Doporučuju zajet si na podzim do Švýcarska na AxAlp na leteckou střelnici. https://swiss-wings.ch/fliegerschiessen-axalp/ Budete na kopci přímo proti letecký střelnici. Z toho se mladej zblázní. A z tý organizace logistiky zase tatínek.
SatanOkkY
Tento rok švajčiari v rámci AxAlp nebudú vystupovať. Že vraj možno opäť v roku 2027…….ale to je neoficiálna informácia.
Ak som správne pochopil písaný text tak naposledy sa predvádazli AxAlp v roku 2023 a odvtedy nič – kvôli finančným dôvodom. Ak na to nemajú prachy švajčiari tak už je to ozaj vážne.
Arnold J Rimmer
Aaha, tak to jsem nezachytil, naposled jsem tam byl někdy před covidem. Ale jestli to vypíšou, je dobrý tam zajet. Řádění tryskáčů v horských kaňonech se hned tak někde nevidí. Akorát to chce dobrou fyzičku a vyrazit včas, přeci jenom je to přes tuším 2500m n.m. a stát frontu na lanovku je voser, když máš dobrý nohy a plíce tak se to dá využít k potrénování.
Slecna Ling
Ja zas doporucuju Seattle a Boeing Seafair Air Show. Uzasna akrobacie. Prskla bych sem i fotky, ale nevim jak.
Rhinox
Tak to neni zrovna regionalni akce. Ovsem pokud zustaneme ve stredni Evrope, ja osobne doporucuju AirPower (bohuzel, az pristi rok). Tam by se mohli poradatele DnuNato jit podivat, jak se da zvladnout akce kde prijde 200-300 tisic navstevniku.
Tak vono si stačí vzpomenout, co se tady dělo za čínské komunistické rýmy. A to bylo za mikromenežéra soudruha Bureše.
Pak to měly štyry roky v pazourách ty kundy jako popisovaná afroameričanová a zmrd z východu, takže zázrak, že dementi vůbec dokázali trefit na letiště. Eště tak na něm něco zpunktovat.
q
Na Dnech NATO jsem byl párkrát po mileniu, pak o 10 let později a někdy v roce 2015 naposledy. Akci VŽDY provázely problémy s frontou na příjezdu, která neměla řešení. Všechno zašpérovaný několik kilometrů kolem, takže to nešlo dojít, příjezd jedinou úzkou uličkou na konci který stáli demotivovaní studenti co vybírali parkovné. Nejdřív dva, co se různě předcházeli po té frontě, po deseti letech 4 a auta dělil policajt na dva pruhy. Když jsem tam byl naposledy, byly tam proudy 4. Člověk by řekl, že i blbá vopice by po dvou ročnících vymyslela způsob, jak to parkování odbavit co nejrychleji na více příjezdech (což možné bylo), nebo to odněkud převzít. Ale tady asi ne. Nebo se tam dalo dojet vlakem, kterej byl narvanej až po střechu jako v Indii. Ostatní bylo úplně stejné – stánků se žrádlem málo, v jednu už komplet oblepený bordelem, protože tam byl jen jeden koš, kterej nikdo nikdy nevynes, stánky s pivem mě nezajímaly a 2/3 ostatních pak stánky s „leteckejma“ cetkama z číny. No a když byly fronty na příjezdu, byly fronty i na ukázkách, takže si člověk vystál 2-3 fronty a byl večer. A na letecký koukal z dálky. Jsem tedy rád, že se AČR drží i po 20ti letech stále stejných standardů a příjezd je tam nahovno (pokud sis do kolony nastoupl v šest ráno, tak jsi na statický show byl v poledne) a další služby taky. Ale zase je to až na parkovný zadarmo. Tak jsem tam od tý doby nebyl a už mě tam nikdo neuvidí.
Rhinox
Ja prestal chodit na DnyNato kdyz sem si uvedomil, ze bych snad musel prijet o den drive, a jiz vecer kolem 22:00 se postavit do fronty na zaparkovani, abych na druhej den stihl zacatek. A kdyz sem tam zazil hodinove fronty dokonce na wc (navic placene), tak sem si rekl, ze tenhle socialni masochismus opravdu nemam zapotrebi…
Qitecek
Naštěstí bejvá live přenos na idnesu, a o něco míň i na čt24.
Dachsmeister
@Dny NATO
tak dovolím si tady odložit několik tipů pro fňukaly stádního typu co si neradi přivstanou.
1. dáme si budíka na čas T mínusběžná doba dojezdu k areálu na 0600 ZULU
2. parkujeme v obci Petřvaldík u dobrovolných hasičů zde https://maps.app.goo.gl/vkRU2eJMHsPAhmGp9?g_st=ic od první stojánky 3000ft, ke vstupu 2400ft.
3. přijedeme do obce od Jistebníku, ne po hlavní trase Ostrava Příbor.
4. na akci si vezmeme svačinu a nápoje, není to jako na koncert, kde vás kolikrát nepustí ani s 0.5l PETkou.
5. vybavíme se dalekohledem
6. pokud nás některé letové ukázky nezajímají, odcházíme kolem 1000 ZULU z areálu, zatímco fňukaly co si rádi pospí potkáváme ve frontách u vstupu a pak jako pěšáky v perimetru 5km od areálu a jejich vozidla parkující na neuvěřitelných místech.
7. z doslechu vím, že podobnou taktiku lze zvolit při dopravě MHD, ranní ptáče dál doskáče a nemusí stát celou cestu na jedné noze, a to ještě cizí.
8. taktiku ranní ptáče volím(e) i na túrách a když se občas kolem poledne vracíme z5, potkáváme podobné ospalce co neměli kde zaparkovat a tlačí se v úzkých hrdlech, např. Sněžka, Bílou Opavou na Praděd, Lysá hora, Jánošíkovy diery, Rysy, Slovenský ráj, atp.
q
Hezké.
Příjezd na otvíračku v 0600Z je s děckama poněkud komplikovanější, zvlášť když nechci bydlet v hoteli, které jsou v širokém okolí buď rozebrané posádkami návštěvních strojů, nebo jsou to špinavé díry s potkamanem a švábama v základním příslušenství pokoje a musím dojet těch 350km. Nicméně vyzkoušeno, příjezd v 0530Z a kolona končila zhruba hodinu a půl od parkoviště. Né tak daleko ale organizace parkování vylučovala dřívější dojezd.
Parkování v přilehlé obci (a několika dalších do hodinového dochodu od letiště) vyzkoušeno – na příjezdech buď mobilní zákazy, nebo tam zevlovala PČR, kterých mají nejspíš ve vostravě přebytek a všechny posílala do prdele, většinou obojí.
Jsem uvnitř a jdu po statických – obvykle 80 procent techniky je jen postaveno a zamčeno, demotivovaná posádka buď není přítomna vůbec, nebo se věnuje sama sobě, což jim těžko vyčítat. Stejnou práci odvede návštěva leteckého muzea. U hlavních hvězd je obvykle možnost vejít do interiéru, nebo alespoň do hlavních prostor, místnosti s technikou jsou vyčlěny a střeženy. Stejnou myšlenku má ale každý z toho milionu lidí, takže fronta, pak minuta uvnitř a nazdar.
Pokud si mám brát na letecké ukázky dalekohled, pak je asi myšlen dalekohled hvězdářský, protože od statických je to k hlavní ploše docela daleko a je vidět pěkný hovno. A to se bavíme o mašinách ve vzduchu. Pokud je to ukázka pozemní techniky, nebo třeba seskoků, tak je možná vzdáleně slyšet hučení, jak to někdo komentuje, ale to je asi tak všechno.
Pokud je 35 ve stínu, bouřka nebo chcavec, tak se v areálu není kam schovat – což při počtu lidí i chápu, ale je to spolupůsobící faktor mého znechucení.
Fronty na cokoliv od hajzlu (už před polednem posraným jako v nějakým fekálním hororu) po stánek s vodou/žrádlem je jen třešnička na dortu, kterou dokreslujou odpadkáče, který se už v poledne promění v pyramidu zbytků od žrádla obalený rojem vos a sršňů. Jako je to jasný, 20 let pořádám akci, kam přijde milion lidí, co se u stánku nažerou za ceny jako Monaku, tak na to zorganizovat co hodinu odvoz bordelu, nebo těch stánků dovalit víc, na to je vždycky dost času a necháme na příště, to jsme přece nemohli vědět. A nebo třeba tam postavit cisternu s kohoutem a pitnou vodou, kde by si každý mohl samoobslužně natočit, to už chce doktorát a to nemáme.
Jasně, nejde to všechno házet na hlavu organizátorům – ta akce obětí kombinace dlouhodobě zoufale mizerný organizace, obrovský návštěvnosti daný zajímavou technikou a umístění uprostřed polí, kde je ze tří stran všude daleko a z té poslední strany je živé letiště plné imbecilů z tamní ochranky, co nejspíš také přispívají k „organizaci“. Ale za úvahu stojí, že třeba CIAF je na tom při podobně obrovské návštěvnosti o dost lépe. Kdyby zvládli věci, co se zvládnout dají, což je to parkování a catering, člověk by jim lecos odpustil.
Ale takhle jsem dospěl k závěru, že jim na to seru. Lidí tam mají dost, tak se jim tam cpát nebudu.
Dachsmeister
@q
no kdybyste si to rozmyslel, dáme tedy tady letos sraz? https://maps.app.goo.gl/3N2C8JXipo9QqKca9?g_st=ic
0530Z
Za 30 min parkujete a za 20 min jste u vstupu, kde si posečkáte dle počtu ranních ptáčat.
Z Prahe to dáte za 3 hoďky i přes brněnské barikády na D1.
Popř. ubytování v horských penzionech 20-40 km od místa činu.
Arnold J Rimmer
Taktika ranní ptáče je úplně na hovno, normální lidi tou dobou chodí spát!
Ada
Mohli by si na tyhle akce najmout organizátory parku Mirákulum (nebo parkoviště pražské zoo). Jako u všeho, kde má ruce stát bude asi hlavní problém v motivaci. Zatímco zábavní park se snaží, aby to bylo pro lidi co nejpříjemnější a přišlo jich co nejvíc, tak pro státní složky je to jen nepříjemné vybočení z rutiny a (ne)spokojenost lidí není nijak svázána s jejich existencí.
„… zoufalejším řízením provozu Policií ČR a jejími znavenými dutohlavými příslušníky, jejichž hlavní prioritou bylo organizovat průjezd VIP vozidel.“
– – –
Totéž na Bahnech u Strašic. V 90. letech to ještě uměli, teď už ne a fakt jenom prdelolízavost k VIP, nic víc.
dritchie
Blažena byla docela pohledná, mladá a _pracovala_ v kravíně. Srovnávat ji s klimakterickou hysterkou, která žije a škodí ze státního je v podstatě urážka.
_______
Mustangy jsou krásné. Když je vidím, mám občas mrazení v zádech. Ještěže jejich piloti tenkrát netušili, jak s tou svobodou, kterou vybojovali, tady v Evropě jednou naložíme.
RomanL
No, to jsem si taky tu „svobodu“ neuměl představit, když jsem před 37 lety zvonil klíčema. Ale že budu mít po 35 letech za prezidenta bolševickou StBáckou gumu, pod kterou tady u nás doma sloužili mí kamarádi, takže dobře ví, jaká je to svině a hovado, to mě teda v životě nenapadlo, a pořád se z toho nedokážu vzpamatovat. Já jsem nevolil ani Zemana, protože v KSČ byl, i když ho vyhodili za nesouhlas s okupací, ale proti tomuhle hovadu to byl rozhodně úctyhodný PAN prezident! 😡😡😡
dritchie
Problém je v tom, že se zapomíná.
Ještě 20 let zpátky by agent 107 ve volbách neměl šanci. Lidí, kterým by principiálně vadila jeho minulost, bylo mnohem více.
Dnešnímu voliči je to do značné míry jedno a vyrostla generace, která je přímo naprogramovaná, aby jí to jedno bylo.
Ada
Však to taky stálo fůru času a peněz ho vycvičit. Zveličovat příběh záchrany vojáků na misi v Jugoslávii, vyzdvihovat jeho funkce v NATO a tím i důvěryhodnost (a upozadit že na podobných funkcích byli lidi, kteří stáli za války s Vůdcem nad mapou), bagatelizovat to, že vedl buňku KSČ s tím, že tam v armádě byli všichni atd. Mimochodem současný ministr obrany má podobný karierní profil, ale nějak mi to nevadí, protože když je někdo dobrá guma, tak mu stačí jen převléct uniformu. Ale když vidím jak někdo takový dělá morální maják, mluví u pomníku Palacha, dává věnce na Národní třídu nebo se nechá fotit na koncertě skupin, které tu kvůli takovým jako on nemohli vystoupit, tak to se mi zvedá kufr. Kdyby dál dělal gumu, tak za mě ok.
dritchie
Těžko říci, jak to bylo drahé. Jeho potenciálních voličů je dnes spousta a jsou čím dál hloupější. Možná to šlo docela snadno.
Koneckonců Bůh ví, pro koho ten prezent vlastně pracuje. U těchle jeden nikdy neví a možná by lepševici byli překvapeni. :-) Není těžké domyslet, komu ten evropský průser prospívá nejvíc.
Childeater
Pokud se volba scvrkne na Babiš vs Pavel, je dehonestovat voliče jedné nebo druhé strany strašně snadný.
dritchie
Tak pokud bych to vzal čistě matematicky, má Bába prohřešků ve prospěch komunistického režimu daleko méně.
Ale protože je to pro mě bezpáteřní oportunista, který nakonec eurobolševikům vše podepíše, rád jej nemám.
Ke cti mu slouží, že to svinstvo alespoň aktivně nepodporuje.
Já tenkrát volil paní Prázdnou Obálku. Jiná možnost nebyla.
Arnold J Rimmer
Jsou ty kluci ze stejnýho těsta. Akorát každej podepsal někde jinde něco jinýho, to je celý.
Childeater
AJR
Přesně tak, jsou jak kosí bratři.
Childeater
Bába bezpáteřně podepíše komukoliv cokoliv, pokud to vyztuží jeho byznys. Jeho cílem je nás všechny ožebračovat ve velkém (vysoká inflace), protože z toho profitují jeho firmy s miliardovými úvěry.
S tím, že nebyla možnost dobré volby souhlasím, už jsem to někde psal…
Jihočech Honza
Ono i zadluženému státu se lépe hospodaří v inflačním prostředí. Neřekl bych, že naše ožebračování je „cílem“, spíše by to byla „collateral damage“, to je ovšem jen rétorický rozdíl.
Zrovna na DFENSu bude minimum zapálených babišátek, pokud ho někdo volil, tak ze vzteku a jako protest proti jenerálu manekýnovi. Včetně mne. Nejsem na to hrdý, ale nelituji, s jenerálovými eskapádami se ukazuje, že to byl správný posup.
Childeater
Mno, zatím mu eskapády celkem prochází. Stabilní podporu má tuším okolo 60%.
Jestli to jenerál neposere něčím velkým a bude trochu chodit mezi lidi, má to v kapse i podruhý.
Sysop
Ja to rikala, je to stramak!
RomanL
Já naopak doufám, že se lidi snad ještě proberou. :-(
RomanL
Byla, já jsem z těch dvou nevolil vůbec. :-(
RomanL
No, po morální stránce je tedy jednoznačně vítězem Babiš, který POVINNĚ, z výkonu svého zaměstnání musel nosit nějaké zprávy na velitelství, na kterém současně sloužil náš soudruh prezident, kterého do toho ovšem NIKDO NIJAK NENUTIL! 😡😡😡
Ada
To jste kapku smíchal hrušky s bramborama. Prominent Babiš dělal v zahraničním obchodu, což obnášelo být v kontaktu se státní bezpečností. Někdo byl v tomto aktivní více, jiný méně. Prominent Pavel vedl buňku KSČ v armádě a dělal přípravku do zahraniční rozvědky. Kardiochirurg Pirk dělal doktora a aby ho mohl dělat v klidu dál, přemluvili ho ke vstupu do strany.
Babiš nebo Pirk dělali nějakou normální civilní práci, při které se tehdy od určité pozice nebo funkce nedal ignorovat režim, tak se s ním pro výhody zapletli. Pavel byl aktivní složkou režimu, součást ozbrojených složek, které ten režim držely. V době, kdy armáda i rozvědka byla v úzké spolupráci s okupační sovětskou armádou.
leon
Libtardi se řídí instrukcemi z libtardích médií koho mají volit.
Lživá, závislá, nadržující média umí libtardům prodat i navoněné hovno.
ty_mne_taky
Další „hrdina od klávesnice“, který kromě vulgarit, urážek a lží je hrdý na svoji hloupost. Ale hlavně, že má NÁZOR!
Pavel s STB neměl nic společného:
Vojenské zpravodajství (tajná služba armády): Pavel před rokem 1989 studoval postgraduální kurz pro vojenské diplomaty a zpravodajce pod Generálním štábem ČSLA. Tuto skutečnost, včetně svého krycího jména „Pávek“, veřejně přiznává. Jednalo se o vojenskou zahraniční rozvědku.
StB (Státní bezpečnost): StB spadala pod Ministerstvo vnitra a fungovala jako politická policie k potlačování vnitřního nepřítele a disidentů. S touto strukturou Petr Pavel neměl nic společného.
Lustrační osvědčení (1992) spolupráci s StB jednoznačně vylučuje.
VKR byla samozrejme soucasti StB. Vojenska rozvedka v zahranici samozrejme sledovala ceske emigranty, zejmena jejich moznou nebo faktickou spolupraci se zahranicnimi rozvedkami.
Eric
Dovolil bych si podotknout:
1. O VKR zde není řeč.
2. Emigraci a možnou spolupráci sledovala rozvědka, nikoliv vojenská rozvědka.
3. ZSGŠ neměla s StB funkčně nic společného.
Ale jinak dobrý :-)
JASAN
No já nevim, mně je to tak nějak jedno, ale stejně je zajímavé, že člověk u kterýho je černý na bílém že měl sovětskou okupaci za dobrý nápad, může dělat prezidenta, co se chystá na Rusa. Ono se dá samozřejmě říct, že Rusko nejni CCCP, ale tím zase trochu padá ta druhá theorie že jako už s ruskou okupací máme zkušenosti a moc dobře víme co sou zač… Řeknu Vám, nechtěl bych být prezidentem.
Sysop
Prezident je urednik, jako kazdej jinej. Jen namisto prace pro lidi klade vence a stara se o svoje cestovani do zahranici. Je to profesional, ktery bude stejne dobre pracovat pro Rusa, jako pro Amika, nebo Nemce. Rano vstane, podiva se, jaka je aktualni politicka situace a jde zastupovat.
Lukas B.
no právě že ausgerechnet prezident by neměl bejt úředník jako každej jinej. má jisté tradiční tatíčkovské měkké pravomoci, a jejich využíváním může být do jisté míry směřovatelem a demiurgem politiky. tam by měla být nějaká opo autorita a mravní integrita samozřejmostí. samozřejmě můžeme namítat, který z prezidentů něco takového měl. masaryk možná, hácha asi ano, pak dlouho nic a málo platný, havel (jakož i do jisté míry klaus a zeman) snad taky, přinejmenším to byly politicky „těžké váhy“.
Sysop
Nojo, kdyz my jsme si holt hen ty feudaly vyhnali, takze ted nemuzeme udelat nejakou peknou konstitucni monarchii a mit za hlavu statu nejakou osobnost. Pozde si honit, bycha.
Ada
Na rozdíl od Bourbonů nebo Romanovců náš panovnický rod nikdo nepozabíjel, takže nástupce (vnuk) posledního císaře a českého krále je v dobré kondici, stačí mu zavolat :-)
Sysop
No nejprve bych ho ale lehce proklepnul, ten posledni feudal, co nam spal ve snemovne, po kazdem probuzeni agitoval za ucast Cechu ve valce na Ukrajine.
Arnold J Rimmer
Zvonimir je určitě v pohodě. Jako bonus bych očekával že zruší ty eurodebility okolo benzinu a my se nemuseli dívat na to panoptikum kreqatur na hradě českých králů. Dyť to je donebevolající!
Ada
Jak proklepnul? Buďto nárok na trůn má a nebo nemá. Když byl panovník dement, tak se o změnu musel postarat panovnický dům, ne že si lid bude proklepávat panovníka, to ať si nechaj do Rzeczpospolite.
Sysop
No myslel jsem proklepnout pred zavedenim konstituce. Abychom pak nezjistili, ze namisto vychcanych prospecharu nam tam stoji fronta genetickych dementu.
Ada
To je jedna z nevýhod monarchie. Oproti frontě psychopatů na omezené volební období je to dle mého příjemná změna.
Dachsmeister
@Ada
hele jestli to myslejí vážně, tak stránky https://karlvonhabsburg.at/ do češtiny, maďarštiny, slovenštiny, rumunštiny, chorvatštiny, slovinštiny a ukrajinštiny.
Tím bych začal.
Pak taky nějakej program a ne je zrušit Habsburský zákon a exhibovat v obskurních spokcích pochybné úrovně.
Jinak na známky gesicht docela ujde…
Ada
I jako celkem pravidelný volič svobodných si vedle voličů Koruny České připadám jak mainstream :-)
Tenhle vlak už odjel.
fatdwi
JASAN: to mi na tom naopak přijde naprosto přirozené. Guma jde na toho, koho jí loutkovodič označí jako nepřítele, to je přece naprostý základ už od přijímače.
Prezidentem klidně být můžete, pokud vypadáte dostatečně reprezentativně, máte dost těch loutkovodičů, pro které jste ochoten udělat úplně cokoliv a jste věřící (v loutkovodičskou pravdu). Pokud tedy máte jakési svoje názory, zásady a jste nedejbože konzistentní, ztroskotáte už na tom prvním, k čemu byste tomu loutkovodiči byl a proč byl do Vás a Vaší kampaně sypal prachy?
Sysop
Presne tak. Prezident je produkt. A vojaxe na toto misto hodi nejlip.
Childeater
Prezident by měl být symbol, osobě prezidenta by měl dodat váhy ten její úřad.
Měl by být vzorem nějakých hodnot, ať už je to morálka, nebo čest a měl by mít jen minimální přesah do politiky.
Problémem dnešní doby je, že vhodní kandidáti přestali existovat. Ani taková velmoc jako je USA nedokázala najít příčetného, bezúhonného občana s dobrým morálním kreditem, který by byl ochoten převzít ten úřad.
Jak jsem již několikrát konstatoval, zastupitelská demokracie je úplně na hovno, pokud nejsou zastupitelé.
Sysop
Zase ale nelze PePa-ovi vycitat pasivitu, nebo nizkou angazovanost. V tom vzdy vynikal a ani ted nezklamal.
princdrson
a to je dobře, i naprosto vypatlané kundy už připouští, že žalovat u Ústavního soudu, aby lampasák mohl jet na slavností večeři není zcela ehm … pěkné
Sysop
To je takova zajimava vec, kdy jeden urad dava praci jinemu uradu, zatimco to danovi poplatnici plati.
Childeater
Na tom je smutné leda to, že půtkami těch idiotů jako je Turek, Macinka, Babiš a Pavel trpí naše milovaná vlast, respektive vypadáme před světem jak národ naprostých pitomců.
Pokud se nedokážeme domluvit ani na tom kdo pojede na vejlet a co bude mít v torně, tak proč by se s námi měl někdo vůbec o něčem bavit?
shifty
Tak pokud zahraniční politiku dělá vláda a prezident vládu v zahraničí pomlouvá, stylizuje se do role vůdce opozice a hází jí klacky pod nohy, vcelku logicky ho tam vláda sebou nechce. To s nějakým jeho domnělým právem zastupovat navenek nesouvisí. Kdyby byl schopen se s nimi domluvit (to samé i Macinka atd. s ním samozřejmě), asi by to problém nebyl. Když jde proti nim, tak těžko může čekat, že ho tam budou jako někoho kdo půjde proti nim brát. Navíc nemá žádnou odpovědnost za své veřejné kroky. Za jeho chování zodpovídá taky vláda. Samozřejmě nám to teď náš nestranný Ústavní soud může vysvětlit jinak a bude to jinak, ale to zatím nevíme.
A s aktivistickou politikou si začal Pávek, když nejmenoval Turka. Bylo mu jasné, že mu to u jeho voličů a voličů opozice přinese body (možná ne jemu, ale těm za ním to jasné bylo zcela jistě). Ten konflikt je prostě v zájmu, těžko říct koho přesně. Je to smutné, ale je to tak a trapné je to až na půdu z obou stran.
Banální spory se soudí dlouhá léta, tady najednou mají všechny paragrafy v jedné patrontaši.
Tak schválně, jestli mají dost divizí si to vynutit.
Alan.Cox
Childeater: Jak domluvit? Ústava mluví naprosto jasně, kdo to určuje. O jaké domluvě tady mluvíte? To je v Ústavě domluveno už velice dlouho.
RomanL
A na čem se chceš se soudruhem prezidentem jako domlouvat? Že povedeme válku s Rusem? Že si v EU zrušíme právo VETA? Že si zavedeme Euro, nejlíp už zítra? Že pojede na summit NATO, aby tam mohl mlít pičoviny a slibovat někomu hovna vládě za zády, kterou pak vtipně obviní, že to neplní?
Tak o čem se KURVA vlastně chceš se SOUDRUHEM PREZIDENTEM DOMLOUVAT? Řekni to! :-P
Integrale
Na jeho demisi.
O ničem jiným s tím dobytkem na hradě nemá smysl diskutovat.
Eric
A kdo by tedy měl být president?
Childeater
Sysop 9:53
PePa vyniká aktivitou tam, kde je to úplně jedno.
Jediný téma který vyvolalo nějakou odezvu mezi elektorátem (tím myslím JEHO elektorátem), bylo to jeho orodování za euro. A když to šplouchlo nazpět, už se tomu důsledně vyhýbal. Ostatně, mělo by mu do toho bejt stejný hovno, jako Babišovi do Český televize.
RomanL
Proč by mělo být Babišovi hovno po ČT? Dělá přesně to, co měl ve volebním programu, a kvůli čemu ho někteří volili. :-P
Integrale
Naopak, měl by přitlačit a ČT a ČRo podmínečně zrušit.
Dal bych jim symbolicky rok na nápravu. A až tu lhůtu proserou (protože za rok z těch propagandistických sráčů nikdo novináře neudělá, i kdyby byl Pán Bůh), tak to rozpustit bez náhrady a bez padáků.
Komu ta propaganda bude chybět, může si je dál platit ze svýho. Akorát nevím, jestli jim těch 90 litrů monatlich bude stát za to.
Ada
Prezidenta si v parlamentním systému vymysleli, aby běžný vohnout nějak zvládnul, že už tam nesedí císař. Tam, kde přešli na konstituční monarchii to měli jednodušší. Ještě jsem chápal parlamentem voleného prezidenta, jako maskota vlády, ale přímo volený prezident v paramentním systému – to mi hlava nebere.
Childeater
Ada
však to říkám, role prezidenta je v parlamentní demokracii výlučně ceremoniální. Jsem mu ochoten připustit roli morální autority, pokud k ní má ovšem kompetence.
Ostatně, zastavte na ulici několik lidí a zeptejte se jich, kdo je prezidentem Německa…Rakouska…Maďarska…troufám si tvrdit, že by spousta spoluobčanů měla problém si vybavit, kdo je vlastně prezidentem Slovenska.
S přímou volbou souhlas, je to nesmysl.
Ada
Tak tady máme buďto zasloužilé politické šíbry jako Zeman nebo figurky na míru (jako když si v lotkovém divadle zvolíme jestli bude herec v pozadí držet kašpárka nebo princeznu.) Když se tam mohl dostat někdo zvenku, kdo není nikomu nic dlužnej jako Janeček, tak ho radši odstavili už před startem, aby nekazil hru.
Childeater
Janeček se na to moc nehodil.
Odmítal připustit, že jako prezident nemá fakticky žádnou výkonnou moc a podcenil média – pindal o očkování prot covidu, což je strašně štěpný téma a okamžitě si vyrobíš z poloviny voličů smrtelný nepřátele, lhostejno kde je pravda.
Je to matematik a podnikatel, ale ne politik…
Lukas B.
z tý party co kandidovala se na to hodili málokteří.
a zrovna janeček je typický příklad floutka, co měl víc štěstí než rozumu a ve správnej čas nasedl na správného koně a stal se buď slavným, nebo vlivným nebo zbohatl, a od té doby si myslí, že je tak chytrej a moudrej a o něco víc než ostatní, a má pocit, že ty svý moudra musí šířit, a ještě jej v tom utvrzují všelicí šíbři co mu lezou do zadku aby k nim upadly nějaký drobečky. hele vemte to po řadě, Bono Vox, Leonardo di Caprio, Michael Kocáb, mladej Lukačovič, Elon Musk atakdále. všichni sežrali šalamounovo hovno a fušují někam, kde jsou úplní diletanti a nemají tam co pohledávat.
Childeater
…vůbec, pouštět světský do politiky, to je recept na katastrofu, ať už je to Klempíř, Jandák, Töpfer, Kolářová anebo pohříchu i ten Franta Ringo.
To je snad ještě větší průser, než když si hokejista otevře hospodu.
Asi jedinej případ kde to celkem zafungovalo, byl Raegan – co si tak vzpomínám. Možná ještě Stropnický, ten to řemeslo taky docela uměl. A dokázal zkrotit Žílu a to už něco znamená.
RomanL
Já myslím, že třeba Regan to nevedl špatně… ;-)
Lukas B.
raegan byl herec, ale rozhodně ne hvězda.
RomanL
A co jako? To jako že ti naši výše vyjmenovaní jsou nějaké hvězdy? 🤣🤣🤣
Lukas B.
to jako vážně porovnáváte di capria a regana jako herce? to už rovnou můžete porovnávat bono voxe s tím šumařem ze včelné.
Lukas B.
jo aha vy myslíte ty tuzemský? svého času byly kooptovány do ještě federálního parlamentu nějací ti (tuzemští opravdičtí) herci, ale velmi rychle pochopili, že se k tomu nehodí.
Ada
Jestli se hodil se nedozvíme, systému se zjevně nehodil. Oproti různým sviním a marketingovým produktům to byl zkrátka někdo zvenku, kdo nemusel nutně hájit nějaké zájmy sponzorů a pasáků.
Sysop
Tak Macinka na tiskovce potvrdil, ze ‚soudruha prezidenta doakredituje‘.
Za mne dobry…
fatdwi
Childeater: to možná platilo v době, kdy se řešily ideály. Dnes jsme v době, kdy se řeší zadání. Chcete-li, aby dopadlo dobře, potřebujete podkud možno bezskrupulózního člověka bez vlastních názorů, silně věřícího. A to jak píše Sysop splňuje voják velmi dobře a u Pávka je to navíc prověřené jeho kariérou v RVHP a NATO. Ideálně, aby nebyl úplný debil (107 je lehce nad průměrem, takže si neplete noty a umí vystoupit z letadla, na rozdíl od třeba Bideta) a současně ani ne úplně inteligentní (aby tu víru jeho racio nemělo potřebou zpochybňovat, když „převlíká kabát“, myšleno když dle not říká jeden den něco jiného než druhý).
Takže kandidátů, i vhodných, je v populaci stále stejně a „ochotní převzít úřad“ by jistě byli, kdyby jim ho někdo nabídl. Ale nejsou použitelní pro loutkovodiče a proto jim ho nikdo nenabízí, ani šanci se k němu dostat (i.e. sponzorské peníze na kampaň).
Childeater
Tak to to teda v ČR loutkovodiči posrali do vejšky, protože teď maj dvě mocenský centra, který se hádaj a neplní zadání (prezident x vláda). Mnohem jednodušší to měli před tou přímou volbou, kdy si navolili prezidenta loutky z parlamentu a ten jim jen foukal do plachet.
A i tam se jim to nevídaně pokazilo se Zemanem, který jim do vlastní vládnoucí ČSSD vandroval co mu síly stačily a byl za to odměněn nezvolením vlastní stranou…
fatdwi
Childeater: však zájem má snad vždycky víc loutkovodičů, ne? V čem to „posrali“? Pávek zadání plní, hned jak vlezl do úřadu, zapomněl, ve které je to zemi a začal horovat pro zrušení veto a zavedení tojra. A že se povedlo jiným vyhrát zase parlament, to je snad dobře, ne? Protože Nutella by žádný ofuky se summitem nedělal a svorně by si notovali, jak jim to jde dobře.
Takže pro obyč lidi je rozhodně lepší, když se perou loutkovodiči mezi sebou o hovno než když jedni z nich „mají klid na práci“.
Nemyslím, že byl Zeman spolufinancován ČSSD, ani že to byla „jeho strana“. Když, tak jeho „bývalá“ strana, se kterou se (jaksi, náhodou, asi) názorově rozkmotřil, nejspíš právě i s ohledem na jiné financování.
Ada
Já myslím, že všechno šlape. Lid řeší která mluvící hlava pojede na nějakej raut, jestli má Turek moštárnu, v každé hospodě je ústavní právník a odborník na media a mezitím náměstci na ministerstvech, developeři a investoři mají fůru důležité práce u které je nikdo zbytečně neruší.
Panek
A české bezpečnostní služby rozdávají průkazy spolupracovníka a statusy „Nezadržovat! Oznámit.“ joutouberom.
shifty
Ada – tak tak.
Arnold J Rimmer
Trefils jasnozřivě hřebík na hlaičku, faktčekre. On totiž rozdíl mezi firmama jako GRU a KGB je pro morální profil budoucího estébáka opravdu podstatnej.
Já jenom nevim jestli jste tak blbý nebo navedený.
Ada
Tak to je nový trik faktcheckerů. Spousta lidí si plete různé složky dřívější totality, takže factchecker vyvrátí lživé tvrzení, že Pávek byl agent Stb. Co to bylo za svini a že jméno Pávek je pravé, jen je to z jiné agentury tak pomalu odplouvá v zapomnění.
corona
Ada:
„trik faktcheckerů“
– – –
Je. Obvykle jde o naivní blbounky gen. Y, Z a Alfa, takže vůbec netuší, jaké vazby a proč kde bývaly a třeba ani to, že na seznam spolupracovníků VKR se mohl dostat chlapec při nástupu na ZVS, aniž by cokoli proti mohl činit…
Arnold J Rimmer
Jasný, nechal bych to snad, ale je potřeba se proti takovým manipulacím ohrazovat. Že byl estébák je samozřejmě zjednodušení, ale na tom že je to odpudivá lidský bytost se nemění vůbec nic.
corona
AJR:
Nelze vyloučit, že jeho papíry frčely do skartací mezi prvními, nebo dokonce to, že ani na papírech nemusel figurovat.
Arnold J Rimmer
To samozřejmě nejde. Nejde apriori vylučovat nic, zvlášť u tohohle typu lidí.
corona
„tohohle typu“
– – –
Vzorová primitivní kariéstická guma, ochotná kdykoli podrazit kohokoli. Zažil jsem jich řadu – občas se stalo, že i jiný VZP se ve slabé chvilce o kolegovi prokecl a pak jsem se často nestačil divit.
Uvedu příklad, již z nového režimu:
Oslava s chlastačkou, pátek odpoledne, prostory pracoviště. Pplk. Šikula s ostatními aktivně připravuje akci. A pak se jede, až se práší za kočárem. Šikula je schopný bojovník, opilost spíše předstírá a ve vhodný moment akci práskne na vhodné nadřízené místo. Těsně před zátahem zmizí. Jelikože to bylo v době ReoRedi, jedou postihy a vyhazovy. Vyšutrován je mj. i pplk. Černý, jeho pracovní pozice je zároveň převedena do formy občanského pracovníka. Šikula za dva měsíce s výsluhou odchází a nastupuje jako OZ na bývalou pozici Černého…
Sysop
V Brne se delala skartace v budove dnesniho ombudsmana hned prvni tyden v prosinci. To byl, panecku, ficak. A to se jeste nevedelo, jak to dopadne. A nebo ten, co ten Befehl vydal, vedel vic, nez mz ostatni.
Jinak, jaxem psal, StB byla vojenske rozvedce nadrazena. Zrejme se v Kremlu pak zodpovidala ona.
corona
„prvni tyden v prosinci“
– – –
Na KS SNB Pivovarov taky, přelom listopad/prosinec. Odvezli to na řízenou skládku severně od vsi a tam pálili.
Nadřazena VR byla, VKR měla přímo začleněnou v sobě.
Zmíněnou figurku posuzuju dle činů, bez ohledu na plácání médií či jeho samotného.
Chramostejl
Jojo, kdyby zdi mohly vypravet; i na dejvicky dnesni Masarykove koleji se dely na podzim ’89 veci…
Eric
To je právě ta „idealní reinterpretace“ minulosti. Podívej se na organizační schémata. VKR byla jednou ze správ, její zaměstnanci ale nebyli zaměstnanci MV.
Něco jako „nadřazená StB“ neexistuje.
corona
ty_mne_taky:
Umíš hezky kopírovat texty.
Co se týká toho šmejda, v bývalé Jugoslávii se podílel na zločinu.spolu s dalším zmetkem jménem Opata.
RomanL
Přesně!
RomanL
Jo, ten byl totiž pravděpodobně rovnou pod KGB. Ale tam naše StB spadala úplně stejně., soudruhu. :-P
xavier
jako fanda litani jsem par tech akci taky navstivil – davno za mlada – byl to zazitek videt ww2 masinky na nebi a hlavne je slyset nazivo. nebo ciaf jeste v brne kdysi i s rusakama na SU/migach, turky jsem videl 2x – poprve to bylo jako zjeveni, podruhe jich bylo min a uz to nemelo ty grady. kazdopadne jsem s tim objizdenim tech akci prestal – davy lidi, organizace na picu, komerce jako prase. loni se mi ale povedlo se urvat a vzal jsem prcky do ostravy – den predem, na nacviky – uplne to staci pokud jste jen na letadylka. parkovat se da ve vesnicich okolo, na polich okolo jsou lidi,ale v malem mnozstvi a ve vsi hasici vyvalili sud a rozpalili gril – cista parada. letos asi podniknu to samy. deti sice nejsou tak velci nadsenci jako bejvalej fligr tata, ale vetsinou jsou pak rady ze nekam jdem a neco se tam deje – treba na zavody vetronu – kdyz se na dokluzu borci pririti na letiste v par metrech 200+ a z kridel vypousteji vodu, masina zpiva jak stihacka je to taky zazitek, nebo na letecky den modelaru kde banda pupkatych tatiku lita jak s eletrohrackama, tak s jety a nakonec udela ww1 bitvu s dvouplosnikama, pyrotechnikou a par srazkama ve vzduchu. a obcas kdyz se nahodou dostanu pobliz ke svymu byvalymu domovskymu letisti, vezmu je tam, kdyz mame stesti je tam nekdo znamej a vezme je do hangaru, na obloze se treba objevi mistni amaterska skupina a piluje na nejaky letecky den pobliz a nebo kluci z plachtarskyho vytahnou nejakou retro bednu od mistniho oldtimer nadsence – kdyz posledne vytahli z voziku starou olympii kde ten vozik vydaval oder jako stary poctivy skrine mych prarodicu – blanik vedle pusobil jako scifi masina :D
Hroch
Letecké muzeum na letišti Mladá Boleslav určitě nevynechat, když budete mít v místě pár hodin času.
Blíží se konec června, a s ním i konec zbraňové amnestie.
Kdo jste se rozhodli skoncovat s načerno drženou bouchačkou a nechcete ji házet z mostu do řeky nebo z hráze do rybníka, máte posledních pár dní.
Doporučuju zajet si na podzim do Švýcarska na AxAlp na leteckou střelnici. https://swiss-wings.ch/fliegerschiessen-axalp/ Budete na kopci přímo proti letecký střelnici. Z toho se mladej zblázní. A z tý organizace logistiky zase tatínek.
Tento rok švajčiari v rámci AxAlp nebudú vystupovať. Že vraj možno opäť v roku 2027…….ale to je neoficiálna informácia.
Ak som správne pochopil písaný text tak naposledy sa predvádazli AxAlp v roku 2023 a odvtedy nič – kvôli finančným dôvodom. Ak na to nemajú prachy švajčiari tak už je to ozaj vážne.
Aaha, tak to jsem nezachytil, naposled jsem tam byl někdy před covidem. Ale jestli to vypíšou, je dobrý tam zajet. Řádění tryskáčů v horských kaňonech se hned tak někde nevidí. Akorát to chce dobrou fyzičku a vyrazit včas, přeci jenom je to přes tuším 2500m n.m. a stát frontu na lanovku je voser, když máš dobrý nohy a plíce tak se to dá využít k potrénování.
Ja zas doporucuju Seattle a Boeing Seafair Air Show. Uzasna akrobacie. Prskla bych sem i fotky, ale nevim jak.
Tak to neni zrovna regionalni akce. Ovsem pokud zustaneme ve stredni Evrope, ja osobne doporucuju AirPower (bohuzel, az pristi rok). Tam by se mohli poradatele DnuNato jit podivat, jak se da zvladnout akce kde prijde 200-300 tisic navstevniku.
Tak vono si stačí vzpomenout, co se tady dělo za čínské komunistické rýmy. A to bylo za mikromenežéra soudruha Bureše.
Pak to měly štyry roky v pazourách ty kundy jako popisovaná afroameričanová a zmrd z východu, takže zázrak, že dementi vůbec dokázali trefit na letiště. Eště tak na něm něco zpunktovat.
Na Dnech NATO jsem byl párkrát po mileniu, pak o 10 let později a někdy v roce 2015 naposledy. Akci VŽDY provázely problémy s frontou na příjezdu, která neměla řešení. Všechno zašpérovaný několik kilometrů kolem, takže to nešlo dojít, příjezd jedinou úzkou uličkou na konci který stáli demotivovaní studenti co vybírali parkovné. Nejdřív dva, co se různě předcházeli po té frontě, po deseti letech 4 a auta dělil policajt na dva pruhy. Když jsem tam byl naposledy, byly tam proudy 4. Člověk by řekl, že i blbá vopice by po dvou ročnících vymyslela způsob, jak to parkování odbavit co nejrychleji na více příjezdech (což možné bylo), nebo to odněkud převzít. Ale tady asi ne. Nebo se tam dalo dojet vlakem, kterej byl narvanej až po střechu jako v Indii. Ostatní bylo úplně stejné – stánků se žrádlem málo, v jednu už komplet oblepený bordelem, protože tam byl jen jeden koš, kterej nikdo nikdy nevynes, stánky s pivem mě nezajímaly a 2/3 ostatních pak stánky s „leteckejma“ cetkama z číny. No a když byly fronty na příjezdu, byly fronty i na ukázkách, takže si člověk vystál 2-3 fronty a byl večer. A na letecký koukal z dálky. Jsem tedy rád, že se AČR drží i po 20ti letech stále stejných standardů a příjezd je tam nahovno (pokud sis do kolony nastoupl v šest ráno, tak jsi na statický show byl v poledne) a další služby taky. Ale zase je to až na parkovný zadarmo. Tak jsem tam od tý doby nebyl a už mě tam nikdo neuvidí.
Ja prestal chodit na DnyNato kdyz sem si uvedomil, ze bych snad musel prijet o den drive, a jiz vecer kolem 22:00 se postavit do fronty na zaparkovani, abych na druhej den stihl zacatek. A kdyz sem tam zazil hodinove fronty dokonce na wc (navic placene), tak sem si rekl, ze tenhle socialni masochismus opravdu nemam zapotrebi…
Naštěstí bejvá live přenos na idnesu, a o něco míň i na čt24.
@Dny NATO
tak dovolím si tady odložit několik tipů pro fňukaly stádního typu co si neradi přivstanou.
1. dáme si budíka na čas T mínusběžná doba dojezdu k areálu na 0600 ZULU
2. parkujeme v obci Petřvaldík u dobrovolných hasičů zde https://maps.app.goo.gl/vkRU2eJMHsPAhmGp9?g_st=ic od první stojánky 3000ft, ke vstupu 2400ft.
3. přijedeme do obce od Jistebníku, ne po hlavní trase Ostrava Příbor.
4. na akci si vezmeme svačinu a nápoje, není to jako na koncert, kde vás kolikrát nepustí ani s 0.5l PETkou.
5. vybavíme se dalekohledem
6. pokud nás některé letové ukázky nezajímají, odcházíme kolem 1000 ZULU z areálu, zatímco fňukaly co si rádi pospí potkáváme ve frontách u vstupu a pak jako pěšáky v perimetru 5km od areálu a jejich vozidla parkující na neuvěřitelných místech.
7. z doslechu vím, že podobnou taktiku lze zvolit při dopravě MHD, ranní ptáče dál doskáče a nemusí stát celou cestu na jedné noze, a to ještě cizí.
8. taktiku ranní ptáče volím(e) i na túrách a když se občas kolem poledne vracíme z5, potkáváme podobné ospalce co neměli kde zaparkovat a tlačí se v úzkých hrdlech, např. Sněžka, Bílou Opavou na Praděd, Lysá hora, Jánošíkovy diery, Rysy, Slovenský ráj, atp.
Hezké.
Příjezd na otvíračku v 0600Z je s děckama poněkud komplikovanější, zvlášť když nechci bydlet v hoteli, které jsou v širokém okolí buď rozebrané posádkami návštěvních strojů, nebo jsou to špinavé díry s potkamanem a švábama v základním příslušenství pokoje a musím dojet těch 350km. Nicméně vyzkoušeno, příjezd v 0530Z a kolona končila zhruba hodinu a půl od parkoviště. Né tak daleko ale organizace parkování vylučovala dřívější dojezd.
Parkování v přilehlé obci (a několika dalších do hodinového dochodu od letiště) vyzkoušeno – na příjezdech buď mobilní zákazy, nebo tam zevlovala PČR, kterých mají nejspíš ve vostravě přebytek a všechny posílala do prdele, většinou obojí.
Jsem uvnitř a jdu po statických – obvykle 80 procent techniky je jen postaveno a zamčeno, demotivovaná posádka buď není přítomna vůbec, nebo se věnuje sama sobě, což jim těžko vyčítat. Stejnou práci odvede návštěva leteckého muzea. U hlavních hvězd je obvykle možnost vejít do interiéru, nebo alespoň do hlavních prostor, místnosti s technikou jsou vyčlěny a střeženy. Stejnou myšlenku má ale každý z toho milionu lidí, takže fronta, pak minuta uvnitř a nazdar.
Pokud si mám brát na letecké ukázky dalekohled, pak je asi myšlen dalekohled hvězdářský, protože od statických je to k hlavní ploše docela daleko a je vidět pěkný hovno. A to se bavíme o mašinách ve vzduchu. Pokud je to ukázka pozemní techniky, nebo třeba seskoků, tak je možná vzdáleně slyšet hučení, jak to někdo komentuje, ale to je asi tak všechno.
Pokud je 35 ve stínu, bouřka nebo chcavec, tak se v areálu není kam schovat – což při počtu lidí i chápu, ale je to spolupůsobící faktor mého znechucení.
Fronty na cokoliv od hajzlu (už před polednem posraným jako v nějakým fekálním hororu) po stánek s vodou/žrádlem je jen třešnička na dortu, kterou dokreslujou odpadkáče, který se už v poledne promění v pyramidu zbytků od žrádla obalený rojem vos a sršňů. Jako je to jasný, 20 let pořádám akci, kam přijde milion lidí, co se u stánku nažerou za ceny jako Monaku, tak na to zorganizovat co hodinu odvoz bordelu, nebo těch stánků dovalit víc, na to je vždycky dost času a necháme na příště, to jsme přece nemohli vědět. A nebo třeba tam postavit cisternu s kohoutem a pitnou vodou, kde by si každý mohl samoobslužně natočit, to už chce doktorát a to nemáme.
Jasně, nejde to všechno házet na hlavu organizátorům – ta akce obětí kombinace dlouhodobě zoufale mizerný organizace, obrovský návštěvnosti daný zajímavou technikou a umístění uprostřed polí, kde je ze tří stran všude daleko a z té poslední strany je živé letiště plné imbecilů z tamní ochranky, co nejspíš také přispívají k „organizaci“. Ale za úvahu stojí, že třeba CIAF je na tom při podobně obrovské návštěvnosti o dost lépe. Kdyby zvládli věci, co se zvládnout dají, což je to parkování a catering, člověk by jim lecos odpustil.
Ale takhle jsem dospěl k závěru, že jim na to seru. Lidí tam mají dost, tak se jim tam cpát nebudu.
@q
no kdybyste si to rozmyslel, dáme tedy tady letos sraz?
https://maps.app.goo.gl/3N2C8JXipo9QqKca9?g_st=ic
0530Z
Za 30 min parkujete a za 20 min jste u vstupu, kde si posečkáte dle počtu ranních ptáčat.
Z Prahe to dáte za 3 hoďky i přes brněnské barikády na D1.
Popř. ubytování v horských penzionech 20-40 km od místa činu.
Taktika ranní ptáče je úplně na hovno, normální lidi tou dobou chodí spát!
Mohli by si na tyhle akce najmout organizátory parku Mirákulum (nebo parkoviště pražské zoo). Jako u všeho, kde má ruce stát bude asi hlavní problém v motivaci. Zatímco zábavní park se snaží, aby to bylo pro lidi co nejpříjemnější a přišlo jich co nejvíc, tak pro státní složky je to jen nepříjemné vybočení z rutiny a (ne)spokojenost lidí není nijak svázána s jejich existencí.
Proti těmhle velkým akcím je to chudý příbuzný, ale velmi povedený by loni:
https://www.leteckydenhosin.cz/letecky-den-hosin-2025-je-minulosti-dekujeme
„… zoufalejším řízením provozu Policií ČR a jejími znavenými dutohlavými příslušníky, jejichž hlavní prioritou bylo organizovat průjezd VIP vozidel.“
– – –
Totéž na Bahnech u Strašic. V 90. letech to ještě uměli, teď už ne a fakt jenom prdelolízavost k VIP, nic víc.
Blažena byla docela pohledná, mladá a _pracovala_ v kravíně. Srovnávat ji s klimakterickou hysterkou, která žije a škodí ze státního je v podstatě urážka.
_______
Mustangy jsou krásné. Když je vidím, mám občas mrazení v zádech. Ještěže jejich piloti tenkrát netušili, jak s tou svobodou, kterou vybojovali, tady v Evropě jednou naložíme.
No, to jsem si taky tu „svobodu“ neuměl představit, když jsem před 37 lety zvonil klíčema. Ale že budu mít po 35 letech za prezidenta bolševickou StBáckou gumu, pod kterou tady u nás doma sloužili mí kamarádi, takže dobře ví, jaká je to svině a hovado, to mě teda v životě nenapadlo, a pořád se z toho nedokážu vzpamatovat. Já jsem nevolil ani Zemana, protože v KSČ byl, i když ho vyhodili za nesouhlas s okupací, ale proti tomuhle hovadu to byl rozhodně úctyhodný PAN prezident! 😡😡😡
Problém je v tom, že se zapomíná.
Ještě 20 let zpátky by agent 107 ve volbách neměl šanci. Lidí, kterým by principiálně vadila jeho minulost, bylo mnohem více.
Dnešnímu voliči je to do značné míry jedno a vyrostla generace, která je přímo naprogramovaná, aby jí to jedno bylo.
Však to taky stálo fůru času a peněz ho vycvičit. Zveličovat příběh záchrany vojáků na misi v Jugoslávii, vyzdvihovat jeho funkce v NATO a tím i důvěryhodnost (a upozadit že na podobných funkcích byli lidi, kteří stáli za války s Vůdcem nad mapou), bagatelizovat to, že vedl buňku KSČ s tím, že tam v armádě byli všichni atd. Mimochodem současný ministr obrany má podobný karierní profil, ale nějak mi to nevadí, protože když je někdo dobrá guma, tak mu stačí jen převléct uniformu. Ale když vidím jak někdo takový dělá morální maják, mluví u pomníku Palacha, dává věnce na Národní třídu nebo se nechá fotit na koncertě skupin, které tu kvůli takovým jako on nemohli vystoupit, tak to se mi zvedá kufr. Kdyby dál dělal gumu, tak za mě ok.
Těžko říci, jak to bylo drahé. Jeho potenciálních voličů je dnes spousta a jsou čím dál hloupější. Možná to šlo docela snadno.
Koneckonců Bůh ví, pro koho ten prezent vlastně pracuje. U těchle jeden nikdy neví a možná by lepševici byli překvapeni. :-) Není těžké domyslet, komu ten evropský průser prospívá nejvíc.
Pokud se volba scvrkne na Babiš vs Pavel, je dehonestovat voliče jedné nebo druhé strany strašně snadný.
Tak pokud bych to vzal čistě matematicky, má Bába prohřešků ve prospěch komunistického režimu daleko méně.
Ale protože je to pro mě bezpáteřní oportunista, který nakonec eurobolševikům vše podepíše, rád jej nemám.
Ke cti mu slouží, že to svinstvo alespoň aktivně nepodporuje.
Já tenkrát volil paní Prázdnou Obálku. Jiná možnost nebyla.
Jsou ty kluci ze stejnýho těsta. Akorát každej podepsal někde jinde něco jinýho, to je celý.
AJR
Přesně tak, jsou jak kosí bratři.
Bába bezpáteřně podepíše komukoliv cokoliv, pokud to vyztuží jeho byznys. Jeho cílem je nás všechny ožebračovat ve velkém (vysoká inflace), protože z toho profitují jeho firmy s miliardovými úvěry.
S tím, že nebyla možnost dobré volby souhlasím, už jsem to někde psal…
Ono i zadluženému státu se lépe hospodaří v inflačním prostředí. Neřekl bych, že naše ožebračování je „cílem“, spíše by to byla „collateral damage“, to je ovšem jen rétorický rozdíl.
Zrovna na DFENSu bude minimum zapálených babišátek, pokud ho někdo volil, tak ze vzteku a jako protest proti jenerálu manekýnovi. Včetně mne. Nejsem na to hrdý, ale nelituji, s jenerálovými eskapádami se ukazuje, že to byl správný posup.
Mno, zatím mu eskapády celkem prochází. Stabilní podporu má tuším okolo 60%.
Jestli to jenerál neposere něčím velkým a bude trochu chodit mezi lidi, má to v kapse i podruhý.
Ja to rikala, je to stramak!
Já naopak doufám, že se lidi snad ještě proberou. :-(
Byla, já jsem z těch dvou nevolil vůbec. :-(
No, po morální stránce je tedy jednoznačně vítězem Babiš, který POVINNĚ, z výkonu svého zaměstnání musel nosit nějaké zprávy na velitelství, na kterém současně sloužil náš soudruh prezident, kterého do toho ovšem NIKDO NIJAK NENUTIL! 😡😡😡
To jste kapku smíchal hrušky s bramborama. Prominent Babiš dělal v zahraničním obchodu, což obnášelo být v kontaktu se státní bezpečností. Někdo byl v tomto aktivní více, jiný méně. Prominent Pavel vedl buňku KSČ v armádě a dělal přípravku do zahraniční rozvědky. Kardiochirurg Pirk dělal doktora a aby ho mohl dělat v klidu dál, přemluvili ho ke vstupu do strany.
Babiš nebo Pirk dělali nějakou normální civilní práci, při které se tehdy od určité pozice nebo funkce nedal ignorovat režim, tak se s ním pro výhody zapletli. Pavel byl aktivní složkou režimu, součást ozbrojených složek, které ten režim držely. V době, kdy armáda i rozvědka byla v úzké spolupráci s okupační sovětskou armádou.
Libtardi se řídí instrukcemi z libtardích médií koho mají volit.
Lživá, závislá, nadržující média umí libtardům prodat i navoněné hovno.
Další „hrdina od klávesnice“, který kromě vulgarit, urážek a lží je hrdý na svoji hloupost. Ale hlavně, že má NÁZOR!
Pavel s STB neměl nic společného:
Vojenské zpravodajství (tajná služba armády): Pavel před rokem 1989 studoval postgraduální kurz pro vojenské diplomaty a zpravodajce pod Generálním štábem ČSLA. Tuto skutečnost, včetně svého krycího jména „Pávek“, veřejně přiznává. Jednalo se o vojenskou zahraniční rozvědku.
StB (Státní bezpečnost): StB spadala pod Ministerstvo vnitra a fungovala jako politická policie k potlačování vnitřního nepřítele a disidentů. S touto strukturou Petr Pavel neměl nic společného.
Lustrační osvědčení (1992) spolupráci s StB jednoznačně vylučuje.
veřejně přiznává, checht
VKR byla samozrejme soucasti StB. Vojenska rozvedka v zahranici samozrejme sledovala ceske emigranty, zejmena jejich moznou nebo faktickou spolupraci se zahranicnimi rozvedkami.
Dovolil bych si podotknout:
1. O VKR zde není řeč.
2. Emigraci a možnou spolupráci sledovala rozvědka, nikoliv vojenská rozvědka.
3. ZSGŠ neměla s StB funkčně nic společného.
Ale jinak dobrý :-)
No já nevim, mně je to tak nějak jedno, ale stejně je zajímavé, že člověk u kterýho je černý na bílém že měl sovětskou okupaci za dobrý nápad, může dělat prezidenta, co se chystá na Rusa. Ono se dá samozřejmě říct, že Rusko nejni CCCP, ale tím zase trochu padá ta druhá theorie že jako už s ruskou okupací máme zkušenosti a moc dobře víme co sou zač… Řeknu Vám, nechtěl bych být prezidentem.
Prezident je urednik, jako kazdej jinej. Jen namisto prace pro lidi klade vence a stara se o svoje cestovani do zahranici. Je to profesional, ktery bude stejne dobre pracovat pro Rusa, jako pro Amika, nebo Nemce. Rano vstane, podiva se, jaka je aktualni politicka situace a jde zastupovat.
no právě že ausgerechnet prezident by neměl bejt úředník jako každej jinej. má jisté tradiční tatíčkovské měkké pravomoci, a jejich využíváním může být do jisté míry směřovatelem a demiurgem politiky. tam by měla být nějaká opo autorita a mravní integrita samozřejmostí. samozřejmě můžeme namítat, který z prezidentů něco takového měl. masaryk možná, hácha asi ano, pak dlouho nic a málo platný, havel (jakož i do jisté míry klaus a zeman) snad taky, přinejmenším to byly politicky „těžké váhy“.
Nojo, kdyz my jsme si holt hen ty feudaly vyhnali, takze ted nemuzeme udelat nejakou peknou konstitucni monarchii a mit za hlavu statu nejakou osobnost. Pozde si honit, bycha.
Na rozdíl od Bourbonů nebo Romanovců náš panovnický rod nikdo nepozabíjel, takže nástupce (vnuk) posledního císaře a českého krále je v dobré kondici, stačí mu zavolat :-)
No nejprve bych ho ale lehce proklepnul, ten posledni feudal, co nam spal ve snemovne, po kazdem probuzeni agitoval za ucast Cechu ve valce na Ukrajine.
Zvonimir je určitě v pohodě. Jako bonus bych očekával že zruší ty eurodebility okolo benzinu a my se nemuseli dívat na to panoptikum kreqatur na hradě českých králů. Dyť to je donebevolající!
Jak proklepnul? Buďto nárok na trůn má a nebo nemá. Když byl panovník dement, tak se o změnu musel postarat panovnický dům, ne že si lid bude proklepávat panovníka, to ať si nechaj do Rzeczpospolite.
No myslel jsem proklepnout pred zavedenim konstituce. Abychom pak nezjistili, ze namisto vychcanych prospecharu nam tam stoji fronta genetickych dementu.
To je jedna z nevýhod monarchie. Oproti frontě psychopatů na omezené volební období je to dle mého příjemná změna.
@Ada
hele jestli to myslejí vážně, tak stránky https://karlvonhabsburg.at/ do češtiny, maďarštiny, slovenštiny, rumunštiny, chorvatštiny, slovinštiny a ukrajinštiny.
Tím bych začal.
Pak taky nějakej program a ne je zrušit Habsburský zákon a exhibovat v obskurních spokcích pochybné úrovně.
Jinak na známky gesicht docela ujde…
I jako celkem pravidelný volič svobodných si vedle voličů Koruny České připadám jak mainstream :-)
Tenhle vlak už odjel.
JASAN: to mi na tom naopak přijde naprosto přirozené. Guma jde na toho, koho jí loutkovodič označí jako nepřítele, to je přece naprostý základ už od přijímače.
Prezidentem klidně být můžete, pokud vypadáte dostatečně reprezentativně, máte dost těch loutkovodičů, pro které jste ochoten udělat úplně cokoliv a jste věřící (v loutkovodičskou pravdu). Pokud tedy máte jakési svoje názory, zásady a jste nedejbože konzistentní, ztroskotáte už na tom prvním, k čemu byste tomu loutkovodiči byl a proč byl do Vás a Vaší kampaně sypal prachy?
Presne tak. Prezident je produkt. A vojaxe na toto misto hodi nejlip.
Prezident by měl být symbol, osobě prezidenta by měl dodat váhy ten její úřad.
Měl by být vzorem nějakých hodnot, ať už je to morálka, nebo čest a měl by mít jen minimální přesah do politiky.
Problémem dnešní doby je, že vhodní kandidáti přestali existovat. Ani taková velmoc jako je USA nedokázala najít příčetného, bezúhonného občana s dobrým morálním kreditem, který by byl ochoten převzít ten úřad.
Jak jsem již několikrát konstatoval, zastupitelská demokracie je úplně na hovno, pokud nejsou zastupitelé.
Zase ale nelze PePa-ovi vycitat pasivitu, nebo nizkou angazovanost. V tom vzdy vynikal a ani ted nezklamal.
a to je dobře, i naprosto vypatlané kundy už připouští, že žalovat u Ústavního soudu, aby lampasák mohl jet na slavností večeři není zcela ehm … pěkné
To je takova zajimava vec, kdy jeden urad dava praci jinemu uradu, zatimco to danovi poplatnici plati.
Na tom je smutné leda to, že půtkami těch idiotů jako je Turek, Macinka, Babiš a Pavel trpí naše milovaná vlast, respektive vypadáme před světem jak národ naprostých pitomců.
Pokud se nedokážeme domluvit ani na tom kdo pojede na vejlet a co bude mít v torně, tak proč by se s námi měl někdo vůbec o něčem bavit?
Tak pokud zahraniční politiku dělá vláda a prezident vládu v zahraničí pomlouvá, stylizuje se do role vůdce opozice a hází jí klacky pod nohy, vcelku logicky ho tam vláda sebou nechce. To s nějakým jeho domnělým právem zastupovat navenek nesouvisí. Kdyby byl schopen se s nimi domluvit (to samé i Macinka atd. s ním samozřejmě), asi by to problém nebyl. Když jde proti nim, tak těžko může čekat, že ho tam budou jako někoho kdo půjde proti nim brát. Navíc nemá žádnou odpovědnost za své veřejné kroky. Za jeho chování zodpovídá taky vláda. Samozřejmě nám to teď náš nestranný Ústavní soud může vysvětlit jinak a bude to jinak, ale to zatím nevíme.
A s aktivistickou politikou si začal Pávek, když nejmenoval Turka. Bylo mu jasné, že mu to u jeho voličů a voličů opozice přinese body (možná ne jemu, ale těm za ním to jasné bylo zcela jistě). Ten konflikt je prostě v zájmu, těžko říct koho přesně. Je to smutné, ale je to tak a trapné je to až na půdu z obou stran.
To byla rychlost:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ustavni-soud-oznameni-kompetencni-zaloba.A260624_135535_domaci_mul
Banální spory se soudí dlouhá léta, tady najednou mají všechny paragrafy v jedné patrontaši.
Tak schválně, jestli mají dost divizí si to vynutit.
Childeater: Jak domluvit? Ústava mluví naprosto jasně, kdo to určuje. O jaké domluvě tady mluvíte? To je v Ústavě domluveno už velice dlouho.
A na čem se chceš se soudruhem prezidentem jako domlouvat? Že povedeme válku s Rusem? Že si v EU zrušíme právo VETA? Že si zavedeme Euro, nejlíp už zítra? Že pojede na summit NATO, aby tam mohl mlít pičoviny a slibovat někomu hovna vládě za zády, kterou pak vtipně obviní, že to neplní?
Tak o čem se KURVA vlastně chceš se SOUDRUHEM PREZIDENTEM DOMLOUVAT? Řekni to! :-P
Na jeho demisi.
O ničem jiným s tím dobytkem na hradě nemá smysl diskutovat.
A kdo by tedy měl být president?
Sysop 9:53
PePa vyniká aktivitou tam, kde je to úplně jedno.
Jediný téma který vyvolalo nějakou odezvu mezi elektorátem (tím myslím JEHO elektorátem), bylo to jeho orodování za euro. A když to šplouchlo nazpět, už se tomu důsledně vyhýbal. Ostatně, mělo by mu do toho bejt stejný hovno, jako Babišovi do Český televize.
Proč by mělo být Babišovi hovno po ČT? Dělá přesně to, co měl ve volebním programu, a kvůli čemu ho někteří volili. :-P
Naopak, měl by přitlačit a ČT a ČRo podmínečně zrušit.
Dal bych jim symbolicky rok na nápravu. A až tu lhůtu proserou (protože za rok z těch propagandistických sráčů nikdo novináře neudělá, i kdyby byl Pán Bůh), tak to rozpustit bez náhrady a bez padáků.
Komu ta propaganda bude chybět, může si je dál platit ze svýho. Akorát nevím, jestli jim těch 90 litrů monatlich bude stát za to.
Prezidenta si v parlamentním systému vymysleli, aby běžný vohnout nějak zvládnul, že už tam nesedí císař. Tam, kde přešli na konstituční monarchii to měli jednodušší. Ještě jsem chápal parlamentem voleného prezidenta, jako maskota vlády, ale přímo volený prezident v paramentním systému – to mi hlava nebere.
Ada
však to říkám, role prezidenta je v parlamentní demokracii výlučně ceremoniální. Jsem mu ochoten připustit roli morální autority, pokud k ní má ovšem kompetence.
Ostatně, zastavte na ulici několik lidí a zeptejte se jich, kdo je prezidentem Německa…Rakouska…Maďarska…troufám si tvrdit, že by spousta spoluobčanů měla problém si vybavit, kdo je vlastně prezidentem Slovenska.
S přímou volbou souhlas, je to nesmysl.
Tak tady máme buďto zasloužilé politické šíbry jako Zeman nebo figurky na míru (jako když si v lotkovém divadle zvolíme jestli bude herec v pozadí držet kašpárka nebo princeznu.) Když se tam mohl dostat někdo zvenku, kdo není nikomu nic dlužnej jako Janeček, tak ho radši odstavili už před startem, aby nekazil hru.
Janeček se na to moc nehodil.
Odmítal připustit, že jako prezident nemá fakticky žádnou výkonnou moc a podcenil média – pindal o očkování prot covidu, což je strašně štěpný téma a okamžitě si vyrobíš z poloviny voličů smrtelný nepřátele, lhostejno kde je pravda.
Je to matematik a podnikatel, ale ne politik…
z tý party co kandidovala se na to hodili málokteří.
a zrovna janeček je typický příklad floutka, co měl víc štěstí než rozumu a ve správnej čas nasedl na správného koně a stal se buď slavným, nebo vlivným nebo zbohatl, a od té doby si myslí, že je tak chytrej a moudrej a o něco víc než ostatní, a má pocit, že ty svý moudra musí šířit, a ještě jej v tom utvrzují všelicí šíbři co mu lezou do zadku aby k nim upadly nějaký drobečky. hele vemte to po řadě, Bono Vox, Leonardo di Caprio, Michael Kocáb, mladej Lukačovič, Elon Musk atakdále. všichni sežrali šalamounovo hovno a fušují někam, kde jsou úplní diletanti a nemají tam co pohledávat.
…vůbec, pouštět světský do politiky, to je recept na katastrofu, ať už je to Klempíř, Jandák, Töpfer, Kolářová anebo pohříchu i ten Franta Ringo.
To je snad ještě větší průser, než když si hokejista otevře hospodu.
Asi jedinej případ kde to celkem zafungovalo, byl Raegan – co si tak vzpomínám. Možná ještě Stropnický, ten to řemeslo taky docela uměl. A dokázal zkrotit Žílu a to už něco znamená.
Já myslím, že třeba Regan to nevedl špatně… ;-)
raegan byl herec, ale rozhodně ne hvězda.
A co jako? To jako že ti naši výše vyjmenovaní jsou nějaké hvězdy? 🤣🤣🤣
to jako vážně porovnáváte di capria a regana jako herce? to už rovnou můžete porovnávat bono voxe s tím šumařem ze včelné.
jo aha vy myslíte ty tuzemský? svého času byly kooptovány do ještě federálního parlamentu nějací ti (tuzemští opravdičtí) herci, ale velmi rychle pochopili, že se k tomu nehodí.
Jestli se hodil se nedozvíme, systému se zjevně nehodil. Oproti různým sviním a marketingovým produktům to byl zkrátka někdo zvenku, kdo nemusel nutně hájit nějaké zájmy sponzorů a pasáků.
Tak Macinka na tiskovce potvrdil, ze ‚soudruha prezidenta doakredituje‘.
Za mne dobry…
Childeater: to možná platilo v době, kdy se řešily ideály. Dnes jsme v době, kdy se řeší zadání. Chcete-li, aby dopadlo dobře, potřebujete podkud možno bezskrupulózního člověka bez vlastních názorů, silně věřícího. A to jak píše Sysop splňuje voják velmi dobře a u Pávka je to navíc prověřené jeho kariérou v RVHP a NATO. Ideálně, aby nebyl úplný debil (107 je lehce nad průměrem, takže si neplete noty a umí vystoupit z letadla, na rozdíl od třeba Bideta) a současně ani ne úplně inteligentní (aby tu víru jeho racio nemělo potřebou zpochybňovat, když „převlíká kabát“, myšleno když dle not říká jeden den něco jiného než druhý).
Takže kandidátů, i vhodných, je v populaci stále stejně a „ochotní převzít úřad“ by jistě byli, kdyby jim ho někdo nabídl. Ale nejsou použitelní pro loutkovodiče a proto jim ho nikdo nenabízí, ani šanci se k němu dostat (i.e. sponzorské peníze na kampaň).
Tak to to teda v ČR loutkovodiči posrali do vejšky, protože teď maj dvě mocenský centra, který se hádaj a neplní zadání (prezident x vláda). Mnohem jednodušší to měli před tou přímou volbou, kdy si navolili prezidenta loutky z parlamentu a ten jim jen foukal do plachet.
A i tam se jim to nevídaně pokazilo se Zemanem, který jim do vlastní vládnoucí ČSSD vandroval co mu síly stačily a byl za to odměněn nezvolením vlastní stranou…
Childeater: však zájem má snad vždycky víc loutkovodičů, ne? V čem to „posrali“? Pávek zadání plní, hned jak vlezl do úřadu, zapomněl, ve které je to zemi a začal horovat pro zrušení veto a zavedení tojra. A že se povedlo jiným vyhrát zase parlament, to je snad dobře, ne? Protože Nutella by žádný ofuky se summitem nedělal a svorně by si notovali, jak jim to jde dobře.
Takže pro obyč lidi je rozhodně lepší, když se perou loutkovodiči mezi sebou o hovno než když jedni z nich „mají klid na práci“.
Nemyslím, že byl Zeman spolufinancován ČSSD, ani že to byla „jeho strana“. Když, tak jeho „bývalá“ strana, se kterou se (jaksi, náhodou, asi) názorově rozkmotřil, nejspíš právě i s ohledem na jiné financování.
Já myslím, že všechno šlape. Lid řeší která mluvící hlava pojede na nějakej raut, jestli má Turek moštárnu, v každé hospodě je ústavní právník a odborník na media a mezitím náměstci na ministerstvech, developeři a investoři mají fůru důležité práce u které je nikdo zbytečně neruší.
A české bezpečnostní služby rozdávají průkazy spolupracovníka a statusy „Nezadržovat! Oznámit.“ joutouberom.
Ada – tak tak.
Trefils jasnozřivě hřebík na hlaičku, faktčekre. On totiž rozdíl mezi firmama jako GRU a KGB je pro morální profil budoucího estébáka opravdu podstatnej.
Já jenom nevim jestli jste tak blbý nebo navedený.
Tak to je nový trik faktcheckerů. Spousta lidí si plete různé složky dřívější totality, takže factchecker vyvrátí lživé tvrzení, že Pávek byl agent Stb. Co to bylo za svini a že jméno Pávek je pravé, jen je to z jiné agentury tak pomalu odplouvá v zapomnění.
Ada:
„trik faktcheckerů“
– – –
Je. Obvykle jde o naivní blbounky gen. Y, Z a Alfa, takže vůbec netuší, jaké vazby a proč kde bývaly a třeba ani to, že na seznam spolupracovníků VKR se mohl dostat chlapec při nástupu na ZVS, aniž by cokoli proti mohl činit…
Jasný, nechal bych to snad, ale je potřeba se proti takovým manipulacím ohrazovat. Že byl estébák je samozřejmě zjednodušení, ale na tom že je to odpudivá lidský bytost se nemění vůbec nic.
AJR:
Nelze vyloučit, že jeho papíry frčely do skartací mezi prvními, nebo dokonce to, že ani na papírech nemusel figurovat.
To samozřejmě nejde. Nejde apriori vylučovat nic, zvlášť u tohohle typu lidí.
„tohohle typu“
– – –
Vzorová primitivní kariéstická guma, ochotná kdykoli podrazit kohokoli. Zažil jsem jich řadu – občas se stalo, že i jiný VZP se ve slabé chvilce o kolegovi prokecl a pak jsem se často nestačil divit.
Uvedu příklad, již z nového režimu:
Oslava s chlastačkou, pátek odpoledne, prostory pracoviště. Pplk. Šikula s ostatními aktivně připravuje akci. A pak se jede, až se práší za kočárem. Šikula je schopný bojovník, opilost spíše předstírá a ve vhodný moment akci práskne na vhodné nadřízené místo. Těsně před zátahem zmizí. Jelikože to bylo v době ReoRedi, jedou postihy a vyhazovy. Vyšutrován je mj. i pplk. Černý, jeho pracovní pozice je zároveň převedena do formy občanského pracovníka. Šikula za dva měsíce s výsluhou odchází a nastupuje jako OZ na bývalou pozici Černého…
V Brne se delala skartace v budove dnesniho ombudsmana hned prvni tyden v prosinci. To byl, panecku, ficak. A to se jeste nevedelo, jak to dopadne. A nebo ten, co ten Befehl vydal, vedel vic, nez mz ostatni.
Jinak, jaxem psal, StB byla vojenske rozvedce nadrazena. Zrejme se v Kremlu pak zodpovidala ona.
„prvni tyden v prosinci“
– – –
Na KS SNB Pivovarov taky, přelom listopad/prosinec. Odvezli to na řízenou skládku severně od vsi a tam pálili.
Nadřazena VR byla, VKR měla přímo začleněnou v sobě.
Zmíněnou figurku posuzuju dle činů, bez ohledu na plácání médií či jeho samotného.
Jojo, kdyby zdi mohly vypravet; i na dejvicky dnesni Masarykove koleji se dely na podzim ’89 veci…
To je právě ta „idealní reinterpretace“ minulosti. Podívej se na organizační schémata. VKR byla jednou ze správ, její zaměstnanci ale nebyli zaměstnanci MV.
Něco jako „nadřazená StB“ neexistuje.
ty_mne_taky:
Umíš hezky kopírovat texty.
Co se týká toho šmejda, v bývalé Jugoslávii se podílel na zločinu.spolu s dalším zmetkem jménem Opata.
Přesně!
Jo, ten byl totiž pravděpodobně rovnou pod KGB. Ale tam naše StB spadala úplně stejně., soudruhu. :-P
jako fanda litani jsem par tech akci taky navstivil – davno za mlada – byl to zazitek videt ww2 masinky na nebi a hlavne je slyset nazivo. nebo ciaf jeste v brne kdysi i s rusakama na SU/migach, turky jsem videl 2x – poprve to bylo jako zjeveni, podruhe jich bylo min a uz to nemelo ty grady. kazdopadne jsem s tim objizdenim tech akci prestal – davy lidi, organizace na picu, komerce jako prase. loni se mi ale povedlo se urvat a vzal jsem prcky do ostravy – den predem, na nacviky – uplne to staci pokud jste jen na letadylka. parkovat se da ve vesnicich okolo, na polich okolo jsou lidi,ale v malem mnozstvi a ve vsi hasici vyvalili sud a rozpalili gril – cista parada. letos asi podniknu to samy. deti sice nejsou tak velci nadsenci jako bejvalej fligr tata, ale vetsinou jsou pak rady ze nekam jdem a neco se tam deje – treba na zavody vetronu – kdyz se na dokluzu borci pririti na letiste v par metrech 200+ a z kridel vypousteji vodu, masina zpiva jak stihacka je to taky zazitek, nebo na letecky den modelaru kde banda pupkatych tatiku lita jak s eletrohrackama, tak s jety a nakonec udela ww1 bitvu s dvouplosnikama, pyrotechnikou a par srazkama ve vzduchu. a obcas kdyz se nahodou dostanu pobliz ke svymu byvalymu domovskymu letisti, vezmu je tam, kdyz mame stesti je tam nekdo znamej a vezme je do hangaru, na obloze se treba objevi mistni amaterska skupina a piluje na nejaky letecky den pobliz a nebo kluci z plachtarskyho vytahnou nejakou retro bednu od mistniho oldtimer nadsence – kdyz posledne vytahli z voziku starou olympii kde ten vozik vydaval oder jako stary poctivy skrine mych prarodicu – blanik vedle pusobil jako scifi masina :D
Letecké muzeum na letišti Mladá Boleslav určitě nevynechat, když budete mít v místě pár hodin času.
Blíží se konec června, a s ním i konec zbraňové amnestie.
Kdo jste se rozhodli skoncovat s načerno drženou bouchačkou a nechcete ji házet z mostu do řeky nebo z hráze do rybníka, máte posledních pár dní.