– Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer.
– Řád, hierarchie a disciplína. Pohřbili jsme páchnoucí mrtvolu svobody.
– Svoboda je služba a povinnosti, ne právo.
– Chaosu bylo dost, nastolím řád a důstojnost.
Vše už tu kdysi bylo hesla Hitler, Mussolini, Stalin, Pávek… Takže mladí voliči jenerála. Až půjdete v dubnu do šturmu, tak si pamatujte, že Rus je zaostalý podčlověk, nezná záchod a dochází mu zbraně Takže bude možná bojovat jen klackem. Kromě toho možná pojde hlady než doběhnete k jeho zákopům. Urááá a Sláva Ukrajině.
No a? To, že se jedna bába ve vládě nějak vyjádřila nic moc neznamená.
Navíc pokud vím, tak Pavel byl jeden z těch, co hlásal zdrženlivost a že je vše třeba vyšetřit. To bych čekal, že bude rajská hudba pro tvé uši…
Joža
Samozřejmě jenerál musel počkat, až se strejda Biden vyspí. Jenže to je právě ta dokonaná tragédie. Když USA zavelí, tak Do tanku v tank.
Žumpa 🚽
Aha, takže vlastně za to můžou USA. A když je náhodou dobře, že byl zdrženlivej a nebyl válkychtivej, tak je to vlastně taky špatně, protože zlý USA… 🤓
Jojo, to dává dokonalej smysl 🤣
nove.kostatko
Černochovou nemusím, ale tak kdyby dneska ruská raketa spadla u Kolína, tak má ministr obrany říct pohoda, nějaká rachejtle, se spletli no. Kdyby Joža nebyl ve Vietnamu, ale v Polsku a ta raketa (ano, vím že to byla ukrajinská PVO) mu spadla na hlavu a zabila třeba přítelkyni, tak ten by ječel.
jasně že préza sám vo sobě není žádnej zázrak – pokud s masivní podporou lidí nevodvolá takovou vládu, co bude chtít vyhlačovat války, což je taky jedna z možností (!), ale furt to může natahovat, sypat písek, vystupovat proti tomu
pávek jasně dopředu opakovaně deklaroval, že na ukravínu víc zbraní, víc prachů, víc všeho, a když to pude do prdele, je naprosto jasný, že nebude váhat ani na sekundu tam poslat lidi zdechnou
to všecko v momentě, kdy začínají být základní věci pomalu nejdražší v celé ojvropě i v ABSOLUTNÍ hodnotě, netřeba snad připomínat, že reálný mzdy se už propadají pomalu za prdele jako Rumunsko a během letoška pudou někam na úroveň zemí třetího světa
Žumpa 🚽
Proč by měl, pro boha, odvolávat vládu? 🤔
Natahovat to může jenom tak, dokud mu to vláda dovolí.
Ano, deklaruje pomoc Ukrajině. Docela rozumně, protože chápe, že pokud rusák nedostane přes pazoury, bude šilhat dál na západ. Takhle fungovali posledních minimálně 100 let. Pokud tě sere, že je draho, tak s tím jdi na Ruskou ambasádu. Kdyby ti kreténi ze stepí zůstali na svejch hranicích, nemuseli bychom řešit 3/4 těch problémů, co máme.
možná kokote proto, že vláda vyhlašující války za očividně cizí zájmy (tudíž protiústavně) je vlastizrádná, nelegitimní a patří okamžitě minimálně zavřít
s těma rusofobníma kydama se už zeberte a táhnite do prdele, ať si to tam pořešijou ukravínci sami, mě nějakej zasranej východ absolutně nezajímá, za to mě zajímá to, že kurva tady základní životní potřeby za poslední tři roky zdražily dvoj až trojnásobně, případně VŮBEC NEJSOU, jako tudle léky, a americkej páníček už rozkazuje, že se má civilní výroba zavřít úplně a přejít na válečnou – NASRAT A ROZMAZAT
No 0ne
Oni tomu ještě budou tleskat. Je vidět, jak dokonale ta vymejvarna mozku funguje. Dokud existuje svobodna volba, nic nás nemůže nutit dělat tyhle šaškárna. Vzdyt sami machrujou dnes ze si muzem volat kam chcem a tady najednou nemůžem nebo co… zajímavé..
Žumpa 🚽
Proboha o čem to mluvíš? Proč bys nemohl někam volat? 😳 Nespletl sis diskuzi nebo server?
Žumpa 🚽
Pokud máš pocit, že někdo z vlády jedná vlastizrádně, je tvou zákonnou poivnností toto hlásit na Policii nebo státnímu zástupci.
Udělal jsi to, nebo zůstáváš u trapnejch siláckejch hospodskejch keců, který jsou zajímavý zhruba jako předloňská předpověď počasí? 😁
Pokud jsi to udělal, klobouk dolů, pochlub se kopií podání – a pak tě můžu začít brát vážně. Pokud ne, tak asi není moc co řešit, že?
mjfox
Joža: Jestli nedostanu v dubnu ten povolávák, tak budu fakt nasranej :-)
By mě zajímalo, proč to děláš? Před volbama bych to chápal, to mělo nějaký smysl strašit lidi, že „v zákopech není wifi“, ale teď?
Joža
Teď je to realita. Takže se na to musíš připravit, aby ses z toho nezhroutil. Změna ústavy prošla prvním čtením, pár přeběhlíků od Babiše teď snadno seženou. Pak už bude stačit jen rozhodnutí vlády a rozkaz vrchního velitele. https://denikn.cz/minuta/1048983/
mjfox
Bezva, kde přesně z té novely zákona vyplývá, že já půjdu mašírovat 10 kilometrů a seberou mi mobil? Máme přece profesionální armádu, branná povinnost byla zrušena před 20 lety.
To je plán pro případ války s Ruskem, co přesně na tom nechápeš? Když začala válka na Ukrajině, tak dostal pušku každej, kdo chtěl a muži (18-60) nesměli opustit zemi. Ona se ta válka totiž sama nevybojuje.
Mě baví, jak někdo dělá takovéhle myšlenkové zkratky a přesně na tom Babiš postavil svoji kampaň.
Joža
Ve válce s Ruskem prý už jsme. Říkal to i blyštivý Péťa. Boj do posledního Ukrajince končí, takže musí nastoupit někdo další. Že by někdo jednal o míru je úplně nemyslitelné a s mirovými štváči zatočíme
mjfox
O míru bude jednat Babiš, má přece na všechny telefon. Akorát to bude probíhat na Čapím hnízdě, což je nakonec lepší, je tam i wellness a minizoo.
Žumpa 🚽
Nějak se mi nezdá, že by Ukrajinci končili…
Navíc jednat o míru musí oni s Ruskem – ne nějakej prezident v naší prdelní díře. Zas takovej pupek světa fakt nejsme. A takový to „o nás bez nás“ jsme zažili v minulosti taky a pokud máš krátkou paměť, tak věz, že to moc dobrého nepřineslo.
@mifox
No však ano, vždyť „de facto“ ve válce jsme. Nejméně půl roku slyším premiéra této kotliny, ministryni obrany a celou vládu: „Jsme ve válce“. A ve reálu skutečně v té válce jsme. Posíláme jedné z bojujících stran zbraně, munici a doknce, díky „abolici prezidenta“ i dobrovolníky k přímému zapojení na bojišti. Nebo snad čekáš až premiér, nebo vláda vydá oficiální prohlášení: „ČR vyhlašuje válku Rusku“. Nato si již hezkých pár let nikdo nehraje. NATO napadlo Srbsko, Irák a další země a vyhlásilo snad někomu oficilněě válku?
Žumpa 🚽
A co je za problém? Zatím jsme „jenom“ v hybridní/informační válce – ta si nežádá aktivní vojáky.
Pokud se Rusákům pvede rozdrtit Ukrajinu a dostanou se až na naše hranice, tak prostě musíš počítat s tím, že stát bude očekávat, že vezmeš zbraň a půjdeš ho bránit 🤷 Na tomhle ale nemění nic to, jestli je prezidentem estébácka krysa nebo rozvědčík. Nebo jestli je premiérem ten nebo onen.
mjfox
Máš pocit, že se nás válka na Ukrajině nedotýká? Ekonomická krize, energetická krize, uprchlická krize…
Takže touto optikou ve válce jsme, nicméně nepadají nám sem ruské rakety, to jsou ty drobné nuance. Což je ale přesně to, čím začal strašit Babiš a voliči mu to dali sežrat, zmrdovi.
kaBrnak
Co to tu meleš za kraviny?
1) ekonomická krize: způsobena koronavirovým šílenstvím, a pak sankcemi EU vůči Rusku, s konfliktem na ukrajině nemá nic společného
2) energetická krize – opět způsobena EU – zakázali nám ruské suroviny, rusko mělo zájem je dodávat dal, pak taky způsobena neoliberální lipskou burzou, čili žádná souvislost s Ukrajinou
3) uprchlická krize – a to je jako putinova vina, že jsme si přes hranice pouštěli prachaté ukrajince v autech za 2 miliony a víc, a kdejaký ukrajinský mafián si sem šel uklidit svoji rodinu, aby se jí v té válce nic nestalo ? My snad máme povinnost vpustit na naše území každého komu se zachce ?
Meleš tu naprosté kraviny mimo realitu.
Žumpa 🚽
Sankce proti Rusku nemají s konfliktem na Ukrajině nic společného? 😳 Nevím, co bereš, ale řekni jméno. Chci to taky.
A jestli závidíš nějakýmu Ukrajinci auto za dvě mega, tak si kup taky a nebreč v diskuzi. Nebo snad podle tebe měli to auto v polsku vyměnit za moskviče, aby měli místní dezoláti radost? Já kdybych zdrhal, tak si taky vezmu to nejcennější a nejlepší, co mám. Pokud mám Fabii a GLS tak si piš, že nebudu kretén a odvezu GLS. 🤷
Pokud bys ty volil jinou taktiku na přežití, tak je to jenom tvoje věc.
mjfox
Kabrňáku, naprosté kraviny tu meleš ty a to už delší dobu.
Jestli jako chceš říct, že válka na Ukrajině neodstartovala tu trojitou krizi, tak si dej na hlavu mokrej ručník.
Jo, možná jsme mohli Ukrajinu napadnout z druhý strany, rozdělit si území a vesele kupovat od rusů levnou ropu, to jo…
Ostatně Orbán se s Putinem dohodl tak dobře, že mají v Maďarsku nejvyšší inflaci v Evropě a benzín jezdili v jednu dobu kupovat na Slovensko…
Gorgussien
2 mjfox 30.1.2023 v 13:28 Ty nebudeš úplně bystrej což?
Cena emisní povolenky:
06-2020 20Euro/tuna CO2,
01-2021 20Euro/tuna CO2,
06-2021 60Euro/tuna CO2,
12-2021 90Euro/tuna CO2
Z toho plyne, že za zdražení energií a výrobků z energeticky náročných procesů může Putin.
Lekce Double thinku:
Toaletní papír zdražuje kvůli ruskému zákazu vývozu břízy (12.10.2022), který ovšem vznikl jako součást 8 balíku sankcí EU -ZÁKAZ dovozu dřeva (5.10.2022).
nove.kostatko
Nemám dojem, že by to byly nějaké novinky. Takhle vypadá obranná doktrína pořád. A hlavně, nějaká otevřená válka NATO a Ruska je utopie. A podle mě i ze strany Ruska, i když u těch pitomců, kteří nedokážou domyslet svoje kroky (napadení Ukrajiny není nic jiného než, ze strategického hlediska, pitomost).
jizlivec
mjfox 30.1.2023 v 11:02
Branná povinnost nebyla zrušena, branná povinnost trvá…
Akorát se v tomto století zatím aktivně nevyužívala…
mjfox
jizlivec: Aha, dopustil jsem se přesně toho, co je napsané na wiki: Branná povinnost (nezaměňovat s povinnou základní vojenskou službou)…
ZVS:
1. ledna 2005 – Česká armáda je plně profesionální. Branná povinnost bude vyžadována pouze při ohrožení státu nebo za válečného stavu.
shane
Což by ovšem v případě masivního konfliktu nastalo stejně, zákon nezákon. Británie měla celou svou historii plně profesionální armádu a stejně za první i za druhý války zavedla povinnou vojenskou službu. V případě tý druhý jí to vydrželo až do roku 1960, kdy se po francouzských zkušenostech z Alžírska a Indočíny ukázalo, že posílání branců do nepopulární války je PR katastrofa. To samý USA, těm to vydrželo až někdy do roku 1975.
shifty
Jo jo, do Vietnamu se normálně verbovalo. To taky byla jedna z příčin toho průseru, jak to pak dopadlo.
shane
Oni měli navíc nějakej dost komplikovanej loterijní systém odvodu, což situaci ještě zhoršovalo. Paradoxně se tomu dalo vyhnout vstupem do Národní gardy, což je vlastně státní milice a jako taková nepodléhá federální vládě a k nasazení v zahraničí je potřeba souhlas guvernéra a tuším že i schválení státního „parlamentu“ State Legislature. Takhle se nasazení vyhnul G. W. Bush.
Branna povinnost byla pozastavena, nikoliv zrusena. Zase v ty svy adoraci Pavka se dovzdelej. Voni nebyli uplne blbi. Also nasi armade chybi lidi k plne bojeschopnosti. Taky se dovzdelej. To, ze mame profesionalni armadu, nic neznamena z hlediska branne povinnosti nebo mobilizace :D Jeez, jako jo, Joza neni uplnej genitalni mastrmajnd, ale… :)
Panek
Skupinu přeběhlíků už mají. Celé je to nachystané právě s tou kampaní, která určitě nebyla tak hrozná, jak se prezentuje, ale pořád nám to musí říkat. A někteří přeběhlíci tak mají alibi k tomu, aby se Bábi zřekli.
mjfox
Babišova kampaň, že nebyla hrozná? Bylo to úplné dno české politiky. Babiš ukázal, že je buď nekompetentní (což jsou i jeho slova a jedna ze světlých chvilek, kdy nelhal) nebo psychicky nemocný – a nebo obojí.
Sice ANOnisti stále opakují cosi o „famózním úspěchu“, ale realita je úplně jinde.
Žumpa 🚽
To máš buď neuvěřitelně hroší kůži a kachní žaludek, nebo jsi posledních 14 dní byl v kómatu – jinak nedovedu pochopit, jak můžeš tohle označit za „ne tak hrozné“ 😅
To, co Bureš předvedl bylo skutečně k zblití a donutil k volbám jít mě a celé moje okolí.
Gorgussien
A zvolili jste na hrady hned dvě gumy, rozvědčíka co se v 87 vyznal z lásky ke komunismu, CCCP a k pochopení vstupu přátelských vojsk a politručku, co RSDr nemá jen proto, že to o 6 měsíců nestihla a má z téhož mgr. Bravo.
Povídejme si o hroší kůži a kachním žaludku.
Žumpa 🚽
Kdybys četl diskuze… Ale i pro pomalejší to klidně zopakuju, třeba to pomůže:
Ano, nejsem nadšenej z té volby. Na jedné straně komunistickej rozvědčík a na druhý estébáckej práskač. Nicméně z těch dvou pořád lepší rozvědčík – i když je to volba na hovno.
Žumpa 🚽
Pokud se uplně nepletu, tak po tomhle bažil právě Babiš… Prostě si pleteš kandidáty.
Joža
S Babišem byste tam šel samozřejmě taky. Jen o něco později a tak nějak po Švejkovsku.
Žumpa 🚽
No právě – takže nechápu, proč fňukáš na Pavla kvůli odvodům 🤣 Jeden za 18 a druhej bez dvou za 20…
Joža
Fňukají tu jiní, že jim seberou mobil a pomašírují. Rozdíl mezi oběma kreaturami je v jejich efektivitě. U Báby bude 100+1 možnost jak se mlýnku vyhnout. Stejně jako za covidu. Pávek se nezakecá, stejně jako portugalský lampasák napíchal nejmíň 3 dávkami šmakulády asi 91% národa.
Žumpa 🚽
„Až půjdete v dubnu do šturmu, tak si pamatujte…“ nevím, mě to přijde, že fňukáš ty 🤷
Ale hovno, prezident nemá nejmenší vliv na to, jak funguje povolávání. To je dané zákonem a to je věcí vlády. Sice máme v ČR bordel, ale prezidentskou totalitu fakt ne…
Joža
Tak naposledy a blbuvzdorně. Vojska po změně Ústavy vyšle samotná vláda. Prezident je vrchní velitel ozbrojených sil. Takže musí zavelet. Kdyby tam byl Chcimír, tak nezavelí a nikam nejedeš.
Joža
Samozřejmě jakmile nám Rusák sesmahne nějaké jednotky nebo pošle nějakou rachetli, tak veškerou moc přebírá armáda. Nakonec i pri válce s covidem vše řídila hygienička s partou podivínů. Na Ústavu kadil Bílý Tesák.
Žumpa 🚽
Kdyby tam byl chcimír a nezavelel, tak bude mít na krku ústavní žalobu. 🤷 Nicméně žádnej chcimír neexistuje, natož Bureš.
A jak sím říkáš: Babiš si s ústavou za COVIDu pěkně vytřel prdel. Proto mi tak nejde do hlavy, proč ho velká část dezoscény najednou tak velebí. Prostě krátká paměť 🤷
Joža
To se děje jen v tvém dezolátském mozečku. Dezoláti se rádi účastní lékařských experimentů že? Bureše nikdo nevelebí, byla to jen cesta, jak účast ve válce o něco málo odložit, případně se nasazení v boji vyhnout. Ale dezoláti chtějí zničit Rusko, takže si to běž vybojovat.
Žumpa 🚽
Lékařských experimentů? Co? Víš, že se bavíme o prezidentovi ČR? 😅
„cesta, jak účast ve válce o něco málo odložit, případně se nasazení v boji vyhnout“ – a jsme doma! Tak to řekni rovnou, že seš strachy posranej až za ušima! Obyčejná zbabělost v tom je.
Aspoň ses nakonec odhodlal to přiznat. Hádám, že bys šel za Reichu s Němcema a doufal, že tě ušetřej, když jim udáš všechny židy u známejch, co?
Neušetřej. Ani ti Rusáci by tě nešetřili, protože by tebou po právu pohrdali. Nenabídli by ti ani poslední cigaretu. 🤷
Joža
Tak znova napíchanče experimentálním genovým preparátem. Modrá knížka mě předurčuje k tomu, že ti budu držet palce až za pár měsíců pomašíruješ na Rusa. Telefon ti samozřejmě seberou, protože podle něj by tě zaměřili a zlikvidovali. To se ostatně stalo asi 400 ruských mobíků v Makijivce. Kvůli používání mobilů je trefil Himars a pak už jen škrábali jejich mozky z bot. Boty pak dali další várce. A ano každý normální člověk vysmahne do bezpečí, když mu začnou nad hlavou lítat rakety. Obzvláště kvůli nějakému lokálnímu konfliktu východních Azbuků. Proto se do prvních linií posílají jen mladí hlupáci. Jenerálové sedí pěkně v teple bunkru.
„Genový preparát“ 🤣 Aneb řekni mi, že nerozumíš genetice bez toho, abys mi říkal, že nerozumíš genetice.
Mobici měli trochu peška, že v první řadě neměli mozky. Jít na nepřátelské území a připojit se k jejich mobilní síti a pak se divit – to uměj jenom Rusové. Vyfiltrovat si mobily, které roamují je docela snadné a najít buňku, kde jich je pár stovek taky není tak těžké. Ti Ruští kreténi fakt nemohli udělat víc pro to, aby pomohli Ukrajině v zácviku dělostřelectva 🤣
Máš sice modrou knížku, ale plně předposranej seš už teď. A to i přes to, že se u nás nic neděje. 🤷 Ale když člověk nemá páteř, tak je asi snadné plazit se ve špíně a kňučivě žebrat u svých pánů o to, aby tě nechali žít.
Prostě hrdina s ošoupaným břichem od země a jazykem ošoupaným od cizích bot 😁 Ale když ti chutná…
Jan Mrcasik
Joža: není to realita, zase je to jen ignorantství.
Ten návrh je sněmovní tisk 252, ještě jej neprojednal ani přikázaný Ústavně-právní výbor a tam tvrdě narazí, protože předkladatel byl drzý jako opice a prohlásil, že parlament nemá co kecat vládě do vysílání vojsk, což je v totálním rozporu s ústavním právem, které naopak říká, že parlament „dominuje“ nad vládou. https://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=9&t=252: https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=213556
Ústava nyní Článkem 43 říká, že parlament (nikoli samotná vláda)
– rozhoduje o vyhlášení válečného stavu (a za jakých podmínek),
– může zrušit prostou nadpoloviční většinou senátu či sněmovny rozhodnutí vlády v těchto otázkách,
– musí souhlasit s vysláním vojsk, když to vláda chce
Naopak vládě dává pravomoc vyslat vojska atd., atd., včetně těch 60 dnů, za určených podmínek.
Návrh novely potom říká pouze to, že existující práva vlády z odst. 4 by nebyly podmíněny souhlasem parlamentu – „Bez souhlasu podle odstavce 3 tak může rozhodnout nejdéle na dobu 60 dnů, jde-li o …“
Naprosto klíčové však je, jaký je právní význam „vyslání ozbrojených sil České republiky mimo území České republiky“ – zda to povoluje zapojení do války.
Jak platná legislativa – která jasně počítá s vyhlášením Válečného stavu jako PODMÍNKOU pro jakékoli nasazení do války mimo území ČR, tak ústavní komentář Rychetského říká, že nikoli – že zapojení do války je akt „Vyhlášení války“ dle čl. 1, a to včetně obrany spojence; ovšem „vyslání vojsk“ se dle mezinárodní ústavněprávní praxe týká naopak „při jiném užití vojenských sil, než je užití proti jinému státu“, resp. „mimo vojenskou oblast.“
Typicky mírové operace v gesci OSN, nebo jak výslovně tvrdí i Důvodová zpráva vládní novely – ani slovo o boji proti jinému státu, výlučně humanitární krize a záchrana vlastních občanů z bojových zón:
vyslání ozbrojených sil ČR za účelem záchrany životů občanů ČR protiprávně zadržovaných v zahraničí nebo občanů, jejichž životy jsou v ohrožení v důsledku ozbrojených konfliktů
Přitom důvodová zpráva je závazným prizmatem, jímž Ústavní soud hledí na legalitu kontroverzní akce, již moc výkonná odůvodňuje ustanovením daného zákona.
Kdyby chtěla vláda obejít Parlament, prosadit si novelu s tvrzením že je to „jen pro záchranu občanů ze zahraničí“ a pak to využít k „zapojení v zahraniční válce“, Ústavní soud by to okamžitě shodil – nehledě na to, že parlament má pořád pravomoc to vládě okamžitě zrušit prostým usnesením prosté většiny poslanců či senátorů.
Dále – parlament by to mohl okamžitě zrušit, a svévolné zneužití proti důvodovce a drzé obcházení souhlasu parlamentu se zapojením do války by téměř určitě zrušil.
Nehledě na to, že voják AČR má povinnost neposlechnout trestněprávně nelegální rozkaz (§48 čl.3 ZoPVaZPN), a tím by zapojení do války bez vyhlášení válečného stavu jednoznačně bylo.
A konečně: Ústava zakazuje ČR se zapojovat do války, která není buď obranná, nebo „je-li třeba plnit mezinárodní smluvní závazky o společné obraně proti napadení.“
Jednoduše NEEXISTUJE žádný závazek o společné obraně Ukrajiny proti napadení – ne bilaterální mezi ČR a Ukrajinou, a ne mezi Ukrajinou a NATO. A je naprosté šílenství za bílého dne si myslet, že by Radou NATO prošlo členství Ukrajiny dokud je ve válce – jednak je to proti Chartě NATO a jednak by se to rovnalo třetí světové, což nikdy nedovolí Ankara, Paříž, Brusel a až paranoidně ani Bidenův Washington.
Jan Mrcasik
Super, Jožo. Vsadím se s tebou o 5000 Kč, že do konce dubna -jak ty říkáš- to žádného „šturmu“ nepůjdeme, ani nebudou povinné odvody, ani nikdo nebude posílat občany ČR na Ukrajinu.
Tak co, stojíš si za svým Proroctvím Apokalypsy i svými penězi, nebo si dobře uvědomuješ že kecáš a nestane se to? Bereš nebo to budeš ignorovat?
Podmínky stejné, jaké jsem nabízel Kabrňákovi: kvůli zachování anonymity by sázka nešla výherci, ale výherce si yvbere dle své libovůle, jaké nepolitické a nevojenské charitě má ten, kdo prohrál, ty peníze poslat. Tedy žádné nevládky posílající materiál vojákům libovolné strany, ani něčí předvolební kampaň, ale například Ukrajinský/Ruský Červený Kříž. S výlukou, že sázka by byla zneplatněna tím, když by Rusko napadlo kromě Ukrajiny i přímo nějaký členský stát NATO na území státu NATO.
Panek
Tak pan Bába letos vedl nejhorší možnou kampaň, lživou a bylo to čiré zlo. Tak se pojďme podívat, jak pracují lieberální demokraté (oni nelžou):
16.10.2017 – Stát zničil mladou rodinu. Zaorálek: Netušil jsem. Babiš: Dejte mi pokoj (www.seznamzpravy.cz)
17.10.2017 – Finanční správa chystala likvidaci mladé rodiny, muž napojený na Agrofert to věděl (www.seznamzpravy.cz)
17.10.2017 – Zaorálek: Finanční správa likvidovala nevinné lidi, budu požadovat konec Janečka s Schillerové (parlamentnilisty.cz)
18.10.2017 – Utajený svědek: Babišova náměstkyně (Schillerová) viděla do živých daňových kauz, zrušili mlčenlivost (seznam.cz)
19.10.2017 – Stát zničil mladou rodinu. Fakta a lži v případu Kovárník (seznam.cz)
19.10.2017 – Zaorálek jakožto koaliční partner vyzývá ANO2011 k odstoupení od voleb.
20.10.2017 – Ve 14:00 se otvírají volební místnosti u voleb do PS ČR.
21.10.2017 – Ve 14:00 končí hlasování do voleb.
23.10.2017 – Zaorálek na schůzi vlády řve a obviňuje z volebního neúspěchu ANO2011, Finanční úřad a média.
A jak to bylo?
28.07.2016 – Ano už v roce 2016 byly vydány ZP. Jejich „přezkum“ musí proběhnout do 30ti dnů od odvolání, jinak jsou neplatné.
Nebudu tu popisovat jak M.Kovárník a M.Kapitán okradli ČR o 25 milionů. Ano 25mio. Všude uváděných 16,4 byla jen dotace na fiktivní linku a 8,61mio byl odpočet DPH z fiktivní linky za 41mio. Vše se dá dohledat z veřejných zdrojů (isir.justice.cz).
Pachatelé byli odsouzeni, z nichž jeden to měl dokonce jako recidivu. V červnu 2020 vše potvrdil Vrchní soud v Praze. Ve spisu jsem se hrabal a byl jsem několikrát u jednání ještě na Krajském soudě v HK.
A co je na tom nejhorší?
Kazu měli Slonková s Kubíkem (aktéři), Ungerem (podpora, nastrčení falešných zdrojů) a Klusákem (režie) nachystanou a natočenou dostatečně dopředu (prakticky už v roce 2016). Kovárník je oslovil už v roce 2016. Proč tedy čekali a vyjeli 4 dny před volbami (16.10.17)? Klusák vše režíroval, kdy se tomuto produktu říká INVESTIGATIVNÍ ENTERTAIMENT. Reportéři spolu vedou rozhovor (v kanceláři, v autě), kde emotivně jakoby rozkrývají hrozné zlo. Jsou natáčeny rozhovory s „oběťmi“ a konspirační rozhovory s údajnými insidery. Vše krásně režírované. Mimochodem ten člověk, co měl být z MF ČR a podával jim ten konspirační rozhovor, byl jejich zvukař nebo asistent zvuku (někdo vod Klusáka).
Dopady?
Rozpad jedné rodiny, kdy manželka řekla, že s „vrahem podnikatelů“ být už nechce.
Pan J.K., jenže byl natočen a bylo v reportáži nekolikrát uvedeno celé jeho jméno čelil vydírání – pachatel se nenašel-odloženo.
Paní, co byla uvedena na ZP jako vyřizující včetně tel. čísla, pod tlakem změnila pozici (tel. klapka uvedená na ZP musela být zrušena) a paní pak úplně skončila-dala výpověď.
Daňový detektiv z daňové kobry, na kterého měl prý Kubík vyvíjet nátlak a točit si ho na Google Glass, skončil ve FNHK na psychiatrii. Propuštěn v květnu 2020. Odmítl mi dát rozhovor. Ale posléze mi volal jeho psycholog, že ho v této věci již nemám kontaktovat, že to je pro něj špatné.
A jeden z prvních rozhovorů podá po zvolení pan generál komu? Panu Kubíkovi ze Seznamu.
Ne není to ojedinělý případ. Ale kauza z nekalé kampaně liberálních demokratů v roce 2017 už prošla soudy a tak lze dokládat zdroje a poukázat na lži a skutečnou pravdu, která hrubě nekoresponduje s lživými fakty uváděnými v předvolební kampani.
Další lživá kauza z předvolební kampaně k volbám do EP 2019 je ještě živá (u soudů), ale monitoruju ji.
Gorgussien
Tidle taky povodily Bábova synátora. Náhodou před volbama.
Panek
To je kauza před volbami 2021 a protože se tam nejedná o český subjekt, nemám k tomu nic, co by už neproběhlo českým internetovým prostorem.
Ta kauza z 2019, tedy z doby předvolební do EP, tak je dokonce výbušnější než ta z roku 2017. V roce 2019 byl spáchá úmyslný trestný čin, jehož následky měly poškodit český subjekt. Ale není to uzavřeno.
V roce 2020 zase měli Bečvu.
Toho bylo. Skoro pokaždý se před volbama vytáhne na někoho(hlavně na favorita)nějaká špína.
shane
Nj, co svět světem stojí.
Loskutorr
Tento článek je taková snůška hoven, že se to opravdu nedá číst. Za 5.
sergej
Zážitková demokratura s jenerálem Šavlem nebo s mafiánem ABém? – zpět na článek
Tak asi tak, na sebe nainstalovali vskutku atrakce, bašta nebyl hbitý elegán a švihák, či „mladá a pohledná, brrr děti.
30.1.2023 12:16:00 https://pravyprostor.net/?p=155613#comments
Pěkná práce. Už jen podle toho obrázku ve čšlánku je jasný, že ty sračky šly na 90% z Dezy, Sonavoxu a nebo z těch kanálů. Ale prostě se to na někoho hodilo. Ta práce státních zástupců je vážně děsivá.
Andyho firmy samozřejmě nikdy nic nezpůůsobily a neposraly.
fatdwi
shifty: on to soudruh skoroprezident snad někdy dělal jinak? Práce státních zástupců odpovídá tomu, kdo je platí a v tomto ohledu (bohužel) odvádějí práci výbornou. Nakonec stačí se podívat, jak nám bují cenzura a myslím, že vidlák je jen začátek (a jsem zvědav na Panka, až-pokud bude mít chuť se podělit).
Panek
A furt si stěžujou, že Bába nechodí do poslanecký sněmovny. No bodejď, když v DEZE točí kohoutama, práská bičem nad hlavami dělníků v Kostelci, sepisuje žádosti o všechny ty dotace, v srpnu zaorává Radovi tu ten pšenici, aby tam okamžitě vysel svoji kukuřici.
WTM vysl svoji kukuřici v srpnu? Šak Rada to řekl, Pražáci posvětili, tak to tak musí bejt sakra! I kdyby ji jel kombajnama sklízet na Tři krále! Všam mu to ty včelky na Mikuláše přece vopilujou.
ygorek
Panek 30.1.2023 v 15:55
Ale těma kohoutama točí důkladně, jen co je pravda. Je to několik týdnů, co paní Pekarová-Adamová se vší vahou své odbornosti prohlásila, že Babiš otrávil Bečvu tak, že se do ní již nikdy nevrátí život. Vysílala to dokonce veřejnoprávní televize.
shifty
Klidně to jeho firma bejt mohla a vzhledem k tomu, že se to zametá, to může bejt zase.
Pekarová je píča. Babiš zase svině. No a.
Panek
Jestli ano, tak je to krutě žalovatelný. Ve srovnání s tím, že prohrál ten soud, kdy odpověděl na otázku, zda věří Růžičkovi.
Někdy si říkám, na to jaká to je svině, že má dost měkký právníky.
Panek
Aha. Tak prý žádal omluvu a byl uspokojen.
ygorek
shifty 30.1.2023 v 12:55
Existují i nepěkné práce, z kterých je zřejmý opak. Jenže ty nebyly publikovány na Novinkách, ale v odborném tisku, neopírají se o posudky aktivistů a pro BFU jsou příliš dlouhé a suchopárné.
ygorek: z toho by ovšem vyplývalo, že za to Energoaqua může. Čím to, že tohle žádnou publicitu nemá?
ygorek
fatdwi 30.1.2023 v 16:54
Z mého vidláckého úhlu pohledu je to tím, že v onom článku kvůli obsahu faktů nezůstalo místo pro prezentaci Pravdy a Lásky.
Honza2130
Pravda a láska se skrývá v detailu :)
shifty
Super, k takovému článku se jako obyčejný smrtelník nedostanu. Děkuji, pročtu.
Pravda a láska s tím myslím nemá co dělat.
fatdwi
ygorek: to jsem zatím nezaznamenal, že by byl někdy problém. Pravdu a lásku vždy dodá novinář dle zadání toho, jehož chleba jí.
Jestli je to nevhodné téma kvůli tomu, že to neumožňuje dostatečně dusit Babiše, pak ale z pohledu politiky je už vše podstatné za námi. Takže je možné, že se to ještě popularizace dočká.
Gorgussien
Odporují-li fakta ideologické linii, tím hůř pro fakta.
shifty
ygorek 30.1.2023 v 16:26
Pak je tedy otázka, kde leží pravda. Každý ten článek dokládá znečištění někde jinde. Nedovedu to posoudit.
ygorek
shifty 30.1.2023 v 23:45
Ano, to je otázka.
Já ji zodpovědět neumím, protože jsem na místě nebyl, stav potrubí a nádrží neviděl.
Kauza je hnusná tím, že viník byl mediálně nalezen a okamžitě usvědčen.
Výraz v předešlé větě jsem použil úmyslně, i kdyby viníkem znečištění byla DEZA, podle mého vidláckého názoru to nelze konstatovat na základě dojmů kolemjdoucích aktivistů.
Vyšetřování vedla ČIŽP a rozhovor s jejím ředitelem byl publikován, poskytl ho samozřejmě v době, kdy politický tlak nevydržel a rezignoval. https://www.cizp.cz/aktuality/erik-geuss-v-dvaceti-minutach-radiozurnalu-do-konce-roku-rezignuji-na-funkci-reditele
No 0ne
ygorek30.1.2023 v 16:26
Zajimavé, dělám s lidma co bydlí hned vedle té řeky a tu jsou všichni přesvědčeni, že to byla DEZA. Ta sebevražda v té Energoaque byla ovšem taky zajímavá a říkal jsem si že tam na ně asi pěkně zaklekli, když potřebovali najít viníka a nebo… Každopádně je to z Rožnova 13km tím údajným potrubím a pak od výpusti toho potrubí –
„Začátkem prosince se v Poslanecké sněmovně konal seminář Dva roky záhad při vyšetřování havárie na Bečvě. Jedním z řečníků byl i přírodovědec Jakub Hruška, který na Bečvě provedl pokus se solankou, který měl vyvrátit oficiální vyšetřovací tezi.
Podle ní se znečištění do řeky dostalo z areálu společnosti Energoaqua v Rožnově pod Radhoštěm. Kyanidy se tři a půl kilometru držely při pravém břehu a teprve pak se rozmíchaly do celé řeky a začaly trávit ryby.“
Znalecký posudek se totiž opírá o to, že se jed mísil až po 3,5 km. „A my ověřili, že to v žádném případě není možné. Leda by na Bečvě přestaly platit chemickofyzikální zákony,“ tvrdí Hruška.
Jeho závěr je, že toxiny zcela určitě nevytekly z rožnovské výusti.
Hruška připomíná investigaci Deníku Referendum, díky kterého bylo zjištěno, že v noci na neděli došlo v Deze k havárii na kaustifikační jednotce fenolů. „To dlouho nebylo známo ani policii, ani inspekci. Deza to pak označila ne za havárii, ale provozní událost. Látky, které z toho unikly, mohly být tím důležitým prvkem havárie,“ myslí si Hruška.
Otravu totiž podle něho nemusely nutně způsobit kyanidy. „Nejvyšší koncentrace kyanidů ve vzorcích je 0,36 mg/l, což nestačí k tomu, aby to při dalším ředění v toku vytrávilo tolik ryb,“ říká Jakub Hruška.
Jsou tu další varianty, z nichž Hruškovi nejpravděpodobnější připadá chlor či chlornan. „Lekce k průmyslové chemie říká, že oxidace organických sloučenin a kyanidů se v průmyslových podmínkách provádí chlornanem. A mohlo dojít k předávkování chlornanu, který se do řeky dostal v příliš vysoké koncentraci,“ uvažuje další možnosti Jakub Hruška.
Jak připomíná, rybáři na pach chloru upozorňovali, měli i nějaké zdravotní problémy, které chloru odpovídají. V řece se nalezly i poleptané ryby. „Nebylo jich moc, ale byly,“ říká Hruška.
Volný chlor byl podle Hrušky v několika vzorcích, v těch, kde se chlor nechal analyzovat. „Ale takových vzorků bylo hrozně málo,“ připomíná Hruška.
No, nejsem chemik a už vůbec ne odborník na průběhy kyanidové otravy…
No 0ne
Každopádně myslím, že i ta diskuse stojí chvilkama za přečtení pod tím linkem z ekolist.cz
shifty
Tak Ygorek dal k dispozici odborný zdroj, ale v jakým zájmu je to zpracovaný a pro koho, to je samozřejmě otázka.
Na místě jsem nebyl. Nicméně to na mě dle medii(zřejmě to byly ty od pravdy a lásky, těch je asi většina), to na mě od začátku působilo jako snaha zamést to co nejrychlejc pod koberec. Pokud ty ryby byly částečně i poleptáné, mohl jít o souběh událostí. No kdo ví. Každopádně mě tohle téma zajímá a sere mě, že se v dnešní ekobuzerantský době zrovna takovýhle věci přecházej, nevěnuje se jim pozornost a neřešej se.
No 0ne
dočetl jsem až do konce tu diskusi pod tím ekolistem:
Ten člověk se tam hodně rozjel a týká se to tam i té sebevraždy v Energoaqua jestli se nemýlím. Zdá se to dost osobní a dost blízké…
„Chtěl by jste ještě něco vědět o nebožtíkovi? Jak já si ho pamatuji, jaký byl a proč to udělal? Nebo už máte dost ?! Styďte se
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 12:11 Reaguje na Jan Kos
Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 12:16 Reaguje na Jan Kos
Víte absolutní ho*vno o něm a děláte z něj blázna co nevydržel ten váš „tlak“. Byl to hluboce morálně založený člověk a taky trochu naivní, což byly věci co mě na něm sr*aly. Tak jako jeho na mě sralo to co teďka ochutnáváte.
Ta jeho hluboká morálka byl jeho dogmatismus, který jsem k vůli mojí úctě k němu musel respektovat a zavřel nad jeho rozhodnutím oči. Již sem mu přestal promlouvat do duše a dávat nevyžádané rady – ta poslední byla „hoši vy budete na primě“. Čekal jsem že se ozve, rozhodl se jinak. Tak jak se dalo čekat, vy vubec nemáte ponětí, jak hluboké to bylo. Takhle se na něj ale vzpomít nebude, on bude morálním příkladem – to tím myslel… budete ho následovat?? vy asi těžko. FUJ
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 12:19 Reaguje na Jan Kos
Já jeho čin respektuji, ačkoliv je mi to líto. Tohle vy nikdy taky nepochopíte. Taky tím ukázal, kde se má hledat, že to nesmí vyšumět. Každý kdo ho znal vám jeho dogmatismus potvrdí, na něj se ale vy ptát nebudete
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 14:13 Reaguje na Jan Kos
jeho čin nebyl zbabělý, ale odvážný, vyžadoval více odvahy, než vy všichni dáte kdykoliv za život dohromady, protože jste stejní – on nebyl. Napadají vás jen nízké motivy, to ale něco to vypovídá o Vás, ne o něm. Nedělám to ze msty, zhrzenosti atp, což zase vypovídá něco o těch co mě tak osočovali, je to čistě a pouze dluh – můj dluh vůči němu a jeho rodině, to vy taky nepochopíte. Už jsem řekl dost. každý kdo to dočetl až sem, nalezl jen obyčejnou pravdu, která se krčila v koutě a teď ji Bečva skrze mě vyplavila. Myslete si o mě co chcete, lidi jako jste vy, co jste mě uráželi a přitom jako hajzlové tančili na jeho památce – rád nemám a chybět mi nebude nikdo z vás. To je vše a víc nevím, co bych k tomu řekl. Udělal jsem to tady na ekolistu, protože tady je to místo zmijí a taky proto, aby jste se to dozvěděli a vzpomínali na něj tak jak si zaslouží. Druhá sebereflexní sonda byl jeden žurnalista, který nad tím zavřel oči, tak jako všichni ostatní. Police odvedla dobrou práci a až se budete dívat do toho zrdcadla, tak si vzpomeňte na ING a uvědomte si, že to mělo cenu. On to tím začal, a já to teď dokončím. Zajímalo by mě, který novinář najde odvahu… asi taky žádny, všihni jsou stejní. V této diskusi je hodně hnusu a syrové pravdy a také podobenství, mnozí sem v tom v EA museli najít. Mě na pokutě nesejde, mě asi čeká jiný osud co se penězi zaplatit nedá a to je věc, se kterou jsem se musel smířit taky. Myslím, že k soudu po tomhle pozván nebudu, protože všechno co bych tam řekl jsem již udělal tady a tak se i pan Patočka jméno nedoví, možná o něm bude spekulovat a to může, rozhodně na tenhle den ale nikdo z nás nezapomene. Sbohem“
….
Diskuse pak pokračuje hned pod tím dalším zajímavým rozborem už chenickým, už to tu nechci copypastovat, ale dle mne to otvírá další pohled co se na Bečvě mohlo stát…
Nějaký info je i tady. Za mě to zase celý smrdí jak trenky cvičený vopice. Jako dycky, když se namočí někdo, kdo je zrovna u moci, tak se to zametá… tenkrát to byl Babiš… zájem tam měl. Kde je pravda, netuším.
shifty
Na základě svědectví rybářů a dalších indicií však existují pochybnosti o správnosti určeného místa úniku i o průběhu samotného vyšetřování. Na případ bylo vyšetřujícími orgány za nejasných okolností uvaleno informační embargo. Koncem října byly v médiích zveřejněny informace naznačující, že výše zmíněný kanál vedoucí od Tesly Rožnov byl jen falešnou stopou, přičemž mezi podezřelé se opět vrátila chemička DEZA z koncernu Agrofert.[12] Jako možné místo úniku byl označen jiný kanál ústící do Bečvy asi 3 kilometry níže po proudu v katastru obce Lhotka nad Bečvou. Podle svědků byly v 3 km úseku mezi oběma výpustěmi v době havárie i později pozorovány živé ryby a úhyn byl s jistotou potvrzen až pod Lhotkou. Inkriminovaná výusť je rovněž jediná, na které nebyly zaznamenány živé mechorosty rostoucí z vnitřní spodní strany vyústění. Podle starosty obce podezřelý kanál není zanesen v žádných obecních mapách a dokumentech, podle místních rodáků je staršího původu a pochází nejméně z osmdesátých let.[13][14] Na mapě z roku 1960 jde o potok, který tekl v místě dnešního areálu firmy DEZA.[15]
Na konci listopadu zveřejnil Deník Referendum další investigativní reportáž, podle které v den úniku došlo v závodě DEZA k havárii kaustifikační jednotky a úniku fenolů, které mohly být skutečnou příčinou otravy.[16] Deník Referendum upřesnil, že výrazná většina ze směsi z kaustifikační jednotky, odhadem 10 kubíků, vytekla do kanalizace, ústící do řeky Bečvy u Lhotky. Podle informací získaných deníkem Právo mohlo v kanalizaci dojít k reakci uniklých fenolů s kyselinou dusitou vyskytující se běžně v odpadních vodách a k následné tvorbě kyanidů. Pokud by přitom část fenolů zůstala nezreagovaná, navýšily by ještě toxicitu prostředí a mohly posílit účinnost kyanidů.[17]
Zajímalo by mě, při jaké koncentraci chlóru v říční vodě by uvolňování do ovzduší způsobilo u přihlížejících osob ptíže popisované v článku. Je možné, že by to některý z občas přítomných lékařů dokázal odhadnout.
shifty
Von ten Klicpera, napojenej na socany a ano, taky asi nebude zrovna etalon nestranosti. No prostě to smrdí.
Ale důležitější je řešit píčoviny typu českej prezident a mobilizace, to dá rozum!!
zaznamenal sem i nějakou reportáž, že ta prdel tam je PROTKANÁ různejma kanálama a potrubíma, z nichž řada není na žádnejch mapách, údajně aspoň podle svědectví by mohla jedna z nich jít právě tam pod tím areálem, kterej to využívá jako černou stoku na kdejaký sračky co potřebujou vypustit
ygorek
No 0ne 31.1.2023 v 0:20
Lidé co bydlí hned vedle té řeky jsou přesvědčeni, že to byla DEZA. Jistě, dívají se na televizi, čtou noviny.
Seminář v Poslanecké sněmovně neumím posoudit, nebyl jsem tam.
Článek z ekolistu je zajímavý, ale je to soubor odborných názorů na možný průběh kontaminace vody.
Co se týče citované kontaminace chlórem, je v odkazovaném článku z VH posouzena.
Pokud měli rybáři z úniku chlóru z řeky zdravotní problémy, naskýtá se otázka, kde to přesně bylo a kolik chlornanu muselo do Bečvy uniknout – podle laického odhadu by byly na otrávení 1 km řeky potřeba 4 m3 komerčního roztoku, pokud by žádný chlór neunikl do ovzduší (a nebyl by tedy cítit). Zásobníky chlornanu na čistírnách a úpravnách musejí být chráněny proti úniku při poruše například bezodtokovou jímkou.
Zmínky o vzniku kyanidů v kanalizaci z fenolů a kyseliny dusité jsou patrně přidány jen pro úplnost. Odkazuje se na pokus studentů z Kjota, kteří prokázali, že je taková reakce je v laboratoři možná, čemuž není důvod nevěřit. Otázka potřebného mnoství chemikálií a jejich původu není řešena.
Časopis Vodní hospodářství si z úcty k majiteli s tiskovinou Referendum nedovolím srovnávat.
Dnes jsem viděl video (vlastně byly dvě ty videa) na telefonu jedné matky, jak na 1. stupni ZŠ měli volby presidenta. Včetně volebních lístků.
Na otázku, zda mi to video dá, řekla, že její dítko si problémy umí vyrobit samo a ona mu tak další přidělávat nechce.
Ale kout železo je nutné už v mladém věku. Vědí to muslimové, křesťani a i ti liberálové. Vracíme se před rok 1990, kdy dítko přijde ze školy s nalitou propagandou a rodiče mu to vysvětlují se slovy, ale HUBU DRŽ.
Panek
Mimochodem matka doktorka. Asi nevzdělaný dezolát teda.
Honza2130
Za mě teda není Pávek žádný prasident. :) Dokud nezahraje vocasem na pijáno, tak do té doby to nejni žádný Sluha lidu. Až když to provede. Potom jooo :o))) Potom hnedka teďka narukuju.
sergej
„Gdyš budete soustruhátovat, všichni to říkají na 3 000% ZDROJE JSOU od vztyčení vysílacího stožáru tak takové starosti mít nebudete. :-))) https://www.youtube.com/watch?v=Xah-7LpDebE
– Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer.
– Řád, hierarchie a disciplína. Pohřbili jsme páchnoucí mrtvolu svobody.
– Svoboda je služba a povinnosti, ne právo.
– Chaosu bylo dost, nastolím řád a důstojnost.
Vše už tu kdysi bylo hesla Hitler, Mussolini, Stalin, Pávek… Takže mladí voliči jenerála. Až půjdete v dubnu do šturmu, tak si pamatujte, že Rus je zaostalý podčlověk, nezná záchod a dochází mu zbraně Takže bude možná bojovat jen klackem. Kromě toho možná pojde hlady než doběhnete k jeho zákopům. Urááá a Sláva Ukrajině.
Jen breč 🤣
Já budu v bezpečí ve Vietnamu a modrá je taky dobrá. Ale toho brekotu až ti seberou mobil a pomašíruješ 10 kilometrů. Polsko už mobilizuje, a Pávek s Čaputovou se nenechá zahanbit. Strejcové nad 40 prý zdrhaj jak zajíci, protože už mají trochu rozumu.
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3551841-polsko-chysta-velke-vojenske-cviceni-zapojit-se-melo-az-200-tisic-lidi-vcetne-civilistu
Pokud budeš v bezpečí, tak co kňučíš?
Pokud si myslíš, že prezident je nějakej extra klíč k mobilizaci, pak se pleteš. Prezident se řídí tím, co po něm chce vláda 🤷
A vláda chce válčit. Ministryně války obzvášť.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-cernochova-rusky-utok-na-polsko-nesmi-zustat-bez-odezvy-40414684
No a? To, že se jedna bába ve vládě nějak vyjádřila nic moc neznamená.
Navíc pokud vím, tak Pavel byl jeden z těch, co hlásal zdrženlivost a že je vše třeba vyšetřit. To bych čekal, že bude rajská hudba pro tvé uši…
Samozřejmě jenerál musel počkat, až se strejda Biden vyspí. Jenže to je právě ta dokonaná tragédie. Když USA zavelí, tak Do tanku v tank.
Aha, takže vlastně za to můžou USA. A když je náhodou dobře, že byl zdrženlivej a nebyl válkychtivej, tak je to vlastně taky špatně, protože zlý USA… 🤓
Jojo, to dává dokonalej smysl 🤣
Černochovou nemusím, ale tak kdyby dneska ruská raketa spadla u Kolína, tak má ministr obrany říct pohoda, nějaká rachejtle, se spletli no. Kdyby Joža nebyl ve Vietnamu, ale v Polsku a ta raketa (ano, vím že to byla ukrajinská PVO) mu spadla na hlavu a zabila třeba přítelkyni, tak ten by ječel.
jasně že préza sám vo sobě není žádnej zázrak – pokud s masivní podporou lidí nevodvolá takovou vládu, co bude chtít vyhlačovat války, což je taky jedna z možností (!), ale furt to může natahovat, sypat písek, vystupovat proti tomu
pávek jasně dopředu opakovaně deklaroval, že na ukravínu víc zbraní, víc prachů, víc všeho, a když to pude do prdele, je naprosto jasný, že nebude váhat ani na sekundu tam poslat lidi zdechnou
to všecko v momentě, kdy začínají být základní věci pomalu nejdražší v celé ojvropě i v ABSOLUTNÍ hodnotě, netřeba snad připomínat, že reálný mzdy se už propadají pomalu za prdele jako Rumunsko a během letoška pudou někam na úroveň zemí třetího světa
Proč by měl, pro boha, odvolávat vládu? 🤔
Natahovat to může jenom tak, dokud mu to vláda dovolí.
Ano, deklaruje pomoc Ukrajině. Docela rozumně, protože chápe, že pokud rusák nedostane přes pazoury, bude šilhat dál na západ. Takhle fungovali posledních minimálně 100 let. Pokud tě sere, že je draho, tak s tím jdi na Ruskou ambasádu. Kdyby ti kreténi ze stepí zůstali na svejch hranicích, nemuseli bychom řešit 3/4 těch problémů, co máme.
možná kokote proto, že vláda vyhlašující války za očividně cizí zájmy (tudíž protiústavně) je vlastizrádná, nelegitimní a patří okamžitě minimálně zavřít
s těma rusofobníma kydama se už zeberte a táhnite do prdele, ať si to tam pořešijou ukravínci sami, mě nějakej zasranej východ absolutně nezajímá, za to mě zajímá to, že kurva tady základní životní potřeby za poslední tři roky zdražily dvoj až trojnásobně, případně VŮBEC NEJSOU, jako tudle léky, a americkej páníček už rozkazuje, že se má civilní výroba zavřít úplně a přejít na válečnou – NASRAT A ROZMAZAT
Oni tomu ještě budou tleskat. Je vidět, jak dokonale ta vymejvarna mozku funguje. Dokud existuje svobodna volba, nic nás nemůže nutit dělat tyhle šaškárna. Vzdyt sami machrujou dnes ze si muzem volat kam chcem a tady najednou nemůžem nebo co… zajímavé..
Proboha o čem to mluvíš? Proč bys nemohl někam volat? 😳 Nespletl sis diskuzi nebo server?
Pokud máš pocit, že někdo z vlády jedná vlastizrádně, je tvou zákonnou poivnností toto hlásit na Policii nebo státnímu zástupci.
Udělal jsi to, nebo zůstáváš u trapnejch siláckejch hospodskejch keců, který jsou zajímavý zhruba jako předloňská předpověď počasí? 😁
Pokud jsi to udělal, klobouk dolů, pochlub se kopií podání – a pak tě můžu začít brát vážně. Pokud ne, tak asi není moc co řešit, že?
Joža: Jestli nedostanu v dubnu ten povolávák, tak budu fakt nasranej :-)
By mě zajímalo, proč to děláš? Před volbama bych to chápal, to mělo nějaký smysl strašit lidi, že „v zákopech není wifi“, ale teď?
Teď je to realita. Takže se na to musíš připravit, aby ses z toho nezhroutil. Změna ústavy prošla prvním čtením, pár přeběhlíků od Babiše teď snadno seženou. Pak už bude stačit jen rozhodnutí vlády a rozkaz vrchního velitele.
https://denikn.cz/minuta/1048983/
Bezva, kde přesně z té novely zákona vyplývá, že já půjdu mašírovat 10 kilometrů a seberou mi mobil? Máme přece profesionální armádu, branná povinnost byla zrušena před 20 lety.
Na to odpověděl náčelník generálního štábu. V armádě je to samý generál a žádné mužstvo. 4000 armádních záloh sotva pokryjí logistiku a výcvik. Takže se musí zúčastnit všichni. A když říká minimálně výběrová, tak šilhá po plné mobilizaci.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-rehka-v-pripade-valky-nato-s-ruskem-by-stat-musel-vyberove-mobilizovat-224222
To je plán pro případ války s Ruskem, co přesně na tom nechápeš? Když začala válka na Ukrajině, tak dostal pušku každej, kdo chtěl a muži (18-60) nesměli opustit zemi. Ona se ta válka totiž sama nevybojuje.
Mě baví, jak někdo dělá takovéhle myšlenkové zkratky a přesně na tom Babiš postavil svoji kampaň.
Ve válce s Ruskem prý už jsme. Říkal to i blyštivý Péťa. Boj do posledního Ukrajince končí, takže musí nastoupit někdo další. Že by někdo jednal o míru je úplně nemyslitelné a s mirovými štváči zatočíme
O míru bude jednat Babiš, má přece na všechny telefon. Akorát to bude probíhat na Čapím hnízdě, což je nakonec lepší, je tam i wellness a minizoo.
Nějak se mi nezdá, že by Ukrajinci končili…
Navíc jednat o míru musí oni s Ruskem – ne nějakej prezident v naší prdelní díře. Zas takovej pupek světa fakt nejsme. A takový to „o nás bez nás“ jsme zažili v minulosti taky a pokud máš krátkou paměť, tak věz, že to moc dobrého nepřineslo.
@mifox
No však ano, vždyť „de facto“ ve válce jsme. Nejméně půl roku slyším premiéra této kotliny, ministryni obrany a celou vládu: „Jsme ve válce“. A ve reálu skutečně v té válce jsme. Posíláme jedné z bojujících stran zbraně, munici a doknce, díky „abolici prezidenta“ i dobrovolníky k přímému zapojení na bojišti. Nebo snad čekáš až premiér, nebo vláda vydá oficiální prohlášení: „ČR vyhlašuje válku Rusku“. Nato si již hezkých pár let nikdo nehraje. NATO napadlo Srbsko, Irák a další země a vyhlásilo snad někomu oficilněě válku?
A co je za problém? Zatím jsme „jenom“ v hybridní/informační válce – ta si nežádá aktivní vojáky.
Pokud se Rusákům pvede rozdrtit Ukrajinu a dostanou se až na naše hranice, tak prostě musíš počítat s tím, že stát bude očekávat, že vezmeš zbraň a půjdeš ho bránit 🤷 Na tomhle ale nemění nic to, jestli je prezidentem estébácka krysa nebo rozvědčík. Nebo jestli je premiérem ten nebo onen.
Máš pocit, že se nás válka na Ukrajině nedotýká? Ekonomická krize, energetická krize, uprchlická krize…
Takže touto optikou ve válce jsme, nicméně nepadají nám sem ruské rakety, to jsou ty drobné nuance. Což je ale přesně to, čím začal strašit Babiš a voliči mu to dali sežrat, zmrdovi.
Co to tu meleš za kraviny?
1) ekonomická krize: způsobena koronavirovým šílenstvím, a pak sankcemi EU vůči Rusku, s konfliktem na ukrajině nemá nic společného
2) energetická krize – opět způsobena EU – zakázali nám ruské suroviny, rusko mělo zájem je dodávat dal, pak taky způsobena neoliberální lipskou burzou, čili žádná souvislost s Ukrajinou
3) uprchlická krize – a to je jako putinova vina, že jsme si přes hranice pouštěli prachaté ukrajince v autech za 2 miliony a víc, a kdejaký ukrajinský mafián si sem šel uklidit svoji rodinu, aby se jí v té válce nic nestalo ? My snad máme povinnost vpustit na naše území každého komu se zachce ?
Meleš tu naprosté kraviny mimo realitu.
Sankce proti Rusku nemají s konfliktem na Ukrajině nic společného? 😳 Nevím, co bereš, ale řekni jméno. Chci to taky.
A jestli závidíš nějakýmu Ukrajinci auto za dvě mega, tak si kup taky a nebreč v diskuzi. Nebo snad podle tebe měli to auto v polsku vyměnit za moskviče, aby měli místní dezoláti radost? Já kdybych zdrhal, tak si taky vezmu to nejcennější a nejlepší, co mám. Pokud mám Fabii a GLS tak si piš, že nebudu kretén a odvezu GLS. 🤷
Pokud bys ty volil jinou taktiku na přežití, tak je to jenom tvoje věc.
Kabrňáku, naprosté kraviny tu meleš ty a to už delší dobu.
Jestli jako chceš říct, že válka na Ukrajině neodstartovala tu trojitou krizi, tak si dej na hlavu mokrej ručník.
Jo, možná jsme mohli Ukrajinu napadnout z druhý strany, rozdělit si území a vesele kupovat od rusů levnou ropu, to jo…
Ostatně Orbán se s Putinem dohodl tak dobře, že mají v Maďarsku nejvyšší inflaci v Evropě a benzín jezdili v jednu dobu kupovat na Slovensko…
2 mjfox 30.1.2023 v 13:28 Ty nebudeš úplně bystrej což?
Cena emisní povolenky: 06-2020 20Euro/tuna CO2, 01-2021 20Euro/tuna CO2, 06-2021 60Euro/tuna CO2, 12-2021 90Euro/tuna CO2
Válka na Ukrajině nám zakázala dovážet z ruska suroviny.
Válka na Ukrajině nám vyhodila do vzduchu roury https://www.youtube.com/watch?v=oSPfXLPUJHM
a taky https://echo24.cz/a/Scgma/zpravy-zahranici-putin-nabidl-vice-plynu-nord-stream-profit-usa-podle-putin
To fšechno způsobila VÁLKA.
Tak to běž říct ČEZu, že Rusko má zájem dodávat suroviny dál. Chystá arbitráž za nedodaný nasmlouvaný plyn.
Ale EU ten fujky russssskej plyn nece:
https://echo24.cz/a/Scgma/zpravy-zahranici-putin-nabidl-vice-plynu-nord-stream-profit-usa-podle-putin
2 mjfox 30.1.2023. 11:53 Dovzdělej se. Namátkou:
Cena emisní povolenky:
06-2020 20Euro/tuna CO2,
01-2021 20Euro/tuna CO2,
06-2021 60Euro/tuna CO2,
12-2021 90Euro/tuna CO2
Z toho plyne, že za zdražení energií a výrobků z energeticky náročných procesů může Putin.
Lekce Double thinku:
Toaletní papír zdražuje kvůli ruskému zákazu vývozu břízy (12.10.2022), který ovšem vznikl jako součást 8 balíku sankcí EU -ZÁKAZ dovozu dřeva (5.10.2022).
Nemám dojem, že by to byly nějaké novinky. Takhle vypadá obranná doktrína pořád. A hlavně, nějaká otevřená válka NATO a Ruska je utopie. A podle mě i ze strany Ruska, i když u těch pitomců, kteří nedokážou domyslet svoje kroky (napadení Ukrajiny není nic jiného než, ze strategického hlediska, pitomost).
mjfox 30.1.2023 v 11:02
Branná povinnost nebyla zrušena, branná povinnost trvá…
Akorát se v tomto století zatím aktivně nevyužívala…
jizlivec: Aha, dopustil jsem se přesně toho, co je napsané na wiki: Branná povinnost (nezaměňovat s povinnou základní vojenskou službou)…
ZVS:
1. ledna 2005 – Česká armáda je plně profesionální. Branná povinnost bude vyžadována pouze při ohrožení státu nebo za válečného stavu.
Což by ovšem v případě masivního konfliktu nastalo stejně, zákon nezákon. Británie měla celou svou historii plně profesionální armádu a stejně za první i za druhý války zavedla povinnou vojenskou službu. V případě tý druhý jí to vydrželo až do roku 1960, kdy se po francouzských zkušenostech z Alžírska a Indočíny ukázalo, že posílání branců do nepopulární války je PR katastrofa. To samý USA, těm to vydrželo až někdy do roku 1975.
Jo jo, do Vietnamu se normálně verbovalo. To taky byla jedna z příčin toho průseru, jak to pak dopadlo.
Oni měli navíc nějakej dost komplikovanej loterijní systém odvodu, což situaci ještě zhoršovalo. Paradoxně se tomu dalo vyhnout vstupem do Národní gardy, což je vlastně státní milice a jako taková nepodléhá federální vládě a k nasazení v zahraničí je potřeba souhlas guvernéra a tuším že i schválení státního „parlamentu“ State Legislature. Takhle se nasazení vyhnul G. W. Bush.
https://vietnamska-valka.estranky.cz/clanky/vse-o-us-army/branna-povinost-a-odvod.html
Branna povinnost byla pozastavena, nikoliv zrusena. Zase v ty svy adoraci Pavka se dovzdelej. Voni nebyli uplne blbi. Also nasi armade chybi lidi k plne bojeschopnosti. Taky se dovzdelej. To, ze mame profesionalni armadu, nic neznamena z hlediska branne povinnosti nebo mobilizace :D Jeez, jako jo, Joza neni uplnej genitalni mastrmajnd, ale… :)
Skupinu přeběhlíků už mají. Celé je to nachystané právě s tou kampaní, která určitě nebyla tak hrozná, jak se prezentuje, ale pořád nám to musí říkat. A někteří přeběhlíci tak mají alibi k tomu, aby se Bábi zřekli.
Babišova kampaň, že nebyla hrozná? Bylo to úplné dno české politiky. Babiš ukázal, že je buď nekompetentní (což jsou i jeho slova a jedna ze světlých chvilek, kdy nelhal) nebo psychicky nemocný – a nebo obojí.
Sice ANOnisti stále opakují cosi o „famózním úspěchu“, ale realita je úplně jinde.
To máš buď neuvěřitelně hroší kůži a kachní žaludek, nebo jsi posledních 14 dní byl v kómatu – jinak nedovedu pochopit, jak můžeš tohle označit za „ne tak hrozné“ 😅
To, co Bureš předvedl bylo skutečně k zblití a donutil k volbám jít mě a celé moje okolí.
A zvolili jste na hrady hned dvě gumy, rozvědčíka co se v 87 vyznal z lásky ke komunismu, CCCP a k pochopení vstupu přátelských vojsk a politručku, co RSDr nemá jen proto, že to o 6 měsíců nestihla a má z téhož mgr. Bravo.
Povídejme si o hroší kůži a kachním žaludku.
Kdybys četl diskuze… Ale i pro pomalejší to klidně zopakuju, třeba to pomůže:
Ano, nejsem nadšenej z té volby. Na jedné straně komunistickej rozvědčík a na druhý estébáckej práskač. Nicméně z těch dvou pořád lepší rozvědčík – i když je to volba na hovno.
Pokud se uplně nepletu, tak po tomhle bažil právě Babiš… Prostě si pleteš kandidáty.
S Babišem byste tam šel samozřejmě taky. Jen o něco později a tak nějak po Švejkovsku.
No právě – takže nechápu, proč fňukáš na Pavla kvůli odvodům 🤣 Jeden za 18 a druhej bez dvou za 20…
Fňukají tu jiní, že jim seberou mobil a pomašírují. Rozdíl mezi oběma kreaturami je v jejich efektivitě. U Báby bude 100+1 možnost jak se mlýnku vyhnout. Stejně jako za covidu. Pávek se nezakecá, stejně jako portugalský lampasák napíchal nejmíň 3 dávkami šmakulády asi 91% národa.
„Až půjdete v dubnu do šturmu, tak si pamatujte…“ nevím, mě to přijde, že fňukáš ty 🤷
Ale hovno, prezident nemá nejmenší vliv na to, jak funguje povolávání. To je dané zákonem a to je věcí vlády. Sice máme v ČR bordel, ale prezidentskou totalitu fakt ne…
Tak naposledy a blbuvzdorně. Vojska po změně Ústavy vyšle samotná vláda. Prezident je vrchní velitel ozbrojených sil. Takže musí zavelet. Kdyby tam byl Chcimír, tak nezavelí a nikam nejedeš.
Samozřejmě jakmile nám Rusák sesmahne nějaké jednotky nebo pošle nějakou rachetli, tak veškerou moc přebírá armáda. Nakonec i pri válce s covidem vše řídila hygienička s partou podivínů. Na Ústavu kadil Bílý Tesák.
Kdyby tam byl chcimír a nezavelel, tak bude mít na krku ústavní žalobu. 🤷 Nicméně žádnej chcimír neexistuje, natož Bureš.
A jak sím říkáš: Babiš si s ústavou za COVIDu pěkně vytřel prdel. Proto mi tak nejde do hlavy, proč ho velká část dezoscény najednou tak velebí. Prostě krátká paměť 🤷
To se děje jen v tvém dezolátském mozečku. Dezoláti se rádi účastní lékařských experimentů že? Bureše nikdo nevelebí, byla to jen cesta, jak účast ve válce o něco málo odložit, případně se nasazení v boji vyhnout. Ale dezoláti chtějí zničit Rusko, takže si to běž vybojovat.
Lékařských experimentů? Co? Víš, že se bavíme o prezidentovi ČR? 😅
„cesta, jak účast ve válce o něco málo odložit, případně se nasazení v boji vyhnout“ – a jsme doma! Tak to řekni rovnou, že seš strachy posranej až za ušima! Obyčejná zbabělost v tom je.
Aspoň ses nakonec odhodlal to přiznat. Hádám, že bys šel za Reichu s Němcema a doufal, že tě ušetřej, když jim udáš všechny židy u známejch, co?
Neušetřej. Ani ti Rusáci by tě nešetřili, protože by tebou po právu pohrdali. Nenabídli by ti ani poslední cigaretu. 🤷
Tak znova napíchanče experimentálním genovým preparátem. Modrá knížka mě předurčuje k tomu, že ti budu držet palce až za pár měsíců pomašíruješ na Rusa. Telefon ti samozřejmě seberou, protože podle něj by tě zaměřili a zlikvidovali. To se ostatně stalo asi 400 ruských mobíků v Makijivce. Kvůli používání mobilů je trefil Himars a pak už jen škrábali jejich mozky z bot. Boty pak dali další várce. A ano každý normální člověk vysmahne do bezpečí, když mu začnou nad hlavou lítat rakety. Obzvláště kvůli nějakému lokálnímu konfliktu východních Azbuků. Proto se do prvních linií posílají jen mladí hlupáci. Jenerálové sedí pěkně v teple bunkru.
Hezké počteníčko o krásách války
https://www.echo24.cz/a/HzAQz/zpravy-svet-himars-utok-makijivka-mozky-boty-400-mrtvi
„Genový preparát“ 🤣 Aneb řekni mi, že nerozumíš genetice bez toho, abys mi říkal, že nerozumíš genetice.
Mobici měli trochu peška, že v první řadě neměli mozky. Jít na nepřátelské území a připojit se k jejich mobilní síti a pak se divit – to uměj jenom Rusové. Vyfiltrovat si mobily, které roamují je docela snadné a najít buňku, kde jich je pár stovek taky není tak těžké. Ti Ruští kreténi fakt nemohli udělat víc pro to, aby pomohli Ukrajině v zácviku dělostřelectva 🤣
Máš sice modrou knížku, ale plně předposranej seš už teď. A to i přes to, že se u nás nic neděje. 🤷 Ale když člověk nemá páteř, tak je asi snadné plazit se ve špíně a kňučivě žebrat u svých pánů o to, aby tě nechali žít.
Prostě hrdina s ošoupaným břichem od země a jazykem ošoupaným od cizích bot 😁 Ale když ti chutná…
Joža: není to realita, zase je to jen ignorantství.
Ten návrh je sněmovní tisk 252, ještě jej neprojednal ani přikázaný Ústavně-právní výbor a tam tvrdě narazí, protože předkladatel byl drzý jako opice a prohlásil, že parlament nemá co kecat vládě do vysílání vojsk, což je v totálním rozporu s ústavním právem, které naopak říká, že parlament „dominuje“ nad vládou.
https://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=9&t=252:
https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=213556
Ústava nyní Článkem 43 říká, že parlament (nikoli samotná vláda)
– rozhoduje o vyhlášení válečného stavu (a za jakých podmínek),
– může zrušit prostou nadpoloviční většinou senátu či sněmovny rozhodnutí vlády v těchto otázkách,
– musí souhlasit s vysláním vojsk, když to vláda chce
Naopak vládě dává pravomoc vyslat vojska atd., atd., včetně těch 60 dnů, za určených podmínek.
Návrh novely potom říká pouze to, že existující práva vlády z odst. 4 by nebyly podmíněny souhlasem parlamentu – „Bez souhlasu podle odstavce 3 tak může rozhodnout nejdéle na dobu 60 dnů, jde-li o …“
Naprosto klíčové však je, jaký je právní význam „vyslání ozbrojených sil České republiky mimo území České republiky“ – zda to povoluje zapojení do války.
Jak platná legislativa – která jasně počítá s vyhlášením Válečného stavu jako PODMÍNKOU pro jakékoli nasazení do války mimo území ČR, tak ústavní komentář Rychetského říká, že nikoli – že zapojení do války je akt „Vyhlášení války“ dle čl. 1, a to včetně obrany spojence; ovšem „vyslání vojsk“ se dle mezinárodní ústavněprávní praxe týká naopak „při jiném užití vojenských sil, než je užití proti jinému státu“, resp. „mimo vojenskou oblast.“
Typicky mírové operace v gesci OSN, nebo jak výslovně tvrdí i Důvodová zpráva vládní novely – ani slovo o boji proti jinému státu, výlučně humanitární krize a záchrana vlastních občanů z bojových zón:
Přitom důvodová zpráva je závazným prizmatem, jímž Ústavní soud hledí na legalitu kontroverzní akce, již moc výkonná odůvodňuje ustanovením daného zákona.
Kdyby chtěla vláda obejít Parlament, prosadit si novelu s tvrzením že je to „jen pro záchranu občanů ze zahraničí“ a pak to využít k „zapojení v zahraniční válce“, Ústavní soud by to okamžitě shodil – nehledě na to, že parlament má pořád pravomoc to vládě okamžitě zrušit prostým usnesením prosté většiny poslanců či senátorů.
Dále – parlament by to mohl okamžitě zrušit, a svévolné zneužití proti důvodovce a drzé obcházení souhlasu parlamentu se zapojením do války by téměř určitě zrušil.
Nehledě na to, že voják AČR má povinnost neposlechnout trestněprávně nelegální rozkaz (§48 čl.3 ZoPVaZPN), a tím by zapojení do války bez vyhlášení válečného stavu jednoznačně bylo.
A konečně: Ústava zakazuje ČR se zapojovat do války, která není buď obranná, nebo „je-li třeba plnit mezinárodní smluvní závazky o společné obraně proti napadení.“
Jednoduše NEEXISTUJE žádný závazek o společné obraně Ukrajiny proti napadení – ne bilaterální mezi ČR a Ukrajinou, a ne mezi Ukrajinou a NATO. A je naprosté šílenství za bílého dne si myslet, že by Radou NATO prošlo členství Ukrajiny dokud je ve válce – jednak je to proti Chartě NATO a jednak by se to rovnalo třetí světové, což nikdy nedovolí Ankara, Paříž, Brusel a až paranoidně ani Bidenův Washington.
Super, Jožo. Vsadím se s tebou o 5000 Kč, že do konce dubna -jak ty říkáš- to žádného „šturmu“ nepůjdeme, ani nebudou povinné odvody, ani nikdo nebude posílat občany ČR na Ukrajinu.
Tak co, stojíš si za svým Proroctvím Apokalypsy i svými penězi, nebo si dobře uvědomuješ že kecáš a nestane se to? Bereš nebo to budeš ignorovat?
Podmínky stejné, jaké jsem nabízel Kabrňákovi: kvůli zachování anonymity by sázka nešla výherci, ale výherce si yvbere dle své libovůle, jaké nepolitické a nevojenské charitě má ten, kdo prohrál, ty peníze poslat. Tedy žádné nevládky posílající materiál vojákům libovolné strany, ani něčí předvolební kampaň, ale například Ukrajinský/Ruský Červený Kříž. S výlukou, že sázka by byla zneplatněna tím, když by Rusko napadlo kromě Ukrajiny i přímo nějaký členský stát NATO na území státu NATO.
Tak pan Bába letos vedl nejhorší možnou kampaň, lživou a bylo to čiré zlo. Tak se pojďme podívat, jak pracují lieberální demokraté (oni nelžou):
16.10.2017 – Stát zničil mladou rodinu. Zaorálek: Netušil jsem. Babiš: Dejte mi pokoj (www.seznamzpravy.cz)
17.10.2017 – Finanční správa chystala likvidaci mladé rodiny, muž napojený na Agrofert to věděl (www.seznamzpravy.cz)
17.10.2017 – Zaorálek: Finanční správa likvidovala nevinné lidi, budu požadovat konec Janečka s Schillerové (parlamentnilisty.cz)
18.10.2017 – Utajený svědek: Babišova náměstkyně (Schillerová) viděla do živých daňových kauz, zrušili mlčenlivost (seznam.cz)
19.10.2017 – Stát zničil mladou rodinu. Fakta a lži v případu Kovárník (seznam.cz)
19.10.2017 – Zaorálek jakožto koaliční partner vyzývá ANO2011 k odstoupení od voleb.
20.10.2017 – Ve 14:00 se otvírají volební místnosti u voleb do PS ČR.
21.10.2017 – Ve 14:00 končí hlasování do voleb.
23.10.2017 – Zaorálek na schůzi vlády řve a obviňuje z volebního neúspěchu ANO2011, Finanční úřad a média.
A jak to bylo?
28.07.2016 – Ano už v roce 2016 byly vydány ZP. Jejich „přezkum“ musí proběhnout do 30ti dnů od odvolání, jinak jsou neplatné.
Nebudu tu popisovat jak M.Kovárník a M.Kapitán okradli ČR o 25 milionů. Ano 25mio. Všude uváděných 16,4 byla jen dotace na fiktivní linku a 8,61mio byl odpočet DPH z fiktivní linky za 41mio. Vše se dá dohledat z veřejných zdrojů (isir.justice.cz).
Pachatelé byli odsouzeni, z nichž jeden to měl dokonce jako recidivu. V červnu 2020 vše potvrdil Vrchní soud v Praze. Ve spisu jsem se hrabal a byl jsem několikrát u jednání ještě na Krajském soudě v HK.
A co je na tom nejhorší?
Kazu měli Slonková s Kubíkem (aktéři), Ungerem (podpora, nastrčení falešných zdrojů) a Klusákem (režie) nachystanou a natočenou dostatečně dopředu (prakticky už v roce 2016). Kovárník je oslovil už v roce 2016. Proč tedy čekali a vyjeli 4 dny před volbami (16.10.17)? Klusák vše režíroval, kdy se tomuto produktu říká INVESTIGATIVNÍ ENTERTAIMENT. Reportéři spolu vedou rozhovor (v kanceláři, v autě), kde emotivně jakoby rozkrývají hrozné zlo. Jsou natáčeny rozhovory s „oběťmi“ a konspirační rozhovory s údajnými insidery. Vše krásně režírované. Mimochodem ten člověk, co měl být z MF ČR a podával jim ten konspirační rozhovor, byl jejich zvukař nebo asistent zvuku (někdo vod Klusáka).
Dopady?
Rozpad jedné rodiny, kdy manželka řekla, že s „vrahem podnikatelů“ být už nechce.
Pan J.K., jenže byl natočen a bylo v reportáži nekolikrát uvedeno celé jeho jméno čelil vydírání – pachatel se nenašel-odloženo.
Paní, co byla uvedena na ZP jako vyřizující včetně tel. čísla, pod tlakem změnila pozici (tel. klapka uvedená na ZP musela být zrušena) a paní pak úplně skončila-dala výpověď.
Daňový detektiv z daňové kobry, na kterého měl prý Kubík vyvíjet nátlak a točit si ho na Google Glass, skončil ve FNHK na psychiatrii. Propuštěn v květnu 2020. Odmítl mi dát rozhovor. Ale posléze mi volal jeho psycholog, že ho v této věci již nemám kontaktovat, že to je pro něj špatné.
A jeden z prvních rozhovorů podá po zvolení pan generál komu? Panu Kubíkovi ze Seznamu.
Ne není to ojedinělý případ. Ale kauza z nekalé kampaně liberálních demokratů v roce 2017 už prošla soudy a tak lze dokládat zdroje a poukázat na lži a skutečnou pravdu, která hrubě nekoresponduje s lživými fakty uváděnými v předvolební kampani.
Další lživá kauza z předvolební kampaně k volbám do EP 2019 je ještě živá (u soudů), ale monitoruju ji.
Tidle taky povodily Bábova synátora. Náhodou před volbama.
To je kauza před volbami 2021 a protože se tam nejedná o český subjekt, nemám k tomu nic, co by už neproběhlo českým internetovým prostorem.
Ta kauza z 2019, tedy z doby předvolební do EP, tak je dokonce výbušnější než ta z roku 2017. V roce 2019 byl spáchá úmyslný trestný čin, jehož následky měly poškodit český subjekt. Ale není to uzavřeno.
V roce 2020 zase měli Bečvu.
https://radiozurnal.rozhlas.cz/kubiceho-zprava-odstartovala-nejvetsi-ceskou-politickou-krizi-stala-kreslo-6200976
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kauza_lithium
Toho bylo. Skoro pokaždý se před volbama vytáhne na někoho(hlavně na favorita)nějaká špína.
Nj, co svět světem stojí.
Tento článek je taková snůška hoven, že se to opravdu nedá číst. Za 5.
Zážitková demokratura s jenerálem Šavlem nebo s mafiánem ABém? – zpět na článek
Tak asi tak, na sebe nainstalovali vskutku atrakce, bašta nebyl hbitý elegán a švihák, či „mladá a pohledná, brrr děti.
30.1.2023 12:16:00
https://pravyprostor.net/?p=155613#comments
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-je-to-mimo-me-chapani-nesouhlasim-s-obzalobou-rekl-soudu-sef-firmy-v-kauze-becva-40421452
Pěkná práce. Už jen podle toho obrázku ve čšlánku je jasný, že ty sračky šly na 90% z Dezy, Sonavoxu a nebo z těch kanálů. Ale prostě se to na někoho hodilo. Ta práce státních zástupců je vážně děsivá.
Andyho firmy samozřejmě nikdy nic nezpůůsobily a neposraly.
shifty: on to soudruh skoroprezident snad někdy dělal jinak? Práce státních zástupců odpovídá tomu, kdo je platí a v tomto ohledu (bohužel) odvádějí práci výbornou. Nakonec stačí se podívat, jak nám bují cenzura a myslím, že vidlák je jen začátek (a jsem zvědav na Panka, až-pokud bude mít chuť se podělit).
A furt si stěžujou, že Bába nechodí do poslanecký sněmovny. No bodejď, když v DEZE točí kohoutama, práská bičem nad hlavami dělníků v Kostelci, sepisuje žádosti o všechny ty dotace, v srpnu zaorává Radovi tu ten pšenici, aby tam okamžitě vysel svoji kukuřici.
WTM vysl svoji kukuřici v srpnu? Šak Rada to řekl, Pražáci posvětili, tak to tak musí bejt sakra! I kdyby ji jel kombajnama sklízet na Tři krále! Všam mu to ty včelky na Mikuláše přece vopilujou.
Panek 30.1.2023 v 15:55
Ale těma kohoutama točí důkladně, jen co je pravda. Je to několik týdnů, co paní Pekarová-Adamová se vší vahou své odbornosti prohlásila, že Babiš otrávil Bečvu tak, že se do ní již nikdy nevrátí život. Vysílala to dokonce veřejnoprávní televize.
Klidně to jeho firma bejt mohla a vzhledem k tomu, že se to zametá, to může bejt zase.
Pekarová je píča. Babiš zase svině. No a.
Jestli ano, tak je to krutě žalovatelný. Ve srovnání s tím, že prohrál ten soud, kdy odpověděl na otázku, zda věří Růžičkovi.
Někdy si říkám, na to jaká to je svině, že má dost měkký právníky.
Aha. Tak prý žádal omluvu a byl uspokojen.
shifty 30.1.2023 v 12:55
Existují i nepěkné práce, z kterých je zřejmý opak. Jenže ty nebyly publikovány na Novinkách, ale v odborném tisku, neopírají se o posudky aktivistů a pro BFU jsou příliš dlouhé a suchopárné.
https://vodnihospodarstvi.cz/kyanidova-havarie-na-becve/
ygorek: z toho by ovšem vyplývalo, že za to Energoaqua může. Čím to, že tohle žádnou publicitu nemá?
fatdwi 30.1.2023 v 16:54
Z mého vidláckého úhlu pohledu je to tím, že v onom článku kvůli obsahu faktů nezůstalo místo pro prezentaci Pravdy a Lásky.
Pravda a láska se skrývá v detailu :)
Super, k takovému článku se jako obyčejný smrtelník nedostanu. Děkuji, pročtu.
Pravda a láska s tím myslím nemá co dělat.
ygorek: to jsem zatím nezaznamenal, že by byl někdy problém. Pravdu a lásku vždy dodá novinář dle zadání toho, jehož chleba jí.
Jestli je to nevhodné téma kvůli tomu, že to neumožňuje dostatečně dusit Babiše, pak ale z pohledu politiky je už vše podstatné za námi. Takže je možné, že se to ještě popularizace dočká.
Odporují-li fakta ideologické linii, tím hůř pro fakta.
ygorek 30.1.2023 v 16:26
Pak je tedy otázka, kde leží pravda. Každý ten článek dokládá znečištění někde jinde. Nedovedu to posoudit.
shifty 30.1.2023 v 23:45
Ano, to je otázka.
Já ji zodpovědět neumím, protože jsem na místě nebyl, stav potrubí a nádrží neviděl.
Kauza je hnusná tím, že viník byl mediálně nalezen a okamžitě usvědčen.
Výraz v předešlé větě jsem použil úmyslně, i kdyby viníkem znečištění byla DEZA, podle mého vidláckého názoru to nelze konstatovat na základě dojmů kolemjdoucích aktivistů.
Vyšetřování vedla ČIŽP a rozhovor s jejím ředitelem byl publikován, poskytl ho samozřejmě v době, kdy politický tlak nevydržel a rezignoval.
https://www.cizp.cz/aktuality/erik-geuss-v-dvaceti-minutach-radiozurnalu-do-konce-roku-rezignuji-na-funkci-reditele
ygorek30.1.2023 v 16:26
Zajimavé, dělám s lidma co bydlí hned vedle té řeky a tu jsou všichni přesvědčeni, že to byla DEZA. Ta sebevražda v té Energoaque byla ovšem taky zajímavá a říkal jsem si že tam na ně asi pěkně zaklekli, když potřebovali najít viníka a nebo… Každopádně je to z Rožnova 13km tím údajným potrubím a pak od výpusti toho potrubí –
„Začátkem prosince se v Poslanecké sněmovně konal seminář Dva roky záhad při vyšetřování havárie na Bečvě. Jedním z řečníků byl i přírodovědec Jakub Hruška, který na Bečvě provedl pokus se solankou, který měl vyvrátit oficiální vyšetřovací tezi.
Podle ní se znečištění do řeky dostalo z areálu společnosti Energoaqua v Rožnově pod Radhoštěm. Kyanidy se tři a půl kilometru držely při pravém břehu a teprve pak se rozmíchaly do celé řeky a začaly trávit ryby.“
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/vime-jenom-to-jak-se-havarie-na-becve-urcite-nestala-rika-jakub-hruska
Znalecký posudek se totiž opírá o to, že se jed mísil až po 3,5 km. „A my ověřili, že to v žádném případě není možné. Leda by na Bečvě přestaly platit chemickofyzikální zákony,“ tvrdí Hruška.
Jeho závěr je, že toxiny zcela určitě nevytekly z rožnovské výusti.
Hruška připomíná investigaci Deníku Referendum, díky kterého bylo zjištěno, že v noci na neděli došlo v Deze k havárii na kaustifikační jednotce fenolů. „To dlouho nebylo známo ani policii, ani inspekci. Deza to pak označila ne za havárii, ale provozní událost. Látky, které z toho unikly, mohly být tím důležitým prvkem havárie,“ myslí si Hruška.
Otravu totiž podle něho nemusely nutně způsobit kyanidy. „Nejvyšší koncentrace kyanidů ve vzorcích je 0,36 mg/l, což nestačí k tomu, aby to při dalším ředění v toku vytrávilo tolik ryb,“ říká Jakub Hruška.
Jsou tu další varianty, z nichž Hruškovi nejpravděpodobnější připadá chlor či chlornan. „Lekce k průmyslové chemie říká, že oxidace organických sloučenin a kyanidů se v průmyslových podmínkách provádí chlornanem. A mohlo dojít k předávkování chlornanu, který se do řeky dostal v příliš vysoké koncentraci,“ uvažuje další možnosti Jakub Hruška.
Jak připomíná, rybáři na pach chloru upozorňovali, měli i nějaké zdravotní problémy, které chloru odpovídají. V řece se nalezly i poleptané ryby. „Nebylo jich moc, ale byly,“ říká Hruška.
Volný chlor byl podle Hrušky v několika vzorcích, v těch, kde se chlor nechal analyzovat. „Ale takových vzorků bylo hrozně málo,“ připomíná Hruška.
No, nejsem chemik a už vůbec ne odborník na průběhy kyanidové otravy…
Každopádně myslím, že i ta diskuse stojí chvilkama za přečtení pod tím linkem z ekolist.cz
Tak Ygorek dal k dispozici odborný zdroj, ale v jakým zájmu je to zpracovaný a pro koho, to je samozřejmě otázka.
Na místě jsem nebyl. Nicméně to na mě dle medii(zřejmě to byly ty od pravdy a lásky, těch je asi většina), to na mě od začátku působilo jako snaha zamést to co nejrychlejc pod koberec. Pokud ty ryby byly částečně i poleptáné, mohl jít o souběh událostí. No kdo ví. Každopádně mě tohle téma zajímá a sere mě, že se v dnešní ekobuzerantský době zrovna takovýhle věci přecházej, nevěnuje se jim pozornost a neřešej se.
dočetl jsem až do konce tu diskusi pod tím ekolistem:
Ten člověk se tam hodně rozjel a týká se to tam i té sebevraždy v Energoaqua jestli se nemýlím. Zdá se to dost osobní a dost blízké…
„Chtěl by jste ještě něco vědět o nebožtíkovi? Jak já si ho pamatuji, jaký byl a proč to udělal? Nebo už máte dost ?! Styďte se
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 12:11 Reaguje na Jan Kos
Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 12:16 Reaguje na Jan Kos
Víte absolutní ho*vno o něm a děláte z něj blázna co nevydržel ten váš „tlak“. Byl to hluboce morálně založený člověk a taky trochu naivní, což byly věci co mě na něm sr*aly. Tak jako jeho na mě sralo to co teďka ochutnáváte.
Ta jeho hluboká morálka byl jeho dogmatismus, který jsem k vůli mojí úctě k němu musel respektovat a zavřel nad jeho rozhodnutím oči. Již sem mu přestal promlouvat do duše a dávat nevyžádané rady – ta poslední byla „hoši vy budete na primě“. Čekal jsem že se ozve, rozhodl se jinak. Tak jak se dalo čekat, vy vubec nemáte ponětí, jak hluboké to bylo. Takhle se na něj ale vzpomít nebude, on bude morálním příkladem – to tím myslel… budete ho následovat?? vy asi těžko. FUJ
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 12:19 Reaguje na Jan Kos
Já jeho čin respektuji, ačkoliv je mi to líto. Tohle vy nikdy taky nepochopíte. Taky tím ukázal, kde se má hledat, že to nesmí vyšumět. Každý kdo ho znal vám jeho dogmatismus potvrdí, na něj se ale vy ptát nebudete
Odpovědět
Jan Kos
Jan Kos9.1.2023 14:13 Reaguje na Jan Kos
jeho čin nebyl zbabělý, ale odvážný, vyžadoval více odvahy, než vy všichni dáte kdykoliv za život dohromady, protože jste stejní – on nebyl. Napadají vás jen nízké motivy, to ale něco to vypovídá o Vás, ne o něm. Nedělám to ze msty, zhrzenosti atp, což zase vypovídá něco o těch co mě tak osočovali, je to čistě a pouze dluh – můj dluh vůči němu a jeho rodině, to vy taky nepochopíte. Už jsem řekl dost. každý kdo to dočetl až sem, nalezl jen obyčejnou pravdu, která se krčila v koutě a teď ji Bečva skrze mě vyplavila. Myslete si o mě co chcete, lidi jako jste vy, co jste mě uráželi a přitom jako hajzlové tančili na jeho památce – rád nemám a chybět mi nebude nikdo z vás. To je vše a víc nevím, co bych k tomu řekl. Udělal jsem to tady na ekolistu, protože tady je to místo zmijí a taky proto, aby jste se to dozvěděli a vzpomínali na něj tak jak si zaslouží. Druhá sebereflexní sonda byl jeden žurnalista, který nad tím zavřel oči, tak jako všichni ostatní. Police odvedla dobrou práci a až se budete dívat do toho zrdcadla, tak si vzpomeňte na ING a uvědomte si, že to mělo cenu. On to tím začal, a já to teď dokončím. Zajímalo by mě, který novinář najde odvahu… asi taky žádny, všihni jsou stejní. V této diskusi je hodně hnusu a syrové pravdy a také podobenství, mnozí sem v tom v EA museli najít. Mě na pokutě nesejde, mě asi čeká jiný osud co se penězi zaplatit nedá a to je věc, se kterou jsem se musel smířit taky. Myslím, že k soudu po tomhle pozván nebudu, protože všechno co bych tam řekl jsem již udělal tady a tak se i pan Patočka jméno nedoví, možná o něm bude spekulovat a to může, rozhodně na tenhle den ale nikdo z nás nezapomene. Sbohem“
….
Diskuse pak pokračuje hned pod tím dalším zajímavým rozborem už chenickým, už to tu nechci copypastovat, ale dle mne to otvírá další pohled co se na Bečvě mohlo stát…
https://cs.wikipedia.org/wiki/Úniky_toxických_látek_do_Bečvy_2020
Nějaký info je i tady. Za mě to zase celý smrdí jak trenky cvičený vopice. Jako dycky, když se namočí někdo, kdo je zrovna u moci, tak se to zametá… tenkrát to byl Babiš… zájem tam měl. Kde je pravda, netuším.
Na základě svědectví rybářů a dalších indicií však existují pochybnosti o správnosti určeného místa úniku i o průběhu samotného vyšetřování. Na případ bylo vyšetřujícími orgány za nejasných okolností uvaleno informační embargo. Koncem října byly v médiích zveřejněny informace naznačující, že výše zmíněný kanál vedoucí od Tesly Rožnov byl jen falešnou stopou, přičemž mezi podezřelé se opět vrátila chemička DEZA z koncernu Agrofert.[12] Jako možné místo úniku byl označen jiný kanál ústící do Bečvy asi 3 kilometry níže po proudu v katastru obce Lhotka nad Bečvou. Podle svědků byly v 3 km úseku mezi oběma výpustěmi v době havárie i později pozorovány živé ryby a úhyn byl s jistotou potvrzen až pod Lhotkou. Inkriminovaná výusť je rovněž jediná, na které nebyly zaznamenány živé mechorosty rostoucí z vnitřní spodní strany vyústění. Podle starosty obce podezřelý kanál není zanesen v žádných obecních mapách a dokumentech, podle místních rodáků je staršího původu a pochází nejméně z osmdesátých let.[13][14] Na mapě z roku 1960 jde o potok, který tekl v místě dnešního areálu firmy DEZA.[15]
Na konci listopadu zveřejnil Deník Referendum další investigativní reportáž, podle které v den úniku došlo v závodě DEZA k havárii kaustifikační jednotky a úniku fenolů, které mohly být skutečnou příčinou otravy.[16] Deník Referendum upřesnil, že výrazná většina ze směsi z kaustifikační jednotky, odhadem 10 kubíků, vytekla do kanalizace, ústící do řeky Bečvy u Lhotky. Podle informací získaných deníkem Právo mohlo v kanalizaci dojít k reakci uniklých fenolů s kyselinou dusitou vyskytující se běžně v odpadních vodách a k následné tvorbě kyanidů. Pokud by přitom část fenolů zůstala nezreagovaná, navýšily by ještě toxicitu prostředí a mohly posílit účinnost kyanidů.[17]
shifty 31.1.2023 v 0:58
K vámi zmíněnému vrácení DEZY mezi podezřelé nemohu dodat žádnou investigativní reportáž, ale existuje podrobný elaborát zpracovaný bez terénního průzkumu, tedy jako hypotéza:
https://zazivoubecvu.cz/utahuje-se-smycka-kolem-arealu-deza-a-s-valasske-mezirici/
Zajímalo by mě, při jaké koncentraci chlóru v říční vodě by uvolňování do ovzduší způsobilo u přihlížejících osob ptíže popisované v článku. Je možné, že by to některý z občas přítomných lékařů dokázal odhadnout.
Von ten Klicpera, napojenej na socany a ano, taky asi nebude zrovna etalon nestranosti. No prostě to smrdí.
Ale důležitější je řešit píčoviny typu českej prezident a mobilizace, to dá rozum!!
(facepalm)
https://denikreferendum.cz/clanek/32855-fantasticky-svet-soudniho-znalce-jiriho-klicpery
zaznamenal sem i nějakou reportáž, že ta prdel tam je PROTKANÁ různejma kanálama a potrubíma, z nichž řada není na žádnejch mapách, údajně aspoň podle svědectví by mohla jedna z nich jít právě tam pod tím areálem, kterej to využívá jako černou stoku na kdejaký sračky co potřebujou vypustit
No 0ne 31.1.2023 v 0:20
Lidé co bydlí hned vedle té řeky jsou přesvědčeni, že to byla DEZA. Jistě, dívají se na televizi, čtou noviny.
Seminář v Poslanecké sněmovně neumím posoudit, nebyl jsem tam.
Článek z ekolistu je zajímavý, ale je to soubor odborných názorů na možný průběh kontaminace vody.
Co se týče citované kontaminace chlórem, je v odkazovaném článku z VH posouzena.
Pokud měli rybáři z úniku chlóru z řeky zdravotní problémy, naskýtá se otázka, kde to přesně bylo a kolik chlornanu muselo do Bečvy uniknout – podle laického odhadu by byly na otrávení 1 km řeky potřeba 4 m3 komerčního roztoku, pokud by žádný chlór neunikl do ovzduší (a nebyl by tedy cítit). Zásobníky chlornanu na čistírnách a úpravnách musejí být chráněny proti úniku při poruše například bezodtokovou jímkou.
Zmínky o vzniku kyanidů v kanalizaci z fenolů a kyseliny dusité jsou patrně přidány jen pro úplnost. Odkazuje se na pokus studentů z Kjota, kteří prokázali, že je taková reakce je v laboratoři možná, čemuž není důvod nevěřit. Otázka potřebného mnoství chemikálií a jejich původu není řešena.
Časopis Vodní hospodářství si z úcty k majiteli s tiskovinou Referendum nedovolím srovnávat.
Time 30:00
https://www.facebook.com/rajchl.jindrich/videos/719223409815583
Dnes jsem viděl video (vlastně byly dvě ty videa) na telefonu jedné matky, jak na 1. stupni ZŠ měli volby presidenta. Včetně volebních lístků.
Na otázku, zda mi to video dá, řekla, že její dítko si problémy umí vyrobit samo a ona mu tak další přidělávat nechce.
Ale kout železo je nutné už v mladém věku. Vědí to muslimové, křesťani a i ti liberálové. Vracíme se před rok 1990, kdy dítko přijde ze školy s nalitou propagandou a rodiče mu to vysvětlují se slovy, ale HUBU DRŽ.
Mimochodem matka doktorka. Asi nevzdělaný dezolát teda.
Za mě teda není Pávek žádný prasident. :) Dokud nezahraje vocasem na pijáno, tak do té doby to nejni žádný Sluha lidu. Až když to provede. Potom jooo :o))) Potom hnedka teďka narukuju.
„Gdyš budete soustruhátovat, všichni to říkají na 3 000% ZDROJE JSOU od vztyčení vysílacího stožáru tak takové starosti mít nebudete. :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=Xah-7LpDebE