Poznámka k novému antikovidovému týmu, aneb (ne)využitá příležitost spolku Spolu. - zpět na článek

Počet komentářů: 479

  1. Jediná správná cesta ZMĚNY by byla celý neslavný covidteam rozpustit, tuhle další verzi chřipky/virozy ponechat v gesci praktickým lékařům jako v minulosti a začít makat 24/7/365 na obnově zdevastované země.
    Zároveň všechny ty zemské škůdce za poslední téměř 2 roky poslat k soudům.

    Jo vím, utopie …

    1. Ano, utopie… Protože lůza si doslova lebedí v šikaně, chce ohýbat hřbet a nechat si na něj nakládat jednu větší pakárnu za druhou a držet seč jí síly stačí!!

      A kdyby jenom lůza – takové slintáky nosí 99,9% populace a na to už mi Gaussova křivka nesedí. Nechali se zbláznit úplně všichni. V zásadě po návratu k normálu (a normál je pochopitelně i nenošení smradlavého oslintaného hadru na obličeji) volá minimum lidí a ti jsou označeni za cvoky.

      1. Ja osobne nahubek nosim, ale to je proto, ze jsem ukecal kolegu, aby chodil do prace, ze udelame vse pro to, aby se nenakazil. Leci 4letou dceru s tezkou leukemii a nesmi chytit ani rymu. Jenze on je tezko nahraditelnej, takze chodime vsichni s nahubkama a fakt na sebe davame pozor. Nekdy to muze mit smysl, kterej nikdo neceka.

        1. Jen dotaz – budete kvůli kolegovi nosit slinátky už napořád?

          1. Ne, jsou jen dve moznosti – bud se jeho dcera do leta vyleci, nebo zemre.

            1. Toho ze dcera kolegy je nemocna je mi lito, nicmene jak ty tak tvuj kolega a vsichni vostatni jste debilove na entou.

              I kkyz pripustim veracitu virologisticko-sarlatanske predstavy ze nemoci se transmituji skrze udajne pathogenicke viry tim ze nekdo na nekoho prskne (toto nebylo nikdy nikde prokazano, naopak pokusy to dokazat selhaly), tak zadnej respirator nema schopnost zadrzet udajny viry. Je urcenej k necemu uplne jinymu. Pro ucely arestace viru je uplne k hovnu.

              Navic, and more importantly, vy si do tech respiratoru celej den flusate sracky a pak se s tim promenujete na drzce a ty sracky vusde roznasite. Na ty respiratory si samozrejme furt smatate takze ty sracky taky jeste roznasite rukama. NAvic si omezujete inspiraci a aspiraci coz vam dopicuje mozek jeste vic nez uz ho mate dopicenej, nemluve o celkovym zdravi.

              Jak rikam, debilove na entou.

              1. No neřekl bych, že nošení roušky je nutný předpoklad k tomu, býti obecním blbem.

                1. správne….. nosenie slintáku nie je NUTNÝ predpoklad, ale je POSTAČUJÚCI predpoklad k debilite.

          2. Copak slintáky, dnes jsem v obchodě potkal mladou husu, která ke uslintáku měla ještě ružová, dobře padnoucí sluchátka a přes ně kapucu. Tudíž se její periferní vnímání snížilo k nule a normálně narážela na lidi kolem sebe. Ale byla hightech in.

            1. Ta kapuce ma svuj smysl. Cim vetsi kreten a cim hure vypada, ti vic si kapuci na hlavu narazi. Aspon kazdej normalni clovek uz z dalky vidi, ze se blizi debil.

              1. Anebo nazgul.

        2. Pokud by to myslel vážně, tak bude nosit uhlíkovej filtr, takle ze sebe děláte všichni akorát blbce.

          1. Musím souhlasit. V rodině jsme měli osobu po TBI (Total Body Irradiation), kdy skoro neměla imunitu. A lékaři řekli: „Zapomeňte na roušky, akceptujeme pouze obličejové masky s profi filtry.“ Letos měla bohužel recidivu a byl to fakt fofr.
            Ostatně na tohle prý dojel Josef Lux, který dostal po podobné zákroku dostal zápal plic, když jeho příbuzní jezdili v Seattlu po nákupech a nakazili ho. Kdyby léčbu prodělal doma, tak ho tu strčili do bubliny a do doby než se mu obnovila imunita by za ním nikdo nemohl.

          2. Symbool voe, jeden cas se nosila trikolora, ted rousky. Treba se to casem zkonvertuje na odznak.

            1. tyk dyž je to symbol, tak se na to můžete vysrat, ne? asi mi něco uchází…

              1. Blbci to myslí vážně, nemůžou jinak.

              1. Die Angstbrosche, to sedi.

      2. S lidma, které znám, nenosím. S neznamými nosím. Nikdy nevíš, na jakého vola narazíš. Většina lidí se chce vyhnout konfliktu s uvědomělým blbem.

        1. To je právě chyba. Blbům se nesmí ustupovat.

        2. Jihočech Honza: hlavně to chce nebýt předposranej. Bohužel, poslední tak dvě desítky let (u nás, v USA 40 let, na „západě“ cca 30) se usilovně maká na tom, aby chlapi byli sráči a funguje to výborně.

          I kdybyste se s uvědomělým blbem potkal, tak co, stříknete si do trenek? Je to taková hrůza, že radši stáhnete ocas už předem, i když o nic nejde?

        3. Dybys popisoval používání gumy, tak eště budiž.

          Ale mluvit takle vo náhubkách, WTF?

      3. Já kromě letadla, odkud by mě vyhodili, to nikde nenosím a dlouho jsem neměl nějaký větší problém. A téměř nikde to ode mě nevyžadují – včetně velkých nákupáků a řetězců. Proto absolutně nechápu ty lidi okolo, minimálně chlapy. Fakt se nebojte si ten náhubek sundat, nebolí to a nandat si to můžete vždycky, zvlášť když vidíte jiného člověka nebo celou rodinu bez náhubků, že nic zlého se jim neděje.

        Mimochodem, manželka, která to taky dost fláká, tak na ni si občas, zvláště muži, dovolí i sprostě řvát – a jsou to obvykle zákazníci, zbabělci, kteří si dovolí jen na křehkou ženu. Když jsme spolu, tak nikdy problém není.

        1. Naturopat: přesně, včetně toho, že sráčství se projevuje i tak, že agresivní covidiot si troufne buzerovat maximálně ženské, protože na víc by se nezmohl. Těm nakonec nic nevyčítám, není přijemné, když si na vás nějaký onáhubkovaný kripl léčí mindrák. Nicméně u chlapů je to jen odraz doby a současně celkem jistota toho, kam to spěje. Stačí se s očkovanými bavit o tom, proč to udělali nebo proč nosí náhubky. Samé „hluboké důvody“, které mají jedno společné – posranost.

          1. Je to vicemene tak. Hadr na hube nejenze nenosim ale ani nemam. Zatim se mi stalo dvakrat ze si nekdo dovolil neco mektat. V jednom pripade to byla pica v supermarketu a v druhym pripade to byla pica v malym obchudku v provincnim meste (ta byla zjevne zesrana z inspekce hygieny protoze vo tom neco blekotala – coz bylo fantasmagoricky protoze to byl malej kramek s knoflikama zastrcenej uplne v prdeli, posledni misto kam pude nekdo neco kontrolovat).

            Lidi jsou bohuzel sracky a podvolej se. Divat se na chlapy s nahubkem na drzce je depresivni. Dospely, urostly, chlapy v plny sile dobrovolne se poddavajici do otroctvi. K zbliti.

            Na druhou stranu, mam pocit ze kdyz jsem takhle treba v obchode a neco si kupuju tak mam pocit ze ty prodavacky se na me zpod tech respiratoru usmivaj, ze jsou rady ze aspon nekdo ma koule se na to vysrat.

            1. Uplny souhlas..v praze vsude rousky.ve vlaku tez.ja jiz vse ignoruji.lidi jsou zblbly propagandou,vid i moje zena,nejst.syn.kdy jim to dojde?

        2. U nas to same.. jak jde zena se mnou, je klid.. ani slovo ze nema rousku. Sama si stezuje, ze si obcas nekdo vyskoci..

        3. Úplně mne dostal dědek, který na mne začal řvát těsně předtím, než autobus zavřel dveře, jen tak tak stačil vyskočit. Přitom to jsem měl ještě roušku, ale dost hluboko pod nosem. Až mi ho bylo líto.

          1. Byl jsem ted 2x v autosalonu na Praze5, mlady kluk 35 rouska tesne nasazena,kolem nikdo,ja ji dal dole at muzu mluvit..rikam ze se nemusi bat..ani napad,byl podelanej i to rek.druhy den jeho sef-kolega,vstoupil jsem,salon prazdny pred zavirackou,nahubek pod nosem,prvne co rek at si to nasadim poradne.to me dosralo..behal tam sam po salonu..ano bylo mu k 60tim ale tenhle strach u obou,vydet jak kovid propaganda funguje.

            1. Ty si vole vlez do dealershipu v rousce, jako ze chodis po ukici v rousce? Kam ste kurva lidi dali koule? Meli jste nekdy nejaky? A jak je mozny ze jsi toho curaka neposlal promptne do hajzlu? Mohls ho usadit treba tim ze pacha trestny cin osvojovani si pravomoci verejnyho cinitele. A vubec, zadny zakon nikomu zadnou zasranou rousku neprikazuje, tak at se jde vysrat. Pokud by jeste mektal, tak si mu mohl doporucit at si to pro cos tam prisel zarazi do prdele pripadne mu v tom asistovat nebo to rovnou udelat za nej.

              Rousku jsem si na hubu jeste nedal, mam svoji hrdost a dustojnost. Nebudu se svetem promenovat jako pes s nahubkem. Stalo se mi asi trikrat ze nekdo zacal neco mektat tak jsem je promptne poslal do hajzlu. A i kdybych mel bejt vyclenenej ze spolecnosti tak je mi svoboda milejsi nez bejt votrokem s maskou na ksichte.

              Stop complying with this bullshit!

              https://off-guardian.org/2021/11/12/letter-to-a-colluder-stop-enabling-tyranny/

              Pochopte ze tohle je jenom preparacni faze aby z vas udelali poslusny vonuce. Az si zvyknete na todle, prijde tamto. A furt dokolecka. Za par let nebudete smet nic.

            2. Nejen strach, ale hlavne bezmezna duvera v magickou moc nahubku. Ze to neco nejak omezi, je jasne. Ale verit, ze to vyresi vsechno, tomu rikam pevna vira.

              1. To samý s očkováním. Pomáhá to, ale že by ta účinnost se blížila těm deklarovaným 98 procent nebo kolik se to chlubili? To ne.

                Nechápu, že když se ukázalo, že očkování není dostatečně účinné, že ho furt násilím tlačí, místo aby začali urychleně hledat nějaká jiná řešení.

                Aktuální opatření je pak spíš ve stylu „vrtěti psem“ – rozbijeme ekonomiku, rozhádáme lidi a na málo účinné očkování si snad nikdo nevzpomene.

                1. Za prve, ockovani NENI ockovani. Jedna se genetickou terapii ktera je prodavana jako ockovani protoze tim zpusobem pharma firmy nemaji zadnou liability. Pripadnou ujmu plati government.

                  Ockovani je NAPROSTO K HOVNU. Snad i toho nejvetsiho covidistickyho debila by mohlo napadnout ze neco kurva do pici nesedi kdyz behem jednoho fucking year people need no fucking less than a FOURTH FUCKING BOOSTER!!!

                  Ockovani doted fungovalo tak ze dite dostalo injekci a bylo immuni na celej zivot. Nebo na dekady. I the fucking flu shot byl jenom jeden za rok. A ted se musi „ppsilovat imunita“ kazdejch par mesicu? Delaj si z lidi prdel a ty kreteni jim to zerou.

                  Cisla o statisticky ucinnosti jsou vytazeny z prdele. Literarne.

                  https://vk.com/akina_2020?z=video620309646_456239501%2Ffbbebc62a9058a4e36%2Fpl_wall_620309646

              2. Přitom náhubkové opatření má asi 34 výjimek a s trochou kreativity při jeho výkladu ho vlastně člověk nemusí nosit skoro nikde.

                1. Mrdat kreativitu. Co takhle ukazat koule a poslat je s picovinou do pici?

              3. V magickou moc náhubku, aha aha.

                A furt tam děláte blbečky, nebo ste už kolegovi koupili uhlíkovej filtr?

              4. doplnim, nenosim, ale jak vejdu a vydim že to skoro všichni maji, čest vynimkam, tak jsem na pochybach a je vydet posun, v lete na to všude skoro kašlali, ted opet to všichni skoro dodržuji bezmezně. a je pravda že v Praze mi to přijde ulitli, naposled jsem vletel do lekarny „prazdne“ bez roušky, pani me teda napomenula, že jde o zdrav.zařizeni, lek mi dala ale s nevoli. nosi to jako blbci všude, tam kde to neni treba.

    2. Xoudum? Myslis doufam ty lidove. Tam by okusili, co je to bezmoc pri debate s tuposti, ktera ma silu.

      U statnich soudu se na spravedlnost nehraje, toho by se nebali.

  2. Že se změna nekoná, to je asi tak nejvíc šokézní zpráva od té doby, co po létě přišel podzim.

    1. Přesně tak.

  3. Vy se za svůj titul z veteriny stydíte, autore?

    1. Nezda se. Na jeden click z komentaru (paticka odjinud):

      „Dr. Jiří Urbánek, MBA, původním vzděláním veterinární lékař, který pracoval většinu kariéry na manažerských pozicích ve farmaceutickém průmyslu…“

      Nicmene nerozumim jak se to vztahuje k clanku. Rekl bych, ze vetsina lidi tu nepise pod svym jmenem ci titulem, a neznamena to, ze se za neco stydi.

    2. Ja napriklad svoje tituly nkinde neuvadim, ba co vic, obcas pouzivam i svuj titul jako nadavku na jine kolegy. Krome toho i stat je nazoru, ze dneska uz ma titul i kdejaka uklizecka, takze je rusi na OP. Diky naproste devalvaci vzdelani si uz dnes titulu malokdo vazi.

      1. Já mám hrozně rád tituly MBA, jak to má někdo u jména, napadne mě „mladý blbý arogantní…“… (některý nositelé se mezitím stali SBA…)

        1. Kolega ma ing. z FH a k tomu MBA. Suverenne nejhorsi technik na oddeleni… ale jak je nejaka porada, uz tam frci a exceluje.

          1. Aj v DDR+BRD majú tých ing. titulov jak nasraných z každej školy? Bo v socialistickom Rakúsku máš malého ing., HTL ing. FH ing a neviem ešte akých kadejakých. Ale až Dipl. Ing. je ekvivalent nášho Ing. titulu získaneho po plnohodnotnom ukončení štúdia na univerzite.

            1. ing. je v Nemecku kazdej prumyslovak (FH – Fachhochschule), eventualne si muze i udelat Bc. pri FH. Proto se rozlisuje DI (Dipl. Ing), coz je absolvent univerzity. V nasi firme jsme tri DI., cca 20 Bc. a okolo 60 ing., zbytek bez titulu. MBA ma par lidi nahodne, Dr. tu ma jeden clovek.

        2. Protože MBA je netitul, v ČR není brán jako akademický takže ani neexistují žádné nároky které by kurz pro udělení MBA měl splňovat.

          On může být rozdíl když to MBA dělá člověk celé v angličtině v zahraničí na nějaké prestižní škole a nebo když ho udělá za půl roku v Češtině někde v garáži v Praze spolu se skupinou pičusů s OVB. Já ho mám jen protože jsem měl možnost ho dělat společně s magisterským studiem. Mám v práci kolegu ajťáka co je ve svém oboru fakt bedna, anglicky rozumí ale jakmile začne mluvit tak je to zcela inkoherentní změť náhodných anglických slov, ale za jménem má to MBA taky :D

      2. Stát ruší tituly na OP, protože tam nemají co dělat. OP je akorát token do registrů a nevím, proč by měl vydavatel OP ručit za validitu titulu, to ať si řeší jeho držitel s tím, kdo titul vyžaduje.

        1. No vyžaduje to „veřejnost“, dokonce se to i trestá. Už mám dokonce osobní zkušenost s podezřením z přestupku neoprávněného užívání titulu. Chtěl jsem to vyřešit osobně podáním vysvětlení a nahlédnutím do spisu, abych zjistil, kde to podezření vlastně vzali. Jenže ta kráva na úřadě byla echt kráva, tak to skončilo stížností, kterou jsem jim tam na hulváta schválně nadiktoval do protokolu. A po zamítnutí jsem podal žádost o prošetření vyřízení stížnosti a tam mi částečně vyhověli jen v tom, že mne „poučili“ o pokutě až do výše 10tis., přitom zákon stanovuje horní hranici 5tis.
          Jedinou mojí satisfakcí bylo to, že jsem trval na důkladném protokolovaní, před podpisem jsem si to řádně přečetl a té pizdě kvůli tomu ujel autobus. Nejhorší je, že s tou úřednicí jsem chodil na stejnou SŠ a tenkrát byla ještě fajn.

          1. To Vás jako někdo nabonzoval v domnění, že neprávem užíváte nějakého titulu?

          2. To by mě teda zajímalo, která „veřejnost“.

            1. Anonymní veřejnost. Ale asi to podal smluvní zástupce jednoho týpka, se kterým jsem vedl majetkový spor.

          3. Tys ji tehdy nevojel, vid? Tady to mas a trp… ;-)

            1. Anebo ojel…

              1. Nic nebylo, měla kluka. Ale jako důvod námitky podjatosti by v minulosti proběhlý sexuální vztah byl nejen pikantní, ale zároveň opodstatněný.

                1. Vazeny urade, podavam namitku podjatosti soudruzky Kotrmelinove, nebot jsem ji v minulosti vymrdal z hlavy mozek, cehoz v soucasnosti lituji. Uplne to vidim v barvach :-)

                2. hehe lepší by bylo namítnout podjatost skrze nevojetí! „… neboť jsem ji v minulosti odmítl osouložit, takže se mi v současnosti mstí.“. To by ji asi na místě fláklo.

                  1. Eště by se tam vyjímal dodateček „Pokud by to však bylo podmínkou nutnou k dalšímu pokračování řízení v souladu s právním řádem, jistě by se tedy dalo alespoň dodatečně něco vymyslet.“ :D

        2. Tak ono taký titul otvára rôzne dvere (dobre, niekedy aj zatvára) pomaly tak dobre ako originálny kľúč. Hlavne teda v krajinách kde tituly ešte niečo znamenajú.
          Sa mi stalo v Malajzii, že mi v rámci vnútroštátneho letu nepribalili kufor do lietadla a priletel až neskôr. A kufor mi poslali do hotela aj s nalepeným menom Dr.XXXXXXX – moje priezvisko začína na Dr a niekto to na letisku vyhodnotil ako titul pre doktora. Tak som si užíval pár dní v hoteli ako veľavážený doktor z Európy.

          1. Dr. Vostep, tu story znam… jen to tehdy dopadlo hur, toho chudaka na konci ozenili.

            1. Tak ja som tam už do tej Malajzie s chomútom na krku letel, ale vonkajšie znaky zotročenia nenosím. Ale aj tak mi nikoho neponúkali na vydaj. Možno nabudúce.

          2. A vy v Malajsii ukazujete evropskou občanku?

            1. Nie. Prečo?

              Do cestovného dokladu sa zapíše na žiadosť občana

              – skratka akademického titulu, vedecko-pedagogického titulu, umelecko-pedagogického titulu alebo iného titulu alebo vedecko-akademickej hodnosti, umelecko-akademickej hodnosti alebo vedeckej hodnosti absolventa vysokej školy po predložení dokladu o udelení alebo skratka titulu, ktorý je občan oprávnený používať; ak nie je možné pre nedostatok znakovej kapacity uviesť všetky požadované tituly alebo hodnosti, občan určí, ktoré z nich sa uvedú,
              – údaj o ťažkom zdravotnom postihnutí na základe preukazu fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím so sprievodom; zapíše sa aj druh zdravotného postihnutia, ak o to občan požiada.

        3. Titul na OP patri, aby kazdej statni vocas vedel, jak ma vazeneho zivitele oslovovat.

          1. Přesně tak :-).

            1. No on tam je, ale schovanej na druhé straně a mrňavým písmem. Seshora je adresa, pod ní je rodné číslo a za ním – titul.

              1. To je pravda, ale aspoň někde. Mimo téma – jak bojuješ s tou „chřipkou“ nebo cos to chytil, už je to lepší?

                1. Prikladá si na telo nerezový príbor, drevené varechy a hliníkový obal od starého mobilu. Všetko na ňom magneticky drží a znižuje mu to teplotu. Koniec irónie.
                  Neprajem nikomu nič zlé (dobre, dobre – celému parlamentu, vláde, úradníkom, fízlom, sudcom, právnikom atď. prajem) takže dúfam, že nobody sa z toho dostal resp. rýchlo a bez následkov dostane. Ale na to video s magnetizmom som musel reagovať…….

    3. Dr. je mezinárodní titul. Mnoho českých titulů je pro ostatní svět úplně neznámých a vlastně jejich význam znají jen Češi a Slováci.

      1. Mezinarodni jsou vesmes univerzitni tituly. Plus ten polotitul bakalar. Jinak ano, fura titulu je v zahranici nepochopitelnym rebusem, napr. „doktor slozeneho svihadla – PaeDr.“

        1. Je to PaedDr a je to doktor pedagogických věd. Mimochodem, titul už se neuděluje.

  4. Drazana znam osobne roky a mohu s klidnym svedomim prohlasit, ze neznam jineho felcara, ktery by byl tak velkym zastancem ockovani, jako je on. Ten by deti nejradeji ockoval i proti desti, kdyby za kazdy vpich dostal dost penez. Na jedne strane je to dobrej deckar, proti tomu nelze absolutne nic namitnout, celkem zastava i dost konzervativni metody lecby a nez hned cpat leky, tak je mnohdy i pro prirodnejsi cestu. Ale jak se objevi vakcina, zatmi se mu mozek.

  5. Jediný co by mohlo zastavit tu fanatickou pakárnu by bylo, až někomu fakt jebne (např. zkrachovalý podnikatel) a složí v jeden den Maďara, Smejkala, Prymulu a nádavkem Svrčinovou. To jediný dle mého může jejich následovníky trochu vyplašit a uberou plyn.

    Jsme totálně v moci kovydových vyžírek a vzhledem k tomu, že historicky s totalitou neumíme bojovat, tak nás všechny čeká ohnutí hřbetu, kvůli rodinám, práci atd. V diskuzích na netu vidím především rozhořčené nadávky a pak v obchodě nebo v MHD nepotkám jedinýho člověka bez slintáku.

    Zkrátka nikdo nemá v zásadě koule se tomu postavit a fakt jít proti proudu. I lidi, o kterých bych to nikdy neřek, sklopili uši a nandavají zuřivě slintáky jak kdyby bez nich hrozilo zastřelení s celou rodinou.

    1. Obavam se, ze efekt by byl zcela opacny. Ten System zatim porad nabira na obratkach, byt pomaleji, nez si asi pral. Jeste chvili potrva, nez neuprosna data ukazi, ze kral je nahy. Ted jeste ne. Takze mucednici by sehrali svoji roli a System jeste vice utahl srouby. Vzpomen si na Bejrut, tri dnz nesla elektrika, lidi zacali rvat a skoncilo to armadou v ulicich, par zastrelenyma a medialni vymejvarnou, ze to byla vzpoura Hisbollahu. Pritom je to lez. Lidi se nakopali domu a koho dnes zajima pravda?

    2. Myslím, že to nie je najšťastnejší scénar. Niekto možno čaká práve na to, aby vznikli nepokoje a prilial petrolej do toho všetkého. Najlepšie by bolo keby to vyšumelo tak nejak do stratena. Lenže to by ľudia museli začať žiť mimo TV obrazovky, displaya mobilu či svojich sociálnych bublín. Kovid sa šíri vlastne len po informačných kanáloch. V reále sa šíri len strach, ako dôsledok celej tej agendy.

      1. Nejlepsi by bylo kdyby se na to vsichni vysrali a odmitli poslusnost. Stop acquiescing to BS-1984. Nemaj dost policajtu a vezeni aby zavreli vsecky (nemluve o tom ze znacna cast policajtu by sla s lidma).

        Idealni by bylo vsecko zastavit, jako treba auta na nejblizsi krizovatce, nechat to tam tak 14 dni a pak hromadne jit skladat ucty k parlamentu, na radnice, etc.

        https://awakecanada.org/november-3-massive-worldwide-walkout-and-call-to-action/

        1. Jestli jim to aspoň tak nějak vyjde, tak jim pak tu radost fakt přeju. Kladné emoci občas chybějí neb dá práci si vymýšlet či nalézat důvod.

          Kdejakek lékárník, Hamáček, Prymula a další jim podobní se mohou chechtat 24 hodin denně, když se podívají na stav svého účtu.

    3. Karman: myslíte, že fanatickou pakárnu (jakéhokoliv typu) lze zastavit výrobou mučedníků? Ti naopak vždy skvěle posloužili větší represi, protože bylo možné všechny odpůrce spojit s „vrahy“ (ty jsi proti našemu bohu? Tak to jsi taky vrah!).

      Likvidace nějakých představitelů může fungovat jen tam, kde je jich inherentně velmi malé množství a jejich ostraněním se otevře vakuum, ve kterém si může nárok na „připuštění k lizu“ dělat spousta dalších. Tam, kde je to systémová hydra, kde stačí jednou uťatou hlavu nahradit třemi dalšími má tohle vliv přesně opačný.

      1. Fatso, mas naprostou pravdu.

        Obavam se ze lidi nechapou do jaky miry je tahle rakovina prolezla spolecnosti a svetem. A to nejenom v tom smyslu jak byly infiltrovany v podstate vsecky instituce ktery v podstate slouzej k inversnimu ucelu, i.e. demokracie slouzi k ovladani lidi namisto aby si lidi vladli (elections and politics are bread and circuses – completely inconsequential), zdravotnictvi slouzi k tomu aby lidi byli co nejvic zavisli na pharma (veskrery prirozeny zdravi podporujici veci jsou potlacovany – chemie je jedina oficialni cesta ke „zdravi“), etc. etc. Svet je prazdna skorapka, pod slupkou toho nebo tamtoho bud neni nic, nebo jsou tam tuny sracek, nebo je tam presny opak toho co se predstira ze tam je – police, media, etc.

        Na druhou stranu, mysleni lidi, jejich vnitrni svet, vnimani reality, tisice virtualnich realit, to vsechno je prolezly srackama skrznaskrz ktery udrzujou tu inversni percepci systemu, udrzujou lidi in a state entirely oblivious to real reality.

        Sracka ve ktery se nachazi svet nelze vyresit nejakou akci typu zvoleni jinyho politika, eradikovani tohodle nebo tamtoho. Na to je – respektive by byla – potreba neceho jako Nouvelle Renaissance. Procesu probuzeni spolecnosti, asi skrze nejakou novou ideologii – contributionist individualism …?

        V podstate vsechny hadky, skuhrani, nadavani jsou naprosto vo hovne. Lidi myopicky kvicej o rouskach, vaccination, nekteri kreteni dokonce vo tom ze se nakazej neexistujicim virem, etc. etc. To jsou naprosto nedulezity sracky. Lidi co maj aspon spetku rozumu a nemaj totalne vypicenej mozek se musej prestat zaobirat svym rypakem a musej zacit koukat hodne daloek za horizon, do budoucnosti. A snazit se zformulovat nejakou vizi, tu pak pursue, a makat na tom aby se lidi pridali.

        Jina cesta neni. Nejaky analyzy takovyho Jana „Mrdky“ Mrcasika vo tom ktera vaccine je nejmin nebezpecna jsou smesny. Von je presne treba pripad relativne inteligentniho cloveka kterej si musi vocistit rypak vod tech tun sracek ktery na nem ma a ktery mu znemoznujou videt dal nez za spicku.

    4. „složí v jeden den Maďara, Smejkala, Prymulu a nádavkem Svrčinovou“

      Pokud máš kontakt na Čuka a Geka a dokázals bys sehnat kufříkovou atomovku…

      1. Cuk a Gek pouzivaji nejsmrtelnejsi jed historie, tak k cemu atom?

  6. Nevím jestli někdo mohl být tak naivní a čekat nějakou změnu. Prachy za tím běžící jsou ohromné a tomu těžko někdo odolá. Prostě se pojede dál ve stejných kolejích, jen se změní barvy. Očekávám buzeraci mnohem většího kalibru než byla za babiše.

    1. Co se zakázat dalo, to už zakázali. Těžko teď přijít s něčím novým. Leda snad zakázat natvrdo vycházení (kvůli neočkovaným sobcům samozřejmě).

      1. Ta závorka je ironie nebo ne, nejsem si jist. Tvrdý zákaz vycházení by jistě minul očkované, takže pro koho jsou neočkovaní sobci – sami sobě? A proč by vlastně kvůli neočkovaným nesměl vycházet zdravý mladý jedinec ven? A proč by nesměl vycházet případně očkovaný?

        1. No právě, že by se vztahovala na všechny, aby se tím krásně přilil olej do ohně. Takhle krásně rozdělenou a znepřátelenou společnost jsme tu 70 let neměli.

          1. Ok, já bych to bral. Zavřít doma všechny, to by alespoň mělo smysl v tom, že na další dávky opíchání jim přijdou už jenom opravdu ti největší hysterky a zoufalci. Alespoň kovydové vyžírky utřou nos.

            1. Tím bych si právě vůbec nebyl jist.

            2. „…..na další dávky opíchání jim přijdou už jenom opravdu ti největší hysterky “

              – po týždni bez jedla sa dajú napichať aj tí zásadovejší.
              My prepperi máme doma jedlo na pár mesiacov, takže prežijeme viac.

    2. Nebývalo dobrým zvykem dáti novým vládám 100 dní a pak je teprve hodnotit?
      Obdivuji jak máte už teď naprosto jasno když ještě nezasedla ani nová PS …
      Ostatně „nové“ vlády se díky tomu pacoši v UVN dočkáme nejspíš tak na jaře příštího roku.

  7. Alespoň ty 3 dny bez EE by jsme potřebovali jak prase drbání.
    Ono by se možná docela dost lidem v jejich vymytých makovicích poněkud rozsvítilo.

    1. Myslíš, ako že by napríklad prestali likvidovať priemysel a energetiku v mene zeleného pokroku? To by bolo treba aspoň 3 mesiace bez EE, nie 3 dni. Ak nie 3 roky…

    2. Dockas se, dost mozna uz tuto zimu. Troufam si ale spekulovat, ze az se elektrika znovu rozjede, bude to v prumyslu jeste par tejdnu rezonovat. Ono to neni, jako kdyz doma nejede bedna a lednice ma inkontinencni problem.

      1. Tři dny bez EE v minus deseti by byl mnohem větší problém než že jen nejde televize nebo lednička.

        1. V minus deseti byste zase nemusel řešit co s věcma v mrazáku…

    3. Tak co jsem prostudoval ty komentáře vlivných z odkazů, tak s tím se počítá. I na cestě za štěstím lescos vyšlápnete.

  8. Hele v tomhle bych souhlasil s Topolankem (viz posledni Topolshow) ze naskakujete na Babisovu retoriku. Zadna nova vlada neni a jeste ani nemaji programove prohlaseni. Jeste ani nejsou poslanci. Takze az zacnou a po par tydnech se nebude kormidlo otacet, tak je cas na protest. Ted jen netrpelive ostrelujeme novou hypotetickou vladu.

    Snad (je treba je hlidat, ano) novi budou kompetentni a prijmou covid jako realitu a prestanou si z „cisel“ uchcavat a plnit nejaky diktatursky touhy…

    1. Jasně, že se může ještě dost věcí změnit, ale tohle jsou prostě červený vlajky a je dobře na to upozorňovat. Ono si stačí poslechnout kandidáta na ministerstvo zdravotnictví profesora Válka aby člověk zjistil, že žádná velká změna v plánu není, nebo možná je ale spíš k ještě horšímu.

      1. No to je odborník nad odborníky. Takovej ten suvenýr co manifstuje svojí profesní převahu expresivní mluvou – např. „čísla smrdí“ atd. Co jsem se setkal profesně s takovýmahle lidma, tak většinou po profesionální stránce to byli troubové a po lidské stránce polozmrdi. Je mi líto, že musim takhle ad hóminem, ale nemůžu si pomoct.

    1. Aneb „pokud vam padaji kozy, slecno, dofoukneme je silikonem. A az budou i s tim silikonem zase padat, prijdte, dofoukneme je jeste vic“.

    2. A v čem ji spatrujete?

      1. Zrejme v tom, ze se rikalo, ze je ockovani nutne, aby nedoslo k zahlceni spitalu. A zatim to vypada, ze rychlejsi tah na branu maji ockovani. Ale jo, jasne, nebejt ockovani, tak je tam ted lidi mnohem vic… na ten kondicional se da vzdy dobre spolehnout…

        1. Nebejt očkování, nikdy bychom nevymýtili některé nemoce. Když sleduju současnost, začínám pochybovat o informacích o přínusu očko z minulosti a také o budoucnosti – jak bude očkování označeno jako spása, která zastavila covid. Bohužel jak jsem nebyl, stává se ze mne touto dobou asi antivaxx.. xD

          1. Driv se pouzivaly jednodussi principy s bilkovinnou vakcinou. Tam bylo postupne dost zkusenosti a dalo se hodne predvidat. Dneska vim vetsi hovno se vi, tim vic se tlaci na pilu.

          2. To je fikce .
            Napr nemoci zde v usa nevymitilo ockovani
            Ale
            1 vynalez chladiciho systemu – skladovani potravin
            2 stavba kanalizace a vodovodniho systemu
            A za 3 rozvoj infrastruktury -doprava

            Po valce se farma lobby leklo zdrave populace a nasadilo spolu s TV , predictive programing a subliminal messaging
            Ockovani . Spolu s importem drog a vytvarenim drogovych krizi ( heroin ve vietmamske valce , crack z dikny Cia v 80 , meth v 2000 a neposledne fentanyl a celkove opioidova akce z ciny se z usa podarilo vyrobit nejnemocnejsi narod na svete .

            Spanelska chripka byla to same lide zacali masove umirat az po nasazeni pataku nebo cim byli dopovani .

            Jak jsem psal uz drive , v systemu je “bug “
            Ktery to tady ovlada a manipuluje 4-6 tisice let .
            Neni z teto planety , stejne jako spousta z nas .

            Pokud se podivame kam smeruji staty 5 eyes – us, aus, nz, gb a can je vicemene jasne kam pujde zbytek .

            Stribro ,Btc ,puda , vlastni potraviny , 0 vakcin detem ..

            1. Nevím, také někdy přemýšlím, co všechno bereme za samozřejmost a přitom je nám to jen nalito do hlav jako „správná věc“.

              1. Jak jsem rekl jiz drive a trvam na tom . Beha okolo nas neco cemu rikaji globalni vedomi . Neslysitelna a neviditelna frekvence .Neco jako Tv/rozhlas v pokoji . Stoji tam bedna ale nic neni videt .
                Teprve po nalazeni kanalu je spusten prenos dat .
                To same se deje po pri zmene stavu vedomi pri poziti psychedelik .
                Amygdala a pineal gland slouzi jsko antena , zobrazovac funguje primo v mozku , clovek se napoji na datovou banku vesmiru a muze se podivat na co chce .

                Je to stejne jako se sny , mozek produkuje DMt a clovek ve snu vidi a slysi .
                Ukolem entit je branit signalu zhora . Fluorid, jidlo , subliminal shit,chem trails a v neposledni rade injektaz . To vse brani prijmu signalu neco jako kdysi rusicky za komunistu .

                Je to velice jednoducha matematika ale bez poziti aspon jedne davky psylocinu co jinych latek ci meditaci se k temto datum clovek nedostane . Da se podivat do minulosti , i budoucnosti.
                Remote viewing a project looking glass to vse funguje na stejnem principu .

                Lidska rasa byla designovana na uplne jinou realitu , a je nam braneno se probudit cim dal vice .
                3 svetova valka , nevyhlasena , digitalni utok na lidske vedomi je v plnem proudu .
                Dokud to lide nepochopi nic se nezmeni a prijde tyranie jskou svet nezazil .

                Tady na Hawaii zacina povina injektaz 5-12 , dalsi vec deti musi nosit tracking blue tooth device ve skolach a jsou jim tajne brany otisky prstu .
                Stoji za tim Zuckerbrk , byl pristizen pri telefonu do jedne ze skol a darovanim baliku $ .
                V Chicagu detem meho ksmarada strihali vlasy pod zaminkou podpory vyroby paruk .
                Ucitele take nenapadne zjistuji pres deti kdo je a neni z rodicu marked .

                https://hawaiifreemedia.com/community-protests-at-kamehameha-schools-over-bluetooth-contact-tracing-badges-for-students/

                Wake the fuck up sheeples

                1. 5MeoDMT: je zajímavé vidět, jak ty drogy postupují a co se s Vámi postupně děje.

                  Jen jednu drobnou otázečku k tématu dívání se do budoucnosti a minulosti: kde se stala chyba, že jste neviděl, že Trump nevyhraje? Kde se děje chyba, že říkáte, že „dokud to lide nepochopi nic se nezmeni a prijde tyranie jskou svet nezazil „?

                  Přecejen, vidíte-li do budoucnosti, jak tvrdíte, tak to přece už víte, co bude. Není třeba nějaké hloupé podmínky typu „pokud lidi něco nepochopí, tak se něco stane“. To je naopak argumentace velmi dementní, protože „lidi“ nikdy nic „nepochopí“. Jsou to lidi. Mluvíte jak nějaký Svědek Ankapův, co fňuká, že mu ankap kazí lidi a až budou ti noví lepší, pak zavládne ta správná pohoda. Prostě píčoviny, abych to shrnul jedním slovem.

                  1. fatdwi 3.11.2021 v 6:29

                    Čtu-li:„Fluorid, jidlo , subliminal shit,chem trails a v neposledni rade injektaz . To vse brani prijmu signalu neco jako kdysi rusicky za komunistu .“, jsem poznáním plně saturován.

                    1. Trolle ygnore, jsi prilis velky cretin na to abys pochopil do jaky miry ti sumbliminal shit dopicil psyche. Ty jses example par excellence of indoktrinovanych imbecila kterej uvedomele a aktivne spreaduje ty sracky dal.

                  2. Jen pro představu, co si tak představuješ pod pojmem „drogy“ a jak podle tebe fungují, včetně následků?

                2. I don’t think that sheeple will wake up. They would have already. At least in some consequential numbers. It’s more likely that the droves of conventional motherfuckers will allow themselves to be enslaved, culled, whatever. The dissenters will run for the hills, learn to fly under the radar (if that’s possible), and so on. Hopefully, they’ll survive unscathed, in a human form, while the rest of the motherfuckers will be genetically modified into fucking oblivion.

            2. Kdyby blbost nadnasela, ty ses dneska vedle satelitu HBO.

              Takze ty debile, jak pomohla stavba kanalizace a vynalez chladiciho systemu s eliminaci nestovic v Africe? Asii? Uvedomujes si, ze DODNES jsou tam mista, kde ani jedno nemaji?

              Jeste ze jsem ta zvirata donutili uzivat oboje zminene, takze jsme se leckde dostali na uroven vymyceni vztekliny.

              Ty jo, jaky stesti, ze se kanalizuje a chladi, takze uz tetanus nehrozi…

              Na 0 vakcin detem se zeptej ‚Murrica Somalcu, kterym tam exujou deti jak na bezicim pase na veci, o kterych my jsme v Evrope neslyseli(ale brzo uslysime). Asi k nim jeste nedorazily chladici system a kanalizaca.

              Tvl…

              1. Michas organges with apples and peppering it with a huge dose of piss and shit.

                Pred tim nez si priste pustis hubu na spacir a zacnes jekotat, blekotat, a mekotat 5/9, tak si zjisti jaka je difference between causation and correlation.

                A ted k veci. Kdy a kde presne byla prokazana transmise nemoc skrze viry? Jakym zpusobem?

          3. Jedna věc je očkování proti konzervativním a opravdu nebezpečným nemocem typu pravých neštovic. Druhá věc je očkování proti mutujícímu respiračnímu viru se smrtností v řádu jednotek procent u rizikových skupin a promile u nerizikových.

        2. Jakože když je očkovaných v rizikové věkové skupině víc a nyní jich je hospitalizovaných míň, tak mají „rychlejší tah na bránu“? Ta hochschule se statistikou byla VUTBR?

          1. Nemělo by, při té udávané účinnosti 95%, být zázrakem vůbec najít nějakého nakaženého očkovaného, natož aby pak skončil v nemocnici? :-)

            1. Tak CJ pise ze i fucking normies will slowly starting to see through this giant crock of shit a ze kdyz clovek prezije tuhle zimu, tak COVID-1984 will have imploded by, say, April.

              https://off-guardian.org/2021/11/02/new-normal-winter-is-coming/

              Co je blby je to ze sheeple uz si zvykly na to bejt dany do vezeni kdyz hrozi nejaky kolektivn „nebezpeci“, dat si hadr na drzku, a bez odporu odevzdat veskery svobody. Takze voni prijdou s climate emergency – vsadim se Neil Fer-fucking-guson bude publicovat nejakej catastrophic model ze kdyz okamzite lidi neprestanou prdet tak se zvysi hladina metanu a vsichni zemreme. Takze vsichni okamzite spunt do prdele a prestat dejchat nebo ten CO2 kterej produkujete zabije babicky ty vrahu!

              1. Jo, zachraňovat babičky je třeba. Nepochybuji, že climate emergency se už připravuje.

                Není to náhodou poprvé v dějinách lidstva, kdy se obětovávají děti a mladí, aby si staří, vyžraní a líný mohli dále užívat života a nestarat se o následky svých rozhodnutí?

                1. Zachraňovat babičky třeba určitě je, už z morálního hlediska. Ale to neznamená, že se – ve skutečnosti smyšlená – záchrana babiček použije jako hra na city k ospravedlnění všemožných nesmyslných represí.

                  1. Jako brainwashing strategy to funguje excelentne.

                    Pamatuju si jak jedna znama – hrozne hodna a dobromyslna pani – z Montrealu psala neco jako „this is the first time in history when humanity is sacrificing itself to protect the most vulnerable“ nebo neco takovyho.

                    Maj to navlikly tak ze lidi si myslej ze tim ze se nechaj znicit tak pachaji dobro.

                    1. Ano, funguje to skvěle. Hlavně pak na lidi, co jsou opravdu dobrosrdeční a ohleduplní (a pak případně na ty, kteří si hrajou na morální elity). Když se člověk nechce nechat opíchat, je pak pomalu za vyvrhele, kterému nezáleží na svých babičkách, ačkoliv to vůbec není pravda a ty babičky má rád a záleží mu na jejich zdraví.

                2. Tak otazka je jestli obetovani mladych aby lidi jednou noho v hrobe dostali a (very short) new lease on life je a) nezrizeny kretenismus nebo b) ucel. Pokud by se aplikovalo b), tak je namiste se ptat jakej ucel by to mel bejt. To se jako s dnesnima detma do budoucnosti moc nepocita, nebo co?

            2. anderson 3.11.2021 v 8:06

              Při 95% účinnosti a > 6 milionech očkovaných lidí je 5 % > 300 000 osob.
              Najít nějakého nakaženého očkovaného mi jako zázrak nepřipadá vůbec.

              Diskutabilní je tvorba imunity u starších lidí – v nejvyšších věkových skupinách a vhodném zdravotním stavu může být účinnost třeba 60%, zatímco v nejnižších třeba 98%, ne (zjednodušeně, jistě)?

              1. @MEGA TROLL ygnor: „Najít nějakého nakaženého“

                Co to je trolle vole „nakazeny“ vole trolle? CLovek z ktereho PCR procesem amplifikujou nejakejch par molekul neurcity hmoty ktery ty povazujes za virus protoze ti to tvuj ridici dustojnik namrdal to tvyho nanomozku MEGA TROLLE ygnore?

                Konzumujes informacni hovna a zakonite seres informacni hovna.

              2. V tom případě je zvláštní, že při poměru 300 000 : 4 000 000 (počet očkovaných bez imunity vs. počet neočkovaných) je poměr v nemocnicích kolem 40:60 – skoro to vypadá, že tu něco nehraje.

                Kdybych nesledoval ČT, mohla by mě napadnou i myšlenka, že ta celková účinnost je pod 50%. To ale vím, že není pravda, protože to by pak vakcíny nesplňovaly podmínky WHO.

                1. Vzhledem k tomu ze v nejvic vaccinovanych zemich je nejvic udajnych nemocnych, tak je zjevny ze vaccination is a GIANT HEAP OF BULLSHIT.

                  https://nouveau-monde.ca/ils-sont-desesperes-devant-la-flambee-epidemique-dans-les-pays-les-plus-vaccines-singapour-allemagne-autriche/

                  Tem srackam verej akorat brainwashed indoktrinati typu TROLLA YGNORA.

                2. Pozor, je třeba neplést účinnost vakcíny proti těžkému průběhu s účinností vakcíny proti nákaze. Účinnost proti těžkému průběhu by měla být nadále kolem 90%, účinnost proti nákaze je o dost nižší, zejména díky tomu, že vakcíny byly vyvinuty proti starší mutaci. Každopádně i tak platí podle statistik, že očkovaný (nepromořený) má zhruba 6x měnší pravděpodobost, že se nakazí, než neočkovaný nepromořený (ten to má skoro jisté; současná mutace je prý 3x nakažlivější než ta loňská podzimní, než se objevila „alfa“.
                  Kromě toho, nakažený očkovaný je pro okolí díky rychle se snižující virové náloži mnohem méně nakažlivý, než neočkovaný, s plným průběhem onemocnění.
                  Tyhle data jdou konkrétně od americké CDC.

                  1. Cerny Mor „… nakažený očkovaný je pro okolí díky rychle se snižující virové náloži mnohem méně nakažlivý, než neočkovaný, s plným průběhem onemocnění. Tyhle data jdou konkrétně od americké CDC.“

                    Tak to budou data asi z nějaké latinskoamerické CDC, protože sám šéf CDC (té opravdové, z USA) Anthony Fauci (ten co dal peníze na gain of function výzkum coronavirů ve Wuhanu – takže o tom sakra něco musí vědět :-)), prohlásil, že „virová nálož mezi nakaženým očkovaným a neočkovaným je téměř identická“ – https://www.msn.com/en-us/news/politics/fauci-amount-of-virus-in-breakthrough-delta-cases-almost-identical-to-unvaccinated/ar-AAMOwKi

                    6x menší pravděpodobnost těžkého průběhu (mám to spojené např. s hospitalizací) nám také moc nesedí, protože podle těch čísel výše to celkově dá stěží na 2x.

                    1. Anderson:

                      ano, ta čísla (6x; 10-11x) jsou od CDC. S tou virovou náloží: zpočátku bude stejná, nicméně tím, že v očkovaném organismu se množení viru zpomalí a zastaví, logicky dojde k tomu, že po týdnu jsou ta čísla řádově (třeba tisíckrát milionkrát). Bavíme se o tom, že nakažený jedinec v sobě má několik miliard virů a třeba ten populární PCR výtěr na tamponu podle německé studie u dospělého nakaženého obsahuje kolem 2.4 milionu virů.

                      Pokud porovnáváte nějaká čísla, musíte porovnávat základnu. Takže když leží v nemocnici padesát očkovaných (a daná skupina očkovaných je 80%) a padesát neočkovaných (20%), ve skutečnosti je ten poměr čtyři ku jedné, nikoliv jedna ku jedné.

                    2. Aha, takže virová nálož očkovaného i neočkovaného je stejná, očkování umožní:
                      1. nebýt odhalený, protože se netestuje
                      2. umožní nemocnému fungovat ještě v době, kdy by neočkovaný už dávno ležel v posteli,
                      ale neočkovaní přenášejí více? :-)

                      – Studie z Oxfordu to vidí obráceně (tj. očkovaní přenášejí více) https://rodina-zaklad-naroda.estranky.sk/clanky/rodina/studia-v-lancete–plne-zaockovani-zdravotnici-maju-251-krat-vacsiu-viralnu-naloz..html
                      – Studie ukazující, že počet onemocnění nezáleží na proočkovanosti populace https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8481107/
                      – Bavíme se o informacích od té CDC, která doporučuje ke schválení očkování, které její vlastní panel odborníků nedoporučil? https://www.theepochtimes.com/mkt_breakingnews/cdc-recommends-covid-19-booster-vaccine-for-group-that-advisory-panel-did-not_4014397.html

                      Mě tak nějak přijde, že ta čísla od „slavné“ CDC (6x; 10-11x) nehrají ani vzdáleně a ani teoreticky nedávají smysl. Se základnou jsem počítal, proto se taky bavíme o tom poměru 4M vs. 6M.

                    3. Andersone, nerozumíme si.

                      Co to je virová nálož? Množství viru v organismu, souhlas? Pokud se očkovaný za pár dní z nákazy dostane s mírným nebo žádným průběhem, je to proto, že se v něm zastavilo množení viru (díky imunitě). Souhlas? Když se tedy množení viru po pár dnech zpomalilo a pak ustalo, tak jaké je celkové množství virů, které v tom organismu v průběhu nákazy vzniklo? Stejné asu těž, viď. Souhlas, už si rozumíme?
                      Mimochodem při covidu lidé neumírají na virus, ten už je u těžce nemocných pryč, ale na zánět, vyvolaný virovou infekcí, když se tělo brání.

                    4. „Mimochodem při covidu lidé neumírají na virus, ten už je u těžce nemocných pryč, ale na zánět, vyvolaný virovou infekcí, když se tělo brání.“

                      Ty vole, to je zase statement jako prase.

                      Tak si to rozeberme:

                      „Pri COVIDU“ – Co je to COVID? Zadna takova nemoc neexistuje. COVID je udajna nemoc kterou clovek udajne ma pokud je pozitivne otestovany frauduletntmi PCR testem. COVID vole neexistuje takze nemuze bejt „pri COVIDU“ (sic).

                      „lidi neumiraji na virus“ – Jak presne se vole „umira na virus“? Mohl bys to nejak ramcove popsat jak se „umira na virus“? Predem dekuji a uz se tesim na tu sracku kterou napises.

                      „zanet vyvolany virovou infekci“ – Zanetem myslis co? Inflammation? Co presne je zanet? Jak jsi determinoval ze ten alleged „Zanet“ zpusobila virova infekce?

                      „zánět, vyvolaný virovou infekcí, když se tělo brání.“ – A co je tohle za incoherent blabol?

                      More, vole, co to je za priserny mekty?

                    5. Ne, asi si nerozumíme. Bavíme se o šíření viru. Nezáleží na celkovém množství viru, který za dobu onemocnění vznikl. Ten virus je „uzavřený“ v organismu, takže jestli budu mít vysokou hladinu 3 dny nebo týden je jedno (stejně ležím v posteli). Po vyléčení už bude to množství nulové tak jako tak.

                      Důležité je, jaké množství viru budu schopen aktuálně šířit a to je podle CDC stejné u očkovaných i neočkovaných. Pak je důležité, jaké množství viru bude můj organismus schopen snést, než mě to pošle do postele (doba po kterou budu schopen šířit) a zde (podle té druhé studie a logicky to dává smysl) „vyhrávají“ očkovaní.

                      Když k tomu přidám skutečnost, že očkovaní nejsou testovaní, tak očkovaná osoba s hladinou viru, která by neočkovaného poslal „pryč z oběhu“, může vesele fungovat a šířit, aniž by si toho všimla / vadilo jí to.

                      Nějak mě nenapadá mechanismus, který by udělal nakaženého očkovaného „mnohem méně nakažlivý“, jak uvádíte. Spíš to vidím obráceně.

                    6. Pane Andersone, pokusím se vám to vysvětlit.

                      „Nějak mě nenapadá mechanismus, který by udělal nakaženého očkovaného „mnohem méně nakažlivý“, jak uvádíte. Spíš to vidím obráceně.“

                      Nakažený člověk je infekční nějakou dobu a ten virus se na druhé jedince šíří kapénkami vzduchem, tedy jde o viry, vylučované evidentně v plicích a na sliznici dýchacího ústrojí. (Již se tedy nebojíme nákazy přes ruce, ani přes oči, ani před znečištěnou vodu; přitom zrovna v kanalizaci je prej teď těch vyloučených virů poměrně dost). Pokud tedy očkovaný člověk disponuje imunitní odpovědí, která v organismu brzdí rychlost množení virů, tím se zmenšuje i počet virů, které se z plic dostávají přes kapénky do ovzduší. To stojí na konci úvahy, že na začítku je množství virů stejné, ale během několika dní se ty počty liší v mnoha řádech.

                      Co si o tom myslíte, pane Andersone? Vychutnám si váš argumentační konec, a neříkejte pak, že se jmenujete Neo.

                    7. To je skvělá teorie, bohužel je ale v rozporu s daty (to dřív znamenalo, že teorie je chybná). Jak neočkovaný nemocný šíří po 5 dnech je jedno, protože tou dobou už leží doma. Na začátku oba šíří stejně (CDC) a délka, kdy mohou šířit (než je něco stáhne „z oběhu“) je u očkovaného delší. Pokud by Vaše teorie platila, muselo by se to ukázat např. na tom, že proočkovanější země by měly méně případů. To ale neplatí.

                    8. Cerny Mor: argumentační konec andersona se dle mého nekonal a z diskuse mi spíš přijde, že jste jej zažil Vy. Nicméně nenechte s tím zviklat, jsem fakt zvědav, co považujete za trumfové eso svých (dle mého pomýlených) teorií.

                    9. fatwi: snažil jsem se vysvětlit, proč má být očkovaný průměrně méně nakažlivý pro své okolí – díky tomu, že během určité doby do svého prostředí celkem logicky vypustí ve formě aerosolu nesrovnatelně méně virových částic – protože se v něm těch virů namnoží méně. Pokud se mi to nepodařilo vysvětlit, mrzí mne to. Ale je to podobné, jako úloha, zda víc vodní mlhy vyrobí cisterna plná, nebo cisterna plná jen z desetiny.

                    10. Pokud ta plná cisterna stráví skoro celou dobu stříkáním v garáži a ta poloplná vesele jezdí po městě, tak mám jistou představu. ;-)

                    11. Cerny Mor
                      3.11.2021 v 13:55

                      Zcela triviální nevědomost na tvé straně je vole že klinický příznaky nastupují až po té, co dotyčnej roznesl na všecko vokolo, víme?

                  2. „Ucinnost proti tezkemu prubehu“

                    Jak slysim slova „tezky prubeh“, tak se mi chce blejt pripadne vidim rude pred vocima. Co to kurva do pici je „tezkej prubeh“ kurva do pici? Jak se neco takovyho objektivne meri kurva do pici? Na jakym vzorku, jakou maj anamnezu. Cim je ten jejich tezkej prubeh kurva do pici zapricininej.

                    CDC je privatni organizace jejich primarny ucel je podporovat allopathic medicine. Data z teto instituce si tato instituce muze zarazit do prdele. Jejich validita je podobna jako data z Nejvyssiho Polytbyra Nejvyssiho Sovetu nebo jak se to jmenovalo.

                    Jo a prosim slovo promoreny taky nepouzivej, z toho je mi na bliti taky.

                    1. @Jacq 3.11.2021 v 9:53
                      Chlapče, jak jen bych ti odpověděla na tvůj dotaz ohledně těžkého průběhu…?
                      Zkusím to takto: občas, když jsem velmi zaneprázdněná, tak místní diskuse jen v rychlosti prolítnu. No, a když jsou „promořená“ projevy tvé obsedantně-kompulzivní poruchy, tak to prolítnutí mívá „těžký průběh“. Jinak cajk… 
                      Doufám, že sis neublinknul mimo mističku…

                    2. Lolo, jsi prilis blba na to abys pochopila vyse napsane.

                      Jinak, chapu ze ses do me zamilovala a mas pocit ze kdyz budes apendovat intelektualni hovna pod veci ktery obcas napisu tak si tim nejak ziskas moji pozornost pripadne naklonnost. Mylis se. Dal jsem ti jasnou instrukci abys svoje skuhry obratila na kontributera ktery tady figurativne masturbuje pod monikereme shifty (ja ho laskyplne prezdivam SHITTY pripadne ceskym equivalentem HOVNOHLAV). Budete si rozumet, je priblizne stejne blbej jako ty a muzete nejen figurativne masturbovat spolu.

                      Incidentally, whatever fucking business of your fucking self is it if I’m obsessive/compulsive or fucked up in any other way? What is it to you, you nosy piece of shit?

                    3. @Jacq 3.11.2021 v 10:35
                      Bobánku, mýlíš se ty… my tě tu milujeme všichni!

                    4. Excellent! Then do me a favor and go fuck yourself. No need to come back anytime soon.

                3. anderson 3.11.2021 v 9:01

                  Souhlasím, potřeboval bych nějaké fundované vysvětlení.
                  Kdybych sledoval TV, jistě by mě napadly lecjaké myšlenky, nicméně kromě některých pořadů (naposled Classic Albums) toho psychicky nejsem schopen.

                  V těch 4 000 000 (počet neočkovaných) jsou zahrnuty osoby prodělavší nemoc, nebo nejsou?

                  1. 4 000 000 je prostě dopočet z 6M. :-) Budou mezi tím i ti, co se nenechali očkovat, ale prodělali. Stejně jako mezi těmi 6M jsou ti, co prodělali (tím mají 13x lepší ochranu než očkovaní) a přesto se nechali očkovat. V tom bordelu, co se děje s čísly, je dost obtížně cokoliv najít.

                    1. Nějak vám v těch 4 milionech vypadly věkové kohorty, viďte? Ale proč se tím trápit? Mimochodem, kdopak že udával účinnost 95 % vůči mutaci delta? A všech vakcín? To se taky neobtěžujete rozlišovat, že?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017