie je cul-de-sac existuje.

                    Chtelo by to vic pokory a skepticismu.

              2. Naturopat 30.8.2021 v 22:59

                Co se vám na mém dotazu zdá nevážného?
                Právě malárie byla na tomto webu prakticky před chvílí zmiňována v diskusi o DDT a jako přílad byla dávána JAR, kde byl DDT znovu zaveden do preventivní praxe, aby byl počet nemocných vrácen do stavu běžnému v dobách, kdy se DDT používal.
                Jsem jen prostý vidlák, ale dovoluji si odvodit, že sníží-li se počet nemocných použitím insekticidu přenášejícího původce nemoci, jde o onemocnění vlivem okolního prostředí (obsahujícího původce nemoci a jeho přenašeče), nikoli vlivem špatné životosprávy, jak soudíte vy.
                Zajímavé by bylo vysvětlení, jak se správnou životosprávou (nebo podle vás výživou) vyhnu nákaze encefalitidou nebo boreliózou, přichází houbařská sezóna a zajímalo by to jistě více čtenářů.
                Děkuji.

                1. Omlouvám se za překlepy…

                2. Ygnore, odpovim ti otazkou.

                  Vysvetli jak je mozny ze ne vsichni lidi kteri jsou napadeni klistetem udajne infikovanym virem udajne zpusobujicim encefalitidu touto nemoci onemocni.

                  Podle tve uchylne teorie ze viry zpusobuji onemocneni by kousnuti infikovanym klistetem muselo zpusobit nemoc. Jak je do pici mozny ze se to nedeje? Vysvetli!

                  1. Jacq:
                    Vysvětli, ty blbečku, jak sis představoval ty tvoje elektromobily bez baterek, co se budou krmit ze silnice…!
                    Vysvětli…!

                    :OD

                    1. Cau vole. Idealni prostredek pro tvoji dopravu by bylo kdyby sis u vas na vsi stoupnul na nejaky vysoky bod a zbytek venkovanu te s rozbehem nakoplo do prdele. That would propel your useless self in the desired direction and you would fly, hopefully, as far as your destination. Cely proces by byl vhodne complementovan ingesci napoje Red Bull ktery by ti dal kridla.

                      Tak jsme si hezky pokecali a ted vodpal kretene.

                    2. Jacq:
                      Pokud máš zájem, aby tě někdo v debatách bral vážně, nemůžeš zablebtávat cizím jazykem ve snaze vypadat světově.

                    3. To se jmenuje tramvaj, je to velmi dobry koncept. Akorat s krmenim zespodu nebyly dobre zkusenosti, tak bylo presunuto na trolej.

                    4. Technologie vod ty doby trochu pokrocily …

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Maglev

                    5. Jacq:
                      „…Technologie vod ty doby trochu pokrocily …

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Maglev
                      …“

                      – – –
                      Ona byla řeč o autíčkách, nikoli o vláčku, milé děcko…!

                      :O)))

                    6. Nemam zajem abys me bral vazne.

                      Mam zajem abys tahnul do prdele.

        4. „(Ne nějaké konspirační debility typu „viry neexistují“ nebo „jsou v tom 5G čipy na ovládání mozků“.)“

          Jestli viry existuji nebo ne je otazka. Respektive je otazka jestli viry jsou to co zpusobuje nemoci nebo jejim dusledkem. Jsou studie (Lanka) ktere dokazuji ze viry nemoci nezpusobuji a to jak urputne se establishment brani tomu aby tyhle hypotezy examinoval indikuje ze na nich asi neco je. Pokud na jednu stranu skuhras o tom jak ruzni mediocre kulveitove ovladli system, tak bys mel afford the benefit of teh doubt to Lanka and researchers of his ilk.

          Jedno je jiste. Viry nemoci NEZPUSOBUJI. Pokud by je zpusobovali, tak by onemocnel kazdy kdo s udajnym virem prijde do kontaktu. To se nestane takze je zjevne ze nemoc zpusobi kondice cloveka ktery onemocni. To tezko muze nekdo poprit. Takze ta teorie o virech jako puvodcu nemoci ma pomerne znacnou trhlinu.

          Krakani o chipech na ovladani mozku asi debilita je, nicmene to ze snahy o ochipovani lidi probihaji je nezpochybnitelny fakt a je lepsi pokud jsou lidi paranoidni nez vice versa.

          1. Respektive je otazka jestli viry jsou to co zpusobuje nemoci … Jedno je jiste. Viry nemoci NEZPUSOBUJI.
            Tak podobně logicky se vyjadřovál Milouš Jakeš. Ve svým posledním televizním projevu prohlásíl že stójíme na křižovatce, ze keré vede enom jedna cesta. Škoda že umřél, mohli ste si podat ruky.

            1. Idiote, pokud by viry zpusobovaly nemoci, tak by kazdy kdo prijde do styku s virem onemocnel. To naprosto neni ten pripad.

              Tak se zamysli proc tomu tak je, you FUCKING IDIOT.

              Zjevne to neni the fucking virus that causes the disease, but how the person responds to it (provided that viruses exist the way claimed and have some pathogenic potential).

              Milouse Jakese si zaraz do prdele imbecile a nastuduj si vyznam the false analogy fallacy kdyz uz mektas o logice ty tupy blbce.

              1. Jen technicka – tva prvni veta je naprosty nesmysl.

                1. Mily, Lojzo, prosim apenduj sva intelektualni hovna pod poznamky jinych prispivatelu nez ja.

                  Merci d’avance.

                  1. Vírusy SPOSOBUJU nemoci a to tak, že prekonajú imunitný systém, ktorý sa vírusom snaží zabrániť spôsobiť nemoc. Ak vyhrá imunita, vírus prehrá a vice versa.
                    Relativizovať sa dá všetko. Aj to, že vírusy vôbec existujú a že spôsobujú choroby. A dá sa to robiť so všetkou vedeckou vážnosťou. Tak nech si každý vyberie, ktoré dôkazy sa mu zdajú silnejšie.
                    Napríklad: mäso spracujúci priemysel bude neustále chŕliť vedecké štúdie o tom, že konzumácia mäsa nespôsobuje rakovinu, zlyhania orgánov a predčasnú smrť. Hoci štúdií, ktoré tvrdia opak už je dávno prevaha. Rovnako to robil tabakový priemysel celé dekády. Trvalo dve generácie ľudí a cca min. 7000 vedeckých štúdií o tom, že fajčenie spôsobuje rakovinu, než to uznali oficiálne (štátne) organizácie.

                    1. Psycho(Pathy), z podstaty toho co jsi napsal je zjevny ze to nejsou viry ktery zpusobuji nemoci nybrz neschopny imunitni system.

                      Z medicinalniho hlediska by tudiz melo smysl studovat proc nekteri lide viry neonemocni a snazit se docilit toho aby ti kteri onemocni neonemocneli. To se tak nejak nedeje protoze pharma prumysl potrebuje do lidi mrdat co nejvich chemickejch sracek a ti co neonemocni toho dosahnout jednoduse bez toho, tedy zdravym zivotnim stylem z cehoz zadny profit pro pharma mrdky neplyne.

                      Zkus se nad tim zamyslet nez zas vyzvratis nejakou peachoviny jako ze viry zpusobuji nemoci.

                    2. Tebe nejaké jednoduché princípy binárnej logiky nehovoria absolútne nič. Vírus spôsobuje chorobu a je jej nutnou podmienkou, ale nie postačujúcou.

                    3. Tak to je Psycho-Pathy tvoje domenka kterou ti namrdali do hlavy virologistove. Byly provedeny kontrolni experimenty ktery dokazujou ze zadny viry zadny nemoci nezpusobujou.

                      Ja osobne jsem taky k tomuhle skeptickej protoze radsi nez takovy experimenty bych videl co jako ‚communicable diseases‘ zpusobuje, nicmene I’m willing to lend a receptive ear to this and give people like Lanka the benefit of the doubt.

                      At je to jak chce, viry nemoci nezpusobujou. Zpusobuje je dopicenej clovek. Pokud clovek neni dopicenej nejaky viry nemaj sanci. Jinak tohle je philosophicka debata na picu along the lines jestli strelny zraneni zpusobuje a fucking bullet or the fucking guy who pulled the trigger.

                      Bottom line – virus, if they act as alleged, does not cause disease.

                    4. Pathy 31.8.2021 v 11:15

                      Přesně.
                      Je zajímavé, že mezi lidmi (skupinami lidí) jsou i rozeznatelné typy imunity. Někteří lidé jsou náchylní k onemocnění bakteriální infekcí, jiní zase spíš infekcí virovou, což žádný „zdravý životní styl“ nesrovná. Pokud by požadavek na srovnání byl realizován, znamenalo by to nejspíš genetickou úpravu.
                      Je zajímavé i srovnání v rodinách, kdy se ošetřující člen rodiny od chorého nenakazí ani při nulové ochraně, přičemž životosprávu mohou mít oba lidé velmi podobnou.

                      Podobný jev je ostatně pozorovatelný u kulturních rostlin. Odrůdy šlechtěné tradičním způsobem se asi tak z devětadevadesáti procent zahazují, používá se ten zbytek akceptovatelně odolný proti aktuálně rozšířeným chorobám. Nebo se použije genetická manipulace.
                      Podobně je tomu u hospodářských zvířat.
                      U lidí tento postup použít nelze, proto se používají například očkovací látky, u jednotlivců i genetické manipulace.

                    5. Takze suma sumarum, vis HOVNO a aplikuje se moje these ze pathogeny nemoci nezpusobuji; zpusobuje je to do jake miry jsou dopiceny lidi (ty ses dopicenej maximalne ygnore).

                      Ockovani v tvym pripade schvaluju. Neni nad procisteni genetickyho fondu.

                    6. Pánové, vážně to musíte krmit?

                      Ať už to je nový nick Zerga nebo ne, chová se stejně a tudíž víme na 100%, že nikdy pod žádnou vahou argumentů nezmění své názory, protože on ví všechno nejlépe, je tou ultimátní epistémickou autoritou na všechny otázky vědění a všechny vědní obory.

                      Také víme, že na jakýkoli nesouhlas či protiargumenty bude reagovat jen smrští nadávek, vulgarit a variací na thesi „já mám pravdu a mám a mám a mám, tečka“.

                      Vyhladovte to k smrti. Jako Zerga.

                    7. Predsedo Kadrovaci Komise Mrcasiku, co kdybyste si hledel sveho a nesral se do toho co delaji jini lide, soudruhu?

                      Pokud nemas co rict k thematu viru, tak se soustred na skuhrani o tom jaci jsou cyklozmrdi cyklozmrdi ubohy kolektivisticky knikale.

                      Nevim kdo je zerg you dumbo, but I’d love to meet this guy. Obviously, he’s left a lasting impression all of yous losers. No treba jsem to ja, maybe the schizophrenic gemini me has more personalities than I thought …

                    8. Jan Mrcasik 31.8.2021 v 11:44

                      Máte pravdu, omlouvám se. Příště se vyvaruji i nepřímého krmení…

                    9. Jo! Jacq má pravdu. Vykradené chaty taky nezpůsobují zloději, ale jejich nedostatečné zabezpečení.

                    10. tvl eště zas veganisti tady…

                    11. To hovoríš o mne? Ako si prišiel na to, že som veganista?
                      (viď: „nech si každý vyberie, ktoré dôkazy sa mu zdajú silnejšie“)

                    12. Transponovano na levico-pravicovou dichotomii, lidi co serou na viry a rely on their own devices jsou pravicaci zatimco zastanci nejakych pochybnych virovych teorii kteri pozadujou aby se lidi kvuli nim ockovali jsou kolektivisticti levicaci jako prase.

                      Vychazi mi z toho PsychoPathy ze jsi levicak jako prase. Virologicky komous.

                    13. Teória o vírusovom pôvode chorôb je natoľko robustná, že spochybňovať ju môže iba blázon. Približne na úrovni magorov, čo spochybňujú guľatosť Zeme.
                      Čo sa týka tvojho ad hominem: ja som proti povinnému očkovaniu a proti covidu obzvlášť. Starám sa o svoju imunitu a zdravie sám a určite lepšie ako ty. Už len z toho dôvodu, že starostlivosť o svoje zdravie a imunitu zakladám na kvalitnom vedeckom poznaní a nie bludoch. BTW už minimálne 20 rokov som u žiadneho doktora nebol, lebo môj obvodný zomrel a odvtedy som si žiadneho nového nenašiel.

                    14. Skvely ze se staras o svoje zdravi, thou shall survive.

                      Co se tyce teorie o virech, tak ta vubec robust neni. Je to pomerne nova teorie a ma extremni mnozstvi der. Jsou teorie ze viry jsou exosomes a ze se jedna o normalni procesy ocisty tela atakdale. Tyhle teorie nejsou investigovany protoze to neni v zajmu pharma mrdek.

                      Medicine je vubec veda ktera vi vicemene hovno. Je to extremne materialisticka veda ktera nebere moc v potaz psychosomatiku, individuality lidi, etc.

                      Jak uz jsem psal vyse, ja nerikam ze jedno nebo druhe je absolutni pravda, nechavam dvere otevrene pro vsechny teorie.

                      Faktem zustava ze the statement „Viruses cause disease“ per se is false.

                    15. že konzumácia mäsa nespôsobuje rakovinu, zlyhania orgánov a predčasnú smrť. Hoci štúdií, ktoré tvrdia opak už je dávno prevaha
                      :wink:

                    16. Predpokladám, že akceptuješ fakt, že vitamín C je potrebný v organizme na to, aby si nedostal skorbut (kurdeje) a nezomrel. Takže asi z času na čas skonzumuješ nejaké to ovocie, alebo zeleninu.
                      Robí to z teba frutarianistu?

                    17. Psycho, to je dobrej example. Byly doby kdy lidi nevedeli ze scurvy zpusobuje nedostatek Vitamin C. Nevim co si mysleli ze je pricina, asi nejakej pathogen.

                      Proc si myslis ze pricina treba chripky nemuze bejt neco uplne jinyho nez virus? Napriklad lack of Vitamin D kvuli nedostatku slunce?

          2. myslím si, že to co jsi tu napsal pochopí minimum lidí

  2. To je sice fajne, že v registraci té vakcíny se o ochraně před infencí nemluví a já vám to nehodlám rozporovat, protože pokud si to necucáte z prstu, tak toho zjevně víte víc než já.

    A určitě je velký kus pravdy na tom, že kdo to nečetl, ten to neví. Dovoluji si odhadnout, že to tu nečetlo asi tak 10 milionů lidí.

    Problém ovšem je a v tom myslím poukazoval DF, jak to je od začátku presentováno vládou, medii a „odborníky“. A tam se myslím DF trefil naprosto přesně a mám stejný dojem. Nejdříve to bylo prezentováno jako tečka za korounou a že už se niko nenakazí. Pak tedy jen že neonemocníte a už nám z toho zbyla jen ochrana před těžkým průběhem.

    Mám jeden zásadní argument na podporu tohoto. Pokud by vláda počítala s tím, že očkovaní mohou být infikování, mohou nákazu šířit a mohou onemocnět, proč se tímto naprosto vůbec nijak nepočítá ve vyhlášených opatřeních? Neměli by se očkovaní testovat před vstupem na akce, do restaurací atd. úplně stejně, jako neočkovaná, když očkování infekci nebrání?

    Druhý aspekt je, že lidé ochranu před infekcí očkováním tak nějak přirozeně očekávají. Ono to tak u vakcín totiž obvykle bývá.
    Když se nechám očkovat na žloutenku, klíšťovou encefalitidu, tetanus, dětskou mozkovou obrnu atd. atd. atd., tak tyto vakcíny zpravidla brání před infekcí. Vlastně si nevybavuji žádnou jinou vakcínu, která by se tu běžně používala, která by to nedělala.
    Vakcína, která nechrání před infekcí, nechrání před nemocí a má jen zmírňovat průběh nemoci je poměrně unikát.

    1. tak unikát úplně né. Přesně to dělá vakcína proti té druhé „každoroční“ chřipce.
      Akorát tam většina lidí tak nějak povědomně tuší, že je zcela úplně k hovnu. Co nechápu, že tady tolik lidí podlehlo té fantasmagoricky prolhané reklamě.

      1. Jestli vono to u tý chřipky není vo tom jak rychle mutuje. Pokud se nepletu, tak stříkanec obsahuje vakcínu na řadu aktuálních kmenů a každý rok či snad půlrok se vaří nová podle toho co zrovna zmutovalo na druhé polokouli a co sem pravděpodobně během následujících měsíců příjde. A že je to pak kapánek loterie jaký kmen zrovna člověk chytí a zda vůbec či jak na to vakcinace zabere, protože to může být kmen tak nový, že v koktejlu nebyl.

        U covidu ale celou dobu tvrdí, že zrovna ten protein kterým se to chytá na buňky a který souvisí s imunitou se mutacemi nezměnil.

        Ale myslím, že se shodujeme na názoru, že drtivá většina vakcín brání infekci, případně nemoci a že vakcína na covid je v tom poměrně unikátní, takže nejsme vepři a jen si tak žvatláme.

        1. „U covidu ale celou dobu tvrdí, že zrovna ten protein kterým se to chytá na buňky a který souvisí s imunitou se mutacemi nezměnil.“

          To je přesně ten problém kterému nerozumím. Pokud se nezměnila ta jedna bílkovina kterou jsme tělo naučili poznávat, jak se může s mutací ABCD+- snižovat účinnost vakcíny. Buď tělo tu jednu bílkovinu pozná a reaguje na ní furt stejně a nebo jí nepozná a nereaguje vůbec. Tak jaké snižování?
          Jak to tedy vlastně je?

          1. a ještě …
            Napřed se tvrdilo, že nízká účinnost je způsobena krátkým časem od 1.očkování.
            Potom, že jedno očkování nestačí.
            Opakování nikdy neuškodí takže následovalo zdůvodnění v podobě krátkého času po 2.očkování.
            Teď nám s časem účinnost vyprchává a je potřeba 3.přeočkování.
            Po celou dobu za to, že to nefunguje dle přání vrchnosti mohly mutace.

            Dle mého názoru, ta šmakuláda nefungovala od samého počátku a teď se to se začátkem nové sezóny respiračních nemocí začíná provalovat v plné nahotě.
            Očekávám v nejbližší době nástup hustokruté mutace bubu-viru co obejde očkování úplně.

          2. Těžko říct. Možná jste si odpověděl sám v tom druhém příspěvku – nefungovalo to nikdy…

            Ono jak se začalo masivně očkovat na jaře, tak to je prakticky stejná oba, kdy došlo samovolně k ústupu loni.
            Prostě konec období respiračních onemocnění.

            Na podzim to přirozeně zase zesílí i přes očkování (ale už nejspíš zdaleka ne tolik, protože populace je částečně promořená) a bude se to svádět na deltu.

          3. predne ta reakce neni binarni 1/0 ale spojita :) navic cela odezva imunitniho systemu je slozita jak prase(i z toho mala co se o tom vi), kde proti sobe jedou ruzny procesy as signaly na ruznejch levelech, ktery se ruzne zesilujou nebo tlumi, protilatky to je az to posledni, takova spicka ledovce, ale k veci…

            Spike protein, ten kterej vyrabi vakciny ve vasich bunkach, nese u novejch variant par veselejch mutaci (outbreak.info resp. covariants.org), nastesti mutace jsou bodovy (par pismenek=aminokyselin z celyho proteinu S, delticka ma v spike proteinu 8 jinejch aminokyselin z celkovyho poctu ~1300) takze to spis nevadi lymfocytum T(CD8+), ktery koukaj na kratky kousky (par pismenek) ktery jim ukazuje nakazena bunka, kdyz najdou svuj kousek, ma to bunka spocitany. Proto rekonvalescenti maj vyhodu pred ockovanejma, jejich lymfocyty znaj ‚vic pismenek'(z ruznejch proteinu), stejne tak maj protilatky (pokud teda infekce dosla tak daleko ze se protilatky vytvorily), ktery se chytaj i na ‚jiny pismenka‘ z jinejch casti viru (coz ma vyznam pri likvidovani nakazenejch bunek), u ockovanejch (ktery nikdy virus nevideli) znaj jejich T lymfocyty jen pismenka ze spike proteinu (a jeste toho puvodniho Wuhan viru) coz neni az takovej problem (a to by vysvetlovalo proc to ockovani aspon castecne chrani pred tezkym prubehem a exitusem), akorat ty protilatky jsou teda jen na ty pismenka z toho ‚staryho‘ spike proteinu a to uz problem bejt muze, proto vidime prulomovy infekce a proto imho spechaj z 3. davkou aby kvalitu (postinfekcni neutralizujici protilatky proti ruznejm castem S proteinu i zbylejm proteinum viru) nahradili kvantitou (enormni mnozstvi vakcinou indukovany ne nutne neutralizacni protilatky proti jednomu proteinu, kterej uz mezitim zmutoval v ty nejdulezitejsi casti[RBD], tak ze ty protilatky ztraci puvodni neutralizacni schopnosti), lidi co to prosli az na protilatky maj velkou vyhodu (ti co maj jen T lymfocyty na tom taky nebudou asi blbe ale tezko rict, poradny vyzkumy a data zatim chybej), nez ockovany ‚naivni'(bez infekce), holt virus panacky presral, literatura na to uz je, staci sledovat ‚dezinformacni‘ weby :)
            a na konec otazka do sranice, delticka je v americe stejne dlouho jak u nas, v Izraeli a UK byla asi o 3 tejdny driv a ted si porovnejte co se kde deje…

            1. moc hezký, díky.
              Zase jednou můžu oslňovat holky „svými“ znalostmi :-)

      2. Co se prolhané reklamy týče – ta pojede dotud, dokud půjde vládě na ruku televize, rádio a prostřednictvím miliardářů i hlavní zpravodajské weby.
        Tedy nafurt.
        Samopaly, nebo nějaké jiné důrazné přesvědčovací prostředky, přítomné v budově televize a rozhlasu, už bohužel dávno nehrozí. Hlavní informační proud je navíc tak decentralizovaný, že by nezafungovaly ani ty samopaly.

      3. No a když jsme u toho – objevil jsem (na čtení) sice dlouhý blog, ale pohled paní blogerky je velmi blízký mému.
        Možná to bude tím, že stejně jako já, paní blogerka osobně zažila atmosféru Pražského jara a následnou „normalizaci“.
        V nevýhodě jsem tu bohužel já. O vlastní vůli jsem se věnoval Pražskému jaru podstatně podrobněji, zpovídal kromě „přímých aktérů“ kdekoho a možná i proto, někdy čirou náhodou vím o věcech, které se paní Bošková ani nemá možnost dovědět. Spousta citlivého materiálu skončila buď v nedobytných archivech, nebo jsou velmi špatně přístupné – teď mám na mysli třeba denní (krajský, okresní i podnikový) tisk a konkrétně výtisky z jara 1968 a potom z 21. až 25. srpna. Paní blogerka chválabohu je, narozdíl od mnohem mladších lidí, na tuhle zasranou lžipropagandu asi tak stejně citlivá, jako já. Otázka je, jak dlouho jí to budou miliardářovi pohůnci trpět.

    2. Samozřejmě, že měli. Jenže tady nejde ani byť jenom málo vo nějakou medicínu. Tady je ideologicko-náboženská mocenská masírka. Tos eště nepochopil?

      Taky se na nějaký sliby spojený s vopícháním nedá spolehnout vůbec nijak. Jakmile kdekoli naběhne 54. vlna, tak rychle zapomenou na ideologický žvásty, začnou všem zase strkat prdelní výtěry i kdyby byli vopíchaná 103×, a pokud maškaráda „vyjde pozitivně“, tak tě v nějaké cizí prdeli strčí na dva tejdny do karantény. Nejlíp za tvoje prachy. V austrálo-fašistánii to dělají i vlastním ovčanům, cizí se tam snad skoro ani nedostanou. V Thajsku nebo na slovači to dělají přesně takto komukoli.

      Aktuálně je podaná žaloba na tu předraženou filmovou habaďůru právě za ten apartheid s naslibovanejma kdesicosi s vopíchanejma, i když je ze všech zdrojů evidentní, že to nezaručuje zhola NIC. Uvidíme, jak se to vyvrbí, zatím rozhodujou soudy ideologicky na základě miniserskejch blábolů, který navzájem popírají samy sebe. Nakonec se to provalit bude muset, protože to je jasný ze všech zemí, kde se to aktuálně děje, uvidíme, esli se pár blbcům, co se nechali vopíchat se slibem vařené nudle, rožne, ale spíš asi ne.

      1. Já bych si dovolil jen malou úpravu. Používám spíš výraz vystříkat, než vopíchat. Píchání stejně jako v jiných disciplínách nutně nekončí vystříkáním.

        Já jen aby bylo jasno.

        Jinak samozřejmě s tím názorem, že se ti lidé unáhlili souhlasím. Jednoznačně jde o předčasné vystříkání.

        Leda že by se našel nějaký zkorumpovatelný dochtor ochotný vystříkat mě to jinam, než do mě a vystavit potvrzení.

  3. Já na etiku sral a šel se cíleně nakazit, takže se klidně hlásím na deltu nebo tu africkou potvoru. Je ale pravda že ten italskej nástup byl velmi dobře marketingově udělanej tam sem si jistej nebyl takže sem to prubnul až na podzim, tam už sem si věřil.

  4. Kdokoliv, kdo obhajuje očkování, je buď zaplacený pisálek nebo absolutně konceptuálně negramotný člověk. Celá akce „Covid“ je podvod na lidi od A do Z – bylo to zde tolikrát propíráno, že je zbytečné to dál rozmazávat. „Vakcíny“ jsou čisté jedy, jediný pozitivní efekt je možné placebo, vše ostatní jed rovnou do žíly. Oficiálně jsou zde desetitisíce mrtvých (realita bude cca 10x až 100x horší), přesto dál vesele jede očko-propaganda, píchají to do dětí nad 12 let, za chvíli přijdou na řadu i batolata. Kolik dětí umřelo na covid? Asi tolik, kolik na rýmu a kašel. Navzdory tomu jim budou píchat jedy přímo do krve. No, ještě bude veselo, ale dětí je mi moc líto, ty nemůžou za to, že mají tak tupé rodiče.

    1. Tohle je vsechno do znacne miry pravda. Nicmene statistiky neukazuji rust excess mortality. Nerikam ze nemuzou bejt zfalsovane, but a dead man is a dead man, regardless of why he’s kicked the bucket.

      https://euromomo.eu/graphs-and-maps/
      https://ec.europa.eu/eurostat/data/database

      Nevypada to ze by lidi nejak houfne umirali. Spis navopak.

      1. Já sleduju statistiky úmrtnosti v ČR a tady od začátku tohoto roku umírá přibližně o třetinu víc lidí. To jsou data ČSÚ (https://www.czso.cz/documents/10180/155511204/obypzcr082421_g1.xlsx/76b63359-e0db-49e0-ad0a-234b23227f9a?version=1.0). V absolutních číslech je to od 1. do 28. týdne cca o 20 tis. mrtvých oproti průměru předchozích 10 let.
        A pokud se podíváš na data ČSSZ (https://www.cssz.cz/documents/20143/99428/duchodci_v_cr_v_casove_rade.pdf/c75ba336-7353-69a0-7595-eb4d027db7dd), tak zjistíš, že od začátku roku se přestalo vyplácet cca 23 tis. důchodů, což je opět naprosté otočení trendu posledních 20 let (stárnutí populace). Že by důchodová reforma v praxi?
        „Vakcíny“ sice zatím nezabíjejí masově, ale uvidíš za 1-5 let, o kolik vyskočí případů Alzheimeru, roztroušených skleróz, problémů se štítnou žlázou, různé paralýzy, infarkty a neplodnost mladých lidí atd. A kdo si to bude spojovat s vakcínou?

        1. Máš dojem, že sme už vynalezli bobule na nesmrtelnost a tak by to stárnutí mělo pokračovat donekonečna? Mi teda příde, že to někde musí (muselo) narazit na strop, kdy dojde k jakési korekci a houfně začnou umírat ty ročníky co sou právě na hraně dožití.

          No a vypnutí velké části zdravotnictví spolu s neustálou masírkou jak VŠICHNI CHCÍPNEMÉÉÉ zůstaňte čumět doma a vůbec, to taky úplně nepřidá. Proč ve Švédsku nemají kýble mrtvejch kór dyž tam žádný koncentráky nezaváděli?

        2. Zvysene umrtnosti v CR jsem si vedomej, nicmene pro to existuji celkem dobra vysvetleni. V populaci je velke procento (myslim cca 20%) lidi na konci statistickeho veku doziti v dusledku baby boom ktery zacal nekdy v roce 1937 (https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zive-narozenych-v-ceske-republice). Navic je potreba brat v uvahu to co se deje od jara 2020, tedy bezprecedentni psychicky teror, denied healthcare, medical malfeasance, etc. Atribuovat zvysenou mortality ockovani proste racionalne nejde. Navic, zvysena mortalita ockovanim neni potvrzena data odjinud ze sveta.

          Jinak tech potencialnich dusledky udajne vaccine (genetic vehicle) jsem si vedomej a souhlasim. Akorat upozornuju ze soucasna data nepotvrzuji ze vaccine = kill shot.

        3. Pár dní dozadu jsem viděl nějakýho kardiologa v TV lobovat za vakcinaci a ten tem mimochodem řekl, že co je korona mají úbytek hospitalizovaných s infarktem o 20%.
          A jak správně řekl, tak „a my se nedomníváme, že ti lidé ten infarkt nedostali“.

          Je to pár týdnu dozadu, co jsem slyšel něco podobného od kolegy co má manželku na jipce. Že co je korona, tak mají rapidní pokles příjmů s mrtvicí. Prakticky prý lidi s mrtvicí vymizeli.
          Také se nedomnívám, že by ji nedostali.

          To je ohromné množství lidí se závažným akutním problémem, který s vysokou pravděpodobností způsobí smrt, kteří někam zmizeli. Z nějakého důvodu se nedostali na příjem a ze stejného důvodu budou ve statistice v jiné kolonce. Jen těch 20% infarktů dělá 4-5 tisíc lidí.

          Proč se nedostali na příjem, nebo kde jinde skončili a zda přežili je otázka.

          Jistě víme v kterých kolonkách statistiky scházejí a já mám takové neblahé tušení do které kolonky byli přesunuti.

          1. „lidé ten infarkt nedostali“

            To je jedno z obvious vysvetleni zvyseny umrtnosti. Zanedbana, nedostupna, nebo odmitnuta pece. Fucked up zdravotinckej system.

            To ze kazdyho mrdnou do „Smrt s kovidem“ je jasny.

  5. Chtěl jsem pouze zdůraznit toto: zatímco covid je běžné respirační onemocnění (pro naturopata spíše „dočasný režim organizmu, vedoucí k zesílené očistě horních cest dýchacích“), které většina populace stráví u Netflixu o horkém čaji, tak „vakcína“ je, alespoň pro mě osobně, pouze dávka jedu přímo do krve. Tečka.

    Ale chápu i druhý pohled. Pokud se budem bavit o tzv. západní bílé civilizaci, tak ta už se dávno nachází ve fázi autoregulu, všude klesá porodnost bílých a je nahrazena rostoucí porodností jiných ras. Covid tento trend pouze urychluje.

    1. Naturopat 31.8.2021 v 0:41

      Pokud si naturopaté aplikují vakcíny přímo do krve, je to jejich volba, jakkoli nenaturopatům může připadat divná.
      Dočetl jsem se, že porodnost jiných ras klesá také, například zde:
      https://adoc.pub/zapadni-afrika-55-kulminace-70-zaznamenana-v-70-letech-tab-7.html

      1. ygorek 31.8.2021 v 8:10

        https://www.novinky.cz/domaci/clanek/misto-ockovani-mohou-stacit-protilatky-po-nemoci-tvrdi-imunolog-40367050

        „Takže pokud bychom očkovali správně, mohli bychom si ušetřit náklady za zbytečnou léčbu těchto lidí?
        Samozřejmě, ale to bychom se nesměli na každém kroku setkávat s neprofesionalitou a nedostatkem znalostí. Například pokud podávám vakcínu, tak bych měl takzvaně aspirovat, tedy povytáhnout píst injekční stříkačky. Abych zjistil, zda se mi jehla nenachází v cévním řečišti. V takovém případě se totiž obsah zabarví krví a já bych neměl vakcínu aplikovat do tohoto místa. To ale v těch multiočkovacích centrech mnohdy nedělají.

        V postupech v západních zemích to není uvedeno, respektive je tam napsáno: neaspirovat. I toto může být jeden z důvodů, kdy mohou vznikat nežádoucí účinky, protože vakcína je vstřiknuta do cévního systému.

        Závisí na každé maličkosti. A pokud my akceptujeme, že se ke každému člověku nepřistupuje individuálně s důrazem na jeho konkrétní situaci, tak pak zbytečně léčíme lidi, kterým jsme předtím přivodili zbytečné potíže. A že to také něco stojí, to snad nemusím zdůrazňovat.“

        https://twitter.com/22_faraon/status/1427861215649402887 – v tomto sestřihu Turánek v čase 1:50 – „oni ani neaspirují kolikrát..“

        celé video zde – https://www.svedomi-naroda.cz/2021/08/17/rozhovor-s-vedcem-prof-rndr-jaroslavem-turankem-csc-dsc/

        1. No 0ne 31.8.2021 v 8:26

          Takže pokud někdo dělá něco špatně, je to důkaz, že tvrzení, že se tak něco dělá výhradně, správné?

          1. ygorek:

            že se to dělá výhradně taky nikde netvrdím.. Jen, že to se dle všeho děje v těch multiočko centrech, kamionech, teď jsem dokonce viděl nějaké očko ve stáncích v parku https://twitter.com/22_faraon/status/1431998658816397316 .. Tam dokonce hází ženská fakáč co tam tvrdí že je nezdravotnice, když ji kamerují, asi to tam jen zapisuje jako brigándnice nebo tam je u kamarádky na kafi nevím.. neříkám že ona to přímo píchá v tomto případě.. https://wsnd.io/oGU0Lyb2/240502992_151708917112341_8086084225495700589_n.mp4 ale bude to asi docela občas síla.. Nevím kolik je to procent, tvrděj to tady ti pánové..

            1. No 0ne 31.8.2021 v 9:14

              Vyšel jsem z vašeho:„vakcína“ je, alespoň pro mě osobně, pouze dávka jedu přímo do krve.
              Takže potom „pouze“ není „výhradně“, o tom ale diskutovat nemíním.
              Očkovat se dá kdekoli, i na rybářské sedačce pod širým nebem, čemu by to mělo vadit?

              Technická poznámka: v mém vesmíru se twitter nenachází, videa, která si nevyberu sám, nesleduji. Jistě o mnoho přicházím, ale s tím mohu žít.

              1. ad 1: Naturopat 31.8.2021 v 0:41
                „vakcína“ je, alespoň pro mě osobně, pouze dávka jedu přímo do krve.

                ad 2: Závisí na každé maličkosti. A pokud my akceptujeme, že se ke každému člověku nepřistupuje individuálně s důrazem na jeho konkrétní situaci, tak pak zbytečně léčíme lidi, kterým jsme předtím přivodili zbytečné potíže. A že to také něco stojí, to snad nemusím zdůrazňovat.“

                ad 3: vaše volba

  6. supr článek díky :D ;D

  7. https://cnn.iprima.cz/sledujte-v-tv-zadne-distance-a-rousky-vsichni-do-skol-a-do-prace-rika-pekova-32599 Peková: Delta vám udělá jen nudli. Žádné roušky, všichni zpět do školy a do práce – nový rozhovor..

  8. https://www.bitchute.com/video/UglxNcXlSNKq/

    Doporucoval bych vsem cyklozmrdo-bijcum aby se koncetrovali na to what matters. Specificky prospekt toho ze vakcnice bude mandatory. Misto cyklozmrdy se soustredke na vakcino-zmrdy.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017