A kdy už umře ten Putin …? - zpět na článek

Počet komentářů: 595

  1. Je to tak. Člověk si má dávat pozor na to co si přeje. Vzpomeňte na Trumpa i Babiše…

    Co se týče střídání vlád – doporučuji výbornou knížku
    https://www.databazeknih.cz/knihy/romanovci-1613-1918-416936
    Není to žádná suchá vědecká práce, ale taková historická Hra o trůny, krve i sexu si užijete dost a dost.

    1. Jihočech Honza:
      „Člověk si má dávat pozor na to co si přeje.“

      Souhlas. Mohl byste na to myslet, až zase budete jako správný křesťan hřímat o své nenávisti k západnímu světu a přát si jeho (svůj) pád.

      1. Sleduješ Volhu, západní světe?

        1. servisdok: jakou Volhu? Na silnici jsem žádnou neviděl už léta.

      2. fatdwi: Ale já necítím nenávist k západnímu světu. Já doufám ve zhroucení amerického impéria a konec „liberální“ demokracie. Velký rozdíl. Že to nebude snadné a nebude to bezbolestné, toho jsem si vědom. Ale to nebyla ani ta devadesátá léta.
        Ale bez toho to nepůjde, jinak bude ten zmar a rozklad pokračovat.

        1. Jihočech Honza: nepochopil jste, co jsem chtěl říct. Doufáte, že pád USA zastaví „zmar a rozklad“. Nepřemýšlíte vůbec nad tím, že to ten „zmar a rozklad“ může taky dál vystupňovat. Působíte jako miochvio přívrženec, co se těšil, až padne Babiš, protože to taky konečně přestane jít do prdele. Mě teda přijde, že se to zrychlilo, Vám ne?

          1. fatdwi:
            „… miochvio přívrženec, co se těšil, až padne Babiš,…Mě teda přijde, že se to zrychlilo…“
            – – –
            Zbytečný zkoušet. Vím, kam patříš…

            :OD

            1. Jako že fatdwi je miochvio?
              Už ani kádrovýmu se nedá věřit.

              1. misaka:
                Snaží se naznačit, že stojí jinde, než ve skutečnosti je. Pravda, vůči Babišovi aktivně neštval – nechával si zadní vrátka. Mám jej však za stejného nepřítele, jako tebe…

                :OD

                1. corona:
                  To je v pořádku, zneklidnilo by mne, kdybys nepovažoval.
                  Ale s tím fatdwim sis nasral do huby, důkazy či argumenty v ruce nemáš, nijak takto nepůsobil a nepsal.
                  Jenom smyšlenky nasranýho dědka, kterýmu někdo zbořil bábovičky.
                  Jako dycinky. Už si to piš, jak vypadá VW nebo krikeťáček. Nebo co píše fatdwi. Paměť selhává, šanon nikdy.

                  1. misaka:
                    Tenhle fatdwi stojí jednoznačně na straně těch, kdo zatáhli zemi do současného stavu.
                    A skutečně byl opatrný ve výrocích vůči Babišovi – to se dá snadno ověřit. Co tím sledoval, zatím nevím.

                    .

                  2. misaka: díky, že jste se mě zastal, náčelníku. Ale nemyslím, že by corona, který to má v poslední době v hlavě pomotané víc než dřív, dokázal vidět realitu. Jede na emocích, hodně nízkých a je čím dál, tím víc k politování. Tohle člověk ve stáří nechce. Navíc jsem nebyl bonzák a tak bych ani neměl na co vzpomínat.

                    1. fatdwi:
                      „…nemyslím, že by corona, který to má v poslední době v hlavě pomotané víc než dřív, dokázal vidět realitu…“
                      – – –
                      Tu tvou „realitu“, tolik typickou pro mediální přesvědčence? Vidím ji, ale nepovažuji za skutečnou realitu. V té skutečné jsou více či méně omylní lidé, s vlastnostmi dobrými i špatnými.
                      V tvojí kavárenské je vše poněkud jinak – inteligentní student, hloupý důchodce atd.

                      .

                    2. corona: „V tvojí kavárenské je vše poněkud jinak – inteligentní student, hloupý důchodce atd.“

                      Zase lžeš, příště se věnuj tomu, co máš v té své „realitě“, kde je dvojkovej golf jedničkovej a plynovýmu lanku se říká „bowden se strunou“ a nezkoušej odhadovat cizí názory, jsi v tom marnej. Máš samozřejmě možnost prokázat, že jsi nelhal, ale dopadne to jako vždy, dalším lhaním o tom, proč důkazy pro své fantasmagorie nemáš, i když jsou jistojistě pravdivé. Jeď, lanko, jeď!

                    3. fatdwi:
                      Ano, bowden a uvnitř je struna – tak je to u Š-120. Nikoli lanko.

                      Co se týká tebe, nezkoušej mlžit. Patříš k pražské kavárně – plivat po těch, kdo skutečně něco užitečného dělají, vynášet pochybné pseudoumělce, nablblé žurnalisty apod., to je tvůj způsob.

                      .

                    4. corona: 2 ze 2 :-)) Že něco neříkám neznamená, že „mlžím“, to je přesně ta tvoje lež, jakou se chceš vykroutit z té předchozí. Jsi prostě jen špína, která se tu na docela dlouhou dobu usadila, ale přestáváš to dávat. Za mě super, že ses takhle rozhodl demaskovat sám, resp. že ti v té tvé nadutosti nedocvaklo, že čím víc budeš plácat nesmysly, tím zjevnější bude, že jsi jen bývalá bonzácká guma. Jóoo technický vzdělání, to bys měl rád, že? Praktik se hned pozná podle toho, že v servisu kupuje „bowden se strunou“:-)) Tos nikdy nedělal, jinak bys věděl, že je jedno, co to je fyzicky, říká se tomu „plynové lanko“, teoretiku:-) A takhle ses sekl už mockrát, za poslední dobu skoro není týden, aby se zase neprovalilo něco dalšího, o čem jsi akorát četl, hlavně ty bludy z vojny ti vydržely dlouho, ale pak se tady ukázalo pár znalých a byls v háji. Teď jdou do kytek i iluze o tom, že umíš něco technického. Tak jeď lanko, jeď a hledej důkazy místo vymýšlení dalších lží.

                2. Nejsem nakloněn třídění na přítel-nepřítel. Podobně, ale o něco víc mi vadí nálepky, co tady liberálové a voliči 5K rozdávají poslední dobou ve velkém.
                  Vaxer-antivaxer, rusofob-rusofil atd. Včetně pokládání různých rovnítek a současné napadání za „černobílý pohled“.
                  Máš vlastní názor – dostaneš nálepku a od toho momentu jsou komenty s vlastním názorem zesměšňovány a jejich nositelé stále k něčemu přirovnáváni.
                  Vypisování toho, kdo a jak si sere do huby, přičemž nálepkující bývá zpravidla ten, kdo si do té huby sere nejvíc.
                  Absolutně mě to zarazilo, když nálepku obdržel Jihočech Honza.
                  Vždy naprosto bezkonfliktní, chytrý a sečtělý člověk – ale dovolil si vyjádřit svůj názor, tak odlišný od pětikolkařů a ódeesáků – od tohoto momentu je to rusomrd a póvl.
                  Liberálové se zde chovají už přesně tak, jako na sociálkách – jeden odlišný názor, co nezapadá do jejich vidění světa a během pěti minut se slétnou, jako supi na mršinu a nálepkují, udávají zaměstnavatelům, zveřejňují občanská jména, adresy, telefony.
                  Opravdu svoboda, jak má být – jenže v představách pětikolkařů.

                  1. servisdok:
                    To je zajímavé, ty si můžeš myslet o komkoliv co ti libo a troubit to tady a nadávat, navíc vyhrožovat jako poslední sprostý udavač, kterým ses tím pádem stal (zda jsi byl, je nabíledni).
                    Ale když JH přejde z módu „četl jsem a je zajímavé“ do módu, do kterého přešel a někdo to okomentuje, je to nesvobodné.
                    Do jakého „módu“ je možné si dohledat o pár měsíců dříve a nyní.
                    Není to nic osobního, jeho názor respektuji, co mi zbývá, je jeho, nicméně si změny nemůžu nevšimnout a rád to uvedu.

                    1. misaka:
                      „…si změny nemůžu nevšimnout…“
                      – – –
                      Ano, „změny“. Někdo sleduje vývoj a vidí souvislosti, jiný na to jaksi nemá a jede podle schématu, který převzal od pochybných autorit.

                      .

                    2. corona:
                      Ano, jistě, naprosto souhlasím, tak proč ne ty?

                    3. misaka 24.4.2023 v 21:24
                      – – –
                      On, tj. JH, sleduje a vidí souvislosti.
                      Ty děláš to druhý.

                      Jak ti někdo nalajnoval, tak pojedeš. A budeš po nocích bojovat – viz tvoje slova „…je nás pár, co ještě bojujeme…“

                      .

                    4. Vy mi asi vyčítáte projev jistých sympatií k čínskému režimu. Snad to mohu uvést na pravou míru. Čínská digitální totalita se sociálním kreditem mě děsí, a doufám, že tady ve střední Evropě se neuplatní. Ale pokud se bavíme o Taiwanu (přeju jim vše dobré, a byl bych daleko raději, kdyby občanskou válku vyhrál Kuomintang), tak nezapomínejte na to, že to nejsou nějací abstraktní Taiwanci, ale Číňané. A pokud bude pevninská Čína pokračovat ve svém rozvoji a zlepšování života svých obyvatel, zatímco USA se budou propadat čím dál hůř do rasového, drogového i politického chaosu… Co když bude pro taiwanské Číňany lepší volbou?

                    5. Vlaky budou jezdit na čas, že?
                      Honzo, s vámi jsem skončil, nezlobte se, nechme toho.

                    6. Misako, víš, o jakém režimu se říkalo, že vlaky jezdily včas?

                    7. Pánové, prosím o klid.Připravuji se na přednášku!
                      Vážně, pohádat se je zdravé, ale hádat se je na nic.Misaka versus corona.Nevím, proč to trvá tak dlouho.Měli byste se sejít a dát souboj.

                    8. Souboj je určen gentlemanům, nerad bych tam za úsvitu zůstal sám a platil sekundantovi.
                      Už to naznačil LWG v jiné debatě, za těchto okolnosti je to jinak.

                    9. misaka:
                      Asi jo, ale stejně tě nechápu.Je to vemeno a má luxusní BOZP.Mám podezření, že tě to snad i baví, mu odpovídat.

                    10. Jednou jeden člověk řekl, že mlčet znamená souhlasit a tyhle bolševický vemena to mají a měli jako zbraň.
                      Čest práci a rukám klid na přednášku, jdu za jinou zábavou.

                    11. Jasný, já jen, že pokud je dlouho ticho tak tu zbraň sežere rez.Bojovníkům zdar!

                    12. misaka 24.4. 2023 21:05:

                      „Není to nic osobního, jeho názor respektuji, co mi zbývá, je jeho, nicméně si změny nemůžu nevšimnout a rád to uvedu.“

                      Tak proč ten názor nerespektuješ i u ostatních?
                      Jen pitomec s čb a ještě k tomu ir viděním světa, nemění názor.
                      A zrovna JH pitomec rozhodně není a například starter25 taky ne.
                      U mě je to úplně jedno, co si o mně kdo myslí, zvláště pak na webu tohoto typu.

                  2. servisdok:
                    „…JH… bezkonfliktní, chytrý a sečtělý..“
                    – – –
                    Ano. Sám došel k tomu, že Topol-banda zákeřně oblbovala voliče a uznal, že byl oběť. Současnou situaci také prokoukl a to stačilo libtardům k tomu, aby ho cejchli.

                    .

    2. Jihočech Honza :
      „Člověk si má dávat pozor na to co si přeje.“

      – Presne tak. Podľa fake teorií z putinovských médií – by po Putinovej smrti prišiel k moci oveľa tvrdší tyran, ktorý by tú lážo-plážo vojnu ukončil za tri dni. A možno by sa nezastavil ani v Užhorode.

  2. dobré taky je, jak každá mediální nebo analytická mrdka zná plány „příliš hodného Vladimíra“, jak kdyby to s ním každý den probírali při obědě :-)

  3. To je už takový folklor, prostě standardní dezinformace o představiteli státu, který nemáme rádi. Hádám, že v Rusku taky vysílají a píší, že POTUS je nad hrobem. Původně to asi bylo zamýšleno jako prostředek na oslabení morálky protivníka.

  4. Když poukazovali jak se Putin hrbí a kroutí při sezení, tak jsem si zrovna říkal, že reportéři asi nezažili jaké to je když tě bolí záda. Nemám v plánu chcípnout, ale když se mi „zakousnou“ některé svaly, tak vypadám mnohem hůř než on.

    1. Nejhůř asi vypadal, když vystoupil před „lid“ a vyhlásil začátek SVO. Vypadalo to, jako by týden v kuse nespal a před tím rozhodnutím probíral všechny pro a proti.
      Jestli má nechat tu stotisícovou armádu na hranicích DLR, složenou s asi 20 neonacistických praporů, povraždit ty miliony lidí z DLR a LLR, a nechat je dojít až k ruským hranicím.
      A nebo zaútočit jako první a být za „Putlera“ co napadl nevinné banderovce vyzbrojené jen květinami a mírovými holubicemi.

      1. A že jsem tak smělej, pročpak tu stotisícovou armádu na hranicích s DLR napadnul z Běloruska, nejkratší cestou přímo na Kijev?

      2. prapor= 5000 vojáků :-). To svět ještě neviděl. Vaše znalosti jsou celkem v souladu s celkovou hodnověrností vašeho tvrzení.
        Je tedy pravda, že každý agresor se vlastně jen bránil, viz třeba Reich musel předejít polské, norské, dánské, belgické…. genocidní invazi, ale co Putinovi bránilo nasunout svoje síly na území DLR a LLR, zabezpečil by tak tamní obyvatelstvo před tou hroznou genocidou a zároveň by před celým světem odhalil, že Kyjev je agresor?
        P.S. Rusko má s Ukrajinou hranice několikrát delší než jen na kontaktu Rusko-DLR+LLR. Čili tam už byli (a určitě chtěli vytáhnout na Moskvu, sdílejte než to smažou.

        1. Nechápu, že ještě někdo může věřit tomu absurdnímu nesmyslu, že tam Putin přijel bránit „svoje“ lidi.
          Jinak prima článeček, pan domácí se už před víc než rokem ukázal jako skvělý prorok, když se ptal, kdy že bude ta válka.

  5. Má pravdu, předseda.

  6. Baba Merkelova se klepala jak ratlik v primem prenosu TV a taky nic. A ted jeste dostala misto dozivoti nejake vyznamenani nebo co.

  7. Mainstream je naprosto nepoužitelný zdroj zpráv už tak 10 let, pokud nejde o neutrální sdělení typu reportáž o živelné pohromě atd. Začlo to někdy kolem neg.. chci říct uprchlické krize, kdy nás egzperti ujišťovali, že nově příchozí jsou doktoři, inženýři a celkově moc fajn lidi. Během covidu to nabralo grády, vlastně MSM byly hlavním hnacím motorem covid games. Sice je stále denně sleduji, ale v podstatě se tomu už jen směji a často stačí danou informaci otočit o 180 stupňů a člověk je dost blízko pravdě. O státní ČT a ČRo ani nemluvě, fascinuje mě, že to někdo platí.

    1. Neni to tak, ze vzdy media tlaci neco pro „me dobro“, ale ze ted je to jen vice videt?

    2. Ony už ani ty zprávy o počasí nejsou neutrální. Dokonce ani mé oblíbené wildlife dokumenty National Geographic s Attenboroughem. Všude k záběrům na gorilu, jak si z větví ve stromě stele postel, nebo k slowmotion běhu baziliška po hladině tam serou zelenou ideologii, jak se planeta otepluje a vymírají proto druhy a jsou živelné pohromy, a bla bla. Jako by se teplota nestřídala a ty druhy průběžně nevymíraly celé tři miliardy let.

      1. Totéž platí o dokumentech o filmech a hercích a zpěvácích. Půlka času tam exhibujou nějaký wokeševici a vykládají o přišerném patriarchátu a strašlivém bezpráví páchanem na ženách obětech s miliónama dolarů na kontech. Otrávili tou ideologií už všechno.

      2. Prubezne, a nepravidelne este navic probehne vetsi kataklyzma, kdy to odnese kolem 97 % druhu…

      3. To je jenom doklad toho, že křesťanští konzervativci měli pravdu v tom, že člověk nějakou víru potřebuje, a že protikladem víry není nevěra, ale pověra. Akorát to lépe vypadá, když pověry nešíří potulní kazatelé, ale vědci.

        1. Jihočech Honza: zase špatně. Woke a další sračky nejsou „pověra“, ale jsou zase a opět „víra“. Zrcadlo je čím dál, tím větší, ale Vy jste to zatím pořád nepochopil. Možná to nepochopíte nikdy. Ale to je vcelku logické, málokdo dokáže tohle prohlédnout, protože zhroucení vlastního systému hodnot, ať už je postavený na jakékoliv sračce, je velmi bolestné a nesnadné. Ukájet se tím, že ta moje je „víra“ a ty ostatní víry jsou „pověry“, to je snadné a jednoduché.

          1. fatdwi: nepochopil jste Vy. Většina lidí má duchovní potřeby. A pokud nebudou věřit v pravého Boha, budou věřit v Rozum, Revoluci, Národ a rasu, anebo ve všemocný a vševědoucí Stát. Pak smolte články o rostoucím dluhu…

            1. GD, woke a všechno okolo je jednoznačně víra, dokonce má vlastní církev, hierarchii a dokonce už i tresty.
              Zvládli to za tisícinu času co křesťani.
              Psát články o rostoucím dluhu je v pořádku, to je o vlastním rozumu, o vlastní i „obecní“ kapse, popírá pověry o tom, že dluhy se neplatí a na dluh se furt žít nedá. A že když mám dluh, nemám ho řešit fantasmagoriemi o vyšším příjmu, ale reálným zamyšlením se nad snížením nákladů.

              1. Jenže dnes nežijeme v systému komoditních peněz (zjednodušeně zlatý standard), ale v systému abstraktních účetních peněz naprosto odtržených od reálného, fyzického světa. V něm státní dluhy nejsou nikdy nesplatitelné, protože centrální banka může kdykoli vytvořit tolik peněz, kolik bude potřeba.

                1. JH:
                  A tohleto (abstraktní účetní hodnoty), kdy vytištěné peníze nejsou podloženy byť špetkou reálné práce, nebo nějakým hmatatelným statkem, roztáčí inflaci.
                  Momentálně máme nějakých 17% oficiálně, ale když se podívám do obchodů, tak neoficiální MUSÍ být nad 20%, spíše 25%.
                  Pro někoho je archaismem, aby veškeré peníze byly podloženy zlatem, hmotnými statky, nebo třeba délkou výkopů pro kabely a postavenými baráky.
                  Budiž.
                  K čemu jsou ale potom peníze, které vznikly jen a pouze účetní operací – a za které bude „pořízeno“ opět něco, co nebude nikomu k užitku, ale zase k dalším účetním operacím a spekulacím?
                  Jak dlouho může tohle fungovat?
                  Včetně všech setrvačností a mediálních manipulací maximálně jednu generaci a pak se to sesype, jako letadlo?

                  1. servisdok 26.4.2023 v 7:10

                    Je zde další aspekt.
                    Peníze, pokud mají sloužit jako prostředek směny, musí být podloženy důvěrou.
                    Nezáleží na tom, z jakého jsou materiálu, záleží na víře, že když mi Franta dá za práci peníz, dá mi za ten peníz Tonda pecen chleba a krajáč mléka.
                    Proto je stále možné tisknout dolary. Šejk prodá za dolary ropu a pevně věří, že za ty dolary dostane letadlo, které si vybral.

                    Co se týče procent, které uvádíte: index růstu spotřebitelských cen je ukazatel přebytku peněz v ekonomice a slouží ekonomům k plánování příjmů a výdajů velkých celků na základě fiktivního „spotřebitelského koše“, který může být obecný (pro celou ekonomiku), nebo oborový (třeba pro zemědělství). Hovořit o neoficiálním nebo reálném indexu růstu cen nebo inflaci nedává smysl.

                    1. ygorek: „reálná“ inflace používá například i ČNB, takže bych s tím, jak to nemá smysl, nebyl tak jednoznačnej. Ne, že by to byl pojem oficiální, ale vychází z toho, že spotřební koš se může změnit a při neměnnosti vah tak člověk utratí méně, než by se dle vypočtené inflace zdálo díky substitučnímu efektu.

                      Z toho lze jednoduše zobecnit, že „reálná“ inflace je dána individuálním spotřebním košem, takže dopad na někoho může být výrazně jiný než na jiného. Je hezké, že inflace dle ČSÚ je 10%, když já útrácím o 20% víc než loni. Pro mě je prostě reálná inflace vyšší.

            2. Jihočech Honza: není žádný „pravý bůh“, je jen to, co za to považujete Vy a pak to, co za to považují ostatní. Protože nemám vymytý mozek od mala, je pro mě Aštar stejně „pravý“ jako ten Váš, obojí píčovina. Jenže toho Vy nejste schopen, žijete uvnitř, zrcadlo je skoro všude, kam se podíváte a Vy ho přesto nevidíte. Jinými slovy, jsme uprostřed šumavských hvozdů, ale JH si lesa zatím nevšiml, jen vidí stromy.

              Raději budu psát články o rostoucím dluhu než bych nesměl psát články o tom, jaké je náboženství zlo. To už tady bylo. Teda já bych klidně psát mohl, ale mohli by mě třeba upálit. Což je pro Vás pohoda, protože stačilo ty články nepsat, jak jste tu onehdá tvrdil. Zatím ještě na úrovni zla, jaké představuje Vaše víra, nejsme – a Vy už přesto vyšilujete, že to je hrůza. Je to minimálně zajímavé. Potřeboval byste skončit v kobce za herezi, možná by Vám to ani pak nedocvaklo, ale aspoň byste okusil vlastní medicínu, tedy trest za to, že jste neuvěřil v „pravého boha“, ať už to bude cokoliv. Ale bude to bůh aktuálně vládnoucího JH, kterému to bude připadat zcela normální.

              1. Vidím fatdwi, že před tebou je třeba mít se na pozoru. Nevšiml jsem si, že by tě chtěl JH pro tvoji víru, že není Bůh ani Aštar, upalovat. Zato ty chceš do kobky zavírat lidi za jinou víru. Zřejmě si neuvědomuješ, že víra je kromě jiného základním nástrojem tvoření.

                1. Ale ale, Vy to tam vidíte? Podle jakého evangelia vykládáte ten fatdwiho příspěvek?

                  1. Co konkrétně ve fatdwiho příspěvku mám vidět a není tam?

                    1. Rozhodně tam není, že by fatdwi chtěl zavírat lidi do kopky za jinou víru. Já to tam tedy nevidím, Vy ano?

                    2. Panek:
                      „… by fatdwi chtěl zavírat lidi do kopky za jinou víru.“
                      – – –
                      Fakt tedy není, ani do té koBky.

                      Ale co je zač, ten fatdwi?
                      Pročpak se zde snažil tvrdit, jak zažil starý režim, když v té době mohl být sotva děcko? jaký asi měl důvod blamovat…?

                      :OD

                2. Hupert: to rozhodně, jsem děsně nebezpečnej, obdivuji Vaši odvahu na můj příspěvek vůbec reagovat. Drobná otázka: rozumíte psanému textu? Resp. abych byl přesnější, dokázal byste vysvětlit, proč jste přečetl jen předposlední větu, aniž byste se obtěžoval se zbytkem příspěvku?

              2. Jen technická lingvistická:
                „Je to minimálně zajímavé“ = „je to maximálně nezajímavé“…

                1. jizlivec: jasně, a když je něco „strašně zajímavé“, tak z toho běhá mráz po zádech! Pozor taky u telky, až budete koukat na nějakej drsnej film, abyste se neodřel. V hospodě pak bacha zejména na tvrdý alkohol, špatně se polyká.

                  1. fatdwi:
                    Když už jsi zmínil filmy, tak jsem si v souvislosti s tebou připomněl dvojčata Blb a Bob v Men in black.Soráč, ale prostě mi to vyvstalo.

                    1. Forge: v poho, mě napadá věcí… Navíc jsem to viděl před 20 lety a netuším, kdo ta dvojčata jsou, natož aby mě to urazilo.

            3. Jihočech Honza: věřit v pravého Boha
              No ale jak se to pozná? Existuje nejaké zlaté teploměr keré po zasunutí do boží ritě u teho pravýho zabliká?
              Je možný postavit bohy do řady nechat je předklonit a jednýho po druhým tem zlatém teploměrem změřit?
              Nebo je to akorát v palicách lidí a každé enom chválí teho svýho.
              Třeba u lišek to tak je, každá chválí svůj vocas, a kerá ho nemá přichvaluje si jak je bez něho dobře.
              Možná byste nemňél část akorát tó vážnó náboženskó literaturu ale taky se semtam snížit k nejaké zábavné.
              Třeba vožrala Jaroslav Hašek napsál vinikající seriál povídek „Velitelem města Bugulmy“. Tam je scéna, jak tovaryšč Jerochymov, keré Haška dočasně sesadíl z velitelování, se rozhodl bojovat s tmářstvím. Místní lidi byli nejaké přírodní národ a věřili že bohem je veverka. Jerochymov teda poslál vojáky, tí místním ty veverky zebrali, zabili, upekli a snědli. A pochvalovali si jak ten místní pámbíček má dobrý maso. Hašek mňél trochu vobavu z nepokojů a tak šél místní uklidňovat. Ale tí nad tém mávli rukó, že pré veverek je v lesu dosť.
              No nescu srovnávat, ale bůh veverka keré má dobrý maso a je jich plné les, nebo nejaké abstraktní bůh na kerýho néni možný si ani šáhnót a to je pré všude…
              Za mně zlatá veverka.
              Esi v budócnu získám sóvěrce, a Vy se nám budete vo našu veverku votírat nejakéma hemzama vo „pravým Bohovi“, tak jak su mírná povaha prisám vačku sfajrujete jak Žanek Husůj. Tak bacha.

              1. vltava 25.4.2023 v 8:26

                Pravý bůh je ten, v kterého věřím já. Věříte-li v jiného boha, musí tento být nutně falešný, protože jinak by se můj duchovní svět zhroutil.
                Samozřejmě by ztratily na váze a významu hodnoty.

                1. Vždyť život jest sám sobě soudem! Sám sebe soudí! Soudcem a souzeným v jednom! A jest nesmírné důležitosti pro nový skok, jaké jakosti jest prkno odskoku a v který směr ukazuje! Zde není boha, který by dopomohl k veselému životu a blažené smrti, zde přešli jsme do oblasti pravé lidské velikosti a hodnosti: vlastní individuální zodpovědnosti!

                  https://spiffy-dodol-680752.netlify.app/

    3. John Spartan :
      „Mainstream je naprosto nepoužitelný zdroj zpráv už tak 10 let,“

      – ale noóóó, Vôbec nie.
      Proste každú ich info otoč hore nohami, a máš pravdu pravdúcu.

    4. Pamätám ako dnes, písal sa rok 2001 a ja som pozeral na CNN priamy prenos reportáže z havárie lietadla ktoré to napikovalo do ESB a v ten moment tam prisvišťalo to druhé…To boli možno počiatky fake news, ktoré sa vyvinuli až do dnešnej podoby.
      Reklamné kanály pod rúškom televízneho vysielania nesledujem už roky a prestalo ma baviť aj snorenie po internetoch. Radšej idem do lesa na prechádzku. S nástupom UI už nič nebude overiteľné, čiže budú platiť len základné pravdy ako že voda je mokrá, nebo je modré a ženy majú svoje tajomstvá…

  8. Zpravodajství z politických rubrik prakticky zmizelo, prakticky vše v mainstreamu jsou názory úzké skupiny žurnalistů, téměř identické. Vypovídá leda tak o tom, komu autoři fandí, resp. komu fandit mají podle těch, kdo je platí. Informace je nutno hledat jinde.

  9. DF by měl přestat zveřejňovat cizí články pod svým jménem, protože to pak vzbuzuje obavy o jeho duševní stav.

    1. neboj, vo tvůj stav se nikdo nebojí, každej ví, že seš kretén

      1. Ale ale, tady se nám někdo vyhajal hezky do růžova….

      2. Ještě jezdíš tou saabí popelnicí, nebo už nejsi taková socka?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017