Nějak se to nepovedlo - zpět na článek

Počet komentářů: 719

Přidat komentář
  1. Zdá se, že některé záležitosti autor pochopil špatně: Protiofenzíva, granáty a další kampaně jsou jen rádoby ušlechtilými dezinformacemi, které mají za úkol zmást ruského nepřítele. Jako první se objevil Duch Kyjeva, nad jehož výsledky by učurával i Erich Hartmann. Jak vyšlo najevo, Duch vůbec neexistuje. Dalším byl tajemný kanadský sniper Wali, který dokáže svou odstřelovačkou sundat satelit z oběžné dráhy. Ten je alespoň skutečný; jde o ekvádorského mestice jménem Olivier LaVigne-Ortiz, ale jeho reálné výsledky jsou zejména žvanění na TikToku a marná snaha natočit autobiografický film. A tak by se dalo pokračovat. My, kteří s chochlíky máme zkušenosti již od 90’s, se smějeme v jednom kuse: Ukrajinští kopáči se dvěma, třemi a více akademickými tituly, kteří na vojně unisono sloužili u výsadkářů. Ale měli problém se vůbec podepsat, dokonce i za střízliva, což zase tak často nebylo. Celý Chacholstán je jedna obrovská lež; na druhou stranu chápu, že kde tak jako tak nic není a nikdy nebude, tam skrze permanentní lhaní nelze mnoho ztratit.

    1. Kamos ted lezel par tejdnu v IKEMu a rikal, ze je tam dost ukrajinskych sester a ze byly velmi, velmi profesionalni. Naprosto si nemohl stezovat a to uz par spitalu po CR prolezl. Takze ono taky asi zalezi, na koho narazis. Ja potkavam ceske pendlery na nemecke hranici a drtiva vetsina jsou delnicke profese. Znamena to snad, ze v Cesku jsme jen sami delnici? Ne, neznamena.

      1. To, jak vyšlapují sestry na oddělení, snad záleží na tom, jak to tam vede primář a vrchní sestra, nebo je dnes jinak?

        1. dneska je nová doba, jak kdybys to nevěděl…

          1. Dožívám ve skanzenu.

          2. To je fakt, některé záležitosti se mohou zdát docela divný. Ty protiofenzívy a kampaně jsou někdy jenom rádoby ušlechtilými dezinformacemi, který maj za úkol zmást protivníka. Některý příběhy jako ten Duch Kyjeva nebo ten kanadský sniper Wali jsou víc legendy než realita. Ale jo, tohle se dá pokračovat dál a dál. A ty ukrajinský kopáči s těma akademickýma titulama na vojně, to je fakt legrace. Ale tak, víš, kde nic není, ani lží se mnoho neztratí.

  2. Pro odlehčení – dnes jsem prohlížel nástěnku v lidušce a z výboru severské moudrosti mne zaujalo:

    Když medvěd přeleze plot do dvora, je buď nízký plot, nebo se ten medvěd naštval, potvora.

    1. to viš, medvěd je kretén, má si nechat furt šťourat do svejch interních věcí, nechat se vojebávat a obkličovat i vojensky ze všech stran, a držet hubu a krok, se ví! co si dovoluje vůbec vodvírat hubu, žejo…

      1. Dodávat suroviny, uzavírat „výhodné“ smlouvy s nadnárodními korporacemi… Dát vydělat západním elitám ala krvavá Madla a kosovský teleoperátor, nebo Bidenova famiglia s Burysmou…

        A hlavně nebýt silným, suverénním státem se samostatnou velmocenskou politikou.

      2. Medvědovi není naprosto nic do toho, jestli jeho sousedi chtějí patřit do nějakého společenství. Jinak mu nikdo v ničem neškodil a neubližoval, naopak občas někdo zkusil se s ním kamarádit (třeba Obama), což se ukázalo jako chyba. Medvěd rozumí jen a jen síle.

        1. Všichni rozumí jen a jen síle. Stejně tak medvěd může mluvit do všeho, na co má sílu.

          1. Medvědí fanklub.

          2. Proto je potřeba pomáhat medvědovým sousedům, aby medvědovu sílu co nejvíc oslabili. Když už se (bohužel!) nemůžeme medvěda úplně zbavit.

            1. Béééééé.

              1. Kozo ty si to pleteš. Ty děláš Méééé

            2. Zatím jsme medvěda spíše posílili, ve smyslu průmyslové soběstačnosti, bojových zkušeností armády i obecné geopolitiky.

              1. Nesouhlasím. Rusko přišlo na Ukrajině o obrovské množství techniky, a to zejména té nejmodernější a nejkvalitnější, kterou nedokáže nahradit (tanky T-90 s moderními zaměřovacími systémy, letadla včasné výstrahy A-50 apod.). Přišlo o spoustu nejkvalitnějších profesionálních vojáků (důstojníků, výsadkářů, pilotů…) – a ty mobilizací za pár měsíců nenahradíte.
                Západ se na Ukrajině dostal ke spoustě ukořistěných ruských zbraní vč. těch moderních (např. řízených střel), zatímco Rusko toho ukořitilo nemnoho a hlavně většinou jde o starší typy západní výzbroje, kterou už NATO spíše vyřazuje – samozřejmě se najdou i výjimky.

                A obecně geopoliticky Rusko válkou obrovsky ztratilo – viz Švédsko a Finsko v NATO.

                1. Beaumonte vy tady budete tuze neoblíben :-)))

                  1. https://youtu.be/ubmxXefftb0?si=sPLnPlhbfaITlwOs&t=20

                    To je shifty. Ve filmu je s ním ještě několik scén, no celej on…

                    .

                    1. Někdo byl ve filmu, někdo šaškoval na buzerplace a smekal čepici.

                    2. shifty 4.4.2024 v 11:35

                      – – –

                      Jak jeden debil dokáže udělat problém ostatním:

                      https://youtu.be/bugK0Gsmtvw?si=VXfEOLTylpChmzSd&t=47

                2. Nedokáže nahradit…teď anebo za rok, ale za několik let určitě. Rozhodně s čínskou pomocí. A tankové muzeum Kubinka získalo exponátů spoustu.

                  Švédsko a Finsko nejsou pupek světa, byť mají strategickou polohu na Baltu. Ale je to arabský svět, Asie, Afrika, ti všichni doufají, že to Rusové zpupnému Západu natřou. Francouze vyštípávají kuchaříčci krok za krokem ze Sahelu, Latinská Amerika zase (bohužel) odsuzuje Izrael… BRICS se rozšiřuje…
                  Evropa není jediná šachovnice a figurek je spousta.

                  P.S. Rusko vychovává s třetinou obyvatel stejné inženýrů jako USA. Každý jistě není Lomonosov nebo Ciolkovskij, ale stejně.

                  1. Ale v genderových specialistech, manažerech diverzity a LGBT aktivistech Rusko silně zaostává a tu ztrátu na západní země se mu asi dotáhnout nepodaří.

                3. :-DDDD

                4. aktuálně tech T-90 produkujou podle pobaltskejch zpravodajců skoro už přes kilo ročně, šašku :D nejmodernějších raket desítky měsíčně, těžkejch bomb tisíce měsíčně, dělostřeleckejch granátů už 5M ročně, eště nejaký pohádky nám povykládáš?

                  1. Že ta Ukraina ještě nelehla celá popelem čoveče? Že to je jen proto, že jsou ti rusáci, co mají totální převahu ve všem, velký lidumilové. Že jo?

                    xD

                    1. No, ZATÍM ještě ne. Ale takoví jako vy na tom usilovně pracují. :-P

                    2. @RonanL
                      a já myslel, že je na to speciální ooerace, a on za to může Shifty & spol. :-D

                    3. Putin je moje loutka, to jsi nevěděl?

                5. Strasnej zvast. Nevim, kdes to cetl, ale hod to priste do uvozovek. Takhle to vypada, ze je to z tvoji hlavy.

                6. Beaumont 2.4.2024 v 23:14

                  Západ se na Ukrajině dostal ke spoustě ukořistěných ruských zbraní včetně těch nejmodernějších, například řízených střel ovládaných čipy z ukradených ukrajinských praček nebo čipy s kamerami ukradenými ruskými turisty ze švédských rychlostních radarů (tedy podle tuzemského veřejnoprávního šíření informací).
                  Obecně geopoliticky Rusko válkou obrovsky ztratilo, zejména možnost přiživit se na švédské populaci špičkových vědců a techniků přišedších tam z celého širého světa.

                  1. Pockej, az nekdo ukoristi ty zazracne polni lopatky, co s nima Rusaci vedou ofenzivy. Jen nevim, kdo to u nas nakopiruje, Cinan dela pro Rusa a u nas je ted zelezo nechutne drahy. Mozna poverit Fialu…?

            3. Hovno. Kdybychom nebyli debilni, tak nechame medu chrapat, aby nam delal barieru pred pandou. My ale mame na vsechno patent, takze se sereme do medveda, aby ten se spojil s pandou a pak si nas natreli na prsa oba. Vymluvy na komunisty uz vycpely, tak dalsi ekonomickej pruser budeme svadet na Rusaka.

        2. Nepleť si zájmy s kamarádstvím a velmocenskou politiku s filmem, Josseline.

        3. Takze rakety na Kube su uplne v pohode?

          1. Já bych chtěl vidět ty točky, kdyby Mexico vstoupilo do BRICS a Rusové s Čínou by začali pomáhat mexické armádě s výcvikem a zbrojením.

            1. Biden by mel infarkt. A Nulandovou by pro neschopnost zastrelili.

            2. A ještě by se to dalo vylepšit situací, kdy by o vstupu do BRICS rozhodovala vláda dosazená pučem řízeným z ruské a čínské ambasády.

              1. Jo. A nejakej Los Azovos by mohl zaziva upalit par desitek americanu a nejakejch 10 let by se intenzivne masakrovali americti civilisti zijici u hranic, ale na mexicke strane, jen za to, ze mluvi anglicky. To by ale samozrejme zadnou reakci USA nevyvolalo, protoze to by pak prece byla nicim nevyprovokovana agrese.

                1. ale prdlajs, na křídlech humanitárních bombardérů by přiletěla Trvalá svoboděnka č. 458

                  1. To by si nedovolili. Ledaze by se taky chteli z ekonomicke krize dostat tim, ze na ne cely spravedlivy svet uvali sankce.

                2. Člověk sebere odvahu, aby do tohodle očekávaného festivalu chcimírů a Kremlfnas (pardon za pleonasmy) zas jednou nahlédl a jediné , co ho zklame, je zdejší bídná invence. Jsem fakt myslel, že bláboly o hromadných masakrech nevinných a bezbranných civilistů – se zvláštním přihlédnutím k upalovaní – už vyšly z módy, ale tyhle kremelské „Gliwice“ budou u slabších jedinců populární pořád.
                  Zatvrzelé ignorování faktu, že od Majdanu proběhly nejedny parlamentní a prezidentské volby tj. nevládnou pučisté, už je jen zanedbatelné, pouze činí tu upocenou fiktivní analogii ještě absurdnější. Bída, kam tento kdysi skvělý web klesl a ještě se nezastavil.

                  1. Cili uz sem prestanes chodit, nebo co z toho plyne? Som z toho vol’aky zmäteny…

                    1. Plyne z toho, že jste pocítil potřebu aspon něco, byt nesmyslného, napsat, abyste tak nějak dal najevo, že narušení zdejší idyly rozvracečskými živly odsuzujete.
                      P.S. Berte to s nadhledem, doufám, že to byl od vás úlet, ač většinou máme různé názory, tak konkrétně diskutovat se s vámi dalo, do smečky zdejších nekritických prokremelských fans jsem vás neřadil nikdy.

                    2. Tak ty lidi nesud. Bud je ber, jaci jsou, nebo sem nechod. Inteligent prece napada nazor, chudak autora.

                    3. Na slovíčkaření se vykašlete. A rovněž tak na rozhodování, kdo se ke komu a k čemu má vyjadřovat. Za propagandistické stupidity se autor příspěvku hodnotí běžně, ne kvůli němu, ale kvůli tomu, jaké pindy je schopen napsat. Kdo leze do diskuse, by s tím měl počítat a ne si zajištovat nekritizovatelnost bohužel i vámi právě použitým způsobem.

                    4. Mirek F. 6.4.2024 v 8:20

                      – – –
                      Jako kdyby to psal „redaktor“…

                      :OD

                    5. Re: Mirek F. 6.4.2024 v 8:20
                      ‚Za propagandistické stupidity se autor příspěvku hodnotí běžně‘

                      Ano, vsak neni bezne, aby komentator byl inteligent.

                      Vsak ja nic nezakazuju, jen doporucuju. Jak se k tomu postavis a kam se tim padem zaradis, tvoje volba.

                  2. Mirek F.:

                    „Bída, kam tento kdysi skvělý web klesl a ještě se nezastavil.“

                    – – –

                    Ano, mnohé se na tomto povídálišti změnilo, s tím plně souhlasím. Čím to je? jak čas plyne, některým lidem dochází, že jejich původní představy byly mylné…

                    :OD

                    1. Ony se nam hlavne meni problemy ve spolecnosti z kosmetickych na existencni. I tento web mel, logicky, jina temata v konjukture a jina ma v nastupujici diktature.

                    2. Ale seznamy snad pořád ještě fungují, ne :-)?
                      A silně pochybuji, že v tomto konkrétním případě tj. předhazováním údajných ukrozvěrstev proti nevinným ruským civilistům (vzor 38 – zlí Češi versus terorizovaní, mučení a vraždění Sudetáci), se jeich představy změnily. Ti kremelskou propagandu nekriticky žrali vždycky.

                    3. Mirek F.:

                      „…seznamy…“

                      – – –
                      Jo, mám seznam nickname, bo mám slabou paměť na kvanta informací a tak si ty méně důležité občas poznamenám.
                      Ale ty jsi sortoval do smeček, jak vidím:

                      Mirek F.
                      6.4.2024 v 7:53

                      „… do smečky zdejších nekritických prokremelských fans jsem vás neřadil nikdy.“

                      .

                    4. A rád je jmenovitě tisknete. Na rozdíl od ostatních, která si pochopitelně řadí lidi, tam, kam dle jeich názoru patří, což je naprosto přirozené chování vlastní všem. Aniž by ovšem cítili potřebu ty seznamy veřejně tisknout, to už ej něco jiného.

                    5. Mirek F.:

                      „…je jmenovitě tisknete.“

                      – – –
                      Dosud jsem ani jeden nevytiskl.

                      .

        4. Beaumont 2.4.2024 v 22.38

          Přesně.
          To si říkám již od karibské krize.

          1. Karibská krize je moc hezký příklad.
            SSSR tehdy umístil na Kubu rakety, které potenciálně mohly nést jadernou hlavici. A co udělali Američané – vybombardovali Havanu a ty raketové základny? Provedli vojenskou invazi na Kubu? Ne, nic takového. Udělali námořní blokádu (přes kterou normálně pouštěli lodě, které nevezly žádné zbraně) a vyřešili to jednáním se Sověty. NIKDO u toho neumřel (kromě jednoho amerického pilota), nebyla žádná válka.

            Ukrajina v roce 2022 ani neměla podanou žádost o vstup do NATO ani do EU, natož aby na jejím území byly nějaké vojenské jednotky NATO (možná kromě pár instruktorů). I kdyby ty přihlášky podala, tak by to trvalo ještě mnoho let, než by se do NATO / EU dostala, jestli vůbec. No a co udělal Putin? Zaútočil na Ukrajinu, zabil tam statisíce lidí a to 1) bez vyhlášení války, 2) v rozporu s Budapešťským memorandem, kde Rusko zaručilo Ukrajině suverenitu. A to ani nemluvím o krádeži Krymu v roce 2014.

            Takže ano, karibská krize ukazuje, jak se mají řešit mezinárodní konflikty a Rusko na Ukrajině ukazuje, jak se to dělat nemá.

            1. Este si tam nieco vynechal a to vyzbroj umiestnenu USA v Turecku predtym.
              A tiez Ti unikol jeden podstatny fakt, na zastavenie lodi prepravujucich vyzbroj v medzinarodnych vodach, blokadu ako pises, naozaj nepotrebujes zaberat niecie uzemie. To v pripade Ukrajiny neslo, ak by sme prevzali rusky pohlad na ceku situaciu. A dalsia vec, v 2022 sa o moznom clenstve hovorilo, sice to bolo nerealne ale hovorilo otvorene uz niekolko rokov.

              1. navic co si budem poudat, do kohokoli se srát v mezinárodních vodách je jasný porušení námořního práva

                1. Re: Behemot 4.4.2024 v 7:47
                  Podivej se, namorni pravo taky patri do ‚sveta podle pravidel‘. A kdo urcuje ty pravidla? No prece MY, strana USA! Takze zatimco z nasi strany je to ‚ochrana zajmu‘, tak od Rusaku je to same ‚akt agrese‘.

            2. Víte, co byly PGM-19 umístěné v Turecku?
              Napovím. K jejich pohonu sloužilo kapalné palivo a před startem se i ve zrychleném módu tankovaly skoro 2 hodiny (30 tun kyslíku).
              To fakt nebyly zbraně obranné.

              1. Vsechny zbrane NATO jsou obranne. I kdyz jsou pak treba pouzity k preventivnimu obrannemu uderu.

            3. Když vytahuješ karibskou krizi, tak pomíjíš jeden malinkatý detail: k válce chyběl nepatrný kousek, všechny americké zelené mozky chtěly zaútočit (a vyhlášení války fakt nikdo neřešil) a Kennedyové jim to zatrhli jen proto, že přesně nevěděli, jak daleko s přípravami Sověti jsou. Naštěstí zvolili alternativu blokády. Zároveň OBĚ strany braly válku vážně a respektovaly sílu protivníka. Blokáda dala časové okno k vyjednávání, kdy Sověti uznali, že to přehnali a zároveň Američané nabídli deeskalační stažení raket z Turecka.
              Existuje jedno takové úsloví, že na tango jsou potřeba dva.

              Mimochodem, i tehdy se objevovaly stejné řeči o neustupování zlu, neustupování komunistickým diktátorům, mnichovanství a podobně.

            4. Po pruseri v Bay of Pigs poza chrbat JFK si zelene gumy v Pentagone az tak otvorene netrufali na „specialnu intervenciu“ na Kubu.

            5. Beaumont 3.4.2024 v 23:26

              Na Kubě byly v době karibské krize umístěny pravděpodobně taktické rakety schopné nést jaderné hlavice. Vybombardování Havany či invaze na Kubu by znamenaly použití těchto raket k obraně ostrova, k čemuž byl Fide Castro velmi příznivě nakloněn.
              Spojené státy vámi zmíněnou námořní blokádou zastavily sovětské lodě vezoucí rakety středního doletu schopné zasáhnout onačejší cíle než je Florida.
              Blokádou byly zadrženy všechny lodě, protože totální embargo trvalo v době karibské krize již dva roky a byť postupně slábne, trvá dodnes.
              Spojené státy neměly tehdy zákon, že se SSSR se nebude jednat a vice versa.

              Předpokládám, že „v oběhu“ je více názorů, jistě i zcela opačných, a diskuse laiků je zbytečná.

        5. To predvadzaju americki demokrati uz desatrocia po celom svete.. len potom nechapem, preco tak bliakali kvoli nejakym ruskym raketam na Kube, do toho ich predsa tiez nic nebolo podla tvojho vyjadrenia.

          alebo je to nejako inak?

          1. Karibská krize je moc hezký příklad.
            SSSR tehdy umístil na Kubu rakety, které potenciálně mohly nést jadernou hlavici. A co udělali Američané – vybombardovali Havanu a ty raketové základny? Provedli vojenskou invazi na Kubu? Ne, nic takového. Udělali námořní blokádu (přes kterou normálně pouštěli lodě, které nevezly žádné zbraně) a vyřešili to jednáním se Sověty. NIKDO u toho neumřel (kromě jednoho amerického pilota), nebyla žádná válka.

            Ukrajina v roce 2022 ani neměla podanou žádost o vstup do NATO ani do EU, natož aby na jejím území byly nějaké vojenské jednotky NATO (možná kromě pár instruktorů). I kdyby ty přihlášky podala, tak by to trvalo ještě mnoho let, než by se do NATO / EU dostala, jestli vůbec. No a co udělal Putin? Zaútočil na Ukrajinu, zabil tam statisíce lidí a to 1) bez vyhlášení války, 2) v rozporu s Budapešťským memorandem, kde Rusko zaručilo Ukrajině suverenitu. A to ani nemluvím o krádeži Krymu v roce 2014.

            Takže ano, karibská krize ukazuje, jak se mají řešit mezinárodní konflikty a Rusko na Ukrajině ukazuje, jak se to dělat nemá.

            1. A v Zatoce svini se vylodili Rusaci. Tak se to ma delat. Jasne. A USA to vyresily jednanim se Sovety. Vlastne vsechno uplne na pohodu a mely to pod kontrolou.

              A ted tu O budulinkovi.

              1. neuvěřitelný, co?

                a ty rakety do Turecka přetím asi umístili marťani…

                1. Re: Behemot 4.4.2024 v 0:18
                  To byly samozrejme mirove rakety a byly v Turecku proti Severni Koreji. Nejak tam nam to Beaumont vyasvetli.

              2. Čí to byla zátoka? Sviní. Kdo je největší svině? PutIn. Takže to byli tydlencti rUsáci. To dá logika Ahmeda&Pípa.

              3. To je presne uroven vasi argumentace – prekrocil by ji i jezevcik a ani by se nemusel moc snazit.
                Takze lekce z dejepisu:
                1) V Zatoce svini se vylodili kubansti emigranti. Sice s podporou USA, ale rozhodne bez americke armady,
                2) cilem (ktery nevysel) bylo svrhnout Castra a komunisty, kteri se k moci dostali pucem, tj. nedemokraticky,
                3) stalo se to v roce 1961, tedy PRED krizi s raketami, blokadou atd.

                1. 1) Takze proruski separatisti na Donbase s podporou Ruska su vlastne OK.
                  2) Majdan tiez nebol demokraticky, bol to obycajny puc, jednanie o predcasnych volbach bolo uspesne a garantovane zastupcami EU, ale vysledok nebol pucistami dodrziavany ani 24h.

                  1. zastupcovia EU kadeco garantovali.. aj take Minske dohody, aj vieme, ako ich garantovali, ako priznala Merkelova.

                    to sa potom naozaj niekto cuduje, ze Rusi maju z EU poskokov ako Borrell iba srandu?

                    1. Kolik má EU divizí?

                2. Re: Beaumont 4.4.2024 v 7:16
                  :-) Otevrel jsem si rybickovej salat, komedie muze zacit.

                  Tak spust, ty tvoje ‚argumenty‘ jsou super. Mas to odnekud, nebo vsechno vlastni tvorba?

                3. A to bombardování letišť a skladů paliva 16.4. prováděli taky kubánští emigranti?

                4. Batista sa tiez dostal pucom k moci (a zvrhol legalne zvoleneho prezidenta), to zjavne americkym demokratom nevadilo.

                5. Beaumont 4.4.2024 7:16

                  Argumentujete velmi přesvědčivě, fundovaně a hlavně poučeně.
                  Jenže té nedemokracie tam bylo poněkud více.
                  Batista byl od voleb roku 1940 prezidentským diktátorem. Tři měsíce před volbami v roce 1952 se za podpory armády opět chopil moci, zrušil volby a vládl Kubě až do ozbrojeného převratu vedeného Fidelem Castrem na přelomu let 1958 a 1959. Důvodem pro revoluci byla přecházející neúspěšná povstání vysokoškolských studentů.

            2. Aegis tiez moze potencialne niest jaderne hlavice.. takze Rusi maju rovnake pravo sa rozculovat ako Americania pred 61 rokmi.

            3. Jenom dvakrát?
              A není to málo, Antone Pavloviči?

        6. To vies, americkym demokratom je velmi luto, ze sa nepodarila (ci dokoncila) rabovacka v Rusku v 90. rokoch do tych spravnych demokratickych ruk.. vela tomu nechybalo, to naserie.

          1. Nova generace taky utrela, chudak mladej Bajdn prisel o investice na Donbase a s takovou za chvili nebude mit ani na novej laptop. Je to bordel.

        7. Medvědovi ne.
          Ale kaubojovi je to toho všechno, protože TO JE PŘECE NĚCO JINÝHO!!
          Kauboj to myslí dobře. Šíří demokracii. I když někomu hodí na hlavu bombu, je to pro dobro bombardovanýho. To ví přece každý.

          Ale je víc států, kde je to něco jinýho. Třeba vůbec není věcí Sýrie, s kým se chce kamarádit. To je jedno, že na nikoho neútočí. Kdyby mohla útočila by. A taky by nepustila sednout v autobuse. Proto bylo nutný ji včera bombardovat.
          A kdo chce používat stejný metr, je zrádce a filcka. Uršula je velká! Chvála Joe Bidenovi!

          1. Sláma uKravína, zasraNé náledí.

  3. Nemuzu si pomoct, ale DF mi cim dal tim vice pripomina romanoveho O’Briena.

    1. Byla by to docela ironie. Z nostalgie projizdim wiki, a co se nedozvim:

      „The torture scenes (undertaken by O’Brien) were influenced in part by the stories leaked out of the USSR of the punishments inflicted on political prisoners in mental hospitals and the Gulag.“

      Kazdopadne tak velky konspirator, abych veril, ze DF je clenem vnitrniho kruhu, snad nejsem. Ale dost to tu postavu pripomina. V tom zmatku, ktery panuje, cert aby se v tom vyznal.

    1. nelze nevidět úsilí mocných i užitečných hlupáků, aby jsme se do podobých sraček dostali, byť jinou cestou … mimochdem i u nás v protektorátě jsou šílená místa, která vypadají i hůř

      1. Jako myslis, ze dnesni mladez se bude umet plazit ve snehu? S nevidel nabory do armady, nebo aspon telocvik na nejake ZS, vid?

        1. @Sysop
          Jak praví klasický český film:
          Что ты делаешь зимой?
          3имой я не гуляю…
          Zde ve verzi: Я ползаю!

          1. Верно. Зимой я ползаю в парке.

  4. Krajina, ktora dovaza vsetko – od klincov, cez lieky, elektroniku, auta po lietadla. Nevyraba nic normalne pouzitelne ale:
    Rusko momentálně klečí na kolenou pod sankcemi s růstem HDP v roce 2023 asi 2,5% a s prognózou pětiprocentního růstu v roce letošním – hlasim, ze rozumiem.

    Pan D-fens je cech, vysmieval sa tu viac krat protektoratnym Cechom ako sa „nahore hrbili ale dole slapali“ a rovnaky recept radi Ukrajine, v Cechach sa osvedcil, republika sa vzdala, vojsko sa demobilizovalo, zbrane sa odovzdali nemcom. Par cechov bolo treba obetovat, ale to sa vyriesi kvetmi a vencom pri krypte – ved sme sa vzopreli ked to uz bolo dovolene. Tak sa Ukrajina vzda, par desatroci vydrzi, kym Rusko rastom HDP dospeje k dalsiemu krachu a potom sa oslobodi. Nasledne bude mentalne cecham este blizsie a bude moc podobne rady rozdavat dalej.

    1. Kazdej hrdina a bojovnik by krome zvazeni cilu mel take zvazit svoje moznosti. Ja bych rad Lambo. A taky Cessnu. A taky danovou svobodu. A taky… no… a tak ja jdu zase drzet hubu a makat.

      Krome toho, nikdo z nas nevi, co presne Ukrajinu ceka pod zapadem. Fakt si myslis, ze zapad se primo trese na to, aby Ukrajincum udelal paradni zivotni uroven? Pustil jejich zemedelske a prumyslove produkty na zapadni trh? Jako fakt?? Zejmena ted, kdy to tady jde zum Grund?

      Ja bych rad oddelil libive fraze a slunickareni od reality. Ja nevim, co presne zapad dosahne. Ani nevim, co dosahne Rus. Ale rozhodne nic z toho neni zadny azuro pro Ukrajince.

      1. @Sysop: Kdyby ses kdysi vydal cestou zmrdstvi, tak uz to vsechno davno mas. Ja jsem na tom moralne podobne..

        1. Jo, za tech temer 30 let podnikani jsem mel nekolik prilezitosti. Napriklad v dobe, kdy na zalozeni banky stacilo mit 300 mega a nasledne clovek cerpal u CNB 2 miliardy se srandaurokem. Samozrejme, nasledny bordel zatahla Konsolidacni banka… cili my vsichni. A dalsi a dalsi veci, co okolo mne prosly, je na co vzpominat.

          Proste jsem na to nemel zaludek. Ne strach, ze mne chyti. To ani ne. Vuci statu jsem vycitky prestal mit presne v okamziku, kdy mne okradl a ja jsem si pak tu kradez pekne vytahal naz5. Ale tyhle velky zlodejny zatahovaly kapsy skutecnych lidi. To nebyla ‚ferovka za dane, voe‘.

      2. To nevies, ze Blackrock, Cargill, Vanguard a dalsie anjelske charitativne spolocnosti a fondy to robia len a iba pre blaho ukrajincov a zadarmo, este na tom aj prerabaju? Aj Bidet junior, hoci trosku menej intelektualne obdareny, bol na Ukrajine nezistne pomahat..

    2. JoeS: přesně řečeno. Ještě dodat, že když Česko pustilo Sudety a posléze kapitulovalo, nejen že tím Hitlerovi dodalo obří zásoby zbraní a munice, ale současně zvedlo německou zbrojní výrobu o desítky procent a jako jedna velká zbrojovka v srdci Evropy mimo dosah bombardérů vzorně vyrábělo zbraně proti spojencům do posledních dnů války. Stíhače tanků se v Praze vyráběly ještě v dubnu 44.
      A na skvělých českých lehkých tancích a špičkových podvozcích úspěšně probíhal blitzkrieg proti Francii a posléze proti Sovětskýmu Svazu. Osud pár set tisíc Židů – koho by to zajímalo, stejně často mluvili německy, že jo. A když se ze Západu vrátili po válce vojáci, co skutečně za vlast bojovali, tak jsme s nima zatočili taky.
      Tohle my tady umíme, držet hubu a krok, ohnout se a šlapat, jako obilí si ve větru lehnout a pak se zase narovnat, a s těma statečnějšíma pěkně zatočit, když je k tomu příležitost.

      1. Cerny Mor: „…s těma statečnějšíma pěkně zatočit, když je k tomu příležitost“

        Tohle je tu v poslední době vidět čím dál, tím častěji i ostentativněji. Nenávist ke komukoliv, kdo se neplazí. Zrcadlo je svině.

      2. Česko nepustilo sudety,. Sudety mu byly odebrány Mnichovským diktátem, kde se vyspělé západní demokracie dohodly na jeho rozebrání na náhradní díly. Kdyby se Ćeskoslovensko vojensky bránilo, celý západ by ho považoval za agresora, který nevyprovokovaně zaůtočil na své nové sousedy a byli bychom z většiny rovnou vyhlazeni. Což by znamenalo, že by se ani nenarodilo tolik vypatlanců, který do dneška vyčítají Benešovi, že neposlal celej národ rovnou na smrt.

        1. Ko-za: aspoň je vidět, proč tady pořád plácáte o tom, jakej je agresor Ukrajinec, když mu vlezl Rusák do země. Tomu se dá jen smát:-)

          1. Ukrajinec není agresor. Ukrajinec je blbec, který nepochopil svoje geopolitické postavení a vyprovokoval a rozdmýchal konflikt s mocnějším sousedem, se kterým je propojen nesčetnými lidskými, rodinnými, hospodářskými, kulturními i náboženskými vazbami. Bojuje za cizí peníze v cizích zájmech a přivedl se na pokraj zániku státní i národní existence. Inu gerojové.

            1. Jihočech Honza 3.4.2024 v 19:39

              „..nepochopil svoje geopolitické postavení a vyprovokoval a rozdmýchal konflikt ..“

              – – –

              Velké lákadlo, ta EU. Ale že je nenapadlo uvažovat, proč třeba GB z ní odešla…?

              .

              1. A proč se do ní hrnou jen východoevropské chudobince, zatímco superbohaté Norsko, Švýcarsko a Island si udržují až štítivý odstup.

                1. Jihočech Honza:

                  Nenapadlo je to, jsou snadno zblbnutelní.

                  My bohužel taky, jinak by nebyla u koryta 5K a na hradě hadrfous.

                  .

            2. ČSR není agresor. ČSR je blbec, který nepochopil svoje geopolitické postavení a vyprovokoval a rozdmýchal konflikt s mocnějším sousedem, se kterým je propojen nesčetnými lidskými, rodinnými, hospodářskými, kulturními i náboženskými vazbami. Bojuje za cizí peníze v cizích zájmech a přivedl se na pokraj zániku státní i národní existence. Inu legionáři, vlastenci.

              1. Tak. Kromě toho „bojuje za cizí peníze“ – my jsme za ně nebojovali, my jsme za ně makali, aby naši páníčkové mohli bojovat co nejlíp.

                1. Neměnil bych nic. Fanklub medvědího kotce jistě ty cizí peníze najde.

              2. misaka:

                Porád nevíš, jak je dlouhej rok…?
                Nebo příště 4.4.2025…?

                :OD

              3. Ale ona to do určité míry pravda je. Nejjistější záštitou existence českého národa byla podunajská monarchie. Když se české elity rozhodly se této záštity vzdát (jistě i z dobrých důvodů), vznikl stát ve velmi nepříznivé geostrategické situaci, závislý zcela na podpoře a dobré vůli západních velmocí, pro které jsme nikdy nebyli životní zájem. A při první vážnější krizi se stát rozsypal jako domeček z karet.

                1. @JH
                  ano to je přesné

                2. Ale hovno.

            3. JH: Ukrajinec nic nevyprovokoval. Popadesáté šesté: „Henleinovci“ vysírali v LLR/DLR, Rusák zabral Krym a ještě u toho dělal, že to nebyla pravda. Po té Ukrajinec holt šel hledat štěstí jinam. Ukrajinec nemohl udělat NIC, aby mu tam Rusák nevlezl. Tedy kromě toho, že by Ukrajinci byli tak blbí, že by si zase zvolili toho „správného“ prezidenta. Jenže ten marasmus, co tam za proruské kliky byl, byl ještě horší, než to, co máme tady. A proto už to nechtěli. Ale Rusák se holt svého impéria vzdát nechtěl.

              Něco jako my tady před WW2. Mohli jsme lézt Hitlerovi do zadku a přidat se jako protektorát sami od sebe. To byla jediná možnost, která by zabránila tomu, že nás obsadil. To ale neznamená, že jsme byli blbci, když jsme to neudělali. Kdyby ano, na konci války bysme jen těžko byli na vítězné straně. Už to předání průmyslu bylo na pováženou, ale když to posrali Francouzi a Angláni v Mnichově, nemohli nám to pak dávat za vinu.

              1. Po padesáté sedmé – vysírat začali prozápadní Ukrajinci s nesmyslnou asociační dohodou a především majdanským pučem podporovaným ze Západu jak politicky, finančně i organizačně. To vše na pozadí rozsáhlé expanze NATO do střední a východní Evropy. Nebýt majdanu, nebylo by znovupřipojení Krymu, nebylo by vysírání „henleinovců“, tedy spíš girkinovců. A i na girkinovce bylo možno reagovat jinak než vojensky a bombardováním donbaských měst hlava nehlava.
                S Ruskem nikdo nikdy vážně nejednal. Odepsat Krym, dát autonomii Donbasu, zapomenout na NATO, soustředit se na obnovu země ale Finsko, bylo by to horší, než to, co UA bude mít teď?

                1. Nech ho. Von za to nemůže. Musel by se zbavit věcí co má tak rád. Dvojího metru a mylného dojmu.

                2. JH: proč ignorujete důvody toho „vysírání“ s asociační dohodou? Napsal jsem Vám je jasně, ale chápu, že se to nehodí a marasmus za proruských prezidentů (Kučma, Janukovyč), který už „kupodivu“ Ukrajinci nechtěli, odmítáte vidět jako důvod snahy Ukrajiny orientovat se jinam. Totiž ten bordel a korupci, co jim tak rád vyčítáte, je primárně dědictvím z této doby.

                  Sranda je, že to „bombardování donbaských měst hlava nehlava“ popisuje článek od Mrcasika trochu jinak.

                  A co by bylo pro Ukrajinu horší – to je asi tak teoretické, jako o kolik byla WW2 horší u nás, než kdybysme se připojili k Říši dobrovolně, což by byla jediná možnost, jak předejít Hitlerovi v našem obsazení. Vůbec se Ukrajincům nedivím, že to zkusili jinak. Bohužel jim to nevyšlo a budou odsouzeni k ruskému marasmu dál.

                  1. Kučma byl Rus? A Juščenko? Janukovyč? Rusko snad může za to, k jakému hospodářskému a morálnímu bankrotu to Ukrajinci přivedli?
                    A Mrcasík nepsal ani tak o ukrajinské reakci, jako o vysírání girkinovců. Na které jistě měla UA armáda právo reagovat, ale ten způsob byl poněkud nešťastný, protože Rusko sázky vždycky dorovnalo a všichni věděli, že v tomto bude Malorusko tahat za ktatší konec.

                    V roce 38 bylo na dobrovolné připojení k Reichu pozdě. To bychom nesměli provést národní obrození, v roce 1948 přijmout pozvání do Frankfurtu.

                    1. JH: není nějak brzo na to, abyste byl opilej? Proč by měli ti pánové být Rusáci?

                      Rusko za to, k jakému bordelu to Ukrajinci přivedli zhruba tak, jako za to mohlo u nás během minulé totality a jak dnes může brusel, potažmo USA za kdejakou uvědomělou sračku u nás. Pokud to berete tak, že si tady můžem za všechno sami (což jsem z Vašich dosavadních příspěvků na stav různých zemí, naší nevyjímaje, nepojal), pak jasně, může za všechno Ukrajinec. Dtto pokud jde o Vaše oblíbené teze o tom, jak Ukrajinec bojuje za Amíka a podobné, nyní již zcela nesmyslné blbiny.

                    2. fatdwi 4.4.2024 v 18:39

                      Pokud si někdo oblíbí these o tom, jak Ukrajinec bojuje za Amíka, nejsou to nyní již zcela nesmyslné blbiny, ale známka toho, že dotyčný zbytečně často sleduje tuzemský mediální „mainstream“.

                    3. Akorát že UA už je desítky let nezávislá a posledních 10 let vyloženě protiruská.
                      My nezávislí a 10 let vyloženě protibruselští/protiameričtí nejsme.
                      Docela rozdíl, nemyslíte?

                  2. fatdwi 4.4.2024 v 16:12

                    Ano. Marasmus za Janukoviče Ukrajinci nechtěli. Někteří.

                    1. ygorek: stejně tak jsou tady někteří, kteří Rusáka nechtějí, pak jsou tu někteří, kteří ho chtějí a tak dále. Co jste tím chtěl říct?

                    2. fatdwi 4.4.2024 v 17:27

                      Mezi: Ukrajinci nechtěli
                      a: někteří Ukrajinci nechtěli
                      je zřetelný rozdíl.

                      Zejména pokud někteří nechtěli a byli za to (údajně štědře) honorováni. Podobně jako ti někteří, kteří Rusáka s Ukrajincem (tedy Sověty) u nás chtěli.
                      Netušil jsem, že by právě toto někdy bylo na tomto fóru nutné vysvětlovat.

                    3. ygorek: já se neptal na rozdíl mezi „někteří“, ale na to, co tím poukazováním chcete říct. Tedy to, co chcete říct je, že demonstranti proti Janukovyčovi byli „štědře zaplacení“ a voliči Porošenka tedy taky?

                  3. Takze za plynovej Julinky marazmus, korupcia a bordel nebol, ta bola ten spravny demokraticky kandidat.. ako ked napr. Ukrajinci kradli plyn pre europskych zakaznikov v 2009 pocas jej vlady.

                    Zvalovat zodpovednost pocas 30+ rokov ukrajinskej samostatnosti za bordel a korupciu na Rusov je blbost, ten stav totiz vyhovuje ukrajinskym politikom, mafianom a oligarchom, bez ohladu na stranicke tricka.

                    1. quadra 5.4.2024 v 10:57

                      Bordel a korupci na Ukrajině provozovali Ukrajinci, velmi pravděpodobně titíž, jako za časů SSSR.

                    2. @ygorek
                      chtěl jste jistě napsat bordel a korupci provozovali na Ukrajině provozovali někteří Ukrajinci, viďte? ;-)
                      Mohu potvrdit, naposledy l.p. 2009 na trase Vyšné Nemecké, Užhorod, Mukačevo, Koločava a Lvov.
                      Jiní naopak vytvářeli ostrůvky positivní deviace.

                    3. Dachsmeister 5.4.2024 v 16:25

                      Ne, nechtěl.
                      Ale ano, tuším, na co narážíte.
                      Můžete vzít za základ množinu lidí provozujících bordel a korupci, nebo můžete vzít za základ množinu občanů Ukrajiny. Nebo můžete v množině občanů Ukrajiny provozujících bordel a korupci rozlišovat národnosti – potom bordel a korupci na Ukrajině může provozovat kdekdo od Moldavanů po Poláky a zpět.

                    4. quadra: ne, nic takového jsem nenapsal. Ale napsal jsem, že ten ruský bordel prostě už Ukrajinci nechtěli – tedy místo, abyste vymýšlel, co jsem nenapsal, proč nezareagujete na řečené a nezpochybníte to?

                      Váš druhý odstavec je už úplně mimo to, co jsem napsal já.

                    5. Rusky bordel ani nemusia chciet, staci im bohate ten vlastny.. ukrajinsky plebs urcite nechce korupciu, ale tzv. podnikatelia, oligarchovia, mafiani a verchuska ano, to sa nezmenilo 30 rokov.

                      Uz tu bolo niekolkokrat napisane, aky je rozdiel medzi ukrajinskym a ruskym bordelom.

                      Pobavilo ma, ked sa stali v zapadnej propagande z ukrajinskych mafianov a podvodnikov po februari 2022 ctihodni podnikatelia.. a tie rozpravocky o boji proti korupcii, ked v slabej chvilke aj zapadni demokrati priznavaju, ze „in Ukraine there is stealing like no tomorrow“.

                  4. Rusky vplyv je velky, ale nie je zdaleka jediny dovod, preco je Ukrajina 30+ rokov v srackach.

                    1. Tak zrovna UA mela s Ruskem hodne dobry obchody. Je fakt potreba, aby prisla do EU a to bude cucet, jak ji Brusel zamete se zemedelstvim a prumyslem. Uz aby byla v EU.

              2. I když budeš tyhle nesmysly opakovat až do smrti, pravdou se nestanou.

                1. Jo, pan „Druha svetova zacala nicim nevyprovokovanou invazi v Normandii“ opravdu ve smych dementnich nesmyslech prekonava sam sebe den za dnem. To je k neuvereni.

    3. Na Ukrajine sa ten recept osvedcuje, zobrat, drankat a hrbit sa pred Zapadom a slapat za omrvinky, ved im nic nepatri, co take vedia vyrobit (co nie je este z ery Sojuzu, ak to uplne nerozkradli)?.. a este som zabudol, byt uzitocnymi idiotmi a lacnym spotrebnym materialom do posledneho Ukrajinca.. na toho demokrati seru z vysoka.

      O tom, co vsetko dovaza eurobordel (aj tie klince mimochodom), nenapises? Ale ano, mozeme vyvazat LGBTI a zelenocervenych kretenov.

      1. Ale slibovat, pronášet plamenné projevy, to umí západní politici báječtě. Taky nálepkovat a urážet kohokoli s jiným názorem. A zatím:
        https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/staci-nanejvys-na-pul-hodiny-prace-ukrajinci-jsou-s-naboji-u/r~9b3c6136f0d211ee801c0cc47ab5f122/
        O tom, jak moc je Ukrajina důležitá, svědčí to, že nebyli schopni alespoň pozastavit grýndýl.

        1. tady se jedou zelený sračky, zatímco na ukravíně valily uhelný elekrárny z nejhorších sraček, a eště ani nevodsířený, na poptávku špičkový GW do uhnijní sítě, dyž nesvítilo ani nefoukalo, to je ta zelená kurvárna ty kokso v praxi :)

  5. Ono je samozřejmě maximálně sympatický, že by si Ukrajina mohla dělat, co uzná za vhodný, ovšem v tomhle imperiálním nastavení to jaksi není možný. S tím je bohužel třeba kalkulovat a kdo s tím nekalkuluje, tak je holt blbej.
    Jestli tu někdo brousí azbuku, tak je třeba říct, co zajímavýho je třeba na střední Evropě. Přestárlý a nepřátelský obyvatelstvo? Neexistující suroviny, kterých má Rusko přehršel?
    A tohle imperátor Putin jako chce? V tom je nějaký přínos pro velkoruské impérium? Jaký? No žádný.
    Pro Rusa se jeví pro jeho expanzivní choutky daleko zajímavější Afrika.
    Z pohledu imperiálního rusa je mnohe

    1. … mnohem zajímavější Afrika. :)

      1. Sry, nějak jsem to blbě rozkouskoval.

    2. Evropu nemusí nikdo obsazovat. Ta se ničí sama. Ten vykradený zadlužený eurocirkus je škoda zbraní, protože Evropská komise a pseudo leadeři jako Lejnová nebo Fiala ničí celý svétadíl mnohem efektivněji než jakákoli raketa.

      1. Ale Evropa obsazovaná je, měsíc po měsíci, rok za rokem, islámskými imigranty. A nedělá absolutně nic, nanejvýš se vedou řeči o omezení migrace, spořádaný občan si řekne, jak je vše v pořádku, hlavně nevolit nějaké ty extremisty.

        1. Ale vidím zde pokrok. Po devíti letech už liberální média a politici dokonce připouštějí, že se mezi migranty skrývají teroristi. A to gratulujeme, že jim došlo to, co říkali dezoláti a prpruské živly už v tom roce 2015, kdy sem velká německá lesba na rozkaz USA ty vopičáky pozvala.

        2. Tudle jsem cetl, jak WHO planuje zavest tvrdsi ockovaci a pasovou agendu pri cestovani mezi staty. Jen jsem se nedozvedel, jak to bude fungovat u hen tech imigrantu, kteri nemaji zadne doklady.

    1. Jihočech Honza:

      Totéž, co v 70. a 80. letech. Stačila nějaká hvězdnatá nášivka připomínající vlajku USA a bylo dusno od SNB, školních orgánů či národněvýborných soudruhů.

      .

      1. https://www.novinky.cz/clanek/domaci-prezident-zamitl-zadosti-o-milost-pro-odsouzene-za-pestovani-konopi-40466349

        A ty dědové, co dostali osmileté flastry za pár kytek trávy milost nedostanou. Naše výběrová spravedlnost je prostě boží.

        1. Soused myho dedy dostal za sociku sest let za kradez traktoru (si ho bez svoleni JZD pujcil na vikend na senosec a v pondeli vratil).

    2. Trávíte celý den na sociáních sítích?
      Chtěli byste se Vaším koníčkem uživit?
      Chcete spojit příjemné s užitečným?
      Máte rádi spravedlnost?

      Tak neváhejte a staňte se e-kriminalistou a odhalujte nejnebezpečnější zločince každý den v teple kanceláře!!!

  6. Taková snůška sraček a ještě odkaz na skřeta Sterzika? Je mi z Vás na blití pane.

    1. Dik, zes nam to prisel rict.

      Stav se zase nekdy.

    2. Tato informace má pro mě cenu zlata.

    3. Stavím, občas sem chodím na výstavu exotů, ve kterou se to za ty roky proměnilo.
      Dřív byl čitelný aspoň pan domácí, teď už má taky vymleto.

      1. Zdar vole! Tady sme přeci vymletý šici https://www.youtube.com/watch?v=4hgmD69wpZE.

      2. Pokud pomyslis na bednu v nasi exoticke soutezi, pak mas rozhodne sanci, nevzdavej to.

        1. Sysop 5.4.2024 v 7:15

          Můj hlas rozhodně má.

  7. Nikdy nezabudnem, ako V.V.Pjakinovi chodili otázky pred prezidentskými voľbami na Ukrajine že koho majú tí ľudia voliť. A on im jasne povedal (parafrázujem): – Nie je tam jediný kandidát, ktorý by nebol zapredaný. Najlepšie urobíte, ak tie voľby budete ignorovať a nedáte im tak legitimitu na vládnutie (lebo aj ten najväčší diktátor potrebuje cítiť že má podporu plebsu).
    Čiže on už dávno pred začatím „špeciálnej vojenskej operácie“ vedel(tušil), že vývoj na Ukrajine smeruje len k jedinému možnému scenáru a to k vojenskému stretu. Hralo sa len o to, aká bude miera krvavosti budúceho konfliktu.

Napsat komentář

D-FENS © 2017