Pán si zjevně nevzal ponaučení z diskuse pod jeho minulým článkem, protože se to opět nedá číst. Zatěžuje leckde nedůležitou vsuvkou, třeba jako že paní má hezké domácí jméno, což text značně natahuje a činí ho nečitelným, protože neustále odskakuje k naprosto irelevantním a nezajímavým informacím. Za toto dávám opět za 5.
K textu, který jsem opět z důvodů výše nedočetl následující. Nechápu, jak může mluvit o havloidech, když sám chodí demonstrovat před něčí ambasádu, aby přijímali migranty. Tedy ať si každý demonstruje za co chce. Když to je ve svém volném čase a za své prostředky. A určitě by nikdo za své názory neměl být napadán. Pokud byl skutečně napaden, tak to OK není. Mě tedy úplně nepřesvědčil.
Názorově je pro mě autor úplně jinde. Nositel názoru „Ať žije Lukašenko“ je pro mě prostě mimoň. Krom toho, že si nedovedu představit, že bych někam šel provolávat slávu jakýmukoliv potentátovi, natož pak zahraničnímu a už vůbec ne nějakýmu diktátorovi z Běloruska, Sovětskýho svazu, nebo eurosvazu.
Malach
+1
Jak jsem psal skončil jsem někde u třetího odstavce ale trošku mi přijde, že si sem pán přišel nechat pofoukat bebíčko. Není úplně v pořádku když člověk dostane přes držku za sebedebilnější názor, na druhou stranu co jako čekal, že se stane?
Torm
Mám za to, že poklepání na rusohulův přední konec trávicí trubice mělo být mnohem důraznější. Zdá se, že k rusohulovu poučení nedošlo.
x-f
No podle textu bych skoro tipoval, že není rodilý čech. Možná je odněkud z východu a tím by se to vysvětlovalo.
Ale mohu se plést. Řada rodilých čechů píše hůř než on.
Gorgussien
Technická, mohl byste mi ujasnit termity, pro začátek co/kdo je rusohul?
Torm
Jistě, i když termín je celkem samovysvětlující. Jde o osobu, jednající v zájmu takzvané Ruské federace (jiná označení – chujlostán, putlerát, skreplandija). Obvykle napojená na Zmejevského rezidenturu v Bubenči.
Gorgussien
Aha. A každá kdo není rusohul se vyznačuje jak? Má filtr na elektřinu z EDU a ETE a plyn pouští jen napůl, tak aby mu prošla jen ta část co není z ruska?
Sysop
Internetovy pravoverny protirusky bojovnik:
– za vsim vidi Rusa. Vsude a vzdy. Kdekoli se cokoli posere, muze za to Rus.
– na vsech diskusich to dava najevo a minimalne 10x denne musi odplivnout smerem na vychod
– nepouziva plyn, ani ropne produkty, protoze vse je Rusem kontaminovano
– vyhyba se i vyrobkum s obilovinami, vcetne slunecnicoveho oleje, protoze i toto je dnes nemalou merou ve vyrobcich EU
– zcela a zasadne nepouziva hlinik, pripadne jeho slitiny s horcikem, ktere se k nam taktez dovazi z RF
– v drtive vetsine pripadu osobne nikdy Rusa nevidel
Kelly
Jak dále píši, asi jsem opět sypal perly sviním,
podotek
„Perly“. Ach tak
Jacq
Na tomhle clanku je zajimava jedna vec. Jmenovite implikovane dve naprosto odlisne reality lidma kterym vicemene asi jde ramcove o priblizne to samy – teda nejakou relativne svobodnou spolecnost ve stylu druhy poloviny 20tyho stoleti.
Jedna skupina lidi vidi v Lukashenkovi ztelesneni zla a druha ho vnima jako a freedom fighter of sorts, the only man with balls to stand up to the covidian tyranny.
Takze misto ty obvykly verbalni masturbace kdo je vetsi curak/pica by asi lidem prospelo se zamyslet nad tim jak to je s jejich percepci reality respektive jestli ta jejich realita odpovida te skutecne nebo jestli taky treba nezijou v nejakym virtualnim preludu.
Kelly
jo, to není tak špatný komentář, pokud na sobě budete ještě trošku pracovat, tak to bude dobrý.
Jacq
Kelly, vole. Pracovat by na sobe mel kazdej, zcela jiste. Na druhou stranu je kazdymu kulovy hovno do toho jak na sobe nekdo jinej pracuje. Ve vsi ucte, ty vole nemas potuchu ktera bije, teda v globalnim kontextu.
Figurativne receno, svet je zahlecenej tsunami sracek, je to globalni systemickej problem, a ty se hnipas v jednom specifickym hovinku a skuhras ze smrdi. Talk about being myopic.
Next time you respond, try to be way less patronizing or I’ll have no choice but to tell you to shove your remark up your ass.
Kelly
Vážení diskutéři, děkuji za všechny názory. Normálně bych měl napsat, že jsem tu opět sypal perly sviním, ty tři sviňské zadky vidíte u toho mého článku, jak si ty tři svině rochní v tom žlabu s těma perlama, ale já to nenapíši. Já se zeptám, jestli jste pochopili tu pointu z těch dvou mých článků zde? A tou je, že v obou případech policie zmanipulovala vyšetřování, a to by přece mělo být nepřípustné. Myslíte si, že nejste ohrožení tím, že vám policie zmanipuluje vaše vlastní vyšetrování? Tak to se hodně mýlíte, ale nechci vám sahat do svědomí. Já jsem si vyhlásil takovou svou soutěž, jestli tu najdu alespoň 10 se mnou souhlasných diskusí, tedy 10 diskusních příspěvků, kde se řekne, ten chlap má vlastně pravdu, at´ již mám politický názor, jaký chci, tak to, aby si tu mohla policie dovolit zmanipulovat jakékoliv vyšetřování, tak to se mi příčí. Tak vážení, já začínám počítat. Jinak, protože jsem businessman, tak dávám nabídku, svoje foto, aby si do něho mohl někdo házet doma šipky, tak to prádávám za 500 Kč, podle mě rozumná cena.
Jacq
Ty vole neskuhrej, to je nedustojny. Stacily ty skuhry v tom clanku. Svet vole neni prochazka ruzovou zahradou and if you fuck around you risk getting your face smashed, which is kinda what happened to you. Chces bejt freedom fighter, tak se priprav ze po tobe pudou a dostanes ranu pres hrbet or two.
Police je vole vod toho aby drzela ovcany pod kontrolou a chranila vrchnost, uz to kurva do pici pochop.
Kelly
dobře, ale my jsem tu od toho, abychom se bránili
Jacq
This is a non-issue. Grow the fuck up. You went in there to provoke something and got paid back in kind. Nothing really happened, a small bruise on your neck. Taky ti nekdo moh rozkopnout koule.
Jestli sis toho nevsim, tak ve svete probiha global coup d’etat, WWIII, nazvi to jak chces. Magor na demonstraci je posledni co je potreba resit.
Nomad
Před čím přesně jste se to na tu demonstraci šel bránit?
shane
Tak jsi si poplakal a teď hajdy vydělávat a platit daně, ať můžou cajti dostat přidáno.
x-f
Psal jsem to teď a psal jsem to i minule. A říká to v reakcích více lidí. Píšete extrémně nečtivou formou.
Vaše články jsou zbytečně dlouhé. Prokládáte to naprosto nesouvisejícíma informacema, které nejsou ani zajímavé a ani vtipné a odskakujete jimi od tématu („dočetl jsem se pak doma na webu, že je to Janička, no má hezké jméno“). Řadu nepodstatných informací opakujete v textu několikrát a tím ho natahujete (například informace, že šlo o kameru na „malostranském náměstí“ zminujete v textu 6x atd.). Ponta a důležité informace se v tom ztratí a málo kdo to zvládne přečíst o konce.
Pak se nedivte, že lidi neřeší pointu, ke které se ani nedostali. Ten text by se dal zkrátit na polovinu a nechyběla by tam ani jedna důležitá informace.
Pokud vůbec chcete, aby se lidi zamysleli nad tím podstatným obsahem co jste chtěl sdělit, tak zapracujte především na formě, jakou to podáváte.
Kelly
asi je přecenil duševní schopnosti diskutérů, jsem tu nový, může se stát.
x-f
Nebylo by jednodušší přiznat si, že píšete jako tatar, než to házet na čtenáře?
Vždyť i tahle vaše věta „asi je přecenil duševní schopnosti diskutérů, jsem tu nový, může se stát.“ je otřesná!
Malach
Jako nezlobte se, to není o tom pochopit psaný text nebo pointu, ale o trpělivosti vůbec se k ní dostat. A té je při čtení Vašeho článku tolik, že jí disponuje málokdo.
Já nepotřebuju aby článek byl bůh ví jak vtipný (i když to samozřejmě na čtenosti přidá a právě potom se může trošku ten text natáhnout aniž by to vadilo), stačí mi jasně definované body, pointa, argumenty a rád se něco přiučím/zjistím. Dokonce pokud je tam nějaká zajímavá myšlenka tak mi nevadí číst článek od někoho s kým se neshodnu, nebo jehož názory se mi přímo příčí, ale kurva musím mít pocit že se při čtení k té myšlence alespoň postupně nějak blížím.
Když ale přečtu první 3 odstavce, stále vím hovno, nebaví mě to, celý je to zatím o tom proč „jsem strašně velká chudinka“ a do toho mi tam ještě nasázíte pár indícií, které mě nutně povedou k tomu, že jste tak trochu hovado, tak to prostě vydržet nejde, sorry jako.
Jihočech Honza
Paranoia querulans.
podotek
Pokud chcete, aby lidé řešili pointu vašich duševních pochodů, zkuste je zachycovat tak, aby z textu byla ta pointa zřejmá. Ne vždy je u „chápání psaného textu“ chyba u recipienta. Ve vašem případě je problém na straně producenta onoho textu. To, že je text psaný a je ho hodně, není hodnotou an sich.
Kelly
ano, vaši připomínku beru, já tu řekl, co jsem chtěl, a už asi nebudu mít potřebu, zde dále publikovat. Ne,
že bych nechtěl, ale nemám už co říci, abych neměl pocit, že tu plácám hore dole. Moje příběhy byla dva ze života, pokud najdu těch 10 lidí, co ocení to, co jsem tu napsal, jsem naprosto spokojen. Mě cizí, i když urážlivý názor, neuráží.
x-f
No je škoda, že to berete jako urážku. Myslím, že vám tu řada lidí dobře radí. Vyjadřovací schopnost není vaše silná stránka. Tento příspěvek na který reaguji je toho důkazem také. Skoro to vypadá, že čeština není váš rodný jazyk. Nebo se pletu?
Udělal by jste dobře, kdyby jste si nechal text od někoho přepsat. Je to skutečně nestravitelné.
Dachsmeister
@Kelly já jsem ocenil ten první, ale prokousat se tím balastem, který jste do něj nacpal bylo únavné.
A stejně jste to v celé šíři nepopsal, vnitřní procesy v Světlíkových Vítkovicích jste kromě pár nejasných náznaků neosvětlil.
Tak já bych si pokračování turecké ságy přál, děkuji.
Kelly
tak konečně první, co se tu hodlá bavit o podstatě. Závěr je jasný, český daňový poplatník bude platit škody, které způsobila rakouská firma Andritz, ale ten Světlík za to nemůže, jen tím, že si přivedl do firmy lidi, kteří ho chtěli okrást. On tu podstatu pochopil až v momentu, když už se s tím nedalo nic dělat. Pokud máte nejasnosti, tak se ptejte.
Dachsmeister
@já tu netrávím celý den ;-)
Mám 2 otázky.
1. co vedlo Světlíka, potažmo PSG do tak riskantních kšeftů v Turecku a Rusku?
2.jak to měl kdysi ošéfované Strojexport a taky se mu povedly takové průsery?
ygorek
podotek 8.11.2021 v 16:48
Článek jsem dokázal přelouskat celý a jádro pudla je v něm podle mého bezvýznamného názoru patrno dostatečně.
Možná je to ovlivněno tím, že jsem se s oním jádrem již někde setkal, ale nevzpomenu si, kde.
Podle mých vlastních zkušeností je problém s chápáním psaného textu, i když je ho málo, častý.
podotek
Dovolím si soudit s letmým využitím nástrojů, kterými mě pro posuzování koheze i koherence textu vybavil vzdělávací proces, že zmíněný článek není napsaný srozumitelně a kooperativne směrem ke čtenáři a že má hodnotu spíše autoterapeutickou, jakkoli s nástroji exegeze ono jádro z něj také pravděpodobně vypreparovat dokážu.
ygorek
podotek 9.11.2021 v 8:53
Přestože vašemu příspěvku nerozumím zhola, věřím, že konstatujete totéž, co já 9.11.2021 v 8:53.
Autoterapeutickou hodnotu nebo funkci zde má mnoho publikovaných textů, ne-li většina, ne?
podotek
Tl;dr: mám mnoho nástrojů a nebojím se je použít :)
Ano, to s tou funkcí je pravda.
Příspěvek s tímhle časem jsem našel leda svůj.
ygorek
podotek 9.11.2021 v 18:36
Omlouvám se, slečno, trapně jsem se spletl při pohledu na vás…
(Na první pohled divné, jistě, ale zato genderově vyvažující.)
Kelly
už jsem to napsal v komentáři k minulému článku, že se tu našel někdo, kdo si daný problém vygoogloval a napsal k tématu mému článku fundovaný komentář, ale dnes se tu zatím nikdo takový neobjevil.
vasek
Jako ja chapu ze D-Fens se profiluje jako svobodne medium, ale opravdu se tu musi vyskykovat libovolny blazen?
Existuje spoustu chudaku, za jejichz zkurveny zivot muze Havel, na hovinky.cz cca kazdy treti prispevatel v diskusi pod libovolnym clankem.
Na takovych magorech neni zajimaveho nic.
Radsi bych preferoval kvalitu pred kvantitou.
Nomad
Zase je potřeba přiznat, že Kelly je mnohem zábavnější než monotematický Vohnout.
Kelly
a nutí vás někdo číst, co se vám nelíbí? Myslím, že ne, jinak k tomu není co říci. Pokud již podle názvu to není váš šálek čajem, tak to zkrátka nečtu.
kiv61
Ono je to oboustranné.
Co „nutí“ Vás tohle své ublíženecké blábolení sem vůbec psát a nutit kohokoli býti účastníkem Vašich flustrací?
neboli: https://www.youtube.com/watch?v=yI4L1SpvUqw
Kelly
to není žádné ukřivděnecké blábolení, šéfko, dnes zmanipulovali vyšetřování mně, a zítra třeba vám, alespoň toto si z toho vezměte. Kromě toho, já tady posílám vzkaz „pravdě a lásce, která zvítězí nad lží a nenávistí“, že když mě ta pravda a láska vyfofila a dala mě na facebook s mých jménem a dovětkem, ať toho zmrd.. někdo sejme, a myslela si, že se já pose.. strachem, tak já tu ukazuji, že jsem se zkrátka strachem nepos..
kiv61
Mně, mé rodině ani nikomu z mé soc. bubliny za můj již ne úplně krátký život nikdy opicie nikterak nepomohla takže si jaksi nemám z Vašeho blábolení cokoli vzít. Vyjma toho, že se tu zjevil další bolševický nok!
Jacq
„nikdy opicie nikterak nepomohla“
Kive, jses podobnej dement jako Kelly.
Kelly sepsal naivni trachtat na tema „svet neni tak dokonalej jak ridici dustojnik tvrdi ze je“. Namisto toho aby z nekterejch phenomenu ktery implicitne popisuje vyvodil nejakej obecnej zaver nebo presentoval an issue in lieu of food for thought, tak ublizenecky skuhra.
Ty si taky moc nevidis pres spicku svyho rypaku. Z toho jak funguje policie respektive jaka je obecne v CR bezpecnostni situace samozrejme profitujes protoze CR je obecne extremne bezpecna zeme. The fact that the police also serve to protect the goverment and to suppress any people liable to get rambunctious notwithstanding. Zajed si do South Africa a uvidis jaky to je v zemi kde policie skutecne nefunguje. Jinak to ze designujes kazdyho cloveka s kterym nesouhlasis „bolsevickym nokem“ neomylne indikuje ze a) absolutne nechapes ktera bije a b) ze jses nenavistna pica vuci kazdymu kdo neni takova pica jako ty.
Goro
Já dočetl oba články (ale stálo to námahu). Pointa je jednoduchá – ve státním aparátu ČR (a přisosaných entitách) jsou kurvy.
Je to fakt, který je většině diskutérů jasný. Je zbytečné o tom psát 2x A4. Diskutéry totiž zajímá co konkrétně ty kurvy vyvedly tentokrát.
Neposral jste se. Super.
Zkrátit to aspoň na třetinu, tak máte i palce hore.
A jestli na tolik názorů „zkrátit!!!“ reagujete tím, že žádnou chybu nevidíte a že sem nebudete dále přispívat, je to asi nejlepší řešení pro většinu zúčastněných.
Wagon
Co ma Havel s bombardovanim Srbska?! Prelety letadel nad CR povolil Zeman.
Kelly
Tak to jste málo informovaný, Havel tomuto bombardování fandil a nazval to zabíjení srbských civilistů tzv. „humanitárním bombardováním“. Mebyl to Zeman, ale Zemanova vláda, která o povolení přeletu letadel NATO hlasovala.
ygorek
Kelly 9.11.2021 v 7:13
Přesně.
Jedna stránka českého západoevropanství je plnění povinností čerstvého člena vojenského paktu, druhá je adorace válečné praxe na světovém fóru.
Případný hodnotitel si pak vybere podle nátury.
Angry_Muf
+1 díky. Furt se slovíčkaří o tom, že Havel nepoužil ono zjednodušující sousloví „humanitární bombardování“. Podstatné ale je, že jeho názor byl zblitný, a to zvlášť zvlášť, když ho šířil i roky poté. O tom, že jsme v té době potřebovali být v NATO a tak jsme šoupali, je pochopitelné, ale zpětně to adorovat?
vasek
Zasha NATO byl VELICE prospesna zalezitost a ja jej zpetne velice kvituju.
Staci se trochu zacist do historie jugoslavskych valek, aby clovek pochopil, ze cely ten pruser byl zpustobem Srby za Milosevice, behem jeho questu za Velke Srbsko.
A taky po umravneni Srbu je v oblasti klid, Slovinsko OK, Chorvatsko OK, Srbsko smradlava dira.
Srbove si za vsecko muzou sami.
Storch
Tak to mi přijde dost odvážné tvrzení. Ze zkušeností s místňáky různě z Balkánu bych řekl, že jak dojde na tu jejich válku, není možná rozumná řeč s nikým z nich. Jestli jsou to jenom kecy, nebo by si po krku šli zas, to samo nevím, ale řeči vedou hrozný. Takže používám standardní únikovku, že my jsme se se Slováky rozdělili tak v klidu proto, že hodně pijeme pivo a jsme líný válčit :-)
vasek
Ono staci se podivat, kde se valcilo.
Srbove (tedy Srbu ovladana Jugo armada) nejprve napadla Slovinsko, tam to skoncilo rychle.
Pak Srvove okupovali podstatnou cast Chorvatska, celkem 18% rozlohy, coz Chorvati vycistili az pri Operaci Boure.
Chorvati nikdy neutocili ani nepozadovali uzemi Srbska. A krome jedne omezene expedice v Bosne na umravneni Srbu se vubec Chorvatska armada nedostala mimo hranice Chorvatska.
Srbove a jejici „Srbska krajina“ prakticky kopirovali politiku Hitlera a Heinleina
V České republice se poměrně málo ví o existenci koncentračního, vyhlazovacího tábora Jasenovac ve fašistickém Nezávislém Státě Chorvatsko, NDH (Nezavisna Država Hrvatska) během let jeho trvání 1941-1945..Tábor o rozloze kolem 200 km² byl 100 km jihovýchodně od Záhřebu, na obou stranách řeky Sávy, byl největší z několika podobných táborů na území Chorvatska. Podle počtu obětí se dle některých řadí na čtvrté (třetí ?) místo v Hitlerem ovládané Evropě. Podle krutosti samotného vraždění všechny tábory zřejmě předčí. Jeho světová „proslulost“ byla však poměrně malá. Titův komunistický režim, ve snaze zachování Bratrství a Jednoty Jugoslávie, o hrůzných událostech poměrně mlčel, protože daleko největší obětí Jasenovce byli pravoslavní Srbové.. Proč je jitřit? Proč probouzet v nich případně vůli po pomstě. Jako jeho zvláštnost, byl v komplexu Jasenovce i dětský koncentrační tábor. Počet v něm povražděných a vůbec zahubených dětí (i následkem nemocí, podvýživy apod.) byl prý až 45 000. Existuje dokonce i jmenný seznam 10 340 tam povražděných srbských dětí. Dny, kdy bylo nejvíce pobitých dětí, byly v polovině září 1942 a pak odpoledne 29.října 1942.
Údaje o počtu od ustašovců povražděných v Jasenovci se různí, udávalo se obvykle kolem 600 000 lidí, většinou Srbů. Proto někdy Jasenovac nazývali i „největší srbské město pod zemí“.
Bývalý prezident Havel se ani časem nijak nepolepšil. V průběhu bojů opozice proti plukovníkovi Kaddáfimu v Libyi (únor-březen 2011) nabádal k vojenské intervenci Západu s podotknutím, že se i s bombardováním Srbů mělo začít dříve. Havel je odpovědný za zhoršení tradičních bratrských česko-srbských vztahů, z jeho původního hesla zmizela pro ně láska a pravda. Jako papoušek opakoval a šířil dezinformace o Srbech, které přicházely ze Západu. I Havlem přivedený muž do politiky Karel Schwarzenberg (jako „reinkarnace“ Rakousko-Uherska) ještě více poškodil česko-srbské vztahy jako český ministr zahraničí, když přinutil českou vládu, proti vůli většiny Čechů, uznat Kosovo za samostatný stát. (21.května 2008), i když musel vědět, že v jeho vedení jsou lidé krajně závažně poznamenaní kriminální činností, což se později jednoznačně a mezinárodně ukázalo.
shane
Rajko Doleček byl Srb. Tolik k jeho nestrannosti. Ale omluvou pro něčí chování není to, že někdo jinej udělal něco někomu jinému někdy dávno. Když to budu parafrázovat, tak to že mýho dědu v roce 1947 v Nuslích u Bansethů pobodali bude jen těžko omluva abych zejtra na Synkáči na revanš zmlátil prvního koho uvidím.
P.S. o Jasenovaci vím a už jsem ho tu kdysi zmiňoval.
No 0ne
Rajko Doleček si to snad víceméně vymyslel? Ano, může se v něčem rozcházet např pokud jde o počet obětí, samozřejmě se zdroje rozcházejí, jak už to bývá, těch 600000 uvádějí spíš jako přestřelený údaj, nicméně i na wikipedii najdete poznámku až 700000. Další věc ovšem je, že metody, které v něm dozorci uplatňovali, byly tak kruté, že se z nich chtělo zvracet i otrlým nacistům. Kompletní výmysl? nevypadá –
Nebo si najdete jiné zdroje, které jsou dle vás důvěryhodné.
I kdyby z toho byla jen polovina pravda. Samozřejmě máte pravdu, že to nikoho neopravňuje nic z toho vytahovat po takové době jako záminku k násilí, jen chci poukázat, co taky v té historii tam může hrát určitou roli, protože to, že zlo plodí zlo, platí, co je svět světem…
shane
Nevymyslel. Ale je to profláklej apologet a dělal všechno pro to, aby Srby omluvil. Není nezávislý zdroj, no.
V Evropě má každej národ máslo na hlavě. Každej se vůči někomu dopustil křivd a sviňáren. Je to jen otázka, jak hluboko do minulosti půjdeme. A většinou není potřeba chodit dál, než nějakejch sto let. Kolikrát ani to ne. Sebevědomý národy to neřeší. Zamindrákovaný národy jsou schopný považovat pět set let starou křivdu za legitimní důvod k válce a vraždění.
shane
A zrovna Jugoši jsou v tomhle bebínkovství a pomstychtivosti asi nejhorší. Nejspíš ještě horší než Irčouni a ti jsou schopní se hrdlit kvůli tomu, kdo komu v roce 1750 sežral bramboru.
corona
„…Havel se ani časem nijak nepolepšil…“
– – –
V. Havel byl škodlivec. Nevýznamná a vlivnými osobami snadno manipulovatelná figurka, nepřínosná pro obyvatele naší země.
Přiznám se, že jsem ho prokoukl pozdě – první náznaky až v lednu 1990, když chrochtal o novém státním znaku…
Torm
Zdroj – Nádorní listy, autor srbský rezident Doleček, důvěrník StB. Velmi věrohodné.
vasek
Heh, a neco z tricetilety valky bys nemel?
1942 – to je 80 let
Realita jugoslavskych valek, je velice prosta, Srbove ovladajici ugo Armadu napadli Slovince a Chorvaty na uzemi jejich republik, v Chorvatsku si dokonce vyrobili loukdovy kvazistat Srbska Krajina, ktery dokonce hodlali pripojit k Velkemu Srbsku, coz prekazila az chorvatska Operace Boure – nejvetsi vojenska akce v Evrope od WW2, kdy se utocilo na fronte 600km.
Srbove a jejich lotkouva „Srbska Krajina“ kopirovali politiku Hitlera a Heinleina.
A kdyz dostali Srbove na prdel, nikdo na jejich uzemi nelezl.
To jsou prosta fakta.
Bombardovani Srbske infrastruktury toto srbske magoreni zastavilo a je tomu velice dobre.
Cerny Mor
Co je blbý: Bosna a Hercegovina je od té doby nesourodá země,. fungující pod správou EU, a zatím je klid, ale Srbové a Rusáci tam samozřejmě zas rozesíraj a jejich kámoši tam zase pomalu vyhrožují válkou.
Gotovina je válečný zločinec.
Pochopitelně by se stejný kalibr našel i u Srbů, o dalších nemluvě. Jenže propaganda v naší zemi nepřipouštěla psát špatně o Chorvatech a to přetrvává i dnes, viz Oluja a Tango 23 Repetitor.
jizlivec
Množina válečných hrdinů se z velké části překrývá s množinou válečných zločinců…
Existuje samozřejmě spousta válečných zločinců, kteří nespáchali žádný hrdinský čin…
Na druhé straně nezločinných hrdinů bude mnohem méně, přitom značnou část z nich tvoří nejspíše ti, co padli právě při svém hrdinském činu v úvodní fázi války…
V roce 1991 pořád ještě žili pamětníci šíleného ustašovského řádění za WW2, celkem žádný div, že chorvatští a bosenští Srbové neplanuli touhou riskovat opakování.
Bombardování srbské infrastruktury v roce 1999 se událo dávno po skončení válek v Bosně a Chorvatsku. Když tak hezky hovoříte o nedotknutelnosti území, tak si připomeňte, kdo tehdy v Kosovu hrál úlohu henleinovců, kdo tam začal ozbrojené akce. Vaše vlastní argumenty jsou proti vám.
corona
vasek:
„…Srbove si za vsecko muzou sami…“
– – –
Jo jo jo.
A Tito byl taky Srb, že jo…?
:OD
jizlivec
Ono na Balkáně si všichni navzájem řežou hlavy už mnoho staletí…
Tito si zaslouží pomník za to, že ten papiňák udržel po dvě generace pod pokličkou…
corona
jizlivec:
To samozřejmě vím. Vliv Turecka, vliv náboženství, vliv revolucí v Rusku atd. – to všechno se tam na jihu u horkých hlav projevilo. V 90. letech se navíc vraceli ustašovci.
Tito to držel tvrdou rukou, uměl si udržet distanc od Stalina…
Sysop
Vseobecne plati, ze tvrda ruka udrzi zemi pohromade. Tak to bylo, je a bude.
Sysop
Ja jsem tam v dobe konfliktu byl, nakupoval jsem tehdy nejakej material. A s mistnima mluvil. Myslim, ze vubec netusis, o cem tu meles. Vynecham nejake historicke konsekvence, kdy Srbove byli jedini, kdo nas podporovali a taky to, jak vychcani Chorvati chteli hlavne more a nejlepe k nemu nikoho nepustit. Predpokladam, ze to, jak se muslimsti imigranti dostali v Kosovu k moci se ti taky libi a rad bys to tu nastolil, vid? No a ve finale – stabilita Kosova dnes proti tomu, jak byla za Srbu, jo, to je primo vykladni skrin EU-demokracie, to jo.
shane
Ten státní útvar co nás v roce 1938 „podporoval“ se jmenoval Království SHS (Srbů, Chorvatů a Slovinců), takže celkem logicky nás podporovali i Chorvati. Stejně jako Srbové hubou, protože to nic nestojí.
Sysop
Mel jsem na mysli spis rok ’68, kdy pomohli dost lidem za kopecky.
Dachsmeister
Srbové?
Ne Jugoši?
Slovinci zejména?
podotek
Děkuju.
Sysop
Srbove, co vim, se jako Jugosi identifikovali asi tak, jako Slezan se citi byt Cechem.
Mirek F.
Tehdy nás oficiální jugoslávský stát moc nepodporoval. Kdo nám chtěl pomoci, byli dobrovolníci, převážně Srbové.
jizlivec
Technická: Od 3. října 1929 byl název státu Království Jugoslávie (Краљевина Југославија, Kraljevina Jugoslavija)…
Podle české wiki a manipulátorů (např. https://cs.wikipedia.org/wiki/Humanit%C3%A1rn%C3%AD_bombardov%C3%A1n%C3%AD ) to spíš vypadá, že autorem „humanitárního bombardování“ a dalších variací na toto téma byl Falbr, se kterým se Havel tehdy shodl asi jen na tom, že ten druhý by neměl být ve funkci :-)
Originál citovaný wiki mi přijde od toho, jak je výrok různě uváděn, opravdu velmi významově vzdálen.
Cerny Mor
Storch:
tak, jak to píšete, je to potvrzeno. ZDe je odkat přímo na zdroj následné citace toho Falbrova svinstva. Mimochodem,premiérem vlády (povolení přeletu bombardérů) byl MIloše Zeman. Sám Falbr byl estébák.
„Přesné slovní spojení „humanitární bombardování“ zmínil Richard Falbr, kandidující do Evropského parlamentu, v pořadu TV Nova Sedmička vysílaném 23. května 2004:[8] „…řekl jsem, že člověk, který použil termín ‚humanitární bombardování‘, nemá co dělat ve funkci prezidenta Evropské unie.“[9]
Falbr následně vydal tiskové prohlášení: „Dne 29. dubna 1999 uvedl Václav Havel pro francouzský deník Le Monde toto: ‚Domnívám se, že během zásahu NATO na Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární…‘ – opravdu vkusné!“. Článek v deníku Le Monde[10] byl převzatý z italského listu La Repubblica[11], kde vyšel 23. dubna 1999. Francouzská agentura AFP navíc 28. dubna 1999 uvedla, že podle Havla „má bombardování výhradně humanitární povahu“. Tuto zprávu citovala Česká tisková kancelář, od níž ji převzaly deníky Blesk a Právo.“
Lojza
Tak to jses malo informovanej, protoze tzv „humanitarni bombardovani“ je neco, co nebylo nikdy receno. Bylo receno neco podobneho, ale rozhodne ne toto a rozhodne v jinem kontextu, nez si lidi vybasnili.
Njn, ale pouzivat to proti tomu, proti komu se ti to hodi, i kdyz je to nesmysl, to jo, to umis….klasika.
vasek
Humanitarni bombardovani je vymysl bolseviku z Halo Novin
Pripominam, ze svazove republiky mely ustavni pravo z federace vystoupit…
A krome Makedonie melo toto ustavni vystoupeni vzdy stejny duskedek – napadeni Srby.
starter25
LOL. Nezištně. A za odměnu si tam američtí politici a vysocí představitelé armády udělali takovou malou privatizaci.
vasek
Kde?
V Srbsku?
CO vim, akorat mal kdosi z USA nejaky podil v telekomunikacich v Kosovu, to bylo stejne postaveno na zelene louce.
Jinak tam nic neni. Cely Balkan je prdel sveta, hory a kozy.
Sysop
Kdosi? :-D No ty telekomunikace tam skoupila krvava Mary, nase poloceska jedna vykutalena :-). A na te zelene louce predtim zili Srbove, ostatne Albancum se v jejich domech moc libi.
corona
vasek:
Aby bylo jasno, dám citaci toho, co HAVEL SKUTEČNĚ ŘEKL (a i Jandourek přiznává):
„Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby, nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů.“
A laskavě se podívej, co se píše v současné době o tom, co Havel údajně neřekl a co si údajně vymyslel někdo jiný (Falbr?).
Tady je to, z čeho prý to měl vytáhnout – obsah tvýho odkazu výše:
„Ze všeho nejdůležitější se mi zdá být přítomnost mírových sborů, která samozřejmě by bylo nejlépe, kdyby tam byla za souhlasu Jugoslávie, aby tam nebyly jako okupanti nebo jako válčící strana. Neboť ta přítomnost mírových sborů je přesně tím instrumentem, který může znamenat klíč ke všemu ostatnímu. I k tomu zastavení toho vyvražďování a vyhánění lidí z domovů i k eventuálním – vytvořit jakýsi prostor pro eventuální další politická jednání, k zabránění té katastrofě humanitární, jak se to nazývá, k té humanitární asistenci,“…
…„To je zásah, který není veden nějakými partikulárními zištnými cíli. Tam sice jsou jakési nerostné zdroje v tom Kosovu, ale o ty věru Aliance nestojí, proto tam nebojuje. Tady jde o princip. Že bojuje za lidská práva, kterým dala dokonce přednost před státní suverenitou, a tudíž mohla tedy zaútočit na Svazovou republiku Jugoslávii, a to dokonce bez mandátu Rady bezpečnosti OSN, protože cítila potřebu projevit svou nelhostejnost k lidskému utrpení.“
*
Takže kdopak zkresluje a lže?
–
Mj., o tom konfliktu ty určitě nebudeš uvádět, to co se ti nehodí. Taková „kolona v Tuzle“, buď o tom nevíš, nebo budeš popírat záměrně…
Falbr to zřejmě vzal z Le Monde, kde to převzali z La Republica, kde to vzali z rozhovoru pro Reuters, kde Havel zřejmě nemluvil o bombardování, ale o mírových sborech.
Jestli máte nějaký zdroj, fakt mě to zajímá.
corona
Storch:
A von už Jandourek někde přiznal, že byl pomýlenej?
Nebo takovej kovanej sluníčkář musel kopírovat od Falbra…?
cyklista
Tak náš nejlepší prezident ožralý Zeman s vymyšlenými citáty nemá žádný problém. Proč by se nemohl splést třeba Jandourek?
corona
cyklista:
A on se Jandourek spletl…?
Sysop
Tak ona kazda motivace bombardovani je humanitarni. Takove zapalne bomby na Hamburk, nebo Drazdany, byly taky humanitarni, prece to pomohlo podlomit duveru nemeckych civilistu. Samozrejme i tech, co po nich nasli jen zapecene kosti v asfaltu. Takova Hirosima, ci Nagasaki, take typice humanitarni akce, protoze Japonsko kapitulovalo a zkratila se vlekla valka. A co teprve takovy Agent Orange ve Vietnamu, za ten by se mely rozdavat Nobelovy ceny za mir.
Jihočech Honza
Klid hřbitova je taky klid.
Sysop
Vetsina tech humanitarne vybombardovanych nebyla ve stavu, aby je dali na hrbitov.
Dachsmeister
Rozptylová loučka?
Sysop
V podstate cely perimetr dopadiste, ano.
kiv61
Ty kráso, zmatlat do jednoho štrozoku Drážďany/ Hiro/Nag a AgOr to vyžaduje opravdového chlapa!
No jo Šumava, drsný to kraj plný tvrdých mužů z Brna. :-)
Sysop
A neco qeci by nebylo? Nebo ty snad vidis pro civilistu nejaky rozdil mezi tim, co jim padalo na hlavy? Ale prosimte…
shifty
Za to Rusové nebo Japonci, potažmo skopčáci, to byli samí zlatí a hodní lidé co civilům nikdy neubližovali, že? :D
Jo, rusom to šlo. Třeba ten majstrštyk jak se Rudá armáda zastavila před Varšavó aby mňeli SS dosť času na potlačení povstání, to psalo. Dokonce potom po vosvobození Varšavy převzala NKVD lágry v keréch předtým SS likvidovali účastníky povstání aby v téch lágrech likvidovala povstalce NKVD sama. Enom proto, že Armija Krajowa mňela za členy málo komunistů, slovy žádnýho.
Mirek F.
Stalin určitě neplanul k povstalcům láskou, neplakal, když byli poraženi.
Ale to záměrné zastavení je oblíbená legenda. Prostoru před Varšavou dosáhla jeho vojska po několikasetkilometrové těžké ofenzívě poznamenané těžkými ztrátami a už bídně fungující logistikou. A k tomu ještě se tam střetla v nových zuřivých bojích se silnými německými jednotkami.
Jihočech Honza
Leteckou podporu ovšem poskytnout mohli. Anebo alespoň nebránit té americké.
Mirek F.
To bezesporu. Nedělám si o nich iluze. Nakonec začali zásoby shazovat i oni, asi si i Stalin uvědomil, že postoj Sojuzu vypadá fakt blbě.
shifty
To, že rusáci neměli tak silný průmysl, aby mohli válku zvrátit kobercovým bombardováním fakt neznamená, že kdyby mohli, že by to neudělali. O jejich dobrotě a laskavosti vyprávěj někde jinde…plus taky ty decentní ztráty na vlastní straně, že…
corona
shifty:
Úplně stejně, jako bys vraždil ty, kdybys měl příležitost.
Sysop
Presne tak, ja tady vubec neresim, kdo ty bomby hazel. Jen, holt, zrovna tech prikladu od nasich spojencu je vice, no.
shifty
Holt byli vždy vyspělejší. Co s tím naděláš. Nemuseli popravovat lidi někde v lese a pak je zahrabávat do masovejch hrobů.
shifty
+ taky nebyly důvody politické, ale pouze a jedině snaha co nejrychleji ukončit válku za cenu co nejmenších ztrát.
UF7
corona: Ne každému je vlastní za každou cenu se chovat jako tupé hovado. Teda myšleno aspoň co se týká jedinců, ne psychopatů ovládajících větší celky.
Sysop
Amik je navonenej Rus. A jedinej rozdil mezi nima je, ze Rusak klidne vymlati i vlastni. Nam, jako Cechum, to tim padem muze bejt fuk, nas by likvidovaly obe strany uplne bez skurpuli. Vubec neni duvod je nejak srovnavat.
jizlivec
Hromadné vraždění zajatců i civilistů (cizích i vlastních) je v dějinách lidstva spíše normou než odchylkou…
Jakýsi pokrok je v tom, že dřív se s tím pachatelé vychloubali, zatímco dnes se to snaží ututlat (a někteří to snad opravdu považují za zlo vynucené okolnostmi a xsáru se trochu upřímně stydí)…
jizlivec
Xakru, chtěl jsem napsat xstáru…
jizlivec
Teda xtáru, jaxem chtěl být ftipný…
Překombinoval jsem…
prasatko Bobik
To je taková ta omluva po padesáti letech. Jakou poslali před pár lety třeba USA do Střední Ameriky kvůli nějakým svým sviňárnám. Člověk si tenkrát řekl, že to je nehezké, ale aspoň skoro na svém a né za mořem.
Třeba se našim kostem taky někdo omluví za to, že nám zkurvil konec života.
corona
UF7:
„… Ne každému je vlastní za každou cenu se chovat jako tupé hovado…“
– – –
Tak určitě.
Jenom záleží na tom, jaká je zrovna situace – opice z USA nás považovala za spojence, když sem chtěla nacpat radar. Kdyby se to víc vyhrotilo a byl odpor, taky by se s náma nesrala.
:O)
kaBrnak
Tak on byl pro USA a celou anglofonní sebranku vždy přijatelný výsledek, na 1 zabitého nepřátelského vojáka 10 zabitých „nepřátelských civilistů“ jako colateral damage.
Kdyby podobným stylem uvažovali sověti, tak by z původních obyvatel západní evropy a britských ostrovů po válce zbyla jen desetina, v západních sovětských svazových republikách.
A co se týče Hirošiny tak to je jen odvádění pozornosti. V Japonsku byly desítky „Drážďan“ kdy ty jejich dřevěné města hořely rychlostí zmuchlaného papíru.
Sysop
Ona to z pohledu investora neni collateral damage. Ba naopak, z civilu mohou byt casem take vojaci, plus mohou vyrobou podporovat prumysl, etc.
jizlivec
Ve skutečnosti už tisíce let války vyhrává zázemí a logistika…
Jenom občas se někomu podaří zvrátit to úspěšným blitzkriegem nebo pátou kolonou…
Abychom se na naše prapředky moc nevytahovali: ono to vyžadovalo nějakou produktivitu a organizaci shromáždit, vyzbrojit, vystrojit, vycvičit, přesouvat a vydržovat masy vojsk* (ubytovat, uživit, udržet MPS** mužstva, kondici a zdravotní stav), případně ještě nalámat skály, vytahat je na kopec a navršit do podoby hradu nebo vykácet prales a spustit galéry na vodu…
* Bojovník je čistý spotřebitel a má dokonce mnohem vyšší spotřebu*** než producent…
** Pro mladší generace: morálně-politický stav…
*** Kromě základních potřeb pro přežití vyžaduje množství docela sofistikovaných pomúcek (výzbroj, výstroj, dopravní prostředky atd.). Primární producenti tudíž musí navíc vydržovat nemálo sekundárních producentů – specializovaných řemeslníků…
corona
V současné době se bojuje informacemi.
Chceš vyhrát? Rozšiř hoax, zapoj PR, nasaď působivou reklamu…
Jo, to jsem zvedavej, co s tim spendlik udela. Bohuzel pro nej skutkovou podstatu naplnil. Bych se posral smichy, ze za rasismus nedostal ani facku a ve finale dostane podminku za DDoS hyeny.
prasatko Bobik
-> Sysop 12.11.2021 v 19:50
Zeptám-li se nyní OHES (jestli se tomu ještě tak říká) na něco v její působnosti, neb jsem získal informaci, že to jde, a mě to zajímá, tak to není špatné. A že je takových víc? Bodejť by ne. Ať zavřou toho, kdy si vymyslel tuhle zapeklitou epidémii kovid-blbosti.
Sysop
Skodlivy je umysl. A v tomto pripade ten trouba vsude vytroubil, o co mu go.
LWG
re: Sysop
A ten úmysl byl poškodit ústavní zřízení nebo obranyschopnost České republiky anebo poškodit mezinárodní organizaci? (s takovým úmyslem musí pachatel jednat, aby naplnil skutkovou podstatu).
Proti ústavnímu zřízení nebyl, obranyschopnosti se nedotýkal a mezinárodní organizace také ne, tak jak to tedy naplnil?
Sysop
Myslim, ze ten zakon tam ma neco jako ‚nebo jine‘, ci neco podobneho jsem tam zahledl.
Sysop
1 a) ‚…organu verejne moci‘ a pokud stadni zastupce bude hodne excelovat, muze to tlacit jako 2 a), tedy clen organizovane skupiny.
Staci, aby to dostal Lnenicka.
UF7
Úmysl? Úmysl byl, aby byli lidé dostatečně informováni o tom, co zrovna provádí hygiena, aby si třeba mohli dávat majzla a někde něco nechytli. Kvůli všeobecnému nebezpečí hentoho kovidu. Takže sotva něco špatného.
Sysop
To si muzeme rikat my naoko, ale ten blboun to vyhlasil celkem jasne, ze umyslem je zahltit hyenu, aby nemela cas chodit otravovat do hospod. Kdyby aspon drzel hubu a domysleni dusledku nechal na lidech…
Sysop
No tak jasne, fura lidi si taky mysli, ze kdyz zednik bere tri kila na hodinu, tak se vsechno da snadno spocitat. Jenze to ten zednik musi mit matrijal za prdeli a nedelat nic jinyho. Podobne s tim valcenim. Ta bitva samotna, to je uz jen tresinka na hovne, vetsina driny se odehrava uplne jinde, byt tam netece tolik krve.
vltava
Styl uvažívání sovětů býl vopravdu svérázné. Například furt uvažovali co ze zajatéma polskéma důstojníkama, až je nakonec poslali do Katyně.
Sysop
Ono je hlavne potreba si uvedomit, ze tento zpusob jednani neni dany zemi, ani narodem, alebrz lidskou povahou. Staci dat lidem tu spravnou moc. Bachari v Osvetimi taky nebyli bolsevici. Politika je jen medium, po kterem se ta lidska zrudnost veze.
Torm
Srbové, tito rusáci Balkánu, ničemu jinému nerozuměli. Z tohoto pohledu je tedy útok NATO na ně záslužnou akcí, která do oblasti konečně přinesla mír.
vasek
Tak.
Sysop
Tak hlavne chlapci, jestli si uvedomujete, ze presne to same rikali Nemci pocatkem 40. let o nas. Ostatne jsme prece byli pod ochranou Rise, to take byla ciste humanitarni akce.
servisdok
Ale kdeže.
Nás Němci dost potřebovali, kvůli výkonnému lehkému i těžkému průmyslu, zbrojovkám a možnostem, ledacos tady nepozorovaně zašít. Pár Pražáků si ještě bude pamatovat, k čemu Němci potřebovali třeba holešovickou žárovkárnu Elektra a spousty dalších. Takže potřebovali kvalifikované lidi a klid na jejich práci.
Z tohoto úzkého pohledu, je Srbsko či Chorvatsko komukoliv naprosto k hovnu, ale naprosto. Nikdo nebude bombardovat fabriku na výrobu průměrného, licenčního kuchyňského zboží v Čačaku, nebo jinou podobnou montovnu v Niši. Naprosto bez jakékoli přidané hodnoty či inovace, přičiněním místních mozků či rukou.
Ale jinak jsou to tam hrozně pracovití lidi, to jsem jednou jedinkrát viděl..
Sysop
Torm je cesky primitiv a uplne stejne se projevovali nemecti primitivove uz v zari ’39, to snad vis. Zajmy tech, co meli mozky, byly nekde uplne jinde. V Srbsku dtto.
Jihočech Honza
Po vybití/vyhnání Albánců by byl taky klid. Ale co je dovoleno Iovovi…
Sysop
Rekove kopali Albance do prdele, ledva prekrocili jejich hranice. Tam Albance nenapadlo vytahnout paty a pritom to meli tim spravnym smerem. Namisto toho se rozkydli v Srbsku a ve finale si ty svoje naroky vysedeli. Paradni precedens pro imigranty vseho druhu. Hlavni je mit prava a zadny povinnosti, on uz se nejakej zajem, kterymu to bude hrat do karet, nakonec objevi a vsechno dobre dopadne.
Jugosi vzdy byli horky palice, ale na druhou stranu si ten bordylek tak nejak resili na svym dvorku. Podobne, jako dneska Afganci. Odtamtud jsme utekli az se nama prasilo. Pravda, to jediny, co nam slo vzdy v techto lokacich dobre je a bylo, pozorovat ze zakladny dalekohledem, jak se okolo dari polim maku.
Mirek F.
Akorát, že boj v Kosovu rozpoutala albánská UCK, ještě chvíli předtím řazená mezi teroristické organizace. Přinést mír pomocí podpory iniciátorovi války se mi zdá poněkud kontraproduktivní pro budoucnost.
Sysop
Z politickeho pohledu rozhodne ne. Vyhody prevazily nad nevyhodami. Sice par mrtvych neockovanych, zato jsme ziskali stabilni zakladnu pro armadu sirici demokraticke principy, velke plochy pro pestovani strategickeho maku, atd.
Mirek F.
+ ještě Madla a spol. výhodně investovali. Zaručeně transparentně a v tvrdé konkurenční soutěži :-).
Sysop
Proste mela stesti, no. Ciste nahodou tam prisla, kdyz bylo po vsem no a dostala napad. Nahoda. Kdo by to do babky rekl.
Bismarck
Levičák a propalestinskej. Takovej čulík v převleku. Nevím co tu dělá ale to je holt ta demogracije nebo co. Stydím se, že jsem trávil pár minut svého života četbou takového blábolu. A zdravím benga z malostranského náměstí: měli jste přitlačit.
Kelly
diskutovat na akademické úrovni zřejmě nepatří mezi vaše silné stránky, tak se vraťte k těm rouškám, tam je to téma triviální
Torm
Můžu si tě vycpat, rusohule? Ukazoval bych tě studentům jako mimořádně názorný příklad Dunning–Krugerova efektu.
Koukám, soudě dle diskuse, že rozhodnutí asi tak podruhý v historii tady něco radši vůbec nečíst se ukázalo jako správný :D
Jacq
Tak je skutecne fasinujici sledovat jak na jednu stranu probiha WWIII, global coup d’etat, imposition of a new wokeist-scienticist ideology v primym prenosu a dementi masturbujou na tema toho co (na)zakrakal soudruh Havel nekdy pred ctvrt stoletim.
Podobne, na celym svete se nastoluje sanitarne-fasisticka diktatura, brutalne enforced by the pigs, a dement autor clanku skuhra ze dostal pres drzku kdyz sel zjevne provokovat na demonstraci a sral tam jak fizly tak ty druhy dementy.
Jacq
Dulezite upozorneni!
V soucasnosti probiha WWIII tedy Treti Svetova Valka. Nekdo by to mohl nazvat global coup d’etat. Nastoleni dystopickeho totalitarismu na globalni urovni vertikalnim smerem top-down, narozdil od predchozich valek ktere byly horizontalni, mezi staty.
Anachronickou masturbaci ohledne toho co se udalo v predchozi svetovy valce, ktera skoncila three fucking quarters of a century ago tu soucasnou valku nevyhrajete. Budete premozeni a nepritel si s vama vytre prdel nebo vas zjebe ze na vas nezustane nit sucha.
Jste si jisti ze je vhodny se anachronisticky hadar vo minulosti, kterou tak nejak z inherentnich duvodu nelze zmenit a na to jestli ma pravdu kreten corona nebo kreten shitty sere pes, a ze by nebylo vhodny se zaobirat pritomnosti pripadne budoucnosti?
Pán si zjevně nevzal ponaučení z diskuse pod jeho minulým článkem, protože se to opět nedá číst. Zatěžuje leckde nedůležitou vsuvkou, třeba jako že paní má hezké domácí jméno, což text značně natahuje a činí ho nečitelným, protože neustále odskakuje k naprosto irelevantním a nezajímavým informacím. Za toto dávám opět za 5.
K textu, který jsem opět z důvodů výše nedočetl následující. Nechápu, jak může mluvit o havloidech, když sám chodí demonstrovat před něčí ambasádu, aby přijímali migranty. Tedy ať si každý demonstruje za co chce. Když to je ve svém volném čase a za své prostředky. A určitě by nikdo za své názory neměl být napadán. Pokud byl skutečně napaden, tak to OK není. Mě tedy úplně nepřesvědčil.
Názorově je pro mě autor úplně jinde. Nositel názoru „Ať žije Lukašenko“ je pro mě prostě mimoň. Krom toho, že si nedovedu představit, že bych někam šel provolávat slávu jakýmukoliv potentátovi, natož pak zahraničnímu a už vůbec ne nějakýmu diktátorovi z Běloruska, Sovětskýho svazu, nebo eurosvazu.
+1
Jak jsem psal skončil jsem někde u třetího odstavce ale trošku mi přijde, že si sem pán přišel nechat pofoukat bebíčko. Není úplně v pořádku když člověk dostane přes držku za sebedebilnější názor, na druhou stranu co jako čekal, že se stane?
Mám za to, že poklepání na rusohulův přední konec trávicí trubice mělo být mnohem důraznější. Zdá se, že k rusohulovu poučení nedošlo.
No podle textu bych skoro tipoval, že není rodilý čech. Možná je odněkud z východu a tím by se to vysvětlovalo.
Ale mohu se plést. Řada rodilých čechů píše hůř než on.
Technická, mohl byste mi ujasnit termity, pro začátek co/kdo je rusohul?
Jistě, i když termín je celkem samovysvětlující. Jde o osobu, jednající v zájmu takzvané Ruské federace (jiná označení – chujlostán, putlerát, skreplandija). Obvykle napojená na Zmejevského rezidenturu v Bubenči.
Aha. A každá kdo není rusohul se vyznačuje jak? Má filtr na elektřinu z EDU a ETE a plyn pouští jen napůl, tak aby mu prošla jen ta část co není z ruska?
Internetovy pravoverny protirusky bojovnik:
– za vsim vidi Rusa. Vsude a vzdy. Kdekoli se cokoli posere, muze za to Rus.
– na vsech diskusich to dava najevo a minimalne 10x denne musi odplivnout smerem na vychod
– nepouziva plyn, ani ropne produkty, protoze vse je Rusem kontaminovano
– vyhyba se i vyrobkum s obilovinami, vcetne slunecnicoveho oleje, protoze i toto je dnes nemalou merou ve vyrobcich EU
– zcela a zasadne nepouziva hlinik, pripadne jeho slitiny s horcikem, ktere se k nam taktez dovazi z RF
– v drtive vetsine pripadu osobne nikdy Rusa nevidel
Jak dále píši, asi jsem opět sypal perly sviním,
„Perly“. Ach tak
Na tomhle clanku je zajimava jedna vec. Jmenovite implikovane dve naprosto odlisne reality lidma kterym vicemene asi jde ramcove o priblizne to samy – teda nejakou relativne svobodnou spolecnost ve stylu druhy poloviny 20tyho stoleti.
Jedna skupina lidi vidi v Lukashenkovi ztelesneni zla a druha ho vnima jako a freedom fighter of sorts, the only man with balls to stand up to the covidian tyranny.
Takze misto ty obvykly verbalni masturbace kdo je vetsi curak/pica by asi lidem prospelo se zamyslet nad tim jak to je s jejich percepci reality respektive jestli ta jejich realita odpovida te skutecne nebo jestli taky treba nezijou v nejakym virtualnim preludu.
jo, to není tak špatný komentář, pokud na sobě budete ještě trošku pracovat, tak to bude dobrý.
Kelly, vole. Pracovat by na sobe mel kazdej, zcela jiste. Na druhou stranu je kazdymu kulovy hovno do toho jak na sobe nekdo jinej pracuje. Ve vsi ucte, ty vole nemas potuchu ktera bije, teda v globalnim kontextu.
Figurativne receno, svet je zahlecenej tsunami sracek, je to globalni systemickej problem, a ty se hnipas v jednom specifickym hovinku a skuhras ze smrdi. Talk about being myopic.
Next time you respond, try to be way less patronizing or I’ll have no choice but to tell you to shove your remark up your ass.
Vážení diskutéři, děkuji za všechny názory. Normálně bych měl napsat, že jsem tu opět sypal perly sviním, ty tři sviňské zadky vidíte u toho mého článku, jak si ty tři svině rochní v tom žlabu s těma perlama, ale já to nenapíši. Já se zeptám, jestli jste pochopili tu pointu z těch dvou mých článků zde? A tou je, že v obou případech policie zmanipulovala vyšetřování, a to by přece mělo být nepřípustné. Myslíte si, že nejste ohrožení tím, že vám policie zmanipuluje vaše vlastní vyšetrování? Tak to se hodně mýlíte, ale nechci vám sahat do svědomí. Já jsem si vyhlásil takovou svou soutěž, jestli tu najdu alespoň 10 se mnou souhlasných diskusí, tedy 10 diskusních příspěvků, kde se řekne, ten chlap má vlastně pravdu, at´ již mám politický názor, jaký chci, tak to, aby si tu mohla policie dovolit zmanipulovat jakékoliv vyšetřování, tak to se mi příčí. Tak vážení, já začínám počítat. Jinak, protože jsem businessman, tak dávám nabídku, svoje foto, aby si do něho mohl někdo házet doma šipky, tak to prádávám za 500 Kč, podle mě rozumná cena.
Ty vole neskuhrej, to je nedustojny. Stacily ty skuhry v tom clanku. Svet vole neni prochazka ruzovou zahradou and if you fuck around you risk getting your face smashed, which is kinda what happened to you. Chces bejt freedom fighter, tak se priprav ze po tobe pudou a dostanes ranu pres hrbet or two.
Police je vole vod toho aby drzela ovcany pod kontrolou a chranila vrchnost, uz to kurva do pici pochop.
dobře, ale my jsem tu od toho, abychom se bránili
This is a non-issue. Grow the fuck up. You went in there to provoke something and got paid back in kind. Nothing really happened, a small bruise on your neck. Taky ti nekdo moh rozkopnout koule.
Jestli sis toho nevsim, tak ve svete probiha global coup d’etat, WWIII, nazvi to jak chces. Magor na demonstraci je posledni co je potreba resit.
Před čím přesně jste se to na tu demonstraci šel bránit?
Tak jsi si poplakal a teď hajdy vydělávat a platit daně, ať můžou cajti dostat přidáno.
Psal jsem to teď a psal jsem to i minule. A říká to v reakcích více lidí. Píšete extrémně nečtivou formou.
Vaše články jsou zbytečně dlouhé. Prokládáte to naprosto nesouvisejícíma informacema, které nejsou ani zajímavé a ani vtipné a odskakujete jimi od tématu („dočetl jsem se pak doma na webu, že je to Janička, no má hezké jméno“). Řadu nepodstatných informací opakujete v textu několikrát a tím ho natahujete (například informace, že šlo o kameru na „malostranském náměstí“ zminujete v textu 6x atd.). Ponta a důležité informace se v tom ztratí a málo kdo to zvládne přečíst o konce.
Pak se nedivte, že lidi neřeší pointu, ke které se ani nedostali. Ten text by se dal zkrátit na polovinu a nechyběla by tam ani jedna důležitá informace.
Pokud vůbec chcete, aby se lidi zamysleli nad tím podstatným obsahem co jste chtěl sdělit, tak zapracujte především na formě, jakou to podáváte.
asi je přecenil duševní schopnosti diskutérů, jsem tu nový, může se stát.
Nebylo by jednodušší přiznat si, že píšete jako tatar, než to házet na čtenáře?
Vždyť i tahle vaše věta „asi je přecenil duševní schopnosti diskutérů, jsem tu nový, může se stát.“ je otřesná!
Jako nezlobte se, to není o tom pochopit psaný text nebo pointu, ale o trpělivosti vůbec se k ní dostat. A té je při čtení Vašeho článku tolik, že jí disponuje málokdo.
Já nepotřebuju aby článek byl bůh ví jak vtipný (i když to samozřejmě na čtenosti přidá a právě potom se může trošku ten text natáhnout aniž by to vadilo), stačí mi jasně definované body, pointa, argumenty a rád se něco přiučím/zjistím. Dokonce pokud je tam nějaká zajímavá myšlenka tak mi nevadí číst článek od někoho s kým se neshodnu, nebo jehož názory se mi přímo příčí, ale kurva musím mít pocit že se při čtení k té myšlence alespoň postupně nějak blížím.
Když ale přečtu první 3 odstavce, stále vím hovno, nebaví mě to, celý je to zatím o tom proč „jsem strašně velká chudinka“ a do toho mi tam ještě nasázíte pár indícií, které mě nutně povedou k tomu, že jste tak trochu hovado, tak to prostě vydržet nejde, sorry jako.
Paranoia querulans.
Pokud chcete, aby lidé řešili pointu vašich duševních pochodů, zkuste je zachycovat tak, aby z textu byla ta pointa zřejmá. Ne vždy je u „chápání psaného textu“ chyba u recipienta. Ve vašem případě je problém na straně producenta onoho textu. To, že je text psaný a je ho hodně, není hodnotou an sich.
ano, vaši připomínku beru, já tu řekl, co jsem chtěl, a už asi nebudu mít potřebu, zde dále publikovat. Ne,
že bych nechtěl, ale nemám už co říci, abych neměl pocit, že tu plácám hore dole. Moje příběhy byla dva ze života, pokud najdu těch 10 lidí, co ocení to, co jsem tu napsal, jsem naprosto spokojen. Mě cizí, i když urážlivý názor, neuráží.
No je škoda, že to berete jako urážku. Myslím, že vám tu řada lidí dobře radí. Vyjadřovací schopnost není vaše silná stránka. Tento příspěvek na který reaguji je toho důkazem také. Skoro to vypadá, že čeština není váš rodný jazyk. Nebo se pletu?
Udělal by jste dobře, kdyby jste si nechal text od někoho přepsat. Je to skutečně nestravitelné.
@Kelly já jsem ocenil ten první, ale prokousat se tím balastem, který jste do něj nacpal bylo únavné.
A stejně jste to v celé šíři nepopsal, vnitřní procesy v Světlíkových Vítkovicích jste kromě pár nejasných náznaků neosvětlil.
Tak já bych si pokračování turecké ságy přál, děkuji.
tak konečně první, co se tu hodlá bavit o podstatě. Závěr je jasný, český daňový poplatník bude platit škody, které způsobila rakouská firma Andritz, ale ten Světlík za to nemůže, jen tím, že si přivedl do firmy lidi, kteří ho chtěli okrást. On tu podstatu pochopil až v momentu, když už se s tím nedalo nic dělat. Pokud máte nejasnosti, tak se ptejte.
@já tu netrávím celý den ;-)
Mám 2 otázky.
1. co vedlo Světlíka, potažmo PSG do tak riskantních kšeftů v Turecku a Rusku?
2.jak to měl kdysi ošéfované Strojexport a taky se mu povedly takové průsery?
podotek 8.11.2021 v 16:48
Článek jsem dokázal přelouskat celý a jádro pudla je v něm podle mého bezvýznamného názoru patrno dostatečně.
Možná je to ovlivněno tím, že jsem se s oním jádrem již někde setkal, ale nevzpomenu si, kde.
Podle mých vlastních zkušeností je problém s chápáním psaného textu, i když je ho málo, častý.
Dovolím si soudit s letmým využitím nástrojů, kterými mě pro posuzování koheze i koherence textu vybavil vzdělávací proces, že zmíněný článek není napsaný srozumitelně a kooperativne směrem ke čtenáři a že má hodnotu spíše autoterapeutickou, jakkoli s nástroji exegeze ono jádro z něj také pravděpodobně vypreparovat dokážu.
podotek 9.11.2021 v 8:53
Přestože vašemu příspěvku nerozumím zhola, věřím, že konstatujete totéž, co já 9.11.2021 v 8:53.
Autoterapeutickou hodnotu nebo funkci zde má mnoho publikovaných textů, ne-li většina, ne?
Tl;dr: mám mnoho nástrojů a nebojím se je použít :)
Ano, to s tou funkcí je pravda.
Příspěvek s tímhle časem jsem našel leda svůj.
podotek 9.11.2021 v 18:36
Omlouvám se, slečno, trapně jsem se spletl při pohledu na vás…
(Na první pohled divné, jistě, ale zato genderově vyvažující.)
už jsem to napsal v komentáři k minulému článku, že se tu našel někdo, kdo si daný problém vygoogloval a napsal k tématu mému článku fundovaný komentář, ale dnes se tu zatím nikdo takový neobjevil.
Jako ja chapu ze D-Fens se profiluje jako svobodne medium, ale opravdu se tu musi vyskykovat libovolny blazen?
Existuje spoustu chudaku, za jejichz zkurveny zivot muze Havel, na hovinky.cz cca kazdy treti prispevatel v diskusi pod libovolnym clankem.
Na takovych magorech neni zajimaveho nic.
Radsi bych preferoval kvalitu pred kvantitou.
Zase je potřeba přiznat, že Kelly je mnohem zábavnější než monotematický Vohnout.
a nutí vás někdo číst, co se vám nelíbí? Myslím, že ne, jinak k tomu není co říci. Pokud již podle názvu to není váš šálek čajem, tak to zkrátka nečtu.
Ono je to oboustranné.
Co „nutí“ Vás tohle své ublíženecké blábolení sem vůbec psát a nutit kohokoli býti účastníkem Vašich flustrací?
neboli:
https://www.youtube.com/watch?v=yI4L1SpvUqw
to není žádné ukřivděnecké blábolení, šéfko, dnes zmanipulovali vyšetřování mně, a zítra třeba vám, alespoň toto si z toho vezměte. Kromě toho, já tady posílám vzkaz „pravdě a lásce, která zvítězí nad lží a nenávistí“, že když mě ta pravda a láska vyfofila a dala mě na facebook s mých jménem a dovětkem, ať toho zmrd.. někdo sejme, a myslela si, že se já pose.. strachem, tak já tu ukazuji, že jsem se zkrátka strachem nepos..
Mně, mé rodině ani nikomu z mé soc. bubliny za můj již ne úplně krátký život nikdy opicie nikterak nepomohla takže si jaksi nemám z Vašeho blábolení cokoli vzít. Vyjma toho, že se tu zjevil další bolševický nok!
„nikdy opicie nikterak nepomohla“
Kive, jses podobnej dement jako Kelly.
Kelly sepsal naivni trachtat na tema „svet neni tak dokonalej jak ridici dustojnik tvrdi ze je“. Namisto toho aby z nekterejch phenomenu ktery implicitne popisuje vyvodil nejakej obecnej zaver nebo presentoval an issue in lieu of food for thought, tak ublizenecky skuhra.
Ty si taky moc nevidis pres spicku svyho rypaku. Z toho jak funguje policie respektive jaka je obecne v CR bezpecnostni situace samozrejme profitujes protoze CR je obecne extremne bezpecna zeme. The fact that the police also serve to protect the goverment and to suppress any people liable to get rambunctious notwithstanding. Zajed si do South Africa a uvidis jaky to je v zemi kde policie skutecne nefunguje. Jinak to ze designujes kazdyho cloveka s kterym nesouhlasis „bolsevickym nokem“ neomylne indikuje ze a) absolutne nechapes ktera bije a b) ze jses nenavistna pica vuci kazdymu kdo neni takova pica jako ty.
Já dočetl oba články (ale stálo to námahu). Pointa je jednoduchá – ve státním aparátu ČR (a přisosaných entitách) jsou kurvy.
Je to fakt, který je většině diskutérů jasný. Je zbytečné o tom psát 2x A4. Diskutéry totiž zajímá co konkrétně ty kurvy vyvedly tentokrát.
Neposral jste se. Super.
Zkrátit to aspoň na třetinu, tak máte i palce hore.
A jestli na tolik názorů „zkrátit!!!“ reagujete tím, že žádnou chybu nevidíte a že sem nebudete dále přispívat, je to asi nejlepší řešení pro většinu zúčastněných.
Co ma Havel s bombardovanim Srbska?! Prelety letadel nad CR povolil Zeman.
Tak to jste málo informovaný, Havel tomuto bombardování fandil a nazval to zabíjení srbských civilistů tzv. „humanitárním bombardováním“. Mebyl to Zeman, ale Zemanova vláda, která o povolení přeletu letadel NATO hlasovala.
Kelly 9.11.2021 v 7:13
Přesně.
Jedna stránka českého západoevropanství je plnění povinností čerstvého člena vojenského paktu, druhá je adorace válečné praxe na světovém fóru.
Případný hodnotitel si pak vybere podle nátury.
+1 díky. Furt se slovíčkaří o tom, že Havel nepoužil ono zjednodušující sousloví „humanitární bombardování“. Podstatné ale je, že jeho názor byl zblitný, a to zvlášť zvlášť, když ho šířil i roky poté. O tom, že jsme v té době potřebovali být v NATO a tak jsme šoupali, je pochopitelné, ale zpětně to adorovat?
Zasha NATO byl VELICE prospesna zalezitost a ja jej zpetne velice kvituju.
Staci se trochu zacist do historie jugoslavskych valek, aby clovek pochopil, ze cely ten pruser byl zpustobem Srby za Milosevice, behem jeho questu za Velke Srbsko.
A taky po umravneni Srbu je v oblasti klid, Slovinsko OK, Chorvatsko OK, Srbsko smradlava dira.
Srbove si za vsecko muzou sami.
Tak to mi přijde dost odvážné tvrzení. Ze zkušeností s místňáky různě z Balkánu bych řekl, že jak dojde na tu jejich válku, není možná rozumná řeč s nikým z nich. Jestli jsou to jenom kecy, nebo by si po krku šli zas, to samo nevím, ale řeči vedou hrozný. Takže používám standardní únikovku, že my jsme se se Slováky rozdělili tak v klidu proto, že hodně pijeme pivo a jsme líný válčit :-)
Ono staci se podivat, kde se valcilo.
Srbove (tedy Srbu ovladana Jugo armada) nejprve napadla Slovinsko, tam to skoncilo rychle.
Pak Srvove okupovali podstatnou cast Chorvatska, celkem 18% rozlohy, coz Chorvati vycistili az pri Operaci Boure.
Chorvati nikdy neutocili ani nepozadovali uzemi Srbska. A krome jedne omezene expedice v Bosne na umravneni Srbu se vubec Chorvatska armada nedostala mimo hranice Chorvatska.
Srbove a jejici „Srbska krajina“ prakticky kopirovali politiku Hitlera a Heinleina
vasek9.11.2021 v 9:28
„Srbove si za vsecko muzou sami.“???
http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/prof-dr-rajko-dolecek-drsc-jasenovac-tabor-pro-vyvrazdovani-srbu-romu-a-zidu.html
V České republice se poměrně málo ví o existenci koncentračního, vyhlazovacího tábora Jasenovac ve fašistickém Nezávislém Státě Chorvatsko, NDH (Nezavisna Država Hrvatska) během let jeho trvání 1941-1945..Tábor o rozloze kolem 200 km² byl 100 km jihovýchodně od Záhřebu, na obou stranách řeky Sávy, byl největší z několika podobných táborů na území Chorvatska. Podle počtu obětí se dle některých řadí na čtvrté (třetí ?) místo v Hitlerem ovládané Evropě. Podle krutosti samotného vraždění všechny tábory zřejmě předčí. Jeho světová „proslulost“ byla však poměrně malá. Titův komunistický režim, ve snaze zachování Bratrství a Jednoty Jugoslávie, o hrůzných událostech poměrně mlčel, protože daleko největší obětí Jasenovce byli pravoslavní Srbové.. Proč je jitřit? Proč probouzet v nich případně vůli po pomstě. Jako jeho zvláštnost, byl v komplexu Jasenovce i dětský koncentrační tábor. Počet v něm povražděných a vůbec zahubených dětí (i následkem nemocí, podvýživy apod.) byl prý až 45 000. Existuje dokonce i jmenný seznam 10 340 tam povražděných srbských dětí. Dny, kdy bylo nejvíce pobitých dětí, byly v polovině září 1942 a pak odpoledne 29.října 1942.
Údaje o počtu od ustašovců povražděných v Jasenovci se různí, udávalo se obvykle kolem 600 000 lidí, většinou Srbů. Proto někdy Jasenovac nazývali i „největší srbské město pod zemí“.
Bývalý prezident Havel se ani časem nijak nepolepšil. V průběhu bojů opozice proti plukovníkovi Kaddáfimu v Libyi (únor-březen 2011) nabádal k vojenské intervenci Západu s podotknutím, že se i s bombardováním Srbů mělo začít dříve. Havel je odpovědný za zhoršení tradičních bratrských česko-srbských vztahů, z jeho původního hesla zmizela pro ně láska a pravda. Jako papoušek opakoval a šířil dezinformace o Srbech, které přicházely ze Západu. I Havlem přivedený muž do politiky Karel Schwarzenberg (jako „reinkarnace“ Rakousko-Uherska) ještě více poškodil česko-srbské vztahy jako český ministr zahraničí, když přinutil českou vládu, proti vůli většiny Čechů, uznat Kosovo za samostatný stát. (21.května 2008), i když musel vědět, že v jeho vedení jsou lidé krajně závažně poznamenaní kriminální činností, což se později jednoznačně a mezinárodně ukázalo.
Rajko Doleček byl Srb. Tolik k jeho nestrannosti. Ale omluvou pro něčí chování není to, že někdo jinej udělal něco někomu jinému někdy dávno. Když to budu parafrázovat, tak to že mýho dědu v roce 1947 v Nuslích u Bansethů pobodali bude jen těžko omluva abych zejtra na Synkáči na revanš zmlátil prvního koho uvidím.
P.S. o Jasenovaci vím a už jsem ho tu kdysi zmiňoval.
Rajko Doleček si to snad víceméně vymyslel? Ano, může se v něčem rozcházet např pokud jde o počet obětí, samozřejmě se zdroje rozcházejí, jak už to bývá, těch 600000 uvádějí spíš jako přestřelený údaj, nicméně i na wikipedii najdete poznámku až 700000. Další věc ovšem je, že metody, které v něm dozorci uplatňovali, byly tak kruté, že se z nich chtělo zvracet i otrlým nacistům. Kompletní výmysl? nevypadá –
https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/42704/1/rec-2.pdf
Nebo si najdete jiné zdroje, které jsou dle vás důvěryhodné.
I kdyby z toho byla jen polovina pravda. Samozřejmě máte pravdu, že to nikoho neopravňuje nic z toho vytahovat po takové době jako záminku k násilí, jen chci poukázat, co taky v té historii tam může hrát určitou roli, protože to, že zlo plodí zlo, platí, co je svět světem…
Nevymyslel. Ale je to profláklej apologet a dělal všechno pro to, aby Srby omluvil. Není nezávislý zdroj, no.
V Evropě má každej národ máslo na hlavě. Každej se vůči někomu dopustil křivd a sviňáren. Je to jen otázka, jak hluboko do minulosti půjdeme. A většinou není potřeba chodit dál, než nějakejch sto let. Kolikrát ani to ne. Sebevědomý národy to neřeší. Zamindrákovaný národy jsou schopný považovat pět set let starou křivdu za legitimní důvod k válce a vraždění.
A zrovna Jugoši jsou v tomhle bebínkovství a pomstychtivosti asi nejhorší. Nejspíš ještě horší než Irčouni a ti jsou schopní se hrdlit kvůli tomu, kdo komu v roce 1750 sežral bramboru.
„…Havel se ani časem nijak nepolepšil…“
– – –
V. Havel byl škodlivec. Nevýznamná a vlivnými osobami snadno manipulovatelná figurka, nepřínosná pro obyvatele naší země.
Přiznám se, že jsem ho prokoukl pozdě – první náznaky až v lednu 1990, když chrochtal o novém státním znaku…
Zdroj – Nádorní listy, autor srbský rezident Doleček, důvěrník StB. Velmi věrohodné.
Heh, a neco z tricetilety valky bys nemel?
1942 – to je 80 let
Realita jugoslavskych valek, je velice prosta, Srbove ovladajici ugo Armadu napadli Slovince a Chorvaty na uzemi jejich republik, v Chorvatsku si dokonce vyrobili loukdovy kvazistat Srbska Krajina, ktery dokonce hodlali pripojit k Velkemu Srbsku, coz prekazila az chorvatska Operace Boure – nejvetsi vojenska akce v Evrope od WW2, kdy se utocilo na fronte 600km.
Srbove a jejich lotkouva „Srbska Krajina“ kopirovali politiku Hitlera a Heinleina.
A kdyz dostali Srbove na prdel, nikdo na jejich uzemi nelezl.
To jsou prosta fakta.
Bombardovani Srbske infrastruktury toto srbske magoreni zastavilo a je tomu velice dobre.
Co je blbý: Bosna a Hercegovina je od té doby nesourodá země,. fungující pod správou EU, a zatím je klid, ale Srbové a Rusáci tam samozřejmě zas rozesíraj a jejich kámoši tam zase pomalu vyhrožují válkou.
Pro zajímavosť, Chorvatí natočili film (a 8 dílné TV seriál) vo svým hrdinovi z Operace Bouře:
https://www.imdb.com/title/tt6916502/
https://en.wikipedia.org/wiki/Ante_Gotovina
Gotovina je válečný zločinec.
Pochopitelně by se stejný kalibr našel i u Srbů, o dalších nemluvě. Jenže propaganda v naší zemi nepřipouštěla psát špatně o Chorvatech a to přetrvává i dnes, viz Oluja a Tango 23 Repetitor.
Množina válečných hrdinů se z velké části překrývá s množinou válečných zločinců…
Existuje samozřejmě spousta válečných zločinců, kteří nespáchali žádný hrdinský čin…
Na druhé straně nezločinných hrdinů bude mnohem méně, přitom značnou část z nich tvoří nejspíše ti, co padli právě při svém hrdinském činu v úvodní fázi války…
To máte tak, Kanaďani taky koukali v Medaku, https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Operace_Medack%C3%A1_kapsa
Dobrý pohled zevnitř je tady od toho borca https://www.google.com/amp/s/serzovo.wordpress.com/2009/02/28/valka-v-chorvatsku-1991-%25E2%2580%2593-1992/amp/
Dobrý příměr je s Němci a Sudety, kdyby se Srbové l.p. 1991 smířili s rozpadem Jugošky, nemuseli Heims in Vaterland všichni.
Anebo měli vyhrát.
Rychle.
Co už, každému doporučuji si ta místa projet a udělat si názor osobně.
S Rajkem jsem se jednou potkal na takové párty a byl to milý pán a skvělý endokrinolog, to říkala teta.
V roce 1991 pořád ještě žili pamětníci šíleného ustašovského řádění za WW2, celkem žádný div, že chorvatští a bosenští Srbové neplanuli touhou riskovat opakování.
Bombardování srbské infrastruktury v roce 1999 se událo dávno po skončení válek v Bosně a Chorvatsku. Když tak hezky hovoříte o nedotknutelnosti území, tak si připomeňte, kdo tehdy v Kosovu hrál úlohu henleinovců, kdo tam začal ozbrojené akce. Vaše vlastní argumenty jsou proti vám.
vasek:
„…Srbove si za vsecko muzou sami…“
– – –
Jo jo jo.
A Tito byl taky Srb, že jo…?
:OD
Ono na Balkáně si všichni navzájem řežou hlavy už mnoho staletí…
Tito si zaslouží pomník za to, že ten papiňák udržel po dvě generace pod pokličkou…
jizlivec:
To samozřejmě vím. Vliv Turecka, vliv náboženství, vliv revolucí v Rusku atd. – to všechno se tam na jihu u horkých hlav projevilo. V 90. letech se navíc vraceli ustašovci.
Tito to držel tvrdou rukou, uměl si udržet distanc od Stalina…
Vseobecne plati, ze tvrda ruka udrzi zemi pohromade. Tak to bylo, je a bude.
Ja jsem tam v dobe konfliktu byl, nakupoval jsem tehdy nejakej material. A s mistnima mluvil. Myslim, ze vubec netusis, o cem tu meles. Vynecham nejake historicke konsekvence, kdy Srbove byli jedini, kdo nas podporovali a taky to, jak vychcani Chorvati chteli hlavne more a nejlepe k nemu nikoho nepustit. Predpokladam, ze to, jak se muslimsti imigranti dostali v Kosovu k moci se ti taky libi a rad bys to tu nastolil, vid? No a ve finale – stabilita Kosova dnes proti tomu, jak byla za Srbu, jo, to je primo vykladni skrin EU-demokracie, to jo.
Ten státní útvar co nás v roce 1938 „podporoval“ se jmenoval Království SHS (Srbů, Chorvatů a Slovinců), takže celkem logicky nás podporovali i Chorvati. Stejně jako Srbové hubou, protože to nic nestojí.
Mel jsem na mysli spis rok ’68, kdy pomohli dost lidem za kopecky.
Srbové?
Ne Jugoši?
Slovinci zejména?
Děkuju.
Srbove, co vim, se jako Jugosi identifikovali asi tak, jako Slezan se citi byt Cechem.
Tehdy nás oficiální jugoslávský stát moc nepodporoval. Kdo nám chtěl pomoci, byli dobrovolníci, převážně Srbové.
Technická: Od 3. října 1929 byl název státu Království Jugoslávie (Краљевина Југославија, Kraljevina Jugoslavija)…
Má, prosím, někdo přístup k originálu? Tohle mě vždycky zajímalo. Celé to začalo rozhovorem pro Reuters. Asi je to tenhle, ale nemám registraci – https://archive.vaclavhavel-library.org/Archive/Detail/37883?q=1999%20reuters
Podle české wiki a manipulátorů (např. https://cs.wikipedia.org/wiki/Humanit%C3%A1rn%C3%AD_bombardov%C3%A1n%C3%AD ) to spíš vypadá, že autorem „humanitárního bombardování“ a dalších variací na toto téma byl Falbr, se kterým se Havel tehdy shodl asi jen na tom, že ten druhý by neměl být ve funkci :-)
Originál citovaný wiki mi přijde od toho, jak je výrok různě uváděn, opravdu velmi významově vzdálen.
Storch:
tak, jak to píšete, je to potvrzeno. ZDe je odkat přímo na zdroj následné citace toho Falbrova svinstva. Mimochodem,premiérem vlády (povolení přeletu bombardérů) byl MIloše Zeman. Sám Falbr byl estébák.
„Přesné slovní spojení „humanitární bombardování“ zmínil Richard Falbr, kandidující do Evropského parlamentu, v pořadu TV Nova Sedmička vysílaném 23. května 2004:[8] „…řekl jsem, že člověk, který použil termín ‚humanitární bombardování‘, nemá co dělat ve funkci prezidenta Evropské unie.“[9]
Falbr následně vydal tiskové prohlášení: „Dne 29. dubna 1999 uvedl Václav Havel pro francouzský deník Le Monde toto: ‚Domnívám se, že během zásahu NATO na Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární…‘ – opravdu vkusné!“. Článek v deníku Le Monde[10] byl převzatý z italského listu La Repubblica[11], kde vyšel 23. dubna 1999. Francouzská agentura AFP navíc 28. dubna 1999 uvedla, že podle Havla „má bombardování výhradně humanitární povahu“. Tuto zprávu citovala Česká tisková kancelář, od níž ji převzaly deníky Blesk a Právo.“
Tak to jses malo informovanej, protoze tzv „humanitarni bombardovani“ je neco, co nebylo nikdy receno. Bylo receno neco podobneho, ale rozhodne ne toto a rozhodne v jinem kontextu, nez si lidi vybasnili.
Njn, ale pouzivat to proti tomu, proti komu se ti to hodi, i kdyz je to nesmysl, to jo, to umis….klasika.
Humanitarni bombardovani je vymysl bolseviku z Halo Novin
https://denikn.cz/88076/sdilejte-nez-to-smazou-pravdu-o-humanitarnim-bombardovani-vam-havlovi-kritici-nereknou-ale-mozna-ani-zastanci/
vasek:
FAKT…?
I Jandourek je dle tebe slabý kafe…?
To děláš schválně, nebo o tom opravdu nevíš…?
https://www.reflex.cz/clanek/komentare/60479/jan-jandourek-myty-o-tom-jak-chtel-havel-humanitarne-bombardovat.html
Copak na to povíš…?
:OD
Havel napsal, ze motivace bombardovani neni zistna, lec humanitarni.
Coz je pravda.
Zastavilo to srbskou fasistickou verbez a od te doby je v Chorvatsku a Slovinsku klid.
Priblizne stejny mechanismus, kdyz Vietnam sel umravnit Rude Khmery.
Ono se staci zacist se do historie onech valek, kde se udaly bitvy, kde lezi Sarajevo, Vukovar, Dubrovnik
https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1lka_v_Jugosl%C3%A1vii
Pripominam, ze svazove republiky mely ustavni pravo z federace vystoupit…
A krome Makedonie melo toto ustavni vystoupeni vzdy stejny duskedek – napadeni Srby.
LOL. Nezištně. A za odměnu si tam američtí politici a vysocí představitelé armády udělali takovou malou privatizaci.
Kde?
V Srbsku?
CO vim, akorat mal kdosi z USA nejaky podil v telekomunikacich v Kosovu, to bylo stejne postaveno na zelene louce.
Jinak tam nic neni. Cely Balkan je prdel sveta, hory a kozy.
Kdosi? :-D No ty telekomunikace tam skoupila krvava Mary, nase poloceska jedna vykutalena :-). A na te zelene louce predtim zili Srbove, ostatne Albancum se v jejich domech moc libi.
vasek:
Aby bylo jasno, dám citaci toho, co HAVEL SKUTEČNĚ ŘEKL (a i Jandourek přiznává):
„Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby, nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů.“
A laskavě se podívej, co se píše v současné době o tom, co Havel údajně neřekl a co si údajně vymyslel někdo jiný (Falbr?).
Tady je to, z čeho prý to měl vytáhnout – obsah tvýho odkazu výše:
„Ze všeho nejdůležitější se mi zdá být přítomnost mírových sborů, která samozřejmě by bylo nejlépe, kdyby tam byla za souhlasu Jugoslávie, aby tam nebyly jako okupanti nebo jako válčící strana. Neboť ta přítomnost mírových sborů je přesně tím instrumentem, který může znamenat klíč ke všemu ostatnímu. I k tomu zastavení toho vyvražďování a vyhánění lidí z domovů i k eventuálním – vytvořit jakýsi prostor pro eventuální další politická jednání, k zabránění té katastrofě humanitární, jak se to nazývá, k té humanitární asistenci,“…
…„To je zásah, který není veden nějakými partikulárními zištnými cíli. Tam sice jsou jakési nerostné zdroje v tom Kosovu, ale o ty věru Aliance nestojí, proto tam nebojuje. Tady jde o princip. Že bojuje za lidská práva, kterým dala dokonce přednost před státní suverenitou, a tudíž mohla tedy zaútočit na Svazovou republiku Jugoslávii, a to dokonce bez mandátu Rady bezpečnosti OSN, protože cítila potřebu projevit svou nelhostejnost k lidskému utrpení.“
*
Takže kdopak zkresluje a lže?
–
Mj., o tom konfliktu ty určitě nebudeš uvádět, to co se ti nehodí. Taková „kolona v Tuzle“, buď o tom nevíš, nebo budeš popírat záměrně…
:OD
Ta vaše citace „co HAVEL SKUTEČNĚ ŘEKL“ visela v roce 2004 na http://www.falbr.cz (pochopitelně dnes už jen na https://web.archive.org/web/20130505064031/http://www.falbr.cz/tisk/2004/25052004.htm )
Falbr to zřejmě vzal z Le Monde, kde to převzali z La Republica, kde to vzali z rozhovoru pro Reuters, kde Havel zřejmě nemluvil o bombardování, ale o mírových sborech.
Jestli máte nějaký zdroj, fakt mě to zajímá.
Storch:
A von už Jandourek někde přiznal, že byl pomýlenej?
Nebo takovej kovanej sluníčkář musel kopírovat od Falbra…?
Tak náš nejlepší prezident ožralý Zeman s vymyšlenými citáty nemá žádný problém. Proč by se nemohl splést třeba Jandourek?
cyklista:
A on se Jandourek spletl…?
Tak ona kazda motivace bombardovani je humanitarni. Takove zapalne bomby na Hamburk, nebo Drazdany, byly taky humanitarni, prece to pomohlo podlomit duveru nemeckych civilistu. Samozrejme i tech, co po nich nasli jen zapecene kosti v asfaltu. Takova Hirosima, ci Nagasaki, take typice humanitarni akce, protoze Japonsko kapitulovalo a zkratila se vlekla valka. A co teprve takovy Agent Orange ve Vietnamu, za ten by se mely rozdavat Nobelovy ceny za mir.
Klid hřbitova je taky klid.
Vetsina tech humanitarne vybombardovanych nebyla ve stavu, aby je dali na hrbitov.
Rozptylová loučka?
V podstate cely perimetr dopadiste, ano.
Ty kráso, zmatlat do jednoho štrozoku Drážďany/ Hiro/Nag a AgOr to vyžaduje opravdového chlapa!
No jo Šumava, drsný to kraj plný tvrdých mužů z Brna. :-)
A neco qeci by nebylo? Nebo ty snad vidis pro civilistu nejaky rozdil mezi tim, co jim padalo na hlavy? Ale prosimte…
Za to Rusové nebo Japonci, potažmo skopčáci, to byli samí zlatí a hodní lidé co civilům nikdy neubližovali, že? :D
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sovětské_válečné_zločiny
Jo, rusom to šlo. Třeba ten majstrštyk jak se Rudá armáda zastavila před Varšavó aby mňeli SS dosť času na potlačení povstání, to psalo. Dokonce potom po vosvobození Varšavy převzala NKVD lágry v keréch předtým SS likvidovali účastníky povstání aby v téch lágrech likvidovala povstalce NKVD sama. Enom proto, že Armija Krajowa mňela za členy málo komunistů, slovy žádnýho.
Stalin určitě neplanul k povstalcům láskou, neplakal, když byli poraženi.
Ale to záměrné zastavení je oblíbená legenda. Prostoru před Varšavou dosáhla jeho vojska po několikasetkilometrové těžké ofenzívě poznamenané těžkými ztrátami a už bídně fungující logistikou. A k tomu ještě se tam střetla v nových zuřivých bojích se silnými německými jednotkami.
Leteckou podporu ovšem poskytnout mohli. Anebo alespoň nebránit té americké.
To bezesporu. Nedělám si o nich iluze. Nakonec začali zásoby shazovat i oni, asi si i Stalin uvědomil, že postoj Sojuzu vypadá fakt blbě.
To, že rusáci neměli tak silný průmysl, aby mohli válku zvrátit kobercovým bombardováním fakt neznamená, že kdyby mohli, že by to neudělali. O jejich dobrotě a laskavosti vyprávěj někde jinde…plus taky ty decentní ztráty na vlastní straně, že…
shifty:
Úplně stejně, jako bys vraždil ty, kdybys měl příležitost.
Presne tak, ja tady vubec neresim, kdo ty bomby hazel. Jen, holt, zrovna tech prikladu od nasich spojencu je vice, no.
Holt byli vždy vyspělejší. Co s tím naděláš. Nemuseli popravovat lidi někde v lese a pak je zahrabávat do masovejch hrobů.
+ taky nebyly důvody politické, ale pouze a jedině snaha co nejrychleji ukončit válku za cenu co nejmenších ztrát.
corona: Ne každému je vlastní za každou cenu se chovat jako tupé hovado. Teda myšleno aspoň co se týká jedinců, ne psychopatů ovládajících větší celky.
Amik je navonenej Rus. A jedinej rozdil mezi nima je, ze Rusak klidne vymlati i vlastni. Nam, jako Cechum, to tim padem muze bejt fuk, nas by likvidovaly obe strany uplne bez skurpuli. Vubec neni duvod je nejak srovnavat.
Hromadné vraždění zajatců i civilistů (cizích i vlastních) je v dějinách lidstva spíše normou než odchylkou…
Jakýsi pokrok je v tom, že dřív se s tím pachatelé vychloubali, zatímco dnes se to snaží ututlat (a někteří to snad opravdu považují za zlo vynucené okolnostmi a xsáru se trochu upřímně stydí)…
Xakru, chtěl jsem napsat xstáru…
Teda xtáru, jaxem chtěl být ftipný…
Překombinoval jsem…
To je taková ta omluva po padesáti letech. Jakou poslali před pár lety třeba USA do Střední Ameriky kvůli nějakým svým sviňárnám. Člověk si tenkrát řekl, že to je nehezké, ale aspoň skoro na svém a né za mořem.
Třeba se našim kostem taky někdo omluví za to, že nám zkurvil konec života.
UF7:
„… Ne každému je vlastní za každou cenu se chovat jako tupé hovado…“
– – –
Tak určitě.
Jenom záleží na tom, jaká je zrovna situace – opice z USA nás považovala za spojence, když sem chtěla nacpat radar. Kdyby se to víc vyhrotilo a byl odpor, taky by se s náma nesrala.
:O)
Tak on byl pro USA a celou anglofonní sebranku vždy přijatelný výsledek, na 1 zabitého nepřátelského vojáka 10 zabitých „nepřátelských civilistů“ jako colateral damage.
Kdyby podobným stylem uvažovali sověti, tak by z původních obyvatel západní evropy a britských ostrovů po válce zbyla jen desetina, v západních sovětských svazových republikách.
A co se týče Hirošiny tak to je jen odvádění pozornosti. V Japonsku byly desítky „Drážďan“ kdy ty jejich dřevěné města hořely rychlostí zmuchlaného papíru.
Ona to z pohledu investora neni collateral damage. Ba naopak, z civilu mohou byt casem take vojaci, plus mohou vyrobou podporovat prumysl, etc.
Ve skutečnosti už tisíce let války vyhrává zázemí a logistika…
Jenom občas se někomu podaří zvrátit to úspěšným blitzkriegem nebo pátou kolonou…
Abychom se na naše prapředky moc nevytahovali: ono to vyžadovalo nějakou produktivitu a organizaci shromáždit, vyzbrojit, vystrojit, vycvičit, přesouvat a vydržovat masy vojsk* (ubytovat, uživit, udržet MPS** mužstva, kondici a zdravotní stav), případně ještě nalámat skály, vytahat je na kopec a navršit do podoby hradu nebo vykácet prales a spustit galéry na vodu…
* Bojovník je čistý spotřebitel a má dokonce mnohem vyšší spotřebu*** než producent…
** Pro mladší generace: morálně-politický stav…
*** Kromě základních potřeb pro přežití vyžaduje množství docela sofistikovaných pomúcek (výzbroj, výstroj, dopravní prostředky atd.). Primární producenti tudíž musí navíc vydržovat nemálo sekundárních producentů – specializovaných řemeslníků…
V současné době se bojuje informacemi.
Chceš vyhrát? Rozšiř hoax, zapoj PR, nasaď působivou reklamu…
:OD
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ministerstvo-podalo-trestni-oznameni-na-landovu-iniciativu-kvuli-sabotazi-40377932
:D :D
Re: servisdok12.11.2021 v 17:56
Jo, to jsem zvedavej, co s tim spendlik udela. Bohuzel pro nej skutkovou podstatu naplnil. Bych se posral smichy, ze za rasismus nedostal ani facku a ve finale dostane podminku za DDoS hyeny.
-> Sysop 12.11.2021 v 19:50
Zeptám-li se nyní OHES (jestli se tomu ještě tak říká) na něco v její působnosti, neb jsem získal informaci, že to jde, a mě to zajímá, tak to není špatné. A že je takových víc? Bodejť by ne. Ať zavřou toho, kdy si vymyslel tuhle zapeklitou epidémii kovid-blbosti.
Skodlivy je umysl. A v tomto pripade ten trouba vsude vytroubil, o co mu go.
re: Sysop
A ten úmysl byl poškodit ústavní zřízení nebo obranyschopnost České republiky anebo poškodit mezinárodní organizaci? (s takovým úmyslem musí pachatel jednat, aby naplnil skutkovou podstatu).
Proti ústavnímu zřízení nebyl, obranyschopnosti se nedotýkal a mezinárodní organizace také ne, tak jak to tedy naplnil?
Myslim, ze ten zakon tam ma neco jako ‚nebo jine‘, ci neco podobneho jsem tam zahledl.
1 a) ‚…organu verejne moci‘ a pokud stadni zastupce bude hodne excelovat, muze to tlacit jako 2 a), tedy clen organizovane skupiny.
Staci, aby to dostal Lnenicka.
Úmysl? Úmysl byl, aby byli lidé dostatečně informováni o tom, co zrovna provádí hygiena, aby si třeba mohli dávat majzla a někde něco nechytli. Kvůli všeobecnému nebezpečí hentoho kovidu. Takže sotva něco špatného.
To si muzeme rikat my naoko, ale ten blboun to vyhlasil celkem jasne, ze umyslem je zahltit hyenu, aby nemela cas chodit otravovat do hospod. Kdyby aspon drzel hubu a domysleni dusledku nechal na lidech…
No tak jasne, fura lidi si taky mysli, ze kdyz zednik bere tri kila na hodinu, tak se vsechno da snadno spocitat. Jenze to ten zednik musi mit matrijal za prdeli a nedelat nic jinyho. Podobne s tim valcenim. Ta bitva samotna, to je uz jen tresinka na hovne, vetsina driny se odehrava uplne jinde, byt tam netece tolik krve.
Styl uvažívání sovětů býl vopravdu svérázné. Například furt uvažovali co ze zajatéma polskéma důstojníkama, až je nakonec poslali do Katyně.
Ono je hlavne potreba si uvedomit, ze tento zpusob jednani neni dany zemi, ani narodem, alebrz lidskou povahou. Staci dat lidem tu spravnou moc. Bachari v Osvetimi taky nebyli bolsevici. Politika je jen medium, po kterem se ta lidska zrudnost veze.
Srbové, tito rusáci Balkánu, ničemu jinému nerozuměli. Z tohoto pohledu je tedy útok NATO na ně záslužnou akcí, která do oblasti konečně přinesla mír.
Tak.
Tak hlavne chlapci, jestli si uvedomujete, ze presne to same rikali Nemci pocatkem 40. let o nas. Ostatne jsme prece byli pod ochranou Rise, to take byla ciste humanitarni akce.
Ale kdeže.
Nás Němci dost potřebovali, kvůli výkonnému lehkému i těžkému průmyslu, zbrojovkám a možnostem, ledacos tady nepozorovaně zašít. Pár Pražáků si ještě bude pamatovat, k čemu Němci potřebovali třeba holešovickou žárovkárnu Elektra a spousty dalších. Takže potřebovali kvalifikované lidi a klid na jejich práci.
Z tohoto úzkého pohledu, je Srbsko či Chorvatsko komukoliv naprosto k hovnu, ale naprosto. Nikdo nebude bombardovat fabriku na výrobu průměrného, licenčního kuchyňského zboží v Čačaku, nebo jinou podobnou montovnu v Niši. Naprosto bez jakékoli přidané hodnoty či inovace, přičiněním místních mozků či rukou.
Ale jinak jsou to tam hrozně pracovití lidi, to jsem jednou jedinkrát viděl..
Torm je cesky primitiv a uplne stejne se projevovali nemecti primitivove uz v zari ’39, to snad vis. Zajmy tech, co meli mozky, byly nekde uplne jinde. V Srbsku dtto.
Po vybití/vyhnání Albánců by byl taky klid. Ale co je dovoleno Iovovi…
Rekove kopali Albance do prdele, ledva prekrocili jejich hranice. Tam Albance nenapadlo vytahnout paty a pritom to meli tim spravnym smerem. Namisto toho se rozkydli v Srbsku a ve finale si ty svoje naroky vysedeli. Paradni precedens pro imigranty vseho druhu. Hlavni je mit prava a zadny povinnosti, on uz se nejakej zajem, kterymu to bude hrat do karet, nakonec objevi a vsechno dobre dopadne.
Jugosi vzdy byli horky palice, ale na druhou stranu si ten bordylek tak nejak resili na svym dvorku. Podobne, jako dneska Afganci. Odtamtud jsme utekli az se nama prasilo. Pravda, to jediny, co nam slo vzdy v techto lokacich dobre je a bylo, pozorovat ze zakladny dalekohledem, jak se okolo dari polim maku.
Akorát, že boj v Kosovu rozpoutala albánská UCK, ještě chvíli předtím řazená mezi teroristické organizace. Přinést mír pomocí podpory iniciátorovi války se mi zdá poněkud kontraproduktivní pro budoucnost.
Z politickeho pohledu rozhodne ne. Vyhody prevazily nad nevyhodami. Sice par mrtvych neockovanych, zato jsme ziskali stabilni zakladnu pro armadu sirici demokraticke principy, velke plochy pro pestovani strategickeho maku, atd.
+ ještě Madla a spol. výhodně investovali. Zaručeně transparentně a v tvrdé konkurenční soutěži :-).
Proste mela stesti, no. Ciste nahodou tam prisla, kdyz bylo po vsem no a dostala napad. Nahoda. Kdo by to do babky rekl.
Levičák a propalestinskej. Takovej čulík v převleku. Nevím co tu dělá ale to je holt ta demogracije nebo co. Stydím se, že jsem trávil pár minut svého života četbou takového blábolu. A zdravím benga z malostranského náměstí: měli jste přitlačit.
diskutovat na akademické úrovni zřejmě nepatří mezi vaše silné stránky, tak se vraťte k těm rouškám, tam je to téma triviální
Můžu si tě vycpat, rusohule? Ukazoval bych tě studentům jako mimořádně názorný příklad Dunning–Krugerova efektu.
Koukám, soudě dle diskuse, že rozhodnutí asi tak podruhý v historii tady něco radši vůbec nečíst se ukázalo jako správný :D
Tak je skutecne fasinujici sledovat jak na jednu stranu probiha WWIII, global coup d’etat, imposition of a new wokeist-scienticist ideology v primym prenosu a dementi masturbujou na tema toho co (na)zakrakal soudruh Havel nekdy pred ctvrt stoletim.
Podobne, na celym svete se nastoluje sanitarne-fasisticka diktatura, brutalne enforced by the pigs, a dement autor clanku skuhra ze dostal pres drzku kdyz sel zjevne provokovat na demonstraci a sral tam jak fizly tak ty druhy dementy.
Dulezite upozorneni!
V soucasnosti probiha WWIII tedy Treti Svetova Valka. Nekdo by to mohl nazvat global coup d’etat. Nastoleni dystopickeho totalitarismu na globalni urovni vertikalnim smerem top-down, narozdil od predchozich valek ktere byly horizontalni, mezi staty.
Anachronickou masturbaci ohledne toho co se udalo v predchozi svetovy valce, ktera skoncila three fucking quarters of a century ago tu soucasnou valku nevyhrajete. Budete premozeni a nepritel si s vama vytre prdel nebo vas zjebe ze na vas nezustane nit sucha.
Jste si jisti ze je vhodny se anachronisticky hadar vo minulosti, kterou tak nejak z inherentnich duvodu nelze zmenit a na to jestli ma pravdu kreten corona nebo kreten shitty sere pes, a ze by nebylo vhodny se zaobirat pritomnosti pripadne budoucnosti?
Arrête d’emmerder.