Idiot, mouřenín a nutella - zpět na článek

Počet komentářů: 475

Přidat komentář
  1. Já ho píšu s velkým F.

    1. Já ho píšu s velkým Č nebo P.

      1. To mne nenapadlo, ze by mohl mit otcestvo. A nebo, jak je u nekterych zenskych hypa supa moderni, mit tri jmena, tak on ma jedno navic taky.

  2. Neříkali jsme to, že bude průser? Že Babiš není žádná hitparáda, ale víme, co od něj čekat a že to půjde zvládnout. Lepší gauner než idiot, ale je to marný, je to marný, je to marný. Tak si ho užijte.

    1. Jenže zmrd Jaroš by nejraději, kdyby vládla dezolátka Zwratek Lemplová společně s Rajchlem a možná i Peterkovou.

      1. Na und? To, co zvládá pětikolka, to by zvládla dezolátská alternativa taky.
        Aneb jak glosoval excísař Ferdinand, když se dozvěděl o porážce u Solferina: „To bychom dokázali taky…“

  3. No jestli idiot není náhodou ten, kdo snad od ODS očekával něco jiného. I kdyby jim maskota dělal místo Fialy někdo jiný, na výsledku by to nezměnilo prakticky nic.

    1. monday:

      „… jestli idiot není náhodou ten, kdo snad od ODS očekával něco jiného…“

      – – –

      JE.

      .

      1. tvl. fakt to nepochopím, nejdřív si tam navolí dřeváky, který vždycky, ale úplně vždycky posrali na co šáhli, co dopředu melou hovna ve stylu grýndýl je šance a podobně a pak se diví. A pak si ještě stěžujou na výsledek svý volby.

        1. Za staryho Klause ta partaj mela aspon nejakou uroven, i kdyby jen v opozici. I ten Klaus, dedek jeden narcistickej, nebyl aspon blbej. Fiala je narcista taky a jeste k tomu uplnej, ale uplnej debil.

          1. Jo největší Klausovo úspěch je ovšem ten, že dluhy uměl schovat v Konsolidační bance a tvářit se u toho jako že za něj se dluhy nesekaly.

            1. Jiste ze si hral malou domu (bytecek pro mladyho) a zametal veci pod koberec. Ja jsem nikdy netvrdil, ze Klaus byla nejaka spaca, ci co. Ale na rozdil od soucasneho debila to byl vystudovany ekonom, ktery se v realne ekonomii nejakej patek i pohyboval. To je na mile daleko od rektorskeho kresla a kariere v politologii.

              Klaus mel na hrbu neco, co pred nim nikdy nikdo neresil a resit nemusel. Privatizace byla jedna velka zlodejna, ale to hodnotime uhlem dnesniho pohledu. Ja jsem tu dobu zazil a byl u toho, kdyz se podniky preklapely. Nikdo nevedel, co s tim a chytrych byly, jako v Cesku obvykle, plne hospody. Tak holt Klaus udelal aspon neco nejak. Pomerne dost se podarilo, dost se rozkradlo, neco se nepodarilo. Jeden clovek nemel sanci ten komunistickej bordel nejak spravedlive sanovat.

              1. ve srovnání se všema vostatníma to tady dopadlo asi tak nejlíp (snad s výjimkou NDR a téměž nekonečné pokladny BDR)

                taky to tady mohli dostat do pazour západní bankéři úplně, a lidi by tady umírali hladem, jak v RF

                1. No, ono po padu Berlinske zdi odeslo dalsich 2.5 milionu do zapadnich zemi. Tedy kazdy osmy.

                  1. no jasně, ale někteří (byť né asi tolik, jistě) se zas vrátili i na východ (rodiny, historický vazby atd.) a po letech se to tak nejak promíchalo, pokaváď to nekde zelo prázdnotou, byla to zřejmě příležitost tam neco levně spáchat, žejo

                    nemluvě vo gastarbajtrech z východu, co se taky občas u hranic usadili…z té opačné strany ;-)

          2. Já bych spíše řekl, že z Fialy byl debil udělán. Když seděl zavřený v kanclu a psal do konzervativních plátků, vypadalo to jako Klaus 2.0. Ale jak z něj udělali předsedu partaje, šlo to skokově do kopru. Nedivil bych se, kdyby ODS dělala PR parta blbů kteří věří, že český Twitter je akurátní vzorek postojů národa.

            Byl by zajímavý experiment v celé Strakovce zablokovat Twitter a Facebook, zakázat vládě smartphony, a sledovat co to udělá.

            1. Posadit si profesionální „kolbenkáře soustruhátů na 3 000%, druhými ZDROJE JSOU všichni to říkají do vrcholu korporátu 5. demolice chunty 108. čky je trýznivá sebevražda.
              https://pravyprostor.net/?p=168575#comments
              A proč a kdo to aktivuje? Nejsou to náhodu zkumáci šíbrů businessmanů s rozkopulovanými podlokajníky kšeftu továrny na smrt?
              https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
              https://www.youtube.com/watch?v=culwTBGSefY
              https://cz24.news/wp-content/uploads/2023/11/carbon_reduce.
              Jste to vy …
              https://cz24.news/to-vy-jste-ta-uhlikova-stopa-kterou-chteji-odstranit-odhaleni-tajneho-planu-depopulace/
              100 rodinek, 2000 globalistů?

              Ty platíte díky podlokajníkům a na svůj dluh, však to V. Tlustý řekl že tímhle stylem vás stihnou vybrabčit z osobních majetků zahraničními exekutory do 2. let. Skoro až jako by měli slíbenou provizi, kšeftaři.
              https://pravyprostor.net/?p=168500
              A zdejší podlokajníci na vás dělají světový prim, oběti.

              1. A při jejich smyslu pro humor to €araboafrika ECB (mylně a pro naivy zvané eu) dá kalergiantům výměny obyvatel evropy, baráky, byty auta, cokoliv a budete po argentizaci pod mostem jak trefený puk.

            2. Fijala byl a je teoretik. Takovych uz bylo, co zarili, dokud psali opozicni sloupky nekde na iDnesu. Ale jak sli do svetel reflektoru, byla to tragedie.

              Souhlas, ze absence asocialnich siti by mohla byt studenou sprchou pro nami zplnomocnene zastupce. Bohuzel ale, v mensi mire jsme takovy reset zazili behem Cinske chripky a nabyl jsem presvedceni, ze ti jsou schopni dokurvit cokoli, i kdyby byli odstrizeni od sveta nekde v bunkru.

              1. Sysop: podle mě jsi to tady trefil, zatímco níž to máš špatně. Resp. přestal bych vykládat, že je Fiala debil, to určitě není, protože to by se nedostal na předsedu (aspirantů je jistě víc a „debila“ by nebyl problém odstavit). Tím se akorát mělní to, co je podstatné a to, že je to teoretik, který neví, co dělá (hezky popsáno tím „Brownovým pohybem“).

                Problém je, že Fiala ví, co nedělat, ale neví, co dělat. Problém všech teoretiků, protože vidět chyby na chování druhých umí spousta lidí. Chytnout to a dělat to místo nich lépe – to naopak umí velmi málo lidí. A protože Fiala neví, co by měl dělat (dostal se do čela coby vzdoropremiér, ne proto, že by měl skvělé nápady), tak dělá, co mu zrovna přijde, že mu pomůže zůstat u lizu, ať už v ČR nebo v bruseli. Což pak vypadá jako nahodilé aktivity, které jsou ale nahodilé jen pokud se podíváš na celek. Když se podíváš na každou aktivitu jednotlivě, tak každá svůj smysl má.

                Zpočátku jsem si myslel to, co dědek – totiž, že nic horšího, než babiš být nemůže. Pak přišla předvolební kampaň a mě bylo okamžitě jasné, že může a dle prvních kroků se zdálo, že je.

                Jenže, když třeba vidím tyhle píčoviny s nutellou a podívám se na všechno, co ta parta všehoschopných neschopů provedla, tak to vlastně není zas tak špatné. Jednoduše proto, že dělat věci bez programu a nahodile znamená nedělat nic pořádně a to je často to nejlepší, co může vláda pro lidi udělat. Oproti tomu koncepční svině jako byl estébák byl mnohem horší v dopadech – zrovna EET, zaklekávání atd. je něco, o čem se soudruhům ze změny k horšímu může akorát tak zdát.

                Na straně druhé, o to více se bezhlavě implementují všechny sračky z brusele, protože ona bezkoncepčnost taky znamená neschopnost jakkoliv konsolidovaně, smysluplně a dlouhodobě proti těmto sračkám bojovat. Opět jsme ale u toho, že iniciativní blbec, který to všechno implementuje programově a s jasným plánem je horší.

                V tomto je zajímavou osobou PePa a jeho „veto“. Uvidíme, jak se mu podaří to pro své chlebodárce a proti svým lidem prosadit.

                1. Tak ja samozrejme ho jako debila oznacuju nadavkou, nikoli diagnozou.

                  1. Jasně, že je to inteligent, debil by přeci odpověď na pozdrav Bibimu z toho papíru, co mu připravili, nedovedl přečíst.

                2. Hele Fatdwi, přijdeš mi dost chytrej, jen mi z tvého textu není zcela jasné, zda k věci přistupuješ s jasným záměrem nebo poněkud bezhlavě.

                  1. Hupert: samozřejmě, že s jasným záměrem, to nebylo z příspěvku zřejmé?

                    1. Fatdwi: Takže záměr byl oslavit zároveň nicnedělání vlády i bezhlavou implementaci Bruselských sraček? Neprotiřečíš si tak trochu, zvlášť např. v předposledním odstavci? Srovnání bilance Burešovo škod z EET, zaklekávání a plandemického rozhazování proti Spolu-ečnému zaříznutí výrobní a zemědělské produkce kvůli válečnické ideologii bych dal ještě chvilku…a zasouvat ČR do prdele EU, potažmo USAstánu, jde té nicnedělající koalici možná rychleji než workoholikovi Bábovi.

                    2. @ fatdwi, Hupert

                      Já souhlasím paradoxně s váma oběma. Nevím přesně proč. Možná proto, že v rámci danýho systému, nemají prostě věci žádný kvalitní řešení.

                3. Babiš je sice nejspíš workoholik, ale pochybuji že sepisoval po nocích zajišťovací příkazy, spíš dal prostor nějakým úředním vším, které to měly dávno připravené v šuplíku, se realizovat. Zvlášť, když mu to pomohlo proti konkurenci.
                  Řešíme maskota, ale cely ten systém byrokratického mordoru je špatně, nanapadá mne mechanismus, kterým se to může v rámci současné demokratury napravit.
                  např. https://www.novinky.cz/clanek/domaci-d35-se-stavi-uz-50-let-a-nestoji-ani-polovina-upozornil-nku-40450562#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest228_personal_layout_3_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
                  Nebo, jel jsem teď z jedné prdele do druhé cca 100 km, dvě hodiny, po cestě tolik radarových pastí od starostenských zmrdů, že prsty na rukou nestačily na spočítání, Mauv Dlouhý pochod je vedle běžné cesty po protektorátu procházka růžovým sadem.

            3. Jan Mrcasik
              12.11.2023 v 23:16

              „Já bych spíše řekl, že z Fialy byl debil udělán. Když seděl zavřený v kanclu a psal do konzervativních plátků, vypadalo to …“

              – – –

              Vždy jsi byl a vždy budeš naivní.

              .

              1. I kdyby byla celá vláda navolená z pomocné školy, tak od toho by měla být funkční stádní správa, které je pokoriguje a zajistí nějakou kontinuitu a chod státu, viz seriál Jistě pane ministře / premiére. Ale tady máme na skrytých postech očividně ještě větší hovádka než fiala.
                S takovou fakt skončíme jako muslimská gubernie, přidělená někomu typu Kadyrova a budeme ještě rádi, že to tak dopadlo.

                1. @LD
                  Já tak trochu sleduju daně a myslím, že se to začalo měnit za Kalouska (minstr financí) a vyšší level to dostalo za Babiše (ministr financí). Když se na to zpětně podívám, tak do té doby ty daňové změny třeba u DPH byly lépe ošetřené, než později. Souviselo to i s tím, že lidi se zkušenostma odešli a nabrali se noví. A těm novým spousta důsledků u těch daňových změn nedocvakla a tak zůstali neošetřené. A úplný chaos začal u Babiše – viz např. DPH u piva.
                  Za Babiše třeba „vyrazilo“ ministerstvo financí na cenové kontroly a Babiš to i nějak prezentoval. Nějakou dobu se kontrolovalo a doměřili se i nějaké pokuty a pak se u soudu „zjistilo“, že vlastně ministerstvo financí vůbec není oprávněno tyto kontroly provádět (může je dělat třeba specializovaný finanční úřad, ale nikoliv ministerstvo). A přitom ministerstvo financí zákon o cenách „navrhuje“ – spadá to pod něj. Mám třeba info, že cenovou kontrolu u jedné společnosti z ministerstva financí začali nějací lidi a dokončili ji úplně jiní lidé. Takže státní správa je podle mě na tom v některých oblastech dost špatně. Ale hlavně že máme služební zákon.

            4. Už před volbama do PČR se vědělo, že Fiala byl zdejším předsedou pobočky panevropský unie, stejnou funkci měl ve stejnej čas Berndt Posselt, ani to tajil. Už to mi stačilo k závěru, že je to bezpáteřní šmejd.

              1. @ Vildething

                Tato osvěta je neúčinná. Protože každá liberální ovce ti na to odpoví, že jde o „konspirační teorii“.

                Pokud se nechce příliš ztrapnit a zbylo jí pár neuronů mezi ušima, tak maximálně se ztopoří a řekne ti, že věříš Putinovým desinfosracím a jako desolátní kremlobot tomu tudíž nemůžeš rozumět.

                Ha, a teď zkus na to něco říct. Vylití kríglu piva na hlavu se nepočítá jako argument.

            5. To že předseda vlády řeší cenu nutelly, budiž, to je věc která se dá připsat na vrub nešťastného PR.

              To že u toho blábolí, že nemá pravomoc cenotvorby, sorry jako, .. má pravomoc přenastavit podmínky na trhu. A zjevně to těmi podmínkami bude, oligopol kam se podíváš. Už jenom výběr poradců (Prouza, mediálně vařený pečený), sice ne úplně k potravinám, ale .. kdo se je volil kvůli změně ve fixacích hypo ?
              Má pravomoc vyhodit neschopného ministra financí, .. odhad windfall, odhad dalších daní (třeba tabák).
              Nigerie – to jako tak pass-blind odletěl vládním letadlem do Afriky a po přistání scháněl kdo ho přijme ? Nebo tam vypukla cholera, že padl dlouho před tím dojednaný program ?
              atd… prostě to nevypadá na jednotlivý kix, ale jedno selhání za druhým. A jeho zodpovědnost je dát dohromady tým, který tomu bude rozumět a kiksy nebudou až tak moc. A teprve potom řečnit.

        2. „…dopředu melou hovna ve stylu grýndýl je šance a podobně a pak se diví…“
          – – –
          Viz prémiový blb Kalíšek, notorvolič ODS, co se teď durdí na svým FB a fňuká nad GD a pitomcema typu Niedermayer.

          .

    2. To si nemyslím. ODS je celkově na sračky, ale chudák Fialova formátu je mimořádně špatný předseda dokonce i na jejich nevalné poměry. Věcně by to asi bylo plus mínus totéž, ale s někým jiným by kolem toho nebylo tolik vostudy.

      1. Ale bylo. Už tam nikdo normální nezůstal, o inteligentním ani nemluvě.

    3. Přesně. Já fakt nechápu, kdo od toho spolku probruseloušskejch bolševiků vůbec mohl očekávat COKOLIV JINÉHO? To přece bylo naprosto jasné od úplného začátku, a těm tupějším to snad mohlo doklapnout, když vytvořili tu úžasnou „koalici“ (a ještě pro to změnili i volební zákon)! :-P

  4. dědek se plete v tom, že s Babišem by to bylo jiné. S Babišem by to bylo stejné, jen v jiných odstínech. 5ti kolka a Bába jsou dvě naprosto stejné záležitosti, jen s jiným nátěrem. A oběma moc vyhovuje, že se lidí hádají, který z těch nátěrů je lepší. Opravdu blbé je, že moc neexistuje reálná alternativa :(

    1. bureš nebyl v zahraničí otevřeně za kreténa a jeho angličtina a francóština strčí do kapsy voba dva ty kretény co teď navrchu sedijou

      1. No byl (pokud si někdo nechal přeložit jeho „čau lidi“), ale ne tak globálně, to souhlasím. A pokud jsou jazyky tak důležité, tak co čeština? :D
        Akorát nechápu logiku – dobrá vláda se pozná podle obdivu v zahraničí a jazykové vybavenosti?

        1. Kdybych ja umel francouzsky jako Bures, klidne budu mluvit ceeski jako on. Pokud neumis jazyky, tak v lepsim pripade budes v kuloarech nekde v koutku, v horsim udelas nekde trapas. Velci kluci nedelaji xefty pred kamerama.

          1. Problém Bureše je, že absolutně neumí formulovat myšlenky on the fly. Bez přípravy shořel mockrát. Jeho hromady slov beze smyslu lze dohledat jednoduše přes google.

            Pak je i předpokládaná znalost cizích jazyků poněkud na nic.

            Btw. slyšel někdo jeho angličtinu? Sem s linkem…

            1. Ale jo, ja jen srovnavam ty dva panaky. Rozumej – v jedne ruce mam hovno a ve druhe sracky. Snazim se zjistit, co z toho mi min vadi. Ty rozdily jsou finesy v ruznych smerech. Fijala zase jako panak vypada lip a umi lepe intonovat.

              1. Díky. Kouknul jsem na kousek debaty o EURu. Překvapil Hamáček slušnou angličtinou. Babiš má nic moc akcent. Je očividně, ušislyšně trochu tvrdší na jazyky. Slovní zásobu trošku slabší než Niedermayer, nebo Hamáček. Jazykem anglickým vládne a reagovat na dotazy umí. Styl argumentace pro mě nepříjemný stejně jako v češtině (já zařidil, vypracoval…). Jazykově by ostudu neudělal.

                  1. Díky. Ale šel tam až v šestnácti a přesto se mu angličtina dostala dobře pod kůži. Je znát, že má talent. Netuším, proč nedotáhl tu fildu – překladatelství. Blbej nejni.

                    1. Nejni? Politicky možná, ale tu blondýnu vyšukanou, kterou musela mít půlka Prahe, tu si brát nemusel, nebo musel, buď je takovej nadsamec, nebo …

              2. Btw. YouTube, potvrzuje debatu. Babiš jazyky vládne se silnějším akcentem, ale v rozsahu v běžné komerci na dobré úrovni. Francouzštinu úplně neposoudim, ale neodpovedel na ten dotaz…

    2. Bures, jako spravne protrelej obchodnik, si na veci, kterym nerozumel (ergo prakticky vsechny) umel zaplatit lidi. A to trpelive lidi, kteri se mu snazili vysvetlit, jak to cele funguje a do ceho se pripadne nema srat.

      Fiala v tom svem rausi sebevedomi nikoho takoveho okolo sebe nema. Takze z hovna vyleze a do sracek naburaci.

      1. Bureš se liší od toho megatrotla jen tím, že si za každé situace umí přihrábnout na hromádku a je rafinovanější v oblbování prosťáčků, co nějak zapomněli na všechna jeho „nevinná“ svinstva z doby covidu. To byl start…a teď jsme v plným trysku do…..

        1. Na svinstva měl své zaměstnance kdy vždy provedli co „s keci nechtěl ale je demokrat a s jeho že chce stát jako firmu. No zabíralo to a na některé pořád a možná většinu, mne snad picne. :-)))

          1. Tak zdokonal hru se svými „fanynkami co měl klaun institut skořápkář mňoukal. Tady to je díl.

        2. Samozrejme, ale kdyz tento narod muze fpohode volit za nejvyssiho reprezentanta komunistickeho rozvedcika, tak jiste bez problemu stravi ve funkci predcedy vlady komunistickeho udavace. Kdyz si z tech dvou musim vybrat, pak bych ale spis bral zlodejskeho hajzla, u nejz mohu jeho chovani aspon trosku predvidat, nez debila, ktery v politice lita Brownovym pohybem a sam nevi, co udela za hodinu, protoze sam nicemu nerozumi a chytre lidi neposloucha.

          1. Přesně!

      2. Asi vysvětlili – a stejně hlasoval pro GD. V EU nic pro nás neprosadil. A kdo mu zapomněl vysvětlit, že kontrolní hlášení DPH + EET není dobrý nápad? Koala vysílá signály, ale tím zakrývá absenci čehokoliv (kromě lezení do prdele EU). Bureš z vlastní iniciativy hledal způsoby jak utáhnout šrouby. Výsledkem je „víc nahovno“ pro lidi, ať už byly pohnutky jakékoliv.

        1. KH a EET byla predevsim objednavka vocpodu, protoze „s tema zlodejskejma pinglama by se melo zatocit!“. Aniz bych se Burese chtel zastavat, nebo tvrdit, ze KH a EET jsou v pohode (ne, nejsou a byl to posledni hrebik do mych podnikatelskych aktivit v Cesku – nemel jsem chut a cas se srat se zbytecnejma papirama a nebyl jsem ochoten za to davat svemu poradci ani korunu navic), tak v te dobe by to protlacil kdokoli, kdo byl na jeho miste. Lid to zadal, lid to dostal.

          Podpis GD je klasickej Buresuv xefticek, o tom zadna. Ze by ale treba Fijala obracene udelal v EU neco pro Cechy, to jsem zatim nepostrehl. Takze pri srovnavani tech dvou dobytku je to v tomto prinejlepsim plichta.

          1. Jo, to se taky dobře pamatuju, proto Babiše přece ten vobyčejnej člověk volil, aby taky došlo na ty zlodějský podnikatele, co fšechny vokrádaj na daních.

          2. Však to je přesně to co tvrdím. ODS nebo Babiš, reálný přínos pro lidi v ČR je úplně stejný. Bohužel najdeš hodně lidí, kteří křičí „Pětikolka je to nejhorší, co kdy ČR potkalo, už se těším na Babiše, ten s nimi zamete!“ a druzí „Babiš to celé pohnojil, rozkradl dotace pro sebe, projedl co se dalo, koalice se s tím snaží aspoň něco udělat, s Babišem už bychom dávno zkrachovali!“. A poslušně křičí Losna a Mažňák. A myslí si že ten jejich to zachrání. Přitom rozdíl v hloubce sraček bude v milimetrech.

            1. sem si docela dobře jistej že by bureš se šilerkou třeba strop na energie řešili zaškrcením šňůry hned u producentů (kteří by ani tak škodní nebyli, na svoje tradiční miliardy by si přišli jako ostatně vždycky) tak, jako to udělala většina dalších stádů v ojvropě, současně s tím by teda nekrvácel ani režim stamiliardy, ani firmy/vovčani by nepadali na hubu, což by se projevilo i v tom, že by ekonomika nešla do prdele sedum štvrtletí po sobě (čímž by neklesaly daňový výnosy, v režimu opět byla menší díra, což by neroztáčelo dluhovou a tím inflační spirálu atd.)

              čistě jenom proto, že v anofertu všici ti energošmeji nejsou, zatímco modrejch ptáků tvoří půlku, už s vohledem na to, jak si tehdá nahrabali na slunečníkách a jinejch kurvárnách a následně jim to ČEZ povinně vykupoval mj. i za akcie (a další si nahrabali dyž ptáci pravidelně umisťovali kam to jenom šlo svoje šmejdy, a ti samozřejmě dostávají pravidelně v rámci „vodměn“ i firemní akcie; pokud pominem různý ty emerický stádní úřady a jiný ambasády, tak převážná většina „drobnejch akcionářů“ než ti co si koupili jako „investici“ 10 ks se těma stala přes různý ptákovský šméčka)

              1. Zaškrcení šňůry u producentů – protože vždycky šli po velkých rybách a neojebávali malé+občany, jasně, už to vidím. Za covidu taky režim krvácel a zatnul pořádnou sekeru, zvedl mandatorní výdaje, kupoval si čas (nerozhazovat roky před covidem, vyšli bychom z něho za stejných podmínek o parník lépe).
                Na ČEZ a energošmejdy by si taky nedovolil sáhnout, díky němu mají v Německu levnou energii i při svém solárním šílenství, Burešovi by to v EU pěkně „vysvětlili“. Fialovi nic vysvětlovat nemusí, on tam leze sám. Výsledek je stejný.

                A Behemot je ukázkový příklad, jak spousta lidí zapomene na kurvárny jen proto, že nemá rádo druhou stranu. Najednou se ten jejich polepší a bude z něho ukázkový Mirek Dušín. Vše zapomenuto, odteď už to bude jen dobré. Kognitivní disonance je sviňa.

                1. Sem měl za to, ze par set tech miliard proteklo hlavne přes Venezuelu-Dluzenu, ta byla z anofertu, aaaano?

                  Nechapu co ma komu vole kurva vysvetlovan uhnija, zabozrouti i frantici se pustili do znarodnovani toho zbytku energetiky, brali to vsecko u huby a nizky ceny naridili taky povinne, srat uhnije:D

      3. Sysop:
        Bures … si na veci, kterym nerozumel … umel zaplatit lidi.
        Proč to teda neumňél jako předseda vlády? Za kovidu si vybrál snaď ty néhorší zjevy a magory.

        1. Zpocatku se nikdo v tom bordelu neumel zorientovat a Bures se vzdy ridil tlakem z Brusele. Tam ridila distribuci pichosracek Flintenuschi, takze Bures jel tuhle notu. Uprimne, fakt nevim, co bych delal na jeho miste s jeho informacema a zodpovednosti. Urcite to mohl udelat lip, ale to by poprel to, proc tam lezl.

          1. To je ale přesně vono. S jeho informacema = kerý byly vot magorů = se nedalo dělat nic, akorát vyšilovat.
            Co mohl udělat líp = nevybrat si za poradce magory.

          2. První vakcíny se objevily cca v prosinci 2020, deset měsíců od začátku a k nám přišly někdy v únoru 2021, exkluzivně pro důchodce. Do tý doby se o tom akorát PR teoretizovalo. Drtivá většina covidgames u nás jde za Babišem.
            Částečně proto, že ten blb je mikromanažer, co se musí do všeho srát a částečně proto, že se obvykle řídí průzkumy veřejného mínění a dělá to, co chtějí jeho voliči. V té době především důchodci, kteří byli nejrizikovější skupina.

            1. Zdaleka ne jen voliči/důchodci, ale i média, plus příklady ze zahraničí.
              Co jiného mohla vláda dělat ve společnosti věřící ve vědu, že přírodu máme ve své moci a není nic, co bychom nezvládli.

              1. Jasně, chudák Babiš a vláda, jeden by nad nima kroupu uronil, nad chudáčkama nešťastnejma bezmocnejma. Už si zapomněl na ty jejich orgie neschopnosti, nenažranosti a papalášství? Jestli jo, tak si projdi starý diskuze z tý doby. Je to poučný.

            2. shane: jen technická – vakcíny tu byly už na konci roku 2020, první šli na řadu doktoři a Challenger využil svůj monstrózní intelekt k obhajobě, proč to do sebe fofrem šupnul i tady hned 6.1.:
              https://dfens-cz.com/wuchanska-chripka-covid-going-vaccinated/

              1. Jo, Fajcr dostal pozehnani tusim 11. 12. 20, po narocnem a dukladem 100 dni trvajicim testovani a hned si to nechal opentlit zakazem zverejneni na 75 let (coz mu pak v lednu 21 shodil soud a naridil zverejnit 15000 stran mesicne). Nicmene, po tomhle pozehnani se vakciny vyvalily na trh.

                1. Sysop: kdepak, spousta materiálů byla na stránkách FDA k dispozici, psal jsem tady o tom v diskusi, protože doba testování 3 měsíce, počet testovaných (tuším 20k a 20k kontrolní skupina) a výsledky byly k popukání. Místní nadšence z „tečky“, co zastaví chřipku, to ale nijak neovlivnilo a těšili se do fronty.

                  Nejzajímavější na celé akci bylo, že očkování bylo během těch 3 měsíců postupné, takže mnozí měli na konci sotva druhou dávku, z pohledu účinnosti tedy nešlo dovozovat doslova nic. Způsob vyhodnocení účinnosti byl taky fascinující, prostě celé to vůbec nepůsobilo jako fiktivní dokument o úspěšném projektu, který se nestal.

                  To, co pak Pfizer tajil bylo něco jiného si myslím a týkalo se to vlastního začátku píchání nebo materiálů z testu, které ale byly k dispozici až po jeho skončení (protože logicky spousta průserů nastala až po opíchání). Myslím, že to byl největší podvod v dějinách lidstva pokud jde o „bezpečné uvedení na trh“. Nemluvě o době vývoje, kdy v případě, že šlo o plándemii, mohl být tak 9 měsíců a v případě, že se toho farmafirmy jen chytly, když ucítily příležitost, tak kolem půl roku. Vlastně je s podivem, že těch průšvihů nebylo mnohem víc, protože kdyby někdo něco takového zkusil před covidem, pravděpodobně by dnes nepočítal nahrabané miliardy, ale bručel v base. Resp. si nemyslím, že by vůbec někoho napadlo něco tak absurdního v reálu zkusit. Ale business je business a ten s lidským strachem a blbostí bude fungovat vždycky.

              2. Nojo, to je pravda, byla nějaká předdodavka pro víajpíči. Jak se nechali lord Bejbiš s Ovarem očkovat v přimým přenosu.

      4. Mozna umel najmout a zaplatit, ale poslouchal jenom Prchala. To je ovsem potiz.

    3. Dědek si je dost jistý, že nic takového nenapsal. Naopak napsal, že se domníval, že horší než Bureš už nebude nic a ejhle. To určitě není totéž.

      1. Reagoval jsem na (volně citováno) „to by se Zemanovi/Burešovi nestalo“. Ono Zemana podobně vyšplouchli v Číně a Rusku. Sice přijali, ale vytřeli si s ním prdel. Bureše zase v EU.
        Jsme holt moc malí a nedůležití. Velké zvíře může mít rozdílné názory, ale bere se na vědomí. Malé zvířátka se občas použijí na opucování bot. V Nigerii jede těžká islamizace a jsou dost velcí, takže štěkající čivavu kopnuli zpátky přes plot.

        1. Kdyz se jako malej budes chovat, tak te jako maleho budou i brat.

          Tohle jsem perfektne poznal tady v Nemecku. Pokud budu do prace chodit v tricku, budou mne brat jako typka, co chodi do prace v tricku. Kdyz ale chodim v kosili, tak jsem nekdo, kdo chodi v kosili. Ten rozdil jsem cejtil hned.

          V Cesku se na to nehraje a spis existuje urcita averze vuci limeckum. Jenze ceskou logiku nelze ocekavat od zapadu. Stejne, jako zapad nemuze ocekavat svoji logiku od Cechu.

          Pokud chceme, aby nas brali jako neco vic, tak se podle toho musime umet chovat a take nas podle toho musi nami voleni zastupci reprezentovat.

          1. triko s límečkem těm blbcům asi zavaří závity, ne?

            1. To mam na sobe dneska, protoze triko s limeckem je ESD. Ale jinak proste uniforma v Nemecku tahne. To tak maji Germani nastavene odjakziva.

          2. Sysop: však Fiala nakupoval v saku, takže dobrý, ne? :-))

            S vlky výt může jen vlk. Nemusí být největší, nejsilnějsí ani nejchytřejší, ale musí to být vlk. Když za nimi leze ovce a myslí si, že je tam jako rovnocenný partner, dojde obvykle překvapení.

            1. S tim sakem je zadrhel, ze v nem chodi i docela dost houmlesaku, protoze sak jsou plny popelnice :-)

              Ovce je hlavne ten, kdo se jako ovce citi. Podivej se treba, jak malej je Izrael a jako ovce se neciti. Okay, Zidu je ve svete jako sracek, ale ne kazdy podporuje sionisty v Izraeli. Muzeme ale najit i jiny priklad a at netaham Svycarsko, tak muzu treba vytahnout Rakousko. Je jich min, nez nas a delaji to lip, nez my.

              1. Sysop: však taky Izrael není ovce. Je to menší vlk než třeba USA, ale je to vlk, takže s nimi může vesele výt u jednoho stolu.

                Naopak, Čína byla dlouhou dobu ovce, ač byla výrazně větší než vlci.

                Kdepak, jen o velikosti to není. I malej vlk je pořád vlk a velká ovce je pořád ovce. Teď je v kurzu nadělání ovcí z celé západní Evropy, kdo a proč to podporuje není zas tak těžké si v dnešní době představit.

                Mimochodem, třeba zrovna Si Ťin-pching se musel vnitřně usmívat jak sluníčko, když za ním na olympošce přilezl Putin, jestli si jako může jít pro Ukrajinu. Nedivil bych se, kdyby obratem volal do USA, aby zajistil, že to Putina pořádně vykrvácí a dostal se levně k jeho zdrojům, pro které nemusí ani hnout prstem – zajišťuje mu je Evropa svou tupostí a USA svými zbraněmi (no dobře, Evropa taky).

                1. Nemci jsou zvofcovateli uz od druhe valky, tady je to celkem logicka posloupnost. Ale proc se Cesi nechaji tak paradne omrdavat, kdyz prave kdejakej Cech se snazil s komarama vyjebat, co to slo, to mi hlava nebere.

                  1. Češi jako celek nikdy s komárama nevyjebávali. Češi s komárama ochotně kolaborovali a hrabali pod sebe, když se komár nedíval. Ostatně, Češi byli jediní, co si komáry dobrovolně zvolili. Všem ostatním z Ostblocku jim to přinesli sověti na bajonetech. I v tom blbým rusku museli komouši nejdřív vyhrát občanskou válku.

                    1. Dobre, ale kazdej ceskej jednotlivec se aspon drzel hesla ‚kdo nekrade, okrada rodinu‘. V okruhu mych rodicu i prarodicu, plus vsech moznych jejich znamych, jel cily obchod s cimkoli. Nemci jsou uplne dosrani si z prace vzit treba i starou nevratnou paletu, kdyz si pujcujou vozik. Tady muzes hodit penezeku na chodbu, druhej den ji tam uvidis a treti den bude fuc. U sekretarky a na nastence bude jeji fotka s velkym napisem, ze se nasla a at se majitel ozve. Ja nerikam, ze by se mely krast zrovna penezenky, ale takova ta prirozena drzost je Nemcum uplne cizi. A pak se divi, ze s nima vyjebe kdejaky UKcko, Arab nebo vychodni Asiat.

                      Cesi naopak na tohle vsechno maji cuch, ale neumi ho vyuzit.

                    2. Panč v Bavorsku nikdy neměli socialismus, kde bylo všechno všech a kradení byla forma deputátu. Soukromej majitel nic takovýho nepodporoval.

                  2. Sysop: myslíš Čechy, co nalezli do strany ve velkým okamžitě po převratu? Souhlasím s shanem, že tady nebylo žádné „vyjebávání s komáry“, tady bylo „vyjebávání s kýmkoliv pro svůj prospěch v rámci systému“. Odboj proti komárům byl v podstatě neexistující a těm, co ho provozovali, se moc dobře nevedlo.

                    De fact tady byla kultura lezení do prdele a s tou je naopak dnešní situace vůči západu zcela v souladu. Navíc mnoha se po tomto stýská – nýmandi, kteří mohli výrazně vyjebávat s lidmi, nad kterými měli zcela umělý vliv (OPBH, ONV, fízl, řezník, zelinář, prodavačka v sámošce atd.). Třeba za covid games výrazně stoupl kredit nánám v Globusu, kam od té doby nejezdím. Byl to zdaleka nejhorší obchod v širokém okolí pokud jde o užívání si moci být na zákazníka sprostý bez jakéhokoliv strachu, že by tento taky mohl něco říct. Soudružkám mezi regálama najednou vyrostla křídla, blbé kecy na kdekoho kvůli rozestupům, otvíraly si rypák na koho se jim zachtělo, hnus. A tohle se týká mnoha lidí, pro které je podobný systém zcela vyhovující a co půjde, tak budou „vyjebávat“ zas. Ale poslední, proti komu půjdou, je nadřízený – tam budou mít hlavu v análu co nejhlouběji. Tomu neříkám „vyjebávání“.

                2. Trochu by mě zajímalo, jak si představuješ, že by Evropa a USA měly Čínu od těch ruských zdrojů odstřihnout. Ten proces se rozjel někdy v době, kdy Obama tzv. restartoval vztahy s Ruskem, půl politiků EU bylo v ruský kapse a dokonce bylo rusko zváno do NATO coby přidružený člen. V době útoku na UA byl už v podstatě neodvratný, válka to akorát urychlila.
                  Na druhou stranu, pokud je sbližování Číny s ruskem neodvratné, tak není úplně od věci zdecimovat ruskou vojenskou sílu. Tu techniku kterou rusáci ztratili na Ukrajině uź nikdy nenahradí, nebudou na to mít rozpočet ani výrobní kapacity. A furt lepší, když bude rusko čínská dojná kráva, než aby to byla čínská gorila.

                  1. ty seš hňup tvl…

                    1. Dík. Od tebe je to vyznamenání.

                    2. což nic nemění na realitě toho, že seš tupá kunda, už jenom proto, že např.

                      1. aktuálně RF uzbrojuje celej slavnej západ píčo dohromady :D
                      2. je celkem evidentní, že doby těžké techniky a jinejch předraženejch lítavek jsou dávno v prdeli, čili v době, kdy negrová hodlá zbankrotovat tudle prdel pro pár sraček, který budou k hovnu, tak celej BRICS bouchá takový bambiliardy všech možnejch drónůch a jinejch autonomních kravin, který na bojišti vymazávají naprosto všecko vod každýho jednoho pěšáka až po poslední polní kuchyňu, a co nesundají přímo, tak to vosvítí a pak to sundá raketa ze vzdálenosti 1-1000 km

                      tak si vyndej hlavu z prdele, svět se krapet posunul a začíná se notně vzdalovat

                    3. Zas toho míšu s davidem tolik nežer. Dronama válku nevyhraješ.

                    4. Samotnejma litavkama ne, samozrejme. Nicmene protivnikovi co je v docela brutalnim nedostatku zlikvidujes i tema litafkama postupne vsecko.

                      Aktualne je teda v rezimu „decimovat vojenskou silu“ spis ukravina. Resp., tu ma zdecimovanou davno, dyby to pulka ojvropy a stadi nevyfutrovali tema mrakama zbrani, byli v pici uz loni. Ted uz mají rozbity i to a decimujou jim akorat zivou silu. Praceschopni jsou uz z vetsi casti v hajzlu nebo v zemi, ted teda aspon usetri na doochodech, dyz posilaji sedesatniky uz i do tanku tvl:D v zakopech jsou akorat do poctu, takle starej clovek to vydrzi par dni a pak se bud vzda, nebo ten granat co mu padne na hlavu bere jako vysvobozeni. Nema nejmensi sanci fungovat delsi dobu na 2 hodinach spanku nekde ve srackach a zime, kdyz mezi tim neustale prsi granaty a bomby kdyz ne vokolo, tak aspon v dalce a spat se u toho neda.

                  2. Rusaky ta valka stoji brutalni prachy a brutalni mnozstvi zdroju a techniky. Na druhou stranu ale, si z toho udelali uplne stejnej srotak, jako zapad, takze tam lifruje hlavne vsechno stary a lidi z Asie. Naopak hospodarstvi najelo na valecnou vyrobu, takze spotrebni munice jim frci, ze se nam o tom ani nezda a stran vyvoje jasne pochopili, ze je lepsi mit za stejny prachy drony, nez letadlo. Takze tahle forma prezbrojeni pres spotrebu odpadu je totez, co dela NATO, jen to Rusaci zvladaji rychleji.

                    Nechci s ebabrat v tom, jestli ty jejich hypa supa strely jsou lepsi, nebo ne, to ted nehraje roli. Jak vidno, fronta se porad rozhoduje minama, granatama, dronama a utocnejma puskama. Problem pro nas ovsem je v tom, ze Rusak se probudil, zorientoval, oklepal a momentalne to vyrabi rychlejc a lip, nez my. V podstate stejna chyba, kterou Evropa&USA udelaly s Cinanem, ted probiha s Rusem.

                    1. Když jsme u toho, není to taky stejná chyba, jakou s Rusákem udělal Němec? Pravda tedy za okolností, které byly trochu „v opačném gardu“, ale i tak podobnost vypadá, že nebude čistě náhodná.

                    2. Tak on Rusak taky nevymyslel nic novyho. Nejprve si myslel, jak to ma zmakly, pak se nechal nachytat na hruskach a az slo do tuhyho, tak vstal z gauce a ted se dejou veci. Samozrejme, ze je to zase a znovu ten stejnej scenar, jen s jinejma kulisama.

                    3. Armáda, která nebojuje, rezaví.
                      Techniku dokážou Rusové vyrobit. Oni pořád rozsáhlý vojenský průmysl mají a UA ani Západ ho nemůžou ohrozit, pokud to tedy nechtějí dohnat do jaderné války. Surovin mají dost a součástky dodá Čína nebo nějaký asijský prostředník. Lidské ztráty jsou sice bolestné, ale zatím pro stát velikosti Ruska nikoli zničující.

                    4. Tady je dobre si vzpomenout na scenu ve Hvezdne pechote a namitku vojina behem cviceni, ze k cemu jsou jim strelby, kdyz prece staci stisknout tlacitko…

                    5. Ehm..k cemu je jim hazeni nozem…scena se odehrava za situace, kdy se manik netrefi do terce nozem a namita, k cemu je jim tohle vsechno, kdyz staci mackat tlacitka a hodit na ne atomovky…nacez mu velitel tu ruku prispendli prave tim nozem…nikoliv strelby…

                    6. Ne házení. Prostě jen, k čemu je v moderní válce dobrej bojovej nůž.
                      Nutno dodat, že vrh nožem je nejhloupější použití nože a excelentní způsob, jak se odzbrojit.
                      Ten film má super momenty, ale jinak je to srajda, ze který čiší, že režisér je pacifista, co o válce, armádě a boji ví naprostý hovno.

                    7. shane
                      Ono existuje něco, o čem režiséři (nejen americký) nevědí hovno?

                    8. No…pro me je ten film sracka proto, ze kniha je vynikajici a film si y toho vzal to nejmene dulezite, totiz tu akci :-)
                      Kniha plna myslenek….
                      Ale zase, at jsem fer, reziser tam nacpal taky dost takove te spolecenske kritiky a satiry. Akorat mi prislo, ze tu knizku vubec nepochopil.
                      Kdyby se to nejmenovalo Hvezdna pechota, tak bych tomu dal tak 8/10, ale takhle je pro me bolest :-D

                    9. Ono teda se zapomíná na jednu věc – zkušenosti.
                      Američani jich měli/mají spoustu, po dobu mý dospělosti jsou prakticky trvale ve válce. To hnusný agresívní Rusko bojovalo dost sporadicky a omezeně, takže zkušenosti mít ani nemohli. To se projevilo na začátku války s UA a částečně se to projevuje ještě teď. Ale rychle se učej. Trochu paralela s WW2, i když tenkrát si vymlátili důstojnickej sbor skrzevá Tuchačevskýho aféru. Lidi se zkušenostma z Finska nebo z Chalkyn-Golu měli cenu zlata.
                      Další – americká armáda je stavěná jako expediční sbor. Útok USA nehrozí už z geografických důvodů. Ruská armáda je stavěná na teritoriální obranu, taky z geografických důvodů. Na expedici do UA tudíž měla nevhodnou strukturu. Teď, když to přešlo v klasickou válku, se situace změnila. Nedostatek pěchoty je už tak netrápí, naopak palebná síla rozhoduje.

                    10. Mraky lidi i v cinne sluzbe mají zkusenosti este z Cecny, dalsi potom z Gruzie a pomerne dost lidi prorotovali v Syrii. Navic se protocily i ruzny tu bojufky (viz byvali wagnerofci) v armade a tak ruzne a ti uz tuplem mají zkusenosti pomalu po celym svete…

                    11. Behemot
                      Taky byl vidět sakra rozdíl mezi wagnerovcema a jinejma.
                      V Gruzii se toho moc nebojovalo. Čečna, to už je dost dlouho.
                      Sýrie byla (krom muzikantů) asi jediný angažmá, který mělo význam. Taky bylo vidět, že Surovikin ví, co dělá, na rozdíl od jelit, co posílají tanky a BVP do palby a pod drony (na obou stranách).

                    12. Hroch_bahenni
                      14.11.2023 v 16:06

                      čečna sice byla delší dobu, ale profesionální vojáci jsou mnohdy stále ve službě a někteří zíklaďáci, co si tím prošli, se sami přihlásili…případně byli povolaní :o)

                      jakejkoli konflikt, kterým si vojcl prošel, mu dá nekonečně víc, než žádnej konflikt…

                  3. shane: no pozor, já psal o tom, že Čína pomáhá odstřihnout od ruských zdrojů nás, nikoliv naopak.

                    A to falešné dilema jste si mohl nechat od cesty. Nebyla by lepší varianta, že je rusko naší dojnou krávou?

                    1. Jo. Voni by do toho s náma i šli… západní zboží, dovolená v Jevrópe (tam takája kultúrnaja atmosfjéra) a byli by spokojený. Jenže my jsme strašně nechtěli. Protiruská propaganda jela na plný pecky dávno před válkou, aspoň u nás, a stupňovalo se to.

          3. Sysop: Fiala do Nigerie nejel v tričku ;) Fiala a ČR se jasně postavili za Izrael. To není „malé“ chování. Vyřvávání o vystoupení z OSN bylo hloupé, chtělo to lépe formulovat, ale myšlenka je správná – OSN má velkou podobnost s EU v tom špatném.
            Nevím, jak by se podle tebe měla ČR chovat jako velká. Držet basu a obviňovat ze všeho Izrael? Nebo jen tiše nesouhlasit a nedovolit si to říct nahlas? Protože potom by ho v Nigérii přijali. Ono to zrušení cesty nebylo kvůli toho, že jedna kráva blbě řvala, ale kvůli toho, že jsme se jasně postavili na stranu Izraele. To je podle tebe špatně?

            1. Pokud nam to prinese hospodarske problemy, pak ano, bylo to spatne. Business neni o spravedlnosti, nebo moralce. Toho se nenazeres.

              1. V tomhle se neshodneme – já se nenechám ošukat do zadku, aby mi zvýšili plat a jsem rád, že to nedělá ani stát jako celek (aspoň teda v tomhle případě).

                1. Tohle je geopolitika, tu nemůžou dělat naivkové, jde o zájmy, ještě nedávno se ČR vtírala Kataru a dnes se někdo rozplývá nad podporou Izraele.

                  1. Já si myslím, že Kataru je náš postoj k palestincům/Izraeli jedno. Spíše si myslím, že k tomu Katar přistupuje tak, že vytáhne prachy z nevěřících psů za plyn a za tyto prachy bude u těch samých nevěřících psů financovat propagaci islámu (nebo „upozaďovat“ negativní věci s ním spojené). A něco zbude i na financování palestinských teroristů.

                    1. Jde o to, že někdo se tady naivně rozplývá nad tím, že se ČR postavila za Izrael, ale ještě před rokem ta samá ČR podlézala Kataru, který se vydává za sídlo a sponzora Hamásu. To jde jen těžko vymyslet.

                    2. @qwrtyz
                      Ty „hodné“ státy co mají plyn pomalu docházejí.
                      Oni ten Katar tak úplně nemají rádi ani ti nejbližší kamarádi
                      https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2141700-dusno-v-perskem-zalivu-sedm-zemi-uz-prerusilo-styk-s-katarem
                      A v souvislosti s Katarem jsme taky měli takové malé diplomatické faux pas, možná škodlivější než ta Nigérie.
                      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/summit-eu-praha-katarsky-emir-necekany-odlet.A221006_070257_domaci_misl

                2. Kdyz budu mit doma hladovy deti, exekutora pred dverma, nemocnou zenu potrebnou doplacenych leku… ano, necham se osukat do zadku.

                  1. Já bych řekl, že většině našich spoluobčanů, co mají hladový děti a exekutory přede dveřmi, by stačilo přestat kouřit a chlastat. A pokud ještě chybí peníze, tak začít chodit do práce. Zadek vystrkovat netřeba.

                    1. Dnes ano. Ale timhle trendem se muze stat, ze tu praci mit casem nebudes. Jasne, ze omezis ciga a chlast. A pak? Nebudes topit?

                      Ja taky nenadavam na stav, nadavam na trend. A ten, pokud se razantne nezmeni, ke spatnemu stavu povede.

                    2. Přečti si Orwella – ne novely, ale reportáže. Kuřák spíš oželí jídlo, než tabák.

                  2. @Sysop: Myslim, ze kdybys to nechal dojit k vyse uvedenymu, tak te pak budou sukat do prdele opakovane..

                    1. Ano, to je mozne. Zkus si predstavit situaci, ze stat dosahne 40% nezamestnanosti, inflaci 10 %, k tomu rocni ceny energii ve vysi ctyr prumernych mesicnich mezd. A ty budes rok bez prace. Jaka vychodiska se ti nabizeji?

                      Ono si to ted momentalne, pri nezamestnanosti 3 % nikdo neumi predstavit. Ale to jsme si v unoru 2020 taky neumeli predstavit, ze budeme treba mesic doma a ze budeme muset nosit na hube nejakej srac, pokud budeme chtit jit do obchodu. Nektere veci se umi zmenit behem tydne.

                    2. Ale to nemůžeš srovnávat. Vliv na to, jak bude vypadat ekonomika má spousta faktorů (jak domácích, tak zahraničních) a troufá msi tvrdit, že vláda, ať je tam kdo chce a vymyslí co chce, pořád má na to celkem malej vliv. kdežto an to, abysme chodili s hadrem na hubě, stačí jeden pitomec s razítkem.

                    3. Staci, aby nase vlada odkyvala CBDC podobne, jako blbla s Teckou. A to na tu Tecku slo srat, CBDC muze byt bez nahrady. Pak pro rychlou zmenu cehokoli staci jeden pitomec s razitkem, treba v Bruseli.

                    4. Nekde na zapadnim pobrezi rovnikove Afriky tydle digitalni kurvarny experimentovali na tamnich obyvatelich, i přes jejich jasnej doprednej nesouhlas a fakt, ze nekde v polopousti se asi digitalni kurvarnou moc nedoplatis, ne? Totalni rozvrat a miliony mrtvejch na hladomor nebyly jenom proto, ze vetsina este byla zvykla na barter a tak jeli mimo rezim. Nakonec jim nechali jak digitalni kurvarnu, tak novy bankocedule (ve zcela nedostatecnym mnozstvi) a nakonec este i vsecky puvodni, takze akorat hytlerinflaca.

                    5. Myslim, ze to byla zrovna Nigerie, kde ten Gatesuv projekt sel do kytek. Jenze co se nepodari u opic, to v EU protlacime za kazdou cenu. Wir schaffen das! Jako jo, nejsme mezi tema 11 stastnejma zemema pilotniho projektu, jako treba Svedsko, ale muzeme se tesit treba hned na druhe kolo. Tusim 50 zemi ma byt pod CBDC do roku 2030, ne?

                    6. Nezamestnanost 3 % je propagandisticka sracka. Plny kriminaly (notne přes 20000 kusu) se driv pocitaly do nezamestnanejch, ale takovejch optimalizaci tam je udelanejch uz mraky. Vim vo pomerne dost lidech co to ruzne kouli vicemene mimo rezim, nemakaji nikde na HPPcko, ten je urcite mezi nezamestnany neeviduje, pze co by taky lezli na pracak…cela ta evidenca je habadura, kam se schova letadlova lod.

                      Jo a taky rezim strasnym zpusobem bobtna, i naprosty lemry vysal jak vysavac na ty slavny azizdendy debilkum ve skolach. Nesezralo to uz jenom za tech par let NEKOLIKANASOBNE vic prachu, nez pretim provoz zvlastnich skol, pricemz vysledkem je horsi az nulovy vzdelani debilku a este k tomu dokundeny vzdelani všech vostatnich??

                    7. 22 000 basmanů představuje asi 0,36 procenta z osob v produktivním věku (pozavíraný důchodce pro zjednodušení zanedbáme)

                    8. shane
                      14.11.2023 v 15:28

                      taky vole píšu, že těch optimalizací je tam za ty roky habakuk, to je jenom jedna z mála, o kterejch se ví veřejně

                      hlavní a zásadní problém je ten, že režim do nezaměstnanejch bere prakticky jenom ty, co visí na pracáku; přitom pokud by udělali nějakej číselnej výstup z pojí-štěnicoven a sociálky, tak by se ukázalo, že lidí, vo kerejch neví, jak se živí (a že určitě nepracují na žádnej poměr aspoň vzdáleně podobnej pracovnímu či živnostenskýmu), bude vagón, dost možná desítky procent

                  3. Sysop: Ale nebudu říkat, že nechat se ošukat do zadku je správný postup i v dobách míru a hojnosti. Když to posunu o kousek dále, v zájmu uchránění holého života by někteří lidé i zabili a přesto to nebude doporučovaný postup ;)

                    1. Jiste, ale my jsme metaforu z republiky presunuli na jednotlivce. Je nase republika ve stavu, ze musi nastavovat prdel? Krucialni otazka.

                    2. Nemyslím si. Máme bohužel ještě dost prostoru na klesání :( Zatím je to ve stavu, že si musíš na nové auto půjčit (ale jsi plně schopný to splatit) a obědy si nosíš z domu. Ještě ti exekutor nezabavuje gauč a za dveřmi nečíhá bandita s mačetou. Že se to za posledních 10 let postupně zhoršuje? Ano, to souhlasím. Ale nemyslím si, že ten aktuální nigerijský kopanec na naší ekonomické situaci něco změnil.
                      Myslím, že civilizačně přežijeme Francii (myšleno původní obyvatelstvo). Ne, že by to byla nějaká výhra. A to, že to tu nemáme jako ve Francii padá z velké většiny na ekonomickou situaci (nejsme tak bohatí), ale z jisté části nám pomáhá i to, že nejsme promuslimští.

                    3. To poslední slovo! To!

                    4. Vy zbyvajici blbci ze stredni tridy si furt odvozujete realitu od vasi bubliny, akorat ze v momente, kdy si musis vole na wagen pucit (otazka je, esli zaruka vubec bude tak dlouha jak splatkovej kalendar), tak rade jinejch uz minimalne exekutor zvoni dole u vchodovej dveri, nemluve vo tech co jim vodstrihavaji energie…

                3. ČR se nechává ošukávat do zadku s nadšením a máváním vlajkama. Cizíma. A prosí, jestli by to nešlo ještě jednou. Viz cena za F-35 (on i nákup, ale když už), Greténdýl…

                  1. Ano, souhlasím. Za mě je ta jasná podpora Izraele asi jediné pozitivum, na nic dalšího si nevzpomínám. Nicméně řešení není znova zvolit ODS ani znova Babiše. Ovšem pokud budou řádit emoce jako na fotbalovém utkání, bude se to všechno pořád opakovat a půjde to do větší a větší prdele.

                    1. Souhlasím, Babiš není řešení problému, ale jeho součást.
                      Jo, fotbalový fandění místo mozkový činnosti, to je přesný.

            2. Zní to poněkud cynicky, ale pokud nám to mezinárodněpoliticky uškodilo, tak to bylo špatně. Od vlády ČR očekávám, že bude prosazovat zájmy ČR, nikoliv svým zaujímáním stanovisek a demonstrováním postojů nastolovat rovnováhu sil ve vesmíru. Uznávám, že zrovna tohle je řekněme jedno z těch méně katastrofických Fialových rozhodnutí, v tom smyslu, že bylo z mého pohledu alespoň morálně správné, ale to ještě neznamená, že to byl naprosto geniální, vizionářský, politicky zcela neocenitelný krok, za který budou Fialu obdivovat ještě moje děti.

              1. No z hlediska budoucnosti je to asi jedno, pokud se nic nezmění, tak budeme za 100 let jen pár řádků v historii. Rozdíl bude jen v rychlosti a nedokážu ani tipnout, jestli to gesto to zrychlí, nebo zpomalí.
                A škoda, že se vláda takhle nevymezí vůči zelenému šílenství. Ale vlastně z hentoho mezinárotento pohledu by to taky bylo špatně – EU by nám to dala sežrat a ekonomicky by nám to uškodilo.

                1. Postavit se za životní prostředí, to je podle vás špatně?

                  1. Postavit se za životní prostředí je dobré. Ale nechápu, co to má společného s Green dealem. Ten je o namaštění firemních kapes od daňových poplatníků. O životní prostředí tu vůbec nejde. Řepka do paliva škodila životnímu prostředí (EU si nechala vypracovat studii, ale ta dopadla opačně, než čekali), ale i tak několik let po té studii EU jela těžký dotační program. Důležité byly prachy, na ŽP sere pes.

                    1. Ostatně, právě proto amíci odhalili dieselgate, měřili karcinogenní zplodiny a ne nějaké sodovkové plyny.

                    2. Takže je to dobré, ale…tak podobně uvažujte i u toho „postavit se za Izrael je dobré“ a taky dodejte: ale…

                    3. Však já netvrdím, že je Izrael sídlo svatosti. Nicméně v porovnání s tou druhou možností…

                    4. Aspoň jeden, co kdy porovnal křesťanství, judaismus a islám.
                      Aspoň jeden, díky za to.

                2. Podivej se, jak to delaji mocnosti. USA, Rusko, Cina,… prosazuji svoje zajmy a serou na moralku. Protoze nejvetsi pes mrda, tak to je. Pujdes moralizovat do USA, Ruska, nebo Ciny? Jako, ze tema valkama by tu svoji ekonomiku ale vopravdu podporovat nemeli? Tak jo, good luck.

                  1. Rusko i Čína už na nedostatek morálky párkrát v historii dojely, ale rozhodně netvrdím, že morálka všechno spasí. Jde mi o míru a uvažování do budoucna. Ty taky nepůjdeš vykrást obchod, i když je to krátkodobě velmi zisková činnost.
                    Co se týká té Nigérie tak nevím, o jaký úžasný kšeft jsme přišli. Možná se tam nějaký rýsoval, já netuším. A kdyby ten kšeft měl přinést roční HDP pak nebudu Mirek Dušín a nebudu křičet, že lidská práva jsou přednější. Ale nesouhlasím s tezí, že mám mít gumový postoj jen abych dostal o 10 korun víc na výplatu.

                    1. Nigérie je i na africký poměry chudá a zaostalá prdel. Na hlavu jedna z nejchudších zemí Afriky/světa. A taky nejmíň bezpečných. Žádnej africkej lídr ani tygr. Mají celkem dost surovin, ropu a plyn, ale sami je nedokáží těžit a zahraniční těžařský společnosti by nás k lizu nepustily, ani kdybysme to těžit dovedli.
                      Je jich 25x víc než nás, ale státní rozpočet maj jen asi dvojnásobnej.

                    2. A HDP maj skoro stejný jako my, 390 miliard dolců, zatímco my 350. Akorát jich je 23x víc.

                    3. shane
                      Takže i taková chudá a zaostalá prdel si troufne poslat „jednoho ze světových lídrů“ někam. Dost smutný.
                      Otázka zní, když je Nigérie k ničemu, proč tam teda jeden ze světových lídrů chtěl jet.

                    4. @Hroch To bych taky rád věděl, co tam Fiala chtěl dělat.
                      Jinak souhlas s @shane
                      A i kdybychom se k nějakým surovinám dostali, tak nemáme takovou (vojenskou) sílu, abychom ty investice „ohlídali“. Po případném převratu bychom tam měli zase hovno.

                    5. @L39NG
                      tam chtěl udat, nebo aspoň repasi starých

                    6. Skemrat vo tu ropu a plyn, co tvl taky jinyho. Jenze je vyfakovali ai na strednim vychode, ai v negerstanu…

                3. Samozřejmě je potřeba umět odhadnout, jak moc nám mezinárodněpoliticky uškodí poslat Grétu do prdele, versus jak moc nám ekonomicky uškodí ji tam neposlat. V principu to platí i o tom Izraeli- prostě je potřeba „umět v tom chodit“. Což fakt není jednoduché, proto si na to (jako národ) platíme špičkové odborníky typu Fialy. Že to zní jako těžkej sarkasmus, to je jiná věc.

                  1. Určitou roli hraje i to, jakým způsobem Grétu do té prdele pošlem. Můžeme třeba podporovat Ukrajinu, ale nemusíme vyvěšovat rádoby „umělecká“ díla s Putinem. Můžeme hlasovat v OSN v zájmu Izraele, ale nemusíme z toho OSN „vystupovat“. Třeba „návštěva“ Lipavského, pokud vzal na zpáteční cestě nějaké čechy nazpátek mě přijde OK. Návštěva Izraele Fialou mě přijde zbytečná, levněji ty radary stejně nedostanem a že bychom tam dodali nějaké zbraně nebo střelivo, o tom dost pochybuju.

                    1. Latimerie podivna
                      Tohle je další věc. My si dáváme záležet, abychom dělali GESTA.
                      Osobně si myslím, že ta gesta nejsou vlastně určena ven, ale dovnitř. Že je to rituál, kdy se uvědomělí navzájem předhánějí, kdo bude uvědomělejší a snaží se co nejvíc nasrat všechny, kteří si myslí něco jinýho. Protože kdo nejde s náma, je přece putinosexuál, tak ho tím pytlem nasereme, to jsem tě dneska trumfnul, Jani, co?

                    2. Souhlas. Oni jsou sice ty gesta určena dovnitř, ale jsou vidět i z venku.
                      No a Jana to je kategorie sama pro sebe. I když kdyby Pekarová-Svetrová byla ministryní, možná by ji
                      i trumfla.

  5. Mame co si zaslouzime..

    1. Nejsem fanda kolektivni viny. Ja jsem tu sebranku nevolil, takze si to nezaslouzim.

      1. @Sysop: Ja jsem taky nevolil nikoho ze „Spolu“, ale taky jsem tim nic neovlivnil. Proto pisu MAME, ne MAM.

        1. ..a taky MAME, bohuzel, protoze jsme z velky casti narod idiotu, debilu, vychcanu a ignorantu..

          1. Jenze ja necitim zadnou kolektivni pospolitost, ani pro sdileni utrpeni. Ja mam, co jsem si nezaslouzil.

            1. @Sysop: Jenže na tom je jaksi lidská společnost založená. Třeba i na sdílení následků rozhodnutí jiných.. Idiotů, debilů, vychcanů a ignorantů.. Nezbyva než se se s tim smířit nebo se stát jedním z nich. Ja jsem na zhruba poloviční cestě k tomu smíření se s tím.

              1. Na tom je zalozena SOUCASNA spolecnost….pravda, lidi to tak v drtive vetsine chteji, tak to teda maji (a s nima se vezeme i my, co to tak nechceme, protoze jsme v mensice)
                Ale verim tomu, ze to je docasny stav…Akorat zmeny se uz ja nedoziju, no :-(

                1. Lojza:

                  „… s nima se vezeme i my, co to tak nechceme,…“

                  – – –

                  Tohle nezkoušej…

                  .

                  1. WTF? Co to meles?

              2. To je demokratická pozice, respektovat realitu většiny společnosti, ať se mi líbí, nebo ne. Já to mám jen trošku posunutý. Nehodlám se s tím smiřovat, ale jen strpět sociální realitu a zůstávat rebelem, pokud mi ještě na artrózou trápená stará kolena budou síly a rozum stačit.

                1. Zrovna petikolka nebyla zvolena vetsinou spolecnosti. Tohle bych si moh’ rikat mozna v Rusku, kdybych uznaval opozici.

              3. Chapu, ze je to muj boj, prijmout diktat vetsiny, ale zatim jsem tu cestu ke smireni se s timto faktem jeste ani nenastoupil. Vzhledem ke svemu veku tipuju, ze uz tu cestu nikdy nezacnu.

            2. Sysop: na tohle pozor, protože to už tady taky bylo. Jistí soudruzi měli pocit, že ti, co jsou chytří a schopní mají taky něco, co si „nezasloužili“… a tak jim to sebrali.

              Osobně nerozumím, na co si zrovna ty stěžuješ. Máš hlavu, díky které vyděláš dost na to, aby s tebou nikdo nemohl vorat, ale současně se tváříš, jako kdybys zrovna ty neměl pomalu na rohlík.

              Kolektivní pospolitost a sdílené utrpení do toho nepleť, to je zcela irelevantní.

              1. Ze vydelam dost penez neznamena, ze mne o ne muze nekdo jen tak mir nix dir nix ojebavat.

                Ze smradi radi prostrednictvim statu berou aktiva a nedeli se o pasiva, to je vec stara, jako lidstvo samo. To nevynalezli komuniste. Ti jen kradli vice okate, protoze kouzlo fiat meny tehda neznali.

                Sdilene utrpeni je, ze se mam smirit s tim, ze nekdo jiny, nez ja zvolil vladu kretenu a ja to ted mam spolufinancovat. Je to sdileni udelu, ktery mi byl hozen na krk bez mehou souhlasu.

                1. Sysop: to právěže může a dělá.

                  Jestli je to utrpení nebo ne je tvoje rozhodnutí. Resp. nemusí být, můžeš tomu klidně podlehnout. Ale to na tom nic nemění. Tedy je to irelevantní.

                  1. Nemakam proto, abych to rval pres stat do kapes zlodejum. Pri jakekoli prilezitosti si s cistym svedomim nekde zase urvu. Nedelal jsem to, dokud mne stat neokradl v dobe, kdy jsem podnikal. Od te doby se muj pohled na soucasny socialismus zasadne zmenil.

                    Jestli se zavede CBDC, tak ta statni zlodejna dostane turbo.

                    1. Sysop: to asi nikdo. Pokud si vždycky rád urveš, pak nechápu, co se divíš, že si jiní rádi urvou u tebe, když to zrovna jde.

                    2. Jenze ja ani zdaleka nedohanim to, co je mi brano. Nemam sanci mesicne nekde uzmout ani desetinu toho, co mi samozvani zlodeji pres stat nakradou.

                    3. Ne, to nemáš. To je prokletí střední třídy. Bohužel ta se okrádá nejlépe a nebude se moc bránit.

                    4. Sysop: já nemluvím o částkách, ale o principu. Pokud si s klidným svědomím klidně urveš, co by si jinej s klidným svědomím neurval u tebe?

      2. Já sem taky sebranku nevolil, já volil ODS. Sborná se přidala sama, a neptali se mě.

        1. @Panelákovej Pičus: Nemohl jsi volit sólo ODS, tak nekecej. Kazdymu, kdo tohle mlel ored volbama, ze bude volit ODS, jako vzdycky, jsem presne rekl, jak to dopadne a taky to tak dopadlo. Volil znrdy „Spolu proti Babisovi“ neni to samy, jako volit zmrdy „ODS jako vzdycky“ ;)

          1. Doprdele, na ty miniklavesnici matlafounu je to tady vzdycky peklo..

    2. Já si to nezasloužím, ale demograticky to mám. :-P

  6. ..a oni to vědí a nemají strach.

  7. Výborné, pobavilo. I když hořce.

    Jinak přesněji se tomu, co předvádí SPOLU, říká „virtue sinalling“ – dělat politiku nikoli proto, jaký bude mít reálný efekt vně vlády a jejích voličů, nýbrž proto, jak dobré pocítky z ní bude mít výhradně tábor vlády a jejích voličů.

    „Hodnotová politika“ znamená „z blbosti jít na ruku zájmům jiných států a nepožadovat za to žádné protiplnění“, což je sice idiotský opak „transakční politiky“ protiplnění vyžadující, ale alespoň to tolik neztrapňuje. A občas se i někdo nějakým protiplněním revanšuje dobrovolně, v rámci jakéhosi „internacionálního jánabráchismu“.

  8. No nevím… Z vládnutí Spolu nadšený nejsem.

    Scénka s Nutellou byla trapná, ale bohužel to vyvolalo diskusi směrem zcela na hovno. Rozdíl v cenách se opravdu nedá zdaleka vysvětlit jen rozdílnou DPH/MWSt.

    Čekal bych spíše debatu o oligopolech a kartelech v Čechách. Zejména u drogistického zboží, ale i značkových potravin. Včetně rozdílných receptur dle „regionálních“ chutí.

    Dodavatelské řetízky u firem Unilever, Henkel, Mondelez, Nestlé jsou u řetězců vlastněných Rewe Group, nebo Schwarz Group velmi krátké…

    Lidé, energie, pozemky/nemovitosti jsou v Čechách o dobrý kousek levnější než v Německu.

    Nechápu potřebu stbátka Babiše, to téma ještě prohloubit. Viděl jsem jeho nuetellove video na Twitteru. Trapností Fyjalu opět překonal.
    Fakt nechápu jak ten stbácký podepisovač Green Ordealu může vůbec nějakému troubovoliči imponovat.

    Ad Nigérie: nikde jsem se nedočetl o důvodu. Pouze dvě domněnky: postoj k Izraeli, zredukování pomocí Africe na nulu. Pokud náš postoj Izraeli byl ten hlavní důvod, tak ať jdou černé huby do prdele…

    1. Ony tam pujdou, z naseho pohledu. To nemam obavy. Jenze z nasi strany je to nezvladnuta politika. Politici maji hajit a prosazovat zajmy svych volicu. Nic jineho se po nich nechce. A tohle neni zvladnute ani smykem.

    2. @Tenzor
      ad) Nigérie
      kdyby ten fialový nutellista náhodou nevěděl jak má vypadat správná reakce na negerské odmítnutí, mohu mu poradit takto:
      Vláda ČR na tajném zasedání rozhodla o embargu na vývoz všech dílů na letouny L 39.
      Negrům stejně trvalo 15 let než našetřili na opravu 3 letadel, takže nějaké velké kšefty z toho nekoukají…
      https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-o-letouny-l-39-albatros-se-zajimaji-nigerijci-40112902
      http://czechairforce.com/news/modernizovane-l-39za-letely-zpet-do-nigerie-po-vlastni-ose/
      ad) Schwarz & spol
      Vláda ČR rozhodla o zákazu prodeje v prodejnách nad 400m2 o všech svátcích a třech nedělích v měsíci.
      Otázky na souvislost s negerským odmítnutím a cenou Nutelly zodpovědět stručným: „bez komentáře“

      1. To bychom ovsem museli na misto Fijaly na chvili ukecat Orbana, aby se stavil ve Strakovce a dat mu tak na tyden plnou moc.

      2. Ad kšefty: v Německu se nesmí prodávat o svátcích a nedělích od jak živa. Btw. V roce 2001 byl v sobotu Schluß už ve 4 odpo. O tom rozdílné ceny fakt nebudou.

        Politický tlak na řetězce není od věci…

        1. Retezaci nejsou blbci a rychle si na kalkulacce spocitaji, jestli ozelet nedelni prodej, nebo rozdil na marzi. Asi by to bylo o prsa Japonky.

          1. @Sysop
            ano tak to bylo myšleno;-)
            Ale no balls, no boss.

    3. „Pokud náš postoj Izraeli byl ten hlavní důvod, tak ať jdou černé huby do prdele…“
      Jo, protože přesně takhle se dělá mezinárodní politika. To je fuk, jestli tady třeba nejsou nějaké obchodní příležitosti, typicky nerostné suroviny, kterých je Afrika plná. Prostě když se s námi nechtějí bavit, samozřejmě na první dobrou, protože my jsme v oblasti mezinárodní diplomacie něco jako Agent 007 křížený s Kapitánem Amerikou a jednáme na první dobrou nebo vůbec, tak ať nám skočej na kládu. My si to v našem postavení ekonomické, politické a vojenské velmoci (která má polovinu obyvatel oproti samotnému Lagosu) můžeme dovolit. Koneckonců máme asi tak milion jiných příležitostí, jak se ekonomicky prosadit, například můžeme vybudovat něco ve stylu freak show P. T. Barnuma, a stát se s expozicí „Nejneschopnější diplomat v zaznamenaných dějinách“ supervelmocí v oblasti zábavních parků a psychiatrických léčeben.

      1. Hlavne, abychom tu nasi prosperitu uz prestali skryvat a zalili zapadni chrtany nasi oceli… ehm… co to melu… a ukazali tem hlupakum okolo, ze jen konsolidujeme sily k vitezne ekonomicke ofenzive: https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cesko-je-nemocny-muz-evropy-pise-die-welt-40450507

        1. Jasně, ČR je něco jako Chuck Norris: Nespí, jen vyčkává.

          1. Tak tak, Chuck Norris taky vzdycky vyhraje sprint na 100 metru. Protoze zna zkratku!

            1. Vezmu-li v úvahu, že za cílovou páskou je velmi pravděpodobně peklo, tak se mi nezdá úplně good, že jsme první v závodě, a ještě podvodem. Ale na druhou stranu, aspoň ta agónie potrvá kratší dobu.

              1. Tak zrovna v tom jsem ponekud skepticky. Ono ztratit toho postupne muzeme opravdu hodne a nemusi to byt nutne naraz. Takze to muze byt nejen par mesicu, ale i let. To je, jako cekat na pad dolaru. Je videt, ze svoji dominanci sice ztraci, ale touhle rychlosti se muze uplne klidne propadat treba 15 let. Pokud tedy nekdo nezatahne drive rucni brzdu a nespusti nejakou megavalcicku, ktera by znovu rozdala karty, ze.

        2. Tak už si i západoněmečtí soudruzi všimli, že naše země nevzkvétá…
          Ne, že by za vše mohl Fiala. Ale měli 8 let v opozici na to promyslet, co je špatně a co by se mělo zlepšit. A navíc do kampaně šli s tím, že všechno ví, všechno znají a na vše mají alespoň 3 recepty. Stejně tak média jásala, že konečně vyhráli ti správní, vzdělaní, prozápadní a proevropští. A terazky…

          1. Kdyz sel Fiala do voleb, rikal, ze ty Wunderrezepte ma. Tak ted jen cekam, kam az to necha zajit, nez je triumfalne vytahne a vsem vytre zrak.

    4. >Pokud náš postoj Izraeli byl ten hlavní důvod, tak ať jdou černé huby do prdele…

      Je to tak Gojíme. Židé jsou bohem vyvoleni

      1. A kdo to tvrdí? Já myslím, že vyvolení jsou muslimáci! Ti se s tím vůbec netají!

      2. Jak to říkal ten rabín? „Taky si mohl Hospodin vyvolit jiný národ…“

    5. do prdele pudem akorát my, lžiala a jeho banda dalších zkurvenců rozmrdala cíleně vztahy s drtivou většinou producentů ropy a když měli jít žebrat u těch posledních pár, tak si s nima demonstrativně vytřeli díru u vobou dvou

      esli teda mi hodláš rozdíl v ceně, co ty kurvy zpunktovaly, na všem zboží, kam se zvýšená cena ropy pro pětydemolystán promítne, proplatit ze své kapsy, tak jako v pohodě, bude mi to jedno…pokud ne, tak držte s těma kreténama konečně rypáky a ať táhnou do světa lízat prdele a dovalit co nejlevnější všecko, vod toho tam ty pýče jsou

  9. Je to smutné, když si pan premiér po letech studia a kariéry o sobě čte podobné články, a že jich není málo…

    To je snad už lepší strávit život na pozici řadového negra manuální prací a zůstat skryt před zraky veřejnosti.

    Známý přírodní zákon říká, že v džungli mají největší šanci na přežití nenápadní…

    1. Tak víš co, on pan premiér je takový císař Nero z Wishe: Intelektuální snob z povolání, kterému bohužel trochu chybí ta intelektová složka. Zajde si na orgie, moderním názvem vládní recepci, navzájem se tam zatahá za pipíky s nějakou profesionální žábou na prameni typu Uršuly von der Lejno*, a odejde s intenzivním pocitem, že není klientelismem uvláčená, neschopná, bezpáteřní nula, která šéfuje pravděpodobně nejhorší vládě v dějinách samostatného českého státu, nýbrž státník zhruba ve formátu Winstona Churchilla, „protože to přece tvrdí XY“ (s variantou, že XY je úplně stejnej kus hovna, jen to není obecný diskurs, a tak se o tom nemluví, se v této alternativní realitě nepočítá). Pokud si víceméně omylem přečte něco, co v něm i tak vyvolá nějaké pochybnosti o tom, jestli plebs náhodou nemá pravdu (což při jeho totální absenci sociálních kompetencí není častá stiuace), tak konzultuje nějakého PR prdeloliza, který mu doporučí, jak má „budovat svůj mediální obraz prostřednictvím sociálních sítí“ (přeloženo do češtiny, jak se má ztrapnit na Twitteru, pardon, Xku), pak mu zpětně zatají, že se mu za zády směje i prkýnko vod hajzlu, a všichni jsou happy jak dva grepy jen proto, aby se tento cyklus zmaru a destrukce mohl za ca týden opakovat. Počtem cyklů je víceméně předprogramována Fialova životnost coby principála tohoto cirkusu, ale vysvětli to člověku, co nechápe, že nedává tak úplně smysl říkat „tato sklenice se mi zdá těžší, než ta druhá“ v situaci, kdy na obou je ze zákona povinně uvedena hmotnost s odchylkou +/- gram.
      ———————-
      *to není renonc, Uršula ho podle mě má většího, než Fiala

      1. …. nemyslíš snad kastráta barmských žen, že ne. Bodejť :-)

Napsat komentář

D-FENS © 2017