Zajímalo by mě, kdo zavedl ten docela rozšířený patvar „budeme se soustředit“…
No nic, je poledne, budu se najíst…
tcdd
já tuto vaši výtku chápu (také nemám rád například již přijatelnou variantu „potencionální“), ale pokud se divíte, kde se tento patvar vzal, asi jste posledních pár desetiletí žil na Měsíci.
„poznámky k heslu: Slovníky u tohoto slovesa uvádějí, že je dokonavé, jeho užití i jako slovesa nedokonavého je přijatelné.“
jizlivec
Díky za info, toto jsem opravdu netušil…
Jistě, jazyk se vyvíjí a člověk si pomalu zvyká, také už mě tolik nebolejí zuby z „oni ví“…
Někdy mám však pocit, že se svíjí…
ModrýKlokan
Zase chybo se spachalo, spravna varianto je „voni vijó“. Skamasi cizynk? Sajonara.
další stádní bordel zralej na zrušení, na jedné straně tam udržujou záměrně některý až obskurně zastaralý archaismy, na druhé straně tam naserou kdejakej modernistickej paskvil
by si ti čuráci měli trochu vybrat…každopádně pro učitele asi dobrej mor, neví dne a hodiny kdy jim nejaká banda blbců schválí do spisovné podoby nejakou hovadinu
proto mám ty sráče v prdeli všecky a používám si co chcu já :oD
RomanL
Hm, pokud někdo použije slovo potencionální, tak se ho zeptám, kde že má ten potencionál. Naprosto nechápu, kde se to vzalo, a jak to může mít oficiální podporu. :-P
Hupert
No já bych rád někdy potkal toho génia, který vymyslel slovo předpříprava. Když totiž někdo udělá místo přípravy předpřípravu, výsledek je sice naprosto stejný, ale skončí s tím o tu nesmyslnou předponu později.
ModrýKlokan
To je woke inkluzivní stupňování: Předpříprava – příprava – poprava
Dtto ‚nejoptimalnejsi‘. Taky kravina, protoze uz ‚optimalni‘ znamena nejlepsi, zatimco nekteri lide toto, z me neznameho duvodu, vnimaji spise jako ‚celkem vhodne‘ a tim padem citi prostor k dalsimu stupnovani.
Dragonscale
Kdy použít slovo optimální a kdy ideální?
Nějak v tom tápu.
Sysop
To budou slova ruzneho puvodu, ne? Optimus prisel z latiny a idea z anglictiny.
ygorek
Sysop 25.11.2023 v 8:14
Jedná se o slova přišedší z latiny a z řečtiny.
Znamenají rozdílné věci, i když v současném jazyce se často zaměňují.
Harmonogram stavby lze optimalizovat i idealizovat, ovšem výsledky budou rozdílné.
podotek
Tak z angličtiny! A já pořád, k jakému jazyku se odkazovali platonici a tomisté. Děkuji.
jizlivec
Optimální = nejlepší…
Ideální = myšlený, vymyšlený, existující jen v představách*…
* A také ve fyzice: ideální plyn nebo absolutně černé těleso…
ygorek
jizlivec 25.11.2023 v 10:18
Jen poznámka: u ideálních plynů, tlaků, krystalových mřížek (například) je ideálem míněn soubor požadovaných vlastností, případně maximalistických požadavků. Optimem by pak mohl být soubor vlastností nebo požadavků reálně dosažitelných (ale to je jen moje spekulace).
jizlivec
Možná bych ještě upřesnil, že zpravidla nejde ani tak o soubor „požadovaných“ vlastností…
Při definici ideálních parametrů čehokoliv je předem jasné, že nemůžou reálně existovat, ale jsou potřebné pro výpočty těch reálných projektů…
Definice optima mi přijde výstižná, sám bych to tak dobře neformuloval…
není to první stupeň přípravy, po kerým teprv nastoupí samotná příprava? jako možná seš zvyklej dělat akorát činnosti na několik minut, ale lidi co dělají na projektech na tejdny, měsíce, roky, desetiletí to asi budou vidět jinak :D taky je druhou věcí financování, a co se vlastně připravuje (zjištění co vlastně realizaca bude vobnášet, a to eště jako papírově, co to bude vyžadovat fyzicky…)…
Hupert
I kdybys něco připravoval dvacetistupňově, pořád jde o přípravu, ale pro mě za mě můžeš každou fázi odlišit další předponou, abys je od sebe v tom projektu rozeznal.
Hupert
Nahlaš ale radši předem kooperantům, že nekoktáš.
Sysop
‚Studenti, jmenuji se Kott. Pokud nekdo kokta, muze mi rikat Jardo‘.
ModrýKlokan
Já se snažila ale nic nepochopovala, asi malo soustřeďovat se budu bylo.
Že to ale trvalo. Ovšem neradujme se předčasně. „Zdravé síly“ by rády uklohnily podobnou bramboračku, jaká se povedla naší pětikolce.
Praetorian
Jo vypada to, ze se wokerum, perverzakum, oteplencum, vopichancum a hajlujicim podporovacum ukronacku nakonec precejen nemusi podarit stahnout Evropu do uplnych sracek. Jedna zeme za druhou se zacina vzpamatovavat. Rozhodujici ale bude Francie a Nemecko.
Truc-koalice „zdravych sil“ napric politickym spektrem je jen jeden z moznych postupu. „Rakouska cesta“ je dalsi. Tam to taky vypadalo slibne, ale nakonec to nedopadlo.
Sysop
Male zeme moc nehraji roli. Bohuzel. Ale co by mohlo pomoct, je soucasny Marsch do totalni ekonomicke prdele. To se bude politikum okecavat blbe, kdyz se lidi kouknou do penezenek. A hlavne to vymlouvani na Putina funguje cim dal tim min. Zejmena ta hvezdna uvaha ‚kdyby nenapadl UA, nemuseli jsme si my znicit prumysl‘.
Praetorian
U debilni casti volicstva, hojne zastoupene i zde na foru, se podarilo vzbudit dojem, ze Ceska Republika je jakoze v nejake valce. Ty kazdou chvili uz uz se objevujici ruske tanky na Vaclavaku jsou pro tyhle dementy takovy strasak, ze jsou ochotni tolerovat cokoliv. U cinske komunisticke chripky to fungovalo stejne. Zadne zlepseni jsem zatim nepozoroval. A stejne jako po skonceni chripecky, budou tihle ukronackovsti hajzlove potom taky delat jen my nic my muzikanti.
corona
Praetorian:
„… uz uz se objevujici ruske tanky na Vaclavaku“
– – –
A studentu Šmídovi, který padl, když je 17.11.1989 vyháněl z Prahy, tihle pokrytci nedají ani kytici k pomníku…
:OD
Sysop
Ruske tanky z Prahy prece vyhnal Kocab, kdyz dal prikaz Gorbacovovi.
podotek
Což netvrdí a netvrdil nikdy nikdo, jen pak s takovou ironií člověk vypadá uvážlivě, rozšafně a chytře, že.
Jihočech Honza
To netvrdil, ale rádo se zapomíná, že nebýt vládcem SSSR Gorbačov, ale nějaký sekerník jako Teng, tak mohl Havel a jeho partička kamarádů z mokré čtvrti chlastat proti socialismu dodnes.
podotek
Na to se zapomíná? Kde a kdy?
Jihočech Honza
Tak naposledy před týdnem, o oslavách sametové revoluce.
podotek
Jakože u každého vzpomínkového článku o listopadových událostech nebyl disclaimer „Ale fskutečnosti by to bez Gorbyho nešlo“? Ale no tak.
ModrýKlokan
@ podotek
Socialistický tábor rozpustilo zrádné ťululum Gorbačov pod pantoflem Rajsy, po dohodě se západem. ČR 1989 byl Majdan/barevná revoluce/převrat, řízené předání moci souběžně s masovou zpravodajskou psychologickou operací.
Dosud se to tajilo jen navrátilcům, ztraceným na výletě 5O let v Amazonské džungli a klientům denního stacionáře Umrella.
shifty
Komunismus se porazil akorát tak sám. „komunismus“ ve velkých uvozovkách.
shifty
Vypadá jako lhář a hajzl. Krmič místních dementů měl prostě zase svojí „hvězdnou úvahu“
ModrýKlokan
@ Shifty
To nějak nesedí, ne? Ironický vtipný bonmot Sysopa označit za „hvězdnou úvahu“? Někde je chybka.
ygorek
Praetorian 25.11.2023 v 1:23
Jestem sceptykiem, jak se v zahraničí říká.
Truckoalice politických zdravých sil napříč politickým spektrem právě nyní v ČR ten možný postup prakticky předvádí…
Praetorian
Fialenkova vlada ma vseobecnou podporu vsech „zdravych“ lidi, kteri jsou ochotni primhourit oko nad korupci a neschopnosti, hlavne kdyz drtive vitezime nad Putinem na vsech frontach. Jak to vlastne delame a proc bychom to vlastne meli delat, to je jedno z velkych mysterii dnesni doby. Treba Lojza Suchanek tu vypisoval, ze je ochoten platit treba dvojnasobek za benzin, jen kdyz to „pomuze Ukrajine“. Toto je zasadni problem demokracie, ze ma neco takoveho taky volebni pravo. Kdyby si chtel treba uriznout nohu, aby „pomohl Ukrajine“, coz by melo zhruba stejny ucinek jako ten benzin, da se nad tim pokrcit rameny. Ale podpora rezimu okradajiciho vlastni obcany, protoze „pomahame Ukrajine“, to uz je pruser.
Goro
Praetorian: Nechci nijak hájit 5tku, ale znáte nějakou vládu, která neokrádá vlastní občany?
ModrýKlokan
@ Goro
Jo, třeba vládu ČSSR v období druhé poloviny 80.let. Mikroekonomické ztráty občanů v běžném politickém a hospodářském provozu, byly nechtěné a nežádoucí externality, se kterýma se průběžně pracovalo.
Okrádání dnešní vrchností, je jejich implicitní program a vlastnost systému, i členů politických a dalších VIP kast. Organizovaná zlodějská mafie v principu.
ygorek
Praetorian 26.11.2023 v 2:21
Souhlasím, ten průser vidím stejně.
Z praxe: Šéf předevčírem poměrně hlasitě nevyhověl kolegovi podnikateli, který přišel vybírat na vrtulníka Rosťu.
Asi něco jako tank Tomáš, budiž mu země lehká. Ty debily někde klonují hromadně? Nebo jde o náhodný přírodní výběr? (Původně mě napadlo slovo evoluce, ale nechtěl jsem zlehčovat akademyckí sektor trhu)
ygorek
ModrýKlokan 26.11.2023 v 16:18
Trapně jsem se spletl, ten Sikorsky UH-60 Black Hawk za 105 milionů Kč se jmenuje Čestmír.
To by tak hrálo, aby si lidi dělali se svejma penězma dobrovolně co chtěj. Třeba to dávali napostižený, děti, vrtulníky… kdepak….s takovejma by to chtělo pořádně zatočit!
ModrýKlokan
Já bych rád dal svý peníze dobrovolně veterináři. Který dobrovolně nakupíruje Šittyně uši a ufikne ji odborně ocásek. Ať jí to sluší.
x-f
shifty 26.11.2023 v 17:08
Zase takový příspěvek na dárek pro Putina je celkem spolehlivá cesta, jak se dostat na Koviďáčkův seznam. ;)
shifty
Bývalo tady zvykem, že se bránila svoboda. A to i svoboda třeba dělat píčoviny. Ale koukám, že ygorkům a dalším se to zajídá. Voni by věděli nejlíp, co s tvejma prachama, tobě navzdory a dle svého. A běda, když by jsi chtěl něco jinýho… Trošku mi to něco připomíná.
Hlavně mě fascinuje ta jistota, kterou tyhle lidi maj, že zrovna to jejich hovno je to voňavý a správný. Pokud maj děti, dost je lituju…
ModrýKlokan
@ Šitty
My z galaktické legie na pozemské misi, když si chcem přivydělat, prodáváme svý hovna lidem. Naše hovna bytostí z Osho, jsou voňavá a dobře stravitelná, s nasládlou chutí. Na lidském patře zanechávají typicky oříškový dozvuk. Vykupují je od nás z Ferrero a vyrábi lidmi oblíbenou Nutellu. My bychom to samozřejmě nikdy nežrali. Ale když vám tak chutná…
Sysop
Re: ModrýKlokan26.11.2023 v 17:50
Kdyz muze nekdo ujizdet na cibetkove kave, tak proc ne Nutella?
Honza2130
Správně Shitty :) A když pomineme ten „detail“, že „podnikatelé“ ty peníze zásadně nedávají ze „svého“, tak seznam lidí, kteří takto přímo „přispívali“, bude při vyplácení reparací užitečným vodítkem koho vyvlastňovat přednostně :o) A kdyby se seznam těchto finančních toků „náhodou“ někam zašantročil, tak jsem přesvědčený, že nám ho „příjemce“ reparací rád poskytne, protože ho nepochybně má k dispozici ;)
shifty
Podnikatelé nedávaj peníze ze svého? A z kterého teda, z tvého? :D
Honza2130
:o))) Teda Shitty, pro tebe musí být každé nové ráno příslibem nových netušených informací. Ty se musíš divit každý den. Neukrouštíš si při tom hlavu? :) Závidím ti. Mě už svět nemůže překvapit žádnou novou informací.
shifty
Tebe určitě ne. Nezávidím ti to, protože nejsi tak úplně hloupej, tak to vzadu cejtíš, že ti něco uniká. Neměnil bych…
ModrýKlokan
@ ygorek
Na omluvy se vyser. Stejně s tím pohnojí černozem.
tcdd, Goro a možná i další:
Zajímalo by mě, kdo zavedl ten docela rozšířený patvar „budeme se soustředit“…
No nic, je poledne, budu se najíst…
já tuto vaši výtku chápu (také nemám rád například již přijatelnou variantu „potencionální“), ale pokud se divíte, kde se tento patvar vzal, asi jste posledních pár desetiletí žil na Měsíci.
https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=soust%C5%99edit
„poznámky k heslu: Slovníky u tohoto slovesa uvádějí, že je dokonavé, jeho užití i jako slovesa nedokonavého je přijatelné.“
Díky za info, toto jsem opravdu netušil…
Jistě, jazyk se vyvíjí a člověk si pomalu zvyká, také už mě tolik nebolejí zuby z „oni ví“…
Někdy mám však pocit, že se svíjí…
Zase chybo se spachalo, spravna varianto je „voni vijó“. Skamasi cizynk? Sajonara.
Nedostatečně vyvinutý jazyk český se po otevření železné opony stal vyvinutějším a dnes už není jen nejvyvinutějším, ale dokonce nejvíc vyvinutým, protože ho vyvíjí sám lid https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/rozhovor-s-reditelem-ustavu-pro-jazyk-cesky-proskem.A161011_160500_domaci_zt.
další stádní bordel zralej na zrušení, na jedné straně tam udržujou záměrně některý až obskurně zastaralý archaismy, na druhé straně tam naserou kdejakej modernistickej paskvil
by si ti čuráci měli trochu vybrat…každopádně pro učitele asi dobrej mor, neví dne a hodiny kdy jim nejaká banda blbců schválí do spisovné podoby nejakou hovadinu
proto mám ty sráče v prdeli všecky a používám si co chcu já :oD
Hm, pokud někdo použije slovo potencionální, tak se ho zeptám, kde že má ten potencionál. Naprosto nechápu, kde se to vzalo, a jak to může mít oficiální podporu. :-P
No já bych rád někdy potkal toho génia, který vymyslel slovo předpříprava. Když totiž někdo udělá místo přípravy předpřípravu, výsledek je sice naprosto stejný, ale skončí s tím o tu nesmyslnou předponu později.
To je woke inkluzivní stupňování: Předpříprava – příprava – poprava
Před popravou je ovšem nutno nejdříve zapravit dluhy https://bara.ujc.cas.cz/psjc/img.php/img/5/931444112_197875_34588_691. Tedy bylo nutno L.P. 1831.
Dtto ‚nejoptimalnejsi‘. Taky kravina, protoze uz ‚optimalni‘ znamena nejlepsi, zatimco nekteri lide toto, z me neznameho duvodu, vnimaji spise jako ‚celkem vhodne‘ a tim padem citi prostor k dalsimu stupnovani.
Kdy použít slovo optimální a kdy ideální?
Nějak v tom tápu.
To budou slova ruzneho puvodu, ne? Optimus prisel z latiny a idea z anglictiny.
Sysop 25.11.2023 v 8:14
Jedná se o slova přišedší z latiny a z řečtiny.
Znamenají rozdílné věci, i když v současném jazyce se často zaměňují.
Harmonogram stavby lze optimalizovat i idealizovat, ovšem výsledky budou rozdílné.
Tak z angličtiny! A já pořád, k jakému jazyku se odkazovali platonici a tomisté. Děkuji.
Optimální = nejlepší…
Ideální = myšlený, vymyšlený, existující jen v představách*…
* A také ve fyzice: ideální plyn nebo absolutně černé těleso…
jizlivec 25.11.2023 v 10:18
Jen poznámka: u ideálních plynů, tlaků, krystalových mřížek (například) je ideálem míněn soubor požadovaných vlastností, případně maximalistických požadavků. Optimem by pak mohl být soubor vlastností nebo požadavků reálně dosažitelných (ale to je jen moje spekulace).
Možná bych ještě upřesnil, že zpravidla nejde ani tak o soubor „požadovaných“ vlastností…
Při definici ideálních parametrů čehokoliv je předem jasné, že nemůžou reálně existovat, ale jsou potřebné pro výpočty těch reálných projektů…
Definice optima mi přijde výstižná, sám bych to tak dobře neformuloval…
není to první stupeň přípravy, po kerým teprv nastoupí samotná příprava? jako možná seš zvyklej dělat akorát činnosti na několik minut, ale lidi co dělají na projektech na tejdny, měsíce, roky, desetiletí to asi budou vidět jinak :D taky je druhou věcí financování, a co se vlastně připravuje (zjištění co vlastně realizaca bude vobnášet, a to eště jako papírově, co to bude vyžadovat fyzicky…)…
I kdybys něco připravoval dvacetistupňově, pořád jde o přípravu, ale pro mě za mě můžeš každou fázi odlišit další předponou, abys je od sebe v tom projektu rozeznal.
Nahlaš ale radši předem kooperantům, že nekoktáš.
‚Studenti, jmenuji se Kott. Pokud nekdo kokta, muze mi rikat Jardo‘.
Já se snažila ale nic nepochopovala, asi malo soustřeďovat se budu bylo.
teď si bude hrát na Jar Jara, no to je kokot…
@ Chlupáč Behemto
Co to meleš Chlupe? Ty se fakt nestydíš, se bez jakýchkoliv kvalifikačních přepokladů plést do odborné lingvistické debaty?
Máš štěstí, že na tebe dost trpím, tak si to nepokaž. Tvoje postupující drogová závislost je fakt tragická, nestydíš se to veřejně prezentovat?
nastoupíš na protidrogovku dobrovolně, nebo čekáš, až tě v raušu seberou a oud to dá povinně?
panika
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3630505-wildersova-krajne-pravicova-strana-pro-svobodu-zvitezila-v-nizozemskych-volbach
Že to ale trvalo. Ovšem neradujme se předčasně. „Zdravé síly“ by rády uklohnily podobnou bramboračku, jaká se povedla naší pětikolce.
Jo vypada to, ze se wokerum, perverzakum, oteplencum, vopichancum a hajlujicim podporovacum ukronacku nakonec precejen nemusi podarit stahnout Evropu do uplnych sracek. Jedna zeme za druhou se zacina vzpamatovavat. Rozhodujici ale bude Francie a Nemecko.
Truc-koalice „zdravych sil“ napric politickym spektrem je jen jeden z moznych postupu. „Rakouska cesta“ je dalsi. Tam to taky vypadalo slibne, ale nakonec to nedopadlo.
Male zeme moc nehraji roli. Bohuzel. Ale co by mohlo pomoct, je soucasny Marsch do totalni ekonomicke prdele. To se bude politikum okecavat blbe, kdyz se lidi kouknou do penezenek. A hlavne to vymlouvani na Putina funguje cim dal tim min. Zejmena ta hvezdna uvaha ‚kdyby nenapadl UA, nemuseli jsme si my znicit prumysl‘.
U debilni casti volicstva, hojne zastoupene i zde na foru, se podarilo vzbudit dojem, ze Ceska Republika je jakoze v nejake valce. Ty kazdou chvili uz uz se objevujici ruske tanky na Vaclavaku jsou pro tyhle dementy takovy strasak, ze jsou ochotni tolerovat cokoliv. U cinske komunisticke chripky to fungovalo stejne. Zadne zlepseni jsem zatim nepozoroval. A stejne jako po skonceni chripecky, budou tihle ukronackovsti hajzlove potom taky delat jen my nic my muzikanti.
Praetorian:
„… uz uz se objevujici ruske tanky na Vaclavaku“
– – –
A studentu Šmídovi, který padl, když je 17.11.1989 vyháněl z Prahy, tihle pokrytci nedají ani kytici k pomníku…
:OD
Ruske tanky z Prahy prece vyhnal Kocab, kdyz dal prikaz Gorbacovovi.
Což netvrdí a netvrdil nikdy nikdo, jen pak s takovou ironií člověk vypadá uvážlivě, rozšafně a chytře, že.
To netvrdil, ale rádo se zapomíná, že nebýt vládcem SSSR Gorbačov, ale nějaký sekerník jako Teng, tak mohl Havel a jeho partička kamarádů z mokré čtvrti chlastat proti socialismu dodnes.
Na to se zapomíná? Kde a kdy?
Tak naposledy před týdnem, o oslavách sametové revoluce.
Jakože u každého vzpomínkového článku o listopadových událostech nebyl disclaimer „Ale fskutečnosti by to bez Gorbyho nešlo“? Ale no tak.
@ podotek
Socialistický tábor rozpustilo zrádné ťululum Gorbačov pod pantoflem Rajsy, po dohodě se západem. ČR 1989 byl Majdan/barevná revoluce/převrat, řízené předání moci souběžně s masovou zpravodajskou psychologickou operací.
Dosud se to tajilo jen navrátilcům, ztraceným na výletě 5O let v Amazonské džungli a klientům denního stacionáře Umrella.
Komunismus se porazil akorát tak sám. „komunismus“ ve velkých uvozovkách.
Vypadá jako lhář a hajzl. Krmič místních dementů měl prostě zase svojí „hvězdnou úvahu“
@ Shifty
To nějak nesedí, ne? Ironický vtipný bonmot Sysopa označit za „hvězdnou úvahu“? Někde je chybka.
Praetorian 25.11.2023 v 1:23
Jestem sceptykiem, jak se v zahraničí říká.
Truckoalice politických zdravých sil napříč politickým spektrem právě nyní v ČR ten možný postup prakticky předvádí…
Fialenkova vlada ma vseobecnou podporu vsech „zdravych“ lidi, kteri jsou ochotni primhourit oko nad korupci a neschopnosti, hlavne kdyz drtive vitezime nad Putinem na vsech frontach. Jak to vlastne delame a proc bychom to vlastne meli delat, to je jedno z velkych mysterii dnesni doby. Treba Lojza Suchanek tu vypisoval, ze je ochoten platit treba dvojnasobek za benzin, jen kdyz to „pomuze Ukrajine“. Toto je zasadni problem demokracie, ze ma neco takoveho taky volebni pravo. Kdyby si chtel treba uriznout nohu, aby „pomohl Ukrajine“, coz by melo zhruba stejny ucinek jako ten benzin, da se nad tim pokrcit rameny. Ale podpora rezimu okradajiciho vlastni obcany, protoze „pomahame Ukrajine“, to uz je pruser.
Praetorian: Nechci nijak hájit 5tku, ale znáte nějakou vládu, která neokrádá vlastní občany?
@ Goro
Jo, třeba vládu ČSSR v období druhé poloviny 80.let. Mikroekonomické ztráty občanů v běžném politickém a hospodářském provozu, byly nechtěné a nežádoucí externality, se kterýma se průběžně pracovalo.
Okrádání dnešní vrchností, je jejich implicitní program a vlastnost systému, i členů politických a dalších VIP kast. Organizovaná zlodějská mafie v principu.
Praetorian 26.11.2023 v 2:21
Souhlasím, ten průser vidím stejně.
Z praxe: Šéf předevčírem poměrně hlasitě nevyhověl kolegovi podnikateli, který přišel vybírat na vrtulníka Rosťu.
cotoe?
Asi něco jako tank Tomáš, budiž mu země lehká. Ty debily někde klonují hromadně? Nebo jde o náhodný přírodní výběr? (Původně mě napadlo slovo evoluce, ale nechtěl jsem zlehčovat akademyckí sektor trhu)
ModrýKlokan 26.11.2023 v 16:18
Trapně jsem se spletl, ten Sikorsky UH-60 Black Hawk za 105 milionů Kč se jmenuje Čestmír.
https://www.zbraneproukrajinu.cz/filtr-campaign/aktivni-kampane
To by tak hrálo, aby si lidi dělali se svejma penězma dobrovolně co chtěj. Třeba to dávali napostižený, děti, vrtulníky… kdepak….s takovejma by to chtělo pořádně zatočit!
Já bych rád dal svý peníze dobrovolně veterináři. Který dobrovolně nakupíruje Šittyně uši a ufikne ji odborně ocásek. Ať jí to sluší.
shifty 26.11.2023 v 17:08
Zase takový příspěvek na dárek pro Putina je celkem spolehlivá cesta, jak se dostat na Koviďáčkův seznam. ;)
Bývalo tady zvykem, že se bránila svoboda. A to i svoboda třeba dělat píčoviny. Ale koukám, že ygorkům a dalším se to zajídá. Voni by věděli nejlíp, co s tvejma prachama, tobě navzdory a dle svého. A běda, když by jsi chtěl něco jinýho… Trošku mi to něco připomíná.
Hlavně mě fascinuje ta jistota, kterou tyhle lidi maj, že zrovna to jejich hovno je to voňavý a správný. Pokud maj děti, dost je lituju…
@ Šitty
My z galaktické legie na pozemské misi, když si chcem přivydělat, prodáváme svý hovna lidem. Naše hovna bytostí z Osho, jsou voňavá a dobře stravitelná, s nasládlou chutí. Na lidském patře zanechávají typicky oříškový dozvuk. Vykupují je od nás z Ferrero a vyrábi lidmi oblíbenou Nutellu. My bychom to samozřejmě nikdy nežrali. Ale když vám tak chutná…
Re: ModrýKlokan26.11.2023 v 17:50
Kdyz muze nekdo ujizdet na cibetkove kave, tak proc ne Nutella?
Správně Shitty :) A když pomineme ten „detail“, že „podnikatelé“ ty peníze zásadně nedávají ze „svého“, tak seznam lidí, kteří takto přímo „přispívali“, bude při vyplácení reparací užitečným vodítkem koho vyvlastňovat přednostně :o) A kdyby se seznam těchto finančních toků „náhodou“ někam zašantročil, tak jsem přesvědčený, že nám ho „příjemce“ reparací rád poskytne, protože ho nepochybně má k dispozici ;)
Podnikatelé nedávaj peníze ze svého? A z kterého teda, z tvého? :D
:o))) Teda Shitty, pro tebe musí být každé nové ráno příslibem nových netušených informací. Ty se musíš divit každý den. Neukrouštíš si při tom hlavu? :) Závidím ti. Mě už svět nemůže překvapit žádnou novou informací.
Tebe určitě ne. Nezávidím ti to, protože nejsi tak úplně hloupej, tak to vzadu cejtíš, že ti něco uniká. Neměnil bych…
@ ygorek
Na omluvy se vyser. Stejně s tím pohnojí černozem.
ygorek
26.11.2023 v 17:04
takovejch prachů za starou popelnicu, kerá jako cvičnej cíl stejně přežije tak pár tejdnů max? lidi jsou fakt kreténi no :o)
Zdar Behe, jak to vidíš dneska, rozjedem to? Nebo si odpočinem?
ModrýKlokan
26.11.2023 v 18:16
pošleš kontakt na dýlera?
Nechceš raději pravou Nutellu? Bio bez konzervantů?
ModrýKlokan
26.11.2023 v 18:48
https://youtu.be/kvBFkxVmTNE?feature=shared&t=43
Re: Behemot26.11.2023 v 18:06
Kdyby nebyli, imperialismus by se zhroutil.
Kdyby lidi nebyli kreténi, imperialismus by se zhroutil. Zajímavá myšlenka otce Fury. Kde je shane, když ho potřebujeme? :D
Připravuje se na demošku a stáfku :) Ta holota, kterou tak rád bije, ho prý málo platí :o))))) A nechat se platit je přece tak správně pravicové ;)
@ Honza
Ten zmrd Šejn je fízl?
příslušník :)
Teď jsi na to kápnul. Ale já myslím, že bysi chvíli udělal i v pracovní době…
mimochodem znáš přece klasiku –
https://www.youtube.com/watch?v=2EU5i4ZtebY
Nechcíplo to už? Prej řádí Syndrom Neznámotritida Mrtvolus Nečekandia.
Hele me se bat nemusis, ja volit nechodim….Odvol si tam sam, co chces, me do toho laskave netahej
On se nebojí tebe, on se bojí světa. Ten mu ubližuje, ale on by chtěl, aby mu pomáhal a dával, ideálně za hovno. Vyloženě chlap, to se pozná hned.
Vyloženě praetorian xD
https://www.reflex.cz/clanek/komentare/121980/cyril-hoschl-obraci-se-svetova-karta-primitivni-postoje-uchvacuji-americke-univerzity.html
doporučuju přečíst…