Pišbuz - zpět na článek

Počet komentářů: 216

  1. Ten většinově organizovaný a menšinově stádní hejt a slaboduché výkřiky tady nemá smysl komentovat. Část jsou alter nicky placených i neplacených hejtrů/stalkerů. Část slabších povah s vyšším DQ (stádní kvocient) se jen pro všechny vybarvuje.
    Vše je úplně v pořádku. Je pro všechny slušné lidi i pro šéfy webů a jakýchkoliv projektů a akcí dobré mít jasno, kdo je kdo.
    *
    Ps: Jen je důležité si uvědomit, že co se tu děje, opravdu není normální ani standardní jev + dokonce to řádově to přesahuje i jakékoliv hejt dění na všech jiných cz webech.
    Je to myslím určitě poučné pro všechny, kteří se s takovými jevy ještě nesetkali. I když pro mě osobně z toho žádné nové poznatky nevyplývají, které už bych dávno neznal. Jediné, co z toho vyplývá rozhodně, je charakterové nebo zaměstnanecké odkrytí těch, co se odkrýt dříve nechtěli a tady se už nezvládli pod tlakem přetvařovat. A to je také moc dobře.
    Co si z toho kdo vyvodí pro své zájmy, už je jeho věc. Já své závěry učinil.

    1. Prosímjich, nevíte, jaká je taxa za hejtovaní toho pišbuze a kde se lze přihlásit? Jsou nějaké příplatky za alter nicky? Ono je to dost časově náročné – rád bych přešel na volnou nohu.

      1. jpg: Hlavně se nezapomínej mezi nicky přepínat a koordinovat to na mailu pořádně. :,)

        1. Jasně, díky, Ali. Jak to vypadá, když mulťák zapomene přepínat, jsi nám tu už ukázal.

  2. porta: Na rozepisování složitého historického tématu vy máte málo slušnosti, respektu, pokory a já málo času a nálady.
    A když říkám vy, tak myslím to hejt dění kolem, jistě chápete.
    Omezím se na rabínské konstatování – všechno je jinak.
    *
    Ale tak dobře no, čte to tu leckdo.
    Vše je jinak. Zvláště u slovanské potažmo české historie. Každopádně, jsou tady na to i lepší odborné kádry, které jdou ve svých skvělých knihách o historii Slovanů do hloubky, stačí hledat. Naše historie nejsou dějiny USA, jsme tady velké tisíce let a je spíš jen otázka, jestli tam nepatří i předpona -dese-. Vše bylo zahlazeno obrovskou fyzickou i kulturní genocidou vůči Staroslovanům, kde se šlo důsledně po vymazání naprosto všeho. Ale i tak se to úplně nepovedlo.
    Od jazyka, přes rodiny a vztahy, kulturu, fyziku, ekonomiku, astrologii, sport, umění, prostě všude se ve starověkých i moderních civilizacích vychází ze staroslovanské kultury. Nenajdeme jedinou současnou civilizaci bez těchto převzatých znaků. To má své důvody, proč tomu tak je – jsme opět u příčiny a následku.
    Vymazání bylo důsledné, takže hodně důkazních zmínek ve prospěch slovanské civilizace, její kultury a síly paradoxně nalezneme u našich někdejších nepřátel a jejich kronikářů.
    Ostatně, fyzicky nás organizátoři všech protislovanských genocid nejen nevymazali (neptejte se kdo), ale je jen na nás, jestli si klidně hned zítra nevezmeme celou eurasii zpět.
    Když se všechny slovanské národy zítra sjednotí do konfederace, nebude dále co řešit (a kdo tam zjevně nepatří, toho poslat domů). Ale slovanský problém byl vždy stejný jako u amerických Indiánů – nejednota a rozhádanost. Nicméně i ti Indiáni se dokázali celkem dobře sjednotit a několik staletí bojovat o svou existenci, kam se na ně zatím dnes hrabem.
    Musíme si uvědomit, že na několika českých vrcholech byla naše říše od moře k moři a náš vládce vládl Evropě nebo celé střední Evropě a okolí.
    A to vůbec nemluvím o vrcholu Staroslovanské říše, která ovládala celou eurasii.
    A na vrcholu byli Husité svými schopnostmi a vojenskou technologií schopni dobýt a ovládnout celou Evropu a dosadit svého vládce. Kdyby to dělali šikovněji, navázali vhodná spojenectví a mysleli ve velkém místo myšlenek jen na sebeobranu své země (tohle uvědomění Rusku právě nechybí a je to potřeba, aby vznikla velmoc místo zániku lokální mocnosti).
    *
    Zrovna otázka Husitů je ale díky relativně nedávné historii a velkému zmapování dějů všemi stranami konfliktu poměrně jasná (na rozdíl třeba od tématu AH a 1910-38). Náš národ byl napaden, ožebračován, byla mu krácena práva, zakazována víra a to navíc poté, co nám sebrali naši původní víru genocidou, to už je megadrzost (proto se nemá agresorům nikdy ustupovat a má se válčit, když napadnou tvou zem a národ). Husité, jakkoliv v rámci křestanství, tak svým odporem a částečně vírou vpodstatě navazovali na Staroslovany.
    A ano, celonárodní (!) vzepjetí po druhé světové u nás a v Německu před druhou světovou navazovaly opět na tyto dějiny.
    U nás spíš na Husity, u Němců na germánské legendy (které jsou spíše staroslovanské, ale to je fuk, je třeba ty vztahy taky napravit a spolupracovat jako většinu středověku a starověku, kdy spojení Slovani+Germáni nejspíš nikdy nikdo neporazil).
    Příčina a následek je základní linka, kterou je třeba hlídat. Nezaměnit napadené/oběti a agresory, což se dnes dělá často.
    Ale je třeba jít dál. Co přesně dělali katolíci ve slovanské zemi??? A jsme u toho.
    Tady většina lidí uznává, legitimizuje, hájí do krve nějaká starověká práva židů na palestinské území v poušti. Ale my Slované najednou ta práva nemáme na území, která nám nezpochybnitelně patřila tisíce let? Ale, ale.
    Když dám zjednodušenou paralelu. Husité byli vojensky vůči protistraně zhruba v pozici Libye a pana Kaddáfího – jen bez toho Kaddáfího, prosperity a práva mít svou víru.
    A tak byla vyhlášena bezletová zona a bylo proti Čechům vše dovoleno. Jenže tehdy ještě nešlo pokropit nepřítele ze vzduchu do doby kamenné, tak se nasraní chlapi od rodin sjednotili a šli do toho. A protože dostali do čela opravdu zkušené vojenské vizionáře, geniální stratégy a předběhli dobu použitými zbraněmi, tak najednou konečně jednotní Slované resp. Češi byli fakt problém, který nešel jen tak porazit. Byli opravdu chytří, k tomu vojensky i fyzicky zdatní, bránili své rodiny i domovy a ještě vlastně propagovali chytlavé svobodné skoro až demokratické ideály.
    Proti tomu prostě žoldáci nemohou uspět (tak jako dnes nikdy nemohou konvenčně porazit vlastenecké Rusko). Hrozilo, že se husitské ideály rozšíří Evropou a říše bude smetena.
    A i když si protivník přizval na pomoc všechno, co mohl, tak i při velké přesile dostával dokola přes držku tak, že se jeho vojáci rozklepali a občas rozutekli, už když slyšeli naše vojska zpívat.
    To mohlo zničit celou tehdejší západní říši.
    Takže se muselo použít klasické Rozděl a panuj, jinak je jednoduše neměli jak vojensky porazit.
    Co si budeme povídat, část našich měst a šlechty byla bohužel úspěšně podplacena penězi a přísliby velkých ústupků a kompromisů (proto je dobré v zásadních věcech v životě ani v politice nikdy žádné kompromisy nedělat + zůstat loajální svým lidem a ideálům).
    A to byl konec celé pohádky a také českého zlatého věku moderní středověké historie. Protože můžete být sebelepší, ale jak nejste jednotní, tak vás jednotný nepřítel vždy smete. A tím vlastně začala ta naše půltisíciletá mizérie. Tehdy se rozhodovalo na tisíc let, jestli budeme velmoc nebo kolonie a nechali jsme se rozhádat (dnes hrozí to samé, také se rozhoduje na dalších sto až tisíc let o všem).
    Tak jako se to od té doby dělá na ose Rusko-Češi-Německo. Protože spojení těchto národů je pro anglosasy a sionisty nejhorší noční můra. Kterou už by nikdo neporazil a udělala by v Evropě rychle pořádek od všech, co do ní nepatří a jen vyvolají bídu a války nebo dělají bordel.
    *
    Co je na tom krásné – ona to není vymyšlená legenda jako většina u tzv. velmocí či náboženství. Ale neskutečná česká realita, na kterou můžeme být zatraceně hrdí. A mají se tak i instruovat děti ve školách.
    Proč myslíte, že právě Husité čelí dnes takové dehonestaci (na jejíž předvídatelný příchod jsem předem upozornoval).
    Legendy mají sílu pozvednout národy, natož ty pravdivé.
    Stejně jako všechno české natož slovanské ze současnosti i minulosti. Na to netřeba ani nic zkoumat natož hledat nějaká sporná či skutečná negativa.
    A proč taky? Jiní to také u svých legend nedělají. Furt ta vaše pravda, ale jen tam, kde je to proti nám. Věř české legendě a plav. :,)
    Musíme být rádi, že ještě nějaké legendy máme po té tisícileté genocidě vůči našim předkům.
    Novodobí věrozvěstové nemají problém pomalu říkat, že v tomto prostoru ani žádní Slované nikdy nebyli a kdyby jim to prošlo, řeknou to i o Husitech.
    Za chvíli se už dozvíme, že druhou světovou vlastně nevyhráli za cenu extrémních obětí bratři Rusové, ale celé to od začátku do konce pořešila francouzská a americká armáda.
    *
    Takže, jedna strana mince je odborné zkoumání faktů, kladů a záporů o naší slavné historii, kdy jsme do určitého mezníku bylo skoro jen vítězové, obdivovaní a obávaní celou Evropou.
    Já se do něj milerád pustím. Hned vteřinu poté, co bude povoleno řešit odbornou diskusí třeba holocaust, vznik Izraele, reálie Adolfa Hitlera, 11. září, cestu na Měsíc atd – a získané závěry dát do učebnic základní školy a do dokumentů na české televizi (ne do zákonů, ty uzákonující historická fakta či fikce je třeba zrušit).
    Do té doby k tomu moc nevidím důvod a budu propagovat především vše dobré o naší historii jako protiváhu té mase špíny a lží od nepřátel a jejich poskoků, které čelí. Studijní materiál viz díl Simpsonů o jejich zakladateli Springfieldu.
    Máme tady pár miliard lidí věřících v nejspíš nikdy neexistující bytosti a nikdy se neudavší pohádkové příběhy – klidně se proto vraždí národy. Naše legendy na rozdíl od nich prokazatelně žily, konaly s nasazením svých životů, rodin a smrti pro český národ. Jen díky nim tu jsme a naše děti taky. Za nás prolévali svou krev, bojovali s nepřáteli, udržovali naši zem, národ, kulturu. Máme je s úctou ctít, slavit ve svátcích, učit o jejich slavných skutcích a nadčasových slovech naše děti doma i ve školách.
    Tak, jako to dělají Rusové, Čínané a donedávna i Američané.
    Tím pro mě taková debata končí. Není čas a místo na řešení negativ, nebo budeme přerozeni a vyhlazeni.
    *
    A kdyby byl i takový Havel o něco lepší, vyplatilo by se nám udržovat i jeho legendu, leč už je to neobhajitelné a moc živé (ale půlka národa v něj věří a já už jim to rozhodně nemíním vymlouvat, je to nepragmatické).
    Pochybují snad muslimové o svém prorokovi a o své svaté knize (kterou většina ani nečetla)? Ne, zabijou tě, když to ty zkusíš. A že je o čem pochybovat, ale proč to dělat – je to jejich víra a kultura. My je máme jen udržovat mimo naše území potažmo Evropu a u nich doma, at si dělají, co chtějí. Je třeba mít vzájemný respekt a úctu k jiným kulturám, a hlavně udržovat mír a vzájemně výhodnou obchodní spolupráci.
    Jsem si pro příklad srovnání vcelku jist, že za těch údajně blbých a zlých komunistů bychom na letošní zimu dostatek veškerých energetických surovin z Ruska i od Arabů měli s velkým přebytkem v zásobách i ve státním rozpočtu. Protože zas tak blbí ani oni nebyli, aby odmítli obchodovat s někým v něčem, co nám chybí a je životně důležité.
    Tady leckomu přijde šílená či divná šaria. No a Arabové si zas o nás myslí, že jsme vykastrovaní slaboši a naše ženy týrané chudinky bez jakýchkoliv práv. Takže hlavně si nelézt do svých historických území, pak vždy následuje akorát genocida nebo válka.
    Další krásné příklady z praxe a reality.
    Ještě jsem neviděl, že by si někdo dovolil v americké škole odmítnout přísahat vlajce, Ústavě a naplival na ně. Asi by přišel lynč.
    Také jsem neviděl, že by si někdo z Američanů stěžoval, když se na zápasech hlavních sportovních soutěží hraje hymna, všichni stojí s rukou na srdcích a hlídá to na stadionech pro pořádek armáda se zbraněmi.
    A to je skoro celá americká slavná historie vylhaná, postavená na genocidě domorodých Indiánů a následně na válkách proti většině zemí světa.
    Jenže, oni mají naprostou pravdu – velký národ potřebuje velké legendy a velká vítězství, o kterých se nepochybuje. A kdo to zkusí, bude pro výstrahu pověšen na náměstí místo vlajky.
    *
    A tady u nás se budou zkoušet zpochybnovat naše skutečné legendy, velká vítězství, národní hrdinové?
    A ještě v době, kdy půlka národa stále věří v legendu Havla a druhá půlka nevěří v legendu Masaryka z nedávné historie?
    NE.
    To už totiž vůbec není otázka pravdy a lži, mýtů a faktů.
    Na své legendy a mýty si moudrý národ nenechá sahat, jsou svaté. Natož, když ty naše jsou jedny z mála na světě pravdivé, co opravdu žily a konaly pro národ a zem.
    Národ, který nemá své uctívané legendy a mýty, je mrtvý národ. Národ, který tohle nechápe, bude neodvratně vyhlazen.
    My tady také dneska jsme a mluvíme česky jen a pouze díky obrozeneckým vlastencům (a jak nás ve škole nudným výkladem píčelek nebavěj, přitom by stačil jeden dobrej českej film s velkým rozpočtem a pamatovali by si to všichni).
    A v současné době to u nás ještě nevypadá jako v Paříži jen proto, že se opět vlastenci odhodlali k odporu a donutili i jinak vlastizrádné, cizími mocnostmi a ložemi kontrolované politiky vzít zpátečku. Jinak by totiž ten potenciál nasazeného agenta Konvičky a BPI uchopil třeba někdo jako já, kdo k nim nepatří a vzal to po husitsku.
    Ale oni to zas zkusí, nebojte. Do té doby nám sem nacpali ukrajinské imigranty a ty barevné sem sypou potichu skrz neziskovky dál – Pražané ví svoje, jak se některé čtvrti barví.
    Takže, legendy a mýty jsou svaté, pravdivé nebo vylhané, smysluplné nebo nesmyslné – jednou jsou naše a tečka.
    Nebo dopadneme jako Amíci s jejich bouráním soch a filmy točenými s výběrem ze zoo. Kdo to pořád nepochopil, může se naočkovat a emigrovat do USA, nikdo mu nebrání.
    Já naopak pustím sobě i potomkům slavnou husitskou trilogii, vysvětlím jim povahu dobra i zla, vlastenectví i zrady – a pak je naučím boxovat, cvičit, spolupracovat a střílet, aby si už na ně žádní křižáci ani bubáci nepřišli. :,)

    1. Jinak být dnes historický revizionista, to fakt není žádné umění zpochybnovat české dějiny, nasírat se do Husitů, Staroslovanů, vlastenců – to dokáže každý zbabělec, když se to smí a netrestá.
      Kdo si chce hrát na hrdinu a revizionistu, má tady dneska úplně jiná témata k řešení, kde to tak snadné mít nebude.
      -Může se určitě pustit do hlubokého studia holocaustu a své výsledky zveřejnit. Držím palce, všichni státní zástupci, znalci a soudkyně budou mít určitě radost.
      Pokud při studiu navštíví zemi zaslíbenou, neměl by opominout probrat s vedle se mačkajícími Palestinci, že tam nemají co dělat.
      -Nebo může hrdinně vyrazit do libovolné arabské země vysvětlovat rozpory, které našel v Koránu.
      -Může to vzít přes Polsko a popovídat si tam o právech menšin během jejich režimu 1920-38.
      -Samozřejmě, kousek vedle je Rusko, kde by mohl nastínit své výtky vůči pravoslavné víře i válce s Ukrajinou.
      Je to, co by kamenem zajíc na vlka od medvěda dohodil, takže Ukrajincům rozhodně musí jít říct, že je Rusové vlastně osvobozují od fašismu, pardon neonacismu – ale jen těm západním, na východě by to nikoho asi nepřekvapilo.
      -Když to všechno přežije, měl by úspěšně dorazit do černošského ghetta v New Yorku oslavovat výhody kapitalismu a mezi řečí zmínit, že nesouhlasí s diskrimiací vůči bílým.

      Pak budeš teprve hrdina, hochu.
      *
      Abych nezapomněl, fascinuje mě nejmenovaný proud čechoflastenců, kteří razí doktrínu, že je nejlepší česká mezinárodní pozice nenávidět Rusy i Němce a ideálně s nimi válčit. Kdyby to nestačilo, tak nasírat Čínu. Samozřejmě ani s jedním nesmíme obchodovat. A jistě, že také nenávidíme všechny Araby, fuj fuj.
      Tak to je tak smělá vlastenecká strategie a mezinárodní politika, že zůstává rozum stát. Spojenectví a obchodní spolupráci pak asi budeme navazovat s Eskymáky.
      Já zapomněl, zachrání nás Evropská unie, Nato a Usa – jako v roce 1938, 1968 a 1989.
      Tak ještě, že těchle géniů není přes 10%.

      1. Já osobně myslím, že musíme vybudovat silnou střední Evropu alá Polsko, my, Maďarsko,… Trojmoří nebo V4 (ale my a Slováci jsme teď dost zrádci, resp. naše vedení a jejich voliči). Němci jsou pobláznění neomarxismem a dost naředění turky a arabáky a podobně. Volí naprosto strašně, AfD má asi 11% a všechno ostatní jsou rudo-zelení, i větší část CDU dneska. Tohle jim z hlavy jen tak nevyženeš, když nastoupil Hitler, byla většina Němců vlastencema, byť volila „umírněné strany“ do krize roku 1929. Dneska tam máš anti-nacionalisty z větší části. Jiné naladění, jiná kultura. Jestli v krizi někdo vyhraje, tak spíš nějaký ultra-neomarxista než vlastenec. To samé zbytek západní EU z větší části. Byť Francie má silnější pravicový potenciál, ale taky ne dost – zatím. V krizi se to možná přehoupne, nevim. Taky můžou zvolit neomarxistickýho Melenchona, vítače.

        Rusko momentálně posílá muslimské čmoudy na bílé Slovany – Ukrajince – tedy na křesťany nebo nevěřící „bratry“. S Ruskem lze vyjít jen když se tě trochu bojí (jaderné zbraně se budou hodit i nám ve střední Evropě).

        Ostatně lepší kupovat ropu a plyn od Rusku než od islamistů. I kdybysme měli „obětovat“ Ukrajinu, byť s těžkým srdcem. Kde jinde nakupovat ropu a plyn v takovém množství než u Rusů nebo muslimů? To už raději Rusy, i když se taky islamizují. Ale zatím ještě je tam převaha Slovanů, i když vymírají a často i utíkají ze země.

        S arabákama bych přerušil téměř úplně veškeré styky. Celkově s islámem.

        Čínu bych bral jako sekulárního spojence.

        1. „pravicový potenciál“ – tím jsem myslel vlastenectví, ne nějaké tržní blbosti…

        2. Mýlíš se. Rusko posílá čečence na ukrajinské nácky. Jednak je muslim vysmátý jak lečo protože se nebojí smrti, bo Alláh. Druhak jediný z koho mají banderovští ukro-náckové strach jsou právě čečenští muslimové. Je to prostě vyhánění čerta ďáblem.
          Kadyrov si dokázal poradit s domácími teroristy, tak proč by to nezvládl i se zahraničními náckovskými teroristy.
          Navíc je to chytrý chlap a ví, že bez Putina se jeho země zase promění v totální jatka a válku všech proti všem. Jako v ostatních arabských zemích.

    2. Kdyby jen pražané, Aliene. Tady v Brně slyším takové podivné hatmatilky jaké ani jazykově nedokážu identifikovat (mimo již běžnou španělštinu, portugalštinu, hindštinu, arabštinu) a centrum je jak United colours of Benneton. Kde se to tu kurva nejednou všechno vzalo?
      Centrum taky už komplet vlastní arabáči a jiní čmoudi, jiné než arabské bistra a hladové okna, odkud kvílí nějaké rádio bagdád či co, tady už nenajdeš. Teď jen čekám, kdy tam negři začnou zvát do bordelů na české studentky a budou tu probíhat lokální války o teritoria mezi skupinami imigrantů.

      Ale dementi z náhubkem na tlamě, injekcí v prdeli, tu pořád užívají konzumu a tváří se jako by se nic nedělo. Když padal řím, tak se lůza bavila v koloseu.

      Nedávno si tu dva těžko identifikovatelní arabo-pakistáno-indo-kdovícoještě čmoudi dávali do držky přímo před nádražím.
      Tohle tu před 8 lety nebývalo. Máš pravdu že to sem nadále vozí ve velkém, krize-nekrize.

  3. Dívám se na K zemi hleď – a něco takhle nenápadně geniálního s tímto typem laskavého next gen humoru tady dlouho nebylo.
    To se mi už dlouho nestalo, abych musel nějaký film v první půlhodině třikrát zastavit kvůli upřímnému záchvatu smíchu ze suchého britského, ehm, humoru. To nedal ani Milionový závod.
    Naposledy asi Muž na Měsíci nebo Mistr Carrey v dalších maskovacích zvířecích počinech a to už je let.
    Nicméně, tady je to tak úsporné a suché jako martini na ledu pod sukní neuspokojené, frustrované blond krásky.
    Takže tady máme zjevně hodně drsnou parodii na všechno, co dnes svéprávného člověka nejen na politice sere. Včetně toho castingu, i když to asi úmysl nebyl (i když). Jen se hrozně obávám, že to spoustu vážných lidí urazí nebo bude nudit.
    *
    Já jsem si akorát musel výjimečně vyndat, zhlasit na 200% a zandat zvukovou stopu, protože je to všude v oběhu moc tichý i na max, eh. Tak, aspon nevyjdu ze cviku (jj, já vím, nový bedny, ale když jsem loajální, dokud se věci nerozpadnou, navíc takový už se nevyráběj). Už už jsem se kdysi radoval, když jsem pracně našel ten ruskej soft zhlasovač, ale starší verze mpc/kodeků ho nebere a novější mi dělá pod staršími win bordel se zvukem.
    Ps: Kdyby si můj počítač dovolil koupit za mě poslední singl nějaké pindy nebo jejího frajera, zastřelte ho za mě! (ale vynechte monitor made in Japan za 250k, ten už se taky nedá sehnat a pokud možno i ten novej největší hd na trhu – střelte to přímo do srdce intelu, ale pozor na ty dva větráky, ty mám dokonale vytuněný tak, abych odhlučnily souseda i dění za okny)
    Jo a kdybyste viděli utíkat pavouka, to není domácí mazlíček!
    (na rozdíl od porůznu schovaných bejvalek ho ale nezabíjejte, vložte opatrně do nějaké krabičky a vysypte z okna, aby si zase do měsíce mohl vylézt nahoru, měl co dělat a nezlenivěl – protože oni se jen přetvařujou, že něco chytaj, ve skutečnosti jen furt chrápou)
    Pps: Tenhle pišbuzí hejtr vpravo má dlouhý vedení, pořiďte mu právníka a dejte mu mediální školení.

    1. Super, satira a v druhé půlce to, co mám přesně rád, realita života.

      1. Neuvěřitelné. Tak zkušený mulťák a nenaučí se ty profily přepínat.

      2. Sice dobrý film, ale režisér to dělal jako paralelu na ty, co nevěří na Grétu a na vakcíny.

        Protože vědci říkali většinově: píchejte si vakcíny a lidi že ne. A vědci jako měli mít pravdu. Někteří lidé to tak tedy chápali.

        Autor sám říkal, že to myslel jako „poslouchejme vědce“ ve věci globálního oteplování, hrozí katastrofa. Což je pochybné, protože klima věda je dost pseudověda zatím, je v plenkách – plus názory se různí.

        Takže ještě vtipnější by bylo, kdyby se ten meteorit vážně netrefil o Země, vědci by se mýlili o to 0,00001% nebo tak. Protože přesně tak to může být s oteplováním a vakcínama. (ps. nejsem antivax)

        Ale film to byl dobrý, samozřejmě levicový Hollywood udělal prezidentku s čapkou jako Trumpa… museli si píchnout.

        1. doplnění: Sice dobrý film, ale režisér to dělal jako paralelu na ty, co nevěří na Grétu a na vakcíny.

          Protože vědci říkali většinově: píchejte si vakcíny a lidi že ne. A vědci jako měli mít pravdu. Někteří lidé to tak tedy chápali.

          Autor sám říkal, že to myslel jako „poslouchejme vědce“ ve věci globálního oteplování, hrozí katastrofa. Což je pochybné, protože klima věda je dost pseudověda zatím, je v plenkách – plus názory se různí.

          Takže ještě vtipnější by bylo, kdyby se ten meteorit vážně netrefil do Země, vědci by se mýlili o to 0,00001% nebo tak nějak. Protože přesně tak to může být s oteplováním a vakcínama. (ps. nejsem antivax, ani v případě těchto vakcín, jen nejsou tak účinné, jak původně říkali plus není to žádná tečka za covidem)

          Ale film to byl dobrý, samozřejmě levicový Hollywood udělal prezidentku s čapkou jako Trumpa… museli si píchnout.

          1. Pravda je, že některým vědcům (hlavně přírodním vědcům a exaktním vědám) se dá věřit hodně, hlavně si můžete ty věci ověřovat někdy sami. Tito vědci mají také často dobré výsledky, je to logické a často dost pravděpodobné.

            Pak přijde holka z Gender studies či klima-aktivistka a řeknou o sobě, že jsou vědkyně.

            A to je ten problém mimo jiné, protože jsou to hlavně žvásty a imbecilní ideologie.

        2. SPOILERS K FILMU K zemi hled´
          ***
          Ladik22: Pro mě je to celospolečenská satira všech sraček, ve kterých dnes žijeme a do kterých se ještě řítíme.
          S nadčasovým přesahem o lidské existenci, nekonečné blbosti, všeobecné marnosti veškerého snažení chytré menšiny a bytí všeho zvířectva zemského (konečně si někdo v takovém typu filmu všiml, že nejsme na to vyhynutí sami a kvůli nám pojde všechno, co se nemůže bránit jako my).
          Jasný, je to první dojem, ale první instinkt bývá správný.
          Úplně jsem chápal a soucítil tu marnost zkoušet debilům, elitním degenerátům a stádním konzumentům milosrdných lží vysvětlit, že jim říkáte krutou pravdu, že si z nich vůbec neděláte srandu ani je neurážíte ani jim neubližujete ani je neponižujete ani nejste jejich mána či táta ani… Reakce davu je na pravdu vždy stejná, začne se řešit do detailu osobnost a život toho, kdo ji říká + vás chtěj umlčet. :))
          Tak sorry, to mě fakt nešokovalo. :-
          Ještě nevím, jestli je to záležitost jednoho úžasného zážitku nebo to bude pokaždé lepší a lepší, uvidíme.
          10x za 3 dny jako Sociální sít už asi jen tak něco nezkouknu (tam to navíc spojilo dohromady několik mých profesních a životních rovin).
          Co bylo zajímavé, mně prostě film od začátku perfektně zaklapne nebo ne. Jen výjimečně je to krok po kroku.
          Tady si mě to získávalo postupně – ale když jsem to tedy potřetí přerušil, abych vydýchal možná nejsušší humry za dekádu po Muži na Měsíci a celkově Mistru Carreym, tak jsem si to opravdu začal užívat (fakt se jen tak u next gen filmů naplno upřímně nezasměju a ještě u něčeho, kde hned není jasné, že je to vlastně neskutečně vtipný – chvíli mi trvalo než jsem se zaradoval, že tohle není standardní konzumní vypalovačka bez přesahu, ale dělali to fakt chytrý lidi, kteří podávají pravdu o současnosti jako vtip nebo parodii scifi i všech kvot na herce, protože jen tak jim to dovolej natočit).
          Taky mi to padlo do noty + jak jsem řešil ty audio problémy, tak jsem si toho vážil, že to konečně jede jak má. :,)
          A jak se začnou kombinovat humři a existencionální vážnost a hloubka, tak to je moje parketa.
          Naposledy jsem se poslední roky takhle bavil asi jen u Strážců galaxie a Deadpoola, ale to je poněkud úplně jiný typ humoru, zážitku i účelu, že + to bylo spíš pohodové užívání si konečně cool věci, kde mě nic nesere (jo, já to tam vidím, netřeba to říkat).
          Jako není to Matrix ani Kill Bill ani Sin city, natož Vetřelec, 1984 nebo Predátor, jasný.
          Ale Brazil, Mikrokosmos, Pátý element a špetku Svatého grálu jsem tam zahlédl. A protože ten, kdo měl hlavní slovo, se neposral, dodělal to jak měl jako kdysi Terry (ty určitě tak roční tahanice o to fakt nechci vidět a úlitbu klasicky chápu, jinak to neprošlo).
          *
          Nemám Streepovou rád, ale nakonec to dala bravurně a po úvodním nezvyku už mi zapadla do role přesně.
          A nepíchali do Trumpa, ale do Hillary a dalších, co to zkusej po ní + celkově do té přezíravosti a blahosklon osti degenerátů dosazovaných degeneráty. :,)
          Naprosto přesně takhle by to s babou prezidentkou v praxi vypadalo.
          Ale to už jsme u té kupy výkladů čehokoliv, co si tam každý může najít dle svého gusta.
          *
          A co autoři zamýšleli či ne, to zpravidla vědí jen oni a někdy ani oni ne. :,) Já třeba měl zájem dvěma z posledních článků čistě odlehčit a pobavit – a vidíš, ublížil jsem nechtěne neskutečně křehkým bytostem, které na dfensi hledají svůj věčný mír a klid od vlasteneckých, konzervativních, šovinistických a jinak narušených extremistických existencí.
          Ale řekl bych, že to je tak komplexní a nadčasové dílo s tolika nosnými rovinami i menšími nuancemi, že tam si každý může najít svůj úhel pohledu A-Z. :,)
          Dá se říct, že se ten příval nuančních satirismů a odkazů na minutu nedá ani stíhat. To objevování dalších a dalších je tam určitě na dost shlédnutí. To bude něco jako Simpsonova komora.
          A krom jiného je to taky příběhově a lidsky fakt dobrý a silný film, což původně nevypadalo. Já tady nechci moc spoilerovat, takže kdo jste to neviděl, nečtěte, varování bylo.
          Ale fakt mám rád filmy, co vypadají jako hrozná pohoda a sranda, a vlastně se bavíme…a nakonec je to pomalu horor, existencionální drama a tak drsná realita, že se to smíchá do dortu pejska s kočičkou. Ještě, že tam neudělali nějakou nosnou linku s dětmi a rodinou zvířátek v lese, na to už holt nikdo koule neměl a asi dobře, to už by neprošlo a asi bychom měli hodnocení a tržby o dost dole… Na druhou stranu, já se hrozně obávám, že přesně takhle by to celé +- proběhlo. A protože takové filmy s přesahem se nám vůbec neservírují pro srandu králíkům, ale jejich sponzoři tím vždy sledují věci budoucí…
          A s těmi dopady těles na Zemi se doslova roztrhl pytel…a tady to konečně vzali natvrdo…
          Takže na konci sedíte a nevíte, jestli se vám chce smát, brečet nebo zvracet. Spíš přemýšlivý člověk jen tak sedí a kouká na to. Šel se bavit, ne, to o tom říkali, že jo? Jako, pobavil se, ale…celej den má pak nějak melanchoulickou náladu, že i ta blbá drzá sousedova kočka vypadá nevinně (nemyslím starou).
          Rozhodně vás to donutí přemýšlet a nezapomenete na to (jasně, že ne všechny, pro půlku lidí jsou ty bláboly v Matrixu zbytečný, i když jim vysvětlují vše, v čem žijeme na více úrovních bytí/dalším tam vadí černoši, jiným běloši a jen já si užívám můj dokonalý kozatý prdelatý archetyp i ty kecy, akční scény nějak přežiju a mám klid).
          A tak se myslím vyznačují všechny výborné filmy s nějakým přesahem.
          A aby zrovna mně nakonec byla sympatická emancipovaná slečna s kroužkem v nose a poctivě se k tomu po úvodním neporozumění neprobojovala jen prsy nebo zadkem, tak to už musí bejt, že jo.
          Co považuji za neuvěřitelné, že jde snad o první americké scifi s hrozící katastrofou, kde existuje i zbytek světa a ne jen Usa – sice se tam jen mihl, ale i tak. :))
          Dokonce v jedné větě zmínili Rusko a Čínu!!!
          Zrovna, když už jsem si jen tak povzdychl, že zas zachranujou jen svoje prdele a na nás serou záchranou i finančně, tak… :,)
          Občas mě naserou naprosto dokonalé filmy, které měly skončit cca 15 minut před tím, než někdo tvůrcům přikázal udělat holyvůd konec (štastný nebo vysvětlující debilům). Od určité doby si prostě dělám Alienův cut a některé filmy prostě končím tam, kde měly skončit (AH-Vzestup zla, Klik – život na dálkové ovládání atd).
          *
          Ale máme tady ještě jiné levely. Co je výjimečně nadčasová bomba z toho mála za posledních 30 let je – Už je tady zas. Jo, to jo. To je prostě nejvyšší liga + byla obrovská odvaha to natočit a umění to protlačit a ustát v dnešní době (a ještě v Německu). Navíc je tam o lidech všechno.
          *
          Ona ta kinematografie stojí delší čas za prd, ale dobrý filmy různých žánrů kupodivu občas vznikaj (obecně docházej dobrý lidi za scénáři, za kamerou a před kamerou). Ted už to ale asi bude těžký s těmi kvotami a vymíráním Mistrů něco dát ve vyšší třídě, protože vše je v umění o lidech.
          Příklad za všechny.
          Jak chceš natočit pohádku o hodné princezně, statečném princi, moudrém králi a děsivé čarodějnici, když ti chybí hodné holky, stateční kluci, moudří chlapi a pan Filipovský. :,)
          Tady něco zvládl s pohádkama jen pan Troška (jo) a pan Strach (a u něj myslím Štastného smolaře). A u jednoho by nic nebylo, kdyby ho nepodrželi nehetero kámoši.
          A druhej, kdyby nebyl k ruce Trojan, než ho bohužel asi začíná ničit chlast (Strach je skvělej chlap profesně i lidsky, ale když není s čím, není s čím).
          Když už jsme u toho, to je pro mě asi nejlepší porevoluční český film v té novější vlně, co už nečerpala ze socialistické nostalgie – Příběhy obyčejného šílenství.
          A seriál samozřejmě Četnické humoresky – zázrak, že se to ještě stihlo a povedlo natočit, než se všichni zbláznili (takže i ty pěkný slečny tam máme, i když ošklivkám vydávaným za krásky se samozřejmě vyhnout nemůžeme/pánům, co dobře hrají, to všechno odpustíme, stejně jako ten jeden povinnej košer díl, když je tam ten druhej o vyhánění českých občanů a vlastně i ten košer ukazuje úmyslně či omylem vnímavějším dokonale o co vždycky jde).
          *
          Kašlu na překlepy.

          1. Film se mi jako satira taky líbil ( i když kdyby se ten meteorit netrefil, bylo by vidět, že i „vědci“ nebo vědci se občas a někdy i docela často mýlí, hlavně u těch pseudovědců typu klima-alarmistů a tak podobně), dokonce jsem nejdřív v jinak levicové Streepové viděl taky spíš Hillary jako ty :) , ale pak jí nasadí tu červenou kšiltovku (myslim jak má ten projev ať lidi hledí k zemi) a bylo mi jasný, koho zrovna mysleli :)))

            Viděl jsem to asi před rokem, takže už si vše nepamatuju přesně.

            Další skvělá černá komedie, tentokrát určitě proti neomarxistům: Hunt 2020

            https://www.csfd.cz/film/702725-lov/prehled/

            Nevim proč to má tak málo procent na čsfd, asi to namíchlo sluníčkáře…

          2. @alien

            Jak chceš natočit pohádku o hodné princezně, statečném princi, moudrém králi a děsivé čarodějnici, když ti chybí hodné holky, stateční kluci, moudří chlapi a pan Filipovský. :,)
            Tady něco zvládl s pohádkama jen pan Troška (jo) a pan Strach (a u něj myslím Štastného smolaře). A u jednoho by nic nebylo, kdyby ho nepodrželi nehetero kámoši.
            A druhej, kdyby nebyl k ruce Trojan, než ho bohužel asi začíná ničit chlast (Strach je skvělej chlap profesně i lidsky, ale když není s čím, není s čím).

            náhodou pár dobrejch pohádek se podařilo natočit :O ;D za kouknutí stojej tydlecty bez stracha/trošky relativně nový (když za novou považuješ šťastnýho smolaře)
            se mi líbily: korunní princ (vtipná a na český poměry překvapivě dobrej nevodfláknutej souboj s drakem škoda jenom že dějová linie vokolo čenokněžnika jozefa abraháma šla moc lacině doztracena ale jinak je to uplně supr pohádka), vodník a karolínka (dávali myslimže minulej tejden vodpolko náhodou sem to viděla a na televizní produkci luxus), princezna a půl království (boužel nic nadpřirozenýho tam neni ukázaný resp. jenom jako 2d animace nazačatku ale zase to tolik neva protože to pomáhá vykreslit drakobijce honzu jako uplnýho vesnickýho burana kterýho princezna uplně logicky nechce a kterej se vubec neumí chovat jako zameckej pán žere rukama furt dělá ňákou vostudu a tak vůbec :D :D supr je taky totalitní královstvý zlýho sebestřednýho prince egona kde to funguje +- jako v ňáký kldr ‚už jedou rychle poď mávat viš že se to kontroluje‘ a marek eben jako ňákej za všech vokolností zdvořilej mistr etikety kterej to všecko vlastně ňák zachrání :D :D), čertí brko (vo pekelný ‚policejní‘ zasahovce a vo tom jaký to je když tudlectu moc která by měla bejt spravedlivá a nestraná vovládnou říšnici a začnou nadužívat a korumpovat lidi pro svý cíle. supr byla ‚krabička pekelný záchrany‘ ve který sou tři kouzelný dary ale všechny maj ňákou zásadní vadu :D :D a která z jinak uplně bezvyznamnýho neschopnýho joudy uďála hlavního politickýho hráče. co by moch znamenat jenom takovej ‚bezednej měšec‘ ve kterým je ale jenom jedna jediná mince která se tam furt vrací ;D ;D pohadku trochu kazí teplej cina v roli ‚prince‘ tomu že by moch milovat ňákou ženckou nejde věřit ani vomylem ale zase tam má jakoby hrát jenom poločerta/poločověka kterej vomezeně chápe lický city takže nevim :D)
            celkem ušly: pravý rytíř (možná moc fantasy), nejlepší přítel(voriginální nápad na pohádku iirc eště nenatočenej ale pasivní žencký charaktery asi jenom kuli ňákejm kvótám na prinezny takže ztoho pomaličku mohli udělat lgbt+ agitaci s teplým čertem vlese (za tydlecty asociace si mužou hlavně uplně připitomělým názvem tý pohadky) a konec v pekle mi připadal nelogickej (ale proč by mělo bejt peklo fér žejo :O :O) ale zachraňuje to skvělý vobsazení vtipnej liška/sokol/lábus a nevošizený ‚uřednický‘ peklo), tři bratři (mohla to bejt supr zpívací pohádka kdyby tam svěrák hnedka 2x nepropašoval pedofilii), peklo s princeznou, duch nad zlato, o vánoční hvězdě (jako jo čekala sem vykrádačku hvězdnýho prachu ato se +- zčásti splnilo ale z věčiny to je překvapivě dobrá pohádka ale tendlecten dojem moch bejt zkreslenej mým nizkým vočekáváním), hodinářův učeň (no nevim a myslimže to třeba stim chcípáním neni uplně dobrý pro děti), sedmero krkavců (ty starý sou ale vo moc strašidelnější a myslimže i lepčí :D), tajemstvý starý bambitky
            možná že sem na ňáký zapoměla ale vidiš že zase jako takovou nouzi vo nový dobrý pohádky nemáme. prostě jako jenom dobrá pohádka neznikne každej rok :D ;D

  4. Je hezký, že Alien, kterej spamoval zpovednice.cz a pak měl svůj blog kokot, se nakonec přestěhoval na Dfense… akorát mám otázku na samotného Dfense… Dfensi, proč tohle zveřejňuješ? Fakt nemáš nějaký filtr, kdy nějaký článek odmítneš, protože je to kopa hnoje? Zveřejníš cokoliv, co ti někdo pošle a neuděláš nějaký quality assurance?

    Proč mám číst spam Aliena? Wtf…

    Navíc je to zero effort, protože to není nově napsaný článek, ale doslova copypastnul svůj starý výpload, který visel roky na zpovednici

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017