Poznámka k novému antikovidovému týmu, aneb (ne)využitá příležitost spolku Spolu. - zpět na článek

Počet komentářů: 479

  1. Dobry rozhovor, worth watching. Pokud nekdo chce vedet jak to je s pandmiema. WHO, a srackama z pharma firem jdete rovnou na cca 35:00.

    https://odysee.com/@CounterflowPodcast:1/The-Nature-of-Power,-Narrative-and-Conspiracy-with-James-Corbett:1

  2. jestli je to teda pravda…

    https://www.conservativebeaver.com/2021/11/05/ceo-of-pfizer-arrested-charged-with-fraud-media-blackout/

    Generální ředitel společnosti Pfizer Albert Bourla byl v pátek ráno zatčen ve svém domě na bohatém předměstí Scarsdale v New Yorku FBI a obviněn z vícenásobného podvodu. Bourla je držen, zatímco čeká na kauci. Federální agenti v jeho domě a na mnoha dalších nemovitostech, které vlastní po celé zemi, provádějí příkaz k domovní prohlídce .

    Albert Bourla čelí obvinění z podvodu za svou roli při klamání zákazníků ohledně účinnosti „vakcíny COVID-19“. Pfizer je obviněn z falšování údajů a vyplácení velkých úplatků…

    1. WOW! I hope that he resisted arrest and got his ass tasered!

      Tak treba nekdo vyfiguroval jak to na nej navliknout. Vono je takhle z dalky celkem jasny ze ty mrdky pachaj zlo, nicmene neni uplne jednoduchy je za neco zalovat. Ty kundy to maj po pravni strance velmi dobre vosetreny, nemluve vo tom ze maj the politicians, the cops, and the judges in their pocket.

      No, kdyz Kirshna da, tak na sluzebne nestastnou nahodou upadne drzkou na radiator … :-D …

      1. ale zatím to je jen na nezávislých médiích… uvidíme

        dávají to i další weby – ale vypadá to, že by opravdu byl zatčen. ale zatčen není odsouzen a není jen on…

        1. Tak spoluzak z Ontaria pise:

          THAT website is NOT a truthful outlet. They habitually report big arrests. They also said Hunter had been arrested and a pile of others. Put it on your DO NOT READ list.

          Uvidime co z toho bude.

    2. A Bill Gates by zatčen americkou armádou…
      Se už nedivím proč důchodci kupují deky za 30k a švýcarské nádobí za 80k.

      1. je tam psáno „jestli je to pravda“ – tak se uklidni

        1. Jestli to není pravda tak seš pičus. Spokojen?

          1. Když to říkáš čuráku

            1. Netuším, co tě vede tahat tento web do sraček skutečných hoaxů. Já jen kdybys nevěděl, proč jsi dostal tak hezké označení…

              1. Když je na webu 2 hodiny stará zpráva, já k ní napíšu upozornění „jestli je to pravda“, čímž upozorňuju že to může být fake, a ty se tu začneš srát do mne? Kdo jsi, že rozhoduješ kdo má kde co psát a obvinovat mne že tahám web do sraček?

                1. Takže říkáš, že je v pohodě sem linkovat totální neověřená hovna, ale když k tomu napíšu “jestli je to pravda” tak je to jako v pohodě? WTF?Jako dochází ti, že indexovacímu stroji, který možná ani nerozlišuje jazyk, to bude úplně jedno? Už tady ten link bude na věky věků.
                  Jak jsem psal, kup si zdravé švýcarské nádobí za 80k a když v něm nezačneš hned vařit tak do půl roku umřeš. Teda jestli je to pravda…

                  1. Idealni bude kdyz si indexovaci stroj zarazis do prdele. To by te ty bezmezny idiote mohlo uklidnit respektive na nejakou dobu privyst na jiny myslenky.

                    Obrovsky mnozstvi odkazu co se tady objevuji jsou na takovy sracko zdroje jako seznam nebo idnes nebo nejaky jiny informacni zumpy, vcetne CDC a ja nevim ceho.

                    You can’t kill the messenger because of the fucking message you mega fucking idiot. The guy posted the link in good faith. In fact, it might be true for all your fucked up self knows. You know shit. Get a life you pitiful loser. Or better still, go fuck yourself and die.

              2. Nemusis to cist pico. Muzes postovat nejakej odkaz na seznam.cz imbecile.

          2. Looks like it makes you happy that it’s likely fake. So what, you fucking asshole, the guy thought it was legit. Go fuck your pitiful sefl you piece of shit.

      1. No jo, ale pořád je to video k dispozici, na rozdíl od slušného rozhovoru s dr. Gocálem, jen místního významu, který ale natotata zmizel „for violation community guidelines“.

  3. Tak pravil katolík, co miluje bližního svého a nastavuje druhou tvář…….

    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/halik-se-ohradil-proti-zemanovu-tvrzeni-ze-pral-prezidentovi-smrt-40377154

    Hajzl vs. Hajzl. Ale od katolíka bych čekal víc, než od celoživotního politika…

    1. A od římského katolíka Fialy taky čekáte něco víc?

      “ Ale od katolíka bych čekal víc“

      Tohle je hláška roku. Katolicismus je garantem čeho?

      1. merce 6.11.2021 v 9:08

        Života v Pravdě?
        Konání v Bázni Boží?

        Bohužel, z praxe mám katolicismus zažitý hlavně jako garanci pokrytectví. Ale třeba jsem měl jen smůlu…

        1. ygorek: Nějaký chození do kostela nebo „víra“ není záruka vůbec ničeho. Ty katolíci to maj jak nějakej zájmovej kroužek a když se jich zeptáš na desatero, nedokážou ho z paměti odrecitovat, natož aby se tím řídili… (S jednou katoličkou jsem žil pět let, bohužel.)

          1. Kurva pochopte ze predstava ze „vira v boha“ = „zaruka ctnosti“ je uplne stejna picovina jako presvedceni ze „levice/pravice (select the applicable based on which way you’re fucked up in the head)“ je lepsi nez „pravice/levice (select the applicable based on which way you’re fucked up in the head)“ nebo ze „covid existuje a je nutne se vaccinovat“ a „kdo to neudela je sobecky curak/pica a patri do koncentraku“.

            Jsou to vicemene stejny prostredky ke kontrole lidi, kde vira v boha je zatim v historii ten nejuspesnejsi scam a.k.a. hoax. Uz tisice let si kreteni chodej do kostela nechat vymejvat tykve, kazdou nedeli dalsi davku. Proti tomu ma COVID zatim jenom dve nebo tri davky, a fucking way to go still.

            Vsecko jsou to koncepty na to jak lidem dopicit mozek a prinutit je se podrobit tomu co rika nejaka autorita v hierarchicky strukture. V pripade (katolicky) viry papez, jeden picus co nekde ve vatican przni altar boys a par prdelatej paprdu k tomu. Ty ruzny odnoze krestanstvi jsou jako souboj mezi politickejma stranama. Vsechno bread and circuses.

            Grow up for fucks sakes. Nezerte jim to tak naivne.

            1. Jacq: Pozor, zaměňuješ dvě věci, víru a náboženství. Zatímco víra nemusí být vůbec špatná, ba dokonce naopak, náboženství ti říká, co je dobré a co špatné a jak máš jako věřit, abys náhodou nevěřil nějakým neschváleným způsobem a nebyl z tebe špatný soudruh.

              1. No nevim. Vira implikuje iracionalitu a dogmaticnost. Je neco v co clovek muze bezpodminecne verit ve smyslu to adoptovat jako nejakou axiomatickou konstantu? Myslim ze jediny cemu clovek muze „verit“ je proces nebo approche – objectivity, soustavny hledani lepsich vysvetleni, lepsich reseni, etc.

                1. Je to do určité míry filozofická otázka a osobní pohled na věc. Víra s náboženstvím mají sice typicky nemalý překryv, ale nejsou to dvě stejné věci. Věřit (v boha, ve vědu, v dobro, …) můžu sám ze svého přesvědčení, protože k tomu sám dojdu a věřím si tomu, jak já uznám za vhodné. Nemusím to nikomu nutit a s trochou štěstí mě to může dělat lepším člověkem (např. proto, že je to spojeno s morálními zásadami).

                  Oproti tomu to náboženství je poměrně rigidně definovaný rámec nad tou vírou a pokud ono náboženství praktikuješ, dost jasně ti vymezuje, co máš chápat jako dobré, co jako špatné, jak se máš chovat atd. Tam už je to pak dogma se všemi důsledky, co z toho plynou. A ano, náboženství je většinou celkem průser, už proto, že poskytuje obrovský prostor pro manipulaci lidí, vymývání mozků, zneužívání věřících atd. – však to dávno víme.

                  Jestli existuje bůh, to se nedá dokázat, stejně jako se nedá dokázat opak – a to je právě ta víra. Osobně si myslím, že existuje nemálo „věcí mezi nebem a zemí“, a je na pohledu každého, jestli tam uvidí nějakou vyšší entitu, nebo to pro něj budou jenom doposud neznámé a nepopsané fyzikální jevy. V zásadě se na to dá pohlížet tak i tak a pořád to bude pravda. Myslím, že právě člověk s otevřeným pohledem na svět by neměl striktně zavrhnout ani jednu z těch možností.

                  1. No, nechci Tě chytat za slovo, ale můžeš nějak dokázat svoje tvrzení, že
                    „..Jestli existuje bůh, to se nedá dokázat, stejně jako se nedá dokázat opak – a to je právě ta víra…“
                    Tvrdíš nepoznatelnost a přitom si ji implicitně nárokuješ. (Právě Ty jsi poznal, že nelze poznat.) Není to náhodou sebedestrukce? Nebylo by při takovém intelektuálním postoji na místě spíše skromně mlčet, než tohle tvrdit?

                    1. Asi nemluvím řečí tvého kmene, nějak mi uniká pointa. Nic si nenárokuji, jen tvrdím, že existence boha, stejně jako jeho neexistence se nedá dokázat (pokud máš nějaký důkaz ať tím či oním směrem, sem s ním). Pak tudíž nezbývá než a) nemít žádný názor, nebo b) mít názor, že bůh (ne)existuje. Vzhledem k nedokazatelnosti takového tvrzení se ale jedná o víru. Nevidím v tom vůbec žádný rozpor. Snad ještě by se dalo namítnout, že tohle tvrzení platilo v minulosti a platí v současnosti, do budoucna může přestat platit maximálně v tom, že se podaří existenci boha prokázat.

                    2. Neexistence nečeho dokázat nende. Existence ano.
                      Takže balón dokazování je jednoznačně na straně věřících v Boha.

                  2. V podstate rikas to same co ja s tim rozdilem ze ja se priklanim k tomu ze pokud neco nejde dokazat, tak to povazuju za neexistujici. Obvzlast pokud je to zjevny konstrukt jako treba ten Buh. Respektive „objektivne“ neexistujici, subjektivne to samozrejme jako konstrukt v psyche existuje.

                    Jinak o existenci veci o kterych clovek nic nevi nemam pochyb, clovek je limitovany sensorickymi/intelektualnimi restrikcema a existuje pouze v tom svete ktery je schopny vnimat. U vetsiny lidi jsou tyhle restrikce exacerbated tim ze maj zarazenou hlavu do prdele jejich naseptavace, povetsinou z pre-emptivnich duvodu aby nahodou neobjevili neco co narusi jistotu jejich etablovaneho vnimani sveta. Par lidi here and there jsou schopni vylitnout z klece tech limitaci ktery inherentne mame a ktery jsou upevnovany od narozeni establishmentem (trabe tim nabozenstvim). Vetsinou za to zaplatej tim ze ten zbytek je roztrha na kusy protoze maj tu drzost bejt jiny/nebejt takovy sheeple jako voni.

          2. mjfox: Žil jsi s katoličkou nebo s osobou, která o sobě tvrdí, že je katoličkou?

            Joe Biden (a pár dalších politiků amerických či evropských) také o sobě tvrdí, že je katolíkem a přitom podporuje umělé potraty (=automatická exkomunikace).

            Pan Halík doposavad neprokázal platnost svého kněžského svěcení. Naopak bývalý policejní ředitel Stanislav Novotný rozkryl celou Halíkovu minulost. Halíkovu minulost.

            Katolické náboženství je jednoznačně definováno Katechismem (poslední verze nezprzněná deformou II. Vatikánského koncilu).

            1. Definice katolicismu je dost problematická věc, katolíci mlátili po palicích husity a říkali, nežerte tu Biblí i s papírem. Jenže Bible je svatá kniha.Takže evidentně u katolíků nejde ani o víru, ani o Bibli. II. vatikánský koncil je jen výsledek tohoto mocensko/náboženského schizmatu.
              Kdo chce být katolíkem, ať si jím je, ale ať se mi nesere do života. Kalousek, Sobotka, teď Fiala a plno jiných velectěných mají obrovskou snahu se mi srát do života. Tihle katolíci mají obrovskou potřebu řídit životy druhých. Materialistická odnoš babišoZemanoestébáků je lícem té stejné strany.

              1. Katolicismus je predchozi inkarnace Covidismu. Respektive Covidismus je pokus o novy Katolicismus.

                Zaklad je vystrasit lidi ze kdyz nebudou poslouchat vrchnost (God/Chief Public Health Officer) tak prijde spravedlivy tres (Lucifer frying your ass in Hell forever and ever/BS-1984 => ventilator in ICU). Je potreba strasit a strasit as se z toho lidi poserou. To je vhodny complementovat nejakou formou inquisice, jako treba upalovanim dissenteru nebo jejich deplatformovanim z YouTube atakdale. Jak maj jednou lidi vymrdanej mozek strachem – jak z konceptu samotnyho tak z inquisition – tak poslechnout na slovo. Idealni je pravidelna davka reindoktrinace ve forme tydenni mse nebo vaccinace. Plus ca change, plus ca reste la meme chose.

                Vsimni si ze ty mrdky to zkusili i jinak, treba strasenim o klimatickych zmenach (mostly bullshit), ale to nezabralo protoze je to issue ktery lidi vnimaj racionalne. Voni se sice znazili hrat na emoce, ale lidi to nezkousli. Tak blbi zas nejsou. Takze byl potreba silnejsi kalibr. VIRUS! A KILLER FUCKING VIRUS! Neco co je extremne obtizny dissenterum dokazat ze to je bullshit protoze tomu lidi uz verej a snadno se z toho poserou. Ted je otazka whether it will stick and last a few millennia if not longer, just as catholicity has.

                I’m afraid that we won’t live to see the conclusion of this charade. Lidi kteri see through this crock of shit je pomerne malo. Predpokladam ze kdyz prisel nejakej ten paprda a zacal mektat ze Jesus je vysledek immaculate conception teda ze duch svaty vojel Manu, tak taky byli lidi kteri se mohli posrat smichy a klepali si na celo, ale vyse napsany se aplikovalo. Pri predstave toho smazeni v pekle, vetsina lidi radsi zkousla tak zjevnou picarnu jako neposkvreny poceti.

                Est-ce que j’ai dis que plus ca change, c’est plus le meme tabarnak de chose …?

                1. V tomto má pan Jacq naprostou pravdu. Jde o zcela věcný popis současné situace. Sdílím naprosto stejný názor a již rok a půl to všem říkám, většinou marně.

                  1. „většinou marně“

                    Lidi si bohuzel neuvedomujou jak obludne civilizace zdegenerovala a v jak prelomovy chvili historie se nachazime. Lidi maj obecne naivni predstavu o tom ze zijeme v nejake ultimativni modernite kde „veda“ dokaze vsechno, kdy jsme dosahli nejakyho plateau dokonalosti a veci se budou jenom zlepsovat.

                    Kazdej ma hlavu zarazenou pevne do pisku (nebo do prdele jejich whisperer) pred tim jak moc v prdeli je civilizace kvuli energeticky krizi – teda tomu ze ta luxury kterou mame je diky tomu ze par stoleti palime fossil fuels coz neni nic jinyho nez solarni energie akumulovana behem tisicu let. Mimochodem nic jinyho nez solarni energii na Zemi nemame. Par kretenu ma predstavu ze soucasnou energetickou spotrebu muzou ze slunecni energie dostat pomoci vetrniku nebo solarnich panelu kdy EROEI jim asi nic nerika nemluve o tom kolik energie je fyzicky mozny v realnym case ze Slunce ziskat.

                    The fucking Titanic is sinking and people are dancing on the upper decks. A serou hovna na kazdyho kdo si dovoli pointovat out realitu.

                    1. Převládající doktrína je vždy zcela lživá, postavená kategoricky a vždy zcela nevěcná. Přitom, dostupné údaje, data, o kapacitě, o možnosti dolování energie, jsou dostatečně známé a v dostatečné míře. Každý, kdo není líný, si sám pro sebe může učinit docela kvalifikovaný odhad (spočítat si), jaké limity má ten či onen zdroj. Moje propočty jsou toho druhu, že využívání „čistých“ zdrojů povede k rozsáhlým změnám klimatu, k rozsáhlému a nelítostnému těžení potřebných surovin pro výrobu oněch „čistých“ zařízení, k rozsáhlé devastaci krajiny, k lokálním konfliktům a možná i globální válce o zdroje. Stane se, pravděpodobně, přesně pravý opak toho, co je proklamováno. Považuji veškeré proklamace elit ohledně „čištění“ prostředí a ozdravění klimatu za vědomé, záměrné, lži. Ty propočty prostě nejenže nevycházejí tak, jak je nastiňováno, naopak, vycházejí, na všech úrovních vlastně v podstatě katastroficky. Je to velmi nepříjemné, vidět čísla, a muset se smířit s tím, že se dožijeme naprostého zničení klimatu, krajiny, sociálního státu, vztahů mezi lidmi a národy.

                    2. @h72
                      „… a muset se smířit s tím, že se dožijeme naprostého zničení klimatu, krajiny, sociálního státu, vztahů mezi lidmi a národy.“
                      Vzhledem k tomu, co jste ve svém postu napsal a zejména k jeho jednoznačnému závěru (který do jisté míry sdílím), by mě velmi zajímalo, jestli vaše současné a budoucí chování bude spíš „těžká deprese a dobrovolná sebedestrukce“ nebo „postapo ready“ anebo si ještě necháte nalít a zahrát, protože co s tím, co nezměníte?
                      Pokud by to náhodou nebylo úplně jasné – ptám se vážně, bez jakékoliv ironie. Zajímá mě osobní nastavení lidí, kteří si toto uvědomují.

                    3. „osobní nastavení lidi“

                      Zniceni klimatu se nedozijeme protoze ke zniceni klimnatu nedojde. Maximalne se lidstvu podari zkuvrit svuj natural habitat, Zemekoule is oddychne, zbavi se tech kretenu a bude se tocit kolem Slunce dal.

                      Osobni nastaveni lidi je takovy ze lidi jsou curaci/pici nevidici si za spicku vlastniho rypaku. Lidi jsou tisicileti vychovavani, coerced aby byli stado aby poslusne delali to co se jim rekne. Tak poslusne makaj na vrchnost. Deje se tak nejakou formou otroctvi, coz se aplikuje i dnes – i kdyz lidi nechapou ze sou votroci. Myslej si ze maj Charter of Rights and Freedoms. Maj samozrejme hovno a jsou uplne stejny votroci, akorat nemaj okovy a klec ale maj hypoteku a smartphone with a tracking app.

                      Chovani jednotlivce zmuze dost velky hovno, tohle je systemickej problem. Historicky vzato by se dalo rict ze socialismus/bolsevismus/komunismus byl pokus se z toho systemu vymanit a dat lidem svobodu, ale to selhalo a svet je v pici. Nadchazejici forma otroctvi bude asi horsi nez ta hypotekova. Navic lze ocekavat ze vrchnost se skutecne bude chtit nejakejch tech lidi zbavit protoze lidi je moc a pokud skutecne robotizace bude postupovat, tak nebudou potreba. Praci udelaj roboti.

                      Co se tyce energie – otazka kolik ji bude nejaka redukovana lidska spolecnost potrebovat, jestli je to mnozstvi mozny ze solarni energie extract in real time (ne jako fossil fuels ktery se formovaly tisicileti) a jestli by se pripadna redukce populace v konjunkci s prechodem na novy zdroje energie obesla bez totalniho kolapsu a imploze spolecnosti.

                      BS-1984 je zjevne priprava na takovou transformaci kdy lidi jsou davani pod tvrdou kontrolu tak aby jejich osud mohl byt manipulovan a tak aby se zabranilo tomu aby se nejak moc vzpouzeli.

                    4. Jacq přitvrdil a napsal (doplnil) to, co si dávno myslím, jak si vykládám ten zdánlivě chaotický stav. Považuji celoevropské covidové a zelené kravinky za dlouhodobě připravovanou akcičku s zatím ne úplně známými důsledky. Jacq napsal dost ostré věci a očekávám, že taknějak to bylo myšleno a plánováno. Uvidíme, jakým tempem to půjde.

                    5. @h72 7.11.2021 v 17:07
                      Nepochopil jste mě – vůbec mi nejde o popis stavu, ve kterém se společnosti nachází, ani o popis probíhajících změn.

                      Můj dotaz se týkal čistě vás, jako člověka, který si toto všechno velmi dobře uvědomuje a nějak dál se s tím osobně vypořádává – to je to , co mě zajímá. Nemusíte jít do detailu, protože chápu, že ten dotaz je hodně osobní.

                      Zajímá mě, jestli vy sám (no ale vlastně kdokoliv s podobným vnímáním a poznáním) tíhnete k tomu podléhat depresi z toho, co nás čeká, nebo se připravujete v duchu survival manuálů nebo si chcete užít poslední normální roky? Že není cesty zpět je asi více méně jasné.

                    6. Nejsem příliš bojovný a sebevědomý člověk. Celoživotně se chovám spíše konformně, s tím, že se, díky své chytrosti a perverzi s tím spojené, vždy hluboce vzdělávám o věci samotné a nahlížím její souvislosti. Mnohokrát za život jsem věděl, že žiji v naprostých sračkách, uměl je pojmenovat a i věděl, co by se asi mělo či mohlo činit, ty věci jsou povětšinou velmi jednoduché. Revolucí se ovšem neúčastním ani je nevyvolávám. Role leadera mi prostě nesedí, byť jsem lídrem mnohokrát v životě byl. Budu žít dál, v mezích toho, co bude okolo mne. Nepotřebuji ku životu mnoho. A když půjde o přežití, prostě si řeknu o pomoc, nebudu se za to stydět. Budu vědět, že jsem to nezavinil, že se nemám za co stydět. Mám celoživotně přebytkovou bilanci – pro druhé lidi jsem učinil desetkrát víc nežli jsem spotřeboval. Pokud nebude stačit normálně pracovat, pokud to nebude stačit na běžný život, nastavím prostě ruku. Nemíním se účastnit boje o zdroje, boje o obživu, boje o základní věci, tak, jak je to plánováno – přidělat lidem tolik starostí, aby jim nezbyl čas uvažovat. Umím si představit situaci,kdy mi vezmou úplně všechno. To je prostě život. Život člověka mezi lidmi není jednoduchý. Ale bez lidí je pro většinu z nás ještě těžší.

                    7. @h72 7.11.2021 v 17:49
                      Moc díky! Za odpověď i racionální a normální lidský postoj. Doufám, že v nadcházejících časech budu potkávat spíš lidi vašeho ražení :-)

                    8. Je nás hodně. Většina lidí sice nepatří k intelektuálům, ale podvědomě fungují asi tak, jak jsem napsal o sobě. Byť to nedokáží analyzovat a formulovat a sestavit tak písmenka, jak to činíme my, přemoudřelí a převzdělaní. Chytrost se nepočítá. Důležité jsou emoce, srdce, jak se říká. A většina lidí jsou sice blbci, ale mají rádi lidi a chcou s nimi být. S těmi psychopaty nahoře (tam jsou vždy psychopati, nikdo jiný to dělat nechce a nemůže) je sice obtíž, ale nás je víc a máme navrch. Třeba i v tom, že nám vlastně příliš nezáleží…. jak to říci …. nelpíme. My nejsme nemocní jako oni. To oni potřebují svou drogu – moc, peníze. Dostanou ji vždy v míře nevídané, ale když už nic nezbude, umřou jako první. Přežijeme my.

            2. Co chtěl autor příspěvku říci otázkou, zda někdo jiný žil s katoličkou? Já s katoličkou žil, ostatně, o katolicismu vím v podstatě vše (historicky převzdělán, doma tři prdele katolických knih – sestřenka je šéfka nakladatelství, v širokém rodě většina katolíků,v bližším příbuzenstvu tři faráři …. ) a sám katolík nejsem, ostatně, nejsem ani křesťan – pro zcela zásadní výhrady vůči těmto pitomostem. Přesto jsme mohli s madam katoličkou docela dobře fungovat. I jsem byl schopen, do jisté míry, její zanícení a radost z jejího přístupu sdílet. A ona docela dobře chápala mé postoje, vždy jsme mohli mluvit velmi otevřeně. Považovali jsme rozpory za cenné podněty, šlo o diskuse, ne o soupeření a antagonismus. Jde zřejmě o povahu, temperament, člověka, o toleranci, loajalitu, respekt, schopnost připustit tak samozřejmou věc, že každý člověk si může přemýšlet a zaujímat postoje ke světu zcela svobodně a nezávisle na druhém.

              1. Tak by to melo bejt. Lidi muzou i pri pouziti objektivniho mysleni dojit k jinejm zaverum a nasledne jinejm nazorum. Meli by se nicmene tolerovat a rozejit se s tim ze se neshodnou a ze budou pripadne muset upozadit svoje zajmy pokud by v praxi nejak byly v konfliktu se zajmy toho druhyho. Dalso problem je v tom ze treba ta catholicity inherentne vyzaduje aby lidi odmitali jiny nabozenstvi nebo atheismus, takze tam uz je built-in discrepance vis-a-vis vyse napsane.

              2. Katolicismus není o víře v nějakýho Krista. O tu šlo těm heretikům. Katolicismus je příslušnost k Římu. Do prkenný ohrady, od běžných katolíků se nic nedozvíte. Dozvíte se to od těch stavbyvedoucích věčnýho impéria. Budovat velkou ohradu, to je náš cíl katolíků, takhle to definoval Caesar. Kristus je jen omáčka. Pax Romana.

        2. Bazen bozi je to samy jako bazen z covidu.

          Ani covid ani buh neexistujou. Jsou to konstrukty namrdany do psyche sheeple ktery nemaj koule na to zit samostatnej zivot a maj potrebu aby je nekdo ovladal a/nebo aby jim rekl co maj verit.

    2. A z toho článku jste četl víc než titulek, žejo.

  4. Tajný páter Halík se toho dne ještě neviděl v nějakém HSP, tak se připomněl aspoň v novince. Čert ho vem.
    Vedle něj byl odkaz na souložící u Karlova mostu. Zajímavé je, že pomáhat a chránit dala tentokrát k dispozici perfektní fotky těch „výtržníků“. Mají smůlu, že jsou podobní zatím zde stále ještě většinovým, běžným Evropanům. Lájoš s Arankou by, domnívám se, tak zřetelní nebyli, o Al Kafírovi nemluvě. Koneckonců, v tomto případě by se nejednalo o výtržníky, ale o kulturnězvyklostní jednání v prvním a děvou vyprovokované zneužití cudného mohamedána ve druhém.

  5. Shitty a.k.a. Hovnous napsal „Ale od katolíka bych čekal víc, než od celoživotního politika“

    Nedavno yntelygentka lola poznamenala neco o neschopnosti vnimat realitu. No, jeden by tezko hledal example par excellence neschopnosti vnimat reality nez Hovnohlavovu implicitni predstavu ze katolik je jakysi svaty, out-and-out dobry clovek.

    Kurva do pici, tak snad i ten nejvetsi omezenec musi videt jakym zpusobem fungovala katolicka cirkev skrze historii. Vysrat lidem mozky skrze vystraseni ze kdyz nebudou poslouchat tak pujdou do pekla a excommunication nebo immolation tech kteri se jim na to vysrali, a nasledne je ovladat. Skrze jim vmradavani do hlavy to co po nich buh chce. Teda vetsinou poslouchali vrchnost, drzeli hubu a krok, a votrocili. Katolik a politik jsou uplne stejny mrdky. S tim ze katolik je propagandista a politic spis executor.

    V soucasne dobe muzeme sledovat live jak vira v boha, ktera uz je obehrana pisnicka, is being replaced with viru ve virus (stejne neexistujici jako buh) kde priblizne stejna taktika je pouzivana na vypiceni lidskejch psyche. Akorat se nestrasej tim ze se budou smazit v pekle ale tim ze skoncej na ventilator v ICU.

    Plus ca change, plus c’est la meme hostie de chose ..

  6. Budu tento web dávat jako ukázkový příklad. Likvidace kdysi fakt výborného a hodně čteného webu jedním jediným trolem.
    Desítky lidí už píšou „tam už se to ani nedá číst, je to tam zahnusený trollama“.
    No škoda, ale třeba se za pár let vybuduje jiný podobný web. Hned to nebude.

    1. Je to tak. Mrzí mi, že jsem přišla tak pozdě. Teď už se to tu vážně číst nedá.A nevadila by mi ani názorová debilita, ale ta zlomyslnost a osobní nechutnosti ze strany místního frustráta, to by jeden blil

      1. Řekl bych, že to moc se Servisdokem prožíváte :-). Nakonec, pokud se ti někdo nezdá, můžeš ho hodit do seznamu ignorovaných a vymalováno, ne?

      2. Doufám, že máš občanku.Jak pozdě?

        1. Nikdy není pozdě.
          Tapety ze synchronně jedoucích identit zrg1, Jacq a Mefayor nejsou zase tak hluboko v historii.
          Doporučím záložní myš.

  7. Ne, nevymalováno. Když někdo v diskuzích hází píčama, čurákama, debilama a idiotama, tak nevím jak ty, ale mně to přijde nenormální. Samozřejmě si to zablokovat můžu, ale je to přizpůsobení se jistýmu standardu. A chlívu se fakt přizpůsobuje blbě

    1. Ano, to chápu, že ti to není příjemné a neříkám, že ty vulgarity schvaluji. Na druhou stranu – je to projevem toho, že tady u pana domácího panuje opravdu veliká svoboda slova. Kde jinde tohle dneska v tom přeregulovaném, progresivistickém a hyperkorektním světě najdeš? To osobně podle mě daleko převyšuje to, že tady někdo nadává ostatním. Nakonec, nejlepší obrana v tomhle případě je ignorace, prostě nereagovat a nezavdávat příčinu k podnětům tomu, kdo ti není příjemný (myšleno v rámci diskuzních fór).

    2. Ja mam jedineho diskutera v ignore a to je prave a pouze ten, kdo to tady hnoji tou svoji Fekalsprache. Dal ctu diskusi fpohode.

  8. Hele, je to nepříjemný. Velmi. Je prima, že je tu Ostrov Svobody, ale bohužel to přitahuje i ty nemocný nebo sociopaty. Brečet už víc nebudu, jen jak říkám nesnáším lidi, kteří neumí sestavit souvětí bez zlomyslnosti nebo sprosťaren a to náš kriplík neumí.

    1. Je mimořádně úsměvné, když původně antizmrdský, víceméně propravicový web, ovládne několik levičáckých a nadto úplně vymaštěných zmrdů.
      Který nemají celý den nic jinýho na práci, než zasírat volně přístupný diskuse. Stačí si občas všimnout data a časů příspěvků. Je to kouzelné, jak jde všecko do hajzlu.

      1. @servisdok
        A zvlášť, když si uvědomíš, že k tomu úpadku nebyla třeba žádná cenzura, ani šikanování majitele webu aby „korigoval“ obsah příspěvků. Stačí jeden hnojomet v režimu 24×7

        1. Chyba neni na strane vysilace. Staci, aby ty sracky nepadaly na urodnou pudu a hnojomet se premisti jinam. Problem je, ze hnojomet najde vzdy alespon jednoho sparringpartnera, ktery s nim hraje jeho hru.

          1. Asi často noví lidi, neznalí zdejší diskuzní situace, kteří se s ním pokoušej bavit, než zjistí co a jak. Já mám skřeťáka, zerga i jacqa v ignoru a tím by to pro mě končilo, kdyby to tady nebylo zaspamovaný reakcema jinejch lidí na něj.

            1. To Ziriath 7.11. 11:10

              Máš pravdu. Taky to tak provedu. Dík

            2. Někdo zaignoruje, někdo přeletí (zaignoruje). Nelze se tomu jinak vyhnout. Tohle prostě svoboda obnáší = práci.Chápu Servisdoka, že si střeží komunitu a z konzervativního hlediska je to pochopitelné a musím říct, že k tomu mám své sympatie. Ale jak tohle lze zařídit bez stranické knížky?

              1. Zacnete tim ze se nad sebou zamyslete. Vicemene jste wastovali celej den sranim hoven ohledne nejakyho curaka Jacq, protistatni zivel kterej si dovoli mluvit co se mu chce a poslat do pici curaky ktery se mu snazej nakazovat co a jak ma rikat.

                Tomu se rika missed opportunity.

                Mohli jste misto toho stravit den diskuzi o katolicismu. Nebo jste si mohli vyhledat co znamena entropie a zjistili byste ze neni potreba abyste ji redundantne zysovali vasim debilnim mektanim protoze entropie si pomuze sama.

                Co vas tak strasne sere you bunch of losers na to ze si nekdo dovoli bejt jinej nez vy? Tak si piste e-mailem kdyz se nedokazete vyrovnat s tim ze na svete jsou lidi ktery jseu jiny.

                1. Nj, seš exkluzivně jinej, nemám s tím problém.

              2. A máš vymalováno, merce. Liberální demokracie v praxi. Vyhovuje?

                1. Jak říkám, máte dost recht a v mnohém Vám dávám za pravdu. Já jsem liberál, který zarputile volí konzervativce. Živí mě „liberální“ činnost, protože ta konzervativní mě v oboru neuživí. Máte můj hlas. Zuby nehty budu pro, ať je vás víc, ať jste mírně dominujícím hlasem, pokud mě to nesemele. Bohužel se ukazuje, že obě strany mají tendenci zničit tu druhou. Teď jsou jakoby v sedle liberálové. A je to hnus fialovej. To jsou fašouni jak ti před léty. Máte nějaké návrhy, jak zlepšit tento web do nějaký podoby, co Vy pamatujete?

                  1. Teď jste mi liberálně podsunul něco, co jsem nenapsal – kde jsem co napsal o nějakém ničení?
                    A ta otázka taky není fér, mně přece tenhle web nepatří.
                    Jen jsem si postesknul, že už to tady několikátým rokem není ke čtení – právě kvůli cílenému zasírání. To je trochu něco jiného, než normální diskuse a taky to s diskusí nemá nic společného. Ostatně je to dobře vidět na jiných platformách, jak to potom dopadá. Pokud někomu tahle forma vyhovuje tak ok, ale dovolím si na základě historických zkušeností podotknout, že to skončí blbě.
                    Prostě jednoho dne přijdete – a oblíbený web není.
                    To vůbec není o bitvě nějakých imaginárních stran. Je to o zdravým rozumu.

                    1. Servisdok

                      Srry jestli jsem něco podsunul. Bezelstně jsem naznačil, že si s tím nevím rady.

                  2. merce: To jsme to stejně dopracovali. Označovat jako liberály někoho, kdo není ani omylem liberální a jako konzervativce někoho, kdo se snaží hájit svobodu… hmmm… Holt nová doba.

                    1. UF7
                      Je to jak říkáte. Překroucený pojmy. Pervertovaná doba.
                      A tím odpovídám i Servisdokovi.

            3. To by se dalo řešit úpravou diskuzního fóra, pokud by pan domácí na to měl čas. Tj. aby se krom příspěvků od ignorovaných lidí dala ignorovat i všechna podvlákna.

            4. Ona je tu i urcita evoluce. Se Zrgem jsem sveho casu dost diskutoval, ono se to i dalo, byt to bylo hazeni hrachu prasatum. Jenze on pak nejak pridal steroidy a i posledni zbytky racia z tech diskusi vypadly. Zatimco puvodne to byl takovy vestec amater, co mel sice dobre zdroje, ale nevidel v nich ty realne veci, tak postupne se dopracoval do vestce apokalyps, ktere nastanou nejpozdeji pristi pondeli. Ani po nekolikerem fiasku to on nevzdal, ja ano.

              Jacq je nekde jinde, nesrozumitelny, necitelny, proste tim si nehodlam zasejrat monitor, abych neco nasel. V praci mam tri obrovsky monitory, tam se to prescrollovat jeste da, ale doma uz ne a tak sorry jako, sup do ignore.

              Kazdej novej prichozi si holt musi udelat vlastni nazor a opatreni.

              1. Zaregistroval jsem názor, že jde o Kartousem zaúkolovanou identitu, s cílem rozbořit potenciálně pravičácké a svobodomyslné hnízdo.
                Proto ty nejméně čtyři identity, plovoucí IP a všechno další, co z těchto „výhod“ vyplývá.

                Sysope, kolik dalších lidí sem píše bez diakritiky?

                1. To ja nevim, ja jsem stara struktura a pisu tak pres 30 let. Obcas to delaji i jini, ale nijak jsem to nesledoval. Ja nevim, ale trollama se tohle rozborit neda. Respektive ano, par lidi to nasere a pujde jinam. Podobne, jako jsem ja odesel ze ZK a spis chodim na mensi soukromej diskusni web. Takze pokud bychom kuli pikle, tak jedniny, co tim nejakej picus v PCR ziska je, ze ztrati kontakt na potencialne nebezpecny lidi. Tim, ze nekdo zmizi z nejake diskuze, nezmizi (zatim) ze sveta a naopak muze na sebe nabalovat lidi nekde uplne mimo focus.

                  Znam par lidi z BIS a za uplne blbce je fakt nemam, takze tohel by mi prislo jako nesmyslny a zcela proti tomu, co naopak BIS/PCR potrebuji – odhalit, sledovat a pripadne chytnout za koule. Kdyz strelis do vrabcu, tak uz je pak nepochytas.

                  Moc se mi to nezda. Nikoho nepodcenuju a specialy u BIS/PCR taky ne. Ti, co delaji na techto vecech, fakt nejsou slapky, co davaj pokuty za sterace.

                2. Něco na tom je, takhle agresivně tlačit kontrateorii, až se to všem zprotiví.

                  1. Jo, přesně.
                    Nemám sám tolik času, ale jestli někdo máte, tak prosím zkuste spočítat, kolik je (jen v této jediné diskusi) takzvaných příspěvků od identit Jacq a Mefayor, stačí jenom těchto dvou. Ta identita tu přitom má ještě další dva nicky a ty pro začátek nemusíme počítat.
                    Budete se divit a pak někomu snad docvakne, jak přesně cílený to je.
                    Nebo proč si starý kokot, po 17 letech nahlížení do tohoto webu, asi stěžuje.
                    Uvědomuju si přitom, že vždycky a všecko, se nemusí vyvíjet k lepšímu.
                    Jenže tohle -a to je právě o té historické zkušenosti- jede do hajzlu skoro cíleně, ovšem ne ze strany domácího.
                    A jestli jo, tak jsem holt starý kokot, který domácího dostatečně a včas neprohlédl..

                    1. servisdok: Ne že by kolikrát na konspiračních teoriích něco nebylo, ale tohle mi přijde fakt celkem srandovní.

                    2. Možná Tobě.
                      Ale fakt je, že přesně tímto způsobem už Kartousovi lidi zrušili několik webů. Pokaždý to bylo na udání a buď to zrušili sami majitelé, nebo to vypnul hosting.
                      Takový D. Vávra, ten už o tom ví taky.

                    3. Myslim si, ze clovek, ktery neumi setrast trolla ignoraci, neumi ani prosadit svuj nazor. Takovy clovek neni ani pro system nijak zasadne nebezpecny. Nebezpecni jsou vudci osobnosti, kteri na sebe umi nabalit dalsi lidi, umi vytvaret struktury, planovat, organizovat a byt mimo System. Kdo neumi ignorovat trolla, neni vudci typ. Vudce nema cas ani chut plevelit svuj cas a umi si rict ‚tohle ano‘ a ‚tohle ne‘. Nebezpecni jsou ti, kteri maji pevna pravidla, jsou neustupni, atd.

                      Cilit na tento web s tim, ze rozlozim bunku trollem? Podivej se na diskusi Sputniku, to je aspon poradna prdel. Tam jsou skutecni trollove, financovani a informovani za ucelem rozlozeni diskuse. A? A hovno, lidi je poznaji, ti slabsi s nimi i diskutuji, ale to je vse. Trollove to tam nerozlozili. Kdo je o svych vecech opravdu presvedcen, toho troll nezlomi.

                      Jo, slabsi kusy otravi, to nezpochybnuju. Ale ti, bud dospeji a ziskaji imunitu, nebo zustanou dal jako zele. Bez vlastniho tvaru a take tvrdosti.

                    4. To přece vůbec není o názoru.
                      Je to o cíleným znechucování, hrnutí sraček pod tlakem.

                    5. Presvedcenyho ale neznechutis. Rozumis – chci tim rict, ze neverim, ze to je ucelova akce Systemu.

                    6. No a já si myslím, že je. Možná nepřímo, ale financovaný Systémem to je. Jak jinak vysvětlíš ten režim 7/24 ? Ty, či někdo jiný normální – Ty máš ve svém životě tolik volného času v tomto režimu, abys ho mohl věnovat rozesírání nějakého webu?

                    7. Umim si predstavit, ze je to treba clovek na kriplkare, kterej proste ma mobil nonstop online a pokud ma cas a chut ve svem jinak nudnem zivote, tak proste nekde trolli. Vem si, ze ja tady sice taky nejsem furt, ale byvam v casovem okne 5:30-2:00 podle toho, jak ktery den a mohlo by to vytvorit ilusi, ze jsem tu vlastne porad. Nejsem. Proste to tak nekdy vyjde.

                    8. To servisdok 7.11.2021 v 18:28

                      Já se omlouvám, připadá mi, že jsem to tady stěžováním si na Jacqua drobet rozklížila. Je mi to líto, to nebyl záměr. Jsem prostě nováček, ale doufám, že jsem vám nepokazila tím skuhráním neděli. Zapomeňte na to, nechtěla jsem bejt negativní.Už ho mám v ignoru.

                    9. No stress, tady jsou vetsinove inteligentni lide, kterym nepokazis den snadno :-)

                    10. Svůj vlastní názor na danou věc samozřejmě zveřejnit můžu, ale je to hlavně o tom, že ho cíleným tlakem a množstvím, nikomu nevnucuju.

                    11. Tak o tom, jak to Jacq dela, bychom mohli diskutovat dlouho. Ja jsem se k tomu postavil ignoraci, protoze si myslim, ze muj cas na tomto svete, ktery mi byl pridelen, je mi drazsi, nez louskani necitelneho textu a snaha o pochopeni trolla. Ze on to dela moralne spatne, je asi fakt, ale nemyslim si, ze za tim stoji nekdo vetsi, nez je on sam.

                    12. Tady bych souhlasil se Sysopem.

                3. Mimochodem, u nas v praci na Intranetu mame takovej diskusni webik. Behem lockdownu tam lidi psali ruzne picoviny pro zvednuti nalady. Aspon jsem tam pochytil par dobrejch nemeckejch vtipu a sam pridal par ceskejch. Libily se moc. No, a pak mne, blbce staryho, tam poslat par linku na statistiky s covidem, ktere nebyly uplne v harmonii s oficialnim prohlasenim Institutu Roberta Kocha. Samozrejme, obrovskej zajem. Behem hodiny mi vola majitel a povida ‚hele, Sysope, vis, u vas v Cechach ta svoboda je jeste porad trosku dal, nez tady a ja nevim, kdo to okopiruje a posle nekam na urad, ja nechci mit problem, chapes. Posli to konkretnim lidem do mailu, ale nedavej to na firemni web…‘. Rekl jsem mu na to, ze chapu, ze ma strach z uradu, ale jestli si uvedomuje, ze tu moc tem uradum dali sami prave tim, jak nesmyslne poslouchaji kdejakou picovinu, kterou ten urad vyda. Souhlasil, ale rekl mi, ze jsou to jejich pravidla. A ja jemu na to, ze to chapu a ze to je presne i ten duvod, proc jsem mu tehda podekoval a odmitl nabidku, ze mi v Nemecku postavi barak a at tam s rodinou odejdu.

                  1. Jo, a jeden z tech nemeckejch:

                    – covece, uz jsem ti vypravel, jak se nas deda vratil z valky s jednou nohou?
                    > nevypravel… no, to je hrozny
                    – je… a hlavne, doted jsme nezjistili, komu patrila…

                    1. To jako v Reichu neprojdou nehodící se kovid statistiky, ale vtipy tohoto typu ano?

                    2. Ten vtip mi rikal kolega analytik, sedesatiletej typek, do oci. Hodne umi dobry zidovsky, ta hodne drsny valecny. Na firemnim webu by to neproslo…

                    3. Jo, ten je takové jak vod Holzmanna. Von vlastně býl národnosťó Němec.
                      – Strašně mně bolí hlava, a to jsem už snědl celou krabičku léků!
                      – Celou krabičku a nepomohlo to?
                      – No asi se ještě neotevřela.

                    4. Holzmann byl sice Sudetak, ale slusnej clovek. Jeho naverbovani bylo na urovni toho, kdyz ti ted tvuj obvodak cpe mRNA. On to ze sveho postaveni nabizet proste musi. Takze Holzmann holt musel na ty anglicky lode strilet. Komik to byl vybornej.

                      Jinak, nemeckej humor je hodne detinskej. Smejou se kravinam, ktere nam prijdou hodne, hodne slaby.

      2. Můžeš napsat domácímu, a když to nepomůže, tak zdrhnout.Anebo zdrhnout hned.To Tě vyšlechtí.

        1. Domaci to nevyresi. Pokud hnojomet bude mit svoje posluchace, cestu k nim si rychle zase najde.

        2. Domácímu píšou malý děti, to snad nejseš. Prostě toho mamrda (Jacqa a všechny jeho identity) dej do ignoru a budeš mít svatej klid. Život je moc krátkej na to srát se s takovejma, co by v reálu dostali přes držku hned jak by jí otevřeli.

          1. To misaka 7.11.2021 v 16:29

            Já si na žalování nikdy nepotrpěla. Ten ignore zní dobře. Nic, otočme list. Jak vidíte Vánoce? Myslíte, že nás Hořejší and his melody boys obšťastní lockdownem?

            1. Ač na Jacqa nemám osobně negativní názor, souhlasím, že ignore list je na řešení takových situací nejlepší a žalování je pro sraby.

              Jinak je mi zcela u řitního otvoru, co kdo na Vánoce vymyslí. Budu je trávit tak jako vždycky. Snad to tak bude mít většina lidí tady.

            2. Vanoce jsou moc daleko na soucasnou vladu. Ti nevedi, co bude pristi tejden. Vzhledem k tomu, ze vsichni predpokladaji kulminaci behem 3 tydnu, tak vanoce jsou post ex. Ovsem, mozna, prave proto by nase vlada mohla lockdown udelat, je to dostatecne nelogicke.

              1. To Sysop 7.11.2021 v 16:57

                Ty tři tejdny jsou pro naši drahou vládu nějaký magický zaříkavadlo. Pamatuju, jak minulej rok, od října do dubna kuňkali, že příští tři tejdny rozhodnou, jen musíme všichni vydržet :-) Je to takovej roztomilej symbolismus. Když nevíš, jak dlouho, řekni tři tejdny :D

              2. Pokud přijde kulminace během tří týdnů, stačí nedělat nic a zase to padne.

                1. Jasne, ale behem toho se daji sikovne utahnout srouby a najit nejakej vhodnej vinik uplne za vsechno. Namatkou mne napadaji neockovani.

                2. Teď někdo za SPOLU navrhoval uzavřít školy na čtrnáct dnů. Zatím to neprošlo, ale čtrnáct dnů by podle mě skončilo tak v dubnu.

                  Ohledně Vánoc se většina lidí nenechala v kontaktech omezovat loni a nečekám, že letos by to bylo jiné.

                  1. Pred chvili jsem si rikal, ze bych mel konecne udelat to ohrivani TUV i kotlem, at to nejede jen na elektriku. Hubou to delam uz druhej rok. Koukl jsem se, kolik ze stoji nejakej sikovnej 8-bit mikrocip, ze bych se nemusel crcat s analogem. Cipy, ktery pred dvema lety staly dvacku, ted skoro nikde nejsou xehnani a ty, ktere jsou z ruznych duvodu (blbej teplotni rozsah, blbz pouzdro, blby vsechno) stojej tak 5-6x vic, nez driv.

                    Coz o to, ja si poradim, ale svet se uplne posral.

                    1. A tam potřebuješ víc jak nějakej termostatickej ventil? :D

            3. Já vidím Vánoce tak, že pokud bude lockdown, půjdu žebrat (asi na ouřady). Za ty dva roky covidu jsem přišel cca o jeden roční obrat živnosti a Vánoce jsou jediná možnost, jak si vydělat na leden, únor, březen, část dubna. Mám toho plné zuby, jak zničili ekonomiku a běžný chod věcí.

              1. Kamaradi, co strileji ohnostroje, brecej uplne stejne. A nedivim se. Navic, jestli budou mit lidi cim dal tim hloubeji do kapes, tak nejaky rachejtle budou mit smolika. To ovsem plati i pro videomapping.

                1. Zrovna v šest hodin, tady jeden docela velký odpálili. Je sedmého října.

                  1. Soukro? Proc ne. Ale pokud ohnostrojar to ma jako zivnost – a troufam si rict, ze v Cesku znam osobne vsechny ty, co se tim zivi na plnej uvazek – tak musis delat akce aspon za dvacku a to obden, jinak to nema smysl. A to je ten problem.

          2. To byl nepochopený vtip.Je to skládka, kde si každý tu svou kárku vyklopí.Pokud to není dlouhé, tak sleduju vývoj.Zerg blahé paměti taky dospěl ve svých předpovědích do bodu, kdy se musel přejmenovat :-)

    2. To tak bývá, když něco funguje delší dobu….

      1. Nemyslim si. Chodim i na jine diskuse a pokud tam zacne nekdo hnojit, je proste ignorovan a odtahne sam. Je to spise dano urovni a disciplinou diskuteru, jestli vydrzi neodpovidat a nenechat se vyprovokovat k reakci. Neni to snadne.

        1. To je slaby sysopovici. Mel bys radsi napsat neco odusevnelyho o tom komu a jak smrdi hovno. To je tvoje silne parketa vole.

          1. Arrête d’emmerder.

        2. Jak už tu někdo psal, stačí hodit do ignoru a užívat si zenového klidu

        3. Souhlas.Ignorace funguje spolehlivě.Když dotyčný poté obtěžuje samomluvou , bývá vyobcován.Tohle ve virtuálu bohužel nelze.

          1. Vyssi level by zvladal se hadat i sam se sebou a ve finale se treba i posilat do prdele :-)

            1. Náš neškodný obecní blázen se tuhle pohádal a následně popral se svým batohem.Nakonec zvítězil, ale byl to vyrovnaný boj…

            2. To tu přece už bylo.
              Jacq špalkama diskutoval s Mefayorem a vzájemně se tam posílali do piče. Nic nového, teda myslím tady.

              Co s těmi lidmi co přijdou, nerozhlédnou se pořádně – a pokusí se s trolem diskutovat, ha?
              To není nerozhlédnutí na přechodu pro chodce a s letící Tatrou, tam je to jasný.

              1. To servisdok 7.11.2021 v 17:25

                Nic. Co by s náma? Prostě si uděláme vlastní zkušenost, zjistíme že život není oříšková čokoláda a ti, co nás na začátku varovali, měli pravdu a jde se dál. Jako jo, uznávám, že všichni, co tu říkali, že se s trolem nedomluvíš, nelhali. Já jen pitomě myslela, že když to zkusím slušně, protistrana bude i slušně reagovat. No tak jsem se spletla, nefunguje to tak. Někdo si v hnusárnách libuje a je jedno jak, si počínám já. Taky lekce. Nic, omlouvám se. Měli jste pravdu. Příště budu líp poslouchat.

                1. Nejde o život.Spousta z nás si na ty kamna šáhla…Cenná zkušenost.

                2. @Slecna Ling 7.11.2021 v 17:35
                  Jj, a já to navíc ještě sarkasticky okomentovala, protože jsem to sledovala „v přímém přenosu“.
                  Za což se samozřejmě dodatečně omlouvám, protože ne každý je připravený na trola zleva a jedubabu zprava :-)

                  1. To lola 7.11.2021 v 17:50

                    Ty nejsi žádná jedubaba, naopak :-) !

                    1. @Slecna Ling 7.11.2021 v 17:58
                      :-) Jak už jsem psala dřív – jsem moc ráda, žes to nezabalila hned zkraje.

                    2. Má registrace na tenhle web pochází z března 2004. Mezitím se změnil engine webu, ale registračky zůstaly v platnosti.
                      Když si to rozložím v čase, tak je to přibližně 6, maximálně 7 let, co se tu poprvé ta identita objevila. Myslím tím samozřejmě identitu zrg1, kterou už trol po nakopání do kouta radši nevyužívá.
                      Zhruba tolik je tomu let, co se ta identita poprvé dostala buď na internet samotný, získala připojení, nebo objevila tento web. Déle to není.

                    3. Nenapsal jsem to podstatný.
                      Bude mi líto a je mi to líto už teď, jak to jde do řiti.

                    4. Hele, ja myslim, ze problem je nekde jinde. Uz jsem prece jen na Netu dost dlouho taky a tak pamatuju ruzna diskusni fora, drtiva vetsina posla na vycerpani temat. Proste uz se nebylo o cem bavit. Podobne, jako kdyz jsme kazdej tejden chlastali se sousedama a behem tri let dosly cerstvy temata. A slo to do prdele, Kefalin.

                      Tady je to podobne, fura hlavnich temat se vycerpala a ted uz se to jen mota okolo nadavani na vladu, imigraci a zakaz olova. Ono taky o cem chces kecat porad dokola? Tady se clovek nevzdela nicim extra novym, ja jsem si svoje diry ve vzdelani, ktere jsem zacelit chtel, zacelil. Zbytek nejsou veci, ktere mne zajimaji.

                      A co dal?

                      No nic, to je cele.

                3. Some men aren’t looking for anything logical, like money. They can’t be bought, bullied, reasoned or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.

    3. Slecna Ling :
      „Velmi. Je prima, že je tu Ostrov Svobody, ale bohužel to přitahuje i ty nemocný nebo sociopaty.“

      – to je taká NA HOWNO sloboda, v ktorej si môžu „sociopati“ hovoriť, čo chcú. A preto jediné správna sloboda je sloboda na KSICHTOKNIHE, kde majiteľ ksichtoknihy kontroluje, či je tam iba tá SPRÁVNA sloboda. Sloboda ODŤÁL – POŤÁL je jediná správna sloboda.

      A preto my „nemocní“ nelezeme na ksichtoKnihu, kde by nás odhalili a potrestali.

    4. Bude ti taky trvat dva roky naučít se odpovídat na správnej příspěvek, nebo budeš rychlejší než servisdok? :o)

      1. Behemot 7.11.2021 v 10:46

        Ahoj, za ten chaos ve vláknech se omlouvám. Nedělám to schválně, nicméně se mi to stáva, když se přihlásím a kliknu na tlačítko odpovědět. Prostě se mi ta odpověď zařadí někam jinam, nevím proč. Máš nějaký vysvětlení nebo tip, aby se mi to nedělo? Chápu, že to působí nepřehledně a dělá to bordel. Kujuuu

        1. Tipuju, že mačkáš na tlačítko málo, nebo se to prostě z nějakýho důvodu nenačte (možná seš na to moc rychlá? :D). To pole pak má poskočit pod ten příspěvek, na kterej odpovídáš. Pokud to neudělá, přidá se to jako obyčejnej další komentář – úplně na konec :D

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017