Pravo na sebeurceni? Takze Cecna v roce 1994 to pravo take mela nebo je to jen selektivni smerem k Rusum? Bezte s tim narativem „vsichni Rusum ublizuji“ k sipku. Rusko se chova jako fracek a omlouvat ho jen kvuli tomu, ze je velke a ma jaderne zbrane je fakt kratkozrake.
DavidV
Nie som rusofil, ale prosím o vysvetlenie v čom sa Rusko chová jako fracek?
corona
DavidV:
V čem? Nač řešit?
Za starýho režimu se plivalo na západ, teď se plive na východ.
No a někdo plive dle mediální masírky a jinej zase směrem opačným a někdo třeba ani neplive…
:O)
Sysop
Jojo, Pepa Nos to svyho casu zpival dost jasne…
Franta Jouda
Naprosto neprůstřelnej důkaz kulatosti zeměkoule.
Vysrali jsme se na východ a ze západu přišlo hovno.
Bofan
za stareho režimu se oficialne plivalo na zapada, nebot šlo o souboj dvou ideologii. Jistě, vetšina na to prdela a nesla težko rusaky, ale doba se změnila a velice, co bylo bilo černe je dnes možna i obráceně. je to težke soudit..
Michal Lenc
Ani jsem to nemusel dočítat, abych hodnotil za pět.
Sysop
Nu vot, kak v Rossii :-)
ragstone
Se zavery autora ve vetsi mire nesouhlasim, ale budiz, co clovek, to nazor, holt kazdy ma nejaky, stejne jako diru… vime kde. Mam otazku, jak podarilo vygenerovat tech 2500 letadel? Bylo by dobre zminit zdroj, vseobecne dostupne informace hovori o poctu stroju o rad nizsim.
deacon
Hlavne vsichni se furt tvari, ze Ukrajina je pul kroku od vstupu do NATO. Hovno leda, maji neukonceny konflikt na svem uzemi a hned tak jej neukonci a v ramci NATO pravidel bude vojenske reseni „neNATO“ reseni. A podobne s EU, jenom v ekonomickem smeru.
Tohle lhani o podpore zapadu a o tom, jak NATO a EU je za rohem je celkem mizerna praktika, ale divim se Ukrajine, ze to zere. Obzvlast tu EU, Turecko by mohlo vypravet.
Cundium
Prece o Ukrajinu vubec nejde a od r 2014 neslo. Jde o tom ze emici jsou tak trochu nastvany ze nemohou rozkrast Rusko. Putim jim to zatrh, proto je demon a nejvetsi predstavitelne zlo. Ukrajina je pouze (bohuzel velmi silny) nastroj se do Ruska srat. A v druhe rady je zajem o obnove Chazarie https://blog.aktualne.cz/blogy/vit-klima.php?itemid=34020
shane
Zalez, prase židobijecký.
Cundium
Mas nejaky dusevny problem, ze pokladas konstatace za „zidobijstvi“?
shane
To víš že jo. Konstatace. Židi nejsou schopný ani připojit Gazu a Západní břeh k Izraeli, protože by je Arabáci přečíslili a vyhubit je si netroufnou, ale ausgerechnet budou chtít vytvořit další židovskej stát. A jako na potvoru mezi těma největšíma evropskejma antisemitama. Holt vyvolenej národ, to se pozná.
Cundium
Hm, nevim. Podivej se trochu do historie. Chazary i kdyz prijali zidovstvi, nejsou puvodni semiti – jsou jina banda. A to ze zide jeste formalne nepripojili Gazu a ZB, neznamena, ze na tom nepracuji. A ze Ukrajinu rozkradaji chazarske oligarchove si muze overit sam….
shane
Na celý týhle lapálii je dobrá věc. A,sice, že se odkopávají další ruští krtci. Naposledy udělal svůj coming out Chcípl pes. Jsem zvědavej, co na to zesilovač Landa.
shane
Jedna dobrá věc…
Malach
To sice jo, tohle hnutí ale potom diskredituje jakýkoliv disentní názor proti pandemickému zákonu a jinejm covidovejm lahůdkám.
shane
Samozřejmě. Tím jako proticovidová a protibuzerační platforma v podstatě skončili. Na FB jim to dost příznivců dává sežrat. Pochybuju, že Chcíplpsům nebyl tenhle vývoj jasný. Přesto nedrželi hubu a museli vystoupit? Proč? Jediná logická odpověď je, že museli. Kdo platí, ten rozhoduje. Rusákům je jedno, že tím psa chcípli. Najdou jiné užitečné idioty.
Ale rád bych se dožil toho, že se objeví nějaké vlastenecké hnutí, které nebude zabořené v ruské prdeli.
Malach
Jo to by bylo fajn, mám ale obavu, že se toho jen tak nedočkáme. Nemainstreamové skupiny budou z Ruska vždycky podporovat, protože to z jejich pohledu je ideální nástroj k rozesírání „pořádku“ uvnitř jednotlivých států ale i EU.
Cundium
Marne doufas. Problem je ze jakakoliv logicka, vlastenecka etc strana/hnuti ktere dava smysl bude vypadat ze se je „zaborena v ruske prdeli“ jelikoz dle definice musi byt anti USUKEU. Dle soucasne propagande v podstate lezeni do ruske prdeli.
Malach
Jedna věc je co říkají lepšolidi a druhá věc jsou fakta. To jestli si o mě nějakej liberální čurák z Prahy myslí že jsem milovník Ruska protože si já myslím že EU je banda zelených khmérů a jiný špíny, tak to mi je úplně jedno.
Pak tady jsou ale taková uskupení jako chcípl pes co se tváří, že jsou strašně svobodomyslný a mávaj českejma vlajkama, ale realita je taková že lížou Ruskou prdel.
Ko-za
A důkaz toho lízání je opět proveden výrokem?
shane
Ne, nemusí být antiUSA. Proč taky. Vlastenectví je láska k vlastní zemi a národu, ne nenávist k jiným. A zrovna Američani toho po svých spojencích moc nechtěj.
Cundium
Za normalnych okolnosti bych i souhlasil. Nicmene v soucasnych interpretacich to tak je. Kaubojove spojenci nemaji – maji vasali.
shane
Vasali je co? Něco jako wasabi? A jak se to projevuje?
Na konci má bejt y. Vasaly. Ale jestli my máme bejt to vasali, tak bych se tím teda na jejich místě moc nechlubil.
Takový vasali bych mít nechtěl. Radar jsme jim odmítli. Stíhačky máme švédský. Transportéry rakouský. Radiolokátory vlastní. Ruční zbraně taky. Ajfouny se nijak extra neprodávají. Místo Coca-Coly lemtáme kofolu. EU nám diktuje. Fabriky patřej Němcům. Vodovody Francouzům. K čemu je jim takový vasali? Co je u nás amerického? Fritézy v mekáči a policajtský motoroly? Takový vasali je akorát pro vostudu. Jó, to SSSR, to umělo jinší vasali. Radost pohledět. Nebo Britské Impérium. Těm nad vasali slunce nezapadalo. Ale tohle? Takovej husitenrei. Hambafuj.
shane
Dokonce fabriku na kolty jsme jim skoupili. Kdo to kdy viděl aby si nějaký prožluklý vasali takhle vyskakovalo.
dante003
BAE Systems je švédská firma?
shane
Saab už není švédský?
Cundium
Gramatika je rasisticka!
grg
Veď práve. Chudák Mrcasík, zase naňho došlo…
Jan Mrcasik
Jo. To se mi asi Kabrňáci a spol snaží prakticky ukázat, že demonstrace fakt nemají cenu.
No co. Já jsem stejně fandil Otevřeme česko.
A pokud bude nejhůř, vždycky se můžu ucházet o místo ajťáka v nějaké nemocnici, kde se očkuje…
kaBrnak
Tak mi ukaž jednu jedinou demonstraci která někdy něco změnila ve prospěch obyčejných lidí.
Tedy přesněji jednu jedinou SPONTÁNNÍ demonstraci. Protože ty které si organizují tajné služby samy a naženou tam tlupu užitečných idiotů, někdy něco změnily. Tedy zdánlivě, protože byly jen součástí širší agendy.
I toho Gándhího by ve vězení britové rozemnleli na prášek, kdyby jim jeho agenda doopravdy vadila a nebyla zakomponovaná v jejich vlastních plánech na pseudo-osamostatnění Indie.
Třeba takový Snowden se pokouší hrát na Gándhího, a vypadá to s ním dost nahnutě.
Jan Mrcasik
Pokud považuješ Gándího za divadýlko Britů, kteří si podle tebe chtěli rozložit a zlikvidovat impérium a připravit se o největší dojnou krávu, tak to je pak těžké.
Ale tak dá se přidat abolicionistická divadýlka před parlamenty.
Odvolání různých regionálních politiků, starostů, šerifů, policejních mlátiček.
Nebo různé demošky před kapitalistickými firmami, které raději ustoupí v jakékoli blbosti, než aby měly špatnou reklamu.
A hlavně… Žluté vesty. Ti vyhráli a donutili Macrona zrušit tu úchylnou ekodaň z paliv – a co více, dokonce ani francouzští Zelení už si teď nedovolí propagovat dekarbonizaci a cílené umělé zdražování energií a paliv.
kaBrnak
Gándhí, to je na dlouhou debatu. Ale především žádné impérium nebylo rozloženo. Británie ve svých koloniích dál prostřednictvím nastrčených a zkorumpovaných vlád a především nadnárodních korporací vládne dál. Třeba Indíra Ghandi to nepochopila, a myslela si že bude vládnout ve prospěch svojí země doopravdy a ne jen na oko a pro efekt. Tak jí to vysvětlili pomocí „sikha kterému hráblo v kebuli“ – čemuž by uvěřil jen naivka.
Protože podezřele mnoho nepohodlných osobností a politiků takto zemřelo rukou „náhodného šílence“. Ale tomuto zdůvodnění uvěří maximálně naivní Mrcasíci.
A co se týče těch ostatních demonstrací, tak to že odstraní odněkud nějakého lokálního ultrazmrda, nic nezmění na fungování celého systému a na zlepšení životní úrovně a svobody lidí.
To je akcetypu „vězňové si stěžovali na mizernou kvalitu jídla ve vězení, a tak jsme potrestali zkorumpovaného ředitele, takže vězni jsou spokojení že nemají v jídle červy a plísně“
Takhle snadné je vohnoutům zacpat hubu. Pak se rozejdou v klidu, že byly zlepšeny podmínky v jejich vězení řízeném globálními elitami.
Žluté vesty dtto. V jedné blbosti Micron ustoupil, deset dalších svinstev mezitím schválil a šrouby jsou ještě utaženější.
A to se nezmiňuju o těch, které při protestech chytli policajti. Ty teď v tichosti potahují po soudech, a hrozí jim drakonické tresty, protože tam je stále vyjímečný stav.
Bruce Novak
Jaderné zbraně NATO 350 km od Moskvy, na Ukrajině? Fakt to někdo chce, v době sofistikovaných zbraňových systémů? NATO rezignovalo na progresívní pohony raket a střílí to prakem?
shane
Samozřejmě že ne. K čemu. Ale pro rusáky dobrý.
Jihočech Honza
možná v rámci grýndýlu a boje se zlým CO2…
shane
To maj bejt americký rakety, ne EU.
Jihočech Honza
Biden přece taky tlačí velký investiční balík, který by měl USA „ozelenit“.
shane
To jo. Ale tak daleko ještě nejsou. Krom toho si teď teda nejsem jistej s postavením vojenskoprůmyslového komplexu a ropných magnátů v rámci USA. Jsou to ještě loutkovodiči, nebo už ne?
Ko-za
No pár let sušili hubu a nakonec přišli o kšefty v souvislosti s opuštěním Afghanistánu. Tak hledají nový. A jak se zdá, tak najdou.
Arnold J Rimmer
Mne třeba serou ruský rakety v Královci. Vždycky mne sraly, chci aby si je rusáci odvezli někam na Sachalin. Zajímá to vůbec někoho?
LWG
Mě. Požaduji stažení sovětských vojsk (ať se momentálně jmenují jakkoliv jinak) za Lenu a na Novou Zemi.
Arnold J Rimmer
Správně! A dále požadujeme, aby se s náma jednalo jako s velmocí! Kurva na co jinýho bysme asi tak mohli bejt hrdý???
Sysop
Bude potreba jim to zase natrit aspon v tom hokeji.
Mmm…
Tak aspon v sachach.
Arnold J Rimmer
Mam lepší nápad. Nevšímat si jich. To rusáka vždyck rozpálí tak, že sere atomový hřiby.
Sysop
Jen v Cesku jich mame ofiko 32000. To je kurva okresni mesto. Ale jak blabolej rusky, nereaguju.
Co nechapu je, ze Ukcka jsou povetsinou mali skreti. Rusaci jsou velci jako my, vetsinou. Jak je to doprdele mozny?
Arnold J Rimmer
Takhle je kámoš učí zdravit. Jak mu vlezou do baru a nepozdravěj, čumí prostě nevzrušeně na ten tenis na plazmě dál. A voni jsou učenlivý… to by jeden nevěřil jak ty chytřejší už pak zdravěj od dveří. Přízvuk jim odpouštíme, nikdo neni dokonalej.
Malí? No vlastně skoro asi jo… Tam to nějak opakovaně přešukali tataři, myslim. Taky možná jak jim Stalin sebral pšenici že mělo na produkci trpajzliků blahodárnej vliv. Selekční tlak se tomu chytře řiká.
kaBrnak
Jen si tu vtipkujte. Ale ukrajinky jsou nejhezčí ženské na světě. S morálkou už to někdy bývá horší. Tam je zase porazí rusandy, které ale nejsou zdaleka tak hezké.
Dodnes to nechápu, jak v takové zemi nikoho můžou být ty nejhezčí ženské. Že by pozůstatek zaubere rasse Kyjevské Rusi, a dál na východ už je to namíchané s mongoly a turkickými národy ?
Suma sumárum, pořadí zemí s nejhezčíma ženskýma je zhruba takové:
1. Ukrajina
2. Slovensko
3. Česko
4. ?? možná Rusko, ale možná taky ne, od 4. místa už je větší konkurence.
Sysop
Hele, videl jsem fakt pekny Madarky. A ne nejaky cmoudy. A taky pekna Nemka, kdyz se hoooodne hleda. Ale uznavam, ze z 10 Ukrajinek jich bude urcite vic hezkejch, nez z 20 Nemek :-)
kaBrnak
Gándhí, to je na dlouhou debatu. Ale především žádné impérium nebylo rozloženo. Británie ve svých koloniích dál prostřednictvím nastrčených a zkorumpovaných vlád a především nadnárodních korporací vládne dál. Třeba Indíra Ghandi to nepochopila, a myslela si že bude vládnout ve prospěch svojí země doopravdy a ne jen na oko a pro efekt. Tak jí to vysvětlili pomocí „sikha kterému hráblo v kebuli“ – čemuž by uvěřil jen naivka.
Protože podezřele mnoho nepohodlných osobností a politiků takto zemřelo rukou „náhodného šílence“. Ale tomuto zdůvodnění uvěří maximálně naivní Mrcasíci.
A co se týče těch ostatních demonstrací, tak to že odstraní odněkud nějakého lokálního ultrazmrda, nic nezmění na fungování celého systému a na zlepšení životní úrovně a svobody lidí.
To je akcetypu „vězňové si stěžovali na mizernou kvalitu jídla ve vězení, a tak jsme potrestali zkorumpovaného ředitele, takže vězni jsou spokojení že nemají v jídle červy a plísně“
Takhle snadné je vohnoutům zacpat hubu. Pak se rozejdou v klidu, že byly zlepšeny podmínky v jejich vězení řízeném globálními elitami.
Žluté vesty dtto. V jedné blbosti Micron ustoupil, deset dalších svinstev mezitím schválil a šrouby jsou ještě utaženější.
A to se nezmiňuju o těch, které při protestech chytli policajti. Ty teď v tichosti potahují po soudech, a hrozí jim drakonické tresty, protože tam je stále vyjímečný stav.
Jan Mrcasik
Ptal ses, kde demonstrace co změnila a vyhrála – nikoli kde demonstrace nastolila ráj na zemi.
Žluté vesty cílů své demonstrace dosáhly a drží pozici.
Že mezi tím Macron prasí není problém ani záležitost žlutých vest, protože za polepšení Macrona jaksi nedemonstrovali :o)
kaBrnak
Tak to už je čirá demagogie. Žluté vesty dostaly na budku, a tím to skončilo. Macron pokračuje dál v utahování šroubů. Tedy přesnějí US ambasáda v paříži, co Macrona řídí.
Co takhle zákon na rozklad tradiční rodiny – Rodič 1, Rodič 2 ? Proti tomu demonstrovaly miliony francouzů, a výsledek nula. Nadnárodní neomarxistické sorosovské struktury zjevně mají větší moc než nějací tajtrlíci ve francouzském parlamentu.
Na to že je ve Francii demonstrování národní sport, tím prakticky ničeho nedosáhli za těch 50 let.
Pokud za „úspěch“ nepočítáme svržení vlasteneckého De Gaulla pomocí „spontánních studentských demonstrací“ a nastolení proamerických loutkových vlád jednajících v zájmu globalistů až dodnes.
Jan Mrcasik
Proamerickými demonstranty instalujícími americké loutkové vlády myslíš ty, kteří volali „Mao, Mao, Mao ce tung“? :D
Hele, já chápu že potřebuješ trošku znásilnit historii aby ti korelovala s tvými předpoklady, ale co je moc, to je moc :D
Jihočech Honza
To se nevylučuje. Demonstranti pomohli instalovat arcizmrda Giscarda d´Estaing.
Bofan
to že u nás bylo mnoho hezkých děvčat je trochu dáno okolnostmi, jak na sk tak cz, dle mého s příchodem socializmu došlo skoro k zrušeni třid jako takových, to znamená že se vdávali páry které před tím měli od sebe daleko, dále populační boom, méně konzumu za normalizace, celkem dost sportu..atd. Bylo to pěkně vidět po revoluci, když sem přišli cizinci, jak na to zírali. Nakonec i já v praze, 90tky všude mnoho hezkých děvčat, ještě nezkažených, i v práci..
jizlivec
Arnold J Rimmer 21.2.2022 v 14:48
Hele, nenaváděj…
Ruské atomové hřiby bych tady zrovna nechtěl…
Arnold J Rimmer
@jizlivec
No já asi taky ne, ale byla by to jejich vina, když jsou magoři. Moh by se kremelskej trpajzlík směle zařadit po bok kreténů jako Pol Pot, Džugašvili, nebo strýček Mao. Možná by dokonce i tu cenu za největšího kreténa vyhrál.
LWG
Já s tím nevšímáním souhlasím. Budou pořád přisunovat jednotky, až přisunou jednotek spousta a budou muset nějaké odsunout, aby zase měli co přisunovat (vycházím z toho, že i Rusko má nějaký omezený počet jednotek, byť mi to asi veteráni z Wermachtu budou vyvracet. Asi jako když Trump posílal letadlové lodě ke Korei, když tam byla asi sedmá, nebo osmá, tak jsem si říkal, co budou za chvíli posílat. No a ony tak nějak odpluly a bylo.
Arnold J Rimmer
… a pak poslat prohlášení zamini, něco jako …. Jééééééééé, vy ste tam řinčeli kalachama??? No to sorry jako, vůbec sme si nevšimli… To víte, máme spoustu jinejch starostí. Nevadilo by vám to ještě jednou???
Jan Mrcasik
A to já bych na hranice vyslal divizi mobilních stánků s párky v rohlíku.
Ať se hoši vozbrojený nažerou – a my vyděláme.
Jediné riziko je, že pokud se pak nějaký bihoš zblije, Rusové by prohlásili že to byla sabotáž a pokus o vraždu a casus belli je na světě.
Tak halt divize párků v rohlíku od firmy zaregistrované na Kypru.
shane
Akorát by ty párky nesměly bejt z holdingu. Jinak máme na krku porušení konvence o zákazu chemických a biologických zbraní. Případně rovnou genocidium ve stádiu pokusu. A kdo to má pak v Haagu vysvětlovat.
shifty
Náhodou ta představa jak zlikvidujeme párkama z holdingu od Andyho celou statečnou armádu, která se nedovede vzdálit na víc jak 5 metrů od hajzlíku, je vážně hodně vtipná :D a je jedno, jakou armádu
shane
Rus by to asi sežral a ještě by si čvachtal. Když to moh bejt největší odběratel Hamé Babice…
On by to sežral, ale stejně by nás hnal do Haagu. Jen aby za ty párky nemusel platit. Nevděčník to je.
O americký vojáky, o ty bych se bál. Ty by ten párek nejspíš obrátil naruby, jak jsou zmlsaný.
shifty
Tak amíka by to zabilo asi hned. Rus by měl větší sanci to ustát, ale tyhle sojový párky ze strojně upravenýho kuřecího bych fakt nepodceňoval. To prožene i bezdomovce…
Sysop
A prej, ze nemame ZHN. Kecy.
Arnold J Rimmer
Myslim že to by nežral ani rusák.
Sysop
Mozna by stacilo tu ruskou caru ostrelovat plastovejma lahvema vodky. Neletalni zbran, ale ucinna.
Dachsmeister
@Sysop
Tato taktika se svědčila za velké vlastenecké, dobytí skladu se šnapsem zdrželo útok pluku tak na 2 dny.
Duty free obchody s vodkou na hranici a máte 48h na posílení obrany.
Jan Mrcasik
Někde jsem četl, že to naši udělali i v 1968. Nedaleko od projíždějící sovětské kolony naaranžovali v příkopě uvázlou V3S s lihem nebo tak něčím chlastatelným. Prý se kolona na den zasekla, i když důstojníci vyhrožovali že to postřílejí. „Technické důvody“, najednou nefungoval nějaký motor a muselo se to opravovat…
Von je trochu rozdíl, esli máš na reakci minuty tři, nebo patnáct, navíc jaksi, na 350 km vypálíš střelu kopírující terén, která je detekovatelná eště mnohem hůř a eště tam bude za chvílu, z podzemního sila někde na velkejch pláních, který neustále sledují tři satelity, to tak úplně neschováš.
Z hlediska strategickýho rozložení sil je to pěkně napiču. Vůbec se nedivím, byť vohnout tydle malý krůčky vůbec nevnímá, nebo aspoň nechápe, ale je to evidentní rozhazování rovnováhy sil, že RF neustále musí vyvíjet sofistikovanější systémy, aby nemohlo dojít k takové výchylce, že bude hrozit rozhodující první úder. Naposled ty autonomní termojaderný ponorkový drony, to bude kvikotu, až je oficiálně představí s tím, že už jich pět je někde v oceánech a další dva tucty ve výrobě…
shane
U strategických raket je v podstatě jedno, kde jsou. To je zbraň Posledního soudu. Zmáčkneš tlačítko a Game Over. A začínáme od začátku. Taktický rakety jsou zase mobilní a šíbuje se jima podle potřeby. A z Pobaltí to není o moc dál. Do Pitěru dokonce blíž.
Jan Mrcasik
A už jsou jaderné zbraně NATO v Litvě? Po 18 letech jejího členství?
Nebo jsou jaderné zbraně v Polsku, které by to vysloveně chtělo? Po 23 letech členství?
Pokud ne, tak proč by měly být jaderné zbraně NATO na Ukrajině?
Z jakého prstu a proč jste si tenhle argument vycucal?
rowexy
vaše snaha je obdivuhodná :-)
shifty
Je, ale to dementním kremrolím stejně psát kraviny nezabrání.
Jan Mrcasik
Já se nesnažím, to bych musel věřit, že něco změním. Nemám takových iluzí.
Já jsem jen alergický na úplně dementně nelogické kraviny, potažmo na pokrytectví dvojího metru.
Tady jsem to léta spokojeně četl pasivně bez registrace, ale když potom po restartu RS trollové zamořili diskuse tak, že se to nedalo číst bez registrace a funkce ignore – řekl jsem si, že trollům vytmavím tím, že si je trochu podám s logikou a dozdrojovanými podklady.
Ergo – není to snaha, je to pomsta :o)
Ko-za
Ne že bych se chtěl stavět na něčí stranu, ale není to náhodou tak, že i kdyby tam ty zbraně byly, tak se o tom nebude psát v novinách? Utajení je snad základ?
Jan Mrcasik
V tomhle případě není. Sdílené JZ NATO se jednak musí ošetřit smluvně, dále si členský stát musí pořídit odpovídající certifikovanou techniku, a hlavně – na JZ NATO dohlíží rezidentní američtí technici, aby to nebylo porušení smlouvy NPT, a postaví si na ně standardizované muniční bunkříky které ze satelitních obrázků a fotek pozná úplně každý.
Ví se s přeností na metr, kde jsou uloženy sdílené NATO atomovky všude v Evropě možná vyjma Nizozemí. V Belgii je dokonce navštívili zelení aktivisti, kterým v tom ostraha nedokázala nijak zabránit :D
12MM
Než jsem se zaregistroval, diskuse u předposledního článku proběhla. Tak se zopakuji.
Občané Luhansku, Donbasu, Krymu a s nimi všichni, kdo pociťují okolnosti zachycené v Deklaraci vyhlášení nezávislosti Ukrajiny, mají stejná práva jako občané Ukrajiny v roce 1991. Je to velmi jednoduchý text, se kterým lze ve všech časech jen souhlasit. Je nepochybné, že podmínky zachycené v Deklaraci se znovu zopakovaly v souvislosti s Majdanem 2014, k tomu se navíc přidala genocida na občanech a zákony odporující úmluvě o lidských právech (např. používání jazyka atp.)
Text deklarace dle wikipedie:
„Deklarace nezávislosti Ukrajiny
Vycházeje ze smrtelného nebezpečí, jaké vyvstalo nad Ukrajinou v souvislosti se státním převratem v SSSR 19. srpna 1991,
– pokračuje v tisícileté státotvorné tradici na Ukrajině
– vycházeje z práva na sebeurčení stanoveného Chartou OSN a dalšími mezinárodně právními dokumenty
– uskutečňuje Deklaraci státní suverenity Ukrajiny, Nejvyšší sovět Ukrajinské sovětské socialistické republiky slavnostně vyhlašuje Nezávislost Ukrajiny a vytvoření samostatného ukrajinského státu – UKRAJINY. …“
Jsou to stejní lidé na stejném místě, jako v roce 1991, mají stejná práva jako tehdy, okolnosti majdanového puče a práva na sebeurčení jsou identické. Nemohou být zabíjeni a vyháněni, když ani v 1991 je kvůli stejné věci z území Ukrajiny nikdo nezabíjel a nevyháněl.
Je ostudné, jak s právem občanů Donbasu a Luhansku zachází „demokratické“ společenství. Stydím se za nás.
Barn Swallow
Nechci byt „rypal“ ale kdyz jsem si vygooglil tu tisicletou statotvornou tradici na Ukrajine, vylezlo mi z toho ze poprve se Ukrajina objevila na mape ve dvanactem stoleti jako hranice mezi Rusaky a Polaky ;-)
Wiki:
„The name Ukraine was first used in reference to a part of the territory of Kievan Rus‘ in the 12th century. The name has been used in a variety of ways since the 12th century, referring to numerous lands on the border between Polish and Kievan Rus‘ territories.“
jizlivec
Tak ono se na tisíciletou státotvornou tradici báťušky svatého Vladimíra, slunéčka jasného, odkazují především Moskali…
Arnold J Rimmer
Co jim taky zbejvá když sami úpěli pod knutou varjagů.
shane
Nezapomeň na Zlatou hordu.
jizlivec
P.S. Ukrajinci se můžou pyšnit necelým půltisíciletím, když to budu počítat od Chmeľnyckého…
shane
Což v podstatě není špatný. V Evropě jsou mladší státy a ne zrovna málo. O světě ani nemluvě
Arnold J Rimmer
Maul halten und weiter dienen!
Sysop
On ty Rusaky z Donbasu a Luhansku otevrene nikdo nevyhani. Kijev jen chce obnovit svoji moc v miste. Jestli by drive, nebo pozdeji zase zacaly stejny jazykovy strkanice, nikdo nevi, ono je to tam polovicni balkan a ozralejch horkejch palic dost.
12MM
Právě v tom spočívá problém – Kyjev místo aby respektoval právo na sebeurčení za podmínek a okolností naprosto stejných, jaké celé Ukrajině umožnily v roce 1991 samostatnost, tak chce obnovit svoji plnou moc a svrchovanost. Na to přeci měli myslet v roce 2014, že pučem se dostanou do stejné situace jako v roce 1991, a že se to stejně jako tehdy nemusí všem lidem v zemi líbit. Ještě k tomu přidali genocidu a národnostní a jazykové represálie. Všichni, kdo chtějí autonomii, ji za takové vlády musí dostat.
starter25
Jedna blonďatá premiérka kdysi vyřvávala cosi o tom, že zruší ruštinu jako oficiální jazyk…to mi přišlo jako dost otevřené.
deacon
Ty jo, ted nevim, esli si to pamatuju dobre, ale ono to snad bylo i na tyden schvaleny parlamentem a v akci? Uz si to moc presne nepamatuju, ale mam pocit, ze se to schvalilo a byla to hlavni vybuska, proc se o tehdejsi podpore vychodu dalo mluvit tak, jak se pak mluvilo.
Ko-za
Ta byla dosazena při první verzi barevné revoluce. Ovšem když začala se svým manželem krást tak, že proti nim byli i Kožený a Krejčíř amatéři, tak s nima ukrajincům došla trpělivsot a milou copatou píču už nebyli ochotni volit.
Jan Mrcasik
Tymošenková měla stroj času?
Nebo jak mohla Tymošenková někdy mezi roky 2007 a 2010 zrušit Ruštinu jako oficiální jazyk – když Ruštinu jako oficiální jazyk zavedl teprv Janukovič v roce 2012 novým zákonem https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5029-VI (nutno se proklikat k originálnímu nenovelizovanému znění)?
Sysop
Blbost, Tymosenkova nezrusila nic, jen vyrvavala, ze by na Rusaky hodila atom. A byla slavna. Chvili. Pak uz jela vlastni ksefty a na Rusaky i rustinu srala.
starter25
Kde píšu, že ho zrušila?
Co není na internetu neexistuje, že? Ukrajina dvojjazyčně funguje od nepaměti.
Jan Mrcasik
Fungovat může.
Ty jsi ovšem psal o „oficiálním jazyku“. A oficiální jazyk je stanoven zákonem.
Ruštinu stanovil jako oficiální jazyk v ruskojazyčných regionech až Janukovičův zákon z roku 2012.
Ergo předtím nemohla Tymošenková „vyřvávat cosi o tom, že zruší ruštinu jako oficiální jazyk“.
starter25
Ano, máš pravdu, necitoval jsem ji zjevně doslovně, je to poněkud dávno. Promiň.
Jan Mrcasik
V pořádku, jsem naprosto spokojen.
Já mám rád, když jsou lidé biti po hlavách jen za to, co skutečně udělali ;-)
Sysop
To byla pica na n-tou. Ze ji zapad lezl do… sakrys, co to bylo za organ?… je jina vec, protoze poslouzila zapadni propagande a pak po ni sobaka nestekla. Ale tahle plynova pica toho namlela a pritom mela hovno, akorat nakradeny penize a ty by ji nestacily ani na poradnou salvu z konvencnich del.
Cundium
Soucastni Kiev nikdy zadnou moc na nimi nemel. Soucastny Kiev je se dostal k moci nezakonnym zpusobem. Proste ukradli stat s vydatnou pomoci, spis rizene, kravarama. Jakou legitimitu ma loupeznik vuci lupu?
puf
To, že ukrajinci mohou být a asi budou obětí politiky ostatních, to je dobrý postřeh. Fialu bych v tomto hodnotil podle toho, co pro územní celistvost a nezávislost ukrajinců udělá (v rámci našich možností).
Na druhou stranu kecy o štvavém západu, banderovcích a spin na Bidena je jak vystřižený z prostředků vedení války chudých a skutečnost, čí tanky pořádají manévry a to na rozkaz vedení Ruska se dá okecat podobně, jako když někdo zašije tampón do břicha.
prasatko Bobik
Odkazovaný projev profesora Fialy působil stejně, jako projev jedné obřadnice ve strašnickém krematoriu před 30 lety. Trapárna na entou, děsběs. Pak jí přemístili na rozptyl, kde působila stejně (debilně), ale v malém, kratší dobu a venku. Na rozdíl od profesora Fialy za to zřejmě nemohla, byla prostě – prostá. Byla to chyba jejích nadřízených, dnes menedžmentu, kteří byli bůhvíčím motivováni ji takto angažovat.
Domnívám se, že reakce normálního_prostého člověka středního věku na tento projev musí být negativní. Ne kvůli tomu, jak profesor Fiala vypadá, nebo jak se vizuálně projevuje (Byť – si člověk říká, zda je kokot on či tenhle předseda vlády, ale budiž. Při srovnání jeho způsobu se způsobem třeba presidenta Lukašenka ad.), ale obsahem. Tohle přeci nemůže být myšleno vážně. To je už fakt většina lidu v představách poradců věrchušky plně kovidizována doblba?
(Děkuji za odkaz, člověk snažící se nežít v odrazu skutečnosti dle hromadných sdělovacích prostředků jen zírá. A zároveň tím bylo posíleno jeho přesvědčení, že jedinou zprávou HSP, která bude za něco stát, bude – obecně řečeno – úmrtní oznámení na první straně listu. /Dle podpovrchového vtipu z doby socialismu./)
Pravo na sebeurceni? Takze Cecna v roce 1994 to pravo take mela nebo je to jen selektivni smerem k Rusum? Bezte s tim narativem „vsichni Rusum ublizuji“ k sipku. Rusko se chova jako fracek a omlouvat ho jen kvuli tomu, ze je velke a ma jaderne zbrane je fakt kratkozrake.
Nie som rusofil, ale prosím o vysvetlenie v čom sa Rusko chová jako fracek?
DavidV:
V čem? Nač řešit?
Za starýho režimu se plivalo na západ, teď se plive na východ.
No a někdo plive dle mediální masírky a jinej zase směrem opačným a někdo třeba ani neplive…
:O)
Jojo, Pepa Nos to svyho casu zpival dost jasne…
Naprosto neprůstřelnej důkaz kulatosti zeměkoule.
Vysrali jsme se na východ a ze západu přišlo hovno.
za stareho režimu se oficialne plivalo na zapada, nebot šlo o souboj dvou ideologii. Jistě, vetšina na to prdela a nesla težko rusaky, ale doba se změnila a velice, co bylo bilo černe je dnes možna i obráceně. je to težke soudit..
Ani jsem to nemusel dočítat, abych hodnotil za pět.
Nu vot, kak v Rossii :-)
Se zavery autora ve vetsi mire nesouhlasim, ale budiz, co clovek, to nazor, holt kazdy ma nejaky, stejne jako diru… vime kde. Mam otazku, jak podarilo vygenerovat tech 2500 letadel? Bylo by dobre zminit zdroj, vseobecne dostupne informace hovori o poctu stroju o rad nizsim.
Hlavne vsichni se furt tvari, ze Ukrajina je pul kroku od vstupu do NATO. Hovno leda, maji neukonceny konflikt na svem uzemi a hned tak jej neukonci a v ramci NATO pravidel bude vojenske reseni „neNATO“ reseni. A podobne s EU, jenom v ekonomickem smeru.
Tohle lhani o podpore zapadu a o tom, jak NATO a EU je za rohem je celkem mizerna praktika, ale divim se Ukrajine, ze to zere. Obzvlast tu EU, Turecko by mohlo vypravet.
Prece o Ukrajinu vubec nejde a od r 2014 neslo. Jde o tom ze emici jsou tak trochu nastvany ze nemohou rozkrast Rusko. Putim jim to zatrh, proto je demon a nejvetsi predstavitelne zlo. Ukrajina je pouze (bohuzel velmi silny) nastroj se do Ruska srat. A v druhe rady je zajem o obnove Chazarie https://blog.aktualne.cz/blogy/vit-klima.php?itemid=34020
Zalez, prase židobijecký.
Mas nejaky dusevny problem, ze pokladas konstatace za „zidobijstvi“?
To víš že jo. Konstatace. Židi nejsou schopný ani připojit Gazu a Západní břeh k Izraeli, protože by je Arabáci přečíslili a vyhubit je si netroufnou, ale ausgerechnet budou chtít vytvořit další židovskej stát. A jako na potvoru mezi těma největšíma evropskejma antisemitama. Holt vyvolenej národ, to se pozná.
Hm, nevim. Podivej se trochu do historie. Chazary i kdyz prijali zidovstvi, nejsou puvodni semiti – jsou jina banda. A to ze zide jeste formalne nepripojili Gazu a ZB, neznamena, ze na tom nepracuji. A ze Ukrajinu rozkradaji chazarske oligarchove si muze overit sam….
Na celý týhle lapálii je dobrá věc. A,sice, že se odkopávají další ruští krtci. Naposledy udělal svůj coming out Chcípl pes. Jsem zvědavej, co na to zesilovač Landa.
Jedna dobrá věc…
To sice jo, tohle hnutí ale potom diskredituje jakýkoliv disentní názor proti pandemickému zákonu a jinejm covidovejm lahůdkám.
Samozřejmě. Tím jako proticovidová a protibuzerační platforma v podstatě skončili. Na FB jim to dost příznivců dává sežrat. Pochybuju, že Chcíplpsům nebyl tenhle vývoj jasný. Přesto nedrželi hubu a museli vystoupit? Proč? Jediná logická odpověď je, že museli. Kdo platí, ten rozhoduje. Rusákům je jedno, že tím psa chcípli. Najdou jiné užitečné idioty.
Ale rád bych se dožil toho, že se objeví nějaké vlastenecké hnutí, které nebude zabořené v ruské prdeli.
Jo to by bylo fajn, mám ale obavu, že se toho jen tak nedočkáme. Nemainstreamové skupiny budou z Ruska vždycky podporovat, protože to z jejich pohledu je ideální nástroj k rozesírání „pořádku“ uvnitř jednotlivých států ale i EU.
Marne doufas. Problem je ze jakakoliv logicka, vlastenecka etc strana/hnuti ktere dava smysl bude vypadat ze se je „zaborena v ruske prdeli“ jelikoz dle definice musi byt anti USUKEU. Dle soucasne propagande v podstate lezeni do ruske prdeli.
Jedna věc je co říkají lepšolidi a druhá věc jsou fakta. To jestli si o mě nějakej liberální čurák z Prahy myslí že jsem milovník Ruska protože si já myslím že EU je banda zelených khmérů a jiný špíny, tak to mi je úplně jedno.
Pak tady jsou ale taková uskupení jako chcípl pes co se tváří, že jsou strašně svobodomyslný a mávaj českejma vlajkama, ale realita je taková že lížou Ruskou prdel.
A důkaz toho lízání je opět proveden výrokem?
Ne, nemusí být antiUSA. Proč taky. Vlastenectví je láska k vlastní zemi a národu, ne nenávist k jiným. A zrovna Američani toho po svých spojencích moc nechtěj.
Za normalnych okolnosti bych i souhlasil. Nicmene v soucasnych interpretacich to tak je. Kaubojove spojenci nemaji – maji vasali.
Vasali je co? Něco jako wasabi? A jak se to projevuje?
Tady si to nastuduj : https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/vazal-vasal
Na konci má bejt y. Vasaly. Ale jestli my máme bejt to vasali, tak bych se tím teda na jejich místě moc nechlubil.
Takový vasali bych mít nechtěl. Radar jsme jim odmítli. Stíhačky máme švédský. Transportéry rakouský. Radiolokátory vlastní. Ruční zbraně taky. Ajfouny se nijak extra neprodávají. Místo Coca-Coly lemtáme kofolu. EU nám diktuje. Fabriky patřej Němcům. Vodovody Francouzům. K čemu je jim takový vasali? Co je u nás amerického? Fritézy v mekáči a policajtský motoroly? Takový vasali je akorát pro vostudu. Jó, to SSSR, to umělo jinší vasali. Radost pohledět. Nebo Britské Impérium. Těm nad vasali slunce nezapadalo. Ale tohle? Takovej husitenrei. Hambafuj.
Dokonce fabriku na kolty jsme jim skoupili. Kdo to kdy viděl aby si nějaký prožluklý vasali takhle vyskakovalo.
BAE Systems je švédská firma?
Saab už není švédský?
Gramatika je rasisticka!
Veď práve. Chudák Mrcasík, zase naňho došlo…
Jo. To se mi asi Kabrňáci a spol snaží prakticky ukázat, že demonstrace fakt nemají cenu.
No co. Já jsem stejně fandil Otevřeme česko.
A pokud bude nejhůř, vždycky se můžu ucházet o místo ajťáka v nějaké nemocnici, kde se očkuje…
Tak mi ukaž jednu jedinou demonstraci která někdy něco změnila ve prospěch obyčejných lidí.
Tedy přesněji jednu jedinou SPONTÁNNÍ demonstraci. Protože ty které si organizují tajné služby samy a naženou tam tlupu užitečných idiotů, někdy něco změnily. Tedy zdánlivě, protože byly jen součástí širší agendy.
I toho Gándhího by ve vězení britové rozemnleli na prášek, kdyby jim jeho agenda doopravdy vadila a nebyla zakomponovaná v jejich vlastních plánech na pseudo-osamostatnění Indie.
Třeba takový Snowden se pokouší hrát na Gándhího, a vypadá to s ním dost nahnutě.
Pokud považuješ Gándího za divadýlko Britů, kteří si podle tebe chtěli rozložit a zlikvidovat impérium a připravit se o největší dojnou krávu, tak to je pak těžké.
Ale tak dá se přidat abolicionistická divadýlka před parlamenty.
Odvolání různých regionálních politiků, starostů, šerifů, policejních mlátiček.
Nebo různé demošky před kapitalistickými firmami, které raději ustoupí v jakékoli blbosti, než aby měly špatnou reklamu.
A hlavně… Žluté vesty. Ti vyhráli a donutili Macrona zrušit tu úchylnou ekodaň z paliv – a co více, dokonce ani francouzští Zelení už si teď nedovolí propagovat dekarbonizaci a cílené umělé zdražování energií a paliv.
Gándhí, to je na dlouhou debatu. Ale především žádné impérium nebylo rozloženo. Británie ve svých koloniích dál prostřednictvím nastrčených a zkorumpovaných vlád a především nadnárodních korporací vládne dál. Třeba Indíra Ghandi to nepochopila, a myslela si že bude vládnout ve prospěch svojí země doopravdy a ne jen na oko a pro efekt. Tak jí to vysvětlili pomocí „sikha kterému hráblo v kebuli“ – čemuž by uvěřil jen naivka.
Protože podezřele mnoho nepohodlných osobností a politiků takto zemřelo rukou „náhodného šílence“. Ale tomuto zdůvodnění uvěří maximálně naivní Mrcasíci.
A co se týče těch ostatních demonstrací, tak to že odstraní odněkud nějakého lokálního ultrazmrda, nic nezmění na fungování celého systému a na zlepšení životní úrovně a svobody lidí.
To je akcetypu „vězňové si stěžovali na mizernou kvalitu jídla ve vězení, a tak jsme potrestali zkorumpovaného ředitele, takže vězni jsou spokojení že nemají v jídle červy a plísně“
Takhle snadné je vohnoutům zacpat hubu. Pak se rozejdou v klidu, že byly zlepšeny podmínky v jejich vězení řízeném globálními elitami.
Žluté vesty dtto. V jedné blbosti Micron ustoupil, deset dalších svinstev mezitím schválil a šrouby jsou ještě utaženější.
A to se nezmiňuju o těch, které při protestech chytli policajti. Ty teď v tichosti potahují po soudech, a hrozí jim drakonické tresty, protože tam je stále vyjímečný stav.
Jaderné zbraně NATO 350 km od Moskvy, na Ukrajině? Fakt to někdo chce, v době sofistikovaných zbraňových systémů? NATO rezignovalo na progresívní pohony raket a střílí to prakem?
Samozřejmě že ne. K čemu. Ale pro rusáky dobrý.
možná v rámci grýndýlu a boje se zlým CO2…
To maj bejt americký rakety, ne EU.
Biden přece taky tlačí velký investiční balík, který by měl USA „ozelenit“.
To jo. Ale tak daleko ještě nejsou. Krom toho si teď teda nejsem jistej s postavením vojenskoprůmyslového komplexu a ropných magnátů v rámci USA. Jsou to ještě loutkovodiči, nebo už ne?
No pár let sušili hubu a nakonec přišli o kšefty v souvislosti s opuštěním Afghanistánu. Tak hledají nový. A jak se zdá, tak najdou.
Mne třeba serou ruský rakety v Královci. Vždycky mne sraly, chci aby si je rusáci odvezli někam na Sachalin. Zajímá to vůbec někoho?
Mě. Požaduji stažení sovětských vojsk (ať se momentálně jmenují jakkoliv jinak) za Lenu a na Novou Zemi.
Správně! A dále požadujeme, aby se s náma jednalo jako s velmocí! Kurva na co jinýho bysme asi tak mohli bejt hrdý???
Bude potreba jim to zase natrit aspon v tom hokeji.
Mmm…
Tak aspon v sachach.
Mam lepší nápad. Nevšímat si jich. To rusáka vždyck rozpálí tak, že sere atomový hřiby.
Jen v Cesku jich mame ofiko 32000. To je kurva okresni mesto. Ale jak blabolej rusky, nereaguju.
Co nechapu je, ze Ukcka jsou povetsinou mali skreti. Rusaci jsou velci jako my, vetsinou. Jak je to doprdele mozny?
Takhle je kámoš učí zdravit. Jak mu vlezou do baru a nepozdravěj, čumí prostě nevzrušeně na ten tenis na plazmě dál. A voni jsou učenlivý… to by jeden nevěřil jak ty chytřejší už pak zdravěj od dveří. Přízvuk jim odpouštíme, nikdo neni dokonalej.
Malí? No vlastně skoro asi jo… Tam to nějak opakovaně přešukali tataři, myslim. Taky možná jak jim Stalin sebral pšenici že mělo na produkci trpajzliků blahodárnej vliv. Selekční tlak se tomu chytře řiká.
Jen si tu vtipkujte. Ale ukrajinky jsou nejhezčí ženské na světě. S morálkou už to někdy bývá horší. Tam je zase porazí rusandy, které ale nejsou zdaleka tak hezké.
Dodnes to nechápu, jak v takové zemi nikoho můžou být ty nejhezčí ženské. Že by pozůstatek zaubere rasse Kyjevské Rusi, a dál na východ už je to namíchané s mongoly a turkickými národy ?
Suma sumárum, pořadí zemí s nejhezčíma ženskýma je zhruba takové:
1. Ukrajina
2. Slovensko
3. Česko
4. ?? možná Rusko, ale možná taky ne, od 4. místa už je větší konkurence.
Hele, videl jsem fakt pekny Madarky. A ne nejaky cmoudy. A taky pekna Nemka, kdyz se hoooodne hleda. Ale uznavam, ze z 10 Ukrajinek jich bude urcite vic hezkejch, nez z 20 Nemek :-)
Gándhí, to je na dlouhou debatu. Ale především žádné impérium nebylo rozloženo. Británie ve svých koloniích dál prostřednictvím nastrčených a zkorumpovaných vlád a především nadnárodních korporací vládne dál. Třeba Indíra Ghandi to nepochopila, a myslela si že bude vládnout ve prospěch svojí země doopravdy a ne jen na oko a pro efekt. Tak jí to vysvětlili pomocí „sikha kterému hráblo v kebuli“ – čemuž by uvěřil jen naivka.
Protože podezřele mnoho nepohodlných osobností a politiků takto zemřelo rukou „náhodného šílence“. Ale tomuto zdůvodnění uvěří maximálně naivní Mrcasíci.
A co se týče těch ostatních demonstrací, tak to že odstraní odněkud nějakého lokálního ultrazmrda, nic nezmění na fungování celého systému a na zlepšení životní úrovně a svobody lidí.
To je akcetypu „vězňové si stěžovali na mizernou kvalitu jídla ve vězení, a tak jsme potrestali zkorumpovaného ředitele, takže vězni jsou spokojení že nemají v jídle červy a plísně“
Takhle snadné je vohnoutům zacpat hubu. Pak se rozejdou v klidu, že byly zlepšeny podmínky v jejich vězení řízeném globálními elitami.
Žluté vesty dtto. V jedné blbosti Micron ustoupil, deset dalších svinstev mezitím schválil a šrouby jsou ještě utaženější.
A to se nezmiňuju o těch, které při protestech chytli policajti. Ty teď v tichosti potahují po soudech, a hrozí jim drakonické tresty, protože tam je stále vyjímečný stav.
Ptal ses, kde demonstrace co změnila a vyhrála – nikoli kde demonstrace nastolila ráj na zemi.
Žluté vesty cílů své demonstrace dosáhly a drží pozici.
Že mezi tím Macron prasí není problém ani záležitost žlutých vest, protože za polepšení Macrona jaksi nedemonstrovali :o)
Tak to už je čirá demagogie. Žluté vesty dostaly na budku, a tím to skončilo. Macron pokračuje dál v utahování šroubů. Tedy přesnějí US ambasáda v paříži, co Macrona řídí.
Co takhle zákon na rozklad tradiční rodiny – Rodič 1, Rodič 2 ? Proti tomu demonstrovaly miliony francouzů, a výsledek nula. Nadnárodní neomarxistické sorosovské struktury zjevně mají větší moc než nějací tajtrlíci ve francouzském parlamentu.
Na to že je ve Francii demonstrování národní sport, tím prakticky ničeho nedosáhli za těch 50 let.
Pokud za „úspěch“ nepočítáme svržení vlasteneckého De Gaulla pomocí „spontánních studentských demonstrací“ a nastolení proamerických loutkových vlád jednajících v zájmu globalistů až dodnes.
Proamerickými demonstranty instalujícími americké loutkové vlády myslíš ty, kteří volali „Mao, Mao, Mao ce tung“? :D
Hele, já chápu že potřebuješ trošku znásilnit historii aby ti korelovala s tvými předpoklady, ale co je moc, to je moc :D
To se nevylučuje. Demonstranti pomohli instalovat arcizmrda Giscarda d´Estaing.
to že u nás bylo mnoho hezkých děvčat je trochu dáno okolnostmi, jak na sk tak cz, dle mého s příchodem socializmu došlo skoro k zrušeni třid jako takových, to znamená že se vdávali páry které před tím měli od sebe daleko, dále populační boom, méně konzumu za normalizace, celkem dost sportu..atd. Bylo to pěkně vidět po revoluci, když sem přišli cizinci, jak na to zírali. Nakonec i já v praze, 90tky všude mnoho hezkých děvčat, ještě nezkažených, i v práci..
Arnold J Rimmer 21.2.2022 v 14:48
Hele, nenaváděj…
Ruské atomové hřiby bych tady zrovna nechtěl…
@jizlivec
No já asi taky ne, ale byla by to jejich vina, když jsou magoři. Moh by se kremelskej trpajzlík směle zařadit po bok kreténů jako Pol Pot, Džugašvili, nebo strýček Mao. Možná by dokonce i tu cenu za největšího kreténa vyhrál.
Já s tím nevšímáním souhlasím. Budou pořád přisunovat jednotky, až přisunou jednotek spousta a budou muset nějaké odsunout, aby zase měli co přisunovat (vycházím z toho, že i Rusko má nějaký omezený počet jednotek, byť mi to asi veteráni z Wermachtu budou vyvracet. Asi jako když Trump posílal letadlové lodě ke Korei, když tam byla asi sedmá, nebo osmá, tak jsem si říkal, co budou za chvíli posílat. No a ony tak nějak odpluly a bylo.
… a pak poslat prohlášení zamini, něco jako …. Jééééééééé, vy ste tam řinčeli kalachama??? No to sorry jako, vůbec sme si nevšimli… To víte, máme spoustu jinejch starostí. Nevadilo by vám to ještě jednou???
A to já bych na hranice vyslal divizi mobilních stánků s párky v rohlíku.
Ať se hoši vozbrojený nažerou – a my vyděláme.
Jediné riziko je, že pokud se pak nějaký bihoš zblije, Rusové by prohlásili že to byla sabotáž a pokus o vraždu a casus belli je na světě.
Tak halt divize párků v rohlíku od firmy zaregistrované na Kypru.
Akorát by ty párky nesměly bejt z holdingu. Jinak máme na krku porušení konvence o zákazu chemických a biologických zbraní. Případně rovnou genocidium ve stádiu pokusu. A kdo to má pak v Haagu vysvětlovat.
Náhodou ta představa jak zlikvidujeme párkama z holdingu od Andyho celou statečnou armádu, která se nedovede vzdálit na víc jak 5 metrů od hajzlíku, je vážně hodně vtipná :D a je jedno, jakou armádu
Rus by to asi sežral a ještě by si čvachtal. Když to moh bejt největší odběratel Hamé Babice…
On by to sežral, ale stejně by nás hnal do Haagu. Jen aby za ty párky nemusel platit. Nevděčník to je.
O americký vojáky, o ty bych se bál. Ty by ten párek nejspíš obrátil naruby, jak jsou zmlsaný.
Tak amíka by to zabilo asi hned. Rus by měl větší sanci to ustát, ale tyhle sojový párky ze strojně upravenýho kuřecího bych fakt nepodceňoval. To prožene i bezdomovce…
A prej, ze nemame ZHN. Kecy.
Myslim že to by nežral ani rusák.
Mozna by stacilo tu ruskou caru ostrelovat plastovejma lahvema vodky. Neletalni zbran, ale ucinna.
@Sysop
Tato taktika se svědčila za velké vlastenecké, dobytí skladu se šnapsem zdrželo útok pluku tak na 2 dny.
Duty free obchody s vodkou na hranici a máte 48h na posílení obrany.
Někde jsem četl, že to naši udělali i v 1968. Nedaleko od projíždějící sovětské kolony naaranžovali v příkopě uvázlou V3S s lihem nebo tak něčím chlastatelným. Prý se kolona na den zasekla, i když důstojníci vyhrožovali že to postřílejí. „Technické důvody“, najednou nefungoval nějaký motor a muselo se to opravovat…
Von je trochu rozdíl, esli máš na reakci minuty tři, nebo patnáct, navíc jaksi, na 350 km vypálíš střelu kopírující terén, která je detekovatelná eště mnohem hůř a eště tam bude za chvílu, z podzemního sila někde na velkejch pláních, který neustále sledují tři satelity, to tak úplně neschováš.
Z hlediska strategickýho rozložení sil je to pěkně napiču. Vůbec se nedivím, byť vohnout tydle malý krůčky vůbec nevnímá, nebo aspoň nechápe, ale je to evidentní rozhazování rovnováhy sil, že RF neustále musí vyvíjet sofistikovanější systémy, aby nemohlo dojít k takové výchylce, že bude hrozit rozhodující první úder. Naposled ty autonomní termojaderný ponorkový drony, to bude kvikotu, až je oficiálně představí s tím, že už jich pět je někde v oceánech a další dva tucty ve výrobě…
U strategických raket je v podstatě jedno, kde jsou. To je zbraň Posledního soudu. Zmáčkneš tlačítko a Game Over. A začínáme od začátku. Taktický rakety jsou zase mobilní a šíbuje se jima podle potřeby. A z Pobaltí to není o moc dál. Do Pitěru dokonce blíž.
A už jsou jaderné zbraně NATO v Litvě? Po 18 letech jejího členství?
Nebo jsou jaderné zbraně v Polsku, které by to vysloveně chtělo? Po 23 letech členství?
Pokud ne, tak proč by měly být jaderné zbraně NATO na Ukrajině?
Z jakého prstu a proč jste si tenhle argument vycucal?
vaše snaha je obdivuhodná :-)
Je, ale to dementním kremrolím stejně psát kraviny nezabrání.
Já se nesnažím, to bych musel věřit, že něco změním. Nemám takových iluzí.
Já jsem jen alergický na úplně dementně nelogické kraviny, potažmo na pokrytectví dvojího metru.
Tady jsem to léta spokojeně četl pasivně bez registrace, ale když potom po restartu RS trollové zamořili diskuse tak, že se to nedalo číst bez registrace a funkce ignore – řekl jsem si, že trollům vytmavím tím, že si je trochu podám s logikou a dozdrojovanými podklady.
Ergo – není to snaha, je to pomsta :o)
Ne že bych se chtěl stavět na něčí stranu, ale není to náhodou tak, že i kdyby tam ty zbraně byly, tak se o tom nebude psát v novinách? Utajení je snad základ?
V tomhle případě není. Sdílené JZ NATO se jednak musí ošetřit smluvně, dále si členský stát musí pořídit odpovídající certifikovanou techniku, a hlavně – na JZ NATO dohlíží rezidentní američtí technici, aby to nebylo porušení smlouvy NPT, a postaví si na ně standardizované muniční bunkříky které ze satelitních obrázků a fotek pozná úplně každý.
Ví se s přeností na metr, kde jsou uloženy sdílené NATO atomovky všude v Evropě možná vyjma Nizozemí. V Belgii je dokonce navštívili zelení aktivisti, kterým v tom ostraha nedokázala nijak zabránit :D
Než jsem se zaregistroval, diskuse u předposledního článku proběhla. Tak se zopakuji.
Občané Luhansku, Donbasu, Krymu a s nimi všichni, kdo pociťují okolnosti zachycené v Deklaraci vyhlášení nezávislosti Ukrajiny, mají stejná práva jako občané Ukrajiny v roce 1991. Je to velmi jednoduchý text, se kterým lze ve všech časech jen souhlasit. Je nepochybné, že podmínky zachycené v Deklaraci se znovu zopakovaly v souvislosti s Majdanem 2014, k tomu se navíc přidala genocida na občanech a zákony odporující úmluvě o lidských právech (např. používání jazyka atp.)
Text deklarace dle wikipedie:
„Deklarace nezávislosti Ukrajiny
Vycházeje ze smrtelného nebezpečí, jaké vyvstalo nad Ukrajinou v souvislosti se státním převratem v SSSR 19. srpna 1991,
– pokračuje v tisícileté státotvorné tradici na Ukrajině
– vycházeje z práva na sebeurčení stanoveného Chartou OSN a dalšími mezinárodně právními dokumenty
– uskutečňuje Deklaraci státní suverenity Ukrajiny, Nejvyšší sovět Ukrajinské sovětské socialistické republiky slavnostně vyhlašuje Nezávislost Ukrajiny a vytvoření samostatného ukrajinského státu – UKRAJINY. …“
Jsou to stejní lidé na stejném místě, jako v roce 1991, mají stejná práva jako tehdy, okolnosti majdanového puče a práva na sebeurčení jsou identické. Nemohou být zabíjeni a vyháněni, když ani v 1991 je kvůli stejné věci z území Ukrajiny nikdo nezabíjel a nevyháněl.
Je ostudné, jak s právem občanů Donbasu a Luhansku zachází „demokratické“ společenství. Stydím se za nás.
Nechci byt „rypal“ ale kdyz jsem si vygooglil tu tisicletou statotvornou tradici na Ukrajine, vylezlo mi z toho ze poprve se Ukrajina objevila na mape ve dvanactem stoleti jako hranice mezi Rusaky a Polaky ;-)
Wiki:
„The name Ukraine was first used in reference to a part of the territory of Kievan Rus‘ in the 12th century. The name has been used in a variety of ways since the 12th century, referring to numerous lands on the border between Polish and Kievan Rus‘ territories.“
Tak ono se na tisíciletou státotvornou tradici báťušky svatého Vladimíra, slunéčka jasného, odkazují především Moskali…
Co jim taky zbejvá když sami úpěli pod knutou varjagů.
Nezapomeň na Zlatou hordu.
P.S. Ukrajinci se můžou pyšnit necelým půltisíciletím, když to budu počítat od Chmeľnyckého…
Což v podstatě není špatný. V Evropě jsou mladší státy a ne zrovna málo. O světě ani nemluvě
Maul halten und weiter dienen!
On ty Rusaky z Donbasu a Luhansku otevrene nikdo nevyhani. Kijev jen chce obnovit svoji moc v miste. Jestli by drive, nebo pozdeji zase zacaly stejny jazykovy strkanice, nikdo nevi, ono je to tam polovicni balkan a ozralejch horkejch palic dost.
Právě v tom spočívá problém – Kyjev místo aby respektoval právo na sebeurčení za podmínek a okolností naprosto stejných, jaké celé Ukrajině umožnily v roce 1991 samostatnost, tak chce obnovit svoji plnou moc a svrchovanost. Na to přeci měli myslet v roce 2014, že pučem se dostanou do stejné situace jako v roce 1991, a že se to stejně jako tehdy nemusí všem lidem v zemi líbit. Ještě k tomu přidali genocidu a národnostní a jazykové represálie. Všichni, kdo chtějí autonomii, ji za takové vlády musí dostat.
Jedna blonďatá premiérka kdysi vyřvávala cosi o tom, že zruší ruštinu jako oficiální jazyk…to mi přišlo jako dost otevřené.
Ty jo, ted nevim, esli si to pamatuju dobre, ale ono to snad bylo i na tyden schvaleny parlamentem a v akci? Uz si to moc presne nepamatuju, ale mam pocit, ze se to schvalilo a byla to hlavni vybuska, proc se o tehdejsi podpore vychodu dalo mluvit tak, jak se pak mluvilo.
Ta byla dosazena při první verzi barevné revoluce. Ovšem když začala se svým manželem krást tak, že proti nim byli i Kožený a Krejčíř amatéři, tak s nima ukrajincům došla trpělivsot a milou copatou píču už nebyli ochotni volit.
Tymošenková měla stroj času?
Nebo jak mohla Tymošenková někdy mezi roky 2007 a 2010 zrušit Ruštinu jako oficiální jazyk – když Ruštinu jako oficiální jazyk zavedl teprv Janukovič v roce 2012 novým zákonem
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5029-VI (nutno se proklikat k originálnímu nenovelizovanému znění)?
Blbost, Tymosenkova nezrusila nic, jen vyrvavala, ze by na Rusaky hodila atom. A byla slavna. Chvili. Pak uz jela vlastni ksefty a na Rusaky i rustinu srala.
Kde píšu, že ho zrušila?
Co není na internetu neexistuje, že? Ukrajina dvojjazyčně funguje od nepaměti.
Fungovat může.
Ty jsi ovšem psal o „oficiálním jazyku“. A oficiální jazyk je stanoven zákonem.
Ruštinu stanovil jako oficiální jazyk v ruskojazyčných regionech až Janukovičův zákon z roku 2012.
Ergo předtím nemohla Tymošenková „vyřvávat cosi o tom, že zruší ruštinu jako oficiální jazyk“.
Ano, máš pravdu, necitoval jsem ji zjevně doslovně, je to poněkud dávno. Promiň.
V pořádku, jsem naprosto spokojen.
Já mám rád, když jsou lidé biti po hlavách jen za to, co skutečně udělali ;-)
To byla pica na n-tou. Ze ji zapad lezl do… sakrys, co to bylo za organ?… je jina vec, protoze poslouzila zapadni propagande a pak po ni sobaka nestekla. Ale tahle plynova pica toho namlela a pritom mela hovno, akorat nakradeny penize a ty by ji nestacily ani na poradnou salvu z konvencnich del.
Soucastni Kiev nikdy zadnou moc na nimi nemel. Soucastny Kiev je se dostal k moci nezakonnym zpusobem. Proste ukradli stat s vydatnou pomoci, spis rizene, kravarama. Jakou legitimitu ma loupeznik vuci lupu?
To, že ukrajinci mohou být a asi budou obětí politiky ostatních, to je dobrý postřeh. Fialu bych v tomto hodnotil podle toho, co pro územní celistvost a nezávislost ukrajinců udělá (v rámci našich možností).
Na druhou stranu kecy o štvavém západu, banderovcích a spin na Bidena je jak vystřižený z prostředků vedení války chudých a skutečnost, čí tanky pořádají manévry a to na rozkaz vedení Ruska se dá okecat podobně, jako když někdo zašije tampón do břicha.
Odkazovaný projev profesora Fialy působil stejně, jako projev jedné obřadnice ve strašnickém krematoriu před 30 lety. Trapárna na entou, děsběs. Pak jí přemístili na rozptyl, kde působila stejně (debilně), ale v malém, kratší dobu a venku. Na rozdíl od profesora Fialy za to zřejmě nemohla, byla prostě – prostá. Byla to chyba jejích nadřízených, dnes menedžmentu, kteří byli bůhvíčím motivováni ji takto angažovat.
Domnívám se, že reakce normálního_prostého člověka středního věku na tento projev musí být negativní. Ne kvůli tomu, jak profesor Fiala vypadá, nebo jak se vizuálně projevuje (Byť – si člověk říká, zda je kokot on či tenhle předseda vlády, ale budiž. Při srovnání jeho způsobu se způsobem třeba presidenta Lukašenka ad.), ale obsahem. Tohle přeci nemůže být myšleno vážně. To je už fakt většina lidu v představách poradců věrchušky plně kovidizována doblba?
(Děkuji za odkaz, člověk snažící se nežít v odrazu skutečnosti dle hromadných sdělovacích prostředků jen zírá. A zároveň tím bylo posíleno jeho přesvědčení, že jedinou zprávou HSP, která bude za něco stát, bude – obecně řečeno – úmrtní oznámení na první straně listu. /Dle podpovrchového vtipu z doby socialismu./)