Vezmu to od konce, tedy od Číny. Baví mě, jak se trockisté zoufale chytají každého mnohoznačného výroku čínského velvyslance na Ukrajině a doufají v zásadní rozkol Číny s Ruskem. Jistě, Čína sleduje především své zájmy…ale také si moc dobře uvědomuje, že pokud Rusko (náhodou) padne, další na řadě bude ona.
Kilmore
Njn, totiž ve Washingtonu je to samý blbec a idiot, jen vzadu sedí Biden. Kdyby chtěli, mohli by mezi Rusko a Čínu vrazit klín jedna dvě, stačilo by jim nabídnout kšeft. Jenže když pořád jen sankce a harašení zbraněmi, tož to Putin a Si v sobě najdou hluboké zalíbení.
corona
Cingischan
cyklista
Childeater
DAC
Dachsmeister
Dissenter
dr_z
fatdwi
Goro
Hoba.rce
instinktt
Jan Mrcasik
jenyk jirik_d@email.cz
John P. Graver
kokrhel123
Lojza
Lukas B.
Marty…
merce
Michal Lenc
Mirek F.
Miroslav Hošek
misaka
mjfox
Nomad
Notor
nove.kostatko
notyvole
Ovcoun
Pathy
podotek
Sandstorm
shane
shifty
Siloton
SkReT
Tenzor
Torm
vanthomas
wondog
x-f
Yucca
zzw30
Jan Mrcasik
Trošku se opakuješ. Ale abys měl radost, něco jsem tedy sesmolil.
corona
Jan Mrcasik:
„… jsem tedy sesmolil.“
– – –
To je v pořádku.
A už nemám důvod tě oťukávat dotazy, abych si udělal náhled, co jsi zhruba zač. Prozradil ses sám – ČR je malá…
:OD
Otto
A furt nic!
corona
Otto:
„…nic!“
– – –
Tvoje věc, jak se prezentuješ…
.
Mira
Tak už jsem ze seznamu pryč. Koukám, že se budu muset víc činit.
corona
Mira:
„…víc činit.“
– – –
Tvoje volba…
.
Mira
Tak ono je každému jasné, že tenhle seznam je jen prázdná výhrůžka nějakého pomatence. Správná reakce na každý takový pokus o fízlování nevhodných osob je řádně to vytrollit, aby se sebrané informace staly neužitečnými.
corona
Mira:
„… výhrůžka…“
– – –
To jsi dovodil z čeho…?
:OD
servisdok
Vyhrůžka čím, nebo jakým směrem, z jakého důvodu?
Jak může fungovat „vyhrůžka“ ve smyslu od jednoho anonymního nicku k jinému anonymnímu nicku? Není to pro okolojdoucí, neznalé historie tohoto webu, spíš trochu k smíchu?
shane
se oc neraduj. Na tebe má složku taky a je otázka času, kdy tě rafne. Si už zapomněl na svýho chráněnce zerga?
servisdok
Chráněnec asi není ten správný výraz. Ale budiž, dokud nezačal dělat naschvály typu celá další strana jedna tapeta, hlavně díky lidem, co jej neustále posílali do piče – tedy dokud psal normálně, jeho texty jsem četl.
Snažil jsem se jej zastat právě proto, že proti hejnu zkurvysynů ala shifty, stál sám.
SkReT:
„..odkaz..“
– – –
A tomu se mám obdivovat, nebo co…?
.
SkReT
DRŽ PÍČU ty mamrde zkurvenej. Jsi jen hovno v trávě ty mrdko, chcípni. Na druhé hledáš kompro a sám jsi mrdka. Proč tu nezveřejníš svoje bydliště? Máš strach?
corona
SkReT:
„..nezveřejníš svoje bydliště?..“
– – –
Proč by? Ty zde snad to svoje zveřejňuješ…?
.
SkReT
No tak pokud si děláš seznam lidí na koho máš bydliště, měl by jsi jít příkladem a zveřejnit ho ať víme s kým máme tu čest.
corona
SkReT:
„… máme…“
– – –
Ty už jsi „my“…?
:OD
SkReT
Drž píču mrdtko. My jako my veličenstvo.
corona
SkReT:
„… my veličenstvo…“
– – –
Tak určitě, seš přece ten chytrej chlapec od PC. Na dost věcí máš recept ihned, jak se o problému dozvíš – už sis nechal patentovat ty brzdící kompresůrky na železniční vozy…?
:OD
ModrýKlokan
To sem nevěděl, že ten skřet pavel novotný z řepohnijí chodí i sem. Jen nevím jestli je to pro web pocta nebo hovno na botě.
Panelákovej Pičus
Toho dne byl Stierlitz tak blízko prozrazení jako nikdy předtím.
corona
Panelákovej Pičus:
„…Stierlitz tak blízko prozrazení…“
– – –
A kdo ho zde má představovat…?
.
ModrýKlokan
@ PanPič :-D))))
To je dobrý, po těch generacích narazit na živýho sovětskýho špiona… mrkev v zimě.
Je divný, že nejsi na seznamu, to zavání psychologickým mučením, si to ještě rád hodíš…
Panelákovej Pičus
Proč mě nemáš na seznamu ty prakokote?
corona
Co ten Stierlitz…?
SkReT
je to seznam na koho má bydliště. dej mu ho a budeš evidentně na seznamu taky.
corona
SkReT:
„… je to…“
– – –
Doporučuju si spíš proštudovat brzdy na železničních vozidlech, to ti dá víc, než fantazírování. Nemusel bys pak vymýšlet „převratné vynálezy“…
U mě je bydliště přeci jasný. Třetí patro v paneláku.
SkReT
drž píču, počkej až ujedou zas nějaký vagony, tak ti to omlátím o hlavu, kozomrde.
corona
SkReT:
„… až ujedou zas nějaký vagony…“
– – –
Tedy jsi stále nepochopil, že ty tvoje kompresůrky by nemohly vyřešit vůbec nic…
:OD
Nomad
Eh? Nakouknul jsem po nějaké době a nechce se mi procházet ty sračky v diskuzích, o co jde? Místní PSVB se učí v Excelu řadit nicky podle abecedy?
Šikulka.
q
Dopíšu jen něco k tomu vrabel s.r.o.
poslední uzávěrka 2005.
Řekněme to natvrdo.
Víš co je rozdíl mezi nima tebou? Oni něco dělají, ty děláš hovno a brečíš na webu. Proto oni jsou v novinách, v komisích a ovládají zákonodárný sbor a ty někde ve sklepě masturbuješ nad klávesnicí z 90 let a nezajímáš ani sám sebe.
V dnešní době není problém si najít vzor: https://zpravodajstvi.nfpk.cz/p/vzorovy-podnet-k-rejstrikovemu-soudu
Vyplnit údaje a poslat. Rejstříkový soud zjedná pořádek.
Udávání? Ani ne. Když to neuděláš ty, tak oni nezaváhají ani sekundu, aby tě potopili pod vodu.
Dokud se nenučíme tyhle věci používat proti nim, budou s náma vysírat. A s trochou snahy by se daly ty zelený sračky částečně zvrakovat za rok. Zrovna je pro to dobrá doba.
Jenže každej jen brečí a nechce hnout prdelí.
To je pak těžké.
>Vyplnit údaje a poslat. Rejstříkový soud zjedná pořádek.
Naprostá naivita. Zákony neplatí pro všechny stejně. Pokud máš správný světonázor můžeš a seš dostatečně zaborenej v prdeli vládních zmrdu můžeš porušovat zakon jak je libo.
q
Njn, klasika. Zkoušels to? Asi ne.
Hlavně že nemusíš hnout prdelí.
Pak se divíme, že je to tu samá plačka.
SkReT
Ano zkoušeli jsme to tady na dfeensu, poslalo se asi 20.000 dopisů a nebyla o tom nikde ani zmínka. Tady už není možná jiná cesta než přímý konflikt.
q
Jednou bitvou nevyhraješ válku.
Buď to máš domluvený, nebo to musíš dělat dlouho a systematicky.
Pokud vím, emailové akce se konaly a výsledky měly. Vyveď mě z omylu.
SkReT
ne e-maily, skutečné dopisy
q
Komu a k jakému tématu? Ano, platí totéž. Pokud si myslíš, že jeden dopis něco změní, jsi na omylu.
SkReT
ty pičo zkurvená z neziskovky, neumíš číst nebo co? Hodně lidi tady z dfeensu psal dopis ohledně vakcín, že namjí být povinné a nikde o tom nebyla zmínka a dostala to většina poslanců, přímo do jejich pošty a nic. Nikde ani zminka. Těch dopisů bylo minimálně dvacet tisíc!!!!!!!!!
Vzpamatuj se ty mrdtko nebo bež na vzduch nebo já už nevím si vyndej hlavu z prdele
Torm
Proč počítáš dopisy na tři desetinná místa???
SkReT
protože jich každej poslal minimálně deset.
servisdok
Proč, proč. Proč nudící se bytost, s doživotníma papírama na palici, leze na tento web? Samý proč.
Protože ta tečka, u těch 20.000 dopisů, tam fakt patří?
SkReT
to je hroznej kretén. tečka odděluje tři nuly, aby se to dobře vidělo. čárka odděluje celočísla. Je to pičus, zkurvenej pičus někde z neziskovky alá cemper.
ModrýKlokan
@ torm
Nemáš náhodou od rodičů zakázaný chodit bez dozoru na net?
ModrýKlokan
@ q, WeaponAutik
To jsou pomluvy. Zkoušejí to neustále spousty lidí z obou táborů. Weapon má pravdu, jen se snažíš podsouvat, že tady existuje nějakej „právní stát“. Už dávno ne, jsou to zavádějící kraviny.
Panelákovej Pičus
To by ovšem nesměl mít agendu na starosti invalidní debil jako třeba v Krně.
Sysop
Rejstrikovy soud at si vylize prdel. Vsude se hulaka o GDPR a pak ma podnikatel zverejnit nejcitlivejsi udaje, aby kazda smazka vedela, kolik z nej muze vyrazit? Nasrat a rozmazat.
q
Nebo to můžeš využít na předpověď, že tě sročko nevošmečkuje tak, že mu zaplatíš milion zálohu za práci, on to vytáhne a tobě se vysměje, protože měl „špatný podnikatelský plán“. Pokud někomu dáváš zakázku za 10mega, tak když je to sro, co má otoč miliardu, asi tě nevošmelí. Pokud je to sro, co má 10let otoč půl mega a zisk trvale v mínusu, je třeba mít se na pozoru.
A nebo to můžeš využít k zjištění, že někdo holí erár. Třeba starosta, nebo vrábel.
Všechno má svoje klady a zápory, každý lék může být i jed.
POkud žiješ v bipolárním světě a brečíš, že na tu bílou stranu nemůžeš úplně dosáhnout, pak je mi tě fakt jen líto.
Panek
Nebo DPH. Odeberes zboží a za rok přijde finančák,že dodavatel nezaplatil DPH a plať vyhnoute.
q
Ano. Nicméně PDP a kontrolní hlášení najednou je dost fašismus, co si budem. Mohli by si vybrat jedno, nebo druhé.
Na druhou stranu, carouselový podvody tím ten Babiš úplně vyhladil. Všechno má plus i mínus a teď babo raď, co převažuje.
Panek
Pokud si rozumíme, že PDP je přenesená daňová povinnost, tak ta není přece na všechno. A hlavně PDP potřebuje hlášení, kde příjemce hlásil a poskytovatel taky a celé se to párovalo. Následně to bylo zrušeno, protože to hlášení se stalo součástí kontrolního hlášení.
KH – podvody nevyhladilo. Stačí se podívat na judikáty NSS, kde si do právního úpravy dám DPH aktuální jsou rozhodnutí ohledně DPH – dovoz nafty, reklama, reklama závodní auta, přeprodávaná pracovní síla, zinek, neželezné kovy. A dle popisu jde o podvody na DPH.
KH je od ledna 2016.
Google dotaz, DPH policie:
Kriminalisté Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (NCOZ) a příslušníci Celní správy ČR provedli v uplynulých dnech rozsáhlou operaci, při které zadrželi organizovanou skupinu osob, která měla od ledna 2016 do současné doby zkrátit daň z přidané hodnoty o více než 138 milionů korun.
q
Není na všechno. Je na to, kde je dostatečná „hustota peněz“, aby se to dalo blbě kontrolovat. Hlášení nutně nepotřebuje, ne? Pokud udělám carousel, kdy v jedné firmě z řetězu zmizí prachy, tak se jde po řetězu až ke zdroji/spotřebiteli. Jen je to pracnější.
A co se týká podvodů s DPH – úplně přesně nevím, protože to nesleduju, ale měl jsem za to, že klasické carouselové schema, kdy zboží (ne nutně existující) papírově putuje po řetězci, až jeden v řetězu „nezaplatí“, už dávno nejsou téma právě kvůli tomu, že na základě KH přijde místo vratky DPH do firmy FAU.
Ale co se týká klasických podvodů s minimalizací daňového základu u firem s přetlakem zisku, nebo DPH, tam věřím, že to bude existovat pořád. Když je to tak, že mám dát 50M státu a místo toho dám 40 (aby se neřeklo) 40ti firmám po jednom milionu za nějaké měkké služby typu školení, reklama, zprostředkování a podobně s tím, že mi půlku za měsíc přinese v kufru, tak to se jen tak vymýtit nepovede. Ale o tom jsem nemluvil.
Nicméně možná máte lepší info, nesleduji to.
Panelákovej Pičus
Tak tu laskavě nemel pičoviny, když to nesleduješ. Doufám že předstíráš hoknu na berňáku.
q
Naser si.
SkReT
podle tvé logiky, by ale měl být rozpočet státu také transparentní. Aby bylo vidět kdo za co utratil jaké peníze a popřípadně aby se na to mohla poslat policie. Jako třeba 3x dražší skartovačky, kuchyň za 150 milionů apod…
q
Ale on je. Když se dobře zeptáš. To, že to nikdo nedělá, je jiná věc.
A ano, třeba starostové mimo velká města si všimli, že to NIKDO nedělá, tak na to hřeší. A dějou se tam zvěrstva. Jsou to města, o kterých není moc slyšet, ale rozpočet je ve stovkách milionů. Že se 10 procent ztratí, nikdo nezjišťuje a pokud ano, nemá mentální kapacitu to dotáhnout do konce. Právě proto, že neví, komu, kdy a kam napsat.
Kilmore
Tohle je zcela špatný mentální model. Od starostů se mají požadovat výsledky: silnice, chodníky, lepší systém svozu odpadů, kvalitní osvětlení aj. Přikrádání je menší problém než neschopnost a rozhazování peněz za nesmysly, za měkké projekty atp.
Konkrétním případem může být Praha. Už když Bém odcházel, kdosi prorocky napsal, že na něj ještě se slzou v oku budeme vzpomínat. Sice se kradlo, ale zároveň se stavěly velké věci. I kdyby se dnes nekradlo vůbec, kolik toho ti další primátoři předvedli?
q
S tím by se dalo souhlasit. Problém je, že ve většině míst je to neschopnost kombinovaná s rozkrádáním.
Nejzkorumpovanější agenda v ČR jsou stavební a územní řízení. Vzhledem k ziskům z posledních let se i středním developerům vyplatí v těchto menších prdelích držet na těchto místech svoje lidi. Ty v podstatě nemusej nic dělat. Pokud moc nenadávají na FB a přihlásej se k úklidu v obci a sázení stromů, je v podstatě vyhráno a může bejt úplně blbej.
Nejnovější hit v aktivním rozkrádání je „architektonická soutěž“. Tou se dá zařídit… cokoliv.
SkReT
ale ty nechápeš, jednu věc, že i když příjdeš na to že někdo něco někde ukradl a pošleš na ně policii tak vyšetřován budeš ty za pičovinu a na to co jsi poukazoval se zapomene a nebo to vyšumí do prázdna. Muselo by to tady fungovat jak v čině, aby se transparentně viník vzal na stadion a tam jej veřejně popravili.
q
Není to pravda, pokud nejsi kokot.
Aspoň to zkouším.
Cos udělal ty?
servisdok
U toho osvětlení, nákladů na jeho rekonstrukci, projektová dokumentace k tomu, výběrová řízení a hlavně následná realizace s tučně zvýrazněnými a vyčíslenými úsporami + zelený efekt, tak u toho bych se zastavil. Zrovna v našem prdelákově mám starostu, tajemníka a šéfa technických služeb, jako své spolužáky.
Myslím, že mi neřekli tak úplně všechno, nicméně z toho co jsem uslyšel, tak šla jednak hlava kolem a druhak, je mi z toho naprosto jasná jejich aktuální životní úroveň, zcela neodpovídající jejich oficiálním příjmům.
A to je řeč jen o veřejném osvětlení, fakticky marginální části činnosti TS.
Je to hukot. Neumím si ani představit, co se fakticky děje na stavebním odboru, odpadovém hospodářství, nebo další takové marginálii, jako je sběrný dvůr. Sériový občan si řekne „dyť je to jen bordel a starosti s ním“. Jo, tak před 10-15 lety to ještě byl obtížný bordel a byly s tím starosti. Lidi jsou kreativní jak sviňa, pokud má jít o generování bezpracného zisku z toho údajného obtížného bordelu a to přímo do jejich kapsy, keš a bez papírování.
To jenom čumíš..
SkReT
ano jsme v píči a nic než AK47 to nezmění. Problém je, že tou komu dáš to AKáčko aby ti pomohl to ve finále otočí proti tobě. Nedá se už nikomu věřit. jsme v piči. Každej hrabe jen sám na sebe. Druhýho pojebat, srazit ho na zem a pak po něm chodit.
Honza2130
:o)))))) Perte se a žerte se! :)
corona
SkReT:
„… nic než AK47…“
– – –
Tak si spusť nějakou střílečku. Určitě to všem nandáš…
:OD
Sysop
Ja mam kamarada, co zverejnoval poctive, az mu jednou neprisly deti ze skoly. Dopadlo to dobre, ale zjistilo se, odkud si kuci zjistili movitost obeti.
Na druhou stranu, nez bych nekomu vysolil zalohu, tak mne budou zajimat jeho referencni projekty a ne cisla na justice.cz.
Pokud mne nekdy nekdo za celou dobu podnikani okradl, tak to byl jedine stat.
Forge
Sysop:
Zdar, vole.Jak je na Jihu?U nás na Středu po zavlažení mají komáři pré.Konečně normální léto!
Sysop
Dneska konecne zaprselo do brambor. Aspon nejaky pozitivum. Komari tu moc nejsou, ale zato obcas serou bzikavky. Coz v nasi vysce nebyvalo. Ale rano bylo prijemnych 10 °C, sjel jsem do Klatov a koukam, tam lidi chodej v dlouhejch hoznach s mikinama, ja v kratasech v triku.
Sysop
Premejslim, jestli za tyto uvahy se davaji tri roky, nebo pet a pul.
Úplně nerozumím tomu, co lidé dělají z té Kutilové. Čtu ji rád a její knihy mám.
Ona nenapsala, že tam není válka – napsala, že „Občas může být poplach, pokud chcete do krytu, všude jsou šipky, kam se schovat. Většinou je poplach nebo to bouchne, když ukrajinská PVO něco sestřelí. Zejména Kyjev má dobrou PVO.“
Moje otázky:
1) opravdu je divné, že Kutilová, která byla nadohled od bojovníků IS, je zvyklá, že jí na hlavu prší minometné granáty, a řidičské umění Kurdů považuje za nebezpečnější, než odstřelovače ISIS s Dragunovem, bombardování Kyjeva příležitostným raketovým útokem nepopírá, ale v jejím vnímání nebezpečí jí ti přijde zanedbatelné („občas něco bouchne, POKUD chcete jít do krytu“)?
2) není snad pravda, že nejlepší systémy PVO co Ukrajina dostala jsou skoro všechny v Kyjevě – minimálně jeden Patriot, IRIS-T, SAMP-T?
3) opravdu někdo čekal, že v druhém roce tradiční války bude tak velká země vypadat jako z postapo filmu s vyrabovanými regály a postavami v ošuntělých hadrech? Vypadá tak snad dnešní Moskva, účastník téže války? Vypadal tak Kábul po 20 letech války?
Vypadala tak Paříž za WW1, když byly zákopy 85km daleko?
Po krátkém přerušení se pařížská divadla znovu otevřena a hrála hry s vlasteneckými motivy. Kavárny a muzikální bary, které nabízely hubdu, jídlo a tanec, byly narvané.
Podotýkám, že od Kyjeva jsou zákopy 300+km daleko.
4) co je divného na tom, že na Ukrajině jsou spotřebitelské ceny jídla v přepočtu na naše Koruny 2x nižší – stejně jako v Indii, Taiwanu, Indonézii a o trochu dražší než v Egyptě? https://www.economist.com/big-mac-index
Viděl autor někdy pětiletý graf vývoje jurzu Koruna-Hřivna? https://www.xe.com/currencycharts/?from=CZK&to=UAH&view=5Y
Jak by to mělo „Správně“ vypadat, aby to nebylo škandální? Měla by Ukrajina mít spotřebitelské ceny na úrovni USA či Izraele? Copak tam lidé nechodí dál do práce jako v KAŽDÉ zemi VŠICHNI kteří nebyli odvedeni nebo jim zrovna městem neprochází fronta? Copak tam západ nerve miliardy aby ukrajinská ekonomika tak nějak fungovala dál a platily se mzdy?
kaBrnak
Realita je taková, že od převratu a oděského masakru v roce 2014 jde na Ukrajině všechno do totálních sraček, ještě před válkou odtud zdrhlo 8 milionů lidí, ekonomika vyrabovaná,zůaté rezervy odvezené letadly američany hned první den neznámo kam.
Už před válkou se potáceli na hraně krachu. Kdo měl zdravé nohy a zdravou hlavu, ten odtud dávno utekl.
Kurz hřivny se uměle udržuje pomocí švindlů na vólstrýtu.
Ukrajinská ekonomika prakticky neexistuje, dotují ji milardy dotací z EU a USA.
Už před válkou tam bylo kdeco rozprodané BlackRocku, Monsantu, černozem se rozprodávala už tehdy, dnes je jí už polovina rozprodaná. Prodávají se nerostné naleziště, průmyslové komplexy.
Jediný kdo si tam žije na vysoké noze, jsou milionáři a banderovci kolem Kyjeva a Lvova. Viz ukrajinskéluxusní SUV za 2-3 mega v ČR.
A na frontě pak kanonefutter musí výstroj a pomalu i výzbroj stahovat z mrtvol, aby měli čím střílet a nějakou balistickou ochranu (která je jim proti ráží 155mm stejně k ničemu).
Mě přijde vtipné když někdo zmini monsano a ukrajinu take je třeba si i uvědomit že monsano je bayer a bayer je ig farben.
Jedna a ta samá pohádka stále dokola, ale gojimek má aspoň co číst ve zprávách
Panelákovej Pičus
Je to krása když židi prodají firmu ig farben…
ModrýKlokan
@ PanPič
Souhlas, sranda musí byt i kdyby fotra pálili v peci. Třeba je v tom nějaká mystika kabaly.
Off-topic: nechce se mi to hledat, ale není to spíš navopak? Že pejzatí koupili ig farben? No je to divný, ale hlavně, že je to košer. Na tuti. Peníze pejzatým nesmrdí žádný.
Hroch_bahenni
JM
Píšete „Úplně nerozumím tomu, co lidé dělají z té Kutilové.“
Které lidi máte na mysli?
Já vidím dvě skupiny, jedna ji vidí jako někoho, kdo konečně napsal pravdu, a druhá ji zřejmě donutila ten text vymazat.
Já si nechávám odstup.
Other_user2
Mr. Casik ma pravdu, vsichni si predstavuji valku jen jako variantu ostrelovani u Verdunu. A nic mezi. To je z toho, jak mame z detskych let nakoukane videa ze zapadni fronty ww1.
Kilmore
No já bych jí hned zavřel, protože takové texty nabádají k ideozločinu. Různí ztroskotanci a zaprodanci by z toho mohli vyvozovat, že záměrem okupanta nebylo, jak správně říká soudruh Zdechovský, celou zemi obsadit a podrobit si ji. Proto tam taky poslal 220 tisíc mužů, drtivá převaha proti 400 tisícům Ukrajinců (včetně rezerv), zvlášť když uvážíme zanedbatelnou rozlohu té země. A teď tam jasně praktikuje genocidu, už likviduje i to obilí, za které se dovážely po moři zbraně. Kyjev je zatím v pohodě jedině proto, že už došly čipy z praček, takže okupant nemá dost raket, a taky samozřejmě díky Patriotům a Duchu z Kyjeva.
Mirek F.
Tak hloupý nikdo není, přece je jasné, že když dojeli až k Hostomelu a Buče, tak by ten zbyteček štreky ke Kyjevu komplikovalo jen nadšené vítání obyvatelstva trpícího pod banderovskou hrůzovládou.
Nikdo přece nepochybuje o tom, že když to Wehrmacht dal od Brestu až ke konečné moskevské tramvaje, žádný problém by s obsazením столицы opravdu mít nemohl.
V obou případech prostě šlo jen o laškovné přátelské kočkování.
Kilmore
Existuje taková zajímavá nahrávka rozhovoru mezi Hitlerem a Mannerhaimem, prý jediná, kde je slyšet Hitlerův civilní hlas (vcelku příjemný, nečekaně). Komentuje tam mimo jiné, že by bývali nikdy SSSR nenapadli, kdyby tušili, že někdo v mírové době postaví takovou fabriku na tanky, jako našli v Charkově, neboli že někdo vyrobí desítky tisíc tanků, o řád víc, než kolik jich měl Wehrmacht. To bude asi ten důvod té zastávky na konečné metra v Moskvě.
Počítám, že arzenál AFU měl Vovka spočtený do šroubku. I přesto tryglodyti jako Zdechovský šíří tu propagandu o úmyslu dobýt celou Ukrajinu, se třetinovou silou, než by k tomu nejméně byla potřeba. Není bez ironie, že tahle propaganda má sebenaplňující charakter.
Jihočech Honza
Heute Ukraine, morgen die ganze Welt!
Aspoň tohle nám tvrdí mainstream. Jedna dvě, Putin jde, Putin si jde pro tebe!
(za mne – ať si klidně přijde, Putin mi auta zakazovat nebude, ani nebude propagovat buzeranty, feministky a multikultúry)
Nemám žádný důkaz, ruskému vedení do hlavy nevidím, nevím, co věděli a co si o tom mysleli, jen odhaduji, že z jejich pohledu to měla být jen taková malá válka, vlastně jen kárná výprava. Ale banderovci podporovaní oportunisty typu B. Johnsona z toho věc života a smrti, a dotlačili Rusko k tomu, aby to byla fatální záležitost i pro ně. A Rusové to vzali za své, ať už Putina milují, či nenávidí, chápou, že nemůžou prohrát. Takže most opraví, muniční sklady obnoví, místo zničené techniky dovezou nová děla, tanky i raketomety. Zelenský může leda tak natáčet dojemná videa a hnát tisíce svých lidí na smrt.
Kilmore
Předpokládám, že Ritter nebo Macgregor mají pravdu, když říkají, že cílem bylo donutit Kyjev jednat, demilitarizovat jej, odstřihnout od NATO, a z Donbasu udělat nějaké satelitní republiky. Rozsah té operace tomu vcelku nasvědčoval. 220 tisíc vojáků bylo směšně málo na anexi celé Ukrajiny, i v ’68 sem přijel snad půl milion spřátelenců, a to nás bylo 15M, ne 30M jako na Ukrajině. Nemluvě o tom, že AFU nebyla v kasárnách na palandě, ale pilně se činila na východě země. Následovala fáze hnědých spodků v Kremlu, když jim došlo, do čeho šlápli. Ta parta kolem Bidena Kremlu ale silně nahrála všemi těmi sankcemi, démonizací Rusů, vyznamenáními pro žraloky atp.
Mirek F.
Jo, to má logiku. Těsně před strategicky důležitým cílem (dopravní uzel, průmyslové centrum, řízení…) se zastavit a neobsadit. Tím se rázem eliminují ty desítky tisíc tanků. Nehledě na to, že v obrovském městě se daleko lépe přežívá pravá ruská zima než v zákopech.
Rovněž tak výhoda získání Kyjeva, at už by byl cíl jakýkoliv, by se uplatnila ve všech případech. Nechceš jednat, nechceš přistoupit na naše požadavky? Tak se projedeme ještě kousek až na Kresčatik.
Milovník holčiček Ritter a další se sice mohou snažit vysvětlovat ruské vojenské fiasko jakkoliv, ale je to křečovité a trapné. Výhoda převzetí hlavního města protivníka je ve všech případech natolik zřejmá, že se jenom zesměšní. Rusko očividně počítalo s tím, že Ukrajina je kolos na hliněných nohou, že stačí úder na centrum a celá země mu padne k nohám, že se bude válčit asi tak, jak se „válčilo“ na krymu 2014, kdy byla ukrajinská armáda symbolem neškodnosti. Což je něco podobného jako když si Áda myslel, že po bídném výkonu ve finské válce 39-40 mu rudá armáda nebude schopna vzdorovat.
Kilmore
Tak ještě jednou. Kyjev je poměrně veliké město. Pokud to nemá být masakr civilů po vzoru druhoválečného bombardování Hamburku a pokud je potřeba současně neutralizovat zbytek AFU tehdy ještě čítající až 400 tisíc chlapů s dobrou výzbrojí a obstojným výcvikem, rozsah SMO byl pro takový úkol jasně nedostačující. I dnes, kdy SMO ansámbl se blíží 750 tisícům vojáků, se mluví o tom, že k pohybu za Dněpr by bylo třeba dalších 300. Neboli těch 220 na počátku SMO, se kterými se navíc počítalo také pro pozemní most ke Krymu a Oděsu, nebylo určeno pro dobytí a udržení Kyjeva.
Hodně lidí vloni spekulovalo o cílech SMO, i Jan Mrcasík tu sepsal elaborát s několika možnými cíli. Málokdo se však dovážil vzít na bernou minci to, co o tom Rusové sami řekli. Demilitarizace a denacifikace, samozřejmě také ochrana Rusů na Ukrajině, neboli oslabení AFU, která byla s pomocí NATO (řekl Stoltenberg veřejně) budována od roku 2014, a změna režimu. Porošenkova parta byla jasně dosazena Američany, viz nahrávka V.Nulandové, jejíž autenticita není zpochybňována. No a Zelensky, herec, který náhodou začal hrát v tématicky příhodném seriálu, vyhrál se slibem míru, a jeho politikou byla od počátku válka? Není snad jasné, co ten je zač? Jeho odchod a náhradě nějakou vládou, která by kývla na neutralitu a povolila za druhý jazyk ruštinu, nebyl by to pro Ukrajinu výborný výsledek SMO?
Co se Rittera týče, argumenty ad hominem, to si nechte od cesty. Mne zajímá jen to, co říká o průběhu války, což dává smysl a odpovídá to informacím z dalších zdrojů na obou stranách, obvykle s nějakým zpožděním na západní straně vůči té východní. Totiž stejně jako za covidu se časový odstup mezi dezinformací a informací se stále zmenšuje. Tak třeba Šojgu řekně AFU v ztratila 26K mužů, jasná dezinformace. A za dva týdny WSJ napíše, že AFU ztratila 30% techniky, což by při obdobných ztrátách mužstva dělalo asi 20K, za předpokladu, že původě bylo připraveno 12 brigád, dohromady asi 60K mužů. Neboli s odstupem týdne dvou se dozvídáme, že Šujguovo číslo bylo více méně správné. Proto má smysl Rittera poslouchat, a ještě více Macgregora, ono se to po čase potvrdí.
ygorek
Kilmore 26.7.2023 v 19:32
Přesně.
Stačí vzít v úvahu výšku zástavby v letech čtyřicátých a nyní. Některé předměstské lokality Kyjeva jsou zastavěny výškovými obytnými domy neuvěřitelně hustě, způsobit velké materiální škody a pro našince neuvěřitelné masakry civilního obyvatelstva by bylo možné s relativně malými náklady.
Jan Mrcasik
Co Rusové objektivně udělali je, že si dali do své ústavy, že anektují Doněckou, Luhanskou, Záporožskou a Chersonskou oblast. Dále Putin zveřejnil jeden jediný z cílů jeho operace – a to sice rozkaz dozabrat a obsadit celou Doněckou oblast.
Co přesně má anexe území společného s „denacifikací“?
Co přesně má anexe území společného s „oslabením AFO“ (když ruští milblogeři i Prigožin veřejně upozorňovali, že díky SVO je na tom AFU lépe než by kdy mohla být sama)?
Co přesně má anexe území společného s „obranou proti rozšiřování NATO“?
Co přesně má anexe území společného s nějakou změnou vlády v Kyjevě či její politickou orientací?
qwertyz
Mrcasík: Jak dobře víte, už několik let před rokem 2014 měl Putin Bushovi jr. za zavřenými dveřmi oznámit svůj záměr odtrhnout Krym a východ Ukrajiny v případě členství v NATO a že se Ukrajina rozpadne, takhle to prý Putin viděl, měl před tím varovat a evidentně nekecal. K tomu máme ještě varování z roku 2008 o možné intervenci v kontextu členství v NATO. Ale můžete zkusit napsat juniorovi, jak mu to Putin vysvětlil a rovnou se i zeptat, proč na to kašlali.
Kilmore
Sice bylo pár historických období, kdy k sobě jednotlivé státní entity měly vztahy ve stylu „Hra o trůny“, ale reálně nebyly po většinu psané historie vojenské operace hlavním nástrojem expanze a udržení území. Prostě to je drahé, riskantní, v kontextu existujícího pořádku to často nefunguje, ostatní hráči vás silně penalizují. Téměř vždy se vojensky pouze doplní lacinější nástroje jako jsou diplomatická aktivita, diverzní činnost, využití vnitropolitického sporu atp.
Nyní k šachovnici: Spojené státy identifikovaly Ukrajinu jako své zájmové území, vyostřili vnitřní národnostní spor, vyzbrojili a vycvičili AFU. Těžko vyvodíte z nějaké logiky historie ten zákaz ruštiny a tlačbu ukrajinštiny, to je vědomé rozhodnutí a jasná cesta k vyostření vnitřních sporů a rozdělení země. Že AFU vyzbrojovali již od 2014, to NATO otevřeně přiznalo. A oslabení či i rozdělení Ruska za americký politický cíl veřejně uvedla řada jejich čelních funkcionářů nebo nádob na myšlení, což vám jistě nemusím dokladovat. Naproti stojí Putin a jeho klaka. Rizikem je další růst síly AFU, případné začlenění do NATO či jiných spolků a přesun dalších zbraňových systémů o Ukrajinu blíže. Pobaltí nemá operační hloubku, Finsko má ostré zimy, Ukrajina je problém o řád významnější. K tomu riziko ztráty Sevastopolu a přítomnost amerického námořnictva v Černém moři. Donbas není k zahození, ale vzhledem k velikosti šachovnice je zanedbatelný.
Hra: Kdyby ukrajinská opozice (RIP) nějakým zázrakem převládla, odstavila stávající juntu, urovnala hrozící vnitřní konflikt a na mezinárodní úrovní hrála neutralitu, tak by bývala byla pro USA nepoužitelná a pro Rusko nikoliv nebezpečná, k žádné SMO by nedošlo. Kdyby v březnu 2022 přijal vystrašený Zelenský nabízený mír, stále by bylo uchráněno Záporoží a většina armády. USA však ústy svých zástupců v Kyjevě stále neprojevují ochotu k jednání, přičemž nejsou schopny dodat na Ukrajinu dostatek zbraní, ani dost rychle zvýšit svou výrobu. Výhružný efekt sankcí je také už vyčerpán. Dá se proto očekávat další ruský zábor území. Jednak to bude možné, za druhé to bude nezbytné, jelikož bez ochoty sjednat nějaký přijatelný mír Rusko musí pokračovat a Ukrajinu docela vykastrovat.
Představitelé obou válčících stran tyhle věci říkají vcelku jasně. Samozřejmě je třeba číst něco jiného než náš tisk a nemoralizovat namísto analýzy, není to spor mezi bílými a černými, perou se tu dvě party sviní. Osobně fandím akci Z, hegemonie Spojených států neprospívá Evropě ani USA samotným, udržování impéria tu společnost vyžírá zevnitř. A já pro ty pacholky dělám, moc rád bych viděl návrat k omezené republice, hospodářství s menším poměrem služeb na HDP, a taky by nám sem do voleb nemuseli posílat své agenty.
A o tom míru 2022 laskavě přestaňte opakovat doložené lži. Očividně narozdíl od vás jsem se na ten rozhovor s Bennettem podíval celý. Naprosto jasně tam říká, že Rusové si tak jako tak nárokovali ještě Mariupol a pozemní most na Krym, takže jednak by Záporožská oblast rozhodně uchráněna nebyla, a jednak to právě na tom shořelo.
servisdok
Oni už toho Rittera z něčeho takového obžalovali, pak soudili a odsoudili?
Ne?
Tak kdo je Mirek F.?
Pedál, který Ritterovi jen sprostě závidí, že on má výběrově hezké ukravínské holčičky, kdežto jemu za totéž hrozí kriminál, nebo aspoň vystěhování z města?
tvl samej eksperť, co podle něj už ukravínci přepluli jeden voceán, dobyli celý stády, druhej voceán, proši ojvropou a zachvílu se zacyklijou a úspěšně porazijou sami sebe ze západu, žejo…v reálu dostávají ukrutně na budku a sou fpýči :D
na druhé straně to byly lehký tanky z papundeklu a se směšným dělem, neco jako LT Vz. 35, cílem bylo podniknout vofenzívu na západ stylem že prostě umlýtit laufama :D
Nic takového ovšem Kutilová ani nenapsala, ani nenaznačila. V celém jejím textu nevidím nic kontroverzního, ani žádnou údajnou „tajenou pravdu“. Ostatně přesně totéž říkal o Kyjevu mediální mainstream, například někdo z Novinek a z DTV, už loni.
Hupert
Ano J. Mrcasíku, v jejím textu nebylo nic kontroverzního. Ovšem pouze do okamžiku jeho politického zhodnocení.
Kilmore
Ale naznačila. Řekla v podstatě, že SMO není válka, protože moderní válka při poměru sil Ukrajiny a Ruska je neslučitelná s tím, jak to v Kyjevě aktuálně vypadá. Ale tohle je nebezpečný směr úvah. Rusko je přeci zlo, imperialistické cíle SMO nezpochybnitelné, Ukrajina bojuje za existenci a vůbec se to nedá politicky vyřešit, je třeba poslat jen více podpory atp.
Jan Mrcasik
Neřekla ani nenaznačila – to je výhradně vaše soukromá interpretace stoprocentně na základě vašich soukromých a velmi extrémních představ o válce. Založených tipuji na povýšení Velké Vlastenecké na tu jedinou správnou a pravou válku v historii světa, takže si představujete, že „opravdová válka“ vždy nutně vypadá jako Stalingrad.
Srovnali například Američané v roce 2003 (válka o změnu režimu a likvidaci nepříjemné armády) Bagdád se zemí?
Srovnali Britové při válce o Falklandy (přesně stejná válka o/proti anexi/iridentismus) se zemí Buenos Aires nebo Stanley?
Zastavila se v Jižním či Severním Vietnamu na 10 let veškerá práce, zkolabovala ekonomika a lidé se schovávali celou dobu v bunkrech a žili na potravinových dávkách?
Prchla celá Paříž na venkov a bylo všechno zavřené, když fronta Velké války dosáhla 85km od Paříže a každý slyšel dunění těžkého dělostřelectva?
qwertyz
Jak vidíte, kontroverzi to ale způsobilo a kvůli tomu to smazala, tak nevím co řešíte.
Sysop
Myslim, ze problem je v tom, ze realita v Kijeve je sice racionalni, ale neodpovida obrazu vytvorenem nasi propagandou. Kdyby nasevase media nelhala, nevznikl by problem. Jenze ten by vznikl treba v okamziku, kdyby se nekdo zeptal, jestli opravdu vsichni ti Ukrajinci, co k nam drive nemohli a nyni mohou, jsou z valecne zony…
Co se, pane autore, čílíte? O tom dobrá propaganda právě je. Komouši to dotáhli etabsordum, chyby jsou vlastně klady, že nefunguje je v plánu,pokud by fungovalo, ty plesnivý brambory by jste si museli ohřívat, takhle jsou měkké už při nákupu. Takže radost nad tím, že zesilovači vykmitli, neznamená to že by bylo lépe, ale pouze jedině a to, že Systém samočnině funguje i bez nich. Princip distopie je v tom, že jdeš kupředu, ovšem vlastně zpátky, pokud tě tenhle detail trápí, dej si jointa a přijdeš tomu na chuť. Kocovina je pouze stav duše.
Julip
Jo jsem pod vlivem. Ovšem myšlenka je, např v auto/motosporu: Předběhli nás o třídu, šéfe. Ne na jejich techniku opravdu nemáne, šéfe. Nevadí kamarádi, já to velitelitelsky pořeším, zabojovali, uznávám, no pro příští rok nevyjedou o to se postarám. Přece jenom to není férový, podtlak na celou kastli selže a jste mrtví, jsen váš kamarád, doplníme v propozicch paragraf..
Je daleko jednodušší upravit pravidla.
….Docela nedávno jsem v naší, veřejno právní TV, zaslechl, že rusáckej plyn je v kapalným CNG třetina evropské současné (letní)11 spotřeby, ale potrubí znovuotevřít nechceme… .
sergej
Tak nějak jsem asi chytil averzi z působení brutopýra alias měsíce v prdeli tedy nejen a nebudu se rozepisot s přešlapy totalizátorů které jedou co jenerálové jak z předvádění se u kulometu maskota žvanilin organického arci akizmetka mechanického a keci singularisty mi jsou z ranku šou, vady vady, šou dva tři á dva tři prostě „jejich vánoce tria a dost s taktyktláty instruktorů, trenérů, lektorů svých spartakiád nehodných cvičenců tedy nevděčných plácalistů plastelín a vůbec, ratatata tydýt. :-)
A už jsem psal že rady děda „vševjeda že se lidé mají atomizovat v rodinách je platné asi podobně jak v chuntě pol pota a už radši ho už neposlouchám s jeho „senzacemi exaltovaného píp „velavravného a teď z pátku už ne a asi už tedy po zkušenostech nikdy a to jsem dal uspávače hadů namátkou na minutu a u mne platí třikrát a dost a jistou tolerancí to bylo tedy víckrát a ze záznamu má prioritu „primadona když mnohem hodnotnější je odkaz co dám samozřejmě dle mého gusta. https://www.youtube.com/watch?v=WawGBsbP_j8 https://www.youtube.com/watch?v=zb3fzeatuVk https://www.youtube.com/watch?v=V3RaAn0HAZw
A konečně dám odkaz na marasmus všech „gogokomorníky. https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-07-21-hovory-pri-vine-s-hostem-karlem-svetnickou-278-dil-125-min/
Vezmu to od konce, tedy od Číny. Baví mě, jak se trockisté zoufale chytají každého mnohoznačného výroku čínského velvyslance na Ukrajině a doufají v zásadní rozkol Číny s Ruskem. Jistě, Čína sleduje především své zájmy…ale také si moc dobře uvědomuje, že pokud Rusko (náhodou) padne, další na řadě bude ona.
Njn, totiž ve Washingtonu je to samý blbec a idiot, jen vzadu sedí Biden. Kdyby chtěli, mohli by mezi Rusko a Čínu vrazit klín jedna dvě, stačilo by jim nabídnout kšeft. Jenže když pořád jen sankce a harašení zbraněmi, tož to Putin a Si v sobě najdou hluboké zalíbení.
Cingischan
cyklista
Childeater
DAC
Dachsmeister
Dissenter
dr_z
fatdwi
Goro
Hoba.rce
instinktt
Jan Mrcasik
jenyk
jirik_d@email.cz
John P. Graver
kokrhel123
Lojza
Lukas B.
Marty…
merce
Michal Lenc
Mirek F.
Miroslav Hošek
misaka
mjfox
Nomad
Notor
nove.kostatko
notyvole
Ovcoun
Pathy
podotek
Sandstorm
shane
shifty
Siloton
SkReT
Tenzor
Torm
vanthomas
wondog
x-f
Yucca
zzw30
Trošku se opakuješ. Ale abys měl radost, něco jsem tedy sesmolil.
Jan Mrcasik:
„… jsem tedy sesmolil.“
– – –
To je v pořádku.
A už nemám důvod tě oťukávat dotazy, abych si udělal náhled, co jsi zhruba zač. Prozradil ses sám – ČR je malá…
:OD
A furt nic!
Otto:
„…nic!“
– – –
Tvoje věc, jak se prezentuješ…
.
Tak už jsem ze seznamu pryč. Koukám, že se budu muset víc činit.
Mira:
„…víc činit.“
– – –
Tvoje volba…
.
Tak ono je každému jasné, že tenhle seznam je jen prázdná výhrůžka nějakého pomatence. Správná reakce na každý takový pokus o fízlování nevhodných osob je řádně to vytrollit, aby se sebrané informace staly neužitečnými.
Mira:
„… výhrůžka…“
– – –
To jsi dovodil z čeho…?
:OD
Vyhrůžka čím, nebo jakým směrem, z jakého důvodu?
Jak může fungovat „vyhrůžka“ ve smyslu od jednoho anonymního nicku k jinému anonymnímu nicku? Není to pro okolojdoucí, neznalé historie tohoto webu, spíš trochu k smíchu?
se oc neraduj. Na tebe má složku taky a je otázka času, kdy tě rafne. Si už zapomněl na svýho chráněnce zerga?
Chráněnec asi není ten správný výraz. Ale budiž, dokud nezačal dělat naschvály typu celá další strana jedna tapeta, hlavně díky lidem, co jej neustále posílali do piče – tedy dokud psal normálně, jeho texty jsem četl.
Snažil jsem se jej zastat právě proto, že proti hejnu zkurvysynů ala shifty, stál sám.
vymrdanej čůraku, EU mele z posledního německo bankrotuje a stáhne nás všechny spolu.
jahahahahahhaa
taady máš odkaz mrdko: https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/nemecko-jadro-energie-vyroba-obnovitelne-zdroje.A230703_162704_eko-zahranicni_jla
SkReT:
„..odkaz..“
– – –
A tomu se mám obdivovat, nebo co…?
.
DRŽ PÍČU ty mamrde zkurvenej. Jsi jen hovno v trávě ty mrdko, chcípni. Na druhé hledáš kompro a sám jsi mrdka. Proč tu nezveřejníš svoje bydliště? Máš strach?
SkReT:
„..nezveřejníš svoje bydliště?..“
– – –
Proč by? Ty zde snad to svoje zveřejňuješ…?
.
No tak pokud si děláš seznam lidí na koho máš bydliště, měl by jsi jít příkladem a zveřejnit ho ať víme s kým máme tu čest.
SkReT:
„… máme…“
– – –
Ty už jsi „my“…?
:OD
Drž píču mrdtko. My jako my veličenstvo.
SkReT:
„… my veličenstvo…“
– – –
Tak určitě, seš přece ten chytrej chlapec od PC. Na dost věcí máš recept ihned, jak se o problému dozvíš – už sis nechal patentovat ty brzdící kompresůrky na železniční vozy…?
:OD
To sem nevěděl, že ten skřet pavel novotný z řepohnijí chodí i sem. Jen nevím jestli je to pro web pocta nebo hovno na botě.
Toho dne byl Stierlitz tak blízko prozrazení jako nikdy předtím.
Panelákovej Pičus:
„…Stierlitz tak blízko prozrazení…“
– – –
A kdo ho zde má představovat…?
.
@ PanPič :-D))))
To je dobrý, po těch generacích narazit na živýho sovětskýho špiona… mrkev v zimě.
Je divný, že nejsi na seznamu, to zavání psychologickým mučením, si to ještě rád hodíš…
Proč mě nemáš na seznamu ty prakokote?
Co ten Stierlitz…?
je to seznam na koho má bydliště. dej mu ho a budeš evidentně na seznamu taky.
SkReT:
„… je to…“
– – –
Doporučuju si spíš proštudovat brzdy na železničních vozidlech, to ti dá víc, než fantazírování. Nemusel bys pak vymýšlet „převratné vynálezy“…
:OD
U mě je bydliště přeci jasný. Třetí patro v paneláku.
drž píču, počkej až ujedou zas nějaký vagony, tak ti to omlátím o hlavu, kozomrde.
SkReT:
„… až ujedou zas nějaký vagony…“
– – –
Tedy jsi stále nepochopil, že ty tvoje kompresůrky by nemohly vyřešit vůbec nic…
:OD
Eh? Nakouknul jsem po nějaké době a nechce se mi procházet ty sračky v diskuzích, o co jde? Místní PSVB se učí v Excelu řadit nicky podle abecedy?
Šikulka.
Dopíšu jen něco k tomu vrabel s.r.o.
poslední uzávěrka 2005.
Řekněme to natvrdo.
Víš co je rozdíl mezi nima tebou? Oni něco dělají, ty děláš hovno a brečíš na webu. Proto oni jsou v novinách, v komisích a ovládají zákonodárný sbor a ty někde ve sklepě masturbuješ nad klávesnicí z 90 let a nezajímáš ani sám sebe.
V dnešní době není problém si najít vzor:
https://zpravodajstvi.nfpk.cz/p/vzorovy-podnet-k-rejstrikovemu-soudu
Vyplnit údaje a poslat. Rejstříkový soud zjedná pořádek.
Udávání? Ani ne. Když to neuděláš ty, tak oni nezaváhají ani sekundu, aby tě potopili pod vodu.
Dokud se nenučíme tyhle věci používat proti nim, budou s náma vysírat. A s trochou snahy by se daly ty zelený sračky částečně zvrakovat za rok. Zrovna je pro to dobrá doba.
Jenže každej jen brečí a nechce hnout prdelí.
To je pak těžké.
>Vyplnit údaje a poslat. Rejstříkový soud zjedná pořádek.
Naprostá naivita. Zákony neplatí pro všechny stejně. Pokud máš správný světonázor můžeš a seš dostatečně zaborenej v prdeli vládních zmrdu můžeš porušovat zakon jak je libo.
Njn, klasika. Zkoušels to? Asi ne.
Hlavně že nemusíš hnout prdelí.
Pak se divíme, že je to tu samá plačka.
Ano zkoušeli jsme to tady na dfeensu, poslalo se asi 20.000 dopisů a nebyla o tom nikde ani zmínka. Tady už není možná jiná cesta než přímý konflikt.
Jednou bitvou nevyhraješ válku.
Buď to máš domluvený, nebo to musíš dělat dlouho a systematicky.
Pokud vím, emailové akce se konaly a výsledky měly. Vyveď mě z omylu.
ne e-maily, skutečné dopisy
Komu a k jakému tématu? Ano, platí totéž. Pokud si myslíš, že jeden dopis něco změní, jsi na omylu.
ty pičo zkurvená z neziskovky, neumíš číst nebo co? Hodně lidi tady z dfeensu psal dopis ohledně vakcín, že namjí být povinné a nikde o tom nebyla zmínka a dostala to většina poslanců, přímo do jejich pošty a nic. Nikde ani zminka. Těch dopisů bylo minimálně dvacet tisíc!!!!!!!!!
Vzpamatuj se ty mrdtko nebo bež na vzduch nebo já už nevím si vyndej hlavu z prdele
Proč počítáš dopisy na tři desetinná místa???
protože jich každej poslal minimálně deset.
Proč, proč. Proč nudící se bytost, s doživotníma papírama na palici, leze na tento web? Samý proč.
Protože ta tečka, u těch 20.000 dopisů, tam fakt patří?
to je hroznej kretén. tečka odděluje tři nuly, aby se to dobře vidělo. čárka odděluje celočísla. Je to pičus, zkurvenej pičus někde z neziskovky alá cemper.
@ torm
Nemáš náhodou od rodičů zakázaný chodit bez dozoru na net?
@ q, WeaponAutik
To jsou pomluvy. Zkoušejí to neustále spousty lidí z obou táborů. Weapon má pravdu, jen se snažíš podsouvat, že tady existuje nějakej „právní stát“. Už dávno ne, jsou to zavádějící kraviny.
To by ovšem nesměl mít agendu na starosti invalidní debil jako třeba v Krně.
Rejstrikovy soud at si vylize prdel. Vsude se hulaka o GDPR a pak ma podnikatel zverejnit nejcitlivejsi udaje, aby kazda smazka vedela, kolik z nej muze vyrazit? Nasrat a rozmazat.
Nebo to můžeš využít na předpověď, že tě sročko nevošmečkuje tak, že mu zaplatíš milion zálohu za práci, on to vytáhne a tobě se vysměje, protože měl „špatný podnikatelský plán“. Pokud někomu dáváš zakázku za 10mega, tak když je to sro, co má otoč miliardu, asi tě nevošmelí. Pokud je to sro, co má 10let otoč půl mega a zisk trvale v mínusu, je třeba mít se na pozoru.
A nebo to můžeš využít k zjištění, že někdo holí erár. Třeba starosta, nebo vrábel.
Všechno má svoje klady a zápory, každý lék může být i jed.
POkud žiješ v bipolárním světě a brečíš, že na tu bílou stranu nemůžeš úplně dosáhnout, pak je mi tě fakt jen líto.
Nebo DPH. Odeberes zboží a za rok přijde finančák,že dodavatel nezaplatil DPH a plať vyhnoute.
Ano. Nicméně PDP a kontrolní hlášení najednou je dost fašismus, co si budem. Mohli by si vybrat jedno, nebo druhé.
Na druhou stranu, carouselový podvody tím ten Babiš úplně vyhladil. Všechno má plus i mínus a teď babo raď, co převažuje.
Pokud si rozumíme, že PDP je přenesená daňová povinnost, tak ta není přece na všechno. A hlavně PDP potřebuje hlášení, kde příjemce hlásil a poskytovatel taky a celé se to párovalo. Následně to bylo zrušeno, protože to hlášení se stalo součástí kontrolního hlášení.
KH – podvody nevyhladilo. Stačí se podívat na judikáty NSS, kde si do právního úpravy dám DPH aktuální jsou rozhodnutí ohledně DPH – dovoz nafty, reklama, reklama závodní auta, přeprodávaná pracovní síla, zinek, neželezné kovy. A dle popisu jde o podvody na DPH.
KH je od ledna 2016.
Google dotaz, DPH policie:
Není na všechno. Je na to, kde je dostatečná „hustota peněz“, aby se to dalo blbě kontrolovat. Hlášení nutně nepotřebuje, ne? Pokud udělám carousel, kdy v jedné firmě z řetězu zmizí prachy, tak se jde po řetězu až ke zdroji/spotřebiteli. Jen je to pracnější.
A co se týká podvodů s DPH – úplně přesně nevím, protože to nesleduju, ale měl jsem za to, že klasické carouselové schema, kdy zboží (ne nutně existující) papírově putuje po řetězci, až jeden v řetězu „nezaplatí“, už dávno nejsou téma právě kvůli tomu, že na základě KH přijde místo vratky DPH do firmy FAU.
Ale co se týká klasických podvodů s minimalizací daňového základu u firem s přetlakem zisku, nebo DPH, tam věřím, že to bude existovat pořád. Když je to tak, že mám dát 50M státu a místo toho dám 40 (aby se neřeklo) 40ti firmám po jednom milionu za nějaké měkké služby typu školení, reklama, zprostředkování a podobně s tím, že mi půlku za měsíc přinese v kufru, tak to se jen tak vymýtit nepovede. Ale o tom jsem nemluvil.
Nicméně možná máte lepší info, nesleduji to.
Tak tu laskavě nemel pičoviny, když to nesleduješ. Doufám že předstíráš hoknu na berňáku.
Naser si.
podle tvé logiky, by ale měl být rozpočet státu také transparentní. Aby bylo vidět kdo za co utratil jaké peníze a popřípadně aby se na to mohla poslat policie. Jako třeba 3x dražší skartovačky, kuchyň za 150 milionů apod…
Ale on je. Když se dobře zeptáš. To, že to nikdo nedělá, je jiná věc.
A ano, třeba starostové mimo velká města si všimli, že to NIKDO nedělá, tak na to hřeší. A dějou se tam zvěrstva. Jsou to města, o kterých není moc slyšet, ale rozpočet je ve stovkách milionů. Že se 10 procent ztratí, nikdo nezjišťuje a pokud ano, nemá mentální kapacitu to dotáhnout do konce. Právě proto, že neví, komu, kdy a kam napsat.
Tohle je zcela špatný mentální model. Od starostů se mají požadovat výsledky: silnice, chodníky, lepší systém svozu odpadů, kvalitní osvětlení aj. Přikrádání je menší problém než neschopnost a rozhazování peněz za nesmysly, za měkké projekty atp.
Konkrétním případem může být Praha. Už když Bém odcházel, kdosi prorocky napsal, že na něj ještě se slzou v oku budeme vzpomínat. Sice se kradlo, ale zároveň se stavěly velké věci. I kdyby se dnes nekradlo vůbec, kolik toho ti další primátoři předvedli?
S tím by se dalo souhlasit. Problém je, že ve většině míst je to neschopnost kombinovaná s rozkrádáním.
Nejzkorumpovanější agenda v ČR jsou stavební a územní řízení. Vzhledem k ziskům z posledních let se i středním developerům vyplatí v těchto menších prdelích držet na těchto místech svoje lidi. Ty v podstatě nemusej nic dělat. Pokud moc nenadávají na FB a přihlásej se k úklidu v obci a sázení stromů, je v podstatě vyhráno a může bejt úplně blbej.
Nejnovější hit v aktivním rozkrádání je „architektonická soutěž“. Tou se dá zařídit… cokoliv.
ale ty nechápeš, jednu věc, že i když příjdeš na to že někdo něco někde ukradl a pošleš na ně policii tak vyšetřován budeš ty za pičovinu a na to co jsi poukazoval se zapomene a nebo to vyšumí do prázdna. Muselo by to tady fungovat jak v čině, aby se transparentně viník vzal na stadion a tam jej veřejně popravili.
Není to pravda, pokud nejsi kokot.
Aspoň to zkouším.
Cos udělal ty?
U toho osvětlení, nákladů na jeho rekonstrukci, projektová dokumentace k tomu, výběrová řízení a hlavně následná realizace s tučně zvýrazněnými a vyčíslenými úsporami + zelený efekt, tak u toho bych se zastavil. Zrovna v našem prdelákově mám starostu, tajemníka a šéfa technických služeb, jako své spolužáky.
Myslím, že mi neřekli tak úplně všechno, nicméně z toho co jsem uslyšel, tak šla jednak hlava kolem a druhak, je mi z toho naprosto jasná jejich aktuální životní úroveň, zcela neodpovídající jejich oficiálním příjmům.
A to je řeč jen o veřejném osvětlení, fakticky marginální části činnosti TS.
Je to hukot. Neumím si ani představit, co se fakticky děje na stavebním odboru, odpadovém hospodářství, nebo další takové marginálii, jako je sběrný dvůr. Sériový občan si řekne „dyť je to jen bordel a starosti s ním“. Jo, tak před 10-15 lety to ještě byl obtížný bordel a byly s tím starosti. Lidi jsou kreativní jak sviňa, pokud má jít o generování bezpracného zisku z toho údajného obtížného bordelu a to přímo do jejich kapsy, keš a bez papírování.
To jenom čumíš..
ano jsme v píči a nic než AK47 to nezmění. Problém je, že tou komu dáš to AKáčko aby ti pomohl to ve finále otočí proti tobě. Nedá se už nikomu věřit. jsme v piči. Každej hrabe jen sám na sebe. Druhýho pojebat, srazit ho na zem a pak po něm chodit.
:o)))))) Perte se a žerte se! :)
SkReT:
„… nic než AK47…“
– – –
Tak si spusť nějakou střílečku. Určitě to všem nandáš…
:OD
Ja mam kamarada, co zverejnoval poctive, az mu jednou neprisly deti ze skoly. Dopadlo to dobre, ale zjistilo se, odkud si kuci zjistili movitost obeti.
Na druhou stranu, nez bych nekomu vysolil zalohu, tak mne budou zajimat jeho referencni projekty a ne cisla na justice.cz.
Pokud mne nekdy nekdo za celou dobu podnikani okradl, tak to byl jedine stat.
Sysop:
Zdar, vole.Jak je na Jihu?U nás na Středu po zavlažení mají komáři pré.Konečně normální léto!
Dneska konecne zaprselo do brambor. Aspon nejaky pozitivum. Komari tu moc nejsou, ale zato obcas serou bzikavky. Coz v nasi vysce nebyvalo. Ale rano bylo prijemnych 10 °C, sjel jsem do Klatov a koukam, tam lidi chodej v dlouhejch hoznach s mikinama, ja v kratasech v triku.
Premejslim, jestli za tyto uvahy se davaji tri roky, nebo pet a pul.
Rovnou křeslo
Na počtu let nezáleží. Důležitější než délka trestu je zařazení. Mezi zvýšenou ostrahou, ostrahou a dozorem je obrovský rozdíl.
PP:
Překvapivě!Ty jsi asi právě vylezl ze čtyřky, že nám tu presentuješ žhavý uhlí.Mobil znáš?To je kouzelná skříňka.Telefon bez drátu!
Vylezl tos trefil https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Lud%C4%9Bk_Kula
Úplně nerozumím tomu, co lidé dělají z té Kutilové. Čtu ji rád a její knihy mám.
Ona nenapsala, že tam není válka – napsala, že „Občas může být poplach, pokud chcete do krytu, všude jsou šipky, kam se schovat. Většinou je poplach nebo to bouchne, když ukrajinská PVO něco sestřelí. Zejména Kyjev má dobrou PVO.“
Moje otázky:
1) opravdu je divné, že Kutilová, která byla nadohled od bojovníků IS, je zvyklá, že jí na hlavu prší minometné granáty, a řidičské umění Kurdů považuje za nebezpečnější, než odstřelovače ISIS s Dragunovem, bombardování Kyjeva příležitostným raketovým útokem nepopírá, ale v jejím vnímání nebezpečí jí ti přijde zanedbatelné („občas něco bouchne, POKUD chcete jít do krytu“)?
2) není snad pravda, že nejlepší systémy PVO co Ukrajina dostala jsou skoro všechny v Kyjevě – minimálně jeden Patriot, IRIS-T, SAMP-T?
3) opravdu někdo čekal, že v druhém roce tradiční války bude tak velká země vypadat jako z postapo filmu s vyrabovanými regály a postavami v ošuntělých hadrech? Vypadá tak snad dnešní Moskva, účastník téže války? Vypadal tak Kábul po 20 letech války?
Vypadala tak Paříž za WW1, když byly zákopy 85km daleko?
Podotýkám, že od Kyjeva jsou zákopy 300+km daleko.
4) co je divného na tom, že na Ukrajině jsou spotřebitelské ceny jídla v přepočtu na naše Koruny 2x nižší – stejně jako v Indii, Taiwanu, Indonézii a o trochu dražší než v Egyptě? https://www.economist.com/big-mac-index
Viděl autor někdy pětiletý graf vývoje jurzu Koruna-Hřivna?
https://www.xe.com/currencycharts/?from=CZK&to=UAH&view=5Y
Jak by to mělo „Správně“ vypadat, aby to nebylo škandální? Měla by Ukrajina mít spotřebitelské ceny na úrovni USA či Izraele? Copak tam lidé nechodí dál do práce jako v KAŽDÉ zemi VŠICHNI kteří nebyli odvedeni nebo jim zrovna městem neprochází fronta? Copak tam západ nerve miliardy aby ukrajinská ekonomika tak nějak fungovala dál a platily se mzdy?
Realita je taková, že od převratu a oděského masakru v roce 2014 jde na Ukrajině všechno do totálních sraček, ještě před válkou odtud zdrhlo 8 milionů lidí, ekonomika vyrabovaná,zůaté rezervy odvezené letadly američany hned první den neznámo kam.
Už před válkou se potáceli na hraně krachu. Kdo měl zdravé nohy a zdravou hlavu, ten odtud dávno utekl.
Kurz hřivny se uměle udržuje pomocí švindlů na vólstrýtu.
Ukrajinská ekonomika prakticky neexistuje, dotují ji milardy dotací z EU a USA.
Už před válkou tam bylo kdeco rozprodané BlackRocku, Monsantu, černozem se rozprodávala už tehdy, dnes je jí už polovina rozprodaná. Prodávají se nerostné naleziště, průmyslové komplexy.
Jediný kdo si tam žije na vysoké noze, jsou milionáři a banderovci kolem Kyjeva a Lvova. Viz ukrajinskéluxusní SUV za 2-3 mega v ČR.
A na frontě pak kanonefutter musí výstroj a pomalu i výzbroj stahovat z mrtvol, aby měli čím střílet a nějakou balistickou ochranu (která je jim proti ráží 155mm stejně k ničemu).
Mě přijde vtipné když někdo zmini monsano a ukrajinu take je třeba si i uvědomit že monsano je bayer a bayer je ig farben.
Jedna a ta samá pohádka stále dokola, ale gojimek má aspoň co číst ve zprávách
Je to krása když židi prodají firmu ig farben…
@ PanPič
Souhlas, sranda musí byt i kdyby fotra pálili v peci. Třeba je v tom nějaká mystika kabaly.
Off-topic: nechce se mi to hledat, ale není to spíš navopak? Že pejzatí koupili ig farben? No je to divný, ale hlavně, že je to košer. Na tuti. Peníze pejzatým nesmrdí žádný.
JM
Píšete „Úplně nerozumím tomu, co lidé dělají z té Kutilové.“
Které lidi máte na mysli?
Já vidím dvě skupiny, jedna ji vidí jako někoho, kdo konečně napsal pravdu, a druhá ji zřejmě donutila ten text vymazat.
Já si nechávám odstup.
Mr. Casik ma pravdu, vsichni si predstavuji valku jen jako variantu ostrelovani u Verdunu. A nic mezi. To je z toho, jak mame z detskych let nakoukane videa ze zapadni fronty ww1.
No já bych jí hned zavřel, protože takové texty nabádají k ideozločinu. Různí ztroskotanci a zaprodanci by z toho mohli vyvozovat, že záměrem okupanta nebylo, jak správně říká soudruh Zdechovský, celou zemi obsadit a podrobit si ji. Proto tam taky poslal 220 tisíc mužů, drtivá převaha proti 400 tisícům Ukrajinců (včetně rezerv), zvlášť když uvážíme zanedbatelnou rozlohu té země. A teď tam jasně praktikuje genocidu, už likviduje i to obilí, za které se dovážely po moři zbraně. Kyjev je zatím v pohodě jedině proto, že už došly čipy z praček, takže okupant nemá dost raket, a taky samozřejmě díky Patriotům a Duchu z Kyjeva.
Tak hloupý nikdo není, přece je jasné, že když dojeli až k Hostomelu a Buče, tak by ten zbyteček štreky ke Kyjevu komplikovalo jen nadšené vítání obyvatelstva trpícího pod banderovskou hrůzovládou.
Nikdo přece nepochybuje o tom, že když to Wehrmacht dal od Brestu až ke konečné moskevské tramvaje, žádný problém by s obsazením столицы opravdu mít nemohl.
V obou případech prostě šlo jen o laškovné přátelské kočkování.
Existuje taková zajímavá nahrávka rozhovoru mezi Hitlerem a Mannerhaimem, prý jediná, kde je slyšet Hitlerův civilní hlas (vcelku příjemný, nečekaně). Komentuje tam mimo jiné, že by bývali nikdy SSSR nenapadli, kdyby tušili, že někdo v mírové době postaví takovou fabriku na tanky, jako našli v Charkově, neboli že někdo vyrobí desítky tisíc tanků, o řád víc, než kolik jich měl Wehrmacht. To bude asi ten důvod té zastávky na konečné metra v Moskvě.
Počítám, že arzenál AFU měl Vovka spočtený do šroubku. I přesto tryglodyti jako Zdechovský šíří tu propagandu o úmyslu dobýt celou Ukrajinu, se třetinovou silou, než by k tomu nejméně byla potřeba. Není bez ironie, že tahle propaganda má sebenaplňující charakter.
Heute Ukraine, morgen die ganze Welt!
Aspoň tohle nám tvrdí mainstream. Jedna dvě, Putin jde, Putin si jde pro tebe!
(za mne – ať si klidně přijde, Putin mi auta zakazovat nebude, ani nebude propagovat buzeranty, feministky a multikultúry)
Nemám žádný důkaz, ruskému vedení do hlavy nevidím, nevím, co věděli a co si o tom mysleli, jen odhaduji, že z jejich pohledu to měla být jen taková malá válka, vlastně jen kárná výprava. Ale banderovci podporovaní oportunisty typu B. Johnsona z toho věc života a smrti, a dotlačili Rusko k tomu, aby to byla fatální záležitost i pro ně. A Rusové to vzali za své, ať už Putina milují, či nenávidí, chápou, že nemůžou prohrát. Takže most opraví, muniční sklady obnoví, místo zničené techniky dovezou nová děla, tanky i raketomety. Zelenský může leda tak natáčet dojemná videa a hnát tisíce svých lidí na smrt.
Předpokládám, že Ritter nebo Macgregor mají pravdu, když říkají, že cílem bylo donutit Kyjev jednat, demilitarizovat jej, odstřihnout od NATO, a z Donbasu udělat nějaké satelitní republiky. Rozsah té operace tomu vcelku nasvědčoval. 220 tisíc vojáků bylo směšně málo na anexi celé Ukrajiny, i v ’68 sem přijel snad půl milion spřátelenců, a to nás bylo 15M, ne 30M jako na Ukrajině. Nemluvě o tom, že AFU nebyla v kasárnách na palandě, ale pilně se činila na východě země. Následovala fáze hnědých spodků v Kremlu, když jim došlo, do čeho šlápli. Ta parta kolem Bidena Kremlu ale silně nahrála všemi těmi sankcemi, démonizací Rusů, vyznamenáními pro žraloky atp.
Jo, to má logiku. Těsně před strategicky důležitým cílem (dopravní uzel, průmyslové centrum, řízení…) se zastavit a neobsadit. Tím se rázem eliminují ty desítky tisíc tanků. Nehledě na to, že v obrovském městě se daleko lépe přežívá pravá ruská zima než v zákopech.
Rovněž tak výhoda získání Kyjeva, at už by byl cíl jakýkoliv, by se uplatnila ve všech případech. Nechceš jednat, nechceš přistoupit na naše požadavky? Tak se projedeme ještě kousek až na Kresčatik.
Milovník holčiček Ritter a další se sice mohou snažit vysvětlovat ruské vojenské fiasko jakkoliv, ale je to křečovité a trapné. Výhoda převzetí hlavního města protivníka je ve všech případech natolik zřejmá, že se jenom zesměšní. Rusko očividně počítalo s tím, že Ukrajina je kolos na hliněných nohou, že stačí úder na centrum a celá země mu padne k nohám, že se bude válčit asi tak, jak se „válčilo“ na krymu 2014, kdy byla ukrajinská armáda symbolem neškodnosti. Což je něco podobného jako když si Áda myslel, že po bídném výkonu ve finské válce 39-40 mu rudá armáda nebude schopna vzdorovat.
Tak ještě jednou. Kyjev je poměrně veliké město. Pokud to nemá být masakr civilů po vzoru druhoválečného bombardování Hamburku a pokud je potřeba současně neutralizovat zbytek AFU tehdy ještě čítající až 400 tisíc chlapů s dobrou výzbrojí a obstojným výcvikem, rozsah SMO byl pro takový úkol jasně nedostačující. I dnes, kdy SMO ansámbl se blíží 750 tisícům vojáků, se mluví o tom, že k pohybu za Dněpr by bylo třeba dalších 300. Neboli těch 220 na počátku SMO, se kterými se navíc počítalo také pro pozemní most ke Krymu a Oděsu, nebylo určeno pro dobytí a udržení Kyjeva.
Hodně lidí vloni spekulovalo o cílech SMO, i Jan Mrcasík tu sepsal elaborát s několika možnými cíli. Málokdo se však dovážil vzít na bernou minci to, co o tom Rusové sami řekli. Demilitarizace a denacifikace, samozřejmě také ochrana Rusů na Ukrajině, neboli oslabení AFU, která byla s pomocí NATO (řekl Stoltenberg veřejně) budována od roku 2014, a změna režimu. Porošenkova parta byla jasně dosazena Američany, viz nahrávka V.Nulandové, jejíž autenticita není zpochybňována. No a Zelensky, herec, který náhodou začal hrát v tématicky příhodném seriálu, vyhrál se slibem míru, a jeho politikou byla od počátku válka? Není snad jasné, co ten je zač? Jeho odchod a náhradě nějakou vládou, která by kývla na neutralitu a povolila za druhý jazyk ruštinu, nebyl by to pro Ukrajinu výborný výsledek SMO?
Co se Rittera týče, argumenty ad hominem, to si nechte od cesty. Mne zajímá jen to, co říká o průběhu války, což dává smysl a odpovídá to informacím z dalších zdrojů na obou stranách, obvykle s nějakým zpožděním na západní straně vůči té východní. Totiž stejně jako za covidu se časový odstup mezi dezinformací a informací se stále zmenšuje. Tak třeba Šojgu řekně AFU v ztratila 26K mužů, jasná dezinformace. A za dva týdny WSJ napíše, že AFU ztratila 30% techniky, což by při obdobných ztrátách mužstva dělalo asi 20K, za předpokladu, že původě bylo připraveno 12 brigád, dohromady asi 60K mužů. Neboli s odstupem týdne dvou se dozvídáme, že Šujguovo číslo bylo více méně správné. Proto má smysl Rittera poslouchat, a ještě více Macgregora, ono se to po čase potvrdí.
Kilmore 26.7.2023 v 19:32
Přesně.
Stačí vzít v úvahu výšku zástavby v letech čtyřicátých a nyní. Některé předměstské lokality Kyjeva jsou zastavěny výškovými obytnými domy neuvěřitelně hustě, způsobit velké materiální škody a pro našince neuvěřitelné masakry civilního obyvatelstva by bylo možné s relativně malými náklady.
Co Rusové objektivně udělali je, že si dali do své ústavy, že anektují Doněckou, Luhanskou, Záporožskou a Chersonskou oblast. Dále Putin zveřejnil jeden jediný z cílů jeho operace – a to sice rozkaz dozabrat a obsadit celou Doněckou oblast.
Co přesně má anexe území společného s „denacifikací“?
Co přesně má anexe území společného s „oslabením AFO“ (když ruští milblogeři i Prigožin veřejně upozorňovali, že díky SVO je na tom AFU lépe než by kdy mohla být sama)?
Co přesně má anexe území společného s „obranou proti rozšiřování NATO“?
Co přesně má anexe území společného s nějakou změnou vlády v Kyjevě či její politickou orientací?
Mrcasík: Jak dobře víte, už několik let před rokem 2014 měl Putin Bushovi jr. za zavřenými dveřmi oznámit svůj záměr odtrhnout Krym a východ Ukrajiny v případě členství v NATO a že se Ukrajina rozpadne, takhle to prý Putin viděl, měl před tím varovat a evidentně nekecal. K tomu máme ještě varování z roku 2008 o možné intervenci v kontextu členství v NATO. Ale můžete zkusit napsat juniorovi, jak mu to Putin vysvětlil a rovnou se i zeptat, proč na to kašlali.
Sice bylo pár historických období, kdy k sobě jednotlivé státní entity měly vztahy ve stylu „Hra o trůny“, ale reálně nebyly po většinu psané historie vojenské operace hlavním nástrojem expanze a udržení území. Prostě to je drahé, riskantní, v kontextu existujícího pořádku to často nefunguje, ostatní hráči vás silně penalizují. Téměř vždy se vojensky pouze doplní lacinější nástroje jako jsou diplomatická aktivita, diverzní činnost, využití vnitropolitického sporu atp.
Nyní k šachovnici: Spojené státy identifikovaly Ukrajinu jako své zájmové území, vyostřili vnitřní národnostní spor, vyzbrojili a vycvičili AFU. Těžko vyvodíte z nějaké logiky historie ten zákaz ruštiny a tlačbu ukrajinštiny, to je vědomé rozhodnutí a jasná cesta k vyostření vnitřních sporů a rozdělení země. Že AFU vyzbrojovali již od 2014, to NATO otevřeně přiznalo. A oslabení či i rozdělení Ruska za americký politický cíl veřejně uvedla řada jejich čelních funkcionářů nebo nádob na myšlení, což vám jistě nemusím dokladovat. Naproti stojí Putin a jeho klaka. Rizikem je další růst síly AFU, případné začlenění do NATO či jiných spolků a přesun dalších zbraňových systémů o Ukrajinu blíže. Pobaltí nemá operační hloubku, Finsko má ostré zimy, Ukrajina je problém o řád významnější. K tomu riziko ztráty Sevastopolu a přítomnost amerického námořnictva v Černém moři. Donbas není k zahození, ale vzhledem k velikosti šachovnice je zanedbatelný.
Hra: Kdyby ukrajinská opozice (RIP) nějakým zázrakem převládla, odstavila stávající juntu, urovnala hrozící vnitřní konflikt a na mezinárodní úrovní hrála neutralitu, tak by bývala byla pro USA nepoužitelná a pro Rusko nikoliv nebezpečná, k žádné SMO by nedošlo. Kdyby v březnu 2022 přijal vystrašený Zelenský nabízený mír, stále by bylo uchráněno Záporoží a většina armády. USA však ústy svých zástupců v Kyjevě stále neprojevují ochotu k jednání, přičemž nejsou schopny dodat na Ukrajinu dostatek zbraní, ani dost rychle zvýšit svou výrobu. Výhružný efekt sankcí je také už vyčerpán. Dá se proto očekávat další ruský zábor území. Jednak to bude možné, za druhé to bude nezbytné, jelikož bez ochoty sjednat nějaký přijatelný mír Rusko musí pokračovat a Ukrajinu docela vykastrovat.
Představitelé obou válčících stran tyhle věci říkají vcelku jasně. Samozřejmě je třeba číst něco jiného než náš tisk a nemoralizovat namísto analýzy, není to spor mezi bílými a černými, perou se tu dvě party sviní. Osobně fandím akci Z, hegemonie Spojených států neprospívá Evropě ani USA samotným, udržování impéria tu společnost vyžírá zevnitř. A já pro ty pacholky dělám, moc rád bych viděl návrat k omezené republice, hospodářství s menším poměrem služeb na HDP, a taky by nám sem do voleb nemuseli posílat své agenty.
Jak u koho. Podívejte se na časovou osu mapy moskevského knížectví, ruského císařství, SSSR a Ruska…
https://www.youtube.com/watch?v=0lHLwP6RUug
A o tom míru 2022 laskavě přestaňte opakovat doložené lži. Očividně narozdíl od vás jsem se na ten rozhovor s Bennettem podíval celý. Naprosto jasně tam říká, že Rusové si tak jako tak nárokovali ještě Mariupol a pozemní most na Krym, takže jednak by Záporožská oblast rozhodně uchráněna nebyla, a jednak to právě na tom shořelo.
Oni už toho Rittera z něčeho takového obžalovali, pak soudili a odsoudili?
Ne?
Tak kdo je Mirek F.?
Pedál, který Ritterovi jen sprostě závidí, že on má výběrově hezké ukravínské holčičky, kdežto jemu za totéž hrozí kriminál, nebo aspoň vystěhování z města?
tvl samej eksperť, co podle něj už ukravínci přepluli jeden voceán, dobyli celý stády, druhej voceán, proši ojvropou a zachvílu se zacyklijou a úspěšně porazijou sami sebe ze západu, žejo…v reálu dostávají ukrutně na budku a sou fpýči :D
na druhé straně to byly lehký tanky z papundeklu a se směšným dělem, neco jako LT Vz. 35, cílem bylo podniknout vofenzívu na západ stylem že prostě umlýtit laufama :D
Křesťan T.Zdechovský 11. přikázání vomrdej bližního svého
https://www.youtube.com/watch?v=xuSrEVX3FNw
Další takovou žumpou bylo Fast Hypo.
Nic takového ovšem Kutilová ani nenapsala, ani nenaznačila. V celém jejím textu nevidím nic kontroverzního, ani žádnou údajnou „tajenou pravdu“. Ostatně přesně totéž říkal o Kyjevu mediální mainstream, například někdo z Novinek a z DTV, už loni.
Ano J. Mrcasíku, v jejím textu nebylo nic kontroverzního. Ovšem pouze do okamžiku jeho politického zhodnocení.
Ale naznačila. Řekla v podstatě, že SMO není válka, protože moderní válka při poměru sil Ukrajiny a Ruska je neslučitelná s tím, jak to v Kyjevě aktuálně vypadá. Ale tohle je nebezpečný směr úvah. Rusko je přeci zlo, imperialistické cíle SMO nezpochybnitelné, Ukrajina bojuje za existenci a vůbec se to nedá politicky vyřešit, je třeba poslat jen více podpory atp.
Neřekla ani nenaznačila – to je výhradně vaše soukromá interpretace stoprocentně na základě vašich soukromých a velmi extrémních představ o válce. Založených tipuji na povýšení Velké Vlastenecké na tu jedinou správnou a pravou válku v historii světa, takže si představujete, že „opravdová válka“ vždy nutně vypadá jako Stalingrad.
Srovnali například Američané v roce 2003 (válka o změnu režimu a likvidaci nepříjemné armády) Bagdád se zemí?
Srovnali Britové při válce o Falklandy (přesně stejná válka o/proti anexi/iridentismus) se zemí Buenos Aires nebo Stanley?
Zastavila se v Jižním či Severním Vietnamu na 10 let veškerá práce, zkolabovala ekonomika a lidé se schovávali celou dobu v bunkrech a žili na potravinových dávkách?
Prchla celá Paříž na venkov a bylo všechno zavřené, když fronta Velké války dosáhla 85km od Paříže a každý slyšel dunění těžkého dělostřelectva?
Jak vidíte, kontroverzi to ale způsobilo a kvůli tomu to smazala, tak nevím co řešíte.
Myslim, ze problem je v tom, ze realita v Kijeve je sice racionalni, ale neodpovida obrazu vytvorenem nasi propagandou. Kdyby nasevase media nelhala, nevznikl by problem. Jenze ten by vznikl treba v okamziku, kdyby se nekdo zeptal, jestli opravdu vsichni ti Ukrajinci, co k nam drive nemohli a nyni mohou, jsou z valecne zony…
:-)
A yac dělá kozička?
https://www.facebook.com/100094074429518/videos/997900674690230
Co se, pane autore, čílíte? O tom dobrá propaganda právě je. Komouši to dotáhli etabsordum, chyby jsou vlastně klady, že nefunguje je v plánu,pokud by fungovalo, ty plesnivý brambory by jste si museli ohřívat, takhle jsou měkké už při nákupu. Takže radost nad tím, že zesilovači vykmitli, neznamená to že by bylo lépe, ale pouze jedině a to, že Systém samočnině funguje i bez nich. Princip distopie je v tom, že jdeš kupředu, ovšem vlastně zpátky, pokud tě tenhle detail trápí, dej si jointa a přijdeš tomu na chuť. Kocovina je pouze stav duše.
Jo jsem pod vlivem. Ovšem myšlenka je, např v auto/motosporu: Předběhli nás o třídu, šéfe. Ne na jejich techniku opravdu nemáne, šéfe. Nevadí kamarádi, já to velitelitelsky pořeším, zabojovali, uznávám, no pro příští rok nevyjedou o to se postarám. Přece jenom to není férový, podtlak na celou kastli selže a jste mrtví, jsen váš kamarád, doplníme v propozicch paragraf..
Je daleko jednodušší upravit pravidla.
….Docela nedávno jsem v naší, veřejno právní TV, zaslechl, že rusáckej plyn je v kapalným CNG třetina evropské současné (letní)11 spotřeby, ale potrubí znovuotevřít nechceme… .
Tak nějak jsem asi chytil averzi z působení brutopýra alias měsíce v prdeli tedy nejen a nebudu se rozepisot s přešlapy totalizátorů které jedou co jenerálové jak z předvádění se u kulometu maskota žvanilin organického arci akizmetka mechanického a keci singularisty mi jsou z ranku šou, vady vady, šou dva tři á dva tři prostě „jejich vánoce tria a dost s taktyktláty instruktorů, trenérů, lektorů svých spartakiád nehodných cvičenců tedy nevděčných plácalistů plastelín a vůbec, ratatata tydýt. :-)
A už jsem psal že rady děda „vševjeda že se lidé mají atomizovat v rodinách je platné asi podobně jak v chuntě pol pota a už radši ho už neposlouchám s jeho „senzacemi exaltovaného píp „velavravného a teď z pátku už ne a asi už tedy po zkušenostech nikdy a to jsem dal uspávače hadů namátkou na minutu a u mne platí třikrát a dost a jistou tolerancí to bylo tedy víckrát a ze záznamu má prioritu „primadona když mnohem hodnotnější je odkaz co dám samozřejmě dle mého gusta.
https://www.youtube.com/watch?v=WawGBsbP_j8
https://www.youtube.com/watch?v=zb3fzeatuVk
https://www.youtube.com/watch?v=V3RaAn0HAZw
A konečně dám odkaz na marasmus všech „gogokomorníky.
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-07-21-hovory-pri-vine-s-hostem-karlem-svetnickou-278-dil-125-min/