Make Královec Czech Again - zpět na článek

Počet komentářů: 762

  1. Článek si sice dělá srandu snad ze všech, včetně američanů, ale bylo jasné, že to tady autor schytá. Dělá si totiž i srandu z rusů a to se tady teď nenosí. Osazenstvo se tu dost změnilo. Asi je odvšade vyhodili, tak se natáhli sem. Je to tu samý konspirační teoretik a rusofil.

    1. Já bych spíš místo slova „rusofil“ použil výraz „člověk který je rád že je na živu“.
      Dovolovat si na jadernou velmoc s milionovou armádou je zhruba jako když čivava štěká na smečku rotvajlerů a připadá jí že má šanci na vítězství.
      A rusofoba bych označil za sebevražedného adepta na darwinovu cenu.
      Možná že by bylo na čase začít udělovat Darwinovy ceny nejen lidem ale i národům.

      1.místo – ukrajinští banderovští lumíci
      2.místo – polští lumíci (adepti na další Trojdělení)
      3.místo – tři „pobaltské vymíráty“ které se vylidňují stylem „kdo uteče, vyhraje“ a přesto do posledního dechu budou okopávat kotníky rusovi, na kterém jsou ekonomicky závislí
      4.místo – tak tady bychom mohli být my, ČR, se svojí slámou u kravína a fangličkařením s ukrajinskou vlajkou, které v okolních zemích nemá obdoby

      A nejlepší na tom je, že tyto země účastní darwinovy ceny nikoliv s vidinou určitého zisku, ale v americkém zájmu.
      Takže by to mohla být spíš „cena lumíků“ co se hrnou na útes aniž by z toho mohli cokoliv získat. Adepti Darwinovi ceny většinou svoji sebevražednou činnost provozují v domění že tím něco získají a nebo je to činnost smysluplná, ale provedená katastrofálním způsobem.

      Třeba jít lovit ryby házením dynamitu na zamrzlé jezero není sama o sobě špatná věc. Pokud si ale sebou nevezmete psa, který je zvyklý vše co odhodíte, aportovat a přinést zpět.
      Oproti tomu to co se děje u nás, je spíš šťourání medvěda spícího v brlohu klackem do oka, jsa neozbrojen a obklopen manželkou a dětmi.

      1. Mě poslední dobou jako čivava připadá spíš to rusko.

        Armáda zničená a na zlomku původní akceschopnosti. Navíc se tak nějak ukázalo, že značná část obávané ruské armády byla jen Potěmkinova vesnice. Rusové nedokáží utrpěné ztráty doplnit ani za příští desítky let.

        Jinak musím říct, že mě tady místní komunita rusofilů baví.

        Mám známého, který je velký Babišovec. Potkávám to tak jednou za rok a vzájemné špičkování se okolo politiky se stalo za poslední roky už klasikou. My si z něj utahujeme za Babiše a on si zas utahuje z ostatních politiků a Babiše vychvaluje. Nakonec si stejně dáme pivo a panáka, ožereme se a pokecáme o všem možným jiným.

        Letos to ale bylo jinak. Babišovi se nedaří, šel od válu a on to těžce snáší. Téma politiky není schopný ustát s humorem jako dřív. Je u toho agresivní, křičí, nadává a div by nám nejradši nerozbil hubu. Nakonec se nasere a nemluví s náma.

        S váma rusofilama je to teď stejné. Jste čím dál nasranější. To je dobrá zpráva, protože to značí, že rus jde fakt do prdele.

        1. Tak se otoč na druhý bok a sladké sny, zatím a i možná dlouho ne. Černochová se zaktivizovala jak jsem si někde všiml s traktáty o mobilizaci. Tak abys nebyl druhý den v 10. na nástup do hitláku na frontu nebo zastřelen jako zběh do 24.h.

          1. Co ještě ne? Ještě nemají armádu na zlomku původní akceschopnosti? Myslím, že ta mobilizace to celkem potvrzuje ne?

            Nebo to „zatím a i možná dlouho ne“ byla reakce na mou větu „Rusové nedokáží utrpěné ztráty doplnit ani za příští desítky let.“? :D

            Vyjadřujte se prosím jasně Sergeji ;)

            1. Pokud tam mají víc jak z poloviny žoldáky „nedomorodce tak pro tu techniku třeba ze 50. miliard z pindostanu ale to už je půl roku? Budou hledat osazení a doma již asi nemají. I když prý rusové zajali podivně se chovající tank a zjistili že posádka má zavařené poklopy.

              1. ze 50. miliard z pindostanu(???) ale to už je půl roku?

                Budou hledat osazení?

                Sergeji tu češtinu máte otřesnou. Věty nedávají smysl. Chápu že nejste rodilý mluvčí, ale já vám nerozumím.

                1. Čemu nerozumíš? Že jim poskytli půjčku na nákup „rachejtlí ke kterým potřebují cloumáky, nebo to řešíš ve střílečce na displey joystikem? Pro kristovi rány a ježkovi voči.

    2. Nevim, no, cistych rusofilu na teto diskusi je asi tak stejne, jako cistych amerikanofilu. A vne tohoto serveru je to o tom, na jaky jiny server clovek vleze. Troufam si tvrdit, ze vetsina tech ‚filu‘ je hlavne rizena emocemi a ne fakty. V obou smerech. Proste fandim, pyco.

      1. Tak ono je mezi oběma jmenovanými póly ještě poměrně dost prostoru…

      2. Já si nemyslím. Já ameriku nijak neobdivuju. Jejich historické přešlapy nijak neomlouvám. O tamní mentalitě mám celkem jasné názory a co se odtamtud šíří do světa se mě nelíbí. Ale jsou mě celkem ukradení. Když si mám vybrat kdo jsou větší sráči, tak bez pochyb ukážu na rusko.

        Myslím, že takto to tu má celá řada lidí co by tu dostali nálepku rusofoba.

        Je to zase jen to černobílé vnímání světa.
        Nejsi pro EU, tak jsi pro Putina.
        Jsi proti rusku, tak jsi pro ameriku.
        Jsi proti Babišovi, tak jsi pro Kalouska.
        Jsi proti očkování, tak jsi konspirační teoretik.

        Tyhle a další nálepky dostávám vlastně pořád.

        1. Jasne, protoze fura nevzdelanych nebo nevzdelatelnych ma jen cernobile videni. S rostoucim vzdelanim a inteligenci stoupa pocet stupnu sedi.

          1. Sysop: velký, velký omyl. Stupně šedi nemají co dělat s inteligencí, ale s vírou. Bigot může mít klidně IQ 180, nic to nezmění na tom, že je to vymletý kokot.

            Je to mimochodem vidět u elektrodebility, kde majitelé (tím méně propagátoři) nejsou idioti ani náhodou, často i proto, že jsou to velmi úspěšní lidé, schopní i díky své inteligenci vydělat balík (protože jinak by tu Teslu neměli). Přesto mají názory tak extrémně vyhraněné, že si naopak říkáš, jak může tak inteligentní člověk plácat tak strašné píčoviny.

            A opět připomenu covid a větu, kterou byl schopný říct kde kdo i s velmi slušným IQ:
            „Očkování funguje a za to, že je nemocnej očkovanej, může neočkovanej“. To fakt není z hlavy primitiva co „kope za telekom“.

            1. Od Vas SE vzdy neco noveho naucim…

              1. Má pravdu, moudrost a morálka nemá nic společného ani se vzděláním, ani s vírou. Tak to bylo vždycky!

            2. Mozna je problem v definici inteligence…? A nebo je problem u mne, ze nemam IQ spojene s mirou inteligence.

          2. Jak se říká, hlupák má jasno, inteligent je plný pochybností.

            1. Jihočech Honza: to se může, pochybovat o dogmatech?

              Nebo jste to myslel sebekriticky? (sranda, za hlupáka Vás fakt nemám)

              1. Milý fatdwi, jistě může, otázkou je, jestli to má smysl. V 21. století již bylo vše řečeno a napsáno, všechny pochybnosti vysloveny, argumenty a protiargumenty vzneseny. Jde jen o to, ke kterému dogmatu se člověk přimkne.

                1. Jihočech Honza: napsal jste zcela jasně, že to smysl má, jinak byste byl hlupák. Z toho jsem vydedukoval, že pochybujete. Pak ale nechápu, proč se přikláníte k dogmatu, to je trochu protimluv. Víra sice není těhotenství, takže „věřit trochu“ na rozdíl od „být trochu těhotná“ lze, ale zrovna v otázce náboženství mi to moc smysl nedává, zvlášť, když tu ta dogmata vytrvale podporujete a pochybnosti až doteď žádné.

                  1. Plný pochybností neznamená pochybovat o všem.
                    Dogmata jsou články víry, pokud jsem nějakou s plným vědomím přijal, proč pochybovat o dogmatech?

                    1. Jihočech Honza: když to berete takhle, tak ale ten Váš původní bonmot poněkud ztrácí na smyslu i síle, protože de facto vyvrací sám sebe.

  2. Tak jsem v sobotu prohlasil, ze pokud do pondelka Rusko nic neudela, prohralo valku. Jak vidim, nespletl jsem se :-(

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-rusove-behem-ranni-spicky-bombarduji-mesta-po-cele-ukrajine-40411064

    1. Takže ak (údajne) Ukrajinci zničili (poškodili) legitímny vojenský cieľ – most v sobotu ráno mimo dopravnej špičky, Rusi sa mstia útokom na civilistov počas rannej špičky. Také typicky ruské.
      Akurát, že týmto Ukrajincov neporazia, iba viac naserú.:-)

      1. Maji tam pry valku, jsem nekde cetl. A v te nejprve zemre pravda a pak se ztrati logika.

        Na co utocili a co vlastne trefili, to je potreba si precist vecer na vice mediich. Pak teprve je mozne delat nejake zavery.

        1. By mě zajímalo, co na to Češi – ti, co se strašně diví, proč tu máme tolik uprchlíků a proč se už dávno nevrátili domů, když se přece bojuje jen na východě Ukrajiny…

          1. Tezko rict. Ja osobne vubec nevim, odkud jsou. Klidne by mohli byt vsichni z vychodu. Ukrajinci sami na hranici nadavali, ze proc se tam tlaci ti ze zapadu.

            1. Já jsem když to začalo obdržel spam, kde se psalo, že všichni ukrajinci co sem jezdí a jsou k vidění po Praze jsou ze západu. Ve spamu byla přiložená mapa ukrajiny rozdělená do regionů podle začátku SPZ.

              Pak to bylo samozřejmě doplněné ještě o srdceryvným příběhem, že jsou to všechno luxusní BMW a mercedesy a že postávají na invalidech u pracáků a všechny mají SPZ z těch tří příhraničních regionů.

              Začal jsem to sledovat. Trvalo mě týden, než jsem objevil první auto s SPZ od hranic. Jinak 80% SPZ pocházelo z oblastí, kde se bojovalo (východ/jih a v té době okolí Kyjeva).
              Žádné auto nestálo na invalidech.

              Ale je pravda, že jsem se nejel kouknout k tomu pracáku :D

              1. Ibaze na vychode kde sa bojuje ziju aj etnicki rusi a to je tiez cast „ukrajinskych“ utecencov.

                1. Tak tím že zdrhli na tuto stranu se k národnosti srozumitelně přihlásili, ne?

                  1. Co to ma s narodnostou? Je to o prilezitosti, maju sancu zarobit viac, je to jednoduche navyse RF je stranou konfliktu, tu je zatial relativny pokoj. Do vypuknutia konfliktu mohli bez problemov akurat do Ruska, dnes maju otvorenu cestu sem, co je na tom nepochopitelne?

      2. Jedina spojnica s pevninou je podla Teba legitimny vojensky ciel? Takze ked UA odstavila jediny zdroj vody pre Krym tak to bolo v skutocnosti gesto ktore malo naklonit obyvatelov Krymu k navratu pod kridla UA?

        1. S pevninou myslene ako s RF.

      3. Bombardování civilistů je také typicky anglosaské. Pozdravujeme pány Harrise a LeMaye.

      4. Hmm, myslíte, že ten řidič gruzaviku, nacpaného výbušninou, byl nějaký nadšený ukrajinský soudruh, který věděl, co se stane a nabídnul se dobrovolně položit život za vlast a tavarišče Zelenského? A ti nešťastnící v těch dvou osobních autech, co měli tu smůlu a byli zrovna nejblíže? Taky dobrovolně na smrt jedoucí? Jasně, je to jenom nějakých 5 mrtvol, drobnost, collateral damage..

        1. Smrt jednotlivce je tragédie…

    2. Ty bereš vážně cokoliv z Hovinek? Vždyť nedávno vřískali že bombardují obchoďák plný lidí.
      Pak se ukázalo, že bombardovali sklad západních zbraní, umístěný naproti obchoďáku v průmyslovém areálu s železníční vlečkou naproti tomu obchoďáku a trefili se docela přesně.

      Že banderovci schovávají zbraně uprostřed civilních čtvrtí a městské zástavby, za porušování válečných konvencí, je dávno známo. Jednak počítají s tím že rus kvůli tomu nezaútočí. A když zaútočí tak to rozmažou americké mediální sračkomety jako Putlerův válečný zločin.

      Ale s tím geopolitickým postřehem jsi měl pravdu. Brzo to bude spíš „pokud rusko nepošle taktickou jadernou střelu na západního dodavatele zbraní ukrajincům (ČR, Polsko, Německo, Francie), tak válku prohrálo“.

      Proč ne na USA? Protože to by vypukl celosvětový jaderný konflikt.

      1. Hovinky jen beru, ze zacaly o tom informovat. Jako bernou minci je nemam urcite, je to snuska jednostrannych sracek a propagandy. Vecer si sednu a sjedu vsechny mozne zdroje, abych si z toho poskladal nejakej obrazek.

      2. Na USA nemaji Rusove duvod neco hazet. Podle mne muze i existovat nejaka zakulisni dohoda Vovka-Bidet. Evropani jsou kokoti, ze se sebou nechaji vlacet, tak holt trpi. Zajmy USA jsou jasne, zajmy Rusu take. Rusaci se ted napakovali na uranu a plutoniu, co si syslovali Ukri na spinave bomby, takze Rusaci si tim zatahli temer celou zlatou pohledavku vuci zapadu.

        1. „zakulisni dohoda Vovka-Bidet.“

          Vzhledem k tomu ze Bidet is senile and serves only as a court jester, tezko muze existovat dohoda s Bidetem. He’s out to fucking lunch.

          Dohoda mezi US a Ruskem? Absolutely, why not.
          https://off-guardian.org/2022/09/27/multipolar-world-order-part-2/

          POkud se podivame na svet prismatem COVIDU, tak to byl frontalni utok na celou globalni populaci. Uplne stejnej v Rusku jako v USA (a vsude jinde). Vertikalni utok na celou lidskou populaci. Jeli v tom vsichni stejne. Tyhle valky jsou jenom snaha dopicit lidem hlavy horizontalnim vnimanim ruznych fake konfliktu.

          ZAMYSLETE SE NAD TIM CIM ZIJETE. NEJAKYM UDAJNYM KONFLIKTEM NEKDE V HOROUCI PRDELI MEZI LIDMA NA KTERY NORMALNE UPLNE SERETE. MATE TIM TOTALNE VYPICENEJ MOZEK A JSTE OCHOTNY OBETOVAT VLASTNI EXISTENCE.

          NEPRIDE VAM ZE MATE ROZPICENEJ MOZEK? MNE TEDA PRIDE ZE MATE.

        2. Bidenovic klan má na Ukrajině dost velká aktiva. To už je lepší se zákulisně dohodnout, než si nechat zlikvidovat značnou část rodového majetku.

          1. To vim, ze mladej se tam podnikatelsky docela rozsoupl. Ale on ten tlak byl vetsi, nez delka jejich prstu. Presto ale je klidne mozne, ze neco upekli a vykseftovali s Vovkou. Jen spekuluju, vim prd, ale vyloucit to nechci.

    3. Zatim to vypada, ze Rusaci utoci na kritickou infrastrukturu. Pokud to tak je, pak se to dalo cekat. Jen nechapu, proc s tim prisli az ted. Ne, ze bych za to orodoval, ale byt na miste jakehokoli agresora, tak infratrukturu vyradim jako prvni. Ostatne Americane toto delaji odedavna a je to uspesny model. Nejprve rozmlatit co jde, pak pechotou docistit. Proc s tim Rusaci jdou az ted, kdyz jsou v defenzive?

      1. https://twitter.com/pozorzmena/status/1579378867663704066

        Zde jsou přesná místa raketových úderů v Kyjevě – píšou ty internety…

        1. Doted Rusove jakz takz brzdili s utokama na mista, kde je hodne civilistu. Zda se, ze uz jim je to fuk. No… uvidime.

          1. Změna ve vedení celé operace. Šéfem byl jmenován generál Sergej Surovikin, známý pod přezdívkou „Armageddon“. Svoji přezdívku získal svým stylem vedení bojových operací v Sýrii, kdy i na velice slabé a malé cíle posílal nejtěžší možné zbraně a nejtěžší bomby, pro plnou devastaci infrastruktury.

          2. Ono je to hlavně fuk ukro-náckům co si zařizují vojenské sklady a štáby uprostřed měst.

        2. Zajímavá mapka. Nepřekvapuje mě, že se to v našich propagandistických mainstream médiích neobjeví.

          1. Zavolej Jourove, ona ti to vysvetli. Usilovne pracuje na spravne europravde.

        3. A v kanáli pod touto križovatkou vraj sídlilo najvyššie velenie Azovu.
          https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/5/81/8135875/8135875_1000x.jpg?rev=2

          1. Kto to vlastne odpaluje, ked im rakety a zradlo mali dojst uz v marci ? Zjavne uz aj dobre cipy z nakradnutych tatramatiek dosli, ked namiesto 20m kratera su schopni podpalit maximalne tak dodavku miestnemu zelinarovi.

      2. Sysope, ty pořád mylně vnucuješ rusovi západní vojenskou doktrínu: napřed zničíme veškerou civilní infrastrukturu, pak povraždíme ženy a děti, a armáda tak přijde o zázemí a vzdá se.

        Tuhle taktiku praktikovali už s Indiány. Bojovníky vylákali daleko od vesnice na střet s armádou. A mezitím armáda vtrhla do nechráněné vesnice a povraždila ženy, děti, staré (radu starších!).

        Tahle taktika je docela efektivní, z dlouhodobého hlediska. Jak dlouho totiž vydrží bojovníci, kterým jsi zcela zničil zázemí a nemají se kam vrátit?
        To že se tito pak potulovali a semtam vyvraždili nějakou vesnici osadníků, byly pro americkou zednářskou vládu přijatelné „collateral damage“.

        To stejné praktikovali v Japonsku. Tam zápalnými bombami spálili všechny města (přes 60). Na konci války nezbylo prakticky jediné japonské město, ty jejich bambusové baráky shořely jak papír. Nějaká jedna Hirošina už v tom nehrála žádnou roli. To byl jen podvod na lidi, že se vzdali kvůli tomuto.

        Mysli logicky. K čemu by rusům byla anektovaná rozmlácená ukrajina s desítky milionů přeživších ukrajinců, co nenávidí rusy až do morku kostí, protože každému z nich zabili aspoń jednoho příbuzného.
        Tenhle problém v americe nehrozil, protože se nepočítalo s žádnými přeživšími, ale s kompletní genocidou původních obyvatel. Což se jim v podstatě povedlo.
        A Japonec je zase tak konfuciálnsky submisivní, že se poddá mentalitě mraveniště a taky protestovat nebude. Protože je zvyklý poslouchat zrovna toho kdo mu šéruje. Asijská mentalita.

        1. kaBnáku, Japoncům nejprve zničili palubní letectvo, pak námořnictvo, a až pak mohli získat základny, ze kterých císařství bombardovali. Vypalování japonských měst mělo jeden zásadní důvod – jejich průmysl byl decentralizovaný a malé továrny byly rozptýleny v zástavbě.

          Byla tam jistě i snaha o odplatu za Pearl Harbor a určitý „olympský komplex“, kdy svrhávali z nebes oheň a smrt jako Zeus metal blesky z té hory. Pak víra v psychologický efekt strategického bombardování.
          A Američanům se poddali proto, že se ukázali být velkorysým protivníkem a okupantem.

          1. to Jihočech Honza:
            To je obvyklý argument lidí jako kaBrnak – USA už to udělali. Dřív by mne to rozčilovalo, dnes je to jedním uchem tam, druhým ven, neboť tito lidé se nezmění.
            Každý nezaslepený si může dohledat, jaké byly nejoptimističtější odhady ztrát při invazi amíků na Japonské ostrovy – číslovka začínala na 200.000. Už jednu chybu udělali na Iwodžimě, další na Okinawě a byly další.
            To nechceš, pokud nemusíš.
            Právě to do dokonalosti dovedená doktrína slepé poslušnosti u Japonců vedla k tomu, že jakýkoliv útočník by narazil na zfanatizované davy lidí, odhodlaných zemřít za svého císaře s tím, že to je vlastně výhra. Paradoxně asi největší důvod pro to, aby si to v USA někdo uvědomil, bylo právě Japonsko, když zavedlo kamikadze, kaiteny atd.
            Dvě atomové bomby považuji za přiměřené riziku – můžeme debatovat o cílech, nicméně platí to, co jsi uvedl ty ohledně umístění průmyslu a zejména dopravních uzlů. Asi bych si taky představoval jako ideálnější to pustit u pobřeží aby viděli na obzoru, co amíci umí, nicméně nestalo se. U invaze by počty mrtvých japčíků byly drastičtější, mimochodem.

            1. Atomové bomby umožnily Japoncům zachovat si alespoň částečně tvář – mohli říct, že kapitulovali čelíce nové, nesmírně ničivé zbrani.
              A japonské elity definitivně přesvědčily, že Spojenci jsou ochotni Japonsko naprosto zničit, pokud s prohranou válku neskončí. Zvláště, když Sověti zaútočili na Mandžusko a během pár dní vymazali Kanto Gun, toto hnízdo militarismu.

              1. to Jihočech Honza:
                Ano.
                A nerad bych jistým lidem z Brna přivodil infarkt připomenutím toho, jak se choval SSSR. Vyhlásit válku na poslední chvíli je jak kopat do umrlce, ať se dostanu ke zlatým zubům.

                1. V Japonsku se říkalo zloděj při požáru. Každopádně to významně urychlilo japonskou kapitulaci – a zdiskreditovalo sovětský komunismus na dlouhá léta.

                  1. No pockaj, nebola to podmienka spojencov teda USA a GB ked spolu so Stalinom planovali co bude po ukonceni vojny? Ze im pomoze na vychode proti Japonsku?

                    1. Jistě, že se na tom dohodli, ale Sověty rozhodně nebylo třeba přemlouvat.

                    2. Ja to chapem tak, ze za to Josif nieco dostal, bol to obchod ako kazdy iny.

        2. kaBrnak: A Japonec … je zvyklý poslouchat zrovna toho kdo mu šéruje
          No tak kapitulacu vyhlásíl přímo japonské císař. Keho jinýho mňeli japoncí poslechnót?

          1. to Vltava:
            Císař sám se musel obávat o život, když to vyhlašoval, viz. vzpoura mladých důstojníků a útok na Císařský palác, ministr, kterého musela schovat jeho služka do skříně apod.
            Představa císaře v té době je u dosti lidí chybná: on nerozhodoval, on se pouze účastnil Císařské rady, lid ho uctíval, nicméně praktické pravomoce de-facto neměl. Mimochodem, ke sklonku války to bylo poprvé, kdy na této radě vůbec nahlas promluvil, což bylo pro dost účastníků šokující.

      3. dyť už jim to vostřelujou měsíc, jak vole, až teď? dává to i jakejsi smysl, vybombijou rozvodny, ukroši zoufale přeroutuju ty výkony jinama, vybombijou jim to znova…bude stále horší to udržovat a pokaždý síť spadne hůř a na delší dobu

      4. Sysop:
        Možná proto, že s tou kritickou infrastrukturou Rusové počítali do budoucna, že ji budou potřebovat i jako správci ukravinského území. Jenže když to nešlo jinak, čistě po vojensku, třebaže z jedné strany „v zastoupení“, no tak to musí jít jinak. Rusové měli nejméně 7 roků na to, aby vymysleli postup. 7 roků a něco, je docela dost času i pro nějaké křováky, natož tak pro Rusa, co disponuje přímými válečnými zkušenostmi. Ze svého vlastního území, vč. toho ukravínského. A taky ten Rus ví, jak se dost velká část ukravínců za VVV chovala. To bych nepomíjel, bratr nebratr.

        Hádal bych proto, že vymrzlí, potmě, ve sračkách z kanalizací a odpadků, imobilní a hladoví ukravínci, k tomu s nemocnými dětmi, začnou konečně myslet?
        Je to moc troufalý odhad?

    4. No jako zničít dětský hřiště, most pro pěší a pár dalších domu a aut… To jen ukazuje jak neschopná parta dementu ty Russáci jsou. Čekám na ty miliony branců co pošlou. Do ty doby to bude o hovně. Jen aby je do ty doby nevypakovali zpět do Ruska. Ale to je asi jedno, stejně zaútočí znovu. Za měsíc, za rok, za 4 roky…

      1. Ctenar Jirka
        Mně přímo fascinuje chování a kecy některých lidi. Osm dlouhých let bobardovali a ostřelovali Ukrajinci civilní cíle na Donbasu. Rakety typu Točka pro větší účinek zabíjení lidi, naplněné šrouby atd. Speciální rachejtle naplněné našlapnými minami. Celý Doněck byl plný těchto tzv. motýlích min. Osm let a nikomu to z vás nevadilo. Taky proč, že ano? Vždyť to jsou jen zasraní rusáci. A jen ukázka nůrůstu těchto útoků tesně před zahájením invaze:

        16. února: 76 případů ostřelování
        17. února: 316
        18. února: 654
        19. února: 1.413
        20.-21. února: 2.026
        22. února: 1.484

        Takže teď jím to Rusák vrací i s úroky.

        1. A ještě tomu ty kundy říkaly „protiteroristická operace“, mrkmrk, jako vy bojujete s AlKaidou. Tak teď mají protiteroristickou operaci.

      2. Je zvlastni, ze PVO udajne proletelo snad 40 raket, ale nasevase media pisi jen o par civilnich cilech. Kde je ten zbytek raket?

        1. A sebevrazedny drony z iranu Ty nikdo nezminuje samo..

    5. další kolo rozbité infrastruktůry, aby nevysírali, asi není moc žádná velká vodezva

      velká vodezva je hromadění těžké techniky na hranici z Běloruska, že by teda konečně vodevřeli pořádnou severní frontu? jinak se v tom budou pytlíkovat roky

      i když obě strany jasně deklarovaly, že dokud bude prezidentovat tamten, tak se žádný jednání provádět nebudou…tak schválně, kdo asi skončí dřív :o)

      1. Predpokladam, ze zapad tam ted natlaci ruzna PVO, aby v hrnci zvedli tlak.

        1. nevim, raketový útoky probíhají už docela dlouho a nic jim nedali, ukroši už všecko spotřebovali, nebo jim to rusáci rozbili, prakticky nic nemají

          otázka taky je, kolik těch PVO vůbec ten tzv. západ má, aby to tam poslal – obvykle tyhle věci neleží v regálu na skladě, že :D

          1. No tak když to píše tak brilantní prognostik vývoje na bojišti jako ty, tak to musí ukroši prohrát do týdne.

          2. Ked si to nacal s tymi regalmi, napadlo mi ze dneska je v tom plna rit elektroniky a pocitacov, aj keby to chceli americke zbrojovky dodavat, kde do toho zoberu polovodice? Ocel, plasty a podobne sracky nie su problem ani pre Rusov ale mam taky nejaky dojem, ze z elektronikou na tom ani Amici nebudu najlepsie hlavne ak by sa Cina zacala cukat smerom k Taiwanu.

            1. Amici maji cipu dost, alespon pro armadu urcite. Ostatne nejsou tupi a hodne cipu maji napriklad od TI, ktery se oklepal po uraganu a zacal vyrabet uz nekdy pred rokem normalni serie. I dalsi americke firmy delaji uz celkem solidni serie. Kde, to nevim. Mozna jim TI prodava kapacitu, nebo maji rezervace v TSMC, kdyz jim dodaly sw. Kazdopadne, Amici si zatim s polovodici stoji lepe, nez ostatni.

              1. Rusáci už melou s čipy dávno z posledního…

                https://wsnd.io/z7PvCNwP/3lZFr5keyN_nu4UK.mp4

              2. Pytam sa lebo USA sice ohlasili nejaky program na podporu polovodicoveho priemyslu ale to je beh na dlhu trat. Hlavne v spickovych vyrobkoch. Predpokladam sice ze v tych PVO systemoch je pouzite nieco overene a spolahlive, menej narocne na vyrobu ale aj tak.

        2. Různé systémy PVO mají smysl jen za té podmínky, že jsou perfektně synchronizované. A to půjde s libovolnou kombinací výroby RF-NATO-Izrael-Irán jen horko těžko.

      2. @Syysop
        Odklepl jsem to nechtíc dříve:
        Ruská armáda zahájila údery pomocí řízených střel X-101 a Kalibr a také samovražedných dronů Geranium-2. Oběti byly hlášeny.

        Výbuchy byly zatím hlášeny v Kyjevě, Rovně, Lvově, Ternopolu, Ivano-Frankovsku, Chmelnickem, Žitomiru, Kremenčugu, Kropivnitském, Krivoj-Rogu, Oděse, Záporoží, Dněpru, Poltavě, Charkově a dalších menších městech Ukrajiny.

        Podle ukrajinské strany jsou počty úderů následující:

        60 v oblasti Kyjeva;
        20 v Charkovské oblasti;
        47 v Nikolajevské oblasti;
        15 v regionu Lvov;
        27 v regionu Vinnytsia;
        15 v Oděské oblasti.
        Hlavní cíle úderů:

        Sídlo SBU v Kyjevě;
        CHP-5 v Kyjevě;
        CHP-6 v Kyjevě;
        Lvov TPP;
        Burshtyn TPP v Ivano-Frankivské oblasti;
        poradní mise EU v Kyjevě;
        Oddělení donucovacích orgánů v Kyjevě.

        V osmi regionech Ukrajiny a Kyjeva bylo poškozeno 11 důležitých infrastrukturních zařízení, některé oblasti byly bez energie, uvedl premiér Denis Shmygal.

        1. Adlertag.

        2. Ty strely nejsou X-101, alebrz CH-101. To jen pro doplneni.

        3. Všiml jsem si, že různí lukačovičové dělají všechno pro zatajení, nebo aspoň bagatelizaci toho, co Rus dělá. Sleduju to od počátku.
          Mimochodem, kde je Mrcasík? Už se oběsil?

          1. Bagatelizace je fajn, taky mam rad prekvapeni.

          2. Jezis, tak sup sem s tema spravnyma nezatajenyma informacema :-D

          3. Dává si detox od DF, pod svým posledním článkem to do diskuze napsal zcela jasně.

  3. A nebo některým prostě jen vadí ten zcela zjevný dvojí metr.

    A.Když něčí sebeurčení vyhovuje USA (Kosovo), tak je to hotová věc.
    B.Když něčí sebeurčení nevyhovuje USA (Donbas), tak je to nepřípustné.

    Ukrajina a Afghanistán, stejná rozloha, stejný počet obyvatel.
    A. Po 20 letech USA narychlo uteče, zanechá zbraně za miliardy, výsledkem statisíce mrtvých, vše hned zabere talibán, ale je to úspěch, tleskejte.
    B. Rusko po půl roce osvobodí území o rozloze větší než ČR, je to neúspěch.

    1. John Spartan: když Hitler osvobodil Sudety, tak to taky byl (ne)úspěch, záleželo na úhlu pohledu.

      Pokud vnímáte rusáckou agresi na Ukrajině jako „osvobození“, stejně jako Hitler tehdy osvobodil svoje krajany z pod jha Čechů, pak se Váš pohled pochopitelně liší od pohledu někoho, kdo to tak nevnímá.

      1. Situaci v Novorossiji nelze popisovat jako osvobozeni z zadne strany. Novorossije nebyla svobodna pod Ukrajinou a nebude ani pod Ruskem. Je to jen slovickareni a nalepkovani. Fakt je, ze ti lidi tam ziji na uzemi, kde jsou nerostne zdroje a prumysl. O to tam jde obema stranam, co se tam melou. Na ty lidi tam defekuje nemecka doga.

        1. Sysop: na separatisty vždy každý defekuje, tak to bylo, je a bude. My jsme měli štěstí, že po první světové se (nejen naše) „právo na sebeurčení“ velmi hodilo a nikdo nás (Chorvaty, Srby, Maďary…) nenutil být součástí RU, naopak rozbití RU byl konec jedné éry.

          Mezinárodní právo je ještě méně „právem“ než právo uvnitř země, silnější pes mrdá sice nevypadá tak hezky, ale je to prostě tak. Na lidi vždycky kálí hafosaurus, jen máme někdy štěstí a někdy smůlu na to, co ze soudruhů tam nahoře vypadne.

          BTW doporučuju to video ohledně covidu v Británii co je v odkazech. Sice je to zbytečně dlouhé a je tam na mě moc HLP, ale co je fakt zajímavé je vidět, co se vlastně dělo. Když jsou takhle za sebou sestříhané proslovy Borise, Blaira, Bushe a především Gatese, tak to je masakr. Že to dávají do časové souvislosti se Sage, jejich metodami, ignorovanými demonstracemi, koluzí médií s big tech atd., tak si myslím, že to bylo jen takové cvičení. Třeba na válku, akorát kdo je víc na východ, ten má noty víc napřed, aby obyvatelstvo adekvátně zpracoval jako první. Uvidíme.

          1. Souhlas. Chce to trosku vic pokory a priznat si, ze vyvoj naseho naroda je predevsim fura stesti.

      2. Já jsem v názorech konzistentní, pokud se většina obyvatel sudet chtěla trhnout, mělo jim to být umožněno.

        Představte si, že by v roce ’93 Česko zakázalo Slovensku se osamostatnit, poslalo na něj armádu a prezident by řekl ,“Slováci nedostanou důchody, slovenské děti nebudou chodit do školy a budou žít ve sklepech!“, líbilo by se vám to? To se totiž na Ukrajině přesně stalo, viz projev prezidenta Porošenka. Je tam regulérní občanská válka a Rusko se rozhodlo pomoct etnickým Rusům. A? Mám to odsoudit, dát si na profilovku UA vlaječku a koupit tričko Fuck Putin ?

        1. Vtip je v tom, ze zatimco ty ruzne narodnostni problemy jsou stale stejne (Sudety v Cesku, Kosovo v Srbsku, Katalansko ve Spanelsku, Irsko v Britanii, Kypr, Novorossije,…), tak ale lisi se strana, ktere ‚fandime‘. Tim padem si omlouvame nase preslapy a prosazujeme nase zajmy. Je to prirozene.

          Pravda totiz neni jen jedna. Je zabarvena podle pozorovatele. Kazdy ma svoji pravdu.

          1. Souhlas. Vychází mi z toho jediné – pokud na jednom území žije více národností/etnik, dříve nebo později dojde ke třenicím. Což jde proti současné ideologii multikulti globohomo.

            1. Tak my nevime, co je smyslem multikulti, ze? :-) Pokud vim, tak prvni multikulti byl Babylon a jak dopadl…

            2. Zvláště, pokud těm třenicím někdo pomáhá a přilévá oleje do ohně.

              Jako například Hitler u sudetských Němců.

              Nebo anglosasové u Ukrajinců.

          2. Doch, doch, pravda je jenom „jedna“, zvláště ta metafyzická. Kdyby tomu tak nebylo, nemohli bychom třeba smysluplně komunikovat. Ale co se týče různých historických interpretací, tak každý má svoji vlastní lež.

            1. ‚kdyby sis to kolo dal do garaze, tak by ti ho venku neslohli‘ vs. ‚kdyby se nekradlo, nemusel bych ho schovavat‘. Kdo ma pravdu? Nebo oba lzou?

              1. Pravdu mají oba, akorát kolo je v prdeli…
                A ta jedna/druhá pravda je dobře nebo špatně?

                1. Pride na to, na ktorej srane stojis, ked dodavas bezpecnostne dvere tak ta prva. Ked tie dvere a zamky musis platit, ta druha.

        2. Kdyby se Rusko rozhodlo „pomoci“ etnickým Rusům, mělo možnost v roce 2014. Tehdy by se asi Ukrajinu bez větších potíží povedlo rozdělit na východ a západ a svět by se s tím nakonec smířil.
          Rusko do toho vtrhlo pozdě, v době, kdy už i na východní Ukrajině po osmi letech mnoho etnických Rusů je proti Rusku. Výsledek vidíme.

          1. Rusko hlavne nebylo ochotno tolik obetovat. Kreml otevrene rekl, ze nema zajem Novorosii anektovat. A verim tomu, ze nemel. Nestalo mu to za ten pruser.

            Ted jsme v jine situaci. Zapad vystrilel prakticky vsechnu ekonomickou munici a Rusko do toho jde natvrdo.

            1. V roce 2014 by se asi nepodařilo rozdělit Ukrajinu. Západ byl mnohem silnější, měl o něco méně levicových absolventů na řídících postech. A hlavně Rusko nemělo nazbrojíno ve velkém, neměli připraveny alternativní infrastruktury k západním systémům jako SWIFT, apod. Rusko muselo nejdříve vybudovat soběstačnost a nezávilost na Západě, protože jinak by je protiruské sankce poslali na kolena v prvním tahu.

              Rusko namísto toho nabídlo východním Ukrajincům možnost emigrace do Ruska.

              Zatímco Západ se zdokonaloval v neomarxismu, genderových vědách a likvidoval se Grétinými nápady a neřízenou imigrací miliónů Arabů a Afričanů do Evropy – Rusko po celou dobu pracovalo na zalepení slabých míst vůči Západu. Výsledkem je dnešní stav, kdy sankce střílejí naslepo, protože Rusko na tom 8 let makalo jako šroubi.

              Rusko nemělo nikdy zájem levobřežní Ukrajinu připojit. A možná v roce 2014 ještě nevěřili tomu, že mezinárodní dohody jako Minsk nefungují. Museli se teprve časem přesvědčit, že Západ hraje stylem, že dohody platí jen když se mu hodí do krámu – ergo kladívko dohody nemají smysl. Situace dospěla tak daleko, že začali z nějakého důvodu považovat variantu připojení části Ukrajiny k Rusku za nejlepší řešení.

              Slyšel jsem, že v roce 1914 se lidé těšili do války. Byl technický pokrok, elektrifikace, bájo místo pro život. A válka bude príma. Natřít to těm sviním Srbům z příkazu císaře pána. 1. světová válka jim ukázala, co za hrůzy to je. V roce 1939 už se do války nechtělo nikomu, protože věděli co válka je. A v roce 2022 se opakuje situace z roku 1914, válku už nikdo nepamatuje, a každý ji chce. Ideálně jadernou a atomovou. Lidem to připadá príma, takové rozptýlení mezi facebookem a hraním počítačových games – prostě cool.

              1. „válku už nikdo nepamatuje, a každý ji chce. Ideálně jadernou a atomovou“

                I’m afraid that I have to underscore this, Jester.

                A je neuveritelny jak maj lidi kratkou pamet. Pred dvema rokama medialni mrdky respektive jejich vlastnici vytvorili davovy silenstvi skrze fake pandemii behem kteryho si lidi nechali totalne vymejt mozky, vicemene ochotne se sebenicili, behem par tejdnu byli ochotni nechat kompletne znicit respektive premenit dosavadni svet.

                S touhle pseudo-valkou nekde v horouci prdeli je to to samy. Lidi jsou zmagoreny na absolutni maximum, ochotny podporit nuklearni valku na zaklade medialni hysterie.

                Neuveritelny jak snadno a rychle jde ty imbecily zfanatizovat – to se mimochodem aplikuje i na peknou radku zvanilu ktery si cintaj pentli na tomdle foru.

          2. „..mnoho etnických Rusů je proti Rusku.“

            Z čeho vycházíte? Referendum dopadlo celkem jasně, můžeme se bavit o jeho legitimitě, za mě by bylo nejférovější zopakovat jej pod záštitou OSN nebo jiné, snad nestranné, organizace. To ale západ odmítá, proč asi?

            1. „pod záštitou OSN nebo jiné, snad nestranné, organizace“

              UN an impartial organization? Did you lose your fucking mind John while in cryo state or what?

              There is no such thing as impartial. Who gives a shit about some referendum. At the end of the day, what matters is how many fucking tanks, nukes, and idiots willing to serve as cannon fodder you’ve got.

            2. Referendum prineslo kazdemu to, co potreboval, opakovat se nebude.

            3. John Spartan: děláte si legraci nebo jste taky rusofilcka? Opravdu vám přijde fér udělat referendum v oblasti, kterou rusáci obsadili a odkud už zřejmě vymizela značná část těch, kteří by nemuseli hlasovat správně? A ještě chcete, aby tomu divadlu někdo zvnějšku dal jakýsi punc korektnosti? Jakože „potvrzujeme, že ti, kteří přišli hlasovat, fakt hlasovali pro a pak už to nikdo nemohl cinknout“? A ještě se divíte, pročt to „západ“ odmítá?

              1. Rusofilcka? Protože souhlasím s tím, aby si obyvatelstvo na nezanedbatelném území určilo vlastní osud? Skandální! Stydím se za sebe.

                Tady prezidentské volby z roku 2010, ta země je jasně rozdělená:
                http://www.greanvillepost.com/wp-content/uploads/2014/12/election_historical_vs_electoral_2010.png

                Mimochodem, z Ukrajiny za 30 let uteklo 14 milionů lidí a to nejvíce do Ruska, to taky leccos vypovídá.

                1. No, zeptat jsem se musel. Pokud to opravdu chápete tak, že si touhle parodií na referendum locals opravdu dobrovolně a svobodně určili svůj osud, tak není o čem.
                  K té refugee statistice vás ani nebudu žádat o zdroj, protože tam zásadní souvislost nevidím. Ostatně při počtu obyvatel 44M to vypovídá o tom, že tam musel být i nějaký příliv, že? :-))))
                  Tak, a teď pointa: referendum v anektovaném území je co? Je pičovina. A pročpakže? Protože kdyby opravdu těch 105 % obyvatel chtělo k Rusku, mohli svou vůli dát najevo i bez anexe.

                  1. „pičovina“

                    Picovina jses ty vole. Zvanis o necem o cem vis hovno, vzdycky hovno budes vedet, a o cem ani neni mozny nic vedet – variabilnich faktoru je prilis mnoho.

                    A hlavne: WHO GIVES A FLYING FUCK!!!

                    Patentovany pitomce, zatimco se hadas vo nejaky fake war na Ukromrdine, tak probiha valka proti TOBE.

                  2. Ako mohli dat najavo svoju volu? Mali sa odstahovat do Ruska ako to tu je casto odporucane? Pokial je mi zname, vola bola ignorovana voci Krymu a to od rozdelenia ZSSR, UA parlament v Kyjeve im zrusil aj ich ustavu, vyriesilo sa to az po pripojeni Krymu k RF. A od 2014teho akekolvek prejavy smerom k Rusku boli ostrakizovane a niekedy aj nasilim potlacane.
                    Toto nie je rozdelenie CSFR do ktoreho nikto zvonka nepchal rypak.

                  3. Co Kosovo? Vidíte to stejně? Referendum v humanitárně pravdoláskařsky havlisticky bombardované oblasti?

                  4. Nerozumim. Ti obyvatele to davali najevo 8 let a referendum jim bylo slibeno Minskou dohodou. Co ti lidi udelali podle tebe spatne?

                    1. Sysop: Špatně udělali to, že si neodhlasovali, že chtějí ke Kyjevu. Nechat se vyvraždit Azovem.

                    2. Ach tak. No, uz jsem starsi, pomalejc mi to mysli. Mel bych se dat na politiku.

                2. Johne Spartane, tady dostanete tolik pokut za porušení slovního morálního kodexu, že se z toho
                  poserete.

            4. Neexistuje žádná nestranná organizace. A už vůbec není OSN nestrannou organizací.

              1. OSN je nestranna a proto ma sidlo v NY… ;-)

                1. Mělo by být v Podněstří….že?

        3. John Spartan: co to znamená, že se „chtěla trhnout“? Ta situace vznikla spontánně a ti lidé to opravdu chtěli? Ehm.

          To je hezká, ale falešná paralela. Lepší by byla, že se chce trhnout polská enkláva na ostravsku (Ostravská Demokratická Republika) a když se nám to nelíbí, tak na Prahu vletí Polák s tankem, že teda jede jako chránit svoje krajany a denacifikovat ČR. Ideálně by jim Slováci na společném vojenském cvičení mohli dát prosto na naší východní hranici, aby to měl Polák snazší.

          To celé pochopitelně po mnoha letech aktivní snahy Poláky na ostravsku vybudit k aktivitě, třeba tím, že část polské armády by tam byla „na dovolené“.

          1. @fadtwi
            To je fajny příklad.
            Z 250.000 Poláků je po 100 letech asimilace 26802 duší, které to uvedly při sčítání, no i kdyby jich bylo 50.000 tak kam se těch zbylých 200.000 čerchmantů poděli?
            Češi je asimilovali, vyhladili, vyhnali, počeštili, je čas zachránit poslední ostrůvky, AČR proti Wojsku Polskiemu dávám tak 7h.
            A Slovákům proti Maďarům nepomůže ani Dunaj.

            1. Dachsmeister: přesně, ti ostatní neuvedli svou pravou národnost z obavy před perzekucí nacionalistického českého státu. Proto bylo potřeba jim přijít na pomoc v rámci mírové denacifikace.

              AČR by určitě vydržela déle, kdyby byla futrována ze Západu obdobně jako Ukrajina. Otázkou je, jestli by válku tak blízko vlastní hranici chtělo Německo, takže bych spíš očekával další Mnichov, tentokrát v bruseli. Tam by se moudré vedení unie usneslo nad formální pohoršenou nótou vůči Polákům a nám by šel befehl, že máme držet hubu, nebo nebudou dotace a Poláci ať si vezmou, na co mají nárok. Přece je tu právo na sebeurčení a žádný Čech tuto zásadní evropskou hodnotu nesmí Polákům upírat. V zákulisí by se přitom Makrela s Polskem dohodla, že ostravsko je jejich výměnou za to, že nebudou dělat rozbroje na hranicích s Německem.

              V tomto má Rusák nevýhodu, že útočí daleko od Berlína, takže není nebezpečí, že zbloudilá raketa otřese vírou poddaných ve správnost bruselského režimu a tak není problém Ukrajinu podporovat. Což je zatím naše štěstí, protože i když „dobře“ už to nedopadne (Rusák část Ukrajiny anektuje, nakonec už to právě udělal), tak díky té podpoře zůstane ještě pořád Ukrajina a ještě pořád bude mezi námi a Ruskou hranicí bude docela velká vzdálenost.

              1. Až na to, že je tu řeč o Slezsku, částí v Polsku,částí v Česku. A náboženství je tam stejný- katolicismus. To není moc dobrý příklad.

                1. merce: šlo mi o přiblížení paralely, protože Spartanovo „česko vs slovensko“ bylo ještě o dost víc mimo. Zcela přesná analogie neexistuje, nicméně pokud jde o náboženství, tak přece tohle už se řešilo taky – že na západě jsou nábožensky blíž Rusku než na východě a že je to jeden z důvodů, proč je v pořádku, že si je chce Putin zabrat.

                  1. nejak se do těch svejch pitomostí zamotáváš, checht…no proč se to ostatně doporučuje nelhat, že :o)

                    1. Behemot: ???

                    2. na západě ukravíny sou nábožencky blíž Rusku? doporučuju se na to neska už vysrat a dát si pokoj :D

                      vostatně už tady poslední dny tapetuješ jak zrgo, uvědomuješ si to? :o)

                  2. Jo ták,vy jste to tu už pořešili? To je super. A co kucí? dobrý? :)

                    Západní katolíci tendují k moskevskému patriarchovi, zatímco pravoslavní zase nejspíš…k papežovi. Hoši, to si nechte patentovat. Řečtí katolíci jsou s papežem smíření, pravoslavní ne. A je úplně jedno, co si kristovy ovečky myslí, podstatný je to, co si myslí ti uzurpátoři na stolcích. Západ ukr je západní a východ ukr je východní. Tady pan fatdtwi nebude kecat do toho, co je čí gubernie . Ješte furt Vám sedí to Slezsko?

                    1. Teď jsem zmastil Váš nick, sorry

            2. No polsky kolega mi vysvetloval ako to chodi v polsku. Tam budes cudzincom navzdy, aj keby si sa tam prizenil. Furt. Nie som si uplne isty, ci vobec poznaju slovo narodnostna mensina…

          2. Na ostravsku někdo mluví regulérně polsky?

            1. merce 10.10.2022 v 15:27

              Ano. Aby takové osoby měly vždy čerstvé a nezkreslené informace v polském jazyce, přináší redakce vysílání pro polské spoluobčany od pondělí do pátku vždy po zprávách v 19:00:„Słuchacie audycji w języku polskim.“
              Někteří lidé také na ostravsku mluví také po našimu, ovšem poslech je životu nebezpečný, takže ti své rozhlasové pořady nemají.

              1. @ygorek
                Ta poslední věta o místní hatmatilce po naszymu a nebezpečnosti poslechu mě pobavila. :-D
                Já umím polsky a lámaně německy, tak mi rozumět větší problém nedělá, ale mluvit si tak netroufám a ošklivím.
                Pobavila mě historka, kterak skupinka divadelníků z jedné dědiny v horské oblasti Těšínska dorazila k Baltyku a snažila se tam domluvit svým nářečím.
                A vy jste odkud?
                My jsme Poláci!
                A proč nemluvíte polsky, nejste náhodou Kašubové (taky menšina s německými prvky oficiálně v Polsku neexistuhjící)?
                Nene, my jsme od Cieszyna z Czech, mamy polskie szkoly.
                Aha, tak mluvte polsky, česky nebo anglicky!

                1. Dachsmeister 10.10.2022 v 18:56

                  Měl jsem spolužáka, který tím nářečím dovedl i psát. Mělo to výhodu – nikdo ho nikdy nepožádal o kopii přednášek. Zkoušky, pokud se pamatuji, skládal ve snesitelné češtině.

              2. Po našimu není po polsky. Je to Slezsko, „po našimu“ rozumí polštině, já už daleko míň na jihu moravy.takže se nejedná o čistě polskou enklávu,ale o původně slezskou.

                1. Kurva,co tu řešíte, jsou to prostě echt slezáci a žádní poláci ze severu.

                2. merce 10.10.2022 v 21:15

                  Přesně, po našimu skutečně není po polsky. To vyvolává otázku, kdo a kde tvrdil, že je.
                  Tím bych mohl začít, ale z pochopitelných důvodů raději skončím.

                  1. Začal to fatdwi. Vemte si gurale. To je mix polska, slezska a slovenska. Ale není to žádný mix, je to svébytná kultura rozprostřená do tří států. A teď si představte, že této kultuře začne nějaký porošenko vyhrožovat,že jejich děcka budou žít ve sklepích. Proč??

                    1. Anebo přijde nějaký Putin a ten se nebude zdržovat vyhrožováním a rovnou je do toho sklepa pošle…proč?

                    2. Že by putin naplnil přání porošenka? Oba mohou být spokojení, šuline

    2. rozdíl je, že na Donbasu aspoň referendum proběhlo (jakýkoli)

      v Kosovu se nikdy žádným nenamáhali, čili to odporuje mezinárodnímu právu a ten arabáčskej nesmysl nikdy neexistoval, neexistuje a existovat nebude :)

      1. No já nevím, proč Srbové tak touží po kosovských slimácích? Byla to prasečí akce, ale čert vem slimáky. K čemu je potřebují? Aby to tam rozesírali? Já nadřazuji právo na sebeurčení nad právo na územní celistvost. Slimáci,katalánci,donbasáci ať mají svůj chlívek. Decentralizace je pozitivnější než římský impéria. Takže do riti s eu.

        1. až si to udělajou podle mezinárodního práva, tak to tak může byt, přecené? ale to jim bylo jasný, že by to neprošlo – i přes to, že dočasně zdrhli, tak tam nejspíš furt registrovaní srbi mají většinu – tak si to udělali s americkejma stíhačkama za prdelou protiprávně :o)

          1. Co?? Když si právo o celistvosti hranic a sebeurčení protiřečí?!?!

            Proto mají katalánci smůlu. Jenže Donbas to taky prohrál, ovšem na hranicích východu a západu se není moc čemu divit. Na rozhraní západních a východních čuráků si moc nikdo nemůže vyskakovat. Tisícileté schizma je furt na programu. Ale náboženství v tom určitě nemá co dělat, viď Kyrile, viď katolíku Fialo. Západ je ďábel, rus je arciďábel, už běžte s těma ďáblama fakt do prdele

            1. Donbas prohrál jako svébytná forma ruské kultury mimo Rusko. Buď budou vyhnáni, vyhlazeni a asimilováni, nebo se stanou zapadlou provincií ruské říše.

              1. Západ prosral všechny možnosti, aby byl donbas svobodný. Protože o žádnou svobodu neusiluje. Ani pro donbas,ani pro západ.

                1. Zlatej DFENS a jeho svoboda slova, na czech redditu mne za něco podobného zabanovali. Vzpomínám si na jeden dokument o květnu 1945, kdy pamětník citoval sovětského důstojníka, který, vida nadšené davy, odtušil: „Ještě nevíte, co jsme vám přivezli.“

                  1. To jihočech

                    Jo, dfens je ok, ať si tu publikuje a žvaní kdo chce a co chce

                    1. Pro nás živnostníky neplatí žádná politika!

                    2. Střední a malý jsou jen klišé a kecy…

          2. Židokřesťanský západ = bankéřokřesťani, kurva co to je!? Pravoslavnoislámská východní civilizace, kurva co to je!? Čemu tu jako mám fandit?

        2. Ja myslim, ze ti Srbove, co v jejich barakach v Kosovu ted bydli slimaci, tam ty slimaky asi nechteli a nechteji.

          1. Vždy je to propletený,tak to bohužel je. I na donbase je to propletený. A ten řez mohl být proveden hned po rozpadu cccp. Pozvolně, v klidu, míru.

            1. Nemohl, nikdo to nechtěl, protože si nikdo nedovedl představit, co se dělo posledních třicet let. Jsou věci psané, a jsou věci nepsané, potichu předpokládané. Jakože východoslovanské země budou přátelsky spolupracovat a nebudou lézt do nepřátelských bloků…

  4. Good day to all of yous, you fucking idiots mindlessly yapping about the fake Ukie war in particular!

    I got new for ya. The fake war in Ukraine is not a war waged by Russia against the poor Ukies. (At least on the face of it), it’s a war waged by the US against Russia and against Europe (mainly the EU, mainly Germany) or the Eurasian alliance between Western Europe and Russia. which severely puts at risk the already declining US global hegemony.

    The more you run at the mouth about fucking Ukraine and the less you realize that YOU ARE THE FUCKING TARGET, the more likely you are to fulfill the role of cannon fodder in not too distant a future and perish as a result of your patented stupidity.

    Pull your head out of your asshole already, twits!

    1. The Crisis in Ukraine Is Not About Ukraine. It’s About Germany
      By Mike Whitney: https://www.globalresearch.ca/crisis-ukraine-not-about-ukraine-about-germany/5770269

  5. Humor stokrát omletý je už poněkud vyčpělý.

  6. Mimochodem, pokud se nepletu, existuje území, které nám bylo Sovětským svazem reálně ukradeno v době ne až tak minulé. Neměli bychom žádat vrácení spíš tohoto turisticky docela atraktivního území za Užhorodem než nějaký studený pobaltský Königsberg? :-)

    1. Nemáme průplav D-O-L, tak Kralovetz je kvuli mořu.

      1. Ale až to sem Vovka mrdne někam na českomoravské pomezí, tak to bude zprůplavněné hned :-D

        1. Nevíte, prosím, jestli naše vláda pojede 31.října na to zasedání do Kyjeva vlakem, nebo tentokrát poletí?

          1. Mas na mysli to studio s hranatyma oknama vlaku nekde v Polsku?

    2. Ty si tam za Uzhorodom niekedy aj bol?

      1. On myslí celé to území od Holíča :-)))

        1. Leda tak lebo za Vysnym Nemeckym zacina nieco nepredstavitelne… Ano prirodu tam maju krasnu ale chudoba aka tam je… A keby ho chcel akoze naspat musi pocitat v Madarskym odporom a to si myslim nikto v CR neschvali, radsej tych nestastnikov obetuje.

      2. Hej, bol. Aj to Slovensko mám projeté líp jak většina Slováků. :)

        1. Tak potom vies ako to tam vyzera, uz ste raz v historii budovali priemysel na Slovensku a Podkarpatie to je odhadom tak tretina Slovenska. Leda by si zodvihol na Branisku padaci most a vyhlasil to tam za skanzen aj s tym Podkarpatim a chodili by ste tu na nas kukat jak do ZOO.

    3. b.o.y. 10.10.2022 v 10:47

      Myslíte území, které bylo Československou republikou v době až ne ta minulé ukradeno Maďarsku?

      1. @ygorek
        A tak ukradeno, spíše bylo Uhrům přerozděleno.
        Chorvatsko, Slavonsko a Sedmihradsko bylo také ukradeno?

        1. Dachsmeister 10.10.2022 v 19:08

          – A jsem tu v Předolší nebo Zaolší?
          — To záleží na tom, z které strany se díváte.

          Pokud opustíme pole humoru, tak tuto otázku bych si svým maďarským spolužákům nikdy netroufl položit. Byli většinově mnohem vášnivější diskutéři než já.

          1. Dachsmeister 10.10.2022 v 19:08

            Pardon, mínil jsem samozřejmě tu vaši otázku, ne tu z toho vtipu.

      2. Přesně to.

  7. Pobavil jsem se a beru to s nadhledem. Myslím si, že je na čase, aby moravskoslezsko bojovalo o samostatnost a odtržení se od vlivu Prahy.

    1. Já bych se klidně připojil ke Slovensku, pokud to tam zase dostane do ruky Fico.
      Zbavíme se pražských šmejdů, sídla americké rozvědky i její pobočky BIS. A v Brně to vyčistíme pomocí „1.brněnské defenestrace“.
      A bude klid.

      1. Pocuj, nechcel by si to cistenie po pripojeni zacat v Bratislave? Brno pocka.

        1. semancko: nechci být zlej, ale kaBrnak ať se klidně připojí, my ostatní zůstanem v ČR. Jestli něco ukázal čínský mor, tak to, že jsme na správné straně Moravy.

          1. Proč? Já bych vyčlenil enklávu Luník, obehnal ji plotem, nahnal tam separatisty a na zbytku Horních Uher udělal pořádek.

            1. De_Bill: pokud obnovení Československa vnímáte tak, že na Slovensku „uděláme pořádek“, pak mám obavu, že o spojení nebude z druhé strany zájem:-) Plus teda nevím, jak by ten „pořádek“ měl vůbec vypadat – aktuálně mi přijde, že je to na obou stranách dost stejná katastrofa.

        2. Tam si to budete muset vyčisti sami. A re-instalovat Fica. Do té doby je to prostě no-go s Pičutovou a slovenskými klony naší fialovy vlády.
          My nemáme koho instalovat, na rozdíl od vás :-( Praha to je enkláva amerických tajných služeb, rozhodně ne území ČR. Tam se nedá nic dělat. Buď opustit nebo vybombardovat.
          Je to takový malý Kyjev se vším všudy.

          1. Oni si tam Maďaři dříve nebo později udělají pořádek. Až půjde všechno do háje, Maďarsko si vzpomene na křivdy Trianonské smlouvy nejen na Ukrajině, Rumunsku, ale i na Slovensku. Možná ještě Rakousko bude rádo, když uhájí svou Béč, ale o osudu Pozsónyho se obávám.

            1. Tak my este stale verime, ze starsi a silnejsi brat nam pomoze. Preventivne, aby Poliakov presla chut na Tesinsko. Lebo jak sa pohne Madar, Poliak uz bude u vas.

              1. Pokud bude střední Evropa rozdrbaná a v háji, tak pomůže maximálně svatý Petr.

                Osobně si myslím, že rozdělení Československa byla velká strategická chyba. Navíc chybělo referendum, které podle Ústavy mělo v takovém případě nastat.

                Také chápu, že prostě mocenské choutky Prahy neumožňují pochopit, že třeba Slovensko nechtělo být 100% řízené z Prahy. Češi nemohou mít velký stát a velké území, protože obyvatelé většího fláku země nesnesou 100% řízení z jednoho centra.

                1. Zdielam nazor, ze to bola strategicka chyba. Ale uz tu raz Sysop pisal, ze taka ta nevrazivost u casti obyvatelstva tu bola a mozno bolo spravne ist od seba bez toho aby sa to vyostrilo a pripadne preslo do nejakeho nacionalistickeho nasilia. Federacia mozno bola moznost, to uz dnes asi nezodpovieme.

                  1. Fakt je, že různé kecy o tom, kdo koho musí dotovat, táhnout, nebo kdo s kým vyjebává, byly v obou zemích.
                    Nicméně – Češi po Dubčekovi, ale ani slovenských politicích nic neházeli, jako Slováci po Havlovi. Taky mám takový dojem, že těch keců o tom, že už nechceme rozkazy od čehúňov počúvat, bylo ze slovenské strany „mírně“ víc. Do kotle hodně přiložili ze ZŤS Martin, ale i ze ZVS Banská Bystrica.
                    Ale chválabohu, že to dopadlo, jak to dopadlo. Mohlo to být i mnohem horší.

                    1. Urcite to mohlo byt horsie. To s tou ZTSkou to bola riadna kokotina, uz davno pred revoluciou sa riesilo co so zbrojovkami, tanky uz nebolo komu dodavat… Akurat sa na to „zabudlo“ a ludia ktori k tomu mali co povedat neboli prave in takze k narodu sa dostala iba verzia o tom ako to zarezal Vasek. Ze on bol naiva a truba je ina vec, v tomto bol viacmenej nevinne. Myslim, ze tam bol velky problem v tom, ze ku koncu uz ZSSR nevladal a kedze lokomotiv CMI3 CKD a potom Dubnica nasekali ako Bata cviciek tak uz nebolo co velkeho a vo velkom vyrabat. pokus o traktor isiel tiez do psej matere nakoniec nieco prebralo Lombardiny ale to su omrvinky.
                      No a co sa tyka CMI3, tak pokus o spolupracu na modernizacii isiel do riti koli – sankciam na RF. A to este tym z pred niekolkych rokov… Zase velky kseft v haji.

          2. Musim Ta opravit, to u vas mate klony nasich neschopakov, veril som do poslednej chvile, ze to co sa deje u nas si nezopakujete. Myslis, ze by na Morave uniesli Fica, pana Vahu, Tatier a Moravy?

            1. Taková je lidská psychika a psychologie davu. Rozhoduje většina, která se řídí podle médií. Dokud vlastenci nepochopí, že bez seriózních vlastních médií to prohrají v každém tahu a bitvě – nebude lépe. Zdůrazňuji seriózních médií (ne Aeronet, Blesk, Vidlákovy kydy, Protiproud, Otevři svou mysl – a jiné pololživé plátky, nebo co všechno v ČR je).

            2. semancko: ten Vás vrah novinářů říkal, že hranol umí kde co zařídit a že má na něj kompro. My kompro nemáme, takže nevím, jak by se nám tu s ním dařilo.

              Myslím, že stačil Babiš, jak vidíte z aktuálního složení vlády, umíme si poradit i z vlastních zdrojů…

              1. Hej toto ma fascinuje kde ste to vsetko nabrali… Mal som pocit, ze take zjavy inde ako u nas neexistuju ale cela Europa je nimi zamorena.

    2. Klidně. Pod podmínkou, že si všechny ty moravskoslezské politiky nalezlý do Prahy vezmete zpatky. A omluvíte se za Gottwalda.

      1. Dobre, ale Babisa a Krnacovu si nechate v Prahe.

        1. A Kiska s Čaputovou se přesune do Prahy také.

          1. Beriem, pridam este Matovica a Hegera, ako gesto dobrej vole, myslim ze si jeden druheho zasluzia. Jara Nada internujeme u nas, nic zle ste nam neurobili aby som vam toto zavesil na krk.

      2. @shane
        nebyl on Kléma spíše z Jižní Moravy?

        1. Klement Gottwald se narodil v Rakousku-Uhersku. Shane bude chtít nejspíše omluvu z Vídně.

          1. Tak toto by som skor videl na poziadavku na reparacie od Rakusakov.

            1. Nemali by sme (my Európania) zabúdať na reparácie od Afričanov za to, že ich predkovia vyhnali našich predkov na nehostinný sever, kde je pol roka tma a zima…
              A samozrejme Turci by nám (špaciálne Poničanom) mali platiť za otrokárstvo…

              1. No to neznie zle len koho posleme vymahat tie dlhy…

        2. Dědice u Vyškova. Kolem toho domu jsem t. r. jel.

          1. Jojo, za myho mladi jsme tam byli se skolou na exkurzi.

      3. Ale na ten vrchol si je stejně nacpou v Praze.

    3. Chudak Fiala. Jako spravnej brnak by v Brne bojoval za Prahu.

  8. Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp:

    Exploze v Kyjevě, úřady oznámily, že jedna z raket dopadla na Vladimirskou ulici, metro bylo zastaveno, stanice metra fungují jako úkryty;
    Na této ulici se nachází kancelář Služby bezpečnosti Ukrajiny (SBU nechvalně proslulé únosy a mučením lidí dle metodiky CIA, většina z těchto odvedených lidí se nikdy nevrátila), nedaleko je kancelář prezidenta země. … jeden z úderů na Kyjev zasáhl základnu a štáb pluku Azov.

    Exploze v Žitomiru, Poltavě, Rivně a Kyjevě, v Dněpropetrovsku, Ivano-Frankivsku, Ternopilu, Chmelnickém, Konotopu, u Kremenčugu a Kropyvnického;

    Exploze v Charkově, starosta řekl, že jedna z ran zasáhla zařízení energetické infrastruktury, v některých čtvrtích vypadl proud, není přívod vody;
    Výbuchy ve Lvově, úřady hlásí útoky na zařízení energetické infrastruktury, provoz tepelné elektrárny byl zastaven, některé oblasti jsou bez elektřiny;
    Výbuchy v Oděse, funguje protivzdušná obrana;
    Ukrajinské dráhy varovaly před možným zpožděním vlaků západního směru kvůli poškození kontaktní sítě;

    Budeme dál posílat zbraně na ukrajinu a cvičit zde teroristy, abychom se podobných úderů doškali i u nás?

    1. Takýmito nezmyselnými útokmi dosiahnete presný opak. Ukrajincov nezastrašíte a Západ im oveľa ochotnejšie bude posielať zbrane, medzi inými aj kvalitnejšiu PVO.
      Naozaj nie je ten váš miláčik Putin agentom CIA?:-)

      1. A jak jim ty krámy asi bude posílat přes rozbombardované mosty, silnice, železnice. Většina ukrajinských vlaků je prý poháněná elektřinou, dieselů mají minimum. Takže hodně štěstí.

        Podle mě to vypadá, že útočili na řídící centra a některé klíčové prvky infrastruktury. Kdyby to udělali na začátku, tak desetitisíce lidí na východě mohly dnes být na živu.
        Ale zatím je to předčasné. To se uvidí až za pár dní o co přesně jde.
        Myslím že tohle bylo spíš první varování, které si nevyžádalo až tak moc životů. Pokud Zelenský a jeho banda nácků neposlechne, následky budou horší. Vzhledem k tomu že si umísťují tyto centra a vojenské sklady do hustě obydlených oblastí.
        A berou si tak opět svoje vlastní obyvatele jako rukojmí.

        1. A čím by chceli Rusi rozbombardovať tie mosty, cesty a železnice?
          Presných rakiet majú málo a musia ich šetriť na „špeciálne“ príležitosti ako je táto, s tými menej presnými sú radi, keď doletia a trafia mesto a bombardéry s hlúpymi bombami sa nad Ukrajinu neodvážia, lebo by mali 100% straty.:-)

          1. Tady si furt někdo myslí, že Rusové nemají munici… :-D

            1. Kto si to myslí?

          2. Jeste tri mesice a budeme slavit rok techhle kecu, jak Rusove jsou u prdele s dechem.

            Nebude to chtit nejak prepracovat myslenky? Zda se, ze pravda bude spis nekde mezi, ne?

            1. Víš, co říkal tlustej Hermann v létě 1940? Už jen poslední peruť spitfirů…

              1. Kuriozni je, ze Nemci se tohle ve skole ucili prave proto, aby stejny picoviny nedelali znovu. U nas se hodne veci ze druhe valky neucilo a bude se toho ucit jeste min. Velka chyba. Az dalsi valka to zase srovna.

                1. A poučili se? Za obou válek chybovali zejména v tom, že si neuměli najít účinné spojence. Za druhé války zvláště v tom, že neuměli postupovat pomalu, uvážlivě, postupně, krok za krokem. 15. březen půl roku po Mnichovu nerozdýchal ani Chamberlain.

                  1. On se těžko hledá účinný spojenec, když každý negermán je podčlověk špatné rasy.

                    Hlavní chybou Němců bylo, že si mysleli, že porazí Rusy. Kdyby se na Rusko vykašlali, mají v obou případech vítězství v kapse. Protože Západ byl impotentní tehdy, stejně jako dnes.

                    1. Ale oni mohli porazit Rusy – ve spojenectví se Západem, stejně jako porazili Francii ve spojenectví s Rusy. Jenže si vybrali možnost likvidovat jednoho potenciálního spojence po druhém, načež se všichni spojili proti nim. Vrchol tuposti a arogance bylo vyhlášení války USA v prosinci 1941.

                    2. Navíc si myslíte, že Hitler se rozhodoval svobodně, a ne jako loutka anglosaských bankéřů a výše postavených rodů. Vždyť Německo mohlo válčit jen proto, že dostalo extrémní množství půjček od bank! Hitler dobře věděl, kdo je pánem.

                      Nemohli porazit Rusy ani ve spojenectví. Tak jako je neporazil ani Napoleon.

                      Rusy totiž Blitzkriegem porazit nejde, na to jsou moc velká země. Rusy nejde porazit ani tím, že proti nim uděláte sankce, nebo genocidu. Rusové totiž na pokus o vyhlazení reagují vždy dost nevrle, a obvykle to pro narušitele dopadne časem hodně špatně. Však oni to světu příští nebo další rok Rusové zase ukáží.

                      Vrcholem tuposti bylo napadení Sovětského svazu. To rozhodně nebylo v zájmu Třetí říše. To chtěl ten bankéřský páneček.

                  2. Urcite nejsou unahleni, jako byvali driv, nebo jako jsme ted my. Staci se dneska podivat na ty vykriky nasich politiku. Kde byly jejich vykriky pri bombardovani Donbasu a Luhansku v roce 2014? Pokrytci. Nemci nadavali tehdy a nadavaji i ted. V tomhle mi prijdou ferovejsi.

                    1. Jestlipak si vzpomínáte, jak před několika lety frčely od Donalda Trumpa protičínské sankce?

                      Clo na čínské zboží. Clo na dovoz oceli a hliníku. Prohlášení firmu Huawei za bezpečnostní hrozbu. Eskalace vzájemných ekonomických sankcí mezi USA a Čínou. Mimochodem, v ČR se s tím také blblo – například s tím odstraňováním Huaweie, ačkoli ho nebylo kým jiným nahradit, byl technologicky hodně vpředu.

                      Kanada následně zatkla ředitelku Huawei na základě žádosti USA.

                      Následně USA podporují protesty a revoluce v Hongkongu.

                      S tím se blblo až do půlku koronavirové epidemie. Zřejmě se pak nedalo bez Číny obejít, tak s tím USA přestaly.

                      Já jen, že prostě šankce a boj muší bejt, jinak by to ze Západu nešlo.

      2. Vyzera, ze chochli zacinaju ma velke problemy s elektrinou a prenosovou sustavou, hlavne ze pianodick dristal nieco o exporte elektriny do EU.

        It is obvious that the real vulnerability lies in the approximately 88 substations for 330 kV distribution and 33 substations for 220 kV distribution. Note the nodes or junctions. Those are substations connecting the distribution lines which crisscross the Ukraine. These substations contain large power transformers, switchgear, DCS equipment [Distributed Control System] and other power quality and control equipment, spares etc. Widespread coordinated strikes on these substations will quickly overwhelm the Ukrainian ability to effect repairs and re-balance the loads on the generation stations. This will create a cascade effect whereby overloaded power plants, and distribution gear will ‘trip out’ over wide swathes of the country.

        Ak je pravda, co mi vraveli ludia zo SEPS (Slovenska elektrizacna prenosova sustava), Ukrenergo vo velkom falsuje data do IEA (International Energy Agency).. ani by som sa necudoval.

        Studijny material z 2013

        https://eneken.ieej.or.jp/data/5055.pdf

        1. UA stopla export eletriky, aby mohla stabilizovat svoji soustavu. Jako obcasny zdroj energie to ale neni spatne.

          1. Čtvrtý pilíř grýndýlu vedle slunečníků, měsíčníků a větrníků?

            1. Tak tak, pokud se to podari nejak casove sfazovat, tak by mozna mohla bejt nejaka elektrika aspon par hodin… tejdne.

              1. Ale máme se nejlépe v naší historii!

                1. Ja bych se nebal to rict otevrene. Mame se dokonce jeste lip, nez nejlip!

                  1. Podle vzoru dobrý-lepší-nejlepší-sovětský?

                    1. Dobry-lepsi-nejlepsi-eurounijni. Jeste, ze mame ty stary pripravy. Jen se to prebarvi a zbytek muze zustat.

                    2. Já jen čekám na unijní pětiletky, dohnat a předehnat. I když to už zkusili s lisabonskou strategií…

                    3. Jihočech Honza
                      10.10.2022 v 23:11

                      dotační pětiletky sou tady dávno

                    4. To je fakt, výsledky jsou obdobné, jen čekám, na kterém Hrádku vystoupí Ufňukaná Uršula, že zůstala jak kůl v plotě.

                    5. Taky Neuschwanstein mi pride ako spravne miesto.

                2. Já se rozhodně nejlépe za svůj život mám, nevím jak ty, nebo vy. A historicky si moc lepších období nepamatuju… pamatuju si totálně svobodný 90-tky, to byla fakt svobhoda, ale taky sme vlastně byli všichni socky. Jako obyvatelé každé země po 40ti letech nějaké totality.

                  1. Socky, ale měli jsme naději, že se to zlepší. Dneska máme jistotu, že všechno bude jenom horší.

                    1. Podle mě v tom u některých zde(teď nemyslím Tebe…)hraje velkou roli věk. Od určitejch let to už z principu moc lepší bejt nemůže. Ale já bych prostě nevěsil hlavu. Podle mě se to srovná… jsem holt optimista. A bejt negativista mě nikdy nebavilo, považuju to za ztrátu času a plýtvání energii špatným směrem.

                    2. Mimochodem se to zlepšilo, hodně a všem.

                    3. Proč jistotu, jaký si to uděláš takový to máš.

                    4. To je ten problem te relativity. Dokud to stoji za prd, tak se ma co zlepsovat. Az je to konecne jakz takz, tak to zase kraci do prdele. S nama to ted pujde s kopce, ale muzeme se uz ted tesit, ze s tema, co preziji, to zase pujde nejakej cas nahoru.

                    5. Matematicky jde jen o volbu hodnotící funkce.

                      Například v ukazateli rozvoje a aplikace genderových věd se máme hodně dobře.

                    6. Nejen funkce, jde i o vztazny bod.

                      Cili, nastavime si vsechno tak, aby vysledek byl stoupajici a pozitivni.

                    7. A v ukazateli boje proti nebezpečí deflace české koruny, se kterou zápasila Česká národní banka od roku 2013 – jsme také překonali všechna očekávání.

                    8. Sysop: Tak to neberte zas tak černě. Co tady je k nepřežití? Pár let drahoty?
                      Zrovna vonegdá moja matka vykládala mém faganom jak fungovál za protektorátu přídělové systém, jak chodívali pro chleba s lístkama. A samo že dala k lepčímu tó historku (keró sem já slyšél stokrát) jak načerno zabijali, jeden její brácha držél prase a druhé ho scél praštit sekeró. Prase sebó trhlo a von praštíl teho svýho bratra, ten padl bez sebe, prase pustíl a to začalo lítat po dvoře a řevem budit celó dědinu.
                      No a nakonec to dopadlo dobře, holt tvrdá palica. Přežili všecí, akorát to prase skončilo v trokách jako dycky.

                    9. Hlavně, že tam neskončil brácha. Znáš to, někdy vyhraje toreador, někdy bejk…

                    1. Já též, ovšem teď mám pocit, že balancujeme na hraně propasti.

                    2. Tak zlý to nebude…. důkazy samozřejmě nemám, ale Evropa do propasti ještě jen tak nespadne.

                    3. Jo, cestou na dno se můžeme zachytit na nějaké římse, nebo za strom.

      3. notyvole: Rusové jaksi před časem pochopili, že jakákoli jejich vstřícnost a dobrota či snaha o humánní přístup nemá absolutně žádný vliv na jejich pověst na Západě či Ukrajině. Tedy těmito volovinami, co píše „notyvole“, se Rusko ve svých strategických úvahách absolutně zatěžovat nemusí.

        1. Přesně.
          Cokoli Rus udělal z dobré vůle, bylo považováno za jeho slabost, nebo výsledek bordelu věčně opilých mužiků.

          Měli docela dost času na to, aby s tím definitivně přestali, protože to nemá smysl. Ani politický, ani ekonomický, ani stabilizační.
          Myslím taky, že jsme zatím viděli jenom malou část z toho, co Rusové za těch skoro 8 roků vymysleli a co mají přichystáno. Naposled se bude smát někdo úplně jiný, než na koho sází lukačovičové.

          1. :-D :-D :-D
            Prani otcem myslenky :-D

    2. Dnes ráno byl na návrh ministerstva obrany a podle plánu ruského generálního štábu proveden masivní úder vzdušnými, námořními a pozemními vysoce přesnými zbraněmi dlouhého dosahu proti objektům energetiky, vojenského velení a komunikačním zařízením Ukrajiny,“ řekl prezident Putin.
      Upozornil, že pokud budou pokračovat pokusy o teroristické útoky na ruském území, budou následovat tvrdé reakce, které budou úměrné stupni ohrožení Ruské federace.
      Ruský prezident prohlásil, že „v případě pokračování pokusů o teroristické útoky na našem území budou reakce ze strany Ruska tvrdé a svým rozsahem budou odpovídat míře hrozeb na adresu Ruské federace“.
      A dodal: „Nikdo o tom nemusí pochybovat.“

      Putin prohlásil, že kyjevský režim se postavil na roveň nejodpornějším teroristickým skupinám a není možné nechat jeho činy bez odezvy.
      „Kyjevský režim se svými činy fakticky postavil na roveň mezinárodním teroristickým formacím, s těmi nejodpornějšími skupinami. Už prostě není možné nechat takové zločiny bez odezvy,“ řekl prezident.

      Ruský prezident Vladimir Putin také uvedl, že ukrajinské speciální služby již provedly tři teroristické útoky na jadernou elektrárnu Kursk, přičemž opakovaně ohrožovaly vedení vysokého napětí. Vážným následkům ukrajinských teroristických útoků na elektrárně se však podařilo zabránit.
      „V důsledku třetího takového teroristického útoku byly poškozeny tři linky najednou. Přijatými opatřeními byly škody v co nejkratší době odstraněny, nebyly dopuštěny žádné vážné následky,“

      1. kaBrnak: nebýt to válka, tak se válím smíchy nad tím, jak invaze na Ukrajinu je „mírová mise“, včetně střelby na Záporožskou JE, zatímco údajná ukrajinská střelba na Kurskou JE je „teroristický útok“. A okupovaná země je „na roveň mezinárodním teroristickým formacím, s těmi nejodpornějšími skupinami“.

        Jako vážně je ten Putin až takový kokot? Vždyť mele jak Hitler. Nebo že by bez jeho lezení na Ukrajinu šel Ukrajinec na Kursk (pokud se to vůbec stalo)? Tomu má někdo jiný než kabrňáci jako kaBrnak věřit?

        1. Propaganda pro rusáky a lidi jako kablbák.

        2. Necheš už konečně vytáhnout hlavu ze zadele a začít vnímat, co se tu skutečně děje? Moc koukáš na televizi. Čtení Hovinek tomu taky moc nepřidá.

          Mě to koneckonců může být jedno, v Brně není žádný vojenský cíl, žádná americká ambasáda, žádná centrála CIA, žádná „fialského“ vláda, to všechno je v Praze. Takže pokud něco přiletí z černého moře, tak to bude na Prahu, ne na Brno.

          1. kaBrnak: televizi nemám, hovinky nečtu.

            Utěšovat se tím, že na nás nic nepřiletí je poněkud krátkozraké, navíc zapomínáte na Dukovany. Pokud by skutečně mělo něco přiletět, pak nechápu, že Vám z toho nevychází, že bychom měli Ukrajincům pomoct Rusáky vykopat zpátky do Ruska, aby to sem bylo z jejich hranic co nejdál. Místo toho jako správnej sebevražednej nastavovač řiti hysterčíte a těšíte se, až sem něco přiletí. Zergovi hráblo mnohem dřív (pokud to není Jacq), ale to neznamená, že nejste čím dál, tím horší.

          2. A není ten zmrd Fiala z Brna? Aby nešli líhni.

        3. tak dyž je mírová, tak je mírová, proto už druhej měsíc ukroši pravidelně areál Záporožské AES ostřelujou, ne?

          1. Behemot: na Vás jsem zapomněl, omlouvám se, že jsem zmínil pouze kaBrnaka.

            1. to fatwi:
              že to krměj….

              1. Já to nekrmím, mám fatdwi v ignore a ani netuším co za ptákoviny píše.

  9. Me tohle hrozne pobavilo je to trefne az mrazive pravdive +1

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017