ODS volební sliby dodržuje, to jen vy špatně čtete. - zpět na článek

Počet komentářů: 251

    1. A komu tim pomuzete, co?!?

      Taky jsem kdesi cetl, ze slovo „lhar“ uz se nebude pouzivat. Misto nej je nyni synonymum „Fiala“. Mam ale pocit, ze je to jako s tim Faradem. Prilis velka jednotka…

      1. Díky, ta příliš velká jednotka mi projasnila den :-)

      2. Tam už je obsazeno. Ne nadarmo se na jihomoravském venkově používá pro slovo „lhát“ synonymum cigánit. Pro termín „podvod“ se v tuzemsku využívá ještě jiný výraz, odkazující na úplně jiné etnikum, ale nechci se dostat do křížku s pány vod dýrekce.

        1. Ale na tomto webu bývalo dobrým zvykem, psát a pojmenovávat věci, jak jsou a pravými jmény. Bývalo, nebo ještě je?

          1. Já znám z Moravy výraz „to je nějaká židovina“. Např. když si pročítáte smlouvu na spotřební úvěr a začnete tušit, že to bude nějak jinak, než jak vám to obchoďák vykládá.

      3. Sysop, to bývalo kdysi, že farad byl příliš velká jednotka. Autohifisti, supercapy, nebo i ty obyč paměťové elyty – nic? Ti první používají flašky okolo 10F/25V se speciální nabíjecí elektronikou, supercapy běžně okolo 22F, paměťáky bývají běžně do 3,3 až 4,7F. Technologie dřív neumožňovaly, takové kapacity vyrobit a obsloužit je, dnes už jo.
        A tak je to s těmi jednotkami :D, všecko se posunuje za dřív nedosažitelné horizonty.

        1. servisdok:
          Pro startovaní dieselu se taky používají, poberou 80 Wh.

        2. Osobně uznávám jedinou jednotku délky a tou je parsec. 😂

  1. Má pravdu, předseda.

  2. Účelové sdružení zlodějů a podvodníků, zvané ODS, vzniklo v roce 1991. Jakmile jsem tehdy viděl na titulní straně novin roztlemenou držku Čermáka s titulkem, že se raduje ze svého zvolení výkonným místopředsedou, věděl jsem, že na tuhle bandu bude dobré dát si pozor. Následující měsíce se hned začali vybarvovat – typické papalášské arogantní jednání na lokální úrovni, dokonale převzaté od KSČ. Následně Dybovo házení špíny (ČSAD Kladno), podvody Macka, diletantismus Stráského, Devátý (dosazení magora Hučína), Ruml a jeho studium v Plzni, pochybné kšefty s drahými osobními vozy (Kočárník), porcelánky K. Vary (Vrzal) atd.
    Nikdy jsem ten xindl nevolil, stejně jako jeho frakce, podpěry a satelity.

    Na tohle kecáliště chodí hodně voličů ODS. Někteří se již probrali a přestali ho tam házet, jiným stále nedošlo, co to je za bandu.
    Za nejhorší považuju ovšem přímo ty, kteří tu jejich politiku tvoří. Najdou se i zde…

    .

    1. ODS by měla být zařazena na seznam zločineckých organizací vedle NSDAP a KSČ a postavena mimo zákon, protože nikdo tuhle zemi za posledních 30 let nedevastoval tak, jako oni.

      1. ROFLMAO

        1. Lojza:
          Ty si myslíš, že když jsi bývalý potrestaný zločinec, že se musíš prezentovat na straně nepotrestaných zločinců…?

          :OD

      2. Ale tak nezanedbatelne mnozstvi zapalenych ukro-nacku je bude podporovat i dal, protoze podle nich jsou skupiny hladovych matoh tresoucich se zimou v rozvalinach ceskych mest prijatelnejsi, nez „dovolit“ Putinovi, aby obsadil dalsi vesnici nekde ve stepi. Pikantni na tom je, ze tim podporuji daleko vetsi devastaci nez by zpusobila nejaka ciste hypoteticka a jen v tupych hlavach debilnich ukravinistu vubec mozna ruska okupace.

        1. Problem je, ze se dosahne obeho. Devastaci Ceska a Putin tu derevnu kdesi ve stepi stejne obsadi.

          1. On už to asi udělal. Podle televizních expertů měli bejt u Bachmutu rusáci obklíčený a bez munice. A najednou krátká zpráva, že Bachmut byl dobyt. Asi tedy ti Wagnerovci vyhnali SS Galizien letákovou kampaní a alegorickými vozy, když už neměli mít ani diabolku.

            1. Uz pred vic, jak rokem, jsem rikal, ze zajici se scitaji az po honu. Tak uvidime.

            2. Taky jsem si toho všiml v běžícím textu na ČT24, když jsem šel náhodou kolem TV v hospodě. Ale Ukrajinci tvrdí, že to není pravda. :-D

    2. Nejsem fanda ODS, nicmene se slusi podotknout, ze ODS zraje. Ta puvodni parta v roce ’91 prece jen byla mnohem mekci a mene drza. To, co predvadeji dnes, je nekde jinde.

      1. Byla to aspoň pravicová strana. Teď už je to klasická eurolevičácká partaj. Oni jsou vlastně náhradou za čssd

        1. Tak ono po bolsevikovi bylo tehda pravicovy vsechno, i lidovci. Ale fakt je, ze i dnesnimi meritky by se to jako pravicova strana tehdy nazvat dalo.

    3. >Nikdy jsem ten xindl nevolil

      A k volbám si chodil? V tom případě jsi součástí problému.

      Vina je totiž na straně demogracie, jediný systém kde politik nenese žádnou odpovědnost.

    4. ODS, to jsou podnikatelé a jejich příznivci a ti, co si na podnikatele hrají. Ti mají stálou voličskou základnu. Oni vždy vítězí, i když vláda dělá pro ně nepopulární opatření. Dají si to do nákladů. 🙄

      1. asi jak keří, oficiálně sem, asi, buržoust, rozhodně to ptákům ani podobnejm kurvám nehážu

        jo a BTW, burešovo ET kurvárny do nákladů dát ani nešly, resp. jenom do bůra, i když to ty firmy stálo desetitisíce, takže na druhé straně aspoň za těch ptáků se to tam dá dát celý; to sis nasral do huby, co, vole? :D

  3. Tak předně je třeba s jistotou říct,že ve mne to vyvolává dojem,že:

    Po 5ti zmrdech opět převezme veslo stbácký zmrd Hrabiš s tou tlustou kurvou.Obě tyto hydry jedou podle notiček z Aspenu.Takže jen houšť a větší kapky na ten českej xindl.. Rajchler je další kurva, která se dere nahoru s vidinou svého kousku koláče,protože EU je jasná volba..Já osobně nechci v ČR víc xindlu než je,tzn negry,slimáky,lgbt pošuky a ukrajinskou chamraď..Proč jsou lidi furt takové piče? Nevíte někdo?

    Dnes mi přistál do mailu tento HOAX, zajímalo by mne, zda někdo znalý věci by se k tomuto HOAXU vyjádřil..

    Asi byste měli vědět, že kromě několikanásobně zvýšené daně z nemovitostí, kterou na nás chystá vláda, schválila EU v prosinci 22 ekologické daně. A protože se ty daně, mimo jiné, týkají také nemovitostí, není o nich v médiích hlavního proudu ani slovo. Nejprve musíme dostat finanční dardu od naší vlády a teprve až bude hotovo, předhodí nám na stůl ekologické daně s poznámkou: „My za to nemůžeme, to Unie.“ Tak jen pro úplnost: Unie to odsouhlasila za našeho předsednictví!

    O co tedy jde.

    Z nemovitostí se bude platit uhlíková daň, vypočítávaná podle energetického štítku. Ten štítek si každý bude muset obstarat, stojí kolem 7 tisíc a mohl by vyletět až na 10. Štítek platí 10 let. Čím nižší energetickou třídu bude váš dům, chalupa, rekreační objekt, chata nebo jiná k bydlení určená nemovitost mít, tím větší CO2 daně budete platit.

    To ale není všechno.

    Každá budova, která od roku 2027 nebude mít energetický štítek alespoň na úrovni E, NEBUDE MOCI BÝT PRONAJATA, ANI PRODÁNA. Od ledna 2033 bude totéž platit pro budovy i se štítkem s písmenem C a D. Banky s tím počítají, a už nyní přestanou poskytovat úvěry na nákup nemovitostí se špatnými energetickými štítky.

    Co když ale v takové budově bydlíte, a nebude ji chtít prodat nebo pronajmout?

    V takovém případě budete platit nejen vyšší daně, ale také pokuty.Takže:

    Máte-li energeticky špatnou budovu, teď začnete platit vysokou uhlíkovou daň. Jestli ale budovu do roku 2027 nepřestavíte na bezemisní, po roce 2027 vám k vysoké dani přibydou ještě pokuty. K tomu se samozřejmě zvednou i ceny za vytápění, protože i plyn, topné oleje a fosilní paliva dostanou energetické daně. Pevná paliva mají být nakonec zakázána úplně.

    Co si ale počnou lidé, kteří na to nebudou mít?

    Na vše je pamatováno.

    Budovy se špatným energo štítkem a tedy s uměle nulovou hodnotou, které jejich majitelé budou muset opustit, protože na bydlení v nich nebudou mít peníze a nebudou je moci ani prodat, budou vyvlastňovány státem. Spíš by se dalo říct zabaveny. Na to v Česku nedávno vyšel zákon, bez valného zájmu veřejnosti, a ten vyvlastňování usnadňuje.

    A kam se chudák přestěhuje?

    Do sdíleného bydlení nebo k příbuzným. Energetická náročnost se totiž bude snižovat tím kolik lidí v daném domě bydlí. Když bude energeticky špatný domek 3 + 1 obývat dvacet lidí, mohli by platit nižší energetické daně, možná se vyhnout i pokutám za užívání „vadné“ nemovitosti a neplatit pokuty za příliš vysoký odběr energií na m² (i to je součástí ekoteroru).V roce 2050 ale nebudou smět stát v republice žádné domy, které by nebyly bezemisní, takže se stejně nakonec vyvlastní všechny a zbourají nebo přestaví. Nevím jestli si umíte představit co to znamená.

    V první řadě to, že nebude kde bydlet. Ve většině zemí EU nyní odpovídají klimatickým požadavkům asi 2% budov, 98% je tedy „závadných“. V Česku je stav ještě horší. A takový stavební boom, který by to tak rychle vyřešil, je nerealizovatelný. Sdílené bydlení tedy bude pro většinu jedinou možností jak se vyhnout bezdomovectví, bude příšerně drahé, a už to tak zůstane.

    Myslíte, že je to všechno? Kdepak!

    EU schválila také uhlíkové daně na veškerou dopravu, pohonné hmoty, na vytápění kanceláří a všech výrobních provozů. Kromě nyní zvyšovaného povinného ručení a dálničních známek tedy budeme platit ještě uhlíkovou daň z neekologického vozidla a s námi i všichni, kdo provozují veřejnou dopravu. Spolu se zvýšením cen pohonných hmot o další uhlíkové daně se už z domova nedostanete nikam. Nemusím snad připomínat, že když se nebudou smět prodávat domy se špatným energo štítkem, začnou mít nulovou hodnotu i neekovozidla, ne? A samozřejmě bude i zákaz jejich prodeje a pronajímání, jako u baráků. A banka na ně půjčku neposkytne.

    Sdílená elektro doprava, pamatujete?

    U úřadů a kanceláří firem a organizací to znamená tlak na zrušení kanceláří a na trvalý Home a Work Office. Proto jsme také nyní svědky přesunu od osobních návštěv úřadů k bankovním identitám, datovým schránkám atd. Skončí také většina škol. Vyučování bude jen na dálku. Zrovna se projednává jak to nejrychleji zavést. Test úspěšně proběhl během korony. Mít děti tedy bude znamenat, že jeden z rodičů nebude moci pracovat, leda by byl zaměstnán na Home Office. Schválně – jak na tom bude rodina dělníků, které nikdo kancelářskou prací doma nezaměstná?

    A stále to není všechno.

    Vytápění výrobních hal průmyslu nebude po uvalení karbonových daní udržitelné. To samé platí pro veškeré budovy, určené k podnikání (topení, daně z nemovitostí s vadným energo štítkem, doprava). Znamená to přesuny výrobních podniků ve velkém do zemí, kde jsou ještě normální a bleskovou robotizaci. Kdo neodejde, ten bude plně robotizovat na výrobu bez lidí. Také skončí většina malých firem, protože to finančně neutáhnou a kdyby promítly všechny nové ekonáklady do cen, zruinovaní lidé si jejich výrobky či služby nekoupí.S hospodami a malými obchůdky se můžeme definitivně rozloučit. Nakonec i se supermarkety, které přejdou na dovoz do domu elektro auty.

    Už na to najíždějí, všimli jste si?

    Takže:Čeká nás masové propuštění a nezaměstnanost, jaká tu ještě nebyla. U toho zdražení veškerých výrobků a potravin, protože zdraží doprava (kamioňáci by měli zpozornět) a i ta lodní dostane emisní daně. Aby lidé měli co jíst, je zde zatím výjimka pro zemědělce a rybolov, ti platit uhlíkové daně za provoz nebudou a výjimku dostaly i motorové vlaky, aby vůbec nějaká doprava byla. Ostatně, doprava vlakem zbyde asi, kromě elektro sdílené, jako jediná.

    A kdo má výjimku z uhlíkových daní nemovitostí?

    Ti, kdo vlastní zámky a historické budovy. Jinými slovy – bohatí nebudou platit nic.Myslím, že až se to teď rozjede, budou lidé prosit vládu, aby zavedla nepodmíněný základní příjem-žebračenky, i když to bude znamenat poslušnost až za hrob. Aby si za ten příjem mohli zaplatit život ve sdílených prostorách ubytovny a nejnutnější jídlo. Jinak nebudou mít na nic. Ta kontrola, která z toho všeho ještě vyplývá, je absolutní. Nevím jestli toto je ještě život. Tak jak se vám líbí bezemisní eko budoucnost? Dělá se jen tady! Nikde jinde na světě ne. Vlastnictví jako další level jen pro samo vyvolené. Nebude nic vlastnit a vše budete sdílet. Včerejší konspirační teorie se změnila v realitu.

    Budete šťastní?

    Jestli jste četli mé předešlé vlákno o ekoteroru, připadá mi, že lidé pořád nevěří, že se to bude dít. Pořád slyším: „To neschválí, to by zničilo všechny lidi.“ Ale to už schválené je! A do praxe už se to zavádí! Už teď, v této chvíli! Neumíme snad počítat? Rok 2027 je za 4 roky! Dokonce i kdybychom si prodloužili termín do roku 2030, než začnou lítat pokuty z Unie, co to je 6 let?! Pokud nevystoupíme z Unie nebo se nezačneme bránit jako Maďaři, skončili jsme. S touto politickou sestavou jsme ale skončili předem. Pořád jsem dumal jak to udělají, aby nalákali kluky a holky na vojnu. A už to vím. Takhle to udělají! Život v civilu nebude k žití.

    Se srdečným pozdravem Pavel Skácel

    1. To chce klid a nohy v teple!

    2. Tedy nejsem mistr zkratky jako čeněk z PL ale jo + „výbavně, dám ctrl k tomu.
      Z
      https://www.pokec24.cz/politika/malokde-se-doctete-jaroslav-stefec-zminil-hrozby-o-kterych-se-nemluvi/#comments
      sergej
      21. 5. 2023 22:22
      Odpovědět Albi
      Albi ze zemí jako slovensko se profláklo že mají prý ze s.r.o. prý ze zaměstnance 1 600€ měsíčně /korporátní kartičky děti nemají/, nepochybuji že v L.T.D. u nás je to bleděmodrým. Tak si to přepočítej že to nemají ani političtí zaprodanci. A systém dluhu je o tom že se žije na zvětšující dluh až pozor – do války. Potom zase staví na zelené louce s negramoty, zkušené vybijí.

      0
      0
      Odpovědět
      sergej
      21. 5. 2023 22:24
      Odpovědět sergej
      Šestnáct tisíc € zisku.

      0
      0
      Odpovědět
      Zas jsem to tam no, needitoval. To mi žíly netrhá. :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=UWzA_VGcOKw

    3. židy taky hned v 1933 nenahnali do transportu, vše si žádá svůj čas přípravu zákonného rámce…žábu je třeba vařit pomalu

    4. Aniž bych to podrobně četl, takový doomsaying poslouchám celý život. A vlastně jsem tomu i dlouho věřil, protože si sám myslím, že to jde do kopru.
      Ale nějak se nic neděje. Drahý bydlení, nic. Cenzura internetů, nic. Covidová totalita, nic. A teď se jako bude něco dít?

      A z pozice vařené žáby, žije se vlastně špatně? No ani vlastně ne.

      Akorát už vůbec nepoužívám hmotné peníze (to je trochu děsivé, můj hotovostní obrat se začíná dostávat na stokoruny měsíčně). Neřídím rád, a když, tak maximálně na pohodu. Pan Ford kdysi sliboval, že všichni budeme šťastní jezdit automobilem, a ono tím automobilem fakt jezdíme, ale šťastní u toho nejsme. Je to samý cyklista, chodec, egoista, hromada značek a pruhů, spousta vyloženě buzeračních opatření, a vystresovaných lidí. Takhle si jízdu autem nepředstavuju. Dobře, po okresce, na pohodu se ženou po výletech, ale počítáte s tím, že potkáte trpaslíky a budete podezřelí z pití alkoholu a dost možná budete ukazovat lékárničku. Podstatně jednodušší to bude, když vás změří, to je za litr a pohoda. Dá se to přežít.
      A teď zkuste vlastnit nemovitost. Všechno bude snažší, v roce 2000 zavoláte operátorce přes hypertelefon, a ta všechno zařídí. No jo, to i docela jde, ale kolik toho musíte vlastně zařídit. A teď s ní zkuste něco udělat. Koupit, prodat, rozšířit, rekonstruovat, pronajmout… tak se zamotáte do spleti pravidel, termínů, pokut. Jak jinak taky zaměstnat deset milionů lidí, z nichž dřív většina dělala zemědělství, a dneska sedí v kanceláři a chce práci? Co mají jako dělat jinýho?
      S tím vším se dá nějak žít. Potřebujete peníze, to všechno zjednoduší. Ale abyste získali peníze, je docela fajn zúčastnit se systému, tam se totiž točí velká část toho, co vyděláte i vy sami. Pokud jste trochu chytřejší, tak abyste mohli vyjebat ze systému, tak se do systému zajebete.
      No a skončí to tak, že zůstanete nakonec v systému zajebaní, protože je vám tam pohodlně. Co horšího, do systému porodíte i děti.
      A systémem nemyslím stát, spíš takové to obecné fungování společnosti, krysí závod, kdy cílem je oktávka, hypotáka, iPhone, dovolená v Egyptě. Nic proti tomu, ale nějak se mi z toho vytrácí ten úsměv.

      Vlastně se máme mnohem lépe, než jsme se kdy měli, a neumíme být spokojení jako společnost. Pořád velké téma, Ukrajina, Covid, ceny, prezident, globální oteplování, černoši z Afriky, Putin… jen něco z toho má reálný dopad na náš život, a ještě méně z toho můžeme vůbec nějak měnit. Nemyslím si, že tohle je směr, o kterém jsme kdysi snili, když jsme si představovali svět s technologiemi.
      Naštěstí ten vývoj se možná dost rychle zvrátí, protože umělá inteligence pošle spoustu lidí do důchodu. A je otázka, co se bude dít pak. Co se bude dít, když produkce bude pořád stejná, jen polovina lidí bude bez práce? Budou sedět doma u kvalitní whiskey a číst Vergilia v originále?

      1. sinuhet:
        Akce a reakce.To je, oč tu běží.Nesouhlasím zásadně s tím, že to tady jde do hoven.Je to přirozený vývoj.Dokud nebude průser typu velkého výmazu (Atom), ta jde o hovno.

        1. Ze bylo lip, se vyvratit neda. Socialne v 80kach, materialne v 90kach.

          1. Teď jsou zase docela dobře dostupné informace a vzdělání.
            A taky můžete snadno měnit pohlaví.

            Když jste měl za socíku špatný kádrový profil, moc jste se toho nenastudoval. Zato dneska si otevřete webový prohlížeč a studovat můžete cokoli, ať už to režim dovolil a akreditoval nebo ne. Od fyziky po ezoterii. A pokud jste se narodil jako muž v ženském těle, byl jste v prdeli úplně.

            Asi má každá doba něco do sebe. Problém bude v tom, že nám vždycky ty předchozí připadají lepší :-)

            1. sinuhet:
              My jsme byli průserová rodina, ale otec vystudoval, máma pracovala až do konce na GŘ Aero, aniž by vstoupila do strany.Říkala, že tam byly špeky:
              Přihláška pravidelně na stole a nesměla skončit v koši.Ten fízlovali.Takže to vždy přikryla papírama na stole.Já jsem taky vystudoval.Asi je to o přístupu.Kdo se bojí sere v síňi.Za jakýhokoliv režimu.

          2. No tak to ani hovno. Ani jedno z toho.

      2. sinuhet: „neumíme být spokojení jako společnost“

        Důležitější je, jestli umíte být spokojen jako sinuhet. Dokonce by se dalo říct, že na ničem jiném nezáleží. Co se děje ve „společnosti“, resp. co se děje Vám, s tím uděláte velmi málo. S čím můžete udělat naopak úplně všechno je Vaše reakce na to, co se děje.

        Tohle je něco, co by se mělo učit už na základce, ale stát to nikoho neučí nikde (neřeším teď těch pár lidí, co to cíleně studují na medině). Takže drtivá většina lidí neumí pracovat se svými emocemi, netuší, co to vůbec je, kde se to v nich bere, co se s tím dá dělat, že s tím mohou dělat něco sami a že jsou za ně plně zodpovědní. Prostě se jim „to“ děje, jsou tím vláčeni celý svůj život a za jejich aktuální náladu – hlavně tu špatnou – může někdo nebo něco „jiného“. Pak jsou z toho komické situace, jako třeba „hate speech“. Neumím se vyrovnat s jiným názorem? Tak to se ten názor musí samozřejmě zakázat, aby mě nemohl rozrušovat!

        De facto je tohle ten největší problém dnešní společnosti, protože nezvládnuté emoce jsou za hromadami dalších zákazů a buzerace. Jenže, studium vlastních emocí není úplně levné, učí to pár soukromých škol zaměřených typicky na komunikaci, vedení lidí a podobné věci a to znamená, že každý, kdo do toho jde musí mít zájem se o sobě něco dozvědět a pak s tím něco udělat. Většina lidí je happy s tím, že „za to může někdo jiný“, to je jednoduché, dá se to snadno nenávidět, dá s k tomu zaujímat hustý postoj a dá se to taky pořádně dát někomu sežrat, naskytne-li se možnost (třeba se tetelit blahem u videa, jak fízl někoho okrádá).

        1. Ano ano, je to samozřejmě především o spokojenosti jednotlivce. Ale ta je, někdy více, někdy méně, propojená se spokojeností společnosti. Člověk se necítí dobře, když ví, že lidi kolem něj se nemají dobře.

          Nevím, jestli ten největší problém jsou zrovna nezvládnuté emoce, podle mě jsou to žebříčky hodnot a názorová konzistence, ale rámcově s vámi souhlasím. Neučí se to. Zajímalo by mě, jak byste tohle chtěl učit. Učitelem, co se narodil, naučil se mluvit, pak 20 let chodil do školy, a pak pracuje ve škole v rámci státem nastaveného tabulkového systému. To určitě není člověk, který by měl učit spokojenosti. To mají dělat rodiče nebo duchovní.

      3. Cenzura nic? Covidová totality nic? Tohle snad může napsat jenom člověk, který byl poslední tři roky ve stázi.

        1. Neresi, co ho nepali. Jen zapomina, ze mu pak nikdo nepomuze, az uhori.

          1. Neřešit, co nepálí, je v podstatě správné…
            Jde spíš o to, včas si všimnout, že to už pálí…

            1. Tak. Ona se navíc většina problémů tak nějak vyřeší sama nebo prostě vyhnije.

        2. Cenzuru jsem řešil jako blázen, měl jsem z toho pěkné deprese. A ano, nic. Nic se nestalo.
          Moje první prozření, že je to všem u prdele, bylo na pirátské demonstraci proti ACTA, kde nikdo nevěděl, co že to ta ACTA vlastně je, a demonstrace skončila skandováním „Neberte nám porno!“.

          Podle vás jsem spal tři roky ve stázi. Já bych řekl spíš tak deset, a ne ve stázi, ale z deprese z toho, jak je to všem u prdele. A těm, co to u prdele není, ukazujou na jiné, kterým to není u prdele, že jim to u prdele je. Zdravím Ko-za a Sysopa.

          1. Cenzura neni cesky napad, tohle hovno leti hodne shora. Podle mne neni mozne ho samostatne odstranit. Jednine v ramci „balicku“ i s ostatnimi neduhy. Ja jsem pul zivota v jedne cenzure zil, sralo mne to, ale nic, co by se nedalo obejit, nebo neresit. Bylo lepsi aktivitu vynakladat na obstarani relevantnich informaci, nez na boj proti cenzure.

            1. „Bylo lepsi aktivitu vynakladat na obstarani relevantnich informaci, nez na boj proti cenzure.“

              A to je přesně ono. Cenzura je všem u prdele. A protože je dost nedůsledná a všudypřítomná, je lepší umět se jí vyhnout.

              Když Rusko zaútočilo na Ukrajinu, chtěl jsem si pustit ruskou televizi, abych se podíval, co se o tom říká v Rusku. Nikde (na Internetu) nebyla dostupná. Youtube kanály a všechny proxy weby zrušené. Pokud váš poskytovatel ruské weby neblokoval, na rt.ru jste se stejně nedostal, protože byl pod brutálním DoSován. Nakonec se mi povedlo najít jejich vysílání na webu nějaké zimbabwské lokální televize, kde byla záložka s RT; a byl tam obří červený obdélník s upozorněním, že to vysílání může být plné propagandy a lží, nicméně s dodatkem, že si ta lokální televize myslí, že i tak bychom měli mít k těm informacím přístup a udělat si názor sami. Zimbabwe.
              Obsah vysílání (v angličtině, tzn. RT International, protože rusky neumím) byl kapitolou sám o sobě. Největší dojem na mě udělal pořad o západní propagandě, kde popsali celkem objektivně spoustu manipulativních mechanismů, které se na západě v médiích používají. A hned další pořad byla těžká propaganda jak podle šablony z toho předchozího pořadu.

              Ale když jsem pak někomu řekl, že koukám na ruskou televizi, hned jsem byl za ruského švába. Což ostatně jsem už jenom proto, že čtu tenhle web. Akorát ty prachy od Putina nějak nechoděj.

              1. Na druhou stranu, je to takový dobrý filtr na lidi. Když se někdo začne ohánět ruskými šváby, dezoláty a proruSSkými kolaboranty, hned vím že je to to chuj.

                1. To je vcelku pochopitelné – takhle to mají všichni ruští švábi, dezoláti a proruSStí kolaboranti. Oni chujové nejsou, takže to logicky musí být ti ostatní, že?

                  1. Vypadá to, že Ko-za trefil hřebík na hlavičku.

                    1. Pěkný vlastňák :-))

                  2. Pokud někdo mluví jako kokot tak je velká pravděpodobnost, že to kokot je. To není logika, ale empirie.
                    Spíš si říkám jak moc zapšklej a nenávistnej s tak slabou sebekontrolou musí být někdo, kdo tohle reálně používá.

                    1. Ovečka…
                      Viz. Farma zvířat.

                    2. @starter25: ale no tak. To je příručková prefabrikovaná replika – kapitola „Jak reagovat, když vás někdo nazve dezolátem“ (hned po kapitole „Dezinformace jsou informace, které před vámi vláda chce zatajit“). Kdybych to nečetl v drobných variacích každý den na xx místech, aspoň bych se ti vysmál.
                      Shodneme se, že některé pojmy (dezolát, šmejd…) už jsou prostě terminus technikus, označující jedince, vybaveného určitými atributy. Chápu, že někoho sere, když prší, ale nemá smysl se vymezovat proti tomu, kdo konstatuje, že prší.

              2. Ruština není složitá a je celkem výhodné ji ovládat.
                Pokud to někoho seriózně zajímá, tak minimálně si potom může odfiltrovat ten sajrajt, co na něj chrlí místní média.

                1. Nedávno jsem zjistil, že v očích některých jedinců jsem podezřelej tim, že dovedu ještě dneska přelouskat azbuku. Pravda trvá mi to dlouho, od základky uplynulo hodně vody.

                  1. Tak jim udělej výstavku.Moje oblíbený spojení je šišlimišli.Holky to nechápou.Zkus si to napsat tužkou.A hlavně se tolik nepozoruj.Je to škodlivé.

                  2. No nic, tak azbuku asi neovládáš.A to to máš napsaný.Představ si, že to někomu jen řekneš.Takže tam vasilky a ivanky cpaly to jerry.To už ale bylo výtvarně mimo.

                2. servisdok:
                  V čem je výhodný vovládat ruštinu?
                  Já ju vovládám, ale potřebovál sem ju akorát 2x v životě.
                  Jinak ruština možná néni složitá, ale aj tak je potřeba ju umět pořádně. Dodneška si pamatuju rozvohor ze Závodu míru gde se české sportovní komentátor ptál ruskýho cyklisty „I štó vy sďélali prótiv zimjé?“ a rus mu nerozumňél. Až dyš čech naznačíl kosu tak to rusovi docvaklo „Prótiv chólodu!“

                  1. šišlimišli?Dej ovladač.

                  2. Aby sis moh na dovolený v Bulharsku přečíst ty jejich bukvy :) a když náhodou v jinojazyčný cizině potkáš rusa, tak abys mu moh říct, že obdivuješ Putina.
                    Pravda, když jsem byl v Číně, tak jsem tam potkal starýho Číňana, co si chtěl povídat rusky. Ale anglicky se tam teda člověk domluvil snáz.

                    1. To jsme si přinesli ze škol.Tak proč toho nevyužít.Navíc, to legendární MUPY MUP je od nás a je to příjemná vzpomínka.O nic jinýho nejde.

                    2. Však jo. Znát bukvice se hodí. Prakticky jinej význam to dnes nemá. Rusky se mimo exSSSR domluvíš jen náhodou a ria.ru lousknu přes překladač.

                    3. Tyhlety srandy jsem zaznamenal poprvé u cimrmanovců.Ochotníci versus Achotniki.Táta s mámou se tlemili a já nechápal.

                  3. Btw, ta zimja/chólod krásně ilustruje zásadní problém učení se slovanských jazyků. V angličtině nebo němčině (italštině, čínštině…) by tě ani nenapadlo cpát tam český nebo slovenský výraz s pseudoruskou koncovkou. U slovanských zcela běžně. To už je snad lepší mluvit česky pomalu a nahlas.

                    1. shane 22.5.2023 v 18:33

                      Btw, není to spíše „зима/холод“?
                      Cpát tam „я“ mi připadá poněkud Svěrákovské…

                    2. Nevím. To je forgeho historka. Ale genezi českých pseudoruských slov ta zimja celkem odpovídá. Zní to víc jako „rusky“.

                    3. To jako tam nepatří

                    4. To není moje.Přijeli ochotníci a místo divadla se zajímali o hony.Známá věc.Svěrák tam dal ještě pauzu na smích.Teď nepobírám já.

                    5. Nojo,.promiň. zimja je vltavova.

                    6. Pomerne dobrej mrdnik takto vznika s polstinou. Neumim polsky a ani si na to nebudu hrat, ale dokud zila babka, tak jsem do Chudoby na nakupy obcas jezdil a na trzisti pak vznikaly ruzne humorne situace, kdyz jsem napriklad prohlasil, ze chci pro pritelkyni drevaky na jeji nozky a Polka nechapala, proc chci rakev na nuzky. Ale nakonec jsme se samozrejme vzdy domluvili. U rustiny tak nejak cloveka trkne, ze to sice jako ma znit rusky, ale je to kravina. U te polstiny mi tato signalka neblika.

                  4. vltava 22.5.2023 v 18:21

                    Pokud to docvaklo Rusovi, tak řekl nejspíš „против холодa“, ne?

                    1. ygorek:
                      Když máš zmáklou klávesnici napiš to šišlimišli azbukou.Prosím.Ať je to vidět.Ale psacím, to vinikne.

                    2. Forge 22.5.2023 v 19:13

                      Proč bych to dělal?
                      A navíc myslím, že by to rozhodně „neviniklo“.

                    3. Jsi suchar.Vynykáš a vimikáš se.Dobr den!

                    4. Forge 22.5.2023 v 19:23

                      Slyšel jsem variantu na džípídýár, a sice dýdýpíár.
                      Připadla mi docela vtipná.

                  5. To je asi tak, jako k cemu je ti cinstina. Nikde se s tim nedomluvis, akorat v Cine. Jenze pokud pojedes na obchodni jednani a budes zvladat v kuloarech debaty v cinstine, velmi pravdepodobne budes uspesnejsi, nez jen v anglictine.

                    Takze… pokud neobchodujes s Cinou, je ti cinstina uplne k hovnu.

                    Me se rustina hodi, ale vyplyva to z moji prace.

                    1. Sysop 22.05. 21:08

                      Když je takhle o tom Rusku řeč, jak mi jsou Rusáci volný, tak z jedný věci mě lehce zamrazilo – kdyby snad došlo v Rusku k převratu a začalo se rozdělovat a panovat.
                      To by se najednou vynořili šíbři. A ono k tomu nemusí bejt zase tak moc daleko…

                    2. Není k tomu daleko. Putinovi je sedmdesát, věčně tu nebude. Je to jen otázka času. A minimálně k přípravný fázi boje o moc už tam dochází, soudě podle epidemie akutní oknitidy.

                    3. Samozrejme, to se stat muze. Pochopitelne totez se muze stat i kdekoli jinde, kde maji atom. Povaha jako Rajsova, nebo Nulandova, ty by umely vytahnout treba na Cinu, nebo kohokoli jinyho.

                      Dtto Pakistan, Iran,… zatim vychazim ze soucasneho stavu. Ono dneska jeden nevi, co bude pravda za rok. Politika, ekonomika, vsechno ma docela solidni obratky. A neni to tim, ze ‚ted je rychlejsi prenos informaci‘. V tomhle rybnicku byl par desitek led klid.

                      Stran Ruska by uplne stacil Medvedev, to je taky dobrej magor. A vzhledem k tomu, ze soucasna podpora Putina mezi lidem ruskym je dle poslednich statistik (zapadnich) uz zase nad 80 %, tak je prakticky jiste, ze jeho nastupce bude plus minus to samy.

                    4. Jinak, co se uplneho rozpadu Ruska tyce, tady jsem spis skeptik. Neco malo by se mozna vic osamostatnilo, ale velky akce bych neocekaval. Co bylo nehomogenni, to odpadlo uz davno (a i tak to stalo narodnostne za hovno a nacionalita obou narodu plus prachy zvenci dokonaly sve). Chapu, ze jsou sibri, at uz mistni, nebo vnejsi, co by to tam radi rozdrobili a rozkradli, ale to se muze podarit jen tam, kde je opravdu narodnostni gulas. A to v zapadni casti Ruska uz moc nevidim. Vychod snad, ale momentalne se tezko nekomu podari rozesrat Rusy a Cinany. Ti ted tahnou za jeden provaz, vsak se nam podarilo je dat zase dohromady.

                    5. Nerozpadne, protože tam nejsou žádný životaschopný separatistický hnutí, kromě Čečenců. Ti by se trhnout mohli.
                      Btw, ty průzkumy popularity v Rusku nemaj žádnou váhu. To je jak v tom vtipu:
                      Kdo je podle vás nejlepší Ruský politik?
                      Putin.
                      A Evropský?
                      Putin.
                      A světový?
                      Putin.
                      Člověče, znáte vůbec nějakýho jinýho politika?
                      Znám. Ale vás neznám.

                      Krom toho, v tomhle typu zřízení je vzdycky vožď všemi milován, aby se pak po jeho pádu ukázalo, že to byl nenáviděný tyran a všichni ve skutečnosti milovali toho, kdo ho svrhl.

                    6. Rusky pruzkumy nesleduju vubec, ta posledni cisla byla snad od nejake anglicke agentury, bylo to tusim minulej tejden na Vlkovi. Jak to zkoumali a jakou vahu to ma, tezko rict. Urcitou chybu mereni samozrejme clovek zapocitat musi, ale 50 % to asi nebude. Na druhou stranu – ona ta preletavost obliby nejvetsiho vola ve stade plati tak nejak vsude. Lidi si vzdycky myslej, ze po jeho padu bude lip.

                      Vlk tam srovnaval takovej zajimavej fenomen

                      Ale ten forek je dobrej :-)

                    7. Sysop: „Stran Ruska by uplne stacil Medvedev, to je taky dobrej magor.“ Ani ne, Meda se ted jen snazi zachovat si hlavu na krku, s ohledem na jeho starsi vystupovani. Ted verejne sere atomovy hriby, protoze jinak by ho treba mohla prejet v koupelne tramvaj…

                    8. Bohužel se v poslední době rozšířil nešvar považovat za nejdůležitější, co kdo říká (viz Fialova „gesta“ a „signály“) a ne co kdo reálně dělá. Dojem nade vše.

                    9. Nojo, ale jeho pindy na adresu zapadu jsou za hranou jak rozumne politiky, tak vubec schopnosti Ruska. To uz spis se da poslouchat Lavrov, kterej, holt, musi delat ruskou politiku a tak ji aspon dela seriozne. Mozna i proto se s nim svata trojice v unoru 22 vubec neporadila, nez zahajila radikalni rez na kijevskem letisti. Predpokladam, ze on by jim hned rekl, ze ten napad s rychlym vysadkem je picovina. Ale co ted uz.

                    10. Melo byt @Chramostejl. Zkurveny razeni…

                    11. Sysop: „Nojo, ale jeho pindy na adresu zapadu jsou za hranou jak rozumne politiky, tak vubec schopnosti Ruska.“ No prave. A otazka je, proc to dela? Ja si teda nemyslim, ze mu mrdlo; je to sice puvodem akademik (takovej ruskej Fijala), ale neni idiot (narozdil od zmineneho), zaroven byl jednim z pouhejch dvou „civilu“ mezi Volodovejma puvodnima sibrama a nejsem si uplne jistej, jaky ma momentalne vztahy se silovikama, kterejm svyho casu malinko slapal na paty…

    5. Daně, povolenky, výpalný a kdejaký kurvárny jsou realita. Inflacu je nutný udržovat na 15+ % stůj co stůj, a uhnijní rotačky už taky nestíhají tisknout, kolik toho socani rozhazujou, přičemž většinu z těch novejch výpalnejch samozřejmě inkasujou do brusele, aby si na západě mohli stavět ty svoje akundulátorový potěmkiny za desítky miliard. Ojrů.

      Už teď ty pětidemoliční kurvy chcou proklačovat naprostej zákaz prodeju kotlů na uhlí (jakékoli třídy), papežsky snad eště i před z uhnije nařízeným datem. Následně potom na dřevo a na plyn. To je všecko nalajnovaný a že tomu nekeří vohnouti nechcou věřit je jejich naivita a debilita.

      Co se týče druhé půlky textu, nemůžu sloužit, neviděl sem/nečtl sem/neslyšel sem. Zatím. Vůbec bych nebyl překvapenej, kdyby to reálný bylo. A jelikož naprosto zdrcující většina škol a nemocnic naposled prošla rekonstrukcou (resp. byla postavená) tak před 50 lety a jindy za předchozího bolševika (neska sem např. jel kolem špitálu Mělník a ten má dodnes původní vokna a nulový zateplení)…stád na to nemá. Ani nedejchám, že to rači zavře, barák prodá západnímu korporátu a dětska nažene na onlajn vymejvárnu…

      Sysop má ale naprosto pravdu, než se z toho za dekádu posrat a celou dobu futrovat žluťáka, lepčí vypálit brusel, nejlíp v zimě, ať je aspoň teplo, vrátit se k normálnímu životu a přirozenýmu vývoju…

      1. lepčí vypálit brusel, nejlíp v zimě, ať je aspoň teplo, vrátit se k normálnímu životu a přirozenýmu vývoju…
        Je tu velmi snadné řešení, jak ukázat prostředník Bruselu….CZEXIT. Od politiky EU se můžete v ČR odstřihnout hned a tím, že ty přestanete přijímat ty prohnilé dotace, na které v ČR furt nadáváte.

        1. CZEXIT nic neresi. Nejde jen o fakt, ze vetsina exportu Ceska by mela utrum, ale dneska je ceska vlada tak tezce prounijni, ze vsechny neduhy by prevzala i tak.

          Dokud maji lidi co ztratit (a neni to zivot), tak do niceho moc prsama nepujdou. Naopak, pokud by zacali ztracet baraky nad hlavou, tak by se mohly zacit dit nepekne veci ve stredovekem stylu. Ja osobne rikam, ze jsem nikomu plnou moc nad svym zivotem nedal a samozvana vlada v Bruseli mne nezajima. Kdyby nekdo ohrozil moji rodinu, pak je mi uplne fuk, ze v ramci boje treba umru a podle toho budu jednat. Je to jak s tim ruskym medvedem. Chrapu v brlohu a tvarim se, ze tu nejsem. Zatim…

          1. Sysop 6:45

            Ehh, trefa do černého.
            CZEXIT byl měl smysl, kdyby bylo v ČR dost silných lokálních zaměstnavatelů s vizí a kapitálem a silnou domácí spotřebu. Pokud je mezi největšími zaměstnavateli v ČR pár zahraničních korporátů a Stát, žádný flexing muscles směrem k Unii nepřipadá v úvahu.

            1. Jedním z pilířů síly lokálních zaměstnavatelů je zahraniční obchod (tuším třeba tací Britové to už pochopili a to je ještě jiná ekonomika, než ta naše).
              Ne, v EU opravdu být nemusíme. Stačí přijmout její obchodní podmínky. Pak nám zůstanou povinnosti a pozbudeme práv.
              I Rajchlovi už to došlo.

              1. Tebe zeměpis a dějepis nikdy asi moc nebavil.Bez otazníku.

                1. Nebavil. A pokud bavil tebe, moc se to neujalo. Taky bez otazníku.
                  Jen žvaníš.

              2. JPG 10:49
                Nemyslím si, že jsme ve sporu…

              3. U nas v praci ted pribyli dva lide, kteri maji na starosti vypracovat databazi a celej ten Papierkram s evidenci, jestli jsou nasi dodavatele dostatecne zeleni. Je uplne fuk, jestli dodavatel je ze Zambezi, nebo jine prdele, musi ale splnovat zelene pozadavky, jinak od nej nesmime brat, protoze bychom se z Europokut posrali.

                Cely ten plan zatim mohutne drhne, protoze dodavatele mimo EU nas s tim slusne posilaji do prdele, protoze napriklad pan reditel fakt nechce sdelit, jestli jeho moped je dostatecne zeleny a nekazi reputaci cele fabriky.

                Ergo, za stavajiciho zeleneho fasismu je vylouceno, aby se ceske fabriky zbavily brime EU a nadale do ni dodavaly, aniz by splnovaly EUbuzerace. Proste… ne. A na ostatni trhy uz dneska dodaji levnejsi dodavatele, nez je nejake Cesko.

                Cili, CZEXIT uz je jen sen a utopie.

                1. Czexit je možný jedině, pokud by s námi odešli Slováci a Maďaři, nejlépe i Poláci. A to se nestane, vždycky alespoň v jedné zemi bude u moci nějaký Fiala nebo Čaputová.
                  Takže musíme počkat, až se ten cirkus rozpadne stejně jako RVHP.

                2. Na druhou stranu, když to tak člověk čte:
                  https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/helge-peukert-aktivista-posledni-generace.A230522_223930_automoto_fdv
                  tak i ten czexit by šel zvládnout.

                  1. Na ty magory uz se i v Nemecku vari voda a to je co rict. Politici v Bundedstagu pochopili, ze by je nasranost lidi mohla splachnout spolu s temi teroristy a tak pomalu davaji zelenou tem, je chteji zrujnovat. Pro zacatek aspon financne.

                    Co se ovsem uz schvalenych veci tyce, tam nam nepomuze ani svecena voda. I kdyby se cely vychodni blok trhl, tak Nemecko na svem jiz rozjetem planu – ciste zelenych vyrobnich procesu – nezmeni ani krok. Ze jsou ti debilove jit i proti mocne klice prumyslu je jasnym dukazem, ze nejaky vychodni blok pro ne neni tema. No tak se ty dily nebudou vyrabet v Cesku, ale treba v Rumunsku, ktere maka a neremca. Ze prestehovani fabriky je picovina, oni neresi. Vyda se rozhodnuti a je to. V tomhle jsem hodne, hodne skepticky.

                    Celkove jsem CZEXIT jeste nekdy pred rokem videl mnohem realnejsi, nez ted.

                    1. Pořád ještě zbývá BRICS :-)
                      To je stejně paradox, že Ukáčka cedí krev, aby se dostali do téhle zelené chudoby, a ještě se tomu říká svoboda a suverenita. Vstanou noví absurdní dramatici.

                    2. https://echo24.cz/a/HzBbJ/zpravy-svet-razie-nemecko-aktiviste-posledni-generace

                      Já bych lid zase tak moc nepodceňoval a to ani ten poslušnej německej…

                    3. V BRICS nemame absolutne co nabidnout. Ani technologie, ani zdroje, nic. BRICS nas nepotrebuji.

                    4. Ale máme. Rusové vyrábí 100% svých mezikontinentálních balistických střel na českých CNC obráběcích centrech. A v rámci „soběstačnosti“ outsourcovali do ČR opravy těžebních strojů na ruské nerosty a stejně tak v rámci „soběstačnosti“ berou Zetory a lepí na ně jinou nálepku.

                      Nás zas tak nepodceňuj.

                    5. Jasne, ale pokud by to melo po czexitu nahradit export do eu, tak nad uspesnosti dost pochybuju. A tak jsem to myslel.

                    6. Těch zetorů ale zas tolik nemaj, ne? Tu slavnou Zemanovu zakázku na asi 5000 zetorů nakonec skrečovali a nakoupili jinde.
                      I před sankcema za Krym byl náš export do ruska jen asi 3 procenta našeho vývozu, pokud se pamatuju.
                      Ne, že bysme mimo EU nevyváželi, ale je to jen zlomek našeho exportu.
                      I Británii brexit dost nepříjemně ekonomicky zasáhnul a to je to velmoc s commonwealthem za zády. Nás by to zničilo.

                    7. Sysop 9:08
                      Teď už ti staří šíbři z Bundestagu jen stáhli Zeleným kreténům čepici přes oči, aby se sami umlátili mezi futrama.
                      Nechali vyjevit Habecka jeho jurodivý komunistický totalitní sračky, aby si pojistili, že budou v 2025 Zelení maximálně v opozici.
                      Viz zde
                      https://www.focus.de/politik/deutschland/deutsche-sollen-verbrauch-offenlegen-jetzt-plant-habeck-ein-heiz-kataster_id_194604084.html

                    8. Jak rika nas sef – „die Grüne sollte man auf die Bäume anhängen“, tak treba se zadari…

                    9. Sysop 10:28
                      A tak – posrat se to samozřejmě může…a to kdyby se protestní hlasy většinově odlily k AfD a s těmi by pak trafiční strany odmítly koalovat.
                      Jenže svět se mění a teď začali platit za napřátele lidu die Grüne. A navíc všechny bez výjimky nasrali kvůli klientelismu a nepotismu.
                      Ještě s arogancí metropolitní elity odsekávali, co je komu do toho. Wir sind die Grüne! Nás je povoleno pouze chválit, jinak se vám přilepí dredař k X5!

                    10. Jojo, je to tak. Osobne si myslim, ze uz u dalsich voleb to bude cejtit. Jen bz to cely mohlo probihat jeste rychlejc…

                    11. Protože zatím ty zelený magorárny životní styl běžnýho občana skoro neomezujou. Jasně, zdražuje se, ale to by se zdražovalo stejně, ledky maj stejný patice jako žárovky, spotřebiče obměňuješ tak jako tak a jestli jsou ty nový úspornější než starý je spíš plus. A jako bonus máš dobrej pocit, že zachraňuješ planetu.
                      Jenže v okamžiku kdy ti zakážou jezdit spalovákem a přikážou ti buď elektrosráč kterým v kuse nedojedeš ani z Prahy do Brna a kvůli nabíjení se ti cesta o dvě hodiny protáhne (komfort favorita za cenu audiny, no nekup to), nebo se tlačit v MHD, až nebudeš moct letět k moři na dovču jako každej rok, až budeš mít obden výpadky elektriky a v zimě budeß klepat kosu a v létě se smažit, až… , to bude jiná. A když k tomu uvidíš, že elity lítaj po světě soukromejma tryskáčema a jachtama a ve třetím světě budujou elektrárny jak o život, aby mohli pohánět klimošky, tak bude kurva veselo.
                      Hodit pár drobnejch na dobrou věc, jo to lidi rádi. Ale jit bydlet do stanu, abys moh v domě ubytovat bezdomovce, to ani náhodou. NIMBY, kurva.
                      A jak se blížej ty ekotermíny, tak víc a víc lidem dochází, co by to pro ně znamenalo.

                  2. JH – Z toho jsem se skoro ráno poblil… už vidím, jek někdo zakazuje vesničanům kdekoliv třeba topit dřevem nebo dělat oheň. Podle mě jen zkouší, kam až můžopu zajít. Už za covidu jim to zachutnalo..

                    1. K tomu klidně může dojít. Můžou topit elektřinou, čistou, zelenou…
                      A udavačů se najde dost. Jak píšeš, jako za toho covidu.

                      Fakt stojí za to proklikat všech těch deset stránek. Jako by Maa a Pol Pota polili zelenou vodou.

                    2. Shifty, tohle měli oficiálně v programu Bursíkovci a Piráti před posledními volbami. Nic nového, jen teď to lidi vidí.

                    3. A presne proto je to potreba zuzitkovat na socsitich prislusnych progresivistickych stran. A nejen tam.

                      Hele, kuci z Piratstva|neTOP 0,9%|STAN|…, rozumim spravne, ze takhle si predstavujete tu vasi unijni uhlikovou neutralitu?

                      A pripominat a pripominat, stejne jako spolunistickych 13 bodu, viz konec clanku, pod kterym diskutujeme… a vydrzet nejen do ojrovoleb, ale pripominat furt az do zblbnuti.

            2. Childeater 22.5.2023 v 10:15

              Jistě.
              Provozování kapitalismu bez kapitálu předpokládal tuším jistý Ing. Klaus, ale to už je dávno.

          2. CZEXIT nic neresi. Nejde jen o fakt, ze vetsina exportu Ceska by mela utrum, ale dneska je ceska vlada tak tezce prounijni, ze vsechny neduhy by prevzala i tak.
            Myslím, že oba víme, kudy běží zajíc.

            Tohle byla pouze narážka, že Češi budou stejně jako za R-U monarchie jenom nadávat, nic neudělají a ještě budou věrně sloužit.

            1. Oni bohuzel ziji ve svoji bubline. A do znacne miry si za to muzou sami. Ty vis, jak to tady v Nemecku funguje. Sice fura zelenych debilu, ale na druhou stranu stat, kterej pomerne dobre funguje. Vcera jsem koukal na vyplatnici, coz normalne nedelam. Proste mi prislo divny, ze byl nejak urodnej mesic a dostal jsem za duben prakticky to, na co nedosahne vetsina Cechu za rok. Nojo, on totiz zamestnavatel zvysil mzdu o 4,4 % (loni 4,3 %), k tomu statni podpora inflace litr, pak pet litru osobko a atd., atp… nedostavam to za xicht, ale proste pokud clovek ma co nabidnout, dostane sanci. A to jsem blbej Cech. Zato v zaprdenym Cesku se bude porad jen mluvit o montovne a nadavat, misto zvednuti prdele. V praci jsem dneska od 5:17 a to sem pres hodinu jedu. Prachy se vali vsude po zemi, jen se pro ne ohnout.

              1. On je ten svět trochu pestřejší, než ho vidíš ze své bubliny. Kvanta lidí ohýbá hřbet a na zemi před sebou najdou velký kulový…a pak jsou jiní, co před nikým hřbet neohnou ani kvůli prachům.

                1. Ja vim, ze to neni cernobily. Ale vetsina tech, ktere slysim okolo sebe brecet, ma moznost s tim neco delat. Jen na to serou. Uplne staci jednoduchej priklad – cestou do/z prace nevidim jedinou nevysecenou skarpu v Nemecku. A to ted ta trava roste vsem pred ocima. Prijedu domu, ve vesnici trava po prdel. Pak prijde mistni nalomenej hasic, sedne do zahradniho trakturku a tak nejak to poseka, aby se nereklo. Velky plochy poseceny, okolo plotu to cumi dal, mezi kere se nenamaha ani zajet. To by totiz chtelo motorovou kosu a pak to taky pohrabat a odvezt. Kdo by to delal, ze. A takovejhle malickosti najdu spousty.

                  Kdyz jsem prisel na Sumavu, koupil jsem ruinu pomalu na odstrel. Sousedi mne meli za blazna. Hrubku jsem z velke casti predelal se zednikama, pak uz jsem si strechu polozil sam, vnitrky dodelal sam, loni jsem oblozil fasadu EPS, ted dodelavam oblozeni stitu drevem a do zimy si natahnu fasadu. A ti stejni sousedi, co mi na zacatku rikali, jak je to zbytecny a jak to nepujde, maji svoje baraky porad ve stejnym stavu, prevazne brizolit z 60. a 70. let. Ale zato stihaji hony, stihaji vesnicke zabavy, mistni fotbal, chodit na ryby… prece kazdeho volba.

                  Ja to budu mit letos hotovy a klidne se muzu taky flakat po zabave. Jenze oni ted mudruji, ze uhli jde nahoru, baraky nezatepleny a co kurva s tim. Matrijal drahej, schopni zednici jezdej do Nemecka, no prece se s tim nebudou srat, navic to prece ani nejde a vubec, vlada by s tim mela neco delat.

                  V Nemecku jsou baraky an bloc v mnohem lepsim stavu. A neni to tim, ze by Nemcum ty baraky postavila vlada zadara. Jen v mem tymu prakticky pulka lidi si baraky predelava, protoze na novy proste v soucasnosti nemaji. Ti bohatsi si vezmou firmu, ale vetsina Nemcu, co bere trojku hrubyho, proste domu, do modraku a sup na stavbu.

                  Nejsou v Cesku vsichni lini a v Nemecku vsichni pracoviti. Ale zda se, ze v prumeru to funguje jinak. Zabyvat se kraji Gausse, nekde plus minus ctyri Sigma, nema smysl. Podstatnej je stred. A ten ma moznost s tim neco delat, pokud ovsem chce.

                2. Jeste drobnost – co tak sleduju lidi v Cesku okolo sebe, tak jo, oni by se ohli, pokud jim tam ty prachy nekdo podstrci.

                  Moje zena resila zahradu. Jsme 800 m.n.m, sice dost srazek, ale taky docela chladno. Nase sousedka, od mala mistni, ale cca 40leta mlada zenska tvrdi, ze „tady nic nejde“. A to ji i jeji manzel nechal ztoporit sklenik. Nic v nem nejde. Naproti bydli jedna rodina, ktera tu je nekdy od 14. stoleti, podle kronik. A maji na zahrade magnolii. Tak jsme si rikali, ze je to nejaky divny.

                  Zena zalozila zahradu, zpracovat ty 4000 metru trvalo ctyri roky, delala to sama jen s moji pomoci. Loni jsem ji taky poridil sklenik. Takze zeleniny je, ze ji nestihame sezrat. Brambory, o kterych nam vsichni rikali, ze „to sezere plisen, nebo hrabosi“, kupodivu mame taky a ciste v biorezimu. Zadna chemie. Jenze, ja chodim v sezone obden s kyblem a sbiram mandelinky rucne.

                  Kdyz pak clovek souseda s timhe konfrontuje, ve finale on mu rekne „bych se na to mohl vysrat“. No jasne, ale at potom nevyklada, ze to nejde, nebo ze je v tom state bordel a jak za vsechno muzou komunisti.

        2. dotace? jako tu mizernou asi čtvrtinu toho, co si sypou na západě? dávno celou tu habaďůru platíme, ty kriple, ai to že loni ste v žabožroutově byli čistí dovozci, s vohledem na to, jaký neschopný lemry tam ste a srali ste si na údržbu elekráren, a přesto tam byly energie levnější, než tady (!!!)

          možná by stačilo vodvádět tam výpalný a hned by bylo doma líp…ale to byste se tam z toho posrali tři metry do vejšky

          1. *PŘESTAT vodvádět výpalný

        3. Je tu velmi snadné řešení, jak ukázat prostředník Bruselu….CZEXIT. Od politiky EU se můžete v ČR odstřihnout hned a tím, že přestanete přijímat ty prohnilé dotace, na které v ČR furt nadáváte.

          Jsem jen prostý sedlák, ale pokud si Czexit fans myslí, že jednoduchost jejich řešení spočívá pouze v tom, že se Bruseli ukáže prostředník na cyklostezky, zateplení, soláry a zahnutý banány nebo pomazánkový máslo, a dokonce, že by to šlo HNED, tak to svědčí i o jednoduchosti jejich uvažování…
          Řešení existuje, a ano, není jednoduché. Reformovat EU.

          1. To je stený jako chtít reformovat Třetí říši v roce 145 nebo socialistickou soustavu v roce 1988. EUrosajuz je nereformovatelný

            1. Stejně jako už nešlo reformovat R-U v roce 1918, nebo carskou říši v roce 1916.

            2. Jen namátkou. Kdyby to hrabě von Stauffenberg udělal pořádně a nebyl diletant, tak se domnívám, že Třetí říše by se dala reformovat přes noc, ani generálové by tehdy nebyli proti si myslím.

          2. Ale houby jednoduché uvažování De_Bille, jenže když to v rámci připosranosti a a strachu ze ztráty dotací pokaždé hodíš eurohujerům, utvrdíš je v přesvědčení, že EU miluješ takovou, jaká je, na věčné časy a nikdy jinak, amen.

            1. EU se může začít reformovat až tehdy, když se o ni eurohujeři začnou důvodně bát.

              1. Hupert:
                Mám pocit, že karty už jsou dávno rozdaný.Takže tyhle rozvahy jen krátěj lidem život.

                1. Vidíš, ani mě nenapadlo, že tím vylepším bilanci důchodového účtu.

                  1. Účel světí prostředky!

              2. A z čeho máš pocit, Huperte, že eurohujeři neochvějně stojí ruku v ruce, bok po boku na stráži za henty evropské hodnoty?

                Podívej se někdy na zoufalé vysílání Fialových signálů. Nějak nám při nich vrchní fuhrer zešedivěl za poslední dobu, a ve tváři má obavu z toho, že nevydrží do voleb. Vrchní generál tak nějak nesouhlasí s ministryní války. Nad Bachmutem, pardon Arťomovskem, vlaje ruská fangle, zelenej mužik raději jezdí po summitech než aby vysílal z domova ty svoje sračky, protože jeho slova nikdo nechápe. Za chvíli ho budou vyhazovat dveřma i když přijede v kvádru, a ten blb se stejně vrátí oknem.
                Tyhle signály nic?
                Karty jsou rozdaný, EU se bude muset reformovat anebo rozpadnout.

                Akorát nechápu tvou fixní ideu, že každý, kdo nesouhlasí s Czexitem, je na dotacích závislý eurohujer.

                1. Zesedivel… mozna se neujaly ty vlasove stepy, co mo pribyly spolu s brejlickama a dalsim predvolebnim PR anfasem. A nebo vopisuje od Petra Pavla, kvuli kteremu si zencky rvou malem rodidla.

                  Hezkej clanek ma dneska Vlk, tam je pekne videt, jak to funguje napriklad v zemedelstvi: https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/05/22/ceske-zemedelstvi-a-potravinarska-vyroba-pred-green-dealem-a-po-jeho-implementaci/

                  1. Já neznám ženckou, která by si kvůli Petru Pavlovovi rvala rodidla. Akorát v souvislosti s genitáliemi říkají něco o čurákovi a kokotovi.

                2. 1. Jaký pocit, vždyť jsi eurohujera sám správně definoval? Jen bych moc nespojoval dohromady slova „evropské“ nebo „EU“ a „hodnoty“. To je jen smyšlená konstrukce, do které dnes propaganda dosazuje pojmy podle aktuálního zadání.
                  2. Signály jsou jedna věc, a kdo drží v ruce rozhodující balík prachů a tím i moc, druhá.
                  Pozn.
                  Fixní idea? Nevím, ale jistou závislost eurohujerů na UE předpokládám. Sysop říká, že tomu, kdo umí, stačí se pro prachy sehnout, tak snad je jedno, kde – spolek nespolek – ne? Nebo je to přeci jen složitější?

          3. Řešení existuje, a ano, není jednoduché. Reformovat EU.
            Čili takové to hezky české…..zařídit si rudou knížku a rozebírat to zevnitř…:-))))

    6. Mezi nami, tohle je presne level Aeronet. Samozrejme, ruzne navrhy existuji, ale papalasi jsou si take vedomi, ze v ramci uspor tepla by treba v nekom mohly bouchnout saze a cely Brusel poslat na hranici. Ne statni. Takze vsechno se zavadi velmi pomalu. Na druhou stranu, kdo se nezaridi, necht se pak nedivi. Tak to bohuzel bylo vzdy.

      1. Sysope, takže podle tebe ať to vlády v pohodě dotáhnou do zelené prdele velkého resetu a ti co se nezařídí, ať se nediví, že Sysop je v koncetráku kápo?

        1. To nerikam, ale jedna vec je hlasat armageddon jako Nostradamus nebo Zrg a druha vec je chtit plavat proti proudu. Neni mi dvacet a nejsem idealista, takze se ridim pravidlem, ze v silnym proudu se plavat vpravo a vlevo, ale proti nikoli.

          1. No tak si vektory pohybu vpravo či vlevo rozlož, ať vidíš, kam se s tvou plavbou nakonec vzhledem ke směru proudu dostaneš v porovnání s tím, když poplaveš proti.

            1. Proti se plavat neda, pokud jsi sam. Cesko je maly, tlaky jsou velky. A kdyz jsou u nas jeste navic kurvy u kormidla, pak je lepsi to vzit bokem.

      2. jak se majou jako vole zařídit, každejch pět let šáhnout do prdele, vytáhnout z ní pár set tisíc a předělávat topení a vůbec všecko podle toho, jak která kurva za zneužití zelenejch khmérů zrovna co protlačí, aby z toho měla byznys?

        myslim že je fak jednodušší vypálit všecke te brusele a další štrasburke

        1. Perfektně se tím zvedne laťka pro množství peněz, které jsou potřeba pro trvalé udržení nemovitosti a tím dosažení jisté osobní nezávislosti.

          Všechna ta přísná pravidla pro energetickou náročnost budov znamenají také to, že vlastně neexistuje nic jako „dostupné bydlení“, protože vše co se nově staví je nutně velmi drahé.

    7. Bych si s tím, že přiští premiér bude Bureš úplně jistej nebyl. Dostane nejvíc hlasů, to ANO. Ale nadpoloviční většinu nedá a pokud nebude mít koho do koaly, tak má smůlu stejně jako 2021. A zatím nikoho do koaly nedá. ČSSD zlikvidoval, KSČ(m) vychcípali a s SPD se přetahují k voliče, navíc na tuhle část spektra míří Rajchl, Tříkolka a další, kteří se sice do parláče nedostanou, ale pár procent odsají. Navíc hrozba koalice tohohle typu spíš zmobilizuje voliče 5k, protože než mít ve vládě tohle, tak radši další kolo s fialou.
      Krom toho, Babiš se v krizových časech (covidgames) ukázal jako stejně tragický premiér jako fiala. Možná ještě horší, protože mnohem chaotičtější, protože kolikrát je lepší nedělat nic, než chaoticky zkoušet pátý přes devátý.

      1. Nedá = nemá

      2. Bures je taky prounijni, jen ma jiny pohnutky. Pokud by nejaky reseni melo byt funkcni, pak (podle mne) spis nejaky radikalni, nejlepe Orbanova stylu. Orban ma svy mouchy jako kazdej, ale ta prdel, do ktere vede Madarsko, mi prijde byt mensi, nez ta nase.

        1. Nikdo takovej, kdo by byl pro velkou část populace přijatelnej tu není. Současnou euroskeptickou scénu ovládli magoří, kterejch se průměrnej Čech nedotkne ani metrovou tyčí. Protože jejich ostatní nápady jsou čirá tragédie.
          Btw, on ani ten Orbán není nijak dramaticky protiunijní, unijní prachy mu rozhodně nesmrdí a vystoupit z EU nehodlá.

          1. @shane
            asi tak.
            A tamní lid mu to žere, ten stadión předloni na Euro fotbale byl velkolepý, chléb a hry.
            Tak jako to tady žral a žere Babišovi.
            Ohledně Babišova koalování, Babiš to ví, Okamura to ví, i socani snad už vědí.
            Ohledně 5K, myslím že 2025 nedají 101, STAN bude mít horkotěžko >5%.
            Piráti při současných výkonech ani omylem přes 10% a Spolu pokud se udrží 30% taky neudělají.
            Pokud by socani přelezli 5%, pak mohou hrát na sociální nity v 6K.
            A na Babiša, Okamuru a Rajchla by zbyla opozice.
            Pokud by 101 urvali, bude zajímavé pozorovat, jestli se dohodnou a co to s nimi udělá po 4 letech.

            1. U 2025 bude hodně záležet na tom, s čím prijde Babiš a jak bude vypadat povolební matematika. Pokud bude reálně hrozit vláda Babiše, SPD, Rajchla, Volnýha apod, tak věřím, že spousta voličů zatne zuby a 5K to hodí znova. To máš jako volby pamprezenta. Nebejt v druhým kole Babiš, tak Pavel nejenže nedá 3 mio hlasů, ale dost možná ani nevyhraje. Ale představa blábolícího Chcimíra Budelípa jako prezidenta prostě lidi nahnala k volbám.

              1. Velmi výstižné. Představa, že budeme mít Babiše prezidentem bylo pro hrozně lidí hrůzná. Stejně je to s účastí Rajchla nebo Okamury ve vládě. Takový exoty jako Majerovou, Hamplovou nebo Volnýho nemá ani smysl brát vážně. Prostě volby se dostaly do stádia „Volím proti a ne koho“

                1. Tak ono je stanovení toho co nechci legitimní součást rozhodovacího procesu. A pokud je výběr omezený, tak to kolikrát stačí.

            2. vono se to žere, když aspoň máš ty stadiony, byty a všecko

              jenže víceméně jak bureš, tak fialka naprosto neuvěřitelným způsobem si nechává akorát protahovat anál a nestáhne sem ŽÁDNÝ prachy; akorát co se tejče zavádění kdejakejch kurváren, zákazů, nákazů atd., to je aktivní až div že není radioaktivní tvl

              1. Vo tom asi není moc důvod se přít. Akorát jiná alternativa není, ostatní možnosti jsou v lepším případě nepoužitelní exoti, v horším případě ještě větší oportunisti a zmrdi než Bába nebo Fiala. Volební potenciál SPD a podobných stran prostě nebude nikdy větší než nějakých 10-15 procent voličů dohromady, podle účasti. Ano, pokud půjde tlustý do tenkejch, tak se zaručeně časem objeví další instantní spasitel jako Babiš v roce 2011, ale teď kde nic tu nic.
                Babiš má před sebou maximálně dvoje volby (věk) a pak jeho niku obsadí někdo jinej, ale do tý doby prostě bude žába na prameni.

                1. Babišův potenciál se vyčerpal. Jeho koaliční potenciál je mizivý. Voliči ho buď milují nebo nenávidí, málokomu je lhostejný. Je příliš mnoho lidí, co ho nemůžou vystát a budou volit proti němu, ať je to kdo je to.
                  Jenže jeho voličské jádro je natolik silné, že znemožňuje, aby vznikla adekvátní náhrada s potenciálem něco prosadit.

                  1. Tohle vidím černobíle.Jestli krize všeho rozkvete, tak nás čeká Oligarchát.

                    1. Ale nestraš. Třebas Klusák&Šafr&Slonková něco vygóme. Demeterová už ne. Mladej Bureš si vzpomene, že za ním tatík lezl do betle, když přišla bouřka nebo tak něco. Skočí s Kraďouskem na pivko, s ŘepóRyjcem na stream, Nora168 se přidá a bude hej.

                    2. No, podle současných volebních průzkumů jsou vysledky v podstatě stejný, jako v roce 2021, akorát se to přelejvá mezi koaličníma stranama.
                      ANO + SPD 39 procent, 5K 43 procent. Plus mínus. ANO samotný je stabilně 30 procent a kousek. Takže Babiš by zase utrpěl Paroubkovo vítězství jako v roce 2021.

                    3. Stejně to ovšem může dopadnout i z druhé strany. Bude záviset na spoustě věcí, kdo se dostane, kdo ne. Pražáci to topce zase nasypou, Moraváci černoprdelníkům… Ale těsné to bude.

                    4. Imho s tím může výrazně zamávat jenom novej subjekt, co zamává s koalicema. Jinak je to zabetonovaný. Jasně, STAN může dostat třeba 25 procent a zbytek 5K po pěti a ANO 35 a SPD 5, ale to na konečném výsledku nic nezmění. V tuhle chvíli je prostě průnik potenciálních voličů ANOSPD a 5K malej. Babišovi by hodně pomohla nízká volební účast voličů 5k, jenže situace je tak vyhrocená a Babiš natolik populární, že to moc nehrozí. Si vem presidentský volby.

                    5. Jenže pětikolka to bačuje takovým stylem, že opravdu můžou spoustu lidí odradit. Babišovi to nehodí, ale podpořit někoho z téhle bandy…

                    6. No, a tady právě rozhodne s čím přijde Babiš, protože se klidně může stát, ze vyhlídka na vládu Babiše a Tomia přebije koaliční neumětelství.
                      Kdyby proti Pavlovi stál třeba Drahoš, tak by Pavel nikdy 3 mega hlasů nedostal. A dost možná by teď president místo ježdění na motorce stahoval králíky.

                    7. Asi bude nejlepsi, kdyz vsichni, kdo prelezou pres 5 % pak udelaji megakoalici. V podstate by ji mohli zalozit uz ted a do voleb jit s heslem „volte kandidaty do fronty naroda“. Usetri se tim spousta strkanic a tak.

                    8. nebuť zagorka tvl, s vohledem na ty kurvárny, co se hrnou z uhnije, a co si vyžere pětidemolica (která to skutečně taky klačí), už to není jenom že se jako trochu tude zdraží a támdle utáhne vopasek – masa lidí co živoří a jsou v pěknejch sračkách je větší KAŽDEJ DEN V TEJDNU

                      ti to fak nebudou házet pětidemolici…každej den se dalším a dalším, co to té sebrance hodili, rozsvěcí

                    9. Posle mne – muze jim svitit jak chce. Momentale se nenabizi ZADNA alternativa. Rozhodujici bude, kdy se rozsviti Nemcum, udelaji bububu a Brusel zacne s nejakou solidaritou prerozdelovani dluhu. To pak bude ficak.

                    10. Rajchů umřel? Svobodní určitě ne, furt mi vod nich neco chodí…

          2. Vsak jo, blbej kdo dava a blbejsi, kdo nebere. Vzdyt to tak dneska dela kazda mocnost. Cuca, co to jde, ale cuka se, kdyz s ni chce nekdo vlacet. Je problem EU stopnout prachy a je problem Madarska stopnout odvody a buzeraci.

      3. @shane: já bych chtěl věřit, že Rajchl nijak zásadně nezvýší procento těch, kteří budou ochotni jít k volbám a spíš zkanibalizuje elektorát SPD a možná i jiným. A doufám, že voliči 5k udělají přesně to, co popisuješ – ve strachu, že to Babiš zase dá.
        O co jde Rajchlovi reálně, netuším. Asi sní o EP, ale tam by jeho gang musel nasbírat 5 %. Tipoval bych, že je to prostě nějaký projekt (Hrdlička nebo tak něco), Rajchl jako bílý kůň prodá installed base ANO a s posledním litrem ve vemeni přeběhne k JZD.

        1. Ono to tak je i podle současných volebních průzkumů. 5k i opozice maj furt zhruba stejně hlasů jako 2021. Není alternativa, voliči 5k volit Babiše nepůjdou.
          S tím Rajchlem jsem to nemyslel tak, že vy získal NOVÉ voliče, ale že vy dostal k volbám ty, co by se na to jinak znechuceně vysrali.

          1. proto je alternativa se skutečně na zlodějský zmrdy z jedné i druhé hromady vysrat a zkusit tam dostat nějakej čerstvější vítr

            ostatně dyž bolševickej prasečí rypák odstranil polovinu té kokotiny z volebního zákona, tak má smysl eště tlačit na vodstranění toho zbytku a sice 5% hranice; pak se nestane, že milion hlasů si rozdělijou nějaký starý kurvy, ale pěkně tam ty straničky budou mít 1-2 posrance…s vohledem na to, jak je to dycky těsný, to můžou byt právě ty misky na vahách

            1. Souhlas. Jenže šedivá je teorie a zelený strom života a tu alternativu není kde brát. Současná alternativní nabídka jsou buď zlodějští zmrdi, neschopní tragédi, připadně neschopný tragický zlodějský zmrdi.

        2. Rajchl prostě následuje příklad Tomia a chtěl by si zařídit pohodlné živobytíčko v politice. Je to lempl prolezlej exekucema a státní cecek láká.

          1. To si pleteš s Vrabelem.

            1. Jo, sorry, exekuční démon je Vrábel, máš pravdu. Nicméně to na motivaci Rajchla medle nic nemění.

              1. Ty ho znáš? Já ne, nikdy jsme s ním nemluvil. Třeba je opravdu znechucený z toho, co se tu děje… Ale škodný na tom jistě neplánuje být. Salazar byl jen jeden.

                1. Jistě, může být jenom znechucený. To nevylučuju. Yettiho nebo Mokele Mbembe taky nevylučuju.

              2. Že se Vrábelovi furt ty exekuce tak vytýkají. Přitom, když se z MioChvio lepily exekuce jejich Robina Suchánka, tak to nikomu nevadilo.

                1. Suchánek neprodával chvilkařům merch a neavizoval vstup do politiky.
                  Ale klidně jste mu to vyčítat mohli. Třeba by to mělo větší efekt než vyčítat Minářovi hnědou košili. Neplačte, sami jste si to zavinili :)

                  1. Sorry, ale argumentujete ve stylu: „Vy zase bijete černochy.“
                    Já nic o Vrábelových ambicích na politiku nepsal. Psal jsem o tom, jak ho dehonestují za exekuce, zajímají se o tom, jak využívá dary atp. Ale, že se nikdo nezajímal o to, když to dělal MiChvi s Robinem Suchánkem.
                    To, že RS neohlásil vstup do politiky, neznamená, že se v ní neangažuje. Vždyť ten člověk pomáhal Klusákovi pást Babiše juniora!

                    1. To není bití černochů. Vrábela za exekuce pranýřují jeho oponenti. Suchánka za jeho exekuce jeho oponenti nepranýřovali. Oponenti Vrábela a oponenti Suchánka jsou dvě zcela odlišné skupiny, v podstatě protilehlé. Takže dost těžko můžeš vyčítat Vrábelovým odpůrcům, že nehaněli svého spojence. To je úloha Suchánkových odpůrců. Ti se na to z nějakého důvodu vykašlali, ale na ten důvod se musíš zeptat jich. Vytáhnout to mohli, nikdo jim v tom nebránil. Místo toho elaborovali s barvou košile. Zřejme to byl pro ně důležitější handicap.
                      Budiz ti útěchou, že Vrábelovi opůrci jeho barvu ošacení neřeší, zřejmě to nepovažují za podstatné.
                      Resumé: každý vyčítá to, co považuje za důležité. Někdo exekuce, někdo košili.

                    2. Oponenti by informace neměli, kdyby nebylo médií. Takže zatímco media na Vrábela okamžitě vytáhli špínu, na MiChvi špínu nikdy nehledali. Naopak jim cestičku zametali.

                      Robinek:
                      https://www.facebook.com/photo?fbid=1316705498727744&set=a.105388009859505

                    3. Tak to se přiznám, že netuším, proč to tenkrát majitel idnesu a Impulsu nevytáhl.
                      (Je ti doufám jasný, že je trochu trapný, když si majitel největšího deníku a nejposlouchanějšího rádia stěžuje na nepřizeň médií?)

                    4. Jasně. Budeme se chovat jak čuráci, protože oni se za rok a půl budou určitě tak chovat. Aneb: Vytýkat někomu, že si teď stěžuje na fauly stylem, že on ty fauly přece mohl před rokem dělat taky a je to jen jeho problém, že nedělal, to mi nepřijde normální.

                    5. Chápeš, že jde o různý lidi? Krom toho, asi nikomu nevadí, že má Vrábel exekuce. Exekuce má kde kdo a kde kdo je mít může. Co lidem tak nějak vadí je to, jak se je snaží sanovat. Tahat z chudáků prachy pod záminkou boje proti chudobě moc obdivu nesklidí a snaha přisát se na státní cecek taky ne. Arséne Lupinovi nebo Dannymu Oceanovi lidi fanděj, šmejdovi co prodává důchodcům zázračný hrnce ne.

                    6. A jak je zasanoval Suchánek, asi?
                      Jde právě o to hledání špíny, aby se v zárodku zlikvidovalo něco, jako měl pětispolek v MiChvi.

                2. Protoze to na plebs zabira. Je prece fuk, co rika, ale KDO to rika, zejo. Pokud ma peknej uces, zastrizenyho bibra, dela pomaly pohyby a tvari se zamyslene, pak je to proste statnik, i kdyby mlel uplny picoviny. A uplne nejlepe, pokud ma i brylicky. To uz pak ani nemusi mluvit.

                  Opacne ale, pokud ma nekdo exekuce, tak muze byt treba Svatej Petr a neda se mu verit. Pokud si koupis nejakou knizku, musis si nejprve prokadrovat autora, projet registry dluzniku, zeptat se seousedek, sledovat aspon tyden CT a pak teprve to ma smysl cist.

                  1. U Babiše při prezidentské volbě stačilo jedno jeho vystoupení v TV. A celkem bylo jedno, kdo to říkal, ale spíš co říkal. Tím nasral tolik lidí, že prosdtě neměl šanci a to za ním stojí největší voličská základna v ČR.

          2. Akorát problém Rajchla, Vrábela, Tomia, Majerové-Zahradníkové a dalších je ten, že je hodně šnečků a málo kapustičky. Jejich záhonek je dost malej.

            1. Malé zastavení u voleb 2021.

              Švýcarská demokracie – 16 823 hlasů, VOLNÝ blok – 71 587 hlasů, ALIANCE NÁRODNÍCH SIL – 5 167 hlasů, Trikolora Svobodní Soukromníci – 148 463 hlasů, Aliance pro budoucnost – 11 531 hlasů, Hnutí Prameny – 8 599 hlasů, PŘÍSAHA Roberta Šlachty – 251 562 hlasů, Urza.cz: Nechceme vaše hlasy – 6 775 (nechtěných?) hlasů, Koruna Česká – 8 635 hlasů, Otevřeme ČR normálnímu životu – 21 804 hlasů.

              Celkem 550 946 hlasů pro strany, které by se daly charakterizovat jako „protisystémové“, a to jsem vynechal všechny strany pod 5000 hlasů a také jakési moravské hnutí, ze kterého nejsem moudrý. Více než deset procent všech hlasů, do sněmovny se z nich ovšem nedostal nikdo. Politika je hřiště egoistů, fanatiků a pragmatiků. Pidistrany vznikající kolem těch prvních dvou typů lídrů ve valné většině případů dopadají tak, jako ty výše zmíněné. Sem-tam se nějaká prosadí trvaleji (ANO), ale je to výjimka potvrzující pravidlo.

              1. Tak. I když Šlachtu (a ani původní ANO) bych mezi protisystémové strany neřadil. Asi by se jim dalo řikat nastupnické. Ony nejsou proti systému, jejich program napodobuje nějakou zavedenou mainstreamovou stranu, ale hrají na to, že jsou noví, čistí, nezkorumpovaní, schopní… a snaží se tak nalákat zklamané voliče původní strany. ANO měla být nahrada za ODS, Přísaha zase ANO bez Babiše…

              2. To ovšem nelze sčítat – proč, už tu padlo a je to asi jasné. Pokud by se tenhle mašíbl reálně dokázal spojit a dosáhnout na nějaké korýtko, byla by tam dost mela a nedostalo by se na každého. Ostatně tenhle politický septik imho ani takové ambice nemá – dokážou monetizovat své stádo na jiné úrovni.
                Ano, fragmentace téhle základny je důležitá a v tomto smyslu vlastně úkazy jako Rajchl dělají záslužnou práci. Přiznávám, že mě napadlo, že by Rajchl nakonec mohl mít i tohle zadání.

              3. Jenže je tu ještě milion potenciálních sympatizantů, které ty strany nedokázaly dostat k volbám. Pokud je někdo/něco k volbám dostane, nebo aspoň část, je vymalováno. 5K už nemá kde brát, její voliči jsou disciplinovaní a k volbám přišli prakticky všichni.
                Totéž pokud si lídři uvědomí, že bez koalic to nepůjde. Trikolora si to už zřejmě uvědomila, uvidíme, jak další.

          3. Jo, z toho mám právě strach – že dostane k volbám novovoliče. Ale těch, kteří nevolí (viz má teorie posraného chodníku) a rajchl je pro ně konečně ten pravý, snad nemůže být tolik.
            Exekuce? To jako fakt? Že mu nezabaví Panameru – asi je psaná na milostivou :-).

            1. Sorry, jsem smíchal Rajchla s Vrábelem.
              Imho nedostane, akorát přebere hlasy Tomiovi. Ono něco jinýho je přijít na demošku a něco jinýho je ho volit. Chvilkař Minář by moh vyprávět. Nebo Volný blok.

    8. >Po 5ti zmrdech opět převezme veslo stbácký zmrd Hrabiš s tou tlustou kurvou.O

      Ano a pak zpátky fialovej hnus neboť někdo z jeho kruhu.

      Hlavně že máme tu demogracii

    9. >Jestli jste četli mé předešlé vlákno o ekoteroru, připadá mi, že lidé pořád nevěří, že se to bude dít.

      Já se na to přímo těším.

      1. WeaponizedAutism:
        A děláš taky něco jinýho?Nic mi do toho samo není.

  4. 13. Svoboda není zadarmo a budeme ji chránit
    (z posledního obrázku)

    No tak to prostě něco stojí. A bude stát víc a víc. Teď stačí, aby se tomu místo daní začalo říkat výpalné, a mají dvě mouchy jednou ranou. Získají prachy a splní bod; za svobodu si zaplatíme.

    1. Ona je s velkym „S“, asi je to nejaka stranicka kurva.

  5. Dvojí zápor v češtině neneguje negaci, ale stupňuje negaci. Je to jazyk, ne matematika.

    1. Pak jsme ovsem ve svete pocitu, nikoli logiky.

      1. Vsak se taky clovek ridi pocity.
        Logiku jsme na ty pocity naroubovali, umime ji, stejne casteji rozhoduji emoce.

        Podle me je to proto, ze je to rychlejsi.

  6. Našel by se tu někdo, kdo by byl ochoten přiznat, že věří předvolebním slibům či podle nich dokonce volí? Nebo dokonce (ne, opravdu nechci nikoho urazit) je tak blbej, že se domnívá, že některé sliby se dodržet dají?
    Já jsem naopak doufal, že se některé sliby podaří úspěšně porušit a naopak nedoufal, že by někdo fakt našel koule aspoň předstírat nějakou parodii na reformu toho či onoho, čímž by si fakticky vykopal hrob.
    Btw: ten dezolát tomu fakt taky říká Pětidemolice.

    1. Tenhle server neni standardni vzorek populace. Ale treba na emimino.cz, kde si damy trhaly rodidla nad fotkou Pavla, tam by takovy dotaz byl na miste.

      1. @Sysop: ad „Tenhle server neni standardni vzorek populace“ – toho si nelze nepovšimnout a já v to pevně doufám. Nicméně se domnívám, že je tento dotaz vhodný i sem. Jako jo, chápu, proč autor ten článek napsal, ale prostě mě opravdu zajímá, jak moc koho berou ty předvolební žvásty a jestli se jimi opravdu nějak řídí.
        Na emimino nechodím (a nechci zkoumat, proč tam chodíte vy), takže jsem žádné trhání rodidel nezaznamenal, nicméně dokážu pochopit, že přinejmenším po estetické stránce by pro někoho mohl být současný prezident pochopitelnějším objektem pro trhání, než ten minulý.

        1. Na te estetice stalo cele PR Pavla. On ostatne nic jineho nenabidl a k vitezstvi to stacilo (plus, ze neni jako Babis – v ruznych smerech). Emimino je takova lecba sokem, pokud si clovek mysli, zediskuse jsou tragedie, staci jednou rocne zajit tam a znovu definovat referencni bod. K nicemu jinemu to neslouzi.

          Ja obecne nesleduju to, co mi nekdo cpe a rad si info hledam sam. To plati vlastne i u jinych produktu, ne jen ten politickych. Vychazim z premisy, ze lze se vsude a jakmile nekdo neco verejne za penize propaguje, je to sracka. Vim, ze to nemusi byt uplna pravda, ale veci nejsou cernobile.

          1. Úplně na estetice jistě ne, jakkoliv to pro někoho hrálo roli (známky s PP se přece jenom olizují snadněji, než když je na nich něco, co vypadá a chová se jako Prostetnik Vogon Jelc)). Spíš bych to nazval osobnostním profilem (nikoliv kádrovým). Nicméně, při laťce, nastavené Zemanem a alternativě v podobě Babiše to asi byla snadná volba.

            1. Ó fretná chrochtobuznosti!
              Tvé mikturace jsou mi Co zprudlé žvastopunksery na plzné včele

            2. Hovořit o laťce v konotaci s PP107 jako o snadné volbě :-) To jako že lepčí preceda ZO KSC, Guma, 107, kontrolor a agent se svou mrDoňou politručkou, než agent, kontrolovaný, se svou blonďatou kuřhubou? Jakože vyšší šarže v KSČ bere?

              1. @Gorgussien: ano, tak nějak. To první je lepší, než to druhé. KSČ s tím nijak nesouvisí.

                1. To z KSC (nebo agent) vadi selektivne, jde vidět dnes a denne sůdruzi, Dvorak, Rychetský, Střiž…. Profi guma PP107. Netlaci vas něco v kapce?

                  1. No, čistě technicky, tajný spolupracovník vždycky vzbuzuje větší opovržení než kmenový příslušník státního aparátu. Oba slouží režimu, ale ten druhý se s tím netají a jde s kůží na trh, zvlášť v uniformované složce. Zatímco udavač klame a předstírá, že není slouhou režimu. Tak to chodí.
                    Jinak mě osobně je Babišovo členství i agentství fuk a je to asi to poslední, co mi na něm vadí a co bych mu vyčítal.

                  2. Ne, v kapse mě nic netlačí – používám holster a další výbava tam docela sedne.

          2. Presidentský volby jsou volby Miss Sympatie. O nic jinýho tam nejde. President žádný extra volební program nepotřebuje, nemá potřebné pravomoci. Nejsme presidentský systém.
            Pavlova strategie byla logická a správná. Posral to především Burešův tým. Když je hlavní slabina mého největšího konkurenta členství v KSČ a vojenské rozvědce, tak proti němu přece kurva nenasadím jiného exkomunistu, agenta civilní rozvědky. Tím tu jeho slabinu akorát zneutralizuju. Měli vyhrabat nějakýho disidenta, nebo aspoň někoho kdo moh sázet HLP jak mu komouši nechtěli dát devizový příslib do Jugošky a jak mu celníci na hranici s NDR zabavili botičky, co tam koupil dětem a jak dětičky plakaly, když jim je celníci zouvali.

            1. No on se jeden našel, ale byl správně médyjálně pokryt, jak se chlubí tvůrci kampáně PP107. „Insider #140 – Pavla a Michal Nýdrle: Jak udělali z generála prezidenta?“ Je to zajímavé k poslechu :-). Spolu s hledačem, co „přemluvil, vykopal jako hřivnu, a dokonce vybrousil jako diamant“ a pak předal úpravě těm merketérům je to dojemnej příběh.

              1. Myslíš Baštu? Simtě, Bašta byl exot a divnočlověk už v devadesátkách. Ty čtyři nebo kolik procent to dostal byl svým způsobem obří sukces.
                A zo pominu, že disidentem se stal proto, že jako člen Hnutí revoluční mládeže byl extrémně rudej i pro komunisty.
                https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Hnut%C3%AD_revolu%C4%8Dn%C3%AD_ml%C3%A1de%C5%BEe

                1. Nene spolustudent z agentskeho semináře. A nějaký jeneral. Mrknete se na toho insidera. Kyblík připravit.

        2. Ona tahle vláda taky asi dosáhla rekordního počtu rozporů v tom co říkali a co teď dělají. Například já jsem věděl, že to co říkají jsou sračky. Ale že budou v podstatě ve všem dělat přesný opak svých prohlášení, nad tím jsem i já pozvedl obočí.

        3. Byly doby, kdy jsem např. Tlustýho reformě věřil, protože to dávalo smysl pro stát i pro lid a už se takové zázraky na planetě občas staly. Případně věřím, že komouši by u moci fakt vosolili vyšší příjmové skupiny nebo že zelení u moci by fakt zavřeli nějaké elekjtrárny atd.
          To že parta, co vyhrála s logem ZMĚNA hladce a bez zadrhnutí naváže na Andreje a do roka systematicky prosere celý program se kterým vyhrála jsem fakt nečekal. Nějaké to zpronevěření jsem čekal v rámci koaličních maškarád ke konci volebního období, ale tentokrát byla rychlost nasrání z nové vlády dechberoucí. (u mě cca druhý den po ustavení, kdy ZMĚNA tlačila na pandemický zákon v legislativní nouzi)

          1. Ada:
            Já si pamatuju, když probíhala kupónovka a všude postávali „vexláci“.
            Pan Tlustý figuruje v Krakatici.Nic ve zlým, po bitvě každý generál.

            1. A nebylo to s tím Tlustým tak, že i pro samotnou ODS, prolezlou kmotry, byla jeho osoba až moc velký extrém? Proto se ho tak elegantně zbavili?

              ODS jsem volil jen jednou, asi jako všichni – v době, kdy se OF překlopilo v ODS. Tehdy to volili (krom pánbíčkářů) snad všichni, protože panovala víra, že když jsou tam lidi, spojení s OF, že to nemůže být špatně. Tenkrát se zaklínali podporou podnikání a všemožnými odkazy na nosné myšlenky OF.
              A to bylo poprvé a naposled.

            2. Který hlavonožec si bere koho do huby mi bylo tehdy i dnes u prdele (neumím rozlišit zda Cattani odkrývá špínu nebo zda někdo plete kompro na konkurenci nebo cokoli jiného), já mluvil o programu.

              Já nečekám, že ministr nebo poslanec bude Mirek Dušín, očekávám, že je to mocichtivé zkorumpované hovado, které se musí čas od času vyměnit a celou dobu mu koukat pod prsty. Ale pokud je to schopné a chytré hovado a ještě má i nějakou vizi, tak u toho mlaskaní nad korýtkem něco udělá – např. zjednoduší daňový systém nebo udělá důchodovou reformu atd.

          2. spousta lidí sme tady řikali, že to takle dopadne, s vohledem na spojení s ultralevičáckejma zelenejma khmérama a jinou ojrobolševickou svoločou, překvapenej můžeš byt jenom pokud seš ultranaivní superblb

    2. JPG 10:09
      zajímavá úvaha.
      Kdybych to vztáhnul na sebe, tak mám spíš strany, které kvůli předvolebním slibům nevolím, než naopak (že bych je volil kvůli žvástům v předvolební kampani).

      U mě ty předvolební chlísty mají spíš potenciál mi někoho zhnusit, než mě někam přitáhnout a pak se snažím vybrat pocitově něco pravicovýho s nadějí na zvolení. Malý strany jsem volil celej život, vždycky k hovnu.

      1. @Childeater: ano, mám to podobně. Přesněji řečeno tak, že některá uskupení nevolím ze strachu, že by se své předvolební sliby mohli pokusit splnit.

      2. Childeater:
        „… Malý strany jsem volil celej život, …“

        – – –

        Obvykle frakce, podpěry, satelity nebo přívěsky ODS…?

        .

        1. corona 10:42
          Je mi líto, pane majore.

          Dnes si musíte vyprosit Vaší denní dávku ponížení od někoho jiného.

          1. Childeater:
            Ale to nemusíš. ODA, US, SSO, TOP09 a všelijaká podobná verbež byla stejný směr. Nemáš co tajit.
            Viníkem současné špatné situace jsi, mediálním přesvědčencem taky zůstáváš…

            :OD

            1. Najděte si prosím jinou nohavici.

  7. OT: Vypadá to, že slovenská kavárna zkusí podobný podvod na voličích, jako provedla koalice Spolu. Účelové předvolební spojení několika politických stran, aby se Fico nevrátil k moci. Někde v kafilérii vyhrabali Miklóše Dzurindu, který se do toho s chutí pustí. Mají v záloze také nějakého místního Rychetského, který podvod posvětí jako v kotlině? Nejspíš ano.

    1. rhol:
      „.. místního Rychetského, který podvod posvětí jako v kotlině?..“
      – – –
      V SR nemusí nutně kopírovat naší variantu. Nějak se to protlačí, žurnalistická pakáž pomůže. Oproti ČR tam má klérus větší vliv, na pámbíka se taky dá zabrnkat.

  8. Tak ono to není nijak překvapivé, s tím se dalo počítat. Nicméně nutno dodat, že počínání pětikoaliace předčí nejhorší myslitelná očekávání.

    Poděkujme voličům kavárny, kteří ve své zpupné tuposti nebyli schopni si dát dohromady 2+2. Kterým nedošlo, že po čertovi anděl nechodí a neuvážili, že může Antibabiš být horší Babiše (když už z jiného na výběr nebylo). Onehdá jsem čtl, že účelová změna volebního zákona ve prospěch pětikoalice byla podle notiček z USA, aby se dala čaputizovat i Česká republika. Dávalo by to smysl a do souvislosti by potom zapadla také presidentská volbou. I defektora Pávka nominovala US ambasáda, na doporučení šíbra Koláře (což sám přiznal v nějakým rozhovoru), pomohla pětikoaliční vláda a globalistická média. A tak je tu tedy máme. Děkujme všem jeho voličům. A také těm, kteří k volbám nešli, protože přece nebudou „volit menší zlo“. O.K., tak teda budete mít větší.

    D-FENSi, tohle nespraví jeden rádobysatirický článek. Dokud nepůjdou lidi z venkova do Prahe s vidlema, cepama, kosama a palicema, nic se nezmění.

    Dnes ministryně Černochová ve Washningtonu podepisuje smlouvu o dočasném pobytu (sovětských), pardon emerických vojsk na našem územi. Upekli to v tajnosti, ale jestli je podobná, jako ta slovenská, tak je to průser jak mraky a už máme na sobě namalovaný terč. A protože v ulicích je mrtvo, lidi s vidlema tam nejsou, tak se nic nezmění; lidi to tak zřejmě chcou.

    Budeme tu zase mít bratry z krve Kainovy, jak by zpíval Karel Kryl, akorát přijdou z jiné strany. Twl, kdyby Kryl neumřel na infarkt v roce 1994, tak by ho muselo jebnout nejpozději dnes. I když, vlastně, on už asi tehdy jako jeden z mála tušil, do jaké to půjde prdele a umřel preventivně. (Promiňte, mistře, že jsem použil Vašeho příkladu.)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017