Představte si, že jste pyšným majitelem chovné stanice Shiba Inu, a na svém dvorku najdete sousedovic křížence biegla a jezevčíka zaseklého do vaší dvojnásobné světové šampionky. Devět z deseti chovatelů použije lopatu.
Nejprve k ubití toho zkurvenýho čokla a vzápětí k jeho zahrabání pod kompostem. Poté odveze tu děvku k veterináři, aby zachránil, co se dá. Zároveň pokorně obvolá zákazníky, kteří už mu naposílali zálohy, vrátí prachy a nejméně do příštího hárání má fenka volno. Tvrdím tedy, že nejbigotnějšími rasisty jsou pejskaři.
Hned v patách mají tito rasisté jednoho slavného černého boxera, jehož legendární rasistický projev fakt stojí za to, to si pusťte. Přestože jsem ho měl vždy za hromadu svalů bez mozku, tímhle si u mne in memoriam získal respekt. A hlavně si všímejte reakcí neomarxismem postiženého moderátora, který už tenkrát cosi blekotal o převýchově nevyspělých, rasismem postižených bělochů. K radosti levičáků a liberálních neziskovek už bohužel ten černoch není mezi námi.
Rasismus a xenofobie je přirozený lidský reflex, který ochraňuje příslušníka etnika před záhubou. Když si batole sáhne na rozpálená kamna, ví už propříště, že se k té velké horké věci musí přibližovat s respektem. Tomu se říká získaný reflex. Pak jsou reflexy zděděné, mezi něž patří právě xenofobie. Když do vesnice přitáhla horda lidí, kteří mluvili jinak, měli tmavší nebo světlejší pleť, oblékali se jinak, tak bylo více než pravděpodobné, že tato parta znásilní ženy, zabije muže, a děti odvleče jako otroky. Proto i jen spatření jedince odjinud bývalo příčinou neklidu a ostražitosti domorodců. Odstrašujícím příkladem nám budiž likvidace říše Inků, kterou díky aplikaci obdoby dnešního liberalismu rozebralo pár desítek hamižných žoldáků. Neomarxisté nás však přesvědčují, že každá jinakost je přínosem, a kdo se jí brání, je minimálně pitomec, ale spíše člověk hodný internace a převýchovy neboli vymytí mozku: Přece sakra nežijeme ve středověku, jsme vyspělí inteligentní lidé, a xenofobie patří do smetiště dějin.
Tito šašci s mozkem postiženým hulením trávy (jinak si to nedovedu vysvětlit) ale nepostřehli jeden důležitý fakt: My opravdu nežijeme ve středověku, ale mnozí příchozí v něm do včerejška žili i s praktikami a mravy, které ke středověku patří. Jestliže takový inženýr z Afriky považuje za obvyklé, že žena je dobytek, který se k poslušnosti přivádí bitím, nemá důvod tento obyčej vyřadit ze svého portfolia chování ani v Evropě, zvlášť když mu sebevrazi hlásící se k liberální demokracii dávají najevo, že nehodlají potlačovat jeho kulturní zvyklosti, aby se chudák afričánek necítil většinovou společností diskriminován. Tuto toleranci ale africký intelektuál považuje za slabost. V kontextu středověké kultury slabochy pohrdá, neboť dle dosavadních životních zkušeností poslouchá jen silnějšího.
Větší kuráže se musí dostávat těmto individuím i při zjištění faktu, že černoch, který znásilnil bílou nezletilou dívku a navíc ji oloupil, byl potrestán nejnižší možnou sazbou, kterou paragrafy za takový zločin ukládají. Jak se asi zachová takový africký filozof, když se po roční rekreaci (rok bude odpuštěn za dobré chování) se stravou a bytem vrátí mezi obyčejné lidi, o tom asi není třeba moc spekulovat. Média ale řeší spíš Okamuru, který si dovolil zveřejnit etnicitu pachatele. A to není vše, soudruh migrant se cítí dokonce poškozen a žádá revizi procesu. A v atmosféře dnešní hysterie, podle které na životech bílých nezáleží, má čáku uspět. Tedy v případě, že soudce vyměkne před zfanatizovaným davem vysmažených idiotů bránících jinakost tohoto obohacovatele naší kultury a genofondu.
Jsem hrdý na to, že jsem si vzal bílou ženu a mám s ní bílé heterosexuální děti, které si též našly bílé partnery s úmyslem mít bílé potomky. Budou to mít díky sílícím útokům na naši bílou civilizaci mnohem těžší než my, ale věřím, že se s tím popasují dobře.
Tedy pokud oni sami nebudou volit Pyjáty.
19.07.2020 Pako
19 509x přečteno