Nějak se to nepovedlo - zpět na článek

Počet komentářů: 719

Přidat komentář
  1. Koukam, ze pan domaci se uz oklepal z toho, jak se tehdy den pred zacatkem utoku seknul na cele care a udelal ze sebe uzitecneho idiota….a uz ze sebe ma potrebu delat to same znova.

    1. Pan domácí možná 1x za dva roky, Lojza zůstavá UI stále. To neva, vono to nebolí.

    2. Lojza:
      A co ty, bambulko? Psals mi něco o debilech, když jsem tvrdil, že nemám v autě software…

      :OD

    3. Přesně tak, tak jsem si dal dneska Aeronet, Zvedavce abych se nemile překvapil, že stejné slátaniny jsou už i zde. Tam jsem to ignoroval, zasmál se. Tady to snad zůstane normálním serverem. K článku: Tak hlavně, že sám Putin nedávno přiznal, že vojenské a výrobní kapacity Ruska nejsou dostatečně nejen vůči USA, nemluvě vůči zbytku Západu. Sankce neměli (a z podstaty věcí tak nefungují) srazit ekonomiku na kolena, ale v dlouhodobém horizontu způsobit ekonomické a sociální problémy. To se také děje!. Ruská ekonomika roste? Na tom jde vidět, jak vědomostně hloupneme. 2,5% růst ekonomiky jen a pouze díky navýšení HDP ze zbrojního průmyslu. Co to způsobí po skončení války snad není třeba rozepisovat.

      1. Jojo, speme dal. Rusak jen keca a prohrava. Ja to rikam furt.

        1. ? O tom se přeci nedisktuovalo. To, že Rusko válku na UK vyhraje je snad každému jasné. Je jen otázka, kde se budou chtít zastavit.

          1. MaX:
            “ Je jen otázka, kde se budou chtít zastavit.“

            – – –
            Ano. Je otázka, jaké území bude mít Svobodná republika Západní Ukrajina a také kolik ten banderistán bude mít obyvatel…

            .

          2. Tak ona není výhra jako výhra. Ve srovnání s původním ruským plánem na rychlé dosazení normalizačního režimu to zase tak dobře nevyšlo. A ve srovnání s povzbuzujícím příkladem pro Čínu ať to zkusí na tu svou „separatistickou provincii“, což by byl větší průšvih, to není tak zlé.

            1. Proč ty uvozovky? I Bílý otec z Washingtonu uznává, že ten ostrov je vzbouřená provincie. Dřív tedy uznával, že vzbouřená je pevninská Čína, ale v radě Prozřetelnosti bylo jinak rozhodnuto.

          3. Odkdy je to jasné? Komu?
            Tady (v ČR) se furt jen psalo, a někdo tak ještě píše/mluví, jak UA vítězí.

      2. novej dvorní šašek?

        1. Ještě máš tu popelnici saaba, nebo se ti už rozpadnul?

      3. Ano. A Ukrajinci mazaně zkracují frontu, aby zasadili rozhodující úder.

        1. tak tak, posledních několik týdnů zuřivě postupujou vzad, do zadem připravenejch pozic…

      4. Po skončení války to způsobí totéž, jako dycky. Naposled po erekci rudý zástavy nad Reichstagem.

        Válečnou produkcí atrofované průmyslové, potravinářské a sociální kapacity vítěze z větší části přejdou do civilního módu. Zůstane část udržující a modernizující obranyschopnost vítěze paritně potenciálnímu vnějšímu ohrožení jeho bezpečnosti anebo zájmů.

        Vítězný národ po urychleném nahrazení válečných ztrát bude prosperovat a současně si zachová dostatečné kapacity čelit případnému útoku.

        V případě vítězství spojenců získá dominanci ten, který bude mít nejméně zdevastované vlastní území, produkční kapacity, bude mít větší a levnější surovinové a energetické zdroje a dokáže podporovat a udržet přízeň své diaspory. Podstatná bude schopnost nabídnout partnerům solidní a rovnoprávné kanály pro obchodní výměnu a zejména kapitálové a platební kanály vylučující „uvalování“ (hovniválovy kuličky).
        Splněny musí být všechny tyto nutné podmínky a sílu dominance nebo vlivu určí suma jejich síly.

        V globalizovaném Světě s více srovnatelnými soupeřícími týmy už neexistují tak zásadní technologické bariéry, aby dokázaly přetlačit materiální a společenské zdroje nebo výhodnost vzájemné obchodní a kapitálové výměny.

        A doufám, že už není možné zkonstruovat a vybudovat natolik silnou totalitu, aby dokázala vyvážit všeobecnou převahu racionálně, kvalifikovaně a relativně volněji, svobodněji, chcete-li, řízené společnosti.
        Že už nebudou k výkonné moci připuštěni různí Kislingové, Moravcové, Obrněné Jalovice, Pribináčkové, Elektrikáři, Ropušani, Traktoristi, Černoprdelníci a jim podobní, aby vlastizrádně prodali svůj národ, stát, do nevypověditelné podřízenosti cizí moci, většinu movitých i nemovitých statků za směšný poplatek věnovali agresivnímu cizímu kapitálu, ekonomicky ho zadlužili a znesvéprávnili na mnoho budoucích generací.
        Pokud vůbec přežije.

  2. Zelenskyj vydal zakon, ze s Ruskem se vyjednavat nesmi. Takze tak jsou nastaveny pravidla mostarny. Nemuzeme prece po udatnem Zelenskem chtit, aby porusil zakon, nota bene vlastni. To da snad rozum.

    1. Sysop: a ten zákon vydal dřív, než si dal Rusák nerozbornou jednotu ukrajinského území coby součásti Ruska do ústavy nebo až potom? Nebo to bylo až po té, co Rusák řekl, že není vyjednávat o čem, protože jedinou variantou je, že se celá Ukrajina vzdá, aby mohla být naplněna fantazie z ústavy?

      Jen abych měl správně fakta.

      1. Nechce se mi to ted hledat, kterej tejden presne to vstoupilo v platnost, ale bylo to temer ve stejny okamzik, jako to stopnute Istambulske jednani. Ten zakon vysel jako reakce na nej.

        1. Sysop: takže až pak. Trochu to mění pohled na věc, nemyslíš?

          1. Nezda se mi. Ten zakon byl jen zabetonovanim prikazu. Naopak mi prijde, ze po dvou letech konfrontace s realitou by Zelenskemu prave dnes melo byt davno jasne, jaka je ten zakon picovina. Okay, pred dvema lety veril zapadu. Proc ne. Ja jsem v zivote taky uveril ledascemu. Ale kurva, kdyz davno vi, v jake prdeli to je a ze neni sance, aby se z toho vyhrabal, tak by mel to svoje nastaveni zmenit.

            Zelenskyj je vychcanej jak mraky. To neni typ, co si v kancelari prostreli kebuli. Ten se bude chtit nekam zdekovat. Jenze cim vetsi je ten ukrajinskej pruser, tim spise si ho pak v nejaky prdeli najde nejakej ukrajinskej Wisenthal. A ten mu tam tu palici prostreli.

            1. Sysop: ten zákon byl hlavně zde tolik oblíbený signál, nic víc. Když si Rakušák dá do ústavy, že jsme jejich nedílnou součástí a vždycky tomu tak bylo, tanky budou v Brně a my se nevzdáme, ale budeme bojovat, k čemu myslíš, že je takový zákon dobré vydávat?

              Zelenský dělá, co může a hraje hru s kartami, které dostal. Myslím, že na začátku do toho šel s tím, že ty karty vypadají o dost líp, možná jen neznal pořádně pravidla a nevěděl, že mít dvě esa je něco jiného v mariáši a něco jiného v žolíku.

              Nastavení se změní, až přijde ta pravá chvíle, zatím zřejmě nenastala. Dokonce v souladu s tvým posledním odstavcem si myslím, že je jednou z variant i možnost, že rušit ten zákon už Zelenský nebude muset, protože tou dobou už bude někde úplně jinde. Oficiální verzi (bez ohledu na realitu) tipuju smrt. Možná ho „trefí kinžál“, možná se „Ukrajina zhroutí po zásahu Zelenského dronem“, těch možností jsou mraky. Na žádnou z těch teorií bych si dnes nevsadil, ale žádná by mě nepřekvapila. Spíš by mě stále víc překvapilo, kdyby u toho jednání, až na něj dojde, Zelenský seděl.

              1. Jo, to vidim stejne.

            2. Všimli jste si, že dnes zase vylezli se zprávou o tom vrtulníkářovi, co ho odnaučovali až ve Španělsku, že krást se nemá. Likvidace vojenského zrádce je za mě v pořádku. Trochu se děsím, že by mu 107 agent Pávek mohl dát Řád bílého lva im memoriam. Je to jeho krevní skupina.

              1. Pavek rozdava Cizy na potkani, mozna je v tom nejaka symbolika.

              2. fort: Představte si situaci, kdy jeden politik zavelí armádě, aby šla proti armádě jiného politika. Vy budete v jedné armádě, a dejmetomu vaši přátelé v té druhé. Budete chtít zabíjet své přátele, nebo třeba přátele svých přátel? „Váš“ politik Vám dá nůž na krk, co budete dělat? Budete zabíjet, a nebo zdrhnete pryč, abyste zabíjet nemusel?
                Pokud budete zabíjet jen proto, že Vám to někdo řekl, jste zmrd, a přál bych Vám v takovém konfliktu smrt. A likvidace zmrda je za mě v pořádku.

                1. To je ovsem presne ten duvod, proc vycvik vojaka trva dlouho. Ne proto, aby se naucil ovladat techniku. Ale aby se mu vymyl mozek – odstraneni pudu sebezachovy a elementarniho premysleni.

                2. zzw30:
                  Bambula Kuzminov nikoho vraždit nemusel. Chtěl rychlý prachy a zariskoval.

                  .

                  1. corona: V tomhle to byl idiot, o tom žádná. Měl se nechat zmizet, ideálně nafurt, třeba s novou identitou, někde pryč. Ale co už, každý svého štěstí strůjcem.

                    1. zzw30:

                      „..Měl se nechat zmizet, ideálně nafurt,..“

                      – – –

                      On měl možnost o tom rozhodovat…?

                      .

    2. Zelenský je zkáza pro Ukrajinu. Pochybuji, že běžný občan Ukrajiny má zájem na dalších dodávkách zbraní a eskalaci konfliktu. Co jsem měl možnost shlédnout, tak ti lidé většinou jen chtějí, aby to skončilo. Celkem logicky. Jim je jedno, jestli budou patřit na Západ nebo k Rusku. Co se pro ně změní? Stejně jim skoro nic nepatří. A jestli nějací magoři kolem Kyjeva a směrem k nám mají takovou touhu být součástí Západu, tak ať se někde za Kyjevem namaluje čára a je hotovo. Zabíjení může ihned skončit. Ale o to jde až v poslední řadě.

      1. Zrovna dneska jsem se bavil s dvema UKckama tady u nas a ti to videj uplne stejne. Ze se to na pocatku zkusilo, no tak dobry, ale jakmile bylo jasny, ze Rusak leze z brlohu, tak se to melo stopnout. Ted uz jen zbytecne umiraji Ukrajinci a zeme jde do prdele. Kuriozni bylo, ze kdyz jsem jednoho potkal v patek rano u nas v krame, tak tam meli ve sleve cokendy Roshen a on povida ‚kdyby mi nebylo lito mych penez, koupil bych tu krabicku a venku se na ni vychcal‘.

        1. kdyby zůstali, tak by jim třeba nemusely už nikdy mrznout nohy https://t.me/marsalMalinovskij/5965

          1. To už je jako v tom fóru, kde doktor říká pacientovi. Mám pro vás dvě zprávy. Špatnou a dobrou. Ta špatná je, že jsme vám museli amputovat obě nohy. A ta dobrá je, že ho máte až na zem.

      2. Obyčejný úkáčka co tam zůstala se nejspíš modlí, aby je ti rusáci co nejdířv konečně obsadili, Zelenskýho a ty jeho nácky pověsili a celá válka skončila.

        1. Nevim ale, kolik je tam tech fakt obycejnech a kolik tam zbylo tech, kteri neutekli do EU a maji tam svoje podnikavecky aktivity. Kdyz tam muzou jeste porad strasit zapadni biolaboratore, tak ta zeme zrejme jeste porad docela slusne funguje, mimo frontu. Pak je otazkou, jakou realnou podporu takoveto uvahy maji. Znas to – dokud te nekdo nevytahne z gauce, ze pujdes valcit, tak jsi v klidu a drzis standardni nastaveni.

          1. Normálně tam hrajou tu svojí fotbalovou Premjer-lihu.
            O víkendu se odehrálo 8 zápasů.

            1. Ze ty chces dopadnout jako pani ucitelka Bednarova! A nebo pan Drulak, nebo dekan Sevcik a jim podobni!

        2. Ko-za: takovejm „obyčejnejm Čechům“ se tady za protektorátu říkalo „kolaboranti“. Nadšení, že válka vůbec nebyla a že nás Němci konečně obsadili ale nebylo úplně většinové (aspoň to tvrdí historici, ale třeba kecají).

          1. Kdyz to je takovy to vecny tema. Mas bojovat za pravdu, nebo za vladu? Kdo je pak ten ‚kolaborant‘? Byl treba Gabcik ‚kolaborant‘? No de iure byl. A byl i de facto?

            Vecna debata.

            1. skončit II. SV jinak, tak dnešní protektorátní správa chodí klást kytice k hrobu zákeřnými teroristy zavražděného vynikajícího šermíře…

              1. …a pilota.

                1. A emeritního šéfa Interpolu.

              2. Toho se možná dočkáme i tak. Už teď se dějou věci, ze kterých byl padlí váleční hrdinové blili. Když například český prezident jede 15. března lízat podrážky stejným bastardům, kteří nás toho 15. března obsadili, tak to už práská dveřma. Nemluvě o tom, že odvezli do Reichu na nějakou posranou výstavu náš korunovační kříž, který nikdy neopustil území českého státu.

                1. Tak ono i stran toho Heydricha byla ceska aktivita najit v Berline jeho zahlazenej hrob. Puvodne jsem myslel, ze na nej prisli nachcat, ale ozvala se prej Heydrichova rodina, ze by radi udelali bud obnovu, nebo pozustatky presunuli do hrobu Heydrichovy zeny. Jak to dopadlo, to nevim. Ale neprekvapilo by mne, kdyby Cesi ty kosti prestehovali jako svatost.

            2. Zelenský vyhrál volby slibama, že ukončí válku. Nejen že udělal přesný opak, ale zabil i posldní šanci v podobě jednání v Istanbulu, když se posral před Borisem Johnsonem a nechla o své zemi rozhodnout MI6 a CIA.

              1. Priznam se, ze to beru jako historickou zajimavost, ale dokazu pochopit, ze v tom okamziku to te MI6 proste sezral. A verim, ze na nej nemuseli jit nejakym vydiranim. Johnson je magor a bohuzel docela presvedcivej. Zelenskyj tou dobou nemel sanci znat realitu. Ani ruskou, ani anglickou. Ostatne v te dobe ruskou realitu neznali ani Rusaci a Anglani tu svoji luxusne tajili.

              2. třeba ukončí, někdo budu muset kapitulaci podepsat :-)

                1. Nejakej dvojnik se najde. Rusove dodaji…

          2. Jo, ty jsi tuhle pětikoaliční iluzi ještě neopustil? No tak přeju veselé snění s paní Decroix. :-D

        3. Tak určitě je skupina ukáček, co se za to modlí. Jenže ti nejhlučnější obvykle nebývají reprezentací všech, a pak je otázka, co bude podle tebe dál. Rusko má dlouholetý problém, že ti schopnější/nadanější jim zdrhají. Válka tomu dost pomohla, odhady jsou kolem 50-70k ajťáků, kolem 700k dalších inženýrů atd. Jasně, je to „blbého“ půl procenta obyvatel, jenže ti lidi se vzděláním chybí, protože Voloďů, co umí nasadit narovnávák na vohejbák najdeš v každé dědině deset, ale když ti zdrhne dvacet Sergejů z ústavu Ciolkovskiho, tak už to jen tak nenahradíš. A přiznejme si, oni ti Voloďové, co byli na Ukrajině, budou mít taky trochu jiný pohled na život. Chlastali i Američani po Vietnamu, a to je hovno proti tomu, co se bude dít v Rusku.

          Já si pamatuju, jak jsem jel s kamarádem půlchorvatem do Chorvatska někdy kolem 2000, a ta nenávist vůči Srbům byla všude, 8 let po válce. A co teprve krásné vnitrozemí – vylidněné, pole jen obdrátované s varováním, ať tam nelezeš kvůli minám (což Češi nechápali, takže tam chodili chcát), prázdné vesnice atd. Moc bych za to nedal, že jak s tou nenávistí, tak s tím vnitrozemím se v některých lokalitách moc nehlo.

          Takže jo, možná se někdo modlí aby Zelenskýho pověsili, válka skončila, ale až se to stane, je otázka co dál. Celé Pobaltí se už dva roky připravuje na to, že jsou další na řadě. Kvanta Ukrajinců zdrhla, spousta chytřejších je pryč, totéž platí u Ruska (kde je to ovšem konstantní proces), a Ukrajince čeká přesně to, co popisoval Havlíček Borovský – „země bídy, zmaru, chlastu, a rozsáhlých literárních děl o bídě, zmaru a chlastu“. Po té válce té bídy, zmaru a chlastu ještě notně přibude.

          1. Jen na okraj – KHB to psal před 180 lety. Opravdu relevantní zdroj informace o dnešku.

            1. Ano, psal to před 180 lety, a pořád to platí. Protože nemalá část chytrých a vzdělaných buď emigruje, nebo je potenciálně čeká nějaká ta čistka, která tam probíhá každých pár desetiletí.

      3. Pirath: to je zajímavé, že chybu vidíte s kreslením čáry u „magorů kolem Kyjeva“, zatímco tím, kdo to vyloučil a za jedinou variantu vyhlásil bezpodmínečnou kapitulaci Ukrajiny byl Putin. Dokonce si to soudruzi dali do ústavy, že je to celý jejich. Ale to je zřejmě jen detail a chyba je na „ukrajinských náccích“, kteří holt neměli klást odpor, když jim Rusák vlezl do země.

        1. Kdyz budu prohlasen za dluznika neplatice a vleze mi pak do baraku exekutor, mam nebo nemam klast odpor? Jednoducha otazka, ale slozita odpoved. Proc? Protoze nezname presnou pricinu. A ted se muzeme dohadovat, jak ten dluh vznikl, co bylo na pocatku, kdo mel pravdu a bla bla bla…

          A nebo proste rekneme, ze exekutorovi se ma klast odpor, protoze je to moralni? Nebo se nema klast odpor, protoze tak je to podle platneho zakona?

          Otazky, same otazky…

          1. To je trošku odveci príklad, ale vidno na ňom, ako sa zo všetkých síl snažíš legitimizovať inváziu.

            Na úrovni štátov navzájom niet žiadneho „platného zákona“, ale je to niečo ako ten povestný ankap…

            1. Ja? Ale to asi spatne ctes moje prispevky. Od pocatku tvrdim, ze invaze je nelegalni. Nicmene ale chapu, proc k ni doslo. Slabodusi jedinci si to vykladaji tak, ze s ni souhlasim. To jsou ale dve ruzne veci.

              Jsem toho nazoru, ze vetsi pes mrda. Ze je to svinstvo a nespravedlive vuci slabsim, je samozrejme fakt. Ale tak to proste ve svete chodi. Problem je, ze drive ti velci psi byli tak dva, mozna tri. Dnes je jich vic a kazdy ma svoje zajmy. A to je problem. Ti stari psi nechteji prijit o sva privilegia a ti novi nechteji pod diktatem tech starych zit. No a my to muzeme tak maximalne sledovat a „fandit“.

              1. Sysop: sorry, ale snažit se v jedné analogii vykreslit Rusáka jako toho hodného, co jedná zákonně a hned potom napsat, že grg špatně čte a o žádnou legitimizaci se nesnažíš mi přijde takové, no, jak to říct, nešťastné.

                Buď teda silnější pes mrdá, ale pak nechápu, proč máš potřebu dělat z napadené strany špatnou („dlužník“) a z agresora zákonnou („exekutor“). Nějak mi to prostě nedává smysl, protože pokud jedu dle prvního budu, ten druhý je redundantní.

                Takže – já v tom, co píšeš, taky vidím neustálou snahu Rusáka omlouvat vhondými analogiemi, kdy zmrd v tvým baráku je tam vlastně proto, že si za to můžeš sám.

                Nicméně to je již X-krát vymlácená sláma, takže jsem nereagoval, ale když už napsal reakci grg, dávalo mi smysl přecejen ještě něco napsat.

                1. Dobre, tak doplnim, ze vyse jsem zvazoval i to, ze dluznik napadne exekutora. Predpokladal jsem, ze to vyplyva ze slov „klast odpor“. Ze exekutori si obcas vykladaji zakon po svem, pripadne provadeji vylozene nezakonne exekuce, snad neni nic noveho. V tomto duelu kazdy muze byt na strane zakona i na druhe strane barikady. Nenapadlo mne, ze musim vypsat vsechny varianty. Pokud mi exekutor nezakonne vleze do meho domu (treba si splete adresu), pak nehodlam jeho exekuci respektovat a nasledne podavat stiznost na soud. To uz bych se se spoustou ukradenych veci nemusel setkat a ne vsechno lze vyvazit penezi. Atd.

                  Proc to musim tak pitvat, to fakt potrebuje kazdej vsechno predzvykany?

                  1. To je úplně jedno, jestli někdo něco obhajuje nebo ne. Podstatný je nežít v iluzích, kterými se opájel vyspělý záchod. Podstatná je realita. Jestli si někdo myslel, že Rusáci se budou dívat na to, jak jim pár metrů za čárou rostou americký základny a rakety s doletovým časem do Moskvy 2 minuty, tak se se plete. Prostě nebudou. Ani nepřipustí, aby si strejc Sam stavěl vojenský přístav na Krymu. Ani laboratoře na vývoj biologických zbraní. A když se k tomu vyrovná před Donbas 100 tisíc nácků, kteří se chystají dokončit to, co desetileté bombardování civilů nedokázalo, tak na to se nebudou nečinně dívat taky. Ruská “agrese” nebude, pokud se do nich nebude anglán a amík srát. A lhostejno zda skrz ukroše, gruzínce nebo jiný užitěcný idioty.

                    1. Je potreba se na to divat tak, ze uplne to samy chce vlastne kazdej. Chce, aby potencialni nepritel byl co nejdal od jeho plotu. Takze je to jen o tom, kdo si co dovede silou prosadit. Jestli to tam narvat a nebo naopak to tam nemit.

                      A my muzeme jen pricmrndovat a rikat, ze ty rakety na te Kube neeee, ale rakety na UA joooo a nebo obracene, lde chuti kazdeho soudruha.

                      To, co tehda prohlasil Druncker na adresu prosazovani nepopularnich narizeni salamovou metodou, uplne stejne plati pro imigraci (krok za krokem si prosadime tohle a tamto, az nakonec nebude cesty zpet…), pro vojenske expanze (krok za krokem si prosadime tohle a tamto, az nakonec nebude cesty zpet…), ale i pro klasickou politiku (krok za krokem…).

                      Ja jsem jako dite vyrustal v iluzi, ze vlastne vsechno je dany, svet je rozdelen a to, co melou komari o vecnem boji za svobodu ze jsou jen bolsevicky kecy. No, dneska vim, ze ne vsechno byly bolsevicky kecy, protoze svet je vlastne amorfni. Stale se meni, nove velmoci vznikaji, stare zanikaji, valky se vedou modernejsimi zbranemi vcetne tech neletalnich, atd…

                      Takze kdo ma moc, chce ji samozrejme upevnit a nejlepe jeste rozsirit. A to dela kazdej. Cinan, Amik, Arab, Rusak. A kazdej ma to svoje „pravo“.

                    2. Terorista, nebo partyzán? Vzbouřenec, nebo bojovník za svobodu? Masový vrah, nebo zachránce vlasti?

                    3. > Jestli si někdo myslel, že Rusáci se budou dívat na to, jak jim pár metrů za čárou rostou americký základny a rakety s doletovým časem do Moskvy 2 minuty, tak se se plete.

                      Co je toto za blbost? Za prve im tam nic take pred invaziou nerastlo. Teraz ovsem nasledkom invazie im tam rastie presne to, comu sa svojou „SVO“ snazili akoze zabranit. And more. Putin chcel „len“ bezpecnost Ruska, a dostal v reakcii dronove, raketove a diverzne utoky NA VLASTNE UZEMIE. Gratulujeme!

                    4. PaloRup:

                      „…tam nic take pred invaziou nerastlo.“

                      – – –

                      K čemu sloužila podpora demonstrantů na Majdanu, několik let probíhající banderizace a velebení skupin jako Azov…?

                      .

                    5. Re: corona 3.4.2024 v 8:42
                      PaloRup vi neco, co my ne. Asi se snazi naznacit, ze tech pet miliard USD na zadnej Majdan neslo, ze je Nulandova stopila. Namisto intervence normalni defraudace.

                    6. Ko-za: jak dlouho poletí do Moskvy raketa z Finska? Jsou další na řadě a můžou si za to sami?

                      Nicméně líbí se mi, jak vlastně Rusáka ovládají Angláni a Amíci. Jak s tím vědomím, že Váš velkej vzor je jen západní (pardon, záchodní) loutka dokážete vůbec žít?:-)

                    7. fatdwi 3.4.2024 v 9:31

                      Kratší dobu než z Lotyšska? Estonska? Litvy? Polska? Rumunska?
                      (Přesná poloha odpalovacích ramp je pravděpodobně tajná, možná máte přesnější informace.)

                  2. Sysop: všechny varianty vypisovat nemusíš, stačí konzistentně psát o jedné a nedělat v jednom příspěvku relativizaci rusácké agrese (že jako si za to může Ukrajina sama) a hned v dalším relativizovat svůj vlastní příspěvek, žes to vlastně myslel úplně jinak. Možná je ale chyba jen na mém přijímači a přemíra čokoládových vajíček zatemnila mou mysl.

                    1. Ja jsem konzistentni, uz dva roky rikam jednoduchou vec porad dokola: ruska agrese je svinstvo. Nicmene, je to prirozene chovani hegemona, ktery si dela svoje pravidla na vedlejsim dvorecku. Ukrajina vi, s kym sousedi, zna jeho doktrinu a otevrene byla Ruskem nekolikrat pred napadenim sdelena. Nezastavam se ani jedne strany a zadne „nefandim“. Je to stret zajmu. Blby pro Ukrajince jen je, ze nebojuji za svoje zajmy, zatimco Rusaci ano. To je v teto valce tak nejak nefer. A to je cely.

                      Je to muj nazor a muj postoj. Snad je pochopitelnej i pro ty, kteri to maji nastaveny jinak.

                      Podotykam, ze uplne stejne se stavim ke Kube, Mexiku, Kalifornii.

            2. Americki sudruhovia sa prave tak snazili legitimizovat bombardovanie Srbska, tiez na to nemali ziadnu bumazku ani povolenie.. a pre istotu to nazvali humanitarnou intervenciou, v tomto nevidim rozdiel voci specialnej vojenskej operacii.

              O vytvoreni mafianskeho statu Kosovo ani nehovorim, dakujeme sudruzke Korbelovej.

              1. Americki sudruhovia mají ale o parník lepší PR. Ty jejich operace vypadají vždycky líp a jako správná věc. (zejména, když jsme na stejné straně a občas pod jedním velením – a když jsme my ti hodní, pak musí být i oni, my přece nejsme zlí a neděláme ošklivé věci). Měnit režimy přes prachy, poradce a agenty je i pro domorodce přijatelnější než tanky a letadla. Rusáci jsou prostě větší burani jak při osobním setkání, tak v mezinárodní politice. O co mají míň diplomatů, lobistů a agentů o to víc mají letadel, tanků a mužiků.
                Zajímalo by mě, jaké by se děly věci, pokud by se hypoteticky naše země svobodně a suveréně rozhodla mít jaderný program.

                1. Kedze nie ste vyvoleny narod ci Izrael, asi by bolo dalsie Budapestianske memorandum a velmi rychlo by vam bolo demokraticky vysvetlene, ze takto nie.. do exkluzivneho klubu jadrovych mocnosti je vstup (skoro) nemozny.

                2. Ada:

                  „.. by se hypoteticky naše země svobodně a suveréně rozhodla mít jaderný program.“

                  – – –

                  Stačí, kdyby jen chtěla být neutrální…

                  :OD

  3. S tim vystrilenim tech granatu, co posle Fiala… no… on je tam takovej problem, takova neprijemnost. Ono to neni z ceho strilet. Laufy neni na cem repasovat takovou rychlosti, jaka by byla potreba pro efektivni nasazeni techto statisicu granatu. Mozna, ze Fiala pak jako dalsi fazi bude shanet ty laufy. No, uvidime.

    1. Ale psalo se o nás v novinách, představte si to, lidičky, v amerických…

      1. A byla soucasti clanku i mapa, kde ta Tchetchnaslovenia je?

    2. Pobavilo mě, jak zrovna dneska naše „noviny“ zrecyklovaly příběh toho ruskýho pilota, co odletěl s helikopotvorou na UA, neb bytostně nesouhlasil s válkou RUS proti UA (reál: zlákán půlmilionem žido$US). Jak ho ve Španělsku někdo, chudáka hrdinu, v garáži rozstřílel a pro jistotu přejel autem. Média cudně zamlčela, že další dva členové osádky samoljotu s defek(a)cí otylého pilota nesouhlasili a úkáčka je po přistání na místě odstřelili.

      https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-zbehleho-ruskeho-pilota-vrazi-rozstrileli-a-prejeli-autem-40466070

      1. Aspon je videt, ze to neudelali Rusove. Nebo… zeby nesehnali okno, nebo Novicok?

        1. Novičok zjevně nefunguje – viz Skřípalovic a Navalnej, starej dobrej Makarov (taky jsem ho kdysi měl) to jistil.

          1. Ad ten Makarov a ruská stopa, připomíná mi to film Tokarev s N. Cagem, jak mu dceru zastřelili Tokarevem a on s kámošema v odvetě vyhladil místní ruSSSkou mafii, aby nakonec zjistil, že dceru mu omylem odprásk u něj doma její kámoš jeho vlastním Tokarevem, což vyústilo v sebevraždu N. Cage kudlou..

            1. sem neviděl, zní to teda strašně, náký vosumdesátky? :D

              1. Ani ne, rel. nový (2014) kejdžovo béčko. Doporučuju jednou zkouknout, pár hezkejch akciček tam je http://www.youtube.com/watch?v=RDfpov-KqvY

                1. Ha, to neznám. Zkouknu to…

              2. Užs koukal? :)

                1. Otto:

                  Koukám já – film jsem projel za cca 2 min. Teď si ještě najdu scénu, kdy N. Cage zjistí skutečného pachatle vraždy a pak mrknu na jeho poslední akci s kudlou…

                  :OD

                2. Otto:

                  „Ježiš! Ty taky? Hele, vrať mi ji…“

                  .

                3. Otto:

                  … a nakonec – jedna zbytečná rána…

                  Jo, je tam všechno. Skoro porád tma, hudba na pozadí a tak. Pravda herecký výkon co do výrazů v xichtu se mi zamlouvá, kéž by tohle uměli současní čeští „herci“…

                  :OD

          2. Novicok je politickej jed. Jeho pouziti se neprokazuje, nikdo za jeho pouziti nekonci u soudu. Nejprve se prohlasi, ze to byl Novicok, nasleduji politicka prohlaseni a pak ekonomicke sankce. Dal se vysetrovanim nikdo nezabyva. Uznavam ale, ze proti zradci je to zbran uplne nahovno.

      2. Otto:

        Z odkazu:
        „Podle vyšetřovatelů vrazi zanechali ke své identitě důležitou stopu: nábojnice z pistole Makarov ráže 9 milimetrů, což byla standardní munice v zemích bývalého komunistického bloku.“

        – – –

        Skutečně důležitá stopa, jooo… No tak to určitě udělali komunistííí.
        Kuzminov musel nutně být naivní tupoun. Až se divím, že uměl pilotovat vrtulník.

        .

        1. Mozna se tam i povaloval obal od ruske zmrzliny, ale ten byl popsan azbukou a to neprecetli.

        2. No jasně :) a kdyby tam byly dvě nábojnice z brokovnice, tak to byla staroitalská mafie / bo určitě byla použita lupara.

          Ten maník mi taky přijde jako blbeček… což svým jednáním dokázal.

    3. polovina děl už je v prdeli (ty francouzský mrtky, kerejch zase ta stará kunda vobjednala několik vlaků, skončily na sračky jako úplně první) a ty co nejsou tak mají hlavně ve stavu, že to neodpovídá předpisům už ani z 1. světové, za chvílu si už ani nebudou muset hrát na míření, pže to bude stejně lítat +-autobus…ovej terminál :D

      1. V jakémsik muzeu VVV* mívali vystavenou 122mm houfnici, co údajně prohnala laufem** 38 000 granátů…
        Koho by zajímala přesnost, dokud se to neroztrhlo, je to pořád prémiová kvalita…

        * Pro ty mladé: Velká Vlastenecká Válka…
        ** Ten už musel mít hladší vývrt než luxusní brokovnice…
        A kalibr už taky úplně neodpovídal…

        1. no jo, jenže teď sou tady ty ženevský tentononce a s tím je samý mrzení, nemůžeš to pražit mezi civily s přesností +-půl kilometru…pravda, jako ta správná strana můžeš v poledne pražit na náměstí plný stánkařů a provádět teroristický nájezdy s najatejma čmoudama, akorát ti pak holt přiletí za vodměnu pár raket a pokud nezdrhneš dost rychle, tak nakonec pudeš ke zdi, odsouzenej podle těch konvencí :D teda jistě, až poté, co ti semelou miliony kanónenfutru vlastních ovčanů a příde řada ai na tebe :)

          1. To je docela zajímavý fakt o té houfnici. No ale máš pravdu, dokud to fungovalo, tak to byla fakt prémiová kvalita. Ale s těma ženevskýma dohodama to teď není tak jednoduchý. Už nemůžeš to pražit mezi civily s takovou přesností, jak se dřív dalo. A jestli se ti to nepovede a zůstaneš chytit, tak ti pak přiletí za odměnu pár raket a nakonec skončíš ke zdi, podle těch konvencí. Takže jo, na to si radši dávej pozor, než se do toho vrhneš.

      2. No to je fakt smůla. Ty francouzský mrtky se zase nepovedlo, co? Všechno skončilo jako úplně první prdel. A ty co zůstali, tak mají ve stavu, že to už ani nepřipomíná žádný normální předpisy. Za chvíli si snad ani nebudou muset hrát na míření, protože to bude lítat úplně všude. Asi budeš mít pravdu, že to bude skončit jako autobusovej terminál. 😅

    4. Děkujeme za odborný popis stavu na bojišti od počítače z vidlákova u lesa a posíláme klíčenku.

      1. Tak hlavne, aby prisla. Minule jsi poslal hovno, uz to vypada, ze jen blbe kecas.

  4. Upřímně pořád doufám, že všechny ty zbraně, které zrůdy z naší zločinecké vlády teatrálně posílají fašistickému ukrajinskému režimu, jsou převážně jen virtuální. Že je to jen divadélko pro mentály a klávesnicové hrdiny, kteří tuto vládu podporují. Ať si za ty prachy nějaký mafián radši postaví soukromou rezidenci někde u moře, ať se to klidně celé rozkrade nebo sešrotuje, pořád je to lepší než když to bude použito k zabíjení lidí, eskalaci války a k dalším kšeftům a nárůstu ilegálního obchodu se zbraněmi. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby ti zoufalci, kteří podporují Fialu, ukázali dvou debilitu hned dvakrát: poprvé explicitní podporou války a podruhé vírou v to, že ty zbraně tam opravdu dodáváme a že mají nějaký efekt.
    Já jsem toho názoru, že i Fialovi je celá Ukrajina dokonale u prdele. Ten kašpar to hraje jen proto, že existuje dost hlupáků a pokrytců, kteří mu to žerou. Tahle svoloč se vzájemně plácá po zádech, jeden překřikuje druhého, kolik tisíc granátů pošle, ale ve skutečnosti, každý z nich ví, že je to jen komedie, každý z nich ví, že na nějakou Ukrajinu všichni serou, ale každý chce tu hru hrát, dokud to ještě jde, protože ve hře jsou korýtka, bezpracný zisk, a to je jediná cesta, jak se tahle banda kreténů může vzepřít evoluci a existovat. Je mi z nich na blití.

    1. Vis, oni vedi (alespon ti chytrejsi z nich), ze se jim to cely sype pod rukama. Ekonomicke ukazatele ojebat nejdou, volebni preference taky ne, neoblibenost roste do nebes, pritom sotva pulka funkcniho obdobi… no tak se vrhli na valku. Tam se na miliony nehledi, ve finale se da mavat uspesnym rustem valecne vyroby, noviny nebudou mit okurky.

      Pro ne je ta valka obrovske stesti.

    2. dementů, co jim přepíná, sotva uslyší vo čemkoli ruským, je z nejakejch důvodů v tomdle prdelstánu abnormální množství

      1. To neni nic divnyho, obycejni lidi potrebuji tridniho nepritele. Neni to tak davno, co tady za vsechno mohli Zidi.

  5. Když to půjde takto dál, tak nám nějakcí neužiteční debilové, budou v budoucnu zvyšovat daně, aby zaplatili Rusku válečné reparace. Pokud tedy nevyhecují nějakou jadernou výměnu. Anglosaští židáci mají staletí praxe ve štvaní domorodců proti sobě, gentlemanským jednáním imperium nad kterým slunce nezapadalo rozhodně nevybudovali adebilové z protekorátní správy si už nechali pod jejich vedením dojebat ekonomiku, tak proč né rovnou celou zemi.
    Na jednom konci tady pokryteckými řečmi o bezpečí a záchraně životů utahují šrouby a na druhém sponzorují vraždění ve stepi.🤮

    1. Nemyslim si, ze se budou platit nejake reparace Rusku. To spis se bude platit lend lease zapadu. Kdo jinej by to mel platit, snad ne ta rozbita UA?

      1. Měl jsem moc velkou radost, když nám bylo přidělěno UA území, kde se budou naše čacké firmy moct realisovat při jeho obnově. To území je na Donbase, tj. v RuSSSSSSSSSku. No a osobně bych chtěl vidět firmu, která by riskla dělat cokoliv při „obnově“ UA kdekoliv… leda, že by dostali zaplaceno předem od našeho státu = z našich kapes.

        1. Ja bych nad tim hul nelamal. Jeste par let tehle strkanice, trosku se to vygraduje a nakonec se budeme moct tesit, ze budeme obnovovat Donbas. Z Kremlu pak prijde presnej Fahrplan :-)

          1. V Rusku už dávno nejsou u vesel komunisti, kterým byl majetek u prdele, současní tamní imperialisti po něm jdou https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-rusove-mu-nejprve-zabavili-majetek-ted-chteji-po-carlsbergu-odskodne-40466069#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest241_shrnuti_llm_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
            … kde byla fronta na konci 1.SV a jak Němce osolili reparacemi … co když si Rus s pandou časem udělají nějakou obdobu Pařížské mírové konference

            1. No ta WWI je vůbec zajímavá. Německo nebylo okupováno a la 1945, jeho armády byly k 9.11.1918 především ve Francii, RU mělo vojska v Itálii a na něco východě, taktéž neokupováno. Prostě to vzdali díky nepokojům v zázemí. Armády RU a Německa byly stále na území nepřítele, Němci stále měli desítky křižníků, vzducholodě. atd. Pořád mám dojem, že kdyby Ludendorff psychicky nezkolaboval, čímž nakazil Viléma II. a Karel I. byl schopnější a tvrdší, mohlo se vesele bojovat dál.

              1. Centrální mocnosti byly v roce 18 naprosto vyždímané. Už nebylo z čeho brát. Proto Karel zkusil z války vycouvat, ale k naší smůle mu na to Vilém přišel. Když Němcům nevyšla poslední velká ofenziva na jaře 1918, tak bylo v podstatě hotovo. Začalo se jim to drolit zevnitř, začínaly vzpoury v armádě, národnostní třenice i bolševické revoluce. Další zimu už by Němci a Rakušáci ve válce dali jen za cenu vypuknutí hladomoru v zázemí.

  6. Poslední týdny ukázaly, že tanky M1 Abrams hoří stejně dobře jako tanky Leopard.

    1. Ve stepi si pálí kdejaký bordel a u nás pod záštitou boje s klimatem zakazují spalovací motory a velkou část způsobů vytápění.

      1. To vis, valka proti civilistum se vede ruznymi prostredky.

    2. Ale soutěže v hodu věží, se západní tanky nějak tak pořád odmítají účastnit.

      1. Vyhrali kontumacne.

      2. na co taky, každej ví, že leprdy jsou jasnej vítěz

        mimochodem, jo, je velká výhra, že u abráááámsů to neexploduje, místo toho posádka uhoří na škvarek…:D vono tam asi taky jaksi není toho výbušnýho matrijálu tolik, aby to tu věž, co má sama obskurní hmotnost, vůbec jakkoli pošouplo

      3. yellec 2.4.2024 v 9:06

        Není důvodem to, že soutěž byla již dávno ukončena?

  7. Hele pane „Tak dneska se válka taky nekonala“, nezdá se ti důležitý napsat o čem ta ruská nabídka míru vlastně byla? Rusko si nechá Krym, trvalá neutralita UA, UA nevstoupí do NATO- ok dejme tomu. UA sníží počet svých vojáků na 85 000, vzdá se veškerých západních zbraní, bude mít pouze 340 tanků, 900 děl, garantem smlouvy Čína, USA, Rusko, VB pokud by ovšem byla UA napadena musely by se na na reakci dohodnout všechny strany, tedy i Rusko.
    To je prakticky návrh na bezpodmínečnou kapitulaci, ne seriozní smlouva a Ukrajinci by byli idioti něco takovýho přijmout.

    1. No tak nakonec přijmou jinou smlouvu za podstatně horších podmínek. Rus si brousí zuby na Charkov a Oděsu. Poláci pokukují po Lvově. Podobně Maďaři…. UA bude nakonec ráda, že jim zůstane 10km mořského pobřeží.

      1. Pokud se nakonec do Moldavie dostavi udatna francouzska armada, tak se muze stat, ze UA nezustane ani tech 10 km toho pobrezi.

        1. No to by byla teprve prdel, kdyby tam Makarón poslal frantíky. Ale mám silnej dojem, že jen tak kecá a la ty jeho fotky s napumpovanejma bicepsama, jak buší do pytle (a náš přední volnoveršovný básník se specialisací na „zadní vrátka“ Zdechlovský ty fotky homofilně obdivoval), on byl dlouhou dobu Putinovo kámoš s přímou linkou do Kremlu.

          1. Nekde jsem cetl, ze zadrhel je v tom, ze generalove nesdileji Makaronovo nadseni. Takze je problem vystrachat nejakou jednotku, ktera by spadala primo pod Makaronovo veleni. No, uvidime, co doma se svym manzelem vymysli.

            1. Sysop: a před kým bude ta armáda utíkat, že se zastaví až v Moldavsku? :-))

              Si nějak neumím představit, že by tam soudruzi jeli s jiným zařazeným kvaltem než tím obvyklým. Navíc jak by se poznalo, že jsou to Francouzi, když tam budou pod bílou vlajkou? Otázky, samé otázky:-))

              1. Cetl jsem dva Makaronovy navrhy. Prvni ten, ze budou mimo frontu tam, kde nahradi vojaky UA a ti tim padem muzou na frontu a druhej ten, ze budou v Moldavsku, aby zabranili ruske mensine v donbasskem scenari. Tak uvidime.

                1. A až budeme mít šrouby utažený nadoraz, zjistíme, že v tom válečným divadle stejně jako v covidovým jely vlády KoZa s oběma Volodimíry i mistrem Si ruku v ruce.

                2. Mohli by být méně úplatní nebo soucitní než místní, takže zajistí větší přísun lidského materiálu na frontu.

                  1. Tam je neprijemne, ze CIA i MI6 jsou ve Francii oblibene jako vostina fprdeli. Frantici vubec neuznavaji tyto etalony evropskych hodnot.

            2. Cizinecká legie?

              1. Zrovna to by mne neprekvapilo. Ostatne, v Africe prichazeji o praci, je potreba je dislokovat jinam.

                1. Jj je to logická úvaha. Nemaj do čeho píchnout poté, co Niger zrušil smlouvy s Frantíkama stran uranu. Podobně ruští žoldáci, ale ti aspoň v Africe zatím nějakou práci mají.

            3. jednotka se teprve cvičí a má byt ready nejdřív koncem příštího roku, asi tak :D

              1. :-) tj. po válce….

            1. Tohle je proste ostuda pi ar. Proc nekdo tomu snekozroutovi nerekl, ze Cina neni v Africe? Takhle tam ze sebe delal akorat blbce.

    2. Totéž se říkalo v létě 1914 o Srbsku. Že ty podmínky R-U ultimáta jsou nepřijatelné.

      1. Srbsko se cítilo silné s Ruskem za zády.

    3. Bohuzel, tohle si meli Ukrajinci spocitat v dobe, kdy se rozhodli bombardovat mesta na vychode. Ta EUforie Majdanu byla velka, ono pet miliard dolaru udela peknou party, ne ze ne. Ale ted dochazi na zatazeni cejchu a to uz tak vesely neni. Ja chapu, ze to jako obvykle odserou nevinni. Muzeme byt jen radi, ze nesousedime s Ruskem my. Mame pouze kliku, nic vic. Nase vlada by nas vtahla do uplne stejnyho pruseru taky.

      1. A Nulandová, která byla hlavní postavou v tom fašistickém puči už byla odklizena domů. Doufám, že se ta smradlavá kunda neobjeví zase někde jinde a že už třeba nepeče koláčky Maďarům nebo Slovákům.

        1. Oooo nikoli. Taky jsem jasal predcasne. Kocena je ted sefova protiteroristickeho oddeleni. Zatimco predtim hrala druhy housle, tady ma rovnou prvni. A prevzala oprate od toho, co sama leta budovala. Ostatne jsou nejake spekulace, ze ta ruska strelnice bylo jeji antre do uradu.

        2. Tyhle kundy jsou nezničitelné. Viz Clintonova Madléna Olbrajtová… Zastaví je až ty věčné tresty pekelné.

          1. Covece, sam ted premejslim, ktera z nich mela/ma na rukou vic krve. To by asi dalo dost prace to poscitat.

            1. Zatím asi vede ta židovka, ale není všem dnům konec :-(.

              1. Stejně je to síla jak se ty léta ve službách Satana odrazí i na fyzickém vzhledu. Stačí pár desítek let.
                https://i.postimg.cc/nrc8vBbD/nuland.png

                1. Jojo, taky jsem na to srovnani koukal. Ale treba to jeste bude mit dalsi vyvoj. Nejakej senzibilik by mozna uz ted videl na aure rohy.

                2. Tohle je děsivé. Jak jsem kdysi četl v Čítance pro školy obecné z roku 1899, „zlo se samo tepe.“ Nemusím být sensibil, abych odhadnul, že Nula má nyní vocas a kopyta a ty růžky časem taky vyraší :)

  8. Chtěl bych zde uvést na pravou míru věc německých těhotenských uniforem, jde o návratový stejnokroj pro vojákyně, které otěhotní ve vítězném boji s nepřítelem.

  9. žádný volítaný plečky nebudou, trochu se to zašprajcovalo, soudruh Milei dostal befél a tak, jak jinak ruší pomalu ai stádní hajzly, aby ušetřil prachy, tak najednou honem argentínci potřebujou kupovat volítaný plečky zralý do šrotu za 100 mega v dolarech ročně, na splátky :D na co tak asi, že by znova zkusili Falklandy? by to možná i vyšlo, pže britannistánská armáda je v takovým rozkladu, jak…asi většina dalších ojvropskejch armád :D dneska by možná britannistánce umlátili čepicema, už jenom proto, že to tam je samej čmoud a jinej ksindl a víceméně nikdo z vostrovanů za ten cirkus nechce sloužit, ty jejich ozbrojený složky se při aktuálním směru vývoje rozloží, teď akorát může někdo vypsat kurzy, která ze západních srandarmád se rozloží nejdřív

    aby to nakonec fakt nedopadlo tak, že skutečně půlku těch šašků rozjetej ruskej medvěd spláchne do moře…zatím se teprve začal nasraně škrábat na prdeli a už, s rejžákem a dalšíma za zádama, co ho futrujou tím, co si neudělá sám, zbrojí celej slavnej západ asi desetinásobně…a zatímco se furt ve lživinách mlátí prázdná propagandistická sláva vo tom, jak to údajná ruská válečná ekonomika nemůže vydržet, tak kucí exportujou moderní technologie, vod zbraní po celý fabriky, do poloviny planety, zatímco největší politikounští, vobchodní, bankéřští a všelijací další papaláši jezdí do rejžákova poklonkovat a s prosíkem, esli by nemohli dostat náký obchodní a investiční drobky ze stolu, jinak se jim doma ovčani vzbouří a voni poletí jak namydlenej blesk…jenom tady tradičně pjetydemolyca rozmrdává všechno až tak, že už s nima nebaví ani negři z Afriky…

    …teď to nekdo glosoval úplně perfektně – žádný oficiální stádní návštěvy nebyly, mimo nejakýho jednoho africkýho holoprdelky, pže co by tady u komoušskýho dementa na hradě dělali? celej svět ví, že teď to tady mají v rukách vypatlaný loutky, tak co by sem jezdili řešit, žejo

    1. No to je fakt, trochu se to zašprajcovalo. Soudruh Milei dostal befél a najednou argentínci potřebujou kupovat volítaný plečky zralý do šrotu za hromadu peněz. Možná si zase chtějí zahrát na Falklandy, kdo ví. Ale jo, britská armáda není v tom nejlepším stavu, to je fakt. Dneska by je možná umlátili čepicema, kdyby to šlo. Ale zatím se furt ve lživinách mlátí prázdná propaganda o tom, jak to ruská ekonomika nemůže vydržet, zatímco Rusové exportujou moderní technologie a zbraně po celý fabriky. A politikové jen jezdí k rejžákovi prosit o drobky ze stolu, aby je uklidnili doma. Celá ta situace je fakt dost nasraná.

Napsat komentář

D-FENS © 2017