Jestli mi, Challengere, chcete říkat „soudruh“, dostavte se prosím na určenou louku v doprovodu svého sekundanta. Jelikož palnou zbraň nevlastním, a to ani historickou, bude to jenom na kordy.
Osobně bych klidně zrušil výsluhy i u silových složek, s výjimkou lidí přímo sloužících v bojových útvarech atd. U úředníků v uniformě, jejichž náplní práce je posouvání papírů z odboru na jiný odbor, mi nedávají smysl.
Nicméně starobní důchod není totéž co výsluhy, což víte stejně dobře jako já, i když se ve svém poněkud zmateném textu snažíte oba pojmy smísit. Přečetl jsem si Váš příspěvek 2x a pořád ještě nejsem schopen rozšifrovat, co vás vůbec k jeho napsání vedlo a proč se konkrétně opíráte do mě a to hned 2x. Jediné, co je mi z něj patrné, je, že máte rád zlato, ale zároveň trpíte jakousi chronickou nasraností, na kterou ani virtuální zlaté bohatství neúčinkuje.
ygorek
Marian Kechlibar 16.2.2023 v 22:09
Přesně. Představa, jak dostává výsluhu nadpraporčík Malík, „náš“ náčelník tajné spisovny, mě dokázala rozesmát.
Jinak: páně Challengerova chronická nasranost je zde pozorovatelná již léta a má pěknou gradaci.
Moje zkušenost je, že jak lidi stárnou, jejich výrazné vlastnosti se průběžně stávají ještě výraznějšími, někdy až do naprosté nesnesitelnosti.
tcdd
také jsem míval podobné závěry pozorování – zvláště mého táty, který je, ehm, výrazná osobnost s výraznými, jak říkáte, vlastnostmi. jenže on pak značně změnil styl života a výraznými se staly zase vlastnosti jiné. a tak jsem upravil i svůj závěr – nejde nutně o věk, spíše o dobu strávenou v jisté rutině.
Alan.Cox
Moje zkušenost je, že lidi se příliš nemění. Maximálně se lidé – coby stavové systémy – jinak ukazují ve světle vnějších podnětů.
jizlivec
Silný vnější podnět může mít za následek mj. posttraumatickou stresovou poruchu…
Akorát netuším, jak snadné či obtížně je diagnostikovat ji na svém vlastním člověkovi…
Alan.Cox
Posstraumatická stresová porucha trpí dopravním zpožděním na systému. Nastupuje asi tak měsíc a později od podnětu.
Jestli nejste zkušený psycholog, tak neradím se diagnostikovat. Nepoznáte to. Laici považují mnohé psychicky nemocné osoby za zdravé, a mnohé zdravé osoby za psychicky nemocné.
tcdd
ano. nebo také, že člověk je patrný jako rozhraní mezi vnějším světem a vlastní osobností.
trochu mi to připomíná Cimrmanův externismus.
Alan.Cox
Ne, toto co uvádíte je behaviorismus, jedna z větví psychologie. Vnitřní stav je pak to, co se člověk naučil.
Jen to v praxi moc nefunguje. Zakladatel behaviorismu Watson měl 12 dětí. Všechny vychovával podle behavioristické psychologie. Reálně to dopadlo tak, že všechny jeho děti, o kterých se zná jejich osud, spáchaly sebevraždu.
Dachsmeister
@Marian Kechlibar
aniž by se chtěl Challengera zastat, volbou dlouhých sečných a bodných zbraní se dostáváte do výhody, neb jsem slyšel o Vás historku, kterak jste se mečem oháněl už během studia na Gymnáziu na adrese Františka Hajdy tuším 34.
Co se výsluh týče, jsem téměř téhož názoru, ovšem ještě radikálněji navrhuji tzv. rentu vyplácet pouze těm, kteří v boji s lstivými Afgánci, vrahy nemluvňat v Klánovickém lese, vzbouřenými vězni (např. Leopoldov 1990) nebo „jen“ s ohněm padnou či utrpí zranění, které jim dosavadní zaměstnání neumožní vykonávat.
Renty se od zítra ruší pro nové příslušníky s nárokem, což jistě náboru neprospěje, současné se zastropují na výši průměrné mzdy (už se těším na žaloby generálů, že oni mají nárok na 100kKč renty) a těm, kteří mají na rentu nárok se zmrazí mzdy.
Těmito změnami se vyřeší jistá přezaměstnanost v oboru.
Jo a kdo pobírá rentu, nemůže pracovat pro stát…
A zřizuje se ZVS a CS pro všechny nezaměstnané a nezaměstnatelné, 6 měsíců za žold ve výši minimální mzdy k doplnění stavů, u některých s poznámkou, k ohni nebo zbrani nepouštět, jen k utírání prdelí v LDN či DD.
jizlivec
„rentu vyplácet pouze těm, kteří padnou či utrpí zranění, které jim dosavadní zaměstnání neumožní vykonávat.“
V tom případě (ostatně stejně jako u starobních důchodů) vyvstane otázka „náročných profesí“…
Jsou prostě činnosti, které nelze provádět až do pozdního středního věku…
Matně si vzpomínám, že dříve měli* jakýsik výsluhový důchod třeba cirkusoví akrobati a baletky (bez ohledu na gender)…
cool
Klaunovi skořápkářovi bych dal rentu, ale splácet hypotetických 70. biliónů i rodině do 6. kolene. :-)))))))))))
Zas tak velká výhoda to není, bo meč byl dřevěný a bylo to dávno :)
Dachsmeister
@MK
já se zase recipročně přiznám, že jsem dobrovolně l.p. 1987 podepsal členství v SČSP (přípravka pro agenty KGB) pro pár gramodesek vložených do časopisu Ogoňok a počtení si v sovětských perestrojkových novinách.;-)
Sysop
Clenove SCSP dostavali lepsi mista na tribunach pri Lisenskych slavnostech Ceskoslovensko-sovetskeho pratelstvi. Bejvaly tam xehnani pomerance a to pritom bylo v lete.
DanBlack
@MK…
Hlásím se jako sekundant!
Jen se trochu obávám aby Dr.Ch nezvolil jako zbraň skalpel. :-)
Já myslím, že co se doktorů týče, nikdo nepřekoná německého patologa Rudolfa Virchowa, který zvolil jako zbraň vepřový párek nakažený parazitem svalovcem stočeným. Vyzyvatel raději svoji výzvu stáhl.
Tak oni ty pohledy i se závěry hodnocení mohou být kus od kusu. Jen si vzpomeňte jak armáda řvounů mlela že evropa vymírá z blahobytu? Když je na rodiče 1,4 dětí. A s plácaním že v rozvojovkách mají dětí do tuctu. Fakt je ten že v krajině slunce a blahobytu jdou a utrhnou, případně zastřelí. A s nepřízní počasí jim přivezou i balenou vodu i když třeba na 80% území afriky prý stačí 4. metry studna ale kdo by je dělal a udržoval, aha. Faktem je ten že jsou až tak chudí že nemají nablejskané škrpály, tedy kdo by jim je pucoval ale zase by mohli vyřešit nezaměstnanost v evropě.
Challenger
A copak nejste soudruh? Napsal jste, že renta – starobní důchody lékařů zohledňující odpracovaný čas v závislosti na počtu hodin jsou „dáreček“, tedy že doktoři nám tady ujídají chlebíčka.
Starobní důchod je renta, milý zlatý. Čili jste označil lékaře za parazity, kteří by udělali nejlíp, kdyby drželi hubu a krok.
Prozatím jste nevysvětlil, že já musím odpracovat cca 50% hodin navíc proti vám abych dostal stejný důchod. Proto chceme účtování pojistné doby po hodinách, nikoli po dnech. Myslím, že jsem explicitně vysvětlil proč.
Vy jste mi ovšem nevysvětlil, proč ne, jen jste byl opět drzý a sprostý jako komouš a navíc jste se vyjádřil ke skutečnosti, které vůbec nerozumíte.
A vy, soudruhu Kechlibare nemáte rád zlato (potažmo jiná cenná aktiva) nebo žijete taky z ruky do huby? Snažíte se snad naznačit, že mé zájmy jsou přízemní, zatímco vy jste dokonalý a mravný? Víte to Vaše komoušství a narcisismus nemůže být v opozici na trvalo.
Ale klidně oblažte nás svojí nekonečnou moudrostí, uvidíme jaké nesmysly z vás vypadnou.
Víte, zajímalo by mě třeba proč mísro doktorů nekomentujete odměny advokátů nebo platy soudců. Proč zrovna lékaři jsou ti, co vám ujídají chlebíčka?
Na MUDra máte pozoruhodně nízkou funkční gramotnost. Neustále si pletete nějaké pojmy.
„Napsal jste, že renta – starobní důchody lékařů zohledňující odpracovaný čas v závislosti na počtu hodin jsou „dáreček“, tedy že doktoři nám tady ujídají chlebíčka. Starobní důchod je renta, milý zlatý.“
Najděte v mém článku slovo renta. Neexistuje tam. Je tam slovo „výsluhy“, které má v našem právu naprosto jasný význam, zcela odlišný od pojmu „starobní důchod“. Trváte-li, že to tak není, je to na úrovni tvrzení, že Měsíc se skládá z goudy s příměsí jadelu.
Náš průběžný důchodový systém je celkově nefunkční kvůli demografickým změnám, se kterými jeho původní autoři nepočítali. V tomto nejste jako lékaři jedinými postiženými, to se týká všech ekonomicky aktivních lidí. Navíc jsou v něm silné rovnostářské, až socialistické prvky.
Aby bylo jasno, rozumím zcela tomu, proč lékaři nechtějí dělat nekonečné přesčasy. Leč míchat přesčasy, důchody a výsluhy je „hruškojabkovství“, vedoucí k ještě dalšímu zaplevelení už tak dost rozkošatělého pracovního práva. Na přesčasy má být jednotný mechanismus napříč ekonomikou, ať jste lékař nebo letuška.
„Snažíte se snad naznačit, že mé zájmy jsou přízemní, zatímco vy jste dokonalý a mravný?“
Ne, vy jste fakt magor postižený stihomamem. Zkuste si po sobě přečíst svá díla: žluč, žluč, žluč. Mně je ukradené vaše zlato (mimochodem, není nijak jisté, že v situaci, kdy bude panovat nedostatek pracovní síly, bude zlato k něčemu – ono samo o sobě žádnou práci neudělá a jeho hodnota je dost závislá na názoru dalších lidí), jenom jsem komentoval skutečnost, že vám očividně nepomáhá k dosažení duševní rovnováhy a klidu. Byli lidi, kteří se vrátili z Osvětimi s optimističtějším náhledem na svět než vy z běžné šichty ve špitále.
Challenger
Inu dobrá, já jsem magor, kdežto vy dokonalý jedinec. Jak říkám: patologický narcisismus a komoušství nemůže zůstat v opozici na trvalo.
Já jsem magor, vy ksindl, co potřebuje nálepkovat druhé k vlastnímu potěšení. Tak si, soudruhu, poslužte, když to jinak nejde, já to přežiju.
Ovšem s tou výzvou k násilí – myslíte si, že budete soudruh o to míň, když někomu dáte přes hubu? No tak si vyhoňte ego aspoň virtuálně.
Mimochodem o tom v jakém stavu chodili lidi z Auschwitz a já že špitálu, víte akorát tak velký hovno. Vy máte jen svoje vyčteninky, vy intelektuále. Jinak jste dokonale k ničemu. Což vám ale opět nebrání se na toto téma vyjadřovat.
Mimochodem, soudruhu, jak si vedou ti Ukrajinci? Papírově měli bejt podle vás už za Uralem s těmi všemi Wunderwaffen. To jste, jak se zdá, taky moc netrefil.
prouzek
většinou se Vaše příspěvky dají jakž takž číst, ale tohle snad píšete pod vlivem ….. doufám tedy jen, že nechlastáte v práci, páč jestli ano, nechtěl bych být Váš pacient …..
Dachsmeister
@претендент
Zmeškal jste skvělou příležitost držet hubu, eee ponechat prsty mimo klábosnici.
Zejména s Vaším máslem na hlavě zde publikovaným. https://dfens-cz.com/kdy-bude-valka/
Jsem si jist, že MK nikdy nic o Uralu nepsal a nechce se mi hledat jaké linie jste kdy zmínil Vy, jen připomínám těch 2500 vojenských letadel ve Vašem blábolu z 21.2.2022, to asi bylo i s aerolinkami a práškaři, anebo jste vyguglil čísla z 1992 roku, co Vy vojenský análytyku? https://www.lietadla.com/letectvo/ukraj/ukrajinatab.htm
Pamatuji si místního maršála od Kramatorsku, to je Váš soudruh!
A aby se nějaký psychicky nevyrovnaný misogyn, ranhojič a mastičkář otíral o absolventa matfyzu, to už je jen dalším důkazem, že utrpěné VŠ vzdělání v oboru lékařském a atestace ze sociopatie ještě neznamená, že jste vševědem anebo aspoň slušným člověkem.
Vy duševní špíno v bílém plášti.
shifty
+1
Goro
Challenger:
Jen nechápu jednu věc: „…já musím odpracovat cca 50% hodin navíc proti vám abych dostal stejný důchod.“
Takže lékaři dostávají 35 tisíc hrubého aby to s 50% přesčasy dalo 60 měsíčně, aby se jim počítal slušný důchod?
Nebo je to tak, že musí odpracovat 50% přesčasů, aby dostali svoji základní mzdu 60 litrů, protože zaměstnavatel je zlý a protiprávně by jim sebral část základní mzdy, když neodpracují přesčasy? Protože jiná možnost mě nenapadá.
Challenger
Nikoli. Já odpracuji o 50% hodin navíc než tenhle pán, abych splnil 35 let dobu pojištění a na SD vůbec měl nárok.
Proti tomu pánovi tam taky narvu několikanásobek peněz, což je pravda o všech doktorech, zatímco tenhle parazit si je bere do huby.
Výše není podstatná, protože je v 90% od 20 do 30 tisíc, těch 10 klacků nehraje ve smyslu co si můžete v důchodu dovolit zásadní roli.
Moje bývalá tchyně měla důchod 18, ale má se líp protože má zahrádku, než kdejaký důchodce v paneláku.
servisdok
Soudruh má přehled o celém světě a dění v něm, ale že se tu minimálně 15 roků mluví o přetíženosti, nedostatku a brutálních přesčasech doktorů, to soudruh neví, nebo neakceptuje. Nebo prostě sám, ve své nekonečné moudrosti usoudil, že to musí být blbost.
Tihle soudruzi, by si měli jít lehnout, tak na dva-tři týdny do špitálu a pozorovat, jak dlouho tam který doktor slouží.
Já tu příležitost měl, sice jen šest dní, ale viděl jsem to na vlastní oči.
Dle mého skromného soudu, je +50% v hodinách mírně podstřeleno, ale může se to lišit podle lokality i zřizovatele.
ty seš taky brutálně přetíženej tvl, že zkrurvenej socanskej systém zdravotnictví nutí všecky špecializace tam nocovat fakt neznamená, že tam vole jedou 24 hodin v kuse, nedělej ze sebe šaška, to by nebylo zmrtvolněnejch tak pětina pacošů jejich průserama, ale navopak by to možná pětina přežila…
a to že těch 35 let dostáváš asi třikrát víc, jak soudruh, nestojí ani za řeč, že ses neuráčil to ani v jednom příspěvku zmínit? ;-)
Goro
Challenger:
Takže pokud bys řekl, že přesčasy plnit nebudeš, tak se ti nezapočítávají odpracované léta za normální 8h pracovní dobu?
A souhlasím, že pokud máš dostatečně vysoký plat (což předpokládám), tak odvody jsou úplně někde jinde, než zpátky získané peníze z důchodu. To mají všechny hodně vydělávající pozice, je to nefér, na druhou stranu i přes velké odvody máš velký plat, takže se můžeš materiálně zabezpečit extra a mít k důchodu příjem navíc. Není to ideální, ale je to jistý způsob kompenzace.
fatdwi
Challenger: samej českoprasečák, feminacistka a hele, z hustýho doktora na Maltě je soudruh jak víno, co se vzteká, že někomu „narve několikanásobek peněz“. Buď pracujete v soukromé nemocnici, která jede za cash a potom nechápu, na co si tady cintáte pentli s ó těmi strašlivými přesčasy. Nebo jste placen erárem a tomu tedy nenasypete „kupodivu“ vůbec nic, stejně jako důchodce nebo úředník na finančáku.
Chápu, že Váš psychický stav by Vás už dávno měl poslat za dveře psychiatrické léčebny a jen Vaše vysoké IQ a odbornost Vám umožňuje se projevovat na veřejnosti. Nicméně jsem vlastně rád, že nejste právník, protože co Vy byste byl za zrůdu, to by se různí Střížové nestačili divit. Každopádně ten sen o tom, jak budete dostávat šílené prachy, protože si o sobě myslíte kdo ví co a ti, co Vás platí jsou „paraziti“, to je nářez. Normálně lidem nepřeju nic zlého, ale doufám, že ještě v životě potkáte hodně lidí Vaší úrovně. Ne, že byste to byl schopen pobrat, budete jen stupňovat agresi a časem blábolit z cesty už úplně, sebereflexe nejste schopen (diagnosa by jistě byla zajímavá a na pěkných pár A4), ale vlastně nic horšího se Vám stát nemůže.
Dachsmeister
@fadtwi
Souhlas.
Nicméně kdyby ranhojič chtěl, mohl si po absolutoriu v 1994 začít budovat vlastní opt out.
Předpokládám, že ZVS se vyhnul a absolvoval tak leda rok dva vojenské katedry za komančů, tak tedy už v roce 1995 mohl začít pracovat na své nezávislosti, neb už mu muselo být jasné, kam to tady za Havlovy hrůzovlády spěje.
Úvěr na ordinaci, možná i polikliniku by dostal, sám sobě by nastavil minimální mzdu na 0.2 úvazku, něco by odpracoval v nemocnici na kolečku pro atestace pokud by chtěl a celou svou společnost Challenger zdravotní s.r.o. mohl zaparkovat do nějaké offshore matky, kde by jednateloval a o skutečném vlastníkovi mlžil.
Zaměstnával by spoustu dochtorů a sester a všechny zisky ukládal do zlatých cihel a investoval u vrahů z Volstrýtu.
Jako třešničku na dortu vidím fakt, že by při rozvodu vyjebal s ex, neb by byl nemajetný, bydlení a auto služební, mzda nízká a majetek nula, vše na firmu.
No tak snad v příštím životě…
fatdwi
Dachsmeister: to by ale předpokládalo vlastní aktivity. Teď na starý kolena zjistil, že nejlepší bude si vyřvat něco na státu, ten má přece peněz dost a on „jich tam nasypal několikanásobně“. Takže má tyhlencty nároky. Někdy prostě nestačím zírat, co se tu některým dere z klávesnice (podobně jako kdysi Lojza, když se z ancapáka stal soudruh jak vyšitej, když holt se 130 kg a pár litry coly denně není to zdraví úplně samozřejmé a covid kácel v jeho lese).
To, že lidi, kteří se mu skládají na výplatu označuje za parazity a sám sebe za přispěvatele do systému, který přitom pouze dojí, to považuju už za hodně pokročilou charakterní pokřivenost. V podstatě se pasoval na roveň typického vohnouta, co umí akorát natáhnout ruku a řvát o svých právech. Ale to bude nejspíš story of his life, podobné „nároky“ měl na manželku a pak na rozvodový soud, on má přece nárok furt na něco a akorát mu ho jiní upírají. Tu feminacistky, tu paraziti. Nemá to pán lehký, v tomhle světě. Jeden by slzu zamáčkl.
Honza2130
Mimochodem, jsem dost zvědavý jakým způsobem se Rakušanovo ministerstvo pravdy popasuje s vraždou kojence. Tady si už asi nepomůže vymyslet kauzu „napadení Ukrajinek“. Ale už se v medyjálním prostoru během dneška objevilo několik článků na téma „kulturního začlenění“ a díků. A v Plzni si „ubozí“ ukravínci zazpívali. Zpívanky, zpievanky.
Můj děda měl v pokoji v likérníku metál z doby, kdy jako voják s jednotkou po válce naháněli tuhle ukrošskou nacistickou zvěř po českých lesích. No a těď si servilní čecháčkové na vlastní kůži zažívají, a ještě zažijou to, co zažívali a stále ještě zažívají etničtí rusové u Kravína.
Přeji dobrou chuť.
IS250-3GR-FSE
Ja to cetl,ale nejak SEM asi necetl dostatecne hluboko…klidne SE necham poucit. Ja myslel,ze slo o beznou vrazdu boco
..
prouzek
omg, co tam ten retard tahá Kechlibara, očividně netuší nic o jeho postojích ……
servisdok
Postoje soudruha Kechlibara, jsou z celého širého internetu, kde trousí svá moudra, poměrně dobře známé.
Forge
servis:
Předpokládám, že na paměti z oboru jsi rezignoval a na starý kolena tě naplňují žabomyší války.Smutné…
Forge:
Čoveče nerezignoval.
Píšu furt, už je toho min. 3, možná i 4 prdele, ale často se k něčemu vracíš, v rámci toho, aby to bylo aspoň trochu kompaktní. Vracíš se, protože se Ti zdá, že jsi to mohl napsat jinak, třeba líp a chybí Ti tam nějaký detaily.
A doplňuješ furt pryč, protože za skoro 50 roků praxe, se toho všeho, kupodivu, naskládá v hlavě fakt hodně.
A já sakra nejsem ani Wiewegh, ani RNDr. Sýkora, ani jsem neabsolvoval jakýkoliv kurs „tvůrčího psaní“.
Jsem v psaní laik, amatér. Zkusíš to pochopit?
Alan.Cox
Dám ti nevyžádanou radu (radit to je moje! za nic neručím, a moje špatné rady si odnese jinej :-))
1) Napiš si osnovu knihy, kterou chceš napsat. Ono se to nezdá, ale prudce se to vyplatí. Tedy základní strukturu kapitol. Je krásně vidět, co a jak bude uspořádané v knize, a když si s tím chvíli pohraješ, bude se psát rychle a radostně.
2) Rozmysli si, jestli chceš čtenáři přiblížit průřez dobou a hlavními milníky a věcmi. Nebo jestli si budeš hrát na encyklopedii téměř vědecké hodnoty. To první bude populární a každý to bude číst. To druhé nebude číst vůbec nikdo, ale budou v tom lidé hledat konkrétní dílčí údaje, když bude dobrá.
Forge
Alan.Cox:
Hovno!
Alan.Cox
To bych do knihy nedával. Hovno smrdí, znečišťuje okolí. Navíc hovno ztěžuje čtení, zvlášť když si ho v knize rozmažete po písmenkách.
Forge
Alan.Cox:
Hovno samo smrdí, ale při čtení v dobrém textu neruší.Naopak, může mít i podpůrný účinek.
Sysop
Jak uvedl Hasek – slovem ‚hovno‘ prerusime jakoukoli debatu a ihned ziskame slovo.
Forge
Sysop:
Jo, ale musí to být ve správném tónu a v přiměřených decibelech.
Sysop
Jiste, vyzaduje to retoricky cit.
Forge
Servis:
Před rokem jsi říkal, že to je tak velký objem, že nevíš, jestli to do smrti stihneš.To je v pořádku.
Jen, že se zbytečně rozptyluješ.
Ale v poho, dělej si co chceš.
Hlavně zdravíčko!
Dissenter
Honzo, děláš mizernou reklamu lékařskému stavu.
1) Problémů v lékařské profesi jsou spousty. Nízké ohodnocení dané tím, že systém je státní a zákazníkem je nikoli pacient, ale pojišťovna, plus tím, že stát znemožnil de facto diferenciaci péče. Nulová přímá spoluúčast, která vede k abundantním nárokům na péči, včetně načasování – zámečník volaný o půlnoci je placen významně vyšší taxou než doktor, nemluvě o celém týmu.
2) Důchodový systém je nastaven zcela nespravedlivě; nejen že nezohlednuje přesčasy, ale ani odvedené „pojistné“. Stejně nespravedlivě jako se cítí kdokoliv s přesčasovou prací, se cítí i člověk s vyšší mzdou. Prostě nucená solidarita. Vypichovat jenom přesčasovou práci a to ještě jenom v medicíně, kde se netýká všech, je blbost. Lepší než počítat odpracované hodiny by bylo počítat odvedené peníze na důchodové pojištění (sociální pojistné).
3) Úplně nejlepší by bylo systém zdobrovolnit a nechat každého, ať se zajistí dle vlastní chuti. Jenže je tu problém. Náš důchodový systém je průběžný, tudíž nedává smysl vůbec o něm uvažovat jako o „spoření“, ale zkrátka co se v jednom roce vybere, se v témže roce současným důchodcům vydá. Změna na jiný systém zkrachovala na nedohodě koalice a opozice, už kdysi za sobotky.
4) Proto je celý článek úplná pitomost. Sorry.
Dachsmeister
@Dissenter
1*
shifty
+1
Alan.Cox
-1000000
Viděl jsem aplikací těchto pitomostí v USA. Děkuji, nechci.
Myslel jsem si, že po mnoha implementacích ideologie „zázračný recept na vše je privatizace“, který vedl ke zlevnění a zkvalitnění všeho (zde je sarkasmus) – už to leckteré jedince poučilo.
A že Urza nedokázal vyřešit ani trable s Paralelní polis svou přiblblou anarchokapitalistickou sektou.
ygorek
Alan.Cox 17.12.2023 v 17:26
Proč by měl Urza řešit nějaké trable s Paralelní polis? Měl s nimi společné pouze to, že u nich pořádal přednášky a pokud jsem se (snad i zde?) dočetl, neukončil spolupráci úplně v míru. Pravda, místo na sklenice s vodou prý tehdy došlo na plivání do obličeje, ale je už dávno.
Alan.Cox
Protože pokud anarhokapitalistická sekta dokazuje, že nedokáže vyřešit ani malý reálný problém – tak je to vědecký důkaz, že celý anarchokapitalismus je lež a podvod.
A všechno, co Urza tím pádem řekl, je na úrovni projevů Petra Fialy „máme se stále lépe a radostněji, a ceny energií neustále klesají a klesat budou“
Ko-za
Já jsem ty anarchokapitalisty bral vždycky jenom jako takový neškodný blázny, jako jsou třeba monarchisti nebo ti, co věří na ufony.
Alan.Cox
Já jsem také bral ekopošuky jako takový neškodný blázny… A zřejmě to bylo podcenění situace.
Ko-za
Ti neškodní nejsou, protože za nimi stojí korporát a politici.
Forge
Ko-za:
Právě.Tyhle blázny někdo poslouchá.
Spíš se mi to jeví tak, že je někdo protěžuje.Asi ví proč.
tvl já nemam v garáži Srdce ze zlata! ale tipnu, že to bude to stejný zařízení, co tam sype lopaty fetu klokan…
servisdok
ygorek:
Nevíte náhodou, zda pod PP ještě fungují ty laby? Tuším brmlab tomu říkali, byla o tom natočena i zajímavá reportáž, kterou jsem viděl na YT. Dělali tam poměrně zajímavé věci, třeba Teslova vf trafa s výstupem až 20MV (dvacet miliónů voltů). Existuje to ještě, nebo už to rozpustili a věnují se jen sprejování?
To je vf napětí s naprosto zanedbatelným proudem a to napětí navíc není přímo vztaženo proti zemi.
Je to o dost něco jiného, nežli napětí stejné hodnoty, ale „nízkofrekvenční“ a už s proudy, které jsou schopny testovat např. odolnost různých zařízení proti úderu blesku, testovat izolátory, odolnost distribučních traf vůči tomu úderu blesku apod.
tesly v řádech desítek MV dělá kdekdo, jo dyby sériově bouchali 100MV, to bych zvedl vobočí
fatdwi
Alan.Cox: áha, takže v Seattlu už Vás nechtěli? Nebo co Vás přimělo vrátit se zpět?
Alan.Cox
Já jsem v Seattle nikdy nebyl. Bojím se křemíkového údolí a blízko-kanadské zimy.
Honza2130
Hmm, sleduju, že to ukrošské zvěrstvo v Klánovicích bude medyjálně pokryto způsobem „mrtvej brouk“. Bude to „vyhnito“ ;) Stejně jako většina lidí netuší, a nezajímá je to, kdo byl onen „feťák“ co v Praze na přechodu bodnul tu ženskou do srdce. Ticho po pěšině. S ničím ne-sou-vi-sí! Bude to zakrýváno do doby, kdy už to bude neřešitelné, což už je teď. Vlastně taky „řešení“ ;)
cool
Zrovna za tímto příspěvkem se to moc nehodí.
:-) Ale kdyby se ráčili skutky s hub do rukou vrazit. J.A. Komenský, no byl to národní buditel. https://www.youtube.com/watch?v=UY4DOxpWTZc
A tohle co jsem zaznamenal je taky „ekšn.
Nikdy nepíšu před zabíjačkou PRASETI dopis… neumí číst….jen chrochtá…
Jé cheche che che.
Jaky doktori? Zavolam (SMS optional), doktor mi posle eNeschopenku a eRecept (sestra optional). Pokud se to nezlepsi, druhe kolo na odber krve (opet pres mobil). Jiny eRecept. Za chvili jako ryba. Byt ministr, outsourcuju to do Indie. Pripadne do Etiopie, je to jeste levnejsi.
Alan.Cox
Já bych zdravotnictví nahradil kombinací nájemných vrahů a pohřební služby. Bylo by to ekonomicky nejlevnější. Kolik stojí jeden náboj do nějaké levné pistole?
servisdok
Ale noták, Téčko. Nepřeháněj.
Alan.Cox
Máš pravdu. Farmaceutické firmy by toto nikdy nedovolily, protože by přišly o zisky. V takto levném systému zdravotnictví by lékyt nebyly vůbec potřeba.
Ko-za
Ano. Na to si hrdinové v bílém navykli za Covidu. Ordinovat po telefonu stylem: „Vemte si Aspirin a když vám bude špatně, zavolejte si rychlou.“
Ko-za
Doktoři by měli spadat pod vojenskou jurisdikci a nastoupit, kam jim přikážou. A k tomu ještě splácet studia.
Alan.Cox
A když jim umře pacient, tak zastřelit vojenským soudem.
cool
Tak to zas snad až ne i když v číně měli tradici že dostal zaplaceno až po vyléčení choroby jinak dostal jinou výsluhu. Kardinál by věděl. :-) https://www.youtube.com/watch?v=KIVPH6-ahR8
Alan.Cox
Podle hesla, že žádný pacient není zdravý, jen špatně vyšetření – bych nechal všechny lékaře umřít hlady. Tedy poté, co bych zavedl čínské odměňování lékařů.
Alan.Cox
Do prčic „vyšetřený“!
Hroch
Moje žena na gyndě:
„Pane doktore, já bych potřebovala napsat žádanku na kozostroj…“
„Na co !?!“
„No na ten, no, jak se to…jo mamograf…“
„Jo tak, ovšem , já vám ji napíšu, nakonec. Tak teď si vyskočte tady na ten můj…kundostroj…“
Ko-za
:-D
cool
Ie (ě) nad slunce jasněyší že tam je přímo zřejmé propojenína současnou světovou špičku či elitu trans humanistů či alespoň na harariho šwába jasným šerlokovým úsudkem jak prosté milý watsone, jistě. A zřejmě je to potencionálně nejplodnější příspěvek paradoxně k depopulacionistům a navíc kontraproduktivní, samozřejmě absolutně. A je jenom důkaz že protiklady se přitahují v elekrickém vesmíru jak by možná řekl komorník tesly pokud ho tedy mjel. & musíte tak pořád žvanit lotři? :-) https://www.facebook.com/roman.tomovcik1/videos/1396159737972976/?locale=cs_CZ
Upps, chybička se vloudí jednotného KoZa. https://www.facebook.com/roman.tomovcik1/videos/1775026432962691?locale=cs_CZ https://www.youtube.com/watch?v=jqryKbLrqxw
Hmmm, jo ale nakonec do toho ale musí praštit někdo z titánů a kraken že jo, ia. :-))))))
dritchie
Proboha!
Doktor tady M. Kechlibarovi nadává do soudruhů, za chvíli se to tady serve, dokonce i na souboj na kordy dojde..
A mezi tím nám „liberálové“ zase o kousek – s prominutím, výstižnější slovo neznám – zkurví náš svět a zdeformují děti.
Nechcete se na to vykašlat a raději hledat styčné body? Hádat se můžete potom.
Challengere, mám to z první ruky, mám v rodině taky jeden exemplář MUDr. Díky tomu vím, jak jsou lékaři – právem – naštvaní. A já s nimi v mnohém souhlasím.
Ovšem to co vy tady předvádíte není nic jiného než tzv. medvědí služba. Ku.va, chlape přestaňte chlastat nebo co vlastně se sebou děláte, nedá se na to dívat! Za tohle vám kolegové fakt nepoděkují!
Upřímně: Mám strach, že mě třeba jednou záchranka přiveze na urgent a potkám tam vás. Nebo podobného… Bože, tohle mi snad neuděláš…
Forge
drichtie:
V klidu, asi je na obvodu.Takhle by se chirurg nemohl nikdy upravit.
Childeater
Dr. Challenger je bezpochyby vynikající lékař.
Jen je nasranej na systém.
To se stává.
Forge
Childeater:
To nezpochybňuju.Jen už před léty mi bylo divné, co vše stíhá a jak to pitvá.Nic ve zlém, aby bylo jasno-lékařů si vážím.Každopádně, pokud operuje tak je mistr Zenu.
Jestli mi, Challengere, chcete říkat „soudruh“, dostavte se prosím na určenou louku v doprovodu svého sekundanta. Jelikož palnou zbraň nevlastním, a to ani historickou, bude to jenom na kordy.
Osobně bych klidně zrušil výsluhy i u silových složek, s výjimkou lidí přímo sloužících v bojových útvarech atd. U úředníků v uniformě, jejichž náplní práce je posouvání papírů z odboru na jiný odbor, mi nedávají smysl.
Nicméně starobní důchod není totéž co výsluhy, což víte stejně dobře jako já, i když se ve svém poněkud zmateném textu snažíte oba pojmy smísit. Přečetl jsem si Váš příspěvek 2x a pořád ještě nejsem schopen rozšifrovat, co vás vůbec k jeho napsání vedlo a proč se konkrétně opíráte do mě a to hned 2x. Jediné, co je mi z něj patrné, je, že máte rád zlato, ale zároveň trpíte jakousi chronickou nasraností, na kterou ani virtuální zlaté bohatství neúčinkuje.
Marian Kechlibar 16.2.2023 v 22:09
Přesně. Představa, jak dostává výsluhu nadpraporčík Malík, „náš“ náčelník tajné spisovny, mě dokázala rozesmát.
Jinak: páně Challengerova chronická nasranost je zde pozorovatelná již léta a má pěknou gradaci.
„již léta a má pěknou gradaci.“
Moje zkušenost je, že jak lidi stárnou, jejich výrazné vlastnosti se průběžně stávají ještě výraznějšími, někdy až do naprosté nesnesitelnosti.
také jsem míval podobné závěry pozorování – zvláště mého táty, který je, ehm, výrazná osobnost s výraznými, jak říkáte, vlastnostmi. jenže on pak značně změnil styl života a výraznými se staly zase vlastnosti jiné. a tak jsem upravil i svůj závěr – nejde nutně o věk, spíše o dobu strávenou v jisté rutině.
Moje zkušenost je, že lidi se příliš nemění. Maximálně se lidé – coby stavové systémy – jinak ukazují ve světle vnějších podnětů.
Silný vnější podnět může mít za následek mj. posttraumatickou stresovou poruchu…
Akorát netuším, jak snadné či obtížně je diagnostikovat ji na svém vlastním člověkovi…
Posstraumatická stresová porucha trpí dopravním zpožděním na systému. Nastupuje asi tak měsíc a později od podnětu.
Jestli nejste zkušený psycholog, tak neradím se diagnostikovat. Nepoznáte to. Laici považují mnohé psychicky nemocné osoby za zdravé, a mnohé zdravé osoby za psychicky nemocné.
ano. nebo také, že člověk je patrný jako rozhraní mezi vnějším světem a vlastní osobností.
trochu mi to připomíná Cimrmanův externismus.
Ne, toto co uvádíte je behaviorismus, jedna z větví psychologie. Vnitřní stav je pak to, co se člověk naučil.
Jen to v praxi moc nefunguje. Zakladatel behaviorismu Watson měl 12 dětí. Všechny vychovával podle behavioristické psychologie. Reálně to dopadlo tak, že všechny jeho děti, o kterých se zná jejich osud, spáchaly sebevraždu.
@Marian Kechlibar
aniž by se chtěl Challengera zastat, volbou dlouhých sečných a bodných zbraní se dostáváte do výhody, neb jsem slyšel o Vás historku, kterak jste se mečem oháněl už během studia na Gymnáziu na adrese Františka Hajdy tuším 34.
Co se výsluh týče, jsem téměř téhož názoru, ovšem ještě radikálněji navrhuji tzv. rentu vyplácet pouze těm, kteří v boji s lstivými Afgánci, vrahy nemluvňat v Klánovickém lese, vzbouřenými vězni (např. Leopoldov 1990) nebo „jen“ s ohněm padnou či utrpí zranění, které jim dosavadní zaměstnání neumožní vykonávat.
Renty se od zítra ruší pro nové příslušníky s nárokem, což jistě náboru neprospěje, současné se zastropují na výši průměrné mzdy (už se těším na žaloby generálů, že oni mají nárok na 100kKč renty) a těm, kteří mají na rentu nárok se zmrazí mzdy.
Těmito změnami se vyřeší jistá přezaměstnanost v oboru.
Jo a kdo pobírá rentu, nemůže pracovat pro stát…
A zřizuje se ZVS a CS pro všechny nezaměstnané a nezaměstnatelné, 6 měsíců za žold ve výši minimální mzdy k doplnění stavů, u některých s poznámkou, k ohni nebo zbrani nepouštět, jen k utírání prdelí v LDN či DD.
„rentu vyplácet pouze těm, kteří padnou či utrpí zranění, které jim dosavadní zaměstnání neumožní vykonávat.“
V tom případě (ostatně stejně jako u starobních důchodů) vyvstane otázka „náročných profesí“…
Jsou prostě činnosti, které nelze provádět až do pozdního středního věku…
Matně si vzpomínám, že dříve měli* jakýsik výsluhový důchod třeba cirkusoví akrobati a baletky (bez ohledu na gender)…
Klaunovi skořápkářovi bych dal rentu, ale splácet hypotetických 70. biliónů i rodině do 6. kolene. :-)))))))))))
Zas tak velká výhoda to není, bo meč byl dřevěný a bylo to dávno :)
@MK
já se zase recipročně přiznám, že jsem dobrovolně l.p. 1987 podepsal členství v SČSP (přípravka pro agenty KGB) pro pár gramodesek vložených do časopisu Ogoňok a počtení si v sovětských perestrojkových novinách.;-)
Clenove SCSP dostavali lepsi mista na tribunach pri Lisenskych slavnostech Ceskoslovensko-sovetskeho pratelstvi. Bejvaly tam xehnani pomerance a to pritom bylo v lete.
@MK…
Hlásím se jako sekundant!
Jen se trochu obávám aby Dr.Ch nezvolil jako zbraň skalpel. :-)
Já myslím, že co se doktorů týče, nikdo nepřekoná německého patologa Rudolfa Virchowa, který zvolil jako zbraň vepřový párek nakažený parazitem svalovcem stočeným. Vyzyvatel raději svoji výzvu stáhl.
to mu to jako rval do voka bo co
Tak oni ty pohledy i se závěry hodnocení mohou být kus od kusu. Jen si vzpomeňte jak armáda řvounů mlela že evropa vymírá z blahobytu? Když je na rodiče 1,4 dětí. A s plácaním že v rozvojovkách mají dětí do tuctu. Fakt je ten že v krajině slunce a blahobytu jdou a utrhnou, případně zastřelí. A s nepřízní počasí jim přivezou i balenou vodu i když třeba na 80% území afriky prý stačí 4. metry studna ale kdo by je dělal a udržoval, aha. Faktem je ten že jsou až tak chudí že nemají nablejskané škrpály, tedy kdo by jim je pucoval ale zase by mohli vyřešit nezaměstnanost v evropě.
A copak nejste soudruh? Napsal jste, že renta – starobní důchody lékařů zohledňující odpracovaný čas v závislosti na počtu hodin jsou „dáreček“, tedy že doktoři nám tady ujídají chlebíčka.
Starobní důchod je renta, milý zlatý. Čili jste označil lékaře za parazity, kteří by udělali nejlíp, kdyby drželi hubu a krok.
Prozatím jste nevysvětlil, že já musím odpracovat cca 50% hodin navíc proti vám abych dostal stejný důchod. Proto chceme účtování pojistné doby po hodinách, nikoli po dnech. Myslím, že jsem explicitně vysvětlil proč.
Vy jste mi ovšem nevysvětlil, proč ne, jen jste byl opět drzý a sprostý jako komouš a navíc jste se vyjádřil ke skutečnosti, které vůbec nerozumíte.
A vy, soudruhu Kechlibare nemáte rád zlato (potažmo jiná cenná aktiva) nebo žijete taky z ruky do huby? Snažíte se snad naznačit, že mé zájmy jsou přízemní, zatímco vy jste dokonalý a mravný? Víte to Vaše komoušství a narcisismus nemůže být v opozici na trvalo.
Ale klidně oblažte nás svojí nekonečnou moudrostí, uvidíme jaké nesmysly z vás vypadnou.
Víte, zajímalo by mě třeba proč mísro doktorů nekomentujete odměny advokátů nebo platy soudců. Proč zrovna lékaři jsou ti, co vám ujídají chlebíčka?
Na MUDra máte pozoruhodně nízkou funkční gramotnost. Neustále si pletete nějaké pojmy.
„Napsal jste, že renta – starobní důchody lékařů zohledňující odpracovaný čas v závislosti na počtu hodin jsou „dáreček“, tedy že doktoři nám tady ujídají chlebíčka. Starobní důchod je renta, milý zlatý.“
Najděte v mém článku slovo renta. Neexistuje tam. Je tam slovo „výsluhy“, které má v našem právu naprosto jasný význam, zcela odlišný od pojmu „starobní důchod“. Trváte-li, že to tak není, je to na úrovni tvrzení, že Měsíc se skládá z goudy s příměsí jadelu.
Náš průběžný důchodový systém je celkově nefunkční kvůli demografickým změnám, se kterými jeho původní autoři nepočítali. V tomto nejste jako lékaři jedinými postiženými, to se týká všech ekonomicky aktivních lidí. Navíc jsou v něm silné rovnostářské, až socialistické prvky.
Aby bylo jasno, rozumím zcela tomu, proč lékaři nechtějí dělat nekonečné přesčasy. Leč míchat přesčasy, důchody a výsluhy je „hruškojabkovství“, vedoucí k ještě dalšímu zaplevelení už tak dost rozkošatělého pracovního práva. Na přesčasy má být jednotný mechanismus napříč ekonomikou, ať jste lékař nebo letuška.
„Snažíte se snad naznačit, že mé zájmy jsou přízemní, zatímco vy jste dokonalý a mravný?“
Ne, vy jste fakt magor postižený stihomamem. Zkuste si po sobě přečíst svá díla: žluč, žluč, žluč. Mně je ukradené vaše zlato (mimochodem, není nijak jisté, že v situaci, kdy bude panovat nedostatek pracovní síly, bude zlato k něčemu – ono samo o sobě žádnou práci neudělá a jeho hodnota je dost závislá na názoru dalších lidí), jenom jsem komentoval skutečnost, že vám očividně nepomáhá k dosažení duševní rovnováhy a klidu. Byli lidi, kteří se vrátili z Osvětimi s optimističtějším náhledem na svět než vy z běžné šichty ve špitále.
Inu dobrá, já jsem magor, kdežto vy dokonalý jedinec. Jak říkám: patologický narcisismus a komoušství nemůže zůstat v opozici na trvalo.
Já jsem magor, vy ksindl, co potřebuje nálepkovat druhé k vlastnímu potěšení. Tak si, soudruhu, poslužte, když to jinak nejde, já to přežiju.
Ovšem s tou výzvou k násilí – myslíte si, že budete soudruh o to míň, když někomu dáte přes hubu? No tak si vyhoňte ego aspoň virtuálně.
Mimochodem o tom v jakém stavu chodili lidi z Auschwitz a já že špitálu, víte akorát tak velký hovno. Vy máte jen svoje vyčteninky, vy intelektuále. Jinak jste dokonale k ničemu. Což vám ale opět nebrání se na toto téma vyjadřovat.
Mimochodem, soudruhu, jak si vedou ti Ukrajinci? Papírově měli bejt podle vás už za Uralem s těmi všemi Wunderwaffen. To jste, jak se zdá, taky moc netrefil.
většinou se Vaše příspěvky dají jakž takž číst, ale tohle snad píšete pod vlivem ….. doufám tedy jen, že nechlastáte v práci, páč jestli ano, nechtěl bych být Váš pacient …..
@претендент
Zmeškal jste skvělou příležitost držet hubu, eee ponechat prsty mimo klábosnici.
Zejména s Vaším máslem na hlavě zde publikovaným.
https://dfens-cz.com/kdy-bude-valka/
Jsem si jist, že MK nikdy nic o Uralu nepsal a nechce se mi hledat jaké linie jste kdy zmínil Vy, jen připomínám těch 2500 vojenských letadel ve Vašem blábolu z 21.2.2022, to asi bylo i s aerolinkami a práškaři, anebo jste vyguglil čísla z 1992 roku, co Vy vojenský análytyku?
https://www.lietadla.com/letectvo/ukraj/ukrajinatab.htm
Pamatuji si místního maršála od Kramatorsku, to je Váš soudruh!
A aby se nějaký psychicky nevyrovnaný misogyn, ranhojič a mastičkář otíral o absolventa matfyzu, to už je jen dalším důkazem, že utrpěné VŠ vzdělání v oboru lékařském a atestace ze sociopatie ještě neznamená, že jste vševědem anebo aspoň slušným člověkem.
Vy duševní špíno v bílém plášti.
+1
Challenger:
Jen nechápu jednu věc: „…já musím odpracovat cca 50% hodin navíc proti vám abych dostal stejný důchod.“
Takže lékaři dostávají 35 tisíc hrubého aby to s 50% přesčasy dalo 60 měsíčně, aby se jim počítal slušný důchod?
Nebo je to tak, že musí odpracovat 50% přesčasů, aby dostali svoji základní mzdu 60 litrů, protože zaměstnavatel je zlý a protiprávně by jim sebral část základní mzdy, když neodpracují přesčasy? Protože jiná možnost mě nenapadá.
Nikoli. Já odpracuji o 50% hodin navíc než tenhle pán, abych splnil 35 let dobu pojištění a na SD vůbec měl nárok.
Proti tomu pánovi tam taky narvu několikanásobek peněz, což je pravda o všech doktorech, zatímco tenhle parazit si je bere do huby.
Výše není podstatná, protože je v 90% od 20 do 30 tisíc, těch 10 klacků nehraje ve smyslu co si můžete v důchodu dovolit zásadní roli.
Moje bývalá tchyně měla důchod 18, ale má se líp protože má zahrádku, než kdejaký důchodce v paneláku.
Soudruh má přehled o celém světě a dění v něm, ale že se tu minimálně 15 roků mluví o přetíženosti, nedostatku a brutálních přesčasech doktorů, to soudruh neví, nebo neakceptuje. Nebo prostě sám, ve své nekonečné moudrosti usoudil, že to musí být blbost.
Tihle soudruzi, by si měli jít lehnout, tak na dva-tři týdny do špitálu a pozorovat, jak dlouho tam který doktor slouží.
Já tu příležitost měl, sice jen šest dní, ale viděl jsem to na vlastní oči.
Dle mého skromného soudu, je +50% v hodinách mírně podstřeleno, ale může se to lišit podle lokality i zřizovatele.
ty seš taky brutálně přetíženej tvl, že zkrurvenej socanskej systém zdravotnictví nutí všecky špecializace tam nocovat fakt neznamená, že tam vole jedou 24 hodin v kuse, nedělej ze sebe šaška, to by nebylo zmrtvolněnejch tak pětina pacošů jejich průserama, ale navopak by to možná pětina přežila…
Leda hovno…
a to že těch 35 let dostáváš asi třikrát víc, jak soudruh, nestojí ani za řeč, že ses neuráčil to ani v jednom příspěvku zmínit? ;-)
Challenger:
Takže pokud bys řekl, že přesčasy plnit nebudeš, tak se ti nezapočítávají odpracované léta za normální 8h pracovní dobu?
A souhlasím, že pokud máš dostatečně vysoký plat (což předpokládám), tak odvody jsou úplně někde jinde, než zpátky získané peníze z důchodu. To mají všechny hodně vydělávající pozice, je to nefér, na druhou stranu i přes velké odvody máš velký plat, takže se můžeš materiálně zabezpečit extra a mít k důchodu příjem navíc. Není to ideální, ale je to jistý způsob kompenzace.
Challenger: samej českoprasečák, feminacistka a hele, z hustýho doktora na Maltě je soudruh jak víno, co se vzteká, že někomu „narve několikanásobek peněz“. Buď pracujete v soukromé nemocnici, která jede za cash a potom nechápu, na co si tady cintáte pentli s ó těmi strašlivými přesčasy. Nebo jste placen erárem a tomu tedy nenasypete „kupodivu“ vůbec nic, stejně jako důchodce nebo úředník na finančáku.
Chápu, že Váš psychický stav by Vás už dávno měl poslat za dveře psychiatrické léčebny a jen Vaše vysoké IQ a odbornost Vám umožňuje se projevovat na veřejnosti. Nicméně jsem vlastně rád, že nejste právník, protože co Vy byste byl za zrůdu, to by se různí Střížové nestačili divit. Každopádně ten sen o tom, jak budete dostávat šílené prachy, protože si o sobě myslíte kdo ví co a ti, co Vás platí jsou „paraziti“, to je nářez. Normálně lidem nepřeju nic zlého, ale doufám, že ještě v životě potkáte hodně lidí Vaší úrovně. Ne, že byste to byl schopen pobrat, budete jen stupňovat agresi a časem blábolit z cesty už úplně, sebereflexe nejste schopen (diagnosa by jistě byla zajímavá a na pěkných pár A4), ale vlastně nic horšího se Vám stát nemůže.
@fadtwi
Souhlas.
Nicméně kdyby ranhojič chtěl, mohl si po absolutoriu v 1994 začít budovat vlastní opt out.
Předpokládám, že ZVS se vyhnul a absolvoval tak leda rok dva vojenské katedry za komančů, tak tedy už v roce 1995 mohl začít pracovat na své nezávislosti, neb už mu muselo být jasné, kam to tady za Havlovy hrůzovlády spěje.
Úvěr na ordinaci, možná i polikliniku by dostal, sám sobě by nastavil minimální mzdu na 0.2 úvazku, něco by odpracoval v nemocnici na kolečku pro atestace pokud by chtěl a celou svou společnost Challenger zdravotní s.r.o. mohl zaparkovat do nějaké offshore matky, kde by jednateloval a o skutečném vlastníkovi mlžil.
Zaměstnával by spoustu dochtorů a sester a všechny zisky ukládal do zlatých cihel a investoval u vrahů z Volstrýtu.
Jako třešničku na dortu vidím fakt, že by při rozvodu vyjebal s ex, neb by byl nemajetný, bydlení a auto služební, mzda nízká a majetek nula, vše na firmu.
No tak snad v příštím životě…
Dachsmeister: to by ale předpokládalo vlastní aktivity. Teď na starý kolena zjistil, že nejlepší bude si vyřvat něco na státu, ten má přece peněz dost a on „jich tam nasypal několikanásobně“. Takže má tyhlencty nároky. Někdy prostě nestačím zírat, co se tu některým dere z klávesnice (podobně jako kdysi Lojza, když se z ancapáka stal soudruh jak vyšitej, když holt se 130 kg a pár litry coly denně není to zdraví úplně samozřejmé a covid kácel v jeho lese).
To, že lidi, kteří se mu skládají na výplatu označuje za parazity a sám sebe za přispěvatele do systému, který přitom pouze dojí, to považuju už za hodně pokročilou charakterní pokřivenost. V podstatě se pasoval na roveň typického vohnouta, co umí akorát natáhnout ruku a řvát o svých právech. Ale to bude nejspíš story of his life, podobné „nároky“ měl na manželku a pak na rozvodový soud, on má přece nárok furt na něco a akorát mu ho jiní upírají. Tu feminacistky, tu paraziti. Nemá to pán lehký, v tomhle světě. Jeden by slzu zamáčkl.
Mimochodem, jsem dost zvědavý jakým způsobem se Rakušanovo ministerstvo pravdy popasuje s vraždou kojence. Tady si už asi nepomůže vymyslet kauzu „napadení Ukrajinek“. Ale už se v medyjálním prostoru během dneška objevilo několik článků na téma „kulturního začlenění“ a díků. A v Plzni si „ubozí“ ukravínci zazpívali. Zpívanky, zpievanky.
Můj děda měl v pokoji v likérníku metál z doby, kdy jako voják s jednotkou po válce naháněli tuhle ukrošskou nacistickou zvěř po českých lesích. No a těď si servilní čecháčkové na vlastní kůži zažívají, a ještě zažijou to, co zažívali a stále ještě zažívají etničtí rusové u Kravína.
Přeji dobrou chuť.
Ja to cetl,ale nejak SEM asi necetl dostatecne hluboko…klidne SE necham poucit. Ja myslel,ze slo o beznou vrazdu boco
..
omg, co tam ten retard tahá Kechlibara, očividně netuší nic o jeho postojích ……
Postoje soudruha Kechlibara, jsou z celého širého internetu, kde trousí svá moudra, poměrně dobře známé.
servis:
Předpokládám, že na paměti z oboru jsi rezignoval a na starý kolena tě naplňují žabomyší války.Smutné…
ten má úplně jiný starosti
teda měl by, nebejt splachovací…
Forge:
Čoveče nerezignoval.
Píšu furt, už je toho min. 3, možná i 4 prdele, ale často se k něčemu vracíš, v rámci toho, aby to bylo aspoň trochu kompaktní. Vracíš se, protože se Ti zdá, že jsi to mohl napsat jinak, třeba líp a chybí Ti tam nějaký detaily.
A doplňuješ furt pryč, protože za skoro 50 roků praxe, se toho všeho, kupodivu, naskládá v hlavě fakt hodně.
A já sakra nejsem ani Wiewegh, ani RNDr. Sýkora, ani jsem neabsolvoval jakýkoliv kurs „tvůrčího psaní“.
Jsem v psaní laik, amatér. Zkusíš to pochopit?
Dám ti nevyžádanou radu (radit to je moje! za nic neručím, a moje špatné rady si odnese jinej :-))
1) Napiš si osnovu knihy, kterou chceš napsat. Ono se to nezdá, ale prudce se to vyplatí. Tedy základní strukturu kapitol. Je krásně vidět, co a jak bude uspořádané v knize, a když si s tím chvíli pohraješ, bude se psát rychle a radostně.
2) Rozmysli si, jestli chceš čtenáři přiblížit průřez dobou a hlavními milníky a věcmi. Nebo jestli si budeš hrát na encyklopedii téměř vědecké hodnoty. To první bude populární a každý to bude číst. To druhé nebude číst vůbec nikdo, ale budou v tom lidé hledat konkrétní dílčí údaje, když bude dobrá.
Alan.Cox:
Hovno!
To bych do knihy nedával. Hovno smrdí, znečišťuje okolí. Navíc hovno ztěžuje čtení, zvlášť když si ho v knize rozmažete po písmenkách.
Alan.Cox:
Hovno samo smrdí, ale při čtení v dobrém textu neruší.Naopak, může mít i podpůrný účinek.
Jak uvedl Hasek – slovem ‚hovno‘ prerusime jakoukoli debatu a ihned ziskame slovo.
Sysop:
Jo, ale musí to být ve správném tónu a v přiměřených decibelech.
Jiste, vyzaduje to retoricky cit.
Servis:
Před rokem jsi říkal, že to je tak velký objem, že nevíš, jestli to do smrti stihneš.To je v pořádku.
Jen, že se zbytečně rozptyluješ.
Ale v poho, dělej si co chceš.
Hlavně zdravíčko!
Honzo, děláš mizernou reklamu lékařskému stavu.
1) Problémů v lékařské profesi jsou spousty. Nízké ohodnocení dané tím, že systém je státní a zákazníkem je nikoli pacient, ale pojišťovna, plus tím, že stát znemožnil de facto diferenciaci péče. Nulová přímá spoluúčast, která vede k abundantním nárokům na péči, včetně načasování – zámečník volaný o půlnoci je placen významně vyšší taxou než doktor, nemluvě o celém týmu.
2) Důchodový systém je nastaven zcela nespravedlivě; nejen že nezohlednuje přesčasy, ale ani odvedené „pojistné“. Stejně nespravedlivě jako se cítí kdokoliv s přesčasovou prací, se cítí i člověk s vyšší mzdou. Prostě nucená solidarita. Vypichovat jenom přesčasovou práci a to ještě jenom v medicíně, kde se netýká všech, je blbost. Lepší než počítat odpracované hodiny by bylo počítat odvedené peníze na důchodové pojištění (sociální pojistné).
3) Úplně nejlepší by bylo systém zdobrovolnit a nechat každého, ať se zajistí dle vlastní chuti. Jenže je tu problém. Náš důchodový systém je průběžný, tudíž nedává smysl vůbec o něm uvažovat jako o „spoření“, ale zkrátka co se v jednom roce vybere, se v témže roce současným důchodcům vydá. Změna na jiný systém zkrachovala na nedohodě koalice a opozice, už kdysi za sobotky.
4) Proto je celý článek úplná pitomost. Sorry.
@Dissenter
1*
+1
-1000000
Viděl jsem aplikací těchto pitomostí v USA. Děkuji, nechci.
Myslel jsem si, že po mnoha implementacích ideologie „zázračný recept na vše je privatizace“, který vedl ke zlevnění a zkvalitnění všeho (zde je sarkasmus) – už to leckteré jedince poučilo.
A že Urza nedokázal vyřešit ani trable s Paralelní polis svou přiblblou anarchokapitalistickou sektou.
Alan.Cox 17.12.2023 v 17:26
Proč by měl Urza řešit nějaké trable s Paralelní polis? Měl s nimi společné pouze to, že u nich pořádal přednášky a pokud jsem se (snad i zde?) dočetl, neukončil spolupráci úplně v míru. Pravda, místo na sklenice s vodou prý tehdy došlo na plivání do obličeje, ale je už dávno.
Protože pokud anarhokapitalistická sekta dokazuje, že nedokáže vyřešit ani malý reálný problém – tak je to vědecký důkaz, že celý anarchokapitalismus je lež a podvod.
A všechno, co Urza tím pádem řekl, je na úrovni projevů Petra Fialy „máme se stále lépe a radostněji, a ceny energií neustále klesají a klesat budou“
Já jsem ty anarchokapitalisty bral vždycky jenom jako takový neškodný blázny, jako jsou třeba monarchisti nebo ti, co věří na ufony.
Já jsem také bral ekopošuky jako takový neškodný blázny… A zřejmě to bylo podcenění situace.
Ti neškodní nejsou, protože za nimi stojí korporát a politici.
Ko-za:
Právě.Tyhle blázny někdo poslouchá.
Spíš se mi to jeví tak, že je někdo protěžuje.Asi ví proč.
ty musíš mít hodně zajímavej život :o)
Můj život je přísně tajnej. Classified.
v kerým ústavu seš zavřenej? :o)
Někde na planetě Zemi plus mínus 300 světelných let.
tvl já nemam v garáži Srdce ze zlata! ale tipnu, že to bude to stejný zařízení, co tam sype lopaty fetu klokan…
ygorek:
Nevíte náhodou, zda pod PP ještě fungují ty laby? Tuším brmlab tomu říkali, byla o tom natočena i zajímavá reportáž, kterou jsem viděl na YT. Dělali tam poměrně zajímavé věci, třeba Teslova vf trafa s výstupem až 20MV (dvacet miliónů voltů). Existuje to ještě, nebo už to rozpustili a věnují se jen sprejování?
Kolik megavoltů znáš, tolikrát jsi ohořelou mrtvolou!
To je vf napětí s naprosto zanedbatelným proudem a to napětí navíc není přímo vztaženo proti zemi.
Je to o dost něco jiného, nežli napětí stejné hodnoty, ale „nízkofrekvenční“ a už s proudy, které jsou schopny testovat např. odolnost různých zařízení proti úderu blesku, testovat izolátory, odolnost distribučních traf vůči tomu úderu blesku apod.
taky to dělá v síti adekvátní brajgl :o)
Nemám s tím zkušenosti. Ale vysokofrekvenční PA stupně vysílaček způsobovaly kurňa špatně hojitelné popáleniny.
servisdok 17.12.2023 v 18:50
Lituji, ale to nevím, je to mimo můj obor.
Rozhodl jsem se udělat dobrý skutek. Zase mě pán pekel nepochválí: (https://brmlab.cz/)
tesly v řádech desítek MV dělá kdekdo, jo dyby sériově bouchali 100MV, to bych zvedl vobočí
Alan.Cox: áha, takže v Seattlu už Vás nechtěli? Nebo co Vás přimělo vrátit se zpět?
Já jsem v Seattle nikdy nebyl. Bojím se křemíkového údolí a blízko-kanadské zimy.
Hmm, sleduju, že to ukrošské zvěrstvo v Klánovicích bude medyjálně pokryto způsobem „mrtvej brouk“. Bude to „vyhnito“ ;) Stejně jako většina lidí netuší, a nezajímá je to, kdo byl onen „feťák“ co v Praze na přechodu bodnul tu ženskou do srdce. Ticho po pěšině. S ničím ne-sou-vi-sí! Bude to zakrýváno do doby, kdy už to bude neřešitelné, což už je teď. Vlastně taky „řešení“ ;)
Zrovna za tímto příspěvkem se to moc nehodí.
:-) Ale kdyby se ráčili skutky s hub do rukou vrazit. J.A. Komenský, no byl to národní buditel.
https://www.youtube.com/watch?v=UY4DOxpWTZc
A tohle co jsem zaznamenal je taky „ekšn.
Nikdy nepíšu před zabíjačkou PRASETI dopis… neumí číst….jen chrochtá…
Jé cheche che che.
no a místo abys tady ty debile teda všecky vosvítil spoustou informací, tak plácáš hovadiny bez jakýhokoli kontextu…
:) Nj vlastně. nemám to „vodzrojovaný“
a co
Jaky doktori? Zavolam (SMS optional), doktor mi posle eNeschopenku a eRecept (sestra optional). Pokud se to nezlepsi, druhe kolo na odber krve (opet pres mobil). Jiny eRecept. Za chvili jako ryba. Byt ministr, outsourcuju to do Indie. Pripadne do Etiopie, je to jeste levnejsi.
Já bych zdravotnictví nahradil kombinací nájemných vrahů a pohřební služby. Bylo by to ekonomicky nejlevnější. Kolik stojí jeden náboj do nějaké levné pistole?
Ale noták, Téčko. Nepřeháněj.
Máš pravdu. Farmaceutické firmy by toto nikdy nedovolily, protože by přišly o zisky. V takto levném systému zdravotnictví by lékyt nebyly vůbec potřeba.
Ano. Na to si hrdinové v bílém navykli za Covidu. Ordinovat po telefonu stylem: „Vemte si Aspirin a když vám bude špatně, zavolejte si rychlou.“
Doktoři by měli spadat pod vojenskou jurisdikci a nastoupit, kam jim přikážou. A k tomu ještě splácet studia.
A když jim umře pacient, tak zastřelit vojenským soudem.
Tak to zas snad až ne i když v číně měli tradici že dostal zaplaceno až po vyléčení choroby jinak dostal jinou výsluhu. Kardinál by věděl. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=KIVPH6-ahR8
Podle hesla, že žádný pacient není zdravý, jen špatně vyšetření – bych nechal všechny lékaře umřít hlady. Tedy poté, co bych zavedl čínské odměňování lékařů.
Do prčic „vyšetřený“!
Moje žena na gyndě:
„Pane doktore, já bych potřebovala napsat žádanku na kozostroj…“
„Na co !?!“
„No na ten, no, jak se to…jo mamograf…“
„Jo tak, ovšem , já vám ji napíšu, nakonec. Tak teď si vyskočte tady na ten můj…kundostroj…“
:-D
Ie (ě) nad slunce jasněyší že tam je přímo zřejmé propojenína současnou světovou špičku či elitu trans humanistů či alespoň na harariho šwába jasným šerlokovým úsudkem jak prosté milý watsone, jistě. A zřejmě je to potencionálně nejplodnější příspěvek paradoxně k depopulacionistům a navíc kontraproduktivní, samozřejmě absolutně. A je jenom důkaz že protiklady se přitahují v elekrickém vesmíru jak by možná řekl komorník tesly pokud ho tedy mjel. & musíte tak pořád žvanit lotři? :-)
https://www.facebook.com/roman.tomovcik1/videos/1396159737972976/?locale=cs_CZ
Upps, chybička se vloudí jednotného KoZa.
https://www.facebook.com/roman.tomovcik1/videos/1775026432962691?locale=cs_CZ
https://www.youtube.com/watch?v=jqryKbLrqxw
Hmmm, jo ale nakonec do toho ale musí praštit někdo z titánů a kraken že jo, ia. :-))))))
Proboha!
Doktor tady M. Kechlibarovi nadává do soudruhů, za chvíli se to tady serve, dokonce i na souboj na kordy dojde..
A mezi tím nám „liberálové“ zase o kousek – s prominutím, výstižnější slovo neznám – zkurví náš svět a zdeformují děti.
Nechcete se na to vykašlat a raději hledat styčné body? Hádat se můžete potom.
Challengere, mám to z první ruky, mám v rodině taky jeden exemplář MUDr. Díky tomu vím, jak jsou lékaři – právem – naštvaní. A já s nimi v mnohém souhlasím.
Ovšem to co vy tady předvádíte není nic jiného než tzv. medvědí služba. Ku.va, chlape přestaňte chlastat nebo co vlastně se sebou děláte, nedá se na to dívat! Za tohle vám kolegové fakt nepoděkují!
Upřímně: Mám strach, že mě třeba jednou záchranka přiveze na urgent a potkám tam vás. Nebo podobného… Bože, tohle mi snad neuděláš…
drichtie:
V klidu, asi je na obvodu.Takhle by se chirurg nemohl nikdy upravit.
Dr. Challenger je bezpochyby vynikající lékař.
Jen je nasranej na systém.
To se stává.
Childeater:
To nezpochybňuju.Jen už před léty mi bylo divné, co vše stíhá a jak to pitvá.Nic ve zlém, aby bylo jasno-lékařů si vážím.Každopádně, pokud operuje tak je mistr Zenu.